Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.505 views

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Ja dat heb ik ook, COD:AW is een download maar die speel ik dan ook elke dag, The Order is m'n "Disc" game die ik nu eerst uit ga spelen. En Lara Croft and The Temple of Osiris is de game die ik met m'n aanstaande vrouw speel. Meer heb ik niet geinstalleerd.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:27
ASNNetworks schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:42:
Net mn HDD vervangen met een 2TB HDD. Was het echt zat om maar steeds games te moeten verwijderen (digital only) en games worden alsmaar groter. Kwam op een punt dat ik games moest verwijderen die ik soms nog wel speel.

Nu alles opnieuw downloaden..... Gelukkig gaan de downloads in rest mode sinds een tijdje wel lekker vlot. Download nu 3 games met in totaal 25MBytes per sec. Zodra die binnen zijn laat de ik de rest wel lekker in background downloaden en rest mode als ik niet speel.

Lekker zonder gedoe weer games downloaden :)
Ik dacht dat je sinds firmware 2.5 een volledige back-up kunt maken van de PS4 schijf? Ik ga namelijk ook binnenkort voor een 2TB schijf, en dacht dan lekker makkelijk back-up maken>nieuwe schijf erin>restore.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
ChrisLNFF schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:50:
Man, hoeveel spellen speel je dan wel tegelijk? Ik ben nu met far cry 4 bezig en speel die helemaal uit. Pas dan begin ik weer aan wat anders. Ieder z'n ding natuurlijk....
Ik speel niet vaak 1 game helemaal uit. Alleen games zoals Skyrim en Bloodborne speel ik helemaal van begin tot eind zonder echt andere games te spelen. Maar vaak komt er alweer een andere game uit waarvan ik denk: oh dat is wel nice en dan ben ik een beetje klaar met de oude game haha. Maar na een tijdje pak ik het wel weer op. Games die ik nu steeds wekelijks nog speel (soms korte sessies van 30-60min soms langer)

Destiny (25GB)
GTA V (55GB)
Battlefield (60GB)
Driveclub (25GB)
DB Xenoverse (15GB)
Diablo 3 (35GB)
Bloodborne (35GB)
FIFA 15 (15GB)
Dying Light (20GB)

Deze games wil ik dus niet kwijt omdat ik ze wekeleijks gewoon nog wel ff speel. En dan zijn er games die ik af en toe wil opstarten zoals Trials, Monopoly, Pure Pool, Worms etc.

Met de komst van The Witcher 3 (~30GB) en ESO (~50GB) wordt het gewoon erg lastig dus. Vergeet ook niet dat je minstens 5GB vrije ruimte nodig hebt ten alle tijden voor automatisch video record.

Vanaf nu dus geen games meer verwijderen, ik download ook direct alle games die ik heb.

De rede dat ik veel games heb: ik koop alles digitaal en koop 95% van de games door het account te delen. Dus dan is de drempel voor een nieuwe game op release een stuk lager, voor mij althans.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 15:15
Man, hoeveel spellen speel je dan wel tegelijk? Ik ben nu met far cry 4 bezig en speel die helemaal uit. Pas dan begin ik weer aan wat anders. Ieder z'n ding natuurlijk....
Mijn backlog is als volgt:
- Dragon Age Inquistion, ben ik mee bezig.
- Far Cry 4
- Metro Redux
- Shadow of Mordor

En dan speel ik ondertussen nog veel FIFA en Battlefield online.
Vervolgens wil ik ook nog The Order halen en The Witcher 3.

• ASNNetworks
Ik speel niet vaak 1 game helemaal uit. Alleen games zoals Skyrim en Bloodborne speel ik helemaal van begin tot eind zonder echt andere games te spelen. Maar vaak komt er alweer een andere game uit waarvan ik denk: oh dat is wel nice en dan ben ik een beetje klaar met de oude game haha. Maar na een tijdje pak ik het wel weer op. Games die ik nu steeds wekelijks nog speel (soms korte sessies van 30-60min soms langer)

Destiny (25GB)
GTA V (55GB)
Battlefield (60GB)
Driveclub (25GB)
DB Xenoverse (15GB)
Diablo 3 (35GB)
Bloodborne (35GB)
FIFA 15 (15GB)
Dying Light (20GB)

Deze games wil ik dus niet kwijt omdat ik ze wekeleijks gewoon nog wel ff speel. En dan zijn er games die ik af en toe wil opstarten zoals Trials, Monopoly, Pure Pool, Worms etc.

Met de komst van The Witcher 3 (~30GB) en ESO (~50GB) wordt het gewoon erg lastig dus. Vergeet ook niet dat je minstens 5GB vrije ruimte nodig hebt ten alle tijden voor automatisch video record.

Vanaf nu dus geen games meer verwijderen, ik download ook direct alle games die ik heb.

De rede dat ik veel games heb: ik koop alles digitaal en koop 95% van de games door het account te delen. Dus dan is de drempel voor een nieuwe game op release een stuk lager, voor mij althans.
Trishul schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:59:
[...]

Ik dacht dat je sinds firmware 2.5 een volledige back-up kunt maken van de PS4 schijf? Ik ga namelijk ook binnenkort voor een 2TB schijf, en dacht dan lekker makkelijk back-up maken>nieuwe schijf erin>restore.
Klopt dat kan. Maar dan moet je wel een externe schijf reserve hebben waarop je die 500GB op kwijt kan. Dat heb ik niet. Ik weet dat je de 500GB schijf weer kan gebruiken van de PS4 als externe (dat doe ik nu ook) maar dan moet je dat wel ergens op een computer ofzo kwijt kunnen. Ik heb een laptop met 500GB SSD, dus dat gaat niet ;) Heb wel mn data, settings en captures gebackupped in ieder geval. Dus enkel de games opnieuw downloaden en alles is weer goed.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Trishul
OK, da's mooi, 500GB hdd space kan ik wel regelen. Dat wordt even binnenkort die spinpoint M9T aanschaffen (Ik ga niet voor de externe seagate, ook al is die goedkoper..).

Verwijderd

Doet bij jou het blauwe activiteits lampje het nog van de Seagate behuizing na het wisselen van schijven?

Bij mij niet.

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:30:
[...]

Doet bij jou het blauwe activiteits lampje het nog van de Seagate behuizing na het wisselen van schijven?

Bij mij niet.
Nee die werkt bij mij ook niet. Zal wel met firmware te maken hebben die standaard erop stond, of misschien een soort metertje op de plakker?

Achja, vind het niet storend ofzo.

• ASNNetworks
Trishul schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:19:
OK, da's mooi, 500GB hdd space kan ik wel regelen. Dat wordt even binnenkort die spinpoint M9T aanschaffen (Ik ga niet voor de externe seagate, ook al is die goedkoper..).
In de Seagate zit ook de Spinpoint M9T. Maar als je geen zin hebt om de case open te maken en een externe drive te maken van je huidige PS4 schijf..

• Trishul
ASNNetworks schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:59:
[...]

In de Seagate zit ook de Spinpoint M9T. Maar als je geen zin hebt om de case open te maken en een externe drive te maken van je huidige PS4 schijf..
Even denken nog. Want, rijtje plus- en minpunten:

Seagate external, €105,-:
+goedkoper
+externe behuizing
-geen garantie als je m openmaakt

Seagate Spinpoint M9T, €110,-:
+Garantie 2 jaar
-duurder

Toevallig heb ik hier nog twee externe 2.5" behuizingen liggen :P . Maar ik heb wel interesse in die externe als ie weer ergens in de aanbieding is. Die komt toch zo nu en dan in de aanbieding. Dan is die stukken interessanter.

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 23-04-2015 15:09 ]

Verwijderd

De external is het goedkoopst: 94,99 Euro

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

• Trishul
Huh? Is die €95? Ik zat te kijken naar de back-up plus slim: pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart Maar die expansion portable voldoet al zo te zien. Dan is het een no-brainer :+ . Tnx!

Verwijderd

Ik had de mijne toen zelfs voor 85 Euro bij de MediaMarkt.
Maar die hebben de prijs verhoogd naar 94,99 Euro later.

Verwijderd

Net mn HDD vervangen met een 2TB HDD. Was het echt zat om maar steeds games te moeten verwijderen (digital only) en games worden alsmaar groter. Kwam op een punt dat ik games moest verwijderen die ik soms nog wel speel.

Nu alles opnieuw downloaden..... Gelukkig gaan de downloads in rest mode sinds een tijdje wel lekker vlot. Download nu 3 games met in totaal 25MBytes per sec. Zodra die binnen zijn laat de ik de rest wel lekker in background downloaden en rest mode als ik niet speel.

Ik zit er ook over te denken om dat al vast te doen, straks is over mijn jaar een schijf vol en kan ik uren downloaden.

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:57:
[...]

Ik zit er ook over te denken om dat al vast te doen, straks is over mijn jaar een schijf vol en kan ik uren downloaden.
Als je veel games digitaal van plan bent te kopen, zou ik het zeker doen. Het is maar dat tijdens de release van de PS4 (toen ik em dus kocht) er geen 2TB schijfjes nog waren die in de PS4 paste, anders had ik het toen ook wel gekocht. En toen de Spinpoint M9T kwam, had ik al teveel games waardoor ik niet opnieuw wilde downloaden. Nu moest ik echter wel.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:20
ASNNetworks schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:01:
[...]

Als je veel games digitaal van plan bent te kopen, zou ik het zeker doen. Het is maar dat tijdens de release van de PS4 (toen ik em dus kocht) er geen 2TB schijfjes nog waren die in de PS4 paste, anders had ik het toen ook wel gekocht. En toen de Spinpoint M9T kwam, had ik al teveel games waardoor ik niet opnieuw wilde downloaden. Nu moest ik echter wel.
Dat is dus niet waar, je kan gewoon je games backuppen zodat je niet alles opnieuw hoeft te downloaden:

http://www.extremetech.co...rade-your-ps4s-hard-drive

niet goed gelezen

• ASNNetworks
Bartske schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:13:
[...]

Dat is dus niet waar, je kan gewoon je games backuppen zodat je niet alles opnieuw hoeft te downloaden:

http://www.extremetech.co...rade-your-ps4s-hard-drive

niet goed gelezen
Was al bezig met een post van 10 regels waar ik aangaf dat je niet zomaar games individueel kan backuppen. Toen zag ik je edit ;p

Verwijderd

Ik heb liever games op schijfje, maar soms komen er aanbiedingen voorbij in de store die ik gewoon wil hebben, en ik merk dat het allemaal redelijk vlot volloopt.

• Trishul
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:32:
Ik heb liever games op schijfje, maar soms komen er aanbiedingen voorbij in de store die ik gewoon wil hebben, en ik merk dat het allemaal redelijk vlot volloopt.
Haha ja dat noem ik het Steam-syndroom. Zo heb ik 9 games op schijf, maar ook nog 7 games digitaal waarvan ik meer dan de helft al vergeten was :+ . Bij steam zie je mensen ook enorme backlogs ontwikkelen, misschien omdat het allemaal zo makkelijk gaat.

Verwijderd

Jup, toen ik nog veel op de PC gamede had ik een Steam library vol met games, die ik nooit speelde. Mooi. :P

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:02
dutchgio schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:57:
[...]

Ik ook, maar zelfs dat geeft niet direct reden om deel te mogen nemen, maar een bepaalde groep krijgt een invite. In spanning afwachten dus ;)
Nee klopt, maar als ze al waren uitgedeeld wist ik zeker dat ik er niet bij zat.

Ik heb me al in 2013 aangemeld, dus ik vind eigenlijk wel dat ik bij die bepaalde groep mag horen :P Maar nog niets ontvangen.

• ASNNetworks
hatsa schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:29:
[...]

Nee klopt, maar als ze al waren uitgedeeld wist ik zeker dat ik er niet bij zat.

Ik heb me al in 2013 aangemeld, dus ik vind eigenlijk wel dat ik bij die bepaalde groep mag horen :P Maar nog niets ontvangen.
Iedereen heeft zich al in 2013 gemeld, want je kon je alleen toen aanmelden :P Dus dan is iedereen die 'bepaalde groep'.

Je moet je aangemeld hebben vorig jaar voor de beta om 'geschikt' te zijn voor de beta. Vervolgens moet je een survey invullen, een jaar na de aanmelding, om aan te geven of je nog interesse hebt. Dan gaan ze uit alle aanmeldingen random mensen een code sturen.

Ik bekijk wel wat streams, maar de hype is voor mij heel er afgekoeld nu door dit. Ik zie het wel wanneer de game uit komt. Vermaak me in ieder geval sowieso met The Witcher 3 en Destiny HoW. Wie weet besluit ik dan zelfs om de game niet te halen gezien W3 en Destiny al aardige grind games zijn. Dus weet niet eens of het wel handig is ivm tijd om een game als ESO te kopen in die periode.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:58

JoeZuCK

_Fonz > all.

Stond deze al bij jullie op de radar? Bij mij twee jaar geleden al. Ik zag toen de potentie. Nu kijken of het de verwachting waar maakt:

http://www.gamespot.com/videos/embed/6424554/

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Nog een nieuwtje. Patch 1.03 voor Bloodborne is live. Verlaagd loading times met 5 tot 15 seconden.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

Ben sinds gisteren in het bezit van een PS4. Nou heb ik gebruik gemaakt van de 14 dagen proef/free Playstation Plus service.
Er stond vervolgens bij dat deze automatisch na die 14 dagen verlengd gaat worden. Mijn vraag is: met welke termijn? Een jaar?

Verwijderd

Ik zou heeeeel graag een key willen hebben voor de beta van the elder scrolls online voor de ps4... Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:46
ASNNetworks schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:32:
[...]

Iedereen heeft zich al in 2013 gemeld, want je kon je alleen toen aanmelden :P Dus dan is iedereen die 'bepaalde groep'.

Je moet je aangemeld hebben vorig jaar voor de beta om 'geschikt' te zijn voor de beta. Vervolgens moet je een survey invullen, een jaar na de aanmelding, om aan te geven of je nog interesse hebt. Dan gaan ze uit alle aanmeldingen random mensen een code sturen.

Ik bekijk wel wat streams, maar de hype is voor mij heel er afgekoeld nu door dit. Ik zie het wel wanneer de game uit komt. Vermaak me in ieder geval sowieso met The Witcher 3 en Destiny HoW. Wie weet besluit ik dan zelfs om de game niet te halen gezien W3 en Destiny al aardige grind games zijn. Dus weet niet eens of het wel handig is ivm tijd om een game als ESO te kopen in die periode.
Geen mail gehad, dus die zal ook wel niet meer komen nu.
Is inderdaad niet handig om 3 van dat soort games tegelijk te kopen ;)
Dan zou ik overigens The Witcher in eerste instantie laten lopen;
Bij TES ben je redelijk afhankelijk van de playerbase, en mocht de game ook maar een klein beetje tegenvallen dan haakt de userbase die al geen reviews afgewacht hebben, en m al gekocht hebben snel af.
Destiny wordt ook ouder en dat is ook gericht op coöp, dat speel je ook niet alleen.
The Witcher wel en dat kun je desnoods een halfjaar na launch nog aan beginnen, dan is alles nog compleet nieuw.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:27:
Ben sinds gisteren in het bezit van een PS4. Nou heb ik gebruik gemaakt van de 14 dagen proef/free Playstation Plus service.
Er stond vervolgens bij dat deze automatisch na die 14 dagen verlengd gaat worden. Mijn vraag is: met welke termijn? Een jaar?
Meestal gaat ie dan over in verlengen met een maand elke keer. Dus als je plus wil houden: zorgen dat je zelf de jaar variant aanschaft.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• ASNNetworks
dutchgio schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:01:
[...]

Geen mail gehad, dus die zal ook wel niet meer komen nu.
Is inderdaad niet handig om 3 van dat soort games tegelijk te kopen ;)
Dan zou ik overigens The Witcher in eerste instantie laten lopen;
Bij TES ben je redelijk afhankelijk van de playerbase, en mocht de game ook maar een klein beetje tegenvallen dan haakt de userbase die al geen reviews afgewacht hebben, en m al gekocht hebben snel af.
Destiny wordt ook ouder en dat is ook gericht op coöp, dat speel je ook niet alleen.
The Witcher wel en dat kun je desnoods een halfjaar na launch nog aan beginnen, dan is alles nog compleet nieuw.
Wat heb ik dan aan ESO als ik wel op release zou hebben gekocht en de helft haakt na 3 maanden al af? Dan lijkt het mij juist toch eerder dat je ESO zou kopen wanneer je zeker weet dat de userbase stabiel is, zodat je garantie hebt dat je de game langere tijd kan spelen. Destiny speel ik sinds launch al met een vaste vrienden groep, dus dat zal bij ons niet veranderen. We zijn allemaal ook even enthousiast over de nieuwe DLC, dus die gaan we weer volop spelen. Witcher 3 is een single player game idd waar het niet zo uitmaakt wanneer je speelt. Echter: als de game 19 mei uit komt en ik heb alleen Destiny, dan ga ik niet tot 9 juni wachten op ESO haha. Ik ken mezelf en heb echt zin in die game, dus weet nu al dat ik de game ga halen en niet 3 weken ga wachten tot ESO komt. Ik heb stiekem ook meer zin in the Witcher 3 dan ESO eerlijk gezegd. Ik heb altijd wel meer met sterke SP games dan online games (Bloodborne, Last of Us, Metal Gear etc).

Beste scenario:
19 mei Destiny House of Wolves
19 mei The Witcher 3
9 juni ESO
Beide games afwisselend spelen. Destiny wanneer vrienden online zijn, Witcher wanneer ik ff alleen game. Als een gek door The Witcher 3 gaan zodat ik 9 juni ESO kan spelen met alle aandacht. Destiny speel ik dan alleen na de weekly resets.

Realistische scenario:
19 mei Destiny House of Wolves
19 mei The Witcher 3
Eso pas kopen wanneer ik klaar ben met Witcher 3 en wanneer blijkt dat de PS4 user base stabiel is in ESO.

Slechte scenario:
Mn PS4 gaat kapot.

Vanaf 19 mei even kijken dus :+

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
InF.Inc schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:38:
Stond deze al bij jullie op de radar? Bij mij twee jaar geleden al. Ik zag toen de potentie. Nu kijken of het de verwachting waar maakt:

http://www.gamespot.com/videos/embed/6424554/
Absoluut! Hoop dat ze het goed uitwerken, heerlijke setting imo.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 21:26
https://youtu.be/kDkCeRGO1Kc

Hier mad max gameplay. Ziet er qua graphics zeer strak uit. Alleen denk dat de wereld wel redelijk kaal aan zal voelen. Wacht wel even reviews af. Ben ook benieuwd of dit niet gewoon pc gameplay is want zie echt nergens ook maar lichtelijk aliasing. Riekt naar pc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Das hetzelfde filmpje... Maar goed beter twee keer posten dan helemaal niet.

Verwijderd

YakuzA schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:04:
[...]

Meestal gaat ie dan over in verlengen met een maand elke keer. Dus als je plus wil houden: zorgen dat je zelf de jaar variant aanschaft.
Stel je dat je afmeldt. Worden de gratis games die je hebt gedownload verwijderd/onspeelbaar?

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:35:
[...]

Stel je dat je afmeldt. Worden de gratis games die je hebt gedownload verwijderd/onspeelbaar?
Onspeelbaar tot je PS+ weer activeert

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 21:26
InF.Inc schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:16:
Das hetzelfde filmpje... Maar goed beter twee keer posten dan helemaal niet.
Had niet gezien dat hij al gepost was.

Ah snap het al de gamespot link. My bad, ik poste hem gewoon omdat ik hem netvzag had niet terug gelezen.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 23-04-2015 21:09 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Dat Mad Max filmpje ziet er goed uit! hopelijk zijn deze graphics haalbaar. Gameplay lijkt hier en daar wat houterig m.b.t. het autorijden en vechten maar dat kan bedrog zijn en/of nog verbeterd worden.

concept lijkt interessant, open wereld game met borderland meets Uncharted ingrediënten, ik hou wel van een beetje exploreren en gear verzamelen/maken. Had eigenlijk weinig van deze game verwacht maar dit filmpje heeft me wel enthousiast gemaakt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-11 13:11
Iemand enig idee wat 2.51 toevoegd? Firmware update van psn.

• dutchgio
Staat erbij als je m installeerd. Of eerste hit op Google. ;)

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Chaoss schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:35:
Dat Mad Max filmpje ziet er goed uit! hopelijk zijn deze graphics haalbaar. Gameplay lijkt hier en daar wat houterig m.b.t. het autorijden en vechten maar dat kan bedrog zijn en/of nog verbeterd worden.

concept lijkt interessant, open wereld game met borderland meets Uncharted ingrediënten, ik hou wel van een beetje exploreren en gear verzamelen/maken. Had eigenlijk weinig van deze game verwacht maat dit filmpje heeft me wel enthousiast gemaakt.
Zeker weten! Moet bekennen dat ik eigenlijk nog nooit (of bijna nooit) gameplay van Mad Max heb gezien, maar deze video trok wel gelijk de aandacht. Ben zeker benieuwd en als de reviews goed zijn schaf ik hem wellicht aan.

It's dogged that does it

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lijkt erop dat Mad Max niet langer cross-gen is, zag enkel PC, XBO en PS4 aan het eind vermeld staan. Dacht dat de reveal trailer vorig jaar ook nog X360 en PS3 liet zien.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:19

welke hdd heb je gekocht?
Denk dat ik dat ook maar ga doen. Krijg ook zo nu en dan een melding dat de boel vol is.

• ASNNetworks
Inmiddels staan alle games weer op de HDD bij mij :) 700GB aan applicaties. Ging nog vrij snel moet ik zeggen (in rest mode). Gister om 13u de downloads aangezet en vannacht 3:19u was de laatste game compleet gedownload. Speelde overdag ook paar keer wat de download vertraagde.

Kan weer verder dus :)

Verwijderd

kazuka schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:24:
Lijkt erop dat Mad Max niet langer cross-gen is, zag enkel PC, XBO en PS4 aan het eind vermeld staan. Dacht dat de reveal trailer vorig jaar ook nog X360 en PS3 liet zien.
Dying Light had dat ook, moest ik alsnog een PS4 aanschaffen uiteindelijk om het te spelen. :)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-11 20:34

SD5k

>4&X

ASNNetworks schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:24:
*knip*
Eso pas kopen wanneer ik klaar ben met Witcher 3 en wanneer blijkt dat de PS4 user base stabiel is in ESO.
*knip*
ESO wordt toch gratis? Of geldt dat alleen voor de PC versie?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SD5k schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:37:
[...]

ESO wordt toch gratis? Of geldt dat alleen voor de PC versie?
Buy2play =/= gratis :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Alien Isolation voor 20 euro in de winkel gezien net.. Ik twijfel nu behoorlijk, ik trek horror echt slecht, maar ik ben echt fan van de alien films. Zucht, ik laat hem maar liggen. Ben ook nog wel even zoet met bloodborne.

Zonnepanelen

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-11 20:34

SD5k

>4&X

Ahhh, dus alleen het abonnement is komen te vervallen? Jammer, ik was in de veronderstelling dat de game zelf ook gratis zou worden, in dat geval sla ik hem over, heb nog nooit een MMO gespeeld dus weet niet of het iets voor me is.
voxxel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:38:
Alien Isolation voor 20 euro in de winkel gezien net.. Ik twijfel nu behoorlijk, ik trek horror echt slecht, maar ik ben echt fan van de alien films. Zucht, ik laat hem maar liggen. Ben ook nog wel even zoet met bloodborne.
Als je horror games slecht trekt zou ik deze over slaan. Ik vond het zelf een geweldige game, ze hebben de sfeer van de film érg goed vertaald naar de game maar het was echt de meest intense horror game die ik ooit heb gespeeld.

[ Voor 43% gewijzigd door SD5k op 24-04-2015 10:41 ]

• corset
SD5k schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:39:
[...]

Ahhh, dus alleen het abonnement is komen te vervallen? Jammer, ik was in de veronderstelling dat de game zelf ook gratis zou worden, in dat geval sla ik hem over, heb nog nooit een MMO gespeeld dus weet niet of het iets voor me is.
Mijn mening, overslaan. het is echt een cross tussen Skyrim en een MMO zonder in allebei echt iets goed te doen :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 10:00

rajackar

Blood Minister

lanerios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:40:
[...]

Mijn mening, overslaan. het is echt een cross tussen Skyrim en een MMO zonder in allebei echt iets goed te doen :-(
+1
Heb de PC versie even gespeeld maar ik kon er echt niet aan opwarmen. het mist echt de Elder Scrolls sfeer.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Ik heb liever een Skyrim voor de PS4.

• dutchgio
Heb dan liever meteen een nieuwe TES, al zou Skyrim Remastered ook wel welkom zijn. ;)

• voxxel
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:58:
Ik heb liever een Skyrim voor de PS4.
Ik hoop echt op de aankondiging van Fallout 4 komende E3 en Skyrim of Fallout 3 remastered voor dit najaar als zoethoudertje.

Zonnepanelen

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:36

BlackEyedAngel

Just a decent guy

voxxel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:59:
[...]

Ik hoop echt op de aankondiging van Fallout 4 komende E3 en Skyrim of Fallout 3 remastered voor dit najaar als zoethoudertje.
voxxel schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:37:
[...]

Doe maar fallout 3 remastered als zoethoudertje om een jaar later met fallout 4 te komen :)
:P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• voxxel

Zonnepanelen

Verwijderd

Haha zeker. Maar ik deel je mening, ik vond Fall Out 3 een hele gave sfeer hebben. En het is alweer even geleden dat ik die gedaan heb. Maar mijn voorkeur gaat wel atlijd uit naar een nieuw deel, hetzij Skyrim of Falout. Allebei toffe games.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
voxxel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:38:
Welke winkel? Ik ben ook van plan om Alien Isolation te kopen.

• voxxel
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:24:
[...]

Welke winkel? Ik ben ook van plan om Alien Isolation te kopen.
Ligt bij de Bart Smit in Leiden.

Zonnepanelen

• SC4RF4C3
voxxel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:27:
[...]

Ligt bij de Bart Smit in Leiden.
Thx, helaas online uitverkocht.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Zag 'm laats ook liggen, bij de lokale bart smit. Onderin de budgetbak, 2 tientjes.

Mooi prijsje voor zo'n spel, je bent er flink lang mee bezig en het is zeker geen slechte game.

• SC4RF4C3
ChrisLNFF schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:54:
Zag 'm laats ook liggen, bij de lokale bart smit. Onderin de budgetbak, 2 tientjes.

Mooi prijsje voor zo'n spel, je bent er flink lang mee bezig en het is zeker geen slechte game.
Ik zal is bellen met de lokale bartsmit hier. Thx voor de tip ;)

Verwijderd

Killzone:

To all Dutchies, be sure to make use of the Kingsday 27% discount on Killzone Shadowfall or Intercept:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CDWLnpHXIAA1c1a.jpg:large

• MisterMichel
  • Laatst online: 20-11 14:02
Voor de moderator(s):

Er is nu een mooi artikel verschenen op Tweakers waarin diverse headsets voor de PS4 vergeleken worden.
Wellicht een idee om deze te linken in de topic warning ipv naar een generieke search opdracht?

PSN ID: MrMichel_75

• voxxel
MisterMichel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:09:
Voor de moderator(s):

Er is nu een mooi artikel verschenen op Tweakers waarin diverse headsets voor de PS4 vergeleken worden.
Wellicht een idee om deze te linken in de topic warning ipv naar een generieke search opdracht?
Leuk item, komt de sony wireless gold headset imo terecht goed in uit. Fijne headset!

Zonnepanelen

• SavageBrother
Eigenlijk zit er nou niet niet echt één tussen die op alle vlakken goed scoort, dus; comfort, geluidskwaliteit, uiterlijk en bedrading. Jammer, maar ik wacht nog even af.

It's dogged that does it

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:26
voxxel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:11:
[...]

Leuk item, komt de sony wireless gold headset imo terecht goed in uit. Fijne headset!
Ik heb 'm zelf sinds maandag, maar ik heb last van een heel zacht achtergrond piepje/noise/hissing/whateva zodra er geluid doorheen komt, wanneer ik in m'n startscherm zit met het achtergrond muziekje uit heb ik nergens last van, maar zodra ik begin te gamen begint het gepiep vrijwel meteen.

Via Google niet heel veel kunnen vinden, behalve dat het uitschakelen van de sidetone functie misschien wat helpt, echter kan ik deze optie helemaal niet vinden. (settings > devices > audio devices)

Hebben meer mensen hier last van? Overweeg 'm namelijk terug te brengen aangezien ik het mateloos irritant vind. :|

• ASNNetworks
SavageBrother schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:27:
Eigenlijk zit er nou niet niet echt één tussen die op alle vlakken goed scoort, dus; comfort, geluidskwaliteit, uiterlijk en bedrading. Jammer, maar ik wacht nog even af.
Mag je ook niet verwachten voor die prijs ;) Er zijn headsets die op alle vlakken uitstekend zijn (zoals de Astro A50) maar daar betaal je ook de hoofdprijs voor.

• SavageBrother
ASNNetworks schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:56:
[...]

Mag je ook niet verwachten voor die prijs ;) Er zijn headsets die op alle vlakken uitstekend zijn (zoals de Astro A50) maar daar betaal je ook de hoofdprijs voor.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, had niet echt rekening gehouden met de betaalbaarheid van dergelijke headsets.

It's dogged that does it

• SC4RF4C3
Er is maar 1 nadeel voor mij van de sony gold headset, accuduur. Meestal moet je na 4-5 uur gamen weer opladen. Gelukkig game ik met pauzes tussendoor :)

• corset
MisterMichel schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:09:
Voor de moderator(s):

grappig dat mensen gelijk beginnen daar over de Astro A50, en dan niet even bedenken wat het budget verschil is. En het minieme aantal gamers dat voor dat bedrag een headset koopt :)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:15
A50 voor mij,werkte op ps3 al super en ook op ps4.Voor mij is die ze geld meer dan waard.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb zelf ook de A50 en ik heb lang gewacht met het kopen vna een headset.
Wilde eerst de PX4 halen, maar uiteindelijk toch maar de "beste" gehaald naar mijn oren.
Ben blij dat ik dat gedaan heb.

Maybe dat Tweakers nog eens een uitgebreide review neerzet zodat deze in de topic warning gezet kan worden.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Rocket League Beta keys: http://bit.ly/1I4JWUe.

Lijkt me wel een leuk Multiplayer spel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ASNNetworks
lanerios schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:22:
[...]

grappig dat mensen gelijk beginnen daar over de Astro A50, en dan niet even bedenken wat het budget verschil is. En het minieme aantal gamers dat voor dat bedrag een headset koopt :)
Edit: rustig lezen

[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 24-04-2015 18:21 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 21:59
Dying light uitgespeeld .. Toch wel een goeie game ... Deed me erg aan Far Cry denken wat ik ook een leuk spel vond . Nu op zoek naar wat nieuws..

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Just Cause 3 gameplay trailer komt volgende week uit. Ben benieuwd naar die over the top actie.

Raar, maar eigenlijk weerhield mij dat van het spelen van de eerste twee delen. Net als Saints Row bijv en Crackdown bijv. Schenen geweldige spellen te zijn, maar je moet er maar van houden. You hate it or you love it.

Vraagje over het swappen van de HDD.

Ik ga straks een 2TB schijf halen. Ik begrijp dat het opnieuw downloaden van je games per account zal gaan (althans, dat neem ik aan), maar zijn je saves ook account gebonden of kan ik die gewoon allemaal op mijn EU account restoren?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:01
bram1984 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:54:

Ik ga straks een 2TB schijf halen. Ik begrijp dat het opnieuw downloaden van je games per account zal gaan (althans, dat neem ik aan), maar zijn je saves ook account gebonden of kan ik die gewoon allemaal op mijn EU account restoren?
Kan je die niet beter synchen via de cloud/PS4 account? Ik dacht trouwens dat die saves ook meegekopieëerd worden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:54:

Speel je ook daadwerkelijk met meerdere accounts? Als je alleen met je EU account speelt dan zijn er geen save files op je overige accounts. Via welk account je een game koopt, en welk account een save file upload zijn gescheiden uiteraard. Speel je met je EU account een game dat gekocht is via een US account, dan wordt de save file gewoon via je EU account geupload gezien je daarmee gespeeld hebt.

Als je meerdere gebruikers hebt die allemaal zelf ook spelen, dan moet je de save files van die users ook downloaden ja. Die moeten wel allemaal PS+ hebben voor automatisch uploaden.

Ik zou zelf een backup aanraden voor save files. Het is een helse karwei om één voor één save files opnieuw te dowloaden, zeker als het een waslijst is. Daarnaast staan alle users en settings direct op je PS4 (inclusief de save files) en hoef je niet weer je users opnieuw toe te voegen.

Succes!

P.S. Ik zou voor de zekerheid je PS4 even deactiveren onder je accounts voordat je de upgrade uitvoert. Als er iets mis gaat staat je PS4 nog als primary onder die accounts. Dan moet je via de website deactiveren, wat maar 1x per half jaar kan. Is zonde om dat te verspillen voor zoiets dus, stel dat er iets gebeurt down the road, ben je je licenties kwijt voor een half jaar.

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 25-04-2015 12:13 ]

Verwijderd

Omdat ik nu een 2TB schijf heb kan ik dit soort spellen af en toe OOK doen:

Meesterlijk zoveel ruimte. Ik werd ook geadviseerd door de PS4 zelf om mijn PS4 te deactiveren tijdens
de backup die ik maakte. Het verwisselen van de schijven was redelijk snel en makkelijk gebleken.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:00:

[video]

Meesterlijk zoveel ruimte. Ik werd ook geadviseerd door de PS4 zelf om mijn PS4 te deactiveren tijdens
de backup die ik maakte. Het verwisselen van de schijven was redelijk snel en makkelijk gebleken.
Zozo je hebt de moeilijkheidsgraad wel fors opgeschroefd zie ik :p

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:06:
[...]
Zozo je hebt de moeilijkheidsgraad wel fors opgeschroefd zie ik :p
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:14:
[...]

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Ik speel games ook meestal ook niet te moeilijk. Moet ook ontspanning geven :)
Bloodborne komt mijn playstation voorlopig niet in. Kost me een nieuwe controller en misschien ook een nieuwe TV...
Dus na backups deactiveren -> schijf eruit -> nieuwe schijf erin -> alles terug zetten en activeren als primary?

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:18:
Dus na backups deactiveren -> schijf eruit -> nieuwe schijf erin -> alles terug zetten en activeren als primary?
Zo ging het bij mij inderdaad ook ongeveer.

• ASNNetworks
bram1984 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:18:
Yep!

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 25-04-2015 13:35 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:17:
[...]
Ik speel games ook meestal ook niet te moeilijk. Moet ook ontspanning geven :)
Bloodborne komt mijn playstation voorlopig niet in. Kost me een nieuwe controller en misschien ook een nieuwe TV...
Valt wel mee ;)
Met de juiste instelling eraan beginnen (dat doodgaan nu eenmaal onvoorkombaar is) en het frustreert absoluut niet.
Teller hier staat nu op 68x dood, maar ik heb nog geen grommetje gelaten ;)
En anders je controller met een stiekje aan je hand binden. Kan je gooien wat je wilt :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Net deze Eindbaas verslagen van het 1 na laatste chapter van de DLC van Evil Within:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/u8oZo49Lpucmw85NLwMCdSLi/full.jpg?nohitcount=1

Erg goeie en meeslepende verhaal DLC van The Evil Within.

De DLC geef ik een 8/10. Onder andere omdat het hoofdverhaal duidelijker wordt in de DLC.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wat is Dust af en toe onspeelbaar. Crasht met regelmaat, denk met 3 uur spelen al ongeveer 15x .

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:31
Exorcist schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:29:
Wat is Dust af en toe onspeelbaar. Crasht met regelmaat, denk met 3 uur spelen al ongeveer 15x .
de welbekende ce-34878-0 error? :D
Dust doet het bij mij weer 100%, maar Unity had om de 5 minuten crash en TLUO ~20 minuten

nothing stops this train

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:35:
[...]

de welbekende ce-34878-0 error? :D
Dust doet het bij mij weer 100%, maar Unity had om de 5 minuten crash en TLUO ~20 minuten
Yep. Lees dat het met HDCP uit wel werkt, maar dan doet Netflix het niet; geen zin om steeds te switchen ook. Jammer.

• rwbk
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:00:

[video]

Okay dat filmpje heeft mij overgehaald om die game ook te gaan halen voor de ps4. De demo was ruk maar dit ziet er soepeler uit. Ga wel opzoek op marktplaats. Hij is toch beter dan de demo neem ik aan?
NVM

[ Voor 105% gewijzigd door bram1984 op 25-04-2015 17:10 ]

Verwijderd

rwbk schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:48:
[...]

Okay dat filmpje heeft mij overgehaald om die game ook te gaan halen voor de ps4. De demo was ruk maar dit ziet er soepeler uit. Ga wel opzoek op marktplaats. Hij is toch beter dan de demo neem ik aan?
De demo was bagger om het grof te zeggen , de game is een 70 op Metacritic:

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/ea-sports-ufc

Ik geniet af en toe van een potje UFC op de PS4.
Ik had UFC tijdens een aanbieding voor 26 Euro
in de NL PSStore digitaal gehaald en geen moment
spijt van gehad.
2TB inmiddels ingebouwd. Fluitje van een cent eigenlijk. Alle savegames via USB teruggezet en nu in rest mode alles binnen harken. Gelijk ook maar weer alle games aangevinkt die ik al gewist had. Gewoon omdat het kan nu. :+

• dutchgio
Zit die 2TB nog zo vol :+

• rwbk
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:19:
[...]

De demo was bagger om het grof te zeggen , de game is een 70 op Metacritic:

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/ea-sports-ufc

Ik geniet af en toe van een potje UFC op de PS4.
Ik had UFC tijdens een aanbieding voor 26 Euro
in de NL PSStore digitaal gehaald en geen moment
spijt van gehad.
IK ga hem zowiezo niet digitaal halen. Omdat ik hem dan altijd heb. En hem waarschijnlijk weer door wil verkopen

• rwbk
bram1984 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:34:
2TB inmiddels ingebouwd. Fluitje van een cent eigenlijk. Alle savegames via USB teruggezet en nu in rest mode alles binnen harken. Gelijk ook maar weer alle games aangevinkt die ik al gewist had. Gewoon omdat het kan nu. :+
Welke EHD? heb ik dan nodig
Pagina: 1 ... 69 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link