Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:00
Ik ben de game sinds een weekje weer volop aan het spelen. Heb de DLC een paar maanden geleden voor 18 eurootjes opgepikt en moet zeggen dat ik me nu, met het volledige pakket, toch wel prima vermaak.

Het enige dat jammer is, is dat ik nog niet zo'n hoog level ben (bijna 40) en ik me afvraag hoe realistisch het is om level 100 nog te bereiken. Ik snap dat het te doen is mits je veel speelt, maar naast dat gegeven vraag ik me eigenlijk af of we nog Double XP weekenden kunnen verwachten. Nu zal niemand een glazen bol hebben hier, maar is het realistisch om dat nog te verwachten aangezien de game al wat ouder is? Misschien rond 4 mei?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-06 18:45
quote:
dvd-linden schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:01:
Ik ben de game sinds een weekje weer volop aan het spelen. Heb de DLC een paar maanden geleden voor 18 eurootjes opgepikt en moet zeggen dat ik me nu, met het volledige pakket, toch wel prima vermaak.

Het enige dat jammer is, is dat ik nog niet zo'n hoog level ben (bijna 40) en ik me afvraag hoe realistisch het is om level 100 nog te bereiken. Ik snap dat het te doen is mits je veel speelt, maar naast dat gegeven vraag ik me eigenlijk af of we nog Double XP weekenden kunnen verwachten. Nu zal niemand een glazen bol hebben hier, maar is het realistisch om dat nog te verwachten aangezien de game al wat ouder is? Misschien rond 4 mei?
Ik twijfel op DICE nog iets aan deze game gaat doen. Wellicht misschien iets kleins met 4 mei. Maar verwacht maar niet te veel (helaas :( )

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:00
quote:
raiders schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:10:
[...]

Ik twijfel op DICE nog iets aan deze game gaat doen. Wellicht misschien iets kleins met 4 mei. Maar verwacht maar niet te veel (helaas :( )
Dat zou ik wel jammer vinden. Je zou verwachten dat ze Battlefront in ieder geval fatsoenlijk zouden kunnen ondersteunen tot het nieuwe deel uitkomt. Nou snap ik wel dat ik betrekkelijk laat ben met spelen, maar toch, zo heel oud is de game ook weer niet. Duimen voor 4 mei dan maar.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• raiders
https://battlefront2.com "full length trailer coming april 15th".

Verder een gif van een logo die ook de helm van de TIE piloot staat in de aftiteling (en het uniform op het begin van de trailer).

Dat deze site ineens klaar staat laat me trouwens wel twijfelen of deze "leak" wel een leak is. Maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker met games :P
quote:
dvd-linden schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:31:
[...]

Je zou verwachten dat ze Battlefront in ieder geval fatsoenlijk zouden kunnen ondersteunen tot het nieuwe deel uitkomt.
Ik snap wat je bedoeld. Dat is een beetje het nadeel van om de 2 jaar een game releasen. Ik verwacht zelf geen nieuwe content meer (hooguit een patch). Maar we kunnen er natuurlijk altijd op hopen :)

raiders wijzigde deze reactie 12-04-2017 22:29 (43%)

• JohnnyBNL
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-05 19:43
quote:
Kaasdipje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:59:
Don't pre-order....Don't pre-order....Don't pre-order...hnnnnggggg
Ik zit met dezelfde struggle! |:(

• raiders

En dat zonder season pass! d:)b

raiders wijzigde deze reactie 15-04-2017 21:42 (33%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-06 17:32

FT-17 FTW!

• Diigii
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:51
quote:
Video is niet meer beschikbaar ;).

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14:54
De lijst met Usernames in de spreadsheet zit op de schop, hij zit bij de maker in de trash-bin, dus je krijgt een foutmelding zodra je hem probeert te openen.

Ik heb wel wat mensen toegevoegd. Mochten mensen dit nog veel spelen en misschien een keer samen willen spelen, nogmaals via hier: Kaasdipje op Origin.

