Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.542 views

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
0xrubennft schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:42:
[...]

Kreeg ik maar die snelheid! Heb glasvezel 500/500 maar bij PSN is het gewoon zo sloom :|
Aanpassen DNS servers etc hebben allemaal geen effect helaas.
Het enige wat bij mij soms werkt is het uitzetten en aanzetten van de download, dan lijkt het er op dat hij andere server pakt, tevens werkt het soms om hem op pauze te zetten en dan die speedtest (test internet connection te doen bij settings) en dan weer aan te zetten, maar ben het er mee eens dat het gaar werkt.

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:17
Okay, sinds 2 weken heb ik een PS4.

De nieuwste games zijn aardig prijzig en ik ben een echte FPS speler.

Welke games kunnen jullie me adviseren welke al voor een kleiner prijsje in de winkel liggen ?

Ik bedoel echt FPS en GEEN third person.

Suggesties ?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
Noppesnada schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:52:

Welke games kunnen jullie me adviseren welke al voor een kleiner prijsje in de winkel liggen ?

Suggesties ?
Killzone :) 10.- moet lukken op marktplaats.

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03

Suggesties ?
Destiny

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 13:16

On_E

Housemusic

Suggesties ?
Battlefield 4 Premium Edition.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Destiny
Battlefield 4
Wolfenstein

Mijn toppers

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:55

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wolfenstein: The New Order

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:17
corset schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:57:
Destiny
Battlefield 4
Wolfenstein

Mijn toppers
Battlefield 4 al gespeeld op de PC, bezig met Wolfenstein "The old blood" op de PC.

Veel "oudere" games heb ik dus al op de PC, wellicht had ik dat even moeten melden.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

0xrubennft schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:42:
[...]

Kreeg ik maar die snelheid! Heb glasvezel 500/500 maar bij PSN is het gewoon zo sloom :|
Aanpassen DNS servers etc hebben allemaal geen effect helaas.
Meestal gaat ie hier ook erg sloom, maar dit was een keer op een ochtend doordeweeks en toen ging ie gewoon 'snel'. Ik las ook ergens dat je snelheid wordt afgeknepen als je een game open hebt staan, misschien dat het helpt als er geen applicaties actief zijn ?

Snap niet dat een bedrijf als Sony niet gewoon een fatsoenlijk CDN kan regelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Aaargh! op 15-06-2015 16:38 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Aaargh! schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Inderdaad, heb 'm nog niet sneller zien gaan dan zo'n 200 Mbit (25MB/s)
Grapjurk! Ik heb een 200Mbit lijntje en haal 500 kb/s per download. Alsof de PS$4 throttled. De netwerk test geeft aan dat ik 80Mbit zou hebben. Als ik dat al haalde hoorde je mij niet klagen. Maar met 500 kb/s tig GB binnen trekken is iets van rond 2000 ... :x

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Trishul
  • Laatst online: 00:48
Noppesnada schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Battlefield 4 al gespeeld op de PC, bezig met Wolfenstein "The old blood" op de PC.

Veel "oudere" games heb ik dus al op de PC, wellicht had ik dat even moeten melden.
Killzone: SF is heel cheap te krijgen nu, dikke graphics, op hard difficulty een behoorlijk pittige FPS :X
spoiler: KZ difficulty
vooral op het einde van die chapter waarin je met die electric (?) gun hordes vijanden, velen met shields, vanaf een brug moet uitschakelen, veel succes >:)
Qua single player zijn er wat mij beteft maar 2 toppers: Wolfenstein + DLC en Metro Redux.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ondertussen:
nieuws: Xbox One krijgt Xbox 360-modus

Toch wel nice, laat Sony als reactie hierop maar met iets sterkers komen. :+
Ze komen met PS Now, maar ik zit echt totaal niet op BW compatibility te wachten. Al mijn favo PS3 games zijn er al of komen eraan (Last of Us en Uncharted) in een geremasterde vorm. Op de 360 heb ik eigenlijk nooit iets exclusiefs gespeeld. Ja, Alan Wake, maar daar vond ik geen reet aan. Verder boeien de MS exclusives me niet.

Wel opmerkelijk dat DSIII tijdens de MS conferentie is getoond, na Bloodborne.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Backwards compatibility is leuk als er net een nieuwe console uit is gekomen. Dan zijn er nog weinig games voor en moet het aanbod ervan nog op gang komen. Zelf zit je nog met een oude console met veel games te kijken, dan is de overstap naar een nieuwe console met weinig games lastig (het is op dat moment zonde als je ziet hoeveel geld je aan games hebt uitgegeven). Ik zou het wel leuk vinden als Sony met zoiets komt, maar nu hoeft het voor mij niet meer zo.

• -SaveMe-
ik zit ook niet op BW compatibility te wachten. Wil nieuwe games. Maar dat gaat wel goed komen; Division, Fallout 4 ...

• Trishul
Wat denken jullie, zal het ND lukken straks om deze gameplay show uit 2009 te overtreffen: http://youtu.be/I6R7dtiwneI

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Ik ben benieuwd welke nieuwe features in FW 3.0 gaan zitten. Gerucht is dat het tijdens de Sony persco wordt aangekondigd.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Na de domper vannfm6 die weer geen dynamische regen en dag nacht krijgt, fingers crossed op een gt7 aankondiging.
Komop gt7 in 2015 of begin 2016!! Make it happen PD en sony!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Media Player launches on PS4 today:

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5560/18659615129_53a12a7b9c_z.jpg

Meer info: http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:14
Trishul schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:58:
Wat denken jullie, zal het ND lukken straks om deze gameplay show uit 2009 te overtreffen: http://youtu.be/I6R7dtiwneI
Ja. :P

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nice! dat is iets wat ik wel miste!

39

• SacreBleu
v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:19:
Na de domper vannfm6 die weer geen dynamische regen en dag nacht krijgt, fingers crossed op een gt7 aankondiging.
Komop gt7 in 2015 of begin 2016!! Make it happen PD en sony!!
Helaas geen GT. :( Ik ben wel toe aan een goeie racer, Driveclub was niet helemaal mijn ding, en volgens mij had pCars aardig wat issues.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• v8power67
Nee helaas :( maar misschien later dit jaar nog. Gt is niet zo e3 gebonden.
Ik heb hoop :D

• SacreBleu
Ik ben vooral benieuwd naar Horizon en de remake van Final Fantasy VII. Dat laatste was mijn eerste FF game en is me altijd bij gebleven, als er dan een remake/remaster had moeten komen waar ik het mee eens ben dan is het deze.

Verwijderd

Goed nieuws voor Call of Duty Fans op de PlayStation:

PS4 owners get first dibs on the Call of Duty: Black Ops III multiplayer beta. Details:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Beta in Augustus en PlayStation krijgt het eerste de DLC.

• v8power67
Horizon zag er bizar goed uit. Ga bijna twijfelen of dit wel ingane waa op een ps4.
En ja uncharted4 heeft uncharted2 beelden verslagen. En hoe.
De physics de damage de sfeer en dan daarboven op de graphics. Naughty gods just won e3.

Verwijderd

De Mediaspeler werkt hier perfect.

Mijn Externe Harddisk en Router Harddisk vindt ie perfect.

Eindelijk DLNA op de PlayStation 4.

• Trishul
Guys wat is er gebeurd afgelopen nacht wtf heeft Sony gedaan ik wordt wakker kijk op mn telefoon naar eurogamer en zie TLG, ff7, shenmue 3, horizon, uc4, Dreams...

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jajaaa :) final fantasy VII remake confirmed ^_^ zoo blij, had het al lang verwacht maar nu dan eindelijk officieel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11 12:34

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik kan op mn werk niet overal bij. Kan iemand een summary van de media player functies van ps4 die op e3 zijn aangekondigd geven?

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Media Player launches on PS4 today

Read on to find a full list of supported file types and codecs

Hello PlayStation Nation! Every time we announce new features for PS4 here on PlayStation Blog, I love going into the comments to answer your questions and see feedback on which features people really like and which ones people still want to see. One of those questions I have been able to count on has been, “Where is our PS4 media player?”

If you were watching our E3 press conference pre-show, you probably heard the good news – Media Player for the PS4 will be available to download from PlayStation Store this evening.

A Media Player icon will appear in the PS4 content area, simply select the icon and you will be taken to the PS Store where you can begin the download.

The Media Player works with both your home server and when plugging a USB stick with media into one of the available ports on the PS4. Your home server will appear as a media option in the player automatically and finding your media is simple and quick. You may also simply enjoy music as background music on your PS4!

Of course, we know what you really want to see: look below to see supported video and audio file formats and codec details.

File formats and codecs

Video
■MKV ■Visual: H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2
■Audio: MP3, AAC LC, AC-3 (Dolby Digital)

■AVI ■Visual: MPEG4 ASP, H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2
■Audio: MP3, AAC LC, AC-3 (Dolby Digital)

■MP4 ■Visual: H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2
■Audio: AAC LC, AC-3 (Dolby Digital)

■MPEG-2 TS ■Visual: H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2, MPEG2 Visual
■Audio: MP2 (MPEG2 Audio Layer 2), AAC LC, AC-3(Dolby Digital)
■AVCHD: (.m2ts, .mts)

Photo
■JPEG (based on DCF 2.0/Exif 2.21)
■BMP
■PNG

Music
■MP3
■AAC (M4A)

We know the Media Player has been a highly-requested feature for PS4 and we want to thank you for passionate feedback. I know the Media Player will be a favourite new feature for PS4 owners who love to use their PS4 as the entertainment center of their living room. What other features would you like to see come to PS4? Let us know in the comments!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03
Geen DTS support dus voor de Media Player, qua films zal je er dan niet veel aan hebben tenzij je ze om gaat zetten of downloadt met AC-3 of AAC. Beetje jammer maar denk ik wel bewust gedaan. Wel apart voor een console die het verder bij de meeste spellen wel ondersteund.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11 12:34

The_Bird

Meneer de Raaf

Thanks Dennis. Indrukwekkende lijst alleen jammer dat er geen CD-support bij zit voor zover ik zie. Dat is iets waar ik bij de PS3 nog regelmatig gebruik van maak. Daarbij zijn fysieke media in Sony's thuisland nog steeds populair dus had er wel op gehoopt.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Ik heb het snel even getest en met een muziek CD zegt ie: Niet Ondersteunde Disc.

• Trishul
_/-\o_ bijna zin om een bos bloemen te bezorgen bij herengracht 601 hier in Amsterdam...

• Trishul
Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Trishul op 16-06-2015 07:29 ]

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Waar was Morpheus eigenlijk? Daar zou toch meer over bekend worden..?

Had stiekem ook wel gehoopt dat remote play voor alle android werd opengesteld, ipv alleen xperia

[ Voor 42% gewijzigd door NeP2013 op 16-06-2015 07:53 ]

• dutchgio
  • Niet online
Dat werd tijd, wel mooi dat het er nu bij zit.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Ik heb jammer genoeg de show niet meer gekeken. Is er überhaupt IETS aangekondigd voor op de Vita o.i.d.?

Vind Horizon echt vet uit zien! The last guardian was oke, ik ben niet zo hyped meer voor deze game zoals vroeger. En vond Firewatch er goed uit zien.

Verder vond ik het niet zo een geweldige e3 voor sony. Hoe lang duurde de persco, de volle 2 uur?

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Het is trouwens wel tijd voor een nieuwe System Update voor de PS4:

Latest release

2.51 / April 21, 2015; 51 days ago.

Ik heb hier en daar nog last van kleine problemen met de PS4.
Een Update met Fixes is hier en bij anderen meer dan welkom.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:06

BM

Moderator Spielerij
Net even door beide videos heen geklikt. Ere wie ere toekomst. Ze zien d'r allebei geweldig uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• On_E

On_E

Housemusic

Geen DTS support, geen Xvid/DivX support....
Ik hou mijn PS3 nog wel even... :P

En Horizon is game of the show.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:08
Is dat nou die ene rooie wildling uit Game of Thrones :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• dutchgio
  • Niet online
Ygritte. ;)
Komt een beetje in de buurt, als je snel kijkt.
Boog + oranje haar :+
Ik heb ook helemaal niets van Morpheus meegekregen.. Is er iets bekend? Komt Sony nog later deze week met iets?

