Forza 6 is nogal een recycle van 5.ChrisLNFF schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:50:
Mag het hopen, concurrent MS poept elk jaar braaf een nieuwe forza uit. Kan sony een voorbeeld aan nemen.
Driveclub en PC zijn niet echt mijn ding.
Beter recycles dan 1x in de 7 jaar een release die ook maar marginaal beter is
top thx!Renszo schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:01:
Voor wie wil, beta codes voor Rainbowsix siege:
GMDT-9TNN-D728
4Q8T-B9N3-PRCJ
J683-MLNN-PHKK
KECQ-MRNF-3NG6
Angry Rabbit
Bedankt!Renszo schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:01:
Voor wie wil, beta codes voor Rainbowsix siege:
GMDT-9TNN-D728
4Q8T-B9N3-PRCJ
J683-MLNN-PHKK
KECQ-MRNF-3NG6
Ik hoop dat de game een succes wordt zodat ze een vervolg kunnen maken met playable Decepticons.Scrisissszzz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:56:
Godsamme waarom hebben ze geen coop ingebouwd in die Transformers Devastation?!?
Ze moeten wel playable combiners toevoegen als dlc
Heb inmiddels zoveel zin in de game gekregen dat ik vanavond gewoon weer eens de oude animated movie op ga zetten thuis, die heb ik nog ergens in de kast staan op DVD.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Haha die heb ik nog op mn nas staan, met de hele G1 serie ernaastOn_E schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:25:
[...]
Ik hoop dat de game een succes wordt zodat ze een vervolg kunnen maken met playable Decepticons.
Heb inmiddels zoveel zin in de game gekregen dat ik vanavond gewoon weer eens de oude animated movie op ga zetten thuis, die heb ik nog ergens in de kast staan op DVD.
Soms gewoon even een ep kijken is niks mis mee
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Nu ben ik geen racefanaat, dus het zal me aan mijn reet roesten, maar 3 Forza's binnen 2/2,5 jaar is ook wat overdreven. Zelfs CoD en FIFA redden dat niet.Martinspire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:16:
[...]
Beter recycles dan 1x in de 7 jaar een release die ook maar marginaal beter is
Zijn gewoon 3 forza's in 3 jaar, waarvan 1 weinig overeenkomsten had met de andere twee.bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:49:
[...]
Nu ben ik geen racefanaat, dus het zal me aan mijn reet roesten, maar 3 Forza's binnen 2/2,5 jaar is ook wat overdreven. Zelfs CoD en FIFA redden dat niet.
Maar had jij nog geen GT voor PS4 willen zien dan? Ik bedoel, ik ga mn PS3 nu niet meer aanzetten daarvoor.
Martinspire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:52:
Maar had jij nog geen GT voor PS4 willen zien dan?

Over een ander racespel: Ik heb NFS 2015 in de pre-order staan (voor €42). Ben nu echter hard aan het twijfelen over aanschaf van de game. Heb wat gameplay gekeken, maar ik vind het niet wezenlijk anders dan NFS Rivals.
Dan hoef ik er nu eigenlijk niet gelijk geld aan uit te geven en wacht ik liever tot er (veel later) een bundle uitgave komt met alle DLC's erin (zo ben ik ook aan Rivals gekomen).
Er komen tenslotte ook nog andere race-games die ik graag wil kopen en meer variatie bieden dan een extra variant van NFS. Denk bv. aan WRC 5 (of Dirt), Trackmania Turbo (met Morpheus ondersteuning) en ik hoop stilletjes nog op een PS4-versie van Carmageddon.
Oké 3 jaar, my bad. Vind ik persoonlijk ook zwaar overdreven voor een game waarin je eigenlijk exact hetzelfde doet, maar dat vind ik ook van FIFA. De gameplay bestaat uit gas geven, remmen en sturen. Voeg dan kleine updates toen in de vorm van banen en auto's, al dan niet betaald.Martinspire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:52:
[...]
Zijn gewoon 3 forza's in 3 jaar, waarvan 1 weinig overeenkomsten had met de andere twee.
Maar had jij nog geen GT voor PS4 willen zien dan? Ik bedoel, ik ga mn PS3 nu niet meer aanzetten daarvoor.
Wat ik al zei: ik ben geen racefanaat dus al komt er helemaal geen GT7, prima. Ik hoop het natuurlijk wel voor de mensen die er wel van houden.
Carmageddon is dan wel een heel ander soort games, ok wel met auto's maar het doel is ietsje andersralph075 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:04:
[...]
![]()
Over een ander racespel: Ik heb NFS 2015 in de pre-order staan (voor €42). Ben nu echter hard aan het twijfelen over aanschaf van de game. Heb wat gameplay gekeken, maar ik vind het niet wezenlijk anders dan NFS Rivals.
Dan hoef ik er nu eigenlijk niet gelijk geld aan uit te geven en wacht ik liever tot er (veel later) een bundle uitgave komt met alle DLC's erin (zo ben ik ook aan Rivals gekomen).
Er komen tenslotte ook nog andere race-games die ik graag wil kopen en meer variatie bieden dan een extra variant van NFS. Denk bv. aan WRC15, Trackmania Turbo (met Morpheus ondersteuning) en ik hoop stilletjes nog op een PS4-versie van Carmageddon.
Ik vind de NFS 2015 tot nu toe ook tegenvallen van wat ik heb gezien, wacht lekker de reviews enz af als eerste, en daarna misschien de eerste aanbieding
Met Rivals heb ik me best goed geamuseerd.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Wat mij wat tegenviel van de nieuwe need for speed was de nachtelijke setting. Een paar tracks of levels die zich afspelen in de nacht, prima. De hele game in het donker slaat wat mij betreft nergens op. Waren ze bang dat ze de draw distance niet voor elkaar kregen ofzo?
Nee, terug naar de de basics van eerdere NFS games was het idee, met dus de donkere stijl uit Underground/Carbon.
Volgens PS Blog gaat Driveclub PS Plus Edition vanaf 6 oktober verdwijnen van PS Plus. Vroeg mij af of dan ook de upgrade naar volledige game dan gaat verdwijnen uit de store? Ben er nog niet uit of ik Driveclub een leuke spel vind en wil hem misschien upgraden, maar alleen als ik het meer gespeeld heb. Iemand die hier meer over kan zeggen?
Ik had de hele G1 serie ooit op DVD maar die is bij een inbraak gestolen.Scrisissszzz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:39:
[...]
Haha die heb ik nog op mn nas staan, met de hele G1 serie ernaast
Soms gewoon even een ep kijken is niks mis mee
Ik ben dus verbaasd... Die 1TB+FIFA bundel is dus een week later al overal verdwenen. Zelfs op bol.com waar er gemeld werd dat de actie geldt tot 8 oktober, is er niets meer van terug te vinden.Twixie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:40:
Zou me verbazen dat het na een paar dagen al gedaan is. Ik heb in elk geval ergens tegengekomen dat het aanbod geldt tot 8 oktober.
Ben ik blij dat ik op de releasedag hem heb aangeschaft.Twixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:55:
[...]
Ik ben dus verbaasd... Die 1TB+FIFA bundel is dus een week later al overal verdwenen. Zelfs op bol.com waar er gemeld werd dat de actie geldt tot 8 oktober, is er niets meer van terug te vinden.
Was ook geen geld 368 euro voor FIFA 16 + Ps4 1tb
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bart Smit adverteert er nog volop mee.Twixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:55:
[...]
Ik ben dus verbaasd... Die 1TB+FIFA bundel is dus een week later al overal verdwenen. Zelfs op bol.com waar er gemeld werd dat de actie geldt tot 8 oktober, is er niets meer van terug te vinden.
Denk dat MM ook wel meegaat dan?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Voor de Bloodborne platinum achievers die nog geen code voor het exclusieve thema hebben ontvangen:
Gisteren heb ik via de playstation website ingelogd en de optie aangevinkt dat ik ook mails van partners wil ontvangen.
Dezelfde dag kreeg ik een mail met de code voor het exclusieve Bloodborne thema
Dus niet via het ps menu doen maar via de website.
Gisteren heb ik via de playstation website ingelogd en de optie aangevinkt dat ik ook mails van partners wil ontvangen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ha, des te beter dan (voor zij die er nog geen hebben)crzyhiphopazn schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:57:
[...]
Bart Smit adverteert er nog volop mee.
Liep net in Den Haag/Scheveningen langs een BS die adverteerde met een Ps4 1TB met Fifa 16 voor €369,-Twixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:04:
[...]
Ha, des te beter dan (voor zij die er nog geen hebben). Ik had gewoon effen rap op de sites gekeken waar ik vorige week gecheckt had (MediaMarkt, BOL, Bart Smit) en daar vond ik toch niets meer.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Gewoon preorder cancellen en na de eerste reviews beslissen welke game je gaat doen.ralph075 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:04:
[...]
![]()
Er komen tenslotte ook nog andere race-games die ik graag wil kopen en meer variatie bieden dan een extra variant van NFS. Denk bv. aan WRC15, Trackmania Turbo (met Morpheus ondersteuning) en ik hoop stilletjes nog op een PS4-versie van Carmageddon.
Voor zo'n standaard race-spel snap ik ook niet waarom je die ooit wil preorderen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Niet met 1TB versie! Bart Smit adverteert sinds deze week met de 500GB versie. Denk dat de special bundels al gewoon uitverkocht zijn en ze nu gewoon de kale 500GB versies zelf bundelen met fifa.crzyhiphopazn schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:57:
[...]
Bart Smit adverteert er nog volop mee.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ultimate player edition + Fifa 16 is toch 1TB? (maybe wel een lokale aanbieding.)ASNNetworks schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:23:
[...]
Niet met 1TB versie! Bart Smit adverteert sinds deze week met de 500GB versie. Denk dat de special bundels al gewoon uitverkocht zijn en ze nu gewoon de kale 500GB versies zelf bundelen met fifa.
Hit op Google geeft direct 1TB versie bij Ultimate player edition.
Vind die witte destiny TTK edition ook wel wat hebben,
Alleen jammer dat ik al een PS4 heb en niet iemand weet die goed geld voor mijn PS4 wilt geven.
*Luxe problem
*UPDATE**
op de site staat idd 500GB.
Zal morgen wel foto maken als ik er langs loop.
[ Voor 8% gewijzigd door crzyhiphopazn op 01-10-2015 14:31 ]
Knal je er toch zelf een 2TB externe HD in, dan heb je een "Ultimate Ultimate Player edition"-PS4 en een 500GB externe HDcrzyhiphopazn schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
Ultimate player edition + Fifa 16 is toch 1TB? (maybe wel een lokale aanbieding.)
Hit op Google geeft direct 1TB versie bij Ultimate player edition.
Vind die witte destiny TTK edition ook wel wat hebben,
Alleen jammer dat ik al een PS4 heb en niet iemand weet die goed geld voor mijn PS4 wilt geven.
*Luxe problem
*UPDATE**
op de site staat idd 500GB.
Zal morgen wel foto maken als ik er langs loop.
Die heb ik alCappieL schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:41:
[...]
Knal je er toch zelf een 2TB externe HD in, dan heb je een "Ultimate Ultimate Player edition"-PS4 en een 500GB externe HD
Liep toevallig langs de BS waar ik die Ulti + Fifa16 zag staan als poster.
Kijken of ik mijn versie kan doorgeven aan iemand zodat ik die witte Destiny versie kan halen.
Zou ik normaal ook niet gedaan hebben, maar in de aanbieding en daarnaast nog een extra €10 korting, maakte dat ik hem pre-orderde. Toen al met de gedachte dat ik daarna nog wel even zou bekijken of ik het eigenlijk wel de moeite vond.YakuzA schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
Gewoon preorder cancellen en na de eerste reviews beslissen welke game je gaat doen.
Voor zo'n standaard race-spel snap ik ook niet waarom je die ooit wil preorderen
Hoefde ook niet vooruit te betalen en kan met 1 klik annuleren, was dus zeer laagdrempelig.
Nog even gekeken, maar ik ga hem inderdaad annuleren. Vooralsnog te weinig vernieuwing en veel andere releases van race-games, die ik liever in huis haal in de komende maanden.
He grappig. Ga ik ook eens bekijken. Maar ff... is het de moeite, dat thema? Wel stoer dat je die krijgt bij platinum. Wat zijn we ook een bikkels he?dvdkiwi schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:00:
Voor de Bloodborne platinum achievers die nog geen code voor het exclusieve thema hebben ontvangen:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Yes we are!
Of het de moeite waard is weet ik nog niet; installeer 'm vanavond.
Of het de moeite waard is weet ik nog niet; installeer 'm vanavond.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Even een vraagje jongens, ik heb nu sinds 2 dagen een PS4 (CUH-1200B), is de plastic omhulsel van elke PS4 apparaat echt zo beroerd?
Ik heb een soort witte waas over het zwarte gedeelte net of er iets te warm is geworden
Hij heeft nog maar 2 uurtjes aan gestaan dus dat zou wel bijzonder zijn. Eerste dag heb ik het niet gezien toen scheen de zon er niet direct op.
Ik heb een foto ter illustratie :

En dan vooral naast de LED.
Is dit normaal en speelt mijn overmatige OCD weer op
of omruilen?
Edit: van de bovenkant zie je het bijna niet :
Ik heb een soort witte waas over het zwarte gedeelte net of er iets te warm is geworden
Hij heeft nog maar 2 uurtjes aan gestaan dus dat zou wel bijzonder zijn. Eerste dag heb ik het niet gezien toen scheen de zon er niet direct op.

Is dit normaal en speelt mijn overmatige OCD weer op

[ Voor 8% gewijzigd door henkyyyyyyy op 01-10-2015 14:56 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ziet er niet normaal uit.... zou er mee terug gaan.
Had dan ook het oude model gekocht, die had deze klachten niet
Kost je alleen wel €100 extraCappieL schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:41:
[...]
Knal je er toch zelf een 2TB externe HD in, dan heb je een "Ultimate Ultimate Player edition"-PS4 en een 500GB externe HD
Maar zover ik weet is die actie gewoon afgelopen. Dus 500GB + Fifa 16 voor €369 is gewoon de beste deal die je nu kan vinden.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Direct ruilen!henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:53:toon volledige bericht
Even een vraagje jongens, ik heb nu sinds 2 dagen een PS4 (CUH-1200B), is de plastic omhulsel van elke PS4 apparaat echt zo beroerd?
[afbeelding]
Is dit normaal en speelt mijn overmatige OCD weer opof omruilen?
[afbeelding]
Dus dan kan ik weer heel mijn kabel management gaan doenralph075 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:56:
Ziet er niet normaal uit.... zou er mee terug gaan.
Had dan ook het oude model gekocht, die had deze klachten niet
Nou ik heb dus die bundel gekocht mij MM, maar ik heb FIFA al verkocht, zouden ze de PS4 alleen aannemen om te ruilen? Zal toch wel?
[ Voor 31% gewijzigd door henkyyyyyyy op 01-10-2015 15:04 ]
Oh, dat is niet handig. Het is een bundel, dus ruilen gaat dan niet meer denk ik.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:01:
[...]
Nou ik heb dus die bundel gekocht mij MM, maar ik heb FIFA al verkocht, zouden ze de PS4 alleen aannemen om te ruilen? Zal toch wel?
Maar gewoon heen gaan en je merkt het wel. Ergste geval (voor jou) zal de PS4 opgestuurd moeten worden....
[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 01-10-2015 15:09 ]
Gewoon je PS4 ruilen, kabels etc heb ik nog nooit omgeruild bij geen enkel product (tenzij daar juist wat mis mee is uiteraard). Gewoon de kabels etc van de nieuwe aan hen geven. Denk dat ze dat ook liever hebben (zitten al netjes opgerold en nog in plastic).henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:01:
[...]
Dus dan kan ik weer heel mijn kabel management gaan doen
[...]
Begin deze week Bart Smit webshop gemaild met de vraag of de witte PS4 (incl FIFA) voor 369 het nieuwste CUH model is.
Na 2 dagen nog geen reactie dus, ongeduldig als ik ben, toch maar besteld in de webshop.
Kreeg ik een uur daarna toevallig de mail dat dit géén nieuw CUH-1216 zou zijn.
Nu net de PS4 per PostNL ontvangen en is het toch de nieuwe
:-D
Nu nog effe FIFA verkopen en heb ik mooie PS4 nieuwe model voor nette prijs dacht ik zo...
Wilde eerst wachten tot er een officiële prijsverlaging zou komen, maar betwijfel of die de prijs dan naar 300 gaat brengen (wat ik betwijfel, gezien de officiële adviesprijs hier nog altijd 399 is) en daarnaast vrees ik dat dat pas in de decembermaand zal zijn en de PS4 vervolgens overal uitverkocht gaat zijn ivm Sinterklaas & Kerst.
Blij met de keuze die ik gemaakt heb!
Na 2 dagen nog geen reactie dus, ongeduldig als ik ben, toch maar besteld in de webshop.
Kreeg ik een uur daarna toevallig de mail dat dit géén nieuw CUH-1216 zou zijn.
Nu net de PS4 per PostNL ontvangen en is het toch de nieuwe
:-D
Nu nog effe FIFA verkopen en heb ik mooie PS4 nieuwe model voor nette prijs dacht ik zo...
Wilde eerst wachten tot er een officiële prijsverlaging zou komen, maar betwijfel of die de prijs dan naar 300 gaat brengen (wat ik betwijfel, gezien de officiële adviesprijs hier nog altijd 399 is) en daarnaast vrees ik dat dat pas in de decembermaand zal zijn en de PS4 vervolgens overal uitverkocht gaat zijn ivm Sinterklaas & Kerst.
Blij met de keuze die ik gemaakt heb!
doorGEVEN mag altijdcrzyhiphopazn schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:46:
[...]
Die heb ik al..
Liep toevallig langs de BS waar ik die Ulti + Fifa16 zag staan als poster.
Kijken of ik mijn versie kan doorgeven aan iemand zodat ik die witte Destiny versie kan halen.
Dat is gewoon echt klote!!On_E schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Ik had de hele G1 serie ooit op DVD maar die is bij een inbraak gestolen.
Het was wel een losse Fifa die hij uit de schappen haalde dus niet in de doos.baronruud schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:08:
[...]
Oh, dat is niet handig. Het is een bundel, dus ruilen gaat dan niet meer denk ik.
Maar gewoon heen gaan en je merkt het wel. Ergste geval (voor jou) zal de PS4 opgestuurd moeten worden....
Ok, ga eerst wel bellen anders.ASNNetworks schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:08:
[...]
Gewoon je PS4 ruilen, kabels etc heb ik nog nooit omgeruild bij geen enkel product (tenzij daar juist wat mis mee is uiteraard). Gewoon de kabels etc van de nieuwe aan hen geven. Denk dat ze dat ook liever hebben (zitten al netjes opgerold en nog in plastic).
Zie nu dat ik niet de enige ben met dit probleem:
http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/PS4-Blemishes-on-Matte-Finish/td-p/44981739
Voorbeeld van anderen :
Dat lijkt me absoluut niet normaal, zeker niet na slechts 2u spelen (welk spel?). Zelfs als het gewoon heet wordt, zou ik toch niet verwachten dat het al na 2u beginnen vervormen/verkleuren is.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:53:
Da's ook een van de redenen waarom ik nooit al direct alles mooi ga installeren en wegbergen. Als er iets mis mee blijkt, kan je gelijk weer al je werk ongedaan makenhenkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:01:
[...]
Dus dan kan ik weer heel mijn kabel management gaan doen
Volgens mij is/was dat overal zo. De mijne was ook gewoon de 1TB Ultimate Player editie met dan Fifa16 er los bij. In mijn MediaMarkt beweerde de verkoper zelfs dat het een actie van hen zelf was, niet van Sony. Ik geloofde dat niet gezien ook andere winkels (maar niet alle) met dezelfde stunt kwamen, maar mocht het van Sony zijn, dan zou ik weer denken dat ze er wel een speciale packaging voor voorzien zouden hebben.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:33:
[...]
Het was wel een losse Fifa die hij uit de schappen haalde dus niet in de doos.
[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 01-10-2015 15:39 ]
Geen spel, gewoon demo aangezet om te downloaden.Twixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:37:
[...]
Dat lijkt me absoluut niet normaal, zeker niet na slechts 2u spelen (welk spel?). Zelfs als het gewoon heet wordt, zou ik toch niet verwachten dat het al na 2u beginnen vervormen/verkleuren is.
Maar ik vermoed dus dat hij dit al had, maar ik had hem rond half 9 opgehaald bij de MM.
Pas de volgende dag in het zonlicht zag ik het pas.
Ja daar heb je een punt....[...]
Da's ook een van de redenen waarom ik nooit al direct alles mooi ga installeren en wegbergen. Als er iets mis mee blijkt, kan je gelijk weer al je werk ongedaan maken. Moet de mijne na een week dus nog zijn plaatsje geven.
Ik keek nog wel of het bekende putje aan de voorzijde zat.
Die zat er dus niet.
[ Voor 19% gewijzigd door henkyyyyyyy op 01-10-2015 15:43 ]
Anoniem: 146055
Sony heeft geen officiële deal met EA met betrekking tot Fifa 16. Het is waarschijnlijk een afspraak die Sony met retailers gemaakt heeft om haar consoles te bundelen met de game, tegen een verlaagde prijs. Of te wel winkels hebben het laatste woord. De Mediamarkt verkoper heeft gewoon gelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 01-10-2015 15:52 ]
Ja, had dat pas door nadat ik je referentie naar die andere thread zag. Lijkt inderdaad meer op gewoon cheap manufacturing dan. Zal es de mijne gaan checken: wel, kan je vertellen dat de mijne toch zeker ook niet perfect egaal is, en dat was dan gewoon met mijn GSM Flashlight, dus ik kan me inbeelden dat het onder fel zonlicht nog veel duideiljker wordt.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:43:
[...]
Maar ik vermoed dus dat hij dit al had, maar ik had hem rond half 9 opgehaald bij de MM.
Pas de volgende dag in het zonlicht zag ik het pas.
[...]
Putje ? Die ken ik niet...henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:43:
[...]
Ik keek nog wel of het bekende putje aan de voorzijde zat.
Die zat er dus niet.
DezeTwixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:52:
[...]
Ja, had dat pas door nadat ik je referentie naar die andere thread zag. Lijkt inderdaad meer op gewoon cheap manufacturing dan. Zal es de mijne gaan checken: wel, kan je vertellen dat de mijne toch zeker ook niet perfect egaal is, en dat was dan gewoon met mijn GSM Flashlight, dus ik kan me inbeelden dat het onder fel zonlicht nog veel duideiljker wordt.
[...]
[...]
Putje ? Die ken ik niet...

Daar hadden ook best veel mensen last van bij de nieuwe versie.
Ok, eens gecheckt en niets dat op een putje of deuk lijkt op de voorkant.
Anyway, ik zou het dus gewoon laten zoals het is en proberen de PS4 niet in het volle zonlicht te laten staan (wellicht sowieso niet zo goed ivm koeling)
.
Anyway, ik zou het dus gewoon laten zoals het is en proberen de PS4 niet in het volle zonlicht te laten staan (wellicht sowieso niet zo goed ivm koeling)
[ Voor 52% gewijzigd door Twixie op 01-10-2015 16:02 ]
Ja normaal heb ik ook het dakraamgordijn dicht en brandt er een LED strip op en dan zie je het dus bijna niet.Twixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:01:
Ok, eens gecheckt en niets dat op een putje of deuk lijkt op de voorkant.
Anyway, ik zou het dus gewoon laten zoals het is en proberen de PS4 niet in het volle zonlicht te laten staan (wellicht sowieso niet zo goed ivm koeling).
Op naar de 1000
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hoe ervaart iedereen de downloadsnelheid sinds de 3.00 update?
Zoals gisteren aangegeven heb ik de Uncharted demo verwijderd en opnieuw gedownload en deze knalde direct met 10-15 MB/s binnen.
Daarna de RB6 Siege beta aangezet. Na een half uurtje gekeken en toen stond deze op 3 van de 7GB met nog 45 minuten op de klok. Eén keer pauzeren en resume gedaan en toen gelijk op volle snelheid naar 9 minuten.
Het lijkt dus een stuk beter, maar nog lang niet opgelost, aangezien je nog steeds moet pauzeren soms.
Verder geen downloads meer geprobeerd.
Zoals gisteren aangegeven heb ik de Uncharted demo verwijderd en opnieuw gedownload en deze knalde direct met 10-15 MB/s binnen.
Daarna de RB6 Siege beta aangezet. Na een half uurtje gekeken en toen stond deze op 3 van de 7GB met nog 45 minuten op de klok. Eén keer pauzeren en resume gedaan en toen gelijk op volle snelheid naar 9 minuten.
Het lijkt dus een stuk beter, maar nog lang niet opgelost, aangezien je nog steeds moet pauzeren soms.
Anoniem: 170423
Ik had gisteren middag Elder Scrolls Online van 60GB gedownload in een paar uur
zonder te pauzeren.
Met andere updates en downloads ging het ook al sneller dan voorheen.
zonder te pauzeren.
Met andere updates en downloads ging het ook al sneller dan voorheen.
Het ging snel (25MB/s+) maar dat heb ik vaker. En dan weer trage downloads bij iets anders. Dus ik ben er nog niet over uit. Komende downloads in de gaten houden, ben vaker blij gemaakt met PSN om vervolgens na paar minuten/downloads weer teleurgesteld te worden...bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:31:
Hoe krijg je 25 voor elkaar dan? Ik heb 200Mbit/s, maar dat heb ik nog nooit gehaald.
Met de Uncharted Demo viel het mij ook op. Niet slechts 500KB/s maar ook (lange) uitschieters naar 2MB/s. Niet echt heel veel opgelet ben daarna Rocket League gaan spelen, maar zal vanavond eens kijken met Destiny. Een fatsoenlijk groot spel wat wegens begrijpelijke redenen niet meer geïnstalleerd staat.
Ik wacht nog op de dag dat ik gewoon 10MB/s kan halen.
Ik wacht nog op de dag dat ik gewoon 10MB/s kan halen.
[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 01-10-2015 16:58 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Geen idee, sinds ik Glasvezel van KPN (500/500) heb gaat het een stuk sneller. Voorheen had ik ook 200mbit, maar downloads gingen met max 15MByte/s. Kon gewoon ook richting de 25MByte/s zou je zeggen met 200Mbit, maar toch bleef het hangen bij 15MB/s toen.bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:56:
Hoe krijg je 25 voor elkaar dan? Ik heb 200Mbit/s, maar dat heb ik nog nooit gehaald.
Interne bekabeling niks gewijzigd, gebruik zelfs dezelfde router als hoofdrouter.
De Rainbow Six beta was binnen 5 min gedownload toen bij mij. Is iets van 7-8GB groot, dus heeft met 25MB/s lopen downloaden zonder te stoppen. Dit was voor de 3.00 update. Ik draaide de beta al een tijdje, maar ook langame downloads meegemaakt toen. Vandaar juich ik nog niet, ik wacht mooi af...
[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 01-10-2015 17:06 ]
Zou het niet aan de routing kunnen liggen van de providers?
Voor hetzelfde geld zit de pijplijn van Ziggo vol naar Sony...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik heb dit ook bij mn 3 dagen oude PS4, zowel de verkleuring als het deukje (dat bij de witte voorkomt). Heb jij dat deukje ook.henkyyyyyyy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:33:
[...]
Zie nu dat ik niet de enige ben met dit probleem:
http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/PS4-Blemishes-on-Matte-Finish/td-p/44981739
Voorbeeld van anderen :
[afbeelding]
Terugbrengen?? Ben bang dat de verkleuring niet goed genoeg te zien is.
[ Voor 6% gewijzigd door Dawid127 op 01-10-2015 18:15 ]
Oké. Nee deukje heb ik zelf niet.Dawid127 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:13:
[...]
Ik heb dit ook bij mn 3 dagen oude PS4, zowel de verkleuring als het deukje (dat bij de witte voorkomt). Heb jij dat deukje ook.
Terugbrengen?? Ben bang dat de verkleuring niet goed genoeg te zien is.
Het is gewoon dat ik alles in perfecte staat wil hebben en best zuinig op mijn spullen ben.
Ik heb ook gewoon nog steeds mijn onverkleurde NES compleet met doos. Die ik destijds als 10 jarig jongetje zelf gekocht heb.
Deze staat zelfs ook nog steeds aangesloten.
Dat en een erge mate van OCD.
Lastig, heb namelijk bij Ziggo ook periodes gehad dat het een hele tijd snel ging en bij KPN na een lange tijd van hoge snelheid, paar keer trage downloads meegemaakt.The_Worst schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:16:
Zou het niet aan de routing kunnen liggen van de providers?
Waarom ik bij KPN 25MB/s krijg en bij Ziggo max 15MB/s snap ik echter niet. Zou in beide gevallen met 25MB/s moeten gezien Ziggo 200mbit was (ik haalde die volle snelheid met http en usenet downloads wel).
Anoniem: 688937
Tot nu toe goed, vandaag de HDD van mijn PS4 vervangen dus ik had een hoop te downloaden. Constant rond de 3 MB/s gehad, wat ongeveer net zo veel is als ik op mijn desktop haal.bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:31:
Hopen dat het zo blijft!
De 1TB versie lijkt momenteel behoorlijk uitverkocht te zijn...
De prijzen lijken de hoogte in te schieten, ze worden op veel webshops niet meer verkocht, en de 1tb + fifa16 bundel wordt vaak vervangen door een bundel met 500gb.
Ik wacht toch nog even met het kopen van de ps4, over een maand zullen de betere aanbiedingen voor de feestdagen wel beginnen.
De prijzen lijken de hoogte in te schieten, ze worden op veel webshops niet meer verkocht, en de 1tb + fifa16 bundel wordt vaak vervangen door een bundel met 500gb.
Ik wacht toch nog even met het kopen van de ps4, over een maand zullen de betere aanbiedingen voor de feestdagen wel beginnen.
Ik zit helaas met hetzelfde. Dan maar wachten tot de feestdagen..Anton.net schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:38:
Ik wil eigenlijk ook een nieuwe ps4 halen maar ik wacht liever op de slim versie.
game nr 3 die niet werkt bij mij vanwege ce-34878-0.....
Gelukkig heeft de slim versie dat niet inderdaad.
Denk dat we pas kunnen spreken dat de download snelheid verbeterd is. Als de star wras battlefront beta met een normale snelheid word gedownload.
Vermoed dat mijn nieuwe PS4 binnenkort al voor reparatie weg mag, als ik er een disc in doe dan laad hij hem maar hij blijft op volle snelheid draaien/blazen, als ik eject dan hoor je hem afremmen. Heb dit op mijn oude model helemaal niet daar hoor je hem even en dan is hij weer stil. Beetje jammer ding is net een week oud.
Klopt, ik heb hem vrijdags besteld en maandag gehaaldAnton.net schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:38:
Blijkbaar willen veel mensen op de PS4 met de nieuwe competitie teams voetballen
dan toch de oude kopen he;P naar een uur weet je het niet eens meer joh. of ik er erg in heb welk type ik nu precies heb.. en over 4 maanden heb je weer een nieuwere versie..
ga je dan weer je ps4 omruilen? omdat die 2% stiller is?
ga je dan weer je ps4 omruilen? omdat die 2% stiller is?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Iemand al de Mediaplayer app gebruikt? Speelt mp3ś af maar geen FLAC, begreep ik. Wel weer MKV.. Misschien dat er meer formaten bijkomen in een update?
