Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Deze:
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Ik en vele andere op dit forum hebben em ook.
[ Voor 100% gewijzigd door bram1984 op 25-04-2015 18:27 ]
Zesduizend maal besproken hè.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Met 7200 heb je een risico op oververhitting. Dat heb ik althans gelezen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:16:
Hoe sneller, hoe beter, lijkt me....
Standaard is 5400 rpm geloof ik. SSHD geeft je de beste prestaties (korte laadtijden), heb ik gelezen.Jackal131 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:08:
Wat voor HD is aan te raden? 5600 of 7200 toeren?
Tot nu toe vind ik de laadtijden op de ps4 redelijk, naarmate de spellen mooier en groter worden zal het allemaal wel wat trager worden. Zie vorige generatie met Skyrim bijvoorbeeld.
Verwijderd
Doet bij jou het blauwe activiteits lampje op de Externe HD het ook niet meer nadat je de 500GB schijf vanbram1984 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:26:
Ja die Seagate heb ik ook.
de PS4 erin hebt gezet?
Bij mij en ASNNetworks werkte het lampje niet meer na de wissel.
http://www.konami.jp/pt/en/index.php5
[ Voor 16% gewijzigd door superjona op 26-04-2015 10:03 ]
Nog niet gedaan. Werkt de schijf zelf wel gewoon?Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:22:
[...]
Doet bij jou het blauwe activiteits lampje op de Externe HD het ook niet meer nadat je de 500GB schijf van
de PS4 erin hebt gezet?
Toevallig gisteren na HDD upgrade weer gedownload. Altijd leuk voor visite.superjona schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:03:
P.T (Playable Teaser voor Silent Hill) verdwijnt op 29 april uit de Store. Nog snel ff downloaden dus.
Verwijderd
De 500GB schijf werkt gewoon prima in die behuizing , behalve dus het lampje.bram1984 schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:18:
Nog niet gedaan. Werkt de schijf zelf wel gewoon?
De 500GB schijf uit de PS4 heeft ook minder pinnetjes dan de 2TB schijf.
Ik denk dat het daardoor komt. De 500GB schijf in de PS4 heeft niks aan
een schijf activiteits indicator. Misschien hebben ze die functie voor de PS4
schijf gewoon weggelaten omdat het niet nodig is in een PS4.
Troueens zijn er hier mensen die de plex app op de PS4 gebruiken? Werkt dat lekker? Zit te denken om mn PS4 te gebruiken en de HTPC weg te doen. Vandaar.
Staat deze niet in de NL store?superjona schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:03:
P.T (Playable Teaser voor Silent Hill) verdwijnt op 29 april uit de Store. Nog snel ff downloaden dus.
Lampje werkt niet. Schijf wel geformatteerd net. Doet het prima. Lampje kan me gestolen worden.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:22:
[...]
Doet bij jou het blauwe activiteits lampje op de Externe HD het ook niet meer nadat je de 500GB schijf van
de PS4 erin hebt gezet?
To dare is to do
Pin me er niet op vast, maar volgens mij heb je gewoon recht om het terug te brengen als je online iets kooptSlaapje schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:50:
Ik wilde gisteren een spel kopen uit de store, alleen door niet goed op te letten heb ik hem per ongeluk voor de ps3 gekocht... Nu heb ik via email aan Playstation gevraagd of hier nog iets aan gedaan kan worden. Weten jullie hoe Sony hiermee omgaat?
Is niet helemaal waar, volgens mij. Ik koop vnl. in de US store en daar staat altijd dikgedrukt "No Refunds" bij.WeAreLegion schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:51:
[...]
Pin me er niet op vast, maar volgens mij heb je gewoon recht om het terug te brengen als je online iets kooptdus dat zal voor dit ook wel gelden.
Dat komt omdat je in de US komt daar gelden andere regels voor refunds dan in europabram1984 schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:52:
[...]
Is niet helemaal waar, volgens mij. Ik koop vnl. in de US store en daar staat altijd dikgedrukt "No Refunds" bij.
