[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.891 views
Amen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Is pas al opmerking over geweest. Dit is juist het topic om dit te bespreken. Games hebben eigen topics. En dit gaat over alles qua hardware. Dat je niet leuk vind. Tja iedereen vind wel eens iets niet leuk. Suck it up.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:09
Het forum is niet voor V&A.

[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 27-09-2015 20:27 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
v8power67 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:25:
Is pas al opmerking over geweest. Dit is juist het topic om dit te bespreken. Games hebben eigen topics. En dit gaat over alles qua hardware. Dat je niet leuk vind. Tja iedereen vind wel eens iets niet leuk. Suck it up.
Het gaat erom dat het hier de hele tijd over gaat terwijl alles al 1000x besproken is, mensen kunnen ook gewoon de zoekfunctie gebruiken.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Voor degenen die graag een maand ps+ willen proberen:
8N4L-6TND-RMLQ
Let wel: het werkt alleen als je nog geen ps+ gehad hebt, ook niet als die af is gelopen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:21:
Voor degenen die graag een maand ps+ willen proberen:
8N4L-6TND-RMLQ
Let wel: het werkt alleen als je nog geen ps+ gehad hebt, ook niet als die af is gelopen ;)
Leuk! Ga ik proberen Thanks!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mensen die fifa16 2dehands willen kopen ga ff langs je lokale gametoko,vandaag mad max en project cars gehaald en ze hadden een hele rij van die dingen liggen, inkoopprijs is ook hard gekelderd zeiden ze dus de 2 de hands prijs zal ook flink kelderen vermoed ik.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik zou inderdaad zeggen tijd voor een [Aankoopadvies] topic. Dat geneuzel over versienunmers en winkelvoorraden is irrelevant voor de meeste mensen hier. Voor mensen die dat wel aangaat is een apart topic bovendien veel overzichtijker dan de complete spreiding hier (zie herhaling van zelfde vragen). Maargoed, ik neem aan dat het probleem zichzelf ook oplost zodra de oude versies op zijn.

Lekker bezig met Destiny en DriveClub. Destiny is m'n ontspanningsgame, en DC voor de serieuze uitdagingen. Past goed bij elkaar.

DriveClub bij vlagen wel uitermate frustrerend, maar de uitdaging maakt het ook verslavend, waardoor ik het niet los kan laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55
OllyNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:19:
Ik zit te twijfelen om vandaag een ps4 te kopen.Maar nu mijn issue, er is net een prijsverlaging geweest in Japan en ik vraag me af of er niet en prijsverlaging aan komt zodat ik nog een betere deal kan krijgen? Blijft veel geld namelijk. Zeker met een extra controller erbij en ps+.
Ik zit dus precies met hetzelfde probleem... Wil graag de nieuwe witte, maar vreemd genoeg is de zwarte 1 TB met FIFA voor 369 te koop terwijl de witte 500 GB nog gewoon overal 399 kost (wtf?!)
Maar ik heb ook sterk het gevoel dat ie in prijs gaat zakken nu heel Azië gezakt is... Lastig...

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 07:39
Jasikevicius3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:52:
[...]

Ik zit dus precies met hetzelfde probleem... Wil graag de nieuwe witte, maar vreemd genoeg is de zwarte 1 TB met FIFA voor 369 te koop terwijl de witte 500 GB nog gewoon overal 399 kost (wtf?!)
Maar ik heb ook sterk het gevoel dat ie in prijs gaat zakken nu heel Azië gezakt is... Lastig...
Ik verwacht ook een prijsdrop na de Paris Games Week. Nog even een maandje wachten voor moi :9~ http://www.mnrdaily.com/a...paris.games.week/4241.htm

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Caparone schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:53:
[...]

Ik verwacht ook een prijsdrop na de Paris Games Week. Nog even een maandje wachten voor moi :9~ http://www.mnrdaily.com/a...paris.games.week/4241.htm
Voor 50€? Die consoles kosten tov games toch 3x niets....

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 07:39
giantgiantus schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:09:
[...]

Voor 50€? Die consoles kosten tov games toch 3x niets....
Ik heb geen idee hoeveel hij qua prijs gaat dalen en of hij daadwerkelijk gaat dalen. Maar tussen de 300 en 350 incl. een game is een realistische schatting inderdaad. Daar wil ik best wel een maandje voor wachten :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Caparone schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:14:
[...]

Ik heb geen idee hoeveel hij qua prijs gaat dalen en of hij daadwerkelijk gaat dalen. Maar tussen de 300 en 350 incl. een game is een realistische schatting inderdaad. Daar wil ik best wel een maandje voor wachten :)
Ik had al games, maar ik was omdat ik FIFA 16 verkocht heb nu 325 euro kwijt vond het wel een mooi prijsje, had ook wel kunnen wachten maar ben dan weer net te impulsief daarvoor hehe.

Net Mad Max gekocht ben benieuwd, de user reviews zijn wel positief, beter dan de critics, maar daar geef ik nie zo heel veel om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

GRATIS: NBA 2K16 Theme voor de PS4:

https://store.playstation...02764_00-ETH0000000000088

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP1001-CUSA02764_00-ETH0000000000088/1443197416000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vrijdag The Order uitgespeeld. Ik moest er even inkomen, maar goed verhaal en prachtige graphics. Op het einde ging het wel snel moet ik zeggen. Ik zou een eventuele opvolger zeker willen spelen.
Nu de volgende game, LBP3 :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
Blijkbaar is Oddworld momenteel gratis voor PS3 en PS4. Was vroeger al eens in de IGC voor PS4, maar voor de nieuwe PS+'ers of voor wie hem op PS3 wil, dus wel interessant : https://store.playstation...1?smcid=nav:ps-store:home .

PS: Lijkt erop dat dit toch niet het geval is. Als ik uitlog uit de PS Store dan zie ik ineens wel een prijs staan. Besef nu dat dit de oude bug/feature in de PS Store is, dat als je een game al had via IGC, en die wordt later ineens cross-buy, je op dat moment die game effectief definitief kunt 'kopen' (i.e. geen einddatum meer zoals het geval met IGC games). Op die manier had ik vroeger ook al Resogun en Hotline Miami definitief.

[ Voor 41% gewijzigd door Twixie op 27-09-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
zijn gekleurde consoles niet altijd duurder geweest dan de normale standaard kleur van de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
joey82 schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:05:
zijn gekleurde consoles niet altijd duurder geweest dan de normale standaard kleur van de console?
Neen. Het is eerder die Fifa-bundel die uitzonderlijk goedkoop is. Je ziet nog op verschillende plaatsen ook gewone zwarte 500GB modellen staan voor €399. Als je met zo een thuiskomt en je ziet ineens die Fifa-deal overal verschijnen, voel je je ook wel goed genaaid, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Twixie schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:07:
[...]

Neen. Het is eerder die Fifa-bundel die uitzonderlijk goedkoop is. Je ziet nog op verschillende plaatsen ook gewone zwarte 500GB modellen staan voor €399. Als je met zo een thuiskomt en je ziet ineens die Fifa-deal overal verschijnen, voel je je ook wel goed genaaid, denk ik.
Het lijkt me dat als je zo'n aanschaf doet je wel even rond kijkt, voordat je tot de koop over gaat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sommige mensen gaan gewoon naar een willekeurige electronicawinkel om daar geïnformeerd te worden en ook de aanschaf te doen. Niet iedereen gebruikt de PW.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
er zijn volgens mij ook wel mensen die perse een witte of andere kleur willen en het niet erg vinden om iets meer te betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

WeAreLegion schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:31:
[...]

Ik had al games, maar ik was omdat ik FIFA 16 verkocht heb nu 325 euro kwijt vond het wel een mooi prijsje, had ook wel kunnen wachten maar ben dan weer net te impulsief daarvoor hehe.

Net Mad Max gekocht ben benieuwd, de user reviews zijn wel positief, beter dan de critics, maar daar geef ik nie zo heel veel om.
Ik heb nu een uur of 6 in mad max zitten blij verrast eigenlijk, reviews waren wat wisselend maar ik vermaak me er prima mee, vooral een convooi een voor een uitschakelen is grappig en hand to hand combat is prima.

Geluid is ook erg lekker van die auto. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Ik zal voor het nieuwe topic een overzichtje erin plempen met alle versies van de PS4 tot op heden...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:11:
[...]

Ik heb nu een uur of 6 in mad max zitten blij verrast eigenlijk, reviews waren wat wisselend maar ik vermaak me er prima mee, vooral een convooi een voor een uitschakelen is grappig en hand to hand combat is prima.

Geluid is ook erg lekker van die auto. :P
Ik heb inderdaad er nu ook zo'n 6 uur in zitten en het is echt een ontzettend tof spel, graphics zijn erg nice (vind ik dan), geluid van auto's zijn tof en combat is beetje mix van creed en batman dat werkt ook wel lekker :) zekers geen miskoop geweest inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:17
code voor de closed beta van Rainbow Six Siege

LQBJ-64NT-M9C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
cardwizard schreef op maandag 28 september 2015 @ 01:08:
code voor de closed beta van Rainbow Six Siege

LQBJ-64NT-M9C7
Thanx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Digitalfoundry is zeer onder de indruk wat betreft de Uncharted remasters. Goed nieuws dus. Naast 1080p resolutie, een zeer constante framerate en betere textures, zijn ook de controls aangepast. Ik heb weer zin om ze alle 3 te doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er zeker goed en veel belovend uit die Uncharted Collectie.

Ik heb er ook al zin in om ze alle drie uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Code voor de closed beta van Rainbow Six Siege:

PP7L-6MNC-KP9C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 21:06
ChuckyDevil schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:59:
Code voor de closed beta van Rainbow Six Siege:

PP7L-6MNC-KP9C
Heel erg bedankt! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Man, m'n to buy list veranderd snel zeg..

1.) FFXIV Heavensward expansion
2.) Destiny The Taken King: Legendary edition
3.) Fallout 4
4.) Black Ops 3

Eerst stonden 3 en 4 nog bovenaan :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:18:
Man, m'n to buy list veranderd snel zeg..

1.) FFXIV Heavensward expansion
2.) Destiny The Taken King: Legendary edition
3.) Fallout 4
4.) Black Ops 3

Eerst stonden 3 en 4 nog bovenaan :D
Fallout 4 heb ik nu ook in de preorder staan, vooral voor de samenwerking met de hond.

Ik had eerst Rainbow 6: Siege in de preorder staan, maar na de slecht bevallen beta gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

JSchut

.....

Ik heb ook nog een Rainbow Six Beta Code. Wilde de beta graag proberen. Echter ga ik het door tijdgebrek echt niet redden. Wie kan ik er blij mee maken? Vergeven

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 28-09-2015 10:36 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:02
JSchut schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:28:
Ik heb ook nog een Rainbow Six Beta Code. Wilde de beta graag proberen. Echter ga ik het door tijdgebrek echt niet redden. Wie kan ik er blij mee maken?
Heel graag!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Hier ook een Siege key:
8MPF-BGND-GQL5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:12:
Digitalfoundry is zeer onder de indruk wat betreft de Uncharted remasters. Goed nieuws dus. Naast 1080p resolutie, een zeer constante framerate en betere textures, zijn ook de controls aangepast. Ik heb weer zin om ze alle 3 te doorspelen.

[video]

[video]
Nice dat ze ook alle controls verbeterd hebben. Aimen in de oude delen was af en toe echt een draak :P

En hij staat weer op de lijst haha

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jasikevicius3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:49:
Hier ook een Siege key:
8MPF-BGND-GQL5
Dankjewel! Heb hem gebruikt :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:12:
Ziet er goed uit, toch maar een keer halen. Is tenminste het geld meer waard dan 40 euro voor 1 game (God Of War). 2 blijft toch een speciale plek houden in m'n hart als een van de eerste PS3 games die ik speelde.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Heb ook heel veel zin in de Uncharted collectie. Mooie opwarmer voor Uncharted 4.
Destijds deel 2 en 3 gespeeld op PS3. Deel 2 niet helemaal uitgespeeld volgens mij, deel 3 wel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Deel 2 was leuk, tot ongeveer 75% toen ze begonnen met demonen dit, geesten dat.. Het voelde totaal niet op z'n plek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Tot wanneer loopt die RB6 beta? Anders gooi ik mijn key ook wel online hier.

Ik begin nu eindelijk een beetje een game collectie aan te leggen. Had hem al een jaar maar amper aangeraakt. Nu even Tomb Raider en Black Flag goedkoop gescoord, straks nog aan de slag met Uncharted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

JSchut

.....

SemperFidelis schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:41:
Tot wanneer loopt die RB6 beta? Anders gooi ik mijn key ook wel online hier.

Ik begin nu eindelijk een beetje een game collectie aan te leggen. Had hem al een jaar maar amper aangeraakt. Nu even Tomb Raider en Black Flag goedkoop gescoord, straks nog aan de slag met Uncharted :)
Verlengt tot 1 oktober dacht ik.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
corset schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:39:
Deel 2 was leuk, tot ongeveer 75% toen ze begonnen met demonen dit, geesten dat.. Het voelde totaal niet op z'n plek :(
Dat viel me bij deel 1 ook erg tegen met die mutanten, dat vond ik erg breken met hoe in de rest van de game het verhaal was opgebouwd.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Flex0r schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:47:
[...]

Dat viel me bij deel 1 ook erg tegen met die mutanten, dat vond ik erg breken met hoe in de rest van de game het verhaal was opgebouwd.
precies, zelfde probleem had Farcry 1 ook. Het is gewoon niet mijn ding, had het wat meer down to earth gehouden. Maar helaas. Ben bang dat 3 en 4 hetzelfde weer gaan krijgen (3 nog niet veel gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
corset schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:49:
[...]

precies, zelfde probleem had Farcry 1 ook. Het is gewoon niet mijn ding, had het wat meer down to earth gehouden. Maar helaas. Ben bang dat 3 en 4 hetzelfde weer gaan krijgen (3 nog niet veel gespeeld)
Naast dat wel geweldige games.
De collectie ga ik wel in huis halen aangezien ik alleen deel 1 heb gespeeld en eigenlijk toch ook al van plan was 2 en 3 te kopen kan dat nu mooi in 1 collectie met updated graphics en controls.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:20
Flex0r schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:54:
[...]

Naast dat wel geweldige games.
De collectie ga ik wel in huis halen aangezien ik alleen deel 1 heb gespeeld en eigenlijk toch ook al van plan was 2 en 3 te kopen kan dat nu mooi in 1 collectie met updated graphics en controls.
ik heb ze nog geen van allen gespeeld dus ik heb nog wat te doen als de remastered versies uit zijn :D

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

jimz93 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:02:
[...]

ik heb ze nog geen van allen gespeeld dus ik heb nog wat te doen als de remastered versies uit zijn :D
Dat wou ik ook, tot ik las dat er in deel 1 en 2 mutanten/geesten troep zitten. Dan haak ik direct af, net zoals ik afhaakte bij Far Cry 1 (hierboven ook genoemd).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Scrummie schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:49:
[...]

Dat wou ik ook, tot ik las dat er in deel 1 en 2 mutanten/geesten troep zitten. Dan haak ik direct af, net zoals ik afhaakte bij Far Cry 1 (hierboven ook genoemd).
Jep, ik heb zelf deel 2 2x uitgespeeld, maar daarna gewoon gestopt toen het begon met die demonen onzin. Helaas een probleem wat je in meer en meer games ziet. Gewoon het verhaal maar supernatural maken om alles te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Als iemand nog een code over heeft voor de RB6 beta, hou ik me aanbevolen!
Zit nu op me werk dus kan de code niet indienen meteen, dus zou hem graag via de PM ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
DaanDH schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:54:
Als iemand nog een code over heeft voor de RB6 beta, hou ik me aanbevolen!
Zit nu op me werk dus kan de code niet indienen meteen, dus zou hem graag via de PM ontvangen :D
waarom vraag je (net zoals een ander) er niet gewoon een aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
jimz93 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:57:
[...]

waarom vraag je (net zoals een ander) er niet gewoon een aan? :+
Kon dat? :/ Ik dacht dat je die moest winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er nog mensen zijn die de limited edition van Fallout 4 hebben gemist (de Pip Boy Edition), nedgame.nl heeft nog enkele niet vergeven blijkbaar. Na bellen om te dubbel checken schijnt hij pas uitverkocht te zijn als 'ie niet meer op de site staat.

Heb dus gelijk een Pip Boy edition besteld, fingers crossed nu dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week verschijnen er diverse demo’s:

Uncharted: The Nathan Drake Collection demo (PS4)

NBA Live 16 demo (PS4)

Hardware: Rivals beta trial (PS4 – Alleen PS Plus)

Dungeon Defenders II beta (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Heb ook eindelijk een PS4 aangeschaft, en ben meteen aan de slag gegaan met The Phantom Pain (overigens nog maar 1 uurtje gespeeld). Wel ben ik aan het rondkijken naar een headset. Het liefst zou ik dus met één headset zowel op de PS4 als ook op de PC gamen.

in een review artikel komt de draadloze Sony Gold Headset als zeer goed naar voren, en ook de Plantronics RIG scoort erg goed. Deze laatste valt eigenlijk af vanwege de hoeveelheid kabels die je zou moeten aansluiten. De headset van Sony trekt mij eigenlijk een stuk meer. Vaak zie ik dat er over bereik gesproken wordt, maar mijn vraag gaat met name over hoe de kwaliteit is, indien het bereik goed is.

Ik zit maximaal 3 meter van mijn Playstation 4 af. Bereik zou dus geen probleem moeten zijn. Maar heeft deze headset vanwege het ''draadloze'' ook last van piep/ruis/storend geluid. Ik ben hier namelijk best gevoelig voor heb ik gemerkt.

Wie heeft ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noooooooooo niet weer 5 pagina's over headsets nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jah beetje uitgemolken onderwerp ondertussen.. met de search kan je veeel ervaringen vinden in dit topic :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wat is trials toch een ontspannend spel Silver is net moeilijk genoeg, Goud is heerlijk frustrerend. Wel grappig om ghosts van andere tweakers te zien, sommige versla ik echt makkelijk, andere kan ik niet eens bijhouden xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:11:
Mochten er nog mensen zijn die de limited edition van Fallout 4 hebben gemist (de Pip Boy Edition), nedgame.nl heeft nog enkele niet vergeven blijkbaar. Na bellen om te dubbel checken schijnt hij pas uitverkocht te zijn als 'ie niet meer op de site staat.

Heb dus gelijk een Pip Boy edition besteld, fingers crossed nu dus :-)
Bedankt voor de tip!
echt super :)

heb er ook eentje besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Chrosser schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:18:
Heb ook eindelijk een PS4 aangeschaft, en ben meteen aan de slag gegaan met The Phantom Pain (overigens nog maar 1 uurtje gespeeld). Wel ben ik aan het rondkijken naar een headset. Het liefst zou ik dus met één headset zowel op de PS4 als ook op de PC gamen.

in een review artikel komt de draadloze Sony Gold Headset als zeer goed naar voren, en ook de Plantronics RIG scoort erg goed. Deze laatste valt eigenlijk af vanwege de hoeveelheid kabels die je zou moeten aansluiten. De headset van Sony trekt mij eigenlijk een stuk meer. Vaak zie ik dat er over bereik gesproken wordt, maar mijn vraag gaat met name over hoe de kwaliteit is, indien het bereik goed is.

Ik zit maximaal 3 meter van mijn Playstation 4 af. Bereik zou dus geen probleem moeten zijn. Maar heeft deze headset vanwege het ''draadloze'' ook last van piep/ruis/storend geluid. Ik ben hier namelijk best gevoelig voor heb ik gemerkt.

Wie heeft ervaringen?
Leer eens lezen... :p
-Zoek je een headset?: KLIK
[PS4] PlayStation (deel) 4

hmmm nvm, de link lijkt te verwijzen naar eht begin van dit topic... :')

[ Voor 3% gewijzigd door jimz93 op 28-09-2015 12:54 . Reden: link verwijst naar begin topic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb nu ook een nieuwe 1 tb PS4, was voordeel van de fifa bundel, save games online opgeslagen, en nu alles weer binnen halen.

369 euro voor 1 tb ps4, en fifa 16.
Echt een koopje

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

jimz93 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:52:
[...]

Leer eens lezen... :p
-Zoek je een headset?: KLIK
[PS4] PlayStation (deel) 4

hmmm nvm, de link lijkt te verwijzen naar eht begin van dit topic... :')
Wat je het beste kan doen is even naar het vorige deel gaan (nr 4) en dan op '-Zoek je een headset?: KLIK' te klikken. je komt dan in een search terecht waar gezocht is op... jawel 'headset'.

[ Voor 7% gewijzigd door Griffin op 28-09-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Griffin schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:00:
[...]

Wat je het beste kan doen is even naar het vorige deel gaan (nr 4) en dan op '-Zoek je een headset?: KLIK' te klikken. je komt dan in een search terecht waar gezocht is op... jawel 'headset'.
Ah was dat het idee erachter, ik verwachtte een apart topic over geschikte PS4 headsets + ervaringen :+

(is dat niet logischer? :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik ben sinds kort in het bezit van een PS4, maar ik vraag me af of ik 2de hands games ook online kan spelen? Denk bijvoorbeeld aan GTA V :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Ja dat kan gewoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
Hoe werkt dat dan? is er geen key nodig?

Anders kan ik marktplaats eens afstruinen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Keys voor onine zijn in 2010 ofzo afgeschaft. EA was de laatste die daaraan deed maar inmiddels ook niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik weet het, console games zijn duurder en heb -me dat volledig beseffend- een PS4 gekocht, omdat gemak ook wat waard is. Maar ik vind dit verschil voor een recente game wel heel erg groot zeg: http://tweakers.net/product/334179/mad-max-%282015%29/

Mad Max
PC versie: €15
Console versie: €50

Het viel me toevallig op, was niet van plan deze game te halen. Wilde het wel even delen O-)

Edit: ik zie nu trouwens dat de prijs bij de PC versie alleen voor de download geldt. Fysieke disc is voor de PC ook een stuk duurder (€45)
pricewatch: Mad Max (2015), PlayStation 4
pricewatch: Mad Max (2015), Xbox One
pricewatch: Mad Max (2015), PC (Windows)

[ Voor 40% gewijzigd door ralph075 op 28-09-2015 13:48 . Reden: Edit: verschil valt mee, uitgaande van fysieke disc... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
Tweakers heeft zelf een mooi overzicht en vergelijk gemaakt van een selectie headsets voor de PS4. Ik heb al eens gevraagd of de quicklinks onder dit topic aangepast konden worden zodat de link voor headsets naar dat artikel wezen.

Headsets voor de playstation 4

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ralph075 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:45:
Ik weet het, console games zijn duurder en heb -me dat volledig beseffend- een PS4 gekocht, omdat gemak ook wat waard is. Maar ik vind dit verschil voor een recente game wel heel erg groot zeg: http://tweakers.net/product/334179/mad-max-%282015%29/

Mad Max
PC versie: €15
Console versie: €50

Het viel me toevallig op, was niet van plan deze game te halen. Wilde het wel even delen O-)

Edit: ik zie nu trouwens dat de prijs bij de PC versie alleen voor de download geldt. Fysieke disc is voor de PC ook een stuk duurder (€45)
pricewatch: Mad Max (2015), PlayStation 4
pricewatch: Mad Max (2015), Xbox One
pricewatch: Mad Max (2015), PC (Windows)
Dan pak je ook een vrij extreem geval, maar het klopt. Console gamen is duurder. De reden daarvoor is tweeledig. Allereerst heb je de licentiekosten die de gamebakker moet betalen, dat drijft de prijs omhoog. Ten tweede heb je de doorverkoop. Daar waar je een pc game niet kan doorverkopen doordat het gelinkt is aan een steam-account, kun je een consolegame weer verkopen, maar daar verdient de uitgever niets aan. Dat 'verlies' moet meegerekend worden in de verkoopprijs. Daarnaast zijn ontwikkelkosten voor consoles meestal duurder, omdat bijvoorbeeld de tools en testing duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Als je doorklikt, zie je dat de 'normale' PC prijs ook €45 tot €50 is. Waarom er 3 winkels, waar ik nog nooit van gehoord heb, die kunnen aanbieden onder de €20 heb ik geen flauw benul van.
EDIT: na jouw edit kan het antwoord ook inderdaad liggen dat die sub-€20 voor een downloadcode is terwijl Bart Smit e.d. gewoon de disk-versie verkopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 28-09-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Laatst online: 15:03
Ligt het aan mij of Is de aanbieding bij de mediamarkt, ps4 1TB + fifa 16 voor 368 euro, een koopje?

[ Voor 7% gewijzigd door cliors op 28-09-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

De link over het review artikel van tweakers heb ik reeds gelezen. Vandaar ook dat mijn vraag over de sony gold headset gaat. Ik weet dat dit een goede headset is voor de prijs, echter waar ik naar vraag is ervaringen in praktijk: is er door de draadloze connectie een vorm van ruis waar te nemen.

Research heb ik dus al gedaan, nu nog een normaal antwoord dan ben ik geholpen en kunnen we verder over alle andere "zinnige" dingen praten zoals serienummers, de 1tb fifabundel.. Want die punten zijn wellicht onderbelicht gebleven in dit topic.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Hoe geef ik een prijs door aan de Pricewatch lijst?

Ik zie bijv dit:
pricewatch: Sony PlayStation 4 Wit

Terwijl Bart Smit hier niet tussenstaat met een prijs van 369:
http://www.bartsmit.com/n...ion-4-500gb-glacier-white

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrosser schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:03:
De link over het review artikel van tweakers heb ik reeds gelezen. Vandaar ook dat mijn vraag over de sony gold headset gaat. Ik weet dat dit een goede headset is voor de prijs, echter waar ik naar vraag is ervaringen in praktijk: is er door de draadloze connectie een vorm van ruis waar te nemen.

Research heb ik dus al gedaan, nu nog een normaal antwoord dan ben ik geholpen en kunnen we verder over alle andere "zinnige" dingen praten zoals serienummers, de 1tb fifabundel.. Want die punten zijn wellicht onderbelicht gebleven in dit topic.. :+
Zie DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
cliors schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:56:
Ligt het aan mij of Is de aanbieding bij de mediamarkt, ps4 1TB + fifa 16 voor 368 euro, een koopje?
Het sheelt 1 euro met de lokale bart smit en intertoys, dus of het een koopje is, hangt er denk ik van af, wat voor jou dichterbij is.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Laatst online: 15:03
basset schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:26:
[...]

Het sheelt 1 euro met de lokale bart smit en intertoys, dus of het een koopje is, hangt er denk ik van af, wat voor jou dichterbij is.
Even terzijde dat deze prijs ook bij andere winkels is.
Het blijft toch een goede deal of komt het doordat ik al een paar maanden de prijzen niet heb bijgehouden en tegenwoordig dit normale prijzen zijn ?

[ Voor 4% gewijzigd door cliors op 28-09-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
basset schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:26:
[...]

Volgens mij lopen er 2 aanbiedingen door elkaar. De PS4 met Fifa16 is voor €369 (of €368) te krijgen in de 500Gb-variant en in de 1Tb-variant.
Voor de 1Tb-variant vind ik het best een koopje. De 500Gb voor die prijs vind ik vrij normaal (als je normaal wel aanbiedingen afwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:23
Voor de mensen die een beta key voor Rainbow Six Siege willen hebben:

5A8K-L3NR-B88D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:15:
De Netflix App op de PS4 heeft vannacht een update gehad.
Dit weekend even testen of de kleine probleempjes verholpen
zijn met een film. Het beeld werd na 20 minuten op donkerder
gezet als je niks deed voor deze update er was.

Het valt me trouwens op dat met de system update 3.0 beta 3
de downloadsnelheden flink verbeterd zijn.

De communities werken bij mij sinds vanochtend niet meer
met de melding dat ik het later weer opnieuw moet proberen.
Daarnaast heeft deze Netflix update nog een aantal andere zeer welkome features, voor mij iig, gekregen. Zo schakelt mijn tv nu automatisch over naar de algemene modus, zodra ik Netflix ga gebruiken en weer terug naar Game modus als ik de app afsluit. Erg prettig :)

Verder werkt nu de terugknop van mijn AB ook in Netflix, zoals het in de rest van de interface van de PS4 ook werkt. Voorheen moest ik zodra ik iets aan t kijken was, toch echt de controller pakken om uit een serie/film te komen en weer terug naar het keuzemenu te gaan van Netflix.

En mijn receiver geeft tegenwoordig Dolby D+ aan als ik Netflix gebruik. Weet niet of dat een verbetering is eerlijk gezegd, want ik heb maar 3 speakers aangesloten.

[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 28-09-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Heb sinds donderdag (fifa 16) de PS4 en ben benieuwd naar welke spellen jullie aanraden uit de deals van de week lijst. Heb al Last of Us aangeschaft, must play game blijkbaar. Maar zou nog meer willen aanschaffen, heb wel veel van de andere spellen al op de PC. Ik zoek in ieder geval nog leuke couch multi player games, heb Injustice maar aangeschaft, maar zijn er nog andere niet te missen deals in de lijst, ook single player?

(BF 4 en AC:Black Flag heb ik al op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Le Enfant! schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:42:
Voor de mensen die een beta key voor Rainbow Six Siege willen hebben:

5A8K-L3NR-B88D
Ingewisseld, thx :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
ralph075 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:36:
[...]

Volgens mij lopen er 2 aanbiedingen door elkaar. De PS4 met Fifa16 is voor €369 (of €368) te krijgen in de 500Gb-variant en in de 1Tb-variant.
Voor de 1Tb-variant vind ik het best een koopje. De 500Gb voor die prijs vind ik vrij normaal (als je normaal wel aanbiedingen afwacht).
Ik wilde bij de Bart Smit ook een FIFA 16 bundel kopen, echter was de 1 TB versie uitverkocht.
Op zich vind ik dat niet spannend aangezien ik toch maar enkele games speel, maar ik heb wel onderhandeld dat ik dan de witte PS4 kreeg omdat ik die mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
T7D_Sneezy schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:05:
[...]

Ik wilde bij de Bart Smit ook een FIFA 16 bundel kopen, echter was de 1 TB versie uitverkocht.
Op zich vind ik dat niet spannend aangezien ik toch maar enkele games speel, maar ik heb wel onderhandeld dat ik dan de witte PS4 kreeg omdat ik die mooier vind.
Dus je hebt nu een witte PS4 met 1Tb voor 368 euro gekregen?
En dat is een CUH 1216 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:12
Jasikevicius3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:09:
Dus je hebt nu een witte PS4 met 1Tb voor 368 euro gekregen?
Logischerwijs neem ik aan dat hij een witte 500GB bedoelt met het spelletje erbij voor 369 Euro.

Hetgeen de normale prijs is maar dat terzijde ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 28-09-2015 15:14 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Brad Pitt schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:11:
[...]

Logischerwijs neem ik aan dat hij een witte 500GB bedoelt met het spelletje erbij voor 369 Euro.

Hetgeen de normale prijs is maar dat terzijde ;)
Ohja, inderdaad; witte is niet in 1Tb-varinat.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
tiguan schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:42:
[...]
Verder werkt nu de terugknop van mijn AB ook in Netflix, zoals het in de rest van de interface van de PS4 ook werkt. Voorheen moest ik zodra ik iets aan t kijken was, toch echt de controller pakken om uit een serie/film te komen en weer terug naar het keuzemenu te gaan van Netflix.
Dit was me gisteren toevallig ook opgevallen. Na een aflevering gekeken te hebben op Netflix had ik de controller aan de kant gelegd. Na de aflevering navigeerde ik verder, met mijn Logitech Harmony.... tot ineens mijn euro viel dat ik in de Harmony nog in device TV zat (moet nog activiteit voor PS4 programmeren) en de PS4 dus blijkbaar die commando's via mijn TV kreeg.
Ik vermoed dat dit onderdeel is van HDMI CEC, maar wist niet dat dit zover ging. Dacht dat het puur was voor devices aan/uit en op juiste input te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
ralph075 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:36:
[...]
Volgens mij is de €369 altijd de 1TB Ultimate Player Edition met FIFA. Dat er hier een enkeling is, die onderhandeld heeft om een witte 500GB te krijgen, omdat ze de 1TB niet in voorraad hadden, is dus gewoon non-standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Twixie schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:27:
[...]
Dat er hier een enkeling is, die onderhandeld heeft om een witte 500GB te krijgen, omdat ze de 1TB niet in voorraad hadden, is dus gewoon non-standard.
De normale prijs voor de witte 500GB incl. Fifa is 369 Euro. Weinig onderhandeling aan, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Brad Pitt schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:29:
[...]

De normale prijs voor de witte 500GB incl. Fifa is 369 Euro. Weinig onderhandeling aan, imho.
Zou je me kunnen vertellen waar je die aanbieding dan ziet?
Ik heb namelijk uitsluitend zwarte PS4's gezien met FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
[...]
De normale prijs voor de witte 500GB incl. Fifa is 369 Euro.
Heb je daar ook een link voor, want volgens mij bestaat die bundel gewoon niet eens, laat staan voor €369.
[...]
Weinig onderhandeling aan, imho.
Dan moet je dat maar eens tegen Sneezy zeggen, maar volgens mij bestaat die bundel dus totaal niet, en was het dus wel degelijk een kwestie van onderhandelen.
T7D_Sneezy schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:05:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jasikevicius3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:34:
Zou je me kunnen vertellen waar je die aanbieding dan ziet?
Ik heb namelijk uitsluitend zwarte PS4's gezien met FIFA.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/bsps4.JPG
Twixie schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:36:
Heb je daar ook een link voor, want volgens mij bestaat die bundel gewoon niet eens, laat staan voor €369.
Dan moet je dat maar eens tegen Sneezy zeggen, maar volgens mij bestaat die bundel dus totaal niet, en was het dus wel degelijk een kwestie van onderhandelen.
Ik zeg alleen wat ik zie staan. Normale prijs. Incl. Fifa. You do the math.

[ Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 28-09-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ook wel vaag. Op de Belgische site van Bart Smit is de witte van 500GB nog gewoon €399 en krijg je er geen FIFA bij. Kan dus goed zijn dat het een nieuwe bundel is, of een initiatief van Bart Smit NL zelf... Misschien zelfs naar aanleiding van Sneezy zijn deal :)
EDIT: ook bij bol.com idem dito, dus ik zie eigenlijk nergens die bundel, dus bijna zeker gewoon een initiatief van BS.

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 28-09-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Twixie schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:38:
Ook wel vaag. Op de Belgische site van Bart Smit is de witte van 500GB nog gewoon €399 en krijg je er geen FIFA bij. Kan dus goed zijn dat het een nieuwe bundel is, of een initiatief van Bart Smit zelf... Misschien zelfs naar aanleiding van Sneezy zijn deal :)
Ja dát zal het zijn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

shenr schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:45:
Heb sinds donderdag (fifa 16) de PS4 en ben benieuwd naar welke spellen jullie aanraden uit de deals van de week lijst. Heb al Last of Us aangeschaft, must play game blijkbaar. Maar zou nog meer willen aanschaffen, heb wel veel van de andere spellen al op de PC. Ik zoek in ieder geval nog leuke couch multi player games, heb Injustice maar aangeschaft, maar zijn er nog andere niet te missen deals in de lijst, ook single player?

(BF 4 en AC:Black Flag heb ik al op de PC)
Rocket League is ook tof voor couch multiplayer, kunnen mijn vrienden en ik ons erg goed mee vermaken in ieder geval.
Ook leuk dat je met 1 vriend op de bank en 2 gewoon thuis kunt spelen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Twixie schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:25:
[...]

Dit was me gisteren toevallig ook opgevallen. Na een aflevering gekeken te hebben op Netflix had ik de controller aan de kant gelegd. Na de aflevering navigeerde ik verder, met mijn Logitech Harmony.... tot ineens mijn euro viel dat ik in de Harmony nog in device TV zat (moet nog activiteit voor PS4 programmeren) en de PS4 dus blijkbaar die commando's via mijn TV kreeg.
Ik vermoed dat dit onderdeel is van HDMI CEC, maar wist niet dat dit zover ging. Dacht dat het puur was voor devices aan/uit en op juiste input te zetten.
Heel veel functiontaliteit werkte al prima via de AB van m'n tv, maar de terugknop in Netflix alleen niet. Dat is nu dus gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 jaar PlayStation Plus voor 34 euro? Dat doe je zo!:

http://www.psx-sense.nl/2...or-34-euro-dat-doe-je-zo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:09
Mooie aanbieding.. maar 3 weken. Ik snap dat niet. Het gaat toch enkel om een code; hoeven ze toch geen doosje voor op te sturen.
Pagina: 1 ... 146 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link