Echoes of the End staat inderdaad nog op mijn lijstje om eens te spelen, ziet er idd uit als beetje Unchared / god of War achtig spel.Vrijdag schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 11:17:
De nieuwe Plus games zijn inmiddels te claimen via de app![]()
Ik ben trouwens laatst begonnen met Echoes of the End. Moet zeggen dat ik het een prima spel vind. Ziet er prima uit, speelt lekker lineair weg en verhaal is ook niet heel slecht. Gewoon een leuke actie game, heel in de verte een beetje te vergelijken met God of War en qua gameplay Uncharted. Als je eens wat anders wil dan quadruple AAAA+++ spellen wil en het genre ligt je zou ik die zeker eens proberen.
Ja echt super irritant. Ik wilde Dave the Diver weer ff spelen is hij eruit gehaald. Maar goed die was in de aanbieding voor 10 euro.Twixie schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 13:59:
[...]
Bij de Extra/Premium catalogus kan je niet echt over 'claimen' spreken. Claimen lijkt te suggereren dat je ze nu in je library kan toevoegen om ze later eens te spelen, maar dat heeft totaal geen zin, want als ze terug uit de catalogus gaan, is het ook gedaan met gratis spelen, ongeacht of je ze nu vandaag downloadt of niet.
Het is sowieso vaak stuivertje wisselen voor games. Ik zag dat Tomb Raider eind deze maand van Game Pass gaat maar ze staan nu ook (nog) op PS+. Dan hoef ik in ieder geval niet te haasten nu op de Xbox. Alleen zijn veel games niet crossgen dus je moet dan even goed nadenken op welk platform je de meeste progressie verwacht te maken of wanneer ze daar zijn toegevoegd en waarschijnlijk dus weer verdwijnen.Aight! schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:18:
[...]
Ja echt super irritant. Ik wilde Dave the Diver weer ff spelen is hij eruit gehaald. Maar goed die was in de aanbieding voor 10 euro.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.