[PS4] Driveclub

Pagina: 1 2 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:39
Afbeeldingslocatie: http://www.el33tonline.com/wp-content/uploads/2014/01/DriveClubBanner.jpg

Platform:PS4
Ontwikkelaar(s): Evolution Studios
Uitgever(s):Sony Computer Entertainment
Releasedatum: 7 oktober Noord-Amerika /8 oktober Europa
Genre(s): Racing
Speelmodus: Singleplayer, online multiplayer
Leeftijdsklasse: ESRB: E
PEGI: 3+

Spreadsheet met PSN namen voor de Tweakers Driveclub club
klik

Cover:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/archive/6/6f/20130821074928!Driveclub_box_art.jpg

Korte informatie:
In de racegame DriveClub neemt de speler plaats achter het stuur van de meest exotische auto's, om daarmee mee te doen aan verschillende races. DriveClub zit dan ook vol met spetterende parkoersen en prachtige wagens.

Natuurlijk is het in DriveClub de bedoeling om zo snel en goed mogelijk over een circuit heen te racen, maar je hebt niet alleen de uitdaging om als eerste de finishlijn te passeren. Elk circuit kent een aantal challenges. Zo moet je over een bepaald stuk een hoge gemiddelde snelheid noteren, terwijl je de keer daarop in een bocht een zo goed mogelijke drift moet maken.

Daarbij wordt de speler bij elke challenge gekoppeld aan een andere coureur en door het iets beter te doen dan hem of haar, scoor je bonuspunten. Hierdoor is DriveClub voor elke rijder boeiend, of je nu vooraan of achteraan racet.

Daarbij draait DriveClub helemaal om het racen in clubs. Het gaat om teamwerk: voor elkaar strijden en samen punten verdienen. Elke speler is onderdeel van een club en in plaats van alleen voor jezelf racen, draait het helemaal om met de club zo ver mogelijk te komen.

Inhoud PS Plus Editie
Iedere gebruiker van Playstation Plus krijgt de Driveclub PS Plus editie gratis.
Deze bestaat uit:
  • De locatie India, 11 banen
  • 10 auto's
  • Alle gamemode's
Compatibele racesturen
  • Thrustmaster T80
  • Thrustmaster T300RS
  • Thrustmaster T500 (Deze ondersteunt de Share functionaliteit niet)
DLC
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/dcdlciclzn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gFK1nHJ.png

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/480x270q90/909/K9oH08.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/480x270q90/633/sH7e9F.jpg

Trailer:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
#DRIVECLUB - E3 Trailer (PS4) | E3 2013

[ Voor 31% gewijzigd door Poulske op 09-10-2014 08:35 . Reden: DLC informatie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 22:03
Wil dit heel graag spelen! Alleen wel met een stuur... het niet supporten van de G27 is voor mij echt een rem gebleken om een PS4 te kopen met Drive Club of Project Cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik zie overal staan dat je kan racen in een club, bedoelen ze hiermee dat je punten kan verdienen voor je club terwijl je alleen racet tegen willekeurige tegenstanders of kan je ook echt samen met je clubleden racen tegen anderen? Dus bijv, in een race met 8 autos waarvan 4 tot je eigen club horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-02 11:33
Ik ga alleen de psn plus versie spelen. Het heeft voor mij geen zin om het spel te kopen, omdat mijn g25 niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-04 19:28
Air.Sin schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:47:
Ik ga alleen de psn plus versie spelen. Het heeft voor mij geen zin om het spel te kopen, omdat mijn g25 niet ondersteund wordt.
Hier idem. Een jaar geleden beloofde Sony nog dat alle stuurtjes van de PS3 zouden werken. De enige stuurtjes die nu werken zijn (bijna) net zo duur als de PS4 zelf.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik vraag me af of je een beetje mee kunt komen als je geen stuurtje hebt. Misschien is het wel een zegen voor de controller gebruikende racegamer dat alleen Thrust stuurtjes worden ondersteund. Nu zijn er veel minder mensen met stuurtjes :)

Ik ga eerst maar eens de plus versie proberen. Als ik de beelden die de uitgever zelf vrij geeft vergelijk met playsessions op gamersyde dan lijken het wel twee verschillende games. Vind ik hem de eerste dag toch vet dan upgrade ik meteen naar full.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nog een gameplay trailer die recnt uitgekomen is:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
#DRIVECLUB ALL ACTION TRAILER | Exclusive to PS4

Ik ben wel benieuwd, ga uiteraard de PS+ editie proberen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Chaoss schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:57:
Nog een gameplay trailer die recnt uitgekomen is:
[video]

Ik ben wel benieuwd, ga uiteraard de PS+ editie proberen.
Ach ik kijk er soms niet eens meer naar. Ze beelden de spellen tegenwoordig allemaal af als playstation 6 spellen en dan komen ze uit en dan lijkt het op een mooi opgepoetst ps3 spel. Op de lange duur snijden ze zichzelf alleen maar in de vingers omdat herhaaldelijke teleurstelling op de lange duur echt niet tot het meer kopen van spellen gaat leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
power_user schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:13:
Ik vraag me af of je een beetje mee kunt komen als je geen stuurtje hebt. Misschien is het wel een zegen voor de controller gebruikende racegamer dat alleen Thrust stuurtjes worden ondersteund. Nu zijn er veel minder mensen met stuurtjes :)

Ik ga eerst maar eens de plus versie proberen. Als ik de beelden die de uitgever zelf vrij geeft vergelijk met playsessions op gamersyde dan lijken het wel twee verschillende games. Vind ik hem de eerste dag toch vet dan upgrade ik meteen naar full.
Ik las op IGN dat de auto's en het traject met de belichting erbij er geweldig uitziet maar dat je niet naast de baan moet kijken want dan is het grafisch van een niveau van wat jaren terug. Heb dat de afgelopen weken al vaker gelezen.
Ik kijk volgende week wel wat het is, als het geweldig rijdt dan doet de omgeving er toch minder toe. Al hoop ik wel dat de game ook solo te spelen is, dat hele sociale gebeuren boeit me niets.

[ Voor 0% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-10-2014 22:42 . Reden: Tiepo ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Misschien is het leuk om een lijstje bij te houden met PSN ID's zodat Tweakers met elkaar kunnen racen? Doen we ook in het Forza Horizon 2 topic :)

Die van mij is Avioto

Inderdaad erg jammer dat oude stuurtjes niet ondersteund worden. Dat mis ik heel erg bij Forza. En er is ook geen stuur te koop die werkt op beide consoles :(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Voeg mij ook maar toe aan dat lijstje: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

power_user schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:13:
Naar mijn ervaring zijn (semi-)arcade racers net beter te spelen met een controller. Ik zou me geen zorgen maken ;)

Mijn PSN-ID is Kretus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Een Tweakers Driveclub, dat is wel een goed idee. Heb even een spreadsheet aangemaakt waarin de gebruikersnamen staan. Is wat overzichtelijker. Hij is hier te vinden en in de openingspost.

[ Voor 74% gewijzigd door Poulske op 03-10-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-04 10:32
Met betrekking tot de Logitech stuurtjes er gloort hoop aan de horizon:

Officiële support wordt blijkbaar toch nog aan gewerkt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VRdnU4o.png

En blijkbaar staat een workaround gepland voor een release in November:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3hp3Z77.png

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik ga ook eerst de PS plus editie proberen. Volgens mij als je dan upgraded naar de volledige game is ie nog 39 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
fiore187 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:13:
Ik ga ook eerst de PS plus editie proberen. Volgens mij als je dan upgraded naar de volledige game is ie nog 39 euro.
Of dollar :) In de us store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Ben ook erg benieuwd.
Zo'n trailer is natuurlijk vaak net te mooi om waar te zijn...
Daarnaast zou dit toch een gratis game zijn ? volledig en dan niet een demo versie met een paar auto's en tracks...

Eerst zien dan geloven is mijn credo op het moment.
Al moet ik wel zeggen, rivals begint aardig mn neus uit te hangen en het werd hoog tijd voor een 2e racegame op de ps4.... na bijna een jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-04 23:09

Jer0entjeh88

display: grid;

Toch wel zeer impressed na de livestream van gisteren. Laden van races gaat echt supersnel, enige wat ik minder vond waren de paintjobs (Weet niet of je hier invloed op hebt, behalve je club logo.).

