Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• migeye
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15:39
Beetje spijt dat ik de eerste DLC gekocht heb en niet gelijk de season pass, season pass is nu met korting te krijgen.
Neem aan dat dit niet op de e.o.a. manier verrekend wordt mocht ik alsnog de season pass willen aanschaffen.

• 1972
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-05 19:34
quote:
raiders schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:01:
Bossk als hero en X wings boven de Death Star/ in space confirmed in de "trailer" gisteren :)
Trailer? En Bossk als hero? Dat is toch een badguy (bountyhunter)?

1972 wijzigde deze reactie 14-06-2016 09:50 (11%)
Reden: Wat meer text

• Sendy
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
1972 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:
[...]
In een filmpje zaten screenshots van Bossk en van de Deathstar: http://starwars.ea.com/st...ion/46248/bossk-confirmed

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 11:36
quote:
1972 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:
[...]

Ja Bossk is inderdaad een Bounty Hunter. Zoals hierboven al aangegeven zag je in een video iemand eraan werken en aan de Death Star. Trailer was wellicht niet helemaal het juiste woord.

Ik hoorde in een video trouwens iemand zeggen dat Bossk een hekel heeft aan Wookies. Ik heb dus goede hoop dat we eindelijk Chewy krijgen :)

raiders wijzigde deze reactie 14-06-2016 13:01 (16%)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:49
quote:
migeye schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:34:
season pass is nu met korting te krijgen.
Waar ? Of is het PC only ?

• migeye
quote:
Twixie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:57:
[...]

Waar ? Of is het PC only ?
Pc idd, Origin,€ 39,99incl. BTW nu.

Zou wel willen kopen maar die 15,- van de eerste DLC die ik al gekocht heb zullen er wel niet vanaf gaan :?

• raiders
quote:
migeye schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:40:
[...]

Zou wel willen kopen maar die 15,- van de eerste DLC die ik al gekocht heb zullen er wel niet vanaf gaan :?
Ik denk het inderdaad niet nee. Al kun je het altijd proberen te vragen :P

• iscara
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Outer Rim is gratis te spelen, op de PS4 in ieder geval. Ik weet zo niet tot wanneer.

• Vads
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19-06 17:00
quote:
raiders schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:57:
[...]
Ik hoorde in een video trouwens iemand zeggen dat Bossk een hekel heeft aan Wookies. Ik heb dus goede hoop dat we eindelijk Chewy krijgen :)
Beter gesteld: Trandoshans hebben een hekel aan Wookies. Of de slavernij in of naar de dood in een jacht :)

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15:38
Bossk heeft volgens Wookiepedia een Relby V10. Gaat die Relby dan ook een buff krijgen? Is momenteel 10x niks dat wapen :)

• raiders
De Bespin trailer is uit! Echt wauw! Ziet er heel goed uit! Nieuwe skins, toffe star card en de maps...!!! Fighter squaldron in Cloud City net zoals in Battlefront 2 :)
YouTube: Star Wars Battlefront - Bespin Launch Trailer

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hier embedded :)

Echt heel vet! :D

De Royal Guards!!!! en die Duo-pods!! (ofzo) *O*

Hier de nieuwe blasters:

:D

poor Leno wijzigde deze reactie 17-06-2016 12:34 (59%)

• migeye
Gave trailer, kan niet wachten ;)

• Vlassie1980
Battlefront lag al een laagje stof te kweken, maar dit is wel een reden om het weer op te pakken :)

• raiders
Fighter Squaldron rondom cloud city _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17:27

Grudgie

PSN: Grudgie7

quote:
iscara schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:12:
Outer Rim is gratis te spelen, op de PS4 in ieder geval. Ik weet zo niet tot wanneer.
In de PS4 store kost hij 14,99? :S

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• iscara
  • Niet online
Ik kon het vandaag nog gewoon spelen zonder dat ik het gekocht hebt

• shakespeare
  • Laatst online: 15-05 10:16
Gisteren battlefront gekocht.. Heb ook outer rim onderun staan in game, is deze gratis?

• iscara
  • Niet online
Het lijkt een actie ihkv Bespin om je lekker te maken voor de season pass.

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Was dat niet vanwege de E3 dat het tijdelijk gratis te spelen is/was?

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• migeye
Deze is/was tijdelijk gratis te spelen idd.

• Kapitein Edward
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12-06 14:30
Ik zit er nu toch over te denken om een season pass te kopen voor de PS4. Heeft iemand tips of ik dat nog ergens met korting kan krijgen of is het toch echt 50 euro aftikken :?

• shakespeare
  • Laatst online: 15-05 10:16
Zie je je rank van jezelf en anderen tijdens spelen? Speel nu supremacy.

Zie het niet in overzicht met players?

• raiders
quote:
migeye schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:40:
[...]

Toevallig kwam ik dit tegen op Reddit. Is wel voor Xbox maar ik weet niet of Sony en EA (Origin) er ook zo makkelijk over doen.

Wellicht het proberen waard als je Outer Rim al hebt gekocht maar nu toch liever de season pass wilt :)

https://www.reddit.com/r/...ght_outer_rim_separately/

• Kapitein Edward
De Bespin update- & juni patch notes staan online :-)

http://starwars.ea.com/st...t-bespin-update-ps4-pc-x1

Paar dingen die mij opvallen:

Belangrijkste is denk ik dat de event voor kill assist en critical kill assist weg is, als je meer dan 25 damage haalt krijg je een normale kill. Vind het persoonlijk een beetje raar, snap ook niet zo goed wat er met het oude systeem mis zou zijn..

Rank cap verhoogt naar 70

Scan pulse geef nu constant? elke 2sec een pulse en een vijand is dan 0.5s zichtbaar.

Bobba Fet heeft enkele upgrades gekregen voor de flamethrower en rocket.

De honor guards van Leia en Palpatine zijn veranderd naar Alderaan en Royal guards. Wel dezelfde abilities als ik het goed begrijp. Tof dat de characters nu beter bij de rol kloppen.

Below are the patch notes specific to PlayStation 4, PC, and Xbox One for the Star Wars Battlefront Bespin client update.

New content for DLC owners:

New Environment:

Five new maps set around or on Cloud City.

New Weapons

X-8 Night Sniper: A blaster pistol with a focus on long range and a night vision scope.
EE-4: Spread burst weapon with short-to-medium range and high damage.

New Star Cards

Shock Grenade: A non-lethal grenade with a small radius that will stun opponents caught in the blast.
Scout Binoculars: Outlines enemy soldiers when zooming through the goggles. After pressing fire, any soldiers in line of sight get tagged for your entire team for 4-5 seconds.
Disruption: Instantly overheats the weapons of any soldiers in close proximity to the player.

New Heroes

Lando Calrissian
- Power Blast – Once activated it will give a critical modifier on Lando’s blaster fire for a limited time
- Shocking Trap – Throws a decoy on the ground to confuse the enemy and shock anyone that gets close.
- System Disruption – Disrupt all nearby enemies weapons & star cards, setting them to overheat / cooldown. Also affects Hero abilities.
Dengar
- Explosive Rush – Dengar runs forwards and sticks grenades to all enemies he passes.
- Frenzied Blast – Greatly increases the fire-rate for his primary weapon.
- Hurricane Strike – Perform a melee sweeping attack while running forward.

New Game Mode: Sabotage

The Empire are using Tibanna Gas Generators to power their tractor beams, preventing Rebel transports from escaping Cloud City. The Rebels must blow up the generators and defend their extraction point. The Empire must stop the Rebels and hunt them down.

New Hutt Contract:

A new batch of 8 Hutt Contracts.

Cloud Car:

Added the Cloud Car as a playable vehicle on the new maps. The cloud car features twin blaster cannons, concussion missiles and a sensor jammer.

New content for all players:

Ranks: Increased rank cap from 60 to 70.
Appearance: A new unlock for the Rebels, the Bespin wing guard.
Appearance: A new unlock for the Empire, the Shock Trooper
Palpatine: The honor guard have been updated and replaced with Royal Guards.
Leia: The honor guard have been updated and replaced with Alderaan Guards.

General:

Partner: Staying close to your partner will provide you with reduced cooldowns for all your Star Cards. This is illustrated via an icon above the in-game soldier. An exclamation mark means that you are too far away, a check mark means you are within distance, and a cross means your partner is dead.
Partner: Enemies that kill your partner will have a red outline for a brief period.
Partner: The game will now always try to auto assign you a new partner whenever you do not have one in-game. There are also in-game notifications to inform you that you’ve lost a partner and if a new partner has been found.
Partner: If you are not able to spawn on your partner there are now written explanations as to why. They are: Partner is in danger, Partner is out of bounds, Partner is inside a vehicle, or Partner is dead.
Partner: The distance to enemies that prevent spawning on partner has been reduced from 20m to 2m.
Private Matches: Bespin and Outer Rim maps and game mode have been added to private matches. Limited to owners of Bespin and Outer Rim DLC and Star Wars Battlefront Season pass.
Private Matches: Players are now able to select multiple maps and create a custom map rotation.
Private Matches: Team switching functionality has been added and is an option that can be toggled by the host.
Private matches: Team balance functionality has been added and is an option that can be toggled by the host.
Immortality: The immortality issue that could occur when spawning in to vehicles has been resolved. The time to spawn in to a vehicle has been reduced and players are no longer protected by immortality during this time period.
Social Hub: Resolved the issue related to players getting disconnected when navigating to a friend’s profile in the social Hub.
Rebel Vehicles: Added a modifier to X-Wing, A-Wing, and Millennium Falcon weapon energy when the shield is active. While active, weapons deal 25% less damage than what they do when the shields are not active.
Team Scramble: Added functionality for scrambling teams at map change.
Team Balance: Fixed various bugs that resulted in that team balance not functioning correctly on small game modes.
General: Various minor UI issues.
General: Resolved various spectator issues.
General: Updated various error messages used in game.
General: Updated the localization to resolve various text bugs.

