Jammer, dat azijngezeik weer, vooral met de vergelijking met BF2
Het wordt geeen opvolger!
Ze vergeten gemakshalve hele andere dingen..
Er zijn/komen veel meer dan 8 maps.. Endor alleen al heeft iets van 6 verschillende landtypes.
20/20 boeit niet als de maps hierop zijn aangepast.. Je ziet toch nooit iedereen tegelijkertijd.
Spacebattles kunnen nog komen. Voor het snelheidsgevoel is het sowieso beter als je de grond ziet.
Kan zijn dat ze hiermee gaan wachten op Morpheus/Oculus (Zie Eve:Valkyrie)
Moddable? Staat kruisje, maar hier is nog niets over bekend, dus slaat nergens op. Wat niet is kan altijd komen.
Campaign = kruisje? Ook dit slaat als een lul op een drumstel, Campaigns as we know it nee. Maar hoe ze het gaat doen is nog niet bekend. Maar het wordt zeker net zo goed (van de tweets uitgaan)
Galactic Conquest = kruisje.. So what? Welke gamemodes er wel in zitten weten we nog niet. Dus kans dat er iets beters inzit kan ook.
Instant Action = kruisje. Ook hier nog niet veel over bekend.
Infantry types 2 Heroes? Wie zegt dat? Niets over bekend.
AI in only 1 gamemode? Ook wederom niets over bkend.
Playable Era's? Om te beginnen Classic ja. De nieuwe komen er echter ook aan en wie weet komt er dlc met de prequels. Niets over bekend.
(En persoonlijk geven de echte SW fans geen hol om de prequels, die worden genegeerd, dus ik vind t helemaal top.
Dit is ook de reden waarom ik BF2 geen donder aan vond.
Graphics? Dice BF = fantastisch, BF2 = ruk
First person? Check. BF2 kruisje
Enz enz enz enz enz
Dit plaatje is duidelijk door een BF2 fan gemaakt en slaat kant nog wal. Iedereen focust en schreeuwt moord en brand over wat er niet in zit, terwijl we nog niet eens weten wat er wel in zit.
Dus na de release kom dan nog maar eens terug met het plaatje.
En ja ik ben een fanboy en ja ik maak me 0,0 % druk over of het wel een supergaaf spel wordt, want dat wordt het.
Daar geloof ik heilig in.