Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 15:28
Ik ga deze overslaan als groot Star Wars fan. Ik loop warm voor een Star Wars 1313... Niet voor een Multiplayer shooter. Nooit om gegeven, dus ook onwijs slecht in :D.
Ik had juist gehoopt op een ``vervolg`` van deeltje 2, met een gave campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 13:23

MetalPool

Boe!

Zo,zo free DLC? EA??

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

1 Week eerder dan niet pre order bestellingen. Waar blijf je premium... Oh wacht.. Dat durven ze nu niet te zeggen op dit moment. E3 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Wow...die Ps4 collectible is awsome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Waar blijft de gameplay footage?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ghosty schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:59:
Wow...die Ps4 collectible is awsome!
Mooi ja. Maar ebay materiaal.. 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Is er al iets getoond? Net pas ingehaakt. Balen van de SP en maar 40 spelers... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Nee nog niks....denk echt de laatste 2 minuten van de stream ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Godverdomme wat zijn die mics slecht afgesteld, veel te veel bas bij al die gasten...

E: begrijp ik dit nu goed? Geen gameplay? Eigenlijk niks nieuws?

[ Voor 28% gewijzigd door Thomas op 17-04-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha. Dice troll aan het einde.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/b673987b602048e711074989a03d278c.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oh 5 minuten gameplay op de EA booth... Chill, wat ik ben er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Er wordt wel gameplay getoond, maar niet op de livestream. Kwestie van tijd voordat iemand het op YouTube plaatst.

Wel lame, denk ik het enige waar de meesten benieuwd naar waren. :P

[ Voor 23% gewijzigd door WickedWizard op 17-04-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ok best genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
helaas geen ingame beelden alleen een vocale impressie op beelden van battlefront 2

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
tooter schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:15:
[...]

helaas geen ingame beelden alleen een vocale impressie op beelden van battlefront 2
Klopt, wordt ook meteen aan het begin gezegd: dat hij ze niet mag laten zien.

Voor hen die liever lezen: http://www.ign.com/articl...wars-battlefront-gameplay

[ Voor 17% gewijzigd door WickedWizard op 17-04-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Dat word gewoon YouTube in de gaten houden.Er word vast wel wat gelekt een deze dagen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, wtf.. dit was geen gameplay!!!!! Wel facking vet!!! *O* *O* *O* (en t duurde maar 35 min ipv uur..)

Op t einde zeiden ze dat er 5 min gameplay beneden was.. Benieuwd wanneer dat komt! :9~

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/292n3gy.jpg

Wat wordt de PS4 trouwens enorm gepromoot zeg!? Is dat hun nummer 1 console?

Iemand trouwens gezien dat er een kerel naar voren liep bij de verloting vande PS4's? Met een sticker? Volgens mij was dat Jurian van Tweakers _o-
Dit gaat alleen over de prequels (Ep 1,2 en 3) De originele battles zitten er wel in :)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 17-04-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:21:
Iemand trouwens gezien dat er een kerel naar voren liep bij de verloting vande PS4's? Met een sticker? Volgens mij was dat Jurian van Tweakers _o-
Ja toch?! Ik vond hem ook al op hem lijken haha! Ik zat nog zo van.. huh wat? Maar wist het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:D

Trouwens, wat de 1st en 3rd person betreft.. Zelfs de infantry kan 3rd person.. -O-

Weet niet of ik dat wel zo tof vind, vooral omdat je eigenlijk een soort van voordeel hebt ivm field of view..

Hopen dat ze er ook nadelen aan vast hangen..

Er komt ook een splitscreen mode! *O*

Dat is lang geleden zeg!

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 17-04-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Blij dat het enkel multiplayer is, kunnen ze daar hun volle energie instoppen. de SP van Bf3 en BF4 vond ik ook maar matig (beiden niet eens uitgespeeld) maar snap dat SW fans liever wel een mooie SP campaign hadden gezien. Ik denk echter dat ze dat bewaren voor Visceral want daar is Amy Hennig (Uncharted series) bezig aan een SW game.

40 spelers vind ik ook niet erg eigenlijk, 64 spelers geeft op de PS4 regelmatig flinke framedrops dus als ze hiermee de eye candy en framerate op een goed niveau houden ben ik daar helemaal voor!

Wel in-engine footage dus maar geen live gameplay. Dat wordt wachten tot E3, is ook nog maar 2 maandjes :)

@Leno, Sony zal wel in de buidel gegraaid hebben om de marketing campagne te delen met EA. Ze hebben tenslotte zelf weinig nieuws te bieden waarschijnlijk eind dit jaar, dus lijkt me dit een verstandige zet.

[ Voor 13% gewijzigd door kazuka op 17-04-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
kazuka schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:39:
Wel in-engine footage dus maar geen live gameplay. Dat wordt wachten tot E3, is ook nog maar 2 maandjes :)
Hoop toch wel iets eerder, op dit moment laten ze al gameplay footage zien van 5-7 minuten. http://www.ign.com/articl...wars-battlefront-gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

WickedWizard schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:43:
[...]

Hoop toch wel iets eerder, op dit moment laten ze al gameplay footage zien van 5-7 minuten. http://www.ign.com/articl...wars-battlefront-gameplay
Ik hoop het ook maar goed, als er een NDA op zit zullen we misschien enkel beelden via iemands telefoontje te zien krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm er zijn idd helemaal geen space battles.. zowel geen prequels als originele.. -O-

Misschien dat het later uitkomt, zoals de Air Superiority mode in BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22

spartacusNLD

This is Sparta!!

poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:01:
Hm er zijn idd helemaal geen space battles.. zowel geen prequels als originele.. -O-

Misschien dat het later uitkomt, zoals de Air Superiority mode in BF4?
laten we het hopen, want dit in in battlefront zou toch wel heel tof zijn:

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WickedWizard schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:29:
[...]

Ja toch?! Ik vond hem ook al op hem lijken haha! Ik zat nog zo van.. huh wat? Maar wist het niet zeker.
Ja het was m inderdaad!! :D

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/11lmtd5.png

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 17-04-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:19

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Als we de trailer goed bekijken zien we ook wat ze bedoelen met de link naar The Force Awakens.

Star Destroyer

Op de achtergrond zie je de Star Destroyer neerstorten die we in de teaser van The Force Awakens zien liggen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik dit plaatje goed bekijk realiseer ik me nu pas wat ik in al die jaren zo eng/niet kloppend vond aan face models.. En waardoor er altijd een gevoel bleef van 'hm ergens klopt er iets niet aan dat gezicht' :/

Ze hebben geen onder en boven wimpers!! 8)7

Nu ik eens ga rondneuzen is dat eigenlijk altijd het geval.. Wtf, dat zou toch niet moeilijk moeten zijn?

Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/StarWarsBattlefront/Star%20Wars%20Battlefront%20_4-17_E.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 17-04-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 13:00

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Mijn hele maand december en heel 2016 naar de knoppen..... Alleen maar star wars spelen en kijken :D

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet de tweede helft van November niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ff deze screenshots uit de trailer geplukt!! De eerste echte first person gameplay beelden?? *O*

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/d4l14.png

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/11bi7g4.png

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/iqy55c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-05 18:59
Hier zie ik dan toch wel weer best naar uit! Trailer ziet er fantastisch uit, maar toch benieuwd naar gameplay footage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:28:
Vergeet de tweede helft van November niet :>
Ik wacht altijd eerst op de eerste 'service packs' :)
Scheelt frustraties en 'rage-quits' (maar niet veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

BlaTieBla schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:06:
[...]

Ik wacht altijd eerst op de eerste 'service packs' :)
Scheelt frustraties en 'rage-quits' (maar niet veel).
The force is strong in you, ik kan het niet weerstaan denk ik op release dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:40
Ok, ik ben geen star wars fan maar dit ziet er toch wel uit als een toffe game :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Moeders de vrouw (trekkie) verklaart me al weer voor gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-05 23:12
Moeder de vrouw lacht vooral omdat ik zo hyper ben. 2 trailers van mijn favo film serie en game studio in 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 13:39
Denk het niet Leno, maar geeft micchien toch het idee hoe het vanuit de cockpit uit gaat zien. :) Ben ook erg benieuwd naar de HUD en naar de HUD clutter zoals die in BF4 zit/zat.

Verder: Wie pre-ordered wat en wanneer? Ik wacht even op eventuele fysieke special editions... Ja, voor deze titel gooi ik mijn pre-order en special edition principes even om ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Jeroenimoes schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 00:35:
Verder: Wie pre-ordered wat en wanneer? Ik wacht even op eventuele fysieke special editions... Ja, voor deze titel gooi ik mijn pre-order en special edition principes even om ;)
Same, ben benieuwd naar eventuele speciale edities. Verder weet ik nog niet of ik dit op PC of PS4 wil spelen. Maar weet zeker dat daar nog genoeg over gediscussieerd zal worden wanneer de release nadert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik pre-order een digitale versie met alle dlc erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat dacht ik eerst ook.. Maar toen kwamen de specs van de DLC van de 'deluxe' editite naar buiten.. En die zijn vrij karig..

Ik weet verder niet of er nog een collectors edition Hardcopy komt (met bijv een poppetje of boek oid..)

As you might expect from the Star Wars Battlefront blowout coverage today, the game is up for pre-order right now. I came across something interesting today courtesy of a friend: EA is offering a “deluxe” digital edition of its upcoming multiplayer title.

Included in the “deluxe” edition (you’ll understand the quotes in a moment) are the following items:

DL44 blaster – as made famous by Han Solo
Ion Grenade
Ion Torpedo
Ion Shock (exclusive emote)
Victory (exclusive emote)

The first three items on the list (the blaster, the grenade, and the torpedo) aren’t exclusive. They are listed as “instant access,” indicating that you can unlock them through normal play (confirmed to us by EA).

That leaves two purely cosmetic items separating the standard edition from the “deluxe” version. Instead of simply including these things for pre-orders (as has become common), EA is charging $10 for them.

As someone who has purchased a number of special editions in the past, I can’t help but look at this and shake my head. EA is clearly banking on the power of the Star Wars license to hook gullible fans.

Van Gamer informer

Je kan wel de Force Awakens Map een week eerder spelen.. Nou, daar word ik dan weer niet erg warm van.. (Als het nou een half jaar oid zou zijn..) :/

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 18-04-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik wil een LE met iets tastbaars... Een action figure, boekjes, kaarten, etc. En dan mag die ook 3 tot 4 keer duurder zijn.

Een LE met game-content (only).... kan je niet in de verzamelkast zetten.

Vroegah had je tenminste fatsoenlijke merchandise bij dergelijke releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik zou het raar vinden dat er bij een moderne Star Wars game geen CE zou bestaan met wat fysieke extra's. Fans zijn gek op dat soort dingen! Digital Deluxe is wat EA gebruikt voor een iets uitgebreidere versie van zijn games. Dat hoeft niet te betekenen dat er geen fysieke CE komt.

Ik wacht het wel keurig af of het überhaupt een speelbare game is. Battlefield 4 launch enzo...

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral raar omdat juist StarWars het idee van collectibles/merchandise tot ongekende hoogtes heeft gebracht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-05 12:07
7 maanden voor release en geen gameplay beelden...

Op de een of andere manier ben ik in het afgelopen jaar erg cynisch geworden over steeds dezelfde PR trajecten omtrent games. Ze lieten gisteren wel wat zien, maar we weten nog altijd niet wat voor game het exact gaat worden. Zelfs de pers heeft nog geen gameplay gezien en kreeg (ongetwijfeld) geregisseerde en pre-rendered gameplay footage te zien. Als een gerichte vraag werd gesteld kregen de journalisten een 'no comment'.

