Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Alle informatie in deze OP stamt uit november 2013. Bepaalde gegevens zijn inmiddels mogelijk veranderd.

Hallo Tweakers,

29 november is mijn Playstation 4 afgeleverd. Deze blijkt na het aansluiten niet op te starten. Het blauwe licht (BLOD) knippert, alleen start de PS niet door.

De reset is ook niet uit te voeren. Ik heb contact gezocht met Sony en die geven aan de PS4 op te sturen ter vervanging. Dit kan echter zo'n 15 dagen in beslag nemen.

Ik las op Tweakers dat er meerdere mensen zijn met deze ervaring. Wellicht kunnen we via dit topic de ervaringen delen zodat andere hier wellicht iets aan hebben.

update: garantieafhandeling via Sony is prima verlopen. Totale doorlooptijd (vanaf afleveren tot retour) heeft 7 dagen geduurd.

Link naar RMA status: link werkt niet meer..bellen met de klantenservice voor status
Link naar Kiala trace (traceren via RMA nummer uit de mail van Sony)
BLOD na update kan in sommige gevallen verholpen worden. Hier een how-to

BLOD out-of-the-box = terug naar Sony

[ Voor 41% gewijzigd door san.okk op 12-05-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Ik heb nu al een paar keer het probleem gehad dat alleen de PS knop van mijn controller werkt op de ps4, lijkt net of de rest vast hangt of zo. Kan dan alleen switchen tussen 2 vensters maar rondje en pijltje niets werkt dan meer. Moet dan ook een hard reset doen om de ps4 uit te zetten. Als ik hem dan weer aanzet, werkt alles weer.
Iemand al bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Ik ga in elk geval nog even langs bij Bart Smit om te kijken of ze een vervangend exemplaar kunnen leveren. Zal wel een uitdaging worden. Maargoed, als dat niet lukt zit er niets anders op dan terugsturen naar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445874

Ik hoor gerammel in mn PS4, losse schroef. Weet niet echt of het retour sturen waard is.. Wat kan het zijn en kan het kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Anoniem: 445874 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:47:
Ik hoor gerammel in mn PS4, losse schroef. Weet niet echt of het retour sturen waard is.. Wat kan het zijn en kan het kwaad?
dat lijkt me wachten tot het kapot gaat... ik zou sony ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 13:15
ik heb ook blue light of dead. Net naar bart smit geweest. Geld terug gekregen en hij wordt opgestuurd naar sony. Ook sta ik nu als 1e op de 2e reserveringslijst. Dus 3 mogelijkheden om een nieuwe ps4 te krijgen. Morgen nog even sony bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-04 13:56
Exact zelfde probleem hier.

Aangesloten, aangezet: licht blijft blauw pulseren, geen beeld of geluid.

Niks reageert, HDMI kabels geprobeerd, zelfs een andere harddisk.

Was te laat voor de Sony klantenservice, die ga ik morgen bellen. Bol.com (waar ik besteld heb) kan niks betekenen, en daar zou ik simpelweg achteraan de rij komen van orders.

10-15 dagen wachten vind ik echt heel erg zuur voor een DOA - maar dat zal ik morgen dan wel horen ben ik bang :(
san.okk schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:53:
Wellicht kunnen we via dit topic de ervaringen delen zodat andere hier wellicht iets aan hebben.
Dit lijkt me een goed idee, want als ik snel de forums in USA lees gaat dat heen-en-weer sturen van consoles ook nog al eens fout :(

[ Voor 26% gewijzigd door mikkelnl op 29-11-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
jakz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:03:
ik heb ook blue light of dead. Net naar bart smit geweest. Geld terug gekregen en hij wordt opgestuurd naar sony. Ook sta ik nu als 1e op de 2e reserveringslijst. Dus 3 mogelijkheden om een nieuwe ps4 te krijgen. Morgen nog even sony bellen
hopelijk volgt de 2e levering snel. Ik heb Sony gesproken maar denk dat ik liever met BS schakel. Ga morgen even langs de plaatselijke BS. Ik heb wel een internetbestelling ontvangen, maakt dat nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
mikkelnl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:05:
Exact zelfde probleem hier.

Aangesloten, aangezet: licht blijft blauw pulseren, geen beeld of geluid.

Niks reageert, HDMI kabels geprobeerd, zelfs een andere harddisk.

Was te laat voor de Sony klantenservice, die ga ik morgen bellen. Bol.com (waar ik besteld heb) kan niks betekenen, en daar zou ik simpelweg achteraan de rij komen van orders.

10-15 dagen wachten vind ik echt heel erg zuur voor een DOA - maar dat zal ik morgen dan wel horen ben ik bang :(
Balen he. Ja die 10 a 15 dagen waren standaard. De dames die ik aan de lijn heb gehad gaven wel aan er alles aan te doen om zo snel mogelijk een vervangende console op te sturen. Ze hebben hier "rekening" mee gehouden.

Harddisk heb ik nog niet geprobeerd (behalve erin en eruit). Schudden, andere tv/kabels maakte ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
san.okk schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:14:
[...]

Balen he. Ja die 10 a 15 dagen waren standaard. De dames die ik aan de lijn heb gehad gaven wel aan er alles aan te doen om zo snel mogelijk een vervangende console op te sturen. Ze hebben hier "rekening" mee gehouden.

Harddisk heb ik nog niet geprobeerd (behalve erin en eruit). Schudden, andere tv/kabels maakte ook niet uit.
Het begint nu te zakken van 'woest' naar 'balen' bij mij ;)

Die 10-15 dagen, doelden ze op werkdagen of 'in totaal'?

Heb met de Xbox360 ook paar keer RROD gehad, en dan kwam zo'n UPS gast binnen notime langs en had je met een kleine week een nieuwe console; ik vind dat eigenlijk minimaal wat ze moeten regelen nu.

Al moet ik zeggen: ik lees/hoor nog weinig in NL over DOA's zoals die van ons (en wel veeeel in USA)...

Ik ga morgen bellen en meld me daarna weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-04 12:11
Ook hier een BLOD contact opgenomen met sony, wordt binnnen 3 weken gerepareerd of omgeruild.

Gekocht bij wehkamp
Made in china
Killzone megabundel

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hier ook een BLOD, gebeld om half 5 met Sony, tegen mij gaf hij aan dat het een week zou duren.
Hoop dat de werkelijkheid dichter bij die week zit, dan de 15 dagen.

Besteld bij bol overigens, dus heb niet eens de moeite genomen om eerst bol te bellen. Wist van te voren wel dat dat geen nut had.

Man van Sony gaf ook aan dat er een reserve voorraad was voor replacements.
Ik moet alleen de console excl de rest bij een Kiala punt afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Toen jullie RMA aanvroegen kregen jullie ook een mail over de Ps3, dus dit:

Geachte klant,

Hierbij willen wij uw recente RMA aanvraag voor het terugsturen van uw defecte PS PlayStation 3 model nummer: PS3 500GB Black CECH-4004C bevestigen. U kunt uw product onder RMA nummer XXX terugzenden.

Gelieve enkel de volgende componenten op te sturen, die ook op de RMA pagina vermeld stonden toen u de aanvraag indiende:
- PS3 Console
- PS3 Controller
- PS3 Harde Schijf
- PS3 Kabels

Breng uw product naar het volgende Kiala punt:

Sony gaf aan geen ps4 mailtje te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ja, dat zeiden ze vooraf over de telefoon al.
"Je krijgt zo een mail, maar daar zal ps3 in staan."
De ps4 zat nog niet in het RMA formulier systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Vraagje; wat moesten jullie doorgeven aan de Sony klantenservice voor de retour procedure? Ik ga ze morgen bellen maar heb dan niet de console bij de hand, dus dan noteer ik vast eventuele zaken... Serienummer o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
mikkelnl schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:00:
Vraagje; wat moesten jullie doorgeven aan de Sony klantenservice voor de retour procedure? Ik ga ze morgen bellen maar heb dan niet de console bij de hand, dus dan noteer ik vast eventuele zaken... Serienummer o.i.d.?
Serienummer, model nummer, NAW en aankoopdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Bij mij was serienummer en NAW voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:44
Wel raar dat Bol aangeeft niets te kunnen betekenen voor de klanten, daar de verkoper in nederland nog altijd het wettelijke aanspreekpunt is bij garantie gevallen. Alles voor de omzet van die paar extra preorders zeker in plaats van de klant de service te verlenen waar hij/zij recht op heeft.

Nu heeft Sony vast een goede garantie service voor de PS4, dus mogelijk dat je als klant daar zelfs beter af bent (bij mijn TV bellen op de dag van defect, volgende dag monteur aan huis, moederbord op locatie vervangen en weer kijken) maar echt sjiek klinkt de opstelling van Bol niet als ik de posts hier mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Bol kan wel wat doen, maar gaat niet zelf omruilen (ze hebben er ook geen meer), en stuurt hetzij wer naar Sony, dan moet het weer terug naar bol, en dan naar jou. Je hebt dan een extra schakel waardoor het nog langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
Bij het lezen van een disc maakt mijn ps4 een hard vibrerend geluid. Ik ben er inmiddels achter dat het komt doordat er bij de hoek linksachter speling zit tussen het bovenste en onderste deel van de ps4.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Na 40 minuten in de wacht hij Sony nu ook een RMA gestart.

Gaat ca. drie (!!!) weken duren. Komen veel problemen binnen ze mevrouw dus de tijd is een schatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 14:16
Karpertjuh schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:31:
Bij het lezen van een disc maakt mijn ps4 een hard vibrerend geluid. Ik ben er inmiddels achter dat het komt doordat er bij de hoek linksachter speling zit tussen het bovenste en onderste deel van de ps4.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Klinkt eerder alsof de console niet op een vlakke ondergrond staat. Aan de onderkant van de ps4 zitten in die gleuf zitten twee rubberen steuntjes verwerkt. Als die niet vlak staan kan de console wiebelen(had ik eerst ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
mikkelnl schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:00:
Na 40 minuten in de wacht hij Sony nu ook een RMA gestart.

