Dat is een SA-CD, net iets anders dan standaardpoor Leno schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:16:
Jazeker wel! Heb met een gewone audio cd die 5.1 heeft, mn speakers ingeregeld.. en ook die doet t nu niet meer
The Last Of Us Remastered (US Account) - £7.59 ~ € 12,66
Hoopte dat iemand anders deze hier zou posten, maar omdat het er nog steeds niet staat en mijn zoon erg enthousiast is hier (met dank aan UK hot deals) de deal:
http://www.hotukdeals.com...e-2221888?page=1#comments
Klikken op rode balk "GET DEAL"
In een volgend scherm kom je bij cdkeys.com waar je een account aan kunt maken en de rest wijst zichzelf (via de mail krijg je een link - via SMS een verificatie code - op beeldscherm de benodigde PS4 code)
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Hoopte dat iemand anders deze hier zou posten, maar omdat het er nog steeds niet staat en mijn zoon erg enthousiast is hier (met dank aan UK hot deals) de deal:
In een volgend scherm kom je bij cdkeys.com waar je een account aan kunt maken en de rest wijst zichzelf (via de mail krijg je een link - via SMS een verificatie code - op beeldscherm de benodigde PS4 code)
Ik kan er niet echt rouwig om zijn. Heb me prima vermaakt met The Order, maar ik was 'm net zo snel weer vergeten.Trishul schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:56:
[...]
In het interview geven ze aan dat de engine in-house blijft (jammer, maar goed, ND is een betere aan het bouwen). Sony is de eigenaar van de IP, maar ik denk niet dat ze dan de IP doorgeven aan een andere studio, de game heeft denk ik niet genoeg verkocht, hoewel RaD zelf aangeeft dat ze momenteel dicht in de buurt zitten van de hoeveelheid die ze wilden verkopen. Dit lijkt dus helaas op een gevalletje Heavenly Sword.
Hier nog goedkoper (12,49 us dollar): http://gamedealdaily.com/...tered-full-game-download/user-100 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:32:
The Last Of Us Remastered (US Account) - £7.59 ~ € 12,66
Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb wel een keer een poging ondernomen. Het vreemde vind ik dat je iets kunt bestellen, zonder account te hoeven aanmaken. Hoe krijg je dan de downloadcode toegestuurd? Of kennen ze via je paypal betaling automatisch je email adres?
Ik heb er wel van genoten op Hard difficulty. Ik heb m pas uit, maar heb toch al de neiging om m nog een keer te doorlopen, ik weet niet precies wat het is, misschien de combo van het puike geluid, ultrastrak beeld, apart verhaal/setting en verslavende gunplay. Enige waar ik tegenop kijk is die suffe voorspelbare fights met die Lycans. Dat hadden ze echt beter moeten doen.bram1984 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:38:
[...]
Ik kan er niet echt rouwig om zijn. Heb me prima vermaakt met The Order, maar ik was 'm net zo snel weer vergeten.
Het geluid wordt niet vaak genoemd, maar zit heel goed in elkaar, echt goede ruimtelijke plaatsing via m'n 5.1 setup.
[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 08-06-2015 23:15 ]
Ik heb niet snel spijt van een aankoop, maar ik heb nu met terugwerkende kracht The Order eigenlijk niet willen kopen (nieuw, launch). Niet echt mijn spel verder, leuk om als 30 Euro spel op te pikken maar de volle mep vind ik het niet waard. Misschien dat ik er anders over denk als ik het ooit uitspeel (nu pas 2 uur onderweg na al die maanden), maar dan had ik hem dus net zo goed NU kunnen kopen voor minder
Ja weet ikExorcist schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:58:
[...]
Dat is een SA-CD, net iets anders dan standaard
Klopt, ze mailen het naar het mailadres gekoppeld aan je paypal account. Let wel op dat het emailadres nog steeds bestaat. Mijn emailadres was namelijk al 'verlopen' van ziggo, waardoor ik het naar een niet bestaand adres kreeg toegestuurd toentertijd. Kreeg netjes binnen een dag de code op een ander emailadres binnen na kort even de situatie uitgelegd te hebben.meesje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:54:
[...]
Hier nog goedkoper (12,49 us dollar): http://gamedealdaily.com/...tered-full-game-download/
Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb wel een keer een poging ondernomen. Het vreemde vind ik dat je iets kunt bestellen, zonder account te hoeven aanmaken. Hoe krijg je dan de downloadcode toegestuurd? Of kennen ze via je paypal betaling automatisch je email adres?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Zijn die codes nog aan een speciale regio gebonden? Hoe legaal zijn dit soort aanbiedingen?Kartale schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:23:
[...]
Klopt, ze mailen het naar het mailadres gekoppeld aan je paypal account. Let wel op dat het emailadres nog steeds bestaat. Mijn emailadres was namelijk al 'verlopen' van ziggo, waardoor ik het naar een niet bestaand adres kreeg toegestuurd toentertijd. Kreeg netjes binnen een dag de code op een ander emailadres binnen na kort even de situatie uitgelegd te hebben.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bedankt voor je reactie. Als je zoekt op ervaringen met deze webwinkel, kom je veel negatieve reacties tegen. In principe ben ik wel blij dat de betaling via paypal gebeurt. Je geniet dan nog kopersbescherming. Vanavond maar eens het deze game kopen. 12,50 us dollar is nu 11,04 euro.Kartale schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:23:
[...]
Klopt, ze mailen het naar het mailadres gekoppeld aan je paypal account. Let wel op dat het emailadres nog steeds bestaat. Mijn emailadres was namelijk al 'verlopen' van ziggo, waardoor ik het naar een niet bestaand adres kreeg toegestuurd toentertijd. Kreeg netjes binnen een dag de code op een ander emailadres binnen na kort even de situatie uitgelegd te hebben.
Ongetwijfeld zal paypal een iets minder gunstige koers hanteren..... maar 11/12 euro is natuurlijk niet veel. Via Marktplaats wordt dit spel nog voor 20/25 euro verkocht (de vraagprijs is vaak nog zelfs hoger).
Over de legaliteit kan ik niks zeggen. Wat betreft de regio, je moet wel een US account aanmaken. Daarover is in dit forum genoeg te vinden. Het voordeel van zo'n redeem code is dat je geen US paypal account of credit card met een US adres hoeft te hebben. Alleen een US account is genoeg.Bor schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:56:
[...]
Zijn die codes nog aan een speciale regio gebonden? Hoe legaal zijn dit soort aanbiedingen?
hij kwam toch vandaag pas uit toch?Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:37:
Iemand al ervaringen met deze game op de PS4:
[video]
zit er ene monthly fee bij of is het eenmalige aanschaf?
nothing stops this train
Eenmalige aanschafKol Nedra schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:40:
[...]
hij kwam toch vandaag pas uit toch?
Monthly fee.Kol Nedra schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:40:
[...]
hij kwam toch vandaag pas uit toch?
Eerste 30 dagen "gratis" als je t spel aanschaft.
Dus er is wel een maandelijkse abonnement, maar het is niet verplicht om t spel online te kunnen spelen...The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited includes all the great gameplay from the original PC/Mac game, plus all the updates and content additions, including the exciting new Justice and Champion systems. If you’ve ever played ESO, you’ll be invited to return to the game and experience everything new in the world without game subscription fees. If you’re new to ESO, you’ll make a one-time purchase of the game and then continue playing without restrictions for as long as you like.
In Tamriel Unlimited, you’ll be able to purchase optional downloadable content, and the new in-game Crown Store will offer convenience and customization items. If you choose,you can pay a single monthly charge for our premium membershipp, ESO Plus™, to receive monthly in-game benefits and a monthly allotment of crowns to spend in the store. Our team remains committed to providing a great experience to all players, and you can expect continued, regular updates free of charge in addition to our new store offerings. You can read the full press release for more details.
[ Voor 70% gewijzigd door SqueakyClean op 09-06-2015 09:56 ]
Ben een groot fan van TeS serie, maar deze laat ik gaan. De game is volgens mij alleen in 3rd person mode te spelen en over de pc versie hoor je ook weinig goeds.
Ja, ik vond het ook best een vet spel. Ik vond het nou ook weer niet zo extreem kort. The Order heeft er een flink last van gehad dat het teveel gehyped was, waardoor het nu tegen viel. Zonder die hype was het echt een tof spel geweest denk ik, nu heeft de community hem kapot gemaakt.Trishul schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:48:
http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer
Jemig zeg, had ik het gisteren maar niet over dat ik graag een vervolg wilde zien op the Order... RaD gaat multiplatform waardoor de kans op een The Order: 1887 een stuk kleiner is geworden
nope!ChrisLNFF schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:18:
Ben een groot fan van TeS serie, maar deze laat ik gaan. De game is volgens mij alleen in 3rd person mode te spelen en over de pc versie hoor je ook weinig goeds.
Je kan zelf scrollen naar welke point of view je het prettigste vind ;-)
hierdoor kun je snel switchen tussen close combat First person of wat overzichtelijker in third person
het spel heeft overigens lang neit de vibe van een singleplayer TES game (helaasch
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
+1ChrisLNFF schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:18:
Ik heb op de PC in de beta weekenden mee gedaan maar het kon me als TES fan totaal niet boeien. Lekker wachten op de volgende single player versie dus (of een PS4 release van Skyrim
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat zou ook wel lekker zijn als die op PS4 zou komen, zie het waarschijnlijk niet gebeuren 
Dan maar vermaken met Fallout 4 wanneer die uitkomt
Dan maar vermaken met Fallout 4 wanneer die uitkomt
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Door hoop heb ik ook nog steeds maar lijkt zich beter te kunnen gaan richten op een nieuwe TES over een paar jaar..
Online laat ik aan me voorbij gaan, dat is niks.
Online laat ik aan me voorbij gaan, dat is niks.
Ik geloof dat de komst van Skyrim naar de nieuwe consoles al vrij snel van de baan was, helaas. Insta buy, zelfs voor 70 euro.
Er gingen wel ooit wat redelijk onderbouwde geruchten maar helaas nooit meer iets over gehoord. Zou voor mij ook direct een aanschaf zijn.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat niet zo zeer. Het feit dat deze zo slecht ontvangen werd, is omdat de game als shooter werd weggezet, terwijl deze meer van Heavy Rain wegheeft. Shooter spelers deden dan ook de reviews en kregen iets anders voorgeschoteld dan ze verwachtten.Cyleo schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:19:
[...]
Ja, ik vond het ook best een vet spel. Ik vond het nou ook weer niet zo extreem kort. The Order heeft er een flink last van gehad dat het teveel gehyped was, waardoor het nu tegen viel. Zonder die hype was het echt een tof spel geweest denk ik, nu heeft de community hem kapot gemaakt.
Als jij geblinddoekt een biefstuk verwacht te eten, maar je krijgt een frikandel in je mond, dan zal je in eerste instantie ook denken: wtf is dit? Maar als je eenmaal weet wat het is, dan is het gewoon goed te pruimen.
Maar dan denk je nog steeds: ik had 10x liever biefstuk.bram1984 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:52:
[...]
Als jij geblinddoekt een biefstuk verwacht te eten, maar je krijgt een frikandel in je mond, dan zal je in eerste instantie ook denken: wtf is dit? Maar als je eenmaal weet wat het is, dan is het gewoon goed te pruimen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik begreep van Boris van Gamekings dat The Order het vrij slecht gedaan heeft. Weet niet hoe betrouwbaar dat is, maar ze zullen daar vast wel bronnen voor hebben.Martinspire schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:52:
[...]
Hangt er vanaf waar de rechten liggen en wie de code heeft. Lijkt me niet onlogisch dat ze gewoon verder gaan met The Order als ze genoeg verkocht hebben.
Overigens heb ik er zelf weinig problemen mee. Meer budget bij een topontwikkelaar, betekend nog betere games. Stel dat ze dit hadden gedaan met The Order, dan had daar zeker MP in gezeten en misschien ook een langer verhaal.
Ik stoorde me na uitspelen enorm aan de replay-value (of gebrek eraan)
gamekings is ongeveer even betrouwbaar als Privé is voor nieuws.. totaal niet
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is idd erg lastig dit in te schatten; we weten niet hoeveel de game fysiek en digitaal verkocht heeft. Van de digitale sales weten we wel dat ie de afgelopen drie maanden in mei in de top 20 PS Store Noord-Amerika staat (http://blog.eu.playstatio...he-witcher-iii-rules-all/). Hier in Europa zal ie het zeker niet slechter gedaan hebben; in VK deed ie het zelfs aardig goed. Zou dus wel eens rond de miljoen kunnen zitten, maar weet niet of dit genoeg is om de kosten te dekken, die niet mals geweest zullen zijn...voxxel schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Ik begreep van Boris van Gamekings dat The Order het vrij slecht gedaan heeft. Weet niet hoe betrouwbaar dat is, maar ze zullen daar vast wel bronnen voor hebben.
The Order is wel zo'n spel wat je heel makkelijk via Marktplaats aanschaft. Replay value is 0,0 dus waarom zou je er de volle mep voor betalen?
Misschien niet de plek voor dit onderwerp, maar dat ben ik totaal niet met je eenscorset schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:11:
gamekings is ongeveer even betrouwbaar als Privé is voor nieuws.. totaal niet
Even betrouwbaar als de Power Unlimited dan.. leuk om te lezen, maar voor echt inhoudelijke journalistiek moet je daar niet zijnvoxxel schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:17:
[...]
Misschien niet de plek voor dit onderwerp, maar dat ben ik totaal niet met je eensBoris, JJ en Skate zijn 3 van de meest ervaren en vooraanstaande 'gamejournalisten' van Nederland en hebben vaak behoorlijk goede bronnen uit de industrie. Vooral hun 'de kwestie' items zitten vaak goed in elkaar imo. Het geclown uit sommige andere items.. ach, ik neem het er bij.
Helaas laten ze ook veels te veel hun mening doorschijnen, waardoor vaak niet echt objectief naar dingen wordt gekeken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat ben ik niet met je eens. Er zat wel veel shooterstuff in, maar ook horror en story. Waar het vooral op bleef hangen was dat het toch niet echt uitgebreid werd, lineair was en men dacht dat het meer om vechten tegen monsters zou draaien dan personen.bram1984 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:52:
[...]
Dat niet zo zeer. Het feit dat deze zo slecht ontvangen werd, is omdat de game als shooter werd weggezet, terwijl deze meer van Heavy Rain wegheeft. Shooter spelers deden dan ook de reviews en kregen iets anders voorgeschoteld dan ze verwachtten.
En ja, hij is erg kort gezien er vrijwel 0 replayability in zit. Dus dat reflecteerde zich in de reviews. Nu hij wat goedkoper aan het worden is, wordt hij ook aantrekkelijker, maar meer dan een weekend doe je er niet over.
Je moet (Nederlandse) game media niet zien als een nieuwsvoorziening maar als vermaak en een plek waar persoonlijkheden discussieren over games.corset schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:21:
[...]
Even betrouwbaar als de Power Unlimited dan.. leuk om te lezen, maar voor echt inhoudelijke journalistiek moet je daar niet zijn
Helaas laten ze ook veels te veel hun mening doorschijnen, waardoor vaak niet echt objectief naar dingen wordt gekeken.
Hier over gesproken. Blammo, het bedrijf achter Gamekings, doet zelf heel veel marktonderzoek voor de Nederlandse game publishers en krijgt ook de verkoopcijfers binnen van winkels. Hun weten echt wel waar ze het over hebben als het gaat om marketing en verkoopcijfers.
Volgende week komt de complete edition van Far Cry 4 uit, iemand die hem gaat halen? Ik heb hem nog niet gespeeld en dus is het mooi meegenomen voor een prijs van 42,98.
edit: http://www.game-outlet.nl...y-4-complete-edition.html
[ Voor 17% gewijzigd door Pakhtun op 09-06-2015 13:42 ]
Al gespeeld. Tis een aardige game maar nergens echt briljant ofzo.
Hier ook geen interesse. Heb 3 uitgebreid gespeeld, en 4 lijkt me nogal veel van hetzelfde eigenlijk.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Los van de US account, als ik het goed begrijp heeft TLOU ook een MP aspect. Dan zou je wel op de US servers zitten, nee?meesje schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:01:
[...]
Bedankt voor je reactie. Als je zoekt op ervaringen met deze webwinkel, kom je veel negatieve reacties tegen. In principe ben ik wel blij dat de betaling via paypal gebeurt. Je geniet dan nog kopersbescherming. Vanavond maar eens het deze game kopen. 12,50 us dollar is nu 11,04 euro.
Ongetwijfeld zal paypal een iets minder gunstige koers hanteren..... maar 11/12 euro is natuurlijk niet veel. Via Marktplaats wordt dit spel nog voor 20/25 euro verkocht (de vraagprijs is vaak nog zelfs hoger).
Hun items zijn wel altijd mooi, alleen nu heb je een E3 voorbeschouwing van 1 persoon, die duurt gewoon 1 uur. Weer iets te lang voor mijpolopolo150 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:31:
[...]
Je moet (Nederlandse) game media niet zien als een nieuwsvoorziening maar als vermaak en een plek waar persoonlijkheden discussieren over games.
Hier over gesproken. Blammo, het bedrijf achter Gamekings, doet zelf heel veel marktonderzoek voor de Nederlandse game publishers en krijgt ook de verkoopcijfers binnen van winkels. Hun weten echt wel waar ze het over hebben als het gaat om marketing en verkoopcijfers.Over hun gelul over games weten ze op Steven, Skate en soms Boris na helaas weinig van. In mijn ogen dan.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Limited edition Metal Gear Solid V: The Phantom Pain PS4 coming to Europe on 1st September:

Bron: http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Heel vet, echt heel vet.
It's dogged that does it
Oeh! Er komen steeds meer van dit soort custom PSsen!
Go StarWars Battlefront R2D2/DarthVader/BobaFett/Stormtrooper Edition!
ouch.. zo werkt engels nietcoming to Europe on 1st September
Wel een gaaf ding
Deze vind ik wel erg mooi zeg!! Controller ook
maar gelukkig heb ik al een PS4.
Maakt niet uit, Sony doet het zelf fout
Oh nee hoor, als ik een mooie custom zie, dan gaat die van mij meteen naar MarktplaatsLekkerboeie86 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:32:
maar gelukkig heb ik al een PS4.
Wellicht een 2e exemplaar aanschaffen voor als ik ga verhuizenpoor Leno schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:38:
[...]
Oh nee hoor, als ik een mooie custom zie, dan gaat die van mij meteen naar Marktplaats
It's dogged that does it
Je kan wel zien dat het met de economie de goeie kant op gaat 
Geloof niet dat ik mn PS4 zou verkopen voor een andere versie. De 1e PS3 phat heeft de hele looptijd onder de tv gestaan. En 3 maanden voor de release van de PS4 verkocht voor 95.- excl. games. Maar mocht hij kapot gaan zal er gelijk een andere komen.
Geloof niet dat ik mn PS4 zou verkopen voor een andere versie. De 1e PS3 phat heeft de hele looptijd onder de tv gestaan. En 3 maanden voor de release van de PS4 verkocht voor 95.- excl. games. Maar mocht hij kapot gaan zal er gelijk een andere komen.
Voor een mooie Battlefront editie betaal ik graag wat bij hoor 
En een witte PS4 tweedehands loopt voorlopig nog wel goed
En een witte PS4 tweedehands loopt voorlopig nog wel goed
Verwijderd
Eventueel mag je mijn Farcry wel overnemen voor een mooi prijsje. De game grijpt mij niet zo aan. Als je interesse hebt stuur je maar een pmPakhtun schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:42:
Volgende week komt de complete edition van Far Cry 4 uit, iemand die hem gaat halen? Ik heb hem nog niet gespeeld en dus is het mooi meegenomen voor een prijs van 42,98.
gemiste kans om er 1tb in te gooien.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:17:
Limited edition Metal Gear Solid V: The Phantom Pain PS4 coming to Europe on 1st September:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn volgende ps4 zal wel een limited edition worden, maar eerst maar deze verslijten
waarschijnlijk word het de ps4 slim edition die in 1 a 2 jaar uitkomt
nothing stops this train
Awh yiss. Gt7 nieuws begint binnen te komen.
https://www.gtplanet.net/...ysics-coming-before-2017/
Release voor 2017.
Ik denk zelfs al deze e3 info en release 2016.
Hoop release dit jaar, maar beter rushen ze niet. Ik kan haast niet meer wachten gt7 wordt hoe dan ook epic weet zeker
Gt5 hellemaal kapoet g3speeld gt6 iets minder maar alsnog bazen game. Alleen nextgen trok me weg van gt6.
Nog steeds beste console race titel die er is.
Nurburgring in de nacht met regen in gt5 met volle lobby online was epic. Beste online ervaring ever.
Gt6 met de nieuwe tracks en betere laadtijden was ook super.
Nu gt7 op de ps4 zou gewoon ziekelijk worden. 1080p60 en alles dynamische op hooge kwaliteit. Damn nurburgring in gt7 wordt vast weer beste ervaring die er is!!
Pffff balen dat het nog zo lang gaat duren waarschijnlijk.... wil nu al hebben !!
Release voor 2017.
Hoop release dit jaar, maar beter rushen ze niet. Ik kan haast niet meer wachten gt7 wordt hoe dan ook epic weet zeker
Gt5 hellemaal kapoet g3speeld gt6 iets minder maar alsnog bazen game. Alleen nextgen trok me weg van gt6.
Nurburgring in de nacht met regen in gt5 met volle lobby online was epic. Beste online ervaring ever.
Nu gt7 op de ps4 zou gewoon ziekelijk worden. 1080p60 en alles dynamische op hooge kwaliteit. Damn nurburgring in gt7 wordt vast weer beste ervaring die er is!!
Pffff balen dat het nog zo lang gaat duren waarschijnlijk.... wil nu al hebben !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb je dan een betere deal voor mij dan far cry 4 met alle dlc voor €42?Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:48:
[...]
Eventueel mag je mijn Farcry wel overnemen voor een mooi prijsje. De game grijpt mij niet zo aan. Als je interesse hebt stuur je maar een pm
Interpunctie is your friend.v8power67 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:22:
Awh yiss. Gt7 nieuws begint binnen te komen.
Release voor 2017.
Hoop release dit jaar, maar beter rushen ze niet. Ik kan haast niet meer wachten gt7 wordt hoe dan ook epic weet zeker![]()
Eerlijk is eerlijk, GT is natuurlijk allang ingehaald (see what i did there?) door Forza. Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar een nieuw deel.
Probeer eerst eens de 'gewone' versie van marktplaats of V&A. Bepaal daarna of je het nog de moeite vindt om de dlc aan te schaffen.Pakhtun schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:38:
[...]
Heb je dan een betere deal voor mij dan far cry 4 met alle dlc voor €42?
Niet mee eens. Fm6 is pas eerste game die features heeft die gt5 5jaar geleden al bood.ChrisLNFF schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:38:
[...]
Interpunctie is your friend.
Eerlijk is eerlijk, GT is natuurlijk allang ingehaald (see what i did there?) door Forza. Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar een nieuw deel.
Forza games zijn leuk maar ik vind de gt games een voor een beter.
Tuurlijk er was veel mis met gt5 en gt6. Maar forza is ook verre van perfect.
Heb alles gt's en alle forzas gespeeld, maar de ervaring die gt5 en gt6 mij bood heb ik nooit maar in de buurt gehad in welke forza dan ook.
Fm5 is saaiste race game in mijn collectie...
Maar dit gaat richting een VS verhaal.
Ik kijk heel erg uit naar een nieuwe gran turismo in ieder geval
Zo boeiend is de DLC niet. Ik heb de Hurk missies en de Yeti DLC, maar beide eigenlijk nog niet heel veel gespeeld. Ben ook wel een beetje FC4 moet. Als ik ga spelen, heb ik met 10 minuten geen zin meer. De campaign heb ik wel flink veel gespeeld. Deel 5 komt er dan wel weer.
Tijd om eens ProjectCars te spelen, duurt nog lang voordat het 2016 is, en SONY kennende word dat wel gerekt tot 2017.v8power67 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:46:
[...]
Niet mee eens. Fm6 is pas eerste game die features heeft die gt5 5jaar geleden al bood.
Forza games zijn leuk maar ik vind de gt games een voor een beter.
Tuurlijk er was veel mis met gt5 en gt6. Maar forza is ook verre van perfect.
Heb alles gt's en alle forzas gespeeld, maar de ervaring die gt5 en gt6 mij bood heb ik nooit maar in de buurt gehad in welke forza dan ook.
Fm5 is saaiste race game in mijn collectie...
Maar dit gaat richting een VS verhaal.
Ik kijk heel erg uit naar een nieuwe gran turismo in ieder geval
Ik was wel aangenaamd verrast, voornamelijk door de grafische pracht en mooie mechanics in de game,en sinds heel lang een game waar ik echt voor ben blijven zitten, totdat ik nog paar van die gare maskers en wat posters moest zoeken, voor 100% en zit ik op 99,XX%.bram1984 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:48:
Zo boeiend is de DLC niet. Ik heb de Hurk missies en de Yeti DLC, maar beide eigenlijk nog niet heel veel gespeeld. Ben ook wel een beetje FC4 moet. Als ik ga spelen, heb ik met 10 minuten geen zin meer. De campaign heb ik wel flink veel gespeeld. Deel 5 komt er dan wel weer.
Heb FC3 voor de PS3 al jaren liggen, en nooit aan toe gekomen, ben bang dat de graphics wat tegenvallen, na verwend te zijn door de ps4 en een 1440P pc scherm aan de pc, maar daar is het verhaal stukken beter van, ipv een vreemde gang van zaken in deeltje 4, waardoor je weinig feeling met de characters krijgt..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:17:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb pcars op ps4 en pc. Maar op ps4 is het slecht speelbaar met controller en met de vele problemen ben ik het spel alweer vergeten.SAiN ONeZ schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:27:
[...]
Tijd om eens ProjectCars te spelen, duurt nog lang voordat het 2016 is, en SONY kennende word dat wel gerekt tot 2017.
En nee het wordt geen 2017, Kaz heeft speciaal gezegd wordt geen 2017 omdat mensen niet zolang willen wachten.
Tussen gt5 en gt6 zat 3jaar.
En vroeger zat er ook nooit zo lang tussen, behalve tussen gt4 en gt5. Puur omdat wat Kaz vaker heeft gezegd ze heel veel moeite hadden hun spel op de ps3 werkend te krijgen. Ze waren iets te ambiteus.
Een 2015 release zou niet eens zo gek zijn.
Course maker is er nog steeds niet voor gt6 en werd toen gezegd soon. Wat erop lijkt dat dit naar gt7 komt samen met de gps app.
En snap wel dat ze gt6 releasde op ps3 want het was hun 15th anniversary. En ps3 was er alleen. Dus 2 jaar erna een ps4 release is zo gek nog niet. Ik houd de hoop erop deze e3 gt7 info plus release datum.
Een gt7 vs fm6 dit jaar zou episch zijn!!
[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 09-06-2015 22:00 . Reden: Tussen gt5 en 6 niet 2 maar 3 jaar verbeterd. ]
Verwijderd
Op MP gaan ze voor 20 euro weg... Ik ga er verder geen verkooptopic van maken.Pakhtun schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:38:
[...]
Heb je dan een betere deal voor mij dan far cry 4 met alle dlc voor €42?
Hebben meer mensen hier last van de Spotify client die soms slecht reageert?
Wat bedoel je precies met slecht reageren? De Android app bv. reageert ook soms als een luie kameel.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:52:
[...]
Op MP gaan ze voor 20 euro weg... Ik ga er verder geen verkooptopic van maken.
Hebben meer mensen hier last van de Spotify client die soms slecht reageert?
Verwijderd
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Pre-Order.
Uitgebracht 1 Sep 2015.
€69,99.
https://store.playstation...01154_00-PREORDERBUNDLE01
Uitgebracht 1 Sep 2015.
€69,99.
https://store.playstation...01154_00-PREORDERBUNDLE01
Volgens mij haalt hier, behalve jij, niemand games voor € 70,- Dennis, maar bedankt.
Ik heb sinds kort een PS4 en vroeg me af of iemand tips heeft waar ik voordelig codes kan aanschaffen voor digitale downloads. Binnenkort komt Arkham Knight uit en die wil ik zeker aanschaffen maar ik zit liever niet vast aan zo'n stom schijfje (het is immers 2015 en niet de 90's). Nu is de download op PSN echter €70 maar een fysiek schijfje is veel goedkoper (~€45 in de pricewatch).
Ik ben wel bereid iets extra te betalen om geen schijven te hoeven wisselen maar dat is wel een heel groot verschil. Ik vroeg me dus af of er plekken zijn waar ik legaal een PSN download code kan aanschaffen voor een game voor prijzen die vergelijkbaar zijn met het schijfje.
Ik ben wel bereid iets extra te betalen om geen schijven te hoeven wisselen maar dat is wel een heel groot verschil. Ik vroeg me dus af of er plekken zijn waar ik legaal een PSN download code kan aanschaffen voor een game voor prijzen die vergelijkbaar zijn met het schijfje.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
In de US store kosten ze vaak 59 USD en in euro's is dat dan iets meer dan 50.
PSN: Kjujay
Verwijderd
Misschien als deze bundel uitkomt dat er dan goedkopere deals komen voor dat spel:
http://www.consoleshop.nl...batman-arkham-knight.html
http://www.consoleshop.nl...batman-arkham-knight.html
Dan kun je misschien zo'n voucher voor het spel goedkoper van iemand overnemen.
Ik wil 'm wel op de releasedag aanschaffen eigenlijk (omdat m'n vakantie vlak daarna begint).Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:01:
[...]
Misschien als deze bundel uitkomt dat er dan goedkopere deals komen voor dat spel:
Verwijderd
Kju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:00:
In de US store kosten ze vaak 59 USD en in euro's is dat dan iets meer dan 50.
US Account nemen is dan een optie.Aaargh! schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:06:
Ik wil 'm wel op de releasedag aanschaffen eigenlijk (omdat m'n vakantie vlak daarna begint).
Heeft dat nog nadelen ? Wat gebeurt er dan b.v. met m'n PS+ membership ? Spellen die ik al heb aangeschaft via PSN ?
[ Voor 8% gewijzigd door Aaargh! op 10-06-2015 11:21 ]
Je kan gewoon op je eigen account spelen als je us account primary in staat gesteld op je ps4. Ik heb zelfs een russisch psn account 
Edit: ff gecheckt, Arkham Knight kost idd USD 59.00. Ik deel met mijn vrouw. Zelf heb ik een NL account met plus die primary staat op haar PS4 (zodat ze mijn games en mijn plus kan gebruiken) en op mijn eigen PS4 heb ik haar (US) account primary zodat ik de US games kan spelen
Ik haal US PSN cards bij Amazon en betaal met nederlandse AMEX
Edit: ff gecheckt, Arkham Knight kost idd USD 59.00. Ik deel met mijn vrouw. Zelf heb ik een NL account met plus die primary staat op haar PS4 (zodat ze mijn games en mijn plus kan gebruiken) en op mijn eigen PS4 heb ik haar (US) account primary zodat ik de US games kan spelen
[ Voor 56% gewijzigd door Kju op 10-06-2015 11:26 ]
Delen met je vrouw?! Ten zotte!Kju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:23:
Je kan gewoon op je eigen account spelen als je us account primary in staat gesteld op je ps4. Ik heb zelfs een russisch psn account
Je moet wel digitaal gaan als je tegelijk dezelfde game wil spelen..
Arkham Knight vind je al voor rond de € 45,-. Ik haal 'm dus lekker fysiek.
Afgelopen vrijdagavond is bij ons de bliksem er in geslapen. Resultaat tv, ps4 en cv ketel kapot.
Toen ik de PS4 aanzette hoorde ik een klein plofje en hij kapte er direct mee. Als ik hem nu aan wil zetten met de controller krijg ik het opstart piepje te horen en heel kort het blauwe licht. Daarna gaat alles uit.
Knoppen op de ps4 werken ook niet...😞
Verzekering gebeld. Valt onder inboedel. Ik moet nu een offerte laten opmaken wat de reparatie kost. En verklaring dat het inderdaad door de bliksem komt.
Hij is gekocht bij de mediamarkt, alleen die willen hem gaan terugsturen naar sony. 3/4 weken duurt het dan 😡. Iemand nog tips om dit wat te versnellen? Of is het misschien beter als ik naar een andere zaak ga? Iemand ervaring met dit soort dingen?
Toen ik de PS4 aanzette hoorde ik een klein plofje en hij kapte er direct mee. Als ik hem nu aan wil zetten met de controller krijg ik het opstart piepje te horen en heel kort het blauwe licht. Daarna gaat alles uit.
Verzekering gebeld. Valt onder inboedel. Ik moet nu een offerte laten opmaken wat de reparatie kost. En verklaring dat het inderdaad door de bliksem komt.
Hij is gekocht bij de mediamarkt, alleen die willen hem gaan terugsturen naar sony. 3/4 weken duurt het dan 😡. Iemand nog tips om dit wat te versnellen? Of is het misschien beter als ik naar een andere zaak ga? Iemand ervaring met dit soort dingen?
Gecondoleerd waarde vriend.KookSpook schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:00:
Afgelopen vrijdagavond is bij ons de bliksem er in geslapen. Resultaat tv, ps4 en cv ketel kapot.
It's dogged that does it
Verwijderd
Zo komt je 2TB schijf nooit vol.bram1984 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:57:
Arkham Knight vind je al voor rond de € 45,-. Ik haal 'm dus lekker fysiek.
Wooow, dat is erg. Bij ons is enkel de router kapot gegaan. Dus we zitten al een halve week zonder internet. Gelukkig wordt de router vervangen door tele2. Wij hebben geen inboedelverzekering dus als hetzelfde was gebeurd als bij jullie, dan hadden wij flink pech.KookSpook schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:00:
Van ellende de PS3 maar van zolder gehaald inclusief ouwe tv.
Hele straat is collectief de klos. 10 tvs op een rij zijn kapot
Geen inboedelverzekering ???!sanre4l schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:14:
[...]
Wooow, dat is erg. Bij ons is enkel de router kapot gegaan. Dus we zitten al een halve week zonder internet. Gelukkig wordt de router vervangen door tele2. Wij hebben geen inboedelverzekering dus als hetzelfde was gebeurd als bij jullie, dan hadden wij flink pech.
Scrooge NL
Fysieke games worden net goed geïnstalleerd hoor.
Double Discounts sale starts today, with extra savings for PS Plus members
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785
This week’s PS3, PS Vita and digital discounts on PlayStation Store (Zit ook PS4 bij)
Weet niet of er veel interessants tussen zit though.
This week’s PS3, PS Vita and digital discounts on PlayStation Store (Zit ook PS4 bij)
[ Voor 42% gewijzigd door JSchut op 10-06-2015 13:46 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
En flink ook. Reken op zo'n 40-50GB p.s.bram1984 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:34:
[...]
Fysieke games worden net goed geïnstalleerd hoor.
Ik ben in de race voor een ps4, en zag bij bol.com de ps4 inc twee controllers voor €359. Prima prijs lijkt me, maar dan heb ik nog geen games. Iemand aanraders? Ik heb al een sterke game pc thuis en hierop gta v, fifa 15. Ook heb ik remastered toppers op mijn ps3 (uncharted, last of us etc.) Heeft het wel zin om nu een ps4 aan te schaffen en zijn er exclusives die de moeite waard zijn?
De Witcher 3 lijkt me wel leuk, maar ook dat spel kan ik goedkoper voor mijn pc krijgen en bovendien beter draaien (geen framedrops). Kan ik beter wachten en nog genieten van mijn ps3?
De Witcher 3 lijkt me wel leuk, maar ook dat spel kan ik goedkoper voor mijn pc krijgen en bovendien beter draaien (geen framedrops). Kan ik beter wachten en nog genieten van mijn ps3?
Dit is wel raar. Twee jaar geleden ook blikseminslag gehad, verzekering gebeld en twee weken later stond er een expert bij ons op de stoep. Alles aangewezen wat kapot was, (CV-ketel was ook kapot, hier hebben we alleen de bon van laten zien), denk onder andere aan TV's, PS4. Dit werd zonder problemen direct vergoedKookSpook schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:00:
Dat is inderdaad een stuk handiger en vooral sneller. Je krijgt het allemaal wel terug maar het is zo'n gedoe om daadwerkelijk je geld te krijgenSatom schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:53:
[...]
Dit is wel raar. Twee jaar geleden ook blikseminslag gehad, verzekering gebeld en twee weken later stond er een expert bij ons op de stoep. Alles aangewezen wat kapot was, (CV-ketel was ook kapot, hier hebben we alleen de bon van laten zien), denk onder andere aan TV's, PS4. Dit werd zonder problemen direct vergoed
Ik heb Metro Redux gehaald, was uiteindelijk zelfs 60% korting ipv. de 50% die in je link wordt genoemd.JSchut schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:44:
....
Dus €16,- totaal.
als je de ps4 in Dmz zet gaat het downloaden dan sneller?
[ Voor 180% gewijzigd door joey82 op 10-06-2015 14:05 ]
Bloodborne. Last of Us.Freshnub schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:49:
Ik ben in de race voor een ps4, en zag bij bol.com de ps4 inc twee controllers voor €359. Prima prijs lijkt me, maar dan heb ik nog geen games. Iemand aanraders? Ik heb al een sterke game pc thuis en hierop gta v, fifa 15. Ook heb ik remastered toppers op mijn ps3 (uncharted, last of us etc.) Heeft het wel zin om nu een ps4 aan te schaffen en zijn er exclusives die de moeite waard zijn?
Een vriend van me heeft hetzelfde probleem, ook na inslag van bliksem deed de ps4 het niet meer.KookSpook schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:00:
Hij moest helaas eerst kijken van de verzekering of het via de garantie via de Mediamarkt te regelen is.
Mocht het niet te maken zijn oid vergoed de verzekering het.
Echt bizarre verhalen hier.donvalentino schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:19:
[...]
Een vriend van me heeft hetzelfde probleem, ook na inslag van bliksem deed de ps4 het niet meer.
Hij moest helaas eerst kijken van de verzekering of het via de garantie via de Mediamarkt te regelen is.
Mocht het niet te maken zijn oid vergoed de verzekering het.
Als bij jouw de bliksem inslaat, dan gaat veel aangesloten electronica kapot. Blikseminslag valt onder de inboedelverzekering. Gebeurt dit, dan komt een schadeëxpert langs (als er boven een x bedrag schade is).
Je met een gefrituurde PS4 terug naar de MediaMarkt sturen, slaat compleet nergens op! Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar een goede verzekeraar zou dit nooit doen. En als verzekerde hoef je dit ook absoluut niet te accepteren...
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 10-06-2015 14:37 ]
Ik heb ook een game-PC en heb een tijdje met dezelfde vraag gelopen. Ik heb toch een PS4 gehaald. Ik ben inmiddels van mening dat, voor wie ook een nette game-pc heeft, een console niet meer is dan een extraatje. Ik zou de PS4 in jouw geval alleen aanraden als je 'm koopt uit liefhebberij, voor hier en daar een game, en voor als je het geld "over hebt". Heel veel komt namelijk ook uit op PC, en is dan zoals je zegt goedkoper en vaak mooier / soepeler. Dit geldt des te meer als je je PC aansluit op de TV en er een goede controller bij haalt; dan is de meerwaarde van een console nog beperkter. En je hebt al een PS3, waardoor de waarde van de vele remasters misschien ook beperkt is.Freshnub schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:49:
Toch zijn er natuurlijk redenen om een PS4 te halen:
- Exclusieve games. Hierboven werden Bloodborne en The Last of Us genoemd en dat zijn toppers. Ik zou daar Infamous: Second Son aan willen toevoegen, en wellicht zijn ook Killzone: Shadow Fall of The Order: 1886 iets voor je. En in de toekomst Uncharted 4, Ratchet & Clank, Gran Turismo 7 en anderen. Dit gaat om hooguit een handvol exclusieve titels per jaar, tenzij je een hele brede smaak hebt. Hier een redelijk volledige lijst met huidige en aankomende titels, te sorteren op exclusiviteit.
- Gemak. Console-games zijn soms gemakkelijker aan de praat te krijgen, met minder zorgen over updates, driver-updates, configuratie, systeemeisen en dergelijke. Ook op de PC valt dit vaak enorm mee, maar er zijn gevallen waarbij een PC-game hoofdpijn geeft. Hangt samen met je technische kennisniveau en of je 't leuk vindt om te "prutsen" of niet.
- Je voorkomt slechte PC-ports. Sommige games draaien op de PC relatief erg zwaar of problematisch door slechte overzetting vanaf de consoles: haperingen, slechte besturing, slechte interface, enz. Het kan dan handig zijn om de game voor de PS4 te halen.
- Samenspelen met andere PS4-eigenaren. Hebben je vrienden een PS4, dan kan het erg leuk zijn om online samen met ze te kunnen spelen.
Ik werk toevallig bij een verzekeraar en het kan natuurlijk meerdere redenen hebben om een expert langs te sturenSqueakyClean schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:35:
[...]
Echt bizarre verhalen hier.
Als bij jouw de bliksem inslaat, dan gaat veel aangesloten electronica kapot. Blikseminslag valt onder de inboedelverzekering. Wanneer dit is gebeurt, komt een schadeexpert langs (als er boven een x bedrag schade is).
Je met een gefrituurde PS4 terug naar de MediaMarkt sturen, slaat compleet nergens op! Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar een goede verzekeraar zou dit nooit doen. En als verzekerde hoef je dit ook absoluut niet te accepteren...
Tomb Raider nu voor € 12,-. Die neem ik mee...JSchut schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:44:
Belangrijk is om te weten dat je DLC moet aanschaffen in dezelfde winkel. Daarnaast werkt sommige DLC niet, omdat ze alleen werken op het account van aanschaf. CoD camo's bijv.Aaargh! schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:21:
[...]
Heeft dat nog nadelen ? Wat gebeurt er dan b.v. met m'n PS+ membership ? Spellen die ik al heb aangeschaft via PSN ?
Maar er zijn mooie aanbiedingen te vinden, als je een beetje zoekt. Vooral op US accounts.
Digitale games in de NL-store zijn iig. duur! Volgens mij Third Party altijd €69,99 en First Party €59,99.
Een US-account is ook voor andere dingen handig, zoals (gratis) themes e.d. die hier niet of later uitkomen.
Geld/games voor je US-account kan je bijv. via Amazon.com halen... In dit topic worden ook vaak aanbiedingen gepost, dus hou het hier ook in de gaten!
[ Voor 36% gewijzigd door SqueakyClean op 10-06-2015 15:27 ]
DriveClubFreshnub schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:49:
zijn er exclusives die de moeite waard zijn?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link