Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01 19:30
Dubbel Fristie schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:24:
Heeft de rest ook alles moeten opsturen?
Of alleen de console?
Mijn console, controller, en de kabels staan klaar om morgen bij 't Kialapunt ingeleverd te worden. Uit de topic is het nogal verdeeld.
Krishhh schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:25:
Mijn rma is zojuist gecanceld, weet niet waarom.
Lees even een aantal posts terug. Is al aan de orde gekomen op pagina 3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 14:08
Nohead schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:22:

[edit]

Alle aanmeldingen van PS4's worden gecanceld en daar gaan ze met de hand extra aanmelden.
Had het bovenstaande al gelezen, maar wat bedoel je met extra aanmelden?

extra handeling die hun moeten verrichten?

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Krishhh schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:30:
Had het bovenstaande al gelezen, maar wat bedoel je met extra aanmelden?

extra handeling die hun moeten verrichten?
Even vanuit mijn eigen werk geredeneerd kan ik me voorstellen dat Sony/PlayStation wil dat calls met betrekking tot PS4 goed gelogd worden voor:
  1. Snelle afhandeling van retour zenden nieuw systeem (ze doen momenteel niet aan reparaties), zonder dat je in RMA-hel belandt waar je 3 weken op je PS4 kan wachten.
  2. Juiste inventarisatie van de desbetreffende problemen voor betere rapportages en focus/verfijning van het productieproces om het te voorkomen.
Edit: Dus ze gaan nu manueel alle RMA calls omzetten met de hand van PS3 naar PS4.

[ Voor 5% gewijzigd door ashemedai op 02-12-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Japanse PS4

probleem:

Zwart beeld met geluid bij alle games na het spelen van een spel.

Oplossing:

Opnieuw opstarten van de PS4

probleem:

haperen beeld en geluid met ruis erin.

oplossing:

rechtstreeks aansluiten van hdmi naar tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:54
Hier mijn statussen voor zojuist:

Ik moest eerst alles opsturen, maar na navraag zei men alleen de console ('en als ik dan een hele nieuwe doos terug krijg had ik mazzel').

RMA staat nog gewoon op 'InProcess' met een 'PS3'. Raarrrr? Of zijn er nog meer waar 'ie op PS3 blijft staan?

Kiala is zoals verwacht erg langzaam: 'Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.' en ik verwacht dat die daar nog wel even blijft staan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
wat doen jullie anders dan ik om je kiala status te tracken?
M a r c o in "[Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-05 23:20
Ik begin er toch langzamerhand wel schijtziek van te worden. Gisteren mijn brakke controller opgestuurd naar sony. Ga ik weer een dag fifa spelen met mijn andere controller, precies hetzelfde gedonder weer met die L1 trigger. Deze blijft zo af en toe haperen en loopt niet meer soepel. Zijn er niet meer mensen die dit hebben? heb ik dan de pech gehad met 2 controllers? Ik kan het mij niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
M a r c o schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:42:
[...]

mij lukt het niet om iets te traceren bij kiala.
Ik heb een ontvangstbewijs met 3x3 cijfers,
ik probeer deze op deze pagina in te vullen:
https://www.kiala.nl/tnt/order/304%2B282%2B749/return
(onderste veld)

maar dan krijg ik geen resultaat.
Ik voer de mijne in in het onderste veld en zonder spaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
jakz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:52:
Ik begin er toch langzamerhand wel schijtziek van te worden. Gisteren mijn brakke controller opgestuurd naar sony. Ga ik weer een dag fifa spelen met mijn andere controller, precies hetzelfde gedonder weer met die L1 trigger. Deze blijft zo af en toe haperen en loopt niet meer soepel. Zijn er niet meer mensen die dit hebben? heb ik dan de pech gehad met 2 controllers? Ik kan het mij niet voorstellen.
zoals ik je dm'de heb ik er ook last van.

wat ik trouwens ook raar vind is dat je een ps4 koopt bij intertoys en dat zij niets voor je kunnen doen, maar dat je de controller naar sony moet gaan sturen?

als ik bij BCC een logitec muis koop en deze gaat kapot moet ik hem toch ook niet naar logitec gaan opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Dat komt denk ik omdat er nu zoveel problemen zijn met die playstations en controllers, dat de winkel zich er niet aan durft te branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Voor de personen met die hangende R1/L1 triggers, hebben jullie ze al schoon gemaakt of gekeken of er dat witte residu achtergebleven was? Voor zover ik begrijp hoef je dat ding niet uit elkaar te schroeven, maar kunnen die knoppen er af gehaald worden om te kijken en eventueel schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:55:
[...]

wat ik trouwens ook raar vind is dat je een ps4 koopt bij intertoys en dat zij niets voor je kunnen doen, maar dat je de controller naar sony moet gaan sturen?

als ik bij BCC een logitec muis koop en deze gaat kapot moet ik hem toch ook niet naar logitec gaan opsturen?
De reseller is verplicht de garantieafhandeling op zich te nemen.

Bron

Als consument kan je uiteraard kiezen om de afhandeling rechtstreeks te laten verlopen. Dit zal in het geval van een defecte console de snelste route zijn. De winkelier zal dit namelijk zelf ook op die manier doen, alleen zit er dan een extra schakel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
JimmyJoness schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:55:
[...]

Dit vind ik dus ook vreemd. Ik dacht (!) zelfs dat het wettelijk geregeld is dat een retailer je voorziet van een vervangend product. Maar dat zal wel breder geformuleerd zijn in de praktijk: de retailer zal je een vervangend product moeten geven, OF je geld retour.

In mijn geval bood bol.com dat laatste aan want ze verkopen hun gehele voorraad. En tja, dan is een retourtje Sony de snelste oplossing: extreem zuur dat wel :( Maar goed, doen er niks aan.

Alleen als je de controller LOS kocht kan je 'm teruggeven, geld terugnemen en op zoek naar een nieuwe controllers - geen idee of die wel normaal beschikbaar zijn overal trouwens. Als het onderdeel van een console pakket was, dan heb je inderdaad pech en moet het hele pakket retour naar Sony :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
ashemedai schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:39:
Voor de personen met die hangende R1/L1 triggers, hebben jullie ze al schoon gemaakt of gekeken of er dat witte residu achtergebleven was? Voor zover ik begrijp hoef je dat ding niet uit elkaar te schroeven, maar kunnen die knoppen er af gehaald worden om te kijken en eventueel schoon te maken.
dat ga ik vanavond doen. Vind het alleen raar dat je 60 euro voor zo ding neerteld en dat je dan deze ellende hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
jakz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:49:
dat ga ik vanavond doen. Vind het alleen raar dat je 60 euro voor zo ding neerteld en dat je dan deze ellende hebt
Uiteraard, ik snap je compleet. Maar als je het met een kleine ingreep zelf kan verhelpen scheelt het de officiële RMA dans tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mijn ps4 is afgelopen zaterdag naar het kiala punt gebracht, en vandaag pas in het kiala sorteercentrum aangekomen. Zoals het nu gaat gaan we die 10-15 dagen wel halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
ashemedai schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:39:
daar moet je hem eerst voor uit elkaar schroeven ;)

*edit : ik zie nu in de youtube comments dat l1 en l2 en r1 en r2 er ook gewoon uit kunnen worden gewipt zonder hem idd open te schroeven. heeft iemand al ervaring hiermee?

[ Voor 15% gewijzigd door JimmyJoness op 03-12-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418870

Heb even beetje het topic doorgescand en zal mijn ervaring maar delen.

Één van mijn controller had ook het probleem met het L1 knopje, heb er met dat uitdraaibaar stukje van een nagelknipper eruit gehaald (zonder open te schroeven dus), en moet ook gewoon met een keukenmesje kunnen. Ik heb het daarna hier en daar wat zitten schoon te maken met een wattenstaafje en terug erin geklikt.

Doet het weer prima hoor! Ik vind alleen het rubber van de thumbsticks van matige kwaliteit, beetje jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 418870 op 03-12-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365185

Gisteren mijn PS4 opgestuurd via Kiala punt naar Playstation RMA.
Mijn PS4 had bij aankomst helaas de Blue Light of Death. Op Zaterdag al contact opgenomen met Bol.com. Deze gaven in eerste instantie aan een retouraanvraag te starten en dat er een nieuwe PS4 besteld zou gaan worden. Even later een mail ontvangen van de klantenservice dat het verstandiger was
direct contact op te nemen met Sony aangezien de nieuwe bestelling bij bol ongeveer 7 weken op zich zou laten wachten.

Op maandag ochtend direct Sony van bovenstaande in kennis gesteld.
De klantenservice heeft mij uiterst vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en medegedeeld mijn PS4 (met doos en alle toebehoren, inclusief controller) via een Kiala punt terug te sturen. De medewerker gaaf aan dat er een nieuwe PS4 opgestuurd zou gaan worden en dat dit naar verwachten 10 tot 15 werkdagen in beslag zou nemen.
Zojuist de status van mijn Kiala verzending gechecked en deze is momenteel ondeweg naar Playstation.
Hoop dat ze snel een nieuwe playstation opsturen. Had al in juni gepreorderd en zit nu thuis met 8 spellen en accesoires waar ik helaas niet mee kan. Helaas ook voor niets een week verlof opgenomen.
Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik kan vanaf vandaag opeens wel iets zien om mijn kiala nummer.
Vrijdag gebeld, zaterdagmiddag afgeleverd op kiala punt, en vandaag aangekomen op het sorteercentrum, vanwaar het dan weer naar Sony moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Samenvatting so far:

- Kiala is voor de meesten rete traag (bekend issue, daarom is het goedkoop), en voor sommigen wel vlot.
- De een moet alleen console sturen, de andere het hele pakket.
- Bij sommigen is de RMA gecanceld omdat er PS3 in staat ipv PS4.

In mijn scenario (alleen console op moeten sturen, en nog een RMA waarin gesproken wordt over PS3) zie ik potentieel wel wat gezeur, denk aan eisen dat alsnog de accesoires opgestuurd worden, of een ps3 (ieks) retour krijgen enz enz...

Maar, we houden moed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
mikkelnl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:58:
In mijn scenario (alleen console op moeten sturen, en nog een RMA waarin gesproken wordt over PS3) zie ik potentieel wel wat gezeur, denk aan eisen dat alsnog de accesoires opgestuurd worden, of een ps3 (ieks) retour krijgen enz enz...
Dat de status bij jou nog op "in process" staat ipv "canceled" heeft niet te maken met het feit dat je alleen de console opgestuurd hebt.
Want dat heb ik ook gedaan, en bij mij staat hij sinds gisteren op canceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
ik heb net mijn l1 button uit mijn ds4 gehaald, de boel schoongemaakt met een nat en daarna droog wattenstaafje en ga nu een test potje FIFA 14 doen!

en de problemen zijn over! :D

[ Voor 9% gewijzigd door JimmyJoness op 03-12-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Anoniem: 418870 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:02:
Heb even beetje het topic doorgescand en zal mijn ervaring maar delen.

Één van mijn controller had ook het probleem met het L1 knopje, heb er met dat uitdraaibaar stukje van een nagelknipper eruit gehaald (zonder open te schroeven dus), en moet ook gewoon met een keukenmesje kunnen. Ik heb het daarna hier en daar wat zitten schoon te maken met een wattenstaafje en terug erin geklikt.

Doet het weer prima hoor! Ik vind alleen het rubber van de thumbsticks van matige kwaliteit, beetje jammer.
ik durf het nog niet aan. Kun je hem er echt zo uit wuppen? heb nu 2 controllers met die ellende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418870

jakz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:29:
[...]

ik durf het nog niet aan. Kun je hem er echt zo uit wuppen? heb nu 2 controllers met die ellende :(
Ja zeker, ze zijn gemaakt om eruit te kunnen worden gehaald en er terug in worden gepopt tenzij je met een cirkelzaag of iets dergelijks komt. Vreselijk irritant als die heletijd heletijd vasthaakt en erg opgelucht dat het zo makkelijk te maken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
M a r c o schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:27:
[...]

Dat de status bij jou nog op "in process" staat ipv "canceled" heeft niet te maken met het feit dat je alleen de console opgestuurd hebt.
Want dat heb ik ook gedaan, en bij mij staat hij sinds gisteren op canceled.
Oh, ik doelde niet op een link tussen die twee :) Was meer een opsomming van zaken die wellicht een probleem kunnen worden t.z.t.

Maar misschien gaat het gewoon allemaal goed, eerst maar 's wachten of Kiala tracking aangeeft wanneer het aangekomen is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:54
Zie op ander forum iemand die problemen heeft met zijn blu rag speler. Hij zegt dat er allemaal
Vlekken opkomen.

http://www.psx-sense.nl/f...aystation-defect&p=223273

Ik heb hetzelfde, hoort dit niet gewoon zo van de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Zou fijn zijn als er deze week wel een update van Sony komt rondom de DOA's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 18:46

Nohead

PSN ID: Nohead

Gisteren mijn PS4 achter gelaten bij een Kiala punt status staat nu op: Pakket geretoureerd naar de verkoper.
Is dat dan al bij Sony? of alleen bij Moduslink en dat zij het weer dan doorsturen naar Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 12:18
jakz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:29:
[...]

Hier helaas hetzelfde probleem, ik zal vanavond is kijken of ik dat ook voor elkaar krijg zonder dat er iets kapot gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Nohead schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:17:
Gisteren mijn PS4 achter gelaten bij een Kiala punt status staat nu op: Pakket geretoureerd naar de verkoper.
Is dat dan al bij Sony? of alleen bij Moduslink en dat zij het weer dan doorsturen naar Sony?
Nee, da's de status van hoe Kiala hun verzending in het interne systeem hanteert. Als je iets lager kijkt zie je de actuele status, of 'ie al bij sorteercentrum o.i.d. is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
san.okk schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:49:
Zou fijn zijn als er deze week wel een update van Sony komt rondom de DOA's..
Inderdaad! Toen ik vorig weekend belde hoor je voordat je iemand spreekt een bandje met de melding dat ze daar niks kunnen zeggen over een RMA als je case jonger dan 15 werkdagen is, dus ik ben bang dat we niks gaan horen totdat de eerste persoon hier het mailtje ontvangt dat het pakket bij Kiala afgehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-05 12:16
Ja hoor... Mijn PS4 zojuist ook afgeleverd bij een Kiala-punt. Gisteren tijdens het gamen (Killzone) een freeze (character bleef rondjes lopen, niks reageerde meer, moest hem uit en aan zetten) en sinds dien doet mijn controller het niet meer. De lightbar van de DS4 blijft maar wit knipperen. Heb reset van systeem, controller geprobeerd. Ook DS4 nog eens helemaal opgeladen. Niks werkt meer.

Waar ik dacht dat de controller kapot was, zei die kerel bij Sony dat hij vermoedde dat het de bluetooth in de console zelf is. Beide opgestuurd dus. Het probleem was daar nog niet eerder voorbij gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Dat 'Kiala' irriteert me ook per dag iets meer ;) Wat een ontzettend langzame manier van verzenden, frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Maandag kapotte controller opgestuurd. Vandaag een nieuwe ontvangen. Ik denk niet dat die nieuw is maar gerepareerd. Er zaten geen nieuwe plakkertjes op de controller. Echter was die ook niet smerig of iets. Doosje zat wel netjes dicht.

Keurige service. Vandaag gaat mijn 2e kapotte controller die kant op.Hopelijk vrijdag weer terug :)
goede service van sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
jakz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:35:
Maandag kapotte controller opgestuurd. Vandaag een nieuwe ontvangen. Ik denk niet dat die nieuw is maar gerepareerd. Er zaten geen nieuwe plakkertjes op de controller. Echter was die ook niet smerig of iets. Doosje zat wel netjes dicht.

Keurige service. Vandaag gaat mijn 2e kapotte controller die kant op.Hopelijk vrijdag weer terug :)
goede service van sony!
Dat is echt snel.

Jammer dat dat niet het zelfde geval is met de ps4.

Ben nog niet tegen gekomen op het internet, dat iemand zijn ps4 al gerepareerd of omgeruild heeft ontvangen van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Ik had geluk omdat iemand zijn reservering niet heeft opgehaald. Mijne was ook kapot maar had maandag al een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness

goede service van sony!
ga er vananuit dat ze l1 eruit poppen en schoonmaken dan weer dichtmaken en danwel terugsturen of naar andere klant sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
heb mijn 2e controller gemarkeerd en het doosje ook. Wel onopvallend. ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
jakz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:01:
heb mijn 2e controller gemarkeerd en het doosje ook. Wel onopvallend. ben benieuwd :P
Je kan ook serienummer noteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
jakz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:01:
haha n1, is verder ook niet erg ofzo maar dan zou ik het toch liever zelf doen (als je maar 1 controller in totaal hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
ik heb er 2 dus het is niet zo heel erg. Zo lang die het maar doet en anders gaat die weer retour :P
heb 2 jaar garantie via BS dus dat zit wel snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-04 00:23

goede service van sony!
Ik heb een nieuwe controller gekocht bij Intertoys (voor 29 november!) en daar zaten de bescherm plakkertjes ook niet op. Dus kan best een nieuwe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Krishhh schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:47:
Ben nog niet tegen gekomen op het internet, dat iemand zijn ps4 al gerepareerd of omgeruild heeft ontvangen van sony.
Kennis van me in Canada wel, had binnen 5-6 dagen een nieuwe binnen. Maar ja, die hebben geen Kiala. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Controllers zullen altijd vervangen worden(voor nieuwe of gerepareerde waarvan de buitenkant sowieso nieuw is)

Onlangs nog wat gratis terug gestuurd naar Sony via PostNL.. daar zijn ze waarschijnlijk dan vanwege vele defecten tijdelijk van afgestapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:54
ook 2de controller hetzelfde... l1 blijft vastzitten(FIFA!) Wat een drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
nickdew schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:45:
ook 2de controller hetzelfde... l1 blijft vastzitten(FIFA!) Wat een drama!
net met mijn 3e controller (die ik retour van sony heb) gespeeld en het is 5 uur goed gegaan.
Morgen nog weer testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-10-2024
Waar checken jullie de status van de RMA? https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspx doet het al twee dagen niet meer. Kiala doet het wel, maar ik wil eigenlijk weten of Sony al iets heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Kensuke schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:18:
Waar checken jullie de status van de RMA? https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspx doet het al twee dagen niet meer. Kiala doet het wel, maar ik wil eigenlijk weten of Sony al iets heeft gedaan.
Werkt bij mij alleen in Chrome, heel vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Die RMA page werkt voor mij in Firefox in elk geval.

Wat geeft 'ie aan als 'ie daar echt aangekomen en in behandeling is? Bij mij staat 'ie op InProcess, maar dat kan zoveel betekenen. De Kiala page heeft ook alleen nog maar het sorteercentrum update stukje. Geen idee of die uberhaupt nog updaten dat 'ie daar aangekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
ashemedai schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:05:
Die RMA page werkt voor mij in Firefox in elk geval.

Wat geeft 'ie aan als 'ie daar echt aangekomen en in behandeling is? Bij mij staat 'ie op InProcess, maar dat kan zoveel betekenen. De Kiala page heeft ook alleen nog maar het sorteercentrum update stukje. Geen idee of die uberhaupt nog updaten dat 'ie daar aangekomen is.
Ik *denk* dat zowel Kiala als RMA pagina niet gaan updaten, heb het idee dat beide systemen pas updaten als het pakket retour is gegaan en de RMA closed is.

En dat vind ik redelijk dramatisch in deze tijd, maar goed het zal ongetwijfeld een kosten kwestie zijn voor $ony ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
mikkelnl schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:44:
[...]

Ik *denk* dat zowel Kiala als RMA pagina niet gaan updaten, heb het idee dat beide systemen pas updaten als het pakket retour is gegaan en de RMA closed is.

En dat vind ik redelijk dramatisch in deze tijd, maar goed het zal ongetwijfeld een kosten kwestie zijn voor $ony ;)
nee dat klopt. Gister nog even gebeld voor een update. Degene aan de andere kant gaf aan dat alles volgens het juiste proces verloopt en ze geen bijzonderheden verwachten met de omruiling. We krijgen pas bericht zodra de console af te halen is bij het betreffende Kiala-punt. Er zijn nog geen signalen dat dit langer dan de 10-15 dagen zou duren.

Daarnaast heb ik aangegeven toch een kleine compensatie te verwachten (bijvoorbeeld in de vorm van een PS+ card) vanwege de teleurstelling. Hier is bij SonyPS nog niet over gesproken maar hij gaf aan dat hij met zijn manager zou overleggen en hier nog op terug zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Als jullie de status via kiala raadplegen staat er rechts boven "Moduslink global solutions"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
san.okk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:36:
[...]
Er zijn nog geen signalen dat dit langer dan de 10-15 dagen zou duren.
Dit vind ik nou niet direct geruststellend.
Ik hoop echt niet dat het 15 werkdagen gaat duren voor een omruil.
Tegen mij is in eerste instantie over een week gesproken, en tegen anderen werd verteld dat ze voor de PS4 toch sneller dan de 15 dagen wilden handelen.
Krishhh schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:09:
Als jullie de status via kiala raadplegen staat er rechts boven "Moduslink global solutions"?
Ja, Als je naar je RMA mail kijkt van sony zie je ook als afzender: sonyrmacenter @ moduslink . com

[ Voor 25% gewijzigd door M a r c o op 05-12-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37
Als ik dit allemaal zo lees ben ik toch blij dat ik de ps4 kon terugsturen naar BS voor een omruil.
Vrijdag 29 nov de ps4 direct teruggestuurd naar BS en dinsdag 3 december al weer terug in huis.
Ze hadden de doos opengemaakt en alleen de ps4 console geruild. Superservice van BS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
M a r c o schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:09:
Dit vind ik nou niet direct geruststellend.
Ik hoop echt niet dat het 15 werkdagen gaat duren voor een omruil.
Tegen mij is in eerste instantie over een week gesproken, en tegen anderen werd verteld dat ze voor de PS4 toch sneller dan de 15 dagen wilden handelen.
Helemaal mee eens, maak me niet zozeer 'zorgen' maar erger me toch behoorlijk hier over.

Niemand bij de Sony klantenservice kan ook iets zinnigs zeggen, want ze zien simpelweg niks in hun systemen. Ik geloof best dat men daar ook baalt en dus dingen gaat roepen zoals "het komt vaak voor dat het 1 tot 1,5 week duurt, we proberen het snel te regelen". Terwijl in de praktijk de Sony PS klantenservice NIET in contact staat met die partij (moduslink) en ze geen idee hebben van hoe lang dat duurt.

Feit is dat Kiala al zorgt voor 2 weken doorlooptijd: 1 week heen, 1 week retour en daar tussen gaat dus moduslink het pakket uitpakken en misschien zelfs testen (repareren denk/HOOP ik niet).

@Marco: wanneer is jouw pakket op de post gegaan bij Kiala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386559

Net mijn RMA status gechecked.

RMA Status Informatie
Completed

RMA aanvraag datum
30-11-2013

Iemand enig idee wat 'completed' betekend?

Ik kan niet meer wachten :9 hou me nu maar bezig om twitch te kijken 8)7

Maar ik heb iig weinig vertrouwen in de RMA afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Anoniem: 386559 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:29:
Net mijn RMA status gechecked.

RMA Status Informatie
Completed

RMA aanvraag datum
30-11-2013

Iemand enig idee wat 'completed' betekend?

Ik kan niet meer wachten :9 hou me nu maar bezig om twitch te kijken 8)7

Maar ik heb iig weinig vertrouwen in de RMA afhandeling.
Heeeeee, hier ook!
RMA Status Informatie
Completed

RMA aanvraag datum
30-11-2013
Is dan net veranderd, want vanochtend stond er nog InProces :+

Nou ja wie weet ontvangen we maandag/dinsdag/woensdag een mail dat we naar Kiala kunnen en blijkt die 1,5 week toch te kloppen }:O

/edit
Snel via google uitgekomen op de support forums van PS, en daar reageert een PS medewerker:

Status Completed wilt zeggen dat de console goed bij ons is aangekomen en in behandeling is genomen.
Max. kan het 15 werkdagen duren voordat je, je console terug hebt. Zodra hij word verstuurd krijg je hier per mail bericht van!

Ergens anders op dat forum reageert een user 4 dagen na het verschijnen van 'Completed' dat hij zijn console (ps3) retour heeft.

Kan dus alle kanten nog op ;)

[ Voor 25% gewijzigd door mikkelnl op 05-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mikkelnl schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:40:
[...]

Heeeeee, hier ook!

[...]

Is dan net veranderd, want vanochtend stond er nog InProces :+

Nou ja wie weet ontvangen we maandag/dinsdag/woensdag een mail dat we naar Kiala kunnen en blijkt die 1,5 week toch te kloppen }:O

/edit
Snel via google uitgekomen op de support forums van PS, en daar reageert een PS medewerker:

Status Completed wilt zeggen dat de console goed bij ons is aangekomen en in behandeling is genomen.
Max. kan het 15 werkdagen duren voordat je, je console terug hebt. Zodra hij word verstuurd krijg je hier per mail bericht van!

Ergens anders op dat forum reageert een user 4 dagen na het verschijnen van 'Completed' dat hij zijn console (ps3) retour heeft.

Kan dus alle kanten nog op ;)
toon volledige bericht
Haha! ik lijk wel een klein kind die niet kan wachten op pakjes avond :+

Achja houd me van de straat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
mikkelnl schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:22:
[...]
@Marco: wanneer is jouw pakket op de post gegaan bij Kiala?
Zaterdagmiddag bij Kiala punt afgegeven, en volgens kiala dinsdag op het sorteercentrum aangekomen.
Overigens zie ik geen "completed" in mijn RMA status, maar dat komt waarschijnlijk omdat deze een paar dagen geleden net zoals bij sommige anderen op "canceled" gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ik hoop hier op:

Maandag verzonden > donderdag aangekomen > donderdag RMA completed > donderdag retour verzonden > dinsdag of woensdag af te halen bij Kiala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:42
Hopen doe je maar op t toilet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:09:

[...]

Ja, Als je naar je RMA mail kijkt van sony zie je ook als afzender: sonyrmacenter @ moduslink . com
Bij mij staat er bol.com. Had direct met Sony contact opgenomen voor de RMA, dus bol is er niet tussen gekomen. Pakket is wel verzonden in bol.com doos, maar de stickers zijn doorgekrast en het juiste label is ook gescant bij het kiala punt.

Ik hoop toch echt niet dat hij naar bol.com verzonden is. |:(

Mijn RMA status staat op gecancelt dus daar kan ik ook niet checken of hij aangekomen is.

[ Voor 8% gewijzigd door BonJonBovi op 05-12-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
UPDATE !

Ik krijg net deze mail:

Geachte Klant,
Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation bestelling [code] verzonden is.

<blabla>

Als u gekozen heeft voor de mogelijkheid om uw product af te halen bij het Kiala punt, neemt Kiala contact met u op, via email of sms, wanneer uw pakket is gearriveerd bij het betreffende Kiala punt.

Dus: YEAH!

Anderen ook de mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Hieronder de mail vanuit RMA...

Dear Customer,
This is to inform you that your replacement order xxxxxxxxx has been shipped.

This email is to confirm your order details. Please save this confirmation email as it contains your order details and Order number. Below are the details of your order.

Order Details
Order Reference
Order Date 05-DEC-2013
Product

Shipping Method KIALA

AWBx
Shipping Address
Billing Address
XXXXXXX
NETHERLANDS

If you have selected the option to pick up your product at the Kiala point, Kiala will contact you, by email or text message, when your product arrives at the Kiala point.

The Sony RMA Support Center thanks you for the opportunity to assist you and hopes to have been of assistance.

Please call the Playstation Service Desk should you require more information regarding your shipment.

Kind Regards,

SCE RMA Support Center,
Nederland : 0031 (0) 495-574817
Belgie: 0032 (0) 11-516406

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Mikkel jij hebt jouw PS4 maandag achtergelaten bij Kiala?
Hmmm ik heb het pas dinsdag gedaan, maar geen idee of ze iedere dag pakketten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
mikkelnl schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:49:
Dus: YEAH!
Anderen ook de mail gehad?
Yup, ik heb ook de mail gehad.
Verwacht inderdaad wel dat het na het weekend gaat worden dat hij af te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Geen mail gehad hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Niet online
Hier ook niet, en heb hem zaterdag al achtergelaten bij het Kiala punt. Morgen eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 557941

net ook de mail gehad. Bedoelen ze met de mail dat de nieuwe ps4 al richting het kiala punt is verzonden of dat de defecte ps4 is ontvangen door sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Nohead schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:08:
Mikkel jij hebt jouw PS4 maandag achtergelaten bij Kiala?
Hmmm ik heb het pas dinsdag gedaan, maar geen idee of ze iedere dag pakketten ophalen.
Yes, maandagochtend. Maar zie hieronder ;)
Michiel1231 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:43:
Hier ook niet, en heb hem zaterdag al achtergelaten bij het Kiala punt. Morgen eens bellen.
Aanvankelijk koos Sony voor mij een Kiala punt in het dorp; een fietsenwinkeltje. Die heb ik toen zaterdag gebeld en de eigenaar zei dat een pakket pas op dinsdag mee zou gaan, want hij gaat op maandag later open dan dat de Kiala chauffeur langs komt. Kortom: ik belde met Sony of ik een ander punt kan gebruiken, was geen probleem dus heb 'm maandagochtend 11:00 bij een Halfords verzonden. Daar heb ik een dag mee gewonnen.
Anoniem: 557941 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:45:
net ook de mail gehad. Bedoelen ze met de mail dat de nieuwe ps4 al richting het kiala punt is verzonden of dat de defecte ps4 is ontvangen door sony?
Er staat "Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation verzonden is." Dus volgens mij krijg ik nu een dezer dagen een mail van Kiala dat ik hem kan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
mikkelnl schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:23:

Er staat "Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation verzonden is." Dus volgens mij krijg ik nu een dezer dagen een mail van Kiala dat ik hem kan afhalen.
laten we het hopen! Zal wel na het weekend worden. Heb niet zo'n hoge pet op van Kiala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
Ik hoop eerlijk gezegd op morgen. Setting myself up for disappointment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 12:18
Gisteren een mail gestuurd naar Game Mania, met de melding dat L1 hangt en het rubber/coating loslaat van de linker stick.
Vandaag mail terug gehad, dat ik er mee terug mag langs de winkel en dat ze hem omruilen voor me.

Gelukkig hoeft hij niet eerst opgestuurd te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544353

Ik ben bang dat die van mij voorlopig nog niet terugkomt. Heb nog geen mail gehad en hij staat nog steeds op InProcess terwijl ik hem zaterdag heb opgestuurd. Vertrouw het voor geen meter dat ding ooit gaat aankomen via dat Kiala, wat een drama zeg. Volgende keer vraag ik wel als ik hem zelf via postnl mag opsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
san.okk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:44:
[...]

laten we het hopen! Zal wel na het weekend worden. Heb niet zo'n hoge pet op van Kiala
Denk dinsdag, misschien maandag maar heeft heen 3 dagen geduurd dus terug denk ook 3...

/edit

Zo kan je je retourpakket tracken volgens mij:

https://www.kiala.nl/tnt/orderdetails/CODE/return

Vervang CODE met het 'AWB' nummer uit de email.

In mijn geval: pakket is aangemeld maar nog niet bij Kiala.

[ Voor 27% gewijzigd door mikkelnl op 05-12-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah! Ook hier de mail ontvangen. _/-\o_

Echt niet verwacht.

Status Kiala: 06-12-2013 00:27
Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 386559 op 06-12-2013 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Anoniem: 386559 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:13:
Yeah! Ook hier de mail ontvangen. _/-\o_

Echt niet verwacht.

Status Kiala: 06-12-2013 00:27
Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.
Wat denk je, vandaag of na t weekend op te halen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
mikkelnl schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:44:
[...]

Leveren ze niet op zaterdag? Daar hoop ik namelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Kensuke schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:47:
[...]

Leveren ze niet op zaterdag? Daar hoop ik namelijk op.
Nope, dacht het niet nee. En in mijn geval is een Kiala punt gekozen wat op maandag pas om 13:30u open gaat en dan altijd de Kiala levering mis loopt, dus ik denk dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Jezus inderdaad een zeer matige organisatie dat Kiala, waarom het ook persé via zo'n kutpartij verzonden moet worden? Zeker goedkoop.
Nog altijd niet aangekomen in hun sorteercentrum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
In Nederland levert kiala op maandag tm vrijdag aan kiala punten, en in Belgie op dinsdag tm zaterdag.
mikkelnl schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:04:
[...]
..in mijn geval is een Kiala punt gekozen wat op maandag pas om 13:30u open gaat en dan altijd de Kiala levering mis loopt, dus ik denk dinsdag.
In mijn geval is het kiala punt zelfs zondag open, maar goed als kiala vandaag niet levert, heb je daar ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
In Nederland levert Kiala aan Kiala servicepunten van maandag t/m vrijdag. link
Uuughh. Het moet nog überhaupt op het sorteercentrum aankomen... Oftewel, het komt pas na het weekend. Terwijl ik alleen tijdens het weekend tijd heb om te gamen.

Misschien dat jorjo geluk heeft en het vandaag op mag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:51
Mag je de PS4 niet via PostNL verzenden naar Sony? Ik zou daar de kosten wel van voor eigen rekening willen nemen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Geen idee of dat mag, het kwam niet in me op om te vragen. Had ook nog nooit van Kiala gehoord.. Voor toekomstige lotgenoten inderdaad een aanrader om naar die mogelijkheid te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
update op de Kiala site (met AWB nummer)

Status Pakket wordt getransporteerd

06-12-2013 00:28

ziet er naar uit dat ik vanmiddag de PS4 in huis heb.. Dat zou betekenen dat die binnen 6 dagen na inlevering binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mikkelnl schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:44:
[...]

Zal na het weekend worden vrees ik. |:(

Zodra ik een mail ontvang hou ik jullie op de hoogte!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 386559 op 06-12-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
san.okk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:58:
update op de Kiala site (met AWB nummer)

Status Pakket wordt getransporteerd

06-12-2013 00:28

ziet er naar uit dat ik vanmiddag de PS4 in huis heb.. Dat zou betekenen dat die binnen 6 dagen na inlevering binnen is
Bij mij eenzelfde melding:

06-12-2013 01:18

Maar ik kan me niet voorstellen dat ze vannacht sorteren en vandaag afleveren bij Kiala, dan zou het verzenden net zo snel zijn als met PostNL, en daar staat Kiala nou niet om bekend (daar duurt het gemiddeld 3-4 werkdagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Niet online
Even gebeld naar Sony, omdat erbij het traceren van mijn pakket een bol.com logo op de kiala website staat. Zegt de man aan de telefoon dat hij niet kan zien of het pakket ontvangen is, of waarom dat logo daar staat. Normaal gesproken zou het direct naar Sony toegestuurd worden, maar ben bang dat bij het kialapunt gedacht werd dat hij naar bol.com moest, omdat hij in zo'n doos zat.

Het kialapunt kan je niet telefonisch bereiken, alleen slechts per email. |:(

Schiet lekker op zo.

[ Voor 9% gewijzigd door BonJonBovi op 06-12-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
Ik had gehoopt dat mijn PS4 inmiddels ook op het sorteercentrum was aangekomen. Ik ontving net als anderen hier gisteren rond 15:00 een mail van Sony dat het verscheept was. De laatste update is alleen nog steeds:

05-12-2013 16:26: Pakket is wel aangemeld bij Kiala maar nog niet ontvangen. Waarschijnlijk is het pakket onderweg naar Kiala.

Laatste hoop dat ik het vandaag nog kon halen is vervlogen. ;( Had dat sowieso eigenlijk niet moeten verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Kensuke schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:51:
...Laatste hoop dat ik het vandaag nog kon halen is vervlogen. ;( Had dat sowieso eigenlijk niet moeten verwachten.
Ook al had het vannacht wel het sorteercentrum bereikt (zoals bij mij), dan had je hem nog niet vandaag gehad. Daar gaat vast wel een werkdag of 2 overheen voordat het bij het kiala punt ligt.

Edit: Ik neem mijn woorden terug

krijg net een mail:
Uw Playstation SCE RMA Support pakket is beschikbaar in uw Kiala Punt
_/-\o_ oOo *O*

[ Voor 16% gewijzigd door M a r c o op 06-12-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
M a r c o schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:53:
[...]

Ook al had het vannacht wel het sorteercentrum bereikt (zoals bij mij), dan had je hem nog niet vandaag gehad. Daar gaat vast wel een werkdag of 2 overheen voordat het bij het kiala punt ligt.

Edit: Ik neem mijn woorden terug

krijg net een mail:
Uw Playstation SCE RMA Support pakket is beschikbaar in uw Kiala Punt
_/-\o_ oOo *O*
Gefeliciteerd!

Kan je jouw statussen en data/tijden eens kopieren die je kan vinden als je de retour trackt bij kiala.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
mail van Sony RMA center: 15:42 uur

Kiala:
5-12 16:26 - aangemeld
6-12 00:28 - aangekomen op sorteercentrum
6-12 11:52 - u kunt u pakket afhalen op het kiala punt

De mail van Kiala is ontvangen om 12:28 uur.
Dus op de kiala tracking was het blijkbaar een half uur eerder te zien dan de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Nice... heb hier vergelijkbare tijden, maar geen mail van kiala verder nog... zou wel top zijn, scheelt toch een weekend wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ik keek net en nu staat deze status bij Kiala erbij:

06-12-2013 15:05
U kunt uw pakket afhalen op het Kiala Punt

Maar a) het is nog geen 15:05u ('t is nu 14:22u) en b) heb nog geen mail ofzo gehad... Dus ik wacht nog ff af of bel straks wel naar het Kiala punt....

Looking good :)

/edit:
Kiala punt gebeld, en klopt: is net binnen _/-\o_ _/-\o_

Straks ophalen dus.

Terugkijkend snap ik NIETS van alle paniek verhalen die ze ophingen tegen mij bij de klantenservice: zou minimaal 15 werkdagen duren. In praktijk dus binnen een week retour. Nu alleen nog hopen dat het allemaal werkt (en geen PS3 is :X ) maar so far so good.

/edit:
En nu ook de mail binnen!

[ Voor 40% gewijzigd door mikkelnl op 06-12-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianfelix
  • Laatst online: 11:36
mikkelnl schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:22:

/edit:
Kiala punt gebeld, en klopt: is net binnen _/-\o_ _/-\o_

Straks ophalen dus.

Terugkijkend snap ik NIETS van alle paniek verhalen die ze ophingen tegen mij bij de klantenservice: zou minimaal 15 werkdagen duren. In praktijk dus binnen een week retour. Nu alleen nog hopen dat het allemaal werkt (en geen PS3 is :X ) maar so far so good.

/edit:
En nu ook de mail binnen!
Nice! En in welke provincie woon je? Ik heb het idee dat een koerier momenteel door Nederland scheurt.

[ Voor 19% gewijzigd door julianfelix op 06-12-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Mooi dat het allemaal toch op lijkt te schieten, alhoewel ik nog wel even moet wachten vermoed ik aangezien ik het woensdagochtend pas heb afgeleverd.

Zouden ze de nieuwe exemplaren nog testen voordat ze die opsturen? Zou toch wat zijn zeg, dat je weer gezeik hebt met je nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
julianfelix schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:45:
[...]

Nice! En in welke provincie woon je? Ik heb het idee dat een koerier momenteel door Nederland scheurt.
Zuid Holland, vlak bij R'dam.
Spud82 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:51:
Mooi dat het allemaal toch op lijkt te schieten, alhoewel ik nog wel even moet wachten vermoed ik aangezien ik het woensdagochtend pas heb afgeleverd.

Zouden ze de nieuwe exemplaren nog testen voordat ze die opsturen? Zou toch wat zijn zeg, dat je weer gezeik hebt met je nieuwe console.
Wordt i.i.g. een spannend moment straks bij het aanzetten ja ;)

Vraag me echt af waarom dit allemaal nou zo heftig moest zijn toen ik 'm aanmeldde als DOA, het meest positieve wat ze zeiden was "heel misschien 1,5 week"... maar goed... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
Krijg haast het idee dat jij de eerste PS4 bij mijn Kialapunt was (kreeg te horen dat ik de tweede was die ze daar verwerkt hadden).

Barendrecht toevallig? :)

Edit: OMG, zie dat de mijne nu van InProcess naar Completed is gegaan. Voor de herhaling, was dinsdagochtend bij Kiala afgeleverd, woensdag in soorteercentrum aangekomen.

[ Voor 22% gewijzigd door ashemedai op 06-12-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Spud82 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:51:

Nee, ze worden niet getest. Dat vroeg ik ook al aan Sony support.
Je krijgt een nieuwe gesealde PS4 doos. Hij gaat er vanuit dat de nieuwe wel werkt.
:+
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste