It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Yes, via die verkoper inderdaad.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Toch vraag ik me af hoe die persoon aan die keys gekomen is waardoor hij het met een mooie korting kan verkopen.Amaze86 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:16:
[...]
Hij is hier ook actief V&A gewoon betrouwbaar.
(Zie hem niet meer)
PSN : Geraedus
Ging ook door mijn hoofd ja. Maar interessant. Mijn PS+ premium loopt nog 4 maanden.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Toch vraag ik me af hoe die persoon aan die keys gekomen is waardoor hij het met een mooie korting kan verkopen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Tja en hij verkoopt ze zeker al een jaar, nog voldoende voorraad.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Toch vraag ik me af hoe die persoon aan die keys gekomen is waardoor hij het met een mooie korting kan verkopen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik vroeg me dat ook af, was ook gaan Google en blijkbaar op Ebay, en ook andere websites als Eneba hadden ze deze codes.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Heb je niet naar de herkomst van de code gevraagd? Een eerlijke verkoper kan dat gewoon vertellen lijkt me.Linksquest schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:05:
[...]
Ik vroeg me dat ook af, was ook gaan Google en blijkbaar op Ebay, en ook andere websites als Eneba hadden ze deze codes.
Had gekund, maar heb ik inderdaad niet gedaan.Raem schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:22:
[...]
Heb je niet naar de herkomst van de code gevraagd? Een eerlijke verkoper kan dat gewoon vertellen lijkt me.
Ik heb gezien dat er PS5 consoles verkocht worden met 2 jaar premium, ik gok dat de codes van die bundels komen.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Dat is de enige verklaring waarom de codes voor heel de EU werken en dat ze geen tegoed geven maar echt een lidmaatschap.
Edit: ik heb wel geen idee van waar hij al meer dan 200 codes gehaald heeft
[ Voor 8% gewijzigd door MathieuT op 15-05-2025 12:25 ]
Dan blijft nog de vraag hoe die daar aan komtMathieuT schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:23:
[...]
Ik heb gezien dat er PS5 consoles verkocht worden met 2 jaar premium, ik gok dat de codes van die bundels komen.
Dat is de enige verklaring waarom de codes voor heel de EU werken en dat ze geen tegoed geven maar echt een lidmaatschap.
Zolang ze niet uit een scam komen waar een 90 jarig omaatje onder druk giftcards heeft gekocht is het prima?MathieuT schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:23:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hopelijk is binnen die 2 jaar je PSN account niet gebanned omdat je een verlengingscode gekocht hebt van een bron die "mogelijk" de codes niet eerlijk verkregen heeft.htf99 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:40:
Bedankt voor de tip. Ik heb weer voordelig voor twee jaar kunnen verlengen.
Geloof je dat verhaal? Sony die verlies wenst te lijden?.BomBer_BeN schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:21:
ik had die meneer gevraagd waar de codes vandaan kwamen. hij vertelde mij dat hij bij sony werkt en daarom die codes goedkoop kan inkopen (denk alleen dat het niet de bedoeling is voor door te verkopen) maargoed
het lijkt me ook een apart verhaal. neem niet aan als jij iets van je werk mag kopen dat je het met winst zal doorverkopen of überhaupt mag doorverkopenGeraedus schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:27:
[...]
Geloof je dat verhaal? Sony die verkies wenst te lijden?.
Wellicht bied Sony het aan medewerkers aan voor eigen gebruik met korting, maar een handeltje zal niet de bedoeling zijn.BomBer_BeN schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:40:
[...]
het lijkt me ook een apart verhaal. neem niet aan als jij iets van je werk mag kopen dat je het met winst zal doorverkopen of überhaupt mag doorverkopen
Dan zullen tientallen codes ook wel een keer moeten opvallen zou je zeggen.
Hij heeft van de week een nieuwe advertentie gemaakt. De prijs is ook met 5 euro omhoog gegaan.giantgiantus schreef op zondag 18 mei 2025 @ 22:19:
Advertentie is nu wel offline 🤣
Vanaf volgende week voor Essential:
* Alone in the Dark
* NBA2k25
* Bombrush Cyberfunk
Voor Extra komt daar nog bij:
* Another Crab's Treasure
* Skull & Bones
* Destiny 2 Legacy Collection
* GTA 3 Remastered
En voor Premium:
* Riven
* Myst
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
What?! Riven was uit op PlayStation en ik wist dat niet ?!

Komend lang weekend direct spelen dus
Dat zegt genoeg toch?Capstie schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 13:56:
Die verkoper is ook vrij snel op zijn tenen getrapt, geblokkeerd na een vraag over de herkomst van de codes. Opmerkelijk
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik ben wel benieuwd naar Skull & Bones, hopelijk is dat een beetje leuk. Dan is PS extra toch weer de moeite geweestVrijdag schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:50:
[YouTube: PlayStation Plus Essential - June 2025 (PS+)]
* Alone in the Dark
* NBA2k25
* Bombrush Cyberfunk
Voor Extra komt daar nog bij:
* Another Crab's Treasure
* Skull & Bones
* Destiny 2 Legacy Collection
* GTA 3 Remastered
En voor Premium:
* Riven
* Myst
Ze komen aanstaande dinsdag toch uit?Twixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:39:
[...]
What?! Riven was uit op PlayStation en ik wist dat niet ?!![]()
Komend lang weekend direct spelen dus. Moet een jaar of 30 geleden zijn dat ik die speelde en nog altijd geweldige herinneringen aan.
Wel een hele mooie lijst, vooral voor Premium. Voor mij ook lang geleden dat ik Riven voor het laatst speelde.
Volgens https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/ zouden die vandaag al te downloaden moeten zijn. Da's inderdaad uitzonderlijk, maar de games op een dinsdag aankondigen was ook al uitzonderlijk. Ik vermoed dat ze afwijken door de Days Of Play.Vrijdag schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:50:
* Alone in the Dark
* NBA2k25
* Bombrush Cyberfunk
Inderdaad, ik was net even te enthousiast. Blijkbaar vanaf 5 juni.DaanHybrix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:47:
Ze komen aanstaande dinsdag toch uit?
EDIT: ik begrijp het wel niet zo goed. Riven is helemaal niet te vinden in de Store. Er was blijkbaar wel een release op de originele PlayStation. Ik vermoed/vrees dan ook een beetje dat het die versie is die nog uitgebracht moet worden op PSN. Dat zou verklaren waarom het enkel op Premium is (namelijk als onderdeel van de PSX classics).
[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 28-05-2025 10:26 ]
Even gekeken, maar ze staan er nog niet tussen. Misschien over een paar uurtjes(Als de andere kant van de wereld ook zijn oogjes opent).Twixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:21:
[...]
Volgens https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/ zouden die vandaag al te downloaden moeten zijn. Da's inderdaad uitzonderlijk, maar de games op een dinsdag aankondigen was ook al uitzonderlijk. Ik vermoed dat ze afwijken door de Days Of Play.
Er is ook geen andere versie van Riven voor consoles. De remake is alleen voor PC uitgebracht. Dit gaat inderdaad om de originele Playstation versie, net zoals Myst.Twixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:21:
[...]
EDIT: ik begrijp het wel niet zo goed. Riven is helemaal niet te vinden in de Store. Er was blijkbaar wel een release op de originele PlayStation. Ik vermoed/vrees dan ook een beetje dat het die versie is die nog uitgebracht moet worden op PSN. Dat zou verklaren waarom het enkel op Premium is (namelijk als onderdeel van de PSX classics).
Monthly Games for JuneTwixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:21:
[...]
Volgens https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/ zouden die vandaag al te downloaden moeten zijn. Da's inderdaad uitzonderlijk, maar de games op een dinsdag aankondigen was ook al uitzonderlijk. Ik vermoed dat ze afwijken door de Days Of Play.
[...]
Inderdaad, ik was net even te enthousiast. Blijkbaar vanaf 5 juni.
To start, here are the Monthly Games* for June, which will be available for all PlayStation Plus members beginning May 28:
NBA 2K25 | PS5, PS4 (available June 3)
Alone in the Dark (2024) | PS5 (available June 3)
Bomb Rush Cyberfunk | PS5, PS4 (available June 3)
Destiny 2: The Final Shape | PS5, PS4 (available May 28)
Helaas voor de mensen die lang weekend hebben
Of niet het word van het weekend 25 graden, dus ook prima weer om wat anders te doen dan gamenDaanHybrix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:11:
[...]
Monthly Games for June
To start, here are the Monthly Games* for June, which will be available for all PlayStation Plus members beginning May 28:
NBA 2K25 | PS5, PS4 (available June 3)
Alone in the Dark (2024) | PS5 (available June 3)
Bomb Rush Cyberfunk | PS5, PS4 (available June 3)
Destiny 2: The Final Shape | PS5, PS4 (available May 28)
Helaas voor de mensen die lang weekend hebben
Als dat gebeurt is het waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten.Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:21:
Is het trouwens de verwachting dat PS Plus (Extra, in mijn geval) nog in de aanbieding komt tijdens Days of Play? Lijkt me wel toch? Mijn abo loopt tot 23-6, dus dat is een mooie gelegenheid om te verlengen
Hm, jammer.Bor schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:22:
[...]
Als dat gebeurt is het waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten.
Dan ga ik online opzoek naar een aanbieding. Iemand tips? Ik hoef niet van die vage gasten die ineens 200 codes 'mogen verkopen', dat vertrouw ik niet.
Misschien heb je geluk en komt het toch nog voorbij maar de trend is al langere tijd niet veel tot niets voor bestaande abonnees te doen helaas.Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:24:
[...]
Hm, jammer.
