Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.508 views
Ja zie je, raakte een beetje in de war door het DLC woordje :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

poor Leno schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:24:
De Wolfenstein DLC (Old Blood) zou toch stand alone te spelen zijn?
Klopt. Je zou het eigenlijk geen DLC moeten noemen, ook al is het technisch correct want het is downloadable content, maar het impliceert dat je de basisgame moet hebben.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
het is net zo DLC als:

First Light
Carnival of Blood
Opposing Force
Blue Shift

etc
etc

:+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Brachten ze maar een mooie Wolf multiplayer DLC.. -O-

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 29-04-2015 08:48 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik ga die Wolfenstein DLC wel halen. Game zelf was echt tof! Heerlijke old skool feeling bij die game!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Leuke shooter voor 25 euro ofzo, zeker geen 60 euro waard wat mij betreft. Grafisch, op de cutscenes na, niks bijzonders.

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 15:53
Wolf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:27:
Bedankt voor de tips mbt leuke "vriendinvriendelijke" games. _/-\o_

Heb gisteren ook met Plex zitten stoeien. Blijkt dat je een Plex pass moet hebben dus ik dat aangeschaft voor een jaar. Na veel moeite met alles op mijn NAS up to date krijgen zodat ik in kan loggen geeft mijn PS4 alsnog de melding dat hij een simpel *.mkv'tje niet kan afspelen omdat de "server niet snel genoeg is om te transcoderen".

Lol?

De PS4 kan wel Blu-Rays afspelen maar niet een met dezelfde codec opgeslagen MKV bestand met AC3?

Gelijk maar mijn Plex Pass geannuleerd (was gelukkig snel geregeld) en de hele plex boel verwijderd. Ik wacht wel totdat DLNA op de PS4 komt. Dat werkt namelijk vlekkeloos tussen mijn TV en NAS dus ik kan mijn filmpjes nog gewoon kijken.
De melding zegt het al: de server kan niet transcoden, je NAS is dus niet snel genoeg daarvoor, en da's wel te begrijpen. Heeft je PS4 helemaal niks mee te maken :+ En een Plex client kan zelf niet transcoden.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Siebsel schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:20:
[...]

De melding zegt het al: de server kan niet transcoden, je NAS is dus niet snel genoeg daarvoor, en da's wel te begrijpen. Heeft je PS4 helemaal niks mee te maken :+ En een Plex client kan zelf niet transcoden.
Als de PS4 het formaat zou slikken hoefde de server niet te transcoden. Dat heeft dus alles met de PS4 te maken. Ik vind het bizar dat de PS4 geen H264 ondersteuning biedt.

Dezelfde bestanden spelen via DLNA namelijk moeiteloos af op mijn TV en als er iets een trage chipset heeft is het mijn TV wel.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Om MKV'tjes met Plex te transcoden moet je server een Passmark score hebben van 2000+. Zo niet, dan zal Plex (wat nu dus gebeurd) aangeven dat het niet kan.

Oftewel: Je NAS is te langzaam om MKV bestanden te transcoden. Daar heeft de PS4 echt helemaal niks mee te maken.
Wolf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:22:
[...]

Als de PS4 het formaat zou slikken hoefde de server niet te transcoden. Dat heeft dus alles met de PS4 te maken. Ik vind het bizar dat de PS4 geen H264 ondersteuning biedt.

Dezelfde bestanden spelen via DLNA namelijk moeiteloos af op mijn TV en als er iets een trage chipset heeft is het mijn TV wel.
8)7

De TV zorgt niet voor het transcoden. Je -server- (NAS, PC, Laptop, Raspberry PI etc) doet dat, de TV is hier de 'client'.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 09:26 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:24:
Om MKV'tjes met Plex te transcoden moet je server een Passmark score hebben van 2000+. Zo niet, dan zal Plex (wat nu dus gebeurd) aangeven dat het niet kan.

Oftewel: Je NAS is te langzaam om MKV bestanden te transcoden. Daar heeft de PS4 echt helemaal niks mee te maken.
Je snapt me niet. De server zou niet moeten hoeven transcoden. Deze enige reden waarom dat moet is omdat de PS4 doet alsof hij H264 niet begrijpt (terwijl hij dat absoluut kan, anders zou hij geen blu-rays kunnen draaien).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

ChrisLNFF schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:53:
Leuke shooter voor 25 euro ofzo, zeker geen 60 euro waard wat mij betreft. Grafisch, op de cutscenes na, niks bijzonders.
Ik vind 'm grafisch prima. Solide 60fps is ook fijn. Goede lengte en gameplay.

• Siebsel
Wolf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:22:
[...]
Ik betwijfel of dit aan de PS4 ligt, of aan de Plex app... Ik heb namelijk zelf het idee dat de Plex-app érg snel besluit om maar een transcoded stream van de server op te vragen. Dit is me namelijk al eerder opgevallen in andere situaties met Plex.

Daarnaast is het an sich wel bekend dat je, als je echt een multimedia systeem erbij wil, beter een XBO kan kopen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:27:
[...]

idd grafisch prima voor een last en current gen game. Gameplay daar wint de game het bij mij mee. Eindelijk weer eens een game waar je niet altijd gewoon healed :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Siebsel schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:28:
[...]

Ik betwijfel of dit aan de PS4 ligt, of aan de Plex app... Ik heb namelijk zelf het idee dat de Plex-app érg snel besluit om maar een transcoded stream van de server op te vragen. Dit is me namelijk al eerder opgevallen in andere situaties met Plex.

Daarnaast is het an sich wel bekend dat je, als je echt een multimedia systeem erbij wil, beter een XBO kan kopen.
Uh, nee? Dan ben je veeel goekoper en stiller uit met een raspberry pi 2 (€50 totaal, veel flexibeler met openelec erop) of een intel nuc (€250 totaal, veel flexibeler, stiller, zuiniger, krachtiger, volledige htpc, enz.). Bijkomend voordeel is dat dergelijke apparaten zo klein zijn dat je ze makkelijk achter/onder het AV-meubel kunt wegmoffelen. En ze spelen gewoon alles af via Kodi :P
Als je echt liever Windows hebt, kun je zo'n goedkope Chinese fanless minipc met Windows 8.1 Bing overwegen, heb je al voor €120.

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 29-04-2015 10:01 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Wolf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:26:
[...]

Je snapt me niet. De server zou niet moeten hoeven transcoden. Deze enige reden waarom dat moet is omdat de PS4 doet alsof hij H264 niet begrijpt (terwijl hij dat absoluut kan, anders zou hij geen blu-rays kunnen draaien).
Binnen Plex of je NAS transcoding uit zetten, want dat kan je NAS niet aan.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Heeft iemand een idee of je alle statusberichten uit kan zetten tijdens het kijken van een Blu-ray ? Kijk die dingen nooit, maar heb Band of Brothers weer eens gekocht, maar nu krijg ik elke keer party en andere statussen tussendoor. Of is offline gaan de enige optie ?
Ja gewoon bij notificaties.

Verwijderd

Bij instellingen en dan notificaties. Ik heb alles uitgezet, ik wil geen berichten onder een Netflix serie of een Hobbit filmpje.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ik hoorde laatst van iemand dat er controllers uit china zijn die slechts 5 euro kosten, en nog goed werken ook.

Hebben jullie daar ook van gehoord? En waar kan je die verkrijgen?

Weet niet of ik het er over mag hebben hier?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• dutchgio
Voor de PS3 ja, niet voor de PS4.

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wolf schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:27:
Bedankt voor de tips mbt leuke "vriendinvriendelijke" games. _/-\o_

Heb gisteren ook met Plex zitten stoeien. Blijkt dat je een Plex pass moet hebben dus ik dat aangeschaft voor een jaar. Na veel moeite met alles op mijn NAS up to date krijgen zodat ik in kan loggen geeft mijn PS4 alsnog de melding dat hij een simpel *.mkv'tje niet kan afspelen omdat de "server niet snel genoeg is om te transcoderen".

Lol?

De PS4 kan wel Blu-Rays afspelen maar niet een met dezelfde codec opgeslagen MKV bestand met AC3?

Gelijk maar mijn Plex Pass geannuleerd (was gelukkig snel geregeld) en de hele plex boel verwijderd. Ik wacht wel totdat DLNA op de PS4 komt. Dat werkt namelijk vlekkeloos tussen mijn TV en NAS dus ik kan mijn filmpjes nog gewoon kijken.
Heb je al geprobeerd om Plex te benaderen via de browser op de PS4? Zo gebruik ik het namelijk, zonder de Plex app.

Geloof dat je het kan bereiken via 192.168.(.).(..):32400/web/ uiteraard de (.) invullen met het adres van je NAS. Zelf nooit problemen gehad met transcoding shit.

Betwijfel trouwens of DLNA ooit nog naar de PS4 komt. Het duurt al wel erg lang... Ik ben ook nog steeds wachtende.

edit: Het is noodzakelijk om bij je instellingen de voorkeur voor AAC audio aan te vinken, anders doet de video het niet.

Foto komt bij de support van Plex vandaan, Het is alleen bedoeld om de Prefer AAC Audio optie te laten zien. De overige instellingen kan je naar eigen voorkeur instellen. Ook zie je de optie dat je transcoding uit kan zetten wanneer dit niet nodig is.
Afbeeldingslocatie: https://support.plex.tv/hc/en-us/article_attachments/200860573/settings_web_player.png

[ Voor 15% gewijzigd door dennisk. op 29-04-2015 11:33 ]

Reviews

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:24:

[...]

8)7

De TV zorgt niet voor het transcoden. Je -server- (NAS, PC, Laptop, Raspberry PI etc) doet dat, de TV is hier de 'client'.
Mijn TV zorgt WEL voor transcoden (zover je dit transcoden kan noemen) in dit geval. Mijn NAS is te zwak om MKV 1080P te transcoden. Dus hij stuurt gewoon de MKV als file, mijn TV die encodeert het en kan het afspelen, met surround sound en subtitles. Omdat mijn TV native support heeft voor MKV files is het een kwestie van: PLEX biedt MKV file aan, TV streamt de MKV file als bestand en speelt het af.

De PS4 heeft geen native support voor MKV files, dus kan hij er niks mee. Als de NAS dan ook nog te zwak is om het te transcoden dan kan de PS4 er niks mee. Dit vind ik een hele grote misser, de PS4 is meer dan krachtig genoeg om MKV files gewoon af te kunnen spelen. Als mijn TV van mid 2012 het kan afspelen moet de PS4 het toch echt wel kunnen. Het is eerder een software restrictie dan een hardware. Hopelijk voegt Sony ooit nog support voor native MKV toe zodat de PLEX app optimaal gebruikt kan worden. Ik kan de PLEX app van de PS4 alleen gebruiken als ik mijn MBPr gebruik als server, die is wel krachtig genoeg om het te transcoden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Siebsel
Trishul schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:58:
[...]

Uh, nee? Dan ben je veeel goekoper en stiller uit met een raspberry pi 2 (€50 totaal, veel flexibeler met openelec erop) of een intel nuc (€250 totaal, veel flexibeler, stiller, zuiniger, krachtiger, volledige htpc, enz.). Bijkomend voordeel is dat dergelijke apparaten zo klein zijn dat je ze makkelijk achter/onder het AV-meubel kunt wegmoffelen. En ze spelen gewoon alles af via Kodi :P
Als je echt liever Windows hebt, kun je zo'n goedkope Chinese fanless minipc met Windows 8.1 Bing overwegen, heb je al voor €120.
Maar die zijn dan weer niet als game console te gebruiken 8)7 :+ Het woordje 'erbij' in mijn reactie doelde op een combinatie van console + multimedia systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door Siebsel op 29-04-2015 12:15 ]

Verwijderd

Siebsel schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:14:
[...]

Maar die zijn dan weer niet als game console te gebruiken 8)7 :+
In dat geval kan je ook een PS3 halen, die doet het prima en je hebt ook geen Plex Pass nodig. ;)

• Siebsel
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:15:
[...]

In dat geval kan je ook een PS3 halen, die doet het prima en je hebt ook geen Plex Pass nodig. ;)
Als je geen next current-gen console wil wel ja ;) 8)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:46

Denko

|{ing Øf ßlitz

Siebsel schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:16:
[...]

Als je geen next-gen console wil wel ja ;) 8)
Na ruim 1.5 jaar nog steeds de ps4 een next gen console noemen? ;) 8)

PSN & XBL: Denkoyugo

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:31
bram1984 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:27:
[...]

de game is 60 fps?? oh dat wist ik niet ^^
leuke verassing, dan schaf ik hem wel aan binnenkort.
gameplay >> graphics

nothing stops this train

Verwijderd

New PlayStation Store discounts go live on Destiny, Resident Evil, Star Wars, more:

http://blog.eu.playstatio...44850956&short_code=2w6yg

• corset
Destiny is al 30 in de winkels, dus nog te duur :p

Watch Dogs komt nu wel in huis denk ik, 15 is geinige prijs ervoor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:55
Welke Resident Evil varianten zijn aan te raden? Ik heb voornamelijk een voorliefde voor de Silent Hill serie maar er lopen nu wel wat aanbiedingen. Is de 1-3 PSone bundle een goede of zit ik dan ook met PSone graphics?

Ik heb zowel een PS3 en een PS4 trouwens.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 29-04-2015 12:55 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

lanerios schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:52:
[...]

Destiny is al 30 in de winkels, dus nog te duur :p

Watch Dogs komt nu wel in huis denk ik, 15 is geinige prijs ervoor.
Al kreeg ik geld toe voor WD. :+

• corset
bram1984 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:58:
[...]

Hou wel van open world games, en het concept is geinig. Het is nog altijd beter dan Saints Row IV HD remake.

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:55:
Welke Resident Evil varianten zijn aan te raden? Ik heb voornamelijk een voorliefde voor de Silent Hill serie maar er lopen nu wel wat aanbiedingen. Is de 1-3 PSone bundle een goede of zit ik dan ook met PSone graphics?

Voor de PS4 zijn Resident Evil : Revelations 2 en Resident Evil HD aanraders.

Ik heb ze met veel plezier gespeeld op de PS4. Vergeet The Evil Within niet ,
want dat is ook een echte aanrader voor liefhebbers van het Horror Genre.

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:55:

1 t/m 3 uit de genoemde bundel zijn inderdaad PSOne graphics. Van deel 1 is er later nog een HD versie uitgebracht, die ook in deze kortingsactie is meegenomen. Verder wordt deel 4 alom geprezen (PS2 tijdperk). Deel 5 en 6 vond ik persoonlijk niet zo geweldig. Over Revelations en Umbrella Chronicles kan ik niet oordelen. Die zitten nog in mijn backlog.

• Trishul
  • Nu online
Siebsel schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:14:
[...]

Maar die zijn dan weer niet als game console te gebruiken 8)7 :+ Het woordje 'erbij' in mijn reactie doelde op een combinatie van console + multimedia systeem.
Dan nog slaat het een beetje als een tang op een varken. Waarom? Nou, omdat de X1 ook niet alle codecs kan afspelen. En je zit dan met een lomp groot, energieverslindend apparaat van bijna €400. Nee, gameconsoles als serieuze htpc inzetten is altijd al met haken en ogen geweest, ook met de PS3. Er zijn veel betere en goedkopere oplossingen voor deze toepassing. Op mijn NAS staat een hele zwik films waarvan ik weet dat er een aantal verschillende codecs gebruikt worden. Dan ga je dus heel vervelend krijgen dat het ene filmpje wel afgespeeld kan worden, en de andere niet.

'console+multimedia systeem' is verder ook een vrij breed begrip, vind je niet? Ik gebruik bv. veel spotify tijdens racegames, en spotify is er simpelweg niet op de concurrerende console. En spotify is toch de populairste muziekstreamingdienst... Het gras is dus niet altijd groener bij de buren :D. Voor htpc doeleinden kun je beter een Pi 2 inzetten; zuinig (ook 24x7), goedkoop, en doet z'n taak goed. Als je digibeet bent, kun je natuurlijk ook kiezen uit een van de honderden andere kant-en-klare oplossingen voor een paar tientjes meer.

• Siebsel
Trishul schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:51:
[...]

Dan nog slaat het een beetje als een tang op een varken. Waarom? Nou, omdat de X1 ook niet alle codecs kan afspelen. En je zit dan met een lomp groot, energieverslindend apparaat van bijna €400. Nee, gameconsoles als serieuze htpc inzetten is altijd al met haken en ogen geweest, ook met de PS3. Er zijn veel betere en goedkopere oplossingen voor deze toepassing. Op mijn NAS staat een hele zwik films waarvan ik weet dat er een aantal verschillende codecs gebruikt worden. Dan ga je dus heel vervelend krijgen dat het ene filmpje wel afgespeeld kan worden, en de andere niet.

'console+multimedia systeem' is verder ook een vrij breed begrip, vind je niet? Ik gebruik bv. veel spotify tijdens racegames, en spotify is er simpelweg niet op de concurrerende console. En spotify is toch de populairste muziekstreamingdienst... Het gras is dus niet altijd groener bij de buren :D. Voor htpc doeleinden kun je beter een Pi 2 inzetten; zuinig (ook 24x7), goedkoop, en doet z'n taak goed. Als je digibeet bent, kun je natuurlijk ook kiezen uit een van de honderden andere kant-en-klare oplossingen voor een paar tientjes meer.
Maar de 'discussie' is ook niet wat het beste is voor een htpc, maar dat de PS4 standaard (blijkbaar) geen mkv's afspeelt. Waarop ik opmerkte dat een XBO wat meer entertainment gerichter is dan de PS4. That's it, niet meer en niet minder ;) Ik heb nergens beweerd dat een console (welke dan ook) de ultieme htpc oplossing is :>

Verwijderd

Ik heb Alien : Isolation even voor 19,99 Euro in de sale meegepakt.
Die stond altijd al op mijn verlanglijst , maar ik heb gewacht op korting.

Vannacht ga ik lekker griezelen samen met mijn hond op de bank.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:07:
[...]

Voor de PS4 zijn Resident Evil : Revelations 2 en Resident Evil HD aanraders.

Ik heb ze met veel plezier gespeeld op de PS4. Vergeet The Evil Within niet ,
want dat is ook een echte aanrader voor liefhebbers van het Horror Genre.
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:43:
[...]

1 t/m 3 uit de genoemde bundel zijn inderdaad PSOne graphics. Van deel 1 is er later nog een HD versie uitgebracht, die ook in deze kortingsactie is meegenomen. Verder wordt deel 4 alom geprezen (PS2 tijdperk). Deel 5 en 6 vond ik persoonlijk niet zo geweldig. Over Revelations en Umbrella Chronicles kan ik niet oordelen. Die zitten nog in mijn backlog.
Dankjulliewel, ik ga eens even kijken naar de HD versie en wellicht nog deel 4 :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Hmmm alles wat ik wilde hebben uit deze sale; heb ik al :-p mooi zo.

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
bram1984 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:58:
[...]

Ik neem aan dat je hem zelf hebt gespeeld? Moet zeggen dat ik vooraf wat sceptisch was (vooral door negatieve artikelen), maar de game valt me 100% mee. Ja het is een typische Ubi game maar er is voldoende te doen.
Moet zeggen speel hem wel tussen door.

PSNID : HoefMeistert

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:06:
Ik heb Alien : Isolation even voor 19,99 Euro in de sale meegepakt.
Die stond altijd al op mijn verlanglijst , maar ik heb gewacht op korting.

Vannacht ga ik lekker griezelen samen met mijn hond op de bank.
Is hij in co-op te spelen dan? :>

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:29

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik speel altijd met mijn poes.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Siebsel schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:57:
[...]

Maar de 'discussie' is ook niet wat het beste is voor een htpc, maar dat de PS4 standaard (blijkbaar) geen mkv's afspeelt. Waarop ik opmerkte dat een XBO wat meer entertainment gerichter is dan de PS4. That's it, niet meer en niet minder ;) Ik heb nergens beweerd dat een console (welke dan ook) de ultieme htpc oplossing is :>
Het is maar net wat je verstaat onder "Entertainment Gerichter". Er zijn ook genoeg mensen die geen films downloaden maar wel gebruik maken van Videoland, Netflix, HBO, of voor muziek Spotify. Voor dit soort mensen.

De PS4 heeft veel apps en soms zijn bepaalde apps eerder uit in Europa dan Amerika. Ik heb ook nog een Amerikaanse account zodat ik bepaalde content dar eerder kan vinden (waaronder ook bepaalde apps).

MKV is bij ieder console nooit een standaard geweest en zelfs de XB1 kan niet alles afspelen. Dat er externe media support gaat komen staat vast en is ook door Yoshida bevestigd. In dit geval is de PS4 net zo multimedia als de XB1 en in sommige vormen zelfs meer.

Bekijk eens PlayStation Vue app uit Amerika. Op dit moment kan je in de VS dus Live tv kijken via PS Vue app namelijk. Geen decoder nodig enzo zoals bij de XB1.

http://www.playstationnetwork.com/vue/home/

• corset
Wat ik zelf mis op de PS4:

Crunchyroll, was er wel op de 360, en was naast Netflix echt mijn go to entertainment :D

• ASNNetworks
lanerios schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:43:
Wat ik zelf mis op de PS4:

Crunchyroll, was er wel op de 360, en was naast Netflix echt mijn go to entertainment :D
Nooit gehoord van een US account? Heb Crunchyroll sinds dag 1 op mn PS4 ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• corset
ASNNetworks schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:46:
[...]

Nooit gehoord van een US account? Heb Crunchyroll sinds dag 1 op mn PS4 ;)
Moet daar nog een keer de moeite insteken :X

Verwijderd

Ik weet niet eens wat Crunchyroll is, nou zijn mijn googleskills ook niet beste.

• ASNNetworks
lanerios schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:46:
[...]

Moet daar nog een keer de moeite insteken :X
Tja, als je het als een gemis ervaart lijkt het mij een kleine moeite ;) Kost je 2 min werk en je hebt een US account en Crunchyroll.

@KevinJ
Crunchyroll is een video streamingdienst vergelijkbaar met Netflix, maar dan uitsluitend bedoeld voor anime (dus Japanse content zoals Dragon Ball Z, Naruto etc)

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 29-04-2015 16:49 ]

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 19:45
@ KevinJ Eerste hit, Watch Anime Online ;)

[ Voor 12% gewijzigd door ChuckyDevil op 29-04-2015 16:49 ]

• Slaapje
  • Laatst online: 21-11 23:23
skreppiedoe schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:13:
[...]

Misschien dat ze uit coulance er iets aan kunnen/willen doen aangezien dit in de servicevoorwaarden staat:

Annuleringsrechten

(i)U gaat er uitdrukkelijk mee akkoord dat voor bestellingen (anders dan vooruitbestellingen) van digitale content (zoals games, virtueel geld of add-ons) wij deze producten mogelijk beschikbaar stellen direct nadat wij uw bestelling geaccepteerd hebben en dat, zodra deze beschikbaar gesteld zijn, voor zover wettelijk toegestaan u uw bestelling niet meer kunt annuleren en geen recht hebt op een "bedenktijd".
Ik heb net even gebeld met Playstation en ze gaan het verzoek neerleggen om een refund te doen. Dit duurt minimaal een week, hier heb geen moeite mee aangezien ik er nu toch niets mee kan. Ik ga het wel zien.

To dare is to do

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:42
De plus games van mei zijn bekend
http://www.insidegamer.nl...-oa-guacamelee-en-hohokum

PSN ID Binloading_nl

Van geen van allen gehoord :X
Hopelijk Journey in juni of juli. Die heb ik nog niet gespeeld.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-11 22:04
Dan moet je guacamelee echt spelen!

Race the sun lijkt me ook wel aardig.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Er staat een Cabela game in de store... Jeukende vingers... Alleen te importeren als je hem op schijf wil natuurlijk. Wat een flauwekul.

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 09:53
Het valt me op dat watchdogs hier regelmatig de grond in geboord wordt. Ik ben het daar niet mee eens. Het spel heeft overduidelijk veel weg van assasins creed en is misschien niet van GTA niveau maar toch een erg fijne open wereld game.
Hoogtepunt zijn de Gang Hideouts: Het blijft vermakelijk om doormiddel van hacks chaos te creëren in een vijandelijk kamp om daarna de vijanden 1 voor 1 ongezien om te brengen.

Conclusie:
origineel? mwah.. Vermakelijk? Zeker!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Zitilites schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:22:
Conclusie:
Waarvan akte.

