Holy shit. Beide Metro's zijn nu maar € 9,99 per stuk. Ik heb ze al uitgespeeld, maar nu twijfel ik toch wel.
Verwijderd
Of 15 euro voor beide (digitaal).bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:32:
Holy shit. Beide Metro's zijn nu maar € 9,99 per stuk. Ik heb ze al uitgespeeld, maar nu twijfel ik toch wel.
Ik ga vanavond weer verder met de witcher. Tijdje laten liggen omdat ik er niet goed in kwam. Dus straks even herpakken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 18:57 ]
Iemand, pls?SavageBrother schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:16:
pricewatch: Turtle Beach Call Of Duty: Advanced Warfare Ear Force
Iemand ervaring met dit ding? Of iets waarmee ik het kan vergelijken?
It's dogged that does it
Verwijderd
Ik heb ook een tijdje met een goeie surround headset gegamed.
Het werkt opzich perfect , maar ik game toch liever met het geluid over mijn speakers.
Het werkt opzich perfect , maar ik game toch liever met het geluid over mijn speakers.
Ik heb zelf een Sharkoon X-tatic SR, gamet erg fijn vind ik zelf. Ik heb bewust voor een bekabelde headset gekozen zodat hij niet steeds opgeladen moet worden etc.
Heb deze nu al een paar jaar en ben er zeer tevreden over. Headsets met surround zijn sowieso erg fijn wanneer er iemand bijvoorbeeld achter of boven je hoort lopen hoor je het in de headset ook op de juiste plaats
Edit: zie dat de headset die jij aangeeft wel wat goedkoper is. De mijne was iets meer dan €100 toen ik hem kocht, not sure.
pricewatch: Sharkoon X-Tatic SR
[ Voor 17% gewijzigd door Pannekoek_NL op 17-06-2015 19:23 ]
Savage.. tssss ga je nu CoD gear kopen om te Battlefielden?
Dan is het echt een no-brainer. Samen met de eerste Half-Life de beste SP shooters die ik ooit gespeeld heb.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:57:
[...]
Of 15 euro voor beide (digitaal).
Ik ga vanavond weer verder met de witcher. Tijdje laten liggen omdat ik er niet goed in kwam. Dus straks even herpakken.
Zijn er hier al mensen die hebben gestoeit met de media player en dan specifiek geprobeerd spul af te spelen vanaf een PC? De media player kan wel mijn PC vinden, maar hij kan niet connecten omdat m'n pc de verbinding vanaf de PS4 niet ondersteunt (althans, dat komt vanuit de app). M'n media drive is gewoon shared voor iedereen in me netwerk, m'n KodiPi en tablet met Kodi doen het prima. Wel gekeken in de options, maar zoveel opties heeft het niet
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb de media player aan de praat gekregen, maar helaas zit er geen support in voor losse .srt bestanden.
Dus op het moment heb ik er nog niet zoveel aan.
Ik heb een Losse Western Digital Live HD streamer, maar gister wel even een film gekeken via de PS4. Mijn NAS zag hij gewoon direct en kon ook gewoon alles gelijk afspelen (wat af te spelen was). films met alleen DTS geluid erin kan hij wel afspelen, maar alleen geen audio. Alleen Dolby Digital wordt op het moment ondersteund als "high end" geluidsbron.
Ik hoop ieder geval dat ze qua geluid nog minimaal DTS eraan toevoegen.
Ik hoop ieder geval dat ze qua geluid nog minimaal DTS eraan toevoegen.
Ik heb net de media speler op mijn PS4 gedownload. Ik heb een Airport extreme in mijn meterkast met daar een 2TB schijf aan hangen. Deze schijf is vanaf al mijn andere apparaten te vinden/benaderen(allemaal Apple). Mijn PS4 kan hem helaas niet vinden.
Is dit een Apple-Sony probleem of moet ik ergens nog een instelling inschakelen?
Is dit een Apple-Sony probleem of moet ik ergens nog een instelling inschakelen?
Hier is je antwoordNico111 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:03:
Ik heb net de media speler op mijn PS4 gedownload. Ik heb een Airport extreme in mijn meterkast met daar een 2TB schijf aan hangen. Deze schijf is vanaf al mijn andere apparaten te vinden/benaderen(allemaal Apple). Mijn PS4 kan hem helaas niet vinden.
http://store.apple.com/us...extreme/QKHUCYTYUDXP9T7DH
No-go helaas.
Heb net ps3 mediaserver geïnstalleerd. Ps4 wordt herkend en kan ook foto's kijken etc. Ik zie ook alle videobestanden staan. Maar geen enkel mkv bestand kan worden afgespeeld. Ik krijg steeds de melding: kan het medium niet afspelen. Ook via de map #-transcode-# lukt het niet om iets af te spelen. Zou het te maken kunnen hebben met codecs?
Inmiddels codecs van shark007 geïnstalleerd, maar niets veranderd. Het lukt me niet om video's af te spelen...
Zowel avi als mkv bestanden. (kan het medium niet afspelen).
Edit: enige videobestanden die wel af en toe afgespeeld werden was een 3gp bestand en mp4. Sommige deden het maar bij anderen kreeg ik weer dezelfde melding.
Edit2: Plex werkt gelijk prima. De mkv's met ingebakken ondertiteling worden goed afgespeeld (mits Dolby). Alleen wordt de ondertiteling niet weer gegeven.
Ik heb geen pass verder, dus gebruik liever ps3 mediaserver of Universial mediaserver. Maar deze blijven beiden de melding geven: Kan het medium niet afspelen...
Kan iemand mij op weg helpen met 1 van deze 2 mediaservers?
Inmiddels codecs van shark007 geïnstalleerd, maar niets veranderd. Het lukt me niet om video's af te spelen...
Edit: enige videobestanden die wel af en toe afgespeeld werden was een 3gp bestand en mp4. Sommige deden het maar bij anderen kreeg ik weer dezelfde melding.
Edit2: Plex werkt gelijk prima. De mkv's met ingebakken ondertiteling worden goed afgespeeld (mits Dolby). Alleen wordt de ondertiteling niet weer gegeven.
Ik heb geen pass verder, dus gebruik liever ps3 mediaserver of Universial mediaserver. Maar deze blijven beiden de melding geven: Kan het medium niet afspelen...
[ Voor 62% gewijzigd door Monda op 18-06-2015 10:41 ]
PSN: Mondaatje
Ook ik baal hier enorm van. Ik kwam wel zojuist deze link tegen, maar ik ben nog niet in staat geweest om dit te testen.Poulske schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:29:
Ik heb de media player aan de praat gekregen, maar helaas zit er geen support in voor losse .srt bestanden.
Sommige series kijk ik toch liever met subs.
Dat zal er ook wel niet komen in de toekomst.. Iets met illegale bestandenPoulske schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:29:
Ja ik hoor van veel mensen dat ze echt de moeite waard zijn. Ook een erg mooie prijs voor die 2 samen!Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:57:
[...]
Of 15 euro voor beide (digitaal).
[ Voor 35% gewijzigd door 0xrubennft op 17-06-2015 21:32 ]
Okee bedankt voor je hulp. Dat is jammer. Er komt binnenkort denk ik een raspberry en dan is dit probleem dus ook opgelost.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:07:
[...]
Hier is je antwoord:
http://store.apple.com/us...extreme/QKHUCYTYUDXP9T7DH
No-go helaas.
Was meer dat ie in de aanbieding was, zag nu dat 'ie ook bij de MM voor €50,- te halen is.poor Leno schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:30:
[...]
Savage.. tssss ga je nu CoD gear kopen om te Battlefielden?
It's dogged that does it
Tot wanneer loopt deze korting van de metro games? Ik krijg het namelijk hier vanuit mijn vakantie niet voor elkaar om online die game aan te schaffen.. Er staat steeds "er ging iets mis", maar meer ook niet. 
Nervermind, het staat er nota bene onder...
Nervermind, het staat er nota bene onder...
[ Voor 12% gewijzigd door Slaapje op 18-06-2015 03:41 ]
To dare is to do
Weet iemand of dit soort aanbiedingen vaker voorbij zullen komen? De PS4 met 2 controllers kost op dit moment minimaal €419 volgens de pricewatch.smok84 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:11:
Eindelijk knoop doorgehakt en ik ga ook een ps4 aanschaffen.
Mooie actie nu bij de mediamarkt en bol.com.
ps4 + 2 controllers voor 359 euro.
Gewoon rösti
Die aanbiedingen komen vaker voor. Houdt bij bestellen bij de mediamarkt er rekening mee dat ze de levertijd (next day) waarschijnlijk niet gaan halen. Ik heb dezelfde besteld maar ze hebben het helemaal niet op voorraad ondanks dat dat op de website wel staat aangegeven. Ik moet nog even een shop survey invullen.mno schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:10:
[...]
Weet iemand of dit soort aanbiedingen vaker voorbij zullen komen? De PS4 met 2 controllers kost op dit moment minimaal €419 volgens de pricewatch.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik kan je vertellen dat dit super werktEdzeau schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:21:
[...]
Ook ik baal hier enorm van. Ik kwam wel zojuist deze link tegen, maar ik ben nog niet in staat geweest om dit te testen.
Sommige series kijk ik toch liever met subs.
PSN: KeaveXL
Divinity Original Sin al in oktober!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Project Morpheus E3 2015
http://youtu.be/pXej_ITApt4
RIGS Gameplay
http://youtu.be/-ZhgGjNHcho
Wayward sky Gameplay
http://youtu.be/58rPwked2N4
http://youtu.be/pXej_ITApt4
RIGS Gameplay
http://youtu.be/-ZhgGjNHcho
Wayward sky Gameplay
http://youtu.be/58rPwked2N4
[ Voor 21% gewijzigd door SC4RF4C3 op 18-06-2015 11:00 ]
Personal note: 
http://www.ign.com/articl...s-effect-trilogy-remaster
Niet dat ik het realistisch verwachtte, maar gezien geruchten en vragen die de developers gesteld hadden was er toch een sprankje hoop.
Acht ja, dan de ps3 maar eens uit het stof halen
http://www.ign.com/articl...s-effect-trilogy-remaster
Niet dat ik het realistisch verwachtte, maar gezien geruchten en vragen die de developers gesteld hadden was er toch een sprankje hoop.
Acht ja, dan de ps3 maar eens uit het stof halen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
nou doei
Al het offtopic geleuter is bij deze verwijderd
Al het offtopic geleuter is bij deze verwijderd
[ Voor 162% gewijzigd door Chaoss op 18-06-2015 17:59 ]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Anyway, ik moet nog even snel door de 3 DLC gebieden van Dark Souls 2 spelen, Arkham Knight komt een week eerder dan ik dacht.
Uncharted 4 wordt dus waarschijnlijk 30fps single player en 60fps multiplayer.
Prima wat mij betreft. Steady 30fps heb ik liever dan inleveren op IQ en 60fps.
Prima wat mij betreft. Steady 30fps heb ik liever dan inleveren op IQ en 60fps.
offtopic
Gamersyde heeft trouwens high-bitrate HQ footage van de Uncharted stage demo.
http://www.gamersyde.com/..._stage_demo-35005_en.html
Gamersyde heeft trouwens high-bitrate HQ footage van de Uncharted stage demo.
http://www.gamersyde.com/..._stage_demo-35005_en.html
[ Voor 49% gewijzigd door Chaoss op 18-06-2015 18:00 ]
Verwijderd
In Netflix en met mijn UPC TV systeem kan ik zelf de ondertitels aan en uit zetten:
Probleem opgelost.
Probleem opgelost.
Vooral dit soort dingen inderdaad. Een center speaker lost al veel op, maar in sommige films blijft het gewoon lastig. Bij V for Vedetta heb ik er ook soms moeite mee, zeker omdat je daar de mond ook niet kan zien.Sloebie schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Dus in actie films waar de explosies luider zijn dan de conversaties kan jij nog steeds alles volgen?
In thrillers waar in gefluisterd word, en de muziek luider word, en er half gejankt word kan jij ook nog steeds alles volgen?
In the Dark Knight rises kon jij Bane 100% goed volgen?
Lekker simpel..Aaargh! schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:41:
[...]
Als je wilt lezen, waarom pak je dan niet een boek ? Zo strontvervelend van die tekst dwars door je beeld heen, voor mij verpest het de film gewoon en is DE reden om niet meer naar de bioscoop te gaan.
Ik heb bv echt geen probleem met de engelse taal maar kijk regelmatig films in de late uren. Vaak zijn de geluidseffecten in verhouding tot stemmen zo hard dat ik graag subs heb om het volume niet keihard te hoeven zetten
edit: hmm volgende keer even verder lezen, ben niet de enige dus
Hey me2, wel grappig zo'n npc die denkt de hoofdrol te spelenAaargh! schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:05:
[...]
Bullshit. Ik ben duidelijk de hoofdrolspeler van deze wereld, alles is een first-person view vanuit mijn oogpunt. Voor zover ik weet zijn jullie niet meer dan NPC's.
[ Voor 27% gewijzigd door Mutatie op 18-06-2015 12:59 ]
Jij kijkt zeker nooit wegmisbruikers of Rob GeusAaargh! schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:49:
[...]
Besides, Nederlanders die geen Engels kunnen, bestaan die nog ?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In 1 keer goed geradendvdkiwi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:01:
[...]
Jij kijkt zeker nooit wegmisbruikers of Rob Geus
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Nog zo'n zeeer interessante game die ondergesneeuwd is tussen het TLG, UC4, Horizon, Dreams enz. geweld:
Lijkt een beetje op Air Mech Arena.Trishul schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:08:
Nog zo'n zeeer interessante game die ondergesneeuwd is tussen het TLG, UC4, Horizon, Dreams enz. geweld:
[video]
Dat spel is echt meesterlijk.
Dit lijkt me ook zeer zeker een leuke game te worden.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Heerlijk al die overkill aan particle en lightning effecten, doet me denken aan Resogun, ook een game van Housemarque.
Ik dacht direct aan Helldivers.crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:09:
[...]
Lijkt een beetje op Air Mech Arena.
Dat spel is echt meesterlijk.
Dit lijkt me ook zeer zeker een leuke game te worden.
Inderdaad
oeehhh ooeeehhh later even thuis een kijkje nemen en aanschaffen maybe..
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Alienation was vorig jaar tijdens de Gamescom aangekondigd:
https://www.youtube.com/watch?v=XKc4G-gSSeY
https://www.youtube.com/watch?v=XKc4G-gSSeY
Ik zit al een tijdje na te denken om en PS4 aan te schaffen, maar ik kan niet zoveel games vinden die mij aanspreken. Mijn voorkeur gaat uit naat strategie, actie en RPG. Shooters heb ik wat minder mee.
Als ik kijk naar de games die mij wel aanspreken dan zijn dat:
Diablo 3: RoS << Heb ik eigenlijk voor op de PC
Bloodborne
Last of Us
Verder vindt ik niet zo veel.
Games als Call of Duty, Battlefield en Destiny dan zijn dat allemaal shooters.
Fifa trekt mij niet en the Witcher en GTA V heb ik op de PC.
Zijn er soms nog pareltjes die ik gemist heb?
Daarnaast zie ik wel een aantal toffe games eraan komen zoals:
For Honor
Horizon: New Dawn
Fallout 4
Bloodborne
Last of Us
For Honor
Fallout 4
Ik heb me goed vermaakt met Shadow of Mordor, die is nu vrij goedkoop te krijgen en volgende week komt Batman uit. Maar dit zijn beide games die ook op de pc te spelen zijn, dus ligt er dan maar helemaal aan wat voor gamer je bent of het loont om een PS4 aan te schaffen daarvoor.
PSN, Twitter: NNY1980
Ik heb nu ook al een PS3, maar al heel lang geen games meer aangeschaft en meer richting de PC gegaan.Nny schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:35:
Ik heb me goed vermaakt met Shadow of Mordor, die is nu vrij goedkoop te krijgen en volgende week komt Batman uit. Maar dit zijn beide games die ook op de pc te spelen zijn, dus ligt er dan maar helemaal aan wat voor gamer je bent of het loont om een PS4 aan te schaffen daarvoor.
Ik mis een beetje het op de bank hangen en lekker gamen zoals ik dat deed met de PS3. Dat wil ik dus terug hebben met de PS4.
Met Batman had ik erg een dejavu gevoel met een eerdere versie voor op de PC, maar die vond ik wel goed. Shadow of Mordor kan ik ook wel even naar kijken.
Verwijderd
Ik heb ook erg veel zin om Batman op de PS4 te spelen. Ik ga er volop van genieten.
Ik heb de duurste digitale versie en er zitten veel leuke extra's bij. Extra missies en
hopelijk een leuk dynamisch PS4 thema.
De vorige Batman games heb ik nog op de inmiddels antieke Xbox 360 uitgespeeld.
Tot die tijd ga ik nog andere spellen spelen zoals de legendarische Resident Evil Remake.
Ik heb de duurste digitale versie en er zitten veel leuke extra's bij. Extra missies en
hopelijk een leuk dynamisch PS4 thema.
De vorige Batman games heb ik nog op de inmiddels antieke Xbox 360 uitgespeeld.
Tot die tijd ga ik nog andere spellen spelen zoals de legendarische Resident Evil Remake.
- God of War 3 remasteredXanthian schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:13:
Ik zit al een tijdje na te denken om en PS4 aan te schaffen, maar ik kan niet zoveel games vinden die mij aanspreken. Mijn voorkeur gaat uit naat strategie, actie en RPG. Shooters heb ik wat minder mee.
Bloodborne
Last of Us
For Honor
Fallout 4
- Infamous Second Son
- Infamous First Light
- Helldivers
- Resogun
- The Order... (persoonlijk)
- en nog een aantal waar ik even niet op kan komen...
Is psn down of zijn er problemen bij UPC (Ziggo).
Kan al dagen niet online..
Verwijderd
Net nog met de PS4 op PSN geweest.Ilias1991 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:06:
Is psn down of zijn er problemen bij UPC (Ziggo).
Ik heb vandaag een defecte PS4 binnen gekregen, één waar een klein jongentje iets anders dan schijfjes de blue-ray drive in heeft weten te krijgen.
Niet zo'n probleem... andere drive er in en klaar, maar weet iemand toevallig als je een Blu ray drive BD-860 kan uitwisselen met een Blu ray drive BD-490 en visa versa? Er zit een BD-490 rev. A in, maar ik kan alleen snel aan een BD-860 komen.
Niet zo'n probleem... andere drive er in en klaar, maar weet iemand toevallig als je een Blu ray drive BD-860 kan uitwisselen met een Blu ray drive BD-490 en visa versa? Er zit een BD-490 rev. A in, maar ik kan alleen snel aan een BD-860 komen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dishonored 2!Trishul schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:39:
[...]
- God of War 3 remastered
- Infamous Second Son
- Infamous First Light
- Helldivers
- Resogun
- The Order... (persoonlijk)
- en nog een aantal waar ik even niet op kan komen...
Verwijderd
PlayStation NL
Maak kans op 5 jaar PS Plus lidmaatschap met deze leuke wedstrijd op het PS Forum:
http://community.eu.plays...hattenjacht/td-p/23316023
Mooie, maar moeilijke wedstrijd.
Maak kans op 5 jaar PS Plus lidmaatschap met deze leuke wedstrijd op het PS Forum:
http://community.eu.plays...hattenjacht/td-p/23316023
Mooie, maar moeilijke wedstrijd.
Het topic is weer terecht!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik weet niet of je 'm al gespeeld hebt, maar is Darksiders II niks voor je?Xanthian schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:13:
Ik zit al een tijdje na te denken om en PS4 aan te schaffen, maar ik kan niet zoveel games vinden die mij aanspreken. Mijn voorkeur gaat uit naat strategie, actie en RPG.
Daar komt binnenkort ook een remaster van.
Best een toffe actie-adventure game met veel rpg invloeden en een goede lange single player.
Was het weg dan ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
We kregen van de mods op ons flikker dat er teveel geneuzel was
Waarover?poor Leno schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:37:
We kregen van de mods op ons flikker dat er teveel geneuzel was
Komt Darksiders II op de PS4? Heb die game gespeeld op de PC. Hele vette game.dvdkiwi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:06:
[...]
Ik weet niet of je 'm al gespeeld hebt, maar is Darksiders II niks voor je?
Daar komt binnenkort ook een remaster van.
Best een toffe actie-adventure game met veel rpg invloeden en een goede lange single player.
Yes! Inclusief alle DLC
Dat is wel bruut. Want wil over tijdje PS4 met Batman Arkham Knight kopeng!
Ik zit me nog steeds af te vragen of die battlefront gameplay wel echt op een ps4 draaide. Het zag er te goed uit, vooral als dit op 60fps draait zoals we gewend zijn van DICE. Ben benieuwd of het nu 900 of 1080p draait.
1080p60
En je ziet ook de PS4 buttons tijdens het spelen
Waarom denken mensen dat dit niet kan? Het spel is mede ontwikkeld voor de PS.. Zwaar geoptimaliseerd ervoor
En je ziet ook de PS4 buttons tijdens het spelen
Waarom denken mensen dat dit niet kan? Het spel is mede ontwikkeld voor de PS.. Zwaar geoptimaliseerd ervoor
Nog een game confirmed voor herfst 2015:
Info: http://blog.eu.playstatio...railer-debuts-at-e3-2015/
We hebben dus nu releasedates voor everybody's gone to the rapturen en deze, nu nog rime, the witness en nms...
Info: http://blog.eu.playstatio...railer-debuts-at-e3-2015/
We hebben dus nu releasedates voor everybody's gone to the rapturen en deze, nu nog rime, the witness en nms...
Omdat trailers en "gameplay" filmpjes welke ( ver) voor de release worden uitgegeven bijna altijd te mooi zijn, zeker als je ze veregelijkt met de versie die daadwerkelijk uitkomt.poor Leno schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:35:
Dat wijst het verleden wel uit
Zoals bij iedere game denk ik: eerst zien, dan geloven
Het ziet er erg goed uit, mooier nog dan BF4. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat DICE de PS4 hardware en sdk nu beter beheerst, de Frostbite engine volwassener is geworden en we intussen 2 jaar verder zijn.
Het zal ook schelen dat het max. 40 spelers is en niet 64. Het kan best zijn dat het intern draait op 900p en upscaled wordt naar 1080p. Dat boeit me eerlijk gezegd niets. Als het uiteindelijke product er echt zo uit ziet vind ik dat een knap staaltje werk.
De 'downgrade' viel me trouwens wel op bij de gameplay demo van The Division. De reveal was ongetwijfeld op een high-end PC en deze op een console. Ziet er nog steeds erg goed uit hoor maar niet zo scherp als de reveal in 2013.
Het zal ook schelen dat het max. 40 spelers is en niet 64. Het kan best zijn dat het intern draait op 900p en upscaled wordt naar 1080p. Dat boeit me eerlijk gezegd niets. Als het uiteindelijke product er echt zo uit ziet vind ik dat een knap staaltje werk.
De 'downgrade' viel me trouwens wel op bij de gameplay demo van The Division. De reveal was ongetwijfeld op een high-end PC en deze op een console. Ziet er nog steeds erg goed uit hoor maar niet zo scherp als de reveal in 2013.
[ Voor 19% gewijzigd door kazuka op 18-06-2015 22:05 ]
Dat kan ook komen omdat ze er vanuit gaan dat niet veel mensen Battlefront zullen kopen.kazuka schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:04:
Het zal ook schelen dat het max. 40 spelers is en niet 64.
Zo kunnen ze toch hun servers vullen.
Leno, kom er maar in
dvdkiwi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:35:
[...]
Dat kan ook komen omdat ze er vanuit gaan dat niet veel mensen Battlefront zullen kopen.
Leno, kom er maar in
Geloof er geen zak van dat wat tijdens de ps4 e3 show geshowed werd van star wars echt op ps4 was.
Zag er te strak en mooi uit. Geen aliasing te zien. En hele hoge textures. Als deze game echt 1080p60 wordt zal het zonder enige vorm van anti aliasing of hooguit lichte fxaa zijn. Dit zag eruit als pc met 4x of 8xmsaa.
Ik zou ermaar vanuit gaan dat dit niet ps4 is. Mocht het zo zijn dan was je erop voorbereid. Is het wel zo op ps4 kan je alleen maar blij zijn.
Maar moeten niet ineens doen alsof de ps4 ultra pc beelden kan vertonen.
Hardline werd op e3 ook 1080p60 beloofd onstage. En beweerde dat de beta 1080p was... leugens alom. Ik gok op 900p 60 met medium pc graphics. En dat wat we gezien hebben echt ultra beelden waren van pc met hoge AA oplossing.
Zag er te strak en mooi uit. Geen aliasing te zien. En hele hoge textures. Als deze game echt 1080p60 wordt zal het zonder enige vorm van anti aliasing of hooguit lichte fxaa zijn. Dit zag eruit als pc met 4x of 8xmsaa.
Ik zou ermaar vanuit gaan dat dit niet ps4 is. Mocht het zo zijn dan was je erop voorbereid. Is het wel zo op ps4 kan je alleen maar blij zijn.
Hardline werd op e3 ook 1080p60 beloofd onstage. En beweerde dat de beta 1080p was... leugens alom. Ik gok op 900p 60 met medium pc graphics. En dat wat we gezien hebben echt ultra beelden waren van pc met hoge AA oplossing.
[ Voor 1% gewijzigd door v8power67 op 19-06-2015 01:11 . Reden: Typos alom. ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Denk dat je het goed bedoelt, maar aliasing is juist kartelvorming. Anti-aliasing zorgt er dus voor dat die kartels "smooth" worden. Waarschijnlijk bedoel je dat er geen aliasing te zien is?v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 01:08:
Geloof er geen zak van dat wst tijdens de ps4 e3 show geshowed werd van star wars echt op ps4 was.
Zag er te strak en mooi uit. Gewn aliasing te zien. En hele hoge textures. Als deze game echt 1080p60 wordt zal het zonder enige vrom van aliasing of hooguit lichte fxaa zijn. Dit zag eruit als pc met 4x of 8xmsaa. Ik zou ermaar vanuit gaan dat dit niet ps4 is. Mocht het zo zijn dan was je erop voorbereid. Is het wel zo op pa4 kan je alleen maar blij zijn.
Edit: ah je hebt het al aangepast, nvm.
Battlefront was gewoon speelbaar op E3 en wel op de PS4 (zoek maar even op youtube naar hands on impressies).. Ziet er dus gewoon zo uit op PS4.
PSN ID: Beest41
Eerst zien dan geloven. Vlak voor release xbox one draaide de meeste games op shows op dikke pcs. Maar mocht dit echt ingame ps4 zijn i will eat crow!SCARfaceE schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 01:14:
Battlefront was gewoon speelbaar op E3 en wel op de PS4 (zoek maar even op youtube naar hands on impressies).. Ziet er dus gewoon zo uit op PS4.
Ga hem wel halen btw.
Even iets anders. Er is van uncharted4 blijkbaar achter de schermen een extended demo van de e3 footage getoond. En die sxhijnt zeer bjzar te zijn.
http://3ebd2a0c0ea48a333a...1080_q85_crop_upscale.jpg
http://3ebd2a0c0ea48a333a...ation-841,329_upscale.jpg
Plus een gifje :
http://i.imgur.com/ujCKdr3.gif
Ziet er fenomenaal uit.
For reasons best known to Sony, the best thing at E3 was the longer version of its E3 Uncharted 4 demo that it didn't show at the conference. Behind closed doors, an extended version of the truck chase continued the sequence and raised the bar so high it might well break all other games.
What happens is impossible to describe without falling into hyperbole because holy Christ I nearly lost my shit, with gameplay that almost seemed to be mocking your ability to deal with it - piling sequence onto sequence, and building the pace and action up to to a level that's almost impossible to comprehend without seeing it. Nothing else out there can compete with what I saw: there's honestly a world before that demo and world after.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit jaar ook:v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 01:22:
[...]
Eerst zien dan geloven. Vlak voor release xbox one draaide de meeste games op shows op dikke pcs.

Uncharted 4 ziet er inderdaad erg goed uit. Het is wel duidelijk dat Naughty Dog op gebied van graphics en immersion bovenaan staat.
Je moet overigens wel rekening houden met het feit dat die plaatjes en die gif pers demo's zijn. Zo kon Naughty Dog Uncharted 3 gewoon op 60 fps laten draaien voor een pers demo. Ze maken namelijk een aparte versie voor de pers. Vandaar dat die screenshots er zo geweldig uitzien. Ondanks dat de game op 30 fps zal draaien en de plaatjes echt wel iets opgepoetst zijn t.o.v. wat wij te spelen krijgen, zal het er nog steeds geweldig uitzien.
De demo bij de Sony persconferentie leek overigens wel real time. Want eerst controller problemen en moesten ze een back-up PS4 gebruiken. En in de gameplay waren wat frame drops.
Hier trouwens die Uncharted 3 60fps demo, die overigens een goed beeld geeft van hoe de game op de PS4 zal zijn. Al hoop ik dat de PS4 remaster wel wat anti-alising toepast:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_VnfcoHPAJk?vq=hd1080]
Die extended versie zouden ze binnen enkele dagen releasen op YT.
Haha daar sta je dan; ik dacht na the order voorlopig wel de mooiste ps4 game gezien te hebben. UC4, horizon en battlefront gaan er vrolijk overheen.
Heb je toevallig een link naar een video/screenshots van wat je hier zegt? Ik kijk namelijk erg uit naar The Division, dus ik hoop dat het er nog steeds goed uitziet na de 'downgrade', maar daar ben ik dus wel even benieuwd naarkazuka schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:04:
Och ja, je moet toch wat he.
Triest maar quote toch maar even mezelf. Heb natuurlijk zelf al gezocht, maar het lukt me niet om dit op te lossen.Monda schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:15:
Heb net ps3 mediaserver geïnstalleerd. Ps4 wordt herkend en kan ook foto's kijken etc. Ik zie ook alle videobestanden staan. Maar geen enkel mkv bestand kan worden afgespeeld. Ik krijg steeds de melding: kan het medium niet afspelen. Ook via de map #-transcode-# lukt het niet om iets af te spelen. Zou het te maken kunnen hebben met codecs?
Samengevat: ps3 mediaserver + Universial mediaserver spelen geen films af, melding: kan medium niet afspelen. Plex speelt wel af maar geen ondertiteling.
Subs zitten ingebakken.
Of kan ik beter een apart topic openen dan hier?
Battlefront is zeker niet mooier dan The Order, en Horizon betwijfel ik.Trishul schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:56:
Haha daar sta je dan; ik dacht na the order voorlopig wel de mooiste ps4 game gezien te hebben. UC4, horizon en battlefront gaan er vrolijk overheen.
Verwijderd
Je zegt dat subs niet afgespeeld worden terwijl ze ingebakken zitten? Dat lijkt me niet kunnen, ingebakken = hard ingebrand (dus pixels, geen text meer). Misschien bedoel je een interne subtitle track, daar hebben sommige spelers nog wel eens moeite mee. Probeer ze eens te extracten en als een los .srt bestand met dezelfde bestandsnaam ernaast te zetten.Monda schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:50:
[...]
Triest maar quote toch maar even mezelf. Heb natuurlijk zelf al gezocht, maar het lukt me niet om dit op te lossen.
Samengevat: ps3 mediaserver + Universial mediaserver spelen geen films af, melding: kan medium niet afspelen. Plex speelt wel af maar geen ondertiteling.
Subs zitten ingebakken.
Of kan ik beter een apart topic openen dan hier?
Zie IGN. Viel mij ook al op.Just_A_User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:48:
[...]
Heb je toevallig een link naar een video/screenshots van wat je hier zegt? Ik kijk namelijk erg uit naar The Division, dus ik hoop dat het er nog steeds goed uitziet na de 'downgrade', maar daar ben ik dus wel even benieuwd naar
Heel veel nieuwe Arkham Knight gameplay:
Yep. Ziet er ook nog steeds goed uit hoor maar de verschillen zijn er zeker.Just_A_User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:48:
[...]
Heb je toevallig een link naar een video/screenshots van wat je hier zegt? Ik kijk namelijk erg uit naar The Division, dus ik hoop dat het er nog steeds goed uitziet na de 'downgrade', maar daar ben ik dus wel even benieuwd naar
E3 2015 gameplay: YouTube: Tom Clancy's The Division DarkZone Multiplayer Reveal – E3 2015 [US]
E3 2013 reveal gameplay: YouTube: Tom Clancy's The Division - E3 gameplay reveal [North America]
dubbel..
[ Voor 98% gewijzigd door kazuka op 19-06-2015 09:23 ]
Ah dat klinkt idd logischer. Zoals je kunt zien niet erg veel kaas van gegeten. Ik ga even uitzoeken hoe ik dit moet doen. Bedankt.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:11:
[...]
Je zegt dat subs niet afgespeeld worden terwijl ze ingebakken zitten? Dat lijkt me niet kunnen, ingebakken = hard ingebrand (dus pixels, geen text meer). Misschien bedoel je een interne subtitle track, daar hebben sommige spelers nog wel eens moeite mee. Probeer ze eens te extracten en als een los .srt bestand met dezelfde bestandsnaam ernaast te zetten.
Geen idee waarom PSM en UMS helemaal niets afspelen?
Wat het meeste scheelt is dat het geen crossgen titel is, dat was BF4 wel....kazuka schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:04:
Het ziet er erg goed uit, mooier nog dan BF4. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat DICE de PS4 hardware en sdk nu beter beheerst, de Frostbite engine volwassener is geworden en we intussen 2 jaar verder zijn.
Nee klopt Kiwi.. Ik heb er nu zelf ook grote twijfels over hoordvdkiwi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:35:
[...]
Dat kan ook komen omdat ze er vanuit gaan dat niet veel mensen Battlefront zullen kopen.
Leno, kom er maar in
Ga m zeker ook niet pre-orderen, ik wacht eerst de reacties af en totdat EA/DICE de bugs eruit heeft gehaald en die netcode heeft gefixed.. Die zijn echt te erg in Battlefront..
Het spel ziet er niet uit alsof het op een PS4 gaat draaien, ze zijn ons gewoon aan het neppen en voorliegen..
Wat ook heel jammer is, is dat er allemaal dingen juist niet inzitten die het spel wel leuk hadden kunnen maken en van de ondergang hadden kunnen redden
Jammer, want ik had me zo hard op het spel verheugd.. Maarja EA/DICE he..
Het stond per ongeluk in de HK
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Haha iemand per ongeluk teveel bier gepakt uit de koelkast op HQ?
Btw bij de Gamemania hebben ze een inruil deal voor Batman Arkham Knight.
2 games inleveren met min. 2ehands waarde van €40.
Hiermee kan je dan Batman kopen voor €25,-
Voor wie het handig is (zoals ik)
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=940
Verder alles goed thuis? Wat een doemdenkerij...poor Leno schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Nee klopt Kiwi.. Ik heb er nu zelf ook grote twijfels over hoor
Ga m zeker ook niet pre-orderen, ik wacht eerst de reacties af en totdat EA/DICE de bugs eruit heeft gehaald en die netcode heeft gefixed.. Die zijn echt te erg in Battlefront..
Het spel ziet er niet uit alsof het op een PS4 gaat draaien, ze zijn ons gewoon aan het neppen en voorliegen..
Wat ook heel jammer is, is dat er allemaal dingen juist niet inzitten die het spel wel leuk hadden kunnen maken en van de ondergang hadden kunnen redden
Jammer, want ik had me zo hard op het spel verheugd.. Maarja EA/DICE he..
Mijn tegengeluid, dit wordt de meest succesvolle en grootste DICE game ooit, let maar op.
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 19-06-2015 10:04 ]
hihihi, jij komt hier zeker niet vaak?On_E schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:04:
[...]
Verder alles goed thuis? Wat een doemdenkerij...
Mijn tegengeluid, dit wordt de meest succesvolle en grootste DICE game ooit, let maar op.
Nou best wel eigenlijk.
Dan had je moeten weten dat Jeroenimous, Jetpaction en ik (en nog wat mensen) ongeveer de enigen zijn die onvoorwaardelijk in deze game geloven 
Maar mijn favoriete fruithapje Kiwi vindt t leuk om ons te dissen met Battlefront.. Maar dat doet ie gewoon uit frustratie en diepgeworteld verdriet omdat ie weet dat 95% van zn Battlefield buddies gaan overstappen naar Battlefront en hij uit principe (de 10 geboden van Zuperkiwi) niet mee wil...
Verder is ie wel lief hoor
Maar mijn favoriete fruithapje Kiwi vindt t leuk om ons te dissen met Battlefront.. Maar dat doet ie gewoon uit frustratie en diepgeworteld verdriet omdat ie weet dat 95% van zn Battlefield buddies gaan overstappen naar Battlefront en hij uit principe (de 10 geboden van Zuperkiwi) niet mee wil...
[ Voor 53% gewijzigd door poor Leno op 19-06-2015 10:58 ]
Ja, puur omdat het woord 'Starwars' er in voor komtOn_E schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:04:
[...]
Verwijderd
Help graag, stuur anders een DM als je er niet uitkomt. Subtitle track uit het bestand halen kan bijvoorbeeld met deze tool: http://www.faasoft.com/ar...ct-subtitle-from-mkv.htmlMonda schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:36:
[...]
Ah dat klinkt idd logischer. Zoals je kunt zien niet erg veel kaas van gegeten. Ik ga even uitzoeken hoe ik dit moet doen. Bedankt.
Geen idee waarom PSM en UMS helemaal niets afspelen?
Ik val ook onder bovengenoemde club, MOET gewoon deze SW game hebben hahapoor Leno schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:54:
Dan had je moeten weten dat Jeroenimous, Jetpaction en ik (en nog wat mensen) ongeveer de enigen zijn die onvoorwaardelijk in deze game geloven
Op de Amerikaanse PSN is Game of thrones aflevering 1 gratis te downloaden: https://store.playstation...tore:ps-playstation-store
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Thnx man! Zal volgende week even checken. Nu op vakantie. 😊Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:58:
[...]
Help graag, stuur anders een DM als je er niet uitkomt. Subtitle track uit het bestand halen kan bijvoorbeeld met deze tool: http://www.faasoft.com/ar...ct-subtitle-from-mkv.html
helaas vorige week voor de 4e keer een ylod op mijn ps3. Nu ben ik er klaar mee en wil een nieuwe kopen (ps3 of ps4). ik gebruik mijn ps3 voor zowel dvd, blurays als cd af te spelen. nu las ik dat het in het begin niet mogelijk was om cd's af te spelen maar dat dat met een update opgelost zou worden.
is dat inmiddels opgelost? (zo nee; dan wordt het weer een ps3 ultraslim)
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Voor de toekomst zou ik toch overstappen naar een PS4, heb je meer aanBlueSS50 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:25:
helaas vorige week voor de 4e keer een ylod op mijn ps3. Nu ben ik er klaar mee en wil een nieuwe kopen (ps3 of ps4). ik gebruik mijn ps3 voor zowel dvd, blurays als cd af te spelen. nu las ik dat het in het begin niet mogelijk was om cd's af te spelen maar dat dat met een update opgelost zou worden.
alvast bedankt!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
CD's zou ik thuis even moeten proberen, die andere 2 sowieso wel.BlueSS50 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:25:
alvast bedankt!
Het was mijn enige cd speler die ik nog gebruikte voor materiaal wat niet op spotify staat. (dat is er nog)Mars18 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:30:
[...]
Voor de toekomst zou ik toch overstappen naar een PS4, heb je meer aan
vind dit echt een misser van sony... anders was de keuze duidelijk (los van een paar nog niet uitgespeelde spellen).
mogelijk voor een paar tientjes een ps3 12gb kopen via marktplaats, alle spullen +500gb hdd heb ik nog. en dan kijk ik volgend jaar wel verder.
Maar als 1 van jullie het nog zou willen checken dan ben ik jullie zeer dankbaar!
Iemand die weet waar de 15 minuten gameplay demo van Mad Max te zien is? Ik ben zo benieuwd naar het spel, maar het filmpje is verwijderd.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link