Gisteren ter voorbereiding op mijn ps4 aankoop maar is psn tegoed ingeslagen (50 eur met 10 euro wehkamp korting), erg leuk dat er vaak sales zijn. Ook geboden op diablo3 en bloodborne op marktplaats, met het tegoed wil ik driveclub aangschaffen, dat met de met ps+ games die ik al heb (vooral zin in rayman voor &met mijn zoon, maar ook injustice tot sf5, en de kleinere pareltjes als this war of mine en never alone en vast nog een hoop dat ik al weer vergeten ben). Ik twijfel nog over TLOU, ben bang dat het niet mijn soort game is, en daarom koop ik em dan liever fysiek (al hoewel ik maar zelden games weer verkoop)
Ik ga alleen proberen de e3 af te wachten, als er idd een slim versie wordt aangekondigd verwacht/hoop ik op nog wat betere deals, of misschien wacht ik dan wel op de slim.....geluid op je console is gewoon niet plezierig. Ik heb 2x een verbeterde 360 gehaald maar ik vind dat ding nog steeds irritant qua geluid dat het produceert.....om nog maar te zwijgen van grote pc fans....ps3 (slim) die ik heb doet dat veel beter, alleen xbox live en de controller maakten van de 360 mijn vorige 'main' console.
Maar wachten is vervelend:(
Ik ga alleen proberen de e3 af te wachten, als er idd een slim versie wordt aangekondigd verwacht/hoop ik op nog wat betere deals, of misschien wacht ik dan wel op de slim.....geluid op je console is gewoon niet plezierig. Ik heb 2x een verbeterde 360 gehaald maar ik vind dat ding nog steeds irritant qua geluid dat het produceert.....om nog maar te zwijgen van grote pc fans....ps3 (slim) die ik heb doet dat veel beter, alleen xbox live en de controller maakten van de 360 mijn vorige 'main' console.
Maar wachten is vervelend:(
[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 13-06-2015 10:28 . Reden: typo ]
10 second ninja DONE