[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 149 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.386 views

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-06 09:23
Sjoerdiee schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:53:
[...]

Bij mij werkte de code 2 dagen terug nog wel. Nu kreeg ik net een mail dat ik op de volgende bestelling €7,50 korting krijg. De code voor deze actie is: welkom Misschien heb je daar wat aan?
Helaas niks.
Denk dat ik net 2 dagen te laat ben.
Wilde de Demo eerst even proberen, jammer!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 03:30
LunaTempesta schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:21:
Net geprobeerd via de wehkamp Uncharted collection te bestellen met een nieuw account.
Alleen de code 'nieuw/NIEUW' doet niks bij mij. Ik zie het ook niet later verrekend worden. Iemand enig idee waarom?
Bij mij deed hij het ook niet met hoofdletters, normale letters werkte prima.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:44:
Ondanks dat ik slechtere plus games heb mee gemaakt word ik er niet echt blij van. Xbox heeft op het moment wel veel beter met black flag, tomb raider en the walking dead. Verwacht in december weer eens een normale game.
Dit zijn allemaal normale games, dat je het niet leuk vind dat is natuurlijk wat anders, maar om nou te zeggen dat de games niet normaal zijn. Ik ben zelf wel blij met Broken Age. De "normale" games waar je het over heb dat gaatg nog wel even duren voor dat die komen, was bij PS3 namelijk ook het geval. En voor die 50 euro per jaar verwacht ik zelf ook niet al te veel.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
WeAreLegion schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:57:
[...]

Dit zijn allemaal normale games, dat je het niet leuk vind dat is natuurlijk wat anders, maar om nou te zeggen dat de games niet normaal zijn. Ik ben zelf wel blij met Broken Age. De "normale" games waar je het over heb dat gaatg nog wel even duren voor dat die komen, was bij PS3 namelijk ook het geval. En voor die 50 euro per jaar verwacht ik zelf ook niet al te veel.
In bijna 2 jaar is er nog geen 1 AAA titel geweest, dat vind toch wel zorgelijk, zelfs met een willekeurige remake maak je mij al blij. Het beste wat we hebben gekregen is de driveclub demo, infamous dlc, injustice gods among us en rocket league. Dat mag echt wel beter en het is nu niet meer dat er niets wegtegeven is. Sommige indies vind ik ook wel leuk om uit te proberen maar na een uurtje heb ik toch echt veel meer zin om the witcher te spelen.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-06 10:52

JoeZuCK

_Fonz > all.

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:29:
[...]

Ik moet het afkloppen, maar het lijkt alsof het downloaden stukken verbeterd is met de 3.0 update.

Ik ben de Deal of the Week Elder Scrolls stabiel en zonder pauzeren snel aan het downloaden.

Er zijn al meedere websites met dit goeie nieuws over verbeterde downloadsnelheden naar buiten gekomen vandaag.
Bron?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Psx sense schrijft er wat over, maar het kan net zo goed tijdelijk of toeval zijn denk ik, maar hopen van niet.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34
Het zijn dan misschien geen AAA titels, maar qua reviews doen ze het niet slecht. Typisch van die games die je (als je ze niet eerder had gezien) nooit zou hebben meegekregen.

Het is dat ik ze elders al heb, maar vind het prima titels. Sure, geen AAA, maar het kan niet elke maand feest zijn.

Martinspire - PC, PS4, X1

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-06 15:47
Die conclusie is wat voorbarig. Meer toeval dan een daadwerkelijke verandering denk ik.

Palthe

Anoniem: 170423 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:47:
[afbeelding]

"Tweakers PlayStation Community"

Iedereen is vrij om lid te worden.

Zoek het op op de PS4 of voeg Dennis585 op de PS4 toe.
Leuk! aangemeld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OLt5ufcsDSuaD2uYY1k6zMo8/full.png

Bijna 100 leden binnen een halve dag.

_/-\o_

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Super Meat Boy is écht een hele goeie platformer (en rete moeilijk). Zeker een aanrader als je hem nog niet gespeeld hebt!

• knaldop
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-04 08:30
ps4 geüpdatet naar 3.0 na 10minuten online game hield die ermee op.

Sony gebeld ze zeiden dat de meeste onderdelen nog uit stonden in de ps4 en tijdens de nieuwe update aangezet worden. Maar het kon daarvoor al defect zijn. Dat het nu pas te voorschijn komt. Of de processor word warmer door de update dat de soldering los komt van de moederbord. Nu afwachten als de mijne kosteloos word gerepareerd word.

Tot nu toe doet die niks meer.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-06 09:53

Ik was er al bang voor. Net de demo nog een keer helemaal doorgespeeld en hij barst van de bugs. Als je op lopen drukt op de DS 4 loopt Drake de ene keer en de andere keer hapert hij met rennen. Mannetjes vallen door het plafond heen, Drake gaat vaak dood omdat je tussen een object en een muur vastzit. Jammer ik had echt zin in deze game. Na Metal Gear Solid V gespeeld te hebben lijkt dit op Syphon Filter (wat 10 jaar geleden natuurlijk wel een topgame was)

Zoals Gamespot het verwoord. In 2008 was dit spel hoogstaand maar nu 7 jaar later is het aardig middelmatig.

Scrooge NL

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:56
knaldop schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:11:
ps4 geüpdatet naar 3.0 na 10minuten online game hield die ermee op.

Sony gebeld ze zeiden dat de meeste onderdelen nog uit stonden in de ps4 en tijdens de nieuwe update aangezet worden. Maar het kon daarvoor al defect zijn. Dat het nu pas te voorschijn komt. Of de processor word warmer door de update dat de soldering los komt van de moederbord. Nu afwachten als de mijne kosteloos word gerepareerd word.

Tot nu toe doet die niks meer.
Ben benieuwd welke onderdelen dan nog meer 'uit' staan. Wel balen zeg! Ik ga 'm straks updaten, ben benieuwd.
Theo27 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:31:
[video]

Ik was er al bang voor. Net de demo nog een keer helemaal doorgespeeld en hij barst van de bugs. Als je op lopen drukt op de DS 4 loopt Drake de ene keer en de andere keer hapert hij met rennen. Mannetjes vallen door het plafond heen, Drake gaat vaak dood omdat je tussen een object en een muur vastzit. Jammer ik had echt zin in deze game. Na Metal Gear Solid V gespeeld te hebben lijkt dit op Syphon Filter (wat 10 jaar geleden natuurlijk wel een topgame was)

Zoals Gamespot het verwoord. In 2008 was dit spel hoogstaand maar nu 7 jaar later is het aardig middelmatig.
Is een 8 middelmatig bij Gamespot?

Ik weet verder niet in hoeverre The Phantom Pain anders speelt dan Ground Zeroes, maar persoonlijk vind ik Uncharted lekkerder spelen dan die laatste.

• Theo27
En gelukkig is dat inderdaad persoonlijk.
The Phantom Pain is voor mij de meest geavanceerde game die ik ooit gespeeld heb. En ook gelijk een van de mooiste.
Ground Zeroes is maar een tech demo en mag je in mijn ogen niet eens noemen met MGS V.

[ Voor 76% gewijzigd door Theo27 op 30-09-2015 20:46 ]

Scrooge NL

Dus The Phantom Pain speelt daadwerkelijk anders? Apart.

Maar ik ben doorgespoeld naar het einde van de GS review. Geen tijd om helemaal te kijken. Hij geeft dus een 8 maar vind de games verder middelmatig?

Over de demo overigens: ik heb geen enkele bug opgemerkt. Waar heb je last van dan?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:52:
Dus The Phantom Pain speelt daadwerkelijk anders? Apart.

Maar ik ben doorgespoeld naar het einde van de GS review. Geen tijd om helemaal te kijken. Hij geeft dus een 8 maar vind de games verder middelmatig?
De video duurt maar ~4.30 min. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:54:
[...]

De video duurt maar ~4.30 min. |:(
Gelukkig weet je wat ik aan het doen ben. :+

Toeval? Net de 3.00 update gedownload. Vervolgens de Uncharted demo verwijderd en opnieuw in de download gezet. Direct een snelheid van 10-15 MB/s. Nog nooit meegemaakt. Houden zo, dit.

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-06 09:23
bram1984 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:02:
[...]

Toeval? Net de 3.00 update gedownload. Vervolgens de Uncharted demo verwijderd en opnieuw in de download gezet. Direct een snelheid van 10-15 MB/s. Nog nooit meegemaakt. Houden zo, dit.
Ik had een download tijd van 15 uur staan bij de Uncharted demo.
DSN veranderd naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 en binnen 20 minuten was hij ineens binnen.

• Theo27
In het filmpje behandeld de reviewer alle 3 de delen. Deel 1 komt er het slechtst vanaf en de rest gaat wel. Maar de beste man verteld dus ook dat er wel wat onvolkomen heden inzitten, waaronder dus ook die camera. Check t filmpie ff dan weet je waar het over gaat. En ja The Phantom Pain speelt behoorlijk anders dan GZ. Je hebt ook veel meer gadgets, je hebt een paard en hond en een hele basis die je opbouwt en beheerd.

Scrooge NL

Oké ik ben benieuwd. Ik weet dat er nog een day one patch overheen komt 7 oktober. Verder kan ik het een bijna 10 jaar oude game best vergeven. Heb goede herinneringen aan Uncharted, dus er moet een hoop mis zijn, wil ik me eraan storen.

Helder, maar de gameplay cq. controls zijn feitelijk hetzelfde. Dat vond ik in GZ helemaal niks namelijk, net als de animaties van de hoofdpersoon. Ieder z'n meug uiteraard. ;)

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Had vandaag me ps4 expres in restmode laten staan voor de update. Kom ik thuis moest ik de update toch handmatig aanzetten. In de opties stond ook aangevinkt dat de ps4 alles mag updaten in restmode. Iemand een idee waarom dat dan niet werkte?

• Beakzz
  • Laatst online: 01:35
bram1984 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:02:
[...]

In de 2e alinea geef je anders toch behoorlijk weg wat je aan het doen bent ;) :+
Volgens mij geldt dat niet voor systeem updates. Ik moet ze altijd handmatig aanzetten.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als iemand nog een code wilt voor Rainbow Six:

9RAR-8LNP-A5CN
C8C4-HTNP-2RT6
DGM8-8BNM-CCQE
MDRA-LFNK-HQP4

• Pepper92
  • Laatst online: 08:56
Heb me ook aangemeld bunde Tweakers community. Wel omslachtig dat je m niet direct kan vinden.

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 18:04
9RAR-8LNP-A5CN Gebruikt! Blij mee :-)

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 23:23
Exorcist schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:30:
Als iemand nog een code wilt voor Rainbow Six:

9RAR-8LNP-A5CN
C8C4-HTNP-2RT6
DGM8-8BNM-CCQE
MDRA-LFNK-HQP4
Ik heb de laatste gebruikt. Heel erg bedankt! _/-\o_

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nevels schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:43:
9RAR-8LNP-A5CN Gebruikt! Blij mee :-)
:)
PsychoBoyJack schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:44:
[...]

Ik heb de laatste gebruikt. Heel erg bedankt! _/-\o_
:>

[ Voor 38% gewijzigd door Exorcist op 30-09-2015 21:46 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb ook nog wat codes over :) voor de Rainbow Six beta :) geen idee of mensen het nog willen hebben maar aub:

MMNK-KDN8-RL55
35RM-GJN7-74G4
P588-5DN4-CNF6
4A7F-TJNT-5MMA

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:17
En nog 4 R6 Siege beta codes:

6265-95ND-4JRP
FHBL-F9NF-BA9R
7L54-3ANR-22A5
8284-4END-6P38

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
bram1984 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:23:
Volgens mij geldt dat niet voor systeem updates. Ik moet ze altijd handmatig aanzetten.
Ah ok. Lekker handig. Dank voor de reactie.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:22
Ik ga proberen om een code te gebruiken! :)

6265-95ND-4JRP gebruikt, muchas gracias!

[ Voor 37% gewijzigd door Vince22 op 30-09-2015 22:10 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:27
7L54-3ANR-22A5 gebruikt, many thanks!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 19:25
Ik heb code FHBL-F9NF-BA9R gebruikt, bedankt!
Tot wanneer is de closed beta?

Vandaag ook Jamestown+ in de aanbieding gekocht, heb Jamestown al een paar jaar geleden op de PC gekocht maar echt een parel van een game. Nu in de aanbieding, aanrader als je van shmup houd!

[ Voor 55% gewijzigd door ndonkersloot op 30-09-2015 22:10 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

htf99 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:50:
En nog 4 R6 Siege beta codes:

6265-95ND-4JRP
FHBL-F9NF-BA9R
7L54-3ANR-22A5
8284-4END-6P38
Onderste gebruikt, dank.

• ThijsWTF
  • Nu online
En nog meer codes! Have fun!

96RQ-FGN8-GJ9A
3RDR-KKNE-TPN6
3D8L-R3NQ-N5KD
4RP4-BNNT-FB7P

[ Voor 7% gewijzigd door ThijsWTF op 30-09-2015 22:33 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

Nakebod

Nope.

ThijsWTF schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:25:
En nog meer codes! Have fun!

96RQ-FGN8-GJ9A
3RDR-KKNE-TPN6
3D8L-R3NQ-N5KD
4RP4-BNNT-FB7P
Morgen eens installeren en spelen. Thanks!

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Bekos
  • Laatst online: 21-06 11:14
4RP4-BNNT-FB7P gebruikt. Thanks!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
R6 codes voor de liefhebbers:
4D9G-4QNG-RL6R
DLK4-HBN9-PFL2
LNBT-D5NH-P9JN
C97H-RKN7-M384

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Menace_1981 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:31:
R6 codes voor de liefhebbers:
4D9G-4QNG-RL6R
DLK4-HBN9-PFL2
LNBT-D5NH-P9JN
C97H-RKN7-M384
Gebruikt thanks! morgen even installeren

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Nakebod schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:27:
[...]

Morgen eens installeren en spelen. Thanks!
Morgen? Gewoon pushen die handel. :p

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:34
C97H-RKN7-M384 gebruikt, thanks!

To dare is to do

Net even via Remote Play gecheckt hoe ver de Siege beta download was. 3 Van de 7 GB met nog 45 minuten op de klok. Pauze en weer resume en hij springt direct naar 9 minuten. Interessant om de komende tijd even in de gaten te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:12

The_Worst

Unox

Nog meer Rainbow Six Siege codes:
LB25-RLNJ-52CE
3589-PFN9-4Q65
D9FR-9BNM-QRR4
AQQT-KJNT-A8RH

Volgens mij worden systeemupdates wel automatisch gedownload maar de PlayStation kijkt slechts 1x per nacht naar updates. Als de update na deze check wordt vrijgegeven dan mist de PlayStation deze dus.

Ik kon, als ik het mij goed herinner, na het ontwaken een keer direct de update installeren.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• dutchgio
Hier ook nog 4 codes voor Rainbow Six beta.
Best vermakelijk, leuk om te spelen wel maar de matchmaking moet wel verbeterd worden.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• WeAreLegion
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:54:
Hier ook nog 4 codes voor Rainbow Six beta.
Best vermakelijk, leuk om te spelen wel maar de matchmaking moet wel verbeterd worden.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Daarom ben ik nu gestopt met spelen. Snap dat het een bèta is maar heb daar niet echt geduld voor hehe

• dutchgio
Komen nu aardig wat spelers bij, misschien helpt dat ook.
Is inderdaad duidelijk iets om te verbeteren, daarvoor is zo'n beta nu.
Spelen zelf waardeer ik wel waardoor ik het geduld ervoor wel weet te bewaren. ;)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nou, lekker dan! Mijn PS4 was ingesteld als Primary PS4 met het PSN ID van een vriend van me. Werkte tot vandaag perfect, nu kan ik ineens mijn PS4 niet meer instellen als Primary PS4 met zijn account want dan krijg ik de melding dat er al een PS4 als primair is ingesteld met het account. Terwijl dit helemaal niet het geval is, zijn eigen PS4 is helemaal niet geactiveerd als primary.

Net Live Chat geprobeerd maar dat was de Amerikaanse en die kunnen me niet helpen aangezien ik Nederland als regio heb.

Iemand enig idee wat ik nu kan doen? Ook als ik inlog op die speciale website om apparaten te deactiveren kan ik niks vinden. Hij vind 1 apparaat, maar als ik dan op Deactiveer klik krijg ik alleen uitleg dat ik moet deactiveren vanaf de PS4 zelf.. maar daar valt niks te deactiveren.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
8JJ6-HQNH-FRAH gebruikt. Thanks!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
PSN Plus IGC Games Oktober 2015

- Broken Age (PS4/PS Vita)
- Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
- Unmechanical Extended (PS4/PS3)
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)

Beschikbaar 6 oktober 2015.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 30-09-2015 23:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Nu online
Rivanov schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:33:
Nou, lekker dan! Mijn PS4 was ingesteld als Primary PS4 met het PSN ID van een vriend van me. Werkte tot vandaag perfect, nu kan ik ineens mijn PS4 niet meer instellen als Primary PS4 met zijn account want dan krijg ik de melding dat er al een PS4 als primair is ingesteld met het account. Terwijl dit helemaal niet het geval is, zijn eigen PS4 is helemaal niet geactiveerd als primary.

Net Live Chat geprobeerd maar dat was de Amerikaanse en die kunnen me niet helpen aangezien ik Nederland als regio heb.

Iemand enig idee wat ik nu kan doen? Ook als ik inlog op die speciale website om apparaten te deactiveren kan ik niks vinden. Hij vind 1 apparaat, maar als ik dan op Deactiveer klik krijg ik alleen uitleg dat ik moet deactiveren vanaf de PS4 zelf.. maar daar valt niks te deactiveren.
Er is op die website een knop waar je alle apparaten in 1 klap kan deactiveren. Dat is, volgens mij, de enige manier om te deactiveren en kan maar een bepaald aantal keer.

Anders even bellen met de Nederlandse servicedesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 22:55
Jumpman schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:47:
PSN Plus IGC Games Oktober 2015

- Broken Age (PS4/PS Vita)
- Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
- Unmechanical Extended (PS4/PS3)
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)

Beschikbaar 6 oktober 2015.
Alleen broken age lijkt mij leuk uit deze maand. Stond nog op mijn lijst met games die ik wilde halen. Ach, heb zo een backlog inmiddels dat die IGC games mij vrij weinig meer boeien 8)7

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Voor wie toevallig slechte games verzameld.. De nieuwe Tony Hawk is je ding :)

Review :

YouTube: Tony Hawk's Pro Skater 5 is Heartbreakingly Bad - Gameplay Overview

Filmpje van na de day 1 patch :

YouTube: Tony Hawk's Pro Skater 5 is a glitchy mess

Snap echt niet hoe Activison dit gold heeft kunnen laten gaan. Na de eerste trailer was mijn vertrouwen al weg, maar ik had nog hoop dat het bij matige graphics zou blijven en het weer als Tony Hawk 2 zou aanvoelen. Had wel weer eens zin in een goede skategame.

De day one patch schijnt trouwens ruim 7GB groot te zijn terwijl de originele game iets meer dan 4GB is. Zo benieuwd wat die allemaal wel heeft gefixt :)

[ Voor 50% gewijzigd door Beakzz op 01-10-2015 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Beakzz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:45:

Review :

Snap echt niet hoe Activison dit gold heeft kunnen laten gaan. Na de eerste trailer was mijn vertrouwen al weg, maar ik had nog hoop dat het bij matige graphics zou blijven en het weer als Tony Hawk 2 zou aanvoelen. Had wel weer eens zin in een goede skategame.

De day one patch schijnt trouwens ruim 7GB groot te zijn terwijl de originele game iets meer dan 4GB is. Zo benieuwd wat die allemaal wel heeft gefixt :)
Verklaart ook waarom er geen reviews mochten verschijnen voor de release. Uiteraard was dat al een zéér slecht teken. Maar dat maakt het eigenlijk nog triester: snel wat games verkopen aan nietsvermoedende gamers/fans(of mensen die het als cadeau kopen) voordat ze erachter komen dat het een ruk game is.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rainbow Six: Siege codes:

6MN5-F6NK-8Q2C
JELE-66ND-LT5G
JJ9C-8HNK-KCBK
B3PB-RFNL-K2RC

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 01-10-2015 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:13
Dankje Dennis! Eerste code gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De beta van Rainbow Six: Siege is verlengd t/m 4 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IGN geeft Uncharted een 9. Inmiddels een 86 op Metacritic met 24 positieve en 1 mixed review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
ThijsWTF schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:58:
[...]

Er is op die website een knop waar je alle apparaten in 1 klap kan deactiveren. Dat is, volgens mij, de enige manier om te deactiveren en kan maar een bepaald aantal keer.

Anders even bellen met de Nederlandse servicedesk.
Klopt, maar dat is het probleem. Ik heb op die website gekeken en dan staat op die website ook; je hebt onlangs het apparaat gedeactiveerd dus deze is functie is niet actief. Ik zie ook geen actieve PS4 op die website. En toch kan ik mijn Ps4 niet als primair instellen met dat account, wel met die van mijzelf.

Ik ga vandaag wel even bellen met Nederlandse support.. Jammer dat hun geen chat hebben.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:27
Ook hier nog wat R6 codes.

JNDG-CCNH-B59G
62FC-PNNF-4686
RTEL-KGN8-KB52
7PBA-L6N3-LQJP

Veel plezier ermee

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06 12:53
pfff kunnen ze niet genoeg mensen vinden?
Code's in overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 06:59:
IGN geeft Uncharted een 9. Inmiddels een 86 op Metacritic met 24 positieve en 1 mixed review.
IGN Neem ik al langer niet meer serieus. Die prezen destiny een jaar lang de hemel in, iedere dag een nieuwe video waar ze weer dingen in besproken en alles was een geschenk uit de hemel pffff....

Van reviewers lees ik liever eurogamer. Die geven ook geen punten meer maar wel een degelijke mening over de game die ze bespreken.

Maar de Uncharted collectie lijkt me los daarvan wel een 8 waard, ondanks de mindere punten die ik lees. Maar zoals hier ook al eerder gezegd, deel 1 is ook al vrij oud.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 23-05 15:07
Beakzz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:45:

Review :

Wat een pauper bende..
Ik had verwacht dat het niet de 100% de oude THPS zou worden.. maar dit..
En nog 60 euro vragen ook!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 06:59:
Ik wacht altijd een tijdje tot een game wat langer uit is voor ik waarde aan metacritic scores hecht. Ik heb vaak het gevoel dat scores in het begin wat gekleurd zijn bij een lang verwachte game als dit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 13:02
Wat een vreemde positie voor die communities onder vrienden. Had toch wel verwacht dat dit een aparte tak zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:44:
[...]

IGN Neem ik al langer niet meer serieus. Die prezen destiny een jaar lang de hemel in, iedere dag een nieuwe video waar ze weer dingen in besproken en alles was een geschenk uit de hemel pffff....

Van reviewers lees ik liever eurogamer. Die geven ook geen punten meer maar wel een degelijke mening over de game die ze bespreken.

Maar de Uncharted collectie lijkt me los daarvan wel een 8 waard, ondanks de mindere punten die ik lees. Maar zoals hier ook al eerder gezegd, deel 1 is ook al vrij oud.
Bij IGN zitten een hoop fanboys sowieso. Bij Destiny kregen ze natuurlijk veel footage die ze voor het eerst mochten laten zien. Tja, dan moet je haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

Yamy_Daffy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:49:

JNDG-CCNH-B59G
62FC-PNNF-4686
RTEL-KGN8-KB52
7PBA-L6N3-LQJP

Veel plezier ermee
Thanks! laatste code gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Vanmiddag krijg ik mijn eerste PS4 geleverd d:)b

Ligt het aan mij en is het erg moeilijk zoeken op leeftijd in de store en/of zijn er gewoon heel erg weinig PS4 games voor kinderen? (5 jaar)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06
Yamy_Daffy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:49:

JNDG-CCNH-B59G
62FC-PNNF-4686
RTEL-KGN8-KB52
7PBA-L6N3-LQJP

Veel plezier ermee
JNDG-CCNH-B59G gebruikt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Gister Tomb Raider DE afgerond op 100% :Y) Laat Uncharted maar komen! :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 15:20
Apie! schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:04:
Ligt het aan mij en is het erg moeilijk zoeken op leeftijd in de store en/of zijn er gewoon heel erg weinig PS4 games voor kinderen? (5 jaar)
Beide. Volgens mij is het helemaal niet mogelijk om op age rating te zoeken/filteren in de Store. Dus je zoekt beter met Google eens naar de vele forumtopics over kinderspellen.

De Lego games vind ik wel perfect, zelfs al zijn ze allemaal een beetje in dezelfde aard. Controls zijn niet zo moeilijk (mijn zoontje van 5 moet echt nog wel de thumbsticks met zijn vingers bedienen en dan kan hij bvb niet aan de shoulderbuttons), het tempo en moeilijkheid liggen vrij laag (dus geen snelle reflexen nodig) en vooral: het is wel zalig in co-op spelen samen met je kind. Moet nog eens wat andere games uitproberen met hem, maar meestal heeft hij maar weinig interesse in andere games en is het dan vooral ik die moet spelen en hij kijkt (bvb Super Exploding Zoo, Pix The Cat, etc...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
RTEL-KGN8-KB52
Gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bol.com games ‏

Reserveer nu de Uncharted Collection en ontvang o.a. een 10euro kortingsbon voor Uncharted 4!

http://www.bol.com/nl/s/g...weergave/lijst/index.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQNpuzHU8AAd-Ri.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:46

On_E

Housemusic

Nog een weekje!

Bol heeft m voor 43 euro, dus maar gewoon besteld, ik moet dit hebben. :D

[ Voor 59% gewijzigd door On_E op 01-10-2015 09:33 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 04-04 21:18

Nny

On_E schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:33:
[video]

Nog een weekje!

Bol heeft m voor 43 euro, dus maar gewoon besteld, ik moet dit hebben. :D
Ja inderdaad, die game is er opeens. Wordt voor mij ook een must buy. _/-\o_

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:15

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vanavond maar eens m'n oude 'vrienden'lijst leegmaken en zo veel mogelijk mensen van Tweakers uitnodigen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Wow, nostalgie zeg, die Transformers game. En nog eens de 'oude' orginele ook ;) Vraag me alleen niet af of het snel gaat vervelen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:46

On_E

Housemusic

LuNaTiC schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:51:
Wow, nostalgie zeg, die Transformers game. En nog eens de 'oude' orginele ook ;) Vraag me alleen niet af of het snel gaat vervelen.
Al zou het snel gaan vervelen haal ik 'm alsnog, ik moet dit gewoon in huis hebben al is het alleen maar voor de nostalgie.

Maar volgens mij wordt het ook een prima brawler hoor, heb via wat GIFjes en filmpjes al echt zieke combo's gezien en op hun FB pagina hebben ze ook wat boss previews staan (Motormaster, Starscream, Soundwave, Blitzwing) die er ook echt top uit zien. En het is de ontwikkelaar van Vanquish en Bayonetta 2 dus ik denk dat het wel goed komt!

En ook nog eens vrij goedkoop dus.

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 01-10-2015 09:55 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Twixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:13:
[...]

Beide. Volgens mij is het helemaal niet mogelijk om op age rating te zoeken/filteren in de Store. Dus je zoekt beter met Google eens naar de vele forumtopics over kinderspellen.

De Lego games vind ik wel perfect, zelfs al zijn ze allemaal een beetje in dezelfde aard. Controls zijn niet zo moeilijk (mijn zoontje van 5 moet echt nog wel de thumbsticks met zijn vingers bedienen en dan kan hij bvb niet aan de shoulderbuttons), het tempo en moeilijkheid liggen vrij laag (dus geen snelle reflexen nodig) en vooral: het is wel zalig in co-op spelen samen met je kind. Moet nog eens wat andere games uitproberen met hem, maar meestal heeft hij maar weinig interesse in andere games en is het dan vooral ik die moet spelen en hij kijkt (bvb Super Exploding Zoo, Pix The Cat, etc...).
Thanks, daar was ik al bang voor. Ik heb al wel naar Lego games gekeken en da tlijkt me wel wat, en inderdaad ook doordat ik waarschijnlijk zelf moet spelen terwijl hij toekijkt.
Angry Birds heeft ie op de tablet ook een tijd leuk gevonden en MineCraft (PC) al helemaal. Ik ben ook benieuwd hoe hij dat gaat vinden op de PS4.

Ik ga ook eens naar die andere kijken die je opnoemt.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:15

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Bloorborne, meteen in het diepe gooien dat knulletje :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 15:20
Apie! schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:54:
[...]
Angry Birds heeft ie op de tablet ook een tijd leuk gevonden en MineCraft (PC) al helemaal. Ik ben ook benieuwd hoe hij dat gaat vinden op de PS4.
Lijkt mijn zoon wel :D. Die heeft zowat alle Angry Birds versies op de iPad, en ook een Minecraft demo waar hij toch ook al vrij creatief mee was. Heb die echter nog niet gekocht voor PS4 (of PC) omdat het volgens mij toch nog wel wat te moeilijk is, vooral omdat alles in het Engels is AFAIK.
De Lego Games zijn overigens ook bijna allemaal in het Engels met uitzondering van Lego Movie game. Vond het wel zonde, want nu moet hij toch nog vaak vragen wat de figuurkes zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:57:
Bloorborne, meteen in het diepe gooien dat knulletje :P
Dit. Maak er gelijk een echte kerel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh vanaf vandaag precies nog 1 week tot Battlefront Beta!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-06 22:50
poor Leno schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:23:
Oeh vanaf vandaag precies nog 1 week tot Battlefront Beta!! *O*
Jaja, de dag ervoor uncharted collection.. Die moet even in de wacht tot de SWBF beta voorbij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
bram1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Dit. Maak er gelijk een echte kerel van.
in het kader jongetjes worden geboren, mannen worden gemaakt ;)

Alle Lego spellen zijn inderdaad leuk voor die leeftijd

Mijn zoontjes van 5 en 6 hebben ze allemaal uitgespeeld. De Wii U is voor die leeftijd op zich een betere keus denk ik.
Inmiddels hebben ze beide en spelen ze alle marios uit en zijn ze aan Assassins Creed begonnen :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
3D8L-R3NQ-N5KD gebruikt, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-03 12:26
Hier ook nog wat R6 beta codes over:

HKFB-PRN2-KHTC
RTLL-48NK-78BA
T7LH-7BNJ-6MTQ
9QC7-GCNG-QRHL

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

En nog wat:

GNEE-6QNC-D8LE
4NLP-63NE-69DT
CR3F-RRN6-MR9A
HH79-8RNH-JLR9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-06 21:34
Tom schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:30:
En nog wat:

GNEE-6QNC-D8LE
4NLP-63NE-69DT
CR3F-RRN6-MR9A
HH79-8RNH-JLR9
CR3F-RRN6-MR9A gebruikt

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 17:56
Mochten de codes op zijn stuur me maar een berichtje (DM/PM??) ik d'r nog 5 ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renszo
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:19
Voor wie wil, beta codes voor Rainbowsix siege:
GMDT-9TNN-D728
4Q8T-B9N3-PRCJ
J683-MLNN-PHKK
KECQ-MRNF-3NG6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit noemen ze dus een closed beta. We verzuipen zowat in de codes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation Europe ‏

Create and race your own tracks in GT6 using the course maker. Check out the video >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:57
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:03:
PlayStation Europe ‏

Create and race your own tracks in GT6 using the course maker. Check out the video >

[video]
Vreemd dat ze refereren naar de ps3? Beetje jammer, nog geen echte gameplay van GT6 dus. Ach, de ps4 is er pas 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChrisLNFF schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Vreemd dat ze refereren naar de ps3? Beetje jammer, nog geen echte gameplay van GT6 dus. Ach, de ps4 is er pas 2 jaar.
Klopt, gaat over de PS3 versie, foutje van mij.

GT7 dan misschien op de PS4 in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:57
Mag het hopen, concurrent MS poept elk jaar braaf een nieuwe forza uit. Kan sony een voorbeeld aan nemen.

Driveclub en PC zijn niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Godsamme waarom hebben ze geen coop ingebouwd in die Transformers Devastation?!?

Ze moeten wel playable combiners toevoegen als dlc :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ChrisLNFF schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:50:
Mag het hopen, concurrent MS poept elk jaar braaf een nieuwe forza uit. Kan sony een voorbeeld aan nemen.

Driveclub en PC zijn niet echt mijn ding.
Eens en ik snap niet dat ze nog zoveel moeite steken in een (naar verhouding) slecht verkocht deel van de serie. Er had allang een GT6 remaster of GT7 uit moeten zijn. Niet dat ik hem perse mis (speel liever de sims op de pc), maar het is toch een franchise die gewoon bij elke Gen Playstation hoort.
Pagina: 1 ... 149 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link