UI:

Enemy Highlights: Enemies will be highlighted if they are inside the player’s crosshair for more than 1 second. The highlight will be removed after the crosshair isn’t on the enemy for 1 second.
Traits: Whenever an enemy has reached the third level with a trait card, it will now be visible above his health bar.
Frontend: A Cloud Car has been added in the rotation of FrontEnd objects.
Text chat (PC): Has been added to various places in the game, such as loading screens, lobby and End-of-Round.
Grenades: Resolved a bug in which there would be two grenade indicators overlapping when throwing a grenade.
Text chat (PC): Numpad Enter is no longer used to open the chat. Only regular Enter works.
Idle kick: Improvements to the system have been added and there’s now a countdown timer to illustrate when you will get kicked from the round.
Idle kick: The system will now observe if players are idle in the deployment screen.
Deploy screen: Spawn on Partner and regular Spawn have switched places in the deployment screen.
Event log: Callouts have been added when a Hero suicides or leaves the game.
End-of-Round: The summary page has been updated and now displays a few key stats from the concluded round.
End-of-Round: Added a “Skip” button in the end-of-round flow, once the next level has loaded.
Kill Card: Resolved a bug in which the trait card would occasionally be blank for some players.
Hutt Contracts: Resolved the bug that caused completed Hutt Contracts to stay in the end-of-round screen.
Hutt Contracts: Resolved a bug in which the Hutt Contract screen would still be present in the rest of the menu.
Match Making: Resolved a bug which caused the status to be displayed as “Expanding search to 0% full games”. The matchmaking systems as not affected by this bug as it was purely a visual issue.
Community: Added a unique identifier for all developers in-game.

Weapons & Star Cards

Charges: Players will be able to deactivate charges by holding down the Y/Triangle button on console and 2 on PC. Once this is done the effect will be removed and the charge will instantly enter a cool down state.
Scan Pulse: This card now continuously sends out pulses at set 2 second intervals. When someone is pulsed, they will remain visible for 0.5 seconds.
Bowcaster: The fire pattern has been altered. The following pattern will be used when charging the weapon:
- Center projectile
- Left & Right projectiles
- Top & Bottom projectiles
Pulse Cannon: A laser glint has been added so players that are being targeted by the pulse cannon will be able to see a green laser on their screen thus revealing the location of the attacker.
Explosive Shot: The charge now will cause double the heat buildup on any weapon when being used. To balance this the time the charge is active has been increased for both normal (5 to 7s) and upgraded (7 to 10) cards.
Berserker (Trait): The berserker effect will trigger on 78% HP or less
Berserker (Trait): A vignette has been added to inform the player that the berserker effect is active.
Berserker (Trait): The armor multiplier has been increased while the berserker effect is active.
Blaster Cannon: A self-destruct timer has been added and will trigger 45 seconds after the blaster cannon has been used at least once. If the blaster cannon never was used, it will self-destruct after 15 seconds.
DLT-19: Raised initial damage from 15 to 17.
Ion Disruptor: Increased the explosive radius of the disruptor projectile. Inner explosion from 1 to 2.5m and outer explosion from 2.5 to 7m.

Heroes:

Heroes: Reduced damage to heroes from Pulse Cannon from 150% to 80%.
Palpatine: Increased lighting sustainability from 4 to 7 seconds.
Palpatine: Decreased lighting recharge time from 4 to 2 seconds.
Palpatine: Increased lightning damage from 20 to 22.
Boba Fett: Modified the behavior of the flamethrower to be more responsive.
Boba Fett: Increased Boba Fett’s flamethrower active time from 2.5 to 4.5 seconds.
Boba Fett: Reduced time for jetpack regeneration from 2 to 1.6 seconds.
Boba Fett: Lock-on distance for wrist launcher added for up to 25m.
Boba Fett: Increased wrist launcher rocket blast radius from 3 to 4m.
Bacta Bomb: Updated some hero abilities to be more effective against players that are currently under the effect of the Bacta Bomb.
Heroes: The health pick-up icon has been updated with a new visual look.
Leia & Palpatine: Resolved an issue in which the honor guards could spawn on both Leia and Palpatine when they were out of the combat area.

Game Modes:

UI: Game mode HUD is visible when observing the scoreboard.
Pre-round: Combined the in-game lobby and the pre-round timer to be the same. Now the game mode will instantly start as soon as you can join from the in-game lobby.
Droid Run: The game mode will no longer end if all three droids are held for 20 seconds. Instead once all three are held by a single team, that team will be gaining points. If the point total for either team reaches 100%, that team will win. If no team reaches 100% before time runs out, the team that has held all three droids for the longest time will be the winner.
Droid Run: Decreased the time for capturing a droid from 20 seconds to 10 seconds.
Droid Run (audio): Tension music has been added and will trigger whenever a team is close to win.
Walker Assault: Improved the system which handles uplink activation and deactivation so that the player can’t interact with them once the Y-wings are about to spawn in.
Fighter Squadron: Increased the score limit from 200 to 400.
Blast: Resolved an issue in which the round would end in draw when the score was 100/99.
Turning point: Resolved a bug in which the wining team could switch from empire to rebels if there were rebels present on the final control point exactly when the match ended.
Heroes Vs Villains: Changed the starting times. First round starts after 60 seconds, all rounds after will start after a 20 second delay.
Extraction: Improved the button call out on the Shield & Shipment controls. Before they could appear visible when they weren’t usable.

Stats & Progression:

Diorama: Dengar, Lando Calrissian, and the Cloud Car have been added to the Diorama.
End-of-Round Summary: Several key gameplay stats have been added to the end of round screen.
Scoring: Resolved a bug which caused the player getting 400 points or more for healing an Honor guard with the Bacta Bomb.
Scoring: Removed the event for kill assist & critical kill assist and replaced it with a regular kill. If you deal more than 25 damage to an enemy, you will automatically get a kill.
Scoring: Updated the score log and how certain scoring events are presented. Kills will now only state which weapon was used to kill a target as well the name of the target.
Scoring: Resolved the issue in which vehicle damage scoring event would clutter the score log when dealing a lot of damage within a very short time-span. Now you will see points accumulate, but the score log will not display any text when dealing damage.
Scoring: Explosive bonus and kill streak have been hidden in the score log. Players will keep getting extra points for performing more than 4 kills within a life, but there will be no text in the score log. The amount of Explosive bonus events will be presented in the summary screen after a round has concluded.

• 1972
quote:
Kapitein Edward schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:47:
New content for all players:

Ranks: Increased rank cap from 60 to 70.
Appearance: A new unlock for the Rebels, the Bespin wing guard.
Appearance: A new unlock for the Empire, the Shock Trooper
Shock Trooper: cool :P
Bespin wing guard: suf 8)7

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:04
Net even gespeeld, de DLC is gaaf :D

• raiders
Iemand vond dit in de files. Eindelijk offline content :O.

Ik weet niet in hoeverre het waar is maar het zou wel geinig zijn!

• Vlassie1980
Gisteren nog een half uurtje de Bespin DLC gespeeld. Maps zagen er ok uit, kan er verder nog niet zo veel over zeggen. Eerst maar eens die nieuwe wapens unlocken met die Hutt Contracts.

Ho ho, hahaha

• Kapitein Edward
quote:
raiders schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:21:
Iemand vond dit in de files. Eindelijk offline content :O.

Ik weet niet in hoeverre het waar is maar het zou wel geinig zijn!

[video]
Local coop is zo af en toe ook best leuk!

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:56
Net een 30% kortingscode gekregen voor de season pass.

https://www.playstation.com/nl-nl/legal/battlefronticd/
quote:
Ja GVD!!@@@%#&#&#^@%%@$@#@@! :( :( :( :( ik heb m gister gehaald!!! :( :(

Kan ik daar iets tegen doen denk je??

EDIT: nu met Sony aan de telefoon..
Ze waren niet op de hoogte van die actie.. heb adres gegeven en ze zijn nu aan t kijken.. *fingers crossed*

EDIT 2: OK. Als je 3rd party email ontvangen uit hebt staan, krijg je de kortingscodes niet.
Ik moet EA games bellen van Sony en vragen voor een code, dan kunnen zij m invoeren :D

poor Leno wijzigde deze reactie 23-06-2016 18:26 (32%)

• pinobot
Ik hoop het voor je, toch 15 euro.
quote:
pinobot schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:35:
Ik hoop het voor je, toch 15 euro.
Van wie kreeg je de email? Afzender?

Edit 3: EA weet van niets.. moet via Sony gaan..

poor Leno wijzigde deze reactie 23-06-2016 18:37 (12%)

• pinobot
quote:
poor Leno schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:36:
[...]

Van wie kreeg je de email? Afzender?

Edit 3: EA weet van niets.. moet via Sony gaan..

code:
1
<PlayStation@eu.playstationmail.net>

Nou dikke kut dus :(

Als je t al hebt gedownloaded, kunnen ze het niet refunden :( :( :( :(

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:05
quote:
poor Leno schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:48:
Nou dikke kut dus :(

Als je t al hebt gedownloaded, kunnen ze het niet refunden :( :( :( :(
Heb het nagekeken, ze hebben helaas gelijk :(
quote:
De bedenktijd bij digitale inhoud die via internet wordt geleverd
Bij digitale inhoud die via internet wordt geleverd gaat de bedenktijd in op het moment van het sluiten van de overeenkomst.
De consument heeft soms geen bedenktijd bij digitale inhoud die via internet wordt geleverd. Dat is het geval als:
de consument heeft ingestemd met het leveren van de digitale inhoud voordat de bedenktijd is verstreken; en
de consument heeft verklaard afstand te doen van de bedenktijd.

In deze gevallen heeft de consument geen bedenktijd. In alle andere gevallen kan de consument wel gebruik maken van de bedenktijd. Heeft de consument de digitale inhoud tijdens de bedenktijd ontvangen en al gedownload of bekeken? En heeft de consument niet ingestemd met levering tijdens de bedenktijd? Of heeft de consument niet verklaard afstand te doen van de bedenktijd? Dan hoeft de consument niet te betalen.