Ben trouwens helemaal tevreden over Battlefront!! *O* *O* *O*

Hoop dat we ons snel kunnen inschrijven voor de Beta!!

Hier nog een mini Coop/Singleplayer filmpje!

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 10:11 ]

• Trishul
Kun je in Battlefront nou ook als Wookie spelen? Zou erg nice zijn als je vervolgens wookie geluiden kan maken door op de touchpad te swipen.
Geen idee.. Daar is nog niets over bekend helaas...
Woow die Xbox Elite controller.. _/-\o_
(jaja spuit 11, zie m nu pas)

Komt zoiets ook naar de PS??

[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 10:31 ]

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Een controller met de analoge pookjes op de correcte plek zou wel welkom zijn ja. Iets zoals de Wii U Pro Controller.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Vooral de flippers op de achterkant (Skuff) en de instelbare sensitiviteit van de pookjes en verschillende hoogtes vind ik goed! :D

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 10:38 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:58:
Geen DTS support, geen Xvid/DivX support....
Ik hou mijn PS3 nog wel even... :P
Xvid / Divx = AVI, MPEG 4 dus die kun je met de nieuwe Media Player gewoon afspelen.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sony heeft ass gekicked vannacht! echt top en zeker met Horizon, wat een fantastische game was dat.
Game van de E3 voor mij.
Er is nog niet echt iets bekend over de Move 2.. en Real Eyes (?) Realize..

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyrumors.net/wp-content/uploads/2015/06/PlayStation_Move_2_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/www.sonyrumors.net/wp-content/uploads/2015/06/PlayStation_Move_2_01.jpg?zoom=3&resize=512%2C686

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyrumors.net/wp-content/uploads/2015/06/PlayStation_Move_2_00.jpg

:D

• On_E

On_E

Housemusic

Ike. schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:40:
[...]

Xvid / Divx = AVI, MPEG 4 dus die kun je met de nieuwe Media Player gewoon afspelen.
Op GAF zeggen ze van niet.
Sowieso schijnen er nogal wat afspeelproblemen te zijn maar ik ga het vanavond zelf maar even testen. :)

• Trishul
poor Leno schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:30:

Een controller van $150... Iets met prioriteiten. Interessant voor PC gamers, dat dan weer wel.

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:55

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nauwelijks Mass Effect 4 nieuws behalve 1 miezerige CGI trailer (was die er niet al eerder?) :(
Ook geen ME: Trilogy Remastered :(
Gelukkig wel Final Fantasy 7 HD remake bevestigd voor de universele balans :) _/-\o_ *O*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
Voor mij eindelijk weer eens een E3 om enthousiast over te zijn. Eindelijk games waar ik blij van wordt

fallout4
Rainbowsix
Doom4
Hitman
The last gardian
firestorm
Uncharted4

horizon ziet er wel ok uit naar niet echt mijn game

PSN ID Binloading_nl

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
/damn wat een beest van een presentatie van Sony!

The Last guardian,
Horizon
SW Battlefront.

En zelfs de Uncharted 4 gameplay heeft me weer weg geblazen!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11 15:21
Horizon ziet er echt tof uit zeg! Wat komen er toch goede games uit de komende tijd :D Uncharted 4 blijft toch wel de game waar ik het meeste naar uitkijk. Eerst de HD remakes spelen zodra die uitkomen en daarna direct door met 4 :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:08
Over de mediaspeler. Een vriend van mij zegt dat de licentie voor DTS een vrij dure is. Echter, als Sony de mediaspeler gewoon RAW de gegevens doorgeeft en je hebt een versterker die wel DTS ondersteunt dan zou die het wel gewoon af kunnen spelen. Maar weet niet of Sony dat gedaan heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 16-06-2015 12:23 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb de beelden gezien van horizon. Wat ziet dat er gruwelijk uit. Heb alleen geen playstation 4. Zou bijna alleen daarom een ps4 aanschaffen. :p

• Trishul
2016 ziet er wel erg overvol uit nu voor de PS4, ik denk dat een grote game wel uitgesteld zal worden uiteindelijk naar begin 2017...

• Tweakarim
  • Laatst online: 23-11 13:17

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Helaas kan ik weinig nieuws vinden over Project Morpheus waar ik toch wel op had gehoopt. Kan het zijn dat Sony later nog met aankondigingen komt omtrent Morpheus?

• Trishul
Tweakarim schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:38:
Helaas kan ik weinig nieuws vinden over Project Morpheus waar ik toch wel op had gehoopt. Kan het zijn dat Sony later nog met aankondigingen komt omtrent Morpheus?
Sony heeft bewust gekozen om dit niet uitgebreid mee te nemen in de conferentie, deze is wel op de Sony booth te vinden, waar die meer dan de helft in beslag neemt en meer dan 20 games staan. Dus even wachten op rapportages van journo's. Verwacht wel een rapportage van tweakers en gamekings bv.

[ Voor 9% gewijzigd door Trishul op 16-06-2015 12:41 ]

• Tweakarim
  • Laatst online: 23-11 13:17

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:41:
[...]

Sony heeft bewust gekozen om dit niet uitgebreid mee te nemen in de conferentie, deze is wel op de Sony booth te vinden, waar die meer dan de helft in beslag neemt en meer dan 20 games staan. Dus even wachten op rapportages van journo's. Verwacht wel een rapportage van tweakers en gamekings bv.
Top ! Dan zal het niet lang duren voordat er gebruikerservaringen op het internet verschijnen. Ik hoop echt dat Sony dit goed aanpakt en tot een succes maakt.

• Trishul
http://www.dualshockers.c...ome-gameplay-screenshots/

Ha, deze was ik dan nog helemaal vergeten... Shadow of the Beast. Misschien dit jaar nog?

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12

Scuff controllers en anderen bestaan al lang, ook voor goedkoper. Net zo goed ;)

Tevens als je punten kan lassen zijn ze relatief simpel zelf te maken. Kan je binnen een uurtje klaar zijn en is een stuk goedkoper! ;)

Dat ga ik iig doen.

Dus ondanks dat ik de nieuwe Xbox controller extreem gaaf vind snap ik de hype niet want het concept bestaat al sinds halverwege x360 generatie zo niet nog eerder :+

[ Voor 35% gewijzigd door Brutal1ty op 16-06-2015 13:59 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kijk eens bij Scuf. Ongeveer even duur en je kan veel aanpassen.

Deze zijn alleen niet zo modulair als de Xbone Elite controller. Prijzige dingetjes!
Brutal1ty schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:57:
[...]

Dus ondanks dat ik de nieuwe Xbox controller extreem gaaf vind snap ik de hype niet want het concept bestaat al sinds halverwege x360 generatie zo niet nog eerder :+
Het grote voordeel van de Elite is dat deze on the fly aan te passen is. Andere pookjes, weerstand, pedals, etc. kan je direct toepassen zonder dat ding echt uit elkaar te halen. Kost ongeveer net zoveel als een Scuf, maar dan van MS zelf.

Persoonlijk vind ik de DS4 erg fijn! :)

[ Voor 40% gewijzigd door SqueakyClean op 16-06-2015 14:08 ]

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Heavy Rain and Beyond: Two Souls are coming to PS4

http://blog.eu.playstatio...-souls-are-coming-to-ps4/

http://psnprofiles.com/AfthyX

• steefje
  • Registratie: Maart 2004

PSN ID Binloading_nl

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 01:57

The_Worst

Unox

Robkazoe schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:21:
Over de mediaspeler. Een vriend van mij zegt dat de licentie voor DTS een vrij dure is. Echter, als Sony de mediaspeler gewoon RAW de gegevens doorgeeft en je hebt een versterker die wel DTS ondersteunt dan zou die het wel gewoon af kunnen spelen. Maar weet niet of Sony dat gedaan heeft.
Schijnt niet mogelijk te zijn volgens iemand in de reacties op de frontpage.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• dutchgio
  • Niet online
Mis nog wel wat dingen aan de videospeler, zo kun je geen /share opslaan of als favoriet markeren zodat je elke keer eerst NAS > series > seriefolder > aflevering selecteren.
Net als externe ondertitel ondersteuning, maar dat zal er ook wel niet komen. ;)
Het in elk geval een stap in de goede richting.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Horizon lijkt mij een erg vette game. Ziet er ook prachtig uit de graphics.

Verder kijk ik uit naar Uncharted 4. Ik hoop dat die remakes ook een graphic boost krijgen. Komt het net allemaal vetter over.

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:47:
http://www.dualshockers.c...ome-gameplay-screenshots/

Ha, deze was ik dan nog helemaal vergeten... Shadow of the Beast. Misschien dit jaar nog?
Ziet er heel vet uit. Twijfel alleen nog of 2D nog wel zo leuk is.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Nog nieuws over Wild? Die zag er vorig jaar ook wel leuk uit :)

PSN id: NL_SToRM

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sony maakte gisteren gehakt van de concurrent, alle games waren in mijn ogen stuk voor stuk beter.
Ik had stiekem nog wel gehoopt op een kleine teaser van GoW of GT7.

• On_E

On_E

Housemusic

SToRM666 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:38:
Nog nieuws over Wild? Die zag er vorig jaar ook wel leuk uit :)
Waarschijnlijk bij de Paris Game Show.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:15
Ik hoor maar weinig mensen over Ghost Recon: Wildlands . Voor mij de game van de show.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 10:26

Pykow

Angelo OTR

Jackal131 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:58:
Ik hoor maar weinig mensen over Ghost Recon: Wildlands . Voor mij de game van de show.
Ubisoft heeft deze game laten zien.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Vond dit er inderdaad ook heel goed uitzien, ik kijk ook uit naar firewatch want ik hou ook wel van een beetje goede humor in de game :)

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ben ik de enige die het is opgevallen dat No Man's Sky zo'n matte reactie kreeg van het publiek? Die debiele poppetjes kregen meer db eruit...

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Ben het met je eens hoor, zag er heel mooi uit.... Blijft Ubisoft.... dus ff afwachten ;) maar toch....
Kijk er naar uit om hem in co-op te doen...

Cogitationis poenam nemo patitur

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05

muhda

Time & Space traveler

Naast Uncharted 4 was Horizon: Zero Dawn van Guerrilla Games, voor mij de topper, totaal niet verwacht.

Ik voel me net Cartmen (Southpark) De aflevering met nintendo wii: I want it now!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:15
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:06:
[...]
Ben het met je eens hoor, zag er heel mooi uit.... Blijft Ubisoft.... dus ff afwachten ;) maar toch....
Kijk er naar uit om hem in co-op te doen...
Helemaal met je eens. Ze hebben nog een jaar om het te verkloten. Maar wat ik nu gezien heb maakt me erg enthousiast.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Jackal131 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:08:
[...]

Helemaal met je eens. Ze hebben nog een jaar om het te verkloten. Maar wat ik nu gezien heb maakt me erg enthousiast.
Het is toch geweldig dat iedereen bij de gedachte aan Ubi al een screwup verwacht....
Toch knap dat ze dit voor elkaar hebben gekregen, Iets wat voor mij persoonlijk ook geld voor de hele Call of Duty franchise....

Cogitationis poenam nemo patitur

Brutal1ty schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:57:
[...]

Scuff controllers en anderen bestaan al lang, ook voor goedkoper. Net zo goed ;)

Tevens als je punten kan lassen zijn ze relatief simpel zelf te maken. Kan je binnen een uurtje klaar zijn en is een stuk goedkoper! ;)

Dat ga ik iig doen.

SqueakyClean schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:04:
[...]

Kijk eens bij Scuf. Ongeveer even duur en je kan veel aanpassen.

Deze zijn alleen niet zo modulair als de Xbone Elite controller. Prijzige dingetjes!

[...]

Het grote voordeel van de Elite is dat deze on the fly aan te passen is. Andere pookjes, weerstand, pedals, etc. kan je direct toepassen zonder dat ding echt uit elkaar te halen. Kost ongeveer net zoveel als een Scuf, maar dan van MS zelf.

Persoonlijk vind ik de DS4 erg fijn! :)
Ja die ken ik al hoor, maar ik bgreep van deze dat je de weerstand van de pookjes kan aanpasen?
Dat hebben die dus niet :/

Dat is iets wat ik t leukst zou vinden.. heb nu van die weerstand ringen erom liggen..

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 17:40 ]

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:10:
[...]

Het is toch geweldig dat iedereen bij de gedachte aan Ubi al een screwup verwacht....
Toch knap dat ze dit voor elkaar hebben gekregen, Iets wat voor mij persoonlijk ook geld voor de hele Call of Duty franchise....
Na de tegenvallende resultaten van Ubisoft had ik maar besloten om die spellen niet meer te kopen. Ik ga me daar dan ook aan houden, hoe gaaf het er ook allemaal uit ziet :)

Het wordt vast weer zo'n "point and smile" gebeuren bij de lancering van een game :)

[ Voor 39% gewijzigd door .je op 16-06-2015 17:42 . Reden: grmbl, de quote vergeten van vorige bericht :( ]

• -SaveMe-
Ik heb Rime gemist! Blijft erg stil rond deze game ...

• v8power67
Verstekbakker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:00:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat No Man's Sky zo'n matte reactie kreeg van het publiek? Die debiele poppetjes kregen meer db eruit...
Kwam omdat er niet echt veel nieuws vertoond werd. Meeste had ik al gezien of iets soortgelijks gezien.
Ziet er heel gaafnuit. Maar zonder release datum blijf ik ook eustig erover.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:58:
[...]

Kwam omdat er niet echt veel nieuws vertoond werd. Meeste had ik al gezien of iets soortgelijks gezien.
Ziet er heel gaafnuit. Maar zonder release datum blijf ik ook eustig erover.
Er werd geschoten! Dat vond ik nogal een openbaring. Ook het kapot schieten van dat rotsblok en die dingen die op zo'n planeet achter je aan zitten... Of was dat allemaal al bekend en kom ik onder een steen vandaan?

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:01

JoeZuCK

_Fonz > all.

Waar was Rime? ...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Goed om te horen dat Heavy Rain gebundeld met Beyond: Two Souls ook naar de PS4 komt. Die speel ik heeeeel graag nog een keer. Had wel gehoopt dat Fahrenheit onderhand ook zijn weg gevonden zou hebben naar de consoles (HD/remake dan) maar helaas..de PC heeft het onlangs wel gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 16-06-2015 18:50 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kingdom hearts 3 ! :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Iemand al gespeeld met de nieuwe Mediaspeler? Hier herkend hij geen enkel bestand vanaf een USB schijf.

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
PBP schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:56:
Iemand al gespeeld met de nieuwe Mediaspeler? Hier herkend hij geen enkel bestand vanaf een USB schijf.
Hier ook, op een USB met enkel een MP4 bestand vind hij het niet en mijn externe hdd leest hij ook niet. Zal vast wel iets fout doen denk ik dan.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb de persconferentie niet gezien is Everybody's golf nog voorbij gekomen? De media speler doet verdacht weinig. Bij mij probeert hij de meeste videos te laden maar dan loopt de app vast.
Tof detail in de Uncharted trailer op 02:12. Let op wat er gebeurt als Drake richting Sully gestuurd wordt. Normaal verwacht je daar wat clipping of een rare collision, maar hier. :)

Let ook op de jerrycan en band achterop de wagen. Die hebben hun eigen physics. Het oog voor detail is echt insane.

http://youtu.be/zL46dpNEPPA

[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 16-06-2015 21:07 ]

Pagina: 1 ... 92 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link