Ik heb er zelf ook pas 3 gehad op 54 uur, maar iedere keer is er één teveel vind ik.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:00:
[...]
Ik heb al 31 uur op de klok zitten met Project CARS en tot nu toe nog geen vervelende Blue Screen Error.
Gelukkig is het nog niet zoveel als met Battlefield. Daar heb ik er nu zo'n 60 gehad (op 1000+ uur, dat dan weer wel).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nice, wel beetje afhankelijk van de uitvoering, maar een nieuw Prince of Persia ben ik altijd wel nieuwsgierig naar.Trishul schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:05:
https://mobile.twitter.co...status/606331462325960704
Nieuwe prince of persia incoming...
* ralph075 voelt zich nostalgisch
Link dan wel naar de juiste Tweet waar die dude naar refereert.Trishul schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:05:
https://mobile.twitter.co...status/606331462325960704
Nieuwe prince of persia incoming...
https://twitter.com/ubisoft/status/605841462475956225
Ben sinds 1 week in het bezit van een ps4, mochten jullie samen willen gamen add me: MordyNL
Wel een vraag doet jullie ps4 ook automatisch recorden wordt gek van die pop up links bovenin!
Als je wilt kan je zo altijd je laatste 15 minuten gameplay opslaan (dmv de share knop).
Maar welke pop up bedoel je precies?
djmelvee schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:05:
[...]
Link dan wel naar de juiste Tweet waar die dude naar refereert.
https://twitter.com/ubisoft/status/605841462475956225
Verwacht er overigens niet zoveel van; ze zullen eerst nog AC helemaal uitmelken tot de laatste druppel ( AC en PoP hebben wat overeenkomsten..) en dan pas weer prince of persia afstoffen. Ondertussen kunnen er nog wel wat low-budget prince of persia games verschijnen, net zoals op de vorige generatie.
[ Voor 24% gewijzigd door Trishul op 05-06-2015 22:10 ]
Ik zie in die andere ook niet echt iets waarin PoP geteased wordt?Trishul schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:00:
[...]
Ik zie in jouw link nou niet echt prince of persia geteased worden? Ik linkte naar de tweet van de voice actor die ook gewerkt heeft aan prince of persia warrior within.... Alleen de voice actor heeft dus prince of persia genoemd...
Verwacht er overigens niet zoveel van; ze zullen eerst nog AC helemaal uitmelken tot de laatste druppel ( AC en PoP hebben wat overeenkomsten..) en dan pas weer prince of persia afstoffen. Ondertussen kunnen er nog wel wat low-budget prince of persia games verschijnen, net zoals op de vorige generatie.
Nog nooit gehoord dit.Mvandenberg91 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:11:
Steeds zegt hij opnemen gestopt dan opnemen herstart.
Niet doen hoor.
dutchgio schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:43:
Tja goed verhaal, nu wil je horen hoe goed de game is zodat je m alsnog kan proberen?
Niet doen hoor.
Tof verhaal (hoewel wazig, niet duidelijk verteld en multi interpreteerbaar), briljante levels, fantastische gameplay en een heel toffe sfeer.
Áls je een beetje uitdaging (flinke portie eigenlijk) niet erg vindt, want makkelijk is het niet
Ik ben trouwens benieuwd hoe ver Dennis al is; die is na zijn "ik kom niet voorbij het eerste stuk" post akelig stil over Bloodborne
Dennis?
Heb je al een andere schijf erin? Het kan te maken hebben dat ik mijn ps4 opnieuw heb geïnstalleerd na nieuwe schijf, maar de store werkt nu bij mij gewoon na het spelen van een game. Toen ik de standaard schijf erin had, had ik ook het probleem. Mijn broer ook, nog steeds.dvdkiwi schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:27:
Ontopic:
We wisten al dat de store niet werkt nadat je een game hebt gespeeld.
Gisteren zag ik dat de game informatie ook niet meer werkt nadat je zonder resultaat geprobeerd hebt om de store te openen.
Ik had wel verwacht dat dit al wat sneller opgelost zou zijn
En de blue screen errrors komen af en toe weer voor. Dit keer bij Project Cars.
Ik kan je verzekeren dat hij spijt als haren op zijn hoofd heeft, van zijn aanschaf.dvdkiwi schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:24:
Must have, sowieso.
Tof verhaal (hoewel wazig, niet duidelijk verteld en multi interpreteerbaar), briljante levels, fantastische gameplay en een heel toffe sfeer.
Áls je een beetje uitdaging (flinke portie eigenlijk) niet erg vindt, want makkelijk is het niet
Ik ben trouwens benieuwd hoe ver Dennis al is; die is na zijn "ik kom niet voorbij het eerste stuk" post akelig stil over Bloodborne
Dennis?
Verwijderd
Nog steeds ben ik niet verder gegaan met Bloodborne.dvdkiwi schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:24:
Dennis?
Ik ben te druk bezig met andere games , muziek en films.
Nee , ik heb geen spijt van de aanschaf.bram1984 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 04:03:
Ik kan je verzekeren dat hij spijt als haren op zijn hoofd heeft, van zijn aanschaf.
Het is echt geen schande dat je het te moeilijk vindt. Je bent niet de enige die het heeft opgegeven. Jammer dat je de disc versie niet hebt, want dan had je 'm kunnen verkopen.
Nieuwe Arkham Knight gameplay.
[YouTube: http://youtu.be/9xkUg-f9wSE]
En dit is blijkbaar de eerste Dark Souls III screenshot.

Coming to Xbox One and PlayStation 4 in 2016, with a PC version being “negotiable”
1-to-4 players
A sacrifice ritual allows you to enter other games, but puts a bounty on your head
It’s now possible to create bonfires
The world can be altered in ways that change the bosses you fight
Players can equip “swordfighting arts” that act as special moves
45 new enemies
15 new bosses
12 new areas in the game
60 minutes of cutscenes, mostly in-engine
Die batman beelden zien er wel redelijk goed uit, alleen verassend veel aliasing en zag behoorlijk vaak screen tearing...
Wat hellemaal raar is dat de game draait op unreal engine 3.... WTF waarom niet 4 ??
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoe oud is de UE4 engine ondertussen al? En hoe lang is men bezig met ontwikkeling van Batman?v8power67 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:58:
[...]
Die batman beelden zien er wel redelijk goed uit, alleen verassend veel aliasing en zag behoorlijk vaak screen tearing...
Wat hellemaal raar is dat de game draait op unreal engine 3.... WTF waarom niet 4 ??
Ik kan me namelijk heel erg goed indenken dat UE4 nog in (voor)ontwikkeling was toen men aan Batman begon en om 'even' een overstap naar een nieuwe versie te maken kan als een flinke klus gezien worden.
Ik heb me nooit in de UE3 en UE4 engines verdiept, dus ik weet niet hoe goed de backward-compatibility is.
PSN ID: MrMichel_75
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1057985
Verwijderd
Toevallig van de week getest (wil surroundset vervangen door een soundplate en PS4 blijft dan als enige apparaat over met disc-invoer). Helaas werkt het niet, maar hoop nog wel op een update.Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:54:
Wordt er ooit nog eens een cd afspeelfunctionaliteit toegevoegd aan de PS4 of is dat allang van de baan? In november 2013 werd er nog over gesproken, maar je kunt ondertussen nog geen cd's afspelen met de PS4 (terwijl dit wel met de PS1, PS2 en PS3 mogelijk is).
@Dennis klopt an sich wel en gebruik ook spotify, maar soms wil ik toch een cd draaien. Maar ja, ik ben dan ook van voor '82
Verwijderd
Ik wil geen spotify gebruiken of daar een abonnement op nemen. Ik wil cd's afspelen op de PS4.Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:14:
Mijn tip: Gebruik Spotify voor al je muziek benodigdheden.
CD's is zo October 1982.
Verwijderd
De USB Muziekspeler werkt al wel op de PS4 , maar is teveel werk.
Oh, ik heb ook nog een USB-CD-speler, misschien dat die ook werkt.... Dit weekend eens zoeken of ik die kan vinden en testen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:41:
De USB Muziekspeler werkt al wel op de PS4 , maar is teveel werk.
[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 06-06-2015 13:47 ]
Erg nice, eindelijk diablo 3 voor een mooi prijsje fysiek; €29,99 bij bol.com! Is een redelijk waardevaste game gebleken zeg.
Is al ontkracht, dat is niet zo.Erapaz schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:35:
Het is jammer dat het App ecosysteem zo gesloten is op de PS4. Ik had wel graag een Synology app willen hebben bijvoorbeeld. Wat dat betreft is het gerucht dat de NX Android gaat draaien niet eens zo gek.
En anders zou het alsnog een Android fork worden met DRM en zonder Playstore.
Maar een Synology app zou best mogen ja.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 06-06-2015 15:44 ]
ralph075 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Oh, ik heb ook nog een USB-CD-speler, misschien dat die ook werkt.... Dit weekend eens zoeken of ik die kan vinden en testen.

Deze externe CD-speler geprobeerd, maar dat werkt dus niet... Helaas...
Misschien wel als ik hem voedt met een CD die begint met een folder 'Music' (zoals het op een USB stick ook werkt), maar het ging mij vooral om originele CD's, dus dat is geen optie.
Verwijderd
Nice! Nette prijs. Ik zit alleen nog met een aardige backlog waaronder de witcher, dragonage en farcry. Hoewel die laatste mij niet zo aanspreekt.Trishul schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:37:
http://www.bol.com/nl/p/d...edition/1004004013556914/
Erg nice, eindelijk diablo 3 voor een mooi prijsje fysiek; €29,99 bij bol.com! Is een redelijk waardevaste game gebleken zeg.
Is dit toevallig als je Dragonball Z: Xenoverse speelt ? Daar heb ik dit ook bij, verder nog bij geen andere games gezien.Mvandenberg91 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:11:
Steeds zegt hij opnemen gestopt dan opnemen herstart.
Stiekem zit ik eigenlijk ook met een enorme backlog: destiny, metro, Far Cry 4, the last of us remastered (allemaal in seal zelfs). Maar toch weer diablo 3 erbij besteldVerwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 18:33:
[...]
Nice! Nette prijs. Ik zit alleen nog met een aardige backlog waaronder de witcher, dragonage en farcry. Hoewel die laatste mij niet zo aanspreekt.
Hier begrijp ik dan dus werkelijk helemaal niks van. Ik koop wel eens een game voordat ik de andere uitgespeeld heb, maar in de seal? Daar snap ik niks van.Trishul schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:14:
[...]
Stiekem zit ik eigenlijk ook met een enorme backlog: destiny, metro, Far Cry 4, the last of us remastered (allemaal in seal zelfs). Maar toch weer diablo 3 erbij besteld
Ja klopt dat is me gister opgevallen heb het bij dbx!Fatal Mind schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 18:42:
[...]
Is dit toevallig als je Dragonball Z: Xenoverse speelt ? Daar heb ik dit ook bij, verder nog bij geen andere games gezien.
Hey, die komt me bekend voorralph075 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 18:05:
[...]
[afbeelding]
Deze externe CD-speler geprobeerd, maar dat werkt dus niet... Helaas...
Misschien wel als ik hem voedt met een CD die begint met een folder 'Music' (zoals het op een USB stick ook werkt), maar het ging mij vooral om originele CD's, dus dat is geen optie.
Vind deze niet echt ideaal, moet vaak nog best 'rommelen' voordat de micro-usb goed zit.jimmy_dg schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:05:
Hey, die komt me bekend voor
Vraag me weleens af of deze beter werkt:
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen? Als je de spellen nog niet hebt aangeraakt hoef je ook niet het seal te verwijderen. Ik heb hier ook een aantal BD's staan die ik nog niet heb uitgepakt.bram1984 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:35:
[...]
Hier begrijp ik dan dus werkelijk helemaal niks van. Ik koop wel eens een game voordat ik de andere uitgespeeld heb, maar in de seal? Daar snap ik niks van.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
De officiele is andersom, daar laad je n op via de opening naast de 3.5mm jack voor de headset.
Dat is even wennen maar na verloop van tijd kin je m er zo inzetten.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 06-06-2015 23:05 ]
Sinds ik 2x een BD heb ontvangen met een kras er op ondanks de seal, check ik altijd alles. Ook cadeautjes die ik weggeef.SacreBleu schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:03:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen? Als je de spellen nog niet hebt aangeraakt hoef je ook niet het seal te verwijderen. Ik heb hier ook een aantal BD's staan die ik nog niet heb uitgepakt.
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Je koopt toch een game omdat je 'm wilt spelen? Dus dan ploft 'ie op de mat en zet je 'm in de kast ofzo? Ik ruk meteen de seal eraf en ren naar boven. Al is het maar om 10 minuten te kijken hoe het speelt en hoe het eruitziet.SacreBleu schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:03:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen? Als je de spellen nog niet hebt aangeraakt hoef je ook niet het seal te verwijderen. Ik heb hier ook een aantal BD's staan die ik nog niet heb uitgepakt.
Over die oplaadstations: ik gebruikte een USB verlengkabel, maar dat werkte vaak niet goed (vraagteken symbool in plaats van knipperende batterij). Laatst vond ik hier in huis een USB 230 lader. Aangezien ik rechts van me een stekkerblok heb liggen, hangt mijn controller eigenlijk bijna altijd aan de stroom. De verlengkabel zit, indien nodig, in mijn headset. Best relaxt zo.
[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 07-06-2015 07:13 ]
Nu zie ik dat die externe hdd's goedkoper zijn dan de interne...
Weet iemand of deze makkelijk open te maken zijn?
Verwijderd
ja, is totaal 3 minuten werk en ik heb 2 linker handen als het op techniek aan komt.Wazzup! schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:18:
Tijd voor een grotere hdd...
2tb eruit -> 500gb uit de ps4 --> 2 tb in de ps4, 500 gb in de externe hdd en klaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 08:22 ]
Verwijderd
Deze heb ik laatst ingebouwd en vele anderen ook.
Makkelijk en snel in te bouwen.
Mooi. ☺Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:21:
[...]
ja, is totaal 3 minuten werk en ik heb 2 linker handen als het op techniek aan komt.
2tb eruit -> 500gb uit de ps4 --> 2 tb in de ps4, 500 gb in de externe hdd en klaar.
Ik dacht misschien dat die 2.5 inch varianten niet open gemaakt konden worden omdat ze geperst of gelijmd zouden zitten. Maar als je ze gewoon open kan schroeven is dat wel zo handig.
Ja zoek even op Seagate in dit topic. Mesje ertussen en hij is open.Wazzup! schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:18:
Edit: Oh, al genoemd hierboven.
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 07-06-2015 09:39 ]
Verwijderd
Alleen vandaag nog 33% korting op Bloodborne in de PS Store:
https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306
Welke game speel jij dit weekend?
Gewoon, BF4 met de jongens van GoT. Wat anders?Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:26:
PlayStation NL
Alleen vandaag nog 33% korting op Bloodborne in de PS Store:
https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306
Welke game speel jij dit weekend?
[afbeelding]
Ja idd... domme vraag..ChrisLNFF schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:38:
[...]
Gewoon, BF4 met de jongens van GoT. Wat anders?
[ Voor 74% gewijzigd door poor Leno op 07-06-2015 11:49 ]
Ik gebruik voor de audio van mijn PS4 een Turtlebeach headset, namelijk de PX4. Echter de kabel tussen de headset en mijn controller heeft een breuk. De voice-chat komt niet of nauwelijks meer door. Nu wil ik een nieuw kabeltje gaan kopen maar weet iemand wat voor kabeltje dit is?
Alvast bedankt!
PSN : MaRkIeS1620
Volgens mij bedoel je zo'n kabelMarkiesV schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:53:
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op de volgende vraag :
Ik gebruik voor de audio van mijn PS4 een Turtlebeach headset, namelijk de PX4. Echter de kabel tussen de headset en mijn controller heeft een breuk. De voice-chat komt niet of nauwelijks meer door. Nu wil ik een nieuw kabeltje gaan kopen maar weet iemand wat voor kabeltje dit is?
Alvast bedankt!
Op de ps3 doet dezelfde dvd het prima. maakt niet uit of het bitstream of pcm is wat ik kies.
Vindt het vreemd dat de ps3 het wel kan en de ps4 niet. Overigens heeft de ps3 dit probleem wel in het verleden gehad en is dat later verholpen met een software upate.
Wil dus weten of ik een probleem ps4 heb of iedereen dit heeft. Gaat in het begin van de film nog aardig. Als je gaat skippen na volgende hoofdstuk wordt het erger. Na ongeveer 5 minuten als je de film start begint het probleem. Versterker is een Marantz SR7005 en aangesloten via HDMI.
Ben benieuwd.
The Order 1886 en Bloodborne.
Spelen mensen hier ook Air Mech Arena en wat vinden jullie er van.
Ik speel het met veel plezier.
1 van de weinige digi games die ik grijs ga spelen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Ik had em toen zelf als tip gepost in dit topic.
Dat deed ik vroeger ook, herkenbaar. Tegenwoordig heb ik echter al zo verschrikkelijk filmpjes bekeken dat ik wel weet hoe het eruit ziet. Dus soms gaat hij 'netjes' in de kast en komt hij er pas uit als ik er tijd of zin in heb.bram1984 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 07:08:
[...]
Je koopt toch een game omdat je 'm wilt spelen? Dus dan ploft 'ie op de mat en zet je 'm in de kast ofzo? Ik ruk meteen de seal eraf en ren naar boven. Al is het maar om 10 minuten te kijken hoe het speelt en hoe het eruitziet.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:17:
Air Mech Arena moet ik nog een keer gratis proberen.
Ik had em toen zelf als tip gepost in dit topic.
The order uitgespeeld, heb er aardig van genoten moet ik zeggen. Technisch echt heel goed; tijdens het hoofdstuk Agamemnon Rising valt echt op hoe sterk de engine wel niet is met z'n 4x MSAA. Je ziet hoe strak al die geometrie is, geen aliasing te bekennen. Ik heb dit nog niet in een andere game beter gezien. En dan te bedenken dat er zelfs hier ook xboys waren die probeerden aan te kaarten dat 1920x800@4xMSAA@30fps een downgrade is. Dit is zwaarder voor de hardware dan 1920x1080 met FXAA bv, en ziet er gewoon beter uit.
Inhoudelijk vond ik het verhaal wel interessant
Enig minpuntje vond ik de diversiteit/creativiteit in de gameplay. Het is toch vooral knallen, het verhaal volgen en tussendoor bossfights met quick-time events, hoewel dat laatste in deze game degelijk uitgewerkt is. Over de duur van de game heb ik niet echt klachten; ja er zijn games die langer duren, maar als ik naar de ubisoft games bijvoorbeeld kijk wordt ik niet vrolijk van een publisher die pronkt met 40 uur gameplay! Terwijl meer dan de helft bestaat uit nutteloze dingen verzamelen.
Ik hoop echt dat er een vervolg komt, hier ben ik niet zo zeker van. De game is nog steeds de miljoen niet gepasseerd wat niet direct overtuigend hoeft te zijn voor Sony. Een opvolger zou ik in ieder geval meteen op m'n wishlist zetten
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Ik heb gehoord dat hij wel LP's kan afspelen!tiguan schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:40:
Wat? Kan de PS4 geen CD's afspelen? Lol, dat wist ik niet eens. Mis 't niet hoor, maar ik had 't zo geprobeerd anders.
Staan wat filmpjes op youtube (bijv deze YouTube: How to disassemble your Seagate Expansion Portable 1TB Hard drive) vond het zeer gemakkelijk gaan en scheelde in mijn geval toch weer 18 euro met dezelfde schijf.Wazzup! schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:18:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik was het met je eens tot ik de game had uitgespeeld. Opzich blijft het verhaal prima, maar de 2e helft van de game voelde voor mij als een copy paste van het eerste deel. Vooral de bossfights..Trishul schreef op zondag 07 juni 2015 @ 18:26:
[...]
![]()
The order uitgespeeld, heb er aardig van genoten moet ik zeggen. Technisch echt heel goed; tijdens het hoofdstuk Agamemnon Rising valt echt op hoe sterk de engine wel niet is met z'n 4x MSAA. Je ziet hoe strak al die geometrie is, geen aliasing te bekennen. Ik heb dit nog niet in een andere game beter gezien. En dan te bedenken dat er zelfs hier ook xboys waren die probeerden aan te kaarten dat 1920x800@4xMSAA@30fps een downgrade is. Dit is zwaarder voor de hardware dan 1920x1080 met FXAA bv, en ziet er gewoon beter uit.
Inhoudelijk vond ik het verhaal wel interessantspoiler: Verhaalmet de onderlinge relaties tussen UIC, the order, rebels, Hastings enz. Storytelling is ook wel aardig gedaan, vooral vanaf chapter 3. De gunplay is ook heerlijk met vooral de three crown shotgun, dragoon revolver, thermite rifle en arc induction launcher. het verhaal heeft een duidelijk open einde, immers, Hastings zwerft nog gewoon rond als leider, en Galahad heeft de ware aard van Hastings niet kunnen bewijzen. Ook weten we niet wat er gebeurd is met Marquis en Isabeau. In ieder geval duidelijk een einde waar makkelijk een vervolg aan gegeven kan worden.
Enig minpuntje vond ik de diversiteit/creativiteit in de gameplay. Het is toch vooral knallen, het verhaal volgen en tussendoor bossfights met quick-time events, hoewel dat laatste in deze game degelijk uitgewerkt is. Over de duur van de game heb ik niet echt klachten; ja er zijn games die langer duren, maar als ik naar de ubisoft games bijvoorbeeld kijk wordt ik niet vrolijk van een publisher die pronkt met 40 uur gameplay! Terwijl meer dan de helft bestaat uit nutteloze dingen verzamelen.
Ik hoop echt dat er een vervolg komt, hier ben ik niet zo zeker van. De game is nog steeds de miljoen niet gepasseerd wat niet direct overtuigend hoeft te zijn voor Sony. Een opvolger zou ik in ieder geval meteen op m'n wishlist zetten. Ik kan de bron niet meer vinden, maar had ergens vaag gelezen dat the order bedoeld was als trilogy.
Eerlijk gezegd vond ik de final Boss wel kwalitatief uitermate teleurstellend. Het verhaal was ook maar middelmaat, het is het allemaal net niet. Open einde suggereert een deel 2 maar ik gok dat die nooit het daglicht zal zien, hoe prachtig de game ook is an sich.voxxel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:10:
[...]
Ik was het met je eens tot ik de game had uitgespeeld. Opzich blijft het verhaal prima, maar de 2e helft van de game voelde voor mij als een copy paste van het eerste deel. Vooral de bossfights..
Ik hoop dat er wel een vervolg komt. De setting van The Order is interessant, evenals de wapens, de visuele stijl en de karakters. De game doet het ook heel goed qua animaties, voice-overs en gezichten, waardoor het een erg filmisch karakter heeft. De nadelen aan het eerste deel - een korte speelduur, erg lineaire opzet en een aardig, maar niet echt goed verhaal - zouden ze voor het vervolg kunnen oplossen om er dan een echt tof spel van te maken. Ze hebben nu al het conceptwerk gedaan en een engine gebouwd die mooie beelden produceert. Veel reviews noemden ook dat dit spel met een tweede deel echt interessant zou kunnen worden. Een beetje zoals Assassin's Creed 1, waarbij de formule ook pas in deel 2 echt goed uit de verf kwam (en sindsdien te vaak herhaald is, maar dat terzijde).Akaendra schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:35:
[...]
Eerlijk gezegd vond ik de final Boss wel kwalitatief uitermate teleurstellend. Het verhaal was ook maar middelmaat, het is het allemaal net niet. Open einde suggereert een deel 2 maar ik gok dat die nooit het daglicht zal zien, hoe prachtig de game ook is an sich.
Dus ik hoop dat The Order: 1887 er komt, en dat dit vervolg alles wordt dat we hoopten dat 1886 zou worden.
Check bij je instellingen wat de PS4 doet met DTS. Hij kan het converteren naar bitstream of linear PCM.blueface schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:50:
Misschien hele domme vraag, maar heeft iemand anders ook problemen met de ps4 en het afspelen van dts es 6.1 (DVD). Ik krijg dan haperingen van het geluid en dat het niet goed aansluit bij het beeld (loopt achter).
Op de ps3 doet dezelfde dvd het prima. maakt niet uit of het bitstream of pcm is wat ik kies.
Vindt het vreemd dat de ps3 het wel kan en de ps4 niet. Overigens heeft de ps3 dit probleem wel in het verleden gehad en is dat later verholpen met een software upate.
Wil dus weten of ik een probleem ps4 heb of iedereen dit heeft. Gaat in het begin van de film nog aardig. Als je gaat skippen na volgende hoofdstuk wordt het erger. Na ongeveer 5 minuten als je de film start begint het probleem. Versterker is een Marantz SR7005 en aangesloten via HDMI.
Ben benieuwd.
Oh vet, dan ga ik gelijk m'n vinyl uit de kast halenVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 07:36:
[...]
Ik heb gehoord dat hij wel LP's kan afspelen!
Maatje van me heeft deze, werkt perfect. Zodra zijn controller leeg is steekt hij hem erin en pakt de andere eruit die volledig is opgeladen en hij kan meteen weer doorgaan. Hangen allemaal ook heel netjes.ralph075 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:39:
[...]
