[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:57

Superkiwi

Hoi doei

Holy shit :D
Dat is bijna weggeven wat ze doen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Idd, misschien moeten we 'm gewoon nog een keer kopen :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
Neem deze misschien wel mee dan. Ken de game verder niet, maar zoek nog een leuke en mooie racer voor de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
SmooK schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:03:
Je mist dan nog 2 dlc pakketjes en ja dan is de game goed te doen. Het begint niet super moeilijk maar heeft op den duur wel een flinke curve op sommige races (vooral frustratie)
Gekocht! Kon t voor die €8,99 echt niet laten liggen :)
Het was nog wel een hele 'tour' om alle dlc te downloaden...wat veel zeg!

Ik merkte trouwens dat als je van normaal naar makkelijk switcht, er andere sterretjes (zilver ipv goud) geselecteerd worden? Hoe zit dat, is het echt van elkaar losgekoppeld? Dat al je bijv op makkelijk een seizoen afsluit,deze op normaal nog gereden moet worden?

En zijn de dlc seizoenen van hetzelfde niveau als de originele, of kan je alles beter in volgorde spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26
Snoei01 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:46:
Idd, misschien moeten we 'm gewoon nog een keer kopen :P
Inmiddels heb ik hem al drie keer. :?

Eerst had ik hem los gepre-ordered, toen in november 2014 de PS4 Drive Club Gamer Edition gekocht (was toen erg goedkoop: € 382,50 i.p.v. € 499,99). En afgelopen januari was de Limited Edition € 11,00. De laatste twee zitten overigens nog in seal. Maar ja de Seasin Pass DLC hebbik er maar twee van (die je gratis kreeg). Voor de vierde keer kopen dan maar? :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Pepper92 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:46:
[...]

Gekocht! Kon t voor die €8,99 echt niet laten liggen :)
Het was nog wel een hele 'tour' om alle dlc te downloaden...wat veel zeg!

Ik merkte trouwens dat als je van normaal naar makkelijk switcht, er andere sterretjes (zilver ipv goud) geselecteerd worden? Hoe zit dat, is het echt van elkaar losgekoppeld? Dat al je bijv op makkelijk een seizoen afsluit,deze op normaal nog gereden moet worden?

En zijn de dlc seizoenen van hetzelfde niveau als de originele, of kan je alles beter in volgorde spelen?
Goede keus om DC te kopen. Ga je veel plezier van hebben.
De zilveren sterren tellen apart. Als je een race goud haalt dan heb je deze ook zilver maar andersom niet. Volgens mij maakt het niet zoveel uit in welke volgorde je de dlc speelt, in sommige dlc zitten echte controllerbreker races maar die kun je ook skippen en later bij terug komen natuurlijk. Ook voegen sommige dlc's zware weersomstandigheden te wat het ook flink pittig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Heb hem ook maar gekocht, voor dat geld kan ik het altijd proberen. En de reviews zijn allemaal wel postief over deze game. Nu moet hij nog gedownload worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:24

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

AMG Tour DONE!! Gisteren nog een poging gedaan en binnen 5 rondjes had ik hem (One Man, One Machine)
Tussendoor ook RPG 100% gehaald

Nog te doen:
- No Limits (0/27)
- Unite In Speed (18/45)
- Torque (8/45)
- Velocity (5/45)
- Horsepower (20/45)

Schiet aardig op :+

[ Voor 21% gewijzigd door Shadow_Agent op 30-05-2016 10:53 ]

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:11
Snoei01 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:59:
[...]

Ik heb nog wel een plekje vrij. Stuur maar een clubverzoek :)
Heb je ook een season pass?
Is er voor mij ook nog een plek vrij?

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Is er ook een optie om alle gratis add-ons / DLC te downloaden / installeren?
Of kan je het beste inloggen in de store via de pc. En alle gratis items in je winkel wagen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:01
G.Scholtens schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:06:
Is er ook een optie om alle gratis add-ons / DLC te downloaden / installeren?
Of kan je het beste inloggen in de store via de pc. En alle gratis items in je winkel wagen zetten?
Dat tweede. Maar ook dat is nogal een klus. Wel veel sneller dan via de supertrage PS Store op de PS4.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
MJ23 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Is er voor mij ook nog een plek vrij?
Op het moment niet, maar waarschijnlijk zitten er inmiddels inactieve leden bij die er wellicht uit kunnen. Ik zal deze week eens kijken.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben sinds gister ook weer eens aan het spelen, een mooie en leuke racer, ik zie bij de Season pass staan

Geniet van bloedstollende races! Ga aan de slag met alle wagenpacks en Tour-events voor één speler die tussen november 2014 en juli 2015 zijn uitgekomen.

Is er daarna nog content uitgekomen?

Of heb ik dan 1 klap alle content?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Mars18 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 06:35:.

Is er daarna nog content uitgekomen?

Of heb ik dan 1 klap alle content?
Ik heb een paar dagen terug precies dezelfde vraag gesteld in dit topic ;)
Met de season pass mis je nog 2 dlc (volgens mij 2 tours). En bikes zit er ook niet bij. Maar heel veel content zit er wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Pepper92 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 07:40:
[...]

Ik heb een paar dagen terug precies dezelfde vraag gesteld in dit topic ;)
Met de season pass mis je nog 2 dlc (volgens mij 2 tours). En bikes zit er ook niet bij. Maar heel veel content zit er wel in :)
Ah zie het sorry.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Blijf het toch een fijne racer vinden alleen is het erg jammer dat er online meer geraged dan geraced wordt. Diegene die na een halve lap beuken niet meer het idee hebben ook maar iets te halen zijn ook gelijk weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Gisteren echt begonnen met het spel, maar zo te zien moet ik nog vele tours doen :)
Genoeg voor uren vermaak.

Volgens mij kan je de auto's niet echt aanpassen of een eigen garage hebben? Kan wel bij elke tour een auto kiezen en een kleurtje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Nog meer mensen last van een slechte verbinding met de servers?
Ik kan wel aan challenges meedoen, maar hij laadt de vrienden/personen niet die er aan meedoen... :/
Je kan dus ook geen challenge versturen aan iemand.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoei01 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:49:
Nog meer mensen last van een slechte verbinding met de servers?
Ik kan wel aan challenges meedoen, maar hij laadt de vrienden/personen niet die er aan meedoen... :/
Je kan dus ook geen challenge versturen aan iemand.
Dat heb ik ook inderdaad. Bij het inladen van de challenges zag ik gisteren wel de tijden van anderen, maar niet de namen. Al kan ik de naam bij de snelste tijd veelal zelf invullen (Zathan772 ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Fixed, met dank aan Rushy :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pknPl/b63a4f6635.jpg

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 15-09 22:54
Is er ook iemand die mij wil helpen bij een trophy??.. Namelijk de 5 eigen challenges winnen.. Niemand reageert meer op verstuurde uitdagingen heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Eriko1 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:56:
Is er ook iemand die mij wil helpen bij een trophy??.. Namelijk de 5 eigen challenges winnen.. Niemand reageert meer op verstuurde uitdagingen heb ik het idee
Stuur maar door, dan kijk er dit weekend wel even naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb DriveClub toen ook aangeschaft toen hij in de aanbieding was.

Paar vragen:

- Ik speel met cockpit view, effecten dat je helemaal niets meer kan zien zijn leuk maar wel hinderlijk, omdat andere camera views dat niet hebben. Is hier nog wat aan te doen?
- Idem voor nachtraces, je ziet de weg niet meer.

Driften blijft voor mij lastig.. Moet zo'n drift echt 1000x doen en dan heb ik één keer mazzel dat het net goed gaat en dan heb ik 3 sterren. snap nog steeds niet de techniek erachter, want je schiet of door en als je met minder snelheid de bocht in gaat kom je snelheid te kort, vroeger insturen is ook doorschieten. Zal vast een truukje voor zijn maar ik kan hem vooralsnog niet helemaal vinden :)

Bij sommige races moet je club niveau zoveel hebben om een auto te selecteren die 2x BHP heeft. Moet je dan lid zijn van een club?

En als laatste: Waarom rijdt de AI altijd dezelfde lijn, zelfs als je sneller bent, je auto ernaast zet, dan beuken ze je gewoon eraf (dat proberen ze althans, en het is zwaar klote als je racet tegen snellere auto's en op 98% progress van de baan gereden wordt 8)7 ).

Ik heb wel gezocht naar tweakers club, alleen vond alleen 2 groepen met 6 leden.

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 03-07-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
Na aardig wat rondjes eindelijk Finish Line Challenger gehaald (Kinloch - Reversed in 01:14:000 or less with the Koenigsegg Regera"). Had het in 01:13:803. Gaat behoorlijk hard met die Koenigsegg 8).

[ Voor 8% gewijzigd door Conscience NL op 04-07-2016 19:37 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

RedHat schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:17:
Paar vragen:
- Ik speel met cockpit view, effecten dat je helemaal niets meer kan zien zijn leuk maar wel hinderlijk, omdat andere camera views dat niet hebben. Is hier nog wat aan te doen?
- Idem voor nachtraces, je ziet de weg niet meer.
Cockpit view en slecht weer is nu eenmaal minder zicht, dat is gewoon zo ;)
Enige optie is een andere camera kiezen.
Driften. Zal vast een truukje voor zijn maar ik kan hem vooralsnog niet helemaal vinden :)
Niet te snel de drift in, dan vlieg je de bocht uit.
Even links-rechts sturen voor een drift naar rechts om het gewicht te verplaatsten en een drift te initiëren. Handrem werkt ook. Méésturen met de bocht in de drift, niet tégen.
En vooral spelen met je gas, niet te veel en niet te weinig. Daarnaast gewoon oefenen, oefenen, oefenen.
Ik laat mensen meestal dit filmpje zien, laat precies zien hoe je moet driften.
Waarom rijdt de AI altijd dezelfde lijn, zelfs als je sneller bent, je auto ernaast zet, dan beuken ze je gewoon eraf
Dat is nu eenmaal de AI. Bij de lagere klasses valt het niet zo op omdat een beuk niet zo'n impact heeft maar bij de hypercars kan het nogal eens vervelend zijn ja.
Ze voorblijven of er gelijk voorbij ipv ernaast is een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Laatst online: 08:50
Na een tijdje weggelegd te hebben nu weer fanatiek aan het race. Wat een heerlijk verslavend spel kan het toch zijn!

Ik probeer nu minimaal 40 van de 45 sterren van elke DLC te voltooien. Meestal zitten er in elke uitbreiding wel 2 a 3 pittige races tussen. Met name de Time Trials zijn een grote uitdaging om op 3 sterren te voltooien. De Races en Drifts zijn wel goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
Goed nieuws, Driveclub VR komt nog steeds, en ook nog eens op de launch van PSVR: 13 oktober.

http://www.psx-sense.nl/2...-en-krijgt-nieuwe-tracks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Ik krijg het spel maar niet in de vingers met GOLD stars, echt onmogelijk voor mij. :X
Gelijk de reden dat ik er ook niet meer naar om kijk, waar ik overigens wel van baal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik wist niet dat jij zo'n quitter was :+
Kom op, doorzetten!

Waar ligt het probleem?
Je kunt altijd een filmpje posten van een race die niet lukt, kunnen we kijken of we aanwijsbare oorzaken kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:39:
Ik wist niet dat jij zo'n quitter was :+
Kom op, doorzetten!

Waar ligt het probleem?
Je kunt altijd een filmpje posten van een race die niet lukt, kunnen we kijken of we aanwijsbare oorzaken kunnen vinden ;)
Forget it, het lukt gewoon niet terwijl racen op Xbox One en Pc wel redelijk lukt.
Volgens mij ligt het aan de Physics van Driveclub, misschien zijn die wel te goed voor mij. :-(
Het spel zelf is precies wat ik zoek in een racespel maar de controle ontbreekt me bij dit spel. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De physics is zijn Driveclub zijn niet te goed voor jou, je benadert ze gewoon net verkeerd denk ik.
Het is geen sim, het is geen arcade, het zit er tussenin. Race dus niet alsof je een NFS aan het spelen bent maar ook niet alsof je een Project Cars speelt.
Op zich zijn de physics redelijk makkelijk te handlen, áls je maar eenmaal weet hoe ze zich gedragen.

Als het spel precies is wat je zoekt in een racespel, waarom niet even doorzetten dan?
Zo moeilijk is het spel nu ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:13:
De physics is zijn Driveclub zijn niet te goed voor jou, je benadert ze gewoon net verkeerd denk ik.
Het is geen sim, het is geen arcade, het zit er tussenin. Race dus niet alsof je een NFS aan het spelen bent maar ook niet alsof je een Project Cars speelt.
Op zich zijn de physics redelijk makkelijk te handlen, áls je maar eenmaal weet hoe ze zich gedragen.

Als het spel precies is wat je zoekt in een racespel, waarom niet even doorzetten dan?
Zo moeilijk is het spel nu ook weer niet ;)
Wat begrijp je niet aan "ik krijg het niet in de vingers" ;)
Hoe denk je dat ik me voel dat het niet lukt ? Iets zoals dit =>. :X

Doorzetten staat gelijk aan enorme frustratie en slapeloze nachten, dan maar niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Winkiller schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Wat begrijp je niet aan "ik krijg het niet in de vingers" ;)
Hoe denk je dat ik me voel dat het niet lukt ? Iets zoals dit =>. :X

Doorzetten staat gelijk aan enorme frustratie en slapeloze nachten, dan maar niet. :+
Wat ik niet begrijp is dat je niet probeert door te zetten, zeker niet als je zegt dat deze game alles heeft wat je vaan racegame verwacht.
Je hebt ook met een lepel moeten leren eten, dat had je vroeger ook niet in de vingers ;)
Ik snap je frustratie heel goed, maar als je opgeeft zal je het nooit in de vingers krijgen natuurlijk.

Daarom zeg ik: post eens een filmpje, wellicht dat de mensen hier redelijk snel kunnen achterhalen waar het aan ligt.
Reageer het niet op mij af, ik probeer je gewoon te helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:34
Ik speel de laatste tijd alleen driveclub voor de online endurance races. Deze races zijn niet besmet met beukers maar met echte raceliefhebbers die elkaar laten leven en je niet als vangrail gebruiken. Het jammerlijke is dat de endurance races niet in de middag beschikbaar zijn maar alleen in de avond/nacht.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:59:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat je niet probeert door te zetten, zeker niet als je zegt dat deze game alles heeft wat je vaan racegame verwacht.
Je hebt ook met een lepel moeten leren eten, dat had je vroeger ook niet in de vingers ;)
Ik snap je frustratie heel goed, maar als je opgeeft zal je het nooit in de vingers krijgen natuurlijk.

Daarom zeg ik: post eens een filmpje, wellicht dat de mensen hier redelijk snel kunnen achterhalen waar het aan ligt.
:) Don't worry, ik reageer het niet op je af, ik zou het niet durven hier op tweakers met de vele mods.
Het lukt gewoon niet en ik heb het om die reden (voorlopig) opgegeven, ik kijk uit naar FH3 voor XBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 12:44
Vraagje, als je autos koopt vanuit Driveclub, wat kost dat dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Lensent schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:14:
Vraagje, als je autos koopt vanuit Driveclub, wat kost dat dan eigenlijk?
Goedkoopste is om de season pass te kopen. Dan heb je voor 12,99 alle auto's en en tour events
De Season Pass bevat:
• 38 ongelooflijke auto's van de beste fabrikanten ter wereld.
• 176 extra Tour-events voor je singleplayer-carrière.
• 80 PlayStation®-trofeeën via de extra Tour-events.
• 80 ontwerpen om je auto's mee aan te passen.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
De boxart en de features van Driveclub VR zijn bekend:

Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/9/8342/28949204711_a13e46735c.jpg
Game modes: Online virtual reality multiplayer race modes and an action-packed single player career are joined by drifting and time trial challenges

Tracks: New and classic Driveclub tracks are brought to life through the power of PlayStation VR, including five all-new Urban locations

A closer look: Every car is recreated with immaculate detail for players to explore up close with Inspection Mode

Cruise control: A little time to kick back, open the throttle or just coast and explore any track, in any country at your leisure in Cruise Mode.

Virtual passenger: An immersive thrill ride through exciting replays of hot laps as players watch themselves handle their greatest challenges from a unique viewpoint in Passenger Mode.
Die laatste twee klinken best leuk.

https://blog.eu.playstati...unced-for-playstation-vr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Grappig dat er bovenop staat "Playstation VR required" en dan onderop nog eens een plaatje van de VR met "you'll need these" _O-
Om boze mensen die niet weten dat je geen VR kan spelen zonder VR alvast voor te zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ben benieuwd naar de nieuwe tracks en of die in de toekomst ook als DLC te verkrijgen zijn voor de gewone versie :P

PSN ID = Zathan772

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:43:
Grappig dat er bovenop staat "Playstation VR required" en dan onderop nog eens een plaatje van de VR met "you'll need these" _O-
Om boze mensen die niet weten dat je geen VR kan spelen zonder VR alvast voor te zijn >:)
Ik denk dat dat plaatje meer dient voor mensen die niet weten wat Playstation VR is. ;) Denk aan tantes, opa's, oma's, moeders, die naar de winkel gestuurd worden voor een cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/qGboP/5f4ad83630.jpg

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
sinds eergisteren dan ook een stuurtje (G29) en een playseat challenge gehaald.
Natuurlijk meteen driveclub aangeslingerd, en wat een verschil.

Bak er natuurlijk nog niks van, dus eigenlijk begin ik weer opnieuw met het spel maar echt super gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Driveclub gerelateerde vraag van mij in het PS4 topic: ralph075 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"
Misschien weet iemand hier het antwoord al uit ervaring, met het vervangen van de discversie voor de digitale en het behoud van eerder aangekochte DLC?

spoiler:
Misschien wat ongeduldig om het op twee plekken te vragen, maar ik maak graag mijn zoon blij met een goede deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

ralph075 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:29:
Driveclub gerelateerde vraag van mij in het PS4 topic: ralph075 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"
Misschien weet iemand hier het antwoord al uit ervaring, met het vervangen van de discversie voor de digitale en het behoud van eerder aangekochte DLC?
Zou het haast wel verwachten, maar waarom kijk je niet of je voor 15 euro een 2e hands disc versie kan scoren via MP of hier via V&A? Vraag me af of de digitale versie nog veel goedkoper gaat worden dan 15 euro op afzienbare tijd...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:29:

spoiler:
Misschien wat ongeduldig om het op twee plekken te vragen, maar ik maak graag mijn zoon blij met een goede deal ;)
Weet niet of je het antwoord heb, maar je DLC werkt gewoon daar zit geen verschil in. Je save game daarintegen werkt niet meer en je zal over nieuw moeten beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
WeAreLegion schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:11:
[...]
Weet niet of je het antwoord heb, maar je DLC werkt gewoon daar zit geen verschil in. Je save game daarintegen werkt niet meer en je zal over nieuw moeten beginnen.
Dank voor de waarschuwing! Gisteren gelijk maar de disc via Marktplaats terug gekocht voor een tientje. De actie was alsnog rendabel, aangezien de ingeleverde disc bij de inruilactie twee tientjes waard was.

Hoewel de kans best aanwezig is dat ik Driveclub nooit meer opstart (reeds platinum gespeeld en een hele stapel andere games hebben liggen), had ik het toch erg jammer gevonden als ik er later achter was gekomen dat mijn voortgang verdwenen was. Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Dank voor de waarschuwing! Gisteren gelijk maar de disc via Marktplaats terug gekocht voor een tientje. De actie was alsnog rendabel, aangezien de ingeleverde disc bij de inruilactie twee tientjes waard was.

Hoewel de kans best aanwezig is dat ik Driveclub nooit meer opstart (reeds platinum gespeeld en een hele stapel andere games hebben liggen), had ik het toch erg jammer gevonden als ik er later achter was gekomen dat mijn voortgang verdwenen was. Nogmaals dank!
Geen dank hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10:17

Hegeman

Weet van alles wat

Ik heb mij gisteren aangemeld voor de Tweakers driveclub crew, is deze nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:59:
[...]
FH3 lukt wel, al gaat het langzaam, waarschijnlijk een betere controller beheersing. _O-
Ik heb trouwens van de week ook een paar uitdagingen DC gedaan.
Raad eens van wie en raad ook eens wie bijna laatste is, mijn online voor PS4 is ook op. :'(
Kan je die nog ergens goedkoop scoren ? ik zie bijna overal dezelfde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Winkiller schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:22:
[...]

mijn online voor PS4 is ook op. :'(
Kan je die nog ergens goedkoop scoren ? ik zie bijna overal dezelfde prijzen.
Ik had de mijne laatst hier gescoord: https://nl.pepper.com/aan...voor-eur4146-cdkeys-29151

Momenteel out of stock zie ik, maar wellicht interessant om in de gaten te houden

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

Ik had de mijne laatst hier gescoord: https://nl.pepper.com/aan...voor-eur4146-cdkeys-29151

Momenteel out of stock zie ik, maar wellicht interessant om in de gaten te houden
:Y Nice dat is toch 5 euro voordeel, bij Xbox Live zie je grotere verschillen in de jaarkaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Nieuwe update met alle nieuwe VR tracks voor de standaard game is er.

5,9 GB.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Dat is een mooi gebaar :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Nice!! Wellicht een idee om weer eens een paar challenges te doen op de nieuwe circuits? :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je mag mij uit de verzendlijst halen voor de challenges; ik kan me niet meer herinneren wanneer ik DC voor het laatst heb gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

On_E schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:50:
Nieuwe update met alle nieuwe VR tracks voor de standaard game is er.

5,9 GB.
Ik moet zeggen, één van de langst ondersteunde games die ik ooit heb gezien. ik heb het spel al 1.5 jaar en 2e hands gekocht van iemand "die er wel op uitgekeken was en er toch niets meer voor kwam".
Nou met alle updates, nieuwe tracks, nieuwe (gratis!) wagens en zelf motoren (2 gratis!) update is er denk ik nog meer naderhand gekomen dan ervoor. Ik weet dat de start niet best was voor deze game, maar nu nog weer nieuwe tracks, niet slecht!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:01

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:51:
Je mag mij uit de verzendlijst halen voor de challenges; ik kan me niet meer herinneren wanneer ik DC voor het laatst heb gespeeld ;)
Same here :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
DerOllie schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:25:
[...]

Ik moet zeggen, één van de langst ondersteunde games die ik ooit heb gezien. ik heb het spel al 1.5 jaar en 2e hands gekocht van iemand "die er wel op uitgekeken was en er toch niets meer voor kwam".
Nou met alle updates, nieuwe tracks, nieuwe (gratis!) wagens en zelf motoren (2 gratis!) update is er denk ik nog meer naderhand gekomen dan ervoor. Ik weet dat de start niet best was voor deze game, maar nu nog weer nieuwe tracks, niet slecht!
Inderdaad. En het is nog steeds een erg goede game (al zeg ik het zelf). Misschien even de update binnen hengelen en weer wat uurtjes rondjes rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Haha, ik heb blijkbaar de laatste pagina overgeslagen. Deze post kan weg.

[ Voor 77% gewijzigd door Lasmibalsingh op 02-11-2016 15:35 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontving van de week ineens van een of andere Rus een uitdaging voor deze game. Aangezien ik de game niet meer actief speel, vind ik het maar vreemd en ga ik er maar niet op in. Iemand anders ook een dergelijke ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ja bij mij laatst ook. De nieuwe banen zijn trouwens wel tof, ik begrijp wel waarom dit VR banen zijn. Ik kreeg het gevoel in een echte stad te racen in Vancouver 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:54:
Ja bij mij laatst ook. De nieuwe banen zijn trouwens wel tof, ik begrijp wel waarom dit VR banen zijn. Ik kreeg het gevoel in een echte stad te racen in Vancouver 1.
Zijn er ook events voor de banen? Of zal je zelf een race/time trial oid. moeten opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
niekvandermeer schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:11:
[...]

Zijn er ook events voor de banen? Of zal je zelf een race/time trial oid. moeten opzetten?
Er zijn geen nieuwe tour events verschenen met deze banen. Er worden wel genoeg challenges uitgezet in de community (helaas zie ik ze nog niet terug in de Evolution chalenges).

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:15
Ben de laatste tijd deze weer veel aan het spelen. Nu vraag ik me af wat er allemaal in de season pass zit? Zijn het de extra events die je nu ook ziet of alleen maar auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

jaydenjarno schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:15:
Ben de laatste tijd deze weer veel aan het spelen. Nu vraag ik me af wat er allemaal in de season pass zit? Zijn het de extra events die je nu ook ziet of alleen maar auto's?
Google is je vriend.

https://www.playstation.com/nl-nl/games/driveclub-ps4/season-pass-and-add-ons/

Season Pass bevat:
38 fantastische wagens van de beste fabrikanten ter wereld.
176 extra Tour-events voor de singleplayercarrière.
80 PlayStation®-trofeeën die je kunt verdienen met de extra Tour-events.
80 ontwerpen voor je wagens.

[ Voor 27% gewijzigd door Winkiller op 10-02-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Heb zojuist Driveclub aangeschaft, omdat ik eigenlijk wel zin heb in een fijne racegame en ik hem voor de huidige prijs in de PS Store niet kon laten liggen. Moet de game nog opstarten, maar las al wel iets over clubs. Zijn er misschien nog leuke clubs vanuit Tweakers waar ik mezelf aan toe kan voegen?

[ Voor 3% gewijzigd door dvd-linden op 18-05-2017 17:30 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
dvd-linden schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:30:
Heb zojuist Driveclub aangeschaft, omdat ik eigenlijk wel zin heb in een fijne racegame en ik hem voor de huidige prijs in de PS Store niet kon laten liggen. Moet de game nog opstarten, maar las al wel iets over clubs. Zijn er misschien nog leuke clubs vanuit Tweakers waar ik mezelf aan toe kan voegen?
Ik kan je evt wel een invite sturen om mijn club te joinen, de club is niet erg actief meer maar je hebt wel gelijk meer wagens tot je beschikking als ik het goed heb. Laat het maar weten.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dvd-linden schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:30:
Driveclub is een geweldig spel, daar ga je veel plezier mee hebben :)
Heb sinds kort de Platinum trophy en ben nu druk bezig met de uitbreidingen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
skreppiedoe schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:44:
[...]

Ik kan je evt wel een invite sturen om mijn club te joinen, de club is niet erg actief meer maar je hebt wel gelijk meer wagens tot je beschikking als ik het goed heb. Laat het maar weten.
Zou helemaal top zijn!
Fietsbel schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:50:
[...]

Driveclub is een geweldig spel, daar ga je veel plezier mee hebben :)
Heb sinds kort de Platinum trophy en ben nu druk bezig met de uitbreidingen.
Ik ben benieuwd ja. Heb wel gezien dat er heel veel DLC voor verschenen is en dan heb je Driveclub Bikes ook nog natuurlijk. En moet even uitzoeken hoe het met die clubs zit, maar heb er zin in.

[ Voor 40% gewijzigd door dvd-linden op 18-05-2017 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bij @dvdkiwi is misschien ook een plekje vrij (maar op het moment ook niet erg actief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Kan je bij meerdere clubs? En wat is eigenlijk het voordeel van het joinen van een club?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
dvd-linden schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:31:
Kan je bij meerdere clubs? En wat is eigenlijk het voordeel van het joinen van een club?
1 club.

YouTube: DRIVECLUB Explained | Clubs

YouTube: DRIVECLUB Explained | Challenges

[ Voor 28% gewijzigd door Ike. op 18-05-2017 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Club invite en friend request verstuurd. In ieder geval have fun met DC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ralph075 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:29:
[...]
Bij @dvdkiwi is misschien ook een plekje vrij (maar op het moment ook niet erg actief)
Ik weet niet eens meer wie er in de club zitten; heb de game niet meer gespeeld sinds alles op 100% staat.
Skreppiedoe heeft 'm al een invite gestuurd zag ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
skreppiedoe schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:04:
[...]

Club invite en friend request verstuurd. In ieder geval have fun met DC 8)
Thanks! Ik zit in de club hoor! Eens kijken of ik het niveau van de club wat verder omhoog kan krijgen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Is er ook nog plek voor mij voor de club?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik geloof dat ik het laatste plekje heb ingenomen van de club waarvoor skreppiedoe mij had uitgenodigd. Misschien dat er hier nog andere mensen zijn die een club hebben die je kan joinen.

Het spel bevalt tot nu toe erg goed trouwens. Rijdt lekker en is (nog) niet te ingewikkeld. Ziet er ook prima uit en vind het leuke races tot nu toe waarbij de face-offs mij ook in positieve zin opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:31:
Is er ook nog plek voor mij voor de club?
De club waar ik in zit heeft nog plek, zijn level 25 volgens mij dus dan heb je in elk geval meteen alle extra auto's.

Als je mij je PSN-id stuurt zal ik je uitnodigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zo,vanavond alle sterren van de elements tour gehaald. Ik weet nu gelijk waarom er zoveel mensen moeite hadden met de Venom Hotlap2 >:) . Uiteindelijk heb ik m in een goed half uur toch gehaald, het lukte maar niet om een (bijna) foutloze ronde te rijden.

Inmiddels mijn trophy completion list voor deze game opgekrikt van 32% naar 52% :+
Op naar de volgende tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik heb toch een puntje van kritiek nu ik met de season pass van Driveclub bezig ben; ik vind namelijk dat er wel erg veel regenraces zijn. Opzich vind ik een enkele regenrace niet erg, maar momenteel heb ik het idee dat het elke race die ik rijd of regent of dat het, mocht ik aan een droge race beginnen, op een gegeven moment wel gaat regenen. Dat vind ik toch een beetje overkill, want het is juist ook leuk om op een droge baan te rijden. En vooral de combi nacht en regen vind ik soms tamelijk irritant.

Overigens vroeg ik me af of er hier iemand is die me binnenkort even zou willen helpen met de volgende trophies:

• Contender: When the timer expires on a Driver Challenge, be at the top of the leaderboard.
• Unbeatable: Win 5 of your own Solo Challenges after sending them to at least one other player

Wil deze game wel platinum halen, maar zou niet zo goed weten hoe ik deze twee trophies zou kunnen halen zonder de hulp van iemand. Dus mocht er iemand zijn die me ermee zou willen helpen, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 15-09 18:52
De regen is inderdaad wat oververtegenwoordigd maar ik denk dat ze dit vooral hebben gedaan om wat meer uitdaging in het spel te krijgen. De truc is vooral om gedoseerd gas te geven en te remmen (vooral belangrijk bij auto's met veel vermogen, laag gewicht en slechte wegligging) en zorgen dat je de baan goed kent. Paar van de vervelendste races vond ik zelf in Noorwegen midden in de nacht bij zware regen/sneeuw, je moet dan haast in je tv kruipen en dan zie je nog niets.

Ik heb je trouwens een PM gedaan met m'n PSN ID, als je mij toevoegt dan zal ik je helpen met je laatste trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Met je kritiek ben ik het zeker eens, het is een makkelijke manier om kunstmatig de race moeilijker te maken, terwijl het niet nodig is. Een paar endurance races ertussen had ook prima geweest. De kwaliteit van de DLC verschilt ook enorm onderling. Desondanks is de seasonpass het geld wel waard en zijn ze allemaal (op een enkele na) zonder al teveel moeite prima te halen op Gold.

[ Voor 21% gewijzigd door Fietsbel op 06-07-2017 02:22 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
dvd-linden schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:28:

Overigens vroeg ik me af of er hier iemand is die me binnenkort even zou willen helpen met de volgende trophies:

• Contender: When the timer expires on a Driver Challenge, be at the top of the leaderboard.
• Unbeatable: Win 5 of your own Solo Challenges after sending them to at least one other player

Wil deze game wel platinum halen, maar zou niet zo goed weten hoe ik deze twee trophies zou kunnen halen zonder de hulp van iemand. Dus mocht er iemand zijn die me ermee zou willen helpen, graag.
Stuur die challenges maar, dan komt het vanzelf goed. Ik speel op dit moment bijna dagelijks aangezien ik DC op 100% completion wil krijgen. Zit inmiddels op 75% . 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Jorick schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 02:16:
De regen is inderdaad wat oververtegenwoordigd maar ik denk dat ze dit vooral hebben gedaan om wat meer uitdaging in het spel te krijgen. De truc is vooral om gedoseerd gas te geven en te remmen (vooral belangrijk bij auto's met veel vermogen, laag gewicht en slechte wegligging) en zorgen dat je de baan goed kent. Paar van de vervelendste races vond ik zelf in Noorwegen midden in de nacht bij zware regen/sneeuw, je moet dan haast in je tv kruipen en dan zie je nog niets.

Ik heb je trouwens een PM gedaan met m'n PSN ID, als je mij toevoegt dan zal ik je helpen met je laatste trophies.
Ik moet zeggen dat ik er wel doorheen kom hoor, maar vind het gewoon een beetje storend worden. Sommige auto's kan je op een droge baan namelijk echt tot de limiet pushen, maar dan gaat het weer regenen en moet je meteen een stuk rustiger/voorzichtiger gaan rijden. Dat vind ik echt jammer. Natuurlijk is het best tof als er af en toe van zulke races inzitten, net als die in de sneeuw, maar voor mij begint het een beetje als overkill aan te voelen. En vooral time trials in de regen met een auto met slechte wegligging kunnen tamelijk vervelend zijn. Overigens kan ik me precies vinden in hetgeen je zegt over de races in de sneeuw en het donker, je ziet soms de baan vrijwel niet meer.

Ik zal je even toevoegen btw. Zal vanavond die challenges even doorsturen, dus thanks alvast!
Fietsbel schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 02:21:
Met je kritiek ben ik het zeker eens, het is een makkelijke manier om kunstmatig de race moeilijker te maken, terwijl het niet nodig is. Een paar endurance races ertussen had ook prima geweest. De kwaliteit van de DLC verschilt ook enorm onderling. Desondanks is de seasonpass het geld wel waard en zijn ze allemaal (op een enkele na) zonder al teveel moeite prima te halen op Gold.
Ik ben er ook zeker niet negatief over. Het is absoluut een leuke game en voor die paar euro waar ik de base game en de season pass voor heb aangeschaft is het helemaal een aanradertje als je van racegames houdt. Maar het is precies wat je zegt en bijvoorbeeld een paar endurance races erin had inderdaad een leuke afwisseling kunnen bieden in plaats van dit kunstmatige moeilijk maken van races. Ik moet nog 7 DLC pakketten, dus ben benieuwd of ik nog echt lastige tegen ga komen. Tot nu toe kom ik er redelijk makkelijk doorheen, op 1 time trial na (met een arial atom 500 v8), waar ik meer dan een uur mee bezig ben geweest.
skreppiedoe schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 06:01:
[...]

Stuur die challenges maar, dan komt het vanzelf goed. Ik speel op dit moment bijna dagelijks aangezien ik DC op 100% completion wil krijgen. Zit inmiddels op 75% . 8)
Ik zal ze vanavond even sturen, dus ook alvast bedankt voor de hulp! Ik zit momenteel trouwens op 68%, dus jij loopt iets voor op me. Hoop ook over niet al te lange tijd op de 100% te zitten.

Edit:

@skreppiedoe & @Jorick: Super bedankt voor de hulp! Ik heb nu beide trophies behaald en dit heeft ervoor gezorgd dat ik nog maar 1 trophy moet van de base game en nog 5 DLC pakketten. Zodra dat zover is heb ik Driveclub eindelijk platinum en op de volle 100% :D.

Als ik een keer iets voor jullie terug kan doen dan mag je het me zeker laten weten.

[ Voor 5% gewijzigd door dvd-linden op 07-07-2017 23:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zo,de laatste trophy voor DC is in de pocket. Ik moet nog 23 sterren halen in de main tour en dan heb ik m officieel op 100% completion. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Laat ze hier aub snel een deel 2 van maken, dit was een van de meest vermakelijke racegames die ik ooit gespeeld heb! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
dvdkiwi schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 00:54:
Laat ze hier aub snel een deel 2 van maken, dit was een van de meest vermakelijke racegames die ik ooit gespeeld heb! :*)
Daar is helaas het niet iedereen het mee eens. Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de verschrikkelijke release destijds. Ik zie het jammer genoeg niet gebeuren. Onder andere ook omdat ik het gevoel heb dat DriveClub VR ook enigszins geflopt is.

Zelf heb ik ook erg veel plezier aan deze game gehad en dat terwijl ik er in het begin niets van moest hebben. Pas toen ik ergens op een forum las dat je met de gratis (uitgeklede) PS+ versie ook een platinum trophie kon halen, ben ik me er in gaan verdiepen. En ik ben blij dat ik het een tweede kans heb gegeven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De mensen die nu nog zeuren hebben na de wat tegenvallende release de game niet meer gespeeld en blijven de game afkraken met oude, niet meer geldige argumenten. Dat soort mensen neem ik dan ook niet heel serieus ;)
Driveclub is gewoon een meer dan prima game. Beetje jammer van de valse start maar welke game is er tegenwoordig wél probleemloos bij de release?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Helemaal mee eens. Een 2e versie die zwaar geoptimaliseerd is voor de Pro versie! * Fietsbel droomt verder.
Tot op heden zijn er maar weinig spellen die zo'n intense race ervaring bieden. Ja, de start was beroerd en een hoop was nog niet klaar, niet optimaal etc. Maar ze hadden het vrij snel goed voor elkaar. Een van de eerste spellen op het platform en nog steeds een topper!

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
De laatste sterren zijn ook binnen, ik had behoorlijk wat moeite met de Venom hotlap(1) maar na een half uurtje toch gehaald.
Hopelijk komt er een 2e deel maar ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
Ik zou ook graag een vervolg zien want samen met Race Driver GRID is dit toch wel de racegame waar ik mij het meest mee vermaakt heb. Echter is dit ijdele hoop vrees ik.

Achteraf gezien denk ik dat DriveClub voor Sony vooral een lapmiddel/haastklus was (getuige ook het meermaals uitstellen en de moeizame start van DC) want Sony zag, al ver voor de release van de PS4 eind 2013, aankomen dat Polyphony Digital niet op korte termijn een nieuwe Gran Turismo op ging leveren (surprise! :+). Om niet alle racefans te verliezen aan Forza/Xbox hebben ze DC als opvulling gebruikt wat ze blijkbaar (te) veel geld gekost heeft. Sony heeft daarom Evolution Studios gesloten. Het personeel is overgenomen door Codemasters maar waar die nu precies aan werken is weinig tot niets over te vinden.

Heel misschien dat er een kleine kans bestaat dat Codemasters toestemming heeft gekregen van Sony (nog steeds eigenaar van de DC IP voor zover ik begrepen heb) om een tweede deel in de serie te mogen maken mits ze zelf de ontwikkelkosten en risico's dragen. Mocht dit het geval zijn dan zie ik deel twee ook nog wel op andere platformen verschijnen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
Nou, ik heb Driveclub op 98% staan. Ik moet nu nog 1 trophy: Credit Where It's Due. Dat wordt echt een grind voor mij, want ik heb alles al gehaald. Jammer dat deze trophy niet gewoon vanzelf kwam tijdens het spelen.

Ik had de Venom HotLap 2 overigens in mijn derde rondje al :D, dus in totaal minder dan 5 minuten over gedaan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dvd-linden schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:40:
Credit Where It's Due. (...) Jammer dat deze trophy niet gewoon vanzelf kwam tijdens het spelen.
Bij mij wel, maar dat was gelukkig vóór de patch :P
Al zou ik hem, gezien de hoeveelheid die ik gespeeld heb, nu ook wel gehaald hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op zondag 16 juli 2017 @ 01:51:
[...]

Bij mij wel, maar dat was gelukkig vóór de patch :P
Al zou ik hem, gezien de hoeveelheid die ik gespeeld heb, nu ook wel gehaald hebben denk ik.
Is er na die patch het een en het ander veranderd wat betreft trophies dan?

Nou ja, ik weet het niet. Heb vrij weinig overnieuw hoeven doen, dus misschien is dat in mijn nadeel geweest. Maar ik zag wel dat jij bijvoorbeeld heel veel xp hebt behaald, dus hoe je dat gedaan hebt is mij een raadsel. Ik heb 1080 van de 1145 sterren behaald en heb nog niet eens de helft van jouw xp behaald haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
Er zijn herhaaldelijk perioden geweest waarin je dubbele XP kreeg en dan tikt het wel redelijk aan. Zou leuk zijn als ze DriveClub weer eens in de aanbieding gooien en dan gelijk een week lang dubbele XP geven voor de nieuwkomers en mensen die nog niet alle trofeeën hebben. Overigens heb ik de 'Credit Where It's Due'-trofee gehaald door veel Drift Events te doen en veel met Ferrari's te rijden (unlock je tevens de LaFerrari).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jorick schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:44:
(...) en dan gelijk een week lang dubbele XP geven voor de nieuwkomers en mensen die nog niet alle trofeeën hebben. (...)
Wat is dit nou voor instelling? Werken voor je trofeeën, hop!
De trophy heet niet voor niets "ere wie ere toekomt".
>:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, je komt niet zomaar bij "the cool club" 8)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Maar ik moet nu dus gewoon nog 132 races rijden om die trophy te behalen (dan gaat het speltype race namelijk van niveau 5 naar niveau 6; dat is dan ook de laatste die ik nog op 6 moet zetten). Xp heb ik niet meer nodig en verder valt er voor mij ook niks meer in die game te behalen. En nu staat die op 132, maar ik denk dat ik er gister al zo'n 100 gedaan heb, dus het waren er nog een stuk meer.

Ik kan er ook voor gaan kiezen om drift naar niveau 6 te brengen, maar die staat pas op niveau 4 en daar moet ik er nog 125 van om die naar niveau 5 te brengen. Mocht ik hem naar niveau 6 willen brengen dan zullen er waarschijnlijk nog eens 150 of iets dergelijks bij komen waardoor ik in totaal nog 275 drift events zou moeten doen. Tijdrit events staat nog lager, dus daar ga ik al helemaal niet aan beginnen.

Dus ja, ik vond het een hele toffe game, maar om die laatste trophy te halen moet ik echt "werken", dat is toch wel iets dat ik jammer vind eerlijk gezegd. Vooral omdat er geen enkele uitdaging meer is in de game en ik alle sterren die gehaald kunnen worden al gehaald heb (op 54 stuks na, aangezien er 2 pakketten niet in de season pass zitten op de een of andere manier).

[ Voor 10% gewijzigd door dvd-linden op 17-07-2017 12:27 ]

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste