[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 41 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Pff vind driften nu al lastig genoeg, en dan nog bestraffen wanneer (niet als :P ) ik voor de zoveelste keer in een muur slip? fijn :( :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JSchut: Als je tegen de muur aankomt, waardoor je de drift niet meer kunt doorzetten, dan eindigt je driftscore.

@dvdkiwi: Ja, dat vind ik ook niet kloppen. Hopelijk komt er een leuke discount op Driveclub Bikes, dan kan ik het nog overwegen. Dan kan ik me beter voorbereiden op die Bike Challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:38

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:59:
@JSchut: Als je tegen de muur aankomt, waardoor je de drift niet meer kunt doorzetten, dan eindigt je driftscore.
Ja klopt maar er zijn gasten die het voor elkaar krijgen mega hard te driften met mega hoge scores. Echter eindigen ze dan altijd knoert hard in de muur. Dit kan straks niet meer.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Ja klopt maar er zijn gasten die het voor elkaar krijgen mega hard te driften met mega hoge scores. Echter eindigen ze dan altijd knoert hard in de muur. Dit kan straks niet meer.
Aha, op die manier. Ik wist niet eens dat het kon, maar ik speel dan ook maar een beperkt aantal uren per week (en dan niet per se deze game). Ook heb ik nimmer bewust ghosts van anderen bestudeerd of Youtube filmpjes hiervan gezocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 10:39 . Reden: zpelling error ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

De update is uit! expansions pas 22e. Helaas maar 2...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CdGUCDlWAAAsz6Z.jpg

The March 2016 game update is now live!

FULL DETAILS OF DRIVECLUB UPDATE 1.27:
» New Drift Mode scoring: Fast and precise drifts now earn much bigger scores. Going off track, driving slowly or colliding with walls will result in a penalty to prevent exploits.
» All Drift Mode leaderboards will be reset in the days following the update to ensure they offer a level playing field.
» 25 new Elite Levels have been added (new cap is 60).
» 25 new Driver Levels have been added (new cap is 120) with new livery rewards to unlock along the way.
» 35 new Club Levels have been added (new cap is 120) with new livery rewards to unlock along the way.
» The game menus have been updated with new ‪#‎PS4share‬ imagery to showcase some of our most loved #PS4share photo mode snaps. Keep them coming!
» The loading screen for DRIVECLUB now shows off an awesome new #PS4share community photo collage made up of thousands of your pictures.
» The loading screen for DRIVECLUB BIKES also shows off an awesome new #PS4share community photo collage made up of thousands of your pictures.
» Includes general improvements for game performance, stability and usability.

MARCH STORE UPDATE (COMING MARCH 22ND):
» Free Superbike for everybody: Aprilia RSV4 RF ABS.
» New “Finish Line” Expansion Pack featuring 6 events, 5 Trophies and 2 new cars: Koeniggsegg Regera & Jaguar XJ220.
» New “MV Agusta” Expansion Pack featuring 6 events, 5 Trophies and 2 new Bikes: MV Agusta Brutale 1090 Corsa & MV Agusta F4RC.

DOWNLOAD & INSTALLATION:
» The update is available from today, March 9th 2016 and will download automatically when you launch the game while connected to PSN.
» Update 1.27 requires 0.3GB.
» The total size of all updates combined so far is 13.5GB.

[ Voor 91% gewijzigd door JSchut op 09-03-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

<edit nevermind> beter te lezen zo

[ Voor 66% gewijzigd door BlackEyedAngel op 09-03-2016 11:39 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Vandaar dat ik alles er nu onder gezet heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Zelfde verhaal als met de vorige betaalde expansions:

You can drive the #Regera before 22/03 if you have the DOWNFORCE or ELEMENTS Tours! Just jump into these events ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Driveclub Bikes is in de aanbieding via PSN. 7,99 euro voor diegene die Driveclub ook hebben en anders 9,99. Wellicht dat ik nu toch een aanschaf zal overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vandaag Bikes gekocht, speelt toch ook wel heel erg fijn. Weet iemand hoeveel het qua tijd/snelheid uit maakt als je naar voren blijft leunen tijdens het rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb nu ook eindelijk Bikes aangeschaft. Het was wel even wennen, maar speelt toch wel lekker inderdaad. Qua snelheid durf ik niet te zeggen, maar het maakt wel degelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

niekvandermeer schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:25:
Vandaag Bikes gekocht, speelt toch ook wel heel erg fijn. Weet iemand hoeveel het qua tijd/snelheid uit maakt als je naar voren blijft leunen tijdens het rijden?
Ik leun nooit naar voren met hoge snelheden. Alleen met het optrekken zodat je geen wheelie maakt. Heb niet het idee dat het wat uitmaakt op hogere snelheden. Maar getest heb ik dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 12:38
Jammer dat de season pass zelf geen korting heeft gekregen. Opzich vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren na 3 weken eindelijk Driveclub weer eens gestart. De challenge met de Gumpert voor elite level 15 staat me zo tegen, dat ik het spel even helemaal beu was. Elke keer als ik DC weer een paar weken heb laten liggen, denk ik daarna weer wat een heerlijke racer het eigenlijk toch is!

De grote drukte in de Tweakers challenge is ook wel weer over. Waar we in december/januari nog tot 30+ deelnemers kwamen, zit het nu weer tussen de 10-20 deelnemers. Zou de hele massa die DC in de sale heeft gehaald voor €13 alweer klaar zijn met de game?

De sprint challenge met de RS6 is trouwens best pittig, bijna het hele veld binnen 1 seconde van elkaar. Daar heb ik de RS6 toch flink wat keren total loss op gereden, na de laatste, lange snelle bocht voor de finish.

Zijn hier nog mensen al nieuwsgierig naar een PS VR ervaring met DC? Ik kijk er wel naar uit, als het gaat komen. Dat zal wel een reden worden om mijn stuur weer te gaan gebruiken i.c.m. DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

ralph075 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:39:
Zijn hier nog mensen al nieuwsgierig naar een PS VR ervaring met DC? Ik kijk er wel naar uit, als het gaat komen. Dat zal wel een reden worden om mijn stuur weer te gaan gebruiken i.c.m. DC.
Ja, wel nieuwsgierig naar een racer met VR, maar niet Driveclub.
Liever een racer die met stuur een stuk beter aanvoelt, zoals een Project Cars.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:25:
[...]

Ja, wel nieuwsgierig naar een racer met VR, maar niet Driveclub.
Liever een racer die met stuur een stuk beter aanvoelt, zoals een Project Cars.
Project CARS is misschien wel de veiligste keuze inderdaad, om een racer in VR te proberen. Trackmania zou ook kunnen, maar dat zal een enorm intense ervaring zijn, misschien wel iets teveel van het goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na 3 weken eindelijk Driveclub weer eens gestart. De challenge met de Gumpert voor elite level 15 staat me zo tegen, dat ik het spel even helemaal beu was. Elke keer als ik DC weer een paar weken heb laten liggen, denk ik daarna weer wat een heerlijke racer het eigenlijk toch is!

De grote drukte in de Tweakers challenge is ook wel weer over. Waar we in december/januari nog tot 30+ deelnemers kwamen, zit het nu weer tussen de 10-20 deelnemers. Zou de hele massa die DC in de sale heeft gehaald voor €13 alweer klaar zijn met de game?

De sprint challenge met de RS6 is trouwens best pittig, bijna het hele veld binnen 1 seconde van elkaar. Daar heb ik de RS6 toch flink wat keren total loss op gereden, na de laatste, lange snelle bocht voor de finish.

Ik denk ook dat veel gamers hun aandacht tijdelijk naar andere games hebben verlegd. Ik speel het nog wel, maar de Tours voltooien staat op een laag pitje evenals de inspanningen voor het behalen van goede scores bij de Challenges. Ik doe echter nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 07:58:
[...]

Ik denk ook dat veel gamers hun aandacht tijdelijk naar andere games hebben verlegd. Ik speel het nog wel, maar de Tours voltooien staat op een laag pitje evenals de inspanningen voor het behalen van goede scores bij de Challenges. Ik doe echter nog wel mee.
Voor de challenge moet je toch een bepaald level hebben?
Heb eigenlijk geen zin om te levelen.

Edit: woordje geen toegevoegd, toch wel een cruciaal woordje in deze post :P

[ Voor 9% gewijzigd door Marc3l op 19-03-2016 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Voor mij is de lol er even af. Ik ben momenteel level 97 en tm elite level voor level 98 al gedaan. Echter moet ik nu levelen om het levelen. Dat staat me erg tegen.

De DLC kopen doe ik nu nog niet. 3.59 x 4 = € 14.36 ondertussen. Dat vindt ik een hoop geld voor +/- 2 uur gamen. Ik wacht wel op een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:03:
[...]

Voor de challenge moet je toch een bepaald level hebben?
Heb eigenlijk zin om te levelen.
Volgens mij ziet het meer op de DLC in de nieuwe uitdagingen. 1e kan iedereen aan meedoen en de 2e kunnen alleen mensen deelnemen die de Season Pass gekocht hebben.

@JSchut: Ik verwacht niet snel een aanbieding, maar ik vind ze verhoudingsgewijs ook duur. Wellicht zijn we verwend door alle content in de Season Pass. Wellicht dat Sony nog met een paaskortingscode komt, maar 10% minder is weliswaar minder, maar niet echt een substantieel verschil.

Om dezelfde reden heb ik tot op heden de Rocket League DLC nog niet aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Ik ben relatief nieuw hier (heb de game 2 weken) en vind het echt een leuke racegame. Zit zelf ook te twijfelen over alle DLC, denk dat ik de bikes zeker niet ga aanschaffen. De season pass is gek genoeg nog wel te koop maar mis een overzicht wat je dan allemaal krijgt, met name de auto's.

Nu verder spelen voor de laatste trophies (grind,grind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mijn controller gas geven knop R2 lam is, met races met AL start ik super langzaam, met de challenges is Snoei Ghost meteen een heel eind voor bij de start en bij de nieuwe Tour uitbreiding meteen de eerste challenge Slide Rule waarbij je 177km moet halen, kom ik niet verder wat ik ook doe dan een km metje of 160-165, echt fucked up ;( :-(

edith: ja dus, heb R2 omgewisseld met L2 (gas en rem dus) en haal het makkelijk.
Even zo oefenen maar tijd voor een nieuwe controller dus grrr :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 07:58:
[...]
Ik denk ook dat veel gamers hun aandacht tijdelijk naar andere games hebben verlegd.
Het ding is, ik moet iets te doen hebben in een game.
Het was een flink karwei om alle sterren in de tour en DLC's te halen, maar toen ik die eenmaal had.... tja, wat dan? Elite levels waren ook leuk, maar toen kwam ik bij de eerste waar je een motor voor nodig heb, en die heb ik niet.
Dus heb ik in DC even niks meer te doen.

Time trials/drift trials had ik al snel gezien, omdat er onmogelijke tijden/scores gereden worden en er aan cheaters (off track racen, corner cutting ed) niks gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:52:
Ik denk dat mijn controller gas geven knop R2 lam is, met races met AL start ik super langzaam, met de challenges is Snoei Ghost meteen een heel eind voor bij de start en bij de nieuwe Tour uitbreiding meteen de eerste challenge Slide Rule waarbij je 177km moet halen, kom ik niet verder wat ik ook doe dan een km metje of 160-165, echt fucked up ;( :-(

edith: ja dus, heb R2 omgewisseld met L2 (gas en rem dus) en haal het makkelijk.
Even zo oefenen maar tijd voor een nieuwe controller dus grrr :'(
Er zijn auto's in Driveclub waarmee je kunt zien hoeveel procent gas je geeft. In ieder geval 1 auto met een digitaal dashboard. Kan alleen niet op de naam komen. Anyone?

Als lijkt het jou probleem idd. Maar dan kan je het nog even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Volgens mij ziet het meer op de DLC in de nieuwe uitdagingen. 1e kan iedereen aan meedoen en de 2e kunnen alleen mensen deelnemen die de Season Pass gekocht hebben.

@JSchut: Ik verwacht niet snel een aanbieding, maar ik vind ze verhoudingsgewijs ook duur. Wellicht zijn we verwend door alle content in de Season Pass. Wellicht dat Sony nog met een paaskortingscode komt, maar 10% minder is weliswaar minder, maar niet echt een substantieel verschil.

