• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Mede-auteur:
  • Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 22:13

Geronimous

https://static.tweakers.net/ext/f/paIY9C10s8mUkGAlfx4LMHMj/full.png

PLATFORMEN: PC (Origin), PlayStation 4, Xbox One
VERSCHIJNINGSDATUM:
Verenigde Staten:17-11-2015 - Europa: 19-11-2015
TYPE:3D First/Third Person Multiplayer Shooter

Onderdelen officiele Battlefront website [opent extern]:
NieuwsMy CareerBase Command

Star Wars Battlefront is een door DICE ontwikkelde FPS voor EA. Het is de derde Battlefront titel die uitkomt, maar de eerste die door DICE wordt ontwikkeld. De game speelt zich volledig in het Star Wars universum af uit de originele trilogie films, waarbij men het canon en de films extreem trouwe blijft.

In mei 2013 verkreeg EA de exclusieve rechten op het ontwikkelen van Star Wars games, en studio's DICE, Visceral en BioWare begonnen met de ontwikkeling van diverse games. Het gerucht gaat dat EA van Disney's zeer strikt binnen het canon van de originele films moet blijven met Battlefront.

DICE erkende de ontwikkeling van het spel tijdens de E3 2013 tijdens de persconferentie van EA en toonde een teaser (zie Media). Het spel werd gebouwd op de Frostbite 3 engine en zou volgens het hoofd van de studio, Partick Söderlund, "DICE's visie op hoe Battlefront zou moeten zijn, met gameplay-elementen uit de vorige games." Veel publiek heeft tot op heden nog een beeld gekregen dat het een soort Battlefield: Star Wars spel zou worden, maar nu meer en meer details naar buiten komen waar veel kritiek op werd geleved, heeft DICE meer gereageerd op waarom het tot sommige keuzen kwam.

EA en DICE hebben volledig vrije toegang gekregen tot de archieven van alle Star Wars films en games, waardoor met behulp van moderne technieken de objecten 1:1 gedigitaliseerd werden. Ook werd er afgereisd naar de filmlocaties van de originele films, waar de omgeving nauwkeurig in kaart werd gebracht en bestudeerd, om dit in het spel zo natuurgetrouw mogelijk te kunnen gebruiken.

SYSTEEMEISEN
Minimale systeemeisen voor pc's

Besturingssysteem: 64-bits Windows 7, Windows 8.1 en Windows 10
Processor (Intel): Intel i3 6300T of equivalent
Geheugen: 8 GB RAM
Vaste schijf: Minstens 40 GB vrije ruimte
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce GTX 660 2 GB
Grafische kaart (AMD): AMD Radeon HD 7850 2 GB
DirectX: 11.0-compatible videokaart of equivalent
Eisen online verbinding: 512 KBPS of snellere internetverbinding

Aanbevolen systeemeisen voor pc's

Besturingssysteem: 64-bits Windows 10 of later
Processor (Intel): Intel i5 6600 of equivalent
Geheugen: 16 GB RAM
Vaste schijf: Minstens 40 GB vrije ruimte
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB
Grafische kaart (AMD): AMD Radeon R9 290 4 GB
DirectX: 11.1-compatible videokaart of equivalent
Eisen online verbinding: 512 KBPS of snellere internetverbinding

Star Wars: Battlefront heeft de nodige herkenbare eigenschappen, maar doet ook een aantal dingen anders dan de voorgaande Battlefront games, waarvan sommigen al als controversieel worden bestempeld. Daarbij is de insteek van het spel eveneens anders dan waarmee DICE bekend is geworden: Battlefield. EA en DICE hebben ervoor gekozen om het spel toegankelijker te maken voor de diverse Star Wars doelgroepen, dan voor Battlefield gebruikelijk was.

Enkele gameplayelementen uit Battlefront die verschillen met de Battlefield serie en de vorige Battlefront games:
  • Maximaal aantal spelers is 40 (tov 64 spelers in Battlefield).
  • De AT-AT volgt een onzichtbare 'rail' en is dus niet vrij te besturen. Je kunt wel plaatsnemen achter de kanonnen.
  • Er zullen geen ruimtegevechten in het spel zitten, de focus ligt op planetaire maps. Wel is er een vehicle-only modus genaamd "Fighter Squadron", maar waarbij de gevechten boven het oppervlak afspelen en niet in de ruimte.
  • Er zal geen Battlelog aan de game gekoppeld zitten zoals we dat van de Battlefield-reeks kennen. Wel is er de "My Career" tab op de website waar je je stats kunt inzien, al is deze informatie zeer summier.
  • Er is geen klasse-systeem zoals dat van Battlefield, maar je kunt je uitrusting zelf bepalen met 'kaarten'.
  • Er is geen traditionele verhalende single-player campagne, maar met 'Missions' zijn enkele scenario's als single-player of twee speler co-op te doorlopen. Dit varieert van training tot en met spelen als een bekend figuur uit de films.
  • Er is geen server-browser beschikbaar in het spel, maar leunt zwaar op automatische match-making. Je kunt via een party je vrienden joinen en je met 1 vriend koppelen als 'buddy', maar het spel deelt iedereen op in de twee teams.
  • Alle voertuigen en Heroes zijn alleen te bemachtigen als 'pickup' op de map zelf, deze verschijnen vrij willekeurig van plek. Je kunt niet direct in een voertuig spawnen of zelf een spawnpunt kiezen: Je keuze is beperkt tot een random punt of je buddy.
Game Modi
Hieronder een overzicht van de verschillende game modi die het spel biedt, met een korte beschrijving en bijzonderheden:

supremacywalker assault
In Supremacy strijden de twee teams om 5 essentiele objectives op enkele van de grootste maps uit het spel. Alles komt hierbij aan bod: infanterie, luchtvoertuigen, grondvoertuigen. Deze modus heeft het meeste weg van de Conquest modus uit de Battlefield reeks, al zijn in deze modus niet alle 5 de punten tegelijkertijd te veroveren/verdedigen. De opbouw hierin is gestructureerd en de objectives zullen in een bepaalde volgorde moeten worden veroverd/verdedigd.In Walker Assault strijden de Rebellen tegen de Imperial Forces in grote slagvelden waarbij de Rebellen moeten proberen de grote AT-AT Walkers uit te schakelen voor ze hun doel bereiken. Door Uplinks te verdedigen, Turrets te bemannen of bijvoorbeeld met A-wings de poten van de AT-AT's te harpoeneren. De Imperial Forces moeten dit alles tegengaan door op te rukken met AT-ST's en de Uplinks te veroveren.
fighter squadronturning point
In Fighter Squadron vechten de twee teams het uit in het luchtruim: X-Wings, A-wings en de Millenium Falcon tegen de Tie-figters, Tie-interceptors. In de modus moeten bijvoorbeeld bevoorradingsschepen of VIP-transporten zien te worden neergehaald.In Turning Point proberen de Rebels de Imperial Forces steeds verder terug te dringen voor de tijd opraakt. De Imperial Forces hebben 3 linies om te verdedigen.
Turning Point is sinds de februari 2016-patch beschikbaar als originele gamemodus en niet meer als onderdeel van DLC.
blastcargo
Blast is de klassieke team-deathmatch modus voor Battlefront: twee teams van 10 spelers vechten het met elkaar uit in close-quarters maps, zonder voertuigen.Cargo is een variant op de 'Capture the flag' modus die in vele spellen aanwezig was. Echter, in Cargo gaat het om meerdere 'vlaggen': belangrijke vracht. Elke team begint met 5 punten, en het succesvol jatten van de vracht van de vijand en terugbrengen naar je basis levert een punt op, en een verliespunt voor de tegenstander. Winnaar is het team met de meeste punten / cargo.
drop zonedroid run
In deze redelijke close-quarters modus strijden de Rebellen tegen de Imperial Forces in het veroveren van diverse Escape-pods die op het oppervlak inslaan. Tijdens het bemachtigen moeten de teams de vijand ervan zien te weerhouden bij de pods te komen.In Droid Run moet je een drietal GNK droids zien te vangen. Je strijd in twee teams om deze schattige robots, die ook wel de 'GONK' droids worden genoemd om hun "Gonk gonk' geluiden. Deze droids zijn constant op stap, en het doel is om ze alledrie zo lang mogelijk te vangen tot de 10 minuten om zijn.
Hero Huntheroes vs villains
In Hero Hunt wordt in elke ronde in elk team een speler gekozen die als Hero start. Het doel is voor beide teams om de Hero van de tegenstander te doden. Degene die de Hero dood neemt die rol over en mag rondrennen met de grote schietschijf op je rug.

