Mijn all time favoriete game, bedankt Dennis ! En niet alleen voor deze spot maar voor al je tijd en werk wat je er in steekt.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:06:
GRATIS: Oddworld: New 'n' Tasty Dynamic Theme:
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/thema/oddworld-new-'n'-tasty-dynamic-theme/cid=EP4134-CUSA00326_00-ETH0000000000177
[afbeelding]
+1!Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:06:
GRATIS: Oddworld: New 'n' Tasty Dynamic Theme:
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/thema/oddworld-new-'n'-tasty-dynamic-theme/cid=EP4134-CUSA00326_00-ETH0000000000177
[afbeelding]
TLoU thema maar uit de US Store geplukt. Blog zegt € 0,99 in de EU Store, maar de prijs staat mooi op € 3,59. Daarbij had ik nog ruim 6 Dollar in mijn wallet zitten.
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 23-09-2015 21:17 ]
Ben ook wel benieuwd :-)Jenzo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:08:
[...]
Hij bestaat dus toch! Wat heb je er voor betaald?
Verwijderd
Gister bij de mediamarkt zaandam en amsterdam geweest en daar liggen 1tb versies cuh 1116 en cuh 1216 voor 369euro. Morgen vast ook, dan krijg je fifa16 erbij voor die prijs.
Erm, lijkt me toch duidelijk ? De enige manier om in een winkel te achterhalen welke versie het is, is door op de doos te kijken, dus dan zal er op de doos inderdaad wel CUH-1216C gestaan hebben.
EDIT: leuk, op de Belgische site van MM zie ik nu ook de 1TB+Fifa voor €369. Was vorig weekend nog niet het geval, dus morgen toch eens kijkje gaan nemen in de plaatselijke winkel of ze hem hebben en of het een 1216 revisie is.
EDIT2: damn, volgens de website geen voorraad hier.
EDIT: leuk, op de Belgische site van MM zie ik nu ook de 1TB+Fifa voor €369. Was vorig weekend nog niet het geval, dus morgen toch eens kijkje gaan nemen in de plaatselijke winkel of ze hem hebben en of het een 1216 revisie is.
EDIT2: damn, volgens de website geen voorraad hier.
[ Voor 42% gewijzigd door Twixie op 23-09-2015 21:51 ]
Hmm morgen ook maar eens bij mijn MM kijken. Tot wanneer loopt die actie precies? Enig idee? Bij wehkamp €395 voor ps4 1tb/fifa 16 en 2e controller.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:31:
[...]
Gister bij de mediamarkt zaandam en amsterdam geweest en daar liggen 1tb versies cuh 1116 en cuh 1216 voor 369euro. Morgen vast ook, dan krijg je fifa16 erbij voor die prijs.
In januari is mijn PS3 gestolen en heb ik besloten om maar even te wachten met de aankoop van een PS4. Wat ik me nu afvraag; is de 1TB PS4 die nu bij de MediaMarkt in de aanbieding is, dé PS4 van deze generatie, of is de verwachting dat er in de komende maanden nog een Slim gaat komen? Ik heb geen enkele haast, maar het missen van een goede deal is evengoed zonde. Enfin, moet ik al blij worden van 1TB cuh1216b of c, of nog gewoon wat langer geduld hebben?
Your Friendly Neighborhood Moderator
De 1TB CUH12*** is gewoon dikke prima, de slim versie zal wellicht ooit gaan komen. Maar die verwacht ik niet in de nabije toekomst. Wellicht met een jaartje ofzo. De 1TB versie is pas nieuw.Jorgen schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:22:
In januari is mijn PS3 gestolen en heb ik besloten om maar even te wachten met de aankoop van een PS4. Wat ik me nu afvraag; is de 1TB PS4 die nu bij de MediaMarkt in de aanbieding is, dé PS4 van deze generatie, of is de verwachting dat er in de komende maanden nog een Slim gaat komen? Ik heb geen enkele haast, maar het missen van een goede deal is evengoed zonde. Enfin, moet ik al blij worden van 1TB cuh1216b of c, of nog gewoon wat langer geduld hebben?
Paar dagen terug zei ik ook al dat de 1TB CUH-1216B (nieuwe versie) al bestaat.
Media Markt Zoetermeer en Rotterdam hebben hem al liggen in de winkels.
500GB is CUH-1216A
1TB is CUH-1216B
Verwijderd
Nee het staat in de lucht geschreven, tuurlijk staat het op de doos. Of dacht je dat ik de dozen had opengemaakt om vervolgens achter op de console te kijken, welke versie de console het nou echt betreftDaYwaLkUr schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:36:
Staat op de doos de cuh-12xx versie, of?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 23:35 ]
Volgens bol.com nog tot 8 oktober : http://www.bol.com/nl/d/a....html#product_descriptionrolandos582 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:16:
[...]
Hmm morgen ook maar eens bij mijn MM kijken. Tot wanneer loopt die actie precies? Enig idee? Bij wehkamp €395 voor ps4 1tb/fifa 16 en 2e controller.
Hmm not bad. dat zou vast gelden voor bol.com, mediamarkt en wehkamp oid. Nu nog ff het goede type nummer scoren.Twixie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:08:
[...]
Volgens bol.com nog tot 8 oktober : http://www.bol.com/nl/d/a....html#product_description
Ik heb eerder vandaag de 500gb Metal Gear Solid bundel besteld bij nedgame.
Deze was 388,- . Aangezien de 2 gratis games die je kan krijgen bij bol.com niet echt veel kosten, en deze bundel uiteindelijk een 10tje goedkoper was heb ik het maar zo gedaan.
Had nog even gemailed, maar ook nedgame heeft de cuh 1216 versie.
Deze was 388,- . Aangezien de 2 gratis games die je kan krijgen bij bol.com niet echt veel kosten, en deze bundel uiteindelijk een 10tje goedkoper was heb ik het maar zo gedaan.
Had nog even gemailed, maar ook nedgame heeft de cuh 1216 versie.
En weer een pagina vol met CUHxxxx gezwam. Hoewel on-topic: hiervoor kan zeker geen apart topic worden aangemaakt? Ik kijg bijna het idee dat mensen denken dat er 2x zoveel geheugen in zit en een watergekoelde Titan videokaart.
Koop gewoon de nieuwe 500GB en gooi er meteen 2TB in. Voor mij was 500GB op het begin ook meer dan zat, maar ik had geen zin meer om iedere keer maar dingen te moeten wissen of opnieuw te moeten downloaden en nu zit ik over de 1TB aan data. Saves en captures kosten daarnaast ook ruimte. En reken maar dat games steeds groter worden. Killzone, een lineaire shooter, is geloof ik al iets van 45GB. Ik verwacht straks wel games die 100GB aan ruimte innemen. Tel daarbij alle gratis Plus shit nog op en je zit al snel aan je max.
Koop gewoon de nieuwe 500GB en gooi er meteen 2TB in. Voor mij was 500GB op het begin ook meer dan zat, maar ik had geen zin meer om iedere keer maar dingen te moeten wissen of opnieuw te moeten downloaden en nu zit ik over de 1TB aan data. Saves en captures kosten daarnaast ook ruimte. En reken maar dat games steeds groter worden. Killzone, een lineaire shooter, is geloof ik al iets van 45GB. Ik verwacht straks wel games die 100GB aan ruimte innemen. Tel daarbij alle gratis Plus shit nog op en je zit al snel aan je max.
[ Voor 53% gewijzigd door bram1984 op 24-09-2015 07:40 ]
Eens. Ik ben eigenlijk al bijna klaar met dit hele PS4-topic. Alleen dat gelul over C-versies... ga toch gamen man...bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:34:
En weer een pagina vol met CUHxxxx gezwam. Hoewel on-topic: hiervoor kan zeker geen apart topic worden aangemaakt? Ik kijg bijna het idee dat mensen denken dat er 2x zoveel geheugen in zit en een watergekoelde Titan videokaart.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is dat niet zo dan???bram1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:34:
Maar ik ben specifiek opzoek gegaan naar een CUH1216 want als je nu een PS4 koopt, hoezo zou je dan een 'oude' versie halen. Niet dat het veel verschilt, maar toch.
Dat is precies de reden dat Sony de update zo stil houdt waarschijnlijk. Meer awareness onder klanten heeft als gevolg dat het oudere model niet meer verkocht wordt. Maar wij Tweakers weten uiteraard beter ^^Griffin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:36:
[...]
Is dat niet zo dan???![]()
Maar ik ben specifiek opzoek gegaan naar een CUH1216 want als je nu een PS4 koopt, hoezo zou je dan een 'oude' versie halen. Niet dat het veel verschilt, maar toch.
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Wat zijn de verschillen dan?Griffin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:36:
[...]
Is dat niet zo dan???![]()
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Nagenoeg niks, maar mensen willen zichzelf doen geloven dat de nieuwe revisie veel beter is.
Maak idd maar een apart topic ervoor aan, tis nu echt al pagina's lang geneuzel over welke winkel al dan niet de 1200 versie verkoopt.
8x1GB ram ipv 16x512MB
Minder stroomverbruik
Minder hitte
Minder geluid
¯\_(ツ)_/¯
Knoppen
Energieverbruik
(naar zeggen, geluidproductie van de fan)
Matte HDD cover
Persoonlijk vind ik die touch buttons niets (er staat hier een oude PS4 op het werk) en de HDD cover vind ik niet mooi.
Verder is het in mijn ogen enigsinds logisch, waarom niet gelijk de nieuwste kopen als die er toch is...
Klopt allemaal, behalve de hitte. De nieuwe versie wordt juist warmer dan de vorige.beschuitfluiter schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:11:
[...]
8x1GB ram ipv 16x512MB
Minder stroomverbruik
Minder hitte
Minder geluid
Zo, en nu hou ik er over op.
Gisteren in Media Markt Centrum Rotterdam geweest en daar hebben ze pallets vol met Playstations 4 1TB editie het nieuwe "model".
€ 368,- Incl FIFA16 welke ik vandaag op mag komen halen. Leek mij een goede deal!Jenzo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:08:
[...]
Hij bestaat dus toch! Wat heb je er voor betaald?
©2004
Verwijderd
Weet niet tot hoe lang die mm actie loopt. Bartsmit en intertoys hebben een soortgelijke aktie(onduidelijke of ze 1116 of de 1216 leveren) In de intertoys folder staat dat hun aktie(ps4 met 1tb en fifa16) tot 8oktober duurt.rolandos582 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:16:
[...]
Hmm morgen ook maar eens bij mijn MM kijken. Tot wanneer loopt die actie precies? Enig idee? Bij wehkamp €395 voor ps4 1tb/fifa 16 en 2e controller.
Hallo allemaal,
Ben net terug van vakantie en zie op Facebook een post over gratis PSN kaarten via een 'hack'.
https://www.facebook.com/...007589572626337/timeline/
Is dit for real? Je moet je wel aanmelden bij een onnozele actie door je telefoon nummer in te voeren, maar er staat uitgelegd dat je je simpel kan afmelden door STOP te smsen.
Voordat ik zelf zo onnozel ben om hier in te trappen, vraag ik me af of hier mensen gebruik van hebben gemaakt? De post heeft al 3800 + reacties.. Maar ergens zal er toch vast een addertje onder het gras zitten?
Ben net terug van vakantie en zie op Facebook een post over gratis PSN kaarten via een 'hack'.
Is dit for real? Je moet je wel aanmelden bij een onnozele actie door je telefoon nummer in te voeren, maar er staat uitgelegd dat je je simpel kan afmelden door STOP te smsen.
Voordat ik zelf zo onnozel ben om hier in te trappen, vraag ik me af of hier mensen gebruik van hebben gemaakt? De post heeft al 3800 + reacties.. Maar ergens zal er toch vast een addertje onder het gras zitten?
Ziet er niet echt betrouwbaar uit. Facebook kennende, doen ze het vooral om je gegevens te jatten, maar wie weet. In ieder geval kan het nog altijd zo zijn dat Sony mensen gaat bannen.technoaddict schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:13:
Hallo allemaal,
for real? If it sounds too good to be true, it probably....technoaddict schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:13:
Hallo allemaal,
aan de andere kant wel erg veel reacties, dat is dan vrijwel onmogelijk weer te faken. edit: maar dat maakt dan ook weer deel uit van de 'procedure', dus dat hoeft ook niet zoveel te zeggen.
[ Voor 10% gewijzigd door LuNaTiC op 24-09-2015 10:25 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Sounds fishy, plus wat lunatic zegt: If it sounds too good to be true...technoaddict schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:13:
Hallo allemaal,
Nee dit klinkt absoluut niet goed
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Meestal lees je het ook in de reacties terug
Dit keer niet. Maar alsnog.. not gonna try..
http://www.bol.com/nl/d/a....html#product_description
Met die bundel is dat gewoon nog de oude dan? Bij bart smit heeft hij ook deze prijs, kan ik dan daar 'offline' langs gaan en zoeken naar de nieuwe versie?
Met die bundel is dat gewoon nog de oude dan? Bij bart smit heeft hij ook deze prijs, kan ik dan daar 'offline' langs gaan en zoeken naar de nieuwe versie?
Bol.com heeft in de fifa bundel volgens mij de 1216b versie zitten. Tenminste hier op kantoor heeft iemand hem bestelt en die binnen gekregenStrongArmLance schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:01:
http://www.bol.com/nl/d/a....html#product_description
Ik wil hem bij de Wehkamp bestellen, alleen konden ze me niet vertellen of het een CUH-11xx of CUH12xx model betrof
Op de website bij de vraag en antwoord zeggen ze dat ze de 1116 leveren.SaURoN schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:07:
[...]
Bol.com heeft in de fifa bundel volgens mij de 1216b versie zitten. Tenminste hier op kantoor heeft iemand hem bestelt en die binnen gekregen
http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps4/9200000046077827/
Ik ga 'm ook bestellen bij Wehkamp, mocht het de CUH-11.. versie zijn kun je m gratis terugsturen en daarna alsnog bij MM of Bartsmit halen.DaYwaLkUr schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:12:
Ik wil hem bij de Wehkamp bestellen, alleen konden ze me niet vertellen of het een CUH-11xx of CUH12xx model betrof
EDIT: Besteld, ik post morgen wel welke ik binnen heb gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door Rish op 24-09-2015 11:26 ]
altijd dat gezeur over die verschillende versie, kap ermee ofzo..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Pfff gezeur allemaal over de versies...
Koop er gewoon 1 and be done with it...
On-topic.
Net begonnen met Grow Home (werd door iemand aangeraden maar weet eventjes niet meer door wie maar i.i.g bedankt)en vind het toch wel een vet spelletje.
On-topic.
Net begonnen met Grow Home (werd door iemand aangeraden maar weet eventjes niet meer door wie maar i.i.g bedankt)en vind het toch wel een vet spelletje.
Waarom zou je het bestellen? Dan heb je het op z'n vroegst morgen binnen. Ik loop na werk even langs media markt en haal de juiste versie op met de 1TB HD. Die zijn tot 21 uur open ofzo.
wat moet je zoal doen in het spel? ik heb er weleens een paar vids van gekeken maar het leek er toen op dat je een beetje moest klimmen en klauteren om vervolgens een zaadje tot een plant te laten uitschieten en deze een bepaalde richting in te sturen?Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:30:
Pfff gezeur allemaal over de versies...
On-topic.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Wehkamp heeft extra korting met een 2e controller. MM nietzokiz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:33:
Waarom zou je het bestellen? Dan heb je het op z'n vroegst morgen binnen. Ik loop na werk even langs media markt en haal de juiste versie op met de 1TB HD. Die zijn tot 21 uur open ofzo.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Het zijn allemaal redelijk insignificante verschillen, van wat ik heb gelezen. Op het HDD-covertje na zul je er in de praktijk niets van merken.beschuitfluiter schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:11:
[...]
8x1GB ram ipv 16x512MB
Minder stroomverbruik
Minder hitte
Minder geluid
Dat is het ook precies, is het beetje als een bonenstaak. Je moet 2km de hoogte in, maar het is gewoon echt super relaxed voor als je je hebt lopen ergeren aan andere game.jimz93 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:34:
[...]
wat moet je zoal doen in het spel? ik heb er weleens een paar vids van gekeken maar het leek er toen op dat je een beetje moest klimmen en klauteren om vervolgens een zaadje tot een plant te laten uitschieten en deze een bepaalde richting in te sturen?
Besturing van hoe robot loopt is even inkomen maar ik vind het ook lekker wegspelen.
Tot nu toe door steeds alle PS+ games te downloaden, loop je af en toe toch tegen iets aan wat veel leuker is dan wat je van te voren ook maar kon voorstellen. (Maar soms is het ook gewoon kut in het kwadraat

YES!
The witness heeft een release datum
26-01-2016
The witness heeft een release datum
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vraag het me wel af inderdaad..valt het door Sony te controleren wie ooit een dergelijk code gebruikt heeft?Martinspire schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:19:
[...]
Ziet er niet echt betrouwbaar uit. Facebook kennende, doen ze het vooral om je gegevens te jatten, maar wie weet. In ieder geval kan het nog altijd zo zijn dat Sony mensen gaat bannen.
PSN id: PENo1
27 oktober release als het goed is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Super vet inderdaad! Alleen ... Fallout 4 he, die komt twee weekjes later en die gaat toch echt voor. Dus deze zal even moeten wachten ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik ga FO4 juist uitstellen denk ik.-SaveMe- schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:34:
[...]
Super vet inderdaad! Alleen ... Fallout 4 he, die komt twee weekjes later en die gaat toch echt voor. Dus deze zal even moeten wachten ...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Net de bundel gekocht in Eindhoven. Na het werk maar eens aansluiten en gamen maarBarbas schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:56:
Ik ga aanstaande donderdag de bundel halen met Fifa 16 en 1tb schijf bij de Mediamarkt. Lijkt me een prima deal! Twijfelde erg tussen de Xbox One en de PS4, maar doordat het merendeel van mijn vrienden een ps4 heeft heb ik uiteindelijk ook daarvoor gekozen.
Mejor así
Verwijderd
idem dito.
Fallout games op de release zijn nooit zo succesvol geweest vind ik, laat ze het spel eerst maar weer een aantal maanden vol gooien met patches zodat die normaal gaat draaien.
Dan zie ik wel..
En toch is ie als 1216B binnen gekomen.. wat klopt er dan meer?LuPo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:19:
[...]
Op de website bij de vraag en antwoord zeggen ze dat ze de 1116 leveren.
http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps4/9200000046077827/
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Blasphemy!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Kan ik iemand blij maken met FIFA16? Ga vanmiddag ook de PS4 + FIFA16 bundle halen.
Stuur maar opDawid127 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:12:
Kan ik iemand blij maken met FIFA16? Ga vanmiddag ook de PS4 + FIFA16 bundle halen.
Edit: On a serious note. Ik heb vroeger altijd Fifa gespeeld en ben ergens in 2012 afgehaakt. PES kon me nooit echt boeien. Dit jaar lijkt PES echter een stuke beter te zijn. De demo sprak mij iig erg aan.
Wil dit jaar wel weer een voetbal game gaan halen maar twijfel nog welke het wordt.
[ Voor 40% gewijzigd door JSchut op 24-09-2015 14:24 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Ik heb dit jaar voor PES 2016 gekozen en ik heb daar absoluut geen spijt van.JSchut schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:22:
On a serious note. Ik heb vroeger altijd Fifa gespeeld en ben ergens in 2012 afgehaakt. PES kon me nooit echt boeien. Dit jaar lijkt PES echter een stuke beter te zijn. De demo sprak mij iig erg aan.
Wil dit jaar wel weer een voetbal game gaan halen maar twijfel nog welke het wordt.
PES 2016 is goedkoper, speelt super heerlijk en ik heb er al een succesvol seizoen opzitten.
Er is naar mijn mening geen foute keus te maken dit jaar. Afgelopen weekend PES gespeeld. Speelt prima, stukken beter dan voorgaande jaren. Menu's en ontbrekende licenties tsja... ieder zijn ding. Online zit het ook nog niet zo lekker in elkaar maar daar heb je met maatjes op de bank gelukkig geen last van.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:32:
[...]
Ik heb dit jaar voor PES 2016 gekozen en ik heb daar absoluut geen spijt van.
PES 2016 is goedkoper, speelt super heerlijk en ik heb er al een succesvol seizoen opzitten.
Gisteravond Fifa gespeeld, ook weer flink positief verrast. Pace whoring is aangepakt en het gaat naar mijn idee wat realistischer.
Fifa ziet er iets mooier uit, PES speelt wat realistischer. Fifa heeft weer FUT en betere online mogelijkheden... kuezeskeuzes
Zit er standaard bij de PS4 nog zoiets als de eerste 2 maanden PS plus of zo? Of moet je deze meteen los kopen? Ik spreid mn uitgaven liever uit 
14 dagen zie ik nu...is dat altijd zo?
[ Voor 12% gewijzigd door basset op 24-09-2015 14:52 ]
Hop,hop,hop!
Je kan ook de enige zijn.. Als zij aangeven dat ze nog een batch 1116 hebben dan ga ik het er niet op gokken. Dan loop ik liever even een Nedgame of Mediamarkt hier in de stad binnen om met mijn eigen ogen handen een 1216 te pakken.RoRoo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:39:
[...]
En toch is ie als 1216B binnen gekomen.. wat klopt er dan meer?
Dan moet je wel goed uit je handen kijken dat je nergens tegen aan botst....LuPo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:07:
[...]
.... om met mijn eigen ogen een 1216 te pakken.
Hehehe..ralph075 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:12:
[...]
Dan moet je wel goed uit je handen kijken dat je nergens tegen aan botst....
Pace whoring?cypher21 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:45:
[...]
Er is naar mijn mening geen foute keus te maken dit jaar. Afgelopen weekend PES gespeeld. Speelt prima, stukken beter dan voorgaande jaren. Menu's en ontbrekende licenties tsja... ieder zijn ding. Online zit het ook nog niet zo lekker in elkaar maar daar heb je met maatjes op de bank gelukkig geen last van.
Gisteravond Fifa gespeeld, ook weer flink positief verrast. Pace whoring is aangepakt en het gaat naar mijn idee wat realistischer.
Fifa ziet er iets mooier uit, PES speelt wat realistischer. Fifa heeft weer FUT en betere online mogelijkheden... kuezeskeuzesmaar naar mijn mening is geen van beide een foute keus
PSN id: PENo1
Yep, 14 dagen is standaard.basset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:51:
Zit er standaard bij de PS4 nog zoiets als de eerste 2 maanden PS plus of zo? Of moet je deze meteen los kopen? Ik spreid mn uitgaven liever uit
Weet iemand een adresje waar je goedkoop een PSN+ kaart van een jaar kan aanschaffen? Betreft een NL account.
In het verleden voor XBL veelvuldig gebruik gemaakt van prepaid kaartjes.
snelle spelers de bal geven, naar voren rennen zonder dat een verdediger de speler met de bal bij kan houden en vervolgens scoren...
zie de grote frustraties van fifa 14 en 15:
https://www.google.nl/search?q=pace+whoring
Zelf geef ik niet zoveel om voetbalgames, maar mijn zoon des te meer. Afgelopen jaar is hij begonnen met FIFA15. Voor het nieuwe seizoen heeft hij beide demo's gespeeld en wil voor zijn verjaardag PES hebben, puur op basis van gameplay. Redelijk on par met Jurian dus:JSchut schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:22:
[...]
Stuur maar op
Edit: On a serious note. Ik heb vroeger altijd Fifa gespeeld en ben ergens in 2012 afgehaakt. PES kon me nooit echt boeien. Dit jaar lijkt PES echter een stuke beter te zijn. De demo sprak mij iig erg aan.
Ik vermoed zomaar dat mijn zoon op een schema van om-en-om jaarlijks een voetbalgame wilt. FIFA in de oneven jaren, PES in de even jaren.
Zoek op www.budgetgaming.nlPhuSioN schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:17:
Weet iemand een adresje waar je goedkoop een PSN+ kaart van een jaar kan aanschaffen? Betreft een NL account.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Momenteel voor €44 in de aanbieding bij Wehkamp. Als je daar een nieuw account aanmaakt en kortingscode 'nieuw' gebruikt krijg je nog €10 korting.PhuSioN schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:17:
€34 (+€1,95 verzendkosten) is volgens mij de goedkoopste optie op het moment.
Edit: linkje: http://www.wehkamp.nl/spe...svita/C25_E90_5HG_702957/
Edit: Of bedoel je tegoed voor in de PSN-store...? Daar heb ik geen antwoord voor (gebruik daarvoor zelf gewoon iDeal).
[ Voor 21% gewijzigd door ralph075 op 24-09-2015 15:23 ]
Review van Tweakers is veel te subjectief, deze vergelijking is niet zo best.ralph075 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:20:
[...]
Zelf geef ik niet zoveel om voetbalgames, maar mijn zoon des te meer. Afgelopen jaar is hij begonnen met FIFA15. Voor het nieuwe seizoen heeft hij beide demo's gespeeld en wil voor zijn verjaardag PES hebben, puur op basis van gameplay. Redelijk on par met Jurian dus:
[video]
Ik vermoed zomaar dat mijn zoon op een schema van om-en-om jaarlijks een voetbalgame wilt. FIFA in de oneven jaren, PES in de even jaren.
Lees de comments er maar op na.
Thanks! Zie helaas dat het + 3 weken levertijd heeftralph075 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:21:
[...]
Momenteel voor €44 in de aanbieding bij Wehkamp. Als je daar een nieuw account aanmaakt en kortingscode 'nieuw' gebruikt krijg je nog €10 korting.
Edit: Of bedoel je tegoed voor in de PSN-store...? Daar heb ik geen antwoord voor (gebruik daarvoor zelf gewoon iDeal).
Zoveel bijzonders lees ik niet in de comments onder de video....
Maakt mij verder ook niet zoveel uit, ik hoef me er niet mee te vermaken....
In mijn bestelling staat ie op 8-11 dagen:PhuSioN schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:30:
[...]
Thanks! Zie helaas dat het + 3 weken levertijd heeft
Zou op tijd moeten zijn voor degene die nu begint met PS+ 14 dagen op proef...Prijs - Bezorgdatum
34.00 - 8-11 dagen
[ Voor 37% gewijzigd door ralph075 op 24-09-2015 15:35 ]
Levertijd staat nu wel op 3 weken.ralph075 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:21:
[...]
Momenteel voor €44 in de aanbieding bij Wehkamp. Als je daar een nieuw account aanmaakt en kortingscode 'nieuw' gebruikt krijg je nog €10 korting.
Edit: Ik ben niet de enige met die opmerking zie ik
[ Voor 4% gewijzigd door basset op 24-09-2015 15:44 ]
Hop,hop,hop!
Ah ja, ik zie het...dutchgio schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:35:
Review van FIFA, daar staat de video ook in.
Maar ja, het is maar net waar je waarde aan hecht. Reviews zijn een hulpmiddel om een idee te krijgen bij een spel. Je moet daar zelf de punten uit pikken die je belangrijk vindt.
Wat ik het belangrijkste vond is dat mijn zoon (11) een eigen keuze heeft gemaakt op basis van de demo's, voordat de reviews online waren (maar dat is als vader, waarin ik het tof vind dat hij een eigen mening weet te vormen). De reviews kunnen hem dan misschien nog helpen om te kijken of hij bv. dingen over het hoofd heeft gezien.
Zelf heb ik het idee dat de fanbase voor FIFA een stuk groter is, wat ook mee kan werken in de comments onder de review. Is natuurlijk niet leuk als PES dan hoger wordt beoordeelt
Als je er echt om zit te springen, dan kan je natuurlijk voor 15 euro een 90-dagen-kaart halen als voorloop op de 365-dagen-PSN-kaart.basset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:43:
[...]
Levertijd staat nu wel op 3 weken.
Edit: Ik ben niet de enige met die opmerking zie ik
Heb mn PSN 365 kaart wel gekocht samen met de PS4, alleen nog niet geactiveerd. Eerst de gratis 14 dagen activeren, maar doe ik ook pas als er beetje leuke gratis games op staan. Momenteel geen online nodig voor MGS5
Ik kan niet ontkennen dat ik inderdaad meer voor FIFA heb, en die dan ook gekocht heb en niet PES, ondanks dat de demo prima speelde. Het voelde toch allemaal net wat minder.ralph075 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:45:
[...]
Ah ja, ik zie het...
Maar ja, het is maar net waar je waarde aan hecht. Reviews zijn een hulpmiddel om een idee te krijgen bij een spel. Je moet daar zelf de punten uit pikken die je belangrijk vindt.
Wat ik het belangrijkste vond is dat mijn zoon (11) een eigen keuze heeft gemaakt op basis van de demo's, voordat de reviews online waren (maar dat is als vader, waarin ik het tof vind dat hij een eigen mening weet te vormen). De reviews kunnen hem dan misschien nog helpen om te kijken of hij bv. dingen over het hoofd heeft gezien.
Zelf heb ik het idee dat de fanbase voor FIFA een stuk groter is, wat ook mee kan werken in de comments onder de review. Is natuurlijk niet leuk als PES dan hoger wordt beoordeelt
Als aantekening op de review van Tweakers, deze vind ik zelf, los van mijn voorkeur, niet zo goed.
En dan gaat het dus om de plus en minpunten van FIFA.
Jarenlang de roep om realisme en dan is het realostisch, is het weer niet goed en té realistisch want de tegenstander speelt de bal rond als ie voorstaat.
Gezichten van Eredevisie die niet lijken gaat voor PES net zo op:
http://www.goalsandglamou...r-geen-meter-in-pes-2016/
Op Veltman, Klaassen en een Serero na die slaat dat ook allemaal nergens op.
PES geeft Ajax de ervaren spelers die het nodig heeft dat weten ze alleen zelfnog niet. Ze lijken wel de 50 gepaseerd.
(Nederlandse) Commentaar is een minpunt inderdaad, maar het Engelse commentaar voldoet wel. Heel goed zelfs, beter dan de variant van PES. maar dat wordt niet genoemd.
Scoutingsysteem klopt ook wel, dat is niet helemaal goed uitgewerkt sinds '15 en ook nu weer.
Maar in de vergelijking worden de minpunten van PES wat weggestopt en daardoor geven ze die gamedan een hogere rating.
Terwijl daar ook wel behoorlijk wat kanttekingen bij te plaatsen zijn.
Maar dat is mijn mening, net als dat ik vind dat dit voor Tweakers 1 van de mindere reviews is.
Als je de gezichten van de PSV spelers kijkt dan lijken er veel wel goed erop:
http://www.insidegamer.nl...2016-de-gezichten-van-psv
Ik vind de gezichten van Moreno, Arias, Bruma, Willems, Schaars, Guardado en Narsingh toch echt wel heel erg goed.
Ik vind de gezichten van Moreno, Arias, Bruma, Willems, Schaars, Guardado en Narsingh toch echt wel heel erg goed.
Hier ook een CUH-1216B met 1TB + FIFA gescoord bij een Belgische MediaMarkt. Stonden er een stuk of 10, en allemaal het nieuwe model.
Hmm ja precies. Is er een Internet store die de 1216 levert? Geen tijd om langs de winkel te gaan en heb geen zin in constant dingen moeten terugsturen.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:48:
[...]
Weet niet tot hoe lang die mm actie loopt. Bartsmit en intertoys hebben een soortgelijke aktie(onduidelijke of ze 1116 of de 1216 leveren) In de intertoys folder staat dat hun aktie(ps4 met 1tb en fifa16) tot 8oktober duurt.
Ik denk dat ik over een maand wel weer terugkom als het niet meer gevuld staat met alleen posts over het nieuwe model

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Jep, wordt nogal een onzin discussie, maar ja, dat zal je altijd hebben.
Mijn tip:
Loop een winkel in, kijk welke types ze hebben. Hebben ze je type niet? Internet.
The end
Mijn tip:
Loop een winkel in, kijk welke types ze hebben. Hebben ze je type niet? Internet.
The end
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die inderdaad wel, maar ook veel niet.kimiferrari schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:07:
Als je de gezichten van de PSV spelers kijkt dan lijken er veel wel goed erop:
Zoet, Pasveer, Propper, Maher, Pereiro, De Jong en Lestienne weer totaal niet.
Heb de MGSV (500gb) bundel binnen.
Na ruim 4 jaar zonder console, of ook maar enige controller te hebben aangeraakt, voelt het wel even vreemd. Maar alles werkt lekker snel, en handig. Mobiel + PSN app gelinked maakt typen ook een stuk prettiger.
Downloaden gaat wel langzaam 10mb/s lijntje, gewend dat alles op de PC zo binnen is. PS4 is al ruim 2 uur bezig met 10gb downloaden.
Controller ligt overigens wel lekker in de hand. Ben de oude xbox gewent, ps3 controller was voor mij doen altijd enorm irritant. Te glad, irritante triggers etc. Blij dat dat hier allemaal niet meer is. Ook wel handig dat de controller is op te laden met een gewone micro usb/telefoon charger. En dat er een gewone 3.5mm plug in zit. Kan ik gewoon lekker de ATH m50 erin pluggen zonder een nieuwe hoeven te kopen.
Na ruim 4 jaar zonder console, of ook maar enige controller te hebben aangeraakt, voelt het wel even vreemd. Maar alles werkt lekker snel, en handig. Mobiel + PSN app gelinked maakt typen ook een stuk prettiger.
Downloaden gaat wel langzaam 10mb/s lijntje, gewend dat alles op de PC zo binnen is. PS4 is al ruim 2 uur bezig met 10gb downloaden.
Controller ligt overigens wel lekker in de hand. Ben de oude xbox gewent, ps3 controller was voor mij doen altijd enorm irritant. Te glad, irritante triggers etc. Blij dat dat hier allemaal niet meer is. Ook wel handig dat de controller is op te laden met een gewone micro usb/telefoon charger. En dat er een gewone 3.5mm plug in zit. Kan ik gewoon lekker de ATH m50 erin pluggen zonder een nieuwe hoeven te kopen.
Zal je altijd hebben, mensen die jaloers zijn omdat ze geen 1 TB CUH-12xx hebbencorset schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:35:
Jep, wordt nogal een onzin discussie, maar ja, dat zal je altijd hebben.
The end
oh noez, ik gooi er zelf een 2TB schijf in, waar moet ik dan precies jaloers op zijn?Dawid127 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:42:
[...]
Zal je altijd hebben, mensen die jaloers zijn omdat ze geen 1 TB CUH-12xx hebben
Dan heb je nog niet te klagen. Ik heb hier normaliter zeker 20Mbps via wifi, en PS4 gaat er 2 uur over doen voor simpelweg de system update van 245MBLunaTempesta schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:41:

Voor 47 euro (incl verzendkosten) stuur ik FIFA16 gesealed op.Dawid127 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:12:
[ Voor 4% gewijzigd door Dawid127 op 24-09-2015 17:24 ]
Volgens mij wil hem juist verkopen in plaats van kopen.Dawid127 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:23:
[...]
Voor 47 euro (incl verzendkosten) stuur ik FIFA16 gesealed op.
Volgens mij reageerde hij op zijn eigen post
.
Die wehkamp kortingscode komt goed van pas, kan je nieuwe games zoals Need for Speed of Battlefront met 10 euro korting in huis halen (Need for Speed voor 44,95 en Battlefront voor 44,45 inclusief verzending)
De Battlefront Deluxe PS4 (op disc!) kun je nergens in NL nog pre-orderen gvd 
(iemand toevallig een idee?)
(iemand toevallig een idee?)
1TB met Destiny legendary gescoord voor 398 (nieuwe versie)
Helaas lijkt hij niet te willen updaten
PSN niet helemaal lekker of zo, ik nl wel gewoon internet volgens de PS4 testpagina
Geen progress bar, alleen maar: "Een ogenblik gedult AUB"
Helaas lijkt hij niet te willen updaten
Geen progress bar, alleen maar: "Een ogenblik gedult AUB"
[ Voor 14% gewijzigd door basset op 24-09-2015 18:03 ]
Hop,hop,hop!
flauw
[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 24-09-2015 22:25 ]
Verwijderd
PlayStation Europe
Star Wars Battlefront beta begins 8th October on PS4. Everything you need to know:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
Star Wars Battlefront beta begins 8th October on PS4. Everything you need to know:

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:51:
PlayStation Europe
[afbeelding]
Iemand ervaring met thumb sticks?
Ik zie een setje van 5 euro maar ik vraag me echt af of het nou beter is.. zat nog te denken aan hele dure (voor Black Ops 3):
Goedkope thumbsticks
of
Dure thumbsticks
Die dure hebben wel een verhoging, iemand ervaringen?
Ik zie een setje van 5 euro maar ik vraag me echt af of het nou beter is.. zat nog te denken aan hele dure (voor Black Ops 3):
Goedkope thumbsticks
of
Dure thumbsticks
Die dure hebben wel een verhoging, iemand ervaringen?
Net toch maar even Assassins Creed Syndicate + Star Wars battlefront gepreorderd. Voor 45€ per stuk kon ik ze niet laten liggen! Eerst maar eens Witcher 3, Mad Max en MGSV uitspelen. Jammer dat ik er geen tijd voor heb
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link