Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 16:02
quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:56:
Iemand al wat nieuwe ontwikkelingen gelezen over de nieuwe DLC?
Een paar kleine updates! Niet veel bijzonders en nog steeds geen release datum! Al is er volgend weekend een double XP weekend ivm de DLC. Dus ik hoop dat hij dinsdag uitkomt :)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• raiders
Vrijdag komt de trailer!

En een mooie teaser voor de trailer op 2:04 (zoals altijd :P):

raiders wijzigde deze reactie 14-09-2016 21:49 (7%)

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 13:30
Morgen komt de DLC voor Season Pass houders:

• cowbell
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 16:10
Death Star DLC is nu te downloaden voor de season pass (op PC dan). 6,96GB.

Carthrax wijzigde deze reactie 20-09-2016 10:52 (17%)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 18:38
50% korting op Origin op bijna alle games (behalve pre-orders) tot 22-09.. Dus mensen die de season pass misschien nog willen kopen of een andere aparte DLC voor SW Battlefront, sla nu je slag.. Code: ORIGIN50

Ik heb net de season pass voor 24,99 euro gekocht.. Vooral de nieuwe Death Star DLC vind ik geweldig.. Fighter Squardron in de ruimte en op de deathstar, echt geweldig..

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:37
death star is idd een pareltje. baal alleen dat je niets in offline kan.
online valt er wel heel vaak tijdens het spelen een spel uit. heb ik van de 6 potjes al 4 keer gehad

• cowbell
  • Niet online
Persoonlijk vind ik vliegen in dit spel niet leuk en speel ook nooit Fighter Squadron.
Bak er dus niks van in de Death Star DLC. Zal wel aan mij liggen, ik probeer de 'lock-on' te gebruiken maar krijg nauwelijks vijanden neer. Terwijl ik zelf in 1 seconde wordt neergehaald. Doe rondjes van 3-12 enz :(
Geef mij maar infanterie.
Death Star indoor maps zijn mooi, maar heb geen zin in dat k*t vliegen ervoor en erna (en alleen Blast is saai).

• Vlassie1980
Ik vind Fighter Squadron ook niet zo leuk, zelfde ervaring als jou.
Blast vind ik daarentegen altijd wel leuk. Nu maar de Hutt Contracts unlocken want ik ben wel benieuwd naar de nieuwe wapens.

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17:52
quote:
cowbell schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:36:
Persoonlijk vind ik vliegen in dit spel niet leuk en speel ook nooit Fighter Squadron.
Bak er dus niks van in de Death Star DLC. Zal wel aan mij liggen, ik probeer de 'lock-on' te gebruiken maar krijg nauwelijks vijanden neer. Terwijl ik zelf in 1 seconde wordt neergehaald. Doe rondjes van 3-12 enz :(
Geef mij maar infanterie.
Death Star indoor maps zijn mooi, maar heb geen zin in dat k*t vliegen ervoor en erna (en alleen Blast is saai).
Op zich is het neerhalen van vijanden tijdens het vliegen enorm simpel als je weet hoe de mechanics werken.
Op de PS4 werkt het als volgt: Wat je moet doen is:
- L2 ingedrukt houden.
- Met je linker joystick bepaal je de snelheid, druk die naar voren voor volle snelheid om er snel te zijn.
- Met je rechter joystick ga je omhoog en naar beneden, je kunt de flight controls in opties aanpassen, dus stel je vindt het makkelijker om omhoog te gaan als je de joystick naar beneden trekt, dan kun je die op inverted zetten.
- Zodra je een Lock hebt dan trek je direct je linker joystick naar achteren, je snelheid verminderd dan naar praktisch 0, met als gevolg dat je accuracy extreem verbeterd, uiteraard moet je dan nog wel het vliegtuigje enigszins blijven volgen met je rechter analoge stick, maar je zult zien dat ze dan enorm snel doodgaan.

dus met name dat snelheid verminderen is cruciaal om makkelijk vijanden neer te halen. Ik haal zelf met gemak in dat eerste stuk over de 30 kills en echt veel moeite hoef je daar niet voor te doen op die manier, met het locken.

Die death star DLC vind ik overigens geweldig, de graphics lijken nog beter dan in de andere maps en het hele sfeertje van het aanvallen van die fighters, de battles in het station zelf en dan het aanvallen van de death star zelf inclusief het vliegen door de exhaust pipes in de death star spatten van je scherm af.

Met afstand de beste battlefront DLC tot nu toe, het moment dat je Chewbacca voor het eerst ziet is geweldig, ook die geluidjes als je R2D2 aan het redden bent en hij onder stroom staat, het is allemaal authentiek en goed gedaan. Grafisch is het enorm indrukwekkend (vooral als je over de death star zelf heenvliegt).

Enige wat ik iets minder vind is dat er wachttijden zitten (laadtijden) tussen de drie onderdelen van battlestation (space fight, indoor fight, death star attack), het zou mooier zijn geweest als ze hier korte filmpjes tussen hadden gezet dat je bijvoorbeeld naar binnen vliegt en na de redding van R2D2 echt naar buiten vliegt naar de death star toe.

• Dundave1909
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 19:17
:9 Heb gisteren de season pass gekocht, heb alleen nog geen tijd gehad gisteren maar ben ook erg benieuwd naar de DLC!

De berichten zijn wel goed, vond Fighter Squadron ook echt een leuke modus en super handig om snel XP te krijgen.. zo ben ik heel snel wat levels gestegen tijdens xp-weekenden.

Nu nog even wachten tot eind vd avond voordat ik kan spelen, aaah 8)7

• cowbell
  • Niet online
quote:
robinez schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:35:
[...]

Op zich is het neerhalen van vijanden tijdens het vliegen enorm simpel als je weet hoe de mechanics werken.
Op de PS4 werkt het als volgt: Wat je moet doen is:
- L2 ingedrukt houden.
- Met je linker joystick bepaal je de snelheid, druk die naar voren voor volle snelheid om er snel te zijn.
- Met je rechter joystick ga je omhoog en naar beneden, je kunt de flight controls in opties aanpassen, dus stel je vindt het makkelijker om omhoog te gaan als je de joystick naar beneden trekt, dan kun je die op inverted zetten.
- Zodra je een Lock hebt dan trek je direct je linker joystick naar achteren, je snelheid verminderd dan naar praktisch 0, met als gevolg dat je accuracy extreem verbeterd, uiteraard moet je dan nog wel het vliegtuigje enigszins blijven volgen met je rechter analoge stick, maar je zult zien dat ze dan enorm snel doodgaan.

dus met name dat snelheid verminderen is cruciaal om makkelijk vijanden neer te halen. Ik haal zelf met gemak in dat eerste stuk over de 30 kills en echt veel moeite hoef je daar niet voor te doen op die manier, met het locken.
Bedankt voor je uitleg.
In principe doe ik wat jij beschrijft. Waarschijnlijk time ik die lock-on en het schieten fout (icm met het vertragen).
Krijg ook nauwelijks goede lock-ons omdat ze uiteraard constant bewegen. Iets wat ik zelf ook doe, maar toch wordt ik 'Tik-Boem' neergehaald...
Vandaag weer een paar keer geprobeerd maar ben er even klaar mee ;(

• 1972
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 28-02 22:06
Herkenbaar, het is mij ook nooit gelukt fatsoenlijk te vliegen met een keyboard....
Ik ben ook nooit zo'n liefhebber geweest van Fighter Squadron, geeft mij maar de rebel/stormtrooper shooter battles! Jammer dat er niet meer shooter levels in de Death Star DLC zitten :-(

1972 wijzigde deze reactie 22-09-2016 15:14 (1%)
Reden: typo

• raiders
Ik baal inderdaad ook wel van het aantal gamemodes in de DLC! Meer afwisseling en meer op de grond vind ik ook wel leuk!

Al is het alleen droid run (En de nieuwe mode Hero Blast?).

• Inflatable
quote:
cowbell schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:04:
[...]

Bedankt voor je uitleg.
In principe doe ik wat jij beschrijft. Waarschijnlijk time ik die lock-on en het schieten fout (icm met het vertragen).
Krijg ook nauwelijks goede lock-ons omdat ze uiteraard constant bewegen. Iets wat ik zelf ook doe, maar toch wordt ik 'Tik-Boem' neergehaald...
Vandaag weer een paar keer geprobeerd maar ben er even klaar mee ;(
Er zit nu ook een beperkte duur en cooldown op de lock-on he.. Je kan die dus niet meer constant gebruiken.. Daar trapte ik in het begin ook in.. Niet constant ingedrukt meer houden dus.. En inderdaad zo langzaam mogelijk vliegen als je iemand gelocked hebt, dan gaat alle power naar je guns en zijn ze echt zo neer (al is 'neer' geen goede term voor in de ruimte, lol).. Fighter Squadron is nu zoveel beter met alle rebalances.. Geen OP A-wings meer etc.. _/-\o_

Ik speel het met een Xbox 360 controller op de PC, want vliegen met toetsenbord en muis is inderdaad erg lastig (al zullen er vast mensen zijn die het wel goed kunnen daarmee).. De rest uiteraard wel gewoon met muis+toetsenbord..

Inflatable wijzigde deze reactie 22-09-2016 22:36 (20%)

• Vlassie1980
Ik vind die Bryar pistol en die Heavy Repeater maar niks. Je kunt niet inzoomen met die wapens en dat doe ik zelfs vaak op de korte afstand. Voel me echt hopeloos kwetsbaar.

• 1972
Ik vind de Death Star DLC voor de PC maar niks, misschien toch maar een Xbox 360 controllertje aanschaffen... :|

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
Is het eigenlijk nog de moeite om een Season Pass te nemen, of zijn de oude levels (Outer Rim, Bespin, of standaard) ondertussen al zo goed als leeggelopen ?
Vandaag loopt de promo op PS4 af van Season Pass voor €30.

EDIT: kon het natuurlijk ook zelf eens proberen, dus gisterenavond nog eens SWBF opgestart op de PS4 en gaan kijken op elke mode/map en bij de meeste kon ik toch vrij snel een vol spelersveld vinden. Dus toch maar de SP gekocht dan.

Twixie wijzigde deze reactie 29-09-2016 08:23 (35%)

• Thrilled
  • Laatst online: 09-01 18:23
quote:
Twixie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:08:
Is het eigenlijk nog de moeite om een Season Pass te nemen, of zijn de oude levels (Outer Rim, Bespin, of standaard) ondertussen al zo goed als leeggelopen ?

EDIT: kon het natuurlijk ook zelf eens proberen, dus gisterenavond nog eens SWBF opgestart op de PS4 en gaan kijken op elke mode/map en bij de meeste kon ik toch vrij snel een vol spelersveld vinden. Dus toch maar de SP gekocht dan.
Damn liep die maar tot gisteren? Ik twijfelde om de season pass te halen, heb alleen de basis game gekocht... Maar krijg je dan in 1x alle oude uitbreidingen erbij? Gemiste kans.. :'(

Reyin - Blood Elf Priest - Karahzan

• Twixie
quote:
Thrilled schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:51:
Damn liep die maar tot gisteren? Ik twijfelde om de season pass te halen, heb alleen de basis game gekocht... Maar krijg je dan in 1x alle oude uitbreidingen erbij? Gemiste kans.. :'(
Ja, helaas, was tot 29/9 12:59am. Blijkbaar eindigen alle deals telkens om 12:59am van een bepaalde dag, maar dat is dus om 1u 's nachts. Heb me vroeger ook al eens laten vangen aan die eindtijd.
De Season Pass is inderdaad gewoon alle 4 de DLCs: Outer Rim en Bespin (die vroeger al gereleased waren), Death Star (die nu in early access is voor Season Pass houders) en Rogue One die in december uitkomt.

• 1972
Ik heb zelf een Season Pass voor de PC versie.... echter na zo'n 3 weken na de release van een DLC is er bijna niemand meer te vinden in de DLC games :-(

• Vlassie1980
Enige meerwaarde aan de DLC is eigenlijk de extra star cards en wapens...

• mike0001
Ik heb de DLC voor de Xbox, maar er is op alle mappen nog genoeg te vinden. Niet altijd, maar toch wel regelmatig dat ik in welke map dan ook, genoeg volle servers heb.

• Inflatable
quote:
Twixie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:08:

Tja, met het matchmaking systeem hoeven er natuurlijk maar weinig mensen het te spelen om ze bij elkaar in een volle sessie te kunnen gooien.. Zolang je maar in je eentje speelt en geen specifieke wensen hebt qua gamemode en/of maps.. Dan lijkt het dus alsof de game nog veel gespeeld wordt, maar in werkelijkheid is deze game op de PC zo goed als op sterven na dood met slechts nog een paar duizend actieve spelers.. geeft toch wel serieus te denken in een game die miljoenen keren verkocht is..

Ga je met 2 mensen in een party dan wordt het vinden van een sessie in een bepaalde gamemode en/of map al een nagenoeg onmogelijke opgave.. Ook daar heeft EA dus kennelijk schijt aan, net zoals hele gamemodes en maps achter een paywall stoppen die je dus never nooit met vrienden kan spelen die geen extra DLC kunnen en/of willen betalen.. Splitting the community (and ruining all the fun) like a boss.. |:(

Om over alle onbalans in de gameplay door o.a. het progressie unlock systeem nog maar niet te spreken.. Altijd leuk om afgemaakt te worden door wapens en gadgets die jij (nog) niet hebt.. DICE games zien er geweldig uit en de sfeer is fantastisch, maar gameplay en balans is bij hun (of EA) ondergeschikt aan het verdienmodel.. BF3, BF4, SW BF, BF1, het is allemaal hetzelfde..

Inflatable wijzigde deze reactie 01-10-2016 00:53 (59%)

• Twixie
Mja, ik ben sowieso zo slecht dat juist die onbalans voor mij weinig uitmaakt :). Speel het inderdaad voornamelijk voor de sfeer en de Star Wars setting.

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17:02

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Neee shit, zat er gisteren over na te denken over de season pass. Heb pas sinds 2 dagen het spel en een ps4. Beetje jammer

• Inflatable
quote:
Ryatzu schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:00:
Neee shit, zat er gisteren over na te denken over de season pass. Heb pas sinds 2 dagen het spel en een ps4. Beetje jammer
Wat is het probleem? Op de PS4 wordt de game volgens mij nog genoeg gespeeld en als je Star Wars en de game verder leuk vind is de season pass het misschien ook wel waard, maar dat kan je alleen voor jezelf bepalen.. Ik weet ook niet wat het op de PS4 allemaal kost, op de PC heb ik de game zelf voor 45 euro gekocht bij launch en de season pass een paar weken terug voor 25 euro toen er een 50% korting actie was op Origin.. In totaal dus 70 euro en dat is de game mij wel waard..

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17:02

Ryatzu

quote:
Inflatable schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

Wat is het probleem? Op de PS4 wordt de game volgens mij nog genoeg gespeeld en als je Star Wars en de game verder leuk vind is de season pass het misschien ook wel waard, maar dat kan je alleen voor jezelf bepalen.. Ik weet ook niet wat het op de PS4 allemaal kost, op de PC heb ik de game zelf voor 45 euro gekocht bij launch en de season pass een paar weken terug voor 25 euro toen er een 50% korting actie was op Origin.. In totaal dus 70 euro en dat is de game mij wel waard..
Het probleem is dat de season pass nu weer 50 euro kost in plaats van 30 en dat je de season pass voor de console dus alleen direct bij sony kan kopen. Het spel wordt op console genoeg gespeeld en ik vind het het ook wel waard, alleen korting is altijd meegenomen ;)

• Inflatable
quote:
Ryatzu schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:00:
[...]

Het probleem is dat de season pass nu weer 50 euro kost in plaats van 30 en dat je de season pass voor de console dus alleen direct bij sony kan kopen. Het spel wordt op console genoeg gespeeld en ik vind het het ook wel waard, alleen korting is altijd meegenomen ;)
Zoals ik al zei je kan alleen voor jezelf bepalen of je iets een bepaald bedrag waard vindt, daar kunnen anderen je niet echt mee helpen.. Outer Rim, Bespin en Death Star, allemaal hebben ze leuke extra gamemodes, maps, wapens en Star Cards en de Rogue One DLC komt nog, maar of dat allemaal 50 euro extra waard is? Tja..

Ik erger me vooral aan het feit dat ze gamemodes en maps achter een DLC paywall stoppen die je dus niet met vrienden kan spelen die alleen de standaard game hebben.. Dat neem ik EA echt kwalijk.. Imho moet iedereen altijd alle gamemodes en maps met elkaar kunnen blijven spelen ongeacht welke versie van de game je hebt gekocht.. Premium DLC zou alleen cosmetische zaken moeten zijn of unlocks afkopen etc.. De community splitting met premium DLC gamemodes en maps zuigt gewoon..

• Vlassie1980
Ik dacht eerst dat de Relby V-10 bagger was, maar nu draai ik potjes met een K/D van 18/2 met dat maffe ding :+
quote:
Vlassie1980 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:55:
Ik dacht eerst dat de Relby V-10 bagger was, maar nu draai ik potjes met een K/D van 18/2 met dat maffe ding :+
Is ie beter geworden na de nieuwe update?

• Vlassie1980
quote:
poor Leno schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:55:
[...]

Is ie beter geworden na de nieuwe update?
Volgens mij is de damage iets gebuffed en heeft hij wat minder recoil.
http://symthic.com/battlefront-weapon-info?w=RELBY-V10

Ik schiet ook vaak zonder in te zoomen en dat ging gisteren opeens opvallend goed.
Ondergewaardeerd wapen in mijn optiek :)
Nouja, eerder was ie best ruk :/

Ben wel super in m'n Sas met de T50 heavy repeater >:)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:49
Er is in de tijd dat ik gespeeld heb (niet lang), best wel wat veranderd. Bezit niet de DLC, maar begint op zich wel te kriebelen.
Moet echt nog heel veel leren. Er zijn potjes waarbij ik wat meer kills heb. Maar ook genoeg waarbij ik constant geowned wordt zeg maar.
Langzaamaan begin ik wel wat op te kruipen.

Heb overigens iedereen uit de spreadsheet toegevoegd, maar er waren er 3 welke totaal niet te vinden zijn in Origin. Denk dat die hun username hebben veranderd oid.
Wellicht deze nog even aanpassen en dit dan vermelden in de sheet?

Net nog even gespeeld en in het eerste potje meteen een cheater. En dan niet een beetje, maar gewoon voordat hij in het zicht was, dood. En dat iedere keer wanneer je net spawnde.
Volgens mij zie je ook rechtsboven het wapen waarmee je omgelegd bent en dat was iedere keer met airstrike. Dat kan gewoon niet anders. Meteen reported en het volgende potje in mijn team ging hij zelf weg.

Arunia wijzigde deze reactie 31-10-2016 11:02 (26%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• assifv
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13:28
Dit weekend is het 4x score weekend van 17-20 november, om te vieren dat Battlefront één jaar oud is. Ook zijn de uitbreidingspakketten voor iedereen speelbaar.

Bron: http://starwars.ea.com/nl...s/battlefront/live-events

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
quote:
assifv schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:24:
Dit weekend is het 4x score weekend van 17-20 november, om te vieren dat Battlefront één jaar oud is. Ook zijn de uitbreidingspakketten voor iedereen speelbaar.

Bron: http://starwars.ea.com/nl...s/battlefront/live-events
Er zijn ook geruchten dat de prijs van de Ultimate Edition (incl. dure Season Pass dus) omlaag zou gaan (in ieder geval PS4 versie) naar $39,99 (en dus wellicht ook in €). In de US verschijnt er een fysieke versie en in Europa alleen digitaal (die staat overigens al in de Store). In het kader van deze campagne zou ook het 4x XP Weekend opgezet zijn. Ik heb overigens nog geen officiële bevestiging gezien van de prijsverlaging op PSN, maar ik blijf hopen.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• raiders
Nieuwe screenshot / concept art voor de Rogue One DLC _/-\o_

En een nieuwe trailer voor de ultimate edition met een paar kleine shots van de Rogue one DLC! ;)

(Volgens mij klopt het inderdaad dat de ultimate edition goedkoper wordt. De season pass apart denk ik dan ook. En anders is het bijna weer kerst. Oftewel veel aanbiedingen ;) )

raiders wijzigde deze reactie 17-11-2016 20:21 (20%)

• Vlassie1980
Sinds ik Battlefield 1 heb raak ik deze game niet zo veel meer aan, ben wel al tot iets van level 71 geklommen dus aardig wat uurtjes gespeeld :)

Toch benieuwd naar de DLC, bij BF1 was het vooral wennen. Daar zit veel minder aim assist op bij de PS4 dus ik werd continue geslacht.

Wat mij het meest bevalt bij Battlefront is de diversiteit aan wapens :)

• raiders
Whoooot space to ground in de nieuwe DLC _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://starwars.ea.com/st...t/news/1-year-anniversary
quote:
Vlassie1980 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:58:
Sinds ik Battlefield 1 heb raak ik deze game niet zo veel meer aan, ben wel al tot iets van level 71 geklommen dus aardig wat uurtjes gespeeld :)
Ik nu ook al 180 uur... Al moet ik zeggen dat ik de laatste paar maanden niet zo heel veel meer speel ook onder andere door Battlefield 1 nu. Dit weekend maar weer eens spelen en vast lekker veel credits verzamelen voor de DLC. Dat gaat nu mooi snel met X4 XP :)

• Arunia
  • Laatst online: 18:49
Ik speel juist wat meer de laatste tijd. Alhoewel nu Titanfall 2 uit is. Maar eens kijken of we de tijd kunnen delen over deze twee.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Dracul
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 26-03 17:33

Dracul

Ooh yeah!

Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel mappen speelbaar zijn in de nieuwe offline modus? Thanx.

• raiders
quote:
Dracul schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:17:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel mappen speelbaar zijn in de nieuwe offline modus? Thanx.
Alle maps die beschikbaar zijn voor Walker Assault en Fighter squaldron (7 volgens mij).

Wel maar 2 gamemodes. Al komen er hopelijk wel meer.

• Dracul
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 26-03 17:33

Dracul

Ooh yeah!

Bedankt voor de info d:)b. Ben een beetje een old school gamer en wil altijd ook
offline aan de slag kunnen.

• Butch_NL
quote:
raiders schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:15:
En een nieuwe trailer voor de ultimate edition met een paar kleine shots van de Rogue one DLC! ;)[video]

(Volgens mij klopt het inderdaad dat de ultimate edition goedkoper wordt. De season pass apart denk ik dan ook. En anders is het bijna weer kerst. Oftewel veel aanbiedingen ;) )
Sterker nog; ik heb gezien dat er een fysieke uitgave van de Ultimate Edition verkrijgbaar is bij meerdere winkels. Ik kwam er dit weekend achter toen ik op Budgetgaming zocht naar de PS4 versie. Die ga ik van de week maar eens in huis halen. :)

• 1972
Lekker m'n ranking omhoog gekregen afgelopen weekend. :)

...Maaruh, toch onnodig vaak afgemaakt door een Imperial Officer. Wat lijkt die op een rebel, met name als je de Endor maps speelt... |:(

• mike0001
mijn ranking idd ook een boost gegeven. had het spel een tijdje geleden gekocht toen die in de gold aanbieding was dus echt hoog was ik niet. maar afgelopen weekend van ranking 19 naar 32 of 33 gegaan zonder echt extreem veel te spelen.

• raiders
Dit weekend van level 80 naar 85 gegaan (oops no life :P).

Altijd fijn al die credits! Ik gok dat er over 2 weken wel weer double XP is om de release van de Rogue One DLC te vieren :)

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:09
Season pass in de aanbieding (Black Friday):
https://store.playstation...tation%20StoreSTAR%20WARS
van € 49,99 voor € 29,99

TDB wijzigde deze reactie 25-11-2016 19:34 (6%)

PSN: TDBtje

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-05 20:45
een korte vraag: ik heb het spel gisteren digitaal gekocht (14,99 euro :-) ) maar ik had verwacht dat er een adventure-game mode in zou zitten (zoals bij uncharted dat je door levels heen moet lopen)
ik zie wel online / trainingen en losse missies, maar niet het door-levels-heen-verhaal gebeuren
klopt het dat dit er niet in zit? of kijk ik niet goed? 8)7 :?

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16:28
quote:
kuwerti schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:51:
een korte vraag: ik heb het spel gisteren digitaal gekocht (14,99 euro :-) ) maar ik had verwacht dat er een adventure-game mode in zou zitten (zoals bij uncharted dat je door levels heen moet lopen)
ik zie wel online / trainingen en losse missies, maar niet het door-levels-heen-verhaal gebeuren
klopt het dat dit er niet in zit? of kijk ik niet goed? 8)7 :?
Klopt, zit er inderdaad niet in. Het spel is vooral op multiplayer gericht, er zitten wat losse single player missies in, maar die zijn vooral om te trainen. Geen story mode.

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-05 20:45
quote:
Canis Lupus schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:02:
[...]
Klopt, zit er inderdaad niet in. Het spel is vooral op multiplayer gericht, er zitten wat losse single player missies in, maar die zijn vooral om te trainen. Geen story mode.
Hoi Canis,

Bedankt voor je (snelle) reactie. Scheelt mij een hoop zoeken. Ga wel plezier beleven hoor aan het spel (zeker voor dit bedrag :-) )

• Butch_NL
Vorige week de Ultimate Edition (fysiek) gekocht op PS4. In het doosje zit een Season Pass code, die je kunt inlossen. Daarna heb je in feite dus gewoon een regulieren Star Wars Battlefront. Helaas nog geen goede gelegenheid gehad om te spelen, maar al wel alle updates geïnstalleerd.

• raiders
_/-\o_ (Spoiler alert! Kan wellicht content uit de film bevatten :))

raiders wijzigde deze reactie 01-12-2016 19:12 (33%)

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:09
Net de update geïnstalleerd op mijn PS4. Al mijn expansion packs waren weg. Kan alleen Outer Rim nu downloaden. Potverdikkie... Iemand meer last van / de oplossing?

PSN: TDBtje

• Yihaaa
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-05 22:31
Gloeiende.....😤 Hier ook al m'n expansion packs weg!
Wilde net ff lekker Rogue One spelen.....dan maar BF1.

Edit: oplossing gevonden

https://help.ea.com/en-us...tlefront-expansion-packs/

Yihaaa wijzigde deze reactie 07-12-2016 21:09 (37%)

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-05 12:11
Ook even de nieuwe DLC gespeeld, vind het maar niks. Iedereen heeft een jet pack en een personal shield. Heeft in mijn ogen echt niks meer met Star Wars te maken. Ik hoop dat EA/DICE hier van leert voor deel 2.

• Inflatable
quote:
mobygo76 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:19:
Ook even de nieuwe DLC gespeeld, vind het maar niks. Iedereen heeft een jet pack en een personal shield. Heeft in mijn ogen echt niks meer met Star Wars te maken. Ik hoop dat EA/DICE hier van leert voor deel 2.
Ja, viel mij ook al op nadat ik het even gespeeld heb na maanden niet aangeraakt te hebben.. Ik was verder ook niet echt onder de indruk van de Rogue One DLC.. De Fighter Squadron map is vrij inspiratieloos, lijkt wel erg op die van de Death Star en die nieuwe tropische eiland map vond ik er ook niet echt heel bijzonder uitzien (Endor is mooier).. Ook het feit dat het niet duidelijk is door welk bosje je nou wel of niet kan heen rennen etc vond ik vrij irrirant.. Zoals op de hoofd webpage van Tweakers ook al stond, dit is zeker geen 15 euro waard als content.. Ik heb gelukkig de game zelf en de season pass voor de helft van het geld kunnen kopen (65 euro in totaal), maar eerlijk gezegd voelt het voor mij alsnog als een miskoop omdat ik de game amper speel..

Ik zou me adem er ook niet voor inhouden of EA en Dice met deel 2 hun lesje geleerd hebben wat betreft deze Star Wars game.. Ik ga die game zeker niet kopen voordat dat helemaal duidelijk is (na launch dus) en ook zeker niet voor de belachelijk hoge prijs die men tegenwoordig voor dit soort games durft te vragen..

• raiders
Ik vermaak me prima. Maar ze mogen inderdaad wel met een hoop verbeteringen komen voor Battlefront 2. Het season pass concept zullen we het eenmaal mee moeten doen. Dat kan ik nu al zeggen dat ze dat weer gaan doen.

Bij release hoopte mensen dat dit geen Battlefield game zou worden in een Star Wars jasje. Echter zou ik zelf wel liever een Battlefield game zien in een Star Wars jasje.

(En die nieuwe onmogelijke Hutt Contracts in deze DLC... :S)

raiders wijzigde deze reactie 08-12-2016 20:46 (7%)

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-05 12:11
Ik heb me het meest vermaakt met de vanilla mappen. De DLC had voor mij niet echt een toegevoegde waarde. Ookal omdat deze echt gescheiden worden gehouden van de orginele game. De vele verschillende modi waren niet echt wat ik wou. Ik had gehoopt op meerdere Suppremacy mappen, en dat is er helaas niet van gekomen.

• Inflatable
quote:
raiders schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:46:
Het season pass concept zullen we het eenmaal mee moeten doen. Dat kan ik nu al zeggen dat ze dat weer gaan doen.
Je mag altijd hoop blijven houden.. Andere uitgevers zijn er ook vanaf gestapt en met Titanfall 2 is EA er zelf ook mee gestopt.. Hoe eerder die community-splitting DLC praktijken verdwijnen hoe beter.. Zo enorm irritant dat je bepaalde maps en gamemodes niet met je vrienden kan spelen omdat niet iedereen extra geld kan en/of wil uitgeven aan DLC.. Iedereen die de game gekocht heeft zou altijd met iedereen moeten kunnen spelen, wel zo fijn voor de hele 'ervaring'..

• jaihel
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19:02
Ik zit eraan te denken om de Ultimate Edition te kopen voor PS4. Hij is 50 euro in de PS store en 35 via pricewatch, maar omdat ik nog 20 euro op de PS store heb zit ik er toch aan te denken om m daar te halen.

Wat ik me afvraag is of het bekend is of dat dit spel de aankomende dagen/week nog op sale gaat komen? Zou lullig zijn als ik 'm zou kopen en 'm morgen op sale zou zien staan..

• raiders
quote:
Inflatable schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:45:
[...]

Je mag altijd hoop blijven houden.. Andere uitgevers zijn er ook vanaf gestapt en met Titanfall 2 is EA er zelf ook mee gestopt.. Hoe eerder die community-splitting DLC praktijken verdwijnen hoe beter.. Zo enorm irritant dat je bepaalde maps en gamemodes niet met je vrienden kan spelen omdat niet iedereen extra geld kan en/of wil uitgeven aan DLC.. Iedereen die de game gekocht heeft zou altijd met iedereen moeten kunnen spelen, wel zo fijn voor de hele 'ervaring'..
Ja dat is waar! we zullen zien wat de nieuwe Battlefront ons gaat brengen. De wenslijst staat voor mij op: een alternatief voor de season pass, Clone Wars, meer een competitive/Battlefield feeling en meer multiplayer content
quote:
jaihel schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:27:
Ik zit eraan te denken om de Ultimate Edition te kopen voor PS4. Hij is 50 euro in de PS store en 35 via pricewatch, maar omdat ik nog 20 euro op de PS store heb zit ik er toch aan te denken om m daar te halen.

Wat ik me afvraag is of het bekend is of dat dit spel de aankomende dagen/week nog op sale gaat komen? Zou lullig zijn als ik 'm zou kopen en 'm morgen op sale zou zien staan..
Echt "bekend" niet. Maar wellicht zijn er sales met oud en nieuw, en kerst.

raiders wijzigde deze reactie 10-12-2016 20:49 (41%)

• Butch_NL
quote:

Dat kun je nooit met zekerheid zeggen. De Ultimate Edition is overigens wel onlangs in de Black Friday sale voorbijgekomen op PSN (voor 30 euro volgens mij). Je zou tot en met woensdag kunnen wachten voor de laatste acties.

Aan de andere kant; afgelopen weekend was er ineens een soort flash sale, dus ja, blijft moeilijk om te voorspellen.

• Butch_NL
quote:

Ik hoop dat je hem niet inmiddels al gekocht hebt, maar hij is nu inderdaad in de aanbieding via PSN.

SW: B Season Pass 19.99
SW: Ultimate Edition 29.99

De basisversie en Deluxe versie zijn ook in de aanbieding, maar niet zo interessant als bovenstaande. Aanbieding is geldig tot en met 20 december 2016.

• MenN
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 08:40
Ik heb deze game vorig jaar aan mij voorbij laten gaan, maar nu met Rogue One in de bios wil ik toch instappen in deze game. Ik zie leuke deals prijsjes voorbijkomen op marktplaats, waar ik de game voor 15 euro kan oppikken.

Is dat het op dit moment waard om in te stappen, of moet ik dan nog en hele sloot DLC aankopen om überhaupt aan nog wat matches te kunnen meedoen?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• mike0001
quote:
MenN schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:37:
Ik heb deze game vorig jaar aan mij voorbij laten gaan, maar nu met Rogue One in de bios wil ik toch instappen in deze game. Ik zie leuke deals prijsjes voorbijkomen op marktplaats, waar ik de game voor 15 euro kan oppikken.

Is dat het op dit moment waard om in te stappen, of moet ik dan nog en hele sloot DLC aankopen om überhaupt aan nog wat matches te kunnen meedoen?
Ik weet niet voor welk platform je hem wil kopen, maar de basis game op de Xbox is goed te spelen. Ben nog niet tegengekomen dat ik langer als 2 minuten moet wachten om een server in te springen. Zeker de grote mappen worden goed bezocht en zijn voor de Xbox altijd goed vol.

Sommige DLC's daarentegen zijn veel minder goed bezocht. dat kan nog wel eens langer duren.

• cowbell
  • Niet online
Seasonpass €19,99 (60% korting) in PS Store tot 20 december:
https://store.playstation...app&psappver=4.20.9:homeo

Edit: was al gemeld zie ik nu

cowbell wijzigde deze reactie 15-12-2016 19:10 (6%)

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:55

prutser001

Origin Silence81

Ik heb hem gewoon gekocht via G2A, 12 euro voor SW:B en 18 euro voor Season Pass...

Maar ik moet wel zeggen dat het een frustrerend spel is...
- Spawnen met 10 vijanden om je heen (nee niet op 'partner') en niet 1 keer maar wel 3 keer achterelkaar...
- 1 shots??
- Hits indicator zie je wel maar alsnog dood en vijand heeft 100%?
- Granaten die door 'dekking' heen gaan, orbital strikes die door gebouwen heen gaan?
- Volle clip legen, gast draait om en 1 shot...
- Heroes = BS.
- Vliegen zuigt enorm.
- Altijd dezelfde 'random' onzin drops... Anti machine missiles terwijl je in 'Blast' zit?
- Waarom dit stomme credit unlock systeem... Je merkt gewoon dat je enorm benadeelt word zonder jetpack b.v. Dus ik ga oorlog voeren maar moet wel mijn eigen wapens meenemen?? En dat stomme kaart gedoe.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, GTX1080, 32GB DDR4 3000, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-05 15:56
deze game ook goedkoop opgepikt bij G2A, vliegen is echt ruk

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19:23
Pff erger me gewoon hoe traag het menu is en hoe lang het duurt voordat je eindelijk in een game zit.

Bwoah

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:55

prutser001

Origin Silence81

Inderdaad, de balance is ook ver te zoeken, als rebel wordt je gewoon verplicht Ion missiles mee te nemen of erg lucky te zijn met die random meuk. Anders veegt 1 at-st gewoon de kaart leeg al een aantal keer gehad dat er ineens 2 AT-ST's waren en een Vader... mjah... binnen enkele minuten hadden die 3 spelers gewoon bijna 60 kills de man.. Alle heroes buiten Vader zijn gewoon shit.

Ook merk ik steeds meer dat ik dood ga om hoekjes en rare 1 shots, is dit BF4 bij release ofzo?
En welk hersenloos figuur heeft die wapens ontworpen.. Dus je zet een gun neer en deze kan niet gewoon 360 graden draaien? Net zoals die schotels... kunnen alleen horizontaal draaien... Volgens mij heeft daar iemand te weinig zuurstof gehad.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, GTX1080, 32GB DDR4 3000, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801

• CelticSeb76
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15-03-2017
quote:
prutser001 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:58:
Inderdaad, de balance is ook ver te zoeken, als rebel wordt je gewoon verplicht Ion missiles mee te nemen of erg lucky te zijn met die random meuk. Anders veegt 1 at-st gewoon de kaart leeg al een aantal keer gehad dat er ineens 2 AT-ST's waren en een Vader... mjah... binnen enkele minuten hadden die 3 spelers gewoon bijna 60 kills de man.. Alle heroes buiten Vader zijn gewoon shit.

Ook merk ik steeds meer dat ik dood ga om hoekjes en rare 1 shots, is dit BF4 bij release ofzo?
En welk hersenloos figuur heeft die wapens ontworpen.. Dus je zet een gun neer en deze kan niet gewoon 360 graden draaien? Net zoals die schotels... kunnen alleen horizontaal draaien... Volgens mij heeft daar iemand te weinig zuurstof gehad.
60 kills per persoon?? yeah right! tuurlijk kan dat helemaal niet eens maar afgezien daarvan....misschien moet je het spel wat langer de tijd geven om er aan te wennen. Heroes 1 tegen 1 ben je natuurlijk kansloos. zorg er dan gewoon voor dat je zoveel mogelijk schade doet of probeer weg te komen. Hoe vaak heb je zelf al als hero gespeeld? je zult dan merken dat het helemaal niet zo overpowered is als je nu denkt. Ja, heroes zijn erg sterk maar ze zijn ook altijd een priority target en dus schiet je met een paar man er op en is hij gewoon dood. Darth vader is goed maar zo heeft elke hero wel weer wat. als je in een goed team zit is de beste hero misschien zelfs wel Princess Leia. Naar mijn mening snap je de Heroes dus nog niet genoeg en weet je er maar weinig van.
Zoals ik het hier lees heb je het spel nog geen week en omdat anderen dit al een jaar spelen en meer unlocks hebben vind jij dit niet eerlijk. Laat me jou zeggen dat de wapens die je bij het begin krijgt de beste wapens zijn. de standaard blasters zijn nog steeds mijn favoeriet om hoge scores te halen, de anderen zijn gewoon leuk om af en toe mee te knallen. De starcards die je vrij kunt spelen met hogere rangen zijn wel leuk maar die krijg je al bij de lage rangen. volgens mij is de jetpack de beste en krijg je die al bij rang 14 of 15 en in het begin level je ontzettend snel.
Vliegen is gewoon even wennen. is echt super simpel. tip: vlieg richting een rood stipje (vijand) op volle snelheid. als je dichterbij komt zie je het toestel en een wit blokje eromheen. Druk nu (op ps4) op linker bottom bumper knop en je locked het vijandelijk toestel (niet de hele tijd vasthouden want dan werkt het niet meer). tegelijkertijd neem je gas terug tot je bijna geen snelheid meer hebt en je opent het vuur met je lasers, als het witte blokje geel wordt en je hoort een lange toon vuur je een missile. schiet er iemand op jou of wordt je zelf gelocked? ga er van door als een haas, gebruik jammer/schild of turbo en vlieg langs rotsen of space debris en gebruik "evasive manouvres"met ps4 de d4 toetsen om locks te breken. de besturing van vliegen is echt super simpel en als je je aan mijn tips houdt scoor je altijd goed. natuurlijk ga je zelf ook een aantal keer dood, dat hoort er nu eenmaal bij maar je hoeft niet te wachten voor je respawn dus geen probleem toch?
Random drops?? ach als je een item krijgt waar je niet zoveel mee kunt dan gebruik je het gewoon even en pak je de volgende ergens anders weer. Ik vind ze eigenlijk altijd allemaal wel goed al heb ik natuurlijk afhankelijk van de game modus en map wel favorieten. De anti machine missiles die je noemt zijn denk ik de Smart rockets. er staat nergens dat je die tegen voertuigen moet gebruiken. ze werken ook gewoon tegen infanterie dus ik schiet er graag mee. dat is pas een 1 shot kill hahaha (vaak zelfs nog wel multikill als er wat spelers bij elkaar lopen) Schotel wapen?? als je daar de blastcannons mee bedoelt. die hebben een beperkte richtbeweging maar kunnen wel wat op en neer (verticaal) je moet dus gweoon een goed plekje voor ze zoeken waarbij je niet te snel geflankt kan worden want die schotel beschermt je ook)
En zo kan ik wel door blijven gaan. als ik het zo lees ken je het spel gewoon nog niet goed en moet je nog wat meer oefenen,.
Hitreg is bij mij wel goed, zou kunnen liggen aan je internetverbinding. misschien eens handmatig een map uitzoeken of een gamemodus proberen met minder spelers.

Anyway. ben zeker geen fanboy. ik vind het spel aardig. beetje te gemakkelijk en weinig diepgang. Gewoon Run&Gun zonder er teveel over na te denken. komt weinig tactiek bij kijken.
Laatse DLC is ook wel echt een aanfliuting. weinig nieuws eigenlijk, gewoon meer van wat we al hadden.

CelticSeb76 wijzigde deze reactie 20-12-2016 15:31 (3%)

• Butch_NL
Aankomend weekend is er weer een Double XP Weekend (start vrijdag).

• mike0001
quote:
CelticSeb76 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:26:
[...]

60 kills per persoon?? yeah right! tuurlijk kan dat helemaal niet eens maar afgezien daarvan....misschien moet je het spel wat langer de tijd geven om er aan te wennen. Heroes 1 tegen 1 ben je natuurlijk kansloos. zorg er dan gewoon voor dat je zoveel mogelijk schade doet of probeer weg te komen. Hoe vaak heb je zelf al als hero gespeeld? je zult dan merken dat het helemaal niet zo overpowered is als je nu denkt. Ja, heroes zijn erg sterk maar ze zijn ook altijd een priority target en dus schiet je met een paar man er op en is hij gewoon dood. Darth vader is goed maar zo heeft elke hero wel weer wat. als je in een goed team zit is de beste hero misschien zelfs wel Princess Leia. Naar mijn mening snap je de Heroes dus nog niet genoeg en weet je er maar weinig van.
Zoals ik het hier lees heb je het spel nog geen week en omdat anderen dit al een jaar spelen en meer unlocks hebben vind jij dit niet eerlijk. Laat me jou zeggen dat de wapens die je bij het begin krijgt de beste wapens zijn. de standaard blasters zijn nog steeds mijn favoeriet om hoge scores te halen, de anderen zijn gewoon leuk om af en toe mee te knallen. De starcards die je vrij kunt spelen met hogere rangen zijn wel leuk maar die krijg je al bij de lage rangen. volgens mij is de jetpack de beste en krijg je die al bij rang 14 of 15 en in het begin level je ontzettend snel.
Vliegen is gewoon even wennen. is echt super simpel. tip: vlieg richting een rood stipje (vijand) op volle snelheid. als je dichterbij komt zie je het toestel en een wit blokje eromheen. Druk nu (op ps4) op linker bottom bumper knop en je locked het vijandelijk toestel (niet de hele tijd vasthouden want dan werkt het niet meer). tegelijkertijd neem je gas terug tot je bijna geen snelheid meer hebt en je opent het vuur met je lasers, als het witte blokje geel wordt en je hoort een lange toon vuur je een missile. schiet er iemand op jou of wordt je zelf gelocked? ga er van door als een haas, gebruik jammer/schild of turbo en vlieg langs rotsen of space debris en gebruik "evasive manouvres"met ps4 de d4 toetsen om locks te breken. de besturing van vliegen is echt super simpel en als je je aan mijn tips houdt scoor je altijd goed. natuurlijk ga je zelf ook een aantal keer dood, dat hoort er nu eenmaal bij maar je hoeft niet te wachten voor je respawn dus geen probleem toch?
Random drops?? ach als je een item krijgt waar je niet zoveel mee kunt dan gebruik je het gewoon even en pak je de volgende ergens anders weer. Ik vind ze eigenlijk altijd allemaal wel goed al heb ik natuurlijk afhankelijk van de game modus en map wel favorieten. De anti machine missiles die je noemt zijn denk ik de Smart rockets. er staat nergens dat je die tegen voertuigen moet gebruiken. ze werken ook gewoon tegen infanterie dus ik schiet er graag mee. dat is pas een 1 shot kill hahaha (vaak zelfs nog wel multikill als er wat spelers bij elkaar lopen) Schotel wapen?? als je daar de blastcannons mee bedoelt. die hebben een beperkte richtbeweging maar kunnen wel wat op en neer (verticaal) je moet dus gweoon een goed plekje voor ze zoeken waarbij je niet te snel geflankt kan worden want die schotel beschermt je ook)
En zo kan ik wel door blijven gaan. als ik het zo lees ken je het spel gewoon nog niet goed en moet je nog wat meer oefenen,.
Hitreg is bij mij wel goed, zou kunnen liggen aan je internetverbinding. misschien eens handmatig een map uitzoeken of een gamemodus proberen met minder spelers.

Anyway. ben zeker geen fanboy. ik vind het spel aardig. beetje te gemakkelijk en weinig diepgang. Gewoon Run&Gun zonder er teveel over na te denken. komt weinig tactiek bij kijken.
Laatse DLC is ook wel echt een aanfliuting. weinig nieuws eigenlijk, gewoon meer van wat we al hadden.
ik kan het alleen maar eens zijn met je.
Ik heb soms potjes erbij zitten dat ik dubbel zo vaak dood ga als zelf dood maak. maar ook potjes dat ik in de top 3 eindig kwa kills. En dat zonder jetpack of fancy wapens.
Ik ben zelf lvl 33 en heb de jetpack wel, maar gebruik hem zelden.

De Hero's zijn juist leuk om te doen. Ook als slachtvee. Precies wat er gezegd wordt, probeer de Hero te helpen door de tegenstander te verzwakken. Dat is het doel. Niet one shot one kill op een Hero. het zijn niet voor niets Hero's ;)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-05 00:17
Dat Double XP weekend, helpt mij wat sneller aan een hoger level. :) Er lopen inmiddels wel een aantal erg goede spelers rond, ook wordt de game wel wat tactischer en anders gespeeld dan een jaar geleden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-05 08:56
Wij hebben hetzelfde voor als wat velen hier zeggen. Op Xbox zijn we nu met 3 aan het spelen. Op zich wel een leuk spel, maar damn, hoelang duurt dat wel niet eer je in het game zit. Zelfs uit het game gaan duurt lang.

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:47

Insehh

Define good enough.

Heren, misschien is de vraag al eens gesteld, maar toch:

Mijn vriendin is een enorme star wars fan, en wil haar graag verrassen met Battlefront op de PS4 (Yes, she does. A lot. :P). Voegt de ultimate edition zoveel toe of voldoet de standaard Battlefront ?

Thanks !

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

• Vads
  • Laatst online: 19:20
quote:
Insehh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:46:
Heren, misschien is de vraag al eens gesteld, maar toch:

Mijn vriendin is een enorme star wars fan, en wil haar graag verrassen met Battlefront op de PS4 (Yes, she does. A lot. :P). Voegt de ultimate edition zoveel toe of voldoet de standaard Battlefront ?

Thanks !
http://www.gamespot.com/a...contains-ga/1100-6444590/

• Cardwizard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-05 10:49

Cardwizard

Goed goan

zijn er nog veel spelers op de Xbox ?

Heb de game al op de PS4 en wil hem nu voor de Xbox kopen , het zal wel niet mogelijk zijn mijn PS4 vooruitgang naar Xbox over te zetten ?

What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:11

LordKnox

Opperbaas.

Een weekje geleden de game maar eens geinstalleerd. Ik heb EA Access op de Xbox One en daar zat dit spel kennelijk in. Geinstalleerd en gespeeld tot een level 7 ongeveer. Ik merk wel dat ik bar weinig snap van de game types. Ook vind ik sommige game types/mappen slecht verdeeld.

Al drie keer gehad dat ik een map speelde (ergens in het bos) met een game type dat de tegenstander (troopers) met een AT-AT door een bos lopen. Wij (rebellen) moeten ze dan tegenhouden. Maar alledrie de potjes gewoon dik verloren. Dat ding was niet neer te krijgen. Of ik heb pech gehad maar is het uberhaupt mogelijk om dat ding neer te maaien?

Verder vooral veel zoeken naar wat ik moet doen. Ook de cards en verschillende guns werken nog verwarrend. Ik heb nog niet de top-combinatie gehad om goed te kunnen spelen.

• VirgoMossel
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 16:23
quote:
LordKnox schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:31:
Al drie keer gehad dat ik een map speelde (ergens in het bos) met een game type dat de tegenstander (troopers) met een AT-AT door een bos lopen. Wij (rebellen) moeten ze dan tegenhouden. Maar alledrie de potjes gewoon dik verloren. Dat ding was niet neer te krijgen. Of ik heb pech gehad maar is het uberhaupt mogelijk om dat ding neer te maaien?
Je moet de control points bezetten, die stuurt fighters op die AT-AT en zo is hij neer te maaien ;)

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Vlassie1980
quote:
LordKnox schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:31:
Een weekje geleden de game maar eens geinstalleerd. Ik heb EA Access op de Xbox One en daar zat dit spel kennelijk in. Geinstalleerd en gespeeld tot een level 7 ongeveer. Ik merk wel dat ik bar weinig snap van de game types. Ook vind ik sommige game types/mappen slecht verdeeld.

Verder vooral veel zoeken naar wat ik moet doen. Ook de cards en verschillende guns werken nog verwarrend. Ik heb nog niet de top-combinatie gehad om goed te kunnen spelen.
Normaal gesproken zijn die maps met Walker Assault echt wel gebalanceerd. Je hebt gewoon pech gehad dat je team zo slecht was >:)

En verder is het gewoon een kwestie van lekker veel spelen zodat je meer kunt unlocken. Wat ik vooral leuk vind aan Battlefront is de diversiteit aan de wapens. DLT-19 FTW 8)
quote:
Cardwizard schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:06:
zijn er nog veel spelers op de Xbox ?

Heb de game al op de PS4 en wil hem nu voor de Xbox kopen , het zal wel niet mogelijk zijn mijn PS4 vooruitgang naar Xbox over te zetten ?
Lijkt me idd sterk dat dit mogelijk is, waarom wil je hem nu voor Xbox halen dan?

Vlassie1980 wijzigde deze reactie 30-01-2017 23:14 (13%)

• raiders
Eerste echte nieuws voor de volgende Battlefront!

Campaign, meerdere tijdperken, meer maps en meer heroes voor het vervolg zijn officieel confirmed :)

https://twitter.com/eastarwars/status/826571024573591552

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ze moeten wel met extreem veel content komen gelijk bij release om de bittere pil die deel 1 was goed te maken.

• Vlassie1980
Kijk er wel naar uit, Battlefront aardig grijs gespeeld en tot rank 83 gekomen. Nu wat meer bezig met Battlefield 1 en Final Fantasy XV maar als Battlefront 2 uit komt dan ga ik hem zeker halen.

• raiders
Qua era's hadden ze al gezegt dat de sequals een rol spelen. Die andere era('s) ben ik wel benieuwd naar. Hopen op Clone Wars en dan een goede koppeling met de huidige game dat je een playlist kunt maken.

Over content maak ik me dus niet zo zorgen (al hoewel... hoeveel wordt er DLC?). Ik ben wel benieuwd hoe ze de gameplay wat interessanter en minder eentonig gaan maken.

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14:42

Major_ton

Shoot!

De Season Pass is nu 19,99 in de PS Store. Zijn hier alle huidige uitbreidingen mee te downloaden? Ik heb alleen vanilla Battlefront.

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• raiders
quote:
Major_ton schreef op zondag 26 februari 2017 @ 09:22:
De Season Pass is nu 19,99 in de PS Store. Zijn hier alle huidige uitbreidingen mee te downloaden? Ik heb alleen vanilla Battlefront.
Dat klopt ja! De season pass geeft toegang tot alle uitbreidingen (en een season pass only emote :P).

• Major_ton
  • Laatst online: 14:42

Major_ton

Shoot!

quote:
raiders schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:27:
[...]

Dat klopt ja! De season pass geeft toegang tot alle uitbreidingen (en een season pass only emote :P).
Thanks Matt!! d:)b

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• raiders
15 april zullen we zien wat ze van plan zijn met de nieuwe Battlefront De eerste informatie en trailer komen dan voor Battlefront 2 (Battlefront 2 2 dus...).

http://starwars.ea.com/st...id=30856&ts=1490817608546

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:08
Teaser gelekt voor Star Wars Battlefront II:

FT-17 FTW!

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:01
Don't pre-order....Don't pre-order....Don't pre-order...hnnnnggggg

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• dvd-linden
  • Laatst online: 15:49
Ik ben de game sinds een weekje weer volop aan het spelen. Heb de DLC een paar maanden geleden voor 18 eurootjes opgepikt en moet zeggen dat ik me nu, met het volledige pakket, toch wel prima vermaak.

Het enige dat jammer is, is dat ik nog niet zo'n hoog level ben (bijna 40) en ik me afvraag hoe realistisch het is om level 100 nog te bereiken. Ik snap dat het te doen is mits je veel speelt, maar naast dat gegeven vraag ik me eigenlijk af of we nog Double XP weekenden kunnen verwachten. Nu zal niemand een glazen bol hebben hier, maar is het realistisch om dat nog te verwachten aangezien de game al wat ouder is? Misschien rond 4 mei?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• raiders
quote:
dvd-linden schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:01:
Ik ben de game sinds een weekje weer volop aan het spelen. Heb de DLC een paar maanden geleden voor 18 eurootjes opgepikt en moet zeggen dat ik me nu, met het volledige pakket, toch wel prima vermaak.

Het enige dat jammer is, is dat ik nog niet zo'n hoog level ben (bijna 40) en ik me afvraag hoe realistisch het is om level 100 nog te bereiken. Ik snap dat het te doen is mits je veel speelt, maar naast dat gegeven vraag ik me eigenlijk af of we nog Double XP weekenden kunnen verwachten. Nu zal niemand een glazen bol hebben hier, maar is het realistisch om dat nog te verwachten aangezien de game al wat ouder is? Misschien rond 4 mei?
Ik twijfel op DICE nog iets aan deze game gaat doen. Wellicht misschien iets kleins met 4 mei. Maar verwacht maar niet te veel (helaas :( )

• dvd-linden
  • Laatst online: 15:49
quote:
raiders schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:10:
[...]

Ik twijfel op DICE nog iets aan deze game gaat doen. Wellicht misschien iets kleins met 4 mei. Maar verwacht maar niet te veel (helaas :( )
Dat zou ik wel jammer vinden. Je zou verwachten dat ze Battlefront in ieder geval fatsoenlijk zouden kunnen ondersteunen tot het nieuwe deel uitkomt. Nou snap ik wel dat ik betrekkelijk laat ben met spelen, maar toch, zo heel oud is de game ook weer niet. Duimen voor 4 mei dan maar.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• raiders
https://battlefront2.com "full length trailer coming april 15th".

Verder een gif van een logo die ook de helm van de TIE piloot staat in de aftiteling (en het uniform op het begin van de trailer).

Dat deze site ineens klaar staat laat me trouwens wel twijfelen of deze "leak" wel een leak is. Maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker met games :P
quote:
dvd-linden schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:31:
[...]

Je zou verwachten dat ze Battlefront in ieder geval fatsoenlijk zouden kunnen ondersteunen tot het nieuwe deel uitkomt.
Ik snap wat je bedoeld. Dat is een beetje het nadeel van om de 2 jaar een game releasen. Ik verwacht zelf geen nieuwe content meer (hooguit een patch). Maar we kunnen er natuurlijk altijd op hopen :)

raiders wijzigde deze reactie 12-04-2017 22:29 (43%)

• JohnnyBNL
  • Laatst online: 11-05 14:10
quote:
Kaasdipje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:59:
Don't pre-order....Don't pre-order....Don't pre-order...hnnnnggggg
Ik zit met dezelfde struggle! |:(

• raiders

En dat zonder season pass! d:)b

raiders wijzigde deze reactie 15-04-2017 21:42 (33%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:08

FT-17 FTW!

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True