Gaat ca. drie (!!!) weken duren. Komen veel problemen binnen ze mevrouw dus de tijd is een schatting.
Wat moet jij allemaal opsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
TheDukemaster schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:29:
[...]

Klinkt eerder alsof de console niet op een vlakke ondergrond staat. Aan de onderkant van de ps4 zitten in die gleuf zitten twee rubberen steuntjes verwerkt. Als die niet vlak staan kan de console wiebelen(had ik eerst ook).
Dacht ik eerst ook maar dat was het niet. Probleem is echt dat er speling zit tussen de onder en bovenkant op 1 hoekje van de ps4.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Krishhh schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:08:
[...]

Wat moet jij allemaal opsturen ?
Alles, eigenlijk gewoon de witte doos, incl. alle inhoud. Schijnt dat je een nieuwe retour krijgt, maar zonder de blauwe omslagdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
mikkelnl schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:59:
[...]

Alles, eigenlijk gewoon de witte doos, incl. alle inhoud. Schijnt dat je een nieuwe retour krijgt, maar zonder de blauwe omslagdoos.
vreemd, mij werd juist weer specifiek verteld dat ik alleen de console moest opsturen.
Geen kabels en controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
M a r c o schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:01:
[...]

vreemd, mij werd juist weer specifiek verteld dat ik alleen de console moest opsturen.
Geen kabels en controller.
Vreemd, ik zal nog maar een keer bellen voor de zekerheid...

Zucht, als ik nou gewoon ergens een ps4 kan oppikken, krijgt bol.com de defecte gewoon retour :(

edit:
Nog een keer gebeld, en nu werd ook verteld: alleen de console. Dubbel gecheckt, maar was echt alleen de console.

Gokje: dit gaat helemaal fout en gaat LANG duren voordat het is opgelost.

edit2:
Het Kiala punt hier verstuurt op zaterdagen en maandagen niets, en pakket gaat pas dinsdag de deur uit. WTF... :X

[ Voor 28% gewijzigd door mikkelnl op 30-11-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
mikkelnl schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:02:
[...]

Vreemd, ik zal nog maar een keer bellen voor de zekerheid...

Zucht, als ik nou gewoon ergens een ps4 kan oppikken, krijgt bol.com de defecte gewoon retour :(

edit:
Nog een keer gebeld, en nu werd ook verteld: alleen de console. Dubbel gecheckt, maar was echt alleen de console.

Gokje: dit gaat helemaal fout en gaat LANG duren voordat het is opgelost.

edit2:
Het Kiala punt hier verstuurt op zaterdagen en maandagen niets, en pakket gaat pas dinsdag de deur uit. WTF... :X
In de RMA stond bij mij duidelijk wat meegestuurd dient te worden:

(Gelieve enkel de volgende componenten op te sturen, die ook op de RMA pagina vermeld stonden toen u de aanvraag indiende:
- PS3 Console
- PS3 Controller
- PS3 Harde Schijf
- PS3 Kabels

De volgende toebehoren moeten in het pakket zitten:
-Kopie van aankoopbewijs, of een bankafschrift waarop de aankoopdatum van het product staat
-Kopie van deze email bevestiging
-De bijbehorende componenten die te samen met het type product moeten worden opgestuurd.

Ik heb de originele doos met inhoud vanmiddag bij een Kailapunt (Halfords..) gedropt. Ik denk niet dat ik de originele doos retour krijg, maargoed die zou toch de komende jaren op de vliering verdwijnen.

Ik heb Killzone wel achtergehouden. We zullen zien. Zodra er updates vanuit Sony komen dan zal ik deze posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
san.okk schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:31:
[...]
Ik heb heel duidelijk afgesproken met sony, en mikkelnl net ook, dat alleen de console maar opgestuurd moest worden.
De mail is bovendien een algemene mail van de PS3.

Wat je mee moet sturen is afhankelijk van de klachtomschrijving.
In het geval van BLOD is het vrij duidelijk dat dit in de console zelf zit.

Die van mij is ook net naar het Kiala punt gegaan. In de witte doos zonder blauwe omdoos, en alleen de console.
Ik heb er wel de doos van bol.com nog omheen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Mij werd verteld om de console, alle kabels en de controller mee te sturen. Killzone heb ik achtergehouden.

Zojuist afgeleverd bij halfords rijswijk.

Ze konden SCE niet vinden en stuurden me weg. Vroeg of ze konden zoeken op playstation, wat wel lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
lol, lekker consequent bij sony dus.
Hoop dat ze degene die alles meesturen, dan ook alles mee terug krijgen.

Of dat ik een doos met extra controller terugkrijg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
M a r c o schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:45:
lol, lekker consequent bij sony dus.
Hoop dat ze degene die alles meesturen, dan ook alles mee terug krijgen.

Of dat ik een doos met extra controller terugkrijg. :P
Ga ik wel vanuit. Ik verwacht van Sony toch enige professionaliteit op dit vlak.

Bart Smit gaf aan geen vervangende consoles te hebben. Daarnaast hebben ze natuurlijk nog de nodige backorders. Ik twijfelde nog wel even om mijn PS4 om te ruilen voor geld en te wachten op de volgende batch. Ik heb alleen het idee dat de route via Sony korter zal zijn.

Blijft natuurlijk frusterend dit. Zeker omdat je al weken/maanden aan het wachten ben op een (onzekere) pre-order. Ik vindt trouwens het aantal tweakers met problemen meevallen (afgaande op het aantal reactie's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
san.okk schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:06:
[...]
Ik vindt trouwens het aantal tweakers met problemen meevallen (afgaande op het aantal reactie's)
Ik zie er in het reguliere PS4 topic ook nog best wat voorbij komen die hier nog niet gepost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik zal hier ook nog even posten:

Ik heb gisteren ook mijn BS webbestelling van de KZ bundel ontvangen. Bij aanzetten geen beeld, blauwe lamp blijft pulsen... BLOD duidelijk. Alles getest HDD, HDMI, AC Kabel andere TV.
Geef het op... Vandaag te laat met bellen naar Sony support tot 16:00 :(

Denk dat ik ook maar de RMA procedure in ga, wachten op de 2e batch zie ik ook nog niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ben nog niet naar het Kiala punt geweest, want die vertelden met via de telefoon dat ze sowieso pas dinsdag versturen (want maandag gaat dat punt pas laat open). Gepruts dus.

Bol.com heeft laten weten GEEN voorraad voor vervanging te hebben (was te verwachten).

Kortom; ik zit tot dinsdag sowieso met een kapotte console thuis.

Sony heb ik dus 2 keer gebeld; om te checken over de inhoud wat terug moet; laatste keer was dat alleen de console, en die meneer wist dat zeker. Hij zei "en anders heb je straks een gratis controller erbij, als ze die toch ook mee terugsturen".

Kortom; is allemaal HEEL pril bij Sony, en heb wel het idee dat ze proberen zo snel mogelijk te handelen, maar denk dat er behoorlijk wat terugkomt en dat het dus wel even gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:04
Mensen met problemen, kunnen jullie het batchnummer erbij plaatsen zodat we kunnen zien of daar nog iets bijzonders in te zien is? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-04 19:28
Ja en made in ?? China of Japan ..Ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 03:40
het zal wel allemaal made in china zijn. in china moeten de chinese studenten dit als stage doen, playstation bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Een tip. Vraag om een vervangend exemplaar of je geld terug. Als een product bij levering stuk is, hoef je niet akkoord te gaan met een reparatietraject van enkele weken. Je hebt nog geen gebruik kunnen maken van het product.

Als je je geld terugvraagt, kun je ergens anders een exemplaar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
170074 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:09:
Als je je geld terugvraagt, kun je ergens anders een exemplaar halen.
Alleen zijn ze nergens te krijgen :( En op een wachtlijst gaan staan betekent waarschijnlijk nog langer wachten dan een RMA traject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
170074 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:09:
Een tip. Vraag om een vervangend exemplaar of je geld terug. Als een product bij levering stuk is, hoef je niet akkoord te gaan met een reparatietraject van enkele weken. Je hebt nog geen gebruik kunnen maken van het product.
Sony gaf mij aan de telefoon ook aan dat ze ze gingen vervangen, en dat je niet op een reparatietraject moest wachten. Maar ja, tegen mij hadden ze het ook over 1 week, en bij de rest over 3 weken. :?
Ik was wel een van de vroegere bellers denk ik. (gisteren om 16:15 ofzo)

In Amerika was het beter geregeld lees ik.
Daar kreeg je een retourbox voor fedex opgestuurd, en werd tegelijkertijd een nieuwe PS4 opgestuurd.
Daar had je binnen 1 week een nieuwe.

[ Voor 4% gewijzigd door M a r c o op 30-11-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
M a r c o schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:23:
[...]

Sony gaf mij aan de telefoon ook aan dat ze ze gingen vervangen, en dat je niet op een reparatietraject moest wachten. Maar ja, tegen mij hadden ze het ook over 1 week, en bij de rest over 3 weken. :?
Ik was wel een van de vroegere bellers denk ik. (gisteren om 16:15 ofzo)

In Amerika was het beter geregeld lees ik.
Daar kreeg je een retourbox voor fedex opgestuurd, en werd tegelijkertijd een nieuwe PS4 opgestuurd.
Daar had je binnen 1 week een nieuwe.
Ja, kreeg steeds bij het bellen met Sony het idee dat men het oprecht vervelend vond, en dat intern gezocht wordt naar een snelle afwikkeling.

De eerste keer dat ik belde sprak ik een dame die inderdaad zei dat gisteren nauwelijks ps4's uitvielen, maar dat sinds vanochtend het storm liep - ze hadden al extra collega's opgeroepen.

De tweede keer dat ik iemand sprak zei hij erbij dat een ps3 reparatie ook 15 dagen mag duren maar in de praktijk al met 1,5 week rond is.