Koopt de consument de digitale inhoud via koop op afstand of buiten de verkoopruimte? En heeft de consument geen bevestiging gekregen van de overeenkomst? Dan hoeft de consument niet te betalen voor digitale inhoud die al is geleverd. De bevestiging van de overeenkomst moet de consument uiterlijk bij het begin van de levering krijgen. In deze bevestiging:
wordt alle verplichte informatie vermeld; en
wordt bevestigd dat de consument heeft verklaard afstand te doen van de bedenktijd.
Deze bevestiging moet op een duurzame gegevensdrager worden verstrekt zodat de consument de bevestiging kan opslaan. Bijvoorbeeld een e-mail.
https://www.acm.nl/nl/ond...oop-buiten-verkoopruimte/

FT-17 FTW!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
Server Patch komt eraan, vermoedelijk maandag 27 juni:

With the launch of Bespin, the team has been collecting feedback and reviewing reported bugs within the expansion. That being said, our team is working on some final touches as we speak on a quick server update that should address some of the items being reported.
Our team is aiming for a Monday (6/27) update with the following fixes.

Lobby:
Players will no longer get stuck in lobby, unable to join due to teams being unbalanced. This happened if one team drops from the game to a point where there’s more than 2 players more on one side.

Heroes vs Villains:
User will no longer get an invisible UI if staying in or just joining a lobby when a round ends and new heroes are appointed

Heroes vs Villains:
Game mode will no longer hang if a player who was appointed a hero fails to become one due to quitting the game in the hero selection process.

Heroes:
Dengar will no longer do insane damage to Luke Skywalker using his Explosive Rush and Hurricane Strike

Outer Rim:
Heroes vs Villains in the playlist will be best out of 5 rounds again, no longer 3

General:
Preround timer increased from 30 to 60 seconds

Bespin:
AT-AT health decreased on Cloud City

Changed the frequency of game modes appearing in the playlist – Two rounds of Sabotage will now be played every other round (similar to Extraction on Outer Rim). Increased the frequency of the level Carbon-Freezing Chamber appearing and decreased the frequency of the level Cloud City appearing.

FT-17 FTW!

• cowbell
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
Krijgt men deze via een nieuwsbrief? Heb niets ontvangen.
Als iemand 'm heeft en niet gebruikt houd ik me aanbevolen (graag via pm) :)

Edit: Dankzij Paulus07 zit ik vanavond nog in CloudCity _/-\o_

cowbell wijzigde deze reactie 24-06-2016 21:26 (9%)

• Grudgie

Grudgie

quote:
Hoe krijg je die korting?

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• pinobot
quote:
Grudgie schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 21:53:
[...]
Hoe krijg je die korting?
Ik kreeg gewoon een mailtje met een (unieke?) code.

• ChopTheWood
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:55
Mocht iemand nog zo'n code hebben ontvangen, dan houd ik me aanbevolen! Zou graag de season pass kopen en ik zat eigenlijk op een aanbieding zoals deze te wachten, maar heb helaas geen mailtje gekregen. Kan het zijn dat ik die nog krijg?

• Grudgie

Grudgie

Heb die mail ook niet ontvangen en wil ook wel graag die korting. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Voor de mensen die geen mail gehad hebben. Check voor de zekerheid of je de optie onder je account hebt aangevinkt.

- https://account.sonyentertainmentnetwork.com
- Login met je PSN ID
- [tab] Account
- Voorkeuren berichtgeving
- Aanvinken optie "Ja, ik wil informatie en aanbiedingen ontvangen met betrekking tot PlayStation® en Sony."

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 17:01
Iemand nog meer problemen met DLC Bespin in combinatie met NVIDIA ?
Ik krijg hier de helft van de FPS en de muren bewegen mee...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ben blij dat ze de 'in between round time' weer opkrikken..

Bij elk potje was het nu zo dat als je even je hand wilde aanpassen, (en soms zelfs niet eens!) dat de ronde al in volle gang was en bijvoorbeeld de generators al gearmd waren :X

Vooral mensen met een SSD (PS4) waren al in het spel terwijl anderen nog moesten laden.. Zeer oneerlijk!
Dus goed dat ze dat gaan fixen :)

• salutem
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-07-2018

salutem

I4930 780gtx SlI

quote:
kmichael schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:03:
Wel huge fps drop op een 780ti sli & 3440-1440 capped @ 95fps
Geen rare muren :P Iemand overigens tips voor de fps performance in SW BF? Heb nu Shaders low en AA medium. Dat helpt al aardig.

salutem wijzigde deze reactie 25-06-2016 21:52 (14%)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• raiders
quote:
kmichael schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:03:
Ik heb zelf geen problemen!

Ik zie meerdere mensen in de chat zeggen dat ze een lage fps hebben na de Bespin patch. Ik gok dat het gaat om een bug die ze dan hopelijk snel fixen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 17:01
Ik bedoel het volgende, net even een stukje gefilmd met me telefoon.
Gelukkig is dit alleen goed zichtbaar binnen in gebouwen 8)7
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd.
Ik game met 2 x Nvidia GTX 1080 FE in SLI in 4K alles op Ultra.
Normaal heb ik 110> FPS (andere levels van SW) alleen met Bespin DLC rond de 60 FPS maar voelt veel trager aan, dat is nog niet zo erg maar dat de muren en objecten die zo vaag mee bewegen. Net of je een verkeerde pilletje hebt ingenomen... :F

Me neef met een AMD 290x zegt dat hij hier geen last van heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
kmichael schreef op zondag 26 juni 2016 @ 01:11:
Ik bedoel het volgende, net even een stukje gefilmd met me telefoon.
Gelukkig is dit alleen goed zichtbaar binnen in gebouwen 8)7
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd.
Ik game met 2 x Nvidia GTX 1080 FE in SLI in 4K alles op Ultra.
Normaal heb ik 110> FPS (andere levels van SW) alleen met Bespin DLC rond de 60 FPS maar voelt veel trager aan, dat is nog niet zo erg maar dat de muren en objecten die zo vaag mee bewegen. Net of je een verkeerde pilletje hebt ingenomen... :F

[video]

Me neef met een AMD 290x zegt dat hij hier geen last van heeft.
Dit ziet er duidelijk uit als een driver/SLI probleem.. Zet 1 kaart uit, NVidia controls aanpassen, en je problemen zullen waarschijnlijk weg zijn :)

PS: 'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord.. schrijf dan "m'n" ;) :>

• 1972
Ik zie met m'n AMD HD 7870 kaart ook framedrops in Bespin, maar niet altijd. Het overkomt we wel eens aan het begin van een potje. Als ik de game dan opnieuw start is het probleem ook weg....

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 15:46
Ik heb een 980 en ik heb nooit last van framedrops. Ook niet na de DLC.

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• migeye
Ik heb een GTX960 4GB en gelukkig nergens last van,

• Dundave1909
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 16:14
quote:
pinobot schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:13:
[...]

Ik kreeg gewoon een mailtje met een (unieke?) code.

[afbeelding]
Is er nog iemand met deze code die hem niet meer nodig heeft?? Wil graag ook in Bespin springen!! Thanks alvast _/-\o_ :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Op de Battlefront forums is iemand een Battlefront Memes topic gestart _O-

http://starwars.ea.com/st...9614/battlefront-memes/p1

Zitten veel leuke dingen bij! Ik zal van tijd tot tijd wat leuke meme's hier posten :)

_O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raiders
Niet honderd procent Battlefront. Alhoewel. Steeds bij elke DLC en de nieuwe single player :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:49
quote:
Deze aanbieding is geldig tot 1 juli, 00:59 uur CEST
Op de een of andere manier las ik dat als 0u59 komende nacht. Was natuurlijk al vorige nacht... *facepalm*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeGentleman
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 04-06 12:52
Thnx voor de meningen mensen.
Ik ga nog even rustig nadenken over deze game. :)

DeGentleman wijzigde deze reactie 05-07-2016 19:23 (88%)

• raiders
NICE! Offline content komt eraan op 20 juli :)

En in september(!) de Death Star DLC met space battles en een "larger-than-life character" oftewel Chewbacca. Zaterdag komt de eerste sneak peak :) :) :)

http://starwars.ea.com/st...s-battlefront-this-summer

raiders wijzigde deze reactie 14-07-2016 17:42 (5%)

Op 18 juli klaar met BF1, dan weer verder met Battlefront, goeie timing :D

poor Leno wijzigde deze reactie 16-07-2016 14:36 (10%)

• Geronimous

TEASERTJE Voor Death Star DLC ;) :P

FT-17 FTW!

• _Xenad_
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 24-02-2018

_Xenad_

PSN: Xenad

Krijg de You must be signed in to your EA Account melding vanavond. Gewoon druk of kan het toch iets anders zijn. Zie geen gewenste updates of iets dergelijks.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Geronimous
quote:
_Xenad_ schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:26:
Krijg de You must be signed in to your EA Account melding vanavond. Gewoon druk of kan het toch iets anders zijn. Zie geen gewenste updates of iets dergelijks.
EA wide issues: ook Battlefield kom ik niet in vnavond :(

FT-17 FTW!

• raiders
De 4e DLC is Rogue One! Is ook confirmed :)

• _Xenad_
  • Laatst online: 24-02-2018

_Xenad_

PSN: Xenad

quote:
Jeroenimoes schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:29:
[...]

EA wide issues: ook Battlefield kom ik niet in vnavond :(
Balen, Uncharted gekregen van de kids voor mijn verjaardag. Die er maar eens in doen dan. Thanks voor de reactie.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Even geduld, zal zo weer werken ;)

Global hosting for PC, Mobile, Switch, Microsoft Xbox & Sony Playstation
Hosting: www.i3d.net
Anti-Cheat: www.gameblocks.com
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Geronimous

CHEWBACCA!

FT-17 FTW!

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11:19
Speel het spel af en toe nog op PC. Soms een beetje lastig om in zo'n groot gevecht in je eentje staande te blijven. Heb echt bijzonder wisselvallige potjes. Ook merk ik dat zodra het een beetje minder goed gaat, dat mensen toch gaan leaven en dat het dan al helemaal afgelopen is met de balance.

Toch blijf het prachtig om te zien. Ik ben echt geen goede speler, maar ik blijf toch vaak wel terugkomen voor een paar potjes.

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• Kapitein Edward
Juli patch notes zijn beschikbaar!

• ElArmaSecreta
  • Laatst online: 08-06 11:15
quote:
Nice, Die EE-4 was echt irritant als ik er zelf niet mee schoot! :+

• Kapitein Edward
quote:
ElArmaSecreta schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:28:
[...]