Missions
Onder Missions kun je genieten van Battlefront in je eentje (single-player), of met een buddy via online co-op, of split-screen co-op thuis op de bank. Van oefenpotjes tot de epische gevechten uit de films naspelen; het kan allemaal.

Missions: Training
Onder Training kun je je aan alles wagen: oefen aan je vloegkunsten in X-Wings en Tie Fighters, de Millenium Falcon, probeer verschillende uitrusting uit, loop rond in AT-ST grondvoertuigen, krijg het tussen bomen dorrazen met je speederbike onder de knieen, speel als Luke Skywalker, Darth Vader, Boba Fett en enkele anderen. Oefening baart kunst!

Missions: Survival
Tijdens Survival neem je het in je eentje of met je maat op tegen enkele aanvallen van de Empirial Forces: sla aanvallen van Storm Troopers, AT-ST walkers en Tie-Fighters af. Elke planeet in het spel kent zijn eigen Survival Missie.

Missions: Battles
Kies de kant van de Rebellen of de Empire, en laat je strijdkunsten zien in de grootse Battle Missies. Je kunt in co-op tegen een vriend spelen, of samen de strijd oppakken tegen AI vijanden.

Missions: Hero Battles
In Hero Battle Missies neem je de rol aan van een held of slechterik, van Luke Skywalker, Darth Vader en nog enkele anderen. Speel gave missies als ideale manier om je kunsten als Jedi of als Sith te botvieren.

Hier een overzicht van alle aangekondigde DLC / uitbreidingen voor Battlefront, met alle relevantie informatie. Wat krijg je erbij, wat kost het en wanneer is het voor wie beschikbaar?

Season Pass
Om te beginnen is er traditiegetrouw door EA een Season Pass aangekondigd, waarin alle (toekomstige) DLC en uitbreidingen zijn gebundeld. Daarnaast is er de Ultimate Edition aangekondigd, het grote totaalpakket van zowel de complete inhoud van de Deluxe Edition en de Season Pass. Met de Ultimate Edition haal je dus alles in 1 klap in huis. Daarnaast zijn alle DLC los verkrijgbaar in de diverse digitale platform stores. Deze zullen naar verwachting €14,99 per stuk gaan kosten. De Season Pass kost €49,99.

DLC #1
OUTER RIM introduceert nieuwe maps als de fabrieken op Sullust en Jabba's Palace op Tatooine...

Nieuwe Heroes: Greedo en Nien Nunb maken hun opwachting.
Nieuwe Blasters: Relby V-10 rifle en de DT-12 blaster.
Nieuwe Star Cards: Scatter Gun, Dioxis Grenade, and Adrenaline Stim.
Nieuwe game modus: Extraction; De Rebellen moeten voor hun tijd op is kostbare lading bij hun Cargoship zien te krijgen. De Imperial Forces moeten dit zien te voorkomen.

Verschijningsdatum: Maart 2016

DLC #2
BESPIN bevat nieuwe locaties vol actie die zich afspelen op de iconische locaties uit de film, van de platforms, bruggen en onvergetelijke witte galerijen in het Administrator’s Palace, tot de donkere, industriële gangen van de koolstof-vriesruimten.

Nieuwe Heroes: Lando Calrissian en Dengar maken hun opwachting.
Nieuwe Blasters: X-8 Night Sniper en de EE-4.
Nieuwe Star Cards: Scout Binoculars, Shock Grenade, en Disruption.
Nieuwe game modus: Sabotage; Het Keizerrijk heeft het oppervlak van Cloud City voorzien van diverse trekstralen die voorkomen dat rebellenschepen van de planeet kunnen ontsnappen. Om de trekstralen te voeden, gebruikt het Keizerrijk Tibanna-gasgeneratoren die draaien op het Tibanna-gas uit Bespin.

Verschijningsdatum:Juli 2016

DLC #3
DEATH STAR zorgt voor het debuut van een van de meest iconische locaties uit het Star Wars universum...