Vind deze niet echt ideaal, moet vaak nog best 'rommelen' voordat de micro-usb goed zit.
Vraag me weleens af of deze beter werkt:
[afbeelding]
"maakt niet uit of het bitstream of pcm is wat ik kies"Kashika schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:06:
Check bij je instellingen wat de PS4 doet met DTS. Hij kan het converteren naar bitstream of linear PCM.
Nickname does not reflect reality
Heb ik gedaan. Maakt geen verschil of het linear PCM of Bitstream is. Normaal dts doet het prima. Alleen dts ex 6.1 vindt ie niet leuk.Kashika schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:06:
[...]
Check bij je instellingen wat de PS4 doet met DTS. Hij kan het converteren naar bitstream of linear PCM.
Ik heb deze ook al 4 maanden, ziet er echt goed uit en ik ben er super blij mee.djmelvee schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:51:
[...]
Maatje van me heeft deze, werkt perfect. Zodra zijn controller leeg is steekt hij hem erin en pakt de andere eruit die volledig is opgeladen en hij kan meteen weer doorgaan. Hangen allemaal ook heel netjes.
Je moet de controller wel goed erin stoppen, maar zodra hij erin zit gaat het lampje branden zodat je ziet dat hij oplaadt.
Hij staat keistoer naast mijn TV, tot nu toe niks te klagen.
Het jammere is dat zo'n ding ook praktisch nodig is bij de PS4. De accuduur van de DS4 is echt dramatisch. Ik vermoed dat dat ledje i.c.m. de Audio functie (waarvan ik hoop dat er niets mee gebeurd als er geen koptelefoon is aangesloten maar ik mijn twijfels over heb) er wat mee te maken heeft.sanre4l schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:45:
[...]
Ik heb deze ook al 4 maanden, ziet er echt goed uit en ik ben er super blij mee.
Je moet de controller wel goed erin stoppen, maar zodra hij erin zit gaat het lampje branden zodat je ziet dat hij oplaadt.
Hij staat keistoer naast mijn TV, tot nu toe niks te klagen.
Jazeker. Zat er nog aan te denken een paar weken terug de PS3 versie op te pikken toen ik Tokyo was maar besloot om toch maar die paar weken te wachten.mxmemx schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:13:
Iemand van plan Jstars victory Vs+ te halen?
"21 jaar DSL!"
Wat vind je dramatisch? Ik kan er echt lang mee gamen (enkele uren, krijg vrijwel nooit de melding dat die bijna leeg is ofzo). Het LEDje heb je al wel zwakker gezet?Cyleo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:53:
[...]
Het jammere is dat zo'n ding ook praktisch nodig is bij de PS4. De accuduur van de DS4 is echt dramatisch. Ik vermoed dat dat ledje i.c.m. de Audio functie (waarvan ik hoop dat er niets mee gebeurd als er geen koptelefoon is aangesloten maar ik mijn twijfels over heb) er wat mee te maken heeft.
PSN: Maichel
Hij staat gedempt. En dramatisch vind ik 8 uur. Misschien verwend door de 40 uur van de DS3 (hoewel ik daar niet naar terug zou willen), maar ik vind het wel vervelend dat hij nu naar iedere sessie eigenlijk aan de lader moet. Het is echt een first-world problem, maar tochMaichel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:19:
[...]
Wat vind je dramatisch? Ik kan er echt lang mee gamen (enkele uren, krijg vrijwel nooit de melding dat die bijna leeg is ofzo). Het LEDje heb je al wel zwakker gezet?
Hmm ok, 8 uur is wat ik ook wel haal ja. Ja de DS3 was inderdaad een ander verhaal, zeker waarCyleo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:21:
[...]
Hij staat gedempt. En dramatisch vind ik 8 uur. Misschien verwend door de 40 uur van de DS3 (hoewel ik daar niet naar terug zou willen), maar ik vind het wel vervelend dat hij nu naar iedere sessie eigenlijk aan de lader moet. Het is echt een first-world problem, maar toch
Er zijn wel guides om er een sterkere accu in de zetten, maar dat moet je ook maar willen natuurlijk...
PSN: Maichel
Ik heb een USB ladertje met kabel in een stekkerblok naast mijn stoel. Eigenlijk zit mijn controller daar onafgebroken in. Idee?Cyleo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:21:
[...]
Hij staat gedempt. En dramatisch vind ik 8 uur. Misschien verwend door de 40 uur van de DS3 (hoewel ik daar niet naar terug zou willen), maar ik vind het wel vervelend dat hij nu naar iedere sessie eigenlijk aan de lader moet. Het is echt een first-world problem, maar toch
It's dogged that does it
8 uur is zeker laag, maar vergeet niet dat er meer techniek inzit dan in de DS3.Cyleo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:21:
[...]
mijn oplossing: als ik zie dat de controller nog maar 1 streepje heeft dan na mijn gamesessie dan stop ik de controller in mijn telefoon oplader voordat ik na bed ga. dan is de controller weer helemaal vol voor de volgende ronde. lange speelsessies heb ik niet, maximaal 3 uur, maar meestal game ik 1 tot 2 uur per sessie. Ik heb 2 controllers, dus mocht ik echt in problemen komen kan ik nog altijd switchen naar mijn reserve controller.
nothing stops this train
GamiQ, de game notes app met game maps!
Meestal is 8 uur wel genoeg maar als ie echt leeg is leg ik zo accu pack naast me op de bank en een kabel naar de DS4. Ben je toch soort van draadloos
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
psn: t-zakje
Veel moois over gehoord en o.a. voorbij gekomen in de docu Indie Game: The Movie.
En het leukste is dat de game gratis is voor Plus.
[ Voor 5% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 08-06-2015 16:13 ]
Shikata ga nai.
Ja, ik leg hem nu gewoon na iedere sessie aan de kabel. Alsnog bedraad gamen vind ik dan ook weer zo'n stap terugbram1984 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:39:
[...]
Ik heb een USB ladertje met kabel in een stekkerblok naast mijn stoel. Eigenlijk zit mijn controller daar onafgebroken in. Idee?
Jemig zeg, had ik het gisteren maar niet over dat ik graag een vervolg wilde zien op the Order... RaD gaat multiplatform waardoor de kans op een The Order: 1887 een stuk kleiner is geworden
Hangt er vanaf waar de rechten liggen en wie de code heeft. Lijkt me niet onlogisch dat ze gewoon verder gaan met The Order als ze genoeg verkocht hebben.Trishul schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:48:
http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer
Jemig zeg, had ik het gisteren maar niet over dat ik graag een vervolg wilde zien op the Order... RaD gaat multiplatform waardoor de kans op een The Order: 1887 een stuk kleiner is geworden
Overigens heb ik er zelf weinig problemen mee. Meer budget bij een topontwikkelaar, betekend nog betere games. Stel dat ze dit hadden gedaan met The Order, dan had daar zeker MP in gezeten en misschien ook een langer verhaal.
Ik stoorde me na uitspelen enorm aan de replay-value (of gebrek eraan)
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 08-06-2015 17:53 ]
In het interview geven ze aan dat de engine in-house blijft (jammer, maar goed, ND is een betere aan het bouwen). Sony is de eigenaar van de IP, maar ik denk niet dat ze dan de IP doorgeven aan een andere studio, de game heeft denk ik niet genoeg verkocht, hoewel RaD zelf aangeeft dat ze momenteel dicht in de buurt zitten van de hoeveelheid die ze wilden verkopen. Dit lijkt dus helaas op een gevalletje Heavenly Sword.Martinspire schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:52:
[...]
Hangt er vanaf waar de rechten liggen en wie de code heeft. Lijkt me niet onlogisch dat ze gewoon verder gaan met The Order als ze genoeg verkocht hebben.
Overigens heb ik er zelf weinig problemen mee. Meer budget bij een topontwikkelaar, betekend nog betere games. Stel dat ze dit hadden gedaan met The Order, dan had daar zeker MP in gezeten en misschien ook een langer verhaal.
Ik stoorde me na uitspelen enorm aan de replay-value (of gebrek eraan)
10 second ninja DONE
Na het lezen van de comments hier over geen CD, dacht "huh wtf ik heb laatst met dit ding nog ceedeetjes gedraaid"
Douw er nu eentje in (origineel), en verdomd: "niet ondersteunde disc" !
Dat is met de laatste update gekomen ofzo!
Ben echt not amused, heb juist darom geen cd speler meer staan, voor die paar cd's die ik af en toe nog draai "want heb een PS die t kan spelen"
Maar niet dus! Zwaar -10 voor Sony!
Deze is ook funded (of iig ruim over target
[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 08-06-2015 20:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link