[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:01
dvd-linden schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:26:
Dus ja, ik vond het een hele toffe game, maar om die laatste trophy te halen moet ik echt "werken", dat is toch wel iets dat ik jammer vind eerlijk gezegd.
Ik heb destijds 2 hele korte nachten gehad met oneindig veel single laps op BHR (Schotland). Kan die baan daarintegen wel dromen nu :+

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Sup4rdurt schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:33:
[...]

Ik heb destijds 2 hele korte nachten gehad met oneindig veel single laps op BHR (Schotland). Kan die baan daarintegen wel dromen nu :+
Daar was ik gisteren dus ook mee bezig, alleen dan met een korte baan in Chili. Maar goed, ik kom er wel doorheen, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn van een game lijkt me.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:36

Superkiwi

Hoi doei

Vooral veel, heel veel online challenges doen.
Dan valt het allemaal wel mee, hoop ik voor je :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dvd-linden schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:26:
Maar ik moet nu dus gewoon nog 132 races rijden om die trophy te behalen (dan gaat het speltype race namelijk van niveau 5 naar niveau 6; dat is dan ook de laatste die ik nog op 6 moet zetten). Xp heb ik niet meer nodig en verder valt er voor mij ook niks meer in die game te behalen. En nu staat die op 132, maar ik denk dat ik er gister al zo'n 100 gedaan heb, dus het waren er nog een stuk meer.

Ik kan er ook voor gaan kiezen om drift naar niveau 6 te brengen, maar die staat pas op niveau 4 en daar moet ik er nog 125 van om die naar niveau 5 te brengen. Mocht ik hem naar niveau 6 willen brengen dan zullen er waarschijnlijk nog eens 150 of iets dergelijks bij komen waardoor ik in totaal nog 275 drift events zou moeten doen. Tijdrit events staat nog lager, dus daar ga ik al helemaal niet aan beginnen.

Dus ja, ik vond het een hele toffe game, maar om die laatste trophy te halen moet ik echt "werken", dat is toch wel iets dat ik jammer vind eerlijk gezegd. Vooral omdat er geen enkele uitdaging meer is in de game en ik alle sterren die gehaald kunnen worden al gehaald heb (op 54 stuks na, aangezien er 2 pakketten niet in de season pass zitten op de een of andere manier).
Er was kennelijk een limiet aan het aantal Trophies, waardoor de Trophies van de extra pakketten gekoppeld zijn aan Driveclub Bikes. Raar, maar waar.

Overigens zal deel twee dan wel door een andere studio ontwikkeld moeten worden, aangezien Evolution Studios zijn deuren heeft moeten sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

DriveClub ligt bij mij mijn lokale gameshop in de aanbiedingsbak voor €12.50, is dit spel (uit 2014) nu in
2017 nog steeds de moeite waard of ligt het in de aanbiedingsbak omdat het hopeloos verouderd is?
Ligt er nog maar 1 trouwens. heb net even wat reviews op YT bekeken en moet zeggen dat het er op zich
erg goed uit ziet, dus daar ligt het niet aan. Is er misschien iets bekend over sluiten van het onlinedeel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

12,50?
De tijd die je hier heb gespendeerd aan je post had je moeten gebruiken om de game te kopen ;)
Het is dan wel spel van 3 jaar oud maar Driveclub is nog steeds een prima uitziende game.
Tuurlijk, geen 1080P/60fps maar ik moet eerlijk zeggen dat me dat niet eens opviel tijdens het spelen omdat de game er werkelijk fantastisch uitziet.
Qua gameplay is de game zeker niet verouderd. Sterker nog, ik vind Driveclub nog steeds de enige game die de perfecte mix tussen arcade en sim heeft gevonden en daarbij ook nog eens érg lekker racet met een controller.
Mocht je de game halen dan raad ik je aan om de season pass erbij te halen. Het verdrie tot vierdubbelt de content van de game zowat en elke DLC is érg leuk om te spelen.
Het sluiten van servers daar weet ik niks van en kan ik je dus ook geen informatie over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:27:
12,50?
De tijd die je hier heb gespendeerd aan je post had je moeten gebruiken om de game te kopen ;)
Ik heb ze net even gebeld dat ze hem voor me apart leggen, lukt me niet meer om daar voor 18 uur te zijn. *O*
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:27:
Het sluiten van servers daar weet ik niks van en kan ik je dus ook geen informatie over geven.
Was ook maar gewoon iets wat in me opkwam toen ik me afvroeg waarom ze zo'n spel voor €12.50 in de aanbieding gooien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Driveclub is al vaker erg goedkoop geweest, niet meer iets om van op te kijken ;)
Ik heb de game al eens voorbij zien komen voor iets van 7,99, inclusief season pass.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dvd-linden
Het is gelukt hoor. Was wel even hersenloos grinden, maar ik heb de platinum trophy behaald en daarmee Driveclub op 100% gezet! :D

Moet zeggen dat het een erg leuke game was en dat ze wat mij betreft zeker nog wel eens wat zouden mogen doen met deze franchise in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gefeliciteerd dude!
Dan kun je nu dus weer verder met Trackmania >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:42:
Driveclub is al vaker erg goedkoop geweest, niet meer iets om van op te kijken ;)
Ik heb de game al eens voorbij zien komen voor iets van 7,99, inclusief season pass.
Hier kost hij overal nog een kleine €30, daarom verbaasde ik me ook een beetje.
Straks maar eens naar de gameshop rijden om het op te pikken, heb er wel zin in. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:16:
Gefeliciteerd dude!
Dan kun je nu dus weer verder met Trackmania >:)
Thanks!

Ik ben gisteren begonnen met Game of Thrones. Ik ga even die doorlopen en dan mik ik Trackmania er weer in denk ik. Overigens wel iets heel anders dan Driveclub 8)7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Echt Bosnie weer. Wel kost het maar €12.50, maar daarom geen fatsoenlijke hoes en "promo-not for resale" :')
Beetje gezeurd erover en meegekregen voor €8, nu de update (20GB) aan het downloaden. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Sinner de season pass is nu €7,99 in de Playstation Store.
Kun je je echt geen buil aan vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Eerst even kijken of het spel me uberhaubt bevalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:25
Wat zijn jullie geheimen voor het snel farmen van punten? Ik kijk af en toe naar het aantal kilomters dat ik nog moet rijden voor bijvoorbeeld Ferrari, om vervolgens een level hoger te gaan en daardoor de waarderingsbonus te krijgen. Die loopt aardig in de miljoenen vanaf een level of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Heel veel rijden ;)
Sowieso in de campaign, maar ook veel challenges/time trials.
"Vroeger" deden we elke week een time trial, dan tikken de km's aardig aan als je daar flink wat tijd in stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:52
Hermaniak88 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:51:
Wat zijn jullie geheimen voor het snel farmen van punten? Ik kijk af en toe naar het aantal kilomters dat ik nog moet rijden voor bijvoorbeeld Ferrari, om vervolgens een level hoger te gaan en daardoor de waarderingsbonus te krijgen. Die loopt aardig in de miljoenen vanaf een level of 6.
Met Google genoeg manieren te vinden om snel punten te maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Zijn er nog tweakers die Driveclub spelen ?
Ik heb het spel weer herontdekt en zoek nog mede racers/tweakers voor mijn club.
De club heet “Tweakers GoT2” (zonder 2 was al bezet en vol).

Of wellicht is er iemand met het spel die gewoon even de club kan joinen zodat hij actief wordt. Heb er eentje nodig om te activeren.
De clubpunten race ik dan zelf wel bij elkaar O-)

Ben zelf inmiddels level 51 en speel bijna dagelijks.
PSN ID : Sepiroth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 18:52
@Sepiroth Zal morgen wel even je club joinen. Het is al weer een tijdje geleden dat ik DC gespeeld heb, sinds Gran Turismo Sport uit is ligt DC stof te happen maar dat heeft ook wel te maken dat er niet zo veel meer te doen is (behalve online racen) als je alle trofeeën hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Jorick schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:09:
@Sepiroth Zal morgen wel even je club joinen. Het is al weer een tijdje geleden dat ik DC gespeeld heb, sinds Gran Turismo Sport uit is ligt DC stof te happen maar dat heeft ook wel te maken dat er niet zo veel meer te doen is (behalve online racen) als je alle trofeeën hebt.
Dat zou mooi zijn, dan is iig de club actief :) Rijden voor de club mag natuurlijk altijd _/-\o_ ;)
Ik en mijn zoontje (van 7) hebben nog aardig wat te unlocken, dus wij vermaken ons nog wel ff ;)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
eindelijk een racegame die mij na jaren bevalt. Speelt heerlijk weg, lekker simpel met mooie graphics. precies wat ik zocht en dat voor €8,50.

