Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.544 views

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:48
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:03:
Tof detail in de Uncharted trailer op 02:12. Let op wat er gebeurt als Drake richting Sully gestuurd wordt. Normaal verwacht je daar wat clipping of een rare collision, maar hier. :)

Let ook op de jerrycan en band achterop de wagen. Die hebben hun eigen physics. Het oog voor detail is echt insane.

http://youtu.be/zL46dpNEPPA
DAT ICE team engineering :9

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 20:23
The last of us had dit ook inderdaad, helpt enorm bij het realisme. Ik ben wel redelijk teleurgesteld in alle 3 de platformen tot nu toe. Veel van hetzelfde en weinig nieuwe concepten helaas.

• Trishul
SmooK schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:31:
The last of us had dit ook inderdaad, helpt enorm bij het realisme. Ik ben wel redelijk teleurgesteld in alle 3 de platformen tot nu toe. Veel van hetzelfde en weinig nieuwe concepten helaas.
Ik respecteer je mening zeker hoor, maar wat had je dan precies verwacht? Voor nieuwe/verfrissende concepten kun je beter naar indies kijken. Hoewel sony toch ook inhouse Dreams ontwikkeld.

• RaijRaij
Ja natuurlijk, die speel ik dan ook met plezier maar je zou denken(zeker gezien de aanwezigheid van indies van de afgelopen jaren) dat de verfrissende nieuwe (gameplay)elementen wel af zouden geven op de triple a titels. Die gameplaytrailer van uncharted zag er bijvoorbeeld super vet uit maar het is wel weer shootout/vluchtscene nummer zoveel in die reeks. Wat ik precies had verwacht? Geen idee, als ik dat soort geniale ideeën had was ik wel developer geworden.

• Trishul
SmooK schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:40:
Ja natuurlijk, die speel ik dan ook met plezier maar je zou denken(zeker gezien de aanwezigheid van indies van de afgelopen jaren) dat de verfrissende nieuwe (gameplay)elementen wel af zouden geven op de triple a titels. Die gameplaytrailer van uncharted zag er bijvoorbeeld super vet uit maar het is wel weer shootout/vluchtscene nummer zoveel in die reeks. Wat ik precies had verwacht? Geen idee, als ik dat soort geniale ideeën had was ik wel developer geworden.
True, maar ik zie weer enorme verbeteringen in physics (je kan nauwelijks voor lange tijd schuilen in cover, de wereld voelt realistischer aan) en vrijheid (de omgeving is stukken groter en welhaast semi-openworld). Zo wordt ieder generatie de gameplay verder getuned.

Ik moest bij het kijken naar de UC4 gameplay denken aan de bad boys 2 scene waarin ze met de dikke hummer door de favela's doordouwen.

• RaijRaij
Ja ik snap wat je bedoelt ook al vind ik physics verbeteringen wel een beetje een hardware/generatie ding(net als graphics dus) maar ik bedoelde in mijn 1e post ook niet specifiek uncharted. Ik mis gewoon een stuk originaliteit, zowel in de software maar ook op het gebied van nieuwe services/functionaliteit van de hardware/het platform.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 09:04
PBP schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:56:
Iemand al gespeeld met de nieuwe Mediaspeler? Hier herkend hij geen enkel bestand vanaf een USB schijf.
Je moet files in PS4\VIDEO stoppen, kwam ik ook via een andere site achter. Drive bij voorkeur in exFAT, zodat je ook files groter dan 4GB kan afspelen. Als je een Mac hebt, ff opnieuw formateren als ie uit een Windows omgeving komt. Media player zie anders de Volume Information folder.

MP4 werkt prima zo te zien, geluid wordt geupmixed naar AC3. Beeld kwaliteit is prima voor een SD H.264 file, met AAC audio.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:03:
Tof detail in de Uncharted trailer op 02:12. Let op wat er gebeurt als Drake richting Sully gestuurd wordt. Normaal verwacht je daar wat clipping of een rare collision, maar hier. :)

Let ook op de jerrycan en band achterop de wagen. Die hebben hun eigen physics. Het oog voor detail is echt insane.

http://youtu.be/zL46dpNEPPA
Nog 3 dingetjes: het touw aan Drake z'n broek dat realtime mee beweegt, Sully die zegt "Nate shotgun!" Op het moment dat er een mannetje met een shotgun aan komt, en Sully die zegt "sorry for the chickens!" als Drake dat kippenhek omver rijdt.

Briljant.

Jammer dat Tomb Raider niet als eerste naar de PS4 komt. Die gaat nu alleen maar tegenvallen.

• Trishul
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:00:
[...]

Nog 3 dingetjes: het touw aan Drake z'n broek dat realtime mee beweegt, Sully die zegt "Nate shotgun!" Op het moment dat er een mannetje met een shotgun aan komt, en Sully die zegt "sorry for the chickens!" als Drake dat kippenhek omver rijdt.

Briljant.

Jammer dat Tomb Raider niet als eerste naar de PS4 komt. Die gaat nu alleen maar tegenvallen.
:P ik denk dat SE achteraf gezien ook wel spijt heeft van de deal, al helemaal nu blijkt dat TR op dezelfde dag released als... Fallout 4 :X. Dus en een kleinere install base, en releasen op dezelfde dag als fallout 4.....
En dan te denken dat ze zo ontevreden waren over sales van TR 2013. Geloof me, dit is echt nadelig voor de franchise. Na de reboot in 2013 dreigt nu alweer de beschadiging.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 07:51

Pinjataaa

Hit me!

Dit lijkt me echt een leuke game!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Pinjataaa schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:40:
Dit lijkt me echt een leuke game!
[video]
Mij ook! ben er echt zeer enthousiast over en heeft me echt aangenaam verrast :)
Holy shit deze gameplay had ik nog helemaal niet gezien!

• Trishul
bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:50:

[video]
Wow had je die nog niet gezien? Ik heb m inmiddels al vier keer gezien. Stiekem voor mij de nummer 1 game deze E3. Echt trots ook dat dit ontwikkeld wordt door medelanders. Sinds 2004 is guerrilla m'n favo developer. Heb bij elkaar letterlijk honderden uren hun games gespeeld. Decorated veteran killzone online :P

[ Voor 15% gewijzigd door Trishul op 16-06-2015 22:59 ]

Nee alleen die korte trailer. Kwam deze toevallig tegen net. Pfff 2016 wordt het wreedste PS jaar ooit.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Dat is wat er uitgezonden werd tijdens de sony e3 show vanacht. Heb echt samen met mn broertje met open mond gekeken naar die beelden. En erna als meteen veroepen die moet ik hebben!!
Horizon zero dawn is voor mij de verassing van e3.
Enne ja de details in uncharted 4 zijn ziekelijk. Heb bijna medelijden voor de tegen partij... Je zou hier maar tegen moeten concurenen.
Firewatch lijkt me ook gaaf.

Net btw een interview gezien met guarilla games. Over horizon zero dawn. En het wordt een open wereld game. Zijn al 4.5 jaar mee bezig. Begonnen met.killzone 3 engine en assets. Na release shadowfall zijn ze op die engine verder gegaan. En het draaide zoals belooft echt ol een ps4.
Echt die graphics icm details zijn gewoon fenomenaal.
Hopelijk zsm release datum.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Trishul
Ha, zie je wel, ik herkende al duidelijk de SF engine. 200+ uren zitten in KZ: SF!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Hoe die planten echt opzij worden "geduwd" als ze er doorheen lopen. Echt heel vet.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Wat ben ik blij dat ik destijds heb gekozen voor een PS4 ipv xone :)
Moest ik even kwijt..

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Uncharted ziet er fantastisch uit.
Het leek dat ze met de jeep ook van een vast pad konden afwijken (niet dat je de volledige vrijheid hebt, maar wel dat er meerdere paden mogelijk zijn)? Dat zou wel fijn zijn, tot dusver is elk deel wel erg lineair. Snap wel dat zoiets moet bij zo'n filmische ervaring, maar het moet niet teveel een scripted film zijn waarin je af en toe op een knop mag drukken :)

Ghost Recon vond ik er ook erg tof uit zien. Inderdaad wel Ubisoft, daar ben ik wat terughoudender door geworden. Idem bij AC... trailer was prachtig, maar m'n enthousiasme stel ik uit tot na de eerste reviews.

Komt in ieder geval genoeg leuks aan, blij met m'n PS4 :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tom op 17-06-2015 00:00 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:35
Heel mooi die Horizon trailer. Ook ik ben trots op Guerilla. Toch is er altijd iets in hun games waardoor het mij net niet weet te pakken. Dit keer zijn het de mechanische dino's, bij 'normale' dino's zou het voor mij natuurlijker hebben gevoeld. Al met al zal het een prachtige game worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:08
O keeej, ik was niet echt van plan een PS4 aan te schaffen, te weinig interessante games...en toen kwam de FFVII remake....is gewoon emotionele chantage! Well played Sony, well played.

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

Mutatie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 01:10:
O keeej, ik was niet echt van plan een PS4 aan te schaffen, te weinig interessante games...en toen kwam de FFVII remake....is gewoon emotionele chantage! Well played Sony, well played.
Hoop dat het slechts een spelfout was... ;)

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:08
Jack V schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 01:13:
[...]

Hoop dat het slechts een spelfout was... ;)
8)7 idd haha ach tis laat en zat op mn foon te typen :P

De nieuwe Mass Effect doe ik het trouwens ook voor!

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 17-06-2015 01:26 ]

• Mars18
  • Laatst online: 24-11 15:13
Zijn er al gameplay beelden opgedoken van Uncharted de collection?
Wil graag aan me vrouw laten zien hoe die 3 delen er uit gaan zien op de ps4

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Als je ze niet vindt op Google en YT: neen.

• Mars18
  • Laatst online: 24-11 15:13
bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:48:
Als je ze niet vindt op Google en YT: neen.
Oke, lijkt mij dat het nog wel moet komen, Hij zal toch speelbaar zijn daar?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Ik denk dat je dan wel al iets gehoord zou hebben. Focus zal op U4 liggen.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-11 14:13
Gisteren ook nog even via Capcomfighters wat Street Fighter 5 matches zitten kijken met wat prospelers.
Man wat zag dat er lekker smooth uit. Kan niet wachten op deze game eerlijk gezegd.

Gisteren nog even de SOny Persco nog eens gezien, maar FF7 stak daar voor mij met kop en schouders boven uit. SF5 daarna.

Ik ben een blij man voor zover :D

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister begonnen aan FFXV:Episode Duscae, wat een heerlijke game.. en echt awesome graphics. Helaas hier en daar een beetje slowdown. Maar zeker goed te doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 14:15
loekf2 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:57:
[...]
Je moet files in PS4\VIDEO stoppen, kwam ik ook via een andere site achter. Drive bij voorkeur in exFAT, zodat je ook files groter dan 4GB kan afspelen.
Dat was bij de PS3 inderdaad ook zo.

Bestanden vanaf de NAS werkt ook prima. Ik ben blij met de nieuwe mediaspeler.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 13:16

On_E

Housemusic

Nou die mediaplayer heb ik ook weinig aan....
Ik had geen MKV bestanden dus een paar gedownload, allen speelden niet af.
25% van de AVI bestanden die ik wel al had spelen niet af.
En een aantal mp4 bestanden ook niet...

Ik hou mijn PS3 dus toch maar in de buurt, die speelt op de MKVs na nml. wel alles af.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Misschien komen er binnenkort update's met verbeteringen voor de Mediaspeler op de PS4.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Man, er komen echt een paar hele vette games aan zeg.

It's dogged that does it

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 10:00

rajackar

Blood Minister

homernt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:20:
Ik heb de persconferentie niet gezien is Everybody's golf nog voorbij gekomen? De media speler doet verdacht weinig. Bij mij probeert hij de meeste videos te laden maar dan loopt de app vast.
Media player doet het hier vrij aardig.
Haalt netjes via DLNA alle films op inclusief de sortering van mijn Kodi media server.
Enige showstopper is dat DTS niet werkt. Hij gaat wel spelen maar geen audio dus.
Ook is er geen mogelijkheid om te switchen van audio track of ondertiteling.
Jumpman schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:57:
Heel mooi die Horizon trailer. Ook ik ben trots op Guerilla. Toch is er altijd iets in hun games waardoor het mij net niet weet te pakken. Dit keer zijn het de mechanische dino's, bij 'normale' dino's zou het voor mij natuurlijker hebben gevoeld. Al met al zal het een prachtige game worden.
+1 Killzone SF deed het ook precies niet voor mij. Zag er prachtig uit maar ik vond de gameplay zo saai.
Die mechanische dino's vind ik ook helemaal niets. Maar het ziet er weer prachtig uit, daar kun je niets aan af doen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• loekf2
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:33:
Misschien komen er binnenkort update's met verbeteringen voor de Mediaspeler op de PS4.
Anders issue is natuurlijk dat de PS Media Player Cinavia ondersteund, dus geripte DVDs, BDs en downloads werken niet altijd als er een watermark in de audiotrack zit.

Zo'n Media Player schreeuwt wel om een afstandsbediening of support via BT van bv Logitech Harmony. Sinds kort kun je je Harmony pairen met je PS4, maar moet nog eens kijken naar de mapping van de buttons.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Ja. Misschien ook niet.

• maussert
  • Laatst online: 23:58
loekf2 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:40:
[...]
Zo'n Media Player schreeuwt wel om een afstandsbediening of support via BT van bv Logitech Harmony. Sinds kort kun je je Harmony pairen met je PS4, maar moet nog eens kijken naar de mapping van de buttons.
Of met de afstandsbediening van je TV via HDMI CEC. Werkt hier ook als een trein. :)

• loekf2
maussert schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:45:
[...]

Of met de afstandsbediening van je TV via HDMI CEC. Werkt hier ook als een trein. :)
CEC komt er hier niet in. Te veel gezeur tussen Onkyo en Philips.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Aangezien Sony nogal veel geld verdiend met films en muziek zal het nooit een fully fletched media speler worden omdat ze helemaal niet willen dat mensen fullhd films gaan bekijken met goed geluid.

Schijfje kopen in de winkel: da's okay. Geript schijfje met goed beeld en geluid afspelen: nou, nee.

Nickname does not reflect reality

• On_E

On_E

Housemusic

Jumpman schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:57:
rajackar schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:40:
[...]
+1 Killzone SF deed het ook precies niet voor mij. Zag er prachtig uit maar ik vond de gameplay zo saai.
Die mechanische dino's vind ik ook helemaal niets. Maar het ziet er weer prachtig uit, daar kun je niets aan af doen.
Jullie zijn geen jaren 80 kinderen zeker? ;)

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:55

BlackEyedAngel

Just a decent guy

On_E schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:08:
[...]

[...]

Dinoriders en Dinobots ftw! *O*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• corset
*O* *O*

Dinoriders!

Was gelijk stukje nostalgie in die trailer zeg..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

[...]

Haha! Zeker wel. Bouwjaar 80 ;)
Maar dan zie ik dat liever wat minder serieus zoals in Kung Fury _/-\o_

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Kerbal Space Program komt naar de PS4:

http://www.engadget.com/2...program-is-coming-to-ps4/

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

rajackar schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:23:
[...]

Haha! Zeker wel. Bouwjaar 80 ;)
Maar dan zie ik dat liever wat minder serieus zoals in Kung Fury _/-\o_
Die was echt awesome :D Daar moet ook een indie game van komen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

bram1984 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:50:

[video]
Dat ziet er echt geweldig uit zeg :9~
Toch vind ik het wel jammer dat er voor robots gekozen is, monsters of dino's of iets dergelijks had mij leuker geleken.

Oh, ik zie dat ik niet de enige ben die hierover valt.

[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 17-06-2015 10:33 ]

• RubenSaurus
Pinjataaa schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Dat ziet er echt geweldig uit zeg :9~
Toch vind ik het wel jammer dat er voor robots gekozen is, monsters of dino's of iets dergelijks had mij leuker geleken.

Oh, ik zie dat ik niet de enige ben die hierover valt.
Hier sluit ik mij ook bij aan, maar ga hem waarschijnlijk wel in huis halen ;)

• Trishul
Hopelijk kijgen we hier ook zo'n best of E3 sale zoals in de US PSN store.

