• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12 21:27
Veel games die al eens in de GP van Xbox hebben gezeten of zitten. Blij dat ik dit abonnement heb opgezegd. Beide is echt veel herhaling van games.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:24
mobygo76 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:53:
Veel games die al eens in de GP van Xbox hebben gezeten of zitten. Blij dat ik dit abonnement heb opgezegd. Beide is echt veel herhaling van games.
Ja dit, dat is het 'nadeel' van beide abonnementen hebben ;) ik dacht al, die titels komen bekend voor..

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:26
G.Scholtens schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:05:
Still wakes the deep net gekocht voor 10euro, al met al wel leuke maand. Voor ieder wat wils
Heb je geen verkeerde koop mee gedaan, toffe game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EqlIM6LL4s7AHr-SpYUtjQ5-QRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PtQ4OcAko6PZzudSIW0ZuKb9.jpg?f=fotoalbum_large

Red Dead Redemption is ook nog toegevoegd aan PS+.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:05

Flipm0de

geen

Weet niet of het hier hoort, maar fc26 / fifa 26 de standaard editie is 40e in de store. Best snel zo’n dikke aanbieding.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:44
Black Friday deals zijn vanaf 21 november tot 5 december live. Tot 33% korting op een nieuwe of een upgrade van je PS Plus abo. Stapelen werkt niet meer. De werkelijke korting wordt op 21 november bekend gemaakt.

https://blog.playstation....-black-friday-deals-2025/

https://www.ign.com/artic...es-2025-black-friday-sale

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
HansPatat050 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:06:
Black Friday deals zijn vanaf 21 november tot 5 december live. Tot 33% korting op een nieuwe of een upgrade van je PS Plus abo. Stapelen werkt niet meer. De werkelijke korting wordt op 21 november bekend gemaakt.

https://blog.playstation....-black-friday-deals-2025/

https://www.ign.com/artic...es-2025-black-friday-sale
Ik ben benieuwd, vorig jaar kon ik vlak voor het aflopen van mijn abo alsnog de korting claimen. Mijn Extra loopt op 3 december af, even in de gaten houden of ik dan korting krijg.

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:13
Muse schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:15:
[...]

Ik ben benieuwd, vorig jaar kon ik vlak voor het aflopen van mijn abo alsnog de korting claimen. Mijn Extra loopt op 3 december af, even in de gaten houden of ik dan korting krijg.
Mijn abonnement loopt 30 november af dus ik ben ook benieuwd of ik daarna alsnog korting kan pakken.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:02
bRuud83 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:21:
[...]

Mijn abonnement loopt 30 november af dus ik ben ook benieuwd of ik daarna alsnog korting kan pakken.
Actie loopt tot 5 december.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:55
Die aanbieding zal je krijgen als je automatisch verlengen uit zet.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:56:
Die aanbieding zal je krijgen als je automatisch verlengen uit zet.
Ik heb enkel de optie om het abonnement te annuleren.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• HansPatat050
fsfikke schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:05:
[...]

Dat is hetzelfde. Doe dat en koop daarna een nieuwe met korting. Dit doe ik al jaren rond deze periode.

• bRuud83
fsfikke schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:05:
[...]

Ja gewoon annuleren. Dan stopt de abo na de einddatum van je huidige looptijd. Daarna kun je weer een nieuwe activeren. Het klinkt dramatischer dan het is, maar daar zit natuurlijk een reden achter.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:40
Mijn abonnement loopt af op 24-2-2026. Zojuist weer verlengd met een jaar tot 24-2-2027 voor €101,83. Toch leuk zo'n Black Friday deal.

• Muse
  • Niet online
Ik heb nu voor €94,49 weer een jaar PS Plus Extra kunnen afsluiten. Mijn abo zou 5-12-2025 aflopen en loopt nu weer t/m 3-12-2026.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:07
Ook eens kijken dan, die van mij loopt af op 1 December.

Edit:

Nou verlengen lukt nog niet met korting, ja met korting voor de resterende 10 dagen naar een duurdere variant.

[ Voor 52% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-11-2025 08:16 ]

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Mijn abo was net 2 dagen geleden afgelopen en heb ook kunnen "verlengen" voor die €101 (Plus Premium)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Mijn actieve Premium blijft al een hele poos steken op een +/- Essential jaar prijs, ik doe voorlopig nog even niets aan mijn abbo :D

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:00
De Sony PlayStation Plus Essential heeft bij mij geen korting en Extra en Premium wel. Trieste actie van Sony dit jaar. Die andere twee zijn te uitgebreid voor de weinige uren die ik game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Carlos0_0
Jumpman schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:04:
De Sony PlayStation Plus Essential heeft bij mij geen korting en Extra en Premium wel. Trieste actie van Sony dit jaar. Die andere twee zijn te uitgebreid voor de weinige uren die ik game.
Daarom hebben andere hier wellicht wel kunnen verlengen, waarvan abbo bijv later dan die van mij afliep.
Als je op het zelfde wil blijven, zal je moeten wachten tot die afgelopen is. Je kan wel die zelfde dag dan direct weer aanmelden met korting(Al die er dan nog is).

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is dat niet elk jaar zo? Verlengen in dezelfde tier is volgens mij nooit met korting mogelijk tijdens de black friday sale?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Carlos0_0
Bor schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:31:
Is dat niet elk jaar zo? Verlengen in dezelfde tier is volgens mij nooit met korting mogelijk tijdens de black friday sale?
Ja kan kloppen inderdaad, al kan ik ook niet verlengen naar een hogere tier(Alleen voor de resterende 10 dagen).
Als ik voor 12 maanden wil verlengen zie ik geen korting. alleen voor de resterende 10 dagen.

• bRuud83
Mijn PS Plus Essential abonnement verloopt 30 november, maar ik heb wel weer met korting voor een jaar kunnen afsluiten. Automatisch verlengen of abonnement annuleren zoals dat tegenwoordig heet uitgezet en dan kom je er wel in aanmerking voor. Dus als je een abonnement voor een jaar afsluit zou ik gelijk weer bij "Abonnement beheer" op "Annuleren" drukken. Dan wordt het niet meer automatisch verlengd. In het verleden was Sony veel schappelijker tijdens de BF deals. Je kon altijd met korting verlengen, voor iedereen.

• Carlos0_0
bRuud83 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:35:
Mijn PS Plus Essential abonnement verloopt 30 november, maar ik heb wel weer met korting voor een jaar kunnen afsluiten. Automatisch verlengen of abonnement annuleren zoals dat tegenwoordig heet uitgezet en dan kom je er wel in aanmerking voor. Dus als je een abonnement voor een jaar afsluit zou ik gelijk weer bij "Abonnement beheer" op "Annuleren" drukken. Dan wordt het niet meer automatisch verlengd. In het verleden was Sony veel schappelijker tijdens de BF deals. Je kon altijd met korting verlengen, voor iedereen.
Klopt doe ik ook, die van mij loopt 1 december af, maar kom nog niet in aanmerking in geen van de 3 tiers voor een jaar korting.

• bRuud83
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:36:
[...]

Klopt doe ik ook, die van mij loopt 1 december af, maar kom nog niet in aanmerking in geen van de 3 tiers voor een jaar korting.
Voor de hogere tiers kom ik gek genoeg niet in aanmerking voor korting, alleen voor de resterende dagen, maar Essential wel voor een heel jaar korting dus.

• Carlos0_0
bRuud83 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:39:
[...]

Voor de hogere tiers kom ik gek genoeg niet in aanmerking voor korting, alleen voor de resterende dagen, maar Essential wel voor een heel jaar korting dus.
Ja ik zat er ook aan te denken terug te gaan naar Essentials, dus dat wordt sowieso wachten.
Ik heb 1 jaar extra geprobeerd, maar moet zeggen maak er eigenlijk geen gebruik van.
Dus ik zal sowieso dan denk ik wel moeten wachten, totdat ik weer terug kan naar Essentials.

• Jumpman
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:15:
[...]

Daarom hebben andere hier wellicht wel kunnen verlengen, waarvan abbo bijv later dan die van mij afliep.
Als je op het zelfde wil blijven, zal je moeten wachten tot die afgelopen is. Je kan wel die zelfde dag dan direct weer aanmelden met korting(Al die er dan nog is).
Ik heb nu geen abonnement, al sinds juni 2025 niet meer.

• Carlos0_0
Jumpman schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:03:
[...]