Voorlopig zitten we zonder, en blijft extreem zuur dit zeg, over het niet kunnen gebruiken van de ps4 kom ik wel heen, maar principieel dat je 400+ euro neerlegt en dan een brick ontvangt, dat irriteert nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik had vrijdagmiddag ook maar 7 minuten nodig om door de wachtlijn te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Iemand trouwens enig idee hoe de communicatie verloopt nadat je hebt opgestuurd? Kan je ergens inzien of ze 'm ontvangen hebben, of krijg je pas bericht als 'ie is af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik heb wel een of ander briefje van kiala met een nummer om het pakket te tracken.
verder weet ik het ook niet.
Ze hebben mn email en telefoonnummer iig genoteerd. (sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 19-04 23:20
Interessant topic. Valt me op dat er veel problemen zijn met de gebundelde versies. Apart! Ik hoop dat Sony vlot een vervanger weet te regelen; want niets is erger dan over de kerstvakantie heen getilt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
san.okk schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:31:
[...]

(Gelieve enkel de volgende componenten op te sturen, die ook op de RMA pagina vermeld stonden toen u de aanvraag indiende:
- PS3 Console
- PS3 Controller
- PS3 Harde Schijf
- PS3 Kabels

De volgende toebehoren moeten in het pakket zitten:
-Kopie van aankoopbewijs, of een bankafschrift waarop de aankoopdatum van het product staat
-Kopie van deze email bevestiging
-De bijbehorende componenten die te samen met het type product moeten worden opgestuurd.

Ik heb de originele doos met inhoud vanmiddag bij een Kailapunt (Halfords..) gedropt. Ik denk niet dat ik de originele doos retour krijg, maargoed die zou toch de komende jaren op de vliering verdwijnen.

Ik heb Killzone wel achtergehouden. We zullen zien. Zodra er updates vanuit Sony komen dan zal ik deze posten.
Dat is echt heel vreemd, met de ps3 mocht je absoluut enkel de console zelf opsturen, en dat zou met de ps4 ook zo moeten zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:28
Helaas ook klant van dit topic.
Zware artefects tijdens het spelen!
YouTube: Ps4 broken gpu problem artefects

Maandag maar eens bellen :/

[ Voor 37% gewijzigd door Dubbel Fristie op 30-11-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Dubbel Fristie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:14:
Helaas ook klant van dit topic.
Zware artefects tijdens het spelen!
YouTube: Ps4 broken gpu problem artefects

Maandag maar eens bellen :/
Heb je dit in elke game? Anders eens kijken of je je spel kan herinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Eduardboon schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:40:
[...]

Heb je dit in elke game? Anders eens kijken of je je spel kan herinstalleren
Ja helaas ook in FIFA (wel in mindere mate).
Ook in de menu's zie ik spikkels. Maar dat is haast niet te filmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Dubbel Fristie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:42:
[...]

Ja helaas ook in FIFA (wel in mindere mate).
Ook in de menu's zie ik spikkels. Maar dat is haast niet te filmen...
Zuur. Hopelijk kun je snel een nieuwe krijgen en hoef je niet bij een kialapunt af te leveren. Duurt zomaar 4 dagen voor Sony hem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Na eerst een BLOD te hebben gehad , heb ik nu weer wat leuks. Ik speel veel fifa en gebruik dan L1 en R1 heel veel. NU blijft de L1 bij bij vast zitten zo af en toe. Ik lees dat er met mij velen zijn met dezelfde problemen. Krijg er toch langzamerhand spijt van dat ik hem zo snel heb gekocht. Je mag van een 400 euro console toch wel enige degelijkheid verwachten. Hopelijk is die te ruilen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of blijkbaar nog niet genoeg gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
jakz schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:23:
Na eerst een BLOD te hebben gehad , heb ik nu weer wat leuks. Ik speel veel fifa en gebruik dan L1 en R1 heel veel. NU blijft de L1 bij bij vast zitten zo af en toe. Ik lees dat er met mij velen zijn met dezelfde problemen. Krijg er toch langzamerhand spijt van dat ik hem zo snel heb gekocht. Je mag van een 400 euro console toch wel enige degelijkheid verwachten. Hopelijk is die te ruilen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of blijkbaar nog niet genoeg gespeeld hebben.
Het is heel zuur maar er is altijd een risico bij nieuwe electronica producten. bij elke console release zijn er tal van problemen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-04 08:40
Il 2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:58:
[...]

Het is heel zuur maar er is altijd een risico bij nieuwe electronica producten. bij elke console release zijn er tal van problemen geweest.
Over de Xbox-one hoor ik niet zoveel issues eerlijk gezegd :)
Ik heb zelf een ps4 made in China en heb tot nu toe geluk gehad gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Via wat speurwerk gevonden om je RMA status te raadplegen.

https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
maswa1414 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:02:
[...]

