[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.887 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PS4 toddler horror Among the Sleep arrives on 10th December. Watch the new trailer:

http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQE3OrtUsAEv1oP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:04
Bram, over meningen moet je niet willen discussiëren. Dan kan je eindeloos doorgaan.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Zat redenen te verzinnen:•Als je een game netjes afsluit heb je resume play niet nodig
•Als men PS helemaal uitzet, krijg je na een stroomdip of -uitval geen melding dat de PS niet goed was afgesloten
•Als iemand bij voorbaat weet de komende dagen niet te spelen, hoeft ie niet aan te blijven (ongeacht stroomverbruik of updates). Besef is aanwezig dat ie dan een volgende keer (eventueel) eerder aan moet ivm updates
•Het oranje lichtstreepje leidt iemand af als hij TV kijkt...
•Iemand heeft een tik en apparatuur moet simpelweg uit als het niet wordt gebruikt
•Iemand z'n tv-meubel hangt aan 1 stroompunt en die gaat uit als het bedtijd is
•...
bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:59:
[...]

* Hoezo niet? Het hele principe van resume play is je PS knop indrukken en binnen enkele seconden gelijk weer verder kunnen spelen daar waar je gebleven bent? Ik begrijp niet helemaal wat het afsluiten van een game (wat je in principe al doet als je je PS4 volledig uitzet) daar precies mee te maken heeft?
* Ja en dan? Daarbij: hoe groot is die kans? En als het gebeurt is 'ie zo weer aan toch?
* Met de snelheid van PSN ook niet echt wenselijk.
* Plak er iets overheen.
* Sorry, kul argument. "Iemand heeft een tik". Haha. :P
* Is wat voor te zeggen, maar dat is meer onmacht. Daarbij hebben decoders, routers en TV's tegenwoordig ook de mogelijkheid om zelfstandig updates binnen te halen. Derhalve zeer "ouderwets" en onpraktisch om alles uit te schakelen.
PS4 gaat bij mij gewoon uit.

Punt 1
ik speel meerdere games. Heb resume and play niet nodig (wel handig)
Punt 2
Ik ben iemand die niet elke dag achter de PS4 zit -> Heb daar voor de X1.
Punt 3
Lampje dat knippert is irritant tijdens andere activiteiten omdat het naast mijn tv ligt. (plak er iets over heen?? Wil geen plakshit op mijn PS4 overhouden.)
Punt 4
Heb geen tik. Ik schakel het liefst zoveel mogelijk apparatuur uit -> stekkers eruit.
Heb geen zin om doorgebrande shit aan te moeten geen bij de inboedelverzekeraar en dan wachten om het te vervangen. Ik wil "direct" gamen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PS one hit Europe 20 years ago today! Celebrate by winning a PS4 20th Anniversary Edition!

http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQFHs7BVAAAi2JH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
[...]

* Hoezo niet? Het hele principe van resume play is je PS knop indrukken en binnen enkele seconden gelijk weer verder kunnen spelen daar waar je gebleven bent? Ik begrijp niet helemaal wat het afsluiten van een game (wat je in principe al doet als je je PS4 volledig uitzet) daar precies mee te maken heeft?
Wat een killer feature is dat resume play. Ik gebruik mijn PS4 zoveel meer daardoor. Op mijn PS3 ging ik er niet voor zitten als ik niet zeker wist minstens een half uur te kunnen gamen, nu maakt het niet meer uit: Ik ram op de PS knop, en ga precies verder waar ik gebleven was. Moet ik weg, zet hem in slaap en ik verlies geen progressie. Als ik Sony was zou ik een hele marketingcampagne rondom deze functie opzetten. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
De laatste zin, uit mijn reactie waar je op reageerde, is blijkbaar wel van toepassing.... :+
spoiler:
En dit is tegenwoordig (helaas) vaak een punt, als men het zich niet voor kan stellen voor zichzelf, dan is het uit den boze* dat het voor een ander wel een dingetje kan zijn.
* Gechargeerd en (wellicht) niet direct voor jou ;)

No offense, maar laat een ander gewoon lekker...

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 29-09-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:37
Bumperke schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:43:
Ik wil binnenkort ook een PS4 aan gaan schaffen maar ik heb gelezen dat er volgende maand een prijsverlaging komt. Weten jullie of dat dit klopt?

En is het beter om tot dan te wachten? Want op dit moment zijn er ook best veel goede aanbiedingen.

Ik heb geen haast met de aanschaf. Ik wil de playstation hebben zodra de nieuwe NFS uitkomt en dat is 5 november.
Is er iemand die mij hier antwoord op zou kunnen geven? Sommige aanbiedingen lopen overmorgen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:30
Wat denk je nu zelf, of heb je helemaal niets in dit topic gelezen ? Mocht iemand weet hebben van een prijsverlaging, dan zou het hier wel al uitgebreid besproken geweest zijn, en zouden er niet zovelen die FIFA-bundel aan €369 gekocht hebben. En die bundel geldt normaal nog tot 8 oktober...

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 29-09-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Bumperke schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:51:
[...]

Is er iemand die mij hier antwoord op zou kunnen geven? Sommige aanbiedingen lopen overmorgen af.
Volgensmij komt die prijsverlaging niet direct naar Nederland. Ging volgensmij meer om Japan en de US. Maar durf niks met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:09
Bumperke schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:51:
[...]

Koop de FIFA aanbieding > Verkoop FIFA voor 40 - 45 euro > koop voor dat geld een spel die wel lekker speelt > BAM.

Heb ik gisteren ook gedaan. Had FIFA verkocht voor 60 euro (had de deluxe versie meegekregen), en PES gekocht voor 50 euro. Plus 50 euro PSN+ abo. Dus totaal 408 euro betaald voor de 1 TB PS4 met een jaar PSN+ en het spel PES. Mooie deal al zeg ik t zelf.

[ Voor 27% gewijzigd door Dawid127 op 29-09-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
En dan kun je zelfs het PS+ abo nog goedkoper krijgen door hem bij wehkamp te kopen met kortingscode 'nieuw' voor ~35 euro. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:32
[...]

* Ja en dan? Daarbij: hoe groot is die kans? En als het gebeurt is 'ie zo weer aan toch?
* Met de snelheid van PSN ook niet echt wenselijk.
* Plak er iets overheen.
* Sorry, kul argument. "Iemand heeft een tik". Haha. :P
* Is wat voor te zeggen, maar dat is meer onmacht. Daarbij hebben decoders, routers en TV's tegenwoordig ook de mogelijkheid om zelfstandig updates binnen te halen. Derhalve zeer "ouderwets" en onpraktisch om alles uit te schakelen.
Hier ook altijd de ps helemaal uit. Aan laten staan voelt gewoon raar. Komt bij dat mijn zoon van 2 lampjes rete interessant vindt.

Verder, lekker belangrijk. De een wil 'm in rest mode laten staan, de ander (ik) wil 'm lekker helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:33:
[...]

Wat een killer feature is dat resume play. Ik gebruik mijn PS4 zoveel meer daardoor. Op mijn PS3 ging ik er niet voor zitten als ik niet zeker wist minstens een half uur te kunnen gamen, nu maakt het niet meer uit: Ik ram op de PS knop, en ga precies verder waar ik gebleven was. Moet ik weg, zet hem in slaap en ik verlies geen progressie. Als ik Sony was zou ik een hele marketingcampagne rondom deze functie opzetten. O+
Kan ook niet meer zonder inderdaad. Moet er ook niet aan denken iedere keer op al die updates te moeten wachten, zolang PSN zo traag is. En ik push regelmatig een downloadje vanaf internet naar de PS4 toe. Kan ik direct aan de slag als ik thuis kom. Eigenlijk de 3 features die ik het meest relaxt vind aan rest mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:31
En ook hier gaat de PS4 en alles erom heen compleet uit.
Ten eerste om gewoon alle sluipverbruikers uit te zetten. ( tv, tv-ontvanger, cd speler, versterker, mediaspeler) al met al behoorlijk wat apparaten wat maar continue stand-by staat.

Ten tweede staat daarbij ook de PS4 in een klein kastje wat dicht staat.
Binnen 5 min word het behoorlijk warm in het kastje. Daarom speel ik altijd met het deurtje open. Dus wil absoluut niet dat de PS4 inschakeld op het moment dat ik er niet bij ben.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Ik heb een master slave stekkerdoos. Zodra m'n tv uitgaat, gaat de rest ook uit.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:00:
[...]