Ik heb nu geen abonnement, al sinds juni 2025 niet meer.
O dat is wel heel apart, je zou dan toch op alle 3 de korting verwachten.

• Jumpman
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:05:
[...]

O dat is wel heel apart, je zou dan toch op alle 3 de korting verwachten.
Klopt en dat geven ze dus niet dit jaar.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:45
Ik heb sinds de zomer Premium. Ik dacht dat ik die nauwelijks ging gebruiken maar vanwege een aanbieding toch maar gedaan. Scheelde twee tientjes op Essential. Moet zeggen dat ik er best veel aan heb gehad, lekker veel aanbod. Maar zonder een sale zou ik het eerlijk gezegd ook niet gedaan hebben.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
@Jumpman ik snap het niet helemaal, maar ik dénk dat ik wel essential kan verlengen 8)7

Ik heb ergens afgelopen maand expliciet aangeklikt dat ik m'n abonnement niet wilde verlengen. Verlengen was sowieso niet gelukt omdat ik geen betaalgegevens heb opgeslagen Zie screenshot hieronder van 'Abonnementbeheer'
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Oem-LmJOUKhwfOBDC12gb9pvQQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4g1rfbwwOk0BEHjuiEnXOlTI.png?f=user_large

Als ik nu op https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/ kijk zie ik dat ik kan verlengen met korting.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TiVrZTJqyQGkKvkv8RvMi-nqTbU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OyUseDdULgDtGs2Rj9N5Xjqa.png?f=fotoalbum_large

Ik heb (nog) niet verder geklikt, maar volgens mij kan ik dus wel verlengen met korting. Misschien zie ik dit verkeerd en is die -20% een korting omdat je dan een jaar abonnement afsluit?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Arie- schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:24:
@Jumpman ik snap het niet helemaal, maar ik dénk dat ik wel essential kan verlengen 8)7

Ik heb ergens afgelopen maand expliciet aangeklikt dat ik m'n abonnement niet wilde verlengen. Verlengen was sowieso niet gelukt omdat ik geen betaalgegevens heb opgeslagen Zie screenshot hieronder van 'Abonnementbeheer'
[Afbeelding]

Als ik nu op https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/ kijk zie ik dat ik kan verlengen met korting.
[Afbeelding]

Ik heb (nog) niet verder geklikt, maar volgens mij kan ik dus wel verlengen met korting. Misschien zie ik dit verkeerd en is die -20% een korting omdat je dan een jaar abonnement afsluit?
Hmm grappig, uit de tekst lijkt het inderdaad alsof abbo stacking weer kan :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Muse
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik had hetzelfde voor Extra. Via die pagina heb ik dus met korting weer een jaar Extra erbij.

• mcurlym
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13:07
same hier voor essential. Had nog abo tot 30/11/2025, jaar essential erbij voor 57, meteen weer opzeggen en abo gebruiken tot 30/11/2026. Is nu al 4 jaar gelukt zo...

• Flipm0de

Flipm0de

geen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik snap het niet. Ik heb m’n Extra abo opgezegd. Loopt wel door tot volgend jaar zomer.
Maar als ik nu via bovenstaande link wil verlengen krijg ik alleen de optie voor Extra voor 125e voor een jaar. Dat is zonder korting. Mis ik nog een stap misschien?

Kan wel naar premium upgraden met korting

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:54
Ik blijf foutmeldingen krijgen bij het upgraden als ik naar abonnementen ga. Idem in de PS app. Steeds de melding: Er mist hier iets.

• Arie-
  • Niet online
@Flipm0de
Misschien gaan ze stoppen met Extra? Of willen ze wel heel graag dat je van Extra over gaat naar Premium. Waarbij ze weten dat er een groep mensen is die enkel PS+ heeft voor het behouden van save games oid en dat ze voor die laatste groep daarom toch maar Essential met korting aanbieden?

@Lucky0wn Store reageert hier ook heel matig. Op een later moment maar weer proberen.

• iSjenkie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-12 09:54
Ik krijg het hier ook niet voor elkaar, heb m'n abonnement stopgezet, maar als ik nu naar nieuw abonnement afsluiten ga, krijg ik nog steeds 151,99 voor Premium te zien. :(

Wellicht vanavond nog maar een keer proberen denk ik.