Over de Xbox-one hoor ik niet zoveel issues eerlijk gezegd :)
Ik heb zelf een ps4 made in China en heb tot nu toe geluk gehad gelukkig
Met de Blu ray drive van de Xbone One schijnen wel problemen mee te zijn, dat er een heel hard, ratelend geluid uit komt die de disc helemaal vernaggeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Thanks voor het melden. Hoewel de info erg summier is, Is het toch prettig om dagelijks even te checken of er al beweging in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
jakz schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:23:
yep hier ook hetzelfde probleem, ook bij fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Net ook gebeld met PS Support.
Alleen de PS4 afleveren bij een Kiala afhaalpunt.
Volgens de medewerker zou dit 1 tot 1,5 week duren. Er is zou voorraad zijn voor RMA.
Het zou volgens hem nog meevallen wat betreft de meldingen BLOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Nohead schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:27:
Net ook gebeld met PS Support.
Alleen de PS4 afleveren bij een Kiala afhaalpunt.
Volgens de medewerker zou dit 1 tot 1,5 week duren. Er is zou voorraad zijn voor RMA.
Het zou volgens hem nog meevallen wat betreft de meldingen BLOD.
Schitterend: ik hang NET op (even gevraagd of ik op een ander Kiala punt kan afgeven)... en vroeg ook even naar de doorlooptijd. Ik kreeg te horen: 'is nu erg druk met DOA's van de PS4 en we durven niet te hopen op <15 werkdagen'... Whatever dus, ik zie het wel. Lekkere eerste indruk die PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
JimmyJoness schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:56:
[...]

yep hier ook hetzelfde probleem, ook bij fifa
heb je hem al omgeruild? ben benieuwd wat de winkel zegt. Heb er maar even foto's van gemaakt van een juiste trigger en van mijn vastzittende trigger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Net nogmaals gebeld omdat er een verkeerd adres instond op de RMA portal (thnx voor de link trouwens!)
Nogmaals gevraagd bij een andere medewerker naar de doorlooptijd voor RMA. Hij zei normaal 10 tot 15 werkdagen maar voor de PS4 zouden ze dit versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Staat bij jullie op de RMA pagina ook dat het een PS3 betreft? Zelfde issue als de PS3 in de mail denk ik, maar even ter check:
PlayStation 3 model PS3 500GB Black CECH-4204C
15605-Zit vast in standbystand
Within warranty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Bij mij staat er net weer wat anders.

PlayStation 3 model PS3 500GB Black CECH-4004C
15610-Systeem software problemen
Within warranty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Jups, PS4 staat waarschijnlijk nog niet in het systeem. Medewerker heeft mij er ook op gewezen dat dit geen fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:16
ik ben dus ook een van de gelukkigen met een DOA, Vrijdag meteen gebeld mat de klantenservice van Bart Smit en van de KS moest ik hem terug sturen naar Bart Smit en zou ik eind deze week een andere hebben.Later nog even navraag gedaan via Twitter maar die hadden weer een heel ander antwoord , zij hadden geen idee hoelang het zou duren omdat volgens hun Bart Smit de ps4 zou doorsturen naar Sony.
Daar gaat het sinterklaas kadootje, als het te lang duurt dan plaats ik wel ergens een bestelling en vraag ik het geld terug van Bart Smit.
Zie wel in Mijn Pakket dat het al in het sorteer centrum ligt van TNT

[ Voor 6% gewijzigd door edebee op 02-12-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
dat is raar. Ik had het ook bij bart smit. Ik heb geld terug gekregen,mijn ps4 is naar sony opgestuurd, en ik sta eerste op de lijst voor de 2e levering. Dus 3 opties open staan want van het geld heb ik nu een andere ps4 gekocht en de gerepareerde gaat straks weer in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:16
jakz schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:03:
dat is raar. Ik had het ook bij bart smit. Ik heb geld terug gekregen,mijn ps4 is naar sony opgestuurd, en ik sta eerste op de lijst voor de 2e levering. Dus 3 opties open staan want van het geld heb ik nu een andere ps4 gekocht en de gerepareerde gaat straks weer in de verkoop
zeker vreemd, bij mij ging het om de kleine Killzone bundel misschien zit daar verschil in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
nee ik had ook een killzone bundel. Heb 450 netjes in de hand gekregen. Ik wordt gebeld als de gerepareerde ps4 terug is of als de 2e levering binnen is. Heb met de filiaalmanager deze afspraak gemaakt overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Ik heb ook de klantenservice gemaild van BS en die gaven me eigenlijk maar 2 opties.
-Retour sturen naar BS en geld terug
-Contact opnemen met Sony voor reparatie.

Optie om terug te sturen naar BS en reparatie/RMA via BS was geen mogelijkheid.

Lokale BS ook gebeld en die gaf ook echt aan om dit met de hoofdkantoor of met Sony af te handelen. Gezien zij pas in 2014 voorraad weer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
jakz schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:34:
[...]

heb je hem al omgeruild? ben benieuwd wat de winkel zegt. Heb er maar even foto's van gemaakt van een juiste trigger en van mijn vastzittende trigger
nee nog niets mee gedaan, ik lees op internet ook dat alle controllers heb hebben en omruilen geen zin heeft. ik kijk het nog even aan, op dit moment irriteert het mij nog niet onvergeeflijk veel.

ik zag ook in het filmpje dat geplaatst is in dit topic dat er 1 of ander wit poeder tussen zou zitten, alleen ga ik mijn controller niet uit elkaar draaien daarvoor omdat er dan toch altijd iets anders kapot gaat

[ Voor 18% gewijzigd door JimmyJoness op 02-12-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:50:
[...]

nee nog niets mee gedaan, ik lees op internet ook dat alle controllers heb hebben en omruilen geen zin heeft. ik kijk het nog even aan, op dit moment irriteert het mij nog niet onvergeeflijk veel.

ik zag ook in het filmpje dat geplaatst is in dit topic dat er 1 of ander wit poeder tussen zou zitten, alleen ga ik mijn controller niet uit elkaar draaien daarvoor omdat er dan toch altijd iets anders kapot gaat
Ik ga hem straks even ruilen. Mijn 2e controller heeft het nog niet. Deze heb ik ook nog geen 15 uur gebruikt :). Dat filmpje heb ik inderdaad gezien maar dat is geen oplossing! Ik ruil net zo vaak door totdat het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Zo, net weggebracht naar Kiala punt, nu wachten... en ach, dat deed ik al sinds juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
info RMA:

Within warranty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

RMA gegevens:
15575-Geen stroom
Within warranty

Kiala afdroppen is dat trouwens gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Nohead schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:08:
RMA gegevens:
15575-Geen stroom
Within warranty

Kiala afdroppen is dat trouwens gratis?
Ja gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557941

Probeer mijn RMA te volgen op die link van de sonysite maar hij zegt dat mijn gegevens niet kloppen terwijl het gewoon klopt wat ik invul. Iermand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
achternaam net iets anders gespeld door sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
ik heb net een telefoontje gehad dat er een nieuwe ps4 staat te wachten. Is sneller gegaan dan ik dacht. Vrijdag afgeleverd en kan vandaag al een nieuwe ophalen. Daarnaast ook net mijn controller opgestuurd naar sony. Ik ben benieuwd hoelang dat zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

jakz schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:00:
ik heb net een telefoontje gehad dat er een nieuwe ps4 staat te wachten. Is sneller gegaan dan ik dacht. Vrijdag afgeleverd en kan vandaag al een nieuwe ophalen. Daarnaast ook net mijn controller opgestuurd naar sony. Ik ben benieuwd hoelang dat zal duren.
Zo dat is wel heel erg snel. Ben benieuwd of het bij de rest ook zo snel gaat.
Alvast veel plezier, dat je nu wel mag genieten van je nieuwe speeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Nohead schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:35:
[...]

Zo dat is wel heel erg snel. Ben benieuwd of het bij de rest ook zo snel gaat.
Alvast veel plezier, dat je nu wel mag genieten van je nieuwe speeltje :P
thanks! volgens mij was het een reservering die afgezegd was door een ander persoon. Doordat mijn ps4 kapot was, stond ik bovenaan de lijst. Dus een gelukje denk ik. Zal ook nog even laten weten hoesnel ik mijn controller weer terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01 19:30
De mijne vrijdag van Bol binnengekregen. Ging tot en met zaterdag grotendeels goed. Drie abrupte oververhitting shutdowns gehad. Na die derde toch maar eens contact gezocht op zaterdagmiddag. Met de dame van de support binnen Safe Mode initialisatie gedaan, viel 'ie halverwege weer ineens weg. Kwam daarna met de BLoD terug.

Mij werd tot twee keer toe, door verschillende support medewerkers, verteld dat ik console, controller en kabels moest opsturen.

Heb nu alle RMA details binnen en gaat morgen naar Kialapunt.

Voor zover ik weet en ook artikelen heb gezien heeft Sony een voorraad PS4s staan om DoA direct mee af te kunnen handelen. Zie bijvoorbeeld http://www.mcvuk.com/news...e-any-faulty-ps4s/0125129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
jakz schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:40:
[...]

Ik ga hem straks even ruilen. Mijn 2e controller heeft het nog niet. Deze heb ik ook nog geen 15 uur gebruikt :). Dat filmpje heb ik inderdaad gezien maar dat is geen oplossing! Ik ruil net zo vaak door totdat het goed is!
serieuze vraag maar hoe en waar ruil je hem? en wat zeg je enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
san.okk schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:03:
info RMA:

Within warranty
Ha, same here ;)
ashemedai schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:52:
Voor zover ik weet en ook artikelen heb gezien heeft Sony een voorraad PS4s staan om DoA direct mee af te kunnen handelen. Zie bijvoorbeeld http://www.mcvuk.com/news...e-any-faulty-ps4s/0125129
Ik hoop het, dan zou 1,5 week kunnen kloppen (4 dagen heen > 1 dag bekijken > 4 dagen terug).

[ Voor 48% gewijzigd door mikkelnl op 02-12-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
JimmyJoness schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:58:
[...]

serieuze vraag maar hoe en waar ruil je hem? en wat zeg je enzo?
Ik ben bij intertoys geweest en die heeft sony playstation gebeld. Die hebben een RMA voor mij aangemaakt. Je kunt hem kostenloos opsturen en je krijgt per mail dan info waar je de status van je RMA kunt volgen. Wel even kopie van de bon bij sluiten. Je zegt gewoon waar het op staat. De trigger blijft haken van je controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
jakz schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:00:
ik neem aan dat dit via de lokale winkel is gegaan..
ashemedai schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:52:

Dat zijn goeie berichten! Eerst nog maar zien natuurlijk. In principe is elke dag er 1 te lang (voor degene met een pre-order). Ik las dat ze in Amerika binnen 24 uur vervangen. Ze sturen daar direct een vervangend exemplaar.

update op de RMA pagina:

RMA Status Informatie
Canceled

8)7 we gaan maar weer even bellen...

[ Voor 5% gewijzigd door san.okk op 02-12-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
san.okk schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
update op de RMA pagina:

RMA Status Informatie
Canceled

8)7 we gaan maar weer even bellen...
en? al gebeld?
Ik zie bij mij nu ook canceled staan, ben toch wel benieuwd wat dat te betekenen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
jakz schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
[...]

Ik ben bij intertoys geweest en die heeft sony playstation gebeld. Die hebben een RMA voor mij aangemaakt. Je kunt hem kostenloos opsturen en je krijgt per mail dan info waar je de status van je RMA kunt volgen. Wel even kopie van de bon bij sluiten. Je zegt gewoon waar het op staat. De trigger blijft haken van je controller
maar dan zit je 3 weken zonder controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Hmmmik heb nu ook een cancel status :S
Weet iemand al wat meer of moet ik zelf ook maar gaan bellen?

[edit]
Net even gebeld met support.
Hij is canceled omdat ze geen PS4 in het systeem hebben staan en ook geen PS3 gaan terug leveren.
Alle aanmeldingen van PS4's worden gecanceld en daar gaan ze met de hand extra aanmelden.

[ Voor 53% gewijzigd door Nohead op 02-12-2013 16:38 . Reden: support call ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Nohead schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:22:
Alle aanmeldingen van PS4's worden gecanceld en daar gaan ze met de hand extra aanmelden.
Dus we krijgen een nieuw RMA-nummer of kan het huidige behouden blijven? Wilde de mijne vanavond preparen zodat ie morgen bij 't Kialapunt afgegeven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Nee krijgen geen nieuwe RMA nummer. Hij zei tegen mij gewoon versturen met het zelfde RMA nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Nohead schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:50:
Nee krijgen geen nieuwe RMA nummer. Hij zei tegen mij gewoon versturen met het zelfde RMA nummer.
Goed te weten, dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Hier nog gewoon als vanouds:

RMA Status Informatie
InProcess

Rot voorgevoel dat het daar helemaal fout gaat :(

/edit
Hoe snel zagen jullie de tracking info op kiala.nl verschijnen nadat je het pakket af hebt gegeven?

[ Voor 31% gewijzigd door mikkelnl op 02-12-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WERIE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier helaas ook een blod vanaf de release vrijdag.
Tegen mij werd zaterdag gezegd dat ik de console en controller en alle kabels moest meesturen.
Nadat ik deze topic had doorgelezen en zag dat er tegen anderen "alleen console opsturen" werd gezegd heb ik vandaag maar weer gebeld voordat ik hem zou afgeven bij mijn Kiala punt.
Wederom werd er bevestigd dat ik alles moest meesturen behalve de boekjes, dus console controllers en kabels.
Ik zou een nieuw exemplaar ontvangen zoals je hem in de winkel (online) koopt.
Op de vraag waarom er tegen anderen alleen console werd gezegd kon de medewerker mij geen antwoord geven...Ik heb vandaag maar alles afgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
mikkelnl schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:38:
/edit
Hoe snel zagen jullie de tracking info op kiala.nl verschijnen nadat je het pakket af hebt gegeven?
mij lukt het niet om iets te traceren bij kiala.
Ik heb een ontvangstbewijs met 3x3 cijfers,
ik probeer deze op deze pagina in te vullen:
https://www.kiala.nl/tnt/order/304%2B282%2B749/return
(onderste veld)

maar dan krijg ik geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had hem zaterdagmiddag bij een kiala punt afgeleverd, en ik kon dat pas zondagmiddag zien op de kiala-website. Waar hij, volgens die site, overigens nog steeds staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
de controller irriteert me nu mateloos, l1 blijft fulltime hangen.

weet iemand of als ik naar intertoys ga (daar heb ik mijn ps4 gekocht) ik meteen een nieuwe controller meekrijg? of gaan ze deze 3 weken lang opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Heeft de rest ook alles moeten opsturen?
Of alleen de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Dubbel Fristie schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:24:
Heeft de rest ook alles moeten opsturen?
Of alleen de console?
Alles

Mijn rma is zojuist gecanceld, weet niet waarom.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste