Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.539 views

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Nu die LEGO games in de aanbieding staan, ben ik wel benieuwd. Sinds ik Minecraft heb gekocht voor 5 euro, ben ik overtuigd dat ze met mindere graphics wel gewoon leuke dingen kunnen maken.
Ik zag laatst dat vuileharrie de lord of the rings had gekocht van lego, iemand anders nog goede ervaringen?
Ben eigenlijk beetje bang dat het kinderachtig is.

[ Voor 8% gewijzigd door sanre4l op 10-06-2015 16:05 ]

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
sanre4l schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:17:
[...]

Ik werk toevallig bij een verzekeraar en het kan natuurlijk meerdere redenen hebben om een expert langs te sturen :)
Klopt, ik heb een paar jaar geleden ook bliksem inslag gehad en er is niet eens een expert langs geweest. Waarschijnlijk omdat het mijn eerste claim in 15 jaar was. Had een kapotte ps3, dvd recorder, cv en router oa. Werd gelukkig allemaal snel vergoed. :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Je moet er van houden, zijn okk demo's van dus je kunt het proberen.

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-10 18:33
geert1 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:08:
[...]

Ik heb ook een game-PC en heb een tijdje met dezelfde vraag gelopen. Ik heb toch een PS4 gehaald. Ik ben inmiddels van mening dat, voor wie ook een nette game-pc heeft, een console niet meer is dan een extraatje. Ik zou de PS4 in jouw geval alleen aanraden als je 'm koopt uit liefhebberij, voor hier en daar een game, en voor als je het geld "over hebt". Heel veel komt namelijk ook uit op PC, en is dan zoals je zegt goedkoper en vaak mooier / soepeler. Dit geldt des te meer als je je PC aansluit op de TV en er een goede controller bij haalt; dan is de meerwaarde van een console nog beperkter. En je hebt al een PS3, waardoor de waarde van de vele remasters misschien ook beperkt is.

Toch zijn er natuurlijk redenen om een PS4 te halen:
  1. Exclusieve games. Hierboven werden Bloodborne en The Last of Us genoemd en dat zijn toppers. Ik zou daar Infamous: Second Son aan willen toevoegen, en wellicht zijn ook Killzone: Shadow Fall of The Order: 1886 iets voor je. En in de toekomst Uncharted 4, Ratchet & Clank, Gran Turismo 7 en anderen. Dit gaat om hooguit een handvol exclusieve titels per jaar, tenzij je een hele brede smaak hebt. Hier een redelijk volledige lijst met huidige en aankomende titels, te sorteren op exclusiviteit.
  2. Gemak. Console-games zijn soms gemakkelijker aan de praat te krijgen, met minder zorgen over updates, driver-updates, configuratie, systeemeisen en dergelijke. Ook op de PC valt dit vaak enorm mee, maar er zijn gevallen waarbij een PC-game hoofdpijn geeft. Hangt samen met je technische kennisniveau en of je 't leuk vindt om te "prutsen" of niet.
  3. Je voorkomt slechte PC-ports. Sommige games draaien op de PC relatief erg zwaar of problematisch door slechte overzetting vanaf de consoles: haperingen, slechte besturing, slechte interface, enz. Het kan dan handig zijn om de game voor de PS4 te halen.
  4. Samenspelen met andere PS4-eigenaren. Hebben je vrienden een PS4, dan kan het erg leuk zijn om online samen met ze te kunnen spelen.
Al met al gebruik ik mijn PS4 maar zelden, maar voor een titel hier en daar vind ik het alsnog de moeite waard.
Bedankt voor je reactie, duidelijk antwoord en zo sta ik er ook in. Het is nu alleen zo dat mijn PC iets te groot is om in de woonkamer te plaatsen. Maar ik merk van de games die ik met de xbox controller speel dat deze kwa ervaring gelijk zijn aan het spelen op een console.Overigens zijn de games die je noemt, wel de series die ik leuk vind op de ps3 (GT, ratchet & clank, uncharted) en niet al mijn vrienden hebben een goede pc, maar eerder een ps3/4.

Wat ik wel merk is dat het verschil met de consoles en pc deze generatie groter in het voordeel van de pc. Met de ps2/3 waren de games op mijn console vele malen mooier was dan mijn pc, hierdoor heb ik groot gedeelte van mijn game tijd doorgebracht achter mijn consoles.

De PS3 gebruik ik de laatste tijd alleen nog voor de media functionaliteit (al is dat minder met die cine beveiliging, kan geen film meer kijken) Hoe zit het met de PS4 en media streamen vanaf mijn pc (PLEX)?

Verwijderd

Here’s your first look at Ratchet & Clank on PS4:

[YouTube: https://youtu.be/5QNhyTtzeJ8]

Het waren erg leuke games op de andere PlayStation systemen.

Meer mensen die naar deze game uitkijken?

Bron: http://blog.eu.playstatio...3&adbpl=tw&adbpr=36969785

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
What whaaaat? Ik zei laatst nog tegen iemand dat ik zou willen dat ze Ratchet & Clank voor PS4 zouden remaken :D Supervet.

God of War 3 ga ik denk ik ook voor PS4 halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 10-06-2015 16:46 ]

The devil is in the details.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

En 8 minuten gameplay :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 01:57

The_Worst

Unox

Wat gaat het downloaden van de GTA update belachelijk langzaam. Haal je normaliter 500kbs nu nog geen 10. :(

Hoe zit het met Metro? Je hebt 3 varianten in de Store staan, zijn dat losse spellen of is 1 een combinatie van de andere 2?

Jammer dat de kortingen alleen gelden voor de Europese store. Shadow Warrior had ik voor 10 dollar nog wel meegenomen. Vroeger met het origineel mij erg goed mee vermaakt.

[ Voor 27% gewijzigd door The_Worst op 10-06-2015 17:19 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Freshnub schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:25:
De PS3 gebruik ik de laatste tijd alleen nog voor de media functionaliteit (al is dat minder met die cine beveiliging, kan geen film meer kijken) Hoe zit het met de PS4 en media streamen vanaf mijn pc (PLEX)?
De PS4 beschikt helaas niet over streaming via DLNA. Er is ook geen mogelijkheid om mp3's en video's af te spelen vanaf de PS4 of externe opslag, en ook cd's afspelen is niet ondersteund (dvd wel). Deze zeer gebrekkige media-ondersteuning zou in de toekomst wel verbeterd gaan worden, als we Sony mogen geloven. Het schijnt dat ze dit bij de release hebben weggelaten uit tijdgebrek, om zich toe te leggen op game-gerelateerde features, en omdat veel andere apparaten deze media-functies toch al hebben (zoals mediaspelers, smart tv's en dergelijke).

Het is vrij knullig dat zulke basisfuncties niet in de PS4 zitten, maar persoonlijk vind ik het geen groot gemis. Voor streaming en het afspelen van media is een PS4 namelijk toch niet bepaald de meest goedkope en zuinige (qua stroomverbruik) optie. Een eenvoudig mediacenter, een Chromecast of je TV zelf zouden allemaal als goede vervanger kunnen dienen. Daarnaast zou de PS4 toch gebruik maken van Cinavia-beveiliging als ze video wel beter zouden ondersteunen, waardoor het alsnog niet werkt voor veel van de video's uit "onofficiële bronnen".

Dus voor media-functies hoef je geen PS4 te halen, hoewel dat in de toekomst zou kunnen veranderen. Misschien dat Sony tijdens de aankomende E3 zelfs aankondigingen zal doen op dit vlak.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
sanre4l schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:04:
Nu die LEGO games in de aanbieding staan, ben ik wel benieuwd. Sinds ik Minecraft heb gekocht voor 5 euro, ben ik overtuigd dat ze met mindere graphics wel gewoon leuke dingen kunnen maken.
Ik zag laatst dat vuileharrie de lord of the rings had gekocht van lego, iemand anders nog goede ervaringen?
Ben eigenlijk beetje bang dat het kinderachtig is.
Kinderachtig, mwa. Zal me verder ook jeuken btw. Heb de meeste LEGO spellen wel, vandaag nog LEGO Movies binnen voor 20 Euro/PS4 bij de Bart Smit.

Moet wel zeggen: speel nooit alleen. Speel de LEGO spellen altijd co-op met mijn vrouw. Maakt het sowieso een stuk leuker.

Heb nog wel even Lord of the Rings op de Vita geprobeerd, maar dat vind ik een belachelijk slechte port.
The_Worst schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:18:
Wat gaat het downloaden van de GTA update belachelijk langzaam. Haal je normaliter 500kbs nu nog geen 10. :(

Hoe zit het met Metro? Je hebt 3 varianten in de Store staan, zijn dat losse spellen of is 1 een combinatie van de andere 2?

Jammer dat de kortingen alleen gelden voor de Europese store. Shadow Warrior had ik voor 10 dollar nog wel meegenomen. Vroeger met het origineel mij erg goed mee vermaakt.
2033 en First Light. Of combi. Briljante games.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:57
Damn, die r&c videos brings back some memories... Heb alle vier delen op ps2 helemaal grijs gespeeld destijds. Ik zie ook dat planet Kerwan/metropolis city behoorlijk veranderd is... En die boss en die pixelator zien er erg tof uit zeg...

Lente 2016 wordt zo aardig crowded, maar dit lijkt wel normaal te worden bij Sony :+

Ik ben trouwens wel benieuwd of ook dit deel weer een perverted subtitle krijgt, ga maar na bij de delen uit het verleden: going commando, quest for booty, size matters, tools of destruction, full frontal assault, all 4 one, up your arsenal >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Trishul op 10-06-2015 19:30 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Ik heb R&C volgens mij nooit gespeeld. Maar is dit nou een remake of is het een nieuwish deel? Wel schitterend trouwens, prima humor ook, lijkt me top :)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2015 19:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Martinspire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:31:
Ik heb R&C volgens mij nooit gespeeld. Maar is dit nou een remake of is het een nieuwish deel? Wel schitterend trouwens, prima humor ook, lijkt me top :)
Het zit er volgens mij wat tussenin. Ze omschrijven het zelf als een "re-imagining" van het eerste deel. Deze nieuwe game zal gekoppeld worden aan de gelijknamige animatiefilm die eraan komt, en ook die film is gebaseerd op de eerste game.

Is hier iemand dusdanig bekend met de eerste game, dat ze kunnen zeggen of de gameplay hierboven hetzelfde is? Komt dit level bijvoorbeeld letterlijk terug in het origineel?

Hoe dan ook ziet het er mooi uit en alle ingrediënten lijken aanwezig voor weer een leuke R&C-game.

• SqueakyClean
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Exorcist schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:06:
[...]

Kinderachtig, mwa. Zal me verder ook jeuken btw. Heb de meeste LEGO spellen wel, vandaag nog LEGO Movies binnen voor 20 Euro/PS4 bij de Bart Smit.

Moet wel zeggen: speel nooit alleen. Speel de LEGO spellen altijd co-op met mijn vrouw. Maakt het sowieso een stuk leuker.

Heb nog wel even Lord of the Rings op de Vita geprobeerd, maar dat vind ik een belachelijk slechte port.
Eigenlijk alle Lego games voor de Vita zuigen... Jammer genoeg. Het perfecte platform voor dat soort games lijkt me.

• Trishul
geert1 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:52:
[...]

Het zit er volgens mij wat tussenin. Ze omschrijven het zelf als een "re-imagining" van het eerste deel. Deze nieuwe game zal gekoppeld worden aan de gelijknamige animatiefilm die eraan komt, en ook die film is gebaseerd op de eerste game.

Is hier iemand dusdanig bekend met de eerste game, dat ze kunnen zeggen of de gameplay hierboven hetzelfde is? Komt dit level bijvoorbeeld letterlijk terug in het origineel?

Hoe dan ook ziet het er mooi uit en alle ingrediënten lijken aanwezig voor weer een leuke R&C-game.
Ik herinner dat level met die grote stad als Metropolis City, Planet Kerwan. Die trein gameplay is anders; enkele nieuwe elementen zoals die vissen en die grote bol op het eind. Ook zat er in dit level geen airfight gameplay... In de originele r&c kon je ook niet strafen en sidejumpen, dit is dus ook nieuw. Verder zie ik nieuwe wapens die het origineel niet had, en geven ze aan dat er ook nieuwe planets tussenzitten en nieuwe bosses.

Edit; na nog een keer kijken vallen me steeds meer dingen/verschillen op...

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 10-06-2015 21:17 ]

Zo, net Arkham Knight besteld voor een kleine € 47,-. Nette prijs.

Ik heb dus zelf helemaal niets met R&C-achtige games hè. Ik heb continue het idee een kindergame aan het spelen te zijn, en kan er nooit in komen. Alleen Oddworld gaat dan wel, maar daar zit ook wel een duister randje aan.

De PS4 versie ziet er wel nice uit trouwens.

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:06
De PSN ID is leeg, klopt dat? https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

Heeft een grapjas nou alles verwijderd? :S

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
razRDJ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:15:
De PSN ID is leeg, klopt dat? https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

Heeft een grapjas nou alles verwijderd? :S
zag het van de week ook al, scroll ff helemaal naar beneden en selecteer all online id's

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
De PS4 beschikt helaas niet over streaming via DLNA. Er is ook geen mogelijkheid om mp3's en video's af te spelen vanaf de PS4 of externe opslag, en ook cd's afspelen is niet ondersteund (dvd wel).
Het is wel degelijk mogelijk om eigen MP3's af te spelen op de PS4:

http://faq.en.playstation...e-usb-music-player-on-ps4

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Ook kan je streamen via PLEX.

PSN ID: Beest41

• Falcon93
DigitalError schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:17:
[...]

zag het van de week ook al, scroll ff helemaal naar beneden en selecteer all online id's
I see, als het goed is staat mijn PSN er nu wel :)

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ligt het aan mij of zijn PSN downloads traag als dikke stront vandaag?

Misschien heeft het iets te maken met de launch van Elder Scrolls en de nieuwe digitale kortingen...

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
En de GTA update

• Falcon93
Elysi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:26:
Ligt het aan mij of zijn PSN downloads traag als dikke stront vandaag?

Misschien heeft het iets te maken met de launch van Elder Scrolls en de nieuwe digitale kortingen...
PSN downloads zijn bij mij al sinds het begin traag :'). Duurt soms echt een dag voor 4 GB, soms wel dagen bezig met een game te downloaden.

Heb KPN Glasvezel 500 Mbit en de PS4 staat op kabel.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:35
razRDJ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:27:
[...]

PSN downloads zijn bij mij al sinds het begin traag :'). Duurt soms echt een dag voor 4 GB, soms wel dagen bezig met een game te downloaden.

Heb KPN Glasvezel 500 Mbit en de PS4 staat op kabel.
Hier een 33/3 Mbit verbinding, en altijd downloads over de volle verbinding. PS4 ook aangesloten op de routes met 1 Gbit LAN.

Wel vreemd al die wisselende ervaringen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Daar heb ik nou geen last van. In Rest Mode kan ik een full game binnen enkele uren spelen.

Ik begin langzamerhand te geloven dat we The Last Guardian op de E3 gaan zien. :)

http://www.pu.nl/artikele...onding-the-last-guardian/

[ Voor 53% gewijzigd door bram1984 op 10-06-2015 20:56 ]

• Falcon93
Er waren verscheidende oplossingen wat ik al geprobeerd heb maar het hielp maar tijdelijk of helemaal niet.

1) DNS Servers veranderen naar die van me ISP. (Gebruik die van google), niet geholpen.
2) "Test Internet Connection" werkt, maar voor een kleine 10 minuutjes en dan keldert hij weer in.

Ook geeft PS4 bij de speedtest aan dat ie maar 10 mbit heeft, soms 20 mbit. En als ik helemaal geluk heb staat er 98 Mbit. Heb mijn PS4 met verschillende UTP kabels en switches geprobeerd. Als ik ga speedtesten via mijn PC met diezelfde kabel krijg ik gewoon 500 Mbit+. Alles is Cat6 met 1 Gbit switches.

In rest mode gaat ie even traag, ik was 3 dagen bezig om een DLC (4GB) van Black Flag te downloaden in rest mode.

Ik heb dus KPN Glasvezel zonder experiabox, ik VLAN alles zelf en gebruik DD-WRT als firmware.
Dat zijn dan dus geen oplossingen. :+
Haha op Neogaf zijn ze alweer een hype "train" gestart.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tpQaiQW.jpg

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Opvallend trouwens al die aankondigingen en leaks nog voor de E3. Je zou bijna denken: hebben ze nog wel wat nieuws om te laten zien op de E3 volgende week?

- Fallout 4
- Ratchet & Clank
- Uncharted Collection
- Dark Souls 3
- Mirrors Edge Catalyst
- Deus Ex

Veel was natuurlijk al bekend of in de lijn der verwachtingen maar toch ook titels die je makkelijk op E3 had kunnen onthullen.

@ hierboven, idd :P The Guardian ( :+ ) claimt dat The Last Guardian op deze E3 onthuld gaat worden.

Verwijderd

[/quote]

Ik heb bijna alle R & C games gespeeld, waaronder ook 1 en wat ik in het filmpje zag zit absoluut niet in 1. Ik ga er vanuit en hoop dat dit de nieuwste is

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:46
Net op bol gekeken, maar zie niet de aanbieding van ps4 &extra controller voor 359? Voor die prijs haal ik er ook een :)

10 second ninja DONE

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11 12:34

The_Bird

Meneer de Raaf

Waar haalt iedereen hier zijn PS4 controllers? Ik zie dat de MM nu een aanbieding heeft met een zwart3 voor 53 maar is dat echt de bodemprijs?

"21 jaar DSL!"

Dat Andrew House laatst zei dat de 1st party line-up van Sony karig is, was volgens mij trouwens een dikke troll, gezien het TLG nieuws.

Verwijderd

We zullen het "allemaal" horen en zien op de E3.
Ik hoop op veel goed PlayStation 4 nieuws.

16 t/m 18 juni dus.

• SqueakyClean
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat is eigenlijk die flauwekul onder de namen hier op t forum. In de FAQ wordt ik niet wijzer.

Moeten we deze mensen extra serieus nemen? ;)

• Cyleo
  • Laatst online: 20:46
The_Bird schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 06:56:
Waar haalt iedereen hier zijn PS4 controllers? Ik zie dat de MM nu een aanbieding heeft met een zwart3 voor 53 maar is dat echt de bodemprijs?
Ja, die controllers zijn schreeuwend duur. Daar zit niet echt verschil in tussen shops.
Trishul schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:01:
[...]

Ik herinner dat level met die grote stad als Metropolis City, Planet Kerwan. Die trein gameplay is anders; enkele nieuwe elementen zoals die vissen en die grote bol op het eind. Ook zat er in dit level geen airfight gameplay... In de originele r&c kon je ook niet strafen en sidejumpen, dit is dus ook nieuw. Verder zie ik nieuwe wapens die het origineel niet had, en geven ze aan dat er ook nieuwe planets tussenzitten en nieuwe bosses.

Edit; na nog een keer kijken vallen me steeds meer dingen/verschillen op...
Dat zijn ook ongeveer mijn bevinden. Het ziet er wel extreem goed uit (lees: Precies zoals in mijn herinneringen, wat altijd 10x mooier is). Ik vond dat destijds echt super toffe games en door die trailer krijg ik er nu wel weer zin in om dat te spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Cyleo op 11-06-2015 09:19 ]

Verwijderd

SqueakyClean schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:12:
Wat is eigenlijk die flauwekul onder de namen hier op t forum. In de FAQ wordt ik niet wijzer.

Dan kun je zien welke mensen er veel actief zijn in een bepaald topic.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14

spaceboy

Op grote hoogte

SqueakyClean schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:12:

Het is heel simpel. Het aantal van die "badges" is precies omgekeerd evenredig met hoeveel leven een bepaalde gebruiker heeft. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Gisteren Shadow Warrior gekocht , maar die kun je niet spelen met internet op
de PS4 aan. Een bekende error met het spel als ik Google moet geloven.

Een update voor het spel is er helaas ook niet.

Meer mensen hetzelfde probleem met het spel?
spaceboy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:13:
[...]

Het is heel simpel. Het aantal van die "badges" is precies omgekeerd evenredig met hoeveel leven een bepaalde gebruiker heeft. :P
_O-

Wait..wut?..hm..

[ Voor 84% gewijzigd door poor Leno op 11-06-2015 10:51 ]

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:50:
Gisteren Shadow Warrior gekocht , maar die kun je niet spelen met internet op
de PS4 aan. Een bekende error met het spel als ik Google moet geloven.

Een update voor het spel is er helaas ook niet.

Meer mensen hetzelfde probleem met het spel?
Ja, gewoon je internet uitschakelen op je PS4. Dan werkt het.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:15
Steelcase versie Shadow of Mordor gekocht voor 19 euro :)
Als het goed is komt ie vandaag binnen :)

nothing stops this train

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Plex heeft premium pass nodig :(..
Had ik het maar gehaald voor 75 eu ipv 150 die het nu kost.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:47
crzyhiphopazn schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:29:
[...]

Plex heeft premium pass nodig :(..
Had ik het maar gehaald voor 75 eu ipv 150 die het nu kost.
Werkt ook nog steeds via de browser, alleen niet met de nieuwste Plex versie.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Flex0r schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:33:
[...]

Aha oke ik heb me Plex media server al geupdatet too bad me then.
Sony mag wel heel snel een nieuwe FW releasen voor media toepassingen want het is om te janken op de PS4.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Kol Nedra schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:18:
Erg toffe game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:48
Kol Nedra schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:18:
Tip: laat hem eerst helemaal updaten en installeren voordat je de game start. Bij de steelcase is een bekende bug dat de main quest niet wilt starten anders.. ik kwam er helaas pas achter nadat ik er al 3 uur sidequests/items verzamelen etc op had zitten. Daarna kon ik alles opnieuw doen (aangezien het een erg toffe game is natuurlijk ook geen ramp)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:51

Pinjataaa

Hit me!

Geweldig, hier zit ik echt op te wachten. _/-\o_

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:19
Hey Jongens,

Na een paar jaar twijfelen ga ik toch een PS4 aanschaffen.
Maar nu is het zoeken welke versie ik aanschaf. Ik heb sowieso twee controllers nodig en het bijgesloten spel maakt me niet zo veel uit (Bij voorkeur Bloodborne/FIFA)

Nu zit ik een beetje te kijken wat de slimste (kuch goedkoopste) keuze is.
Heb op Amazon.de een PS4+2 Controllers+FIFA15 voor 399,- gezien.
Is dat een goede deal of kan ik beter afwachten/verder kijken.

• SCARfaceE
  • Laatst online: 14-11 00:27
crzyhiphopazn schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:35:
[...]

Aha oke ik heb me Plex media server al geupdatet too bad me then.
Sony mag wel heel snel een nieuwe FW releasen voor media toepassingen want het is om te janken op de PS4.
Werkt nog steeds bij mij. Gebruik het wekelijks om series/films te kijken en het werkt gewoon heel goed.
Flex0r schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:33:
[...]

Net weer getest voor de zekerheid, het werkt gewoon nog steeds.

[ Voor 24% gewijzigd door SCARfaceE op 11-06-2015 14:08 ]

PSN ID: Beest41

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
@Valadin Ik weet niet hoe lang die deal nog geldt, maar anders kan t geen kwaad om even te wachten tot maandag na de E3 persconferentie - wie weet wordt er nog een lagere prijs aangekondigd.

Daarnaast vind ik t absoluut geen slechte deal, aangezien de 'normale prijs' ook €399 zónder game en met maar 1 controller.
FIFA 16 komt overigens in september uit.

• sanre4l
Valandin schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:47:
Hey Jongens,

Na een paar jaar twijfelen ga ik toch een PS4 aanschaffen.
Maar nu is het zoeken welke versie ik aanschaf. Ik heb sowieso twee controllers nodig en het bijgesloten spel maakt me niet zo veel uit (Bij voorkeur Bloodborne/FIFA)

Nu zit ik een beetje te kijken wat de slimste (kuch goedkoopste) keuze is.
Heb op Amazon.de een PS4+2 Controllers+FIFA15 voor 399,- gezien.
Is dat een goede deal of kan ik beter afwachten/verder kijken.
Nee want volgens mij kan je fifa al voor rond de 20 euro kopen. En een ps4 + 2 controllers was 359 volgens mij bji mediamarkt?

• Sebaszz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 22:53
The_Bird schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 06:56:
Bij de Wehkamp kun je de blauwe scoren voor totaal €50.95 inclusief verzenden, met kortingscode sunny (€10 korting) in te vullen aan het einde van het bestel proces.

http://www.wehkamp.nl/spe...ate=%2f_%2fN-1xx6&IsSeg=0

• Kol Nedra
El_V schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Tip: laat hem eerst helemaal updaten en installeren voordat je de game start. Bij de steelcase is een bekende bug dat de main quest niet wilt starten anders.. ik kwam er helaas pas achter nadat ik er al 3 uur sidequests/items verzamelen etc op had zitten. Daarna kon ik alles opnieuw doen (aangezien het een erg toffe game is natuurlijk ook geen ramp)
klinkt apart....maar ik zal hem iig eerst alles updaten, bedankt voor de info :)

nothing stops this train

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Off-topic, maar ik vond het zo merkwaardig...
en
sanre4l schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:17:
[...]
Ik werk toevallig bij een verzekeraar en het kan natuurlijk meerdere redenen hebben om een expert langs te sturen :)
:? 8)7

• sanre4l
ralph075 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:34:
Off-topic, maar ik vond het zo merkwaardig...

[...]

en

[...]

:? 8)7
Goed opgelet :o
Is ook niet mijn ideale situatie maar I got bills to pay
Een zwak excuus is dat ik schades behandel, dus mij niet direct meng in hetgeen waar ik bezwaar tegen heb. Maar dat is een zwak excuus, en zodra ik iets beters vind ben ik weg. ;w Hopsakeeee

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08
Net even jaar psn gehaald bij wehkamp voor 41.95 euro. Met de sunny code.
Is goedkoopste die ik vond en 17 juni verloopt mn psn plus.

En lees op neogaf steeds meer over een mogelijk gran turismo sport. Een croatische webshop had hem ineens in zijn webshop.
Welke snel weer weggehaald werd.
En een insider begon eind mei ermee met een berichtje :
So,

Gran Turismo Sport

Interesting
Deze insider had ook al veel over gt5 bekend gemaakt vtv.
Ven benieuwd misschien een reboot, misschien een aftakking ala forza horizon.

[ Voor 60% gewijzigd door v8power67 op 11-06-2015 16:53 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• ralph075
  • Niet online
In het project CARS topic is het al voorbij gekomen, maar hier heb ik het nog niet gezien...

De G29 is hier in het topic ook al besproken. Toen waren het nog geruchten, maar inmiddels is het een feit dat er een nieuw Logitech stuur aan komt:
http://gaming.logitech.com/nl-nl/product/g29-driving-force

Redelijk aan de prijs, €399, had stiekem de hoop dat Logitech onder de prijs van de T300 zou blijven...
Aan de andere kant, als dit echt goede pedalen zijn, dan is de G29 nog altijd goedkoper dan de T300+T8PA-pedalen.

Voor wat betreft de pedalen klinkt de tekst op de site wel goed:
Het niet-lineaire rempedaal bootst de prestaties van een drukgevoelig remsysteem na voor een responsiever, accurater remgevoel..

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

v8power67 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:48:
Waar kan je ergens zien wanneer die verloopt? Ik heb dat wel is gevonden en dat is binnenkort, maar nu weet ik niet of die dan verlengd wordt omdat ik al eens een een jaar extra had geactiveerd of dat ik die dan ook al opgebruikt heb.. ? Anders snel maar is een aanbieding zoeken :P

PSN ID: Enzyme-NL

• v8power67
EnzymeNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:53:
[...]

Waar kan je ergens zien wanneer die verloopt? Ik heb dat wel is gevonden en dat is binnenkort, maar nu weet ik niet of die dan verlengd wordt omdat ik al eens een een jaar extra had geactiveerd of dat ik die dan ook al opgebruikt heb.. ? Anders snel maar is een aanbieding zoeken :P
Ik kreeg een mail erover. Maar als je op een psn plus spel op options klikt kan je daar zien hoe lang je het spel nog mag gebruiken. Dit is gelinkt aan het verlopen van je pan plus abbo.

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Oke bedankt maar dat betekend dan dus dat mijn psn dan echt op is en niet verlengd word?

Kom er maar in dan met die aanbiedingen :D

PSN ID: Enzyme-NL

• v8power67
EnzymeNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:00:
Oke bedankt maar dat betekend dan dus dat mijn psn dan echt op is en niet verlengd word?

Kom er maar in dan met die aanbiedingen :D
Verlengen ligt eraan of je een creditcard gebonden hebt eraan. En al eerder met cc betaald hebt. Dan kan hij idd gaan verlengen ermee. Maar als je gewoon goedkoop ergens een code haalt die activeert, dan verlengt hij hem niet meer met CC.
En wat ik al hierboven zei, is de wehkamp actie op moment goedkoopste zover ik weet. 41.95 euro met sunny code.

Edit:
Nee net gekeken maar bij de ene game zegt hij verloopt binne 5 dagen. De andere zegt binnen 300 dagen...
Dus ga naar settings en dan playstation network/account settings.
Dan account information, dan lijst met services , en dan bij mij staat onderaan playstation plus.
Deze aanklikken en dan weer playstation plus aanklikken.
Hier staat dan begint op: bv 12/06/2013
Verloopt op bv 17/06/2015.
Dat is de enige duidelijke manier.

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 11-06-2015 17:23 . Reden: Ligt ipv licht... derp ]

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:54
v8power67 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:48:
Bedankt voor de tip, mijn plus verloopt ergens in juli....gelijk besteld _/-\o_

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PS4 exclusive Everybody's Gone To The Rapture heeft eindelijk een releasedatum, 11 augustus :)

Ontwikkeld door Sony Santa Monica en The Chinese Room, makers van Dear Esther en Amnesia; A Machine for Pigs

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KspvbOzG_n0]
Kijk, goed nieuws. Hopelijk kunnen we de rest van de top indies ook dit jaar verwachten. Ben zelf ook heel benieuwd naar The Witness, Ryme, Alienation. Journey moet ook snel komen. Nooit gedaan op de PS3.

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:34
ik heb net een dvd gebrand voor de vrouw maar deze leest de ps4 niet af.. klopt dat ??
leest deze alleen originele dvd's en blu ray's af.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:27:
Kijk, goed nieuws. Hopelijk kunnen we de rest van de top indies ook dit jaar verwachten. Ben zelf ook heel benieuwd naar The Witness, Ryme, Alienation. Journey moet ook snel komen. Nooit gedaan op de PS3.
The Witness reken ik wel op. Begin dit jaar had Blow het over 'nog enkele maanden werk'. Rime heb ik eigenlijk sinds de vorige E3 weinig (niks?) meer van gezien, dus het zal me benieuwen. Hopelijk wel een release date voor No Mans Sky eind dit jaar.

Ik verwacht dat Sony het dit jaar voor de feestdagen zelf gooit op een aantal releases van de grotere indie studio's en volgend jaar weer met wat AAA knallers komt. Er komt ook genoeg moois uit van 3rd party studios dus vind het helemaal prima zo :)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
harley2009 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:52:
ik heb net een dvd gebrand voor de vrouw maar deze leest de ps4 niet af.. klopt dat ??
leest deze alleen originele dvd's en blu ray's af.
DVD's leest-ie gewoon af, zolang er maar de correcte bestanden op staan.

• harley2009
Uniciteit schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:53:
[...]

DVD's leest-ie gewoon af, zolang er maar de correcte bestanden op staan.
het is een download dvd.. dus geen originele.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

harley2009 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:16:
[...]

het is een download dvd.. dus geen originele.
:F wat verwacht je nou?

39

• harley2009
ik verwachte dat die een dowload dvd ook afspeelt, maar dat doet dus niet. alleen originele blu ray's en originele dvd's...ik download veel en streamen gaat al niet en nu een op dvd gezet en dat werkt helaas ook niet..

dan maar een mediaplayer kopen die het wel allemaal afspeelt

• Falcon93
harley2009 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:25:
[...]

ik verwachte dat die een dowload dvd ook afspeelt, maar dat doet dus niet. alleen originele blu ray's en originele dvd's...ik download veel en streamen gaat al niet en nu een op dvd gezet en dat werkt helaas ook niet..

dan maar een mediaplayer kopen die het wel allemaal afspeelt
Dan heb je waarschijnlijk je DVD niet goed gebrand.

• harley2009
razRDJ schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:26:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk je DVD niet goed gebrand.
misschien stomme vraag maar hoe kun je een dvd fout branden??

ik doe net de dvd in de pc enb daar speelt die hem wel af.. ?? toch een beetje vreemd

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien moet je je eens verdiepen in hoe je een dvd moet branden (google it), en dat is hier offtopic

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 11-06-2015 22:36 ]

39

• Trishul
Hadden jullie de nieuwe trailer van Hellblade al gezien:

Was best stil rond deze game. Ziet er an sich interessant uit. Wel een stuk donkerder dan ik in eerste instantie verwachtte.
Nou, t gaat weer lekker met de vrouwelijke Aaaah ah aaah aah aaaaah aahhha aaaahhhhh ah ah aaaah muziekjes in de videootjes :+

Verwijderd

Bankrover spelen op de PlayStation 4:

Heerlijk spel voor het "echte" knalwerk.

PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Gisteravond wilde mijn PS4 niet meer goed opstarten. Het blauwe licht bleef uit/aan gaan. Toen maar gezocht op 'ps4 blue light flash' en kwam al veelvuldig de 'blue light of dead' tegen....... Het viel me wel op dat veel over de eerste lichting ps4's ging.

Het blauw licht bleef maar (langzaam) knipperen. Ik heb vervolgens de stroom er maar afgehaald. Daarna wilde de PS4 wel weer opstarten, er werd wel aangegeven dat ik mijn PS4 goed moet afsluiten e.d.

Maar gelukkig hij doet het nog. Zijn er anderen die dit ook ervaren hebben? Mijn PS4 is van september/oktober vorig jaar. Is dit een voorbode van een garantiegeval?

Verwijderd

Mijn eerste PS4 kwam 28 december 2013 eindelijk aan , maar dan met een
defect zoals jij beschrijft. Die wou niet opstarten zelfs niet na vele tips en
truuks wou die niks doen.

• dutchgio
  • Niet online
Blue light of dead is helemaal dood, dan doet ie echt niks anders meer ook niet na stroom eraf halen.
Dat heb ik ook gehad.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
-knip-

Verkeerd topic :$

[ Voor 92% gewijzigd door Eduardboon op 12-06-2015 10:53 ]

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:04
Eduardboon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:45:
Hier wordt de PS4 rechtsbovenop, onder en aan de achterkant gloeiende heet en staat de fan ook flink te loeien. Heb hem zelfs al eens in een rekje laten "hangen" in de kamer; maar ook dat mocht gewoon niks baten.

Sony meldt doodleuk dat een onderzoek 200 euro kost, ook al is het een fabrieksdefect, zelfs na veelvuldig klagen op sites zoals klachtencompas. Heel erg jammer, want hoor dat geloei zelfs over de koptelefoon heen en de PS4 is toch wel mijn favoriete console :)
Dat klinkt niet goed neem aan dat je die onderzoekkosten past hoeft te betalen als het geen defect blijkt te zijn? Ik heb zelf de PS4 in een kast staan waar niet echt veel lucht circulatie is maar ik herken dit helemaal niet. Ik zit ook precies voor het openstaande deurtje dus als er al hard geluid zou zijn dan zou ik het zeker merken.

Voor de zekerheid heb ik wel een goedkoop usb fan gekocht vanuit china om in de zomer wel wat meer lucht circulatie te hebben. Dit werkt echt heel goed

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Utoka schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:55:
[...]

Dat klinkt niet goed neem aan dat je die onderzoekkosten past hoeft te betalen als het geen defect blijkt te zijn? Ik heb zelf de PS4 in een kast staan waar niet echt veel lucht circulatie is maar ik herken dit helemaal niet. Ik zit ook precies voor het openstaande deurtje dus als er al hard geluid zou zijn dan zou ik het zeker merken.

Voor de zekerheid heb ik wel een goedkoop usb fan gekocht vanuit china om in de zomer wel wat meer lucht circulatie te hebben. Dit werkt echt heel goed
Hier wordt de PS4 gewoon heet. Wat ik ook doe. Bij de harde schijf komt 0 hitte weg, echt alleen bij de kant waar de voeding zit. Sony wil gewoonweg niet meewerken hier. Ze blijven hameren op die 200 euro en er kan echt niets anders. Ze herkennen de problemen ook niet, nog nooit over gehoord zo wordt er geclaimd. Dit is na 8 telefoongesprekken nog steeds de situatie.

Heb mijn reactie overigens verwijderd en in het juiste topic gezet, dit lijkt me toch offtopic voor dit topic :>

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 04:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Merk toch wel dat bij bepaalde games en dit weer de stofzuiger-modus aangaat, gisteren de Witcher 3 begonnen maar dat geblaas was toch wel afleidend

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Kol Nedra
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:27:
Merk toch wel dat bij bepaalde games en dit weer de stofzuiger-modus aangaat, gisteren de Witcher 3 begonnen maar dat geblaas was toch wel afleidend
net zoals in vorige generatie, ps3 phat was ook stofzuiger, das nu ook met de ps4 phat versie.
als de slim versie uitkomt van ps4 zal die stukken stiller/zuiniger zijn.
ik denk dat die binnen 1-3 jaar komt.

nothing stops this train

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Bij de Witcher hoor ik 'm af en toe ook blazen ja. De PS4 heeft het sowieso zwaar met die game. Het blazen is overigens wel op te lossen door de CPU koelpasta te vervangen, maar daar moet je ook maar zin in hebben.

• dutchgio
  • Niet online
Ja niet dus, althans voor mij is dat geen optie. ;)
Bij The Witcher komt ie nog niet eens het hoogtepunt, maar erg luidruchtig is ie wel.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Elysi schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:38:
Bij de Witcher hoor ik 'm af en toe ook blazen ja. De PS4 heeft het sowieso zwaar met die game. Het blazen is overigens wel op te lossen door de CPU koelpasta te vervangen, maar daar moet je ook maar zin in hebben.
Heb ik eens geprobeerd met mn phat PS3 na een ylod te hebben gehad. Daarna deed ie niets meer.. :'(

PSN id: PENo1

• tweakertjee
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
ik heb sinds een tijdje een ps4 gekocht en deze word soms erg heet en luidruchtig, nu las ik dat meerdere mensen hier last van hebben, en ik kwam dit tegen...
maar tegelijkertijd las ik dat meer kwaad dan goed doet, omdat het de luchtuitgang blokkeert of het effect van de koeling wegneemt...

mijn vraag is dus, heeft iemand hier ervaring mee of gebruiken jullie dit zelf ook of moet ik mezelf niet druk maken dat mn ps4 heet en luidruchtig word ?

PS: ik weet niet of ik die link mag plaatsen, is geen reclame gewoon het 1e beste voorbeeld wat ik tegen kwam...

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:38
Nee het helpt niet, een kennis heeft het gekocht en het doet niks wat het belooft.

Zonde van het geld voor zo'n externe fan.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-11 20:54
Hmm Assassins creed Unity maar eens gekocht via marktplaats voor 20 euro. Maar die patch van 6.5 gb XD ik dacht ik ga gelijk even spelen. Kwam die patch eraan toch maar even wachten dan.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Toch jammer dat je die patches niet kan pre loaden :)

Ik zeg toevoeging voor volgende firmware!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-11 20:54
Scrisissszzz schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:45:
Toch jammer dat je die patches niet kan pre loaden :)

Ik zeg toevoeging voor volgende firmware!
Ja inderdaad
Maar je kan er voor kiezen om geen patches te downloaden. Maar dan speel je unity van de release date. Bugity dan en daar heb ik geen zin in. Verder is PSN op het moment heel erg sloom. Download met kabel en maar 300kbps. Ik download op steam zonder kabel 8 mbps. Hoe kan dit?

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 04:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Omdat PSN gewoon sloom is af en toe/regelmatig.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
tweakertjee schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:32:
ik heb sinds een tijdje een ps4 gekocht en deze word soms erg heet en luidruchtig, nu las ik dat meerdere mensen hier last van hebben, en ik kwam dit tegen...
maar tegelijkertijd las ik dat meer kwaad dan goed doet, omdat het de luchtuitgang blokkeert of het effect van de koeling wegneemt...

mijn vraag is dus, heeft iemand hier ervaring mee of gebruiken jullie dit zelf ook of moet ik mezelf niet druk maken dat mn ps4 heet en luidruchtig word ?

PS: ik weet niet of ik die link mag plaatsen, is geen reclame gewoon het 1e beste voorbeeld wat ik tegen kwam...
Het is dus geen 'blue light of death' aangezien ie het weer deed nadat de stroom er af was gehaald. Is het nu aannemelijk dat dit vaker gaat gebeuren? Hebben jullie dit ook ervaren? Gelukkig heb ik nog een paar maanden tot mijn garantie van 1 jaar voorbij is.

• po1son
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Kol Nedra schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:36:
[...]

net zoals in vorige generatie, ps3 phat was ook stofzuiger, das nu ook met de ps4 phat versie.
als de slim versie uitkomt van ps4 zal die stukken stiller/zuiniger zijn.
ik denk dat die binnen 1-3 jaar komt.
Oh, mijn ps3 slim was ook een stofzuiger hoor. En zeker de HDD was net een helikopter.. Maar dat was een bekend probleem met de 320gb versie waar er heel weinig van waren.

Ik heb soms het gevoel dat ze die final versies nieteens testen voor ze hem naar de winkels sturen?

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Verwijderd

PSN ligt eruit bij mij op de PlayStation 4.

Het ligt niet aan mij:

https://status.playstation.com/en-us/

• Morren
  • Laatst online: 23-11 17:59
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 07:58:
PSN ligt eruit bij mij op de PlayStation 4.

Het ligt niet aan mij:

https://status.playstation.com/en-us/
Hier ook ja!
Pagina: 1 ... 90 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link