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04 15:48
Is die livestream stream nog ergens euh niet live na te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

Wat betreft de 40 euro upgrade. Is het zeker dat deze 40 euro blijft? Ik ga de game waarschijnlijk gewoon kopen, maar als ik de optie krijg om hem eerst uit te proberen, zal ik dat zeker doen. Niet dat dit enkel de pre-order prijs is en dat de prijs na release stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Nasty Nate schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:10:
Is die livestream stream nog ergens euh niet live na te zien?
http://www.twitch.tv/playstation/profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:32
Collega van me heeft hem ook al. Gister ff zijn live stream gekeken. Snel eens kijken of ik hem ergens kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als het goed gaat rolt bij mij morgen de Special Edition in de brievenbus :)

[ Voor 15% gewijzigd door BamSlam_ op 03-10-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Hoe dan? Release is pas over 5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik heb een winkel gevonden die hem op voorraad heeft. Hint.

[ Voor 49% gewijzigd door BamSlam_ op 03-10-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Kom je het alleen melden of ga je het ook delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Zie Pricewatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Ahhh........... gevonden. Alleen 65 euro wat te duur. Kan hem voor omgerekend 27 euro upgraden straks via de US store. 40 euro voor 4 dagen eerder spelen is me wat te gek. Laat even weten hoe hij speelt morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
https://mediacru.sh/hK9AwiENRgMz/frame

Eerste gameplay filmpje wat ik tegen kom die er echt goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
power_user schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:26:
https://mediacru.sh/hK9AwiENRgMz/frame

Eerste gameplay filmpje wat ik tegen kom die er echt goed uit ziet.
ik vind voornamelijk de weg één grote blur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
shoombak schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:29:
[...]

ik vind voornamelijk de weg één grote blur.
Dat moet het snelheidseffect zijn. Denk dat het er ook zo uit ziet als je met 250 km/u over de snelweg speert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
power_user schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:14:
Ahhh........... gevonden. Alleen 65 euro wat te duur. Kan hem voor omgerekend 27 euro upgraden straks via de US store. 40 euro voor 4 dagen eerder spelen is me wat te gek. Laat even weten hoe hij speelt morgen :)
Is goed. Kreeg net de verzendmelding in de e-mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:44
Ik heb zojuist even een club aangemaakt voor de tweakers, met de naam Tweakers. Voeg me even toe op PSN en request een invite als je de club wil joinen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:56
Ik heb de volledige editie ook voor 39,99 gepreordered.
Ik heb er veel zin in en tot die tijd speel ik Forza 5 op de X1.

Voeg me toe op PSN : dennis585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Hier wat gameplay met de Thrustmaster T300 RS.

Bekijk op YouTube
DriveClub PS4 LIVE 1080P Gamplay with Thrustmaster T300 RS

Edit: Volgens mij hoor ik hem zeggen dat er maar 6 mensen in een club kunnen.Dat zou jammer zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door Avioto op 04-10-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jep maximaal 6. Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:50
6 is wel erg weinig. Gelukkig ben ik woensdag hele dag vrij! Dus ga waarschijnlijk heel veel spelen. Mijn race skills hebben vast nog wat oefening nodig. Wel heel veel zin in!

@phusebox zit ik al in je club? Of was hij al vol?

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb nog geen invite voor de club gekregen. Dt kan pas als je de game hebt. Ik zal jou eens proberen toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik wil ook wel in de tweakers club: Wanderer200

Bovenstaande gameplay beelden zien er goed uit maar ook niet meer dan dat. Maar ik vindt dat altijd lastig te boordelen met al die compressie ed, Watch Dogs zier er irl op de PS4 ook beter uit dan in de footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:10
Ook ik ga aan de driveclub :) Hoef niet persee in de tweakers.net club aangezien ik sowiezo met 3 vrienden een club ga opzetten. Maar zou graag wel wat tweakers racers willen :) PSN: Senaxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 07:18

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb ook sinds een paar dagen een ps4 en wil sowieso een goed racespel in mijn collectie. Maar heeft driveclub ook wel een singleplayer modus of draait alles altijd om online/Social? Vraag is volgens mij eerder gesteld maar ik zag nog geen antwoord en ben benieuwd...