En komen er nog Move games aan?
En komen er nog Move games aan?
Het is nog even de vraag want ze precies met DriveClub gaan doen (er komt in ieder geval meer DLC aan), dus ik zou als je nog niet zeker bent even wachten op de info die binnenkort volgt.shenr schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:46:
Volgens PS Blog gaat Driveclub PS Plus Edition vanaf 6 oktober verdwijnen van PS Plus. Vroeg mij af of dan ook de upgrade naar volledige game dan gaat verdwijnen uit de store? Ben er nog niet uit of ik Driveclub een leuke spel vind en wil hem misschien upgraden, maar alleen als ik het meer gespeeld heb. Iemand die hier meer over kan zeggen?
Kan me maar moeilijk voorstellen dat er een slim versie komt. De huidige modellen hebben met sommige games al moeite hun warmte kwijt te kunnen en de nieuwe revisies zijn net uit.Kol Nedra schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:18:
Ik wil eigenlijk ook een nieuwe ps4 halen maar ik wacht liever op de slim versie.
Whoa die Transformers game druipt van de nostalgie, instant buy!
Hier nog een filmpje met playable character features..
YouTube: TRANSFORMERS: Devastation - Playable Character Features | PS4, PS3
Me Grimlock!
Nu voor 40,99 bij Bol.....en besteld
Zoals die knakker in het eerste filmpje van On_E al zegt; het is net zoals je vroeger als kind met het speelgoed deed: Now Optimus Prime picks up this 18-wheeler and throws it at Megatron!
Zo goed was ik niet in engels maar deed alsof
Nog even een kleine edit....
YouTube: Transformers Devastation Soundwave Boss Fight Trailer HD
Soundwave als Bossfight. Hoe zou deze game in godsnaam slecht kunnen zijn?
Me Grimlock!
Zoals die knakker in het eerste filmpje van On_E al zegt; het is net zoals je vroeger als kind met het speelgoed deed: Now Optimus Prime picks up this 18-wheeler and throws it at Megatron!
Zo goed was ik niet in engels maar deed alsof
[ Voor 73% gewijzigd door Vince22 op 02-10-2015 08:29 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Damn alweer goedkoper... Begin nu toch te twijfelen of ik mijn geen pre-order regel eens moet gaan breken...Vince22 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:15:
Me Grimlock!
PSN, Twitter: NNY1980
Paar dure dagen geweest voor me..
Disney Infinity 2.0 start set, 20 euro
Verschillende figures: 5 euro per stuk (stuk of 6)
2 playsets (werelden) Avengers + Guardians 16 per stuk
Destiny The Taken King
Trials ultramax edition
Voorlopig genoeg te doen.
Disney Infinity 2.0 start set, 20 euro
Verschillende figures: 5 euro per stuk (stuk of 6)
2 playsets (werelden) Avengers + Guardians 16 per stuk
Destiny The Taken King
Trials ultramax edition
Voorlopig genoeg te doen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Uncharted collection staat op een 86 op metacritic. Heel netjes voor een remaster.
Alleen the last of us scoort hoger. Maar dat vind ik ook wel logisch. Die oogt toch nieuwer en game is ziekelijk dik!!
Heel veel zin in deze collection. Heb ook fifa 16 2e hands gekocht. Hopen dat het wat is.
Alleen the last of us scoort hoger. Maar dat vind ik ook wel logisch. Die oogt toch nieuwer en game is ziekelijk dik!!
Heel veel zin in deze collection. Heb ook fifa 16 2e hands gekocht. Hopen dat het wat is.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nu al Fifa16 2e hands?v8power67 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:05:
Heb ook fifa 16 2e hands gekocht. Hopen dat het wat is.
Iemand die de bundel had gekocht en toen het spel verkocht?
Ja denk het. Heb via marktplaats gedaan. 40 incl verzenden. Is nog gesealed en al dus was niet echt zijn spel blijkbaarCappieL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:09:
[...]
Nu al Fifa16 2e hands?
Iemand die de bundel had gekocht en toen het spel verkocht?
Maar die 369 bundel is ook super aantrekkelijk. Fifa weg voor 40 en je hebt 329 nieuwe ps4.
Ik kreeg gewoon een losse 1 tb met fifa 16 er los bij, zal versie nummer eens checken.ASNNetworks schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:23:
[...]
Niet met 1TB versie! Bart Smit adverteert sinds deze week met de 500GB versie. Denk dat de special bundels al gewoon uitverkocht zijn en ze nu gewoon de kale 500GB versies zelf bundelen met fifa.
Dat voor 369
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Krijg 9.0 op review bij IGNv8power67 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:05:
Uncharted collection staat op een 86 op metacritic. Heel netjes voor een remaster.
YouTube: Uncharted: The Nathan Drake Collection Review
Ha dus toch. Ben toch niet scheel ook al heb ik 1 kunstlensMars18 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:13:
[...]
Ik kreeg gewoon een losse 1 tb met fifa 16 er los bij, zal versie nummer eens checken.
Dat voor 369
Metacritic is een verzameling van bijna alle reviews en maakt een gemiddeld cijfer.Rebbelx schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:15:
[...]
Krijg 9.0 op review bij IGN
YouTube: Uncharted: The Nathan Drake Collection Review
Er zijn zelfs aantal 10en gegeven maar ook paar 7's dus ja 86 is heel netjes en op basis van 28 reviews.
http://www.metacritic.com...e-nathan-drake-collection
Maar één 7 hè. 
Rest is allemaal 8 of hoger.
Rest is allemaal 8 of hoger.
Hoe serieus nemen jullie reviews met 100% of een 10 eigenlijk?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zeer subjectief... Ik lees daarom de review en staar niet blind op de scoreBor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:35:
Je kan het altijd overtreffen... Ik lees het dan als heel goed, een 9.5 ofzo. Maar een 10 kan niet in mijn ogen.Bor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:35:
Niet zo heel serieus, wil best geloven dat een game een enorme topper is, maar zelf op games die een 10 krijgen valt wel wat aan te merken wat eigenlijk het cijfer iets naar beneden zou moeten brengen.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Mooi he!Vince22 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:15:toon volledige bericht
Whoa die Transformers game druipt van de nostalgie, instant buy!
Me Grimlock!
Zo goed was ik niet in engels maar deed alsof![]()
Ook Motormaster, Blitzwing, Starscream en Shockwave komen langs als bosses dacht ik.
Dan nog Devastator, de Insecticons, man man man ik voel me weer 8!
Kan niet wachten op volgende week.
Ja echt he! Pyjama voor de buis aan op zaterdagochtend gevoel.On_E schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Mooi he!
Ook Motormaster, Blitzwing, Starscream en Shockwave komen langs als bosses dacht ik.
Dan nog Devastator, de Insecticons, man man man ik voel me weer 8!
Kan niet wachten op volgende week.
Ik had de preview van de e3 gezien maar was die compleet vergeten, nu ik jouw gedeelde filmpje zag weer helemaal om!
Peter Cullen doet ook gewoon de stem van Optimus, maar volgens mij zijn er gewoon veel meer originele voice-actors. Ook die gierende gitaren maken gooien er nog een lekker 80's sausje over.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Er zijn ook al een paar originele voice-actors dood geloof ik, Soundwave en Starscream hebben bv. niet de originele stem al vond ik die van Starscream wel aardig goed klinken:Vince22 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
Ja echt he! Pyjama voor de buis aan op zaterdagochtend gevoel.
Ik had de preview van de e3 gezien maar was die compleet vergeten, nu ik jouw gedeelde filmpje zag weer helemaal om!
Peter Cullen doet ook gewoon de stem van Optimus, maar volgens mij zijn er gewoon veel meer originele voice-actors. Ook die gierende gitaren maken gooien er nog een lekker 80's sausje over.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeTransformers Devastation Starscream Gameplay Demo Video
Heb geen PS4 en lees voor de fun dit topic ff.
Zie ik de TF game langskomen! Wat een vette!
Gelukkig ook PC....pfew....anders heb ik ergens nog een PS3 G1. (PS3 G1 past goed bij TF G1
)
Zie ik de TF game langskomen! Wat een vette!
Gelukkig ook PC....pfew....anders heb ik ergens nog een PS3 G1. (PS3 G1 past goed bij TF G1
Zojuist een code ontvangen voor de Closed Beta van de nieuwe Need for Speed. Dit weekend maar eens kijken of het wat is. Rivals vond ik toch wel verrassend leuk. Ben benieuwd wat deze brengt!
uhm...
Lekker, de NFS beta code is binnen! Ben erg benieuwd
Anoniem: 146055
Hoe join je eigenlijk de communities zoals die van Tweakers op de PS4?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 02-10-2015 11:13 ]
Op moment op uitnodiging, of iemand zoeken waar van je weet dat hij er in zit, zitten er genoeg hierAnoniem: 146055 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:13:
Hoe join je eigenlijk de communities zoals die van Tweakers op de PS4?
Gisteren geloof ik bijna een uur bezig geweest met de lijst afgaan en friend requests sturen voor m'n officiële psn nick, en vanmorgen waren er opeens NOG meer mensen bij.. help
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik heb de mail ook zie ikSemperFidelis schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:10:
Lekker, de NFS beta code is binnen! Ben erg benieuwd
Hopelijk overtuigt de beta me!
Uit nostalgie oogpunt ben ik gewoon verplicht deze game te gaan kopen! Ik denk dat ik al mijn action figures dan ook maar uit de doos ga halen en om mn ps4 ga zettenVince22 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
Ja echt he! Pyjama voor de buis aan op zaterdagochtend gevoel.
[ Voor 58% gewijzigd door Scrisissszzz op 02-10-2015 11:29 ]
Uit de mail:Scrisissszzz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:23:
[...]
Ik heb de mail ook zie ik
Hopelijk overtuigt de beta me!
Please note that this is a highly tech-focused trial that does not represent final game quality. Performance, stability and quality at this stage of development may be inconsistent.
Let op dat het alleen dit weekend te spelen is... van 2 - 5 oktober!
PSNID : HoefMeistert
Ja ik las het na mijn post ook... Ga hem vanavond iig eens proberen!HoefMeistert schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
Uit de mail:
Please note that this is a highly tech-focused trial that does not represent final game quality. Performance, stability and quality at this stage of development may be inconsistent.
En het is ook nog confidential, er mogen geen screens of gameplay geshared worden...HoefMeistert schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
Uit de mail:
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn als je dat toch zou doen....?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link