Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-01 12:01

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter

Playstation Plus

Sony komt met een nieuw abonement voor console eigenaren. De verkoop van het abonement is begonnen op 29 juni 2010 en kost 49,99 voor 1 jaar of 14,99 voor 3 maanden. Het lijkt op het Xbox Live Gold abonement maar er komen meer extra's bij dan dat je zou verwachten.

Wat krijgen we dan?
Je krijgt de mogelijkheid om 4 games te downloaden elke maand, gratis! Dit bestaat uit 1 PSN game, 2 mini's en 1 PlayStation klassieker. Deze games worden wel van tevoren bepaald door Sony. Iedere maand kun je ook 2 dynamische thema's downloaden en 2 premium avatars welke ook bepaald worden door Sony. Eigenaren van het PlayStation Plus abonement kunnen ook exclusieve downloadable content downloaden met korting via PSN. De korting die Playstation Plus je biedt op bepaalde downloadable content varieert tussen de 20 en 50 procent!

Is dat alles?
Nee, er zit namelijk ook een stukje van de hardware mogelijkheden. Zo zal elke PS3 zich automatisch na 2 uur afsluiten als hij inactief is. Dit kun je natuurlijk wel aanpassen in je PS3, evenals je stroomverbruik. Er is ook mogelijkheid om video's te bewerken en deze op te sturen naar Facebook op YouTube. Foto's kun je ook makkelijk uploaden naar Facebook en Picasa. Na de firmware update kun je ook makkelijker door deze foto's heen bladeren

Dat is toch wel genoeg?
Nee dus, wie het PlayStation Plus abonement afsluit tussen 29 juni en 3 augustus mag gratis LittleBigPlanet downloaden!

Waarvoor is het?
Het is voor elke PlayStation bezitter die toegang heeft tot het PlayStation Network. Dit geldt dus ook voor bezitters van een Playstation Portable Fat, Slim & Lite of PSP Go.

Hoe koop ik dat dan?
PlayStation Plus kun je aanschaffen via het PlayStation Network. Hiervoor kun je betalen met een creditcard, of met een PSN-kaart die je in de winkel kunt kopen. Als je abonnement is verlopen heb je geen toegang meer tot je eerder 'gratis' verkregen games via PlayStation plus. De themes, avatars en DLC blijven wel beschikbaar. Het abonnement wordt standaard automatisch verlengd als je genoeg PSN-tegoed hebt of een gekoppelde creditcard. Dit is uit te schakelen in de aankoopgeschiedenis.

Ik wil meer informatie!
Die kun je hier en hier vinden onder het mom van Playstation Plus Explained.

Wat brengt de maand maart ons?
In de maand maart (2 maart tot 6 april) staan de volgende games/kortingen/themes&avatars in de planning:

PSN:
PixRev
Enigmo mini

Minis:
Karimogi – New title & 2 weeks early for Plus
BreakQuest
I Must Run
DLC:

Kortingen:
Fat Princess PS3 – 50% off
Fat Princess PSP – 50% off
Stardrone PS3 (day one discount – date not specified)
PlayTV Live Chat – 25% off until 6 July 2011

Themes & avatars:
Exclusive Sega Mega Drive Classics Theme
Exclusive InFAMOUS 2 Theme
Eyepet avatars
Exclusive MotorStorm Apocalypse Avatars

Wat brengt de maand April ons?
In de maand juli (6 april tot 4 mei) staan de volgende games/kortingen/themes&avatars in de planning:

PSN :
Sonic The Hedgehog 2 – New to PSN and 2 weeks exclusive to Plus (includes trophy support)
Prince of Persia Classic
Creature 3: Raised in Space (PS one)

minis:
Dual Invaders
Dynogems

Kortingen:
Worden nog aangekondigd!

Themes & avatars:
Exclusive Abstract Art Theme
Exclusive Growing Garden Theme

En...Dus?
Wat vinden jullie van dit abbonement? Zou je het gaan afsluiten? En als je het doet, voor hoe lang zou je dat dan doen?Vinden jullie dat het voldoende extra functionaliteiten zijn?

w4rguy wijzigde deze reactie 16-03-2011 13:13 (58%)
Reden: typfouten

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20-01 23:42

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

quote:
w4rguy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:13:
[...]

Er zit ook een functie bij waarbij je je PS3 automagisch kunt laten updaten op voorafgestelde tijden. Je Ps3 boot vanzelf, download de update alleen je moet hem handmatig installeren (duurt maar paar minuutjes). Dit wil ik zelf even controleren voor ik het erin zet omdat ik daar weinig van hoor en weet.

auto shutdown werkt al wel voor zover ik weet ja, maar in mijn bron stond het extra gemeld (bron

[...]
Ja, bij de magische update optie staat idd het plus icoon, maar bij de auto shutdown optie niet. Hoe het zit met het sharen van foto's etc. weet ik niet, ik heb die app. niet geinstalleerd staan. Zelfde geldt voor het editen van video's, moet je daar ook een apart iets voor downloaden?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 25-01 13:32
quote:
Confusius-nl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:37:
[...]
Ik hoop dat ik het begrijp :F
Zolang je het voor je zelf houdt, heb je niet met primair en non-primair te maken lijkt me? Dan zijn beide primair?

Dus als ik een spel koop op me US account, switch naar NL account en ga spelen?
Ik zal het proberen makkelijker uit te leggen.

Wanneer je een account hebt en een game koopt met dat account dan gelden er altijd twee dingen:

1) Jij kan ten alle tijden met jouw account je aankopen spelen, op elke PS4 waar dan ook zolang jij maar inlogt met dat account en verbonden bent met internet.

2) Je kan één PS4 als primair instellen voor jouw account. Dat wil zeggen dat de aankopen die jij met dat account doet, op jouw PS4 wordt geactiveerd en niet alleen op jouw account. Dus iedereen op die ene PS4 kan de aankopen spelen die jij gekocht hebt, jij hoeft daar voor niet ingelogd te zijn of verbonden te zijn met internet.

Als jij dus een game koopt met jouw eigen account dan kan iedereen op jouw PS4 (ervanuitgaande dat die als primair is ingesteld) alles spelen wat jij gekocht hebt. Jij kan je aankopen ook spelen op een andere PS4 met je eigen account. Dus stel jij gaat naar een vriend, dan kan jij daar inloggen en de game downloaden en met jouw account spelen. Tegelijkertijd kan iemand anders op JOUW PS4 met zijn/haar eigen account ook dat spel spelen, omdat de content op de PS4 is geactiveerd ipv alleen jouw account.

Jij hebt ervoor gekozen om een US account aan te maken om games te kopen. Daarbij heb jij je PS4 als primair ingesteld, zodat jij met je NL account de aankopen kan spelen die je met de US account heb gekocht. Dat wil dus zeggen dat als jij diezelfde aankopen elders wil spelen, je met de US account moet inloggen.

Dus:

Primair = iedereen (lees: alle accounts) heeft toegang tot alle aankopen op de primaire PS4
Secundair = alleen het account die de aankoop heeft gedaan kan de content opstarten/gebruiken.

Wanneer jij dus een game wil delen die je met je US account hebt gekocht, dan heb je twee opties:

1) De ander moet inloggen met de US account en DAARMEE spelen, aangezien JOUW PS4 als primair is ingesteld. De US account kan dan zelf nog spelen, maar moet dan ingelogd zijn (secundaire PS4)

2) Je moet de PS4 van je maat als primair activeren met je US account. Dan kan hij met zijn eigen account spelen, echter draai je het probleem om. Dan moet jij met het US account spelen, aangezien JOUW PS4 dan secundair voor de US account.

Ik hoop dat het zo duidelijker is :*)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• qmt
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-05-2019
Grow Home heeft de Vote gewonnen (zoals verwacht). De volledige PS+ update voor September is ook al bekend:

1st September: Grow Home (PS4)
1st September: Super Time Force Ultra (PS4 and PS Vita)
1st September: Twisted Metal (PS3)
1st September: Teslagrad (PS4 and PS3)
1st September: La-Mulana EX (PS Vita)
1st September: Xeodrifter (PS4 and PS Vita)

http://blog.eu.playstatio...orce-ultra-twisted-metal/

qmt wijzigde deze reactie 24-08-2015 19:21 (6%)

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:37

SD5k

>4&X

quote:
X-Kiwi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:41:
Het enige boeiende er tussen is Twisted Metal - maar ik heb geen PS3 meer.

Als je je PS+ stop zet, maar wel door wil gaan met Rocket League, dan neem ik aan dat je die los moet kopen (€20?) ? Op de lange termijn voor mij misschien voordeliger, want het is een zeldzaamheid dat er voor mij iets leuks tussen zit.
Dan kan je Rocket League ook niet meer online spelen, als je dat al deed.

• VinnieV
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-06-2019
quote:
ChrisLNFF schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:47:
[...]

Alle kanten ingehaald? Door wie dan?

Sony hangt lekker achterover, ze hebben de console war dik gewonnen en dat komt vooral door de zwakke start van microsoft. Sony heeft hier handig op geanticipeerd en met minimale inspanningen de ps4 een verkoop succes gemaakt.

PS plus is een melkkoe. Nauwelijks investeren in het netwerk, elke maand wat indies 'weggeven'. Het volk klaagt wel, maar puntje bij paaltje stapt er bijna niemand over naar de concurrent.
Ik snap helemaal niks van de negatieve tendens iedere maand. Wat wil iedereen nu? 4 euro per maand betalen en dan 3 AAA games en een netwerkdienst? Kansloos lijkt me.

Ik kom van het 360 platform en dat was duurder en leverde de eerste 4 jaar 0 gratis games. Pas toen Sony met de gratis online dienst kwam, begon Microsoft te bewegen.

Ik ben zeker geen fanboy van welke console dan ook, het is de strijd om het geld van de consument. Maar om iedere maand te gaan zeuren dat je weer geen game krijgt waar een jaar en vele miljoenen ontwikkeltijd in zit voor 1 euro lijkt me niet reeel.

Ik betaal voor het online platform, dat niet altijd levert wat het belooft, en ben blij met de gratis games. Rocketleague is al een hele tijd absoluut favoriet, had ik anders nooit ontdekt.

Dan maar een blije eikel :+

PSN gamertag: H3nk13024

• Kooj1980
  • Registratie: september 2007
  • Nu online
Goed nieuws :)

Belangrijkste info uit de post:
Online storage capacity increase: PlayStation Plus members’ PS4 cloud storage capacity will increase from 1GB to 10GB

Kooj1980 wijzigde deze reactie 02-09-2015 01:11 (50%)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Without further ado, here are the games coming your way on 6th October:

■Broken Age (PS4/PS Vita)
■Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
■Unmechanical Extended (PS4/PS3)
■Kickbeat (PS Vita/PS3)
■Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
■Chariot (PS3)

Bron: http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:08
PSN Plus IGC Games Oktober 2015

- Broken Age (PS4/PS Vita)
- Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
- Unmechanical Extended (PS4/PS3)
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)

Beschikbaar 6 oktober 2015.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

quote:
ralph075 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:16:
Vandaag komen de PS+ spellen beschikbaar, toch? Of is dat morgen pas?
Als alles goed is vanmiddag al via de website.
Dan ga je de Nintendo Topics opzoeken en niet die van PlayStation.

:+

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 25-01 22:59
quote:
Isofile schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:46:
Gratis games maakt me niet veel uit, multiplayer wel... vooral nu ik de beta's rainbow six en star wars battlefront heb gespeeld. Maar ik heb de multiplayers, zonder dat ik playstation plus heb, gespeeld.

Nu zie ik in mijn account dat ik toegang hebt tot het playstation network. Misschien sla ik de plank volledig mis, maar als je toegang hebt tot playstation network is dat voldoende om te multiplayen? Of is het puur omdat het beta versies waren?
Yup dat zijn lokkertjes :) Gewoon betalen als je online wilt of op een pc gaan gamen :+
Alles is te downloaden van deze maand via de website.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Het is volgens mij een andere game want hij werkt ook op Vita dus toch een leuke extra.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:46:
[...]
Bij mij staat er bij Lemmings Touch nog 2,99 bij.
PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.
https://twitter.com/PlayStationEU/status/694481524549402624

Specs

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-01 13:50
quote:
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:59:
[...]

PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.
https://twitter.com/PlayStationEU/status/694481524549402624
Nog steeds niet hoor.... :/

Edit: Ah! Nu net wel....vanmorgen nog niet :)

Maichel wijzigde deze reactie 04-02-2016 12:19 (6%)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-01 16:29
quote:
Bor schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:37:
[...]

Haha ja precies. Ik heb nog een covert mission open staan (waar je over een enorm gat moet springen) maar ik zou nog niet weten hoe ik die moet halen.
Als dat de 2e is: dubbelklik rechts als je op de wire zit, dan krijg je super sprint :) Moet je net weten.

Bij de laatste, dan heb je Timebro oid, zijn granaten stoppen de tijd kort, die moet je echt slim gebruiken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Here’s your full line-up of games for next month, launching on 5th April:

■Dead Star (PS4)
■Zombi (PS4)
■I Am Alive (PS3)
■Savage Moon (PS3)
■A Virus Named Tom (PS Vita)
■Shutshimi (PS Vita)

BRON

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 24-01 14:30

Phase

Supremely Insane

quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 07:53:
[...]

Vandaag even activeren voor mijn bibliotheek.
nice one Dennis ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 07:53:
[...]

Vandaag even activeren voor mijn bibliotheek.
Niet
quote:
Vandaag even downloaden.
meer? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16:32
quote:
Arrahant schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:14:
Waarom is het niet mogelijk om een PS Plus abonnement per maand kopen? Zoals bij Xbox Live het geval is.
Ik speel Destiny en The Division in een PS4 clan en ik wilde de komende dagen/week de nieuwe content in die games gaan checken. Ik was er klaar voor om weer even lekker helemaal los te gaan op die games, maar ik kan PS Plus alleen per 3 maanden kopen?! Ik wil eigenlijk maar 1 maand afnemen. Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet wil hebben. Wat een teleurstelling, zucht! *slingert pc maar weer aan...

Was het voorheen niet zo dat je PS Plus voor 7 euro per maand kon kopen? Of ben ik nu in de war met XBL Gold? En waarom doen bedrijven dit in hemelsnaam?!

In de VS heb je wel een maandabonnement voor 10 dollar.
Als ik hier kijk: https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games/psplus kan ik toch echt voor één maand kiezen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:02

Bartske

Valar Morghulis

quote:
Arrahant schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:14:
Waarom is het niet mogelijk om een PS Plus abonnement per maand kopen? Zoals bij Xbox Live het geval is.
Ik speel Destiny en The Division in een PS4 clan en ik wilde de komende dagen/week de nieuwe content in die games gaan checken. Ik was er klaar voor om weer even lekker helemaal los te gaan op die games, maar ik kan PS Plus alleen per 3 maanden kopen?! Ik wil eigenlijk maar 1 maand afnemen. Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet wil hebben. Wat een teleurstelling, zucht! *slingert pc maar weer aan...

Was het voorheen niet zo dat je PS Plus voor 7 euro per maand kon kopen? Of ben ik nu in de war met XBL Gold? En waarom doen bedrijven dit in hemelsnaam?!

In de VS heb je wel een maandabonnement voor 10 dollar.
Kan gewoon in de ps store!

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

1 maand voor 7 eu

Bartske wijzigde deze reactie 12-04-2016 17:23 (6%)

"A tale is never so good that ale won't make it better."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Nu online
quote:
Butch_NL schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:51:
Op diverse sites (oorspronkelijke bron NeoGaf) gaat het gerucht dat 2 Plus games van de maand mei al gelekt zijn. Het zou gaan om Watch Dogs en Tetris (Ultimate?) zonder dat hier verder een platform bij vermeld wordt. Mijns inziens geen slechte namen en de eerste titel zou in de strategie van Ubisoft kunnen passen om mensen te enthousiasmeren voor deel 2 (lees: groots uitpakken met de hype-train op de E3).
Wat je schrijft, lijkt veel op dit bericht ;)
http://www.psx-sense.nl/2...aystation-plus-games-mei/

Dit is reddit
https://www.reddit.com/r/...ogs_and_tetris_ps_titles/
And that’s not all. Here’s the full line-up of games available for download on 3rd May:

■Tropico 5 (PS4)
■Table Top Racing: World Tour (PS4)
■Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
■LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
■Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
■God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)

BRON

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

quote:
Dennis585 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:08:
And that’s not all. Here’s the full line-up of games available for download on 3rd May:

■Tropico 5 (PS4)

BRON
Vandaag even downloaden :P :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:08:

■Tropico 5 (PS4)

BRON
Alles is nu gratis beschikbaar via de website:

https://www.playstationnetwork.com/nl-nl/playstation-store/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 25-01 21:32
quote:
Twixie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:09:
Wat bedoel je met instellingen resetten ? Ik gebruik normaal niets anders dan Chrome, plus dat ik ook die PSDLE plugin gebruik om het beheren van je PS Store aankopen toch iets doenbaar te maken.
Eerste gedachte: wtf is dat nou weer? PSDLE?!
Ben geen grote fan dergelijke plugins. En zeker terughoudend met gebruik als ik onderstaand bericht in de reacties tegenkom.
quote:
Deric Merski Modified 26 april 2016

I am a Oracle Certified Associate that has had the Java Programmer Certification for about 4 years now. I have worked as a Cyber Security expert for companies such as Sega and Naked Fruit Drinks. After reviewing the source of this program I have found many security vulnerabilities that may allow someone to potentially take the cookies from your browser and use it to perform unauthorized charges to your Playstation account. While this software works, and it works well I cannot recommend this to anyone with the vulnerabilities currently in it.
Maar verder ieder z'n eigen keuze natuurlijk ;)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04

Acties:
  • +1Henk 'm!
Here’s your full line-up of games for June:

■NBA 2K16 (PS4)
■Gone Home (PS4)
■Echochrome (PS3)
■Siren: Blood Curse (Episodes 1-12) (PS3)
■God of War: Chains of Olympus (PSP/PS Vita)
■Little Deviants (PS Vita)

BRON

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:29

JSchut

.....

quote:
SD5k schreef op zondag 05 juni 2016 @ 15:34:
Het is me inmiddels gelukt, ik moest er wel eerst voor uitloggen, dan het product in het winkelwagentje doen en pas weer inloggen bij het afrekenen. Daarna kreeg ik wel een foutmelding dat de aankoop niet was gelukt oid maar m'n Plus is wel met 15 maanden verlengd en de 49,99 is gewoon van m'n Paypal afgeschreven.
Thanks! Heb hetzelfde gedaan. Kon hem anders ook niet kopen.

Mijne was overigens al een maand of 2 verlopen en ik zag geen aankoop knop. Uitgelogt zag ik deze uiteraard wel :)

JSchut wijzigde deze reactie 06-06-2016 08:48 (10%)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 15:33
quote:
SD5k schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:02:
Mijn PS Plus is gisteren verlopen, nu zag ik deze aanbieding in de store:
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUB15FOR12

Maar ik kan hem niet aanschaffen, ik krijg de volgende foutmelding:

[...]

Is dit misschien alleen voor nieuwe leden? Hier staat niks over in de omschrijving.
Bedankt voor de tip! Ik wil mijn lidmaatschap ook nog verlengen. Dit is wel een prettige actie die nu mooi uitkomt.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Check beiden even of de automatisch verlengen van het PS+ abonnement op 'Uit' staat. In het verleden stond deze optie op automatisch verlengen. Nu zou het verlengen natuurlijk pas op 15 maanden gebeuren, maar toch. ;)

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:12
Staat er ook bij, die zetten ze automatisch voor je aan als je die bundel koopt. :)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:37

SD5k

>4&X

PS Plus lineup van Juli:
  • Saints Row: Gat Out of Hell (PS4)
  • Furi (PS4)
  • Fat Princess (PS3)
  • Call of Juarez: Bound in Blood (PS3)
  • Prince of Persia: Revelations (PS Vita)
  • Oreshika: Tainted Bloodlines (PS Vita)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Dan ben je te laat.

Ik had em voor 0 Euro en er stond gratis voor PS Plus bij.

Ik ben benieuwd of ik em mag houden.
Ik was de juli lijst alweer vergeten en heb hem gisteren ook gewoon gratis kunnen downloaden, installeren en spelen (nou ja, het hele proces duurde door de 23GB meer dan vijf uur bij elkaar).

Toevallig dat ik net het weekend ervoor had bekeken waarom dit spel überhaupt niet op de EU markt verschenen is (als fysieke release). Kan de Yakuza serie an sich namelijk wel waarderen.

Yakuza 5 (Volledig spel)

€0,00

Exorcist wijzigde deze reactie 06-07-2016 10:02 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Komende maand zijn de volgende games te downloaden:

•Tricky Towers (PS4)

•Rebel Galaxy (PS4)

•Yakuza 5 (PS3)

•Retro/Grade (PS3)

•Patapon 3 (PS Vita)

•Ultratron (PS Vita, PS3, PS4)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Korumera
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 29-12-2019
Yakuza 5 is nice, die hele serie is wel tof. En rebel galaxy is ook een leuk spel :) Prima maand weer voor mij althans.

PSN: Korumera

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11:14
Vind het aanbod ook al tijden erg magertjes. Heb de PS4 nu zo'n 2 jaar en het aantal AAA titels dat op ps+ is verschenen is op 1 hand te tellen. Dat zijn 24 * 2 = 48 mogelijkheden om iets leuks uit te brengen. Dan zou je toch iets meer verwachten.

Een titel als Watchdogs, of bijvoorbeeld tomb raider (dat toch al een remake was) zou je nu toch perfect uit kunnen brengen om wat buzz voor de opvolgers te creëren. Gemiste kans imho.
Ik snap dat er fans zijn voor die leuke indie games, maar ik durf toch wel te beweren dat 90% van de PS4 eigenaren dat ding gekocht heeft voor de AAA titels.

PSN: DutchTrickle PVoutput

quote:
SemperFidelis schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Staan toch morgen in de store?
Ze zijn nu al allemaal gratis te downloaden in de PS Store:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 11:17
September plus games
Available to download on 6th September:

Lords of the Fallen, PS4
Journey, PS4, PS3
Prince of Persia: The Forgotten Sands, PS3
Datura, PS3
Badland, PS Vita, PS4, PS3
Amnesia: Memories, PS Vita
http://bit.ly/2bBp3t7

TDB wijzigde deze reactie 31-08-2016 23:11 (41%)

PSN: TDBtje

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:12
quote:
headphoneguy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:13:
Ik ben nieuw bij playstation plus en ik zocht dus Journey omdat deze in September een psn plus game is. Ik kon de psn plus games van September nog niet vinden in de store. Wanneer wordt de store geüpdatet?
Eerste dinsdag van de maand worden de nieuwe ps plus spellen vrijgegeven.

PSN: KADR777

• dutchgio
quote:
Niet eens downloaden? :o

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:47

On_E

Housemusic

Ik heb m in 1 ruk uitgespeeld en vond het een prachtige ervaring.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:39
Games voor oktober bekend : https://blog.eu.playstati...o-ps-plus-on-4th-october/ .

Resident Evil, PS4
Transformers: Devastation, PS4
Mad Riders, PS3
From Dust, PS3
Code: Realize ~Guardian of Rebirth~, PS Vita
Actual Sunlight, PS Vita

Twixie wijzigde deze reactie 28-09-2016 17:51 (13%)

quote:
Here’s the full line-up, available for download on 4th October:

■Resident Evil, PS4
■Transformers: Devastation, PS4
■Mad Riders, PS3
■From Dust, PS3
■Code: Realize ~Guardian of Rebirth~, PS Vita
■Actual Sunlight, PS Vita
Vandaag even activeren.

_/-\o_

• me_mrtn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 24-01 15:43
En ze zijn online te vinden op de store. :)

• Twixie
November line-up is gekend: https://blog.eu.playstati...playstation-plus-line-up/ .

Everybody’s Gone to the Rapture, PS4
The Deadly Tower of Monsters, PS4
DiRT 3, PS3
Costume Quest 2, PS3
Letter Quest Remasterd, PS Vita (Cross Buy with PS4)
Pumped BMX+, PS Vita (Cross Buy with PS4 and PS3)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:44
quote:
Twixie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:59:
November line-up is gekend: https://blog.eu.playstati...playstation-plus-line-up/ .

Everybody’s Gone to the Rapture, PS4
The Deadly Tower of Monsters, PS4
DiRT 3, PS3
Costume Quest 2, PS3
Letter Quest Remasterd, PS Vita (Cross Buy with PS4)
Pumped BMX+, PS Vita (Cross Buy with PS4 and PS3)
Hee, dat is Dennis zijn taak! :P
quote:
LuPo schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:45:
EGttR had ik een tijdje in mijn wishlist staan. Uiteindelijk niet gekocht omdat ik nog veel andere games heb. Gelukkkig! :P
Ik had het spel al wel gekocht (tijdens een sale) en nog niet gespeeld |:(

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Kan iemand hier laten weten of de wishlist methode ook werkt? :+

• Korumera
quote:
maartend schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:42:
[...]

Afgelopen berichten gelezen?
Dat was sarcasme ;)

• maartend
  • Laatst online: 13:53
quote:
Les 1 ; reageer nooit als je eigenlijk met iets anders bezig bent.
Les 2 ; reageer nooit
PlayStation Europe ‏

Acclaimed stealth ‘em up Invisible Inc & vibrant adventure Stories: The Path of Destinies hit PS Plus next week:

https://blog.eu.playstati...Twitter&emcid=or-st-97676

Here’s what you can play from 6th December:

■Stories: The Path of Destinies (PS4)
■Invisible, Inc. (PS4)
■Hyper Void (PS4, PS3, PS Vita)
■Tiny Troopers Join Ops (PS4, PS3, PS Vita)
■Color Guardians (PS4, PS Vita)
■VVVVVV (PS Vita)

• dutchgio
6 keer niks. Top. :+

• Vrijdag
Tiny Troopers en Stories zien er wel aardig uit. Ik vind alleen (maar da's persoonlijk) dat veel indies qua uiterlijk nogal lijden aan eenheidsworst. In hun poging artistiek en uniek te zijn, gebruiken ze allemaal grote, felkleurige vlakken, cellshading en een soort "schattige" manier van karakters neerzetten (grote hoofden, klein lichaam). Tenminste, de indies die elke keer in PSPlus komen.

Gameplay zal best wel okee zijn maar anno 2016 wil het oog ook wat.

ja ik weet het, ik hóef het niet te downloaden/spelen maar dat mag geen reden zijn om geen kritiek te mogen leveren
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:32:
■Stories: The Path of Destinies (PS4)
■Invisible, Inc. (PS4)
■Hyper Void (PS4, PS3, PS Vita)
■Tiny Troopers Join Ops (PS4, PS3, PS Vita)
■Color Guardians (PS4, PS Vita)
■VVVVVV (PS Vita)
Vandaag even activeren.

• Twixie
Moet die F geen K zijn in je nick ? *rolleyes*
Als ik hier de aanbieding zag, dacht ik ook mooie deal. Maar als dat alleen is als je geen lopend abonnement hebt, is dat maar interessant voor een zeer kleine minderheid. Trouwens, de opmerking dat als je al lid bent je het niet hoeft, is vrij absurd want ben vrij zeker dat de meesten zeker niet wachten tot hun abonnement voorbij is om (liefst met korting) te hernieuwen. Dus vrij belachelijke deal van Sony eigenlijk en vooral bedoeld om afhakers weer binnen te halen.

• Twixie
quote:
maartend schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:07:
Is het jullie bekend of er een website is waar je kunt inloggen met je PS4 account (of je naam opgeeft), dat je dan te zien krijgt welke games je allemaal via je PSN account hebt en daar dan wat filters op kunt loslaten?
Zodat ik bijv. al mijn games kan vinden voor de PS4 en voor 2 spelers coop? Of zoiets.
Die is er bij mijn weten niet, en ben daarom zelf lang geleden eens met een Excel sheet begonnen om al mijn digitale aankopen bij te houden. Ondertussen staat de teller immers al op ruim 300 (waarvan uiteraard wel 90% maandelijkse PS+ games).
Een goede start is de PS Store in combinatie met de PSDLE plugin voor Chrome: https://chrome.google.com...mgdemnpbfagndcnmhii?hl=en . Zonder die plugin is het eigenlijk onbegonnen werk. Met die plugin vind je gewoon AL je digitale downloads terug, inclusief alle DLCs. Je hebt ook vrij veel filter mogelijkheden, én de mogelijkheid om te exporteren naar CSV.
PlayStation Europe ‏

Your January 2017 PS Plus games revealed: Day of the Tentacle, This War of Mine, more:

https://blog.eu.playstati...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

Available to download from 3rd January:

■Day of the Tentacle Remastered (PS4, PS Vita)
■This War of Mine: The Little Ones (PS4)
■Blazerush (PS3)
■The Swindle (PS3, PS4, PS Vita)
■Azkend 2
■Titan Souls (PS Vita, PS4)

• Mooyal
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 24-01 19:48

Mooyal

Project Cars

quote:
G.Scholtens schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:30:
This War of Mine: The Little Ones zal ik zeker meenemen.
De rest ziet er niet echt boeiend uit voor de ps4
Blijkbaar niet opgegroeid met Day of the Tentacle :P

PSN ID: Mooyini http://psnprofiles.com/Mooyini

• G.Scholtens
  • Laatst online: 12:56
quote:
Mooyal schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:25:
[...]

Blijkbaar niet opgegroeid met Day of the Tentacle :P
Nee klopt, wel de screenshots bekeken maar zag er niet interessant uit.

• Korumera
Nice! Day of the Tentacle :D erg tof!

quote:
Dennis585 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:32:
Available to download from 3rd January:

■Day of the Tentacle Remastered (PS4, PS Vita)
■This War of Mine: The Little Ones (PS4)
■Blazerush (PS3)
■The Swindle (PS3, PS4, PS Vita)
■Azkend 2
■Titan Souls (PS Vita, PS4)
Vandaag even activeren.

• mbooij
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-01 11:54

mbooij

De Mosselman

De PS4 games zijn gelekt. Dit keer LBP3 en Not A Hero

Zie de banner onderin:
https://www.amazon.com/1-...=undefined&tag=jungl05-20

Wellicht volgt officieel bericht later.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Here’s the full line-up, available to download on 7th February:

•LittleBigPlanet 3 (PS4)
•Not a Hero (PS4)
•Starwhal (PS3, Cross Buy with PS4)
•Anna: Extended Edition (PS3)
•Ninja Senki DX (PS Vita, Cross Buy with PS4)
•TorqueL (PS Vita, Cross Buy with PS4)

https://blog.eu.playstati...plus-games-this-february/

Acties:
  • +3Henk 'm!
PlayStation Europe‏

Tearaway Unfolded and Disc Jam headline March’s #PSPlus lineup. Get the full list here:

Here’s the full line-up, available to download on 7th March:

■Tearaway Unfolded (PS4)
■Disc Jam (PS4)
■Lumo (PS Vita, Cross Buy with PS4)
■Under Night In-Birth Exe:Late (PS3)
■Earth Defense Force 2025 (PS3)
■Severed (PS Vita)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Ps plus 365 lijkt weer in de aanbieding te zijn bij een aantal winkels

game mania 39,99 (alleen deze week)
https://www.gamemania.nl/...tation-plus-12-maanden-nl

bol.com 42,99
https://www.bol.com/nl/p/...35810746-1004004012373408

wehkamp 44 euro
https://www.wehkamp.nl/Zo...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Wii4all wijzigde deze reactie 06-03-2017 12:00 (22%)

Burp

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

quote:
Dennis585 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:32:
PlayStation Europe‏

Tearaway Unfolded and Disc Jam headline March’s #PSPlus lineup. Get the full list here:

Here’s the full line-up, available to download on 7th March:

■Tearaway Unfolded (PS4)
■Disc Jam (PS4)
■Lumo (PS Vita, Cross Buy with PS4)
■Under Night In-Birth Exe:Late (PS3)
■Earth Defense Force 2025 (PS3)
■Severed (PS Vita)
Vandaag even gratis kopen/activeren :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
De gratis PS+ spellen voor april zijn te downloaden:

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

• MisterMichel
  • Laatst online: 15:33
Alienation is een erg leuke titel. Ik vermaak me er momenteel heel erg goed mee. Enkele maanden geleden met season pass gekocht toen die in de aanbieding was voor 10 euro dacht ik. Prima deal vond ik toen - en nu nog steeds.
Tales from the Borderlands heb ik zo ook ooit voor een aardig prijsje gekocht. Heel erg leuk verhaal en spel!

Goede maand voor de mensen die deze games nog niet hebben, voor mij deze keer dan wat minder. Geniet er van! Ik heb me met beide games al vele uren vermaakt.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1Henk 'm!
PS+ Gratis Games Juni:

Killing Floor 2 (PS4)
Life is Strange (PS4)
Abyss Odyssey (PS3)
WRC 5: World Rally Championship (PS3)
Neon Chrome (PS Vita – cross-buy with PS4)
Spy Chameleon (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...tion-plus-games-for-june/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15:41
quote:
technoaddict schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:42:
Life is strange is ook zeker leuk. Zijn het alle episodes? De 1e episode was ooit downloadable for free.
Uiteraard de volledige game met alle episodes, anders zou er geen verschil zijn met die aanbieding. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 11:40

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

Life is Strange lijkt mij zeker wel de moeite waard.

www.gevoeligeplaten.nl

• Korumera
quote:
Destianto schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:51:
Dus omdat ik online krijg (wat vroeger gratis was) krijg ik nu lagere kwaliteit games?

Maak het dan wat duurder zou ik zeggen en biedt fatsoenlijke games aan. Ik heb de lijst op PS4 gefliterd en er zit werkelijk geen 1 titel bij waarvan ik denk, leuke game of wat in de buurt komt van de zojuist genoemde titels.
Probleem hier mee is dat iedereen kijkt naar wat hij of zij leuk vind :) ik heb zat games met Plus gehad waar ik me prima mee vermaakt heb :) en Killing Floor 2 is ook geen klein spel of je het wel of niet leuk vind dat is natuurlijk wat anders :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
RyuuPro schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:27:
[...]

- Tales of the Borderlands
- Life is Strange
- This War Of Mine
- Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition
- Tropico 5

Of het je smaak is, is wat anders, maar er zitten toch zeker wel grote games tussen.
- Tearaway
- Little Big Planet 3
- Everybody's Gone to the Rapture
- Resident Evil
- Saints row

En nog veel meer. Plus, door de IGC kom ik soms spellen tegen die ik anders sowieso had overgeslagen. Ben met regelmaat boven verwaching verrast door sommige (ook kleinere) games. Zonder IGC zou ik die spellen nooit ontdekt hebben.

Maar inderdaad, een hoop hangt ook af van je smaak. Inmiddels weet ik wel dat een game echt niet triple A hoeft te zijn om in de smaak te vallen (bij mij iig).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
quote:
Destianto schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:34:
Maar ik heb het gevoel dat het gratis PS4 aanbod echt never nooit kan tippen aan dat van de PS3. Om maar even een paar titels te noemen:
Vergeet niet dat de PS3 al veel langer op de markt is, De PS3 kwam hier in 2007 op de markt en IGC begon pas in 2010. Veel van die AAA titels voor de PS3 kwamen er toen die al meer dan 5 jaar op de markt was of de PS4 zelfs al uit was.

Sinds IGC heb ik overigens zelf nog heel weinig games gekocht. Zoals hierboven door anderen ook gezegd, heb ik ook games gespeeld, én heel van genoten, die ik anders wellicht nooit zelfs zou overwogen hebben. Zelfs op de PS3 heb ik Indie games uit de IGC uitgespeeld (Brothers, Unfinished Swan, etc..).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 13:53
PS+ voor juli;

Until Dawn – PS4
Game of Thrones: A Telltale Series – PS4
That’s You – PS4 (4th July onwards)
Tokyo Jungle – PS3
Darkstalkers Resurrection – PS3
Don’t Die Mr Robot – PS Vita (cross-buy with PS4)
Element4l – PS Vita

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tweakmans
Copy-paste uit het PS4-topic:

Alle PS Plus-games voor de maand juli zijn inmiddels in de store beschikbaar:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tweakmans
De games die je in augustus 2017 krijgt, zijn zopas bekendgemaakt:
  • Just Cause 3 (PS4)
  • Assassin’s Creed: Freedom Cry (PS4)
  • Super Motherload (PS3)
  • Snake Ball (PS3)
  • Downwell (PS Vita)
  • Level 22 (PS Vita)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sparcle
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

sparcle

ondertitel

quote:
spaceboy schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:14:
Iemand nog aanbiedingen gespot voor een jaarabonnementje PSN+? Ik kreeg een mail dat over 3 dagen de prijs van 5 naar 6 tientjes per jaar gaat. Ik wil er nog wel even 2 jaar bijkopen nu het nog cheap kan.
Ik dacht aanvankelijk ook 3 dagen, maar het is 31 augustus.. Dus je hebt nog even de tijd :)

signature

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Twixie
Wel apart dat in hun nieuwe prijszetting je goedkoper af bent met maandelijks te betalen dan per kwartaal 8)7 .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:34
Het was al een paar jaar 50 euro, op een gegeven moment komt er gewoon een verhoging. Ik snap alleen niet dat mensen vooral klagen dat ze er niets meer voor krijgt, dat gaat toch zo met alle prijsverhogingen? daarnaast is een verhoging van 83 cent per maand nou ook niet zoveel ophef waard na jaren van geen inflatie correctie.

Ik vind het nog steeds een goede deal, al is maar 1 van de 60 spellen die je voor nop krijgt leuk, heb je het er al uit.

Psn: timmeltje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
DaTimMan schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:21:
Ik vind het nog steeds een goede deal, al is maar 1 van de 60 spellen die je voor nop krijgt leuk, heb je het er al uit.
Dat is natuurlijk iets te makkelijk. Ik koop bv. nooit (of hoogstzelden) een game nieuw voor €60. Ik wacht wel even tot ze wat goedkoper of tweedehands verkrijgbaar zijn. Ik ben daar vast niet de enige in.
Daarnaast zijn de games in de IGC nooit nog €60 waard op het moment dat ze worden toegevoegd....

Verder, ach, een tientje extra... dat zal wel loslopen. Ik heb tot nu toe ook nog nooit €50 betaald voor een jaar PS+.

ralph075 wijzigde deze reactie 28-07-2017 16:28 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 25-01 17:31
Vraag me dan altijd af of Sony het extra doet om toevalling nu 2 mooie games weg te geven toevallig wanneer de prijs omhoog gaat.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vrijdag
Ik had een tijdje terug bij de Gamemania twee jaar gekocht. paar dagen vóór die aanbieding al in de Intertoys een kaart gekocht. Dus net als @Sinner zit ik tot halverwege 2020 goed.

Tegen die tijd zal er vast wel ergens een superaanbieding voorbij komen (voor slechts €49,95 ofzo :+ )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 24-01 05:59
Gelukkig inderdaad tijdens die PS Pro inruilactie met Horizon gelijk ook gebruikt gemaakt van GameMania aanbieding voor een jaar Plus.

Die aanbiedingen komen vaker voorbij waarschijnlijk straks met een kleine prijsstijging. Zit nu tot eind 2018 of begin 2019 goed. Mocht ik nu nog ergens leuke aanbieding tegenkomen, schaf ik nog een extra jaar aan.

GovertNL wijzigde deze reactie 29-07-2017 10:17 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 05-01 10:57
Volgens mij is PS+ geen enkele keer verhoogd sinds het bestaat, vind 20% in een jaar of 6 (?) dan ook helemaal niet onredelijk. Bovendien zie je nu ook wat meer 'echte' spellen voor de PS4 in de IGC komen dus denk ik dat je best waar voor je geld krijgt voor die 5 euro in de maand.

• Butch_NL
quote:
Tweakmans schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:15:
De games die je in augustus 2017 krijgt, zijn zopas bekendgemaakt:
  • Just Cause 3 (PS4)
  • Assassin’s Creed: Freedom Cry (PS4)
  • Super Motherload (PS3)
  • Snake Ball (PS3)
  • Downwell (PS Vita)
  • Level 22 (PS Vita)
Freedom Cry is, zoals al bekend, al beschikbaar, maar de rest kun je fijn vanmiddag downloaden! :+

Keep Dennis Alive! ;)

Ze zijn nu allemaal beschikbaar :)
Vanavond Just Cause 3 maar eens proberen.

SToRM666 wijzigde deze reactie 01-08-2017 12:41 (86%)

PSN id: NL_SToRM

JC3 meteen aangeslingerd. Damn backlog.

• Butch_NL
Inmiddels alle games aan de digitale bibliotheek toegevoegd, maar bij Super Motherload kun je ook de PS4 versie nog binnenhalen, als je eenmaal de PS3 versie heb 'gekocht'. De game kost aanvankelijk 13.99 euro, maar nadien zal hij ineens gratis zijn en dan kun je hem dus alsnog op je PS4 spelen, mocht je dat liever willen (of geen PS3 meer hebben).

• Vrijdag
quote:
Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:34:
Ook maar gebruik gemaakt van de actie. Bespaar je toch weer 25 euro vergeleken als de ps plus prijs 60 euro wordt. Iemand die weet of je kan zien hoelang je nu abonnee bent op een mobiel of tablet?
Weet niet of het op de app ook zo werkt maar op de PS4 kan je het zien als je één van de abbo aanbiedingen aanklik.
quote:
Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:34:
Ook maar gebruik gemaakt van de actie. Bespaar je toch weer 25 euro vergeleken als de ps plus prijs 60 euro wordt. Iemand die weet of je kan zien hoelang je nu abonnee bent op een mobiel of tablet?
Dit werkt niet anders dan op een PC. Je kan gewoon via een browser naar je media tab gaan en daar je abo opzoeken en dan zie je hoe lang deze loopt.

• Tweakmans
De PS Plus-games voor september zijn bekendgemaakt:
  • inFAMOUS: Second Son (PS4)
  • Child of Light (PS4)
  • RIGS: Mechanised Combat League (PS4 bonus title – PS VR required)
  • That’s You (PS4 bonus title)
  • Truck Racer (PS3)
  • Handball 2016 (PS3)
  • We Are Doomed (PS Vita & PS4)
  • Hatoful Boyfriend (PS4 & PS Vita)

• Klor
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

De maandelijkse PS-plus games zijn hier te activeren/downloaden/negeren.

PS4: inFAMOUS: Second Son, Child of Light en That's You!
PSVR: RIGS: Mechanised Combat League
PS3: Truck Racer en Handball 2016
PS Vita/PS4: We Are Doomed en Hatoful Boyfriend

• Tweakmans
De PS Plus-games voor oktober zijn bekendgemaakt:
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4)
  • Amnesia: Collection (PS4)
  • RIGS: Mechanised Combat League (PS Plus Bonus – PSVR Required)
  • That’s You (PS Plus Bonus – PlayLink)
  • Monster Jam Battlegrounds (PS3)
  • Hustle Kings (PS3)
  • Hue (PS Vita & PS4)
  • Sky Force Anniversary (PS Vita & PS4)

Tweakmans wijzigde deze reactie 27-09-2017 18:19 (4%)
Reden: video toegevoegd

• Vrijdag
Sky Force is cross-buy, dus voor alledrie de platformen :)
Pagina: 1 2 3 4

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True