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:18

KipCurreh

Nightcrawler

Is de PC-scene hiervan nog wat active ?

Wegens tijdsgebrek nooit aan begonnen, maar zou deze eventueel nu nog wel aanschaffen voor een zacht prijsje..
Kwestie van opwarmertje voor deel II (als het mij meevalt) :)

Setup | Steam

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15:59

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

quote:
KipCurreh schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:24:

Wegens tijdsgebrek nooit aan begonnen, maar zou deze eventueel nu nog wel aanschaffen voor een zacht prijsje..
Ja hoor. Wel MP-only. Deel II krijgt wel een Singleplayer.

Steam ID = Ackerfiets

• raiders
quote:
KipCurreh schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:24:

In de avond vaak wel redelijk. Al zijn sommige modes en DLC's wel (half) dood.

Op www.swbstats.com kun je zien hoeveel spelers er online zijn.

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17:59
Hebben jullie nogs tips voro wapens en kaartjes die je als beginner het best kan halen?

• raiders
quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:22:
Hebben jullie nogs tips voro wapens en kaartjes die je als beginner het best kan halen?
De A280C vind ik nog steeds het beste wapen in de game. Verder als cards de jumppack, grenade en shield of explosive shot. Met wat oefening is de bowcaster ook wel een fijne starcard.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11:20
quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:22:
Ik speel zelf vaak met de DLT-19 of de A-280C.
Soms ook wel andere wapens maar ligt vooral aan welke map. De meer recent toegevoegde wapens vind ik maar niks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raiders
Iemand die deze game nog speelt of met interesse voor Battlefront 2?

Volgende week zaterdag de eerste gameplay voor Battlefront 2. Droids vs Clones in Theed (Naboo). Wat me een beetje irriteert is dat heroes dus blijkbaar niet locked zijn aan een era. Je kunt dus gewoon als Rey of Kylo ren spelen in Clone Wars etc...
https://www.ea.com/games/...y-livestream-announcement

Acties:
  • +1Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 12:43
Dat is dus super lame als het niet Era locked wordt :(
Ik heb de pre-order klaar staan in Origin, maar ik ben wel uitgekeken op deel 1.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:10

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

Battlefront II Gameplay!
https://vid.me/3nZW

Man dit ziet er wel heel gelikt uit en voelt veel meer als de originele Battlefront.

Spike_wolf wijzigde deze reactie 10-06-2017 18:30 (91%)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• raiders
De stemmen van de droids :o
quote:
Elk seizoen brengt verfrissende, nieuwe downloadbare content, beschikbaar voor alle spelers***. Met gave nieuwe locaties, personages en missies kun je opgaan in één groot universum en worden beloond als actief lid van de Star Wars: Battlefront II-community.
En ook goed nieuws over gratis content.
Bron: https://www.origin.com/nl...efront-2/standard-edition

raiders wijzigde deze reactie 10-06-2017 19:23 (11%)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Battlefront 2 is gewoon wat ze hadden moeten doen met deeltje 1. Heb het echt nauwelijks aangeraakt en deel 2 is wat ik wel meer zou spelen. Maar, denk niet dat ik hem meteen al ga kopen en spelen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Diigii
Zelf had ik met de eerste Battlefront weinig. Het zag er super uit, maar persoonlijk viel bij mij de beta tegen. Als ik dan Battlefront II zie dan is dit de game waarvan ik hoopt dat deel 1 zo zou worden. Als ik o.a. de trailer bekijk dan heb ik het gevoel dat ik de oude Battlefront II speel. De komende tijd dit maar in de gaten houden, en mocht de rest van de gameplay er goed uit zien, dan pre-order ik deze game.

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18:48
Vraagje, is het nog de moeite waard om dit spel te kopen voor de Xbox One? Paar maanden geleden een Xbox gekocht en vrij weinig mee gedaan, nu zag ik de trailer van BF2, maar heb niet echt zin om nog zo lang te wachten :+ Of is dit spel op de console al een beetje uitgebloed en kom ik zoals gewoonlijk, veel te laat binnen ?:)

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:37
Mijn zoon speelde het van het weekend en het was echt niet moeilijk om in een volle room te komen... Dus wordt zeker nog gespeeld..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18:48
Zojuist gekocht, aanbieding op de xbox store voor 10 euro het hele pakket, kon hem niet laten liggen :+

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:03

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het enige leuk zelf vind ik de Fighter Squadron. Lekker onder vliegen in X-Wings en Tie Fighters haha. Heerlijk!

Wat ziet deel 2 er goed uit zeg. Ga ik denk ik wel kopen.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• Diigii
quote:
Vaniska schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:07:
Zojuist gekocht, aanbieding op de xbox store voor 10 euro het hele pakket, kon hem niet laten liggen :+
Heb zelf nog weinig games op de Xbox One, dus ook maar gekocht :D. Het vreemde is dat je zulke aanbiedingen nergens anders op de website kan terug vinden? Of kijk ik niet helemaal goed? Als je op de Xbox Online games homepage kijkt, dan kan je wel games zien, maar je kan nergens sorteren op aanbiedingen. En ik keek op een andere pagina waar je kan sorteren op prijs, en daar is Battlefront ook niet te zien tussen de games die 10 euro zijn...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 18:58

• raiders
Het battlepack systeem ziet er ook prima uit. Elke dag een gratis crate :)

• s0kkie
Closed alpha code ontvangen! Ga het morgen proberen :D

Edit: Ben nu aan het preloaden _/-\o_

s0kkie wijzigde deze reactie 28-06-2017 23:01 (28%)

• Uberdude
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-06 16:35
Heb ook een alpha key binnen, morgen maar gelijk kijken of er een beetje fatsoenlijke sli support is

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:44
heb het idee dat de halve wereld een key heeft gekregen :) ik heb er ook 1 en een maat van me ook.
Heb beetje het gevoel dat ze heel veel closed alpha keys hebben gestuurd ofzo.

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
hoe komen jullie aan de keys?

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• s0kkie
Of door nieuwsbrief aanmelden of door de pre-order van de Deluxe Edition, ik weet niet zeker welke :P
Ik wist totaal niet over de closed alpha en kreeg opeens een mailtje.

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:55
Ik denk de pre-order. Ik had gisteravond ook een invite in de bus. Mijn zoon werd helemaal gek toen ik het hem vertelde :P

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• raiders
Nee, gewoon geluk hebben. Ik heb ook een code maar het enige wat ik heb is mijn Origin account open gezet voor alpha en beta's.

Pre order geeft alleen early access voor die beta die later dit jaar uitkomt.

raiders wijzigde deze reactie 29-06-2017 09:37 (32%)

• migeye
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 10:58
Heb ook een key gekregen, straks maar eens proberen.

• s0kkie
Weet iemand hoe laat het Nederlandse tijd gaat beginnen? Ben sowieso pas thuis van werk om 7 :(

• Uberdude
Ik had me ingeschreven voor de nieuwsbrief, ik pre order nooit games

• johnnyverhoeff
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
quote:
Uberdude schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:37:
Heb ook een alpha key binnen, morgen maar gelijk kijken of er een beetje fatsoenlijke sli support is
Bij mij doet iig maar 1 kaart het, de anderen worden nog niet belast.
Misschien custom profiel aanmaken ofzo :|

• Uberdude
quote:
johnnyverhoeff schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Bij mij doet iig maar 1 kaart het, de anderen worden nog niet belast.
Misschien custom profiel aanmaken ofzo :|
Zal na het werk wel eens wat proberen met inspector

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:06
quote:
s0kkie schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:13:
Weet iemand hoe laat het Nederlandse tijd gaat beginnen? Ben sowieso pas thuis van werk om 7 :(
Je kan sinds vanochtend al spelen :)

• Paulus07
  • Niet online
geen key gehad hier via nieuwsbrief etc :(

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:31

Shabbaman

Got love?

Met m'n rx480 kan ik Battlefield 1 en Battlefront 1 op ultra spelen, maar de alpha gaat zelfs in dx11 op medium moeizaam. Desondanks wel leuk, heel anders.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• migeye
Speelt idd moeizaam maar is natuurlijk alpha.
Maar zoals Shabbaman al zegt, het peelt heel anders, vind het wel leuk..

Maar een paar potjes gehad waar Maul door alles heen sabelde, was niet meer zo leuk,

• bjarky
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13:47
Het spel speelt heel goed. Ik heb hem op ultra staan met alles maxed out op een 1060. Echter dit heb ik in het verleden ook gehad. Je kunt de performance issues beter door de neus kijken, want er komen natuurlijk nog aparte drivers in de toekomst uit. (schijnbaar normaal tegenwoordig elke game aparte driver uitbrengen)

Het spel is goed en ik vermaak me er prima mee. Jammer dat je sommige potjes door leavers vast komt te zitten in de factie die je speelt. Omdat het andere team verliest leaved het halve team en word er gecompenseerd door jouw als speler over te plaatsen waardoor je 10 potjes op een rij republic bent.

Ik heb op dit moment 40 potjes gespeeld waarvan 35 als republic. en 5 als CIS. De heroes heb ik nog niet kunnen testen maar de rest wel, het vliegen is een beetje wennen (afstemmen met je controls)

speelt verder goed weg in ieder geval ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:31

Shabbaman

Got love?

Een 1060 en een 480 zijn wel aardig vergelijkbaar, dus dan ben ik het ook wel met je eens dat het waarschijnlijk een issue met drivers is. Het zou niet de eerste keer zijn bij een spel van Dice ;) Het is ook nog maar een alpha, uiteindelijk komt het wel goed.

Shabbaman wijzigde deze reactie 30-06-2017 09:16 (13%)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raiders
Hier ook vrij laggy met een gtx 970 een i5 4460. Ik had dezelfde issues met Battlefield 1. Maar iets na de release had ik geen problemen meer.

raiders wijzigde deze reactie 01-07-2017 09:25 (6%)

• So_Surreal
  • Laatst online: 11:47
Draait hier erg soepel op ultra met een 1070 :) tot nu toe ziet het er veelbelovend uit !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:44
Ik vind het ook een vermakelijk spel. Goed gedaan met de classes ook. En ik vind het leuk dat je nu via punten dingen kan kopen die je in dat spel kan gebruiken.

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• migeye
hoe lang duurt de Alpha eigenlijk?

• So_Surreal
  • Laatst online: 11:47
quote:
beebie121 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:21:
Ik vind het ook een vermakelijk spel. Goed gedaan met de classes ook. En ik vind het leuk dat je nu via punten dingen kan kopen die je in dat spel kan gebruiken.
Yup, die punten werken een stuk eerlijker dan die random pick-ups.
Het werkt ook team/squadplay in de hand denk ik :)

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14:54
Dankzij dit topic even in mijn mail gekeken -> Hij stond tussen de spam!

Straks als ik thuis ben gelijk aan de slag. Ik heb de game niet gepreordered!

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 02-06 09:53
Is de closed alpha alweer klaar? Ik heb een code gehad, maar heb het weekend geen tijd gehad. Nu probeer ik de key, is hij verlopen volgens origin..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BuGGeD
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-01 11:07
quote:
badbadpresident schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:27:
Is de closed alpha alweer klaar? Ik heb een code gehad, maar heb het weekend geen tijd gehad. Nu probeer ik de key, is hij verlopen volgens origin..
Vroeg met dit inderdaad ook af. Ben precies op vakantie en zag zojuist dat ik een key heb gekregen. Ik heb origin wel geinstalleerd op m'n laptop voor wat old-school C&C, maar toen ik de key wilde toevoegen gaf deze aan verlopen te zijn. Beetje jammer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• s0kkie
Open beta begint op 6 oktober :9~

Misschien handig om de topic titel aan te passen zodat mensen begrijpen dat dit ook over deel 2 gaat?
Nu lijkt het alsof er alleen over deel 1 gepraat wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raiders
Tijd om straks in de beta de nieuwe mechanics voor starfighters te proberen. De game ziet er tot nu toe goed uit!

Volgende week hopelijk wat nieuwe gameplay beelden tijdens een Disney evenement.
quote:
s0kkie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:45:
misschien handig om de topic titel aan te passen zodat mensen begrijpen dat dit ook over deel 2 gaat?
Nu lijkt het alsof er alleen over deel 1 gepraat wordt.
4 oktober voor pre order. Maar ze zijn vergeten om de Nederlandse retailers op de site te zetten :(

Of misschien een nieuw topic maken?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-06 20:59

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
Ziet er goed en veelbelovend uit! Ben benieuwd naar de beta. _/-\o_

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• migeye
Erg gaaf, als Star Wars Fan kan men deze toch moeilijk laten liggen.

• huibert_d
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17-06 14:32
Battlefront UA is on sale voor 4.7 eu.
https://www.hotukdeals.co...dition-416-origin-2765533

Just saying...

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17-06 08:08
Ja, is eigenlijk geen geld en toch koop ik hem niet gek genoeg. Volgens mij zou ik hem 2 keer opstarten en nooit meer spelen, omdat er geen kip meer online is en ik liever ook PvE zou willen kunnen spelen.

Dat vind ik zo mooi aan de opzet van Destiny.

Hop,hop,hop!

• huibert_d
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17-06 14:32
Dat denk ik ook, niemand online en matig interessant in de "offline" mode.

• Paulus07
  • Niet online
Kan je beter die prijs uitgeven aan origin acces ;)

https://www.origin.com/nld/en-us/store/origin-access

• raiders
Starfighter assault trailer _/-\o_
quote:
Dan kun je direct in november Battlefront 2 nog 10 uur proberen. Zeker handig als je toch nog wilt proberen na de beta ;)

raiders wijzigde deze reactie 19-08-2017 18:20 (12%)

• Jrn3
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16-06 08:18
Season Pass gratis op alle platforms, you're welcome ;) .

• Paulus07
  • Niet online

• iceheart
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 04:42
Is het nog enigszins te doen op de PC te spelen? Battlefront 1 bedoel ik dan. 1,5-2,5K active players (als ik swbstats mag geloven) klinkt te doen maar dat hangt er van af over hoeveel servers dat verspreid zit.

Voor €5 wil ik wel wat BF achtige afwisseling proberen, hoef er echt geen 100+ uur plezier uit te halen maar als het direct op aanschaf dood is is het ook zo zonde... :)

• raiders
quote:
iceheart schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:09:
Is het nog enigszins te doen op de PC te spelen? Battlefront 1 bedoel ik dan. 1,5-2,5K active players (als ik swbstats mag geloven) klinkt te doen maar dat hangt er van af over hoeveel servers dat verspreid zit.

Voor €5 wil ik wel wat BF achtige afwisseling proberen, hoef er echt geen 100+ uur plezier uit te halen maar als het direct op aanschaf dood is is het ook zo zonde... :)
Ja hoor het is nog zeker te spelen. Zeker in de avond uren en weekenden. Al wordt het soms lastig als je een party start met andere spelers.

Hopelijk groeit de player base een beetje nu de season pass gratis is.

• iceheart
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 04:42
quote:
raiders schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:49:
[...]

Ja hoor het is nog zeker te spelen. Zeker in de avond uren en weekenden. Al wordt het soms lastig als je een party start met andere spelers.

Dank je. Ik schaf 'm morgen waarschijnlijk wel aan dan :)

• Paulus07
  • Niet online
https://twitter.com/EA_Benelux/status/908284218316226565
quote:
Speel #StarWarsBattlefront nu en krijg tot 18 september iedere dag 1000 gratis credits.

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 16-06 20:55

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Is het nog waard om te kopen voor pc? Is nu nog 5 euro

Review Samsung C27H800 Monitor

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Dutchredgaming schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:37:
Is het nog waard om te kopen voor pc? Is nu nog 5 euro
Je kan via origin eventueel de trail/trial/demo proberen. kan je 4 uur lang gratis gamen en kijken of het wat is :)

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 06:44
offtopic:
Waarom schrijft iedereen toch altijd 'trail' ipv 'trial' ? Het is tri-al en gerelateerd aan het werkwoord 'to try'
:P

Ontopic: voor €5 vind ik het toch zeker wel de moeite waard. Zelfs al zijn er in sommige modes/maps geen spelers dan nog kun je er toch nog veel plezier uit halen en als je ook maar een beetje affiniteit hebt met Star Wars, is het gewoon een must buy aan die prijs.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:35
De game was vanmorgen inderdaad een beetje dood en heb de game weer verwijderd. Was gratis met origin access.

Game was wel leuk, maar te weinig spelers.
Verwacht niet dat battleground 2 heel veel veranderingen daarin ga brengen.
Destiny 2 komt er ook aan ala scifi shooter.

Zo kijk ik er na want heb verder niks met star wars

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Twixie schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:41:
offtopic:
Waarom schrijft iedereen toch altijd 'trail' ipv 'trial' ? Het is tri-al en gerelateerd aan het werkwoord 'to try'
:P

Ontopic: voor €5 vind ik het toch zeker wel de moeite waard. Zelfs al zijn er in sommige modes/maps geen spelers dan nog kun je er toch nog veel plezier uit halen en als je ook maar een beetje affiniteit hebt met Star Wars, is het gewoon een must buy aan die prijs.
sssssst :P

• s0kkie
quote:
Pykow schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:09:
De game was vanmorgen inderdaad een beetje dood en heb de game weer verwijderd. Was gratis met origin access.

Destiny 2 is er al en Battlefront 2 :P

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:35
quote:
s0kkie schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:52:
[...]

Destiny 2 is er al en Battlefront 2 :P
ja maar nog niet op de PC.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• iscara
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
quote:
Pykow schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:09:

Op de PS4 heb je meer spelers: http://swbstats.com/

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 06:44
quote:
Valt nog goed mee dan, vind ik. Vind het raar dat er dan toch nog modes/maps zijn waar er niemand op speelt, of zijn die player pools ook nog opgesplitst volgens regio e.d. ?

• raiders
In de avonden en weekenden is het op PC ook te doen.

Dat is inderdaad opgesplitst in regio's maar dan praat je volgens mij echt over Europa, USA, Australië etc. Op dit tijdstip is de kans dus groot dat de meeste spelers op EU servers zitten.

Plus sommige modes zoals Hero Hunt zijn gewoon niet populair en daarom zijn er geen spelers.

raiders wijzigde deze reactie 18-09-2017 21:47 (16%)

• Arunia
  • Nu online
Net sinds lange tijd weer eens een potje opgestart. Meteen een cheater. Je ziet hem verschijnen, dood.
Dat iedere keer. Nahja, er zullen vast potjes zijn waar dit niet zo is.

• Tk55
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Iemand zin om te spelen?

Origin:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
Ik heb de game voor 4,99 aangeschaft en ben inmiddels level 10. En man oh man wat ben ik blij dat ik er geen 69,99 voor heb gegeven. Deze game heeft zeker potentie, grafisch is het erg mooi, de enige loopt ook wel lekker maar jezus wat is de balans ver te vinden in deze game. Ook vaak cheaters tegen gekomen die binnen 10 minuten 70 kills hebben. No way dat ik deel II ga kopen voor meer dan 10 euro :P

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:46
quote:
Polycom schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:59:
Ik heb de game voor 4,99 aangeschaft en ben inmiddels level 10. En man oh man wat ben ik blij dat ik er geen 69,99 voor heb gegeven. Deze game heeft zeker potentie, grafisch is het erg mooi, de enige loopt ook wel lekker maar jezus wat is de balans ver te vinden in deze game. Ook vaak cheaters tegen gekomen die binnen 10 minuten 70 kills hebben. No way dat ik deel II ga kopen voor meer dan 10 euro :P
Deel II is wel anders als deel I. Deel II zal ook een singleplayer modus bevatten.
Geen idee of dat voor jou de extra centen waard zijn, maar is wel iets om mee te nemen in de beslissing :)

• raiders
quote:
mike0001 schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:45:
[...]

Deel II is wel anders als deel I. Deel II zal ook een singleplayer modus bevatten.
Geen idee of dat voor jou de extra centen waard zijn, maar is wel iets om mee te nemen in de beslissing :)
Zeker. De gameplay is ook verandert in SWBF2. Ik snap wel dat veel mensen deze keer misschien even wachten na release voordat ze deel 2 kopen.

Volgende week (6-9 okt) is de open beta. Dus dan kan iedereen het proberen ;)

• Arunia
  • Nu online
Inderdaad. Dat is wat ik ook ga doen. Wachten. Voel me toch wel ietwat genaaid. Zeker ook met de mededeling dat deel 2 alles zou krijgen wat in deel 1 mist.
Hoe gaaf het wellicht gast worden, I will wait.

• raiders
39 vehicles, 18 maps en 14 heroes. Content zit het nu gelukkig wel goed mee.

• Dubrillion
  • Laatst online: 16:01
quote:
raiders schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:34:
39 vehicles, 18 maps en 14 heroes. Content zit het nu gelukkig wel goed mee.

[video]
Ik word wel vrolijk van dit filmpje hoor 8)

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 21:53
quote:
raiders schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:49:
[...]

Het kan bijna niet anders dan dat deel II veel populairder wordt op PC.. Wat je zelf al zegt, het gratis maken van alle multiplayer maps en gamemodes etc gaat hierbij zeker helpen.. De content van deel I was gewoon veel te weinig en als je dat aanvult met betaalde DLC verdeel je de al kleine community alleen nog maar meer met als gevolg dat voor sommige maps en modes geen sessies te vinden waren/zijn.. Deel II beperkt het aantal gamemodes ook (deel I had er gewoon teveel) en dus alle maps etc gratis, dat kan niet anders dan een grotere actieve community opleveren waarin sessies vinden (ook met een party) een stuk beter moet gaan..

• raiders
quote:
Inflatable schreef op donderdag 28 september 2017 @ 02:39:
[...]

Het kan bijna niet anders dan dat deel II veel populairder wordt op PC.. Wat je zelf al zegt, het gratis maken van alle multiplayer maps en gamemodes etc gaat hierbij zeker helpen.. De content van deel I was gewoon veel te weinig en als je dat aanvult met betaalde DLC verdeel je de al kleine community alleen nog maar meer met als gevolg dat voor sommige maps en modes geen sessies te vinden waren/zijn.. Deel II beperkt het aantal gamemodes ook (deel I had er gewoon teveel) en dus alle maps etc gratis, dat kan niet anders dan een grotere actieve community opleveren waarin sessies vinden (ook met een party) een stuk beter moet gaan..
Ik doelde eigenlijk op de gratis season pass die je nu kunt downloaden voor SWBF15.

Maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Al moet de game op release ook gewoon top zijn. Na de vorige zullen veel spelers wachten op reviews. Wat ik zeker zonde vind zijn het aantal prequel heroes. Het ziet eruit (lees: niet confirmed) dat we 2 - 4 prequel heroes krijgen. Zeker als ze Anakin of Obi Wan skippen voor bijvoorbeeld Yoda.

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 21:53
Voor Battlefront 1 is het al veel te laat, die game heeft nooit echt aangeslagen op de PC wat betreft online, want hij is wel veel verkocht op PC maar online is de community nooit echt heel groot geweest.. Dat de season pass daar nu gratis voor te krijgen is is natuurlijk niks anders dan een marketing trucje om mensen lekker te maken voor deel 2..

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11:20
Was er al een apart Battlefront II topic?

• s0kkie
quote:
Vlassie1980 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:25:
Was er al een apart Battlefront II topic?
Nope nog steeds niet, ik snap er ook niks van :9

Nog een paar dagen tot de nieuwe beta!

• s0kkie
Beta code (PS4) zojuist ontvangen van bol.com! _/-\o_

• Paulus07
  • Niet online
kak, had gehoopt morgen de beta te kunnen spelen. Maar is alleen voor pre-orders dus :(

https://www.vg247.com/201...es-pc-specs-ps4-xbox-one/
quote:
When does the Battlefront 2 beta start, and what platforms will it be available on?
The Star Wars: Battlefront 2 beta will be available on PC, PS4, and Xbox One – with no early access for any of the three platforms. The beta goes live in two phases.

The first phase is available only to those who pre-ordered the game, either digitally or at retail. For this group, the beta will go live on Wednesday, October 4 at the following times:

PDT: 1am
EDT: 4am
BST: 9am
CEST: 10am
The next phase kicks off on Friday, October 6 at the same times above. The beta wraps up for all on Monday, October 9 at the times below:

PDT: 9am
EDT: 12pm
BST: 5pm
CEST: 6pm

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:07
quote:
Paulus07 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:03:
kak, had gehoopt morgen de beta te kunnen spelen. Maar is alleen voor pre-orders dus :(

https://www.vg247.com/201...es-pc-specs-ps4-xbox-one/

[...]
Ja leuk die regels. Nu heeft elke keer Bol.com of Amazon.co.uk last van me met orders die ik weer cancel na de beta :o Als ik het niks vind cancel ik hem en als de beta me bevalt koop ik hem digitaal. Eigenlijk blijft de bestelling dus alleen staan als ik niet zeker weet of ik het spel wil houden.

• 107mb
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:34
Ik wil mijn zoontje graag een star wars game geven. Battlefront is dus een uitstekende keus. Mijn vraag is of mijn PC dat wel trekt.

Specs:
i5 3470 @ 3.2 GHz
8 GB PC3 12800 geheugen
ATI 7700 2 GB DDR3 geheugen.
SSD

gaat dit een beetje performen, of is dit bij voorbaat al kansloos?

• Cogency
  • Laatst online: 17-06 23:44

Cogency

[Team Orion]

quote:
107mb schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:19:
Ik wil mijn zoontje graag een star wars game geven. Battlefront is dus een uitstekende keus. Mijn vraag is of mijn PC dat wel trekt.

Specs:
i5 3470 @ 3.2 GHz
8 GB PC3 12800 geheugen
ATI 7700 2 GB DDR3 geheugen.
SSD

gaat dit een beetje performen, of is dit bij voorbaat al kansloos?
De videokaart zit onder de minimum requirements, ik denk dat het geen prettige ervaring word.
De rest van het systeem is goed genoeg, alleen de videokaart zou een upgrade moeten krijgen.

• 107mb
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:34
ik heb de de demo gedownload, en het ziet er erg fraai uit. Framerate valt ook zeker niet tegen.
Wat zou een goede opvolger van deze kaart zijn voor 75 euro? Tweedehands is geen probleem. Ik heb een Dell PC, dus ik weet niet of er een GPU voeding aanwezig is. Mijn huidige kaart krijgt stroom via de bus.
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True