[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.892 views
Mezzid schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:21:
Iemand ervaring met thumb sticks?

Ik zie een setje van 5 euro maar ik vraag me echt af of het nou beter is.. zat nog te denken aan hele dure (voor Black Ops 3):

Goedkope thumbsticks

of

Dure thumbsticks

Die dure hebben wel een verhoging, iemand ervaringen?
Ik gebruik al zo'n anderhalf jaar deze: http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/

En dan die hoge. Zitten nog perfect en kan niet meer zonder.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Ik heb al veel gezocht maar niet exact gevonden wat ik wilde vinden.. dus ik hoop dat ik deze vraag hier nog een keer mag stellen.

Het volgende is het geval:

- Vriend van me heeft een EU PSN account
- Ikzelf heb een EU PSN account en een US PSN account

Wat ik wil bewerkstelligen; games aanschaffen op de US PSN account om de gunstige koers mee te pakken. Deze games sharen met m'n kameraad en deze tegelijkertijd en online kunnen spelen met ons EU account.

Is dan het volgende nodig:

PlayStation 4 kameraad
- US account als primair instellen, maar hier verder niks mee doen
- Inloggen met EU account en hiermee spelen

PlayStation 4 van mijzelf
- EU account als primair instellen en inloggen om hiermee te spelen
- US account als tweede account ingesteld om aankopen mee te doen

Werkt dit zo?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Nee, je moet sowieso met dat US account spelen op 1 ps4.

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:29:
[...]

Ik gebruik al zo'n anderhalf jaar deze: http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/

Welke games speel je er vooral mee, denk je dat ik er baat bij zal hebben in alle games of alleen FPS?
Het gaat me vooral om comfort, maar eigenlijk ook tegen slijtage
Rivanov schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:30:
Ik heb al veel gezocht maar niet exact gevonden wat ik wilde vinden.. dus ik hoop dat ik deze vraag hier nog een keer mag stellen.

Wat ik wil bewerkstelligen; games aanschaffen op de US PSN account om de gunstige koers mee te pakken. Deze games sharen met m'n kameraad en deze tegelijkertijd en online kunnen spelen met ons EU account.

PlayStation 4 kameraad

Werkt dit zo?
De Dollar is amper nog gunstig.
Mezzid schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:32:
[...]

Welke games speel je er vooral mee, denk je dat ik er baat bij zal hebben in alle games of alleen FPS?
Het gaat me vooral om comfort, maar eigenlijk ook tegen slijtage
Alles, shooters, action adventures, Bloodborne etc. Het is meer accuraat ja, sowieso.

Hier een potje BO3 voor de beeldvorming. Verder is oefening natuurlijk nog belangrijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 24-09-2015 22:26 ]

Hop,hop,hop!

• Mezzid
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:47:

Hier een potje BO3 voor de beeldvorming. Verder is oefening natuurlijk nog belangrijker.
Hmm je hebt me overtuigt, ik zal een poging ermee wagen!

• Rivanov
dutchgio schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:32:
Nee, je moet sowieso met dat US account spelen op 1 ps4.
Duidelijk. Jammer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Offtopic
Mezzid schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:51:
[...]

Hmm je hebt me overtuigt, ik zal een poging ermee wagen!
Je krijgt er geen spijt van!

[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 24-09-2015 22:28 ]

• basset
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:03:
[...]

Pfff je moet ook overal een smiley achter plaatsen met al die tere zieltjes tegenwoordig. Sorry man. ;(

En hoe je uit een droge uiterst kalme comment afleidt dat iemand "schuimbekt", is me helemaal een raadsel.

[...]

Als je 2 uur loopt te k*&&en om een modem goed te krijgen om psn aan de praat te krijgen, dan zijn deze opmerkingen al heel snel te veel ja.

Anyweg, de huawei HG655d ligt lekker tegen te werken en zelfs in open in een DMZ zetten werkt niet. Dus: Of de wifi sterkte van 68% is niet genoeg, of die Huawei is gewoon een maf ding. Of ik doe iets heel doms....en ook dat sluit ik niet uit.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Laatst online: 05-08 22:18
Rivanov schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:30:

PlayStation 4 kameraad

Werkt dit zo?
Ik heb het zelf nog een aantal keer hier via het forum uitgelegd, uitleg staat ook in mn signature.

ASNNetworks in "[PS] Playstation Plus"

Kort antwoord, wat jij wil kan niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

basset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:19:
[...]

Als je 2 uur loopt te k*&&en om een modem goed te krijgen om psn aan de praat te krijgen, dan zijn deze opmerkingen al heel snel te veel ja.

Anyweg, de huawei HG655d ligt lekker tegen te werken en zelfs in open in een DMZ zetten werkt niet. Dus: Of de wifi sterkte van 68% is niet genoeg, of die Huawei is gewoon een maf ding. Of ik doe iets heel doms....en ook dat sluit ik niet uit.
Een iets dikkere huid en sarcastische comments (die niet eens op de man bedoeld zijn) herkennen willen wel eens helpen. En anders je internet abo opzeggen en de hele dag Omroep Max gaan kijken ;)

Inhoudelijk: de Wi-Fi ontvanger van de PS4 is waardeloos. Daar kan het inderdaad aan liggen. Beste tip die ik kan geven: trek een kabel.

• basset
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:27:
[...]

Een iets dikkere huid en sarcastische comments (die niet eens op de man bedoeld zijn) herkennen willen wel eens helpen. En anders je internet abo opzeggen en de hele dag Omroep Max gaan kijken ;)

Inhoudelijk: de Wi-Fi ontvanger van de PS4 is waardeloos. Daar kan het inderdaad aan liggen. Beste tip die ik kan geven: trek een kabel.
Dat is idd de volgende stap.

Hop,hop,hop!

Ja ik had mijn PS4 in den beginne ook via Wi-Fi aangesloten staan 2 verdiepingen hoger. Ook een sterkte rond de 60%. Maar ik werd continue uit potjes CoD geflikkerd. Kabel van 30 meter online besteld en door 2 vloeren heen geboord, en nu haal ik gewoon goede snelheden (voor PSN begrippen althans).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17
Als ik die cod beelden zie kan ik haast niet wachten tot er iemand komt met een shooter alla cod 2. Geen onzin als uav en door muren heen kijken. Nee gewoon iedereen zelfde wapens en puur skills for kills.
Damn wat heb ik die game in den beginnen van mijn xbox 360 tijd veel gespeeld. Was zelfs best goed. Tot mn dics onleesbaar werd door de krassen door de xbox... :( een van de beste shooters last gen samen met battlefield modern combat. Wat een heerlijke games. Geen onzin gewoon shooten!! Alleen tegenwoordig moet het allemaal zo futuristisch en nep mogelijk meh...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik heb DriveClub maar eens aangeschaft. Voor €20 game + season pass uit de Store.

Het was weer tijd voor auto's en DC heeft een mooie line-up intussen met die season pass, al zijn er ook een paar die ik nog zou willen zien (Lexus LFA en Ford Mustang bijvoorbeeld). Als autoliefhebber in ieder geval een schitterende game.

De gameplay bevalt me ook goed moet ik zeggen, al wordt het wel heel snel zeer lastig, dus je moet echt goed bij de les zijn. Heb alle sterren uit de Tour inmiddels binnen en ben net aan de eerste DLC begonnen, en daar zijn alle races echt intens (te intens, wat bij betreft).

Het snelheidsgevoel is verder echt fenomenaal en die mini challenges in de races zijn erg leuk. Ook top qua leaderboards en uitdagingen die je naar vrienden kunt sturen.

• basset
Aan een kabel hangen helpt idd...... :(

En destiny spe......oh wacht....16GB update :D

[ Voor 40% gewijzigd door basset op 24-09-2015 22:16 ]

Hop,hop,hop!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Twixie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:28:
Hier ook een CUH-1216B met 1TB + FIFA gescoord bij een Belgische MediaMarkt. Stonden er een stuk of 10, en allemaal het nieuwe model.
Mediamarkt Groningen Sontplein had 'em ook voor €368.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Duidelijk dat de zomer afgelopen is, ik krijg dan altijd weer volop zin om te gamen en 'helaas' ook om games te kopen.

Net Destiny Taken king aangeschaft, en morgen maar eens gebruik maken van de used game actie van de mediamarkt. Twijfel nog tussen Battlefront en Fallout. Als ik puur op de game afga wordt het Fallout, maar die is waarschijnlijk wel veel sneller tweedehands te krijgen. First world problems!

psn: jagermeistertim

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 11:55
Het witte model lijkt in steeds minder webshops te worden verkocht. Ook worden alle bundels tegenwoordig geleverd met een zwarte variant. Zou de witte productie gestopt worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:31:
[...]

Hmm ja precies. Is er een Internet store die de 1216 levert? Geen tijd om langs de winkel te gaan en heb geen zin in constant dingen moeten terugsturen.
Bij internetstores blijft het een gok welke ze leveren, gewoon ff tijd maken om langs de winkel te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
LuPo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:33:
[...]

Nice, hoeveel hadden ze nog staan? Ga morgen eerst ff langs MM Westerhaven, als ze hem daar niet meer hebben ga ik wel ff langs sontplein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:29:
[...]

Hallo,

Ik heb net pas ps4 maar iedereen praat over dit.
Welke nut heeft dat ding?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het speelt lekkerder en is accurater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
LuPo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:33:
[...]

Same here in cruquius. Zeker stuk of 75 van het 1216b model. Icm fifa en andere spellen.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
New Yorker schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 02:52:
[...]

Hallo,

Ik heb net pas ps4 maar iedereen praat over dit.
Welke nut heeft dat ding?
Ik heb ze ook, bevallen prima.

Ik gebruik wel de lage, Bram de hoge las ik. Dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Ik vond de sticks al hoog genoeg alleen hiermee heb je veel meer grip!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
rolandos582 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:10:
[...]

Nice, hoeveel hadden ze nog staan? Ga morgen eerst ff langs MM Westerhaven, als ze hem daar niet meer hebben ga ik wel ff langs sontplein.
Ik denk een stuk of 20. Maar misschien achter nog wel meer, dat weet ik niet.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gisteravond de PS4 1TB incl FIFA 16 besteld bij Bol.com

Zojuist binnengekomen. Is de CUH-1216B versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Netflix App op de PS4 heeft vannacht een update gehad.
Dit weekend even testen of de kleine probleempjes verholpen
zijn met een film. Het beeld werd na 20 minuten op donkerder
gezet als je niks deed voor deze update er was.

Het valt me trouwens op dat met de system update 3.0 beta 3
de downloadsnelheden flink verbeterd zijn.