Kan ook niet meer zonder inderdaad. Moet er ook niet aan denken iedere keer op al die updates te moeten wachten, zolang PSN zo traag is. En ik push regelmatig een downloadje vanaf internet naar de PS4 toe. Kan ik direct aan de slag als ik thuis kom. Eigenlijk de 3 features die ik het meest relaxt vind aan rest mode.
Heb pas sinds het weekend een ps4. Hoe push je een update vanaf internet naar je ps4? Heb de mijne alleen voor nu in restmode staan omdat ik weet dat die update er morgen is. Dan gaat het toch vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Ja kunt alleen aankopen uit de store pushen via de browserversie van de store, updates komen automatisch en kun je niet pushen(Hij update btw alleen games die recent gestart zijn, geen idee waar die grens ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die welkom code eigenlijk wel met een bestaand account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Nee, las dat het alleen icm nieuw adres is.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best gaar eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
SmooK schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:30:
Ja kunt alleen aankopen uit de store pushen via de browserversie van de store, updates komen automatisch en kun je niet pushen(Hij update btw alleen games die recent gestart zijn, geen idee waar die grens ligt)
Dat laatste lijkt wel mee te vallen, heb echt in al geen tijden DCUO gespeeld maar er nog wel steeds opstaan, en die wordt ook nog gewoon automatisch geupdate. Dat is echt al meer dan een halfjaar terug als het niet meer is, dus die grens is niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:19:
[...]

Dat laatste lijkt wel mee te vallen, heb echt in al geen tijden DCUO gespeeld maar er nog wel steeds opstaan, en die wordt ook nog gewoon automatisch geupdate. Dat is echt al meer dan een halfjaar terug als het niet meer is, dus die grens is niet zo'n probleem.
Bij de PS3 is het zo dat alleen bij de 10 laatst gespeelde spellen er word gechecked of er updates/patches voor zijn. Ik denk dat dit ook zo is voor de PS4

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 29-09-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik heb het zojuist nog gecheckt met don't starve welke ik al heel lang niet gespeeld heb, ik start op en krijg meteen een update voorgeschoteld, ergo ik heb gelijk :P

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Demo net gespeels van Uncharted. Maar ik voel m nog niet echt binnenkomen. Het ziet er wel aardig uit maar speelt erg houterig. Meer mensen die dit ook vinden?

Scrooge NL

OllyNL schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:24:
[...]

Heb pas sinds het weekend een ps4. Hoe push je een update vanaf internet naar je ps4? Heb de mijne alleen voor nu in restmode staan omdat ik weet dat die update er morgen is. Dan gaat het toch vanzelf?
Je koopt iets in de store en drukt op Downloaden naar PS4. Kan niet missen.
Theo27 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 01:26:
Demo net gespeels van Uncharted. Maar ik voel m nog niet echt binnenkomen. Het ziet er wel aardig uit maar speelt erg houterig. Meer mensen die dit ook vinden?
Geen last van gelukkig. Ben nu met Mad Max bezig en Uncharted voelt aan als een verademing qua controls. Zoveel soepeler.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
SmooK schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:30:
Dient je account dan het Primary account te zijn?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
GIsteren ook mijn PS4 binnen gekregen.
Na jaren de Xbox te hebben gehad (xbox, xbox 360 alle consle versies) nu overstag gegaan en de PS4 met 1TB en fifa 16 besteld bij Bol.com

Alles aangesloten en toen kwam het downloaden van de updates..... Daar moet ik wel even aan wennen.
Nu weer wachten tot we klaar zijn met werken :) De update van COD:AW zal dan onderhand wel binnen zijn.

Gelukkig was mijn gamertag Jenenden nog beschikbaar :)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:57:
-"turn off ps4" kiezen na alle applicaties gesloten te hebben om 'm te horen afsluiten met meerdere "fout-"piepjes.
Ik had het toevallig net ook die piepjes (sinds lange tijd niet meer gebeurd hier)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Theo27 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 01:26:
Vind Tomb Raider toch wat soepeler spelen, maar dat is misschien ook maar gewenning. Uncharted speelt ook best lekker uiteindelijk. Het is denk ik iets realistischer qua lopen, springen e.d. Gaat allemaal net in een wat langzamer, realistischer tempo. Jammer dat je maar twee wapens tegelijk kan meedragen (?).

Verder wel een no brainer aankoop straks.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• RaijRaij
Rivanov schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:01:
[...]

Dient je account dan het Primary account te zijn?
Dat maakt volgens mij niet uit.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Ik was met 20 minuten wel door de demo van Uncharted. Jammer, smaakt wel naar meer. Heb ze gemist op de PS3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Systeem Software 3.0 is vanaf nu te downloaden.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:01:
Damn it, ik had net 10 minuten geleden gechecked :P

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Rivanov
Maar 250MB lees ik op NeoGAF?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQI7SnnUcAAon40.jpg:orig

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQI7S0HU8AApm0j.jpg:orig

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 21:06
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:01:
Thuis gelijk even installeren , ben wel benieuwd. Heb niet aan de betá meegedaan omdat ik al huiverig ben over de stabiele releases van Sony laat staan de betá-builds |:(

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

Ik heb automatisch updaten van systeem software in restmode aanstaan. Neem aan dat dat dan ook werkt voor 3.0 beta naar 3.0. Iemand een idee?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
Meteen even downloaden. Er was toch ook al een Tweakers-community aangemaakt?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Zijn er nog wijzigingen van de bèta naar de release versie eigenlijk?

PSN, Twitter: NNY1980

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
JSchut schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:13:
Ik heb automatisch updaten van systeem software in restmode aanstaan. Neem aan dat dat dan ook werkt voor 3.0 beta naar 3.0. Iemand een idee?
Nee. 3.0 beta is namelijk een aparte 'systeem versie' van de 3.0 final. 3.0 is dus ook geen 'update' technisch gezien van de beta. Wanneer je naar de system update gaat, kan je namelijk kiezen tussen de final updates en de beta's. Waar je voorheen 2.57 en 3.0 beta kon selecteren, kan je nu dus 3.0 en 3.0 beta selecteren.

3.0 is een update van 2.57, niet van 3.0 beta3 (technisch gezien), dus ook geen automatische install. Ik kreeg zelfs geeneens melding dat er een nieuwe update beschikbaar is, dat komt omdat er eigenlijk ook geen nieuwe (beta) update voor mij beschikbaar is dus.

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 30-09-2015 11:16 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Rivanov
Wat is zo'n update klein trouwens qua grootte? Updates op Xbox One zijn altijd +/- 2GB. :+

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
SmooK schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:49:
[...]

Dat maakt volgens mij niet uit.
Om te downloaden naar PS4 vanaf webbrowser moet het wel de primary zijn.

@grootte update: Je kan heel wat regels code kwijt in 250 MB :P

• Twixie
Cyleo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:21:
[...]
@grootte update: Je kan heel wat regels code kwijt in 250 MB :P
Ik denk niet dat in die 250MB de broncode zit... :P

• JSchut

JSchut

.....

ASNNetworks schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:15:
[...]

Nee. 3.0 beta is namelijk een aparte 'systeem versie' van de 3.0 final. 3.0 is dus ook geen 'update' technisch gezien van de beta. Wanneer je naar de system update gaat, kan je namelijk kiezen tussen de final updates en de beta's. Waar je voorheen 2.57 en 3.0 beta kon selecteren, kan je nu dus 3.0 en 3.0 beta selecteren.

3.0 is een update van 2.57, niet van 3.0 beta3 (technisch gezien), dus ook geen automatische install. Ik kreeg zelfs geeneens melding dat er een nieuwe update beschikbaar is, dat komt omdat er eigenlijk ook geen nieuwe (beta) update voor mij beschikbaar is dus.
Klinkt allemaal inderdaad erg logisch. Dan maar even handmatig updaten vanavond :) Thnx!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Cyleo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:21:
[...]

Om te downloaden naar PS4 vanaf webbrowser moet het wel de primary zijn
Bijna! Om vanaf rest mode te downloaden moet het inderdaad de primary zijn. Staat de PS4 toevallig aan, dan krijg je het ook gepusht als je ingelogd bent met het account.

Ter vergelijking: mijn PS4 is als primary geactiveerd met mn broertje zn account. Zijn PS4 is secondary, dus hij logt in met zijn account. Als ik via de website een game doorpush en hij is toevallig online op zn eigen (secondary) PS4, dan krijgt hij de game ook gepusht. Ik krijg de game dan ook in rest, want primary.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jk9bQOOYDSDp8iLl7Rg1ugtA/full.png?nohitcount=1

"Tweakers PlayStation Community"

Iedereen is vrij om lid te worden.

Zoek het op op de PS4 of voeg Dennis585 op de PS4 toe.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wauw vanavond ff aanmelden :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:47:

Ik dacht dat die vorige week al was aangemaakt :+

waar kan je dat community gebeuren ergens vinden btw?

vorige week naar gezocht maar zag het nergens :')

(of is dit nieuw met de 3.0 update?)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

jimz93 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:50:
(of is dit nieuw met de 3.0 update?)
Dat dus.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

[afbeelding]

Zal later op de dag lid worden :D Goed bezig Dennis!

Mejor así

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:45
[afbeelding]

Tof! Vanavond aanmelden :)

PSN: Maichel

• JSchut

JSchut

.....

[afbeelding]

Heb je toegevoegd :) Zal me ook even aanmelden.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:06
Ik voeg mij ook toe wanneer dit mogelijk is :)
moet dat via de ps4 of kan het ook op je mobiele app?

nothing stops this train

Verwijderd

Ik had al een Tweakers community aangemaakt tijdens de beta, maar die was plotseling verdwenen.
Het is inderdaad nieuw met de 3.0 update en als je kijkt onder community's van vrienden kan je em vinden.

Ik heb alle vrienden uit mijn vriendenlijst uitgenodigd om te joinen.
Dat zijn er een stuk of 140, maar er zijn er zeker meer welkom.

:+

Dan komen we samen deze hopelijk niet zo'n strenge winter door.

_/-\o_

• JSchut

JSchut

.....

Kol Nedra schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:56:
Ik voeg mij ook toe wanneer dit mogelijk is :)
moet dat via de ps4 of kan het ook op je mobiele app?
Ik kan het op de mobiele app niet vinden. Enige community die ik kan vinden is een link naar het forum. Communities staan ook niet in de changelog van de app. De events wel. Dit alles is in de iOS app. Geen idee of de android app anders is. :)

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 21:06
JSchut schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:06:
[...]

Ik kan het op de mobiele app niet vinden. Enige community die ik kan vinden is een link naar het forum. Communities staan ook niet in de changelog van de app. De events wel. Dit alles is in de iOS app. Geen idee of de android app anders is. :)
Ook in de android app niet te vinden

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:03:
Ik heb alle vrienden uit mijn vriendenlijst uitgenodigd om te joinen.
Dat zijn er een stuk of 140, maar er zijn er zeker meer welkom.

_/-\o_
Dan zie ik die straks wel verschijnen! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Zal de PlayStation is aanslingeren, ben wel benieuwd!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• BlackEyedAngel
  • Nu online

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Worden mensen in die community ook automatisch vrienden, zie je die online of moet dat alsnog per persoon gebeuren eigenlijk?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
BlackEyedAngel schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:24:
Worden mensen in die community ook automatisch vrienden, zie je die online of moet dat alsnog per persoon gebeuren eigenlijk?
Ik neem aan dat je dat zelf moet doen. Zou niet goed zijn anders ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:25:
[...]

Ik neem aan dat je dat zelf moet doen. Zou niet goed zijn anders ...
Inderdaad,

Heb je opeens 140 vreemde mensen erbij in je vriendenlijst, nou liever niet :P

Verwijderd

BlackEyedAngel schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:24:
Ze worden niet automatisch vrienden.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Jammer dat communityberichten in één lange lijst verschijnen. Als je flink wat members hebt dan wordt het er niet overzichtelijker op.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Twixie
Ik krijg toch echt stuiptrekkingen van de design-onkunde daar bij Sony...
* Je krijgt dus wel een lijst van populaire communities (waar er verschillende tussenzitten met 1 of een paar leden - no kidding!) maar er is totaal geen manier om een community te zoeken ! Ik zal Dennis dus ook maar een vriendenverzoek sturen om Tweakers community te vinden (EDIT: gelukkig is dit niet nodig, als je Dennis585 opzoekt, zie je ook de Tweakers community onder zijn profiel en kan je via die weg joinen).
* Het nieuwe PS+ stuk heeft dus inderdaad een volledig overzicht van je IGC games, gelijkaardig als wat je onder je Library hebt. Maar in de Library staan ze dus ook gewoon tussen al je andere games. Seriously... hoe moeilijk is dat nu om die 2 wat beter te integreren met de optie om alleen de een of de ander te zien ?!
* PS+ stuk is rete-onstabiel bij mij. Na 3 kliks zat die sectie al compleet vast en kon ik met de O-toets ook niet meer terugkeren. Moest de PS-toets gebruiken om uit te loggen en dan terug in te loggen. Ook al gewoon een leeg scherm (buiten de achtergrond) gekregen terwijl ik daar navigeerde.

