[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.889 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Yep, hij ligt hier al in de kast.

Ook NFS gepreorderd voor slechts €42.
Uncharted collectie kan ook voor €44 (die heb ik laten gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

corset schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:18:
Man, m'n to buy list veranderd snel zeg..

1.) FFXIV Heavensward expansion
2.) Destiny The Taken King: Legendary edition
3.) Fallout 4
4.) Black Ops 3

Eerst stonden 3 en 4 nog bovenaan :D
2 t/m 4 staan ook op mijn lijstje. Destiny wacht ik nog ff mee, omdat backlog/MGSV/Witcher.

Maar waarom staat FF XIV zo hoog op je lijstje? Heb ik altijd een interessante titel gevonden, maar de learning curve lijkt me nogal stijl.... Zal ook wel heeeeeeeeel veel tijd vreten...
ralph075 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:24:
[...]

Yep, hij ligt hier al in de kast.

Ook NFS gepreorderd voor slechts €42.
Uncharted collectie kan ook voor €44 (die heb ik laten gaan).
Steeds een nieuw email adres per account?

[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 28-09-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SqueakyClean schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:39:
[...]

2 t/m 4 staan ook op mijn lijstje. Destiny wacht ik nog ff mee, omdat backlog/MGSV/Witcher.

Maar waarom staat FF XIV zo hoog op je lijstje? Heb ik altijd een interessante titel gevonden, maar de learning curve lijkt me nogal stijl.... Zal ook wel heeeeeeeeel veel tijd vreten...
Ben juist gestopt met WoW omdat FFXIV wat meer in mijn planning past. Soms even een crafting class levellen, soms wat meer tijd en dan combat. Je kan er zoveel tijd in steken als je wil.
Wat je wel moet bedenken! Als je beperkte tijd hebt, is dat je 10,99 (of 12,99) waard per maand.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:54
Meer mensen met problemen om aan te melden op PSN?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Laatst online: 16:14
Yeppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Just_A_User schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:09:
Yup, kan ook geen licenties herstellen wanneer ik wel binnen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Just_A_User schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:09:
Overbelast door de beta van Rainbow Six :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Thx Dennis, meteen maar besteld *O*

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Dawid127 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:20:
[...]
Mooie aanbieding.. maar 3 weken. Ik snap dat niet. Het gaat toch enkel om een code; hoeven ze toch geen doosje voor op te sturen.
Donderdag stond hij ook nog op 3 weken. Vrijdag weer op voorraad en besteld, vandaag bezorgd als het klopt. Dus die 3 weken hoeft niet altijd te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Heb nog iets van 9 maanden plus nu dus die 3 weken zal ook niet uitmaken :P

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xChOasx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 09:01
Ik heb die Plus aanbieding donderdag besteld. Zaterdag lag het doosje in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:39:
[...]

Steeds een nieuw email adres per account?
Yep :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Ook gebruik van gemaakt, was al aan het wachten op een actie. Heb nog maar 6 weken PS plus te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een probleem met Mad Max op de PS4 die ervoor zorgde dat ik niet verder kon.

Vandaag de nieuwe update voor Mad Max gehad en wat denk je, ik kan weer verder.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 23:45

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Waar zien jullie staan hoelang je PS+ nog heb? Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
zekerpixels schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:24:
Waar zien jullie staan hoelang je PS+ nog heb? Ik kan het niet vinden.
Je "cursor" op een PS plus game en dan even op de Options knop op je controller drukken. Dan zie je onderaan staan hoeveel dagen je nog hebt met PS plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Ik vind het nog steeds een faal dat het opzoeken van de einddatum van ps+ zo omslachtig is...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:36
Vanmiddag de PS4 (CUH 1216B) +FIFA 16 bundel gekocht bij de Nedgame in Nijmegen. Was de laatste die ze nog hadden liggen, dus had geluk haha. Meteen aangesloten en FIFA geïnstalleerd en aantal potjes gespeeld. Nu ben ik bezig om de demo van Destiny te downloaden. Het valt me trouwens op dat de downloads slomer gaan dan wat normaal op m'n PC. Maar, het gekke is vooral dat als ik de PS een tijdje in rustmodus zet (en de downloads laat doorlopen), dat wanneer ik de PS dan weer opstart de downloads ineens stukken zijn opgeschoten. Is dit een normaal verschijnsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:37
Ik wil binnenkort ook een PS4 aan gaan schaffen maar ik heb gelezen dat er volgende maand een prijsverlaging komt. Weten jullie of dat dit klopt?

En is het beter om tot dan te wachten? Want op dit moment zijn er ook best veel goede aanbiedingen.

Ik heb geen haast met de aanschaf. Ik wil de playstation hebben zodra de nieuwe NFS uitkomt en dat is 5 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 18:43
Weet iemand ook hoelaat de demo van Uncharted uit komt? Zometeen om 0:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Daar zou ik niet voor wakker blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
De demo is nu live:

In the spotlight > Demo's

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Scumrules schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:37:
Vanmiddag de PS4 (CUH 1216B) +FIFA 16 bundel gekocht bij de Nedgame in Nijmegen. Was de laatste die ze nog hadden liggen, dus had geluk haha. Meteen aangesloten en FIFA geïnstalleerd en aantal potjes gespeeld. Nu ben ik bezig om de demo van Destiny te downloaden. Het valt me trouwens op dat de downloads slomer gaan dan wat normaal op m'n PC. Maar, het gekke is vooral dat als ik de PS een tijdje in rustmodus zet (en de downloads laat doorlopen), dat wanneer ik de PS dan weer opstart de downloads ineens stukken zijn opgeschoten. Is dit een normaal verschijnsel?
Ja dat is een normaal verschijnsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een kwartiertje Uncharted gespeeld. Je ziet natuurlijk aan alles dat het een last gen game is, maar het speelt aanzienlijk lekkerder en de textures zijn stukken scherper. En het avonturen Indiana Jones sausje brengt goede herinneringen naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:02:
Net een kwartiertje Uncharted gespeeld. Je ziet natuurlijk aan alles dat het een last gen game is, maar het speelt aanzienlijk lekkerder en de textures zijn stukken scherper. En het avonturen Indiana Jones sausje brengt goede herinneringen naar boven.
Ik sla de demo over en wacht tot het spel volgende week uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:02:
Huh? Is er een beta dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Er is een demo uit van Uncharted - Nathan Drake collection ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Phase schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:45:
[...]

Er is een demo uit van Uncharted - Nathan Drake collection ;)
Ah, dan klopt zijn conclusie niet, dat is geen last gen game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Gister remote play geprobeerd thuis.
Ik moet zeggen het werkt echt super. Ik heb een xperia tab z2 van sony en deze snel gekoppeld icm de controller. Zelfs MGS5 is duidelijk te spelen (terwijl het een shooter is). Ik denk dat voor spellen zoals COD het niet super gaat werken, daarvoor is de gameplay denk ik te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DennusB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:47:
[...]

Het is een HD remake van een last gen game, we zitten nu in current gen ;)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:47:
[...]

Het gaat om de remasters van de last gen Uncharted delen, die volgende week op de current gen uitkomt. Wat klopt er volgens jou niet?

@Hierboven: niet helemaal. Het is een remaster. Een remake wordt vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd. Bij een remaster gebruiken ze de bestaande gamecode en brengen ze verbeteringen als 1080p, 60fps en betere textures aan.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 29-09-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

Uncharted 4 staat op m'n lijst om aan te schaffen. De Uncharted Collection in eerste instantie ook maar ik begon de laatste tijd te twijfelen. Van de week de demo maar eens aanslingeren, Eens kijken of die mij over de streep kan trekken. :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:59:
[...]

@Hierboven: niet helemaal. Het is een remaster. Een remake wordt vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd. Bij een remaster gebruiken ze de bestaande gamecode en brengen ze verbeteringen als 1080p, 60fps en betere textures aan.
Excuses :) goed punt, ik haal de 2 vaker door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:30
Effen een rant post, omdat ik na enkele dagen PS4 toch wel een paar serieuze ergernissen heb, wanneer het op de User Interface aankomt.

1. Totale inconsistentie van profielen. Ik heb 4 profielen: mijn eigen (PSN Master Account met PS+), die van mijn vrouw (PSN Sub Account) en 2 voor mijn kinderen (lokale, zonder PSN). De 3 verschillen tonen 3 verschillende naamvormen. Bij mijn eigen komt mijn volledige naam+familienaam, bij die van mijn vrouw staat haar PSN naam, en bij mijn kinderen gewoon hun voornaam. Snap niet waarom bij mij en mijn vrouw ook niet gewoon de voornaam kan gebruikt worden, zoals dat gewoon op de PS3 het geval is. Heb al gezocht maar nergens gevonden hoe dit in te stellen.
Bovendien kan je de 'avatar' van niet-PSN profielen totaal niet meer customizen, daar waar je bij de PS3 nog een heel beperkte keuze had. Leg dan maar eens uit aan de kinderen waarom papa en mama een cool figuurke hebben en zij het moeten doen met een wit huisje. PSN-profielen hebben overigens een minimum leeftijd van 7j, en je raadt het al: dochter is 7 en zoon is nog geen 7, dus een PSN-profiel aanmaken voor de dochter ga ik voorlopig nog niet aan beginnen of ik heb er een ander probleem bij.

2. Library totaal niet te organizeren. Er lijkt totaal geen mogelijkheid om je library te organizeren. Het is gewoon een lijst van al je titels die je hebt (zelfs niet-geinstalleerde), inclusief demo's en titels waarvoor je DLC hebt (heb een paar titels waarvoor ik vroeger al eens DLC 'gekocht' had omdat die tijdelijk gratis was, maar waarvan ik het spel zelf niet heb). Ik heb nog maar pas een PS4 en met PS+ is dat dus nu al een lijst van 60+ entries. Ik moet er niet aan denken wat een rommeltje het wordt mocht ik nog hopen demo's gaan uitproberen. Ook hier is dat bij de PS3 pakken beter, waar je gewoon Folders kunt aanmaken en zo je games organizeren. Zo heb ik daar alle IGCs en games die ik zelf kocht in afzonderlijke folders staan.

3. Parental Control. Ongelooflijk dat dit gewoon hetzelfde (lees: even slecht) geimplementeerd is als op de PS3. Er is dus totaal geen manier om de content voor afzonderlijke profielen te gaan beperken. De parental control geldt voor de gehele console, dus als ik een leeftijdsgrens instel, kan ik ook zelf enkel die kindergames spelen. Vooral in combinatie met punt 2 is dit heel kwalijk, want je hebt dus niet eens de mogelijkheid om alle kindergames te groeperen zodat de kinderen zelf gemakkelijk de games kunnen vinden die voor hen geschikt zijn.

End Rant :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
Het enige wat ik echt stoor aan de ps4 is de download snelheid!
vaak 0.75m/sec, na veel pauzeren en resume dan gaat de snelheid naar 10mb/sec

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik zag gisteren in de Store een app voor parental control, is dat niet iets? Ik heb geen idee of deze gratis is hoor...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Griffin schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:50:
Gister remote play geprobeerd thuis.
Ik moet zeggen het werkt echt super. Ik heb een xperia tab z2 van sony en deze snel gekoppeld icm de controller. Zelfs MGS5 is duidelijk te spelen (terwijl het een shooter is). Ik denk dat voor spellen zoals COD het niet super gaat werken, daarvoor is de gameplay denk ik te snel.
Het werkt idd heel goed. Spellen als Driveclub en Fifa zijn prima te doen. Heb bij een Used Products zo'n houder op de kop kunnen tikken die je om je controller klemt en waar je je tablet op kan zetten. Das erg handig. Het enige lastige is dat als je je controller aan je tablet koppelt hem weer aan je PS4 moet koppelen als je op je tv wil spelen. En daarna weer aan je tablet moet koppelen als je daar verder wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Twixie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:39:
Effen een rant post, omdat ik na enkele dagen PS4 toch wel een paar serieuze ergernissen heb, wanneer het op de User Interface aankomt.

2. Library totaal niet te organizeren. Er lijkt totaal geen mogelijkheid om je library te organizeren. Het is gewoon een lijst van al je titels die je hebt (zelfs niet-geinstalleerde), inclusief demo's en titels waarvoor je DLC hebt (heb een paar titels waarvoor ik vroeger al eens DLC 'gekocht' had omdat die tijdelijk gratis was, maar waarvan ik het spel zelf niet heb). Ik heb nog maar pas een PS4 en met PS+ is dat dus nu al een lijst van 60+ entries. Ik moet er niet aan denken wat een rommeltje het wordt mocht ik nog hopen demo's gaan uitproberen. Ook hier is dat bij de PS3 pakken beter, waar je gewoon Folders kunt aanmaken en zo je games organizeren. Zo heb ik daar alle IGCs en games die ik zelf kocht in afzonderlijke folders staan.

End Rant :p.
Die Library is bij mij ook een grote irritatie en zoiets simpels dat ik niet kan begrijpen dat het nog steeds niet opgelost is. Het is me zelfs al 2 x overkomen dat een game niet te vinden was en dat ik hem uiteindelijk maar via de PSstore heb opgestart. Maarja bij Sony zijn ze gek op lange lijstjes, want de downloadlijst is natuurlijk ook een onoverzichtelijke zooi.

Het is hoe dan ook een nadeel dat digitaal je snel games laat "vergeten" , want vroeger als ik een gamedoosje vond kon dat er voor zorgen dat ik het spel weer eens wilde proberen, maar digitaal ben ik al lang het overzicht kwijt wat ik heb gekocht. Al verschillende games op Steam gekocht die ik dus blijkbaar al op de PS3/Ps4 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Beakzz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:06:
[...]
want de downloadlijst is natuurlijk ook een onoverzichtelijke zooi.
Inderdaad, vreselijk gewoon. Zeker nadat ik PS+ had, begon mijn lijst van titels wel enorm snel toe te nemen, zeker gezien ik ook telkens de Vita en PS4 games 'kocht', terwijl ik nog geen van beide had. Uiteindelijk heb ik gewoon alles in een Excel file gedropt, en blijven bijhouden/uitbreiden... Die is zoals je kunt zien ondertussen al behoorlijk uitgebreid:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/10o2sr4.jpg

Overigens heb ik vorige week wel een vrij goede oplossing gevonden voor die Downloadlijst als je Chrome als browser gebruikt: de PSDLE plugin : https://chrome.google.com...mgdemnpbfagndcnmhii?hl=en .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
DrWoetR schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:04:
Ik zag gisteren in de Store een app voor parental control, is dat niet iets? Ik heb geen idee of deze gratis is hoor...
Lijkt me raar dat dit via een afzonderlijk te downloaden app zou zijn, want parental control heeft impact op de gehele user interface. Sowieso snel gegoogled en in de PS Store gekeken en helemaal niets hierover gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Oh leuk. Rants! Ik heb ook nog een irritatiepuntje.
Vrijwel elke keer dat ik m'n PS4 opstart krijg ik een "Discovery" notification. Iets onzinnigs dat je getipt wordt om ergens iets in te stellen. Die notification(s) kun je zo te zien niet opruimen. Ondertussen wéét ik 't wel, Sony... :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
Damn wat is die demo vet van uncharted.
Speelt echt super smooth met 60fps. En de graphics zijn echt stukken scherper en beter dan ps3 versie. En ja zat er meteen weer hellemaal in. Heerlijke sfeer, humor, en ook al is het last gen game de graphics zijn echt heel nice!!.
Effe met broertje samen de collection bestellen. Want ja die moet er gewoon komen. Beste game reeks van last gen imo.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
spaceboy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:34:
Oh leuk. Rants! Ik heb ook nog een irritatiepuntje.
Vrijwel elke keer dat ik m'n PS4 opstart krijg ik een "Discovery" notification. Iets onzinnigs dat je getipt wordt om ergens iets in te stellen. Die notification(s) kun je zo te zien niet opruimen. Ondertussen wéét ik 't wel, Sony... :(
Die heb ik ook, erg vervelend. Heb zelf ook geen oplossing kunnen vinden.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45
Bij mij geeft ie een notificatie sinds ik de optie voor ruststand heb ingeschakeld. Die notificatie komt dan naar voren bij het aanzetten, als ik de PS4 echt uit had gezet. Toen ik nooit de ruststand gebruikte (en dus niet geactiveerd had), had ik die notificatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

vanavond even die demo van Uncharted downloaden, ben erg benieuwd hoe die speelt. En vooral hoe het zich tot Tomb Raider verhoudt, want die speelde in elk geval heerlijk qua gameplay. (in het weekend Last of Us gespeeld, en dat is dant och weer even een tikkeltje anders). Heel benieuwd of Uncharted zelfs nog lekkerder speelt dan Tomb Raider...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik vind uncharted lekkerder spelen dan tomb raider( neem aan je bedoelt de remaster op ps4? ) maar die tomb raider speelde ook erg goed. Ben zeer benieuwd wat de nieuwe tomb raider gaat doen. Wie weet haal ik hem meteen op de x1.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"Twitch app wordt deze herfst werkelijkheid voor PlayStation systemen"

Bron: http://www.psx-sense.nl/2...ijkheid-voor-playstation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Hallo,

Ik heb mijn PS4 nu bijna 1,5 jaar en sinds gister avond maakt die een raar geluid ook als die in rustmodus staat het lijkt wel of de ventilator iets blijft draaien en ook tikken? Zou dit evt met stof te maken kunnen hebben dat die dit doet?
Heb wel de Beta 3.00 erop staan

En hoelang zit er garantie op?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Garantie voor dit soort spullen is in NL standaard 2 jaar.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Roeligan schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:49:
Garantie voor dit soort spullen is in NL standaard 2 jaar.
Moet je wel bij je verkoper halen, Sony geeft maar 1 jaar.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Mars18 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:51:
[...]

Moet je wel bij je verkoper halen, Sony geeft maar 1 jaar.
Heb hem gekocht bij intertoys

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
sten123 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:55:
[...]

Heb hem gekocht bij intertoys
Teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

ilfamo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:06:
[...]

Het werkt idd heel goed. Spellen als Driveclub en Fifa zijn prima te doen. Heb bij een Used Products zo'n houder op de kop kunnen tikken die je om je controller klemt en waar je je tablet op kan zetten. Das erg handig. Het enige lastige is dat als je je controller aan je tablet koppelt hem weer aan je PS4 moet koppelen als je op je tv wil spelen. En daarna weer aan je tablet moet koppelen als je daar verder wil spelen.
Zn houder lijkt me absoluut niet fijn, word toch best zwaar een 10inch tablet met controller vast te houden. Ik zet de tablet gewoon op mn benen dmv een hoesje wat ook een standaard kan worden.

Verder is de makkelijkste oplossing een aparte controller voor TV en Tablet. Maarja die heb ik niet, voor nu dus gewoon switchen waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Griffin schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:57:
[...]

Zn houder lijkt me absoluut niet fijn, word toch best zwaar een 10inch tablet met controller vast te houden. Ik zet de tablet gewoon op mn benen dmv een hoesje wat ook een standaard kan worden.

Verder is de makkelijkste oplossing een aparte controller voor TV en Tablet. Maarja die heb ik niet, voor nu dus gewoon switchen waar nodig.
Ik denk ook dat hij de houder gebruikt voor de telefoon. Met een tablet wordt hij toch wat topzwaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Zonet Uncharted The Nathan Drake Collection besteld. Nooit een PS3 gehad, dus dit is een must buy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Laatst online: 16-10-2024
Rebbelx schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:39:
Zonet Uncharted The Nathan Drake Collection besteld. Nooit een PS3 gehad, dus dit is een must buy!
Voor mij hetzelfde! Ook nooit een PS3 gehad, dus dit zal zeker de moeite waard zijn.
Besteld bij Wehkamp met de 10 euro kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ballantines schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:41:
[...]

Voor mij hetzelfde! Ook nooit een PS3 gehad, dus dit zal zeker de moeite waard zijn.
Besteld bij Wehkamp met de 10 euro kortingscode.
Oh ja. Goed punt. Welke code is dat? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ben enorm onder de indruk van The Last Of Us. Met een doorsnee game was je al lang klaar geweest, maar dit is een game waar je eigenlijk hoopt dat hij nooit eindigt. Nu ben ik naar mijn idee al vrij ver in het spel, en begin bang te raken dat ik zo bij het einde ben ha ha.

Die Uncharted collection moet ik ook maar gaan halen aangezien ik ook nooit een PS3 heb gehad. Ooit een stukje gezien bij een familie lid. Volgensmij speelt het een beetje hetzelfde als The Last of Us. Minus de infected. En met 3 uncharted games ben je natuurlijk ook wel even zoet. Is het hier ook een soort remastered versie die op 1080p draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
LunaTempesta schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:51:
Ben enorm onder de indruk van The Last Of Us. Met een doorsnee game was je al lang klaar geweest, maar dit is een game waar je eigenlijk hoopt dat hij nooit eindigt. Nu ben ik naar mijn idee al vrij ver in het spel, en begin bang te raken dat ik zo bij het einde ben ha ha.

Die Uncharted collection moet ik ook maar gaan halen aangezien ik ook nooit een PS3 heb gehad. Ooit een stukje gezien bij een familie lid. Volgensmij speelt het een beetje hetzelfde als The Last of Us. Minus de infected. En met 3 uncharted games ben je natuurlijk ook wel even zoet. Is het hier ook een soort remastered versie die op 1080p draait?
Uncharted speelt vrijwel hetzelfde als The Last of Us idd, maar dan een ander stijltje. En yes, remastered op 1080P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Weet iemand of de Uncharted Collection preloaded als je een preorder doet ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
spaceboy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:46:
[...]

Oh ja. Goed punt. Welke code is dat? :)
code: nieuw
(je moet er wel een nieuw account voor maken als je er ooit wat besteld hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:52:
[...]
Uncharted speelt vrijwel hetzelfde als The Last of Us idd, maar dan een ander stijltje. En yes, remastered op 1080P :)
Als ik Uncharted ga spelen, dan laat ik het enkel en alleen bij deel 4. Heb ook geen PS3 gehad, dus zou best de remasters kunnen/willen spelen, maar ik heb toch geen tijd om alle delen door te spelen. Ik ga ervan uit dat ik deel 4 vast ook als losstaand verhaal kan spelen. Misschien dat ik hooguit een beetje moet inlezen op de geschiedenis (if related).

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 29-09-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Dan doe ik ook maar even een rant-duit in het zakje:

-PS4 die niet meer naar behoren (érg traag) werkt nadat je streams hebt gekeken.
-Application errors. Steeds minder gelukkig; het vaakst nog bij BF4.
-Bij opstarten de melding krijgen dat het systeem niet goed was afgesloten en maar standaard op "send report"klikt, terwijl ik wel gewoon via "turn of ps4" heb afgesloten.
-"turn off ps4" kiezen na alle applicaties gesloten te hebben om 'm te horen afsluiten met meerdere "fout-"piepjes.
-De downloadsnelheden... 1991 was nog sneller.

Verder vind ik alles wel prima eigenlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2015 12:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ja die downloadsnelheden vallen mij ook enorm tegen. Wel slecht van Sony eigenlijk, niet van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:52:
[...]

Weet niet hoe lang het is geleden dat je beide games hebt gedaan, maar ze spelen echt totaal anders van elkaar. Om te beginnen is het tempo van Uncharted veel hoger en zit er enorm veel geklim, geklauter in met grote jumps die je soms maakt. TLoU heeft dit totaal niet en heeft een ontzettend laag tempo zonder enige vorm van acrobatische toeren. Daarbij is Uncharted in de zin van combat gewoon een 3rd person cover shooter met nagenoeg oneindig veel ammo, waarbij je aanzienlijk meer damage kunt incasseren. TLoU is veel meer stealth georiënteerd waarbij ammo zeer schaars is en je goed op je health moet letten. Sprayen is nagenoeg onmogelijk en er is ook veel meer weapon sway aanwezig in TLoU. In Uncharted zit verder geen crafting systeem waarbij je supplies moet verzamelen en je kunt ook geen abilities upgraden.

Kortom: de enige overeenkomst tussen beide games is dat ze in third person gespeeld worden, maar daarmee houdt het dan wel op.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 29-09-2015 13:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Mocht het nog niet bekend zijn, morgen komt system software 3.0 uit.
Zie voor meer info:

http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:28:
Zie voor meer info:

Hopen dat 'ie beter draait dan de beta. Man man man, wat een connectieproblemen heb ik daarin gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie voor meer info:

Goed nieuws dus, ik draai de beta van 3.0 al weken zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Zie voor meer info:

Ben benieuwd om die PS+ feature. Er wordt gesproken dat je daar dan ook je volledige IGC collectie kunt zien. Als diezelfde collectie dan ook niet meer in je Library voorkomt, maar enkel daar, zou dat wel fijn zijn, want zo organizeerde ik dus manueel mijn PS3 games wat met PS4 niet meer kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:12:
[...]

Weet niet hoe lang het is geleden dat je beide games hebt gedaan, maar ze spelen echt totaal anders van elkaar. Om te beginnen is het tempo van Uncharted veel hoger en zit er enorm veel geklim, geklauter in met grote jumps die je soms maakt. TLoU heeft dit totaal niet en heeft een ontzettend laag tempo zonder enige vorm van acrobatische toeren. Daarbij is Uncharted in de zin van combat gewoon een 3rd person cover shooter met nagenoeg oneindig veel ammo, waarbij je aanzienlijk meer damage kunt incasseren. TLoU is veel meer stealth georiënteerd waarbij ammo zeer schaars is en je goed op je health moet letten. Sprayen is nagenoeg onmogelijk en er is ook veel meer weapon sway aanwezig in TLoU. In Uncharted zit verder geen crafting systeem waarbij je supplies moet verzamelen en je kunt ook geen abilities upgraden.

Kortom: de enige overeenkomst tussen beide games is dat ze in third person gespeeld worden, maar daarmee houdt het dan wel op.
Zou je dan ook zeggen dat Uncharted (veel) dichter tegen Tomb Raider aanzit dan tegen The Last of Us? (gameplay/besturingsgewijs met name?)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
Ik krijg net als dvdkiwi na afsluiten een foutpiep. Dit doet naar mijn mening vaker nu met de nieuwe update. Hoop dat het een software probleem is dan hardware. Nog meer mensen die hiermee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuNaTiC schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:51:
[...]

Zou je dan ook zeggen dat Uncharted (veel) dichter tegen Tomb Raider aanzit dan tegen The Last of Us? (gameplay/besturingsgewijs met name?)
Lijkt me logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb zelf Uncharted nog nooit gespeeld, maar heb jou ook niet over Tomb Raider zien posten, dus dat was niet per se een conclusie die ik kon trekken als het gaat om jóuw mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Nvt meer

[ Voor 99% gewijzigd door SC4RF4C3 op 30-09-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuNaTiC schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:11:
[...]

Ik heb zelf Uncharted nog nooit gespeeld, maar heb jou ook niet over Tomb Raider zien posten, dus dat was niet per se een conclusie die ik kon trekken als het gaat om jóuw mening ;)
Je kan ook ff op YT kijken. Staat zat gameplay. :+

Betreft overigens niet echt mijn mening, maar meer feitjes, zoals hierboven opgesomd. :P

Maar om toch antwoord te geven: Uncharted en TR zitten allebei in de schatzoek/action adventure hoek en bevatten beide acrobatische gameplay elementen. Dus ja, dat lijkt beide meer op elkaar dan op een adventure/stealth/horror game met schaarse ammo. TR heeft crafting als toevoeging, maar de core gameplay is vrijwel identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M0otje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:55:
Ik krijg net als dvdkiwi na afsluiten een foutpiep. Dit doet naar mijn mening vaker nu met de nieuwe update. Hoop dat het een software probleem is dan hardware. Nog meer mensen die hiermee te maken hebben?
Dat had ik een paar maanden geleden ook vaak als ik de apps eerst afsloot.

Nu zet ik mijn PS4 altijd in rustmode / resumeplay met apps onafgesloten.

Dit doe ik al een maand of 2 en ik heb mijn PS4 niet meer horen piepen tijdens het in rustmode zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Dat is geen oplossing...
Ik wil mijn ps4 gewoon uitzetten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:31:
Dat is geen oplossing...
Ik wil mijn ps4 gewoon uitzetten ;)
Why? In restmode doet 'ie ook automatisch alles updaten 's nachts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45
djmelvee schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:34:
[...]

Kost wel iets meer stroom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:34:
[...]
Omdat hij dat wil..... is toch geen verantwoording voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
ralph075 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:45:
[...]

Jeez, relax man. 't Is maar een vraag uit interesse hoor. Het spijt me.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
Ik laat hem soms ook wel eens in restmode staat met de game op de achtergrond, maar als ik weet dat ik bijv. de volgende dag hem niet ga gebruiken, dan zet ik hem ook liever uit. Weet niet hoe groot de besparing qua stroom is! Maar misschien ook meer het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:47:
[...]

Jeez, relax man. 't Is maar een vraag uit interesse hoor. Het spijt me.. :/
Niet persoonlijk, had misschien een ;) bij gemoeten voor een goede gemoedsrust ;)

Het komt nog al eens voor dat iemand hier iets wil/vraagt en dat er vervolgens opmerkingen overeenkomen dat het nergens voor nodig is om allerlei uiteen lopende redenen...

maar als iemand iets wil omdat ie dat simpelweg wil, dan hoeft zo iemand toch niet omgepraat te worden voor een andere optie...?

I'm relaxed 8)
;)
Ballantines schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:49:
Ik laat hem soms ook wel eens in restmode staat met de game op de achtergrond, maar als ik weet dat ik bijv. de volgende dag hem niet ga gebruiken, dan zet ik hem ook liever uit. Weet niet hoe groot de besparing qua stroom is! Maar misschien ook meer het idee.
Besparing is verwaarloosbaar, maar als PS langere periode niet wordt gebruikt, zet ik hem ook liever uit.
Why? Just a feeling..

[ Voor 29% gewijzigd door ralph075 op 29-09-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Gelukkig, ik ook :9 !

Ben altijd benieuwd naar de mening van mensen over dit soort dingen, ik laat hem zelf namelijk vrijwel altijd in restmode staan maar merk soms wel dat 'ie een reboot nodig heeft. Net als m'n PC's enzo.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:14:
[...]

Je kan ook ff op YT kijken. Staat zat gameplay. :+

Betreft overigens niet echt mijn mening, maar meer feitjes, zoals hierboven opgesomd. :P

Maar om toch antwoord te geven: Uncharted en TR zitten allebei in de schatzoek/action adventure hoek en bevatten beide acrobatische gameplay elementen. Dus ja, dat lijkt beide meer op elkaar dan op een adventure/stealth/horror game met schaarse ammo. TR heeft crafting als toevoeging, maar de core gameplay is vrijwel identiek.
Misschien druk ik me dan wel gewoon ongelukkig uit ;) Uiteraard heb ik inmiddels de nodige gameplay bekeken van Uncharted. Maar uiteindelijk gaat er niets boven het zelf spelen en hoe de game qua besturing, mapping van de knoppen e.d. aanvoelt.

In een veeerrrr verleden toen ik nog weleens games op de PC speelde, was mijn eerste game Fifa 96, wat heerlijk speelde qua gameplay. Fifa 97 zag er weer veeeel mooier uit, en aan de beelden te zien een flinke verbetering. Uiteindelijk na het zelf spelen moest ik concluderen dat de gameplay/besturing echt flink was verslechterd. Fifa 98 had dat gelukkig daarna weer gefixt.

Nog erger was het met de K-1 vechtgames op de PS2. Had ik een 2002 en 2003-versie, gemaakt door Konami, wat ongeloof heerlijk en realistisch speelde. De opvolgers, gemaakt door een andere uitgever, zag er grafisch weliswaar mooier uit, qua beelden ook veelbelovend, maar de besturing en gameplay was dra-ma-tisch.

Vandaar dat ik echt om je persoonlijke mening vroeg. Rest wat je beschrijft is me wel bekend/duidelijk. Thanks voor je reactie in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Is er ergens een overzicht te vinden van HD's die werken in de PS4 want het wordt hoog tijd dat ik m'n HD vervang, hij zit bomvol en er komt weer een hele rij nieuwe games aan. Bij voorkeur een externe die ik kan omwisselen met de bestaande schijf, en liefst een 7200rpm schijfje.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Als je even de zoekfunctie gebruikt weet je precies welke je moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PS4 vehicle combat game Hardware: Rivals enters beta tomorrow. Find out how to join in:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQEpJ9YVEAA8VTG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Cyleo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:15:
[...]

Ik denk ook dat hij de houder gebruikt voor de telefoon. Met een tablet wordt hij toch wat topzwaar ;)
Ik heb zowel de z2 telefoon als z2 tablet en gebruik de beide met die houder. Gewicht valt reuze mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 12:22
ilfamo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:23:
[...]

Ik heb zowel de z2 telefoon als z2 tablet en gebruik de beide met die houder. Gewicht valt reuze mee hoor.
Same here. Met een Tablet is het prima te doen ook.
Als je de controller verbonden laat met de PS4 direct heb je ook 0 lag. Dan is de remote play functie (hoewel beperkt qua Wifi bereik) echt nagenoeg perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:45:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd wel benieuwd ben naar de motivatie van mensen om de PS4 volledig uit te schakelen. Ik kan me namelijk maar moeilijk voorstellen dat dat beetje extra stroombesparing opweegt tegen resume play, remote play, opladen headset/controllers, game updates en het via internet kunnen pushen van gamedownloads. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Kashika schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:57:
[...]

Same here. Met een Tablet is het prima te doen ook.
Als je de controller verbonden laat met de PS4 direct heb je ook 0 lag. Dan is de remote play functie (hoewel beperkt qua Wifi bereik) echt nagenoeg perfect :)
Maar dan is je play niet zo remote toch? Want als je ps4 bv op een andere verdieping staat maakt je controller niet direct verbinding.

Werkt dus alleen als je in dezelfde ruimte bent?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
Updates en games worden meestal van tevoren aangekondigd. Als ik weet dag er iets gedownload moet worden laat ik de PS4 naar restmode gaan, anders niet.

Nee, ik ben niet iemand die dat speciaal voor de energie doet, maar het is onzin om hem aan te laten staan terwijl hij niet wordt gebruikt. (In restmode verbruikt hij nog redelijk wat)

[ Voor 7% gewijzigd door Uffeltje op 29-09-2015 16:12 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Iemand die weet wanneer de plus games bekend worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Scrisissszzz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:10:
[...]

Maar dan is je play niet zo remote toch? Want als je ps4 bv op een andere verdieping staat maakt je controller niet direct verbinding.

Het werkt in het hele huis, als je je controller koppelt met je tablet. Als je bij de ps4 in de buurt blijft kan je het koppelen overslaan. Enige is dat als ik via Remote Play de Ps4 aanzet mijn tv uit blijft. Druk ik de controller in gaat de tv aan omdat hij hdmi gekoppelt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:06:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd wel benieuwd ben naar de motivatie van mensen om de PS4 volledig uit te schakelen. Ik kan me namelijk maar moeilijk voorstellen dat dat beetje extra stroombesparing opweegt tegen resume play, remote play, opladen headset/controllers, game updates en het via internet kunnen pushen van gamedownloads. :)
Zat redenen te verzinnen:
  • Als je een game netjes afsluit heb je resume play niet nodig
  • Als men PS helemaal uitzet, krijg je na een stroomdip of -uitval geen melding dat de PS niet goed was afgesloten
  • Als iemand bij voorbaat weet de komende dagen niet te spelen, hoeft ie niet aan te blijven (ongeacht stroomverbruik of updates). Besef is aanwezig dat ie dan een volgende keer (eventueel) eerder aan moet ivm updates
  • Het oranje lichtstreepje leidt iemand af als hij TV kijkt...
  • Iemand heeft een tik en apparatuur moet simpelweg uit als het niet wordt gebruikt
  • Iemand z'n tv-meubel hangt aan 1 stroompunt en die gaat uit als het bedtijd is
  • ...
Ieder z'n meug ;)
Ik kan me namelijk maar moeilijk voorstellen dat
En dit is tegenwoordig (helaas) vaak een punt, als men het zich niet voor kan stellen voor zichzelf, dan is het uit den boze* dat het voor een ander wel een dingetje kan zijn.
* Gechargeerd en (wellicht) niet direct voor jou ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ralph075 op 29-09-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:15:
Volg je best deze thread voor: [PS] Playstation Plus. Maar het zou inderdaad nu zo ongeveer moeten zijn, gezien de games de eerste dinsdag van de games te downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:15:
Voeg de PS Blog toe aan je favorieten ;)

http://blog.eu.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 12:22
Scrisissszzz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:10:
[...]

Klopt. Het is wel remote play, omdat je niet de TV hoeft te gebruiken. Die controller heeft best wat bereik ook.
En je kunt als je op een andere etage bent wel met je smartphone of tablet verbinden. Alleen dan merk je wel een duidelijke lag. En dat ligt echt puur aan de verbinding tussen de controller en de smartphone/tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:18:
[...]

Zat redenen te verzinnen:
  • Als je een game netjes afsluit heb je resume play niet nodig
  • Als men PS helemaal uitzet, krijg je na een stroomdip of -uitval geen melding dat de PS niet goed was afgesloten
  • Als iemand bij voorbaat weet de komende dagen niet te spelen, hoeft ie niet aan te blijven (ongeacht stroomverbruik of updates). Besef is aanwezig dat ie dan een volgende keer (eventueel) eerder aan moet ivm updates
  • Het oranje lichtstreepje leidt iemand af als hij TV kijkt...
  • Iemand heeft een tik en apparatuur moet simpelweg uit als het niet wordt gebruikt
  • Iemand z'n tv-meubel hangt aan 1 stroompunt en die gaat uit als het bedtijd is
  • ...
* Hoezo niet? Het hele principe van resume play is je PS knop indrukken en binnen enkele seconden gelijk weer verder kunnen spelen daar waar je gebleven bent? Ik begrijp niet helemaal wat het afsluiten van een game (wat je in principe al doet als je je PS4 volledig uitzet) daar precies mee te maken heeft?
* Ja en dan? Daarbij: hoe groot is die kans? En als het gebeurt is 'ie zo weer aan toch?
* Met de snelheid van PSN ook niet echt wenselijk.
* Plak er iets overheen.
* Sorry, kul argument. "Iemand heeft een tik". Haha. :P
* Is wat voor te zeggen, maar dat is meer onmacht. Daarbij hebben decoders, routers en TV's tegenwoordig ook de mogelijkheid om zelfstandig updates binnen te halen. Derhalve zeer "ouderwets" en onpraktisch om alles uit te schakelen.
Pagina: 1 ... 147 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link