Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.541 views

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:46
Gisteren ter voorbereiding op mijn ps4 aankoop maar is psn tegoed ingeslagen (50 eur met 10 euro wehkamp korting), erg leuk dat er vaak sales zijn. Ook geboden op diablo3 en bloodborne op marktplaats, met het tegoed wil ik driveclub aangschaffen, dat met de met ps+ games die ik al heb (vooral zin in rayman voor &met mijn zoon, maar ook injustice tot sf5, en de kleinere pareltjes als this war of mine en never alone en vast nog een hoop dat ik al weer vergeten ben). Ik twijfel nog over TLOU, ben bang dat het niet mijn soort game is, en daarom koop ik em dan liever fysiek (al hoewel ik maar zelden games weer verkoop)

Ik ga alleen proberen de e3 af te wachten, als er idd een slim versie wordt aangekondigd verwacht/hoop ik op nog wat betere deals, of misschien wacht ik dan wel op de slim.....geluid op je console is gewoon niet plezierig. Ik heb 2x een verbeterde 360 gehaald maar ik vind dat ding nog steeds irritant qua geluid dat het produceert.....om nog maar te zwijgen van grote pc fans....ps3 (slim) die ik heb doet dat veel beter, alleen xbox live en de controller maakten van de 360 mijn vorige 'main' console.

Maar wachten is vervelend:( :P

[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 13-06-2015 10:28 . Reden: typo ]

10 second ninja DONE

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Er komt geen slim versie, niet nu al.
Hooguit een 1TB versie zoals MS met de X1 ook doet, en dat nu al heeft aangekondigd.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:01

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat er wel aankomt is Tearaway Unfolded. In september. Daarnaast ben ik benieuwd of er tijdens de E3 way meer bekend wordt over Rime. Het is gewoon dood rondom dat spel.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

PlayStation NL ‏

The Last of Us: Remastered aan een zacht prijsje in de PS Store!

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CHXYdqVUkAAumtN.png

Een echte no brainer voor 22,49 Euro.

• Sagat
Het met bijna 2 jaar nog wat aan de vroege kant. Bij de 3 zat er inderdaad 3 jaar tussen. Maar zelfs met een 1TB versie krijg je nog meer waarde voor je geld,

Ik vond de witte ps4 trouwens erg leuk, ik had ook een zilveren ps2 net even wat anders dan de standaard eenheids worst :), vroeg het eigenlijk voor de grap aan mijn vrouw en zij vind wit ook mooier......aan de ene kant leuk, maar dan kun je bundels met een extra controller of een paar games wel weer vergeten........dat is trouwens ook iets wat misschien nog zou kunnen komen, meer kleuren. Vind het wel grappig dat je nu ook blauwe en rode ps3 ziet.......
dutchgio schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:07:
Er komt geen slim versie, niet nu al.
Hooguit een 1TB versie zoals MS met de X1 ook doet, en dat nu al heeft aangekondigd.

10 second ninja DONE

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:43
Eduardboon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:58:
[...]

Hier wordt de PS4 gewoon heet. Wat ik ook doe. Bij de harde schijf komt 0 hitte weg, echt alleen bij de kant waar de voeding zit. Sony wil gewoonweg niet meewerken hier. Ze blijven hameren op die 200 euro en er kan echt niets anders. Ze herkennen de problemen ook niet, nog nooit over gehoord zo wordt er geclaimd. Dit is na 8 telefoongesprekken nog steeds de situatie.

Heb mijn reactie overigens verwijderd en in het juiste topic gezet, dit lijkt me toch offtopic voor dit topic :>
Ken je niet iemand in je buurt met een ps4. Die even op de plek van jouw ps4 zetten, kijken wat het verschil is. Eventueel filmpje maken en die naar Sony sturen

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Als je wel de deal wil en ook nog een leuk kleurtje kan je altijd nog stickers er op plakken. Van https://dbrand.com/shop/playstation-4 bijvoorbeeld. Wel een beetje prijzig, maar dat maak je weer goed met de bundel.
Sagat schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:39:
Het met bijna 2 jaar nog wat aan de vroege kant. Bij de 3 zat er inderdaad 3 jaar tussen. Maar zelfs met een 1TB versie krijg je nog meer waarde voor je geld,

Ik vond de witte ps4 trouwens erg leuk, ik had ook een zilveren ps2 net even wat anders dan de standaard eenheids worst :), vroeg het eigenlijk voor de grap aan mijn vrouw en zij vind wit ook mooier......aan de ene kant leuk, maar dan kun je bundels met een extra controller of een paar games wel weer vergeten........dat is trouwens ook iets wat misschien nog zou kunnen komen, meer kleuren. Vind het wel grappig dat je nu ook blauwe en rode ps3 ziet.......

[...]
Hoe bedoel je geen leuke bundels??

Ik had een superdikvettefantastische bundel met (jaja komt ie) Singstar bij m'n witte PS4

_O-

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:14
poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Hoe bedoel je geen leuke bundels??

Ik had een superdikvettefantastische bundel met (jaja komt ie) Singstar bij m'n witte PS4

_O-
Had ik nou niet achter je gezocht. :9

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

SacreBleu schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:19:
[...]

Had ik nou niet achter je gezocht. :9
Moet je me zien gaan jonge! Spitten door de mic, je weet tog! Lekker battelen!

Elke avond weer! Tegen m'n (2) vrienden doe ik net alsof ik BF4 speel, maar ondertussen...

;)

*dezelfde dag nog verkocht op MP voor 20,-*

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 13-06-2015 11:23 ]

• SacreBleu
poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:22:
[...]

Moet je me zien gaan jonge! Spitten door de mic, je weet tog! Lekker battelen!

Elke avond weer! Tegen m'n (2) vrienden doe ik net alsof ik BF4 speel, maar ondertussen...

;)

*dezelfde dag nog verkocht op MP voor 20,-*
Zou je die controller niet kunnen gebruiken in BF4? Keihard: "RA-TATATATA-RA-TATATATA" schreeuwen, in plaats van R2 indrukken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

hahaha zou echt vet zijn _O-

Maar het erge was, dat die er niet eens bij zat..

(of ik moet nog even de doos checken :X)

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Welke SSHD paste ook alweer in de PS4 ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
-SaveMe- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:30:
Welke SSHD paste ook alweer in de PS4 ?
Elke 2.5" met dikte <= 9.5mm.

Nickname does not reflect reality

• -SaveMe-
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:35:
[...]

Elke 2.5" met dikte <= 9.5mm.
Ah, ok thanks. Volgens mij zijn er nog geen 2TB versies die daaraan voldoen... ff speuren :9

• SacreBleu
poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:27:
hahaha zou echt vet zijn _O-

Maar het erge was, dat die er niet eens bij zat..

(of ik moet nog even de doos checken :X)
Ook flauw. :| Ik zou nog 's even goed kijken. Wat heb je in hemelsnaam aan Singstar zonder microfoon?

• -SaveMe-
Deze SSHD zou moeten werken, right ??

pricewatch: Seagate Laptop Thin SSHD ST1000LM014, 1TB

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:44
poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:22:
[...]
Ah, dus daarom was je er gisteren niet met BF :P
En ik maar hopen dat jij ook zou komen ;(

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik ben heel erg benieuwd of een hybride schijf significant sneller is dan de standaard mechanische schijf. Aangezien alles wordt gestreamd en dit is geoptimaliseerd, vraag ik me af of die SSD cache werkt.

Graag hoor ik je bevindingen!

• Brad Pitt
Erapaz schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:34:
Ik ben heel erg benieuwd of een hybride schijf significant sneller is dan de standaard mechanische schijf. Aangezien alles wordt gestreamd en dit is geoptimaliseerd, vraag ik me af of die SSD cache werkt.
Die SSD-cache is in een PS4 geheel zinloos. Er wordt elke keer iets anders ingeladen (plus veel groter dan de cache daadwerkelijk is) zodat dat nut teniet gaat. Als je elke dag Windows opstart en een beetje gaat surfen en Facebooken is dat een heel ander verhaal. Dan past het meerendeel van je data daar prima in en zal het allemaal net even wat sneller gaan dan met een normale harddisk. Mijns inziens dan hoor :)

• -SaveMe-
Volgens digital Foundry (Eurogamer) wel:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QQYyMZ7.png

Kan alleen niks vinden over levesnduur van een SSHD in een PS4 ...

• Brad Pitt
-SaveMe- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:37:
Volgens digital Foundry (Eurogamer) wel:
Ja, maar hebben ze dan ook getest: start spel 1 op (meet tijd), start spel 2 op (meet tijd), enz.

Buiten dat vind ik het verschil t.o.v. een goede SSD-cache loze disk relatief te verwaarlozen :) Traag blijft het sowieso. Ook eens een SSD in m'n PS3 gedaan maar dat was ook geen succes. Natuurlijk, het ging allemaal ietsjes sneller. Maar of iets 37 of 33 seconden duurt is, voor mij, geen verschil. In plaats van 37 bijv. 20 seconden, dát zou leuk zijn. Maar YMMV, dus gewoon kiezen wat je het beste lijkt :)

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 13-06-2015 12:41 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:57
Daarnaast, ze hebben ook niet getest met de populaire spinpoint M9T 2TB, die dankzij hoge datadichtheid toch erg snel is voor een 5400rpm schijf, zou me niet verbazen als deze in de praktijk sneller is dan een 1TB 7200rpm schijf. Allround performance is ook hoger dan die van een 1TB sshd.

Wil je goedkoop, veel opslag, wat sneller: de 2TB.
Wil je echt sneller, neem dan gewoon een echte ssd. Helaas is de prijs dan niet mals, maar alleen met een ssd boek je echt merkbare snelheidswinst.

• dutchgio
  • Niet online
Nee joh, het is gewoonweg dom om een SSD in je PS4 te stoppen. Die kun je veel beter gebruiken.

Het scheelt op je PS4 ook slechts seconden en de standaard opslag van 500gb haal je al niet, die SSD's zijn veel te duur.

• Brad Pitt
dutchgio schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:48:
Nee joh, het is gewoonweg dom om een SSD in je PS4 te stoppen. Die kun je veel beter gebruiken.
Als geld geen enkele issue is zou ik er meteen een SSD in prikken. Niks doms aan.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48
Als geld geen issue is, zou ik ook zeggen, doen. Maar je heb er gewoon niet zoveel voordeel van.

• Brad Pitt
tiguan schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:50:
Maar je heb er gewoon niet zoveel voordeel van.
Het is helaas echter de énige manier om een (enigszins echt merkbaar) snelheidsvoordeel te hebben :)

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

tiguan schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:50:
Als geld geen issue is, zou ik ook zeggen, doen. Maar je heb er gewoon niet zoveel voordeel van.
Ik heb er een inzitten, omdat ik er relatief voor een hele scherpe prijs aan kon komen, maar er niet direct een bestemming voor heb/had behalve de ps4. Mn laptops zijn voorzien van msata ssd's.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Sagat
Had de ps4 niet een limiet waardoor ssd niet veel zin heeft? sata300 ofzo? Tuurlijk is het sneller, maar dat was dacht ik de reden dat heen geen mega verschil is. Ik ga het helaas eerst aankijken met de standaard schijf (who am i kidding here, ik wilde dat dit het geval was, maar iig even E3 afwachten.Zag al wel dat ik ben overboden voor mijn Bloodborne, maar fysiek nieuw voor 35, dan wil ik er 3e hand niet meer dan 20 voor neerleggen. (ons bin zuinig woar)
-----
Oh en singstar bundel, nice.......als het een witte word ga ik daar op hunten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 13-06-2015 14:13 ]

10 second ninja DONE

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-10 01:45
Wie kan mij helpen?

Vandaag wil ik nieuw spel op mijn playstation 4 zetten en krijg ik het bericht dat hij vol is en ik games moet verwijderen....
Tijd voor een upgrade van de HDD dus.

Maar nu ben ik volledig in de war.
Tweakers had een tijdje geleden een winactie voor een SSHD waarvan zij claimen dat die in de playstation 4 past. Bij specs gekeken en die SSHD is 3.5". (linkje: plan: Seagate en Tweakers geven vijf sshd's weg)
Even met de klantenservice Sony gebeld omdat ik twijfelde, maar die zeggen dat er 2.5" schrijven in de Playstation 4 gaan??

Ik geloof niet dat er 2.5" varianten van een SSHD zijn, net nu ik mezelf lekker heb gemaakt voor een SSHD... Weet iemand hoe dit nou precies zit? Waarom claimt Tweakers.net wel een 3.5 SSHD voor een Playstation 4 te kunnen gebruiken?

EDIT: Ik zie nu wel een 2.5" SSHD, maar dat is niet degene van de tweakers winactie?

[ Voor 4% gewijzigd door sanderinozie op 13-06-2015 14:41 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:20
@hierboven, genoeg goede SSHD schijven van 1tb en 2,5" die Tweakers niet noemt.

De wereld draait niet om wat alleen Tweakers goed vindt, daarbuiten is er ook genoeg goed spul.

• -SaveMe-
Persoonlijk lijkt me een sshd de ideale combinatie van wat snelheidswinst en meer opslag voor de PS4. Ik ga hem bestellen en dan van de week eens erin zetten ...

De enige twijfel die ik nog heb is die van access times, dat lijkt me belangrijk bij streaming, wat veel op consoles gebeurt ...

[ Voor 29% gewijzigd door -SaveMe- op 13-06-2015 14:49 ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
-SaveMe- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:47:
Persoonlijk lijkt me een sshd de ideale combinatie van wat snelheidswinst en meer opslag voor de PS4. Ik ga hem bestellen en dan van de week eens erin zetten ...

De enige twijfel die ik nog heb is die van access times, dat lijkt me belangrijk bij streaming, wat veel op consoles gebeurt ...
Sshd upgrade komt er hier waarschijnlijk na de zomer ook wel in. Heb niet heel veel games tegelijk er op staan, maar een beetje extra speelruimte met alle aankomende games zou heel erg fijn zijn wel ;)

• -SaveMe-
Hmmmm, volgens de conclusie op Eurogamer zou eigenlijk de 2TB 5400 HDD de beste optie zijn, omdat daar de data meer compressed is
Of course, the fact that the PS4 is compatible with any 2.5-inch hard drive (with a capacity of 160GB or over) means that there are hundreds of options out there, and we wish we could have tested more of them. Something worthy of serious thought is a 2TB 5400rpm drive: typically, the higher the storage, the more data is crammed onto the platters, so while 5400rpm may not sound particularly fast, bandwidth does increase according to data density. If we were to start this feature from scratch, we would probably swap in one of these drives in favour of the hybrid SSHD - the variable success we got from the onboard caching suggests that the price premium isn't really worth it. On the flipside, while 2TB 2.5-inch 5400rpm drives are expensive, USB 3.0 "passport" variants are actually cheaper, and only a little pricier than the hybrid drive. There's another bonus too: prise the drive out from the enclosure and not only do you have a PS4 upgrade, you also have a caddy in which to house your old 500GB HDD. [UPDATE 28/8/14 12:54pm - and that's exactly what we've done here - check it out.]
EDIT
Knoop door gehakt en de Seagate 1TB SSHD besteld. Wel een week levertijd ...

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 13-06-2015 15:25 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Zit nu 24 uurs lemans te kijken. En mis nu wel heel erg hard een gran turismo op ps4 :(
Weet nog gt5 toen 24uurs lemans op tv kwam. Paar uur kijken. Paar uur gt5 lobby online met dag nacht en regen enz. Super vet en destijds ontzettend mooi.
Daarna gt6 idem dito.
Nu zou ik gt6 kunnen doen maar ja ben nu next gen gewend :(
Hopen op goed nieuws deze e3.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik zit zelf aan een 2 TB schijf upgrade te denken. Volgens mij is deze 9 mm hoog en daardoor perfect voor de PS4: pricewatch: Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart

De 500gb schijfruimte is wel echt een bottleneck in de PS4 :(

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 18:41
v8power67 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:01:
Zit nu 24 uurs lemans te kijken. En mis nu wel heel erg hard een gran turismo op ps4 :(
Weet nog gt5 toen 24uurs lemans op tv kwam. Paar uur kijken. Paar uur gt5 lobby online met dag nacht en regen enz. Super vet en destijds ontzettend mooi.
Daarna gt6 idem dito.
Nu zou ik gt6 kunnen doen maar ja ben nu next gen gewend :(
Hopen op goed nieuws deze e3.
Project cars heeft le mans ook...

Vincere Per Belli

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
peeth schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:25:
[...]

Project cars heeft le mans ook...
Maja die vind ik echt geen meter spelen met controller. Dan liever gt6 op ps3...
Ven geen fan van pcars op de ps4 helaas.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Sagat schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:39:

[...]
Zie hier mijn zwarte PS4 :D
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/ksjtpw79v/IMG_20150530_WA0017.jpg

• dutchgio
  • Niet online
Huh maar die is wit?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Stickers...

• Superkiwi
No shit Sherlock :+

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:07
bram1984 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:08:
Zo, net Arkham Knight besteld voor een kleine € 47,-. Nette prijs.
Bram, waar heb jij hem besteld? En weet je toevallig of het gewoon met de brievenbuspost meegaat? Ik zit momenteel in Bali en kom terug op de release dag, leek me lekker thuiskomen als ie dan op de mat ligt, maar ervoor tekenen wordt nogal lastig :+

To dare is to do

GameResource. Neem aan van wel. Heb nog nooit een game niet door de brievenbus ontvangen.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:36
bram1984 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:00:
GameResource. Neem aan van wel. Heb nog nooit een game niet door de brievenbus ontvangen.
Nog nooit bij Mediamarkt besteld dan zeker?

Zo irritant, verwachten dat er een nieuw spel in de brievenbus op je wacht, ligt er een briefje van de pakketbezorger dat hij morgen weer langskomt.

• Slaapje
Dat is mijn angst dus ook, volgens mij doet Dixons hetzelfde, rete irritant. Bedankt voor de info.

To dare is to do

• Superkiwi
Arkham Knight is niet zo duur.
Wat je ook kan doen natuurlijk is de shops een mailtje sturen met de vraag hoe ze hem versturen ;)

• Slaapje
? Ik heb het toch nergens over hoe duur het spel is?

To dare is to do

• Superkiwi
Ik zeg toch ook nergens dat ik het tegen jou heb ;)

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:15:
Ik zeg toch ook nergens dat ik het tegen jou heb ;)
Wie zegt dan dat hij het tegen jou heeft?

Niet quoten = useless & lazy.

• Slaapje
Nee, maar gezien ik het vorige heb gepost is mijn aanname niet heel vreemd toch? Neemt niet weg dat ik het waardeer dat je goedkope opties laat zien

To dare is to do

• Superkiwi
Je aanname was niet heel vreemd inderdaad ;)
Mijn aanname was dat jij de prijs van Bram mooi vond, omdat jij na zijn 47 euro post zei::
Slaapje schreef op zondag 14 juni 2015 @ 08:30:
[...]
Bram, waar heb jij hem besteld?
dus ik denk ik geef een lijstje met prijzen.

@Brad Pit: wut? :/

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 14-06-2015 12:37 ]

Verwijderd

Ik heb wel erg veel zin om de nieuwe Batman game te checken.

Ik heb em dan ook nog even gepreordered om de zomer te spelen.

Is er al wat meer bekend over de aankomende DLC die bij de seasonpass zit?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:20:
Ik zit zelf aan een 2 TB schijf upgrade te denken. Volgens mij is deze 9 mm hoog en daardoor perfect voor de PS4: pricewatch: Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart

De 500gb schijfruimte is wel echt een bottleneck in de PS4 :(
Nee die past niet, is een 3,5 schijf, je moet een 2,5 hebben. Deze: pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Die heb ik er ook in zitten :) werkt prima!

[ Voor 18% gewijzigd door Nitai op 14-06-2015 12:46 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Trishul
Nitai schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Nee die past niet, is een 3,5 schijf, je moet een 2,5 hebben. Deze: pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

+1, die werkt hier ook prima, heerlijk, ik heb nog 1.33TB over _/-\o_ Ben wel benieuwd of die nieuwe Seagate portable 2TB, die met dat geribbelde design, ook nog te gebruiken is in de PS4. Zou me niet verbazen dat ze dit keer wel de sata connector op de usb poort hebben gesoldeerd :+ zoals WD dat doet.

Viel me gisteren trouwens op hoeveel bepaalde games toenemen in grootte na tig updates, DLC en season passes;
-Destiny: 19.xxGB naar 26.xxGB (heb geen expansions nog)
-Killzone SF: 50.xxGB naar 55.xxGB (incl. alle DLC)
-GTA5: 51.xxGB naar 56.xxGB

Klinkt natuurlijk logisch, maar betekend wel dat je met de stock hdd nauwelijks uitkomt met bv. 10 full AAA games.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Trishul schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:15:
[...]

+1, die werkt hier ook prima, heerlijk, ik heb nog 1.33TB over _/-\o_ Ben wel benieuwd of die nieuwe Seagate portable 2TB, die met dat geribbelde design, ook nog te gebruiken is in de PS4. Zou me niet verbazen dat ze dit keer wel de sata connector op de usb poort hebben gesoldeerd :+ zoals WD dat doet.

Viel me gisteren trouwens op hoeveel bepaalde games toenemen in grootte na tig updates, DLC en season passes;
-Destiny: 19.xxGB naar 26.xxGB (heb geen expansions nog)
-Killzone SF: 50.xxGB naar 55.xxGB (incl. alle DLC)
-GTA5: 51.xxGB naar 56.xxGB

Klinkt natuurlijk logisch, maar betekend wel dat je met de stock hdd nauwelijks uitkomt met bv. 10 full AAA games.
Als je een plaatje hebt als voorbeeld dan kan ik kijken of de mijne van 2 weken geleden daaraan voldoet (en die had gewoon nog een sata-usb convertor), ik denk niet dat Seagate dat doet zolang ze van de Samsung schijven afwillen (het vast solderen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Hallo jongens ik heb een vraagje.

Ik heb aan een vriend van me het spel project cars uitgeleend om te kijken of hij het wat vind.
Hij heeft het spel en het update bestand geinstaleerd maar kan nog steeds alleen de quick race spelen omdat de rest op slot blijft.

Moet hij missschien ps plus hebben om dit spel te kunnen spelen?
Of moet ik het spel eerst verwijderen van mijn ps4?

• dutchgio
  • Niet online
Is die niet de rest nog aan het installeren?

• bejaim
Nee alles is al geinstaleerd

• SacreBleu
bejaim schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:02:
Nee alles is al geinstaleerd
Weet je het zeker? Vaak kun je een game namelijk wel gebruiken maar is nog niet alles gedownload. Als je op de game gaat staan en je kiest "Informatie" kun je zien of alles is geïnstalleerd, of maar een deel ervan.

Dat doe je overigens met de 'option' knop van de DS4. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SacreBleu op 14-06-2015 14:25 ]

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:37

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ook mijn PS4 harde schijf zit bijna vol. Ik ben van plan om er een 6TB 'in' te zetten, volgens: http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/69429669
Dan zou ik me voorlopig geen zorgen meer hoeven te maken over HDD ruimte. :)

Maar de daar genoemde HDD https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00JBJ34WC kan ik niet krijgen (geen NL bezorging).
Iemand een idee voor welke 6TB HDD ik zou kunnen gaan die wel in NL beschikbaar is? Of evt. 4TB, is ook goed.
Ik kom er niet uit.

Dank alvast!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Gregory76 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:28:
Ook mijn PS4 harde schijf zit bijna vol. Ik ben van plan om er een 6TB 'in' te zetten, volgens: http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/69429669
Dan zou ik me voorlopig geen zorgen meer hoeven te maken over HDD ruimte. :)

Maar de daar genoemde HDD https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00JBJ34WC kan ik niet krijgen (geen NL bezorging).
Iemand een idee voor welke 6TB HDD ik zou kunnen gaan die wel in NL beschikbaar is? Of evt. 4TB, is ook goed.
Ik kom er niet uit.

Dank alvast!
Dat gaat niet passen he. Genoemde hardeschijf betreft een 3.5" (zogenaamde desktop hdd). In de PS4 passen enkel 2.5" hardeschijven.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• bejaim
Klopt SacreBleu daar staat voltooid. Daarom is het zo raar dat het niet werkt.

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Yellowneck schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:31:
[...]

Dat gaat niet passen he. Genoemde hardeschijf betreft een 3.5" (zogenaamde desktop hdd). In de PS4 passen enkel 2.5" hardeschijven.
Jawel. Daarom zeg ik ook "'in' te zetten" en verwijs ik naar de HOWTO op: http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/69429669

Hij komt er dus niet in, maar extern. De PS4 ziet hem als intern, daarom werkt het wel degelijk.
Lees de info achter de link, dan begrijp je het.

[ Voor 8% gewijzigd door Gregory76 op 14-06-2015 14:34 ]

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Verwijderd

After formatting, you have 5.4TB of space to play with!

This is the drive I have used and it's perfect for my personal choice. However there is one issue with this drive. The drive takes longer than all of the others for it's initial boot up, so to start the PS4 with this drive successfully, you will need to manually do it, by holding the PS4's power button for 5-6 seconds. (Make sure to let go before the 2nd beep, before 7 seconds, otherwise you will enter safe mod). So yeh, with this drive, you'll have to do this every time to start the PS4, for this reason, it is probably not the ideal solution for most users. (That is also another reason why I suggest the 4TB SSHD). But if you want maximum capacity, like me, then this is the drive to go for.
Het opstarten duurt erg lang met de 6TB en je kan em alleen maar met de knop op de PS4 aanzetten.
Ik heb echt zat aan 2TB.

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:14:Het opstarten duurt erg lang met de 6TB en je kan em alleen maar met de knop op de PS4 aanzetten.
Dat zal vanuit restmode wel meevallen lijkt me? Al heb ik ook ruim voldoende met 2 TB vooropig

• SacreBleu
Klor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:26:
[...]
Dat zal vanuit restmode wel meevallen lijkt me? Al heb ik ook ruim voldoende met 2 TB vooropig
Dat werkt dus niet, dat staat ook in zijn quote. ;)

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

SacreBleu schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:45:
[...]

Dat werkt dus niet, dat staat ook in zijn quote. ;)
Ik dacht dat sloeg op "koud" opstarten. Zie nergens iets staan over opstarten vanaf de rustmodus.

• SacreBleu
Klor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:02:
[...]

Ik dacht dat sloeg op "koud" opstarten. Zie nergens iets staan over opstarten vanaf de rustmodus.
Ik haalde het uit de text omdat er staat dat je dit 'elke' keer moet doen. Dus ik denk dat slaapstand niet werkt.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:37:
Ik heb wel erg veel zin om de nieuwe Batman game te checken.

Ik heb em dan ook nog even gepreordered om de zomer te spelen.

Is er al wat meer bekend over de aankomende DLC die bij de seasonpass zit?
An all new prequel story expansion in an entirely new location where you play as Batgirl for the very first time in the Arkham series – check out the first render of Batgirl.

The Season of Infamy
Play as Batman in all new story missions featuring legendary super-villains invading Gotham City, with new story arcs, missions and gameplay features.

Gotham City Stories
Play as Batman’s key allies in narrative missions extending their storylines, from both before and after the events in Batman: Arkham Knight.

Legendary Batmobiles with Themed Tracks
Drive the most iconic Batmobiles from Batman’s 75-year history, on custom-built race tracks, each themed to that Batmobile’s specific era. Every Batmobile will be drivable across every race track.

Crimefighter Challenge Maps
Engage in a series of new challenge maps utilizing the unique play styles of Batman and his allies.

Character Skins
A variety of skins from across the eras for Batman, Robin, Nightwing and Catwoman.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Verwijderd

bejaim schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:53:
Hallo jongens ik heb een vraagje.

Ik heb aan een vriend van me het spel project cars uitgeleend om te kijken of hij het wat vind.
Hij heeft het spel en het update bestand geinstaleerd maar kan nog steeds alleen de quick race spelen omdat de rest op slot blijft.

Moet hij missschien ps plus hebben om dit spel te kunnen spelen?
Of moet ik het spel eerst verwijderen van mijn ps4?
Ik had ook last van dit probleem. Zie hier en hier. Wellicht kom je (vriend) tot een oplossing. Succes.

Verwijderd

Batman ga ik ook sowieso kopen, al kom ik niet toe aan mijn backlog, ik moet hem gewoon spelen, heb de rest ook grijs gespeeld.

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:14:
[...]

[...]

Het opstarten duurt erg lang met de 6TB en je kan em alleen maar met de knop op de PS4 aanzetten.
Hmmmmm... Tja.
Dat lijkt mij bij nader inzien dan ook niet echt handig. :(

Dus met 2 TB zit ik voorlopig ook wel goed naar verwachting? Dan lijkt mij dat toch de beste oplossing voor nu. Ik laat het 6TB verhaal dan voor nu nog maar even voor wat het is denk ik.
Ik ga een goede 2TB schijf halen.
Iemand tips toevallig? Goed, snel, voor niet te duur? :)
Dank!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-11 20:58

Ttje

"We shall never surrender"

Slaapje schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:10:
Dat is mijn angst dus ook, volgens mij doet Dixons hetzelfde, rete irritant. Bedankt voor de info.
Bij Dixons gaat het niet door de bus!
2x gehad dat de bezorger met een A4 bubbel envelop komt aankloppen... :')

• -SaveMe-
Als ik de HD ga switchen, meer dan de saves op een externe schijf/stick zetten is niet nodig toch ? Games installeren/downloaden wel weer right? Of vergeet ik iets.

/stiekum hoop ik dat de fresh start na een hd switch ook de tergend trage downloads (500 kb/s) verhelpt ...

• dutchgio
  • Niet online
Haha succes met al je games binnenhalen met 500kb/s, mag toch hopen dat je die fysiek hebt of backupped, net als de saves. ;)
De download snelheid gaat er niet hoger van worden in ieder geval..

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

11-10-2015 Fallout 4! :9~ _/-\o_ *O* oOo <3

10 November dus :P

[ Voor 18% gewijzigd door EnzymeNL op 15-06-2015 05:26 ]

PSN ID: Enzyme-NL

DOOM

Nog meer DOOM.

[YouTube: http://youtu.be/AXhpg9Qx6l0]
[YouTube: http://youtu.be/lpmXCgdDQNc]

[ Voor 60% gewijzigd door bram1984 op 15-06-2015 07:11 ]

Verwijderd

Doom pakt mij niet echt. Ik zal die dan ook zeker niet full price halen.
Ik vind het wel wreed. Eindelijk weer eens een snelle corridor shooter.

Ondanks dat ik deel 3 niet trok, ziet dit er toch wel vet uit.

[YouTube: http://youtu.be/bWuwLSFmATI]

• Trishul
Nice, goed om te zien dat ook zonder Carmack doom er technisch weer erg goed uitziet.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nitai schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Ah oke. Ik zie het nu inderdaad. Het wordt maar tijd om die ook te bestellen dan :).

Thanks!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Niet zo racistisch joh :(

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
TLOU remastered gekocht, en goed verhaal. Dat zeker, maar de gameplay is echt hit & miss.. soms zijn enemies blind en doof, soms ubermensch.. (heb net die
spoiler:
Robert
afgemaakt)

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 15-06-2015 08:57 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Spoiler tags?

• corset
Zal het doen.. voor de eerste 10 minuten waarin dat al gigantisch duidelijk is..

Spoiler, er gaat wat fout en er zijn soort van plant zombies! :+

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 15-06-2015 08:58 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Fallout 4 lijkt me wel leuk omdat je een hond als partner hebt.

De eerdere spellen van Fallout trokken mij helemaal niet.

• corset
Fallout is letterlijk een ELder scrolls in Post apoc jasje. Ze veranderen er vaak nauwelijks wat aan.

Pipboy edition is overigens wel gaaf, maar 120 euro voor stukje plastic + game? meh..

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 04:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

EnzymeNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 05:25:
11-10-2015 Fallout 4! :9~ _/-\o_ *O* oOo <3

10 November dus :P
Dit :) Meteen al doorgegeven aan GF dat ik hem wil hebben voor de kerst :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-11 02:18
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:59:
Fallout 4 lijkt me wel leuk omdat je een hond als partner hebt.

De eerdere spellen van Fallout trokken mij helemaal niet.
Ik vind die hond juist niets. Geef mij maar een robot of menselijke partner.
Kan niet wachten. Die sfeer en vrijheid :o

PSN: Space-o-saurus

Vanmiddag om 17.30 NL tijd StarWars Battlefront/EA livestream.. 12 uur lang ofzo! *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2j1v1wj.png

Volg het hier op dit kanaal!

oOo oOo oOo

(Gameplay wss vanaf 21.30 bij de EA show..)

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 15-06-2015 11:17 ]

• -SaveMe-
dutchgio schreef op maandag 15 juni 2015 @ 00:01:
Haha succes met al je games binnenhalen met 500kb/s, mag toch hopen dat je die fysiek hebt of backupped, net als de saves. ;)
De download snelheid gaat er niet hoger van worden in ieder geval..
Ik heb de meeste games op disc, hoef ik 'alleen' nog maar de updates en DLC te downloaden. En games die ik niet meer speel installeer ik niet meer. Gaat dus om slechts om 3 spellen ofzo ....

En die downloadsnelheid, ik hoop toch dat het een soort cache probleem is, wat opgelost wordt met een fresh install ...

• dutchgio
  • Niet online
PSN is gewoon tergend traag, denk niet dat dat aan de hardeschijf ligt.

• Superkiwi
poor Leno schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:06:
Vanmiddag om 17.30 NL tijd StarWars Battlefront/EA livestream.. 12 uur lang ofzo! *O* *O* *O*
Dus vanavond geen BF Leno? :P

dvdkiwi schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:32:
[...]

Dus vanavond geen BF Leno? :P
Jawel hoor :)

Alleen vanaf 21.30 tot 22.30 niet wss

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

dutchgio schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:18:
Inderdaad, heb 'm nog niet sneller zien gaan dan zo'n 200 Mbit (25MB/s)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:46
dutchgio schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:18:
Klopt. Er zit een soort encryptie over PSN downloads heen waardoor die niet zo snel zijn. Op de PS3 was dit helemaal tergend.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Aaargh! schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Inderdaad, heb 'm nog niet sneller zien gaan dan zo'n 200 Mbit (25MB/s)
Kreeg ik maar die snelheid! Heb glasvezel 500/500 maar bij PSN is het gewoon zo sloom :|
Aanpassen DNS servers etc hebben allemaal geen effect helaas.
Pagina: 1 ... 91 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link