Nice, Die EE-4 was echt irritant als ik er zelf niet mee schoot! :+
Ja dat is wel terecht he :P Ben er nog steeds niet helemaal uit wat nou mijn favoritie gun is. Laatste tijd de EE-4 een goeie kans gegeven maar die grote spreiding is toch niet helemaal mijn ding. Meestal op korte afstanden pak ik meestal de SE-14C of soms de DH-17. Langere afstanden de EE-3 of A280C.

• ElArmaSecreta
  • Laatst online: 08-06 11:15
quote:
Kapitein Edward schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:08:
[...]

Ja dat is wel terecht he :P Ben er nog steeds niet helemaal uit wat nou mijn favoritie gun is. Laatste tijd de EE-4 een goeie kans gegeven maar die grote spreiding is toch niet helemaal mijn ding. Meestal op korte afstanden pak ik meestal de SE-14C of soms de DH-17. Langere afstanden de EE-3 of A280C.
Ik pak tegenwoordig de T-21B op grote open maps. Voor iets closer combat pak ik de DL-18, werkt ook wel redelijk goed voor middellang.

• Brainsnack
  • Laatst online: 10-06 15:39
Jammer, de EE-4 was toch wel mijn favoriet geworden. Al spelen de meeste confrontaties die ik heb wel binnen 10m plaats. Maar ik zie dat mijn vorige weapon of choice, de DLT-44, wat TLC heeft gekregen. En die was niet eens zo slecht op dit moment, toch?

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX 1070][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Samsung SH-224DB][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][Logitech G910][Logitech G502][Kingston HyperX Cloud][LG 38UC99-W]

• raiders
Nu begin ik ook last te krijgen van lag op de pc. De fps is rond de 80 maar het lijkt wel 20-30. Iemand anders die ook problemen heeft op PC sinds de laatste patch?

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14:30
Details over de Death Star DLC op Gamescom gisteren 8)
http://starwars.ea.com/st...t/news/news-from-gamescom
CHEWBACCA en BOSSK als nieuwe Heroes _/-\o_

s0kkie wijzigde deze reactie 18-08-2016 09:50 (15%)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• raiders
quote:
s0kkie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:49:
CHEWBACCA en BOSSK als nieuwe Heroes _/-\o_
En Luke zijn X wing + Darth Vader zijn TIE advanced.

• kwdtje
  • Laatst online: 17:47
Ik zou deze zo graag willen aanschaffen op de PC, zeker met de season pass maar kwam nog niet echt interessante prijzen tegen. Daarnaast ben ik ontzettend huiverig over de player aantallen, als ik de stats zie.

Twijfel, twijfel.. ;-)

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb hem gister gekocht voor € 17,50
Kan niet al te hard vallen. Nog niet gespeeld, download is namelijk "maar" 42gb en met m'n 20mbit verbindinkje duurt dat even.

Denk wel dat hij gaat bevallen, voetnoot. Ben een casual gamer, geen die-hard shooter fan

D3 Profile D3 XP Ladder

• Vlassie1980
quote:
kwdtje schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:23:
Ik zou deze zo graag willen aanschaffen op de PC, zeker met de season pass maar kwam nog niet echt interessante prijzen tegen. Daarnaast ben ik ontzettend huiverig over de player aantallen, als ik de stats zie.

Twijfel, twijfel.. ;-)
Ik speel hem nog vrijwel dagelijks op PS4, spelers genoeg daar en altijd wel volle servers.
Voor de pc versie is het inderdaad voor mij ook speculeren. Heb hem bewust voor PS4 gekocht omdat mijn oude pc al dat grafische geweld nooit gaat trekken.

• Mr Eekii
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-06 18:37
zou episch zijn als ze het gevecht uit return of the jedi er ook in zetten luke vs darth vader en emperor met lightsaber

Orgin limited199

• kwdtje
quote:
Mad-Matt schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:37:
Ik heb hem gister gekocht voor € 17,50
Kan niet al te hard vallen. Nog niet gespeeld, download is namelijk "maar" 42gb en met m'n 20mbit verbindinkje duurt dat even.

Denk wel dat hij gaat bevallen, voetnoot. Ben een casual gamer, geen die-hard shooter fan
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

quote:
kwdtje schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Hij was iets duurder, 17,96 :)
www.cd-key.com
http://www.cd-key.com/en/...l&utm_campaign=allkeyshop

(ik gebruik www.allkeyshop.com altijd voor vergelijk, dit was de "day 1" edition.)

D3 Profile D3 XP Ladder

• raiders
quote:
kwdtje schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:23:

Twijfel, twijfel.. ;-)
De grote modes zijn altijd wel beschikbaar op pc. Kleine modes of een specifieke gamemode selecteren uit een DLC playlist is soms vrij moeilijk op pc inderdaad.

• kwdtje
Gisteren de normale versie gekocht en wat een lekker spel. Heerlijke sfeer en geweldige graphics.

Zat redelijk snel in een 20vs20 potje dus dat viel mij heel erg mee, nu nog even afwegen of de DLC het waard is en deze gespeeld wordt.

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 19:35

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik dacht dat dit spel net zoals WoW een maandelijkse fee had...

Beroeps brabander

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Vuurvoske schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:09:
Nope. Gewoon het spel kopen en eventueel DLC's. Het is hetzelfde als bijvoorbeeld Battlefield. Heel erg populair is dit spel niet en met een maandelijkse betaling zijn er denk ik maar weinig mensen die dat er voor over hebben.

PilatuS wijzigde deze reactie 19-08-2016 13:04 (19%)

• thaan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 15:05
quote:
Vuurvoske schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:09:
Dat was in 2003 Star Wars Galaxies of wat recenter Star Wars The Old Republic waar je wellicht aan dacht?

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 19:35

Vuurvoske

Nunquam cede!

quote:
PilatuS schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

Nope. Gewoon het spel kopen en eventueel DLC's. Het is hetzelfde als bijvoorbeeld Battlefield. Heel erg populair is dit spel niet en met een maandelijkse betaling zijn er denk ik maar weinig mensen die dat er voor over hebben.
Is het nog wel de moeite om te kopen nu?

Beroeps brabander

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Vuurvoske schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Is het nog wel de moeite om te kopen nu?
Voor 25 euro voor de PC is het geen slechte deal. Het is ook best een goed spel hoor. Het ziet er geweldig uit en loopt heerlijk. Ik speel het zelf alleen niet zoveel omdat ik het vrij snel saai vind. Weet niet precies waarom dit zo is. Ik speel dan zelf sneller weer BF4 dan dit spel.

• kwdtje
quote:
PilatuS schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Voor 25 euro voor de PC is het geen slechte deal. Het is ook best een goed spel hoor. Het ziet er geweldig uit en loopt heerlijk. Ik speel het zelf alleen niet zoveel omdat ik het vrij snel saai vind. Weet niet precies waarom dit zo is. Ik speel dan zelf sneller weer BF4 dan dit spel.
Via origins is het zelfs maar 20 euro. Nu hopen dat ik de Season pass ergens goedkoop op de kop kan tikken :-)

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01:27
Deze game weer even opgepakt nadat een vriend hem ook gekocht heeft.. Maar wat een kansloos gedoe zeg om in een game te komen als je met een paar mensen in een party zit.. Werkelijk elke keer wordt je in een lege sessie gedropt, ongeacht welke gamemode je ook kiest.. Het werkt pas als je 1 voor 1 dezelfde game probeert te joinen (kost enorm veel tijd om voor elkaar te krijgen).. De matchmaking is dus echt compleet kansloos in deze game als je met meerdere mensen wil spelen, enorme showstopper.. Ik hoop echt dat Battlefield 1 daar straks geen last van heeft en gewoon weer met dedicated servers en een serverlist werkt zoals dat hoort op de PC..

• Sendy
  • Niet online
Dit weekend is er gratis Bespin spelen! En die season pass is nog steeds €50 dus veel plezier!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Moet zeggen dat ik het een leuke game vind, mis nog wel wat sterke wapens en die jetpack moet ik ook snel halen, maar voor de rest vermaak ik mij prima

D3 Profile D3 XP Ladder

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Heb de game gister tegen actieprijs aangeschaft. Tot nu toe redelijk vermakelijk maar toch geen echte Battlefield in een Star Wars jasje helaas.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14:30
Dat zijn ook twee aparte games van elkaar :+
SW Battlefront was vroeger al anders dan alle online shooters maar nu heeft het toevallig alleen dezelfde makers van BF :9

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Vlassie1980
Iemand al wat nieuwe ontwikkelingen gelezen over de nieuwe DLC?

• Dundave1909
De Season pass is nu op PS4 € 29,99 dus dat valt mee. Ik twijfel toch nog aangezien ik niet veel meer speel...de verwachting van death star is wel hoog dus denk dat ik hem dan wel weer op pak.

• Canard
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 13:47
quote:
Dundave1909 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:26:
De Season pass is nu op PS4 € 29,99 dus dat valt mee. Ik twijfel toch nog aangezien ik niet veel meer speel...de verwachting van death star is wel hoog dus denk dat ik hem dan wel weer op pak.
Ik begrijp de Season Pass niet helemaal, is dit een eenmalig aankoop die je altijd kunt blijven gebruiken? En heeft dit zin zonder PS Plus (multiplayer)? Wat krijg je dan extra als je solo speelt? De game modes in single player vind ik vrij beperkt namelijk.

Canard wijzigde deze reactie 14-09-2016 09:54 (5%)

• Dundave1909
quote:
Canard schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:48:
[...]

Ik begrijp de Season Pass niet helemaal, is dit een eenmalig aankoop die je altijd kunt blijven gebruiken? En heeft dit zin zonder PS Plus (multiplayer)? Wat krijg je dan extra als je solo speelt? De game modes in single player vind ik vrij beperkt namelijk.
Nee de season pass is in principe alle DLC die je in 1 keer koopt. Normaal zijn deze 14,99 per stuk (tenminste de laatste 2 waren dat) en je krijgt 2 weken eerder toegang tot de DLC, maar dit is enkel online tot nu toe. Als je van single player houdt, is dit niet jouw game ben ik bang..
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Internet

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True