Dan ga ik online opzoek naar een aanbieding. Iemand tips? Ik hoef niet van die vage gasten die ineens 200 codes 'mogen verkopen', dat vertrouw ik niet.
Aanbiedingen zijn al bekend gemaakt en geldt alleen voor nieuwe leden of het upgraden naar een hogere tier. Je zou dus kunnen kijken wat het voor jou kost om te upgraden naar Premium. Waarschijnlijk goedkoper dan straks in juni Extra verlengen.
https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/This Days of Play, save on a new or upgraded PlayStation Plus membership – players who join PlayStation Plus during this year’s celebration can save up to 33% on select 12-month memberships.* For players who are currently a PlayStation Plus Essential or Extra member, save 33% on the remainder of your membership when upgrading to PlayStation Plus Premium/Deluxe
[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 28-05-2025 12:54 ]
Zo te zien geldt dit alleen voor 'the remainder of your membership' helaas. Toch bedankt.Raem schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:52:
@Icephase
Aanbiedingen zijn al bekend gemaakt en geldt alleen voor nieuwe leden of het upgraden naar een hogere tier. Je zou dus kunnen kijken wat het voor jou kost om te upgraden naar Premium. Waarschijnlijk goedkoper dan straks in juni Extra verlengen.
[...]
https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/
Wat vond je van mud- en snowrunner? Dit is wel een iets andere game, maar wel van dezelfde maker. Ik heb snowrunner een beetje gespeeld en kan de charme van de game inzien, maar het is gameplay die je moet liggen. Mij lag het toch niet zo. Het is énorm slowpaced en behoorlijk moeilijk. Je moet het leuk vinden om met grote logge wagens door onbegaanbaar terrein te rijden, wat elke keer een enorme puzzel is, om spullen van A naar B te brengen. Je moet daar geduld en tijd voor hebben. Het is niet een game die je snel ff oppakt. Roadcraft zal wel een beetje van hetzelfde zijn.Hegeman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:16:
Zijn er hier ook mensen die Roadcraft hebben? Reviews zijn een beetje mehh, maar lijkt me wel leuk om steden en project opnieuw op te bouwen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Vervolgens upgrade je je vrachtwagen met een hogere suspension en/of andere banden en denk je dat je overal doorkomt. Jammer dan, een ander gebied is nog onbegaanbaarder.
Frustrerend, maar heerlijk onthaasten. Het moet je wel liggen.
Wat ik van Roadcraft heb gezien is dat wat minder frustrerend. Ik dacht geen schade of brandstofverbruik, meer gericht in het opbouwen van dingen. Stukje makkelijker ook.
Mijn indruk is dat ik het zelf wat te makkelijk vind, dus ik laat hem eerst wel even links liggen.
Ik kende Snowrunner niet maar ergens als bizar dat zo'n game al jarenlang Season Passes heeft. Dan vraag ik mezelf toch altijd af hoe speelbaar de basisgame eigenlijk is..B-Real schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:23:
Ik kan mijn tijd wel aardig kwijt in Snowrunner. Lekker met vrachtwagentjes door de bagger ploegen. Jezelf vastrijden. Jezelf losmaken met een lier of toch een andere vrachtwagen halen om je eruit te trekken. Net voordat je het eindpunt haalt zonder brandstof staan of na een barre toch kantelen met de hele combinatie.
Vervolgens upgrade je je vrachtwagen met een hogere suspension en/of andere banden en denk je dat je overal doorkomt. Jammer dan, een ander gebied is nog onbegaanbaarder.
Frustrerend, maar heerlijk onthaasten. Het moet je wel liggen.
Wat ik van Roadcraft heb gezien is dat wat minder frustrerend. Ik dacht geen schade of brandstofverbruik, meer gericht in het opbouwen van dingen. Stukje makkelijker ook.
Mijn indruk is dat ik het zelf wat te makkelijk vind, dus ik laat hem eerst wel even links liggen.
Season pass nog niet eens aangeschaft, want vermaak mij al tientallen uren met het basisspel.
Het lijkt met slechts drie regio's, met elk vier subregio's wat beperkt maar voordat je daar door bent (ik dus nog niet) ben je wel wat uurtjes verder.
Nogmaals, het spel moet je liggen maar het heeft mij echt verbaasd.
Anyway, er is een snowrunner topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2005150
Uitermate speelbaar. Dat de ontwikkelaar de game zo lang is blijven ondersteunen heeft niet te maken met de speelbaarheid van de basisgame maar juist met de liefde van de ontwikkelaars voor de game.Deezers schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:40:
[...]
Ik kende Snowrunner niet maar ergens als bizar dat zo'n game al jarenlang Season Passes heeft. Dan vraag ik mezelf toch altijd af hoe speelbaar de basisgame eigenlijk is..
De basisgame levert zo'n 200 uur aan speeltijd en elke year pass gooit daar zo een 200 uur bovenop. Het is ook niet zo dat de basisgame kwaliteit of content mist, integendeel zelfs.
Hier staat de teller inmiddels op 800 uur en dan heb ik de laatste year pass nog niet eens
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:56:
[...]
Zo te zien geldt dit alleen voor 'the remainder of your membership' helaas. Toch bedankt.
:strip_exif()/f/image/13K5TUVDv3zRFrgKnSDDuwL3.png?f=user_large)
klopt helemaal
Hm... misschien nu verlengen en vervolgens voor weinig de upgrade naar Premium maken... maar eigenlijk vind ik Premium niet zo interessant...
Op zich zou dat niet heel raar zijn. Er komen meer en meer PS5 versies / titels uit dus daar kunnen ze de maanden prima mee vullen denk ik.Deezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:16:
Ik zag trouwens dit staan bij PlayStation Plus informatie: Vanaf januari 2026 worden er voor PS4 minder regelmatig maandelijkse games en gamecatalogustitels toegevoegd.
Premium is voor mij met name interessant voor de cloudfunctie van de Playstation Portal. Het aanbod van premium qua games kan me gestolen worden, al die oude games boeien me niet.Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:54:
Ja da's wel een mooie deal van die 33% korting op PS Plus Premium, maar dus alleen als je al een wat langer lopende PS Plus hebt.
Hm... misschien nu verlengen en vervolgens voor weinig de upgrade naar Premium maken... maar eigenlijk vind ik Premium niet zo interessant...
€8,50 per maand en ik zie bij de classics en Ubisoft spellen ook een aantal spellen die ik eigenlijk nog wel wil spelen. Misschien dat ik toch maar overstap naar Premium.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben naar Extra gegaan toch maar weer, aangezien voor mij een leuk spel zoeken soms best lastig is.Vrijdag schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:58:
5 juni loopt mijn Essential + af. Zit nu toch wel met een schuin oog te kijken naar Premium. Dan kost dat namelijk nog €101,83. Extra komt op €94,49 en Essential €57,59.
€8,50 per maand en ik zie bij de classics en Ubisoft spellen ook een aantal spellen die ik eigenlijk nog wel wil spelen. Misschien dat ik toch maar overstap naar Premium.
Ik vind veel spellen niet leuk, dus iets nieuws leuks vinden is lastig. en zoals ik vorige week 3 spellen gekocht heb waarvan ik er 2 al niks aan vond uiteindelijk.
Zo kan ik het toch wat makkelijker spellen proberen, en vind ik het spel echt leuk. vind ik het niet erg er nog eens geld aan uit te geven extra(Om de ontwikkelaar te steunen).
Oude ps2/psp klassiekers boeien mij niet, dus ik ga niet naar Premium toe.
[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-06-2025 10:59 ]
Heb je die games dan blind gekocht? Geen reviews of gameplay bekeken?Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:58:
[...]
en zoals ik vorige week 3 spellen gekocht heb waarvan ik er 2 al niks aan vond uiteindelijk.
Beetje wel wat filmpjes bekeken, en goed het was niet veel geld 20 euro totaal ofzo(Voor 3 spellen).Raem schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Heb je die games dan blind gekocht? Geen reviews of gameplay bekeken?
Maar toch als nog zegt een filmpje niet alles, uiteindelijk merk je pas als je het zelf speelt.
Welke games waren dat? Ik heb ze nu Premium genomen om Ghost of Tsushima, Returnal, Prince of Persia, Death Stranding te proberen. Via Vinted kan maar scheelt niet heel veel dan met een jaarabonnement nu a 100 euro. LoU moet ik ook nog. En mochten ze inderdaad tegenvallen of niet mijn game zijn dan is het op naar de volgende gameCarlos0_0 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:58:
[...]
Ik ben naar Extra gegaan toch maar weer, aangezien voor mij een leuk spel zoeken soms best lastig is.
Ik vind veel spellen niet leuk, dus iets nieuws leuks vinden is lastig. en zoals ik vorige week 3 spellen gekocht heb waarvan ik er 2 al niks aan vond uiteindelijk.
Zo kan ik het toch wat makkelijker spellen proberen, en vind ik het spel echt leuk. vind ik het niet erg er nog eens geld aan uit te geven extra(Om de ontwikkelaar te steunen).
Oude ps2/psp klassiekers boeien mij niet, dus ik ga niet naar Premium toe.
Daarvoor kun je gewoon Extra nemen, dan kan je de spellen ook downloadenDeezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:13:
[...]
Welke games waren dat? Ik heb ze nu Premium genomen om Ghost of Tsushima, Returnal, Prince of Persia, Death Stranding te proberen. Via Vinted kan maar scheelt niet heel veel dan met een jaarabonnement nu a 100 euro. LoU moet ik ook nog. En mochten ze inderdaad tegenvallen of niet mijn game zijn dan is het op naar de volgende game
O wacht was wel iets meer kwijt, maar heb 2 spellen gekocht die ik nog graag Digitaal wou. omdat ik nu een ps5 pro heb zonder disc drive.
Maar de 2 spellen die ik gekocht had en niet leuk vond waren, Still Wakes the Deep & Kuifje reporter.
Kuifje ging op zich nog wel, alleen spel bevroor ergens volledig. Toen Was ik er klaar mee even haha(Maar het was niet heel geweldig ofzo).
Alone in The Dark gedownload, maar viel tegen.
Ik moet wel zeggen dat PS Plus (Premium) wel goed bezig is. Ik hoop de volgende maand op een heruitgave van Crusader No Remorse (PS1)
Je kan proberen contact op te nemen met de klantenservice en dit probleem voorleggen. Heel misschien, niet geschoten...., helpen ze je. Als je niks doet, is het inderdaad niet mogelijk.Canerooo schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:21:
Vorig jaar 8 juni heb ik een ps plus aangeschaft ivm days of play korting. Vanwege een grote storing afgelopen jaar heeft PlayStation 5 dagen extra ps plus gegeven. Nu val ik buiten de boot en moet ik 71€ betalen. Hoe kan ik alsnog niet gebruik maken van die 5 dagen extra die ik heb gekregen ? Ik wil hem weer voor dezelfde prijs 57€ kopen. Iemand tips? Of heb ik dikke pech ?
De kans is vrij klein dat je antwoord krijgtDeezers schreef op maandag 9 juni 2025 @ 12:00:
[...]
Je kan proberen contact op te nemen met de klantenservice en dit probleem voorleggen. Heel misschien, niet geschoten...., helpen ze je. Als je niks doet, is het inderdaad niet mogelijk.
Ik heb ze gebeld en ze haalden de 5 dagen extra er vanaf zodat ik alsnog gebruik kon maken van de days of play actie. blij mee.Deezers schreef op maandag 9 juni 2025 @ 12:00:
[...]
Je kan proberen contact op te nemen met de klantenservice en dit probleem voorleggen. Heel misschien, niet geschoten...., helpen ze je. Als je niks doet, is het inderdaad niet mogelijk.
Dat is toch wel netjes, benieuwd of het nu uiteindelijk ook echt gebeurtCanerooo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:18:
[...]
Ik heb ze gebeld en ze haalden de 5 dagen extra er vanaf zodat ik alsnog gebruik kon maken van de days of play actie. blij mee.
jazeker. Ze betreurden de situatie. Ze vroegen aan de tel om te controleren nu of de ps plus ervanaf is gehaald. Uiteindelijk bleek dat zo. Ik heb direct een nieuwe ps plus aangeschaft met korting. Top service van playstationCarlos0_0 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:21:
[...]
Dat is toch wel netjes, benieuwd of het nu uiteindelijk ook echt gebeurt.
Niet verwacht, top dat het gelukt isCanerooo schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:31:
[...]
jazeker. Ze betreurden de situatie. Ze vroegen aan de tel om te controleren nu of de ps plus ervanaf is gehaald. Uiteindelijk bleek dat zo. Ik heb direct een nieuwe ps plus aangeschaft met korting. Top service van playstation
Ze plannen die gratis dagen altijd heel strategisch rond mei of november.. sowieso altijd bijzonder dat ze bij storing extra dagen geven. Dat is vaak niet nodig. Maar fijn dat het gelukt is
Tja, hopen op betere maanden dan maar.Linksquest schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:36:
De extra en premium games zijn bekend.
[YouTube: PlayStation Plus Extra and Premium - June 2025 (PS+)]
Hopen maar op betere maanden eens voor extra, op gta3 Devine na(Welke ik al heb). allemaal in mijn ogen bah en saaiLinksquest schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:36:
De extra en premium games zijn bekend.
[YouTube: PlayStation Plus Extra and Premium - June 2025 (PS+)]
Scheelt in Augustus Mafia komt, dus binnenkort sowieso wel weer iets nieuws te spelen.
We hopen al maanden op betere maanden qua games 🤡.Carlos0_0 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:40:
[...]
Hopen maar op betere maanden eens voor extra, op gta3 Devine na(Welke ik al heb). allemaal in mijn ogen bah en saai.
Scheelt in Augustus Mafia komt, dus binnenkort sowieso wel weer iets nieuws te spelen.
Maar goed je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Dat mag best. Je betaalt er gewoon voor hoor.Geraedus schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 06:03:
[...]
Maar goed je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Eind juni Death Stranding 2 bedoel jeCarlos0_0 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:40:
[...]
Hopen maar op betere maanden eens voor extra, op gta3 Devine na(Welke ik al heb). allemaal in mijn ogen bah en saai.
Idd karige toevoegingen. Ik hoop dat de Horizon Lego game en Stellar Blade dit jaar nog in PS+/catalogue komen.
[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 12-06-2025 08:33 ]
Wel moet ik goed in de gaten houden dat er ook spellen weer verdwijnen. Monster Hunter Wilds wil ik ook nog wel spelen, dus daar moet ik vaart bij maken. En After Us lijkt me ook wel een interessante titel, ondanks dat die niet hele goede reviews krijgt.
We mopperen allemaal wel eens tochVrijdag schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:53:
Ik lees overal iedereen mopperen over PS+. Maar ik heb pas sinds een week of twee Premium en weet nu al niet meer welke spellen ik allemaal moet spelen. Het zijn er zoveel en ik heb zo weinig tijdEn dan al de PS3 spellen die je kan streamen, dat zijn er ook nogal wat. Wel fijn dat ik nu eindelijk The Darkness spellen kan spelen, die kon ik nergens meer vinden.
Wel moet ik goed in de gaten houden dat er ook spellen weer verdwijnen. Monster Hunter Wilds wil ik ook nog wel spelen, dus daar moet ik vaart bij maken. En After Us lijkt me ook wel een interessante titel, ondanks dat die niet hele goede reviews krijgt.
Haha Death Stranding is niet mijn spel, heb deel 1 geprobeerd te spelen. geen idee hoever ik meer gekomen ben.Hulleman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:31:
[...]
Eind juni Death Stranding 2 bedoel je
Idd karige toevoegingen. Ik hoop dat de Horizon Lego game en Stellar Blade dit jaar nog in PS+/catalogue komen.
Maar ik kwam er niet in, dus ja ook niks voor mij
Haha ja, maar als je al jaren een playstation heb ps1,ps2,ps3,ps4,ps5, dan heb je de meeste spellen al wel eens gespeeld.Vrijdag schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:53:
Ik lees overal iedereen mopperen over PS+. Maar ik heb pas sinds een week of twee Premium en weet nu al niet meer welke spellen ik allemaal moet spelen. Het zijn er zoveel en ik heb zo weinig tijdEn dan al de PS3 spellen die je kan streamen, dat zijn er ook nogal wat. Wel fijn dat ik nu eindelijk The Darkness spellen kan spelen, die kon ik nergens meer vinden.
Uiteraard kan je eens wat nieuws ontdekken, wat je nooit gespeeld heb.
En helpt natuurlijk ook niet mee als je geen makkelijke gamer ben, en niet snel dingen leuk vind.
Ik houd bijv niet van
Race games
Shooters(In welke vorm dan ook)
Sport games
RPG ook niet echt fan van
Dus vallen er sowieso al snel veel spellen snel af, ik ben meer van Actie, adventure en platform.
En een beetje schieten is oke, zoals in een Uncharted/ Tomb Raider ofzo, maar dat is ook niet alleen een Shooter.
Dus de maandelijkse games in de plus categorieën spreken mij al snel niet aan, en ondertussen in al die jaren ken ik ook al wel veel
Ik heb geen creditcardinformatie opgeslagen want ik gebruik altijd van die tegoedkaarten en normaal zou ik bij lange na niet genoeg saldo hebben om automatisch te verlengen maar nu kreeg ik laatst een cadeau kaart van iemand en bleek 100 euro op te staan dus nu heb ik meer dan de 126 euro staan voor een PS Plus Extra verlenging. Maar natuurlijk wil ik tzt (begin november) kijken of er niet ergens een deal te vinden is maar ik kan nergens vinden of hij automatisch gaat verlengen......
In je subscription menu:LordLynx schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:45:
Even een vraagje, hoe kun je zien of je PS Plus automatisch verlengd wordt (en waar zet je dat eventueel uit)?
Ik heb geen creditcardinformatie opgeslagen want ik gebruik altijd van die tegoedkaarten en normaal zou ik bij lange na niet genoeg saldo hebben om automatisch te verlengen maar nu kreeg ik laatst een cadeau kaart van iemand en bleek 100 euro op te staan dus nu heb ik meer dan de 126 euro staan voor een PS Plus Extra verlenging. Maar natuurlijk wil ik tzt (begin november) kijken of er niet ergens een deal te vinden is maar ik kan nergens vinden of hij automatisch gaat verlengen......
https://www.playstation.c.../cancel-playstation-plus/
PSN
Ik had dat 'cancel' wel gezien maar ik dacht dat je dan je abo gelijk zou beëindigen maar dan blijft het dus tot de datum waar het nu op staat actief?YakuzA schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:03:
[...]
In je subscription menu:
https://www.playstation.c.../cancel-playstation-plus/
Als ik de contente van de playstation afzet tegen xbox game pass en dan ook de kosten vergelijk, dan vind ik ps plus maar karig en achterhaald. Veel games die de afgelopen periode uitkwamen zijn vanaf day one te spelen op game pass. Als ik dan deze maand kijken en zie Bf2024, deze game is ook al een keer weggegeven op playstation plus essential, dan is het karig.Vrijdag schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:53:
Het is zoals beschreven op die pagina:LordLynx schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:11:
[...]
Ik had dat 'cancel' wel gezien maar ik dacht dat je dan je abo gelijk zou beëindigen maar dan blijft het dus tot de datum waar het nu op staat actief?
Which benefits will I lose if I cancel PlayStation Plus?
If you cancel your PlayStation Plus subscription you will continue to have access to all of your PlayStation Plus subscription benefits until the end of any previously purchased subscription payment period.
Once your PlayStation Plus subscription ends you will lose access to all PlayStation Plus benefits such as monthly games, online storage and online multiplayer.
PSN
Je had twee weken de tijd..Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:57:
Ben echt precies één dag te laat voor de korting van PS plusfuck me
Ik had helemaal niet door dat er een actie was! Noem het onder een steen leven maar ik heb het echt niet meegekregen.Deezers schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:17:
[...]
Je had twee weken de tijd..of is je abonnement per vandaag verlopen?
Helemaal eens.mobygo76 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:25:
[...]
Als ik de contente van de playstation afzet tegen xbox game pass en dan ook de kosten vergelijk, dan vind ik ps plus maar karig en achterhaald. Veel games die de afgelopen periode uitkwamen zijn vanaf day one te spelen op game pass. Als ik dan deze maand kijken en zie Bf2024, deze game is ook al een keer weggegeven op playstation plus essential, dan is het karig.
Ik heb nu GP family met de vriendin en dat loont meer. (voor ons)
De PS5 is nu slechts voor exclusives, want voor PC komen veel dingen via gamepass of zijn ze aanzienlijk goedkoper bij steam en epic dan PS store.
Ook heb ik veel van die games al gratis gekregen via epic, steam of gog.
Heb bijna 15 jaar premium gehad, maar nu half jaar zonder en mis het totaal niet.
En 125 per jaar om online te gamen vind ik ook best gortig.
Ik had (en heb nog steeds) een PS2 phat, PS3 superslim en zelfs een PSP maar ben pas echt met het merk begonnen ten tijde van de release van The Last of Us. Heb wel een flinke backlog van PS+ op de PS3, maar aangezien je die tegenwoordig dus ook kan streamen naar de PS5 doe ik met de PS3 vrijwel niks meer. Hooguit als veredelde blu-ray speler heel zelden.Carlos0_0 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:17:
[...]
Haha ja, maar als je al jaren een playstation heb ps1,ps2,ps3,ps4,ps5, dan heb je de meeste spellen al wel eens gespeeld.
Uiteraard kan je eens wat nieuws ontdekken, wat je nooit gespeeld heb.
En helpt natuurlijk ook niet mee als je geen makkelijke gamer ben, en niet snel dingen leuk vind.
Ik houd bijv niet van
Race games
Shooters(In welke vorm dan ook)
Sport games
RPG ook niet echt fan van
Dus vallen er sowieso al snel veel spellen snel af, ik ben meer van Actie, adventure en platform.
En een beetje schieten is oke, zoals in een Uncharted/ Tomb Raider ofzo, maar dat is ook niet alleen een Shooter.
Dus de maandelijkse games in de plus categorieën spreken mij al snel niet aan, en ondertussen in al die jaren ken ik ook al wel veel.
Daarom vind ik het ook leuk om nu andere dingen te ontdekken waar ik eerder geen gelegenheid voor had, of gewoon over het hoofd zag
Dat nieuwe spellen meteen in GP komen is zeker een voordeel. Ik zit echter te ver in het PS ecosysteem om alsnog over te stappen en heb liever alles centraal op één platform. Ondanks dat ik ook nog een behoorlijk backlog heb op de pc (Steam en GoG) doe ik daar echt volledig niets meer mee. Mijn pc is te outdated en ik heb nog het geld, noch de tijd en energie om dat ook nog eens op te bouwen. En een tweede console heb ik geen behoefte aan.mobygo76 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:25:
[...]
Als ik de contente van de playstation afzet tegen xbox game pass en dan ook de kosten vergelijk, dan vind ik ps plus maar karig en achterhaald. Veel games die de afgelopen periode uitkwamen zijn vanaf day one te spelen op game pass. Als ik dan deze maand kijken en zie Bf2024, deze game is ook al een keer weggegeven op playstation plus essential, dan is het karig.
Dat snap ik heel goed. Ik gebruik de PS alleen voor de games die niet op de xbox uitkomen. Daarnaast heb ik al sinds de Xbox 360 een Microsoft console.Vrijdag schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:45:
[...]
Dat nieuwe spellen meteen in GP komen is zeker een voordeel. Ik zit echter te ver in het PS ecosysteem om alsnog over te stappen en heb liever alles centraal op één platform. Ondanks dat ik ook nog een behoorlijk backlog heb op de pc (Steam en GoG) doe ik daar echt volledig niets meer mee. Mijn pc is te outdated en ik heb nog het geld, noch de tijd en energie om dat ook nog eens op te bouwen. En een tweede console heb ik geen behoefte aan.
Over een tijdje kun je alles van Microsoft en van Sony op de Playstation spelen. Geen Xbox meer nodigmobygo76 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:31:
[...]
Dat snap ik heel goed. Ik gebruik de PS alleen voor de games die niet op de xbox uitkomen.
[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 12-06-2025 17:10 ]
Ik heb mijn series X nu bijna 2 jaar en het is echt van dit jaar dat ik Gamepass interessant vind. Goed gamepass jaar tot nu toe, ook voor third party games die PS+ niet heeft. Ik vond Gamepass en PS+ altijd gelijkwaardig (De MS exclusives vond ik over het algemeen echt niet te pruimen). Heb getwijfeld om de Series X weer weg te doen, maar dit jaar toch veel gebruik gemaakt van Gamepass. Hopelijk zet zich dat doormobygo76 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:25:
[...]
Het aanbod van PS+ is de laatste maanden, wellicht wel jaar, niet best nee. De laatste game die ik via PS+ gespeeld heb is TLOU Part 1.
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 12-06-2025 17:15 ]
Andere kant op net zo. Ik verwacht dat de volgende Xbox een Windows hybride console wordt. Die nieuwe handheld is het begin. Daarop kun je ook via Steam Spider-Man spelen.Hulleman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:09:
[...]
Over een tijdje kun je alles van Microsoft en van Sony op de Playstation spelen. Geen Xbox meer nodig
Daarnaast is gamepass zoveel goedkoper dan los games kopen, dat ik mijn voorkeur voor Xbox heb. Ik speel games zelden een tweede keer.
Wel handig, heb je het beste van twee (drie met pc erbij) wereldenmobygo76 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:31:
[...]
Dat snap ik heel goed. Ik gebruik de PS alleen voor de games die niet op de xbox uitkomen. Daarnaast heb ik al sinds de Xbox 360 een Microsoft console.
En hoewel ik nu dus in het PS kamp zit, ben ik toch best benieuwd naar de Gears remake. Daar (en deel twee) heb ik best veel tijd in gestoken, ook omdat je dat zo lekker locaal co-op kon spelen. Het wordt geen dag één aankoop, maar het heeft in elk geval mijn belangstelling.
Weet iemand hoe lang je save games in de cloud bewaard blijven en of je een melding krijgt als ze verwijderd worden?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bewaartermijn van cloud saves na afloop PS Plus:Jumpman schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:50:
Sinds vandaag is mijn PlayStation Plus abonnement na 12 jaar afgelopen en voor €71,99 voel ik niet echt de prikkel deze weer te activeren. De prijs vind ik echt te hoog geworden, ik heb het afgelopen jaar eigenlijk geen enkele 'gratis' game gespeeld en zeer weinig online. Ik denk dat ik af en toe nog een maandje neem als ik veel vrije dagen heb. Ik heb twee weken geleden wel Nintendo Online + Expansion genomen met een paar andere Tweakers.
Weet iemand hoe lang je save games in de cloud bewaard blijven en of je een melding krijgt als ze verwijderd worden?
Sony bewaart je cloud-savegames 6 maanden (180 dagen) nadat je abonnement is verlopen. Tijdens die periode kun je ze niet downloaden of uploaden zonder een actief abonnement, maar ze blijven wel veilig opgeslagen.
Krijg je een melding als ze worden verwijderd?
Nee, Sony stuurt geen expliciete melding dat je saves binnenkort worden verwijderd. Je moet dit dus zelf in de gaten houden als je ze later weer wilt gebruiken.
PSN: TDBtje
Top, bedankt voor je antwoord.TDB schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:55:
[...]
Bewaartermijn van cloud saves na afloop PS Plus:
Sony bewaart je cloud-savegames 6 maanden (180 dagen) nadat je abonnement is verlopen. Tijdens die periode kun je ze niet downloaden of uploaden zonder een actief abonnement, maar ze blijven wel veilig opgeslagen.
Nee, Sony stuurt geen expliciete melding dat je saves binnenkort worden verwijderd. Je moet dit dus zelf in de gaten houden als je ze later weer wilt gebruiken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Voor Essential: laatste woensdag van de maand. Dus dat zou volgende week moeten zijn.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 15:43:
Wanneer worden de games van de volgende maand bekend gemaakt meestal?
Bron: Gamerant Official.
Ze zijn de PS4 games al aan het uitfaseren zo te zien.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wel logisch toch want de prijs is het niet meer waard als je alleen een ps4(pro) hebt, Voor mij in ieder geval niet.Agent47 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 22:52:
Vanaf januari 2026 worden PS4 games niet meer meegenomen in de maandelijkse / gratis game van de maand.
Bron: Gamerant Official.
Ze zijn de PS4 games al aan het uitfaseren zo te zien.
Vake bei te bange
Dat vind ik echt bizar klantonvriendelijk. Niet eens een melding en geen mogelijkheid om zonder abonnement je savegames te downloaden. Dat je niet meer kan uploaden vind ik nog daar aan toe.....TDB schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:55:
[...]
Bewaartermijn van cloud saves na afloop PS Plus:
Anyway, goed om te weten. Thnx!
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.