De communities werken bij mij sinds vanochtend niet meer
met de melding dat ik het later weer opnieuw moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Ik heb ook 3.0 en de download snelheid is inderdaad een stok vlotter. Nog steeds niet optimaal maar wel een flinke verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:15:
De eerste keer dat dit gebeurde dacht ik dat mijn plasma dood ging, kreeg bijna een hartverzakking. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Hoe veel verbeterd ? Wat voor snelheden zie je nu ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
Ivm download. Kan het dat de PS4 's nachts, in Rust Modus veel sneller downloadt ?
Gisteren duurde de system update van 250MB dus 2u om binnen te geraken.. (en ik moest die installeren of ik kon niet inloggen op PSN). Dus ik vreesde het ergste. Toch een tiental IGC downloads gestart toen ik ging slapen, en vanmorgen merkte ik dat die allemaal binnengehaald en geïnstalleerd waren *oef*. Ging toch over een tiental GB.

EDIT: had vanmorgen vroeg ook nog een hele hoop downloads toegevoegd, en nu zie ik aan mijn Telemeter (Telenet volume meter) dat vandaag alleen al meer dan 150GB gedownload is. Dat kan bijna alleen van mijn PS4 komen, dus van snelheidsproblemen lijk ik ineens helemaal niets te merken.

EDIT2: dat zou neerkomen op bijna 30Mbps non-stop. Dit lijkt te goed om waar te zijn, zeker gezien PS4 nog via wifi verbonden is en ik hierboven al las dat ie behoorlijk traag is op de PS4. Straks toch eens checken hoeveel HDD space er al opgebruikt is op de PS4.

EDIT3: effectief... 208GB aan applicatie data al op mijn PS4 na één nachtje/ochtend downloaden. *impressed*.

[ Voor 45% gewijzigd door Twixie op 25-09-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

De communities werken bij mij sinds vanochtend niet meer
met de melding dat ik het later weer opnieuw moet proberen.
Dat was inderdaad een vrij irritante feature. Hopelijk is dat nu opgelost, kijk nog best veel Netflix via de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:27:
Hoe veel verbeterd ? Wat voor snelheden zie je nu ?
De updates voor spellen komen sneller binnen terwijl ik spellen speel bijvoorbeeld sinds 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:47:
[...]

De updates voor spellen komen sneller binnen terwijl ik spellen speel bijvoorbeeld sinds 3.0.
Zijn gewone downloads ook sneller (zonder geopende applicaties/games) ? Momenteel haal ik pieksnelheden van 17-20MB/sec maar dan moet ik de download babysitten en steeds restarten als de snelheid in elkaar zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:06:
Zijn gewone downloads ook sneller (zonder geopende applicaties/games) ? Momenteel haal ik pieksnelheden van 17-20MB/sec maar dan moet ik de download babysitten en steeds restarten als de snelheid in elkaar zakt.
Sneller weet ik niet, maar zelfs met geopende games en apps lijkt het constanter te gaan.

Sony had beloofd aan verbeterde downloads te werken en daar zijn ze zeker mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Ach nee, geen merkbaar verschil.
3.0 doet daar niks aan, dat is puur server-side en zou dan op de niet-beta firmware ook zo moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:16:
[...]

Sneller weet ik niet, maar zelfs met geopende games en apps lijkt het constanter te gaan.
Het zou al heel wat zijn als je niet continue de download in de gaten hoeft te houden om de snelheid op peil te houden, maar 20MB/s is in 2015 natuurlijk niet meer uit te leggen, zeker als je ziet hoe snel b.v. Steam downloads zijn.
Sony had beloofd aan verbeterde downloads te werken en daar zijn ze zeker mee bezig.
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor, wanneer hebben ze dat beloofd ? Wel goeie zaak als dat zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik neem aan dat jullie Mb/s bedoelen niet MB/s. Hoedanook ben ik dan snel tevreden, blijkbaar, als ik blij ben met de 30 Mbps gemiddeld die mijn PS4 vannacht gepresteerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Is er deze maand geen vote to play voor ps plus? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Rivanov schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:09:
Gisteravond de PS4 1TB incl FIFA 16 besteld bij Bol.com

Zojuist binnengekomen. Is de CUH-1216B versie :)
Echt waar??? WOW! :+

ik weet het, flauw.

zo maar eens kijken of die 1216B die hier via Bol binnengekomen is eindelijk klaar is met het downloaden van de Driveclub updates.......

Digital downloads..... en dan ook nog eens een zooi updates moeten downloaden... Je zou denken dat e.e.a. geintegreerd is als je 'm de eerste x download..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ThijsWTF schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:09:
Is er deze maand geen vote to play voor ps plus? :s
http://blog.eu.playstatio...play-kicks-off-this-week/
To be clear, Vote to Play will not be a monthly feature, but will take place at regular intervals throughout the year.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Twixie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:50:
Ik neem aan dat jullie Mb/s bedoelen niet MB/s.
Nee, ik bedoel MB/s. Als in megabyte per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Gisteren toch maar metro 2033 eens aangeslingerd. eerste idnruk is toch wel gioed moet ik bekennen, er hangt een heerlijk sfeertje in de game ^.^

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Aaargh! schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:35:
[...]

Het zou al heel wat zijn als je niet continue de download in de gaten hoeft te houden om de snelheid op peil te houden, maar 20MB/s is in 2015 natuurlijk niet meer uit te leggen, zeker als je ziet hoe snel b.v. Steam downloads zijn.
Niet uit te leggen? Hoe bedoel je, dat het te langzaam is? Ik kan niet hoger dan 100MBit/s halen, hoe vind je 20MB/s dan te langzaam? En wat heeft dat te maken met 2015? :P

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 25-09-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

tiguan schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:20:
[...]

Niet uit te leggen? Hoe bedoel je, dat het te langzaam is? Ik kan niet hoger dan 100MBit/s halen, hoe vind je 20MB/s dan te langzaam?
Er zit een gigabit netwerk aansluiting op de PS4, ik heb een gigabit internet aansluiting. Op Steam trek ik makkelijk 60MB/s of hoger. 20MB/s is veel te weinig voor een game waar je €20 meer voor betaald dan voor het schijfje (dat ook nog eens thuis bezorgd wordt). Voor die ongeveer €25 euro die het Sony extra oplevert (want ook de marge v/d winkelier valt er tussenuit) zou ik niet minder verwachten dan 800Mbit downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Een gigabit internetverbinding, dat is hardstikke vet. Maar dat heeft bijna niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik wou er ook niet verder op ingaan, maar inderdaad, 200Mbps download van een externe service onaanvaardbaar vinden ?! Seriously WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Twixie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:48:
Ik wou er ook niet verder op ingaan, maar inderdaad, 200Mbps download van een externe service onaanvaardbaar vinden ?! Seriously WTF.
160Mbit vanaf een CDN, da's dus opzettelijk afgeknepen. Andere services bieden wel goeie download snelheden, zelfs voor gratis downloads. Dus van een game waar je €69,95 voor betaald verwacht ik gewoon dat ik m'n gbit verbinding dichttrek.

[ Voor 23% gewijzigd door Aaargh! op 25-09-2015 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Wat heeft de prijs van een game nu te maken met de downloadsnelheid ? Dus van een demo van 10GB zou je het dan wel aanvaardbaren als die binnenkwam aan 1Mbps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Twixie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:57:
Wat heeft de prijs van een game nu te maken met de downloadsnelheid ? Dus van een demo van 10GB zou je het dan wel aanvaardbaren als die binnenkwam aan 1Mbps ?
Gevoels kwestie..

Zelfde idee als wanneer je een treinkaartje kocht (vroegah) en niet gecontroleerd werd..
Feitelijk maakt het niet uit want je betaald voor een product.. maar het gevoel is toch anders

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:03:
[Mbr]Offtopic[/mbr]

[...]

Je had gelijk, ze zijn echt top. Vind het echt 2x beter om daarmee te gamen dan de standaard analog sticks!
Veel meer grip :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Niet tevreden zijn met 200Mbit terwijl de meederheid vaak niet meer haalt dan 10Mbit. Trol of snob ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo net PS4 gekocht dus als iemand nog interesse heeft in FIFA 16 stuur maar een berichtje hij mag weg voor 45 euro voor jullie dan ;) ik woon in Amersfoort

Nu al me games downloaden op dat ding gaat wel even duren denk ik maar goed dat maakt niet uit. Ze vlogen trouwens wel over de toonbank die PS4's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
Heb hier in huis 3 PS4's staan, en zou ze graag allen op hetzelfde account laten draaien. Maar als ik bij de één inlog, wordt hij bij de ander er uit gegooid. Logisch waarschijnlijk, maar toch zou ik willen vragen of dit mogelijk is ;) .

Heb games enkel op schijf en speel dus nooit hetzelfde spel op meerdere consoles tegelijk. Wel is het mogelijk dat meerdere consoles tegelijk in gebruik zijn met verschillende spelen. Is dit mogelijk met één account, of moet ik op elk apparaat een apart account aanmaken.

Mijn tweede vraag zou gaan over de downloadsnelheid, maar ik lees net hierboven dat ik niet de enige ben. Een update Driveclub van 11GB duurt 11 uur 8)7 , terwijl hij nu bezig is met een patch voor Project Cars met een geschatte tijd van 5 uur. Niet bepaald praktisch.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
alexbl69 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:04:
Mijn tweede vraag zou gaan over de downloadsnelheid, maar ik lees net hierboven dat ik niet de enige ben. Een update Driveclub van 11GB duurt 11 uur 8)7 , terwijl hij nu bezig is met een patch voor Project Cars met een geschatte tijd van 5 uur. Niet bepaald praktisch.
Al eens geprobeerd met je PS4 in Ruststand te zetten ? Om de een of andere reden downloadt hij bij mij dan ineens wel aan deftige snelheid. Terwijl PS4 aan stond moest ik 2u wachten eer de system update (250M !) binnen was, en dus eer ik voor het eerst iets deftig kon doen. Bij het downloaden terwijl de PS4 in standby stond, vloog alles ineens binnen waarbij ik meer dan 150GB binnengehaald heb op 12u tijd.

Ivm je andere vraag: heb je die zelfs geactiveerd gekregen ? Want ik dacht dat je op 1 PSN account max. twee PS4 consoles kon activeren. Zie: http://faq.en.playstation...zL3NpZC9wdlFYU214bQ%3D%3D . Al is dat wel nog niet helemaal hetzelfde als wat jij wil doen, gezien jij gewoon verschillende fysische games tegelijk wil (laten) spelen. Ik weet niet wie ze speelt, maar is het geen optie om met sub-accounts te werken ?

[ Voor 23% gewijzigd door Twixie op 25-09-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
Twixie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:25:
[...]

Al eens geprobeerd met je PS4 in Ruststand te zetten ? Om de een of andere reden downloadt hij bij mij dan ineens wel aan deftige snelheid. Terwijl PS4 aan stond moest ik 2u wachten eer de system update (250M !) binnen was, en dus eer ik voor het eerst iets deftig kon doen. Bij het downloaden terwijl de PS4 in standby stond, vloog alles ineens binnen waarbij ik meer dan 150GB binnengehaald heb op 12u tijd.

Ivm je andere vraag: heb je die zelfs geactiveerd gekregen ? Want ik dacht dat je op 1 PSN account max. twee PS4 consoles kon activeren. Zie: http://faq.en.playstation...zL3NpZC9wdlFYU214bQ%3D%3D . Al is dat wel nog niet helemaal hetzelfde als wat jij wil doen, gezien jij gewoon verschillende fysische games tegelijk wil (laten) spelen. Ik weet niet wie ze speelt, maar is het geen optie om met sub-accounts te werken ?
Bedankt voor je antwoord. Heb ze idd alle 3 geactiveerd gekregen. Reden dat ik liever met één account speel is dat ik wel graag de progress binnen de games meeneem naar andere consoles. Sub-accounts werken wel en heb ik nu ook aangemaakt om tegelijk meerdere consoles te kunnen gebruiken.

Bedankt voor die tip t.a.v. het downloaden. Zal het eens proberen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Nieuws al bekend dat er een Twitch app komt voor de PS4? Goed nieuws voor mij iig, want de app die meekwam met het OS is me toch een draak van een app.. Kwaliteit is om te janken en je kon er alleen PS4 games op bekijken.

[ Voor 10% gewijzigd door JoeZuCK op 25-09-2015 20:53 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Dat is mooi, voor nu kijk ik twitch via de browser vaker, dan via de OS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

ChuckyDevil schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:05:
Dat is mooi, voor nu kijk ik twitch via de browser vaker, dan via de OS app.
Idd.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

Tot 35% korting op speelgoed & games bij Wehkamp:

http://www.wehkamp.nl/spe..._CONCEPT_SpeelgoedEnGames

• Aaargh!

Aaargh!

Twixie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:57:
Als ik ergens voor betaal verwacht is betere dienstverlening dan ik krijg bij een gratis dienst. In een duur restaurant verwacht ik ook betere service dan bij McDonalds.

Spellen op PSN zijn flink duurder dan het fysieke spel in de winkel, de winstmarge voor Sony is dus veel groter. Gezien hoe goedkoop bandbreedte is is het ontzetten sneu van Sony dat ze niet een paar cent (want daar praten we hier over, centen) van die €20+ die ze extra opstrijken gebruikt om er voor te zorgen dat downloads zo snel gaan als je verbinding aankan. Het lijkt wel alsof ze actief mensen willen ontmoedigen digitale games te kopen. Ik zal iig sneller een sneller een spel kopen als ik weet dat ik over 10 minuten kan spelen ipv dat ik uren moet wachten. Gebeurt me vaak zat dat ik zin heb in een nieuwe game maar dat de download zo lang zou duren dat tegen de tijd dat ie klaar is m'n vrije dag/weekend weer voorbij is en het dus geen nut heeft het spel aan te schaffen. Impulsaankopen werken dus niet op PSN vanwege de trage downloads, en dan allemaal op een heel erg klein beetje geld te besparen.

• Aaargh!

Aaargh!

-SaveMe- schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:26:
Niet tevreden zijn met 200Mbit terwijl de meederheid vaak niet meer haalt dan 10Mbit. Trol of snob ?
Of iemand die in 2015 leeft en niet in 1995 en dus ook gewoon snelheden verwacht die bij 2015 horen ? We betalen een kapitaal voor PS+ en dan ook nog eens flink extra voor de digitale versie t.o.v. de fysieke versie maar de download gaat veel trager dan downloads van gratis software die ik download van een netwerk waar ik geen cent voor betaal. Van een dienst waar je dik voor betaald verwacht ik op z'n minst dat het goed en snel werkt.

• Aaargh!

Aaargh!

alexbl69 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:04:
Wat helpt is alle applicaties afsluiten en de download net zo vaak pauseren/resumen tot je een snelle server hebt. Meestal kakt het na een paar minuten weer in en dan moet je weer opnieuw pauze/resume, etc. zit je wel de hele tijd de download te babysitten. Belachelijk dat dat nodig is maar aan de andere kant scheelt het Sony weer een paar tientjes in de maand aan hosting kosten...

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Vanavond spelen we de multiplayer van The Last of Us Remastered, Factions. Kom je ook? Info:

http://community.eu.plays...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPz3VQjUkAADT1q.jpg

• Brad Pitt
  • Laatst online: 22:34
Multiquote please.

Nickname does not reflect reality

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Aaargh! schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:59:
[...]

Of iemand die in 2015 leeft en niet in 1995 en dus ook gewoon snelheden verwacht die bij 2015 horen ? We betalen een kapitaal voor PS+ en dan ook nog eens flink extra voor de digitale versie t.o.v. de fysieke versie maar de download gaat veel trager dan downloads van gratis software die ik download van een netwerk waar ik geen cent voor betaal. Van een dienst waar je dik voor betaald verwacht ik op z'n minst dat het goed en snel werkt.
Een kapitaal voor ps+? Ik betaal iets van 50 euro voor een jaar, wat betaal jij dan ??

Maar een redelijke snelheid zou leuk zijn moet geen 10 uur duren voor 30 gig om een spel te d/len, maar als dat een half uurtje duurt vind ik het prima.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flagg schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:30:
[...]

Een kapitaal voor ps+? Ik betaal iets van 50 euro voor een jaar, wat betaal jij dan ??
En als je een beetje op aanbiedingen let hoef je niet meer dan €35 per jaar te betalen.

Verwijderd

ralph075 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:45:
[...]

En als je een beetje op aanbiedingen let hoef je niet meer dan €35 per jaar te betalen.
Waar dat dan?

• Aaargh!

Aaargh!

Flagg schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:30:
[...]

Maar een redelijke snelheid zou leuk zijn moet geen 10 uur duren voor 30 gig om een spel te d/len, maar als dat een half uurtje duurt vind ik het prima.
Het grootste probleem is dat je er nu continue bij moet zitten anders moet je inderdaad meer dan 10 uur wachten. Vorige week b.v. GTA V gedownload wat zo'n 60GB is, duurde ruim een uur om binnen te halen, op zich nog te overzien (alboewel het in minder dan 10 minuten had gekund) als ik er gewoon bij weg had kunnen lopen, maar zoals het nu is kan je niet eens een spel spelen want dan wordt onmiddelijk de snelheid geknepen. Je moet dus OF >10 uur wachten, of een uur lang naar een download zitten staren.

• ralph075
  • Niet online
First world problems... :/

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:16
Zojuist bij Media Markt Venlo een PS4 1TB versie met Fifa 16 gescoord!!
Voor de geinsteresseerden: Voor zover ik kon zien zijn alle exemplaren van het nieuwe CUH-1216B model.

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:07
Iemand trouwens een idee waar ik in of rondom Nijmegen de PS4 1TB CUH-1216B + FIFA 16 kan kopen of waar de kans het grootst is dat ze die daar hebben? Wilde maandag even gaan kijken maar zag een winkel in mijn omgeving nog niet voorbijkomen in dit topic.

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Ik zit te twijfelen om vandaag een ps4 te kopen. Heb een game pc waar ik eigenlijk alles op speel maar mis wel het fifa op de bank spelen met maten etc. Verder games zoals uncharted of bloodborne lijken me wel leuk. Anyway, bij de bartsmit voor € 369 een 1 tb ps4 + fifa is wel redelijk nice. Maar nu mijn issue, er is net een prijsverlaging geweest in Japan en ik vraag me af of er niet en prijsverlaging aan komt zodat ik nog een betere deal kan krijgen? Blijft veel geld namelijk. Zeker met een extra controller erbij en ps+.

Wat denken jullie? Ik heb op zich geen haast namelijk al is het met fifa wel leuk om nu aan het begin in te stappen en niet over een maand of 2 pas.

• ralph075
  • Niet online
OllyNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:19:

Wat denken jullie? Ik heb op zich geen haast namelijk al is het met fifa wel leuk om nu aan het begin in te stappen en niet over een maand of 2 pas.
Prijsverlaging zie ik nog niet gebeuren, maar het blijft een gok.
Had het zelf met season pass van Driveclub, heb 3 maanden gewacht op een aanbieding. Toen was ik het wachten beu en heb het aangeschaft.... twee weken later in de aanbieding voor de helft van de prijs.

De vraag die je jezelf moet stellen is of je het geld er nu voor over hebt of niet...

Met een beetje handigheid is op het moment een tweede controller voor 39 en PS+ voor 34 te krijgen, daar kan je al op besparen (zoek op wehkamp in dit topic).

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-09 15:20
In Azië ging er 70 piek van de prijs af.
http://www.psx-sense.nl/2...n-prijsverlaging-in-azie/
Als je wil kun je op de Paris Games Week wachten. Dat zou een moment kunnen zijn voor een europese prijsverlaging.
Ik zelf vind de prijs nu wel redelijk. Je moet ook voor jezelf nagaan of je nog zoveel maanden wil wachten op een prijsverlaging of vanaf nu wil gamen a 5 tientjes extra :9

PSN: Space-o-saurus

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Slaat ook nergens op, toch. Lekker negeren die hap. De meeste mensen halen de 10Mbps nog niet eens en dan gaan klagen als je de 1000Mbps niet haalt... 8)7

Leuker nieuws: Blops 3 PS4!
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/622/21435339508_a8c7dc4d87_k.jpg
:9~

:+
ralph075 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:36:
[...]
Had het zelf met season pass van Driveclub, heb 3 maanden gewacht op een aanbieding. Toen was ik het wachten beu en heb het aangeschaft.... twee weken later in de aanbieding voor de helft van de prijs.
[...]
Gelukkig is de SP van DC het wel dubbel en dwars waard, dus dat was geen verkeerde koop. :)

[ Voor 33% gewijzigd door SqueakyClean op 26-09-2015 12:52 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

SqueakyClean schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:49:
[...]

Slaat ook nergens op, toch. Lekker negeren die hap. De meeste mensen halen de 10Mbps nog niet eens en dan gaan klagen als je de 1000Mbps niet haalt... 8)7

Leuker nieuws: Blops 3 PS4!
[afbeelding]
:9~

:+
En daar gaat de classy look van de PS4. Lijkt wel een apparaat van Fisher Price zo :'(

uhm...

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
OllyNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:19:
Ik zit te twijfelen om vandaag een ps4 te kopen. Heb een game pc waar ik eigenlijk alles op speel maar mis wel het fifa op de bank spelen met maten etc. Verder games zoals uncharted of bloodborne lijken me wel leuk. Anyway, bij de bartsmit voor € 369 een 1 tb ps4 + fifa is wel redelijk nice. Maar nu mijn issue, er is net een prijsverlaging geweest in Japan en ik vraag me af of er niet en prijsverlaging aan komt zodat ik nog een betere deal kan krijgen? Blijft veel geld namelijk. Zeker met een extra controller erbij en ps+.

369,- is al een strakke prijs voor 1TB met fifa, ik zie het eerder weer 399,- worden..als je het kan betalen zou ik gelijk vandaag kopen.

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Smoonshine schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:54:
[...]

En daar gaat de classy look van de PS4. Lijkt wel een apparaat van Fisher Price zo :'(
Ze gaan de controller ook apart verkopen... :D

• OllyNL
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:55:
[...]

369,- is al een strakke prijs voor 1TB met fifa, ik zie het eerder weer 399,- worden..als je het kan betalen zou ik gelijk vandaag kopen.
ralph075 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:36:
[...]

Prijsverlaging zie ik nog niet gebeuren, maar het blijft een gok.

De vraag die je jezelf moet stellen is of je het geld er nu voor over hebt of niet...

Met een beetje handigheid is op het moment een tweede controller voor 39 en PS+ voor 34 te krijgen, daar kan je al op besparen (zoek op wehkamp in dit topic).
Dank. Ben soort van overgehaald. heb er ergens 1 vast kunnen laten houden, maar is wel de 1116 versie en niet die nieuwe 1216 versie.. voelt toch een beetje klote of zeggen jullie allemaal boeiend?

• XTNS_09
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 17:55
OllyNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:06:
[...]

[...]

Dank. Ben soort van overgehaald. heb er ergens 1 vast kunnen laten houden, maar is wel de 1116 versie en niet die nieuwe 1216 versie.. voelt toch een beetje klote of zeggen jullie allemaal boeiend?
Persoonlijk zat ik met hetzelfde dilemma bij de mediamarkt in Eindhoven, toen op een akkoordje gegooid met de verkoper heb nu de witte ps4 1216 met Fifa 16 voor mij een leuke deal. De zwarte aanbiedingsbundel met Fifa 16 allemaal 11xx serienummers.
Overigens voldoende voorraad.

• Twixie
OllyNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:06:
[...]
Op zich is die revisie niet iets waar Sony zelf of de winkeliers onderscheid in maken, zelfs al zijn er verschillen. Maar als je dan toch weet dat er momenteel 2 revisies zijn, een 'oude' en een 'nieuwe', is het toch zonde om niet voor de nieuwe te proberen gaan. Volgens mij wordt de 1116 al niet meer uitgeleverd door Sony en zijn de 1116s dus nog restanten. Of maw, kans is groot dat als je een paar dagen wacht, je in diezelfde winkel ook al aan 1216 vastkrijgt.
Heb je nergens een MediaMarkt, Bart Smit of andere grote zaak in de buurt ? Kans lijkt me vrij hoog dat ze daar al uitsluitend de 1216 hebben. Vanmorgen anderzijds in onze Carrefour een grote Fifa stand gezien waar de PS4s (ook daar 1TB + Fifa voor €369) wel allemaal nog 1116s waren.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 26-09-2015 13:28 ]

• OllyNL
Twixie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:26:
[...]

Op zich is die revisie niet iets waar Sony zelf of de winkeliers onderscheid in maken, zelfs al zijn er verschillen. Maar als je dan toch weet dat er momenteel 2 revisies zijn, een 'oude' en een 'nieuwe', is het toch zonde om niet voor de nieuwe te proberen gaan. Volgens mij wordt de 1116 al niet meer uitgeleverd door Sony en zijn de 1116s dus nog restanten. Of maw, kans is groot dat als je een paar dagen wacht, je in diezelfde winkel ook al aan 1216 vastkrijgt.
Heb je nergens een MediaMarkt, Bart Smit of andere grote zaak in de buurt ? Kans lijkt me vrij hoog dat ze daar al uitsluitend de 1216 hebben.
Ja maar niet meer voor deze prijs denk ik. Had even gezovht op internet en hij is wat zuiniger etc maar blijkbaar voelen die knopjes van de nieuwe een beetje cheap. En heb eigenlijk liever zwart dan wit. Dus ja, denk dat ik hem gewoon haal.

• Twixie
Hoe bedoel je, niet meer voor deze prijs ? Ik zie de 1TB+Fifa overal opduiken aan €369, en die bundel is sowieso pas uit sinds vorige donderdag (release-datum van Fifa). Dat is ongeacht of het een 1116 of 1216 is. Moest je nu bedoelen dat je hem voor minder dan dat kan krijgen, dan is het idd gewoon een afwegen. Maar voor zover ik aan de vorige posts zie, bedoel jij ook gewoon €369.
En die bundel is ook sowieso zwart, en niet wit.

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 26-09-2015 13:36 ]

• OllyNL
Twixie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:35:
Hoe bedoel je, niet meer voor deze prijs ? Ik zie de 1TB+Fifa overal opduiken aan €369, en die bundel is sowieso pas uit sinds vorige donderdag (release-datum van Fifa). Dat is ongeacht of het een 1116 of 1216 is. Moest je nu bedoelen dat je hem voor minder dan dat kan krijgen, dan is het idd gewoon een afwegen. Maar voor zover ik aan de vorige posts zie, bedoel jij ook gewoon €369.
Ja maar weet jij zeker dat die bundel er nog een tijdje is? Voor deze prijs ook? Beetje een dilemma. Nu halen en dan een oude versie, wat het ook uit maakt, of wachten en dan een nieuwe versie..

• Twixie
Zou me verbazen dat het na een paar dagen al gedaan is. Ik heb in elk geval ergens tegengekomen dat het aanbod geldt tot 8 oktober.

• OllyNL
Ik zie bij bol.com bijv staan geldig to 8-10..

• OllyNL
Twixie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:40:
Zou me verbazen dat het na een paar dagen al gedaan is. Ik heb in elk geval ergens tegengekomen dat het aanbod geldt tot 8 oktober.
Ja precies. Lastig.. Levert bol.com die nieuwe modellen?

• XTNS_09
Twixie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:35:
Ik bedoel dat ik de witte + FIFA 16 voor de actieprijs 369 mee heb gekregen, thats all.

• OllyNL
Zit nu enorm te twijfelen. Want wat gaat het realistisch gezien uitmaken die nieuwe of oude versie? Een paar decibel meer geluid? Geen probleem. Verder? Iemand nog een goed argument?

• Twixie
XTNS_09 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:44:
[...]

Ik bedoel dat ik de witte + FIFA 16 voor de actieprijs 369 mee heb gekregen, thats all.
Ja, dat weet ik. Het was een reactie op Olly, maar besef nu dat hij het ook gewoon over jouw deal ging om toch aan een 1216 te geraken als de gewone zwarte 1TB modellen nog 1116 zouden blijken te zijn.

• manmetdemening
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-01 13:33
OllyNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:41:
[...]

Ja precies. Lastig.. Levert bol.com die nieuwe modellen?
Of ze specifiek bij deze aanbieding de nieuwe leveren durf ik niet te zeggen, maar ik heb ruim 2 weken geleden via bol.com een ps4 + 2 spellen voor 399 besteld en ik heb de 1216 serie gekregen. Dus ze leveren ze zeker al.

• Twixie
OllyNL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:46:
Zit nu enorm te twijfelen. Want wat gaat het realistisch gezien uitmaken die nieuwe of oude versie? Een paar decibel meer geluid? Geen probleem. Verder? Iemand nog een goed argument?
Volgens mij is het verschil in geluidsniveau zowat de enige reden om de nieuwe te verkiezen. Als een luidere fan voor jou dus niets uitmaakt, zou ik dus gewoon de revisie negeren.
EDIT: ander duidelijk verschil is dat hij nu helemaal mat is, terwijl oude revisie nog een glossy stuk had. Sommigen zullen misschien persé het een of het ander willen.

[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 26-09-2015 13:49 ]

• XTNS_09
Twixie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:47:
[...]

Volgens mij is het verschil in geluidsniveau zowat de enige reden om de nieuwe te verkiezen. Als een luidere fan voor jou dus niets uitmaakt, zou ik dus gewoon de revisie negeren.
Plus het doet niks af aan garantie en speelplezier dus als je een reservering hebt dan zou ik daar voor gaan.
Misschien krijgt de 1216 wel weer een ander onvoorzien issue.

• OllyNL
Twixie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:47:
[...]

EDIT: ander duidelijk verschil is dat hij nu helemaal mat is, terwijl oude revisie nog een glossy stuk had. Sommigen zullen misschien persé het een of het ander willen.
[quote
XTNS_09 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:49:
[...]

Plus het doet niks af aan garantie en speelplezier dus als je een reservering hebt dan zou ik daar voor gaan.
Misschien krijgt de 1216 wel weer een ander onvoorzien issue.
]manmetdemening schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:46:
[...]

Of ze specifiek bij deze aanbieding de nieuwe leveren durf ik niet te zeggen, maar ik heb ruim 2 weken geleden via bol.com een ps4 + 2 spellen voor 399 besteld en ik heb de 1216 serie gekregen. Dus ze leveren ze zeker al.
[/quote]

Dank voor de reacties. Ik ga m gewoon ophalen. Iets meer fannoise overleef ik wel. En garantie etc is allemaal hetzelfde. En dan kan ik vandaag al aan de slag om gekontschopt te worden in Fifa. Lijkt me prima. :P

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:52
Voor wat het waard is, bij Media Markt Zwolle hadden ze, voor zover ik kon zien, alleen maar de CUH-1216 1TB + Fifa16 staan voor €369 terwijl er 20 Km verderop bij de MM Deventer in geen velde of wegen een CUH-1216 model te bekennen was. In Deventer waren alle bundels met de CUH-1116 en FIFA 16 voor dezelfde €369. Zoals hier al eerder is aangegeven zal de meerderheid van de klanten geen weet hebben wat het nieuwste model is en de winkels zullen dit logischerwijs ook niet rond gaan toeteren anders blijven ze met het 'oude' model zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:09
Kunnen jullie geen apart topic voor het CUH-12xx geneuzel? Het gaat nu al ontzettend lang over iets waar de meesten van ons geen baat bij hebben omdat zij al een PS4 hebben. |:( |:(

YouTube

Pagina: 1 ... 145 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link