PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Dat wordt een limited edition!Resinman schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:58:
Destiny Collectors Editions
http://www.bungie.net/7_D...rs/en/News/News?aid=11642
net de Ghost Edition besteld bij Game Mania laat de beta maar komen
PSN: FreakGIB
Misschien kan je bij de Beta wel je caracters mee nemen naar de Final
wat ik eigenlijk op hoop is dat als ik de final versie speel ik niet de disk hoef te gebruiken, ik heb geen zin om elke keer een disk te moeten wisselen als ik wat anders wil spelen maar heb ook geen zin om een digitale versie te kopen.
Hier hetzelfde, kan niet wachten!FreakGIB schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:47:
[...]
net de Ghost Edition besteld bij Game Mania laat de beta maar komen
Heb mijn pre-order uit december omgezet naar de PS4 Ghost editie
Daar zou ik niet op rekenen ben ik bang en dat heeft niks met Destiny te maken, maar puur de consoles. De diskcheck is juist de DRM van de consoles. Theoretisch zou dat ook via een key kunnen, maar volgens mij wordt dit bij consoles nooit gedaan. Wil je geen disk nodig hebben, ben ik bang dat je hem toch digitaal moet kopen.FreakGIB schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:07:
[...]
Misschien kan je bij de Beta wel je caracters mee nemen naar de Final
wat ik eigenlijk op hoop is dat als ik de final versie speel ik niet de disk hoef te gebruiken, ik heb geen zin om elke keer een disk te moeten wisselen als ik wat anders wil spelen maar heb ook geen zin om een digitale versie te kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door CrackSlet op 09-07-2014 11:01 ]
waar heb je hem besteld ?T_Wouters schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:16:
[...]
Hier hetzelfde, kan niet wachten!
Heb mijn pre-order uit december omgezet naar de PS4 Ghost editie
ik heb hem bij Game Mania besteld voor 159 Euro erg duur maar goed dit is toch wel speciaal.
maar ben toch ook aan het rondkijken of andere shops hem goedkoper kunnen leveren
het rare is dat in de US kost die maar 150 Dollar normaal is dollar gelijk aan euro maar nu zijn we alsnog 10 euro hoger terwijl als je hem daar zou kopen je veel goedkoper uit zou zijn
Ligt het niet aan de verschillen in de hoogte van de belasting?FreakGIB schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:03:
[...]
waar heb je hem besteld ?
ik heb hem bij Game Mania besteld voor 159 Euro erg duur maar goed dit is toch wel speciaal.
maar ben toch ook aan het rondkijken of andere shops hem goedkoper kunnen leveren
het rare is dat in de US kost die maar 150 Dollar normaal is dollar gelijk aan euro maar nu zijn we alsnog 10 euro hoger terwijl als je hem daar zou kopen je veel goedkoper uit zou zijn
In de US vaak state-specifiek dus wordt er vaak niet bij vermeld, daarnaast is het gemiddeld 10% waar het hier 21% is.
Dacht dat de Ghost-editie in de UK £150 kost.
Heb hem zelf ook bij de GM besteld, tot nu toe altijd prima service en erg aardig personeel dat mij helpt.
hier nog wat codes voor Destiny collector Cards wat je ingame krijgt is nog niet bekend zover ik kon vinden
maar hier de codes
deze codes kan je op de zefde plek invoeren als waar je je beta code hebt ingevoerd
er gaan geruchten dat er nog meer codes komen.
ALL CODES:
1: Titan: MVD-4N3-NKH
2: Hunter: 3DA-P4X-F6A
3: Warlock: YKA-RJG-MH9
4: Rixis Archon Slayer: TCN-HCD-TGY
5: Old Russia: HDX-ALM-V4K
6: Hive: 473-MXR-3X9
7: Moon: JMR-LFN-4A3
8: Gjallorhorn: HC3-H44-DKC
9: Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
10: The Tower: 69P-VCH-337
11: The Hive: 69R-CKD-X7L
12: Valley of the kings, Mars: 69R-DDD-FCP
13: The Fallen: 69R-F99-AXG
14: Red Death: 69R-VL7-J6A
15: Los Cabal: 69X-DJN-74V
16: La costa devastada, Venus: 6A7-7NP-3X7
17: Vex: Minotauro: 6A9-DTG-YGN
[ Voor 8% gewijzigd door FreakGIB op 10-07-2014 09:14 ]
Nice one. Ben benieuwd welke extras we hier mee krijgenFreakGIB schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:04:
voor de genen die zich al geregistreerd hebben bij Bungie en hun Beta code hebben ingevoerd
hier nog wat codes voor Destiny collector Cards wat je ingame krijgt is nog niet bekend zover ik kon vinden
maar hier de codes
deze codes kan je op de zefde plek invoeren als waar je je beta code hebt ingevoerd
ALL CODES:
2: Hunter: 3DA-P4X-F6A
3: Warlock: YKA-RJG-MH9
4: Rixis Archon Slayer: TCN-HCD-TGY
5: Old Russia: HDX-ALM-V4K
6: Hive: 473-MXR-3X9
7: Moon: JMR-LFN-4A3
8: Gjallorhorn: HC3-H44-DKC
9: Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
10: The Tower: 69P-VCH-337
11: The Hive: 69R-CKD-X7L
12: Valley of the kings, Mars: 69R-DDD-FCP
13: The Fallen: 69R-F99-AXG
14: Red Death: 69R-VL7-J6A
15: Los Cabal: 69X-DJN-74V
16: La costa devastada, Venus: 6A7-7NP-3X7
Dat zou wel top zijn
ga er maar vanuit van nietInhumanous schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:44:
Weet iemand of het cross platform is?? Dus als ik hem nu op me 360 aanschaf ik over een half jaartje gewoon met mijn zelfde char veder kan spelen op de xbone of ps4
Dat zou wel top zijn
misschien dat het wel mogelijk is tussen X360 en XOne
en tussen de PS3/PS4
een fireteam kan uit 3 spelers bestaan maar ik neem aan dat je Clan of Team wel groter kan zijn dan 3 ?
wat ik eigenlijk niet zeker weet maar kan je de Story Mode ook met meerderen spelen ?
voor wie ook iemand zoekt mijn PSN account is ook FreakGIB
[ Voor 16% gewijzigd door FreakGIB op 10-07-2014 15:16 ]
PS4 destiny spelers, iron_pino is op zoek om in september los te gaan
Heb bij bol.com besteld en daar staat dat ik de beta code een dag van te voren krijg.
Heb wel heel veel zin om te spelen
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik zal mijn PS4 pas weer gebruiken als ik de beta kan downloaden, maar voeg me maar toe: Sausbert. Geldt voor iedereen natuurlijk.FreakGIB schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:10:
ik ben opzoek naar mede Destiny spelers op de PS4
een fireteam kan uit 3 spelers bestaan maar ik neem aan dat je Clan of Team wel groter kan zijn dan 3 ?
wat ik eigenlijk niet zeker weet maar kan je de Story Mode ook met meerderen spelen ?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
staat op bol.com dat je 16 juli voor 18.00 krijgt.RawChild schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:05:
Net de LE besteld bij bol.com, hoe lang duurt het voordat je die beta code krijgt van bol.com?
echter kreeg ik 'm al de volgende dag binnen, dus ik verwacht dat dat bij jou ook wel zo is!
Echter heb ik 'm wel weer geannuleerd (had de standaard) en ga als de beta me goed bevalt de LE bestellen
Deze stonden ook al in de beginpost =]FreakGIB schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:04:
voor de genen die zich al geregistreerd hebben bij Bungie en hun Beta code hebben ingevoerd
maar hier de codes
ALL CODES:
---
Edit: in de beginpost staat ook een online excel document, waar je gegevens (nick / platform + gamertag / class etc.) kan dumpen =]FreakGIB schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:10:
ik ben opzoek naar mede Destiny spelers op de PS4
[ Voor 32% gewijzigd door T_Wouters op 10-07-2014 22:50 ]
A sorry had ik over had hoofd gezienT_Wouters schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:47:
[...]
Deze stonden ook al in de beginpost =]
[...]
Edit: in de beginpost staat ook een online excel document, waar je gegevens (nick / platform + gamertag / class etc.) kan dumpen =]
Daar valt ook te lezen dat je 3 codes krijgt!
alleen werkt het nog niet goed voor europa zover ik begreepRawChild schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:11:
Je kan nu op de site van bungie aangeven voor welk systeem je de beta wilt.
als ik kies Europa PS4 en dan bij de popup yes selecteer krijg je nog een popup dat je moet wachten tot 17 juli
anderen hebben al wel door kunnen klikken en hun codes ontvangen voor zover ik begreep
edit: was te voorbarig lees hier dat ze voor europa nog bezig zijn
http://www.bungie.net/7_H...66115485#referred-Support (Support)
dit stukje
Try again later, the Europe PSN codes aren't setup yet. They'll be here before the 17th. Watch our twitter account, we'll probably update that with info when the Europe platform selection is working.
[ Voor 28% gewijzigd door FreakGIB op 11-07-2014 09:28 ]
Ik wilde het net posten.RawChild schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:11:
Je kan nu op de site van bungie aangeven voor welk systeem je de beta wilt.
http://games.fok.nl/nieuw...ie-keer-te-gebruiken.html
Heeft iemand door deze deal misschien een code over op de X1?
Gamertag: YazNL
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Heb je hem gedownload voor de PS4? Zoja, kan je vertellen hoe je dat gedaan hebt?TheBuddha schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:39:
Zo... ik heb de beta al binnen. Kan nog niet spelen want de servers zijn niet online maar het scheelt me een download van 12 gig op de 17e. Mijn internet snelheid is niet bijzonder hoog en de servers zullen wel overbelast zijn. Nu nog wachten op de codes en aan de slag.
Codes heb je niet nodig nu je een pre-order hebt en de beta al binnen isTheBuddha schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:39:
Zo... ik heb de beta al binnen. Kan nog niet spelen want de servers zijn niet online maar het scheelt me een download van 12 gig op de 17e. Mijn internet snelheid is niet bijzonder hoog en de servers zullen wel overbelast zijn. Nu nog wachten op de codes en aan de slag.
Via de PS Store pre-order = gelijk beta download, geen code nodig en toegang tot de Beta op 17 juli, voor die datum krijg je een fout melding. De pre-load 'unlockt' de titel op dag van release: 17 juli.
Via retailers/webshops = beta code invoeren via bungie.net, een platform/server selecteren en 17 juli terugkeren voor de download code. Dan krijg je 3 download codes (waarvan je 2 kan weggeven) om de beta te downloaden via de PS Store.
[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 13-07-2014 18:36 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
ik krijg de zelfde melding op de PS4nFo schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:44:
Als ik kies voor: PS3 EU, dan staat er: Come back on Jul 17 2014 to get your marketplace code!
Ik heb het kunnen downloaden via een preorder/cancel truck.
kan je op de xbox360 in de store ook niet preorderen / vooruitbestellen en dat hij dan meteen de beta gaat downloaden zoals op de Playstation als dat kan dan meteen de preorder weer cancelen voor dat het spel echt live gaatInhumanous schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:06:
Iemand toevallign een code over voor de xbox360 (a)
Kan iemand dit bevestigen anders heb ik nog een beta key voor een ps4 gebruiker.
zoek destiny op in de psn store, en klik op vooruitbestellen. Maakt niet uit dat er geen geld in je wallet zit. Dit kan gewoon. Door die vooruitbestelling krijg je meteen de optie om de bèta te downloaden, je hoeft hem alleen maar te starten.Jedi Geub schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 17:50:
Vandaag mijn PS4 binnen gekregen!!! Zo blij, als iemand mij eventueel een code zou kunnen sturen voor Destiny dan is mijn dank eeuwig!!!!
Annuleer je vooruitbestelling wanneer je zelf wilt. De bèta staat iig op je ps4, en vanaf donderdag 19:00 kan je meteen los.
als je me naam goed kan spellen en me een pm stuurt is die voor jouJedi Geub schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:03:
Klopt Road, je kan dezelfde key 3x gebruiken! Eeuwige liefde als ik er 1 mag
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Bestelling annuleren doe je zo trouwens. Op je ps4: instellingen, PSN, account, transactie overzicht.
Sinds vanmiddag staat de beta op mijn ps4, laat donderdag avond maar komen
[ Voor 9% gewijzigd door RawChild op 15-07-2014 22:57 ]
ik heb het zelfde trucje gedaan maar als hij uiteindelijk klaar is met downloaden van de BetaRawChild schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:55:
Voer gewoon uit wat ik hier boven beschreef, dan haal je de beta nu al binnen, ipv donderdag wanneer iedereen het doet door middel van die codes.
Bestelling annuleren doe je zo trouwens. Op je ps4: instellingen, PSN, account, transactie overzicht.
Sinds vanmiddag staat de beta op mijn ps4, laat donderdag avond maar komen
en ik hem probeer op te starten krijg ik deze fout melding
kan de applicatie niet starten.
(CE-34632-8)
klopt dit of is mijn download niet goed gegaan.
ik vond het nogal raar gaan kwa downloaden
eerst zag je staan 15GB maar op het moment van downloaden veranderde dat in 179Mb
toen was hij heel snel klaar, daarna als je bij info kijkt als je op de Options button drukt kreeg ik te zien
dat hij nog verder aan het downloaden was maar dat stopte op 12GB!.
ik proberde toen ook al op te starten maar kreeg de zelfde fout code
en later toen ik weer bij Info keek stond er Download Kompleet dus na die 12GB ging hij ongezien nog verder.
maar alsnog krijg ik de zelfde fout melding,
iemand de zelfde ervaring anders ga ik vanmiddag gewoon opnieuw downloaden
Maar hij download gewoon nog verder, totaal 14,3gb als hij klaar is.
En die foutcode is dat je nog niet kan spelen, pas de 17e 19.00 nl tijd
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
oke thx dan moet ik gewoon geduld oefenen.R-utger schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:23:
Hij download eerst 179 mb, dan krijg je het je het icoon van de destiny bèta in je menu te zien.
Maar hij download gewoon nog verder, totaal 14,3gb als hij klaar is.
En die foutcode is dat je nog niet kan spelen, pas de 17e 19.00 nl tijd
Destiny deelt ook 50 Beta codes uit op hun Facebook pagina
https://www.facebook.com/DestinyBetaCode
[ Voor 11% gewijzigd door FreakGIB op 16-07-2014 08:42 ]
Bart Smit is erg lui. Bellen naar klantenservice. Anders gebeurt er soms niets. Zij hebben mij meteen de code gemaild na het bellen.ikookhier schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:41:
Hier nog niks binnen van de bartsmitAls iemand nog een key over heeft hou ik mij warm aanbevolen
ik heb dus de bèta al. Zijn er nog mensen met een Xbox of Xbox one die hem ook willen? Code die ik heb moet nog via bungie.. Dus die ene code is straks 3 download codes waard. Dus mochten er mensen zijn die hem op een ander systeem dan de ps4 willen, laat ff weten.
Komt er een Tweakers PS4 clan?
had ik ook gezien en voor de zekerheid de GIB clan aangemaakt maar hij word pas zichtbaar bij minimaal 4 members als ik het goed heb.GamezMaster schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:44:
Schijnbaar kun je nu ook clans aanmaken op de website van Destiny..
Komt er een Tweakers PS4 clan?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
je heb misschien geluk ik heb zowel voor de PS4 als voor de PS3 beta toegangHenkie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:52:
ik zou graag een beta code voor de ps3 ontvangen, RawChild! zou top zijn!
alleen krijg ik morgen pas de Codes te zien /ontvangen van Bungie
Ik weet niet wanneer hij in de store komt maar ik heb deze versie gekeregen voor de normale versie ivm mijn pre-order bij de GameMania.Resinman schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:38:
Ik ben benieuwd wanneer we de Digital Guardian Edition kunnen pre-orderen in de store.
Zover ik weet is dit tot nu toe ook de enige winkel die deze versie verkoopt in de pre-order voor de normale versie.
sorry code van mij is via iemand anders omgezet naar xbox one codesFreakGIB schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:12:
[...]
je heb misschien geluk ik heb zowel voor de PS4 als voor de PS3 beta toegang
alleen krijg ik morgen pas de Codes te zien /ontvangen van Bungie
Crosspost vanuit PS4 topicKartale schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:34:
Guys,
Vanaf de site is het nu mogelijk om een Clan aan te maken voor Destiny. Je kan met je clan dan ook 'prijzen' enzo winnen. Heb er eentje aangemaakt, aangezien er geen tweakers.net clan was. Alleen heb het geen tweakers clan genoemd haha.
PS: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/116911
Xbox: http://www.bungie.net/en/Clan/Xbox/116911
Dacht maybe kunnen we allemaal daar joinen. Heb je ook group chat enzo ingame.
PSN: LinQ-NL
Verwijderd
Ik heb met een collega de pre-order lopen voor Destiny, we zoeken eigenlijk nog wat members voor onze clan, de naam is Remedy. Momenteel, voor de beta, zoeken we members voor te kijken wat mogelijk is, en om eventuele rewards te unlocken.
Stuur me een pm als je interesse hebt, natuurlijk is het ook na de beta mogelijk om te blijven, echter is dit meer een 'test' om te zien wat clans precies kunnen uitvoeren.
We spelen op X-One, en je hebt beta toegang nodig wil je meedoen."
"Edit: Je kunt ook altijd via de bungie site aanmelden bij onze clan, dan kan ik je direct accepteren
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 13:08 ]
Ik heb zelf geen maten die in het bezit zijn van een PS4, zou het daarom wel mooi vinden als ik 's avonds met wat Tweakers een fireteam kan vormen
PSN: LinQ-NL
Alvast reuze bedankt.
Is het zeker mogelijk om na de bestelling te annuleren zonder consequenties?RawChild schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:20:
jongens...ps4 beta kan je nu gewoon gratis downloaden..gewoon destiny vooruitbestellen, geen geld nodig in je wallet. dan begint meteen de beta te downloaden. daarna annuleer je je bestelling. niks gekocht, wel beta.
Ik wil de game, als ik deze al koop fysiek hebben.
kan gewoon met een lege wallet, gisteren nog gedaan. Geen credit card en ook geen psn tegoed. Vooruitbestelling willen ze pas vlak voor de release afrekenen
[ Voor 36% gewijzigd door RawChild op 16-07-2014 14:04 ]
Als het goed is kan dat vanmiddagResinman schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:38:
Ik ben benieuwd wanneer we de Digital Guardian Edition kunnen pre-orderen in de store.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
ik heb wel intresseOdieus schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:14:
Lijkt me wel handig als we met Tweakers 1 grote clan aanmaken met alle members i.p.v. allemaal aparte clans met een handje vol members. Ik zag dat je in elke clan een mix kunt hebben van Xbox en Playstation gebruikers, dus het is eigenlijk ook niet nodig om allemaal losse clans aan te maken.
Ik heb zelf geen maten die in het bezit zijn van een PS4, zou het daarom wel mooi vinden als ik 's avonds met wat Tweakers een fireteam kan vormen
heb zelf al wel een Clan aangemaakt maar dat is misschien voor later als het spel live gaat.
Heb me normale versie geannuleerd en de limited edition besteld bij bol
Heb vandaag al wel een beta key gekregen, ben benieuwd of ik er nog 1 krijg...
En heb nog de pre order lopen op psn
Verwijderd
Ik heb em zelf al maar mijn neef wil er ook 1.
Ik heb em in de PSN store gepreordered dus heb ik maar 1 code.
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Die neef heeft op het moment weinig geld.dutchgio schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:55:
Dan kan hij m toch ook pre-orderen..?!
Hij zou em wel kunnen preorderen en daarna cancellen.
Dat kan dus welVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:25:
Helaas lukt dat niet zonder dat je een creditcard gekoppeld heb...
Ik heb een fake account gebruikt waar nooit iets aan gekoppeld is en fictieve info. Beta staat al een paar dagen gereed op mn PS4 (15GB)
[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 16-07-2014 17:05 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vanaf morgen zo te lezen
Destiny: Digital Guardian Edition (PS4) (pre-order from Thursday) Price:£84.99/€99.99/AU$129.95
[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 16-07-2014 22:48 ]
This is the Way.
https://www.dropbox.com/s...2014-07-17%2000.17.40.pngNoTimeRemains schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 00:08:
Als ik nu nog wil preorderen voor se beta ben ik dan te laat?
Voor de beta zal het niet zo heel veel uit maken.
[ Voor 12% gewijzigd door T_Wouters op 17-07-2014 01:08 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Als je de codes hebt? Er is ook een andere manier, volgens mij een pagina terug gepost.Dazzler2120 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 07:18:
Is Destiny beta al te downloaden op de ps4?
Alleen vanmorgen niet getest of ik de download kan starten ...
Verwijderd
Iemand nog een Destiny Beta key over voor de PS4?
Welke classes gaan jullie vooral spelen?
Normaal in mmo's begin ik altijd met een soort van mage of hunter en eindig ik altijd met een warrior achtige class... denk dat ik het dua gewoon zo aan houd
ik vind die error code irritant volgens mij moet je gewoon een loading screen krijgen met een melding dat de servers nog niet online zijn.
inplaats van die error!
Op de Bungie site staat nog steeds "Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)!".Dazzler2120 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 07:18:
Is Destiny beta al te downloaden op de ps4?
Pleur die code er gewoon neer, denk ik dan. Kunnen mensen alvast downloaden.
http://ps4daily.com/2014/07/download-destiny-beta-nowbram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:20:
[...]
Op de Bungie site staat nog steeds "Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)!".
Zo makkelijk kan het dus..
Inderdaad. Ik moet zeker 2 uur downloaden op max-speed wil ik 12 gb binnenhalen. Nu baal ik dat ik niet vooruit gedownload heb door pre-order -> cancel te doen.bram1984 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:20:
[...]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Hopen dat vanavond niet alles gelijk onderuit ligt, dan kunnen we iig al even knallen
Reken er maar wel opSanny_83 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:42:
Ik ben toch benieuwd hoe laat we die codes kunnen inzien/ontvangen. Wordt inderdaad nog even een flinke download die 12GB. Maar ben blij dat het op die PS4 toch al met een aantal MB/sec gaat tegenwoordig.
Hopen dat vanavond niet alles gelijk onderuit ligt, dan kunnen we iig al even knallen
Verwijderd
It's DESTINY BETA day! We ready? We cannot wait. Will be starting at 6pm BST today.
19 uur NL tijd dus.
Het lukt mij in ieder geval niet via https://store.sonyentertainmentnetwork.com . Daar geeft ie aan 'U heeft onvoldoende tegoed op uw rekening'. Toch wachten tot ik weer thuis ben of is er toch een oplossing?matery schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:46:
Ik heb net die preorder via psn gedaan zonder dat er een euro op mijn account staat. De beta was bijzonder snel gedownload. Absoluut een aanrader om hem op deze manier binnen te halen.
Hij download trouwens nog op de achtergrond door. Kijk bij Destiny app>Information,matery schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:46:
Ik heb net die preorder via psn gedaan zonder dat er een euro op mijn account staat. De beta was bijzonder snel gedownload. Absoluut een aanrader om hem op deze manier binnen te halen.
Dan zie je dat hij die 12GB op de achtergrond aan het binnen halen is.
Ik las overigens het volgende:

Maar dit zal denk ik eerder zijn voor mensen die hun CC hebben gekoppeld?
Ik heb gisteravond ook de preorder gedaan, maar gewoon nog niet gecanceled. Het geld wordt er toch pas in september vanaf gehaald en het annuleren van een preorder na de beta gespeeld te hebben is toch gewoon valide?Recon24 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:16:
[...]
Hij download trouwens nog op de achtergrond door. Kijk bij Destiny app>Information,
Dan zie je dat hij die 12GB op de achtergrond aan het binnen halen is.
Ik las overigens het volgende:
[afbeelding]
Maar dit zal denk ik eerder zijn voor mensen die hun CC hebben gekoppeld?
Ik wacht echter nog even of het écht werkt, voor hetzelfde geld blijft de fout-code aanhouden na 19.00 door pre-load. Dan heb ik in ieder geval nog de bungie.net beta code die ik kan gebruiken
[ Voor 48% gewijzigd door ASNNetworks op 17-07-2014 13:27 ]
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2