It's dogged that does it

Verwijderd

Ik heb vorig jaar ook erg genoten van Watch Dogs.

Zeker een 7.5/10 waard en voor 14,99 een "must have"

"Goeie tijden"

_/-\o_
Zitilites schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:22:
Het valt me op dat watchdogs hier regelmatig de grond in geboord wordt. Ik ben het daar niet mee eens. Het spel heeft overduidelijk veel weg van assasins creed en is misschien niet van GTA niveau maar toch een erg fijne open wereld game.
Hoogtepunt zijn de Gang Hideouts: Het blijft vermakelijk om doormiddel van hacks chaos te creëren in een vijandelijk kamp om daarna de vijanden 1 voor 1 ongezien om te brengen.

Conclusie:
De game is gewoon heel matig afgewerkt, stikt van de pop-in en lijkt in de verste verte niet op de E3 reveal demo. Ik irriteerde me aan zoveel zaken, dat ik er geen moment in kon komen. Puur een mening hoor.

Door GTA kom ik ook niet heen. Geleend van een maat een paar weken geleden, maar niet langer dan een uur gespeeld tot nu toe. Dus WD is dan bij voorbaat kansloos.

• dutchgio
Tja als je niet eens door GTA heen komt is je mening over Watch Dogs vast ook niet helemaal objectief....
Dan kun je wellicht beter lineaire games gaan spelen oid, en freeroam overslaan.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Watch Dogs was 1 van de spellen die ik uit principe verkocht heb en dat doe ik alleen maar met spellen die ik absoluut niet in mijn collectie wil hebben :+ Alleen dat verhaal al over zijn zielig/stoere zus waar hij 10000 man voor dood maakt :p

Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik hoe dan ook moe ben van de het "Ubisoft sausje". Om die reden de laatste Ac ook niet meer gehaald en FC4 wel met een aanbieding gekocht, maar nog niet de zin gevonden om er aan te beginnen. Of het nou een toren, datacenter of wat dan ook is ik krijg toch het gevoel dat ik hetzelfde spel zit te spelen met een andere skin.

Het is logisch dat een ontwikkelaar leent bij andere spellen die in eigen huis gemaakt worden, maar ze trekken het iets te ver door en verliezen zo elke originaliteit. Eigenlijk geniet ik meer van de "indie" type games van Ubisoft, want Valiants Hearts vond ik echt briljant.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:20
dutchgio schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:10:
Tja als je niet eens door GTA heen komt is je mening over Watch Dogs vast ook niet helemaal objectief....
Dan kun je wellicht beter lineaire games gaan spelen oid, en freeroam overslaan.
Een mening is nooit objectief...

Ik vond WD best vermakelijk, heb wel alleen de story gespeeld en niet alle sidedingen dat vond ik het niet waard. Nu ook met GTA begonnen en ik hou echt wel van dat soort games. Het probleem met freeroam is is dat de actie niet zo op elkaar gepakt zit zoals je met een linear verhaal kan hebben omdat je vaak moet reizen etc.

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Domme vraag misschien, maar WD staat voor 19.99 in de store?

Verwijderd

Het jammere van Watch_Dogs is dat er moeilijk veel potentie in de game zit. En dat komt er geen moment uit. Het verhaal is bijzonder slap, de side-missions saai en voegen niets toe aan het verhaal of de game zelf. De wereld voelt dood aan het hoe tof het hacken ook is het voelt gewoon dat er meer in zit.

In één van de trailers zie je Aiden een bankautomaat hacken en vervolgens reageert iemand daar op nadat hij zijn saldo checkt. Iets heel simpels maar het zag er heel tof uit. In de game zelf kan je een bankautomaat hacken ja, maar gevolgen zijn er totaal niet. En inderdaad de grafische downgrade is echt schandalig.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ik vindt Watch Dogs wel een leuk spel, al een hele tijd helaas niet meer gespeeld. Binnenkort maar weer eens.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25

JSchut

.....

Watch Dogs staat hier nog op de verlanglijst. Voorlopig echter nog genoeg wat ik eerst wil uitspelen. De game niet gekocht vanwege alle slechte verhalen. Maar de game blijft me toch aantrekken. Dus die komt er wel :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

dutchgio schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:10:
Zat freeroamers kapot gespeeld hoor: inFamous, alle Batman games, Assassins Creed, Mordor, alle Far Cry's.

Maar over het algemeen kan ik een lineaire game wel meer waarderen. Dat klopt in die zin wel.

• Trishul
  • Nu online
Mwa, na GTA5 toch wel de beste freeroam/openworld game. Je kan lekker klooien, en er zit inderdaad enorm veel potentieel in. Als ze voor deel 2 de wereld levendiger, mooier kunnen maken en de gameplay wat meer kunnen streamlinen, dan is het een echt goede game.

Maar ja, paar maanden later kwam GTA uit en die is toch echt superieur, online met je crew is echt ongelooflijk verslavend, en de content wordt steeds uitgebreid.

edit; heb ook nog FC4 hier liggen (in seal), nog niet gespeeld... Maar als ik de verhalen zo hoor zou die beter zijn dan WD.

[ Voor 13% gewijzigd door Trishul op 30-04-2015 12:05 ]

Allemaal objectief. FC vind ik inderdaad leuker dan WD, maar ook weer dan GTA. Online heb ik niet gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar op SP gebied vind ik GTA tergend saai en stoor ik mij gewoon aan bepaalde zaken waardoor ik er niet ingezogen wordt.

Geef me dan maar een superhelden setting of iets in de zin van AC of FC.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Ben sinds gister aan Watch_Dogs begonnen en vind het tot nu toe wel een leuke game hoor :) Veel info alleen in het begin.. Grafisch vind ik het niet tegevallen maar ik heb de E3 Reveal trailer dan ook niet gezien.. Al met al (tot nu toe) een leuke game voor de 15 euro die ik heb betaald. 2 valkuilen is dat ik me kan voorstellen dat het nogal snel in herhaling van ala Assassins Creed. En ja, het hacken van ctos masten is inderdaad een 1 op 1 kopie van een andere Ubisoft game..

• Trishul
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:08:
Allemaal objectief. FC vind ik inderdaad leuker dan WD, maar ook weer dan GTA. Online heb ik niet gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar op SP gebied vind ik GTA tergend saai en stoor ik mij gewoon aan bepaalde zaken waardoor ik er niet ingezogen wordt.

Geef me dan maar een superhelden setting of iets in de zin van AC of FC.
Het is vaak maar net in hoeverre je stoort aan iets in een game. Ik speel GTA online wekelijks, en stoor me ook soms scheel aan de control-inputlag, dat je character later doet wat je als input had gegeven via de controller. Maar uiteindelijk is de fun enorm met je eigen crew; cruisen door los santos, heists, missions, races, nieuwe vehicles, cashen, vliegen, met duikboten in de zee enz. Achteraf gezien had ik het zelfs niet erg gevonden als ik €200 had neergeteld voor GTA5. Ik kijk ook wel uit naar Just Cause 3.

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 09:53
Bartske schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:16:
[...]

Een mening is nooit objectief...

Ik vond WD best vermakelijk, heb wel alleen de story gespeeld en niet alle sidedingen dat vond ik het niet waard. Nu ook met GTA begonnen en ik hou echt wel van dat soort games. Het probleem met freeroam is is dat de actie niet zo op elkaar gepakt zit zoals je met een linear verhaal kan hebben omdat je vaak moet reizen etc.
Probleem van freeroam? Dat is juist het voordeel! Na een heftige missie even lekker een niet te ingewikkelde Sidequest oppakken.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 09:20
http://blog.us.playstatio...-free-games-for-may-2015/ :)

Of was deze al genoemd?

[ Voor 14% gewijzigd door Vince22 op 30-04-2015 12:30 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

Zonnepanelen

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 09:20
voxxel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:31:
[...]

Goh dat was nog niet langs gekomen ;)
Haha excuus... had het topic doorgezocht op " unfinished" en maar 1 reactie gevonden. Maar goed! Beter 10x te veel als 1 keer te weinig :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Moet je in het Plus topic kijken.

Verwijderd

Iemand nog een tipje waar ik Fifa 15 goedkoop kan oppikken? In de Store 70 euro, volgensmij net de actie van vorige maand gemist.

Budgetgaming en pricewatch ook al bekeken, maar is hij ook niet goedkoper dan 50 euro. Marktplaats is een optie, maar ik heb hem vandaag nog nodig. :P

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:55:
Iemand nog een tipje waar ik Fifa 15 goedkoop kan oppikken? In de Store 70 euro, volgensmij net de actie van vorige maand gemist.

Budgetgaming en pricewatch ook al bekeken, maar is hij ook niet goedkoper dan 50 euro. Marktplaats is een optie, maar ik heb hem vandaag nog nodig. :P
Als je hem vandaag nog nodig hebt, dan zou ik even langs de winkels gaan. Bart Smit heeft vaak aanbiedingen en anders misschien 2e hands bij Nedgame of Gamemania?

Zonnepanelen

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:55:

Wehkamp heeft een 7,50 euro kortingsactie. Heb je m morgen.

Bij Dixons kun je ook een kortingscode krijgen; maak een nieuw account aan met als geboortedatum morgen. :+
Als je dan kiest voor 'afhalen' heb je m vandaag nog ;)

Of dit:
https://nl.pepper.com/kor...0-15-20-euro-korting-7191

Bij Dixons met code ONTDEK2 voor 45 euro. Kies dan voor 'afhalen' heb je m vandaag. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 30-04-2015 13:07 ]

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
De meeste zijn te hard over WD. BEn er blank ingestapt en vond het een vermakelijke free roam game. GTA V is zeker beter, maar WD speelt zeker ook lekker weg. En het voordeel van free roam games is juist dat je kunt doen wat jij leuk vindt en je zorgt zelf voor de afwisseling ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:04:
[...]

Wehkamp heeft een 7,50 euro kortingsactie. Heb je m morgen.

Bij Dixons kun je ook een kortingscode krijgen; maak een nieuw account aan met als geboortedatum morgen. :+
Als je dan kiest voor 'afhalen' heb je m vandaag nog ;)

Of dit:
https://nl.pepper.com/kor...0-15-20-euro-korting-7191

Bij Dixons met code ONTDEK2 voor 45 euro. Kies dan voor 'afhalen' heb je m vandaag. _/-\o_
Fifa is 59,99, dus maar 7,50 korting. Slimme prijzenmakers daar bij Dixons. :+

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:22
Zo die kortingscode Ontdek3 kwam mooi van pas. Ik had net een 2 Gb extern hardeschijfje nodig. Was € 105,- bij Dixons, nu met code mooi € 20 korting. Super!

Verwijderd

Haha mooi zo helpen we elkaar.

Ik zie nu Driveclub volledige game voor Playstation Plus in de store. Kost 25 euro. Is deze nu wel te spelen? Of moet ik gewoon de disc versie halen?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:30:
Ik zie nu Driveclub volledige game voor Playstation Plus in de store. Kost 25 euro. Is deze nu wel te spelen? Of moet ik gewoon de disc versie halen?
Hoe bedoel je "is deze nu wel te spelen"?
De PS+ upgrade versie (= volledige game) is altijd te spelen geweest ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Ik heb me niet helemaal verdiept in het Driveclub verhaal, maar nu begrijp ik het. Die kan ik dus zonder problemen kopen.

Ik ga namelijk een Thrustmaster T80 stuurtje halen en wil er een beetje realistische racer bij hebben.

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:08:
[...]

Fifa is 59,99, dus maar 7,50 korting. Slimme prijzenmakers daar bij Dixons. :+
Zoek er iets bij van 1 euro wat je niet nodig hebt maar wel 14 euro korting geeft ;)

Verwijderd

Oei, slimme boy, nog niet aan gedacht.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Over dat hele pop in gebeuren.... Toen ik mensen erover zag zeuren in deze thread dacht ik stel je niet zo aan.
Maar bij AC BF zitten er ook onwijs veel pop-ins. Eigenlijk heel de tijd als je rent wel. En niet eens zo ver weg ook, mss 1 meter van je af ingame verschijnen er allemaal poppetjes als je goed aan het sprinten bent.

Dat vind ik dan wel slecht, ook al moet je er rekening mee houden dat ze onwijs veel NPC's in het spel stoppen, veel meer dan in GTA.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:35:
Ik heb me niet helemaal verdiept in het Driveclub verhaal, maar nu begrijp ik het. Die kan ik dus zonder problemen kopen.

Ik ga namelijk een Thrustmaster T80 stuurtje halen en wil er een beetje realistische racer bij hebben.
Beter wacht je dan 2 weekjes op project cars

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:35:

DC is niet bepaald realistisch hoor.

Verwijderd

Maar The Crew en Need for Speed leken we nog iets minder realistisch, meer is er volgensmij op dit moment niet.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54
The Crew en NFS zijn inderdaad superarcade.
Driveclub zit een beetje tussen arcade en sim in.
Hoe ze het gedaan hebben weet ik niet, maar het rijdt erg lekker.
En voor 25 euro zou ik 'm zeker niet laten liggen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

vj_slof schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:26:
Zo die kortingscode Ontdek3 kwam mooi van pas. Ik had net een 2 Gb extern hardeschijfje nodig. Was € 105,- bij Dixons, nu met code mooi € 20 korting. Super!
Das een hoop geld voor 2GB. Zelfs met kortingscode. Had je net zo goed 2TB kunnen nemen.

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:22
bram1984 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:16:
[...]

Das een hoop geld voor 2GB. Zelfs met kortingscode. Had je net zo goed 2TB kunnen nemen.
Excuus voor de dikke vingers. Dat moet natuurlijk 2TB zijn.

Verwijderd

Ik weet nog wel dat ik in de jaren 90 een harde schijf van 1GB kocht.

ONTOPIC:

Meer mensen die het tegen bots spelen in Call of Duty : Ghosts en Advance Warfare leuk vinden?

Ik heb het pas ontdekt en het is best vermakelijk:

30-0: Mijn nieuwe highscore.

• dutchgio
Je kunt het aantal keren dat je geraakt bent op 1 hand tellen. :+
Lekker het oude vetrouwde niveau van de AI weer. ;)

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Je mistte er toch eentje behoorlijk op 2.08.

Anyways, ik probeer War Thunder te downloaden, maar 't gaat vreselijk traag (8 uur voor 10gb ;\). Iemand ervaringen mee?

It's dogged that does it

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:29

JoeZuCK

_Fonz > all.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

SavageBrother schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:33:
Je mistte er toch eentje behoorlijk op 2.08.

Anyways, ik probeer War Thunder te downloaden, maar 't gaat vreselijk traag (8 uur voor 10gb ;\). Iemand ervaringen mee?
PS4 in restmode zetten tijdens het downloaden en het gaat veel sneller.
Pagina: 1 ... 71 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link