ik heb 19GB aan updates binnengekregen, heb daarna even naar de updatenotificatie gekeken, krijg je al die auto's en tracks gratis ?

[ Voor 38% gewijzigd door Farabi op 15-02-2018 08:50 ]

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

lennox-06 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:48:
eindelijk een racegame die mij na jaren bevalt. Speelt heerlijk weg, lekker simpel met mooie graphics. precies wat ik zocht en dat voor €8,50.

ik heb 19GB aan updates binnengekregen, heb daarna even naar de updatenotificatie gekeken, krijg je al die auto's en tracks gratis ?
Yep. Er is heel veel gratis beschikbaar gemaakt, ook door in den beginne problemen met online. Maar imho heeft Driveclub een uitbreiding mee gemaakt, daar zeg je u tegen...

www.youtube.com/DerOllie

• Farabi
  • Niet online
DerOllie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:53:
[...]

Yep. Er is heel veel gratis beschikbaar gemaakt, ook door in den beginne problemen met online. Maar imho heeft Driveclub een uitbreiding mee gemaakt, daar zeg je u tegen...
aha mooi, zou prachtig zijn als er een pro update komt. ik heb alleen moeite met driften, heb wat tutorials bekeken maar ik mis gewoon de skills. driften was altijd mijn grootste minpunt met racespellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Kan ik niet met motors spelen voordat ik dlc heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
lennox-06 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:43:
Nee, dat kan niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 18-02-2018 15:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

lennox-06 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 15:43:
Jawel! Je kan als het goed is 2 motoren vrij spelen

de KTM wordt vrij gespeeld door met KTM auto een bepaald niveau te halen
YouTube: Driveclub | KTM 1290 Super Duke R First Ride | Free Bike
Today i take a look at the free KTM Super Duke R! Yes this bike is free for everybody, even if you don't own Driveclub Bikes. You have to be rank 10 with KTM though.
de andere kun je downloaden, de Aprilia RSV4 RF ABS, er staat bij dat je alleen kunt spelen als je driveclub bikes hebt, maar zolang je de update maar hebt, kun je er wel losse races mee doen.
https://store.playstation...00003_00-DCXVEHICLEXX4020

[ Voor 21% gewijzigd door DerOllie op 18-02-2018 17:27 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:50
Ik ben sinds kort ook weer Driveclub aan het spelen. Doel is nu om 1e worden in elke DLC tournament (zilveren trophy). Dat is nu op een paar na gelukt maar verder goed te doen. Volgende doel zou zijn om alle sterren te halen maar dit zie ik echt niet gebeuren... met name time trials is de 3e ster soms nog er ver weg. Een perfect rondje is niet mijn kwaliteit ik moet het meer hebben van de races waar wat afsnijden en beukwerk bij komt kijken.

Hierboven lees ik wat reacties over 100% completion en het komt op mij over alsof dit redelijk eenvoudig te halen is. Ben ik nou slecht of is 100% completion toch niet zo makkelijk en meer weggelegd voor de ervaren gamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
Zitilites schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:19:
Hierboven lees ik wat reacties over 100% completion en het komt op mij over alsof dit redelijk eenvoudig te halen is. Ben ik nou slecht of is 100% completion toch niet zo makkelijk en meer weggelegd voor de ervaren gamer?
Ik heb uiteindelijk ook de 100% completion gehaald en ik ben bij lange na niet de snelste. Het is vooral de baan/parcours kennis die de doorslag geeft, zeker bij de timetrials. Dus veel oefenen en dan eindig je vanzelf op 100%..

Ik had veruit de meeste moeite met de beide Venom hotlaps, maar na tig pogingen toch op 3 sterren gekregen. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste