[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Afbeeldingslocatie: http://www.el33tonline.com/wp-content/uploads/2014/01/DriveClubBanner.jpg

Welkom in het Tweakers Driveclub Challenge topic!

Er wordt iedere week een uitdaging gemaakt die vervolgens privé naar alle deelnemers gestuurd worden. Dit gebeurt in het weekend over het algemeen op zaterdag en anders zondag en duurt een week.
Iedereen is vrij om zichzelf in deze spreadsheet te registreren en deel te nemen aan de uitdaging!
Je moet wel zelf even RadianceNL als vriend toevoegen op PSN en jezelf registreren in de spreadsheet dan zal ik je de uitdaging sturen en zeg er ook even een berichtje bij dat het om de Driveclub challenge gaat ;)
Je zult mij moeten toevoegen omdat de uitdaging privé verstuurd wordt, dit zodat er geen buitenstaanders deel kunnen nemen en totdat hier een andere oplossing voor is, leken mij en anderen dit de beste oplossing.

De uitdaging wordt iedere week random gekozen. Via www.random.org worden er 3 getallen gekozen. Het eerste getal zal de auto voor die week worden en het tweede getal de baan, dit om het zo eerlijk mogelijk te houden zodat niemand alvast voor kan oefenen voor de challenge. Het 3e en laatste getal gaat om de tijd waarop er gereden wordt. Deze zal altijd bij daglicht plaatsvinden omdat dit voor de meeste deelnemers de voorkeur heeft. Omdat de tijden per land verschillen worden er dus aan de hand van het land 2 getallen op random.org ingevoerd variërend van 5 t/m 21. De exacte tijden per land kan je in de spreadsheet vinden.

Er worden géén auto's of banen gekozen die alleen via betaalde DLC beschikbaar zijn al is een season pass zeker een aanrader!
Wel kan het voorkomen dat je nog niet het juiste level hebt behaalt voor een bepaalde auto. Hier valt helaas niets anders aan te doen dan flink door levelen ;)

Uiteraard is iedereen vrij om zelf uitdagingen te maken en deze naar elkaar te versturen al worden deze niet bijgehouden. :)

Spreadsheet met PSN en GoT namen voor de Tweakers Driveclub Challenge Competitie
Hierin worden wekelijks de tijden en tussenstanden van de betreffende uitdaging bijgehouden.
Het is de bedoeling dat iedereen deze zelf invult!
Aan het einde van de challenge zal het blad voor die week beveiligd worden om fraude te voorkomen.
Je vult eerst je GoT en PSN naam in op het deelnemers blad waarna je vervolgens iedere week je tijd in kunt vullen voor de betreffende week.
Let wel op dat je PSN naam in het week blad exact hetzelfde is als op de deelnemers pagina anders zal de invoer geweigerd worden.
Meer dan je naam invullen op de deelnemers pagina en je naam + tijd voor de uitdaging hoeft niet, de rest wordt allemaal automatisch bijgehouden :)

Compatibele racesturen
  • Thrustmaster T80
  • Thrustmaster T100 (Deze ondersteunt de Share functionaliteit niet)
  • Thrustmaster T300RS
  • Thrustmaster T500 (Deze ondersteunt de Share functionaliteit niet)
Winnaar week 8: Beest41

Winnaar week 9: Beest41

Winnaar week 10: Baas41
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KSnqH2bNUlU]

Winnaar week 11: Baas41
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dPtSN2gZo1g]

Vragen en opmerkingen omtrent deze competitie zijn altijd welkom zodat we samen de competitie leuk kunnen houden.

Met dank aan iedereen die in het normale Driveclub topic hebben meegedacht en uiteraard iedereen die deelneemt! Dat maakt het in ieder geval voor mij de moeite waard hier tijd in te steken! :D _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Radiance op 03-04-2015 21:51 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Netjes zo'n apart topic Radiance. Wordt zeer gewaardeerd :)
Benieuwd naar de volgende challenge.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Yeah! Eindelijk overzichtelijk in een eigen topic.
Thanx Radiance! _/-\o_

Radiance, jij rijdt toch ook met een T100? Welke settings gebruik jij in Driveclub?
*O* Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Nice...
Ben ik nou zo'n noob of lukt het gewoon niet op iPhone, ipad en MacBook om die spreadsheet te bewerken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
EL-Nino-1980 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:58:
Nice...
Ben ik nou zo'n noob of lukt het gewoon niet op iPhone, ipad en MacBook om die spreadsheet te bewerken???
Via appstore google spreadsheets binnenhalen, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik hou hoop op een rondje onder de 1.16, volgens mij moet dat er in zitten, alleen weet ik niet of ik er nog tijd voor heb vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Ik heb me ook zojuist aangemeld, ben ik dan nog op tijd voor de challenge van deze week? Of moet ik nog een weekje wachten?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
ralph075 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 01:46:
[...]

Yeah! Eindelijk overzichtelijk in een eigen topic.
Thanx Radiance! _/-\o_

Radiance, jij rijdt toch ook met een T100? Welke settings gebruik jij in Driveclub?
Nee wij hebben een T300 maar ik speel met Ffb op 80% of 100% afhankelijk van de auto, trillen op hoog en drive assistant uit.
Kronos1979 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:06:
Ik heb me ook zojuist aangemeld, ben ik dan nog op tijd voor de challenge van deze week? Of moet ik nog een weekje wachten?
Ik heb je de uitdaging net verstuurd.
Je hebt nog zo'n 6 uur de tijd om een tijd te zetten voor deze week :)

[ Voor 37% gewijzigd door Radiance op 28-02-2015 18:49 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:46:
[...]

Via appstore google spreadsheets binnenhalen, erg handig.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Radiance schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:28:
[...]
Nee wij hebben een T300 maar ik speel met Ffb op 80% of 100% afhankelijk van de auto, trillen op hoog en drive assistant uit.
Ah, ok. Daar moet ik nog even voor sparen, uiteindelijk wil ik die waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door ralph075 op 28-02-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik heb mijn naam ook in de sheet gezet. Eens kijken hoe het me af gaat. Heb net wat challenges geprobeerd en dat ging echt heel erg slecht :)

Oefening baart kunst zullen we maar zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Zo, week 10 staat al klaar in de spreadsheet en de nummers zijn gekozen :)

Het getal voor de auto is geworden: 41.
Dit betekend dat deze week de challenge gereden gaat worden in een RUF RT12 R
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2a5zogm.png

Het getal voor de baan is geworden: 11
Dit betekend dat deze week de challenge gereden gaat worden in Canada op Maplewood (1)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2uz4ivs.png

Jullie hebben nog even de tijd voor de challenge van deze week maar na een lange dag ga ik zo m'n mandje in dus verstuur nu alvast de uitdaging van week 10.

Als ik iemand met een invite gemist heb of als je mij nog niet als vriend op PSN hebt toegevoegd, geef even een seintje en/of voeg mij even toe op PSN.

Veel plezier en succes allen!

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 28-02-2015 22:51 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Leuk baantje, speels autootje :)
Ik heb er zin in!

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Radiance schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:42:...na een lange dag ga ik zo m'n mandje in dus verstuur nu alvast de uitdaging van week 10.
...
Veel plezier en succes allen!
Welterusten!
Bedankt, ik kruip nog even achter het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Mensen als Radiance zijn the bomb! Bedankt voor al je inzet! Je geeft zo'n 40 mensen een paar uur plezier elke week. :Y)

Alhoewel...wat een gare grafchallenge was dat zeg, afgelopen week :+

[ Voor 23% gewijzigd door power_user op 01-03-2015 00:12 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Dutch Avengers nu aan de top

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/24o55w8.jpg

Plek 9 en 10 wereldwijd op deze baan en met deze wagen.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2u4se44.jpg

Hele fijne challenge weer Radiance.

[ Voor 7% gewijzigd door Theo27 op 01-03-2015 01:19 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! Ik heb de timesheet nog eens een update gegeven wat de tijden van de voorbije challenge betreft. ;)
Deze zou nu volledig inorde moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ergens klopt er toch iets niet in week 9. Ik sta op plek 19 in driveclub maar als ik in de sheet kijk is dit plaats 20? Is er iemand die wel in de excel sheet maar niet in de DC challenge zelf staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
power_user schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:10:
Mensen als Radiance zijn the bomb! Bedankt voor al je inzet! Je geeft zo'n 40 mensen een paar uur plezier elke week. :Y)
^dit dus^
Hulde aan Radiance! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski81 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:22:
Ergens klopt er toch iets niet in week 9. Ik sta op plek 19 in driveclub maar als ik in de sheet kijk is dit plaats 20? Is er iemand die wel in de excel sheet maar niet in de DC challenge zelf staat?
Als ik goed kan tellen sta je wel degelijk op nummer 19. Maar ik zie dat nummer 10 aan de linkerkant is verdwenen waardoor het dus lijkt alsof je op 20 staat. Geen idee waarom het van 9 naar 11 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Paar rondjes gedaan met controller en rear cam 2.
Controller snap ik. Het voelt bijna als cheaten zo makkelijk zijn fouten te corrigeren.
De rear cam... ik rem echt overal verkeerd. Hele aparte view.
Snel terug naar cockpit en stuur :P

En ligt het aan mij of stuurt die Porsche heel log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

dvdkiwi schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:16:

Ligt niet aan jou, ik vind deze auto ook heel zwaar aanvoelen.
Stuurt erg nerveus ook vind ik.
Vooral de laatste bocht is erg tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Laatste bocht kan je aan het eind heel ver aan de binnenkant pakken.

Haha, ik was in sector 1 0.065 sec sneller dan Scrooge :P
Nu nog 2 seconden op de rest van het circuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook! Op het einde van het eerste stuk bij die 180° bocht mag je nog aan de binnenkant starten aan een lage snelheid, als je te vroeg op het gas gaat kom je alsnog in de graskant terecht aan de rechterkant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Hij is weer pittig, auto glijd weer lekker maar al met al weer leuke challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zie dat Baas41 "extern" aan het oefenen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
Gister nog in de laatste uur Baas kunnen verbeteren.

Oh en Radiance _/-\o_

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-08 17:31
De uploads van de snellere jongens kan ik erg waarderen, dan kan ik de lijnen proberen na te doen. Dus bedankt voor het uploaden van je rondje!

Wow, ik sta nu 9e in de nieuwe challenge!

Waarschijnlijk zal dat niet lang duren, screenshot gemaakt. Nummer 8 zit op een seconde sneller en ik was op het laatste stuk sneller dan Scrooge er is dus nog veel te winnen.

Deze challenge is wel prettiger dan de vorige, de Porsche is iets voorspelbaarder als de Lotus waardoor ik wat gelijkmatigere tijden kan halen.

De laatste bocht is beter te nemen met een stuurtje, de S-bochtjes dan weer beter met controller. Met stuur raak je in de snelle bochten zo in een slip.

[ Voor 12% gewijzigd door dorus2828 op 01-03-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:16:En ligt het aan mij of stuurt die Porsche heel log?
Tip: Vlak voor de bocht (wel al aan het insturen zijnde) voet van het gas om de Porsche lekker in de bocht te zetten, dan heb je geen last van het logge sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 01-03-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
dvdkiwi schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:36:
Ik zie dat Baas41 "extern" aan het oefenen is :P
Verrader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Na 1 poging is Baas41 mij alweer voorbij. Waar doen we nog moeite voor |:(

La maar zie dat ie buiten de challenge aan het oefenen is.

[ Voor 30% gewijzigd door Theo27 op 01-03-2015 15:23 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:28:
[...]

Als ik goed kan tellen sta je wel degelijk op nummer 19. Maar ik zie dat nummer 10 aan de linkerkant is verdwenen waardoor het dus lijkt alsof je op 20 staat. Geen idee waarom het van 9 naar 11 gaat.
Ik zie het ja. Ik heb vanaf plek 9 even de raking handmatig ingevuld (gek genoeg valt '10' weg wanneer ik de cellen naar beneden doortrek). Nu klopt alles weer en heeft iedereen vanaf plek 9 1 puntje extra.

Leuke nieuwe challenge btw, zaak om goed hard de bochten uit te komen. Ik ga er zo eens goed voor zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
-O- Extern oefenen

Laten we gewoon allemaal de challenge gaan rijden, opscheppen over weinig attempts heeft 0 waarde als t niet representatief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Doe niet zo butthurt, was gewoon om een feeling van de auto te krijgen. Zoals je in de vorige challenges kan zien doe ik mijn pogingen gewoon in de challenge. Maak je geen zorgen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
En die feeling kun je niet tijdens de originele challenge krijgen? Ziet er gewoon een beetje patserig uit als je na 1 try in de top 5 van de wereld rijdt. Maar das mijn mening.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Ik ben dan ook een enorme patser d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Dat blijkt :O

Scrooge NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baas41
Volgens mij was jij degene die heel blij zei dat Dutch Avengers aan de top stond, terwijl ik toch echt niks heb gezegd over mijn eerste plek. Kan je niet tegen je verlies of wat? Kijk, nummer 1 van de wereld met 2 tries, lekker patsen ;) Beest gaat hier nog wel overheen hoor.
En inderdaad dank aan Radiance voor alle moeite _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Baas41 op 01-03-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top hoor Radiance d:)b , en een leuke challenge
En wat een tijd alweer Baas41 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Baas41 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:33:
Volgens mij was jij degene die heel blij zei dat Dutch Avengers aan de top stond
en dat is natuurlijk verschrikkelijk dat ik dat zei. Ik weet heus wel dat jullie over mijn/onze tijd heen gaan, lekker belangrijk ook trouwens. Het ziet er gewoon raar uit voor de andere mensen in de groep dat de nr. 1 het maar 1x hoeft te proberen..that's all. En nou weer lekker ontopic ouwehoeren

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Theo27 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:03:
[...]

en dat is natuurlijk verschrikkelijk dat ik dat zei. Ik weet heus wel dat jullie over mijn/onze tijd heen gaan, lekker belangrijk ook trouwens. Het ziet er gewoon raar uit voor de andere mensen in de groep dat de nr. 1 het maar 1x hoeft te proberen..that's all. En nou weer lekker ontopic ouwehoeren
Dat is ook niet erg, maar dan moet je mij geen patser noemen :).
Inderdaad back on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij een beetje wegwijs maken met t registreren van de challenges. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie: voor de challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:35
Kun je in de "op" lezen ;)

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:10:
Wie kan mij een beetje wegwijs maken met t registreren van de challenges. Alvast bedankt
Je moet mij even toevoegen op PSN, wat je gedaan hebt zie ik, dan stuur ik je de uitdaging door zodra ik hier tijd voor heb wat dus nu is :P
Zoals in de OP vermeld staat is er op dit moment niet een andere manier om deze uitdagingen privé voor Tweakers te houden.

Je kan zelf je GoT nickname en PSN naam invullen in de spreadsheet en dan kan je zelf je tijd invullen in de spreadsheet bij de betreffende week, week 10 dus in dit geval. Je punten worden automatisch berekend door de spreadsheet en ik lock aan het einde van de challenge de sheet voor die week en dan beginnen we weer opnieuw :)

That's about it denk ik zo.

Ik ga nu maar even gauw m'n stuurtje uit de kast trekken en er ook even voor zitten want die tijd van gisteren was niks natuurlijk, was echt 1 snel rondje om de uitdaging te kunnen versturen anders had ik er nu pas tijd voor gehad.

Oh en al die bedankjes zijn leuk natuurlijk maar zonder jullie was dit uiteraard ook niet mogelijk geweest dus ook _/-\o_ voor jullie allemaal.

Oh btw, als iemand een idee heeft zodat alle deelnemers namen automatisch in de week sheet gezet kunnen worden en dat deze dan ook nog goed gerangschikt wordt als je bijvoorbeeld sorteert op tijd, score, etc...graag. Ik kwam er niet uit. Automatisch iedereen erin krijgen lukt maar dan lukt rangschikken dus niet meer goed. Nu moet ik constant alle nieuwkomers bij iedere week toevoegen anders gaat de formule voor de score in de deelnemers sheet over de zeik :P

Door middel van SORT krijg ik iedereen erin maar de alle overige kolommen rangschikken dan dus helaas niet mee...Dus als iemand een idee heeft, graag :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Wat een verschrikkelijke auto, ik kom echt totaal niet in een ritme met deze nerveuze bak.
Dit is meer een auto voor rechte stukken en wat flauwe bochtjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Smaken verschillen, ik voel me als een vis in het water vergeleken met de vorige challenge. Ik kan me je reactie voorstellen, ik was echt helemaal klaar met de vorige. Toch knap hoe telkens dezelfde personen bovenaan de challenges staan. Spelen jullie alleen maar racers / Driveclub?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Veel oefenen en je went er wel aan :P
En wat Ralph zei helpt ook.
ralph075 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Tip: Vlak voor de bocht (wel al aan het insturen zijnde) voet van het gas om de Porsche lekker in de bocht te zetten, dan heb je geen last van het logge sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

DrWoetR schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:18:
Smaken verschillen, ik voel me als een vis in het water vergeleken met de vorige challenge. Ik kan me je reactie voorstellen, ik was echt helemaal klaar met de vorige. Toch knap hoe telkens dezelfde personen bovenaan de challenges staan. Spelen jullie alleen maar racers / Driveclub?
Ik vond de vorige challenge juist lekker om te spelen. Kon in een flow komen.
Smaken verschillen inderdaad :P

Ik speel veelal racegames, Forza, gt en nu veel driveclub.
Soms een shooter ter afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
DrWoetR schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:18:
Spelen jullie alleen maar racers / Driveclub?
Ik speel van alles, maar vooral shooters. Driveclub heb ik niet zo lang (ben nog geen level 50) en speel alleen de challenge nu, had 'm paar weken niet aangeraakt voor de week 8 challenge.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

SCARfaceE schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:56:
Gister nog in de laatste uur Baas kunnen verbeteren.
[video]
Erg nette ronde!
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik dit met stuur nooit had kunnen halen;
jij houdt lijnen alsof je op een racebaan met gleufjes rijdt (wie kent ze nog?).

Ik zag trouwens dat ik bij de vorige challenge mijn aantal pogingen niet ingevuld heb...
Aan de andere kant: is dat echt zo boeiend?
Mij maakt het niet uit of iemand 100 ronden rijdt (en zijn snelste wellicht in ronde 3 al neerzet) of 5, het gaat om de eindtijd toch?

Deze week een beetje krap in de tijd, maar ik vind het een leuke baan en auto, dus
ik ga tijd zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
DrWoetR schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:18: Spelen jullie alleen maar racers / Driveclub?
Sinds Forza 4 op de 360 eigenlijk geen racer meer aangeraakt. Speel met Beest eigenlijk van alles ook, maar vooral shooters.. Hopen dat Gran Turismo of Project Cars een beetje goed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Project Cars wordt wel een topgame denk ik; de oudere builds zijn bijna niet meer te vergelijken met de nieuwste.
Gran Turismo 4 & 5 heb ik helemaal grijs gespeeld, maar het wordt tijd dat GT een beetje excitement over zich heen krijgt; de game voelt altijd een beetje kaal. Benieuwd of Project Cars dat wel heeft...
Qua looks en feeling vond ik GT5 wel geweldig: niks leukers dan met een Impreza/Evo over de Nordschleife te knallen :*)

Grafisch gaan ze onderdoen voor DC denk ik, maar PC loopt dan weer wel op 60fps ipv 30.

En shoorters (lees: BF4) is de reden dat ik niet zo heel veel Driveclub speel :P

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2015 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik denk dat ik net niet meer tot de top wordt gerekend, maak ik speel vooral FIFA en mooie SP spellen. De laatste keer dat ik actief een race spel deed was gran turismo op de ps2.
Driveclub heb ik in 2 a 3 weken uitgespeeld en daarna niet meer gedaan tot deze challenge.

Hopelijk kan ik vanmiddag een half uurtje een eerste tijd zetten voor de huidige week, ben weer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Heb me ook aangemeld. Eens kijken of ik wat tijden aan gort kan rijden :) (waarschijnlijk niet, maar het proberen waard)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Nulk racing FTW !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

*O*

Alleen wij 2en zijn echt actief bezig volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Schimanski on top? :)

Ik heb deze week heel weinig tijd helaas....
Zaterdag wel, maar ik zit vaak niet langer dan een uurtje ofzo achtereen aan een time trial.
Eens kijken wat we er nog van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
invincible30 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:54:
[...]

*O*

Alleen wij 2en zijn echt actief bezig volgens mij?
Nlrevolution is ook uit zijn winterslaap gekomen :-)

@kiwi: nee joh...top 15 is al moeilijk zat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Top 15 teken ik voor deze challenge.
Ik zit aan mijn limiet nu, meer dan 100 ronden al gereden :|

Het wordt er niet sneller op, wat een grafauto :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Wilde ik gisteravond aan de challenge beginnen, ben ik niet eens ver genoeg geleveld om de auto te kunnen gebruiken |:( Dat wordt dus nog even wat meer races doen voor ik een poging kan wagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je snel veel punten wilt halen kan je het beste een tour trophy of een championship doen.
Daar pak je vaak 100,000+ fame punten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Mystic Spirit schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:14:
Wilde ik gisteravond aan de challenge beginnen, ben ik niet eens ver genoeg geleveld om de auto te kunnen gebruiken |:( Dat wordt dus nog even wat meer races doen voor ik een poging kan wagen 8)
same issue here... moet nog 2 levels voor ik uberhaubt mee kan doen..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:28

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Ligt het aan mij of is deze challenge daadwerkelijk geen doen met een stuurtje? Al stuur ik alleen maar met het gas los dan schiet de wagen al in een spin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Heb hetzelfde probleem inderdaad. Valt geen touw aan vast te knopen. Gas los en je verliest grip, gas erop en je schiet door, gedoseerd gas is of doorschieten of uitbreken. Met controller valt alles veel makkelijker op te vangen. Rare vind ik dat als je met stuur tegen stuurt je alsnog alle kanten op schiet en met controller je van links naar rechts kan gaan met de stick en hij blijft op de baan. Valt niet te pijlen op deze manier...

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik hoor een uitdaging :D
Waarschijnlijk zaterdag pas tijd om voor de challenge te gaan zitten.
Mijn eerste tijd was met controller, enkel om even te proberen,
maar zaterdag ga ik het wel met stuur proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Het is inderdaad weer een pittige challenge, met name de eerste 2 snelle bochten vanaf de start kun je veel tijd verliezen. Bochten na de haarspeld bocht kun je redelijk goed doorkomen door alleen gas even los te laten voor de bochten. Laatste bocht voor start/finish is kwestie van aanvoelen en niet te hoog uitkomen...zo probeer ik me er doorheen te worstelen en blijf mezelf verbeteren maar kom niet in de buurt van de snelle jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
In de eerste 2 bochten verlies ik ook veel tijd ,en als ik ´m goed doorkom verpruts ik het later wel :X
Hier mijn snelste rondje tot nog toe ,verlies ruim in de eerste sectie(moet toch wel 13.0 zijn/worden) en de laatste bocht verkl##t ik het ook .
Nog wel 52.547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
sanant schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:30:
In de eerste 2 bochten verlies ik ook veel tijd ,en als ik ´m goed doorkom verpruts ik het later wel :X
Hier mijn snelste rondje tot nog toe ,verlies ruim in de eerste sectie(moet toch wel 13.0 zijn/worden) en de laatste bocht verkl##t ik het ook .
Nog wel 52.547
Met 52.547 mag jij niet meedoen met mopperen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dayumn, dat ik dit topic niet eerder heb gezien. Zal straks wel even mijn PSN naam invullen in de spreadsheet zodat ik volgende keer kan meedoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
EL-Nino-1980 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Met 52.547 mag jij niet meedoen met mopperen :+
Kan nog beter ..
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:40:
Dayumn, dat ik dit topic niet eerder heb gezien. Zal straks wel even mijn PSN naam invullen in de spreadsheet zodat ik volgende keer kan meedoen. ;)
Je kan deze uitdaging ook nog meedoen ,loopt nog tot zaterdagavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels uitnodiging verzonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik zie het net binnenkomen op m'n telefoon :) Zal je ergens in de loop van de avond een uitnodigen versturen.

Wil vanavond nog even met controller proberen ook, stuurtje staat nog bij m'n vriendin dus moet wel. Zal me ook nog eens buigen over die drift challenge die ik voorbij zag komen van de week, dat is met stuur helemaal niet te doen maar vind driften wel leuk maar racen met stuur is nog leuker :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 00:28
Als er een drift challenge komt ben ik er wel voor in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
gezien mijn eerdere challenge resultaten reken ik mij zelf niet tot de toppers. wel merk ik dat deze challenge beter verloopt als de eerste 2.

gas los kan je ontzettend helpen de bocht in te komen maar doe je dit alles te wild dan ga je idd haaks de bocht uit!

net als vele heb ook ik problemen alle snelle stukken aan elkaar te koppelen. zelfs een 53- er zit er in voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik ben bezig punten bijelkaar te sprokkelen om de challenge te kunnen gaan doen, maar zie het niet gebeuren dat ik voldoende punten haal voor de nieuwe challenge zich aandient.

Wel zit ik met steeds meer bewondering naar jullie resultaten te kijken. Als ik zie hoeveel moeite ik heb om single player doelen te halen, dan ben ik in de challenges waarschijnlijk pas echt kansloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Niet getreurt ik ben ook kansloos. En aangezien ik niet eens in de middenmoot mee kan komen heb ik me voor vandaag mijn eigen bescheiden doelstellingen gesteld: van de laatste plaats af komen. Daarbij bereik ik gelijk doel twee, boven Radiance uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tweakarim schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:40:
Niet getreurt ik ben ook kansloos. En aangezien ik niet eens in de middenmoot mee kan komen heb ik me voor vandaag mijn eigen bescheiden doelstellingen gesteld: van de laatste plaats af komen. Daarbij bereik ik gelijk doel twee, boven Radiance uitkomen..
Dat is mijn doel ook wel zo'n beetje, niet laatste worden en daarbij proberen zoveel mogelijk tweakers achter me te hebben maar vooral niet laatste worden. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Haha zo heeft de onderste helft hun eigen strijd.. niet om de eerste maar wel om de niet laatste plaats. Is me overigens gelukt inmiddels ben ik van de laatste naar 28e plek gestegen. Ik zit safe, voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Waarom is die spreadsheet nog steeds niet toegevoegd aan de quickreply hieronder? Moderator? Pretty please!? :>

Deze dus: https://docs.google.com/s...5p0_7jbq7LMykCGcLJbg/edit

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Radiance: ik zal vanavond een vriendschapsaanvraag sturen.

Zal trouwens nog wel wat champion trophys moeten spelen voor genoeg racepunten om autos vrij te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Masegate schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:48:
Waarom is die spreadsheet nog steeds niet toegevoegd aan de quickreply hieronder? Moderator? Pretty please!? :>

Deze dus: https://docs.google.com/s...5p0_7jbq7LMykCGcLJbg/edit
Omdat ie gewoon in de OP staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
dvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:21:
[...]

Omdat ie gewoon in de OP staat :P
Ja... maar daar kom ik nooit...
Ik ga naar 'My React' -> 'Laatste reactie' en dan kom ik hier uit.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Niet dat mijn tijden er toe doen maar toch; inmiddels van een kansloze laatste plaats de top 20 binnen gedrongen! Op 18 nu en nog ongeveer een seconde achterstand op de top 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Paar rondjes gedaan met controller en rear cam 2.
Controller snap ik. Het voelt bijna als cheaten zo makkelijk zijn fouten te corrigeren.
De rear cam... ik rem echt overal verkeerd. Hele aparte view.
Snel terug naar cockpit en stuur :P

Ook weer een rondje of 25 geprobeerd met rear cam2 (de toppers rijden allemaal zo) en heb hetzelfde probleem :) .
Kom met die cam niet onder de 54sec .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Zojuist ook weer een stevig aantal rondes gereden. Nu ben ik geloof ik het snelste stuurtje met 54,535.

Yeah, net zo snel als de controllers -O- ;)

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Net toch weer 6 tiende eraf weten te rijden naar 52.501. Een rondje waarin het ineens wel lekker ging en dan in een bocht die altijd goed gaat wat laten liggen, jammer is dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Schimanski81 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:02:
Net toch weer 6 tiende eraf weten te rijden naar 52.501. Een rondje waarin het ineens wel lekker ging en dan in een bocht die altijd goed gaat wat laten liggen, jammer is dat dan
Netjes hoor clubgenoot :Y
Ik geef het op voor deze challenge, zin in een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Kom op mannen! 51.40 / 51.50, is zeker mogelijk!

Aantal keren 2 / 3 tiende op mijn ghost voor gelegen maar rij dan die laatste bocht nog maar es perfect....De DRUK!!

Waar is Beest eigenlijk? Heeft nog geen poging gedaan. Druk met voorbereidingen voor Le Mans zeker :+

[ Voor 15% gewijzigd door power_user op 06-03-2015 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Beest is te druk met Battlefield deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
power_user schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 00:42:
Kom op mannen! 51.40 / 51.50, is zeker mogelijk!

Aantal keren 2 / 3 tiende op mijn ghost voor gelegen maar rij dan die laatste bocht nog maar es perfect....De DRUK!!

Waar is Beest eigenlijk? Heeft nog geen poging gedaan. Druk met voorbereidingen voor Le Mans zeker :+
Vervangt hij niet Alonso volgende week?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb gisteren eindelijk ook wat tijd gevonden voor wat rondjes. Wel weer een aparte bak... Hij glibbert en glijdt vooral als je een kerb meepakt. Maar na een paar rondes had ik t wel gezien, vooral omdat ik met heel veel moeite misschien nog verder zou komen...

Maar je hebt wel veel voordeel met het beeld achter de wagen, zeg. Gisteren ook een paar rondjes zo gereden en ik reed er in de eerste twee sectoren zo 4 tienden af. Het beeld is gewoon veel rustiger en vooral bij de laatste bocht heb je veel meer overzicht. Dus ik begrijp wel waarom er zoveel gereden wordt met de rear cam.

Verder heb ik ook het idee dat er geen voordeel is voor handmatigschakelen. In de meeste racegames schakelt de automaat op de red-line omhoog en kan je handmatig nog ver na de redline door. Dit gebeurt niet in DC, dus is handmatig schakelen eerder een nadeel dan een voordeel.

Maar ik vertik om te rijden achter de auto en met automaat. Ik moet wel wat te doen hebben... :)

Volgens mij zijn er trouwens geen extra hulpmiddelen (traction control) als je achter de auto rijdt of automatisch schakelt, dus op die manier geeft het geen voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat laatste weet ik haast wel zeker.
Bij de Lotus challenge viel het gewoon té veel op dat ik met controller dingen kon doen die me met stuur en automatisch schakelen een enkeltje grindbak hadden opgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 00:28
Dat geneuzel met die stuurtjes :p

Ik heb lenzen in, merk her vooral bij instuurmomenten. Anders zou ik zeker nog 2 seconden eraf kunnen halen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:03:
Dat laatste weet ik haast wel zeker.
Bij de Lotus challenge viel het gewoon té veel op dat ik met controller dingen kon doen die me met stuur en automatisch schakelen een enkeltje grindbak hadden opgeleverd...
Dat kan ik niet testen... geen stuur. Maar met de DS4 lijkt het geen pipo uit te maken.

Het zou fijn zijn als ze dat soort dingen aan de rijder overlaten (à la GT) en niet onzichtbaar zodat we er naar kunnen gissen... Verder heeft GT toch ook veel goeie dingen die je voor time-trials hier mist:

Vier willen naast de weg: ongeldige tijd.
Muurtje geraakt: ongeldige tijd.
Auto geraakt: ongeldige tijd.

Ben benieuwd hoe PCars dit gaat doen. En bring on GT7! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mijn eerste 20 ronden met controller heb ik vrijwel alle ronden foutloos gereden.
Geen slip, geen geglij, gewoon makkelijk op de weg te houden.
Nu 10 ronden met stuur gedaan; niet 1 foutloos rondje erbij.
Die laatste bocht maakt het verschil echt heel duidelijk.
Met stuur is zeker moeilijker dan met controller.

Ik laat, na deze challenge, de challenges even voor wat het is denk ik.
In de eerste sector zie ik al een -2 seconden staan. Dat demotiveert. Waarschijnlijk omdat ik netjes op de weg wil blijven.
De face-offs.... die demotiveren ook. En dan ook nog hier en daar drift face-offs...
En dan te weten dat het met controller zoveel makkelijker is maar dat ik daarvoor geen stuur gekocht heb... dat demotiveert ook...
Punt is: ik ben gedemotiveerd :P

De ongeldige laptimes ben ik zeker voor.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 06-03-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:01:

Punt is: ik ben gedemotiveerd :P
Ik ken het gevoel, had ik gisteren ook. Als het speelveld ongelijk is, weegt het niet tegen elkaar op. DC biedt simpelweg te weinig mogelijkheden om het speelveld gelijk te houden, zoals het instellen van hulpmiddelen, view-points, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

53.244
Ik hou het voor gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 06-03-2015 12:55 ]

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste