Ik krijg toch echt stuiptrekkingen van de design-onkunde daar bij Sony...
* Je krijgt dus wel een lijst van populaire communities (waar er verschillende tussenzitten met 1 of een paar leden - no kidding!) maar er is totaal geen manier om een community te zoeken ! Ik zal Dennis dus ook maar een vriendenverzoek sturen om Tweakers community te vinden (EDIT: gelukkig is dit niet nodig, als je Dennis585 opzoekt, zie je ook de Tweakers community onder zijn profiel en kan je via die weg joinen).
* Het nieuwe PS+ stuk heeft dus inderdaad een volledig overzicht van je IGC games, gelijkaardig als wat je onder je Library hebt. Maar in de Library staan ze dus ook gewoon tussen al je andere games. Seriously... hoe moeilijk is dat nu om die 2 wat beter te integreren met de optie om alleen de een of de ander te zien ?!
* PS+ stuk is rete-onstabiel bij mij. Na 3 kliks zat die sectie al compleet vast en kon ik met de O-toets ook niet meer terugkeren. Moest de PS-toets gebruiken om uit te loggen en dan terug in te loggen. Ook al gewoon een leeg scherm (buiten de achtergrond) gekregen terwijl ik daar navigeerde.
[
Voor 6% gewijzigd door
Twixie op 30-09-2015 13:03
]