En ik zie in de PSN store wel een ps plus versie staan van €39,99...is dat de versie die jullie bedoelen die straks de hele game wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Je hebt een hele berg single player races met enkel daarin verwerkte sociale challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
ZieMaar! schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:49:
Ik heb ook sinds een paar dagen een ps4 en wil sowieso een goed racespel in mijn collectie. Maar heeft driveclub ook wel een singleplayer modus of draait alles altijd om online/Social? Vraag is volgens mij eerder gesteld maar ik zag nog geen antwoord en ben benieuwd...

En ik zie in de PSN store wel een ps plus versie staan van €39,99...is dat de versie die jullie bedoelen die straks de hele game wordt?
Als je bovenstaande video bekijkt zie je dat die man met singleplay bezig is. Het sociale gedoe blijft daarin gelukkig achterwege.

Wat ik minder vind is dat er punten afgetrokken worden voor elke keer dat je tegen een ander botst. Ik verlies in FH2 nu regelmatig skillpunten omdat ik ergens tegenaan knal nadat ik door een ander van de weg gekwakt wordt. Online kun je nu dus punten gaan verliezen doordat een ander je van achter aantikt.

Over het grafische deel vorm ik pas een mening als de game op mijn tv draait, al snap ik sommige previewers wel als ik naar de omgevingen kijk. Maar tijdens het rijden heb je de kans niet daar naar te kijken dus dat zal geen groot minpunt zijn.
Jammer dat ze dinsdag pas de reviews vrij mogen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Phusebox schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:10:
Je hebt een hele berg single player races met enkel daarin verwerkte sociale challenges.
Ik zag dat je al wat trophys binnen hebt. Blijkbaar heb je al toegang tot het spel. Heb je de volledige versie? En wat is je eerste indruk? Ik ga eerst de PS+ versie spelen, maar wil hem eigenlijk gewoon op disc hebben. Tenminste, als het aan de verwachtingen voldoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:52
Avioto schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 08:00:
Hier wat gameplay met de Thrustmaster T300 RS.

[video]

Edit: Volgens mij hoor ik hem zeggen dat er maar 6 mensen in een club kunnen.Dat zou jammer zijn.
6 mensen??? lol wat een grote faal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Special edition ziet er ook wel aardig uit, maar is best weinig verkrijgbaar. Ook nog is 65.-
twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik vind 6 mensen ook weinig, vooral omdat ze zich willen onderscheiden van andere racegames door juist het sociale aspect te verdiepen en te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja ik blijf bij mijn commentaar van gamescom toen ik nog net niet de huid vol gescholden werd: driveclub ziet er gewoon erg cartoony uit. Oververzadigde kleuren maar dan in een realistische setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04 18:07
Als het goed is heb ik nog 2 weken Plus voor mijn US account (startup) dus dan kan ik daar ook van profiteren toch ?
Phusebox schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:32:
Tja ik blijf bij mijn commentaar van gamescom toen ik nog net niet de huid vol gescholden werd: driveclub ziet er gewoon erg cartoony uit. Oververzadigde kleuren maar dan in een realistische setting.
Kan je geen ongelijk geven en je had toen ook genoeg mensen die je mening wel waardeerde dus niet huilen ;) De zuurstok kleuren op de auto's helpen ook niet echt. Gelukkig hebben we de uigebreide demo om rustig te beoordelen of we er het geld voor over hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Beakzz op 05-10-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
En ik blijf ook bij mijn mening dat het er allemaal veel te arcade uit ziet.
Zal de PS+ versie proberen. Maar ik denk dat het enorm tegen gaat vallen voor me.
Het is voor mij in ieder geval wachten op project cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het is ook echt een pure arcade game, volgens mij hebben ze ook nooit wat anders beweert?

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 05-10-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Ho ho, jouw stelling ging wel even wat verder. Sony zou ons volgens jou voor de gek hebben gehouden al die tijd met nep filmpjes. Wij zouden de ware DC nog niet hebben gezien volgens jou. Beelden op de persco die realistisch waren tegenover de game die er zogenaamd cartoony uit zou zien. Sorry maar ik zie nog altijd een zeer consistente lijn met de kwaliteit in graphics in alle gameplay beelden die tot nu toe zijn vrij gegeven. Toon jij mij nou eens dat grote verschil aan ? Dat kon je toen al niet dus het zal me verbazen als het je nu wel gaat lukken.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 05-10-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
Sinds wanneer is 50 dollar omgerekend 27 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

aangezien de upgrade hier 39 euro kost zal hij in de US store wel 39USD kosten? ongeveer 31-32 euro dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Vanaf woensdag bij Mediamarkt de gewone editie voor 55 euro.

Ik kan de special edition niet vinden helaas bij MM.

Ze hebben wel het Trustmaster T80 Stuurtje als Driveclub edition voor 94,94

Afbeeldingslocatie: http://pics.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-61338994/fee_786_587_png/THRUSTMASTER-T80-Driveclub-Edition

Heeft iemand hem trouwens al ergens fysiek in de winkel zien liggen?

Vernomen dat Gameshop Twente hem al verkoopt maar 65,- is me iets te gortig, buiten het feit dat van brabant naar twente niet kosten efficient is natuurlijk :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 234657 op 06-10-2014 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273003

Heel veel zin in deze game en ik heb me zojuist ook maar even in 't spreadsheet gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-04 05:51

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Ben erg benieuwd, Heb zelf een Logiech stuurtje, maar echt niet van plan om nu een nieuwe te moeten kopen... dus snel eens kijken hoe het met de controller gaat... Bij GT was ik altijd kansloos daarmee ;)

Ik wil ook wel op t lijstje: splettervlek
En aan de rest, voeg me gerust toe ;)

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Gek misschien, maar het klinkt als iets waar ik wel vrolijk van kan worden. Kan je misschien ook iets zeggen over de muziek in de game? Vind ik heel belangrijk. Tijdens het rijden wel wat lekkere nummers en genoeg afwisseling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik heb nog nooit een racestuur gehad. Ik zie het ook niet helemaal voor me. Hoe werkt dat dan als je op de bank zit? Zo'n stuur moet toch ergens aan vast zitten? Mn salontafel is hiervoor echt te laag. En dan heb ik het nog niet eens over de pedalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Er bestaan gewoon aparte playseats voor (zonder seat :P ) die je voor je op de grond zet en waar de pedalen en het stuur aan gemonteerd zitten. Zelf sluit ik gewoon de PS4 boven aan als ik wil racen aangezien ik een vaste setup heb en het minder moeite is de PS4 op te pakken dan iets neer te zetten in de woonkamer.

Voorbeeld van die je voor de bank zet :

http://www.geekmag.fr/blo...2009/01/ikea-playseat.jpg

En je hebt natuurlijk ook volledige playseat die je "makkelijk" kan opbergen.

[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 06-10-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Dat is best wel vet! Maar ik denk dat mn vriendin dan door het lint gaat. En ik kan je verklappen, dat wil je niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-04 23:09

Jer0entjeh88

display: grid;

Chaoss schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:46:
aangezien de upgrade hier 39 euro kost zal hij in de US store wel 39USD kosten? ongeveer 31-32 euro dus.
Dit kan toch alleen als je PS Plus is gekoppeld aan je US account? Ik neem aan dat niet veel mensen dit hebben? Anders betaal je er gewoon 39,95 euro voor.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Lekkerboeie86 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:09:
Dat is best wel vet! Maar ik denk dat mn vriendin dan door het lint gaat. En ik kan je verklappen, dat wil je niet :p
Nee dat gun ik je niet al is het wel je eigen schuld, want blijkbaar heb je de macht uit handen gegeven ;) :p

Gelukkig heeft mijn vriendin totaal geen zeggenschap over wat ik met mijn geld doe (en dat wil ze gelukkig ook niet) en ze heeft allang geaccepteerd dat ik ook wat nerd eigenschappen heb :)

Maar wat is dan precies het probleem ? Dit ruim je toch zo weer op ?
Jer0entjeh88 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Dit kan toch alleen als je PS Plus is gekoppeld aan je US account? Ik neem aan dat niet veel mensen dit hebben? Anders betaal je er gewoon 39,95 euro voor.
Ja en iedereen kan een us account aanmaken en dan krijg je 2 weken gratis plus en na het kopen heb je plus niet meer nodig. Zelfs een maandje plus nemen is een optie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 26-04 19:12
Ik lees net dat DC vanaf vandaag te preloaden is maar overmorgen komt pas de ps+ versie uit. Kan ik hem dan gewoon nu preloaden en woensdag pas de ps+ erbij voegen of gaat dat niet werken?
m.a.w wachten op woensdag om alles tegelijk te downloaden of nu?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Theo27 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:47:
Ik lees net dat DC vanaf vandaag te preloaden is maar overmorgen komt pas de ps+ versie uit. Kan ik hem dan gewoon nu preloaden en woensdag pas de ps+ erbij voegen of gaat dat niet werken?
m.a.w wachten op woensdag om alles tegelijk te downloaden of nu?
http://www.psx-sense.nl/1...af-vandaag-te-pre-loaden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Beakzz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Nee dat gun ik je niet al is het wel je eigen schuld, want blijkbaar heb je de macht uit handen gegeven ;) :p

Gelukkig heeft mijn vriendin totaal geen zeggenschap over wat ik met mijn geld doe (en dat wil ze gelukkig ook niet) en ze heeft allang geaccepteerd dat ik ook wat nerd eigenschappen heb :)

Maar wat is dan precies het probleem ? Dit ruim je toch zo weer op ?
[...]
Qua geld moet ik het lekker zelf weten, maar ik verwacht dat dit net een stapje te ver voor in de woonkamer. We spelen wel eens Diablo co-op samen. En NFS vind ze ook erg leuk. Dus misschien valt het wel mee, maar ik verwacht van niet. Ben al blij dat ze we samen kunnen gamen en voetbal kijken. *;

Ohja ze speelt ook PS+ games op de vita!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Pakje is zojuist afgeleverd, zag ik op track/trace. Gameshop Twente verstuurde niet via PostNL brievenbuspost, zoals ik verwachtte, maar via GLS. En die bezorgen alleen op werkdagen :( Nog een geluk dat mijn vrouw momenteel met griep thuis zit.. Enfin, vanavond kan ik hem gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 26-04 19:12
Om het allemaal ff wat duidelijker te maken.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2n171mq.jpg

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 10:46
Het is de meest fotorealistisch uitziende race game die ik ooit gezien heb. Juist het tegenovergestelde van cartoony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
Chaoss schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:46:
nope, 50 kost ie!

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2djug3s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:26

On_E

Housemusic

Cloggs schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Het is de meest fotorealistisch uitziende race game die ik ooit gezien heb. Juist het tegenovergestelde van cartoony.
+1
Dat is niet de Plus upgrade toch?

[ Voor 33% gewijzigd door On_E op 06-10-2014 13:22 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 134612 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:36:
[...]

Ho ho, jouw stelling ging wel even wat verder. Sony zou ons volgens jou voor de gek hebben gehouden al die tijd met nep filmpjes. Wij zouden de ware DC nog niet hebben gezien volgens jou. Beelden op de persco die realistisch waren tegenover de game die er zogenaamd cartoony uit zou zien. Sorry maar ik zie nog altijd een zeer consistente lijn met de kwaliteit in graphics in alle gameplay beelden die tot nu toe zijn vrij gegeven. Toon jij mij nou eens dat grote verschil aan ? Dat kon je toen al niet dus het zal me verbazen als het je nu wel gaat lukken.
Helaas mag ik nog geen beelden laten zien of er verder op ingaan, maar als je de game zelf speelt zul je wel enigszins zien wat ik toen bedoelde met te felle kleuren. Maar wellicht ligt het aan de regio waar ik woon, want hier groeien geen neongroene bomen.
Cloggs schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Dan heb je toch een hoop gemist de afgelopen jaren denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 06-10-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
On_E schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

+1

[...]

Dat is niet de Plus upgrade toch?
Lijkt me wel aan de PS exclusive banner te zien. Anders zou de prijs niet in geel staan. Dus dan kunnen we de game gewoon in de NL store aanschaffen als het de moeite waard is :) Wel top dat ze het eindelijk een keer gelijk trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Beakzz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:32:
[...]

Lijkt me wel aan de PS exclusive banner te zien. Anders zou de prijs niet in geel staan. Dus dan kunnen we de game gewoon in de NL store aanschaffen als het de moeite waard is :) Wel top dat ze het eindelijk een keer gelijk trekken.
Ik heb de Plus upgrade al gekocht in de EU store en daar staat duidelijk bij ''Plus Upgrade'', vandaar. :)
Phusebox schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:23:
Vertel?

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 06-10-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja maar bij de normale staat geen prijs in het geel gok ik in de EU store ;) Standaard prijs voor een US game is ook $60 meestal dus die krijgen eigenlijk een slecht aanbod in vergelijking met ons. (het verschil met de normale versie bedoel ik )

Edit : Wel vreemd dat de "normale"editie niet te vinden is in de US store, maar bij de versie van $50 staat : This is an exclusive PlayStation®Plus offer. en dat lijkt me niet alleen om het pre-ordenen te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 06-10-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-04 14:27
Ligt die nu morgen in de winkels of woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

nickdew schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:39:
Ligt die nu morgen in de winkels of woensdag
Woensdag is de EU release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
Nog niks te preloaden hier op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Word hij al ergens verkocht behalve bij twente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Nedgame heeft die van mij net verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dennis585 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:33:
Nog niks te preloaden hier op de PS4.
De preload van de volledige versie begint wel vandaag, geen idee hoelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Zo, bij gameshop twente ff een versie opgehaald (ze hebbe er echt nog 10 ofzo). Als het niet wat is, dan gaat ie voor het weekend nog op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis585
On_E schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

De preload van de volledige versie begint wel vandaag, geen idee hoelaat.
Klopt , ik heb de upgrade van PSPlus editie tot volledige versie gepreordered in de PSStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Helaas mag ik nog geen beelden laten zien of er verder op ingaan, maar als je de game zelf speelt zul je wel enigszins zien wat ik toen bedoelde met te felle kleuren. Maar wellicht ligt het aan de regio waar ik woon, want hier groeien geen neongroene bomen.
Komt hij weer met z'n neon groene bomen. Misschien tijd voor een nieuwe tv ? Ik heb die neon groene bomen nog nergens gezien. Waar zijn die dan in alle twitch streams ? Het enige filmpje waar je toen mee aan kwam zetten om je punt mee te bewijzen was een offscreen capture 8)7 Letterlijk 1 filmpje van de tientallen die er inmiddels beschikbaar zijn die een heel ander beeld laten zien. Vind je dat zelf niet een beetje vreemd ? Of zijn die andere beelden allemaal nep ?
[...]

|:( Eehhhmmm, jij bent echt 1 van de weinige die DC cartoony noemt en ik heb al behoorlijk veel hands on ervaringen gelezen. Niets van wat ik zelf heb gezien laat een cartoony game zien. Of word ik bij de twich steams ook op magische wijze bedonderd ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 06-10-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Oh, ik ben echt verschrikkelijk slecht in racen. Mijn laatste serieuze race game was de originele need for speed denk ik. 20 jaar terug lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-04 12:13
Ik had verwacht dat er vandaag toch wel een aantal reviews geplaatst zouden worden. Blijkbaar ligt er een review embargo, wat doorgaans (niet altijd!) een slecht voorteken is. Zelf is de hype voor deze game bij mij redelijk weggeëbd door het uitstel etc.

Ik las overigens dat er "maar" 50 auto's in de full release zitten. Is dit niet aan de lage kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Hoe werkt dat dan met Pre-Loaden? Ik heb hem aangeschaft en ze staan ook in mijn downloadrij, gaat ie ze dan automatisch downloaden zodra dit beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
Dus als je via PS+ besteld voor 39,99 dan is het goedkoper, omdat je PS+ hebt, dan dat je de volledige game in de winkel koopt (55,- bij MM) en je hebt precies dezelfde versie?

[ Voor 3% gewijzigd door rvrbtcpt op 06-10-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-04 12:27
SparksNL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:19:
Ik had verwacht dat er vandaag toch wel een aantal reviews geplaatst zouden worden. Blijkbaar ligt er een review embargo, wat doorgaans (niet altijd!) een slecht voorteken is. Zelf is de hype voor deze game bij mij redelijk weggeëbd door het uitstel etc.

Ik las overigens dat er "maar" 50 auto's in de full release zitten. Is dit niet aan de lage kant?
50 + de 9 DLC (gratis) ... inderdaad niet erg veel, vergeleken met sommige andere racegames jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Frijns.Net schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:30:
Dus als je via PS+ besteld voor 39,99 dan is het goedkoper, omdat je PS+ hebt, dan dat je de volledige game in de winkel koopt (55,- bij MM) en je hebt precies dezelfde versie?
Klopt, al vind ik het wel het nadeel bij PSN Store kopen (digitaal dus) dat je een game nooit kunt doorverkopen terwijl dat bij de winkelvariant wel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
Jasikevicius3 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Klopt, al vind ik het wel het nadeel bij PSN Store kopen (digitaal dus) dat je een game nooit kunt doorverkopen terwijl dat bij de winkelvariant wel is
Dat klopt maar wat is een game nog waard tegen de tijd dat je er klaar mee bent?
De 15, die je nu bespaard krijg je er straks misschien nog voor. Dus in dit geval is het wel een leuke prijs via PS+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Frijns.Net schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Dat klopt maar wat is een game nog waard tegen de tijd dat je er klaar mee bent?
De 15, die je nu bespaard krijg je er straks misschien nog voor. Dus in dit geval is het wel een leuke prijs via PS+
Naja, meestal vekroop ik ze wee voor rond de 35. Ik kan nooit langer dan 2 weken met 1 game doen namelijk.

Dus dan vind ik het wel een goede deal om gewoon kopen en door verkpen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

Heel normaal aantal in dit soort games. Forza Horzion (deel 1 ) en andere arcade style games hebben er net zo veel of minder. Ze moeten toch ook dlc kunnen verpatsen aan je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Frijns.Net schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Dat is ook waarom ik voor deze ene keer een uitzondering maak en hem besteld heb voor 39 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tegenwoordig heeft iedere game wel een review embargo. Alleen verschilt de tijd waarop die verloopt nog wel eens. De meeste games hebben een review embargo 1 dag voor de US release. DC zit op de dag van de release zelf en dat is vaak een niet al te best teken. Mijn glazen bol zegt een metacritic score van rond de 70 / 75. "mooie graphics, goede (arcade) gameplay, weinig auto's, doet niets nieuws". Persoonlijk vind ik dat laatste punt onzin bij een race game maar daar worden games tegenwoordig vaak op afgerekend. De kers op de taart (weers effecten) ontbreekt ook nog

Er zijn maar weinig games tegenwoordig waar de review ver voor de release vrij wordt gegeven. FH2 en SoM zijn uitzonderingen en het is natuurlijk ook niet verbazend dat die erg hoog scoorden. Ik denk dat zolang publisher er niet 100% zeker van is dat zijn game goed gaat scoren, ze er een laat embargo opzetten. Wil niet zeggen dat de game slecht is natuurlijk. Maar een GOTY kandidaat zal het waarschijnlijk niet worden. Als je er zeker van bent dat je game goed gaat scoren wil je die reviews zo snel mogelijk online hebben natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Helemaal met bovenstaande eens. Als je aandacht voor je game wilt en verwacht dat er hoge cijfers komen dan wil je de reviews voor release online hebben en de boel hypen. Bij kans op kritiek zal je altijd de reviews pas op de dag zelf vrijgeven en bij kans op slechte cijfers de review exemplaren pas op de dag van release aanleveren. Hier zijn helaas maar weinig uitzonderingen op. Lets pray en hope ;) Kan ook een kwestie zijn van weinig zelfvertrouwen natuurlijk en dat de game helemaal top is ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 06-10-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:21
Ik denk eerder dat het Hype-planning is dan onzekerheid. Als je allemaal dikke reviews krijgt en je game komt pas maanden later, dan is de hype wel weer over natuurlijk.

En misschien hopen ze dat reviewers er zo wat meer tijd insteken ipv zo snel mogelijk hun review online te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja bij maanden of zelfs weken van te voren verlies je elke hype natuurlijk, maar niet 3 dagen voor release of zo. En als je de game iets eerder aanlevert hebben de reviewers genoeg tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 06-10-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Vanaf woensdag te spelen toch? Maar ff die gratis versie testen, denk dat ik hem niet koop aangezien Project CARS around the corner is en 10 keer beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik snap niet hoe mensen nu al kennen zeggen dat Project Cars beter zal zijn. Waarop baseer je dat, heb je beiden games al gespeeld of baseer je dit puur op filmpjes? Project Cars ziet er beter uit, maar misschien zit het vol met bugs of speelt het voor geen meter.
Pagina: 1 2 ... 43 Laatste