Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-12 15:29

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter

Playstation Plus

Sony komt met een nieuw abonement voor console eigenaren. De verkoop van het abonement is begonnen op 29 juni 2010 en kost 49,99 voor 1 jaar of 14,99 voor 3 maanden. Het lijkt op het Xbox Live Gold abonement maar er komen meer extra's bij dan dat je zou verwachten.

Wat krijgen we dan?
Je krijgt de mogelijkheid om 4 games te downloaden elke maand, gratis! Dit bestaat uit 1 PSN game, 2 mini's en 1 PlayStation klassieker. Deze games worden wel van tevoren bepaald door Sony. Iedere maand kun je ook 2 dynamische thema's downloaden en 2 premium avatars welke ook bepaald worden door Sony. Eigenaren van het PlayStation Plus abonement kunnen ook exclusieve downloadable content downloaden met korting via PSN. De korting die Playstation Plus je biedt op bepaalde downloadable content varieert tussen de 20 en 50 procent!

Is dat alles?
Nee, er zit namelijk ook een stukje van de hardware mogelijkheden. Zo zal elke PS3 zich automatisch na 2 uur afsluiten als hij inactief is. Dit kun je natuurlijk wel aanpassen in je PS3, evenals je stroomverbruik. Er is ook mogelijkheid om video's te bewerken en deze op te sturen naar Facebook op YouTube. Foto's kun je ook makkelijk uploaden naar Facebook en Picasa. Na de firmware update kun je ook makkelijker door deze foto's heen bladeren

Dat is toch wel genoeg?
Nee dus, wie het PlayStation Plus abonement afsluit tussen 29 juni en 3 augustus mag gratis LittleBigPlanet downloaden!

Waarvoor is het?
Het is voor elke PlayStation bezitter die toegang heeft tot het PlayStation Network. Dit geldt dus ook voor bezitters van een Playstation Portable Fat, Slim & Lite of PSP Go.

Hoe koop ik dat dan?
PlayStation Plus kun je aanschaffen via het PlayStation Network. Hiervoor kun je betalen met een creditcard, of met een PSN-kaart die je in de winkel kunt kopen. Als je abonnement is verlopen heb je geen toegang meer tot je eerder 'gratis' verkregen games via PlayStation plus. De themes, avatars en DLC blijven wel beschikbaar. Het abonnement wordt standaard automatisch verlengd als je genoeg PSN-tegoed hebt of een gekoppelde creditcard. Dit is uit te schakelen in de aankoopgeschiedenis.

Ik wil meer informatie!
Die kun je hier en hier vinden onder het mom van Playstation Plus Explained.

Wat brengt de maand maart ons?
In de maand maart (2 maart tot 6 april) staan de volgende games/kortingen/themes&avatars in de planning:

PSN:
PixRev
Enigmo mini

Minis:
Karimogi – New title & 2 weeks early for Plus
BreakQuest
I Must Run
DLC:

Kortingen:
Fat Princess PS3 – 50% off
Fat Princess PSP – 50% off
Stardrone PS3 (day one discount – date not specified)
PlayTV Live Chat – 25% off until 6 July 2011

Themes & avatars:
Exclusive Sega Mega Drive Classics Theme
Exclusive InFAMOUS 2 Theme
Eyepet avatars
Exclusive MotorStorm Apocalypse Avatars

Wat brengt de maand April ons?
In de maand juli (6 april tot 4 mei) staan de volgende games/kortingen/themes&avatars in de planning:

PSN :
Sonic The Hedgehog 2 – New to PSN and 2 weeks exclusive to Plus (includes trophy support)
Prince of Persia Classic
Creature 3: Raised in Space (PS one)

minis:
Dual Invaders
Dynogems

Kortingen:
Worden nog aangekondigd!

Themes & avatars:
Exclusive Abstract Art Theme
Exclusive Growing Garden Theme

En...Dus?
Wat vinden jullie van dit abbonement? Zou je het gaan afsluiten? En als je het doet, voor hoe lang zou je dat dan doen?Vinden jullie dat het voldoende extra functionaliteiten zijn?

w4rguy wijzigde deze reactie 16-03-2011 13:13 (58%)
Reden: typfouten

All-Round nerd | iRacing Profiel

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Excuses voor de typfouten. Ik werk op mijn stage via een thin client en RDP, er zit delay tussen mijn werkelijke typen en verschijnen op beeld. Ik heb toegevoegd dat avatars/games van tevoren worden bepaald en de DLC's op korting zijn.

Ik zelf ga denk ik een jaar lang afsluiten, puur om de games en extra's. Zoveel kost het niet eens over een jaar gezien (50 euro delen door 12 is 4.17 euro per maand)

w4rguy wijzigde deze reactie 30-06-2010 10:12 (12%)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
LuPo schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:14:
Leuk aangemaakt dit topic. :)
Ik ben benieuwd waarom mensen wel of niet kiezen voor het plus-abonnement.

Ik heb al gezien dat Ike in ieder geval een plus-abonnement heeft afgesloten. :P

Er zitten wel wat spelfoutjes in de TS.

[...]

Deze fout zit structureel in de hele tekst. ;)

[...]

[...]

[...]
Automagisch heb ik expres en bewust gedaan. Abbonement zal gewijzigd worden, excuus wederom.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Vanavond als ik thuis ben zal ik een passende afbeelding in de TS zetten, hier op kantoor gaat het niet (geblocked).

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
Stacheldraht schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:46:
Misschien is het handig om deze link in de topic-start op te nemen PlayStation Plus Explained: http://blog.eu.playstatio...aystation-plus-explained/ en misschien ook deze link: http://nl.playstation.com...80/PlayStation%C2%AEPlus/
toegevoegd.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
DCFreak schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:01:
[...]

Dit is toch onafhankelijk van het psn+ gebeuren? Ik bedoel, auto shutdown werkt toch ook als je geen psn+ abo hebt of vergis ik mij?
Er zit ook een functie bij waarbij je je PS3 automagisch kunt laten updaten op voorafgestelde tijden. Je Ps3 boot vanzelf, download de update alleen je moet hem handmatig installeren (duurt maar paar minuutjes). Dit wil ik zelf even controleren voor ik het erin zet omdat ik daar weinig van hoor en weet.

auto shutdown werkt al wel voor zover ik weet ja, maar in mijn bron stond het extra gemeld (bron
quote:
Als laatste kunnen PS3-eigenaren er nu voor kiezen het stroomverbruik van het systeem te beperken. Na de update zal de console zichzelf overigens na twee uur aan inactiviteit uitschakelen, tenzij dit anders wordt ingesteld.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
DCFreak schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Ja, bij de magische update optie staat idd het plus icoon, maar bij de auto shutdown optie niet. Hoe het zit met het sharen van foto's etc. weet ik niet, ik heb die app. niet geinstalleerd staan. Zelfde geldt voor het editen van video's, moet je daar ook een apart iets voor downloaden?
Ik heb het abonnement (nog) niet. De firmware update ook nog niet. ga denk ik vanmiddag even een PSN 50 eu kaart halen. Dan kan ik ook kijken hoe het zit met editten.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
LuPo schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:30:
Sorry voor de dubbelpost.

Ik heb net contact gehad met Sony Nederland en ze hebben op dit moment een probleem met het creditcardgedeelte van de PlayStation Store.
Waarschijnlijk deed hij het daardoor dus niet bij mij. Misschien overbelasting in verband met PlayStation Plus? :P

Mij werd aangeraden om het morgen ná 13:00 uur opnieuw te proberen. Ik ga het morgen dus weer proberen. ;)
je had natuurlijk ook de "edit' knop kunnen gebruiken,... maar oke, met 2 zweepslagen vergeven we het je :P Ik twijfel nog of ik vandaag nog een PSN kaart ga halen .. heb nog tot 5 uur om te bedenken :P

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
DCFreak schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Ja, bij de magische update optie staat idd het plus icoon, maar bij de auto shutdown optie niet. Hoe het zit met het sharen van foto's etc. weet ik niet, ik heb die app. niet geinstalleerd staan. Zelfde geldt voor het editen van video's, moet je daar ook een apart iets voor downloaden?
Onder het stukje Video van het XMB menu staat de video-editor. Die moetj e ngo apart downloaden en heb je dus PS+ voor nodig.

Gister even gecheckt voor je :)

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
LuPo schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:14:
[...]

Precies dezelfde redenen. :)

Ik vraag me alleen wel of of ik aan 80GB nog genoeg heb als ik PS+ heb. Mocht ik nou besluiten om toch een PS3 Slim te kopen, kan ik dan al m'n (gratis) aankopen opnieuw downloaden?
Aankopen zijn account-gebonden. Dus ja. Je kan ook gewoon zelf een grotere schijf erin zetten, dan hoef je niet meteen een nieuwe ps3 te kopen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
bartburg schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:37:
ik ging er vanuit dat je zelf je games / minis mocht uitkiezen maar dat wordt dus door sony zelf bepaald.
is/zijn die uitgekozen games in alle regios (america/europa/jap) hetzelfde?
nee, verschillen per regio.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
quote:
Bedankt. Ik heb het aangepast in de Topicstart (was een weekend weg en had het zelf even niet gevolgd).

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Tijdje inactief geweest, excuses daarvoor. Ik zit nu op school. Vanavond zal ik de TS aanpassen naar de aanbiedingen voor oktober en november.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Zo, ik ben weer terug van lange tijd weg geweest van dit topic. Had na mijn stage werkelijk geen tijd meer over om dit bij te houden, de tijd die ik tijdens mijn stage toen wel mocht gebruiken en nu dus weer :). Anyway, ik heb de start post aangepast met de content van maart en april. Mei is nog niet aangekondigd. De mid-march content heb ik niet toegevoegd, weet niet exact welke dat is en het content filter hier blokkeert sommige sites (en dan vooral games:))

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Als ik het niet vergeet zal ik vanavond even de TS aanpassen naar de nieuwe acties. Hier op kantoor gaat dat wat lastigjes.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Topicstarter
Held!!!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True