• Arie-
  • Niet online
Dit verlengen met 20% korting, dus voor €58 is gewoon gelukt bij mij. Zeg t maar, ik weet niet waarom t niet bij iedereen lukt :? .

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Vandaag eens gekeken op de PS4 Pro naar de blackfriday aanbieding of je nog kan verlengen voor volgend jaar maar ik denk dat ik ermee stop immers vanaf januari 2026 stopt de maandelijkse games voor de PS4 en dus kan je alleen nog maar meer betalen voor Playstation Plus extra en dat je dan de maandelijkse games niet meer krijgt maakt het nog duurder omdat je effectief nog meer betaald voor je "extra's maar dat zijn dan in feite geen extra's meer maar het hoofd product (ik zal het wel te moeilijk maken) wel gemeen dat ze dit niet vermelden op de bestel pagina zelf dat je beter niet meer kan bestellen als je geen PS5 hebt of ze hadden voor de PS4 de maand abbonement moeten doen als aanbieding immers kan je er nog maar 1 maand gebruik van maken de hoofddienst xD

En ik snap dat er ooit een moment moest komen dat de PS4 eruit getrapt zou worden maar wees dan ook eerlijk op je bestel pagina, De PS5 is mij nog steeds te duur ook omdat ik tegenwoordig een computer setup heb dat ik met HDMI over Ethernet zodat ik kan gamen via mijn computer op de grote tv. Mijn eerste PS4/PS3 was de slim voor goedkoper incl diskdrive en nu is die juist duurder geworden en dus heb ik geinvesteerd in de computer, De wereld is gewoon heel erg veranderd. (en bedrijven lijken met steeds meer weg te komen) Ben stiekem wel benieuwd hoeveel PS Plus klanten ze nog hadden die puur een PS4 Hebben.,

[ Voor 3% gewijzigd door angerfist-yentl op 21-11-2025 21:32 ]

Vake bei te bange

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:54
Arie- schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 18:47:
[...]

Dit verlengen met 20% korting, dus voor €58 is gewoon gelukt bij mij. Zeg t maar, ik weet niet waarom t niet bij iedereen lukt :? .
Ik krijg geen aanbieding voor essential helaas. Iemand die een screenshot kan delen? Dan stuur ik een een mail aan support om te kijken. Vindt elk hoger abonnement het niet waard.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-12 13:31
Carlos0_0 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 08:12:
Ook eens kijken dan, die van mij loopt af op 1 December.

Edit:

Nou verlengen lukt nog niet met korting, ja met korting voor de resterende 10 dagen naar een duurdere variant.
Dit heb ik ook. Kan 8 dagen verlengen met korting. Daarna volle mep.

Iemand tips? Zou graag voor een vol jaar gebruik maken van de korting.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Carlos0_0
party42 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 10:18:
[...]

Dit heb ik ook. Kan 8 dagen verlengen met korting. Daarna volle mep.

Iemand tips? Zou graag voor een vol jaar gebruik maken van de korting.
Anders de automatische verlenging stop zetten, en over 8 dagen weer lid worden.
De actie loopt tot en met 5 december, dit werkt over het algemeen eigenlijk elkaar jaar(Dezelfde dag kan je dan gelijk lid worden).

• party42
Carlos0_0 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 10:43:
[...]

Anders de automatische verlenging stop zetten, en over 8 dagen weer lid worden.
De actie loopt tot en met 5 december, dit werkt over het algemeen eigenlijk elkaar jaar(Dezelfde dag kan je dan gelijk lid worden).
Ja heb dat nu gedaan maar raak je je ‘aankopen’ dan niet kwijt zoals de maandelijkse games?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:14
party42 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 10:53:
[...]

Ja heb dat nu gedaan maar raak je je ‘aankopen’ dan niet kwijt zoals de maandelijkse games?
Zodra je een nieuw abonnement afsluit krijg je ze weer terug.

• Carlos0_0
party42 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 10:53:
[...]

Nee die raak je niet kwijt, je kan ze dan alleen even niet spelen(Tot je weer lid ben).
Als je dat gelijk diezelfde dag weer doet, heb je daar dus ook geen last van.

• party42
Carlos0_0 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 11:00:
[...]
Nee die raak je niet kwijt, je kan ze dan alleen even niet spelen(Tot je weer lid ben).
Als je dat gelijk diezelfde dag weer doet, heb je daar dus ook geen last van.
Ah thanks. Dank voor de opheldering!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-12 14:55

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Had hier Essentials tot 11 Februari 2026, en nu met korting verlengd met een jaar, nu is het tot 11 februari 2027. Aangekocht met wat kortingsbonnetjes van Kantar en Airmiles, beide omgezet naar Bol.com bonnen en die weer omgezet naar PSN Store tegoed samen met bestaande BOL bonnen, voor net geen 15 euro netto cash weer klaar voor een jaar. :D

[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 22-11-2025 13:58 ]

www.youtube.com/DerOllie

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:03
Komende dagen maar even Extra aanschaffen voor 12 maanden voor €94,49. Van tevoren even een voucher kopen van €94 via Woolsocks met 4,5% cashback (€4,23). Dan nog even €0,49 los betalen.

Uiteindelijk €90,26 kwijt voor een jaarabonnement.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12 02:20
Ik krijg ook geen korting op mijn abonnement (extra wat tot 3-12 loopt)

Best vaag dat dit gewoon helemaal random lijkt te zijn....

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Er lijkt alleen korting te zijn op essential. Niet op extra. Je kan blijkbaar wel, als je nu Extra hebt, met korting overstappen naar Premium voor de looptijd van je huidige contract.

• dipesh
  • Laatst online: 10-12 10:24
Ik had een abonnement voor mijn PlayStation 5(premium).
Deze is een maand geleden afgelopen.
Nu met black Friday is er een actie van Sony.
Word vóór 5 december lid van PlayStation Plus en krijg tot wel 33% korting op elk abonnement van 12 maanden.
Als ik dit nu neemt blijft mijn account dan nog hetzelfde.
Ik kan toch mijn oude games dan nog wel spelen van mijn account.
Mvg

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:58
dipesh schreef op zondag 23 november 2025 @ 15:55:
Ik had een abonnement voor mijn PlayStation 5(premium).
Deze is een maand geleden afgelopen.
Nu met black Friday is er een actie van Sony.
Word vóór 5 december lid van PlayStation Plus en krijg tot wel 33% korting op elk abonnement van 12 maanden.
Als ik dit nu neemt blijft mijn account dan nog hetzelfde.
Ik kan toch mijn oude games dan nog wel spelen van mijn account.
Mvg
ja

• dipesh
bedankt Boyette
dus mijn oud account blijft gewoon bestaan dan

• boyette
  • Laatst online: 13:58
dipesh schreef op zondag 23 november 2025 @ 16:00:
bedankt Boyette
dus mijn oud account blijft gewoon bestaan dan
ja

• dipesh
Boyette
Bedankt
Het is gelukt

• Bor

Bor

Flipm0de schreef op zondag 23 november 2025 @ 07:30:
Er lijkt alleen korting te zijn op essential. Niet op extra. Je kan blijkbaar wel, als je nu Extra hebt, met korting overstappen naar Premium voor de looptijd van je huidige contract.
Op extra ook hoor. Ik zie gewoon 25% terwijl mijn abonnement nog niet afgelopen is.

• Carlos0_0
Bor schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:19:
[...]

Op extra ook hoor. Ik zie gewoon 25% terwijl mijn abonnement nog niet afgelopen is.
Ik heb extra loopt 1 december af, en krijg alleen korting op premium voor de laatste paar dagen.
Het lijkt allemaal heel willekeurig te zijn.

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Bor schreef op zondag 23 november 2025 @ 22:19:
[...]

Zou je een printscreen van de aanbieding willen maken en delen?

• HansPatat050
Carlos0_0 schreef op maandag 24 november 2025 @ 07:33:
[...]

Ik heb extra loopt 1 december af, en krijg alleen korting op premium voor de laatste paar dagen.
Het lijkt allemaal heel willekeurig te zijn.
Dat is het ook, maar wacht even af tot je abonnement is afgelopen, dan kan je daarna als nieuwe lid tegen korting een nieuwe afsluiten.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-12 11:20

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

HansPatat050 schreef op maandag 24 november 2025 @ 09:05:
[...]

Dat is het ook, maar wacht even af tot je abonnement is afgelopen, dan kan je daarna als nieuwe lid tegen korting een nieuwe afsluiten.
Als je abonnement af laat lopen en dan een nieuwe afsluit, ben je dan niet al je geclaimde games kwijt?
Edit: Goedemorgen op deze maandag morgen. Voor mezelf: Lees gerust wat berichten naar boven zodat je het antwoord gewoon kunt vinden. Na 2 koffie: die games komen weer terug in je collectie.

Compleet andere vraag: Het is niet belangrijk, maar in de PS app zie ik nog steeds welke games ik als laatste heb gespeeld, maar de speeltijd blijft staan op <1hr . Hebben anderen dit ook?

[ Voor 13% gewijzigd door Hann1BaL op 24-11-2025 09:46 ]

Hann1BaL schreef op maandag 24 november 2025 @ 09:44:
[...]
Als je abonnement af laat lopen en dan een nieuwe afsluit, ben je dan niet al je geclaimde games kwijt?
Neen, da's al lang geweten. Je games gaan bij het aflopen van je abonnement een slotje krijgen en van zodra je abonnement weer loopt gaan die allemaal weer te spelen zijn.

• Carlos0_0
HansPatat050 schreef op maandag 24 november 2025 @ 09:05:
[...]

Ja zo doe ik het normaal inderdaad, maar het lijkt wel of hier mensen ook aanbieding hebben bij nog een actief abbo(En dus kunnen verlengen al met korting).

@Hann1BaL

Even gekeken, en nee dit heb ik niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Carlos0_0 op 24-11-2025 12:53 ]

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-12 09:02
Krijg ook alleen maar korting voor abonnementen die ik niet heb.
Premium 33%
Extra 25%
En Essential (die ik altijd heb) geen korting helaas.

Tot nu toe elk jaar Essential gewoon kunnen verlengen met korting en nu dus helaas niet.
Toch wel apart...dat iedereen verschillende kortingen aangeboden krijgt en dat het bij de 1 wel werkt en de ander niet..
De andere 2 abo's zijn voor mij het extra geld niet waard.

PSN: SmokeInTheFaceNL

• grizzlywilde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-12 15:50
Heb ik het nu mis? Mijn huidige (Extra) abonnement verloopt tot 25 december. Nu kan ik dus alleen tot die datum profiteren van deze korting, en betaal ik daarna het volle pond. Dus alleen als ik het abo niet verleng en dan in 2026 niet online game tot Black Friday kan ik mijn abonnement-cyclus in het stramien van deze actie krijgen? Beetje jammer.
Ja, die acties zijn redelijk kansloos. Enkel wie toevallig rond BF zijn abonnement ziet eindigen kan ervan profiteren.
Er was ook zogezegd een truuk om ver genoeg op voorhand je auto-renew uit te zetten zodat je ook het aanbod kreeg als je abonnement een paar maanden liep. Maar dat werkt bij mij alleszins niet. Mijn abo loopt wel nog tot begin april, dus mogelijk is dat nog te ver weg. Betekent wel dat ik volgend jaar in april dan de volle pot mag betalen.

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-12 09:02
Mijn abonnement liep 23-11-25 af, had een paar weken geleden de auto-renew al uitgezet, maar helaas geen korting voor Essential.
Dan maar het volle pond betalen, of misschien toch maar een keer Extra proberen. 25 euro meer dan Essential valt dan ook wel mee eigenlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door smokeintheface op 24-11-2025 23:40 ]

PSN: SmokeInTheFaceNL

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:07
Dit topic piekt ook elk jaar deze periode :P

• Bor

Bor

Flipm0de schreef op maandag 24 november 2025 @ 07:33:
[...]

Zou je een printscreen van de aanbieding willen maken en delen?
Dat gaat helaas niet want ik heb al verlengd gisteren.

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-12 19:21

robhof

Lembongan view

Het jaarlijks verlengen van Essential was ook hier een teleurstelling. Dus als een echte Hollander op zoek gegaan naar andere mogelijkheden. Via Pepper op Kinguin.net terechtgekomen en daar €83,36 betaald voor €100,- PSN-tegoed met deze kortingscode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
En met CashbackXL nog €4,26 cashback.

Het tegoed gebruikt voor een jaartje Premium. Dankzij het kunnen streamen van games 5 minuten later al een nieuwe spel aan het spelen. Leuke feature! :)

[ Voor 6% gewijzigd door robhof op 25-11-2025 08:23 ]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:01

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik had ook mijn abonnement opgezegd twee weken geleden n.a.v. een mail dat ze gingen verlengen. Nu voor de aanbiedingsprijs weer een jaar PS+ :)
Thanks!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:19
Mijn PS plus Extra abo loopt af begin januari 2026. Net als vorige jaar kon ik alleen kiezen voor de resterende periode met korting te verhogen naar Premium. Ik heb het abo nu geannuleerd maar kan nog steeds alleen opnieuw activeren voor de volle mep voor Extra of resterende periode Premium. Vorig jaar had ik precies hetzelfde, ik ben benieuwd waarom het bij anderen wel lijkt te lukken?

• FenF
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09-12 11:29
Same here. Loopt af op 17-12 maar 0,0 korting. Essential. Paar jaar geleden mega aanbieding voor 35 euro ofzo en gelijk 3 jaren gedaan. Had meer jaren moeten doen....

• Linksquest
Goede maand als je het mij vraagt, LEGO Horizon toevallig aan de dames als kerst tip doorgeven, maar mocht ik hem niet krijgen, dan staat hij wel mooi op Playstation Plus. En ook The Outlast Trials wilde ik wel een keer spelen.

• Carlos0_0
Ik heb niks met Horizon, en dus ook Lego variant zal ik niet snel kopen.
Maar nu ik hem dan zo can claimen, ga ik hem toch eens proberen :).

• Linksquest
Hopelijk kan ik wat mensen blij maken met de nieuwe overzichtsvideo van Playstation Granande :D

Cool! Al vaker naar Horizon zitten kijken, maar vond em altijd te prijzig. Leuk dat ie in PS+ zit!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Vrijdag
Ha dat is een goede lijst. Toevallig was ik van plan om dat Lego spel te halen bij de Mediamarkt, zou daar €15,- zijn maar dit is nog beter.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• schumi2004
  • Nu online
Ik dacht laat ik eens checken of de games al vrijgegeven zijn voor deze maand en waar vanochtend het nog prima lukte om Killing Floor 3 te bekijken krijg ik nu plots een age restricted melding :?

Leeftijdsbeperkingen
Je komt niet in aanmerking om deze content te bekijken.
Terug naar PlayStation.com.

https://www.playstation.com/nl-nl/games/killing-floor-3/

Meer mensen last van?

• Carlos0_0
schumi2004 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 09:42:
Ik dacht laat ik eens checken of de games al vrijgegeven zijn voor deze maand en waar vanochtend het nog prima lukte om Killing Floor 3 te bekijken krijg ik nu plots een age restricted melding :?

Leeftijdsbeperkingen

https://www.playstation.com/nl-nl/games/killing-floor-3/

Meer mensen last van?
Net Lego Horizon weten te claimen :).

• schumi2004
  • Nu online
Hier ook 4 van de 5 op de console zelf (ook Killing Floor III), alleen Synduality Echo of Ada | PS5 is niet te vinden.

• Linksquest
Wat ik heb begrepen zou Synduality Echo of Ada niet in Nederland beschikbaar zijn vanwege de beslissing van de uitgever over lootboxwetgeving. De game is daarom niet te vinden in de Nederlandse PlayStation Store. Als ik er specifiek op zoek, dan zie ik dit bij Sony zelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPZibeERRuQcClUym-biLIDosKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ret2c1ABETPhGBOUyVSVvA4D.png?f=fotoalbum_large

• EffeRondhangen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:39
Ik heb de 4 games geclaimd. Nu valt het me op dat bij Horizon en Outlast 'gekocht' staat en bij de andere 2 staat 'In bibliotheek'.
Iemand idee waarom dit verschil er is?

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:14
Is dat niet als er verschillende versies te downloaden zijn, en je dus voor het downloaden nog iets moet kiezen? Horizon en Outlast is maar 1 versie, en dus niets te kiezen.

• Linksquest
Meende ik ook, alleen heb ik ze geclaimd en verder nog niks mee gedaan, en bij mij staat bij alle 4 gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bl9GRkNSx4UKD6qXbrPnoKwsKL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LLtbRAdOnTeOd3HFaYDeQb7g.jpg?f=fotoalbum_large

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:14
Ik heb nog even goed gekeken, en het is gek ja: Outlast staat bij mij gekocht, terwijl dat juist 2 versies heeft, en Killing Floor staat in bibliotheek, terwijl die maar 1 versie heeft...
Mysterieus...

• schumi2004
  • Nu online
Volgens mij is dit al geregeld voorbij gekomen en ook de discussie of ze nog wel of niet speelbaar zijn na aflopen van PS+ omdat er gekocht bij staat.

Als ik door mijn bibliotheek heen blader van geclaimde PS+ games staat er bij mij bij een groot aantal ook gekocht. Maakt me niet zoveel uit wat er bij staat als ze maar te spelen zijn ;)

• Linksquest
Het zou inderdaad mooi zijn dat games die je daadwerkelijk digitaal gekocht hebt en games die je geclaimd hebt over de jaren apart zichtbaar zouden zijn. Of dit is er al en ik heb het nog niet gevonden, dat kan natuurlijk ook.

Dat van Extra en Premium is duidelijk, want dat claim je niet echt, maar die van Essentieel wel.

schumi2004 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 09:42:
Leeftijdsbeperkingen
Meer mensen last van?
LOL, hier ook. Zal later eens via de console moeten claimen dan. Er is toch ook altijd wel iets met de website. Amateurs :p.
EDIT: En met Outlast en Neon White ook dit probleem. En met een hoop andere niet-PS+ games ook. Precies of ze ineens denken dat ik 7 of zo ben. Ik ben 50+ for god sake :p.

EDIT2: Ook eens geprobeerd cookies te wissen, maar nog altijd hetzelfde probleem. Dus volgens mij kan niemand nog aan 12+ games in de website store... 8)7 8)7 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Twixie op 04-12-2025 10:13 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Linksquest schreef op donderdag 4 december 2025 @ 10:03:
Het zou inderdaad mooi zijn dat games die je daadwerkelijk digitaal gekocht hebt en games die je geclaimd hebt over de jaren apart zichtbaar zouden zijn. Of dit is er al en ik heb het nog niet gevonden, dat kan natuurlijk ook.

Dat van Extra en Premium is duidelijk, want dat claim je niet echt, maar die van Essentieel wel.
Je hebt toch een filter in je library om alleen de PS Plus aangekochte games te zien?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Carlos0_0
Moet zeggen heb niks met Horizon, het ziet er prachtig uit. maar ben nooit in het verhaal gekomen.
Maar ik weet niet wat het is met de Lego versie, het is best een relaxed spelletje. en nog wel grappig ook op zich.
Ik vermaak me er best prima mee tot nu toe :).

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:02
Ik dacht ook niets te hebben met Horizon, maar destijds vrij rap uitgespeeld toen dit spel in de PS+ zat.
Had toen net een nieuwe TV en dat was heerlijk met die prachtige beelden en kleuren.

Misschien mijzelf nu maar eens wagen aan de Lego versie :)

• Linksquest
YakuzA schreef op donderdag 4 december 2025 @ 10:45:
[...]

Je hebt toch een filter in je library om alleen de PS Plus aangekochte games te zien?
Moet ik eens gaan kijken, kan zijn dat het inmiddels is toegevoegd, heb daar al een langere tijd niet meer naar gekeken om heel eerlijk te zijn.

• Carlos0_0
Linksquest schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 14:01:
[...]

Moet ik eens gaan kijken, kan zijn dat het inmiddels is toegevoegd, heb daar al een langere tijd niet meer naar gekeken om heel eerlijk te zijn.
Zo te zien wel, je heb geïnstalleerd Je verzameling en Playstation Plus.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 10:55
The outlast is toch een co-op game of is dit toch wel te doen in je eentje?

• Linksquest
De uitgebreide video van PlayStation Granade over de Extra en Premium games van december 2025

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:41
Ziet er leuk uit!
De hele linkerkant trekt mij wel en net Skate Story bekeken en dat lijkt ook wel een toffe game. Helaas geen vakantie gepland de komende tijd.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Vrijdag
Deze spellen verlaten PS+ (het zijn er elf!).

Pagina: 1 ... 98 99 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.