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 30-09-2015 13:03 ]

• ThijsWTF
  • Laatst online: 09:21
Je hoeft Dennis585 niet perse een vriendschapsverzoek te sturen. Als je hem opzoekt op PSN zie je in welke communites hij zit en kan je daar door klikken naar de Tweakers community.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik kom er gezellig bij hoor.
En ik wil de nieuwe psplus games weten :(

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:03:
Ik kom er gezellig bij hoor.
En ik wil de nieuwe psplus games weten :(
Zodra die bekend zijn, worden die meteen op het topic van PS Plus van tweakers gegooid.
Hou het in de gaten zou ik zeggen :)

Verwijderd

25 members in twee uurtjes in de Tweakers PlayStation Community.

Verwijderd

Ben benieuwd naar die communities, kun je er ook écht iets mee?

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:15:
Ik zie dat je events kan delen. Kan opzich wel handig zijn voor bijvoorbeeld destiny of battlefield.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik zal zodra ik tijd heb de invite even accepteren, komende avonden erg druk :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:15:
Samen text chatten, games samen spelen, community partychat, screenshots posten.

En binnenkort nog meer is mijn inschatting.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Met de snelheid waarop Sony updates vrijgeeft is niks binnenkort. ;)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:45
De Android app is ook geupdatet nu, ook voor de Communities enzo.

PSN: Maichel

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Is Community trouwens alleen voor PS+ members?

Mejor así

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:13
Heb een GameConnect community aangemaakt, voor degene die interesse hebben. Spelen vnl Battlefield 4 :)

Ben alleen nog aant uitzoeken of je posts in de community ook via website ofzo kunt plaatsen.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
ThijsWTF schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:01:
Je hoeft Dennis585 niet perse een vriendschapsverzoek te sturen. Als je hem opzoekt op PSN zie je in welke communites hij zit en kan je daar door klikken naar de Tweakers community.
En niet in de iOS app. Waarom toch Sony ? Ik had Dennis585 al in m'n lijst zitten, vanavond eens checken of ik die Tweakers Community kan vinden.

Nog over die app: is te zien dat het een web app is. En waarom toch geen native resolutie ondersteuning voor iPhone 6(S)+. Nog steeds een upscaled geheel. Goed te zien als je weer eens je password moet intoetsen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Da's toch een normale grootte voor een update ? PS4 is geen iPhone waar bij grote releases je ff 1-2 GB mag downloaden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Net geprobeerd via de wehkamp Uncharted collection te bestellen met een nieuw account.
Alleen de code 'nieuw/NIEUW' doet niks bij mij. Ik zie het ook niet later verrekend worden. Iemand enig idee waarom?

Verwijderd

LunaTempesta schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:21:
Net geprobeerd via de wehkamp Uncharted collection te bestellen met een nieuw account.
Alleen de code 'nieuw/NIEUW' doet niks bij mij. Ik zie het ook niet later verrekend worden. Iemand enig idee waarom?
Las ergens dat de kortingscode verlopen is.

• kaanmijo
  • Laatst online: 15:05

kaanmijo

Picobello B.V.

Maichel schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:13:
De Android app is ook geupdatet nu, ook voor de Communities enzo.
De iOS versie ook, maar nog steeds niet iPhone 6/6S compatbile :/. Het gaat eens tijd worden dat Sony hun zaakjes qua apps op orde gaat krijgen in plaats van zo'n halve website die net niet werkt.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
kaanmijo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:54:
[...]

De iOS versie ook, maar nog steeds niet iPhone 6/6S compatbile :/. Het gaat eens tijd worden dat Sony hun zaakjes qua apps op orde gaat krijgen in plaats van zo'n halve website die net niet werkt.
Die update komt hierna. Ook om de resoluties gelijk te trekken ;)

Verwijderd

Deal Van De Week:

The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited voor €39,99

The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Imperial Edition voor €49,99

Aanbiedingen zijn geldig van 30-09-2015 tot en met 12am GMT 08-10-2015:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2015

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nou.. wat een deal.. imperial edition is normaal al voor 39 te krijgen xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Beakzz
  • Laatst online: 15:01
corset schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:04:
Nou.. wat een deal.. imperial edition is normaal al voor 39 te krijgen xD
Ja dat kan je elke week wel zeggen bij de deal van de week. Die zijn simpelweg nooit goed behalve als je alles digitaal koopt natuurlijk.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Beakzz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:27:
[...]

Ja dat kan je elke week wel zeggen bij de deal van de week. Die zijn simpelweg nooit goed behalve als je alles digitaal koopt natuurlijk.
Meh, Trials voor 19,99 was een leuke prijs. Dark Souls 2 SOTFS was een leuke prijs :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Beakzz
corset schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:29:
[...]

Meh, Trials voor 19,99 was een leuke prijs. Dark Souls 2 SOTFS was een leuke prijs :)
Trials zat in de under €20,- sale en was zeker geen deal of the week. Dark Souls weet ik niet, want die game trekt me niet. De aanbiedingen zijn ook niet altijd slecht, maar de deal of the week is bijna nooit een goede deal.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Tony Hawk’s Pro Skater 5, NBA Live 16, Uncharted NDC demo, more:

http://blog.eu.playstatio...5&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQKIBK7UkAA89Cn.jpg
Zijn de community chat party's wel groter dan 8? :/

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:23:
Zijn de community chat party's wel groter dan 8? :/
Weet ik niet, de concurrent Xbox One heeft toevallig vandaag een update naar een 12 spelers party gehad.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik moet het afkloppen, maar het lijkt alsof het downloaden stukken verbeterd is met de 3.0 update.

Ik ben de Deal of the Week Elder Scrolls stabiel en zonder pauzeren snel aan het downloaden.

Er zijn al meedere websites met dit goeie nieuws over verbeterde downloadsnelheden naar buiten gekomen vandaag.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
PS Plus games

Without further ado, here are the games coming your way on 6th October:

Broken Age (PS4/PS Vita)
Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
Unmechanical Extended (PS4/PS3)
Kickbeat (PS Vita/PS3)
Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
Chariot (PS3)
Huh, dus geen Black Flag? -O-

• WeAreLegion
  • Niet online
Die is net in sale geweest en volgen smij doen ze hem dan zoiezo niet in de plus er gelijk na wat opzich wel logisch is.

Broken Age is leuk spel als je er van houd,

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
Hoe kun je op communities zoeken?

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
LunaTempesta schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:21:
Bij mij werkte de code 2 dagen terug nog wel. Nu kreeg ik net een mail dat ik op de volgende bestelling €7,50 korting krijg. De code voor deze actie is: welkom Misschien heb je daar wat aan?
WeAreLegion schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:52:
[...]

Die is net in sale geweest en volgen smij doen ze hem dan zoiezo niet in de plus er gelijk na wat opzich wel logisch is.

Broken Age is leuk spel als je er van houd,
Ik dacht dat de (hardnekkige) geruchten er waren?

• Beakzz
De Driveclub plus editie gaat er deze maand vanaf voor wie hem nog niet binnengehaald heeft. Er is ook al te lang geen gezeik om die game in combinatie met PSplus dat Sony het nu wel weer eens tijd vond :) (zie blog/forums)

Verwijderd

htf99 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:53:
Hoe kun je op communities zoeken?
Je kunt nog niet "echt" zoeken naar communities.

• WeAreLegion
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:54:
[...]

Ik dacht dat de (hardnekkige) geruchten er waren?
Ik hou me daar niet zo mee bezig ze zeggen namelijk zoveel, maar acht de kans wel echt nihil dat hij snel in de plus komt omdat hij dus net in sale geweest is, misschien volgende maand dan of maand daarna ::)

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:00:
[...]

Je kunt nog niet "echt" zoeken naar communities.
Nee, ik kon de tweakers community alleen vinden door naar jou te zoeken.

• Nieuwevolger
Ondanks dat ik slechtere plus games heb mee gemaakt word ik er niet echt blij van. Xbox heeft op het moment wel veel beter met black flag, tomb raider en the walking dead. Verwacht in december weer eens een normale game.
Pagina: 1 ... 148 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link