Nieuwe Heroes: Chewbacca! en Bossk maken hun opwachting.
Nieuwe Blasters: onbekend en de onbekend.
Nieuwe Star Cards: onbekend, onbekend, en onbekend.
Nieuwe game modus: onbekend;

Verschijningsdatum: September 2016

DLC #4
Star Wars™ Battlefront™ Rogue One: Scarif, waarin de helden uit Rogue One: A Star Wars™ Story doorvechten en je een nieuwe planeet uit de aankomende film te zien krijgt.
Verschijningsdatum: Eerste kwartaal 2017

video

Teaser trailer

E3 2014 Announcement trailer

Reveal trailer

Eerste Gameplay beelden

May the Force be with this Topic!

[Voor 182% gewijzigd door Geronimous op 17-07-2016 19:18. Reden: Bespin, Death Star en Rogue One: Scarif info toegevoegd]

Bij deze gaat het topic voor Star Wars Battlefront van start! *O*

Plaats Hier je mening, bevindingen, wensen, spoilers (wel taggen) en alles wat met SW Battlefront te maken heeft!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Misschien wel mijn meest gespeelde spellen op de eerste Xbox waren SW:BF en SW:BF2. Ik kijk er dus erg naar uit :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:35
Lijkt me een hele vette game en zeker op mijn favoriete console PS4.

Ik heb me hiervoor nooit "echt" verdiept in het Star Wars universum.
Deze staat er in principe los van toch? Het draagt dezelfde naam, maar wordt wel first person :)

• jeffrey4413
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 08:30
Ik kijk al heel lang uit naar deze game.
Battlefront 2 speelde ik als een gek vroeger en dankzij deze topic krijg ik plots weer echt heel veel zin in de game :D !

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 18:30
Deze komt in huis! Heb er zin in :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Ik wacht al 2 jaar op deze game.. En nog steeds moeten we 7 maanden wachten! :X

Er was vroeger een SW mod voor Battlefield 1942, Galactic Conquest genaamd.. (heel veel gespeeld!) Vanaf toen zat iedereen al te hopen op een SW shooter *O*

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:16

JoeZuCK

_Fonz > all.

Volgens een bekende insider die wel vaker met scoops komt moet dit een eye-opener worden. Ik ben benieuwd.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Ja, Tidux :)
Hij heeft al ge-playtested!

(Getest op highend pc)

[Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 16-04-2015 11:17]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

poor Leno schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:02:
Deze staat er in principe los van toch? Het draagt dezelfde naam, maar wordt wel first person :)
Is dat inderdaad al bevestigd? Ik lees op GAF verschillende dingen. Wat mij betreft doen ze het zoals in Battlefield; infantry 1st person en vehicles de mogelijkheid tot 3rd person. In het verleden was Battlefront toch wel altijd 3rd person?

Het lijkt me trouwens echt zo gaaf om 1st person in een X-wing of Tie Fighter te zitten :9~

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 12:39
poor Leno schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:11:
Ik wacht al 2 jaar op deze game.. En nog steeds moeten we 7 maanden wachten! :X

Er was vroeger een SW mod voor Battlefield 1942, Galactic Conquest genaamd.. (heel veel gespeeld!) Vanaf toen zat iedereen al te hopen op een SW shooter *O*
Deze mod ook plat gespeeld, kan gewoon niet wachten tot deze game er is. Hopelijk krijgen we een vette trailer

• jeffrey4413
kazuka schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:24:
[...]

Is dat inderdaad al bevestigd? Ik lees op GAF verschillende dingen. Wat mij betreft doen ze het zoals in Battlefield; infantry 1st person en vehicles de mogelijkheid tot 3rd person. In het verleden was Battlefront toch wel altijd 3rd person?

Het lijkt me trouwens echt zo gaaf om 1st person in een X-wing of Tie Fighter te zitten :9~
Voor zover ik nog weet was het juist dat je kon switchen ( weet niet of het alleen zo was in SW:BF2 )
en in voertuigen kon je alleen third person doen
kazuka schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:24:
[...]

Ja het zal wss wel hetzelfde worden als de 'gewone' Battlefields :)

En jaaaaaa 1st person Death Star trench run!! *O*

Hopelijk zit er Morpheus / Oculus Rift support in! :9~

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan niet wachten op de trailer vandaag of morgen!! Zo excited!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 23:00
Als ze maar niet dezelfde fout maken als alle andere EA shooters en ook Battlefrield etc.

Te kleine levels...

• jeffrey4413
oh ja poor Leno,
Heel erg bedankt voor het aanmaken van deze topic ! ( ik zeg eerlijk ik was de game lichtelijk vergeten XD )

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Goede source voor nieuws: https://twitter.com/SWBFUpdates

• jeffrey4413
Nice ! Heel erg bedankt dat ga ik nadat ik klaar ben met stage kijken :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

jeffrey4413 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:46:
[...]

Nice ! Heel erg bedankt dat ga ik nadat ik klaar ben met stage kijken :)
BattlefieldPortal heeft geretweet
WolfskinLux ‏@WolfskinLux 6 min.6 minuten geleden
#StarWarsBattlefront will be streamed on 16 April 18H00 CET here's the right link: YouTube: Star Wars @bfportal

6 uur EU tijd dus 8) Perfect 8) 8)

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Ik zit hier wel op te wachten, maar een launch in 2015 lijkt me zeeer onwaarschijnlijk.
offtopic:
Al zat ik er met GTA 5 PC uiteindelijk ook 1 jaar langs :P

[Voor 29% gewijzigd door eL_Jay op 16-04-2015 11:51]

eL_Jay schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:50:
Ik zit hier wel op te wachten, maar een launch in 2015 lijkt me zeeer onwaarschijnlijk.
Nou, het spel is al verzet van de zomer naar december.. Dit ivm onderdelen/spoilers van Force Awakens die ook in het spel zitten :)

Het spel komt sowieso voor de film, daar geloof ik heilig in!
iPodKiller schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:50:
[...]

BattlefieldPortal heeft geretweet
WolfskinLux ‏@WolfskinLux 6 min.6 minuten geleden
#StarWarsBattlefront will be streamed on 16 April 18H00 CET here's the right link: YouTube: Star Wars @bfportal

6 uur EU tijd dus 8) Perfect 8) 8)
Dus niet op de 17e om 19:30??? Vanavond al??? _/-\o_

[Voor 37% gewijzigd door poor Leno op 16-04-2015 11:53]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

poor Leno schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:28:
[...]

En jaaaaaa 1st person Death Star trench run!! *O*
Zoiets als dit maar dan minder on-rails zou gaaf zijn:

Een GameStop medewerker denkt dat het spel released op 17 november:

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 17:35
Ik heb er zin in.

It's dogged that does it

Ik kan echt niet wachten om 'havoc te wreaken op de Battlefield' in een AT-AT walker! :o

[Voor 138% gewijzigd door poor Leno op 16-04-2015 12:10]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 18:30
ziet er goed uit. Hopelijk maken ze de AT-AT's ook lekker log, zoals in de Hoth battle. En geen tank achtige capriolen als in Battlefield 4 (insta swivel turrets bij bepaalde sensitivity etc)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

En hopen dat je met de harpoon cable vanuit een speeder om de poten heen kan!! :P

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-06 19:21
Let wel, de trailer komt morgen.. vanavond om 19:00 komt er iets anders gerelateerd aan Star Wars Battlefront!
Today's stream is for something else #StarWarsBattlefront related. Trailer reveal is on Friday http://starwars15.mapyour...details.cfm?ScheduleID=84
Bron: WolfskinLux op Twitter
hm :/

Misschien de verschillende premium edities?

• Limit-NL
poor Leno schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:20:
hm :/

Misschien de verschillende premium edities?
Ik gok op een hele korte teaser met een releasedate!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:00

Stewie!

Keen must die!

Superstoere topicstart! Puik werk!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:29
poor Leno schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:09:
En hopen dat je met de harpoon cable vanuit een speeder om de poten heen kan!! :P
In de eerste Battlefronts kon dit ook dus neem aan dat het in deze editie ook kan.

Maar heb er indd zin in, hier gaan we veel plezier aan beleven.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:50
Ik hoop zo dat dit de game van het jaar gaat worden, blij dat deze game een eigen topic heeft!

• mobygo76
De cover laat niet veel zien. Ik denk dat ie fake is
Die kans is er wel ja.. Gezien de hoeveelheid stormtroopers en geen jedi's..
En de meest rechter en linker troopers zijn copy/pastejes zo te zien..

Maarja het kan ook een van een x-aantal zijn..

[Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 16-04-2015 15:29]

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-06 10:53
Gaat sowieso geen pre-order worden dit. Al helemaal aangezien ze verplicht worden het spel te releasen voordat de film uit komt, of het nou af is of niet EA kennende.
Ik pik hem een paar maandjes later wel op als alle release bugs er uit zijn gehaald.
Wel gigantisch veel zin in deze game!
Hij was al 5-6 maanden uitgesteld.. Dus wss hebben ze daar geen last van

*sprak hij hoopvol*

En ik wacht meestal ook, maar dit wordt een day-1-must-have :D

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

TimoVeld schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:31:
Gaat sowieso geen pre-order worden dit. Al helemaal aangezien ze verplicht worden het spel te releasen voordat de film uit komt, of het nou af is of niet EA kennende.
Ik pik hem een paar maandjes later wel op als alle release bugs er uit zijn gehaald.
Wel gigantisch veel zin in deze game!
DICE weet dondersgoed dat ze dit niet mogen verkloten. Mocht dat wel het geval zijn, dan is dat leuk voor hun, dan dan krijgen ze een hoop rants erbij. Ik vertrouw hun niet meer wat betreft battlefield, maar dit mogen ze niet verkloten. 1 goede game, meer vraag ik niet.

• Paffelton
iPodKiller schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:34:
[...]

DICE weet dondersgoed dat ze dit niet mogen verkloten. Mocht dat wel het geval zijn, dan is dat leuk voor hun, dan dan krijgen ze een hoop rants erbij. Ik vertrouw hun niet meer wat betreft battlefield, maar dit mogen ze niet verkloten. 1 goede game, meer vraag ik niet.
Helaas is EA er ook bij betrokken =). Voor de mensen die pre-orderen, ik duim voor jullie mee, maar ik neem het risico niet meer.
Hier durf ik t risico wel te nemen.. StarWars is heilig en DICE/EA weet dat echt wel (vinden ze zelf ook).. Ik denk dat ze alles op alles zullen zetten om de release zo goed mogelijk te maken :)

• jeffrey4413
ik neem de pre-order challenge met alle liefde aan.
Ik kijk al zolang uit naar deze game dat me wat bugs niet meer storen, ja EA kennende zal het vast wel lekker rommelig zijn maar ja dat zijn de meeste games de laatste tijd.

En ik vroeg me af naar welke feature kijken jullie het meest uit ???
Mij lijkt het leukste de space/land battles :) gewoon 1 map voor alles dat lijkt me echt geweldig ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen

[Voor 31% gewijzigd door jeffrey4413 op 16-04-2015 15:55. Reden: Extra vraagje voor iedereen]

• mobygo76
Ik verwacht wel dat de game uit komt voor black friday. Dit jaar is dat op 27 november. Dit spel zal veel moeten verkopen, een release half december zal ze niet goed doen.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 08:49
Ik vrees een battlefield reskin zoals bfh.
Nee ik verwacht er niet veel van, dan kan het alleen maar meevallen.
EA en DICE hebben geen goede reputatie meer bij mij.
Nou ik denk dat je een re-skin echt wel kan vergeten hoor! Video's gezien?

Anoniem: 656738

Duurt nog zo lang!!! :(

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:57
mobygo76 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:20:
Ik verwacht wel dat de game uit komt voor black friday. Dit jaar is dat op 27 november. Dit spel zal veel moeten verkopen, een release half december zal ze niet goed doen.
Dat is mijn verjaardag... zou een leuk kadootje zijn!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-06 17:36

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik weet niet hoe of wat deze game gaat worden al heb ik wel verwachtingen maar ben er vrij zeker van dat de Star Wars Hype behoorlijk groot is my self includeded.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

It also includes Electronic Arts' reveal of Star Wars: Battlefront, which is scheduled to take place during a presentation on Friday, April 17 at 10: 30 AM PDT / 1:30 PM EDT.

Dus als ik het goed zie: 19:30 EU tijd?

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-03 13:41
Maar niets over Battlefront :(

Maar zeker wel psyched naar de nieuwe film oOo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:21

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Wordt een mooi eind van dit jaar :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Limit-NL
Jackal131 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:50:
[...]

Maar niets over Battlefront :(

Maar zeker wel psyched naar de nieuwe film oOo
Weet je het zeker..? Kijk eens goed naar de laatste 10 seconden van dat filmpje! ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BattlefrontUpdates ‏@SWBFUpdates 9 sec.9 seconden geleden
The release date is now also confirmed to be November 17th by a DICE developer on reddit!! #StarWarsBattlefront

• Grompie
  • Laatst online: 15-05 12:39
Als je in de broncode kijkt op de website zie je het ook staan :P

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 07:59

spartacusNLD

This is Sparta!!

https://i.imgur.com/y145jVp.jpg

en op http://starwars.ea.com/starwars/battlefront is een countdown gestart

eerste 10 seconden van trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=AwAIjnVnwUE&

en op reddit wordt geclaimed dat dit geen CGI is maar in game beeld: :'( (RIP GPU)

[Voor 112% gewijzigd door spartacusNLD op 16-04-2015 22:03]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Gundogan
  • Laatst online: 13:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Caspian Border met wat depth of field effecten. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als dat ingame is vreet ik m'n schoen op. Het zou best de engine kunnen zijn maar dan wel goed opgepoetst.
Pff idd.. ik kan dat ook moeilijk geloven.. Misschien ingame als in de cutscenes? Niet echte game play.. camera/view standpunten zijn ook te raar om te spelen..

Maar dan nog! Die beelden!!! :9~

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het zou best kunnen denk ik. Ziet er natuurlijk niet zo uit als je zelf aan het spelen bent en op de consoles zal het allemaal wat minder zijn maar Frostbite 3 met de hoogste settings en wat cinematic tools kan geweldige beelden opleveren.

Case in point:

• Paffelton
unfor schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:27:
Ik vrees een battlefield reskin zoals bfh.
Nee ik verwacht er niet veel van, dan kan het alleen maar meevallen.
EA en DICE hebben geen goede reputatie meer bij mij.
Het hero systeem is een nieuwe ontwikkeling. Niet voor de battlefront serie, maar wel voor battlefield. En opzich, met een Battlefront 2 merge met Battlefield 4 ben ik al tevreden =).
kazuka schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 06:16:
Het zou best kunnen denk ik. Ziet er natuurlijk niet zo uit als je zelf aan het spelen bent en op de consoles zal het allemaal wat minder zijn maar Frostbite 3 met de hoogste settings en wat cinematic tools kan geweldige beelden opleveren.

Case in point:

[video]
Owja! Die was ik helemaal vergeten!!! *O* *O*

Kennelijk geen Battlelog btw!

DICE assistant producer Jesper Nielsenon has confirmed on NeoGAF that Battlelog, the online service which allows stat tracking for Battlefield titles, will not have support for Star Wars Battlefront.

That article is based on the fact that the Uprise website mentions that Uprise is working on Star Wars Battlefront. While Uprise has been doing Battlelog, does that automatically mean that we will do Battlelog for Star Wars Battlefront?

No, it won’t. That can only be an assumption, and I can tell you, no, there won’t be Battlelog for Star Wars Battlefront.

Howel Battlog soms buggy is, gebruik ik t heel graag en is t leuk om de stats te zien :)
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan doen..

[Voor 44% gewijzigd door poor Leno op 17-04-2015 10:17]

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-01 15:05
poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:45:
[...]

Owja! Die was ik helemaal vergeten!!! *O* *O*

Kennelijk geen Battlelog btw!

DICE assistant producer Jesper Nielsenon has confirmed on NeoGAF that Battlelog, the online service which allows stat tracking for Battlefield titles, will not have support for Star Wars Battlefront.

That article is based on the fact that the Uprise website mentions that Uprise is working on Star Wars Battlefront. While Uprise has been doing Battlelog, does that automatically mean that we will do Battlelog for Star Wars Battlefront?

No, it won’t. That can only be an assumption, and I can tell you, no, there won’t be Battlelog for Star Wars Battlefront.

Howel Battlog soms buggy is, gebruik ik t heel graag en is t leuk om de stats te zien :)
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan doen..
Hopelijk gewoon ingame zoals bij battlefield 2 alleen dan veel uitgebreiden dan BF4. Hopelijk ook weer met best class player aan het einde van de ronde als extra beloning.
Ja maar ik hoop ook op de laptop/telefoon.. Die gebruik ik superveel :/

• mobygo76
Zullen we vanavond sp of mp gameplay zien?
Geen idee! Maar zo wordt mijn avond iig :>

[Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 17-04-2015 11:45]

• mobygo76
Ja, ik ook, kids net op bed en gaan!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

kazuka schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 06:16:

Case in point:

[video]
Het is een goeie engine ja, maar dan nog. Denk dat sowieso het detail in de planten (en de hoeveelheid) en waarschijnlijk textures lager is dan op dat plaatje, de lichtval minder mooi, minder (geen) DoF zoals je hier ziet, dat soort dingen. Geloof best dat het Frostbite 3 is want zo "perfect" ziet het er niet uit als je goed kijkt.

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:28
poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:45:
Geen idee! Maar zo wordt mijn avond iig :>

die van mij in ieder geval niet xD. Maar ik zit wel met smart te wachten. Jammer dat het nog zo lang duurt tot het spel werkelijk uitkomt.
ThomasXIV schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:27:
[...]

Het is een goeie engine ja, maar dan nog. Denk dat sowieso het detail in de planten (en de hoeveelheid) en waarschijnlijk textures lager is dan op dat plaatje, de lichtval minder mooi, minder (geen) DoF zoals je hier ziet, dat soort dingen. Geloof best dat het Frostbite 3 is want zo "perfect" ziet het er niet uit als je goed kijkt.
Tsja het zal best wel fanatstisch worden.. Een tweet van EA oid zei al iets van "Om alvast op voorhand te antwoorden, ja dit zijn echte ingame beelden!" :)

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-03 09:35
Pure doping deze game en topic. Bedankt voor het starten beste man.

Ook ik zit vanavond voor deze buis met friet en cola of iets dergelijks :) Geloof niet dat ik sinds de Amiga dagen zo'n enthousiasme rond een game heb gevoeld. Maarja, dat is dan ook Star Wars voor je. Het feit dat DICE erachter zit maakt ook wel veel uit alhoewel ik zeker niet te spreken was over BF4 in vergelijking met BF3.

Hoe dan ook, als er geen gekke dingen gebeuren het komende jaar ben ik zeker een van de eerste present op het slagveld.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Laat maar komen deze, instant buy (bij wijze van)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Waar kan ik die presentatie volgen? Laat de livestreams maar komen :).

• mobygo76
Dit gaan we vast zien.
http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer
Ik heb het nog niet gelezen, ik wil het eerst zien.
Duhuuuuude!!! Nou moet ik m lezen, maar doe t toch maar niet.. of wel of niet of wel of niet of wel of niet :X

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

More!!!

• mobygo76
Heel gave screenshots!
Kids gaan zo op bed 😜

@IGN: Star Wars Battlefront will NOT feature a single-player campaign, DICE has confirmed: http://t.co/6kAEzD1tXi http://t.co/DPkT7kwe1v

[Voor 73% gewijzigd door mobygo76 op 17-04-2015 18:52]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Over een half uur begint hij hier:

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Wtf!!!??!! Battlefront zou de grootste en uitgebreidste singleplayer tot nu toe krijgen ... -O- ;( ;w }:| :N :'( :(

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

mobygo76 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:51:

@IGN: Star Wars Battlefront will NOT feature a single-player campaign, DICE has confirmed: http://t.co/6kAEzD1tXi http://t.co/DPkT7kwe1v
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nog heel eventjes...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• mobygo76
Ik hoor net gratis dlc van de nieuwe film op 8 december en de mp is voor 40 users max.

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:47
Stream doet niks :(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah mooi dat Sony betaald heeft voor BF3 :)

• mobygo76
Ik heb er een dikke streep in zitten
"nog even geduld"

• MetalPool
Haha wat voel ik een hype in me borrelen

• MetalPool
Ah stream doet t. Enjoy!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 02:23
Beetje jammer dat er geen singleplayer modus is...

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:40:
Beetje jammer dat er geen singleplayer modus is...
Vind ik ook. Maar ja.. hebben ze iig geen reden om het op de SP te blamen als de MP ruk is. Hoop dat het de MP ten goede komt.

• MetalPool
Ik koop tegenwoordig geen fps meer voor SP. MP is voor mij the way to go dus de MP moet toch wel awsome zijn dan denk ik.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 02:23
iPodKiller schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:41:
[...]

Vind ik ook. Maar ja.. hebben ze iig geen reden om het op de SP te blamen als de MP ruk is. Hoop dat het de MP ten goede komt.
Heb je gelijk in, ze mogen nu niet falen met MP.

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 21:15
maarja ze falen ook op het feit dat er geen space battles zijn

http://uk.ign.com/article...=55312c619fdbed7010000013

• mobygo76
1st an 3rd person view in het spel.
Pagina: 1 2 3 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee