Wat me opviel in het derde uur van de review van Inside SimRacing is dat bij de Audi race de AI opeens scherp naar rechts stuurt om een andere auto vol de vangrail in te rammen. Hoe verzinnen ze dat?
Wat de kleuren betreft, ik heb daar vandaag ergens anders ook iets over gelezen maar weet niet meer welk artikel.
Ik oordeel pas als het op mijn eigen tv te zien is. Vind ik het niets, jammer maar helaas. Dan kan ik met Forza verder en wacht ik op een next gen GT7 (in 2017 of zo).
bdalenoord schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:36:
Heb je review vluchtig doorgelezen en kan bepaalde punten wel herkennen. Voor mij zijn dat echter voor het merendeel geen minpunten en ik denk dan ook dat hier door Sony verkeerd gewerkt is aan expectation management. Zelf ben ik pas sinds afgelopen week ingehaakt, heb wat YouTube video's bekeken en besloten deze game als overlapping tot PCars te kopen en ben dan ook nog niet teleurgesteld... Andere verwachtingen doen veel voor de ervaring...
Dat is het nadeel van hypen, het kan zich ook tegen je keren als je te hoge verwachtingen wekt. Maar wat de een als minpunt ziet zal de ander niet eens opvallen.
[
Voor 42% gewijzigd door
Lekker Ventje op 07-10-2014 22:39
]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior