Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.548 views

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
ralph075 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Zelf heb ik vooral 1 smaak, als het maar 4 wielen heeft...
En soms iets anders voor de afwisseling.

Het zal me jeuken dat een volgende GT alweer de zevende uitmelk-titel wordt, ik geniet er gewoon weer van (als ie eindelijk uitkomt in 2017 ofzo).
Wordt geen 2017. Hebben ze bij PD al gezegd.
Ik gok op de volgende show(paris geloof ik) of tokyo show dat gt7 getoond wordt.

Maar kan er al echt niet op wachten. Na hoe ziekelijk driveclub eruit ziet. En nu fm6 op de x1 er ook heel goed uitziet. Ben ik heel erg benieuwd wat ze daaro gaan doen met de ps4. Zeker nu je ziet met games als uncharted 4 die steeds meer het gpgpu gedeelte aanspreken van de gpu, ben ik benieuwd wat PD gaat doen met potentieel van ps4.

Ze zijn altijd zeer vooruitstrevend en halen maximale uit de platvormen. Gewoon al 1080i op ps2... gt6 met 1440x1080. Volledige dynamische dag nacht regen enz.
Jammer dat ze meer wilde dan ps3 aankon. En hebben vaak gezegd moeite te hebben met ps3.
Maar ze zijn heel enthousiast over ps4 dus heb een heel goed gevoel bij gt7.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Dat is ook wel weer zo natuurlijk, maar er komen nog meer vette games aan en met leuke aanbiedingen in de psstore vind ik 60 euro voor (voor mijn gevoel) een korte game veel geld. Kan zijn dat ik er tegen die tijd dat die uit komt wel anders over denk en 'm alsnog bestel :p maar voorlopig sta ik nog niet op de tafel te dansen.

Het oog voor detail is wel heel knap _/-\o_
Misschien dat de collection nog wel in huis komt. Deel 1 nooit gespeeld en 2 was heel erg goed.

PSN ID: Enzyme-NL

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:46
Sagat schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:43:
Bro games? Dat genre ken ik nog niet. Wel de game broforce op pc, maar dat terzijde :)
Zijn dat niet van die "dude-bro" spellen? Ik geloof dat die term regelmatig door amerikanen wordt gebruikt en meestal slaat op het soort type dat die spellen speelt. CoD, BF, sportgames, dat soort werk. denk ik dan

Ik had stilletjes gehoopt op een "haha, we hebben jullie gefopt, Silent Hills komt deze kerst uit! :+ " maar dat mocht niet zo zijn :'( Until Dawn lijkt me dan misschien wel interessant maar ik denk dat die toch niet die geniale sfeer bevat die de SH spellen kunnen neerzetten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
geert1 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:01:
De wens dat elke game tientallen uren moet duren en het liefst ook nog replaywaarde moet hebben, is wel vrij veeleisend naar mijn mening.
Tja... Replaywaarde moet je, naar mijn idee, ook 'oneindige' spellen voor hebben. Dat zie ik eerder in sport- en racegames.
Een verhaal (of verhalend spel) is op een gegeven moment klaar. Einde verhaal (of wachten op een vervolg).

Beetje hetzelde als met films. Is de film afgelopen, dan verdwijnt ie in de kast. Er zijn maar heel weinig films die ik vaker dan 1x kijk, die hebben dus ook niet echt replay-waarde.
Genoeg verhalende games met een MP.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Net even de Tweakers preview van Horizon: Zero Dawn bekeken damn ik krijg steeds meer zin in de game, jammer genoeg gaat dat nog wel even duren!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Hier nog een 15 minuten durende Tomb Raider demo. Op zich vind ik het jammer dat het weer allemaal zo duister moet. Een van de weinige punten waar ik me lichtelijk aan stoorde in het vorige deel. Het brengt niet de vibe van de originele games over. Grafisch ziet het er wel erg goed uit, echter lijken de besturing, gameplay en animaties weinig verbeterd te zijn.

[YouTube: http://youtu.be/GZ19JCTOGfI]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Chaoss schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:16:
Net even de Tweakers preview van Horizon: Zero Dawn bekeken damn ik krijg steeds meer zin in de game, jammer genoeg gaat dat nog wel even duren!
Heb de gameplay beelden al heel vaak bekeken.
Spel ziet er zo goed uit. Geloofde het eerst ook niet toen van trailer overging in game
play. Dit is samen met uncharted 4 en gt7 mn most anticipated game of 2016.

Ook wel benieuwd hoe the division zich ontwikkeld. Maar downgrades en volledig online houden me beetje tegen.

En de nieuwe ghost recon lijkt me ook gaaf. Maar weer ubisoft die met een grafische bizar spel aankomen. En vrees wederom zware downgrades.

En de game Wild wil ik meer van zien.
Net als rime, the witness, en hoop andere games.
Maar goed dat alles zich beetje verspreid want mn portemonee am cry....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, nieuwe aanwinsten:

TLOU (afgelopen week)
Tomb Raider (PS4)
Lords of the Fallen (PS4)

Lords is tot nu toe een onverwachte topper. Wat een gezanik was er over dat het een Dark Souls kloon was, tuurlijk is het dat. Waarom een succes niet proberen na te doen (zie S/F shooter 853). Alleen is het nu een stuk toegankelijker en uitdagender (afhangend van hoe je het speelt qua XP bonus)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Heb mijn 1 TB Seagate SSHD binnen. Morgen ff installeren en weer lekker met een schone lei beginnen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Kun je beter nu doen en de hele nacht je games restoren. Heb je wellicht nog iets te spelen morgen. ;)

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
bram1984 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:23:
Hier nog een 15 minuten durende Tomb Raider demo. Op zich vind ik het jammer dat het weer allemaal zo duister moet. Een van de weinige punten waar ik me lichtelijk aan stoorde in het vorige deel. Het brengt niet de vibe van de originele games over. Grafisch ziet het er wel erg goed uit, echter lijken de besturing, gameplay en animaties weinig verbeterd te zijn.

[video]
Misschien meer iets voor de Xbox One topic? Gezien de game niet naar de PS4 komt denk ik dat er weinig belangstelling is in deze thread ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Waarom denk je dat de game niet naar de PS4 komt? De exclusiviteit is timed en MS bezit de franchise niet.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Inderdaad. Komt in 2016. De demo tijdens presentaties was wat kort en deze laat wat meer zien hoe het speelt. Lijkt erop dat er toch wat meer sneaky gespeeld kan worden en het lijkt wat dingen overgenomen te hebben van AC3 en 4. In ieder geval stemt deze demo me wel tevreden.
Ook vandaag nog het gerucht dat er 3x meer content in zit, dus dat is ook dik in orde (de vorige was nog wel wat aan de korte kant). Dus wel zin in :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• -SaveMe-
bram1984 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:48:
Kun je beter nu doen en de hele nacht je games restoren. Heb je wellicht nog iets te spelen morgen. ;)
Ach, ik ga lekker clean beginnen, Alleen ff TW3 installeren, patches downloaden en saves terug zetten :)

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11 22:05

muhda

Time & Space traveler

Ik vraag me af of Batman Arkham Night al maandag in de winkels ligt of dat we echt tot dinsdag moeten wachten.

• -SaveMe-
muhda schreef op zondag 21 juni 2015 @ 01:05:
Ik vraag me af of Batman Arkham Night al maandag in de winkels ligt of dat we echt tot dinsdag moeten wachten.
Op xboxworld.nl zijn al mensen die de game hebben/spelen. Gekocht bij de Bart Smit. Dus maandag zou wel moeten lukken. Of morgen.

• ralph075
  • Niet online
O, heerlijk, dat wordt vrienden misselijk maken... >:)

De achtbaan-racebanen van Trackmania komen in november naar de PS4:
video: Trackmania Turbo krijgt trailer en komt in november uit
En er komt ondersteuning voor VR brillen in, als ik dit filmpje mag geloven, op 6:30 over Trackmania:
video: Virtual Reality op de E3 - Nieuwe Oculus en Project Morpheus getest
Dat wordt :r

Op ongeveer 5:20 beginnen ze trouwens ook over The Kitchen. Dat klinkt ook als een leuke game om vrienden een eerste VR-ervaring te laten beleven })

• danysuri
  • Laatst online: 00:10
Ik heb een beta code voor N++ !
Voor de persoon die mij een bericht stuurt.
Zie https://www.reddit.com/r/nplusplus/

Je moet wel een us account hebben of maken.

En hij is weg naar een bugetgamer!

[ Voor 26% gewijzigd door danysuri op 21-06-2015 11:25 ]

Verwijderd

Zo , heerlijk , net Batman: Origins uitgespeeld op de laptop met een Xbox One controller.

Ik ben helemaal klaar voor de nieuwe Batman op dinsdag op de PlayStation 4.

Volgens mij heb ik de Bad Guy van Arkham Knight gezien in het eind filmpje van Origins.

Dat gaat genieten worden dinsdag.

:9

• -SaveMe-
1TB SSHD erin! ging vlotjes. Staat nu 1 game op TW3 :) Lekker clean.

Had alleen stiekum gehoopt dat de downloadspeeds ook weer normaal zouden zijn, maar die zitten nog steeds op een schamele 500kb/s. Daar moet toch een oplossing voor zijn ?

Ja in Rest Mode zetten.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:07
bram1984 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:23:

[video]
Weet niet wat jij vroeger gespeeld hebt, maar Tomb Raiders 1 en 2 waren ander behoorlijk duister... Ik vind dat ze met de reboot daar juist weer dezelfde vibe in hebben gevonden. Blijkt maar weer hoe dat kan verschillen :) Kan me ook totaal niet vinden in je argument dat er winig verbetering in de animaties en besturing zit t.o.v. de vorige editie. Ik was zeer aangenaam verrast door deze titel, en ook met name de animaties zagen er prima uit. Besturing kan op sommige puntjes beter, maar heb me er niet eecht aan gestoord, het speelde lekker weg...

Jammer vind ik dat het eerst een (timed) exclusive voor de Xbox wordt...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• -SaveMe-
Maakt hier geen enkel verschil :(

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Jeroenimoes schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:40:
[...]

Weet niet wat jij vroeger gespeeld hebt, maar Tomb Raiders 1 en 2 waren ander behoorlijk duister... Ik vind dat ze met de reboot daar juist weer dezelfde vibe in hebben gevonden. Blijkt maar weer hoe dat kan verschillen :) Kan me ook totaal niet vinden in je argument dat er winig verbetering in de animaties en besturing zit t.o.v. de vorige editie. Ik was zeer aangenaam verrast door deze titel, en ook met name de animaties zagen er prima uit. Besturing kan op sommige puntjes beter, maar heb me er niet eecht aan gestoord, het speelde lekker weg...

Het grootste nadeel vind ik dat de epische puzzels uit deel 1 & 2 ontbreken. Er zijn wel kleine puzzeltjes in de vorm van de optionele tombs, dit hadden ze echter veel meer onderdeel van het verhaal moeten malen.
Nu is het meer een generieke actiegame geworden. Wel eentje die inderdaad lekker wegspeelt en er goed uit ziet.
Jeroenimoes schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:40:
[...]

Ja, maar anders duister. Dat was echt Lara op avontuur. Dit is Lara die in de problemen is gekomen, continue loopt te kreunen en een weg naar buiten zoekt. Ik mis het exploren en de epische puzzels waar je soms 2 uur mee bezig was. Deel 1 is ook echt totaal niet gevariëerd qua omgevingen. En over de besturing en animaties: ik ben de games van Naughty Dog gewend, dus daar zal het wel aan liggen. Toch een iets ander niveau. :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:45
bram1984 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:35:
[...]

Ja, maar anders duister. Dat was echt Lara op avontuur. Dit is Lara die in de problemen is gekomen, continue loopt te kreunen en een weg naar buiten zoekt. Ik mis het exploren en de epische puzzels waar je soms 2 uur mee bezig was. Deel 1 is ook echt totaal niet gevariëerd qua omgevingen. En over de besturing en animaties: ik ben de games van Naughty Dog gewend, dus daar zal het wel aan liggen. Toch een iets ander niveau. :)
Vind het eigenlijk wel prima dat Uncharted 4 pas uit komt in 2016. Mooie spreiding. Moet zeggen dat tomb raider en Uncharted voor mij redelijk hetzelfde plezier geven.

Ik maak me trouwens zorgen om Bram: er staat een kritische preview op tweakers over Uncharted. Meestal leidt dat tot een pavlov reactie maar die blijft nu al meer dan 12 uur uit...

[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 22-06-2015 07:51 ]

• Jackal131
  • Laatst online: 24-11 14:15
ralph075 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 02:04:
Op ongeveer 5:20 beginnen ze trouwens ook over The Kitchen. Dat klinkt ook als een leuke game om vrienden een eerste VR-ervaring te laten beleven })
Ik zag een filmpje van AngryJoe op youtube en hij was ook zeeeeer onder de indruk van The Kitchen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

New 1TB PS4 Ultimate Player Edition launches next month:

Afbeeldingslocatie: https://c4.staticflickr.com/4/3671/18769698998_cc63691969_b.jpg

Bron: http://blog.eu.playstatio...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

• corset
Laat me raden, 120 euro duurder, terwijl de schijf gewoon een mindere 50 euro schijf is :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Als ze slim zijn maken ze em gewoon: 399 Euro.

• corset
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:08:
Als ze slim zijn maken ze em gewoon: 399 Euro.
Helaas is Sony dat minder en minder :-( Ik ben wat pessimistisch erover.

Verwijderd

De PS4 staat een beetje stil qua systeem software is mijn grootste klacht.

Latest release

2.51 / April 21, 2015; 60 days ago

Bron: Wikipedia: PlayStation 4 system software

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 15:57

Patrick89

PSN : Gamesource

Ander vraagje trouwens, als ik met mijn vriendin online wil spelen (tegelijk op dezelfde ps4).
Moet zij dan ook een PSN account aanmaken ? Tot op heden kan ik er weinig over vinden namelijk.

We spelen little big planet, het zou leuk zijn als zij ook gewoon de instellingen van het poppetje kan bewaren namelijk.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Bij Diablo moet dat in ieder geval wel.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
giantgiantus schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:56:
[...]
Moet zeggen dat tomb raider en Uncharted voor mij redelijk hetzelfde plezier geven.
Ik speelde Tomb Raider Underworld toen ik ergens een demo van Uncharted 2 (of 3) speelde.
Het eerste wat ik dacht was dat het eigenlijk gewoon Underworld was met een mannelijk poppetje ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
De PlayStation app heeft ook een update zie ik net

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:55

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Eindelijk opent de store tenminste in de app nu, vond het altijd zo belachelijk dat de app gewoon naar de browser ging, waarvoor had ik die app dan |:(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

De Batman game , thema en extra's zullen vandaag wel te preloaden zijn.

Ik hoop dat het een mooi thema is. Dan heb ik voorlopig een cool Batman thema.

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:12:
De Batman game , thema en extra's zullen vandaag wel te preloaden zijn.

Ik hoop dat het een mooi thema is. Dan heb ik voorlopig een cool Batman thema.
Die thema's zijn toch meteen te downen?
Ik kon ze voor Batman en DMC 4 meteen downloaden volgens mij.
En beide vond ik vreselijk :-(

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:12:

Latest release

Want je mist ??
Er is net een media player app uitgebracht, ja deze ondersteund (nog) niet alles, maar het is in iedergeval een begin.
Vindt het zelf wel fijn dat er niet elke maand een FW update is, beter meer in 1 update en goed testen dan elke keer als ik mn PS aanzet ik "iets" moet updaten

PSNID : HoefMeistert

• RubenSaurus
HoefMeistert schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Want je mist ??
Er is net een media player app uitgebracht, ja deze ondersteund (nog) niet alles, maar het is in iedergeval een begin.
Vindt het zelf wel fijn dat er niet elke maand een FW update is, beter meer in 1 update en goed testen dan elke keer als ik mn PS aanzet ik "iets" moet updaten
Het zou wel fijn zijn als je games kon draaien vanaf een externe hdd zoals bij de xbone maar ik ben bang dat dat nooit ondersteund zal worden door Sony.

Verwijderd

Net de website en mijn PS4 geprobeerd , maar thema kan ik nog niet downloaden.
Ik heb nog wat kleine problemen met mijn PS4.

Vooral het uitzetten en in rustmode zetten faalt nog weleens met bijgaande piepjes.

Elke keer moet ik 20 seconden wachten na alle apps afgesloten te hebben ,
anders gaat ie piepen voor het uitgaan.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:34:
[...]

Net de website en mijn PS4 geprobeerd , maar thema kan ik nog niet downloaden.

[...]

Ik heb nog wat kleine problemen met mijn PS4.

Vooral het uitzetten en in rustmode zetten faalt nog weleens met bijgaande piepjes.

Elke keer moet ik 20 seconden wachten na alle apps afgesloten te hebben ,
anders gaat ie piepen voor het uitgaan.
In rest mode zetten en eruit en wat je verder omschrijft heb ik nog nooit last van gehad...
Bekend probleem bij anderen? Anders is het misschien iets met je specifieke console. Wilt niet zeggen dat firmware dat probleem oplost..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Jackal131
  • Laatst online: 24-11 14:15
Zegt mij ook niets inderdaad. Misschien moet Dennis zijn PS4 eens laten nakijken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Ik zou wel graag Skype willen zien erop. Maar ja of dat ooit nog gaat gebeuren, gezien MS eigenaar is...

PSN, Twitter: NNY1980

• Scrisissszzz
Dennis zijn PS4 wordt ook wel zeer intensief gebruikt. Dan is de slijtage natuurlijk ook hoger :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 09:59
bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:32:
Bij Diablo moet dat in ieder geval wel.
Hoeft niet. Maar het alternatief is een gast account. Kan je geen data opslaan.

Verwijderd

Dat probleem hebben meerdere mensen , ook op dit forum.

Als ik de apps niet afsluit gaat de restmode wel goed trouwens
en als ik 20 seconden wacht na het sluiten van de apps gaat het ook goed.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:01
Nny schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:44:
Ik zou wel graag Skype willen zien erop. Maar ja of dat ooit nog gaat gebeuren, gezien MS eigenaar is...
Dan zou Skype voor Android, iOS en PS Vita ook niet bestaan, dus de kans voor Skype op PS4 is er wel aanwezig.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Kan je disc-games ook preloaden zodat de inhoud van de schijf vast op je HD staat ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Scrisissszzz
Aaargh! schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:10:
Kan je disc-games ook preloaden zodat de inhoud van de schijf vast op je HD staat ?
Dit plus preloaden van day 1 updates zou erg prettig zijn. Die ESO update was een draak om binnen te halen...

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Aaargh! schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:10:
Dit gaat nooit gebeuren.

- Sony kan niet van te voren verifieren dat jij een game hebt aangeschaft op disc.
- Als iemand de keys bemachtigt als bij de PS3 zijn fucked omdat iedereen dan de games via de officiele kanalen dan kan binnen halen.
- Uitgevers kunnen dan minder gaan omkijken naar de console -> 3DS.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

crzyhiphopazn schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Dit gaat nooit gebeuren.

- Sony kan niet van te voren verifieren dat jij een game hebt aangeschaft op disc.
- Als iemand de keys bemachtigt als bij de PS3 zijn fucked omdat iedereen dan de games via de officiele kanalen dan kan binnen halen.
- Uitgevers kunnen dan minder gaan omkijken naar de console -> 3DS.
Goede punten over de game op zich, maar day 1 patches kunnen pre-loaden zou al een fijn begin zijn. Staat ie iig al op je schijf als je de game erin doet.

PSN, Twitter: NNY1980

• Aaargh!

Aaargh!

crzyhiphopazn schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Dit gaat nooit gebeuren.

Dat kan toch precies hetzelfde werken als installs vanaf disc ? Als je een game op de HD installeert kan ie toch ook niet zien of je de disc hebt tot je 'm er in stopt. Preloads kunnen hetzelfde werken, game installeren op HD via internet en op de dag van release stop je het schijfje erin en kan je spelen. Op die manier hoef je niet te wachten op installatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Aaargh! op 22-06-2015 13:37 ]

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Aaargh! schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Dat kan toch precies hetzelfde werken als installs vanaf disc ? Als je een game op de HD installeert kan ie toch ook niet zien of je de disc hebt tot je 'm er in stopt. Preloads kunnen hetzelfde werken, game installeren op HD via internet en op de dag van release stop je het schijfje erin en kan je spelen. Op die manier hoef je niet te wachten op installatie.
Ja, maar dan komt punt twee waarschijnlijk.
Al snap ik die zin niet helemaal denk ik wel dat hier een bezwaar op je reactie staat :D

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Aaargh! schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Hoe wil je een game nu installeren zonder disc??
Disc erin en je PS4 detecteert welke disc er in zit daarna kopieert de hele disc naar je hdd.
Zie argumenten waarom Sony het in mijn ogen voor 99% niet zal doorvoeren.

Indien je het PS3 en X360 tijdperk niet hebt meegemaakt.
Google staat er vol mee.

Digi preloads werkt nu sowieso omdat je al bij PSN registreert dat je het hebt aangeschaft.
Hierbij zou ik inderdaad ook graag willen zien dat de Day 1 patch al wordt gepreload.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:12:

Latest release

Mwoah, er wordt ook veel aan de backend en via software/apps achtige manier geüpdatet.

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Klor schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:38:
[...]

Ja, maar dan komt punt twee waarschijnlijk.

[...]

Al snap ik die zin niet helemaal denk ik wel dat hier een bezwaar op je reactie staat :D
Op de PS3 waren alle LV keys bemachtigd waardoor de PS3 volledig open en bloot lag qua beveiliging.
Dingen die hier niet besproken mogen worden.
Vandaar mijn reactie Google het.

Stel Sony laat je discs preloaden zonder enige vorm van verificatie -> disc versies gesproken.
Hackers kraken de beveiliging.
Dan heb jij via officiele kanalen de Disc data op je PS4 HDD staan.
Je past de hack toe en je kan voor noppes gamen.

Denk dat in dat geval dan de uitgevers zeggen dat ze de Game data niet meer digitaal willen aanbieden en dan kom je weer terug op het punt van 1999 -> no digital downloads en Free Record Shop en Fame die weer in de winkelstraten te zien zijn.

On-topic.

Heeft Sony ook een soort Xbox uservoice site waar je je ideeën kan aangeven en waar mensen dan op kunnen voten?

[ Voor 7% gewijzigd door crzyhiphopazn op 22-06-2015 13:48 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Kijken jullie wel eens streams op de PS4 via "Live from Playstation"?
Ik zit de laatste tijd regelmatig streams te kijken via Twitch, maar als ik daarna weer in het PS menu kom reageert de PS4 niet zoals normaal... traag, soms half vastlopend... vervelend :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Ook nieuwe 500 GB PS4 aangekodigd.. lichter en zuiniger..

http://scei.co.jp/corporate/release/150622_e.html

The weight of the new PS4 system has been reduced by 10% and the power consumption by 8%, compared to the current PS4 model. In addition, the surface of the new PS4 system’s HDD bay cover will come in a matte finish, giving the system a more casual look.

Afbeeldingslocatie: http://scei.co.jp/corporate/release/img/150622_1.jpg

hm.. vind dat glossy gedeelte juist zo mooi -O-

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:48
dvdkiwi schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:49:
Kijken jullie wel eens streams op de PS4 via "Live from Playstation"?
Ik zit de laatste tijd regelmatig streams te kijken via Twitch, maar als ik daarna weer in het PS menu kom reageert de PS4 niet zoals normaal... traag, soms half vastlopend... vervelend :/
Hm, dat heb ik ook gehad met the Order. Nu speel ik veel Destiny, en bij deze game heb ik dit niet meer gezien. Ook wel opmerkelijk hoe stil m'n PS4 wel niet is tijdens Destiny, zelfs tijdens hele intensieve battles :D

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:48
poor Leno schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:17:

The weight of the new PS4 system has been reduced by 10% and the power consumption by 8%, compared to the current PS4 model. In addition, the surface of the new PS4 system’s HDD bay cover will come in a matte finish, giving the system a more casual look.

[afbeelding]

Lichter en zuiniger dus. Tja, ik neem de PS nooit ergens mee naar toe en het energieverbruik zal mij aan mijn derrière oxideren. Verder vind ik dat ene glimmende stukje wel ok, al krast het al als je er naar kijkt.

• Kashika
Trishul schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:19:
[...]

Hm, dat heb ik ook gehad met the Order. Nu speel ik veel Destiny, en bij deze game heb ik dit niet meer gezien. Ook wel opmerkelijk hoe stil m'n PS4 wel niet is tijdens Destiny, zelfs tijdens hele intensieve battles :D
Niet heel gek. Last-gen game, dus belast de PS4 niet extreem.

Verwijderd

Ze zijn bezig om Batman: Arkham Knight beschikbaar te stellen als digitale download.
Alle extra's ook. Helaas als je nu op download drukt krijg je allemaal fout codes.

Over een half uurtje zal alles wel goed te downloaden zijn.

Het PS Store gebeuren kan beter geregeld worden.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:48
Kashika schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:25:
[...]

Niet heel gek. Last-gen game, dus belast de PS4 niet extreem.
Last-gen? Volgens mij bedoel je cross-gen. Het ziet er nog steeds goed uit namelijk, maar dat komt dan ook meer door 1080p native + DAT Bungie Art-magic. En de framerate lijkt welhaast rotsvast 30fps; zelfs tijdens bossbattles heb ik geen framedrops gemerkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Trishul op 22-06-2015 14:31 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:07
Wat betreft de 1 TB versie: ik vind ook dat dat inmiddels het minimale moet zijn, dus vanaf nu in de schappen als standaard. Maar ja, dan zitten alle winkels met die 500Gb edities die hetzelfde kosten. Ik denk dus dat ze wachten tot de inventaris van 500Gb versies eruit is, en dan een prijsverlaging voor de 1Tb doorvoeren.

Ik merk zelf dat ik binnen een jaar te weinig heb aan 500 Gb. Ik delete nu nog spellen, maar heb gemerkt hoe tergend traag de downloads zijn, dus als je een volledig spel 'ff' opnieuw wilt installeren, je twee volle dagen* nodig hebt. En er komen steeds meer goede games uit /aan...

* Bij herinstalleren van BF4 had mijn PS4 ongeveer 40 uur nodig. ~60 Gb totaal, op een 150Mbit bekabelde verbinding (daar ligt het dus niet aan). PS4 werd tussendoor ook gebruikt, nachten in Rest Mode.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Jammer, je krijgt nog nergens Batman Arkham knight mee.

• RubenSaurus

[afbeelding]

Ik vind 8% eigenlijk best veel, niet dat ik me druk maak over die paar euro's maar gaat gewoon om het idee.
muhda schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:41:
Waar ben je geweest?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:49
muhda schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:41:
Wel, bij de mediamarkt vanaf 23juni voor 388,-
http://www.mediamarkt.nl/...10259,512031,2141011.html

[ Voor 22% gewijzigd door DeBaroN op 22-06-2015 14:48 ]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 23:48
Trishul schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Last-gen? Volgens mij bedoel je cross-gen. Het ziet er nog steeds goed uit namelijk, maar dat komt dan ook meer door 1080p native + DAT Bungie Art-magic. En de framerate lijkt welhaast rotsvast 30fps; zelfs tijdens bossbattles heb ik geen framedrops gemerkt.
Klopt, bij Destiny blijft de PS4 heerlijk stil. Game is idd vastgezet op 30FPS en voelt altijd super goed aan vind ik. Het is zeker geen last-gen game overigens.

Laatst Planet Side 2 beta er op gezet. Mijn god, het ding lijkt dan wel op een stofzuiger. Ik denk dat Destiny gewoon heel efficient gecode is, want PS2 beta zag er echt niet uit en kost kennelijk veel meer rekenkracht.

[ Voor 17% gewijzigd door tiguan op 22-06-2015 14:49 ]

• Kashika
Trishul schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Last-gen ja. Spel is ontwikkeld voor die platformen en gepoort naar de nieuwere generatie.
Zegt niks over het spel qua graphics of performance. Bedoel puur dat het geen game is die puur ontwikkeld is voor PS4 en ook gebruik maakt ten volle van de capaciteiten.

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 02:59
Als hij minder energie nodig heeft, is het dan ookzo dat de ps4 stiller is dan zijn voorganger? Dat zou voor mij namelijk wel de verkoop rechtvaardigen. destiny is indd stil maar bij de witcher.. :P
Ja en welke dag is het vandaag? Hij wil 'm vandaag. De releasedatum kennen we.

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Omgeving Amsterdam, Ach dan maar tot morgen wachten. "Vroeger was het wel anders". Soms had je bepaalde games al dagen van te voren in je bezit.
388 voor een game? ;) (Ik heb de PS4 sinds het begin, ging mij om de game)

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-11 14:11
Die kun je makkelijk verwisselen.. Zijn genoeg Faceplates die wel glossy zijn.

Freedom for everyone..

• DeBaroN
bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:51:
[...]

Ja en welke dag is het vandaag? Hij wil 'm vandaag. De releasedatum kennen we.
Rustig aan! Dat zag ik niet in zijn post. Ik probeer alleen maar behulpzaam te wezen en dan krijg ik zoiets.
En daarbij, als de release morgen is en hij wil hem vandaag, kan dat sowieso niet..
muhda schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:57:

388 voor een game? ;) (Ik heb de PS4 sinds het begin, ging mij om de game)
Ok, maar post het dan niet in dit topic...

[ Voor 24% gewijzigd door DeBaroN op 22-06-2015 15:01 ]

Verwijderd

De preload van Batman: Arkham Knight is 50,7GB.

Helaas nog steeds errors als je op download drukt.
Komt vaak zat voor anders, dat winkels een game eerder meegeven. Dus die vlieger gaat niet helemaal op.

• muhda

muhda

Time & Space traveler

baronruud schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:59:
[...]
Ok, maar post het dan niet in dit topic...
Wablief? Het komt erg vaak voor dat een game eerder meegegeven wordt, ondanks de steeds strengere release regels. Dus er naar vragen, is naar mijn mening, niks mis mee.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:56
tiguan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:48:
[...]

Laatst Planet Side 2 beta er op gezet. Mijn god, het ding lijkt dan wel op een stofzuiger. Ik denk dat Destiny gewoon heel efficient gecode is, want PS2 beta zag er echt niet uit en kost kennelijk veel meer rekenkracht.
De werelden zijn ff wat groter en met heel wat meer man tegelijk dus dit valt totaal niet te vergelijken met elkaar lijkt me. Aangezien PS2 nog al wat later uit komt dan verwacht neem ik aan dat ze het uiterste eruit hebben geperst en dat zal zeker een stuk minder zijn dan de pc versie.

Maarja deze generatie consoles kan ik hoe dan ook niet serieus nemen op het gebied van prestaties. Had liever €400,- meer betaald voor iets wat nog jaren vooruit kan. Het probleem is alleen dat ze dan bijna niks verkocht hadden dus ik snap de keuze wel. Voor iedereen weer over me heen valt ik zeg dus niet dat de PS4 slecht is en er niets leuks op uit komt :p En het uiterste is er nog niet uitgeperst, maar ik geloof niet in wonderen dus een spel dat mijn mond laat openvallen verwacht ik niet meer.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:04:
De preload van Batman: Arkham Knight is 50,7GB.

Helaas nog steeds errors als je op download drukt.
Schijnt wel te werken als je eerst iets anders uit de PS Store download, random F2P game bijvoorbeeld. 8)7

• Aaargh!

Aaargh!

crzyhiphopazn schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Hoe wil je een game nu installeren zonder disc??
Disc erin en je PS4 detecteert welke disc er in zit daarna kopieert de hele disc naar je hdd.
Ga naar PSN shop, klik op 'download game', spel download naar je HD.

Als je daarna het spel er in stopt kan je direct spelen, of als je 'm daarna koopt via PSN unlocked ie de install op je HD.

Noctonix schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:57:
[...]

Die kun je makkelijk verwisselen.. Zijn genoeg Faceplates die wel glossy zijn.
Ja natuurlijk, maar dan kun je ook alleen de internals kopen.. er zijn genoeg custom cases.. ;)

Maar daar gaat t niet om.. Ik snap alleen de keuze niet..

Verwijderd

Elysi schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:09:
[...]

Schijnt wel te werken als je eerst iets anders uit de PS Store download, random F2P game bijvoorbeeld. 8)7
Nee , net getest en het werkt niet.

Ze gooien gewoon een niet werkende download erop bij PS.

Is al vaker gebeurd. Geef het pas vrij als het ook echt werkt.

• Elysi
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:41:
[...]

Nee , net getest en het werkt niet.

Ze gooien gewoon een niet werkende download erop bij PS.

Is al vaker gebeurd. Geef het pas vrij als het ook echt werkt.
Om specifiek te zijn deze methode:

http://www.gamepur.com/ne...-37700-7-discovered.html=

Verwijderd

Net geprobeerd en het werkt niet.

Zou ook belachelijk zijn als dat zo moet gaan werken.

Soms denk ik eraan om mijn Xbox One het ere plekje van de PS4 te geven.

• Elysi
Vervelend. Voor andere mensen werkt het wel (zie: http://community.eu.plays...-Load/m-p/23372059#M68690).

Hoop dat ze het snel oplossen.

Verwijderd

Bij mij werken de Batman AK downloads nu.

Ik heb een free song van Singstar gedownload en op pauze gezet.
Toen heb ik in de library bij Batman AK op download gedrukt.

En toen werkte het.

8)7

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Bij de mediamarkt liggen tientallen folders met een access code voor de Rainbow 6 Siege beta.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/kec5ts.jpg

Net die van mij geactiveerd op www.rainbow6.com/beta

Scrooge NL

• dutchgio
  • Niet online
Kon je er niet een paar meenemen en de codes delen? ;)

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik dacht eigenlijk dat het een promo foldertje was. Net zag ik de code pas.

Scrooge NL

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:12
Het is wel weer eens tijd voor een goeie game , de PS4 staat al weer even stof te happen , denk dat ik Batman en The Order maar eens ga bestellen ...

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Welke games raden jullie aan voor de PS4? Morgen komt mijn PS4 binnen met Batman :D

• DeBaroN
Destiny
Wolfenstein
The last of us

[ Voor 67% gewijzigd door DeBaroN op 22-06-2015 20:12 ]

Grudgie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:07:
Welke games raden jullie aan voor de PS4? Morgen komt mijn PS4 binnen met Batman :D
Bloodborne
Wolfenstein + DLC
Metro Redux (16 euro voor 2 complete games!)
AC Black Flag
inFamous + DLC

Maar met Batman ben je voorlopig wel even zoet.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:05
Grudgie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:07:
Wolfenstein (The Old Blood & The New Order)
The Last of Us Remasterd
The Witcher 3
Metro Redux
Tomb Raider Definitive Edition

Ligt er natuurlijk ook aan wat je leuk vindt.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

De Uncharted 4 versie van Elena. Ziet er zeer mooi uit.

http://scontent-ams3-1.xx...5804389214516274155_o.jpg
Pagina: 1 ... 96 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link