Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• san.okk
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online
Alle informatie in deze OP stamt uit november 2013. Bepaalde gegevens zijn inmiddels mogelijk veranderd.

Hallo Tweakers,

29 november is mijn Playstation 4 afgeleverd. Deze blijkt na het aansluiten niet op te starten. Het blauwe licht (BLOD) knippert, alleen start de PS niet door.

De reset is ook niet uit te voeren. Ik heb contact gezocht met Sony en die geven aan de PS4 op te sturen ter vervanging. Dit kan echter zo'n 15 dagen in beslag nemen.

Ik las op Tweakers dat er meerdere mensen zijn met deze ervaring. Wellicht kunnen we via dit topic de ervaringen delen zodat andere hier wellicht iets aan hebben.

update: garantieafhandeling via Sony is prima verlopen. Totale doorlooptijd (vanaf afleveren tot retour) heeft 7 dagen geduurd.

Link naar RMA status: link werkt niet meer..bellen met de klantenservice voor status
Link naar Kiala trace (traceren via RMA nummer uit de mail van Sony)
BLOD na update kan in sommige gevallen verholpen worden. Hier een how-to

BLOD out-of-the-box = terug naar Sony

san.okk wijzigde deze reactie 12-05-2015 10:07 (41%)

PSN: SAND3R-83

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True