Ivm download. Kan het dat de PS4 's nachts, in Rust Modus veel sneller downloadt ?
Gisteren duurde de system update van 250MB dus 2u om binnen te geraken.. (en ik moest die installeren of ik kon niet inloggen op PSN). Dus ik vreesde het ergste. Toch een tiental IGC downloads gestart toen ik ging slapen, en vanmorgen merkte ik dat die allemaal binnengehaald en geïnstalleerd waren *oef*. Ging toch over een tiental GB.
EDIT: had vanmorgen vroeg ook nog een hele hoop downloads toegevoegd, en nu zie ik aan mijn Telemeter (Telenet volume meter) dat vandaag alleen al meer dan 150GB gedownload is. Dat kan bijna alleen van mijn PS4 komen, dus van snelheidsproblemen lijk ik ineens helemaal niets te merken.
EDIT2: dat zou neerkomen op bijna 30Mbps non-stop. Dit lijkt te goed om waar te zijn, zeker gezien PS4 nog via wifi verbonden is en ik hierboven al las dat ie behoorlijk traag is op de PS4. Straks toch eens checken hoeveel HDD space er al opgebruikt is op de PS4.
EDIT3: effectief... 208GB aan applicatie data al op mijn PS4 na één nachtje/ochtend downloaden. *impressed*.
[
Voor 45% gewijzigd door
Twixie op 25-09-2015 12:01
]