Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.501 views

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Vraag me toch altijd wel af of ik dezelfde BF4 speel als een grote groep mensen op 't wereldwijde web. Zoveel negatieve geluiden over die game, terwijl ik me er echt prima mee vermaak.

It's dogged that does it

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
De fun weegt ook veel zwaarder dan de enkele bugs die nu nog aanwezig zijn ;)
1 op de 50 deaths (wellicht minder) komt misschien door een slechte netcode/lag/oor players, you name it.
Ik speel BF4 ook al vanaf release en moet zeggen dat ze 99% van de game nu echt wel prima op orde hebben :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Mag ook wel na bijna een jaar.

• Superkiwi
Dat staat uiteraard buiten kijf ;)

Achja, gelukkig hebben ze bijvoorbeeld Windows en OSX meteen op orde, vanaf de eerste dag.. Zo zonder patches en updates enzo..
En das knap want daar zit veel minder geld in dan een BF spel 8)7 |:(

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
poor Leno schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:39:
Achja, gelukkig hebben ze bijvoorbeeld Windows en OSX meteen op orde, vanaf de eerste dag.. Zo zonder patches en updates enzo..
En das knap want daar zit veel minder geld in dan een BF spel 8)7 |:(
Battlefield was echter simpelweg gewoon niet af. Het probleem was niet dat er bugs zaten, het probleem was dat de game simpelweg niet af was. Dat is hetzelfde als Windows/OSX alpha te installeren. Waar je soms bestanden kwijt raakt, chat niet altijd werkt, je computer zomaar restart etc. Als jij een TV koopt wil je toch vanaf dag 1 vol ervan genieten? Of wil je ook dat je eerst 6 maanden lang random uitval en lag met beeld hebt en na 6-12 maanden kan je opeens prima spelen.

Ubisoft heeft Unity ook verneukt, maar heeft in ieder geval toegegeven dat de game gewoon niet uitgegeven moest worden eigenlijk. Je kreeg de mogelijkheid om je game te cancelen of je kreeg een gratis game. Ja, ook niet de beste oplossing, maar ze kwamen in ieder geval met iets.

En ja, NU werkt BF4 prima, maar tijdens release NIET. Battlefront zal misschien ook ooit goed werken, maar je wil toch dat het vanaf release goed werkt? Ik heb BF4 bijvoorbeeld vanaf release gekocht en toen ook de Premium (samen dus €100), na 6 maanden begon de game goed speelbaar te worden. Ik ga niet 6 maanden lang kutten met een game die ik voor €50-60 (en Premium zelfs erbij) heb gekocht om vervolgens te spelen. Tegen de tijd dat alles prima werkte, was ik er allang klaar mee. Ja leuk voor degenen die nu de game gekocht hebben en nergens last van hebben. Maar ik heb op release de game gekocht en had er wél last van, dat er nu geen problemen meer mee zijn wil niet zeggen dat alles ok is.. Als ik geweten had dat de game zo buggy was tijdens release had ik gewacht met aankoop en kocht ik wel de Premium versie voor €25. Dat de game niet af is en uitgebracht wordt mag al niet, dat DICE/EA vervolgens zn mond stijf dicht houdt en alleen zegt: ja er zijn wat bugs is nog erger. Geef gewoon toe dat de game gewoon niet af was maar de (destijds) next-gen release gehaald moest worden.

Dat mensen nu voorzichtig zijn met DICE kan ik dus zeker goed snappen. Ik wacht dus ook zeker even af met bijv Battlefront. Wie zegt dat daar de release ook niet crappy van gaat worden. Gezien de geschiedenis van DICE is het in ieder geval niet verkeerd om terughoudend te zijn.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Snappen doe ik t wel, maar ook zij worden steeds beter.

Een tv is ietsje makkelijker te maken dan een spel.

Bugs zul je altijd hebben zolang we digitaal bezig zijn. Er ontstaan random bugs door onvoorziene toevalligeheden die net op dat moment bij elkaar komen. Daar is niet tegen te programmeren, zeker niet als je de vrijheden wil van BF of GTA oid..

Aan de ene kant vind ik het jammer dat het idd zo lang moet duren, aan de andere kant vind ik het fijn dat ze het constant proberen te fixen ipv links te laten liggen :) (ik kijk naar jou, Assassins Creed pop-ins..)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo lang het spel (BF4) nog niet 100% werkt, en gewoon een niet goed werkende game mode heeft (Single Player) zal ik EA blijven wantrouwen. Vooral ook na even rustig duizenden dollars afschrijven voor een maand gametime etc ben ik wat huiverig met nieuwe producten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

100%, lukt nooit, kun je nooit meer een spel kopen..

En wat is dat met die 1000en dollars gametime?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ASNNetworks schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:01:
[...]

Dat mensen nu voorzichtig zijn met DICE kan ik dus zeker goed snappen. Ik wacht dus ook zeker even af met bijv Battlefront. Wie zegt dat daar de release ook niet crappy van gaat worden. Gezien de geschiedenis van DICE is het in ieder geval niet verkeerd om terughoudend te zijn.
Je zou toch wel iets van common sense verwachten nu bij EA. Dat ze niet toegeven dat BF4 te vroeg is uitgegeven is inderdaad niet goed te praten maar ik mag toch hopen dat ze niet blind zijn voor alle kritiek die er kwam. Ze zullen niet nog eens tegen zo'n zeperd willen aanlopen lijkt me.

Pluspunt is dat ze bij DICE intussen 2 jaar ervaring meer hebben met Frostbite 3 op de nieuwe consoles, nadeel voor mij blijft wel dat EA natuurlijk eist dat de game op tijd klaar is en released wordt voordat de nieuwe film in de bioscopen verschijnt.

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 21-04-2015 10:19 ]

• corset
poor Leno schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:18:
100%, lukt nooit, kun je nooit meer een spel kopen..

En wat is dat met die 1000en dollars gametime?
Zie paar posts boven van me :) EA heeft "perongeluk" tijdens warhammer online van verschillende mensen de max draft van de credit card gehaald door een foutje in de subscription. Dit is in 2010 geweest, sommige mensen zitten nog steeds te wachten op hun geld.

(Ik heb pas eind 2013 een keer geld terug gezien, en hoewel ik het dus al heb, is 3 jaar wachten gewoon onzin)

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 21-04-2015 10:23 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:23

Sandyman538

SandstorM [148839]

lanerios schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:19:
En vergeet niet! Mensen zijn echt niet opeens de:

EA drama's vergeten (buggy game release,
Nou, dan overschat je denk ik de gemiddelde gamer.
1000en dollars/euros voor 1 maand gametime afgeschreven)
Echt de eerste keer dat ik dat hoor dat dit gebeurt is. Niet goed, maar dat heeft natuurlijk weinig met de game an sich te maken.
Premium Versie (90 euro betalen voor een complete versie, 60 voor de lite variant)
Dit is gewoon onzin. Met de vanilla maps heb je een prima game voor 5 tientjes. Daarnaast heb je de keuze om alle DLC waarbij er zo nog 16 maps bijkomen voor 5 tientjes te kopen. Zo'n geneuzel om dat de andere kant op te redeneren dat het spel eigenlijk 100 euro kost en je met 5 tientjes een lite variant krijgt.
BF4 Single player wat nog steeds! niet goed werkt (op consoles worden de saves nog steeds ge-delete)
Geen enkel probleem mee gehad. Prima single player, meerdere walkthroughs gedaan. Er zullen best mensen met problemen zijn, maar er zijn er ook zat die dat niet hebben.
Veel mensen hebben een slecht gevoel bij EA, en dat zal zeker meewerken
En dat betwijfel ik. Ik heb BF4 op release gekocht, en met ups and downs de eerste maanden gespeeld. Toen kwam er update na update en op een gegeven moment heb je gewoon een prima game. Dat je achteraf kunt stellen dat de game niet goed genoeg was voor release, eens. Daar hebben ze zich flink op verkeken. Maar nu heb je echt al tijden een prima multi player shooter.

Daarbij kun je volgens mij redelijk stellen dat ze de zaken nu beter op orde hebben met de release van hardline, waarbij vanaf dag 1 je een prima spel krijgt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

Systeem Software 2.51 nu beschikbaar met verbeteringen en extra stabiliteit

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Toevallig geen changelog beschikbaar, zeker?
(ja, ik ben even te lui om zelf te zoeken... ;) )

[ Voor 36% gewijzigd door ralph075 op 21-04-2015 11:36 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Staat er toch bij, meer changelog krijg je niet hoor :+

je bent wel een beetje de nieuwe Dennis zo met dat quoten van de post boven je en dan de inhoud weghalen... |:(

[ Voor 54% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2015 11:39 ]

• corset
Sandyman538 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:38:

[...]

Geen enkel probleem mee gehad. Prima single player, meerdere walkthroughs gedaan. Er zullen best mensen met problemen zijn, maar er zijn er ook zat die dat niet hebben.
Dus omdat zat het niet hebben, is er geen probleem dat het sinds launch niet gefixed is, en niet gefixed gaat worden?

Jammer dat EA hier juist blij mee is, ipv zorgen dat het product compleet werkt. |:(

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

poor Leno schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:45:
Ik denk dus van wel.. eindelijk een fatsoenlijke SW fps shooter.. Dat is iets waar al naar uit gekeken wordt sinds de BF1942 Galactic Conquest mod en Dark Forces :D

En hoewel ik mezelf als een behoorlijke SW fan bestempel heb ik spellen als Kotor overgeslagen.. Te weinig 'echte' verbintenis met de originele trilogie..

Daarnaast zal er een gigantische media campagne komen, waardoor de mensen echt wel op de hoogte zullen zijn!

PS: Ik ken in mijn kennissenkring al 4 mensen die een PS4 gaan kopen puur voor dit spel :)
En wat heeft een Battlefield MP game met een Star Wars skin te maken met de verbintenis met de originele trilogie? :) Ik denk dat je de hype van Star Wars overschat bij het grote gamerspubliek. Een belangrijk deel van de doelgroep voor dit soort games was niet eens gebeuren bij de release van Star Wars 1, the Phantom Menace :P laat staan dat ze de originele Star Wars trilogie uberhaubt kennen en net zo geweldig vinden als jij :)
+1.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ralph075
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:39:
je bent wel een beetje de nieuwe Dennis zo met dat quoten van de post boven je en dan de inhoud weghalen... |:(
Dat doe ik dan ook in een conversatie met Dennis, aangezien hij deze vorm van communicatie begrijpt ;)

Verwijderd

Changelog had ik al beschreven:

Extra stabiliteit en verbeteringen in werking van apps.

----------------------------------------------------------------------

Sony voert morgenochtend onderhoud uit aan het PSN berichtensysteem:

Sony zal morgenochtend vroeg vanaf 06.00 uur tot 09.00 uur onderhoud gaan uitvoeren aan het PlayStation Network en ditmaal richt dit onderhoud zich op het berichtensysteem. Dit systeem werkt al geruime tijd met name op de PS4 allesbehalve soepel dus dit aanpakken is broodnodig.

Of het onderhoud de situatie gelijk zal verbeteren is even afwachten, maar weet dat je gedurende het onderhoud geen toegang hebt tot de volgende functies:

PSN berichten versturen
PSN berichten ontvangen
PSN berichten verwijderen
De titel veranderen van een groepsbericht
Nieuwe mensen toevoegen aan een groepsbericht

Deze functies zijn op alle PlayStation platformen en in de app tijdelijk niet beschikbaar. Tijdens het onderhoud zal je wel online kunnen gamen.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
Wat een heisa zeg om een game die nog lang niet uit is. Om te beoordelen of EA/Dice nu wel goed werk levert, kan je toch kijken naar Hardline? Ik heb het idee dat dit allemaal goed gaat. Of is Dice hier niet bij betrokken.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

steefje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:08:
Wat een heisa zeg om een game die nog lang niet uit is. Om te beoordelen of EA/Dice nu wel goed werk levert, kan je toch kijken naar Hardline? Ik heb het idee dat dit allemaal goed gaat. Of is Dice hier niet bij betrokken.
Ik heb Hardline multiplayer al 19 uur gespeeld sinds die uit is en
ik ben nog geen erge problemen tegengekomen sindsdien.

• ASNNetworks
kazuka schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:18:
[...]

Je zou toch wel iets van common sense verwachten nu bij EA. Dat ze niet toegeven dat BF4 te vroeg is uitgegeven is inderdaad niet goed te praten maar ik mag toch hopen dat ze niet blind zijn voor alle kritiek die er kwam. Ze zullen niet nog eens tegen zo'n zeperd willen aanlopen lijkt me.

Pluspunt is dat ze bij DICE intussen 2 jaar ervaring meer hebben met Frostbite 3 op de nieuwe consoles, nadeel voor mij blijft wel dat EA natuurlijk eist dat de game op tijd klaar is en released wordt voordat de nieuwe film in de bioscopen verschijnt.
Je mag inderdaad common sense verwachten, maar of ze aan die verwachting voldoen is wat anders ;) Zo mocht je destijds ook verwachten dat BF4 niet zo'n problematische launch had, of AC Unity niet zo zou verneuken na Watch Dogs.

Dingen verwachten en dingen daadwerkelijk krijgen zijn soms helaas totaal verschillend. Op het moment is het gewoon beter om je verwachtingen maar laag te houden. Laat DICE maar het tegenovergestelde bewijzen. Bewijs maar dat ik het mis heb, ik hoop dat ik het mis heb zelfs. Maar zolang ze het tegendeel niet bewijzen, is het logisch dat men terughoudend en afwachtend is.

In november weten we het ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
@ASNNetworks: ze hebben zich toch opzich al bewezen met Hardline. De vraag is overigens ook of het puur de schuld is van Dice of dat uitgever EA een te vroege launch heeft doorgepusht. Ik zelf ga eerder uit van het laatste.

PSN ID Binloading_nl

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-11 13:11
steefje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:00:
@ASNNetworks: ze hebben zich toch opzich al bewezen met Hardline. De vraag is overigens ook of het puur de schuld is van Dice of dat uitgever EA een te vroege launch heeft doorgepusht. Ik zelf ga eerder uit van het laatste.
Dice heeft niets te maken met Hardline, die is namelijk gemaakt door een ander bedrijf de developer was namelijk Visceral

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Chaoss schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:36:
Ik link Star Wars meer aan een goede single player verhalende game. Zo'n online shooter in een star wars jasje? Ik weet niet hoor tot nu toe voelt dat meer als een gimmick dan als een echte star wars game.

The force unleashed heb ik me op de ps3 prima mee vermaakt. En jaaaaren terug een erg goeie star wars shooter op de pc gespeeld, titel geen idee maar ik vond het episch :P

...
Hier sluit ik me graag bij aan. Ik dacht bij de aankondiging, wat leuk, een sterke singleplayer game in het Star Wars universum. Ik begrijp niet helemaal de toegevoegde waarde van het thema in een online shooter.
Zit er nu ook splitscreen co-op in? Is er dan wel een campaign? Dat is wel weer gaaf, want er zijn veel te weinig couch co-op games.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Waaaay back had je de SW shooter Jedi Knight. Die was toen erg tof! Force Unleashed was ook erg tof!
Jammer dat dit idd alleen MP is...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Erapaz schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:11:
[...]

Hier sluit ik me graag bij aan. Ik dacht bij de aankondiging, wat leuk, een sterke singleplayer game in het Star Wars universum. Ik begrijp niet helemaal de toegevoegde waarde van het thema in een online shooter.
Zit er nu ook splitscreen co-op in? Is er dan wel een campaign? Dat is wel weer gaaf, want er zijn veel te weinig couch co-op games.
Ik had ook liever een singleplayer-game gezien. Maar iedereen had direct kunnen weten dat Battlefront dat niet is: de eerdere Battlefront-titels waren ook multiplayer-games, de nieuwe wordt gemaakt door DICE en alle geruchten plus de aankondiging spraken direct van een multiplayer-shooter.

Een nieuwe singleplayer Star Wars-game komt er uiteindelijk ook wel, daar ben ik van overtuigd. De licentie is nu weer helemaal hot vanwege de nieuwe films, en Disney heeft een deal gesloten met EA voor meerdere games. Onder EA valt ook Bioware; ik verwacht een Star Wars-game uit hun koker vroeg of laat. Een derde-persoons actiegame in de trand van The Force Unleashed lijkt me ook voor de hand liggend (edit: thanks voor de link @WickedWizard onder mij). Misschien dat er tijdens de E3 al wel iets nieuws wordt aangekondigd.

Battlefront wordt gemaakt voor de multiplayer-spelers, als mix tussen Battlefield en de vroegere Battlefront-titels. Er komt wel wat singleplayer-content in de vorm van losse missies die ook in coöp te spelen zijn (splitscreen, niet online). Geen echte campagne helaas, en ik verwacht dat het spel niet echt de moeite waard zal zijn voor wie niet online wil spelen.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
geert1 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:33:
[...]
Een nieuwe singleplayer Star Wars-game komt er uiteindelijk ook wel, daar ben ik van overtuigd. De licentie is nu weer helemaal hot vanwege de nieuwe films, en Disney heeft een deal gesloten met EA voor meerdere games. Onder EA valt ook Bioware; ik verwacht een Star Wars-game uit hun koker vroeg of laat. Een derde-persoons actiegame in de trand van The Force Unleashed lijkt me ook voor de hand liggend. Misschien dat er tijdens de E3 al wel iets nieuws wordt aangekondigd.
Sterker nog, die is reeds in ontwikkeling bij Visceral Games (ontwikkelaar van o.a. Dead Space). EA heeft speciaal voor dit project de lead writer van de Uncharted games van Naughty Dog aangetrokken om aan dit project te werken. (bron: http://www.polygon.com/20...-visceral-games-star-wars)

Verder zijn er geruchten over plannen bij idd Bioware, maar hier is volgens mij niks officieel over bekend.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
lanerios schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:19:
En vergeet niet! Mensen zijn echt niet opeens de:

EA drama's vergeten (buggy game release, 1000en dollars/euros voor 1 maand gametime afgeschreven)
Premium Versie (90 euro betalen voor een complete versie, 60 voor de lite variant)
BF4 Single player wat nog steeds! niet goed werkt (op consoles worden de saves nog steeds ge-delete)
etc
etc

Bron:

Reviews
Credit Card Drama

Veel mensen hebben een slecht gevoel bij EA, en dat zal zeker meewerken
Dat zeggen ze ook iedere keer bij Activision en Call of Duty en toch verschijnen die games elke keer in de top 3 best verkochte games. Men is niet zo rebels als je beweert.

• Superkiwi
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:12:
Systeem Software 2.51 nu beschikbaar met verbeteringen en extra stabiliteit
Zouden eindelijk de blue screen errors eens aangepakt worden :D
Verder loopt de PS4 als een zonnetje :)

Klein verbeterpuntje: als ik de youtube app af wil sluiten en ik druk op de PS knop, staat niet de youtube app geselecteerd, maar het hoofdonderdeel "TV&video". Dan moet ik eerst naar beneden, de youtube app zoeken en dan de app afsluiten...

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
steefje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:08:
Je had het verhaal na de eerste zin moeten afkappen. Het is heel simpel: wacht gewoon op de reviews! (revolutionair, ik weet het :+ )

Ondanks dat ik een enorme Star Wars fan ben, weet ik nu al dat ik deze game links laat liggen als er geen singleplayer campaign bij zit.

Zonnepanelen

Er komen missions, waar je de verhalen uit de films kunt spelen :)
Het wordt geen campaign as we know it, maar wel een singleplayer met verhalen

• voxxel
poor Leno schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:31:
Precies, geen campaign dus. Ik laat hem even gaan, mochten de reviews me toch overtuigen dan kan ik me altijd nog bedenken. ;)

Zonnepanelen

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57

On_E

Housemusic

poor Leno schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:31:
Die missies doe je wel in multiplayer volgens mij hoor, er is geen singleplayer content.
Of je moet games vs bots als singleplayer rekenen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Geen idee, maar misschien is het iets als dat jij (als Luka of Han) met je groepje (Chewie, Leia etc) uit de Deathstar moeten ontsnappen..
In dat geval heb je een paar bots aan jouw kant.. Het zal wss niet een 20vs20 capture the flag zijn :)

Verwijderd

We zien het wel, maar ik blijf sceptisch.

• ASNNetworks
steefje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:00:
Mua niet echt wat bewezen. Het is voornamelijk ontwikkeld door Visceral, DICE heeft wel meegeholpen aan de multiplayer. Maar een doorontwikkeling van een game (want dat is Hardline tegenover BF4) is nou ook niet echt een prestatie. Goed dat het prima werkt, maar ik had ook niet anders verwacht van een doorontwikkeling van een game.

Laat ze eens zichzelf weer bewijzen met een gloednieuw game :) Star Wars Battlefront zal de test zijn.

Verwijderd

PlayStation NL

Geniet jij al van Spotify op PlayStation Music op je PS4? Check dan onze PS Music playlists:

https://play.spotify.com/user/playstation_music

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Nieuwe versie maar even installeren. Hopen dat mijn Whats new eens wat anders gaat laten zien dan een error 😄

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:00:
PlayStation NL

Geniet jij al van Spotify op PlayStation Music op je PS4? Check dan onze PS Music playlists:

https://play.spotify.com/user/playstation_music
Heb sinds vorige week Spotify op de PS4, ik vind het echt een heerlijke toevoeging!
Vooral bij games zoals Minecraft (waardeloze sound) en Destiny heerlijk om even iets anders te horen.

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Scrisissszzz schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:22:
Waaaay back had je de SW shooter Jedi Knight. Die was toen erg tof! Force Unleashed was ook erg tof!
Jammer dat dit idd alleen MP is...
Oh man, Jedi Knight! Daar was de multiplayer ook gaaf van, lightsaber + force battles!
Force Unleashed was ook een leuk game, behalve dat stuk dat je met de force die Tie Fighters moet neerhalen.

Bij de Battlefront games mis ik de focus. De PSP versie heb ik even geprobeerd, echter het miste ik dus de optie voor het starten van een normale Single Player campaign.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
Zo, leek leuk, 76 nieuwe posts. Helaas ruim 70 over een of ander schietspelletje maar gelukkig toch nog één zinvolle post over een firmware update. Zou blij zijn als er ook een los SW-topic zou komen, scheelt een hoop ruis hier :)

Nickname does not reflect reality

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:51
Brad Pitt schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:55:
Zo, leek leuk, 76 nieuwe posts. Helaas ruim 70 over een of ander schietspelletje maar gelukkig toch nog één zinvolle post over een firmware update. Zou blij zijn als er ook een los SW-topic zou komen, scheelt een hoop ruis hier :)
Ja gelukkig is er ook heel veel anders nieuws :+ Elke game die net uit is of die grote verwachtingen geeft zal dit topic even overnemen en na een paar dagen is alles weer normaal en dan heb jij je rust weer ;)

• Superkiwi
Zou blij zijn als er ook een los SW-topic zou komen
[Multi] Star Wars Battlefront
:+

• SavageBrother
Beakzz schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:03:
[...]

Ja gelukkig is er ook heel veel anders nieuws :+ Elke game die net uit is of die grote verwachtingen geeft zal dit topic even overnemen en na een paar dagen is alles weer normaal en dan heb jij je rust weer ;)
Echt een ramp inderdaad als het even niet 100% over dat apparaat op zich gaat 8)7 .

It's dogged that does it

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
SavageBrother schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:09:
Echt een ramp inderdaad als het even niet 100% over dat apparaat op zich gaat 8)7 .
Lees de topicwarning please ipv geestige emoticons te zoeken.

Nickname does not reflect reality

• SavageBrother
Niet zo zuur man. Gewoon een prima discussie over een ontwikkelaar/uitgever imo, waar naar mijn weten geen topic voor is aangemaakt.

It's dogged that does it

• ralph075
  • Niet online
SavageBrother schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:25:
Niet zo zuur man. Gewoon een prima discussie over een ontwikkelaar/uitgever imo, waar naar mijn weten geen topic voor is aangemaakt.
Duh.... [Multi] Star Wars Battlefront

• voxxel
Ik dacht, leuk nieuwe posts. Is er weer een suffe discussie over het al dan niet thuis horen van posts over een ps4 game in dit topic. De discussie was al klaar, je kan er dan ook niks over zeggen. Scheelt een hoop ruis hier :)

Zonnepanelen

• corset
Gewoon niet zeiken. Er is een topic voor de games, dit is een PS4 topic. The end :)

Verwijderd

Het houdt het topic wel levendig zulke discussies.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7yEgLdBhOzQqUNXUUrPRVi4E/full.jpg?nohitcount=1

Een nieuwe koningskortingsactie op komst.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:19:
[afbeelding]

Hij werkt al, een game van 59,99 wordt 43,79 met korting.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

JSchut

.....

[afbeelding]

Select lijstje games er van uitgaande dat de /legal klopt :P

Killzone Shadow Fall (PS4)
Killzone Shadow Fall en Season Pass-bundel (PS4)
Killzone Shadow Fall Intercept (PS4)
inFAMOUS Second Son (PS4)
inFAMOUS Second Son Legendary Edition (PS4)
inFAMOUS Second Son + inFAMOUS First Light (PS4)
DRIVECLUB (PS4)
DRIVECLUB volledige game voor PlayStation Plus (PS4)
The Order: 1886 (PS4)
Bloodborne (PS4)
LittleBigPlanet 3 (PS4)
RESOGUN (PS4)
HELLDIVERS (PS4)
Dead Nation: Apocalypse Edition (PS4)
Super Stardust Ultra (PS4)
Hotline Miami 2 (PS4)
MLB The Show 15 (PS4)

Zoals het er uit ziet niet de Season pass van Driveclub (helaas)

Edit: bovenstaande is idd de complete lijst

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 22-04-2015 11:37 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• corset
trololol? :+ Laten we eerst zorgen dat hij op PS+ komt

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
lanerios schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat Driveclub een volledige gratis psn+ game word, in de maand november 2015.
waarom denk ik dat? dan is driveclub precies 1 jaar uit, en als ''goedmakertje'' krijgen we volledige game in de psn+ in november (of maybe december)

nothing stops this train

• corset
Kol Nedra schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:40:
[...]

Ik denk dat Driveclub een volledige gratis psn+ game word, in de maand november 2015.
waarom denk ik dat? dan is driveclub precies 1 jaar uit, en als ''goedmakertje'' krijgen we volledige game in de psn+ in november (of maybe december)
Of bij de release van Driveclub 2, als lekkermaker voor de sequel. Jammer dat Sony daarmee toch gigantisch de mist in is gegaan.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:57

The_Worst

Unox

lanerios schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:34:
[...]

Niks troll, dat is de variant met korting voor PS+leden ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Ik overweeg het om Helldivers te kopen met die 27% code korting. Maar ik lees geruchten dat hij mss gratis zal gaan komen bij de maandelijkse games. Dan vind ik het zonde om er geld aan te verspillen, dat deed ik dus ook bij Valiant Hearts, hup maand later gratis in de store. jammeeuurrr
Weet iemand daar meer over?

Verwijderd

2 maanden terug was hij gratis volgensmij.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:27:
2 maanden terug was hij gratis volgensmij.
Volgens mij kwam hij toen net uit en was het gerucht dat hij er toen al gratis bij zou zitten. Maar dat was niet het geval voor zover ik mij herinner.

Verwijderd

Ah oke, dan zal hij binnenkort wel komen. :P Als we het van te voren wisten, kocht niemand meer die games.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 12:35 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ze zeggen het maar 1 week van te voren vanwege deze reden (en omdat ze slacken)
ik denk dat ze bij veel games al maanden weten welke ze gaan gebruiken voor de psn+ games, vooral de indiegames die gratis zijn en speciaal voor psn+ is aangevraagd

nothing stops this train

Verwijderd

Deal of the Week (ends 29th April 2015)

The Telltale Game Collection (PS4)
Was £79.99/€99.99, now £32.99/€39.99

Bron: http://blog.eu.playstatio...44415126&short_code=2ukgk

Verwijderd

Oei. VET! Ben blij dat ik nog alleen maar het eerste seizoen van The Walking Dead heb gekocht. Over die prijs kom ik wel heen.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 13:43 ]

Verwijderd

[afbeelding]

Werkt niet op die TellTale games bundel. Jammer. :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:48:
[...]

Werkt niet op die TellTale games bundel. Jammer. :9
Klopt , het werkt alleen met deze spellen:

DRIVECLUB (PS4)
Bloodborne (PS4)
LittleBigPlanet 3 (PS4)
RESOGUN (PS4)
HELLDIVERS (PS4)
Hotline Miami 2 (PS4)
MLB The Show 15 (PS4)

Verwijderd

Ah ja, ik zag het ja. Helaas.

• MisterMichel
  • Laatst online: 20-11 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:14:
[...]

DRIVECLUB (PS4)
Bloodborne (PS4)
LittleBigPlanet 3 (PS4)
RESOGUN (PS4)
HELLDIVERS (PS4)
Hotline Miami 2 (PS4)
MLB The Show 15 (PS4)
Dat zijn vrij aardige aanbiedingen.
Mijn backlog geeft aan echter dat ik geen gebruik mag/moet maken van deze aanbiedingen. Ik ben blij als 't 27 april is (dagje vrij) maar ben ook blij dat 't weer 28 april is zodat ik niet in de verleiding kom om van zo'n aanbieding gebruik te maken...

PSN ID: MrMichel_75

• rwbk
Balen dat infamous 2 nog te duur is met korting in de store. Anders had ik hem wel gehaald.

Daarbij had ik first light ook wel willen halen voor 15 euro min 27 procent maar dat kan dus niet. Spijtig maar leuke actie!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
rwbk schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:14:
Balen dat infamous 2 nog te duur is met korting in de store. Anders had ik hem wel gehaald.

Daarbij had ik first light ook wel willen halen voor 15 euro min 27 procent maar dat kan dus niet. Spijtig maar leuke actie!
First Light zat 2 maandjes geleden nog in de IGC bij ps plus.

Scrooge NL

• rwbk
Theo27 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:16:
[...]

First Light zat 2 maandjes geleden nog in de IGC bij ps plus.
Toen had ik nog geen ps4.

OFF TOPIC
Heb mijn avatar aangepast, maar zie hem niet op het forum ?

EDIT

Is al gelukt had wist niet dat er een verschil zat tussen forum avatar en profiel avatar

[ Voor 31% gewijzigd door rwbk op 22-04-2015 17:00 ]

• ASNNetworks
(Even een crosspost)

Morgen gaat de Elder Scrolls Online console beta van start :D

Als iemand een code over heeft voor de PS4 en het niet wil/kan spelen dan hou ik mij aanbevolen :) Ik heb er zelf al een, maar lijkt me tof als een vriend ook mee kan beta testen.

PM maar indien je er toch niks mee doet.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:47
ASNNetworks schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:57:
(Even een crosspost)

Morgen gaat de Elder Scrolls Online console beta van start :D

Als iemand een code over heeft voor de PS4 en het niet wil/kan spelen dan hou ik mij aanbevolen :) Ik heb er zelf al een, maar lijkt me tof als een vriend ook mee kan beta testen.

PM maar indien je er toch niks mee doet.
Heb jij die code al binnen? Ik heb me wel ingeschreven, maar nog niets ontvangen.

• ASNNetworks
hatsa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:09:
[...]

Heb jij die code al binnen? Ik heb me wel ingeschreven, maar nog niets ontvangen.
Ik kreeg 11 april een mailtje dat ik mijn platform en regio moest kiezen. En Sony heeft via Twitter aangeveven dat de codes in batches worden verstuurd. Dus kan even duren. Heb de code overigens zelf nog niet, maar moet wel komen gezien ik gewoon een bevestiging heb gekregen 11 april.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:47
ASNNetworks schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:11:
[...]

Ik kreeg 11 april een mailtje dat ik mijn platform en regio moest kiezen. En Sony heeft via Twitter aangeveven dat de codes in batches worden verstuurd. Dus kan even duren. Heb de code overigens zelf nog niet, maar moet wel komen gezien ik gewoon een bevestiging heb gekregen 11 april.
Ah, k! Ik heb 11 april ook dat mailtje gehad en de survey ingevuld. Dan wacht ik geduldig af :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:16
MisterMichel schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:42:
[...]

Mijn backlog geeft aan echter dat ik geen gebruik mag/moet maken van deze aanbiedingen.
Dat is nog eens een handige functie! Zat die ook in de systeemupdate?

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:58

JoeZuCK

_Fonz > all.

Voor de mensen die New 'n Tasty in de Plus hebben gedownload: deze versie is nu ook crossplatform beschikbaar.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:59
InF.Inc schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:04:
Voor de mensen die New 'n Tasty in de Plus hebben gedownload: deze versie is nu ook crossplatform beschikbaar.
Opnieuw "kopen" voor de PS3 hoeft niet ? Ik krijg namelijk de melding dat ik deze al gekocht heb
Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar is er ook een manier om het share menu te openen zonder een video op te slaan? Ik houd de shareknop ingedrukt, en iedere keer als ik upload video kies om een eerder opgeslagen video te uploaden, slaat hij de laatste opname op.

• ASNNetworks
bram1984 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 23:39:
Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar is er ook een manier om het share menu te openen zonder een video op te slaan? Ik houd de shareknop ingedrukt, en iedere keer als ik upload video kies om een eerder opgeslagen video te uploaden, slaat hij de laatste opname op.
Dan moet je het share menu niet openen terwijl je een game speelt. Open de capture gallery of het share menu vanaf de homescreen als je zelf een video wil kiezen om te uploaden. Tijdens het gamen op share klikken, zal in de meeste gevallen gebruikt worden om de laatste stuk gameplay te uploaden. Dus om het makkelijker te maken (en te voorkomen dat je vergeet op te slaan) wordt de video automatisch opgeslagen zodra je op 'share video' klikt.

Wil je dus niet dat je steeds een video automatisch opslaat wanneer je een ander video wil uploaden: share dan niet tijdens de game maar via homescreen of gebruik de capture gallery.

Vanaf je homescreen? Wist niet dat die optie er is.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:14:
[...]

DRIVECLUB (PS4)
Bloodborne (PS4)
LittleBigPlanet 3 (PS4)
RESOGUN (PS4)
HELLDIVERS (PS4)
Hotline Miami 2 (PS4)
MLB The Show 15 (PS4)
MLB The Show 15 zit niet bij de actie hoor...

En voor wie Helldivers wilde kopen, doen, de op 1 na beste game tot nu toe dit jaar!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:00

Gotiniens

Fairly odd Tim

On_E schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:30:
[...]

MLB The Show 15 zit niet bij de actie hoor...

En voor wie Helldivers wilde kopen, doen, de op 1 na beste game tot nu toe dit jaar!
Jammer, die wou ik juist kopen...

Verwijderd

Hmmm , die spellen staan wel officieel als spellen waar de code op geldig is zoals hier staat:

https://www.playstation.com/nl-nl/legal/koningsdag-2015/

Verwijderd

hatsa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:13:
[...]

Ah, k! Ik heb 11 april ook dat mailtje gehad en de survey ingevuld. Dan wacht ik geduldig af :)
Balen dat ik hier niks van mee gekregen heb, lijkt me een vet spel.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:36:
Hmmm , die spellen staan wel officieel als spellen waar de code op geldig is zoals hier staat:

https://www.playstation.com/nl-nl/legal/koningsdag-2015/
Ja maar in de store zelf staat The Show 15 er niet bij. ;(

• voxxel
On_E schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:51:
[...]

Ja maar in de store zelf staat The Show 15 er niet bij. ;(
MLB

Code er overheen, klaar!

Edit: Hmm net geprobeerd, maar de code werkt inderdaad niet op de game..

[ Voor 9% gewijzigd door voxxel op 23-04-2015 09:56 ]

Zonnepanelen

Verwijderd

Er zijn weer een hoop nieuwe games te preorderen:

https://store.playstation...STORE-MSF75508-COMINGSOON

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 09:58 ]

• dutchgio
  • Nu online
hatsa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:13:
[...]

Ik ook, maar zelfs dat geeft niet direct reden om deel te mogen nemen, maar een bepaalde groep krijgt een invite. In spanning afwachten dus ;)

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
COD: AW Ascendance, The Witcher 3 en The Elders Scroll Online staan hoog op het verlangenlijstje!
Magicka 2 ziet er ook leuk uit als tussendoortje!
En de backlog word langer en langer..

Verwijderd

Ik probeer mijn backlog niet uit te breiden, maar ow wat wil ik graag Bloodborne spelen en Dark Souls en dan nog alle andere zoals Advanced Warfare en the Last of Us en The Evil Within. Teveel toppers en er komen er nog veel meer bij de komende tijd.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:26:
Ik probeer mijn backlog niet uit te breiden, maar ow wat wil ik graag Bloodborne spelen en Dark Souls en dan nog alle andere zoals Advanced Warfare en the Last of Us en The Evil Within. Teveel toppers en er komen er nog veel meer bij de komende tijd.
Ik heb hetzelfde, voor de Witcher en Batman maak ik een uitzondering en in de zomer met de minder mooie dagen even mijn backlog bijwerken, ik verwacht dan dat het wel opgeruimd is.
Hoef zelf nog maar 4 games uit te spelen.

Verwijderd

The Witcher ja, ik moet The Witcher 2 ook nog even uitspelen voor dat de derde er is. Batman ga ik ook tijd voor maken.

• dutchgio
  • Nu online
The witcher ziet er ook wel interessant uit, ervan uitgaand dat The Elder Scrolls Online gaat tegenvallen. Daarom zou ik graag de beta willen spelen, maar vooralsnog geen uitnodiging in de mail.
Geen abonnement meer is wel een verbetering, anders was het bij voorbaat al 'not done'.

Heb alleen nog nooit The Witcher gespeeld. Wel benieuwd of dat een 'Skyrim op de PS4' kan worden. ;)
Aangezien een nieuwe TES er nog lang niet in lijkt te zitten.

Verwijderd

Ik heb the witcher 2 een half uurtje gespeeld op de xbox 360, zag er goed uit, maar ik dacht nee niks voor mij. Nu ga ik hem toch maar weer eens aanslingeren, want het ziet er op de oude generatie al super vet uit en The Witcher 3 wil ik gewoon gaan spelen en daarvoor moet ik van mezelf eerst 2 uitspelen.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:57:
Ik heb the witcher 2 een half uurtje gespeeld op de xbox 360, zag er goed uit, maar ik dacht nee niks voor mij. Nu ga ik hem toch maar weer eens aanslingeren, want het ziet er op de oude generatie al super vet uit en The Witcher 3 wil ik gewoon gaan spelen en daarvoor moet ik van mezelf eerst 2 uitspelen.
Haha ik ben dus niet de enige die dat doet. Eerst echt alle voorgaande delen spelen ( zo ver dat gaat ) voordat je nieuwe delen speelt :)

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Ik vind de elders scrolls games geweldig maar kon nooit in the Witcher komen. Heb het echt geprobeerd, flink wat uurtjes ingestoken maar het trok mij niet. Heb dat wel vaker met 3rd person rpg's.

• ASNNetworks
Net mn HDD vervangen met een 2TB HDD. Was het echt zat om maar steeds games te moeten verwijderen (digital only) en games worden alsmaar groter. Kwam op een punt dat ik games moest verwijderen die ik soms nog wel speel.

Nu alles opnieuw downloaden..... Gelukkig gaan de downloads in rest mode sinds een tijdje wel lekker vlot. Download nu 3 games met in totaal 25MBytes per sec. Zodra die binnen zijn laat de ik de rest wel lekker in background downloaden en rest mode als ik niet speel.

Lekker zonder gedoe weer games downloaden :)

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 23-04-2015 13:45 ]

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Man, hoeveel spellen speel je dan wel tegelijk? Ik ben nu met far cry 4 bezig en speel die helemaal uit. Pas dan begin ik weer aan wat anders. Ieder z'n ding natuurlijk....
Pagina: 1 ... 68 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link