Om dezelfde reden heb ik tot op heden de Rocket League DLC nog niet aangeschaft.
Bij Rocket League koop ik uit principe elke dlc. Voor mij persoonlijk één van de beste spellen van deze generatie (altijd ff lekker tussendoor) die ik ook nog eens "gratis" bij Plus heb gekregen. Het mooie aan die dlc vind ik dat je er helemaal niks aan mist als je het niet koopt dus het puur als support aan de uitgever moet zien en waar ze de servers mee kunnen onderhouden. De keuze om maps uit de dlc te houden kan ik alleen maar waarderen.

Bij DC koop ik de dlc (op de bike dlc na) niet omdat ik niet eens de normale content heb uitgespeeld dus niet echt verlang naar meer. En daarnaast vind ik het gewoon vaag dat er nog geen 2e seasonpass is en er al gezegd is dat de huidige dlc daar hoe dan ook niet bij hoort.

Dan nog de geschiedenis er bij hoe het aan het begin ging met de Plus versie en je bent me kwijt wat betreft support :) Dus eigenlijk is bij mij het gevoel bij een uitgever belangrijker dan de geboden content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:18:
[...]

Time trials/drift trials had ik al snel gezien, omdat er onmogelijke tijden/scores gereden worden en er aan cheaters (off track racen, corner cutting ed) niks gedaan wordt.
Grappig dat dit steeds weer de kop opsteekt, ik ben het er wel mee eens, hier moeten ze iets aan doen.
Dit mede omdat ik als Forza speler onbewust altijd tussen de lijntjes van het circuit wil blijven.
Blijkbaar kom je daar in DC niet ver mee en dus is het frustratie gehalte snel bereikt en zet ik hem uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Was jij niet degene die zei "niet zo zeuren" toen ik het eerder aangaf? :+

De drifts hebben ze al aangepakt, nu de time trials nog.
Minstens 2 wielen op de baan anders een ongeldige tijd, hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:57:
Was jij niet degene die zei "niet zo zeuren" toen ik het eerder aangaf? :+

De drifts hebben ze al aangepakt, nu de time trials nog.
Minstens 2 wielen op de baan anders een ongeldige tijd, hoe moeilijk kan het zijn?
Nee volgens mij niet, ik zal zo eens teruglezen, of jij moet eerder zijn. :P Ik meen ooit eens gezegd te hebben tegen Zathan dat hele stukken afsnijden (naast de baan) niet de bedoeling kan zijn van een racespel.

Ik heb iets gevonden wat ik gezegd heb over afsnijden..

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45500369#45500369

[ Voor 16% gewijzigd door Winkiller op 18-03-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
JSchut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:23:
[...]

Er zijn auto's in Driveclub waarmee je kunt zien hoeveel procent gas je geeft. In ieder geval 1 auto met een digitaal dashboard. Kan alleen niet op de naam komen. Anyone?
Het was volgens mij een Franse conceptcar, ik heb het hier eerder genoemd. Ik kan ook even niet op de naam.

Was het niet de Citroen DS Survolt?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Helemaal mee eens (een paar posts onder die van jou zeg ik er ook iets van). Twee meer dan twee wielen naast de baan = ongeldige tijd. Zo was het in GT en Forza en maakt het echt nog een stuk competitiever.

Zo speelde ik gisteren een sprint challenge online op een circuit waarbij de nr 1 (waarvan je de ghost ziet) echt 5 meter naast de baan reed... 8)7 Dus daar ben ik snel mee gestopt...

Maar ik ben benieuwd of ze idd de tijden net als driftscores ook gaan resetten. Ik sta bij sommige tours in de top 100 qua tijd, maar zou het denk ik niet eens erg vinden. Alleen denk ik dat veel mensen wel afhaken als het gebeurt.

Eerste PSVR DriveClub beelden.

Begint rond 6:20...

Ziet er gaaf uit! Erg goeie head tracking ook van links naar rechts.

Stuurtje wordt nu wel een must...! Ben benieuwd of cockpit view gelockt is..! Finally a level playing field! 😊

[ Voor 64% gewijzigd door SqueakyClean op 20-03-2016 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:21:
[...]
[video]

Stuurtje wordt nu wel een must...! Ben benieuwd of cockpit view gelockt is..! Finally a level playing field! 😊
Nice! Eerste indruk is inderdaad wel goed. Hopelijk zien we er nog meer van de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
JSchut schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Welnee, snoeihard in de muur is niet of nauwelijks het grote geheim achter megascores, eerder de wat alternatieve routes maar vooral ook de glitch[?] in sommige gevallen dat de score gewoon doorloopt in de volgende bocht.
Ik weet niet precies hoe dat gedaan wordt maar bij die track in Canada zie ik scores van 50K+ voorbij komen in de laatste bocht.
Het enige "fijne" aan dat je de muur/vangrail niet meer mag raken is dat je minder risico kunt nemen maar voor de scores maakt het op enkele uitzonderingen weinig uit.
Naast de baan driften levert sowieso geen punten op maar ben benieuwd of je nog steeds naast de baan een drift kunt beginnen zodat je een betere hoek langer kunt vasthouden.

Hoe dan ook goed oom te zien dat ze er kennelijk toch wel mee bezig zijn.
Straks eens een paar drift challenges proberen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SqueakyClean schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:21:
[...]

[video]

Lijkt me erg leuk om eerst met eigen ogen te bekijken, dan kan ik ook beoordelen of het iets is voor mij.
Ik ben erg bang dat deze PSVR optie iets wordt als wat ik van Nvidia heb, Nvidia 3DVision.
In het begin gebruik je het regelmatig maar naar mate de tijd verstrijkt steeds minder. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Winkiller schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:39:
[...]

Lijkt me erg leuk om eerst met eigen ogen te bekijken, dan kan ik ook beoordelen of het iets is voor mij.
Ik ben erg bang dat deze PSVR optie iets wordt als wat ik van Nvidia heb, Nvidia 3DVision.
In het begin gebruik je het regelmatig maar naar mate de tijd verstrijkt steeds minder. :o
Het is wel iets heel anders dan dat van nvidia. Het gaat hier om een echte VR, los van schermen.
Eigenlijk los van de wereld om je heen. Dit wordt een revolutie op gaming gebied.

Het enige wat afwachten is, is wat er qua graphics echt mogelijk is, zonder dat er veel moet worden ingeboet op kwaliteit.
Ik ga de kat uit de boom kijken, al zijn er veel mensen die pre-orderen. Misschien als de complete set hier ook in de preorderen gaat (incl. camera en move), bestel ik m vooruit.

Maar de toekomst ziet er wel erg tof uit...! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SqueakyClean schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:24:
[...]

Het is wel iets heel anders dan dat van nvidia. Het gaat hier om een echte VR, los van schermen.
Eigenlijk los van de wereld om je heen. Dit wordt een revolutie op gaming gebied.
Ja dat begrijp ik maar ik bedoel meer het daadwerkelijke gebruik als je het in huis hebt.
Ik heb de Nvidia 3DVision gekocht om het vaak te gebruiken en dat is dus achteraf niet zo.
Het blijft in mijn ogen een gadget, en daar hebben we in elektronicaland al genoeg van. :P

Maar ook ik ben nieuwschierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Winkiller schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:22:
[...]

Ja dat begrijp ik maar ik bedoel meer het daadwerkelijke gebruik als je het in huis hebt.
Ik heb de Nvidia 3DVision gekocht om het vaak te gebruiken en dat is dus achteraf niet zo.
Het blijft in mijn ogen een gadget, en daar hebben we in elektronicaland al genoeg van. :P

Maar ook ik ben nieuwschierig. :)
Ah, ok!

Maar dat is zeker de vraag. Ik kan nu zonde probleem uren achter elkaar gamen. Hoe dat in VR is weet denk ik niemand, omdat er nog geen volledige games voor uit zijn. Gelukkig komt eind deze maand de Rift met wat games. Daarvan gaan we hopelijk nog veel leren. Voornamelijk Elite Dangerous is wel een goede indicatie lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb sinds het weekend Driveclub maar eens gekocht voor een kleine 10euro in de store als eerste spel voor de PS4 (die ik dus ook dit weekend pas heb). Aardige game wel, doet mij een beetje denken aan Gran Turismo op de PS2/3.
Wat mij wel een beetje tegen begint te staan is dat de tours meer van hetzelfde beginnen te worden. AI van de computer is ook niet bijster spannend te noemen, ze rijden veelal treintjes en rammen je desgewenst wel van de baan af als jij toevallig net de ideale lijn volgt. Inhalen op sommige ‘circuits’ zonder al te veel schade te rijden is ook een uitdaging doordat sommige circuits vrij smal zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Welkom bij Driveclub >:) Wen er maar aan :P

O, Driveclub vergelijken met GT kan natuurlijk niet he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:25:
Ik heb sinds het weekend Driveclub maar eens gekocht voor een kleine 10euro in de store als eerste spel voor de PS4 (die ik dus ook dit weekend pas heb). Aardige game wel, doet mij een beetje denken aan Gran Turismo op de PS2/3.
Wat mij wel een beetje tegen begint te staan is dat de tours meer van hetzelfde beginnen te worden.AI van de computer is ook niet bijster spannend te noemen, ze rijden veelal treintjes en rammen je desgewenst wel van de baan af als jij toevallig net de ideale lijn volgtt. Inhalen op sommige ‘circuits’ zonder al te veel schade te rijden is ook een uitdaging doordat sommige circuits vrij smal zijn.
De AL van bijv PCars doet niet veel anders en dat is dan een uber uber sim :N
Het blijven allemaal games en is met niets te vergelijken mbt echt rijden met mede weg gebruikers, spanning, controle etc etc, gewoon een kwestie van ff wennen en je hebt de AL wel door.
Voor de rest vind je een game mooi of niet, ik heb ook een paar miskopen op mn PS4 staan maar helaas niet voor een tientje maar met een nullejte meer voor de komma, nfs 2015, the division, destiny(al zitten daar de meeste uurtjes nog in) en nog een paar, dacht wauw mooie game, totdat ik het speelde |:( , te impulsief gekocht -O-
Hoop dat je met DC voor een tientje meer plezier hebt noline]Vhal :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Hoop dat je met DC voor een tientje meer plezier hebt noline]Vhal :')
Ow, het viel mij alleen op. Nu weet ik niet beter meer :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
vhal schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:25:
AI van de computer is ook niet bijster spannend te noemen, ze rijden veelal treintjes en rammen je desgewenst wel van de baan af als jij toevallig net de ideale lijn volgt.
De AI van Driveclub is best oplettend (maar niet perfect), zie bijvoorbeeld de analyse in de video bij deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oplettend als er een significant snelheidsverschil is: ja.
Als jij op volle snelheid naast de AI rijdt en er komt een bocht aan dan is de AI opeens een stuk minder oplettend en houdt gewoon zijn eigen favoriete lijn aan zonder naar jou om te kijken.
99 van de 100 keer is dat de oorzaak van een collision penalty.
Leuk dat de AI uitwijkt als je stilstaat op de weg, echter komt dat nooit voor.

Waar ik meer moeite mee heb is dat de wagens van de AI heel anders reageren op een botsing dan jouw wagen: ze liggen als een blok op de weg, waar jij bij een klein tikje de macht over het stuur verliest en de wagen kwijtraakt... vooral bij hypercars erg merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Voor mezelf geldt dat het niet altijd (alleen) aan de AI ligt, als het niet goed gaat... Op het moment zelf geef ik ze uiteraard wel de volle schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Sony sluit Driveclub-ontwikkelaar Evolution Studios.
http://www.gamespot.com/a...ion-studios/1100-6435909/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck dat was het dan, naja ooit moest het eindigen en eerlijk = eerlijk ik had het al veeeel eerder verwacht (het einde), we mogen niet echt klagen kwa content, maar wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 10:24
Benieuwd wat er met Driveclub VR gaat gebeuren.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik lees het net. Had het niet verwacht.. -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Tristan op 22-03-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Laatst online: 22-02 16:33
:-(

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik zeg; 1 april valt vroeg dit jaar...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
SqueakyClean schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:06:
[...]

Ah, ok!

