Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• legioen12
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08-02 20:57
Heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood :( :?
te warm is hij niet heb de firmware al opnieuw geinstalleerd.

Iemand een idee wat ik er aan kan doen of gewoon sony bellen.

legioen12 wijzigde deze reactie 12-12-2013 02:04 (6%)

• dunn0w
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 19-05 20:48
Vorige week 1e controller stuk.
En gisteren avond de 2e kapot wat een bagger kwaliteit is dat rubber zeg.

• A3-D
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-05 18:23
Vandaag eindelijk eens wat langer dan een half uurtje op de PS4 kunnen spelen. Na ongeveer een uur BF4 gespeeld te hebben (campaign) liep de PS4 vast en bevroor het beeld. Ik heb het netsnoer eruit moeten halen en de console kon ik opnieuw opstarten (dit ging in veilige modus).

Spel opnieuw gestart en na verloop van tijd knalde het spel er uit en kreeg ik de volgende melding:

Nu lees ik overal op internet dat het aan BF4 zou liggen, maar ik lees evenzo veel verhalen van bezitters die het probleem ook bij andere games hebben. Iemand dezelfde problemen?

De foutmelding: CE-34878-0

A3-D wijzigde deze reactie 06-01-2014 21:57 (3%)

RiederZon Totaal: 4720 Wp | PVoutput: Team Barendrecht NL zipcode 2990 - 2994

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:20

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Vanmiddag mijn PS4 gekocht:

* RobIII helemaal happy.

En nog geen paar uur later:

:(

Morgen maar terug naar de Intertoys... Dat wordt even wachten want 't was 't laatste (en enige) exemplaar...

RobIII wijzigde deze reactie 03-06-2014 01:25 (19%)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Harsh Critic
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-05 20:19
quote:
Quartermain schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:39:
Beste Tweakers,

Op dit moment ben ik bezig met de onderhandelingen met een medetweakers om een PS4 over te nemen. De PS4 is op 10/09/14 aangeschaft door de andere tweaker en dus zit er garantie op. Ik heb hier een aantal vragen over:
- Is de garantie twee jaar? Dus tot 10/09/16?
- En is het mogelijk om voor mij de garantie te gebruiken als ik de PS4 tweedehands overneem? Want ik krijg namelijk wel de bon erbij. Moet ik dan via Sony de garantie afhandelen of de winkel waar de PS4 is aangeschaft?

Met vriendelijke groeten,

Quartermain
Gewoon twee jaar. Zolang je de bon hebt is er niks aan de hand bij de retailer. Als je de boel via Sony wilt doen, zorg ervoor dat de medetweaker eerst even de PS4 niet meer als primaire PS4 op de account instelt en het OS 'herinitialiseert'. Vervolgens kan jij de setup doorlopen alsof het apparaat nieuw is. Wanneer je de PS4 koppelt aan je eigen PSN account kan je de garantie ook via Sony regelen. Het kan wel zonder dit laatste, maar dan is het gewoon moeilijker zowel voor jezelf als voor Sony.

Nog een nieuwtje, voor alle mensen met versleten rubbers. Vorige week heb ik een setje nieuwe rubbertjes besteld (van Hama) en ze zitten prima! De rubbers bij mij waren nog niet versleten maar één kant begon glad aan te voelen dus ik heb het een beetje preventief gedaan.

Great success dus. ;)

Harsh Critic wijzigde deze reactie 10-03-2015 18:28 (4%)

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:26

Bear

wench

Ik heb sinds september een witte PS4 Destiny bundel en de coating van mijn ds4 laat nu al los.

Ik dacht eerst wat is die blauwe kleur op me controller, maar dat is dus die witte parelmoer achtige coating die eraf slijt. Op de rechter kant probeerde ik het weg te poetsen waardoor het helemaal eraf ging en eronder gewoon wit kunstof zit.

Valt toch niet onder normale slijtage binnen half jaar? Wacht nog even met opsturen want ik heb nog maar 1 controller bij me PS4..

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Die van mij maakt ook soms flinke herrie. Maar hij staat wel in een kast.
Ondanks dat er veel ruimte naast boven en achter is, kan toch de warme lucht moeilijk weg.
ik had toen deze ventilator nog liggen van de Action. ooit eens gekocht voor 2,99.

Deze heb ik nu naast de PS4 gezet. De PS4 is nu veeeeeel koeler.
In Idle heb je meer geluid van de ventilator, maar belast geeft hij veel minder lawaai dan een PS4 in stofzuiger modus.

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb gister voor een mede-tweaker zijn PS4 uitgestoft en van verse koelpasta voorzien. Om hem te citeren:
quote:
Ik moet zeggen dat ‘ie een stuk stiller is! In ieder geval stiller dan ‘ie ooit geweest is, dus al met al ben ik een tevreden mens.
Voor de volledigheid ook maar alvast m'n verslagje:

Merijn zocht contact met me, zijn PS4 maakte veel kabaal zodra hij het een beetje warm kreeg. Of ik de koelpasta kon vervangen en de fan kon uitstoffen. Hij had namelijk geen zin om een garantieclaim af te gaan wachten.

Tuurlijk doen we dat :)

Met behulp van een handig stappenplan van iFixit ging ik aan het werk. Het is voor de meeste handige heren/dames prima te doen als je rustig werkt op een leeg bureau.

Benodigdheden
Security Torx TR9
Kruiskopschroevendraaier (Phillips #1)
Pincet om de kabels netjes los te pulken uit de connectoren.
Perslucht Wereldspul, maar wel erg duur. Deze bus is supersterk (maar snel leeg).
Koelpasta. Mijn standaard-merk. Het is gewoon een beetje vet en wat andere meuk. Dit werkt prima. Spateltje zit er bij!

Aan de slag!
Ik ga niet stap voor stap iFixit nadoen en hier nog eens posten. Hieronder de korte versie!

De eerste PS4 op de werkbank! Dat er nog veel mogen volgen :)

Deze stickers gaan er aan :) (er zitten 4 stickers op de achterkant en ze verbergen allemaal een schroefje!)

Zie je wel! Het is niet eens gewoon TORX, het is Security Torx! Er zit namelijk nog een pinnetje in het midden.

Je ziet het probleem eigenlijk al. Je zou eventueel al een heleboel kunnen doen door even de fan tegen te houden en met de perslucht de boel uit te spuiten.

Fijn he? Familie die rookt in huis? Roken is niet alleen ongezond voor mens en dier, maar ook voor je spullen! (De rook van sigaretten is vettig en plakt aan alles vast. En daar plakt weer meer stof aan vast.)

Na wat voorzichtig pellen komt het bord te voorschijn.

De APU in al haar glorie. Met een beetje alcohol schoongemaakt. Wel een kale bedoening zo, met 1 mooie chip en een beetje RAM eromheen. Het is echt een heel, heel simpel stuk computertechniek.

En een klodder koelpasta. Maar wacht! Er zit bij deze tube een spateltje. Laten we het eens echt netjes doen:

Zo, mooi glad en goed verdeeld. Als het nu niet koelt dan weet ik het niet meer!

Ik zeg het vaker maar als je gaat knutselen: plak de schroeven ergens op vast en label waar ze vandaan komen! Zo krijg je alles weer gegarandeerd goed in elkaar!

Na weer een tiental minuten schroeven en klikken zat de PS4 weer in elkaar. Aan de TV bleek het probleem opgelost te zijn:

Ik vind de PS4 leuk bedacht maar de koeling is vér onder de maat. De heatsink is van aluminium in plaats van koper, er is maar 1 ventilator en het ding is eigenlijk te klein opgebouwd. De APU zit met een soort halve X-Clamp tegen het koelblok aangedrukt. Het houdt gewoon niet over.

sebastius wijzigde deze reactie 02-08-2015 15:39 (3%)

Lezen over reparaties en andere elektronicaknutsels? Lees mijn tweakblog
We do what we must because we can.
For the good of all of us, except the ones who are dead.

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

quote:
Dennis585 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:06:
Leuk om de foto's van de PS4 een keer zo te zien.
Als ze een wedstrijd 'saaiste moederbord ooit' gaan houden dan wint de PS4 met gemak :P

https://www.ifixit.com/Teardown/PlayStation+4+Teardown/19493

Lezen over reparaties en andere elektronicaknutsels? Lees mijn tweakblog
We do what we must because we can.
For the good of all of us, except the ones who are dead.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb sinds 2 weken deze error.. Ben echt radeloos.
Op internet staat het vol met oplossingen maar echt alles wat er staat werkt bij mij niet.

Garantie is ook net met 3 maanden verlopen en Sony reageert vet onduidelijk en komen niet met een oplossing. vrees echt dat ik een nieuwe moet kopen :(

Er staat The Division momenteel maar het is met veel meer games.

Ricmaniac wijzigde deze reactie 20-04-2016 10:30 (7%)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Thom2289
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:45
Ik heb al een paar dagen dat ik NBA 2K16 niet kan downloaden.
Krijg steeds de volgende melding:

Als ik op internet zoek, krijg ik steeds de tip om mijn dns te veranderen in die van Google of Opendns, maar dit helpt bij mij niks.

Heeft iemand een tip?
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True