Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.506 views

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
Lol :/

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

rwbk schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:16:
[...]

Welke EHD? heb ik dan nodig
Deze:

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Ik en vele andere op dit forum hebben em ook.
Ja die Seagate heb ik ook.

[ Voor 100% gewijzigd door bram1984 op 25-04-2015 18:27 ]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-11 13:11

• Brad Pitt
Zesduizend maal besproken hè.

Brad Pitt schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:30:
[...]

Zesduizend maal besproken hè.
Vreselijk ja, nu je het zegt.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:20
Tropico 5 heeft een stealth release gehad? Ik ieder geval speelt het heerlijk weg als je de controls een beetje in de gaten krijgt. Lijkt verder erg veel op tropico 4 (van wat ik tot nu toe heb gespeeld iig) maar dat is imho geen straf.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Wat voor HD is aan te raden? 5600 of 7200 toeren?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Hoe sneller, hoe beter, lijkt me....

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-11 22:04
Meer mensen hier die Shovel Knight gekocht hebben? Wat een ontzettend goed spel is dat zeg :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:16:
Hoe sneller, hoe beter, lijkt me....
Met 7200 heb je een risico op oververhitting. Dat heb ik althans gelezen.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Jackal131 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:08:
Standaard is 5400 rpm geloof ik. SSHD geeft je de beste prestaties (korte laadtijden), heb ik gelezen.

Tot nu toe vind ik de laadtijden op de ps4 redelijk, naarmate de spellen mooier en groter worden zal het allemaal wel wat trager worden. Zie vorige generatie met Skyrim bijvoorbeeld.

Verwijderd

Doet bij jou het blauwe activiteits lampje op de Externe HD het ook niet meer nadat je de 500GB schijf van
de PS4 erin hebt gezet?

Bij mij en ASNNetworks werkte het lampje niet meer na de wissel.

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 16:05
P.T (Playable Teaser voor Silent Hill) verdwijnt op 29 april uit de Store. Nog snel ff downloaden dus. ;)

http://www.konami.jp/pt/en/index.php5

[ Voor 16% gewijzigd door superjona op 26-04-2015 10:03 ]

Alleen de walkthrough van PT op youtube kijken, in het donker, was al freaky *O*
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:22:
[...]

Doet bij jou het blauwe activiteits lampje op de Externe HD het ook niet meer nadat je de 500GB schijf van
de PS4 erin hebt gezet?

Nog niet gedaan. Werkt de schijf zelf wel gewoon?
superjona schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:03:
P.T (Playable Teaser voor Silent Hill) verdwijnt op 29 april uit de Store. Nog snel ff downloaden dus. ;)

Toevallig gisteren na HDD upgrade weer gedownload. Altijd leuk voor visite. >:)

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:18:
Nog niet gedaan. Werkt de schijf zelf wel gewoon?
De 500GB schijf werkt gewoon prima in die behuizing , behalve dus het lampje.

De 500GB schijf uit de PS4 heeft ook minder pinnetjes dan de 2TB schijf.
Ik denk dat het daardoor komt. De 500GB schijf in de PS4 heeft niks aan
een schijf activiteits indicator. Misschien hebben ze die functie voor de PS4
schijf gewoon weggelaten omdat het niet nodig is in een PS4.
Prima, zolang die werkt. Ik zal het zo eens proberen.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 13:51
Niet gewoon de connector van het LED lampje verkeerdom aangesloten met de HDD wissel? Ik weet niet of je fie los moet aansluiten. Indirn wel dsn is het nuttig om te weten dat LED maar een kant op werkt qua polariteit.

Troueens zijn er hier mensen die de plex app op de PS4 gebruiken? Werkt dat lekker? Zit te denken om mn PS4 te gebruiken en de HTPC weg te doen. Vandaar.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
superjona schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:03:

Staat deze niet in de NL store?
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:22:
[...]

de PS4 erin hebt gezet?

Lampje werkt niet. Schijf wel geformatteerd net. Doet het prima. Lampje kan me gestolen worden. :)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:23
Ik wilde gisteren een spel kopen uit de store, alleen door niet goed op te letten heb ik hem per ongeluk voor de ps3 gekocht... Nu heb ik via email aan Playstation gevraagd of hier nog iets aan gedaan kan worden. Weten jullie hoe Sony hiermee omgaat?

To dare is to do

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Slaapje schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:50:
Ik wilde gisteren een spel kopen uit de store, alleen door niet goed op te letten heb ik hem per ongeluk voor de ps3 gekocht... Nu heb ik via email aan Playstation gevraagd of hier nog iets aan gedaan kan worden. Weten jullie hoe Sony hiermee omgaat?
Pin me er niet op vast, maar volgens mij heb je gewoon recht om het terug te brengen als je online iets koopt :) dus dat zal voor dit ook wel gelden.
WeAreLegion schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:51:
[...]

Pin me er niet op vast, maar volgens mij heb je gewoon recht om het terug te brengen als je online iets koopt :) dus dat zal voor dit ook wel gelden.
Is niet helemaal waar, volgens mij. Ik koop vnl. in de US store en daar staat altijd dikgedrukt "No Refunds" bij.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:52:
[...]

Is niet helemaal waar, volgens mij. Ik koop vnl. in de US store en daar staat altijd dikgedrukt "No Refunds" bij.
Dat komt omdat je in de US komt daar gelden andere regels voor refunds dan in europa :) per staat is dat zelfs anders.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Slaapje schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:50:
Misschien dat ze uit coulance er iets aan kunnen/willen doen aangezien dit in de servicevoorwaarden staat:

Annuleringsrechten

(i)U gaat er uitdrukkelijk mee akkoord dat voor bestellingen (anders dan vooruitbestellingen) van digitale content (zoals games, virtueel geld of add-ons) wij deze producten mogelijk beschikbaar stellen direct nadat wij uw bestelling geaccepteerd hebben en dat, zodra deze beschikbaar gesteld zijn, voor zover wettelijk toegestaan u uw bestelling niet meer kunt annuleren en geen recht hebt op een "bedenktijd".

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:27
Jackal131 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:08:
Voor- en nadelen:

5400rpm:
+grootste capaciteit; 2TB
+stiller, koeler
+2TB versie, de spinpoint M9T, heeft een zeer hoge datadichtheid, hierdoor ook best snel
+€95 voor 2TB
+relatief goedkoper
-iets minder snel (seektimes) dan 7200rpm schijven

7200rpm:
+snelste mechanische schijven (muv de sshd's)
-geen 2TB versie in 9.5mm formaat, volgens mij ook geen 1.5TB zelfs in de ps4 standaard van 2,5" 9.5mm
-lawaai
-hitte
-duurder

Sshd's heb je natuurlijk ook nog, maar in praktisch gebruik in de ps4 doen ze het niet zo veel beter als een normale 7200rpm schijf van wd of hitachi bv. En je bent weer beperkt tot 1TB.

Ik zit al een tijdje te kijken naar een storage uitbreiding, en heb besloten om voor nu te gaan voor de 2TB seagate external oplossing. Dit is €95 voor 2TB. Tegen de tijd dat ook de 2TB volzit zullen de volgende opties binnen handbereik komen schat ik in:
-3 of zelfs 4TB 5400 rpm 2,5" 9,5mm hdd
-3TB ssd misschien betaalbaar binnen drie jaar (momenteel is 1TB al €330)

Binnenkort de externe seagate aanschaffen, want zag laatst dat ik maar 46GB vrij heb terwijl ik nog 3 games in seal heb liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 26-04-2015 12:53 ]

Verwijderd

Het einde van een heerlijke game en al zijn DLC (The Evil Within):

De game en al zijn DLC is bij elkaar een "Dikke" 8/10.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:17:
Het einde van een heerlijke game en al zijn DLC (The Evil Within):

[video]

De game en al zijn DLC is bij elkaar een "Dikke" 8/10.
Pittige eindbaas....

Zag 'm vandaag liggen bij de Dixons, 20 euro dacht ik.

Verwijderd

Ik geniet wel erg van de goeie graphics en gameplay van de PS4 , vergelijk deze screenshots maar eens:

1985
Afbeeldingslocatie: https://api.reshift.nl/platform_core/media/show_image/151949/(647,center)/

2015
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PTFiV9z2bM232Ll4C0HNPL2H/full.jpg?nohitcount=1

Er zit een super verschil tussen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Wat is Rocket League een verslavende game! Waarom kende ik dit niet, dit was op de PS3 ook al beschikbaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:58

JoeZuCK

_Fonz > all.

Dennis.. WTF...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:11:
Ik geniet wel erg van de goeie graphics en gameplay van de PS4 , vergelijk deze screenshots maar eens:

1985
[afbeelding]

2015
[afbeelding]

Goed verhaal, lekker kort ook.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Slecht graphics of niet, die kat op plaatje 1 is geen lieverdje, dat zie je zo :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

skreppiedoe schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:13:
[...]

Misschien dat ze uit coulance er iets aan kunnen/willen doen
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze dat niet doen. Een jaar of 2 geleden op mijn PS3 gezocht in de store naar een spel (weet niet meer welke), het spel kwam bovenaan in de zoeklijst te staan, ik downloaden, bleek het de vita variant te zijn. Ik contact met Sony opnemen dat ik het ronduit belachelijk vindt dat de eerste hit voor een ander apparaat is ipv de ps3 waar ik mee zoek. Maar geen refund, geen omzetting naar de ps3 variant, gewoon geld kwijt. Echt heel matig.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:11:

1985
[afbeelding]

2015
[afbeelding]

Bloodborne al uitgespeeld Dennis. :+

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:43:
[...]

Pittige eindbaas....

Zag 'm vandaag liggen bij de Dixons, 20 euro dacht ik.
Ja, voor die prijs heb ik het spel mogen meenemen. Ik heb er nu een klein uurtje in zitten en het bevalt goed.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:06
bram1984 schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:31:
[...]

Bloodborne al uitgespeeld Dennis. :+
Nog steeds aan het wachten op een update die moeilijkheidsgraad ultra-easy toevoegd denk ik. :+

• ralph075
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/290v690.jpg
Zojuist opgepikt in een Italiaans marktkraampje voor het luttele bedrag van €10. Daar kon ik het niet voor laten liggen.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Zelfs al kreeg ik 10 euro toe zou ik dat baggerspel niet spelen. No offense Ralph. Ben blij dat jij er blij mee bent. Ikzelf had die 10 euro liever gestoken in Project Cars.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• ralph075
  • Niet online
Haha, snap je reactie wel. Meer wilde ik er ook niet voor betalen. Een tientje voor een hard copy vond ik het wel de moeite om er zelf een mening over te kunnen vormen. En zoonlief is er ook mee in zijn sas. Twee vliegen... ;)

Project Cars is sowieso een must-buy voor me, dat hangt niet op dit tientje.

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 26-04-2015 22:29 ]

Zo, alle downloads zijn inmiddels binnen. Erg fijn, zoveel ruimte.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/34rsi06.jpg

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Even een vraag naar aanleiding van het stuk over de headsets. Ik lees het volgende:
Het mooie van de Rig is dat de headset zowel via de optische als analoge weg aangesloten kan worden. Bij een pc kun je dus kiezen. Bij een PS4 dien je gebruik te maken van de optische uitgang van de console.
Maar dat betekent dus dat je alleen een headset aan kan sluiten? Ik game 8 van de 10 keer lekker met de speakers aan, maar soms ( bijvoorbeeld na een late dienst ) game ik met een koptelefoon op. Is dat niet vreselijk onpraktisch? Want dan kom je er uiteindelijk toch weer op uit om de koptelefoon aan je controller te verbinden, maar dan zit je ( in het geval van de Plantronics Rig ) met een dikke 4 meter snoer op je schoot wat ook weer ontzettend onhandig is. Of je kiest ervoor het verlengsnoer niet te gebruiken maar dan mis je dus ook de knoppen voor volume/mute. Al met al niet echt opties die overtuigen voor een headset die kwa prijs/kwaliteit het beste uit de test komt.

Jammer dat er geen headset is getest wat een combinatie is van de handigheid van de Turtle Beach Ear Force en de geluidskwaliteit van dePlantronics Rig.. Ik vind een bedrade koptelefoon niet erg, zolang de functieknoppen maar in de koptelefoon zelf zitten en niet in een aparte controller aan het snoer.. ( en de microfoon te verwijderen is ( of helemaal niet aanwezig is )). Tips zijn welkom.

Overigens game ik nu met een koptelefoon van de Action die 7 euro was, dus als ik ooit wat nieuws koop zal het allicht beter zijn. :o

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-11 15:54

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Hallo medetweakers die een PS4 hebben. Ik volg al een jaar een PS4. De beste console op dit moment, maar ik wil ook een PC kopen. Ik zit te twijfelen om een PS4 te gaan kopen. Mijn game-pc ga ik sowiezo kopen. Ik speel als ik bij mijn broer ben Battlefield 4. Ik vind het wel leuk, maar de besturing is wel moeilijk.

Als ik een PS4 wil halen gaat het gewoon in de woonkamer. Zoals je leest onder ben ik een Youtuber (van maar 123 subs). Ik wil graag video's maken. Heeft iemand evaring met het recorden met de SHARE knop gebeure? Ik moet wel een PS+ kopen voor online., geen probleem.

Review QNAP TS-230 NAS

Verwijderd

Recording met de shareknop werkt perfect.
Ik heb al honderden PS4 video's op mijn YouTube staan.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:20:
Dit kan ik bevestigen, we hebben alle video's al langs zien komen :+

Maar even serieus, sharing werkt heel makkelijk en is letterlijk 1 druk op de knop.

Zonnepanelen

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:20:
voxxel schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:34:
[...]

Dit kan ik bevestigen, we hebben alle video's al langs zien komen :+

Maar even serieus, sharing werkt heel makkelijk en is letterlijk 1 druk op de knop.
Maar hoe exporteer ik naar mijn laptop met sony vegas pro 12?

Review QNAP TS-230 NAS

Verwijderd

Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:40:
[...]

[...]

Maar hoe exporteer ik naar mijn laptop met sony vegas pro 12?
Video's op de USB stick/schijf zetten via de PS4.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 21:29
Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:14: Heeft iemand evaring met het recorden met de SHARE knop gebeure? Ik moet wel een PS+ kopen voor online., geen probleem.
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij heb je voor de Share-functie niet eens PS+ nosdig.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 11:16
Er is bij de Mediamarkt nu ook een Elgato gamerecorder in de aanbieding (1080p/30fps). Aardig ding en werkt stuk handiger voor wat betere opnames.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Pepper92 schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:52:
[...]

Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij heb je voor de Share-functie niet eens PS+ nosdig.
Weet ik
Martinspire schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:56:
Er is bij de Mediamarkt nu ook een Elgato gamerecorder in de aanbieding (1080p/30fps). Aardig ding en werkt stuk handiger voor wat betere opnames.
Waarom geld uitgeven als het ook gratis kan?

SHARE is 720P 30fps?

Review QNAP TS-230 NAS

• Martinspire
Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:58:
[...]

Weet ik

[...]

Waarom geld uitgeven als het ook gratis kan?

SHARE is 720P 30fps?
Makkelijker, sneller, hogere resolutie, minder compressie, meer opslagruimte, etc.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Martinspire schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:20:
[...]
Makkelijker, sneller, hogere resolutie, minder compressie, meer opslagruimte, etc.
Maar wat is hogere resolutie? 720P? 1080P?

Review QNAP TS-230 NAS

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:30:
[...]

Maar wat is hogere resolutie? 720P? 1080P?
Er is meer dan resultie in beeldkwaliteit. Zon kaart geeft gewoon altijd betere kwaliteit dan wat de ps4 zelf op kan nemen. Dat is niet slecht, maar ook niet bepaald echt mooi namelijk. Vind ik dan. alhoewel ik de meeste YouTube video's van belachelijk lage kwaliteit vind op gaming gebied :p

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Brutal1ty schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:40:
[...]

Er is meer dan resultie in beeldkwaliteit. Zon kaart geeft gewoon altijd betere kwaliteit dan wat de ps4 zelf op kan nemen. Dat is niet slecht, maar ook niet bepaald echt mooi namelijk. Vind ik dan. alhoewel ik de meeste YouTube video's van belachelijk lage kwaliteit vind op gaming gebied :p
Da's waar, maar ik wil graag weten in welke resolutie de opgenomen bestand is en hoeveel fps de videofile heeft

Review QNAP TS-230 NAS

• voxxel
Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:36:
[...]

Da's waar, maar ik wil graag weten in welke resolutie de opgenomen bestand is en hoeveel fps de videofile heeft
720p en 30 fps, aldus google

[ Voor 19% gewijzigd door voxxel op 27-04-2015 21:52 ]

Zonnepanelen

• Martinspire
Dutchredgaming schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:36:
[...]

Lezen, 1080p met 30fps, met minder compressie en beperkingen. Vergelijk maar eens wat filmpjes. Ene met ps share en ander met elgato. Dat is goed zichtbaar. Wel €128 maar dan heb je ook wat

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
MartinSpire. Heb je een goed lopend gamingkanaal op YT of is het archief voor de kleinkids op een dag ;)

PSN: Oldzkoel

• Martinspire
power_user schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 01:57:
MartinSpire. Heb je een goed lopend gamingkanaal op YT of is het archief voor de kleinkids op een dag ;)
Momenteel geen van beiden, maar dat doets niets af aan het feit dat je gewoon duidelijk verschil kunt zien tussen het signaal wat je direct opneemt en hetgeen via de share knop wordt gegenereerd.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
Martinspire schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:02:
[...]

Lezen, 1080p met 30fps, met minder compressie en beperkingen. Vergelijk maar eens wat filmpjes. Ene met ps share en ander met elgato. Dat is goed zichtbaar. Wel €128 maar dan heb je ook wat
Altijd gedacht dat de originele elgato HD gewoon 1080p 30fps was of 720p 60fps wat schakelbaar was. En dan de nieuw elgato60hd die ook 1080p 60fps met goede kwaliteit aan kan.

Verwijderd

Dit heb ik opgenomen met de shareknop van de PS4:

Prima kwaliteit en heel makkelijk om op te nemen.

Vroeger heb ik ook een capture device gehad voor opnemen ,
maar de shareknop functie van de PS4 is veel handiger in gebruik.

Ik zou niet meer terug willen naar het gebruik van een capture device.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:07:
Ziet er imho niet geweldig uit. Scherp kan je zoiets niet noemen. Dat het handig is wil ik best geloven ja :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb sinds gisteren ook een PS4. :)

Ik heb zo'n pakket gekocht met Bloodborne, The Order 1886 en The Last of Us. Dus ik dat ding aan mijn TV gehangen en dacht ik speel ff een filmpje af van mijn NAS.

Lefuq? Waar kan da?

* Blaat googlen doet.

Wut? Geen MP3 of DLNA support? Bummer zeg! Nou ja het gamen werkt iig fantastisch. The order is echt een pareltje om te zien. <3

Vanmiddag maar ff klooien met de plex app op mijn NAS. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, mijn vrouw heeft nu ook de PS4 gevonden, haar games?

CoD: Advanced Warfare (voor 35 euro geinig spelletje)
Diablo 3 (lekker co-op op de bank)
Mercenary Kings
Injustice (Waarom weet ik niet :p vind het een ruk game zelf)

Met moeite een rode controller kunnen vinden, maar gelukkig gelukt. Wel mooi momentje.

Media Markt Den haag, ik zie niemand bij de game afdeling staan, dus loop naar de cd afdeling. Wat oudere man:

"Goedemiddag, ik heb een vraagje. Ik zag op de site dat de rode controller op voorraad is, echter zie ik hem er niet tussen staan"
"Weet ik niet, ga maar naar een andere winkel, ik ga niet voor je kijken achter"

Dus de toon was al gezet van de winkel >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57

On_E

Housemusic

Defense Grid 2 maar opgepikt voor dat tientje, eerste deel was ook erg goed dus...

Eerste campaign missie gelijk gedaan en gehaald, krijg ik zowaar 11 verschillende trophies. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Er is een speciale PLEX app op de PS4 die je kunt gebruiken voor DLNA support.

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:34:
Zo, mijn vrouw heeft nu ook de PS4 gevonden, haar games?

CoD: Advanced Warfare (voor 35 euro geinig spelletje)
Diablo 3 (lekker co-op op de bank)
Mercenary Kings
Injustice (Waarom weet ik niet :p vind het een ruk game zelf)

Met moeite een rode controller kunnen vinden, maar gelukkig gelukt. Wel mooi momentje.

Media Markt Den haag, ik zie niemand bij de game afdeling staan, dus loop naar de cd afdeling. Wat oudere man:

"Goedemiddag, ik heb een vraagje. Ik zag op de site dat de rode controller op voorraad is, echter zie ik hem er niet tussen staan"
"Weet ik niet, ga maar naar een andere winkel, ik ga niet voor je kijken achter"

Dus de toon was al gezet van de winkel >_>
Ik zit er al een tijdje over te denken om de overstap naar de PS4 te maken. Tot op heden heb ik daar nog steeds niet echt aanleiding toe gezien, maar gelet op de recente ontwikkelingen verwacht ik voor de PS3 gewoonweg een stuk minder games in het aankomend najaar en daarom lijkt het me goed een overstap te overwegen. Ubisoft had namelijk vorig jaar al een deels van de games niet meer voor de PS3 uitgebracht of middels een spinoff (AC Rogue), terwijl de vlaggenschepen de PS4 volop bedienden. Daarnaast gaan ook de andere grote uitgevers EA en Activision dit jaar hetzelfde doen met Star Wars Battlefront respectievelijk Call of Duty. Er zullen ongetwijfeld nog meer titels uit hun line-up volgen. Natuurlijk zal EA FIFA nog wel uitbrengen voor de PS3, maar daar ligt mijn interesse niet.

Het enige wat me nog wel tegenhoudt, is het feit dat de games die ik echt wil spelen, keer op keer worden uitgesteld en al dit jaar niet meer zullen verschijnen. Hoewel nog niet alles is aangekondigd voor dit najaar, heeft tot op heden alleen Star Wars Battlefront mijn interesse. Alleen die game blijft van EA, is grotendeels alleen op multiplayer gericht en daardoor sterk afhankelijk van goede servers.

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:30:
[...]

Ik zit er al een tijdje over te denken om de overstap naar de PS4 te maken. Tot op heden heb ik daar nog steeds niet echt aanleiding toe gezien, maar gelet op de recente ontwikkelingen verwacht ik voor de PS3 gewoonweg een stuk minder games in het aankomend najaar en daarom lijkt het me goed een overstap te overwegen. Ubisoft had namelijk vorig jaar al een deels van de games niet meer voor de PS3 uitgebracht of middels een spinoff (AC Rogue), terwijl de vlaggenschepen de PS4 volop bedienden. Daarnaast gaan ook de andere grote uitgevers EA en Activision dit jaar hetzelfde doen met Star Wars Battlefront respectievelijk Call of Duty. Er zullen ongetwijfeld nog meer titels uit hun line-up volgen. Natuurlijk zal EA FIFA nog wel uitbrengen voor de PS3, maar daar ligt mijn interesse niet.

Het enige wat me nog wel tegenhoudt, is het feit dat de games die ik echt wil spelen, keer op keer worden uitgesteld en al dit jaar niet meer zullen verschijnen. Hoewel nog niet alles is aangekondigd voor dit najaar, heeft tot op heden alleen Star Wars Battlefront mijn interesse. Alleen die game blijft van EA, is grotendeels alleen op multiplayer gericht en daardoor sterk afhankelijk van goede servers.
Had ik dus ook, uiteindelijk toch gekocht, en nu dus mijn vrouw die hem misbruikt erbij. Het is wel nog steeds geweldig.

Helaas is Silent Hills niet meer.. :-( Maar ja, nog genoeg andere games. Voor mij die uitkomen:

Black Ops 3
Battlefront 3
Final Fantasy XIV
Arkham Knight
Everybody's Gone to the Rapture
MGS5
KH3
AC: Victory
The Witness

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:51

JSchut

.....

Van het weekend m'n eerste Platinum gehaald. De game: Transistor. Voor mij toch wel 1 van de beste games die ik in plus gehad heb (pas een ps4 sinds januari). Had verwacht dat Rayman Legends m'n eerste Platinum zou worden. Maar de laatste 2 trophies ga ik waarschijnlijk niet halen. (1 mil lums en awesome level 11). De lums zou nog kunnen maar ik heb geen zin om 2-3 maanden elke dag challenges te gaan zitten doen om het laatste awesomelevel te halen..

Nu weer verder met Driveclub en GTA. (Heb Sleeping dogs en AC: Unity nog op de backlog staan)

Persoonlijk vindt ik dat er niet heel veel uitkomt wat ik echt heel graag wil hebben. Al volg ik het ook niet heel erg dus vaak kom ik games tegen als verrassing. Dus mijn lijstje wordt vast nog uitgebreid. Maar de games die ik zeker nog ga halen:

Borderlands
The witcher 3
F1 2015
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Uncharted 4: A Thief's End
Gran Turismo 7

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:34:
[...]

Had ik dus ook, uiteindelijk toch gekocht, en nu dus mijn vrouw die hem misbruikt erbij. Het is wel nog steeds geweldig.

Helaas is Silent Hills niet meer.. :-( Maar ja, nog genoeg andere games. Voor mij die uitkomen:

Black Ops 3
Battlefront 3
Final Fantasy XIV
Arkham Knight
Everybody's Gone to the Rapture
MGS5
KH3
AC: Victory
The Witness
Je hebt gelijk. De nieuwe Batman verdient ook mijn volle aandacht.Voor de rest kijk ik nog even de kat uit de boom. Ik probeer minder games te kopen, aangezien ik bij een aantal oude consoles nog steeds een grote backlog heb.

Die nieuwe game van Hello Games (Hoe heet die ook alweer?), waar de pers tot nog toe lovend over is, heeft ook wel mijn aandacht, maar ik vraag me wel af of het nu echt een toffe game is om te spelen.

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:46:
[...]

Je hebt gelijk. De nieuwe Batman verdient ook mijn volle aandacht.Voor de rest kijk ik nog even de kat uit de boom. Ik probeer minder games te kopen, aangezien ik bij een aantal oude consoles nog steeds een grote backlog heb.

Die nieuwe game van Hello Games (Hoe heet die ook alweer?), waar de pers tot nog toe lovend over is, heeft ook wel mijn aandacht, maar ik vraag me wel af of het nu echt een toffe game is om te spelen.
No Man's Sky & Joe Danger? :+

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Weet iemand hier trouwens leuke games die ik samen met mijn vriendin kan spelen? :)

De drie games die ik er nu bij heb zijn erg leuk voor mij maar zijn alledrie single player. Mijn vriendin speelt ook graag spelletjes maar ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• corset
Wolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:01:
Weet iemand hier trouwens leuke games die ik samen met mijn vriendin kan spelen? :)

De drie games die ik er nu bij heb zijn erg leuk voor mij maar zijn alledrie single player. Mijn vriendin speelt ook graag spelletjes maar ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken. :)
Hier is een succes:

Diablo 3
Mercenary Kings
CoD: Advanced Warfare (Splitscreen tegen bots)
Soms wat fighting games

:+ Vooral Diablo 3 is niet uit de PS4 te krijgen, wordt bijna elke avond wel gestart :o

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:47:
[...]

No Man's Sky & Joe Danger? :+
No Man's Sky bedoelde ik, bedankt!

Ik was trouwens ook nog The Witcher 3 vergeten, maar ik wacht daarvan de reviews wel af, want ervaringen uit het verleden leren dat de game bij aanvang vaak erg buggy is.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:51

JSchut

.....

Je moet er van houden maar wij hebben ons behoorlijk vermaakt met Rayman Legends.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Martinspire
Brutal1ty schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:49:
[...]

Altijd gedacht dat de originele elgato HD gewoon 1080p 30fps was of 720p 60fps wat schakelbaar was. En dan de nieuw elgato60hd die ook 1080p 60fps met goede kwaliteit aan kan.
De aanbieding van de Mediamarkt betreft het 30fps exemplaar ;)

• voxxel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:07:
Dit heb ik opgenomen met de shareknop van de PS4:

[video]

Vroeger heb ik ook een capture device gehad voor opnemen ,
maar de shareknop functie van de PS4 is veel handiger in gebruik.

Ik zou niet meer terug willen naar het gebruik van een capture device.
Deze capture kwaliteit valt me toch tegen, dit doet de game geen eer aan.

Zonnepanelen

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:02
lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:34:
[...]

Dat vond ik ook rotnieuws. Had ik me erg op verheugd ;(
Hoop dat er een soortgelijk spel nog gaat uitkomen. Een nieuwe Fatal Frame ofzo mag ook van mij.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• MisterMichel
  • Laatst online: 20-11 14:02
Bij bol.com zijn nu diverse games van UbiSoft in de aanbieding. Linky

Assassin's Creed: Unity voor €35,99
Far Cry 4 voor €35,99
The Crew voor €37,99
Watch Dogs voor €27,99
Just Dance 2015 voor €27,99

PSN ID: MrMichel_75

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 18:58

Lapras

Ice beam

lanerios schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:03:
[...]

Hier is een succes:

Diablo 3
Mercenary Kings
CoD: Advanced Warfare (Splitscreen tegen bots)
Soms wat fighting games

:+ Vooral Diablo 3 is niet uit de PS4 te krijgen, wordt bijna elke avond wel gestart :o
Diablo 3 hier ook meerdere avonden gespeeld. Ze heeft al bijna 3 lvl 70 characters. Hoger dan Expert gaat helaas niet, maar dat mag de pret niet drukken.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:31
MisterMichel schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:18:

Far Cry 4 voor €35,99
mooie prijs
De rest van Ubischoft games zijn imo het geld niet waardig.

nothing stops this train

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31

Ik heb best wat lol gehad in Plants Vs. Zombies garden warfare. Splitscreen met m'n vriendin was wel lachen, het beeld is natuurlijk klein(er) en tekst kan je amper lezen, maar dat heb je toch niet zo vaak nodig.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:31
Rayman Legends dikke aanrader.
mijn top 3 games die ik met mijn vrouw speel:

1. Rayman Legens
2. Diablo 3
3. Alle Lego games

nothing stops this train

• Heaget
ja is de co-op van lego games een beetje leuk?

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:02
Heaget schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:50:
ja is de co-op van lego games een beetje leuk?
Ja :)

• Heaget
Toch maar eens naar kijken dan :)

Verwijderd

MisterMichel schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:18:

Assassin's Creed: Unity voor €35,99
Far Cry 4 voor €35,99
The Crew voor €37,99
Watch Dogs voor €27,99
Just Dance 2015 voor €27,99
Ook bij de Bart Smit. Heb Far Cry gehaald :Y
Volgende week komt trouwens de DLC voor Wolfenstein uit. Next-gen only volgens mij, dus hopelijk zien we dat terug in de graphics. Haal 'm denk gewoon digitaal uit de EU store.

Verwijderd

Ik wacht op een leuke korting voor de Wolfenstein DLC en dan koop ik het.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heaget schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:37:
Toch maar eens naar kijken dan :)
Ik ben ook erg fan van de LEGO games, maar wacht meestal wel tot ze afgeprijsd zijn.
Vandaag toevallig net LEGO Batman 3 gekocht voor ps4 voor 22,95 (yourgamezone)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:39:
Ik wacht op een leuke korting voor de Wolfenstein DLC en dan koop ik het.
Haha de man die € 70,- voor AAA games neertelt gaat bij DLC wachten op een korting. :p

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik wacht wel op een GOTY editie van Wolfenstein. Geheid dat die komt.

• voxxel
Is DLC wel eens in de aanbieding dan? Ik vond Wolfenstein geweldig (platinum gehaald), maar ik kreeg door de trophies de indruk dat de DLC een wat andere opzet krijgt. Even de reviews afwachten.

Zonnepanelen

Is het eigenlijk mogelijk digitale pre-orders te annuleren die nog niet zijn afgeschreven?

Edit: Gevonden. Keek verkeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 28-04-2015 19:54 ]

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Bedankt voor de tips mbt leuke "vriendinvriendelijke" games. _/-\o_

Heb gisteren ook met Plex zitten stoeien. Blijkt dat je een Plex pass moet hebben dus ik dat aangeschaft voor een jaar. Na veel moeite met alles op mijn NAS up to date krijgen zodat ik in kan loggen geeft mijn PS4 alsnog de melding dat hij een simpel *.mkv'tje niet kan afspelen omdat de "server niet snel genoeg is om te transcoderen".

Lol?

De PS4 kan wel Blu-Rays afspelen maar niet een met dezelfde codec opgeslagen MKV bestand met AC3?

Gelijk maar mijn Plex Pass geannuleerd (was gelukkig snel geregeld) en de hele plex boel verwijderd. Ik wacht wel totdat DLNA op de PS4 komt. Dat werkt namelijk vlekkeloos tussen mijn TV en NAS dus ik kan mijn filmpjes nog gewoon kijken.

Komt de Wolfenstein DLC hier nu 5 of 6 mei uit? Ik neem aan dat de datum in de store leidend is? Daar staat namelijk 5 mei, maar veel sites maken melding van 6 mei.

Edit: De eigen site zelf zegt ook 5 mei, dus dat zal wel kloppen. Mooie datum. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 29-04-2015 07:36 ]

De Wolfenstein DLC (Old Blood) zou toch stand alone te spelen zijn?

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 16:05
Is standalone inderdaad.
Pagina: 1 ... 70 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link