Misschien dat ze uit coulance er iets aan kunnen/willen doen aangezien dit in de servicevoorwaarden staat:Slaapje schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:50:
Ik wilde gisteren een spel kopen uit de store, alleen door niet goed op te letten heb ik hem per ongeluk voor de ps3 gekocht... Nu heb ik via email aan Playstation gevraagd of hier nog iets aan gedaan kan worden. Weten jullie hoe Sony hiermee omgaat?
Annuleringsrechten
(i)U gaat er uitdrukkelijk mee akkoord dat voor bestellingen (anders dan vooruitbestellingen) van digitale content (zoals games, virtueel geld of add-ons) wij deze producten mogelijk beschikbaar stellen direct nadat wij uw bestelling geaccepteerd hebben en dat, zodra deze beschikbaar gesteld zijn, voor zover wettelijk toegestaan u uw bestelling niet meer kunt annuleren en geen recht hebt op een "bedenktijd".
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Voor- en nadelen:Jackal131 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:08:
Wat voor HD is aan te raden? 5600 of 7200 toeren?
5400rpm:
+grootste capaciteit; 2TB
+stiller, koeler
+2TB versie, de spinpoint M9T, heeft een zeer hoge datadichtheid, hierdoor ook best snel
+€95 voor 2TB
+relatief goedkoper
-iets minder snel (seektimes) dan 7200rpm schijven
7200rpm:
+snelste mechanische schijven (muv de sshd's)
-geen 2TB versie in 9.5mm formaat, volgens mij ook geen 1.5TB zelfs in de ps4 standaard van 2,5" 9.5mm
-lawaai
-hitte
-duurder
Sshd's heb je natuurlijk ook nog, maar in praktisch gebruik in de ps4 doen ze het niet zo veel beter als een normale 7200rpm schijf van wd of hitachi bv. En je bent weer beperkt tot 1TB.
Ik zit al een tijdje te kijken naar een storage uitbreiding, en heb besloten om voor nu te gaan voor de 2TB seagate external oplossing. Dit is €95 voor 2TB. Tegen de tijd dat ook de 2TB volzit zullen de volgende opties binnen handbereik komen schat ik in:
-3 of zelfs 4TB 5400 rpm 2,5" 9,5mm hdd
-3TB ssd misschien betaalbaar binnen drie jaar (momenteel is 1TB al €330)
Binnenkort de externe seagate aanschaffen, want zag laatst dat ik maar 46GB vrij heb terwijl ik nog 3 games in seal heb liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 26-04-2015 12:53 ]
Verwijderd
De game en al zijn DLC is bij elkaar een "Dikke" 8/10.
Pittige eindbaas....Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:17:
Het einde van een heerlijke game en al zijn DLC (The Evil Within):
[video]
De game en al zijn DLC is bij elkaar een "Dikke" 8/10.
Zag 'm vandaag liggen bij de Dixons, 20 euro dacht ik.
Verwijderd
1985
2015

Er zit een super verschil tussen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Goed verhaal, lekker kort ook.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:11:
Ik geniet wel erg van de goeie graphics en gameplay van de PS4 , vergelijk deze screenshots maar eens:
1985
[afbeelding]
2015
[afbeelding]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze dat niet doen. Een jaar of 2 geleden op mijn PS3 gezocht in de store naar een spel (weet niet meer welke), het spel kwam bovenaan in de zoeklijst te staan, ik downloaden, bleek het de vita variant te zijn. Ik contact met Sony opnemen dat ik het ronduit belachelijk vindt dat de eerste hit voor een ander apparaat is ipv de ps3 waar ik mee zoek. Maar geen refund, geen omzetting naar de ps3 variant, gewoon geld kwijt. Echt heel matig.skreppiedoe schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:13:
[...]
Misschien dat ze uit coulance er iets aan kunnen/willen doen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Bloodborne al uitgespeeld Dennis.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:11:
Ik geniet wel erg van de goeie graphics en gameplay van de PS4 , vergelijk deze screenshots maar eens:
1985
[afbeelding]
2015
[afbeelding]
Verwijderd
Ja, voor die prijs heb ik het spel mogen meenemen. Ik heb er nu een klein uurtje in zitten en het bevalt goed.ChrisLNFF schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:43:
[...]
Pittige eindbaas....
Zag 'm vandaag liggen bij de Dixons, 20 euro dacht ik.
Nog steeds aan het wachten op een update die moeilijkheidsgraad ultra-easy toevoegd denk ik.

Zojuist opgepikt in een Italiaans marktkraampje voor het luttele bedrag van €10. Daar kon ik het niet voor laten liggen.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Project Cars is sowieso een must-buy voor me, dat hangt niet op dit tientje.
[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 26-04-2015 22:29 ]
Maar dat betekent dus dat je alleen een headset aan kan sluiten? Ik game 8 van de 10 keer lekker met de speakers aan, maar soms ( bijvoorbeeld na een late dienst ) game ik met een koptelefoon op. Is dat niet vreselijk onpraktisch? Want dan kom je er uiteindelijk toch weer op uit om de koptelefoon aan je controller te verbinden, maar dan zit je ( in het geval van de Plantronics Rig ) met een dikke 4 meter snoer op je schoot wat ook weer ontzettend onhandig is. Of je kiest ervoor het verlengsnoer niet te gebruiken maar dan mis je dus ook de knoppen voor volume/mute. Al met al niet echt opties die overtuigen voor een headset die kwa prijs/kwaliteit het beste uit de test komt.Het mooie van de Rig is dat de headset zowel via de optische als analoge weg aangesloten kan worden. Bij een pc kun je dus kiezen. Bij een PS4 dien je gebruik te maken van de optische uitgang van de console.
Jammer dat er geen headset is getest wat een combinatie is van de handigheid van de Turtle Beach Ear Force en de geluidskwaliteit van dePlantronics Rig.. Ik vind een bedrade koptelefoon niet erg, zolang de functieknoppen maar in de koptelefoon zelf zitten en niet in een aparte controller aan het snoer.. ( en de microfoon te verwijderen is ( of helemaal niet aanwezig is )). Tips zijn welkom.
Overigens game ik nu met een koptelefoon van de Action die 7 euro was, dus als ik ooit wat nieuws koop zal het allicht beter zijn.
Als ik een PS4 wil halen gaat het gewoon in de woonkamer. Zoals je leest onder ben ik een Youtuber (van maar 123 subs). Ik wil graag video's maken. Heeft iemand evaring met het recorden met de SHARE knop gebeure? Ik moet wel een PS+ kopen voor online., geen probleem.
Verwijderd
Ik heb al honderden PS4 video's op mijn YouTube staan.
Dit kan ik bevestigen, we hebben alle video's al langs zien komenVerwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:20:
Recording met de shareknop werkt perfect.
Maar even serieus, sharing werkt heel makkelijk en is letterlijk 1 druk op de knop.
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:20:
Recording met de shareknop werkt perfect.
Maar hoe exporteer ik naar mijn laptop met sony vegas pro 12?voxxel schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:34:
[...]
Dit kan ik bevestigen, we hebben alle video's al langs zien komen![]()
Maar even serieus, sharing werkt heel makkelijk en is letterlijk 1 druk op de knop.
Verwijderd
Video's op de USB stick/schijf zetten via de PS4.Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:40:
[...]
[...]
Maar hoe exporteer ik naar mijn laptop met sony vegas pro 12?
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij heb je voor de Share-functie niet eens PS+ nosdig.Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:14: Heeft iemand evaring met het recorden met de SHARE knop gebeure? Ik moet wel een PS+ kopen voor online., geen probleem.
Weet ikPepper92 schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:52:
[...]
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij heb je voor de Share-functie niet eens PS+ nosdig.
Waarom geld uitgeven als het ook gratis kan?Martinspire schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:56:
Er is bij de Mediamarkt nu ook een Elgato gamerecorder in de aanbieding (1080p/30fps). Aardig ding en werkt stuk handiger voor wat betere opnames.
SHARE is 720P 30fps?
Makkelijker, sneller, hogere resolutie, minder compressie, meer opslagruimte, etc.Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:58:
[...]
Weet ik
[...]
Waarom geld uitgeven als het ook gratis kan?
SHARE is 720P 30fps?
Maar wat is hogere resolutie? 720P? 1080P?Martinspire schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:20:
[...]
Makkelijker, sneller, hogere resolutie, minder compressie, meer opslagruimte, etc.
Er is meer dan resultie in beeldkwaliteit. Zon kaart geeft gewoon altijd betere kwaliteit dan wat de ps4 zelf op kan nemen. Dat is niet slecht, maar ook niet bepaald echt mooi namelijk. Vind ik dan. alhoewel ik de meeste YouTube video's van belachelijk lage kwaliteit vind op gaming gebiedDutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:30:
[...]
Maar wat is hogere resolutie? 720P? 1080P?
Da's waar, maar ik wil graag weten in welke resolutie de opgenomen bestand is en hoeveel fps de videofile heeftBrutal1ty schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:40:
[...]
Er is meer dan resultie in beeldkwaliteit. Zon kaart geeft gewoon altijd betere kwaliteit dan wat de ps4 zelf op kan nemen. Dat is niet slecht, maar ook niet bepaald echt mooi namelijk. Vind ik dan. alhoewel ik de meeste YouTube video's van belachelijk lage kwaliteit vind op gaming gebied
720p en 30 fps, aldus googleDutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:36:
[...]
Da's waar, maar ik wil graag weten in welke resolutie de opgenomen bestand is en hoeveel fps de videofile heeft
[ Voor 19% gewijzigd door voxxel op 27-04-2015 21:52 ]
Lezen, 1080p met 30fps, met minder compressie en beperkingen. Vergelijk maar eens wat filmpjes. Ene met ps share en ander met elgato. Dat is goed zichtbaar. Wel €128 maar dan heb je ook watDutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:36:
[...]
Da's waar, maar ik wil graag weten in welke resolutie de opgenomen bestand is en hoeveel fps de videofile heeft
PSN: Oldzkoel
Momenteel geen van beiden, maar dat doets niets af aan het feit dat je gewoon duidelijk verschil kunt zien tussen het signaal wat je direct opneemt en hetgeen via de share knop wordt gegenereerd.power_user schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 01:57:
MartinSpire. Heb je een goed lopend gamingkanaal op YT of is het archief voor de kleinkids op een dag
Altijd gedacht dat de originele elgato HD gewoon 1080p 30fps was of 720p 60fps wat schakelbaar was. En dan de nieuw elgato60hd die ook 1080p 60fps met goede kwaliteit aan kan.Martinspire schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:02:
[...]
Lezen, 1080p met 30fps, met minder compressie en beperkingen. Vergelijk maar eens wat filmpjes. Ene met ps share en ander met elgato. Dat is goed zichtbaar. Wel €128 maar dan heb je ook wat
Verwijderd
Prima kwaliteit en heel makkelijk om op te nemen.
Vroeger heb ik ook een capture device gehad voor opnemen ,
maar de shareknop functie van de PS4 is veel handiger in gebruik.
Ik zou niet meer terug willen naar het gebruik van een capture device.
Ziet er imho niet geweldig uit. Scherp kan je zoiets niet noemen. Dat het handig is wil ik best geloven jaVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:07:
Ik heb zo'n pakket gekocht met Bloodborne, The Order 1886 en The Last of Us. Dus ik dat ding aan mijn TV gehangen en dacht ik speel ff een filmpje af van mijn NAS.
Lefuq? Waar kan da?
* Blaat googlen doet.
Wut? Geen MP3 of DLNA support? Bummer zeg! Nou ja het gamen werkt iig fantastisch. The order is echt een pareltje om te zien.
Vanmiddag maar ff klooien met de plex app op mijn NAS.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
CoD: Advanced Warfare (voor 35 euro geinig spelletje)
Diablo 3 (lekker co-op op de bank)
Mercenary Kings
Injustice (Waarom weet ik niet
Met moeite een rode controller kunnen vinden, maar gelukkig gelukt. Wel mooi momentje.
Media Markt Den haag, ik zie niemand bij de game afdeling staan, dus loop naar de cd afdeling. Wat oudere man:
"Goedemiddag, ik heb een vraagje. Ik zag op de site dat de rode controller op voorraad is, echter zie ik hem er niet tussen staan"
"Weet ik niet, ga maar naar een andere winkel, ik ga niet voor je kijken achter"
Dus de toon was al gezet van de winkel >_>
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Eerste campaign missie gelijk gedaan en gehaald, krijg ik zowaar 11 verschillende trophies.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ik zit er al een tijdje over te denken om de overstap naar de PS4 te maken. Tot op heden heb ik daar nog steeds niet echt aanleiding toe gezien, maar gelet op de recente ontwikkelingen verwacht ik voor de PS3 gewoonweg een stuk minder games in het aankomend najaar en daarom lijkt het me goed een overstap te overwegen. Ubisoft had namelijk vorig jaar al een deels van de games niet meer voor de PS3 uitgebracht of middels een spinoff (AC Rogue), terwijl de vlaggenschepen de PS4 volop bedienden. Daarnaast gaan ook de andere grote uitgevers EA en Activision dit jaar hetzelfde doen met Star Wars Battlefront respectievelijk Call of Duty. Er zullen ongetwijfeld nog meer titels uit hun line-up volgen. Natuurlijk zal EA FIFA nog wel uitbrengen voor de PS3, maar daar ligt mijn interesse niet.lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:34:
Zo, mijn vrouw heeft nu ook de PS4 gevonden, haar games?
CoD: Advanced Warfare (voor 35 euro geinig spelletje)
Diablo 3 (lekker co-op op de bank)
Mercenary Kings
Injustice (Waarom weet ik nietvind het een ruk game zelf)
Met moeite een rode controller kunnen vinden, maar gelukkig gelukt. Wel mooi momentje.
Media Markt Den haag, ik zie niemand bij de game afdeling staan, dus loop naar de cd afdeling. Wat oudere man:
"Goedemiddag, ik heb een vraagje. Ik zag op de site dat de rode controller op voorraad is, echter zie ik hem er niet tussen staan"
"Weet ik niet, ga maar naar een andere winkel, ik ga niet voor je kijken achter"
Dus de toon was al gezet van de winkel >_>
Het enige wat me nog wel tegenhoudt, is het feit dat de games die ik echt wil spelen, keer op keer worden uitgesteld en al dit jaar niet meer zullen verschijnen. Hoewel nog niet alles is aangekondigd voor dit najaar, heeft tot op heden alleen Star Wars Battlefront mijn interesse. Alleen die game blijft van EA, is grotendeels alleen op multiplayer gericht en daardoor sterk afhankelijk van goede servers.
Had ik dus ook, uiteindelijk toch gekocht, en nu dus mijn vrouw die hem misbruikt erbij. Het is wel nog steeds geweldig.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:30:
[...]
Ik zit er al een tijdje over te denken om de overstap naar de PS4 te maken. Tot op heden heb ik daar nog steeds niet echt aanleiding toe gezien, maar gelet op de recente ontwikkelingen verwacht ik voor de PS3 gewoonweg een stuk minder games in het aankomend najaar en daarom lijkt het me goed een overstap te overwegen. Ubisoft had namelijk vorig jaar al een deels van de games niet meer voor de PS3 uitgebracht of middels een spinoff (AC Rogue), terwijl de vlaggenschepen de PS4 volop bedienden. Daarnaast gaan ook de andere grote uitgevers EA en Activision dit jaar hetzelfde doen met Star Wars Battlefront respectievelijk Call of Duty. Er zullen ongetwijfeld nog meer titels uit hun line-up volgen. Natuurlijk zal EA FIFA nog wel uitbrengen voor de PS3, maar daar ligt mijn interesse niet.
Het enige wat me nog wel tegenhoudt, is het feit dat de games die ik echt wil spelen, keer op keer worden uitgesteld en al dit jaar niet meer zullen verschijnen. Hoewel nog niet alles is aangekondigd voor dit najaar, heeft tot op heden alleen Star Wars Battlefront mijn interesse. Alleen die game blijft van EA, is grotendeels alleen op multiplayer gericht en daardoor sterk afhankelijk van goede servers.
Helaas is Silent Hills niet meer..
Black Ops 3
Battlefront 3
Final Fantasy XIV
Arkham Knight
Everybody's Gone to the Rapture
MGS5
KH3
AC: Victory
The Witness
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nu weer verder met Driveclub en GTA. (Heb Sleeping dogs en AC: Unity nog op de backlog staan)
Persoonlijk vindt ik dat er niet heel veel uitkomt wat ik echt heel graag wil hebben. Al volg ik het ook niet heel erg dus vaak kom ik games tegen als verrassing. Dus mijn lijstje wordt vast nog uitgebreid. Maar de games die ik zeker nog ga halen:
Borderlands
The witcher 3
F1 2015
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Uncharted 4: A Thief's End
Gran Turismo 7
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Je hebt gelijk. De nieuwe Batman verdient ook mijn volle aandacht.Voor de rest kijk ik nog even de kat uit de boom. Ik probeer minder games te kopen, aangezien ik bij een aantal oude consoles nog steeds een grote backlog heb.lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:34:
[...]
Had ik dus ook, uiteindelijk toch gekocht, en nu dus mijn vrouw die hem misbruikt erbij. Het is wel nog steeds geweldig.
Helaas is Silent Hills niet meer..Maar ja, nog genoeg andere games. Voor mij die uitkomen:
Black Ops 3
Battlefront 3
Final Fantasy XIV
Arkham Knight
Everybody's Gone to the Rapture
MGS5
KH3
AC: Victory
The Witness
Die nieuwe game van Hello Games (Hoe heet die ook alweer?), waar de pers tot nog toe lovend over is, heeft ook wel mijn aandacht, maar ik vraag me wel af of het nu echt een toffe game is om te spelen.
No Man's Sky & Joe Danger?Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:46:
[...]
Je hebt gelijk. De nieuwe Batman verdient ook mijn volle aandacht.Voor de rest kijk ik nog even de kat uit de boom. Ik probeer minder games te kopen, aangezien ik bij een aantal oude consoles nog steeds een grote backlog heb.
Die nieuwe game van Hello Games (Hoe heet die ook alweer?), waar de pers tot nog toe lovend over is, heeft ook wel mijn aandacht, maar ik vraag me wel af of het nu echt een toffe game is om te spelen.
De drie games die ik er nu bij heb zijn erg leuk voor mij maar zijn alledrie single player. Mijn vriendin speelt ook graag spelletjes maar ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Hier is een succes:Wolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:01:
Weet iemand hier trouwens leuke games die ik samen met mijn vriendin kan spelen?
De drie games die ik er nu bij heb zijn erg leuk voor mij maar zijn alledrie single player. Mijn vriendin speelt ook graag spelletjes maar ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken.
Diablo 3
Mercenary Kings
CoD: Advanced Warfare (Splitscreen tegen bots)
Soms wat fighting games
Verwijderd
No Man's Sky bedoelde ik, bedankt!
Ik was trouwens ook nog The Witcher 3 vergeten, maar ik wacht daarvan de reviews wel af, want ervaringen uit het verleden leren dat de game bij aanvang vaak erg buggy is.
Je moet er van houden maar wij hebben ons behoorlijk vermaakt met Rayman Legends.Wolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:01:
Weet iemand hier trouwens leuke games die ik samen met mijn vriendin kan spelen?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
De aanbieding van de Mediamarkt betreft het 30fps exemplaarBrutal1ty schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:49:
[...]
Altijd gedacht dat de originele elgato HD gewoon 1080p 30fps was of 720p 60fps wat schakelbaar was. En dan de nieuw elgato60hd die ook 1080p 60fps met goede kwaliteit aan kan.
Deze capture kwaliteit valt me toch tegen, dit doet de game geen eer aan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:07:
Dit heb ik opgenomen met de shareknop van de PS4:
[video]
Vroeger heb ik ook een capture device gehad voor opnemen ,
maar de shareknop functie van de PS4 is veel handiger in gebruik.
Ik zou niet meer terug willen naar het gebruik van een capture device.
Dat vond ik ook rotnieuws. Had ik me erg op verheugdlanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:34:
[...]
Helaas is Silent Hills niet meer..Maar ja, nog genoeg andere games. Voor mij die uitkomen:
Hoop dat er een soortgelijk spel nog gaat uitkomen. Een nieuwe Fatal Frame ofzo mag ook van mij.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Assassin's Creed: Unity voor €35,99
Far Cry 4 voor €35,99
The Crew voor €37,99
Watch Dogs voor €27,99
Just Dance 2015 voor €27,99
PSN ID: MrMichel_75
Diablo 3 hier ook meerdere avonden gespeeld. Ze heeft al bijna 3 lvl 70 characters. Hoger dan Expert gaat helaas niet, maar dat mag de pret niet drukken.lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:03:
[...]
Hier is een succes:
Diablo 3
Mercenary Kings
CoD: Advanced Warfare (Splitscreen tegen bots)
Soms wat fighting games
Vooral Diablo 3 is niet uit de PS4 te krijgen, wordt bijna elke avond wel gestart
mooie prijsMisterMichel schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:18:
Bij bol.com zijn nu diverse games van UbiSoft in de aanbieding. Linky
Far Cry 4 voor €35,99
De rest van Ubischoft games zijn imo het geld niet waardig.
nothing stops this train
Ik heb best wat lol gehad in Plants Vs. Zombies garden warfare. Splitscreen met m'n vriendin was wel lachen, het beeld is natuurlijk klein(er) en tekst kan je amper lezen, maar dat heb je toch niet zo vaak nodig.Wolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:01:
mijn top 3 games die ik met mijn vrouw speel:
1. Rayman Legens
2. Diablo 3
3. Alle Lego games
nothing stops this train
JaHeaget schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:50:
ja is de co-op van lego games een beetje leuk?
Verwijderd
Ook bij de Bart Smit. Heb Far Cry gehaaldMisterMichel schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:18:
Bij bol.com zijn nu diverse games van UbiSoft in de aanbieding. Linky
Assassin's Creed: Unity voor €35,99
Far Cry 4 voor €35,99
The Crew voor €37,99
Watch Dogs voor €27,99
Just Dance 2015 voor €27,99
Ik ben ook erg fan van de LEGO games, maar wacht meestal wel tot ze afgeprijsd zijn.
Vandaag toevallig net LEGO Batman 3 gekocht voor ps4 voor 22,95 (yourgamezone)
Haha de man die € 70,- voor AAA games neertelt gaat bij DLC wachten op een korting.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:39:
Ik wacht op een leuke korting voor de Wolfenstein DLC en dan koop ik het.
Edit: Gevonden. Keek verkeerd.
[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 28-04-2015 19:54 ]
Heb gisteren ook met Plex zitten stoeien. Blijkt dat je een Plex pass moet hebben dus ik dat aangeschaft voor een jaar. Na veel moeite met alles op mijn NAS up to date krijgen zodat ik in kan loggen geeft mijn PS4 alsnog de melding dat hij een simpel *.mkv'tje niet kan afspelen omdat de "server niet snel genoeg is om te transcoderen".
Lol?
De PS4 kan wel Blu-Rays afspelen maar niet een met dezelfde codec opgeslagen MKV bestand met AC3?
Gelijk maar mijn Plex Pass geannuleerd (was gelukkig snel geregeld) en de hele plex boel verwijderd. Ik wacht wel totdat DLNA op de PS4 komt. Dat werkt namelijk vlekkeloos tussen mijn TV en NAS dus ik kan mijn filmpjes nog gewoon kijken.
Edit: De eigen site zelf zegt ook 5 mei, dus dat zal wel kloppen. Mooie datum.
[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 29-04-2015 07:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link