Maar dat is zeker de vraag. Ik kan nu zonde probleem uren achter elkaar gamen. Hoe dat in VR is weet denk ik niemand, omdat er nog geen volledige games voor uit zijn. Gelukkig komt eind deze maand de Rift met wat games. Daarvan gaan we hopelijk nog veel leren. Voornamelijk Elite Dangerous is wel een goede indicatie lijkt me...
Nou ik weet het :p

De immersion is intens en de beste ervaring vind ik het rijden in een open Wheeler met een prog die 2 usb ventilators op mijn bureau regelt.

Annyway, ik heb in Iracing races van 3-4 uur gereden zonder dat ik extra moe werd, maar het screendoor effect had wel als nadeel dat je een bocht in de verte slecht kon overzien. Dit zou zelfs bij de relatief goedkope PS VR beter moeten zijn, maar die heb ik nog niet op mijn hoofd gehad en daar heb ik dus mijn bedenkingen bij.

Verder heb ik Assetto Corsa en Project Cars veel met de bril op gespeeld en dat ging allemaal goed zolang het bewolkt was. Ik heb namelijk geen airco op mijn gamekamer en na een uurtje intens racen zweette de Oculus van mijn hoofd.

Maar het gevoel dat je krijgt als je in de auto rond kijkt , of er uit stapt (in AC) is gewoon briljant. Je bent echt aan het racen en volledig van de wereld. De game is om je heen dus afleiding is er zo goed als niet. Bij een inhaalactie ff kijken is heel anders dan een knop waar je ff mee opzij kijkt en een bocht inkijken helpt echt bij het sneller nemen van een bocht.

Kan alleen maar hopen dat de PS VR DC op een lekker kwaliteit aan kan en dat PC en AC ook met de VR updates komen die al in de pc versies zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DrWoetR schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 00:47:
[...]

Ik zeg; 1 april valt vroeg dit jaar...
Je zou er bijna op hopen! Maar na een desastreuze launch begrijp ik het wel. Dat ze met updates alles goed hebben gemaakt, doet daar niet aan af.

Heel jammer iig. Ze hebben veel geleerd van DC en DC2 zou fantastisch worden!
Beakzz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 02:21:
[...]

Nou ik weet het :p

De immersion is intens en de beste ervaring vind ik het rijden in een open Wheeler met een prog die 2 usb ventilators op mijn bureau regelt.

Annyway, ik heb in Iracing races van 3-4 uur gereden zonder dat ik extra moe werd, maar het screendoor effect had wel als nadeel dat je een bocht in de verte slecht kon overzien. Dit zou zelfs bij de relatief goedkope PS VR beter moeten zijn, maar die heb ik nog niet op mijn hoofd gehad en daar heb ik dus mijn bedenkingen bij.

Verder heb ik Assetto Corsa en Project Cars veel met de bril op gespeeld en dat ging allemaal goed zolang het bewolkt was. Ik heb namelijk geen airco op mijn gamekamer en na een uurtje intens racen zweette de Oculus van mijn hoofd.

Maar het gevoel dat je krijgt als je in de auto rond kijkt , of er uit stapt (in AC) is gewoon briljant. Je bent echt aan het racen en volledig van de wereld. De game is om je heen dus afleiding is er zo goed als niet. Bij een inhaalactie ff kijken is heel anders dan een knop waar je ff mee opzij kijkt en een bocht inkijken helpt echt bij het sneller nemen van een bocht.

Kan alleen maar hopen dat de PS VR DC op een lekker kwaliteit aan kan en dat PC en AC ook met de VR updates komen die al in de pc versies zitten.
Thanks voor je reactie! Het gevoel van een andere wereld, op die ervaring hoop ik ontzettend!

Ik heb ergens gelezen dat de PS VR weinig last heeft van het screen door effect. Kwa eye-candy zal de PS VR wel iets minder zijn, maar ik lees dat de DK2 daar ook last van heeft. VR maakt dan een hoop goed.
Kan je daar nog iets over zeggen?

Alleen jammer dat Evolution Studio's nu is opgeheven door Sony. Wat er nu nog terecht gaat komen van DC VR is nog maar de vraag...

[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 23-03-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SqueakyClean schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:14:
[...]

Thanks voor je reactie! Het gevoel van een andere wereld, op die ervaring hoop ik ontzettend!

Ik heb ergens gelezen dat de PS VR weinig last heeft van het screen door effect. Kwa eye-candy zal de PS VR wel iets minder zijn, maar ik lees dat de DK2 daar ook last van heeft. VR maakt dan een hoop goed.
Kan je daar nog iets over zeggen?

Alleen jammer dat Evolution Studio's nu is opgeheven door Sony. Wat er nu nog terecht gaat komen van DC VR is nog maar de vraag...
Wat ik weet is dat een groot deel van het originele team al ondergebracht was bij een andere studio die nu ook de VR versie maakt / aanpast. Voorlopig nog geen zorgen dus.

De PS VR zal inderdaad wat minder eye candy hebben, maar ik heb genoeg goede games/demo's op de rift gespeeld die het ook niet van de graphics moesten hebben. Waar ik nog een beetje afwachtend in ben is hoe smooth een Driveclub gaat spelen. Er zijn al demo's gegeven met het spel, maar het is erg belangrijk bij VR dat er een constante framerate gehaald wordt.

Dus erg benieuwd hoe ver ze terug moeten schalen en wat de PS VR hoe dan ook kan met die nieuwe pixeltechniek.Heb hem in pre-order staan dus ik hoop minstens dat het wat beter is als mijn DK2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:56:
Oplettend als er een significant snelheidsverschil is: ja.
Als jij op volle snelheid naast de AI rijdt en er komt een bocht aan dan is de AI opeens een stuk minder oplettend en houdt gewoon zijn eigen favoriete lijn aan zonder naar jou om te kijken.
99 van de 100 keer is dat de oorzaak van een collision penalty.
Leuk dat de AI uitwijkt als je stilstaat op de weg, echter komt dat nooit voor.

Waar ik meer moeite mee heb is dat de wagens van de AI heel anders reageren op een botsing dan jouw wagen: ze liggen als een blok op de weg, waar jij bij een klein tikje de macht over het stuur verliest en de wagen kwijtraakt... vooral bij hypercars erg merkbaar.
Dat laatste vind ik inderdaad ook irritant. Ik heb bovendien al penalty's omdat ik een aanrijding niet kon voorkomen doordat de AI zijn auto vlak voor mijn auto gooide...

Het nabootsen van AI blijft lastig. Ik kan me weinig games heugen die effectief rekening houden met jouw positie op de baan. Uiteindelijk is het een truc die door een persoon van vlees en bloed is bedacht. Zodra de beperkingen daarvan bekend zijn, kan dit leiden tot het toepassen van een bepaalde tactiek om de AI te slim af te zijn. Het blijft natuurlijk wel een game... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Laatst online: 23:07

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Had nog erg graag een nieuwe Motorstorm gezien op de PS4 :'(

Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Pff, snap best dat de launch niet helemaal oké was, maar Driveclub staat nu echt als een huis. Als je kijkt naar hoeveel tijd Polyphony krijgt om GT te ontwikkelen, zou je Evo toch niks kunnen verwijten dat ze wat moeite hadden met de launch en ze toch nog een kans te geven met een Driveclub 2. Het is nog eens de enige goede race exclusive op de ps4 op dit moment. Rare beslissing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Beakzz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:24:
[...]

Wat ik weet is dat een groot deel van het originele team al ondergebracht was bij een andere studio die nu ook de VR versie maakt / aanpast. Voorlopig nog geen zorgen dus.

De PS VR zal inderdaad wat minder eye candy hebben, maar ik heb genoeg goede games/demo's op de rift gespeeld die het ook niet van de graphics moesten hebben. Waar ik nog een beetje afwachtend in ben is hoe smooth een Driveclub gaat spelen. Er zijn al demo's gegeven met het spel, maar het is erg belangrijk bij VR dat er een constante framerate gehaald wordt.

Dus erg benieuwd hoe ver ze terug moeten schalen en wat de PS VR hoe dan ook kan met die nieuwe pixeltechniek.Heb hem in pre-order staan dus ik hoop minstens dat het wat beter is als mijn DK2.
Mooi van DC VR, al kijk ik persoonlijk meer uit naar Project Cars VR omdat deze meer sim is.

En qua graphics: ik vind t ook bijzonder dat de PSVR op 120Hz kan draaien. Zoals ik t begrijp hoort daar 120FPS bij en ik zie de PS4 dat niet snel halen.

Iig lijkt een stuurtje nu niet meer te missen...! Ik heb nog een oude PWTS liggen (die niet door DC, maar wel door PC ondersteund wordt) en zag dat de T300S al onder de €300 is gedoken. €700 om in VR met een Ford Capri Zakspeed over Spa te scheuren is een koopje...! ;)

Maar goed, beetje offtopic allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SqueakyClean schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:55:
[...]

Mooi van DC VR, al kijk ik persoonlijk meer uit naar Project Cars VR omdat deze meer sim is.

En qua graphics: ik vind t ook bijzonder dat de PSVR op 120Hz kan draaien. Zoals ik t begrijp hoort daar 120FPS bij en ik zie de PS4 dat niet snel halen.

Iig lijkt een stuurtje nu niet meer te missen...! Ik heb nog een oude PWTS liggen (die niet door DC, maar wel door PC ondersteund wordt) en zag dat de T300S al onder de €300 is gedoken. €700 om in VR met een Ford Capri Zakspeed over Spa te scheuren is een koopje...! ;)

Maar goed, beetje offtopic allemaal.
Hou vooral de poort van Assetto Corsa ook in de gaten. Op de pc speel ik die liever dan Project Cars. Heb zelf ook de T300 RS en het stuur zelf is perfect, maar jammer dat de pedalen geen loadcell hebben. Heb daarom en adapter gekocht en kan nu gewoon Fanatec pedalen gebruiken op de PS4 _/-\o_ Maar inderdaad ..te offtopic dus terug naar DC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Beakzz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:08:
[...]

Hou vooral de poort van Assetto Corsa ook in de gaten. Op de pc speel ik die liever dan Project Cars. Heb zelf ook de T300 RS en het stuur zelf is perfect, maar jammer dat de pedalen geen loadcell hebben. Heb daarom en adapter gekocht en kan nu gewoon Fanatec pedalen gebruiken op de PS4 _/-\o_ Maar inderdaad ..te offtopic dus terug naar DC :)
Ik heb dr wel s naar gekeken idd. Dan hoef ik m'n Club Sport pedalen niet de deur uit te doen...

Linkje of naam van de adapter?

Ohja, Driveclub topic... Mooie foto die ik op Reddit tegenkwam:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2inYADU.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 23-03-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heb nu al tijdje zitten worstelen met Bikes maar krijg de smaak niet echt te pakken, beetje teleurstelling want had er toch wat meer van verwacht qua besturing en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ik heb van het weekend even met wat Hot Hatch auto's op Lake Shoji gereden. Dat leverden een aantal leuke WR's op :P

Renault Clio RS:

Renault Megane RS 275 Trophy-R:

Mini John Cooper Works GP:

Volkswagen Beetle GSR:

Honda Civic Type-R:

En last but not least nog een verscherping van m'n eigen WR uit een oude challenge met de Volkswagen Golf GTI:

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie prestaties Snoei01!

Zelf ben ik nog 1 trofee verwijderd van de Platinum met Driveclub met het behalen van de level 50 Trophy. Ik denk dat het een lange termijn project kan gaan worden, want ik speel veelal korte sessies. Ik speel enkele races of ik wijd de tijd volledig aan de nieuwe challenges. Ik ben nu bijvoorbeeld bezig met het derde DLC-pakket (Photo-Finish), welke ik op volgorde speel.

Driveclub Bikes ben ik nog niet begonnen, maar ik heb deze al wel geïnstalleerd. Helaas duikt deze daarom ook direct op in mijn Trophylist, al kun je hem weer verwijderen zolang deze op 0% blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Sinds gisteren ook in het bezit van dit spel, tot nu toe erg over te spreken! Hebben we een officiële Tweakers-club ingame, of niet? Zoeken op club heeft niet zoveel zin in dit topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Er is wel een wekelijkse tweakers driveclub challenge :)

Zoek maar ff naar t topic.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
Season pass heeft 50% korting, eindelijk na 5 maanden te hebben gewacht hahaha :P

Trouwens, gaat iemand de 2 packs (no limits en finish line) aanschaffen? Ze zijn ook in de korting, eentje ging van €4,00 naar €1,80 als ik mij niet vergis.

[ Voor 49% gewijzigd door Pakhtun op 08-04-2016 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakhtun schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:29:
Season pass heeft 50% korting, eindelijk na 5 maanden te hebben gewacht hahaha :P

Trouwens, gaat iemand de 2 packs (no limits en finish line) aanschaffen? Ze zijn ook in de korting, eentje ging van €4,00 naar €1,80 als ik mij niet vergis.
Ik heb die ene met korting al gekocht. Het kan nu ook wel, aangezien ik Driveclub Bikes ook in mijn bezit heb. Die andere nog niet, wellicht wordt hij nog aan de sale toegevoegd. Ook de Bikes DLC van de aanbieding heb ik al gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
Trouwens,staat het nu helemaal vast dat er geen season pass 2 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Pakhtun schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 07:04:
Trouwens,staat het nu helemaal vast dat er geen season pass 2 komt?
Met het opdoeken van Evolution Studios zou ik daar niet meer vanuit gaan.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:23
Vandaag de 2 dlcs gekocht die in de aanbieding zijn en beide meteen voltooid. Wat ik wel raar vind overigens is waarom ze niet alle dlcs in de aanbieding hebben gegooid. Ik had er nog 4 niet die na de season pass waren gekomen en nu dus nog 2 niet maar ik vind 4 euro per dlc weer teveel aangezien je er in 1 uirtje doorheen bent. 2 euro vind ik een prima prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Dbm12 op 10-04-2016 17:46 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Goed nieuws voor het team van Evolution Studios.

Codemasters: We’re delighted to announce that we're expanding our portfolio of studios to include the team from Evolution Studios http://bit.ly/1YoQSBs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:34
JSchut schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:08:
Goed nieuws voor het team van Evolution Studios.

Codemasters: We’re delighted to announce that we're expanding our portfolio of studios to include the team from Evolution Studios http://bit.ly/1YoQSBs
Wow, dat is echt een hele goeie move van ze! Als zij hun kennis gaan delen, denk ik dat we hele vette racegames gaan zien in de toekomst.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Sluuz schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:48:
[...]

Wow, dat is echt een hele goeie move van ze! Als zij hun kennis gaan delen, denk ik dat we hele vette racegames gaan zien in de toekomst.
Vergeet niet dat Codemaster een god is in racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:34
Dat bedoel ik :) Met "ze" bedoelde ik Codemasters.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
rwbk schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:26:
[...]

Die zijn ook een tijdje de weg kwijt geweest hoor. De laatste Dirts waren drama en dat is gelukkig met Dirt rally weer helemaal goed gekomen. Ook de Grid serie is wisselvallig te noemen met deel 2 als dieptepunt en de F1 serie nog erger.

Heb ze lang als de racekoningen gezien en Dirt rally heeft me weer hoop gegeven voor de toekomst. Wel mooi nieuws deze samenwerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

rwbk schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:26:
[...]
Overdrijven is ook een vak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:10:
[...]

Overdrijven is ook een vak :+
:Y Er word veel geld verdient met dat vak <-> Reklame. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels begonnen aan het DLC-pakket Elements. Deze is best uitdagend te noemen met meerdere events die zich als gevolg van barre weersomstandigheden niet makkelijk in mijn voordeel te beslechten zijn.

Ik dacht eerst dat de glijpartijen als gevolg hiervan niet erg realistisch waren, totdat ik gisteren naar het NOS Journaal keek: NOS.nl

Al met al zorgt dit voor een uitdaging, die ik soms met het nodige geluk in mijn voordeel kan beslechten. Zo startte ik de Audi R8 Series op (2 tracks in Schotland). De eerste race bleek niet al te lastig en ook de bijkomende targets wist ik te behalen. De tweede baan bleek echter lastiger, omdat er naast de weeromstandigheden ook rekening gehouden diende te worden met hoogteverschillen op de baan. In de laatste ronde maakte ik een stuurfout, waardoor ik dwars over de weg kwam te staan. Na een reset lag ik 4e en waren er slechts een paar eenvoudige bochtencombinaties tot de finish. Ik bleef vol op het gas, achterhaalde nr. 3 en zij aan zij ging ik met de beide andere wagens op de finish af. Op de finish was er sprake van een echte Photofinish, waarbij ik nipt 2e bleek te zijn geworden.

Dan begint echter het wachten. Hier bleek dat de nr. 2 van de eerste race nu 1e was geworden, waardoor de tijd de doorslag moest geven. Gelukkig had ik meer marge vanuit de eerste race en had ik derhalve toch alle sterren behaald. :D

Nu alleen nog even die Venom Hot Lap Part Two in de gouden tijd voltooien. :o

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 09:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Gouden sterren heb ik even aan de kant geknald, veel te moeilijk, zilveren sterren halen gaat redelijk goed. :')
Er komen veel uitdagingen binnen de laatste paar dagen op mijn mobiel, wie zijn er zo druk aan het doen :?
Het blijft een mooi spel dat Driveclub. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Winkiller schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:37:
Er komen veel uitdagingen binnen de laatste paar dagen op mijn mobiel, wie zijn er zo druk aan het doen :?
Sorry :+

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik had het kunnen weten, eigenlijk wist ik het al. :+
Maar vertel eens waarom krijg ik elke uitdaging die jij stuurt 2 keer.?
Vooral doorgaan met je enthousiasme maar of ik alles ook speel is een tweede. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Winkiller schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 11:51:
[...]

Ik had het kunnen weten, eigenlijk wist ik het al. :+
Maar vertel eens waarom krijg ik elke uitdaging die jij stuurt 2 keer.?
Vooral doorgaan met je enthousiasme maar of ik alles ook speel is een tweede. :')
Geen idee hoe dat kan, ik heb dat ook vaak als ik uitdagingen ontvang... :?

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:02:
[...]

Geen idee hoe dat kan, ik heb dat ook vaak als ik uitdagingen ontvang... :?
Oh okay en ik maar denken dat je het deed om mij te pesten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Winkiller schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:01:
[...]

Oh okay en ik maar denken dat je het deed om mij te pesten. :+
Dat is alleen een leuke bijkomstigheid ;)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor al die uitdagingen! ;) Ik heb ze ook gehad, maar daarnaast zoek ik ze tevens op. Af en toe gewoon leuk om tussendoor te doen.

Helaas kan ik ze nog niet allemaal voltooien. Kennelijk heb ik te weinig met Ferrari's rondgescheurd. Dus, die moeten nog even blijven wachten.

Vrijdag keek ik trouwens op tegen Venom Hot Lap (2). Vervolgens beiden in een half uur gehaald. :+

Helaas niemand in de buurt om dat glorieuze moment te delen, hahaha.

Inmiddels doorgegaan met de DLC en ik ben inmiddels vergevorderd met Sakura, die gemakkelijker aanvoelde dan de Elements DLC. Nu nog twee evenementen en dan kan weer door naar de volgende. Die laatste Accolade vordert op deze manier trouwens niet zo snel, maar in de betreffende Accolade Gameplay komen er drie onderdelen naar voren, waarop het mogelijk is (Drafting, Drifting en Overtake). De laatste zit als enige op niveau 5, maar ik moet eerst nog 520 auto's voorbij scheuren. Hij lijkt echter wel de gemakkelijkste die erbij zit overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Sinds gisteren deze game, erg tof tot nu toe :) Iemand nog een clubplekje over? Zijn toch wel wat relaxte auto's die ik daaruit kan halen. PSN is SulfonicKnave46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
_Mystikal_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:30:
Sinds gisteren deze game, erg tof tot nu toe :) Iemand nog een clubplekje over? Zijn toch wel wat relaxte auto's die ik daaruit kan halen. PSN is SulfonicKnave46.
Ik heb nog wel een plekje vrij. Stuur maar een clubverzoek :)
Heb je ook een season pass?

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Snoei01 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:59:
[...]

Ik heb nog wel een plekje vrij. Stuur maar een clubverzoek :)
Heb je ook een season pass?
Done, wel via een friendsrequest. Nee, dat nog niet, wilde eerst even kijken of ik t ook echt leuk vond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
_Mystikal_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Done, wel via een friendsrequest. Nee, dat nog niet, wilde eerst even kijken of ik t ook echt leuk vond ;)
Thx, ik heb je een clubuitnodiging gestuurd.

Als je Driveclub leuk vindt, dan is de season pass echt een aanrader. Je krijgt er dan zóveel auto's en tour events bij, dat het spel een paar keer zo groot wordt :)
In het verleden is de season pass ook wel regelmatig in de aanbieding geweest...

Mocht je ook nog mee willen gaan doen met de Tweakers Challenge, let me know, dan zal ik die ook naar je doorzetten. Maar wellicht wil je eerst even een beetje oefenen :+

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Ik moet nog 1 trophy halen om driveclub op platinum te zetten.
Ik moet een aantal zelf aangemaakte challenges winnen.
Iemand die mij hierbij zou willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
invincible30 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:36:
Ik moet nog 1 trophy halen om driveclub op platinum te zetten.
Ik moet een aantal zelf aangemaakte challenges winnen.
Iemand die mij hierbij zou willen helpen?
Geen probleem, stuur maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

ralph075 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:57:
[...]

Geen probleem, stuur maar door.
Thanx, zal later op de dag je de challenges toesturen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Iemand tips voor One Man, One Engine uit de AMG dlc? Laatste ster die ik nodig heb :P

Het gaat hier om de laatste time-trial in de regen. Tijd nodig = 1.31 + 2 schone sectoren. Los van elkaar lukt mij wel (1.30 laag beste tijd) en twee sectoren clean rijden ook maar met name in het laatste deel verlies ik zo veel tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Agent schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:52:
Iemand tips voor One Man, One Engine uit de AMG dlc? Laatste ster die ik nodig heb :P

Het gaat hier om de laatste time-trial in de regen. Tijd nodig = 1.31 + 2 schone sectoren. Los van elkaar lukt mij wel (1.30 laag beste tijd) en twee sectoren clean rijden ook maar met name in het laatste deel verlies ik zo veel tijd!
Mooie prestatie! Geen echte tip, maar de Venom Hot Lap (+ part two) heb ik ook rap gehaald door hem even een paar avonden aan de kant te leggen. Daarna zie je ineens andere mogelijkheden en heb je hem zo in de pocket.

Zelf ben ik pas bij DLC Pack 9: Midnight. Sowieso beperkte tijd om te gamen, dus als ik al achter de PS4 kan kruipen, dan zet ik The Division of Uncharted 4 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:27:
[...]

Mooie prestatie! Geen echte tip, maar de Venom Hot Lap (+ part two) heb ik ook rap gehaald door hem even een paar avonden aan de kant te leggen. Daarna zie je ineens andere mogelijkheden en heb je hem zo in de pocket.
Dit doe ik meestal ook als ik echt vast zit. Persoonlijk vond ik die AMG proef veel moeilijker dan de Venom Hot Laps, omwille van die dubbele uitdaging.
Een andere tip is om niet te veel te focussen op clean te rijden. Dit is nog altijd Drive Club, waar een zekere mate van afsnijden gewoon kan in de game. Dus probeer gewoon zo snel mogelijk te gaan en dan te ontdekken waar de limieten voor DC liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Shadow_Agent schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:52:
Mijn 3 sterren tijd:

Misschien kun je er iets mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Thanks all! Ik speel alleen op zondag meestal dus kan even duren voordat ik weer een poging ga wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Als ik nu DC+season pass aanschaf, heb ik dan alle content, of zijn er inmiddels alweer nieuwe dlc die daarbuiten vallen (buiten Bikes uiteraard).

Is het spel voor iemand die af en toe eens een race game speelt goed te doen en leuk, of wordt dat alleen maar frustratie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Je mist dan nog 2 dlc pakketjes en ja dan is de game goed te doen. Het begint niet super moeilijk maar heeft op den duur wel een flinke curve op sommige races (vooral frustratie)

[ Voor 70% gewijzigd door RaijRaij op 24-05-2016 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
Voor de mensen die 'm nog willen hebben:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/p3Pdr/8cd64d6e16.jpg

Aanbieding is geldig van 18-05-2016 tot en met 23:59pm GMT 01-06-2016 (Was €19.99)

PSN ID = Zathan772

Pagina: 1 ... 41 ... 43 Laatste