Wat info over Horizon:
Horizon: Zero Dawn Is “By Far” The Biggest Game Ever Made by Guerrilla; Devs Talk Tech, RPG Elements and More

Yesterday we saw the stunning reveal of Guerrilla Games’ new IP Horizon: Zero Dawn, and today Managing Director Hermen Hulst and Game Director Mathijs de Jonge talked more in depth about the game during a livestream from E3.

Here are a few interesting points they made:

Guerrilla Games worked on the game for four and a half year. After Killzone 3 twenty developers starting to work on it. They created concepts and prototypes. After Shadow Fall was shipped, the “big team” joined, and after a year and a half they are at the stage we saw yesterday.
This is “by far” the biggest game Guerrilla has ever made.
The game is set a thousand years after the apocalypse.
Eloy, the main character is a machine hunter, she’s about twenty year-old and she’s one of the best hunters of her tribe.
There’s a lot of strategy involved in finding out how to defeat the machines.
Defeating the machines lets you gather resources to craft new weapons, ammo and tools.
The game is a seamless open world, there are a large variety of machines, from small like the Watchers to enormous like the Longnecks.
The demo is running on PS4, and is pre-alpha.
Guerrilla games always tries to make benchmark games for visuals on PlayStation platforms, but they don’t want to go backwards just because it’s open world, they want to improve graphics. A game like this is much tougher in memory and GPU, so they have been pushing the technical artists to the max.
Having made an engine for Killzone: Shadow Fall was good for this game too. Prototypes used even Killzone 3 assets. After shipping Shadow Fall, the studio had its own PS4 engine, and a very mature one at that, but then had to implement streaming, and it took a lot of effort to set that up properly, especially with this amount of detail and content. Yet, now the game is running, and the studio wants to build it further up.
The game’s RPG elements include hunting the machines for resources (beginning with smaller ones to then be able to fighting bigger ones). Crafting is a key component of the game. The game has also “a lot” of quests.
The game is “a new horizon” for Guerrilla Games, and they hope to build it in “a fantastic franchise.” What we’re seeing now is just the tip of the iceberg. There’s “so much more stuff” Guerrilla is going to reveal in time, and they’re really looking forward to show more.
BTW, Horizon en UC4 zagen er zeker goed uit, maar Battlefront doet ook aardig mee als dit werkelijk zo straks draait op 60fps: YouTube: Star Wars Battlefront - E3 2015 Trailer | PS4

[ Voor 98% gewijzigd door Trishul op 17-06-2015 11:05 ]

• loekf2
Trishul schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:48:

Wat info over Horizon:

[...]

BTW, Horizon en UC4 zagen er zeker goed uit, maar Battlefront doet ook aardig mee als dit werkelijk zo straks draait op 60fps: YouTube: Star Wars Battlefront - E3 2015 Trailer | PS4
Nah, multi-player only.

Ik vond Firewatch wel grappig. Ietwat onhandige parkwachter en een vrouwelijke collega die niet van ophouden weet via de walkie-talkie. Ga ik zeker kopen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik ga denk ik over tijdje ook een PS4 kopen. Zag bij webshop van coolblue mooie bundel met de nieuwe batman game. http://www.consoleshop.nl...batman-arkham-knight.html

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:15
als ze nu ook gewoon de playstation in het grijs uitbrengen zonder batman erop is die helemaal mooi.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BlackEyedAngel schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Die was echt awesome :D Daar moet ook een indie game van komen :)
Wat een fantastisch idee!
Dat zou de ultieme game zijn.

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-11 13:29
Mars18 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:28:
Zijn er al gameplay beelden opgedoken van Uncharted de collection?
Wil graag aan me vrouw laten zien hoe die 3 delen er uit gaan zien op de ps4
Er zijn wel beelden van UC3 op 1080p met 60fps. Ik vermoed dat het ook zo gaat uitzien.
Je zou daarop kunnen googlen.
Ligt bij meer mensen de PSN eruit? :/

(UPC/Ziggo hier)

Verwijderd

Er zijn weer PS Network problemen hier op mijn PS4.

Op de status pagina is niks te zien:

https://status.playstation.com/en-us/
Aan de meldingen hier wel, maar volgens Sony is er niets aan t handje.. :/

Check die piek!

https://downdetector.com/status/playstation-network

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Voor PSN storingen kan je beter naar https://downdetector.com/status/playstation-network gaan. De PS site heb je helemaal niks aan gezien het gewoon handmatig door iemand wordt aangepast, dus problemen waar weinig mensen last van hebben zie je niet, of ze worden geupdatet wanneer je allang erachter bent dat PSN problemen heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 17-06-2015 12:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

En ik wou net even lekker een potje online knallen met de nieuwe maps van Battlefield : Hardline.

Dan maar even saucijzen broodjes bakken in de oven.

_/-\o_

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verschrikkelijk zeg :9

• dutchgio
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:12:
En ik wou net even lekker een potje online knallen met de nieuwe maps van Battlefield : Hardline.

_/-\o_
De zon schijnt ook nog vandaag. :D

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

oude Cartoon Network FTW !!..

Kom maar op met die Horizon game.
Ik rijd elke week langs Guerilla.
Wat een bazen tent moet dat van binnen zijn.
Bij de ingang zie je ook een Hellghast staan. Altijd leuk om naar binnen te koekeloeren. :+

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• corset
Horizon heeft echt prachtige graphics.. Zolang ze maar het niveau van FFXV:ED halen ben ik al blij :D

• RubenSaurus

_/-\o_
Eet smakelijk, ik heb net een snelle Jelle met rozijnen op en ga straks eens beslissen wat we vanavond gaan eten. :+

• corset
DigitalError schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:32:
[...]

Eet smakelijk, ik heb net een snelle Jelle met rozijnen op en ga straks eens beslissen wat we vanavond gaan eten. :+
Lekker kip hier vanavond. Dan naar huis (zit bij schoonouders), en verder met mijn PS4 misbruiken, alleen wat te spelen

TLOU
FF Type 0
FFXIV:ED

of toch

Diablo

Geen idee *O*

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-11 14:11
DigitalError schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:32:
[...]

Ik zit nu aan 3 bammetjes met pasta en een cup-a-soup.
Vanavond eten bij m'n ouders.

Die hebben twee honden, echt lieve beesies :+

Freedom for everyone..

Verwijderd

_/-\o_
Ik wilde net mijn dailies in GTA gaan doen.

Dan maar even tosti's met salami en curry maken in het tosti-ijzer.

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Trishul schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:48:

Wat info over Horizon:

[...]

Er zijn een paar interessante aanbiedingen voor de PS4 bij in de US store.

https://store.playstation...d=STORE-MSF77008-E32015LP

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

Dit is trouwens het gewenste topic voor al onze PS Network problemen:

Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2

De volgende keer ga ik de PSN problemen alleen daarin melden.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01

_/-\o_
Lekker! Net wat eitjes gescrambled met een worstje erbij. Prima lunch! Weet alleen niet zeker of ik nog mijn ps4 aandoe of wacht tot vanavond. Wel benieuwd naar Uncharted 4 trouwens. Alleen jammer dat er geen hond in zit :(

PSN: MrMistral

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

_/-\o_
Sjonge jonge... zit ik hier te werken onder de TL-lampen :(
Eet smakelijk....

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-11 21:13
Eet smakelijk allemaal!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:08
dutchgio schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:17:
[...]

De zon schijnt ook nog vandaag. :D
Afbeeldingslocatie: http://images1.fanpop.com/images/image_uploads/Outside-The-Real-MMORPG-online-gaming-907788_400_600.jpg

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:14
No monthly fee? Hmm. Dus het is een 'zwerver' simulator?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik betaal monthly fees genoeg :(.

• Vrijdag
SacreBleu schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Nou, eigenlijk is het niet geheel eerlijk want er zijn wel microtransacties zoals "eten kopen" dlc. Je kan trouwens wel expansion packs kopen zoals de "gezinsuitbreidingspack" of "trophy wife" pack. Die laatste is helaas niet permanent, wel komt die met mini-games zoals "Verjaardag-niet-vergeten-quest" en "sieraden-vinden-quest". Hoe groter de loot, hoe meer je stijgt in XP en hoe langer de trophy wife bij je blijft.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• immo_msk
  • Laatst online: 24-11 12:01
Iemand hier die ook een Playstation TV gebruikt? Ik heb deze aangesloten op een 23inch monitor maar de kwaliteit is vrij belabberd.
De beeldkwaliteit al op Auto en op 1080i geprobeerd, maar dat maakt geen verschil. Ook de meegeleverde HMDI kabel gebruikt.

Of is de kwaliteit geen veel minder? Bij shooters bijvoorbeeld zijn de spelers amper duidelijk te zien als ze op een afstand ergens langs staan.

Hij is trouwens wired aangesloten.

• dutchgio
  • Niet online
PS TV streamt tot 720p dacht ik.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Sinds deze week heb ik het vervelende probleem dat mijn controllers uitvallen door de energy saving modus en dat deze daarna opnieuw geregistreerd moeten worden bij de PS4, via Bluetooth. Via het kabeltje werkt niet.

Ik krijg het wel opgelost maar het kost me elke keer veel tijd en geklooi. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:44
Akaendra schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:00:
Gisteren ook nog even via Capcomfighters wat Street Fighter 5 matches zitten kijken met wat prospelers.
Man wat zag dat er lekker smooth uit. Kan niet wachten op deze game eerlijk gezegd.

Gisteren nog even de SOny Persco nog eens gezien, maar FF7 stak daar voor mij met kop en schouders boven uit. SF5 daarna.

Ik ben een blij man voor zover :D
Street Fighter 5 en Final Fantasy zijn zeker ook de games waar ik op wacht :D
Maar dan deeltje XV, niet VII ;)
USFIV laat ik maar even aan me voorbij gaan, omdat het nogal omslachtig is om de arcade stick aan het werk te krijgen. Zijn de problemen (lag input etc) al opgelost tijdens de laatste patch trouwens?

Verder ziet Horizon er wel leuk uit :)
Die gaan we dus ook maar even in de gaten houden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vind het wel jammer dat er een NOOB optie komt waarmee je combos met 1 druk op de knop kan uitvoeren :(
ik haal het wel wanneer de 2e of 3e editie uit is.

Capcom kennende tweaken ze nog wat aan de Chars hun powers en gooien ze nieuwe Chars erbij per editie.

Verwijderd

Dat heb ik ook een keer gehad.

[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

En het probleem Googlen.

----------------------------------

Het downloaden van spellen gaat wel weer super snel.

Half uur geleden 5 spellen laten downloaden en nu al
bijna klaar met downloaden.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:35
[...]

[...]

Zeker wel! Helaas heb ik gewoon minder met robots en mechanische wezens. Maar zoals ik al zei, de game ziet er top uit!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Vrijdag
crzyhiphopazn schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:26:
[...]

oude Cartoon Network FTW !!..

Kom maar op met die Horizon game.
Ik rijd elke week langs Guerilla.
Wat een bazen tent moet dat van binnen zijn.
Bij de ingang zie je ook een Hellghast staan. Altijd leuk om naar binnen te koekeloeren. :+
Horizon spreekt mij ook wel aan, ik dacht ook meteen aan Dinoriders :9 Meer via Sky Channel met de Funfactory en de DJ Catshow trouwens :)

Het concept vond ik ook wel gaaf. Het deed me een beetje denken aan de serie Life After People: IMDB: Life After People (TV Series 2009– )

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

[...]

[...]

Bouwjaar '79, ik vind het ook niks. Er is me ook niet totaal duidelijk waar die dino's opeens vandaan komen. De samenleving stort in en duizend jaar later zijn er opeens mechanische dino's ? Voor mij is het verhaal achter een spel erg belangrijk, als het niet geloofwaardig is dan lukt het me niet om me echt in het spel in te leven.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

BTW in de trant van Horizon en Dino riders.

Dan kan je COD AW wel zien als Centurions
http://www.tv.com/shows/centurions/

POWER EXTREMEEEEEE hahaha #nostalgie. :o

Ik vind dat de console war qua games nu pas los gaat barsten.
Btw denk ik dat er pas over 5 jaar een nieuwe console komt/gespresenteerd gaat worden.
Komt omdat in mijn ogen sinds de release niet echt een game collectie is uitgebracht waar je U tegen zegt.
EN omdat de last gen begin en eind de games heeeeel erg vooruit zijn gegaan qua graphics.

• On_E

On_E

Housemusic

Aaargh! schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:03:
[...]

Bouwjaar '79, ik vind het ook niks. Er is me ook niet totaal duidelijk waar die dino's opeens vandaan komen. De samenleving stort in en duizend jaar later zijn er opeens mechanische dino's ? Voor mij is het verhaal achter een spel erg belangrijk, als het niet geloofwaardig is dan lukt het me niet om me echt in het spel in te leven.
Zal wel iets met een AI te maken hebben denk ik, maar dat wordt allemaal nog wel duidelijk.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Dit is wel teleurstellend:
Dead Island 2 uitgesteld naar Q1 2016 :( (Ben wel blij dat ze zorgen dat het ook echt goed is)
http://www.vcpost.com/art...twitter-team-confirms.htm

[ Voor 13% gewijzigd door Pinjataaa op 17-06-2015 14:15 ]

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
pricewatch: Turtle Beach Call Of Duty: Advanced Warfare Ear Force

Iemand ervaring met dit ding? Of iets waarmee ik het kan vergelijken?

It's dogged that does it

Verwijderd

SacreBleu schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:19:
[...]

ingame cash is natuurlijk wat anders dan je monthly fee:)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:56
Is Street Fighter 4 trouwens helemaal gefixt met de laatste patch ? Er waren nogal wat problemen bij launch die me weerhielden de game te kopen, maar in aanloop van 5 best wel zin om 4 even uit te wonen :)

• Trishul
Er zijn wel al twee updates geweest die zo'n beetje 90% verholpen hebben, begreep ik uit de neogaf thread.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:44
Quote van Freakjam uit het SFIV topic:
FREAKJAM schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:58:
De inputlag issues zijn gefixxed vanaf patch 1.03. De PS4 heeft 5.3 frames inputlag, waar de Xbox 360 5.1 frames lag heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 17-06-2015 15:08 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• On_E

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:38:
[...]
USFIV laat ik maar even aan me voorbij gaan, omdat het nogal omslachtig is om de arcade stick aan het werk te krijgen. Zijn de problemen (lag input etc) al opgelost tijdens de laatste patch trouwens?
2 updates geweest en heel veel is gefixt ja.

edit: spuit 11.

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:11
Hoezo denkt iedereen bij Horizon dan aan Dino Riders? Dat waren geen mechanische dino's, maar echte dino's die Lord Krulos en de zijnen met een brainbox aan hun wil moesten onderwerpen, terwijl de good guys dat deden dmv van telepathie. De wapens etc waren natuurlijk wel mechanisch, maar die werden op de dino's geplaatst, maar dat maakt de dino's zelf nog niet mechanisch natuurlijk :P

Och ja, je moet toch wat he.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11 13:46
Dino discussie is prima (76-er hier) maar gelieve niet over eten te praten, zit midden in een dieet :(
Ps4 en een smokkeldag qua dieet vallen naar verwachting echter op zaterdag :D

Ik meld me wel als het zover is. :Y

10 second ninja DONE

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Just_A_User schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:32:
Hoezo denkt iedereen bij Horizon dan aan Dino Riders? Dat waren geen mechanische dino's, maar echte dino's die Lord Krulos en de zijnen met een brainbox aan hun wil moesten onderwerpen, terwijl de good guys dat deden dmv van telepathie. De wapens etc waren natuurlijk wel mechanisch, maar die werden op de dino's geplaatst, maar dat maakt de dino's zelf nog niet mechanisch natuurlijk :P
Je zegt het al zelf omdat de Dino's met mechaniek werden uitgerust.
Als het een 1 op 1 kopie zou zijn dan was het gewoon jat werk wat het nu natuurlijk niet echt is.
Je zou eerder dan denken aan de Dinobots van Transformers.

Game ziet er gewoon heel goed uit voor een die nog in ontwikkeling zit.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
crzyhiphopazn schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Er zijn een paar interessante aanbiedingen voor de PS4 bij in de US store.

https://store.playstation...d=STORE-MSF77008-E32015LP
Daarnaast is het ook tot 23 juni de actie: 100 dollar kopen is een waardebon van 15 dollar krijgen.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Tijd voor Horizon's zijn eigen topic hier op Tweakers?
Pagina: 1 ... 93 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link