Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.549 views

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:49
GTAV
TLoU vergeet ik inderdaad nog.

[ Voor 87% gewijzigd door bram1984 op 22-06-2015 21:16 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:48
bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:14:
Baron noemt ff de meest overhypte mainstream games op die er zijn. :+
LOL, dat hangt er maar net vanaf of je SP of MP gamer bent. GTA5 en Destiny zijn toch echt DE uitblinkers in bv. online MP met een vaste crew/fireteam. Met een vaste crew is de MP van GTA5 online welhaast oneindig; Destiny is met een vaste co-op maat of fireteam best magisch als je online samen de verschillende locaties/planeten bezoekt tijdens de story missions :9~
Zit Chloe Frazer er ook in, dat zou dubbel nice zijn :D

[ Voor 23% gewijzigd door Trishul op 22-06-2015 21:20 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Driveclub
Bloodborne
Battlefield 4

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Trishul schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:17:
[...]

LOL, dat hangt er maar net vanaf of je SP of MP gamer bent. GTA5 en Destiny zijn toch echt DE uitblinkers in bv. online MP met een vaste crew/fireteam. Met een vaste crew is de MP van GTA5 online welhaast oneindig; Destiny is met een vaste co-op maat of fireteam best magisch als je online samen de verschillende locaties/planeten bezoekt tijdens de story missions :9~

[...]

Zit Chloe Frazer er ook in, dat zou dubbel nice zijn :D
Is ook zo. Bedoel niet te zeggen dat het slechte games zijn. Ik heb mijn post overigens al aangepast. Waarschijnlijk exact gelijk met jouw post. Je quote is dus niet meer van toepassin. ;)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:49
@bram1984 : ik raad een aantal games aan wat ik leuk vind. Als jij dat overhyped mainstream games vind prima.
Jij speelt geen overhypte games.... Veel plezier straks met BO3 :o

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Op de PC speel ik veel BF4, dus die wil ik denk ik ook op de PS4 spelen. Klopt het dat je je Origin account kan koppelen aan je PS4 account zodat je met je eigen soldaat kan blijven spelen?
Had dat opgezocht en als ik het goed heb begrepen moet dat lukken.

Speelde de AC serie ook op de PC. Is dat leuk te spelen op de PS4?
Ik twijfel nog. Treyarch is wel mijn favo CoD dev, maar had op WaW gehoopt. ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
PS4 is nu main platform voor COD he. Lekker een maand eerder DLC enzo. Echt top. ;)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16
2 dagen nadat ik de mijne koop, met 2 weken wachten........ :(
But i'm enjoying it nevertheless :)

10 second ninja DONE

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Ach dan kan je er meteen een 2 TB ingooien. Dan zit je zeker goed de komende jaren.
Sagat schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:54:
2 dagen nadat ik de mijne koop, met 2 weken wachten........ :(
But i'm enjoying it nevertheless :)

[...]
Toch geen verrassing hoop ik, dit.

Verwijderd

Klopt het dat je Batman AK niet kan recorden met de share button?
Ga eens slapen Dennis, of ben je ook de fles aan het geven?

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11 22:05

muhda

Time & Space traveler

Voor straks, als iedereen met Batman Arkham Knight aan de slag gaat (en iets wil vragen/delen):
\[PC/XB1/PS4] Batman: Arkham Knight

[ Voor 6% gewijzigd door muhda op 23-06-2015 05:07 ]

Verwijderd

één van mijn honden is erg ziek , dus ik heb slecht geslapen.

Batman AK wilde niet recorden , zelfs een paar keer achter elkaar geprobeerd.
Bij sommige andere spellen heb je ook bepaalde scene's die je niet kan recorden.
Oké dat is klote, sterkte ermee.

• Superkiwi
  • Nu online
Grudgie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:53:
Speelde de AC serie ook op de PC. Is dat leuk te spelen op de PS4?
Ja, want die games spelen beter met controller dan met tobo ;)
Als je op de pc al met controller speelt dan speelt het precies hetzelfde,
alleen relaxter (op de bank) en op een groter scherm waarschijnlijk.

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-11 18:35

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Mocht je vraag nog niet beantwoord zijn, ik had zelf gek genoeg success met aangepaste DNS servers (Open DNS) vele andere op interwebs ook :) misschien eens proberen, baat het niet dan schaadt het niet tenslotte ^^

Hoe bevalt de SSHD tot zover, merk je verschil?
-SaveMe- schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:24:
1TB SSHD erin! ging vlotjes. Staat nu 1 game op TW3 :) Lekker clean.

Had alleen stiekum gehoopt dat de downloadspeeds ook weer normaal zouden zijn, maar die zitten nog steeds op een schamele 500kb/s. Daar moet toch een oplossing voor zijn ?

• Grudgie

Grudgie

Bij jullie gaat de download snelheid ook niet snel voor Batman? Hoe hebben jullie je PS4 via i-net aangesloten? Kabel of Wifi. Ik Wifi.

• Trishul
Sony moet even de portemonnee opentrekken denk ik, want de PSN downloads gaan via Amazon AWS, dus het wordt tijd dat ze even wat extra scaling inkopen.

Op de site van Guerilla Games is btw ook te lezen hoe de Killzone SF online MP backoffice deels op Amazon AWS draait.
Grudgie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:47:
Bij jullie gaat de download snelheid ook niet snel voor Batman? Hoe hebben jullie je PS4 via i-net aangesloten? Kabel of Wifi. Ik Wifi.
Kabel natuurlijk. De wi-fi van de PS4 is waardeloos en zwak en echt alleen een optie als je niet anders kan. Ik heb door 2 verdiepingen gaten geboord.

Verwijderd

Ik ook via kabel , downloaden van Batman AK ging niet optimaal.
Af en toe pauzeren en weer starten hielp mij em vannacht downloaden.

• Grudgie

Grudgie

Oke. Dat wordt dan even kabel kopen. :P

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 13:43
Gisteren de patch van Unity binnen gehaald (6,5GB). De PS4 zit via een FTP CAT6 kabel van 1 meter rechtstreeks op het modem.

Snelheid volgens Ziggo: 15MB/s.
Snelheid volgens PS4 test: 8MB/s.
Daadwerkelijk gemeten snelheid tijdens downloaden: < 0,1MB/s

Diverse zaken aangepast, zoals een alternatieve DNS (8888 8844)..maar de snelheid blijft laag.
En zo opeens...schiet hij er vandoor met 10MB/s...om daarna weer terug te vallen op de lage snelheid.

Zijn hier al permanentere oplossingen voor?

Kiwi !

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nope, PSN is gewoon ruk als het gaat om download snelheden.. is al sinds het PS2 tijdperk (FFXI)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• X-Kiwi
Hoop dat er ook nog eens wat kleurrijkere games komen voor de PS4. Alles lijkt de laatste tijd zo duister (=spannend?) en grijs (=realistisch?) mogelijk te moeten. Batman, Fallout, Diablo, Metro, Bloodborne, Last of Us, Watchdogs, Tomb Raider, Shadow of Mordor, etc. Begrijp dat het vaak bij de setting hoort, maar moeten we depressief worden ofzo? Of ben ik de enige die het fijner vind om door wat felgekleurder natuurschoon te lopen/gamen?

Kiwi !

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
X-Kiwi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:34:
Hoop dat er ook nog eens wat kleurrijkere games komen voor de PS4. Alles lijkt de laatste tijd zo duister (=spannend?) en grijs (=realistisch?) mogelijk te moeten. Batman, Fallout, Diablo, Metro, Bloodborne, Last of Us, Watchdogs, Tomb Raider, Shadow of Mordor, etc. Begrijp dat het vaak bij de setting hoort, maar moeten we depressief worden ofzo? Of ben ik de enige die het fijner vind om door wat felgekleurder natuurschoon te lopen/gamen?
Ik houd ook wel van wat vrolijkere kleuren ala GTA V ofzo, gewoon lekker een zomerse setting :)

Er komen wel games aan met vrolijkere kleuren zoals:
- Rocket League
- TrackMania Turbo
- No Man's Sky

het zijn alleen niet echt games van het eerder genoemde kaliber.

[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 23-06-2015 11:40 ]

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 15:57

Patrick89

PSN : Gamesource

Zelf ondervindt ik geen enkele problemen met snelheden. Ik Download gewoon volle snelheid, wellicht dat mensen verschillend gekoppeld zitten met diverse PSN servers. Ik weet niet hie die architectuur in elkaar zit maar zou me het goed voor kunnen stellen.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Patrick89 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:37:
Zelf ondervindt ik geen enkele problemen met snelheden. Ik Download gewoon volle snelheid, wellicht dat mensen verschillend gekoppeld zitten met diverse PSN servers. Ik weet niet hie die architectuur in elkaar zit maar zou me het goed voor kunnen stellen.
Lijkt me sterk. Er zit gewoon een cap op. Post eens een screenshot waarop je op volle snelheid download.

• Patrick89

Patrick89

Ik zal vanavond eens wat downloaden en even bijhouden hoe lang hij er over doet.

• Grudgie

Grudgie

Kak, mijn router zit al vol :P kan mijn PS4 er niet aan vastzetten.. nja dan maar wifi :P

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 16:03
Grudgie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:44:
Kak, mijn router zit al vol :P kan mijn PS4 er niet aan vastzetten.. nja dan maar wifi :P
een switch doet wonderen :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58
Sinds kort zit ik met de PS4 op Wi-Fi en dat is tot nog toe een behoorlijk drama. Erg trage verbinding, terwijl er device nog een etage hoger op dezelfde router gewoon een stabiele 100/150 Mbit verbinding hebben.

Voorheen toen ik op LAN CAT5E zat kon ik alles downloaden tegen de snelheden van mijn Internet abonnement 30/3 Mbit Telfort, nu is er geen doormomen aan, trager dan 1 Mbit. Online game, met LAN was ik zelfs met mijn ADSL/VDSL verbinding vaak als één van de eerste in de map.

Momenteel zit ik op een tijdelijke plaats met mijn PS4 in huis en ik wil niet voor deze korte periode LAN aanleggen. Ervaren jullie ook een trage verbinding met Wi-Fi? Aan de AVM Fritz!Box ligt het niet in iedergeval, zoals ik hierboven al aangeef.

Volgens de specs moet hij zelfs IEEE 802.11n kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 23-06-2015 13:33 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:23
De algemene ervaring is dat Wi-Fi niet snel is, of onstabiel. Verder hangt het af aan de hoeveelheid overige Wi-Fi's in de buurt en allerlei storingsfactoren wat door de ether gaat. Persoonlijk had ik voornamelijk problemen met party-chat, server problemen in BF4 via Wi-Fi en een trage download. Jammer dat de PS4 niet op 5Ghz kan. Had wellicht wat gescheeld.

Overigens is een trage download niet perse opgelost met een kabel. In rest mode downloaden gaat nog het snelst, blijkt.

[ Voor 19% gewijzigd door ChuckyDevil op 23-06-2015 13:43 ]

• dutchgio
  • Niet online
wifi in de ps4 is ook gewoon brak, zal wel een goedkoop component zijn.
Naast geen Wifi AC is er ook geen ondersteuning voor 5Ghz, dat is best wel slecht.
En als die met aleen N dan ook nog eens slecht werkt ben je al gauw genoodzaakt om her bekabled te doen, al dan niet via powerline constructies etc.

• X-Kiwi
DigitalError schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:35:
[...]

Ik houd ook wel van wat vrolijkere kleuren ala GTA V ofzo, gewoon lekker een zomerse setting :)

Er komen wel games aan met vrolijkere kleuren zoals:
- Rocket League
- TrackMania Turbo
- No Man's Sky

het zijn alleen niet echt games van het eerder genoemde kaliber.
Rocket League... _O- laatste keer dat ik met een voertuig heb gevoetbald, was het met een tank (World of Tanks event). No mans sky lijkt mij wel wat ja, benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden.

Kiwi !

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
X-Kiwi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:26:
Gisteren de patch van Unity binnen gehaald (6,5GB). De PS4 zit via een FTP CAT6 kabel van 1 meter rechtstreeks op het modem.

Diverse zaken aangepast, zoals een alternatieve DNS (8888 8844)..maar de snelheid blijft laag.
En zo opeens...schiet hij er vandoor met 10MB/s...om daarna weer terug te vallen op de lage snelheid.

Wat ik eigenlijk altijd doe is verder gamen met een andere game, en dan zet ik de PS4 in rest modus. Ik ben al opgehouden met irriteren aan je PSN. Dat is beter voor je ;)

• X-Kiwi
Cyleo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:46:
[...]

Wat ik eigenlijk altijd doe is verder gamen met een andere game, en dan zet ik de PS4 in rest modus. Ik ben al opgehouden met irriteren aan je PSN. Dat is beter voor je ;)
Ah thanks, beantwoord ook een andere vraag (gaat hij door met downloaden tijdens het gamen, volgens mij doet Steam dat niet namelijk).

Kiwi !

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
X-Kiwi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Rocket League... _O- laatste keer dat ik met een voertuig heb gevoetbald, was het met een tank (World of Tanks event). No mans sky lijkt mij wel wat ja, benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden.
Ik had vorige maand de beta gespeeld van rocket league en dat was best vermakelijk moet ik eerlijk bekennen :P

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
X-Kiwi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:26:

Heb ik dus ook. 200Mbit lijntje, haal snelheden van 500kb/s. Om gek van te worden. Alles al geprobeerd. DNS servers van google, xs4all, open dns, maakt allemaal geen ruk uit. Wifi of bedraad maakt ook niks uit. Andere kabels, switch, nada, nikkes, nop. Echt ruk gewoon!
PaYnE81 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:59:
Mocht je vraag nog niet beantwoord zijn, ik had zelf gek genoeg success met aangepaste DNS servers (Open DNS) vele andere op interwebs ook :) misschien eens proberen, baat het niet dan schaadt het niet tenslotte ^^

Hoe bevalt de SSHD tot zover, merk je verschil?

[...]
SSHD bevalt goed. Heb er nog maar 1 game op staan (TW3) en daar haal ik zelfs een bescheiden snelheidswinst bij de laadtijden

code:
1
2
3
4
5
                         Opstarten           main menu tot in game          laden na dood gaan                 

Originele HD       32s                    36s                                      39s

1TB SSHD           31s                    30s                                     30s

GamiQ, de game notes app met game maps!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

200Mb / 500 KB is wel erg ruk inderdaad.

Ik zit zelf op 120 Mb en haal ongeveer stabiel 8 MB.. (nog niet super maar goed).

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Probeer anders een keer open dns als dns.
Of zoals ik al vaker in x1 topic gezegd heb. Doe een hard reset aan je modem/router combo.
Kijk of er nieuwe firmwares zijn.
Heb een upc/zigfo technicolor 7200 modem. Deze zal zolang je hem niet hard reset nieuwe firmwares niet toepassen.
Dus dat is een tip. Had erna ineens allemaal nieuwe functies en veel stabielere modem.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

iemand enig idee tot wanneer je die Black ops 3 kan pre orderen en zo mee kan doen met de BETA versie?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 01:57

The_Worst

Unox

v8power67 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:23:
Of zoals ik al vaker in x1 topic gezegd heb. Doe een hard reset aan je modem/router combo.
Heb een upc/zigfo technicolor 7200 modem. Deze zal zolang je hem niet hard reset nieuwe firmwares niet toepassen.
Dus dat is een tip. Had erna ineens allemaal nieuwe functies en veel stabielere modem.
Het heeft allemaal geen effect. De downloadsnelheid stijgt even in het begin om na een minuut weer in te kakken. Daarom lijkt het wisselen van DNS-servers, het resetten van de router (etc) te helpen omdat de verbinding gereset wordt.

Wat ik mij overigens wel afvraag, iedereen die problemen heeft met het trage downloaden, gebruiken jullie de US PSN of (ook) EU?

Mensen in 'merika kunnen overigens wel downloaden met 10+mbit.

Edit: heb ook een post gemaakt hierover op Reddit: https://www.reddit.com/r/...n_network_download_speed/

[ Voor 6% gewijzigd door The_Worst op 23-06-2015 15:43 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Ik bedoel met hard reset echt een volledige reset van de modem en of router.
En niet even stroom eraf halen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

bram1984 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Lijkt me sterk. Er zit gewoon een cap op. Post eens een screenshot waarop je op volle snelheid download.
Niet op volle snelheid, maar toch beter dan normaal (Zo'n ~25MB/s)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ylh1U5C3Je0]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Patrick89

Patrick89

Aaargh! schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:53:
[...]

Niet op volle snelheid, maar toch beter dan normaal (Zo'n ~25MB/s)
[video]
Zie je, het kan wel sneller :).
Scheelt mij weer een screenshot maken xD

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 01:57

The_Worst

Unox

Als ik ook zo'n iemand kan zijn die met meer dan 500kb/s kan downloaden. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Aaargh!

Aaargh!

Patrick89 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Zie je, het kan wel sneller :).
Scheelt mij weer een screenshot maken xD
Ik snap alleen niet hoe en wat. Meestal gaat het super traag namelijk. Dit was tijdens het downloaden van een demo (Destiny) dus misschien dat Sony meer bandbreedte geeft aan Demo's in de hoop zo meer te verkopen ? :?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:56
DigitalError schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Ik had vorige maand de beta gespeeld van rocket league en dat was best vermakelijk moet ik eerlijk bekennen :P
Beter dan de Fifa en PES van het afgelopen jaar iig :+ Bijna elke wedstrijd was spannend tot het eind en bij de beta zat je zo in de game. Ook leuk dat het crossplay met de pc wordt dus kan leuke teams maken. Na Fallout 4 en Just Cause 3 misschien wel DE game waar ik naar uit kijk :)
X-Kiwi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:34:
Ben het helemaal met je eens en dat is denk ik de reden dat ik een Wii U naast de PS4 heb gezet een paar maanden geleden. Just Cause 3 wordt ook wel kleurrijk geloof ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Beakzz op 23-06-2015 16:28 ]

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
v8power67 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:23:
Heeft allemaal geen zin. Echt alles al gedaan. Alles in het netwerk gaat snel behalve de PS$. Hij throttled om de een of andere manier. 1 download = 500 kb/s.; Nog een download, weer 500kb/s, samen dus 1, en zo verder. Per download komt hij niet boven de 500 kb/s uit ...
The_Worst schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:40:
[...]
Het heeft allemaal geen effect. De downloadsnelheid stijgt even in het begin om na een minuut weer in te kakken. Daarom lijkt het wisselen van DNS-servers, het resetten van de router (etc) te helpen omdat de verbinding gereset wordt.

Wat ik mij overigens wel afvraag, iedereen die problemen heeft met het trage downloaden, gebruiken jullie de US PSN of (ook) EU?

Mensen in 'merika kunnen overigens wel downloaden met 10+mbit.

Edit: heb ook een post gemaakt hierover op Reddit: https://www.reddit.com/r/...n_network_download_speed/
Ik heb het zowel met mijn normale (EU) als US account. Logisch ook, ligt echt aan de PS4. Netwerk instellingen blijven hetzelfde bij ander account.

ik hoop echt dat ooit iemand met een oplossing komt ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:55

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Krijg bijna de neiging om Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2 subtiel te noemen gezien al de posts over de snelheid ervan.. :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ben benieuwd hoe jullie de graphics van Arkham Knight ervaren op de ps4.

Ik wil hem denk ik ook gaan halen. Al heb ik de vorige games niet gespeeld.

• Aaargh!

Aaargh!

DeeSung schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:40:
Ik ook. Als het goed is ligt ie in m'n brievenbus dus zodra ik uit m'n werk komt gaat in in de PS4 ...

DeeSung schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:40:

Ik wil hem denk ik ook gaan halen. Al heb ik de vorige games niet gespeeld.
Van wat ik lees is het een van de mooiste games tot nu toe en is ook de framerate zeer stabiel.

Update heeft schoonmoeders al geïnstalleerd, dus over een 2 uur kan ik je meer vertellen.

Verwijderd

Batman AK is audiovisueel een echt pareltje , vergelijkbaar met The Order.

Het verhaal is uiteraard super vet , net zoals de gruwelijke gameplay.

Video's ervan maken met de Shareknop functie is helaas niet mogelijk.

Edit:

Toch een filmpje weten te maken:

_/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 17:40 ]

• DeeSung
  • Niet online
Ik zie nu dat Batman Arkham knight 46 euro is bij mediamarkt. Hoop dat ze hem hebben als ik zo ga.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat is gewoon een free to play game toch?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• dutchgio
  • Niet online
Ja.

• DeeSung
  • Niet online
Gekocht het downloaden is best snel. Ik ben benieuwd!.

Ik kreeg erbij ps4 scarcrow nightmare missions en exclusieve ps4 skins.
en de harleyquinn story pack.

• dutchgio
  • Niet online
Bij "het downloaden is best snel" stopte ik met lezen. :+

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Omdat het specifiek voor PS4 Batman Arkham Knight is, in dit topic gepost. :
Vergeet niet de gratis: Arkham Knight 52 Skins pak te downloaden uit de PS Store. Link

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Wat is t downloaden een fucking drama zeg...

This is the Way.

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Tjah, het achilleshiel van PS4 is PSN (En PS+). Elke keer bij een grote release is het, hetzelfde verhaal.

• Trishul
Schijnt dat vandaag ook nog eens driveclub ps+ edition released is in de VS. Misschien morgen in de EU?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:42:
Schijnt dat vandaag ook nog eens driveclub ps+ edition released is in de VS. Misschien morgen in de EU?
was schijnbaar maar heel kort, maar nu weer offline.
Dus zou niet teveel hopen.

• DeeSung
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:48:
Bij "het downloaden is best snel" stopte ik met lezen. :+
Speciaal voor jou :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vHKo8xqcCqIOEtnNS6lijYtS/full.png

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:03
Ha. En dan kom je erachter dat het spel zélf ook nog 's 40+ GB is. Dat gaat nog wel een tijdje duren. ;)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Buiten dat: 25 minuten over 3,5GB doen is nu niet bepaald snel. De game zelf is ook nog iets van 50GB, dus reken maar uit.

• Trishul
M a r c o schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:06:
[...]

was schijnbaar maar heel kort, maar nu weer offline.
Dus zou niet teveel hopen.
Ik zie het ja. Maar maakt mij niet uit, heb driveclub al sinds vorig jaar :9

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Laatste dag: Dubbele Kortingen op de PS Store! #PS4 #PSPlus #4ThePlayers #WhereThePlayersAre:

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIPYv4KUcAI06Yn.png

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 16:46

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:13:
PlayStation NL ‏

Laatste dag: Dubbele Kortingen op de PS Store! #PS4 #PSPlus #4ThePlayers #WhereThePlayersAre:

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

[afbeelding]
En dan zullen er wel weer nieuwe aanbiedingen komen. Ik moet me altijd enorm inhouden om er toch niet stiekem wat van te kopen. Maar ik heb nog een aardige backlog met oa Last of Us, Metro, GTA V en AC: Black Flag dat ik me het voorgenomen om eerst daar maar eens doorheen te komen.

uhm...

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Op de één of andere manier heb ik die drang totaal niet. Vermaak me momenteel prima met BF4 en heb echt niks anders nodig nu. Verder zijn er maar weinig games zo scherp geprijsd dat het echt must buy's zijn imo.

It's dogged that does it

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SavageBrother schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:47:
Op de één of andere manier heb ik die drang totaal niet. Vermaak me momenteel prima met BF4 en heb echt niks anders nodig nu. Verder zijn er maar weinig games zo scherp geprijsd dat het echt must buy's zijn imo.
Ik kan uit de aanbiedingen alleen Tomb Raider aanraden. Nu voor €13 in de store.

Zelf heb ik 'm vorige week aangeschaft en een eerste stuk gespeeld. Het is een prachtig spel met toffe gameplay, interessant verhaal en mooie graphics. Echt een blockbuster en het geld meer dan waard, zeker voor €13.
SavageBrother schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:47:
Metro en Tomb Raider sowieso wel.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
SqueakyClean schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:00:
[...]

Ik kan uit de aanbiedingen alleen Tomb Raider aanraden. Nu voor €13 in de store.

Zelf heb ik 'm vorige week aangeschaft en een eerste stuk gespeeld. Het is een prachtig spel met toffe gameplay, interessant verhaal en mooie graphics. Echt een blockbuster en het geld meer dan waard, zeker voor €13.
Vooruit, wellicht dat ik vanmiddag eens gek doe.
bram1984 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:13:
[...]

Metro en Tomb Raider sowieso wel.
Heb laatst al even zitten turen naar gameplay van Metro, maar echt, wat lijkt me dat tering saai zeg.

[ Voor 7% gewijzigd door SavageBrother op 24-06-2015 09:19 ]

It's dogged that does it

• X-Kiwi
SqueakyClean schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:00:
[...]

Hoe kom je eigenlijk bij €13? Hij staat in store voor €25,99 - en met een extra 35% korting er overheen kom ik op €17.

Kiwi !

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41

On_E

Housemusic

X-Kiwi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Hoe kom je eigenlijk bij €13? Hij staat in store voor €25,99 - en met een extra 35% korting er overheen kom ik op €17.
PS Plus korting.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• X-Kiwi
Normale prijs €39.99
Prijs na 35% standaard korting €25.99
Prijs na 35% PS+ korting €16.89

[edit]
Kan natuurlijk ook dat je in 1x de 70% korting krijgt, dan komt het wel uit |:(

[ Voor 15% gewijzigd door X-Kiwi op 24-06-2015 09:31 ]

Kiwi !

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tomb Raider is voor €13,- echt een koopje inderdaad. Daar heb ik mij op de PS3 dermate mee vermaakt dat ik hem nu op de PS4 opnieuw heb gekocht. Idem voor TLOU :)

Ik ben benieuwd of er komende maand weer dermate interessante aanbiedingen voorbij gaan komen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• corset
in die sale gekocht:

TLOU, gespeeld totdat je moet wegrennen van militairen met dat kind+vrouw bij je. Pakt me totaal niet qua verhaal. Misschien wat langer spelen

Tomb Raider, blijft een goed spel

Lords of the Fallen, casual souls. Wel een goed (albeit buggy) spel

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 16:46

Smoonshine

Feyenoord!!

Bor schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:37:
Tomb Raider is voor €13,- echt een koopje inderdaad. Daar heb ik mij op de PS3 dermate mee vermaakt dat ik hem nu op de PS4 opnieuw heb gekocht. Idem voor TLOU :)

Ik ben benieuwd of er komende maand weer dermate interessante aanbiedingen voorbij gaan komen.
Jep idem voor mij. Ik had hem op de X360 en uiteindelijk ook in het begin bij de PS4 gekocht. Ook één van de weinige games die ik heb uitgespeeld, zonder dat het me op een gegeven moment ging vervelen.

uhm...

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 14:01
Toch nog ff snel Tomb Raider gehaald. Normaal gesproken wil ik zoveel mogelijk fysieke games hebben, maar voor deze prijs maak ik graag een uitzondering. Heb hem al eens tot de helft gespeeld op PS3 en het is gewoon echt een heerlijke singleplayer game.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:42:
in die sale gekocht:

TLOU, gespeeld totdat je moet wegrennen van militairen met dat kind+vrouw bij je. Pakt me totaal niet qua verhaal. Misschien wat langer spelen

Wat betreft TLOU: Dat is de proloog, die zich afspeelt in het verleden. Je krijgt pas een volledig beeld van het spel als je wat langer speelt inderdaad. Je moet wel houden van de combi van derde persoons actie / survival / horror met relatief veel karakterontwikkeling, dialoog en verhaal. De relatie tussen de twee hoofdpersonen staat centraal, en er wordt o.a. verkend wat het met mensen doet als de orde en het comfort in de maatschappij wegvallen. Dat maakt de game voor mij juist zo sterk, maar ik ken ook gamers die dat allemaal het liefst over zouden slaan om de volgende zombie neer te slaan. Voor die groep is het spel misschien niet zo geschikt. Het spel is één van mijn favorieten aller tijden in elk geval; aanrader!

• corset
geert1 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:45:
[...]

Wat betreft TLOU: Dat is de proloog, die zich afspeelt in het verleden. Je krijgt pas een volledig beeld van het spel als je wat langer speelt inderdaad.
Ik ga er van uit dat de gehele "zij is de package en
spoiler:
infected
" geen verleden is. Of wordt er weer een tijds jump gemaakt?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:42:
in die sale gekocht:

Precies hetzelde met TLOU, ook gespeeld tot daar ongeveer...vond het verhaal ook niet echt boeiend, ga het ooit nog wel een keer proberen :)

PSN: Maichel

• Sagat
Zelf ook getwijfeld over TLOU, ook omdat ik in eeste instantie de ps4 pack met the order, bloodborne en TLOU wilde. Ik wacht toch nog even tot ie in 'tombraider' prijsklasse komt......bloodborne staat echter bovenaan de verlanglijst, met d3 als goede 2e. Ik neig erna om D3 bij bol voor 30 euro te halen, mocht ik niet aan de controls kunnen wennen (jaren langs diablo op pc gespeeld) dan kan ik hem nog verkopen of zelfs terugsturen als ik snel genoeg ben.

Verder veel aan het kijken op MP, maar ik ben te gierig of mensen vragen te veel :P
Voordeel is wel dat ik mede door de IGC genoeg te doen heb, dus ik kan het me veroorloven om laag te bieden.

10 second ninja DONE

• Superkiwi
  • Nu online
Driveclub
We're preparing to launch DRIVECLUB PS+ Edition & will have news for you soon.
The Store update today with the DRIVECLUB PS+ Edition was premature. The servers aren't ready yet, so it's been removed while we get them ready. Apologies on their behalf for any confusion and inconvenience caused.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verder met de Driveclub soap ;)

Ik heb hem een tijdje terug maar gekocht, en het is wel een tof spel overigens, jammer van alle problemen.

Last.fm | Code Talks

• Superkiwi
  • Nu online
De gratis versie van (een deel van) de game:

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.expertreviews.co.uk/sites/expertreviews/files/styles/insert_main_image/public/1/87//driveclub.png?itok=aWdYkqm8

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 24-06-2015 11:03 ]

• ilhanko
  • Niet online
Net ook Tomb Raider voor 11,99 opgepikt uit de Store. Lang over getwijfeld, maar voor dit geld kun je 'm bijna niet laten liggen :9

• X-Kiwi
Ben benieuwd hoe duur het gaat zijn om van de Driveclub PS+ te upgraden naar de volledige versie. Als dat in bereik zit van €10-15 dan misschien wel interessant..

Kiwi !

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

X-Kiwi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:52:
Ben benieuwd hoe duur het gaat zijn om van de Driveclub PS+ te upgraden naar de volledige versie. Als dat in bereik zit van €10-15 dan misschien wel interessant..
Die is wel al te koop, dat is de € 25 versie

• Sagat
Even uit het budget topic gehaald
Sinned123 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:11:
http://www.cdkeys.com/pla...tered-ps4?mw_aref=4589656
12,66 voor last of us.
Dit ga ik vanavond wel even bekijken! (let op, werkt via USA account schijnbaar)

10 second ninja DONE

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
corset schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:30:
Nope, PSN is gewoon ruk als het gaat om download snelheden.. is al sinds het PS2 tijdperk (FFXI)
Toen de PS4 net uit was ging het downloaden wel erg snel, dus waarschijnlijk stijgt het aantal gebruikers veel sneller dan wat ze aankunnen.

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 97 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link