Jorick schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 02:16:
De regen is inderdaad wat oververtegenwoordigd maar ik denk dat ze dit vooral hebben gedaan om wat meer uitdaging in het spel te krijgen. De truc is vooral om gedoseerd gas te geven en te remmen (vooral belangrijk bij auto's met veel vermogen, laag gewicht en slechte wegligging) en zorgen dat je de baan goed kent. Paar van de vervelendste races vond ik zelf in Noorwegen midden in de nacht bij zware regen/sneeuw, je moet dan haast in je tv kruipen en dan zie je nog niets.
Ik heb je trouwens een PM gedaan met m'n PSN ID, als je mij toevoegt dan zal ik je helpen met je laatste trophies.
Ik moet zeggen dat ik er wel doorheen kom hoor, maar vind het gewoon een beetje storend worden. Sommige auto's kan je op een droge baan namelijk echt tot de limiet pushen, maar dan gaat het weer regenen en moet je meteen een stuk rustiger/voorzichtiger gaan rijden. Dat vind ik echt jammer. Natuurlijk is het best tof als er af en toe van zulke races inzitten, net als die in de sneeuw, maar voor mij begint het een beetje als overkill aan te voelen. En vooral time trials in de regen met een auto met slechte wegligging kunnen tamelijk vervelend zijn. Overigens kan ik me precies vinden in hetgeen je zegt over de races in de sneeuw en het donker, je ziet soms de baan vrijwel niet meer.
Ik zal je even toevoegen btw. Zal vanavond die challenges even doorsturen, dus thanks alvast!
Fietsbel schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 02:21:
Met je kritiek ben ik het zeker eens, het is een makkelijke manier om kunstmatig de race moeilijker te maken, terwijl het niet nodig is. Een paar endurance races ertussen had ook prima geweest. De kwaliteit van de DLC verschilt ook enorm onderling. Desondanks is de seasonpass het geld wel waard en zijn ze allemaal (op een enkele na) zonder al teveel moeite prima te halen op Gold.
Ik ben er ook zeker niet negatief over. Het is absoluut een leuke game en voor die paar euro waar ik de base game en de season pass voor heb aangeschaft is het helemaal een aanradertje als je van racegames houdt. Maar het is precies wat je zegt en bijvoorbeeld een paar endurance races erin had inderdaad een leuke afwisseling kunnen bieden in plaats van dit kunstmatige moeilijk maken van races. Ik moet nog 7 DLC pakketten, dus ben benieuwd of ik nog echt lastige tegen ga komen. Tot nu toe kom ik er redelijk makkelijk doorheen, op 1 time trial na (met een arial atom 500 v8), waar ik meer dan een uur mee bezig ben geweest.
Ik zal ze vanavond even sturen, dus ook alvast bedankt voor de hulp! Ik zit momenteel trouwens op 68%, dus jij loopt iets voor op me. Hoop ook over niet al te lange tijd op de 100% te zitten.
Edit:
@
skreppiedoe & @
Jorick: Super bedankt voor de hulp! Ik heb nu beide trophies behaald en dit heeft ervoor gezorgd dat ik nog maar 1 trophy moet van de base game en nog 5 DLC pakketten. Zodra dat zover is heb ik Driveclub eindelijk platinum en op de volle 100%

.
Als ik een keer iets voor jullie terug kan doen dan mag je het me zeker laten weten.
[
Voor 5% gewijzigd door
dvd-linden op 07-07-2017 23:54
]