Ik vond het panel van gisterenavond echt een beschamende vertoning. Allemaal wollig en vaag gebrabbel zonder daadwerkelijk te bespreken wat de features van de game zullen zijn.
Vervolgens wordt aangekondigd dat de Battle of Jakku een week eerder gespeeld kan worden als je de game pre ordered en hoor je het publiek hierom juichen. Maar dit is toch precies hetzelfde als in iedere Battlefield game?! Als klap op de vuurpijl voegde de host eraan toe: "Poe, ik heb hierna een tukkie nodig om hiervan bij te komen. Dit is amazing!" En ook gelijk beginnen over de instant unlocks in de collectors edition enzo. Ik heb het panel hierop direct afgezet.
Het had gewoon over de game moeten gaan: wat voor modes, de look & feel van de wapens, de mechanics die de gameplay beinvloeden (turrets, voertuigen, etc), de implementatie van de heroes (dit worden volgens mij gewoon kill streak achtige rewards), wat voor maps, welke voertuigen zijn bestuurbaar, wat zijn de victory conditions, een 64 player modus voor op de pc en ga zo maar door! Teveel aandacht voor de verkeerde zaken. Alle betrokkenen houden van Star Wars en alle betrokkenen houden van games, dus laat alsjeblieft gewoon je game zien!!

Ik vond het echt een misselijkmakende vertoning en mijn hype voor de game is enorm ingekakt. Dat kan nooit de bedoeling van de trailer reveal zijn geweest. Voor mij stinkt het zaakje! Eerst zien dan geloven. Hopelijk ben ik te cynisch en wordt het gewoon een vette game.

Ik vind het echt niet normaal dat een developer zeven maanden voor release niet kan laten zien wat voor game het wordt. En dan zijn er mensen die de game toch gelijk pre orderen?! 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Arrahant op 18-04-2015 13:18 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
True that. En tja, welkom bij EA. :)

Iedereen die ook maar een beetje wijs is, gaat deze game niet preorderen voordat er goede reviews op de markt zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik vind het beetje raar dat anderen voor mij willen bepalen wanneer ik een game moet gaan reserveren.
Ook snap ik de commotie niet zo goed over de gameplay beelden. De sw conventie is toch een prachtig moment voor een aankondiging? Daar komt bij dat over anderhalve maand de E3 is.
Logisch is het dan ook dat de info gefaseerd wordt gedeeld.
Tuurlijk wil ik ook meer info, maar zo creëer je een hype. En het is aan jezelf of je hieraan meedoet. Maar laat iedereen dat vooral voor zichzelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mobygo76 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:31:
Ik vind het beetje raar dat anderen voor mij willen bepalen wanneer ik een game moet gaan reserveren.
Ook snap ik de commotie niet zo goed over de gameplay beelden. De sw conventie is toch een prachtig moment voor een aankondiging? Daar komt bij dat over anderhalve maand de E3 is.
Logisch is het dan ook dat de info gefaseerd wordt gedeeld.
Tuurlijk wil ik ook meer info, maar zo creëer je een hype. En het is aan jezelf of je hieraan meedoet. Maar laat iedereen dat vooral voor zichzelf bepalen.
Moet je alleen niet gaan huilen als de game weer onspeelbaar is tijdens launch of je verwachtingen niet uitkomen.

Waar baseer je je eigenlijk op dat je nu al bedrag X voor deze game wilt uitgeven :?
Een mooi gerenderd filmpje terwijl er nog helemaal niks duidelijk is over hoe de game zelf wordt :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Ik vind het eigenlijk wel goed dat er weer eens kritisch gereageerd wordt op iedereen die dit soort games wilt pre-orderen. Al dat pre-orderen met die onzinnige extra's die je dan krijgt doen de game industry nou niet echt goed.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
De gameplay ervaring van eerdere bf's + star wars universe + trailer van gisteren = genoeg voor pre-order.

Natuurlijk had bf4 opstartproblemen, maar ikkon de game altijd vrij behoorlijk spelen.
Het weerhoudt mij niet van een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-05 20:36
Arrahant schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:45:
7 maanden voor release en geen gameplay beelden...

Zelfs de pers heeft nog geen gameplay gezien en kreeg (ongetwijfeld) geregisseerde en pre-rendered gameplay footage te zien.
Geselecteerde pers en bekende Youtubers hebben het spel gewoon gezien hoor, weken geleden in Zweden zelfs al. Zo weten we dat de minimap rond is, dat er geen 3D spotting in het spel zit... etc etc.

Gewoon geduld hebben, komt allemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Precies, is gewoon onderdeel van de marketing campagne. Dat zal ongetwijfeld door de suits van Disney en EA tot in de puntjes zijn georchestreerd. Let wel, deze Star Wars convention was geen game beurs, de doelgroep was veel breder en de teaser van Battlefront was slechts een onderdeel. E3 is waar het voor ons gamers interessant zal worden.

Jurian heeft in de comments op de frontpage al gemeld dat hij gameplay beelden heeft gezien en dat het er goed uitziet maar niet zo goed als de cinematic trailer. JackFrags op Youtube verteld hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
kazuka schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:55:
Precies, is gewoon onderdeel van de marketing campagne. Dat zal ongetwijfeld door de suits van Disney en EA tot in de puntjes zijn georchestreerd. Let wel, deze Star Wars convention was geen game beurs, de doelgroep was veel breder en de teaser van Battlefront was slechts een onderdeel. E3 is waar het voor ons gamers interessant zal worden.

Jurian heeft in de comments op de frontpage al gemeld dat hij gameplay beelden heeft gezien en dat het er goed uitziet maar niet zo goed als de cinematic trailer. JackFrags op Youtube verteld hetzelfde.
Ik vind het jammer dat Dice niet gewoon kan laten zien wat ze hebben gebouwd. Zet 40 pc's neer, laat iedereen een paar potjes spelen, kom met een vette cinematic trailer, enz, enz. Maak het verhaal helder en laat de game zelf tot de mensen spreken.

Ik las net op NeoGAF dat aan het einde van de trailer gesteld wordt dat de trailer 'Frostbite game engine footage representative of Playstation 4. Not actual gameplay' was, terwijl de trailer begint met 'in engine footage'. Dit kan echt van alles betekenen. Er gaan weer een hoop mensen onnodig teleurgesteld worden. Walgelijke praktijken. Het wordt steeds moeilijker om zorgeloos excited te zijn over de aankomst van AAA games.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Bovenalles, digitale 'extra's' zijn nooit exclusief of de moeite niet. Dus daarom zou ik geen digitale SE aanschaffen.... Ik wil ook een fysiek iets, met een action figure, boek, oid.

Verder vind ik die lijst van 'making starwars.net' een beetje contradicteren met wat is aangekondigd. Bijvoorbeeld "The story of Star Wars: Battlefront’s campaign will span pretty much the entire Star Wars saga."; er is gezegd dat er helemaal geen single player verhaallijn in zal zitten, bovendien is er gezegd dat het zich voorlopig beperkt tot de originele trilogie. Vreemde uitspraak dus...

En waanzinnig jammer dat er geen space battles voorzien zijn. Maar goed, dat is natuurlijk ook wel weer een mooi (en potentieel krachtige hype) voor toekomstige DLC ;)
Arrahant schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:21:
[...]

Ik vind het jammer dat Dice niet gewoon kan laten zien wat ze hebben gebouwd. Zet 40 pc's neer, laat iedereen een paar potjes spelen, kom met een vette cinematic trailer, enz, enz. Maak het verhaal helder en laat de game zelf tot de mensen spreken.

Ik las net op NeoGAF dat aan het einde van de trailer gesteld wordt dat de trailer 'Frostbite game engine footage representative of Playstation 4. Not actual gameplay' was, terwijl de trailer begint met 'in engine footage'. Dit kan echt van alles betekenen. Er gaan weer een hoop mensen onnodig teleurgesteld worden. Walgelijke praktijken. Het wordt steeds moeilijker om zorgeloos excited te zijn over de aankomst van AAA games.
Ik denk dat het nog niet zover is, bovendien is dit een typisch psychologisch dingetje om de hype op te bouwen. Vooral nog niet teveel laten zien, gameplay beelden zeer exclusief houden, non-disclosures laten tekenen, mondjesmaat details vrijgeven, etc. Het houd de hype levent, want dan besteden de media er keer op keer aandacht aan.

Verder is het van cinematic trailers bekend dat het niet gaat om daadwerkelijke gameplay beelden. Geloof best dat het gerenderd is in de game engine, waar we weten allemaal wat de PS4 en Frostbite engine kan neerzetten. Wachten is op de eerste gameplay beelden...

[ Voor 48% gewijzigd door Geronimous op 18-04-2015 15:03 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

Wow dat ziet er nog eens mooi uit! ik helemaal blij! Totdat ik ook zag: inengine gameplay. Dat wordt dus weer een stuk minder. Mijn laptop zal het ook niet trekken volgens: http://www.game-debate.co...dition&ram=8&checkSubmit=

Hoop dat er een gratis versie komt. Kan hij toch nog worden uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Nog wat commentaar en ervaringen van LevelCap

- buddy spawn systeem, deel je perks met deze buddy (lijkt op Medal of Honor systeem).
- lighting, special effects en sound design heel erg trouw aan de originele films.
- geen opdringerige UI, kleine radar linksonder, verder wat te verwachten is van een shooter.
- visueel op een nieuw niveau, ondanks dat het er niet zo goed uitziet als in de trailer (anti-aliasing etc), boven BF4 / Crisis, etc.

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 18-04-2015 17:03 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Cool dat LevelCap er al wat over te zeggen heeft. Ik ken deze BF junkie van zijn YouTube videos en hij komt op mij over als iemand waarvan je iets mag aannemen. Als hij zegt: ''visually the game is on a whole other level'' en ''I think this is the next stage in graphical evolution'' dan belooft dat best wel wat. Die trailer en hoe het gemarket wordt, wat boeit het? Niks nieuws onder de zon. We gaan wachten, geld neerleggen en spelen :)

Trouwens die vid loopt niet. Deze wel.

[ Voor 10% gewijzigd door croiky op 18-04-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-05 15:27

beuker19

Killerbeuker is so OP

Anoniem: 177141 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:52:
Wow dat ziet er nog eens mooi uit! ik helemaal blij! Totdat ik ook zag: inengine gameplay. Dat wordt dus weer een stuk minder. Mijn laptop zal het ook niet trekken volgens: http://www.game-debate.co...dition&ram=8&checkSubmit=

Hoop dat er een gratis versie komt. Kan hij toch nog worden uitgeprobeerd
Bedoel je een bèta of een ''gekraakte'' versie want dat 2e lijkt me onwaarschijnlijk voor een online only game.

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 18-04-2015 20:03 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-05 21:20

HaX0r

n00b

In Origin is het te bestellen. Er staat in de beschrijving: Strijd naast je vrienden: online of in offline split-screen coöpmodus.

Omdat helaas de split-screen feature voor PC altijd gewoon genegeerd wordt heb ik helemaal geen hoop dat dit daadwerkelijk in het spel komt. http://www.pcgamer.com/st...yer-count-tops-out-at-40/ hier wordt door DICE producer Craig Mcleod gezegd dat het er ook niet in komt voor de PC.

Kan ik dice aanklagen als ik het nu koop met die beschrijving als split-screen niet in het spel komt? Ik kan er niets over vinden in de verschillende disclaimers en voorwaarden. Of misschien in ieder geval mijn geld terug vragen op het moment dat het uitkomt zodat ik het effectief gratis krijg? Ik ben het echt zat dat ze lazy devven en deze in mijn mening belangrijke feature gewoon ditchen op de PC.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Er staat op de pre-order pagina een ''Great game guarantee'' van Origin. Binnen 24 uur aangeven dat je het niks vindt en je krijgt je geld terug. Had wel 48 uur mogen zijn maar goed..

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
croiky schreef op zondag 19 april 2015 @ 07:28:
Er staat op de pre-order pagina een ''Great game guarantee'' van Origin. Binnen 24 uur aangeven dat je het niks vindt en je krijgt je geld terug. Had wel 48 uur mogen zijn maar goed..

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/buy
Het is toch nooit goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Het kan ook nooit goed zijn want er is altijd wel wat te bakkelijen :) Ik vind het top dat ze dat aanbieden maar een nachtje erop kunnen slapen of je een refund wilt hebben had ik persoonlijk erg prettig gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De tijd om het spel te downloaden en te installeren: 23 uur en 50 minuten.
Tijd tussen opstarten en je eerste stapjes kunnen doen in de SW-wereld: 9 minuten.
M.a.w. Je hebt dan nog 1 minuut om te beslissen of je je geld terug wilt.

Oh ja, tegen de tijd dat je op de website hebt gevonden hoe de RMA procedure werkt: 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Als pre-ordered heb je daar geen last van 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Want dan gaat het downloaden sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Dan kun je preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Dus dan kan je bijv. de week ervoor het spel preloaden, maar dan kan je het nog niet spelen?
Dan heb je dik 23 uur meer tijd om een mening te vormen, maar daar moet ik dan wel de tijd voor hebben (iets met werk enzo :))
Ik haal de fysieke schijf wel. Als het helemaal ruk is (na een week spelen), kan ik altijd de schijf nog verkopen. Blijft de schade enigszins beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Toch grappig dat EA het telkens weer voor elkaar krijgt om hele meutes gamers weer zo gek te krijgen om te pre-orderen. terwijl je er niets (niets noemenswaardigs) voor in retour krijgt..
Na de laatste 3 bf games zouden we allemaal toch beter moeten weten..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tja, je kan beter even wachten inderdaad. Er zijn maar weinig titels die ik pre-order, en EA kennende wacht ik eerst de reviews af (al zijn reviews op grote sites waaronder Tweakers tegenwoordig ook niet te vertrouwen, kijk maar naar de scores voor AC: Unity en Far Cry 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:19

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Meelobee schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:59:
Toch grappig dat EA het telkens weer voor elkaar krijgt om hele meutes gamers weer zo gek te krijgen om te pre-orderen. terwijl je er niets (niets noemenswaardigs) voor in retour krijgt..
Ik vind het grappiger dat zoveel mensen denken dat er bij een pre-order altijd iets extra's moet zitten, iets pre-orderen is niets meer dan vooraf bestellen zodat je het product zo snel mogelijk hebt.
Ik pre-order boeken bij het leven, dat zorgt er voor dat ik ze altijd op verschijningsdatum in huis heb zonder dat ik daar moeite voor hoef te doen. Ik verwacht echt geen cheap ass beeldje bij elk boek dat ik bestel ;)
Met spellen is dat net zo. Leuk als er wat bij zit,maar daar zou het niet om moeten gaan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Spike_wolf schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:15:
[...]

Ik vind het grappiger dat zoveel mensen denken dat er bij een pre-order altijd iets extra's moet zitten, iets pre-orderen is niets meer dan vooraf bestellen zodat je het product zo snel mogelijk hebt.
Ik pre-order boeken bij het leven, dat zorgt er voor dat ik ze altijd op verschijningsdatum in huis heb zonder dat ik daar moeite voor hoef te doen. Ik verwacht echt geen cheap ass beeldje bij elk boek dat ik bestel ;)
Met spellen is dat net zo. Leuk als er wat bij zit,maar daar zou het niet om moeten gaan.
Tegelijkertijd zorg je er ook voor dat de verkoper zijn geld al in een heel vroeg stadium heeft. Eerder dan dat ze hebben laten zien dat het product goed is.

Het beste instrument om verkopers op het spoor te houden lever je daarmee in. Onder de streep is dat niet goed voor gamers. Zeker niet bij notoire wanpresteerders als EA.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Meelobee schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:59:
Ik vind het gekker dat ze pre-orderen terwijl ze alleen een Tech Demo gezien hebben :P.
Laten we hopen dat het niet weer een BF4-style release wordt (bugs/crashes/etc) :X.

Zelf wacht ik nog op daadwerkelijke gameplay en dan nog ga ik hem niet pre-orderen, want Dice/EA vertrouw ik niet meer.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Spike_wolf schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:15:
[...]

Iets extra's bij een pre-order hoeft opzich ook niet, maar waarom zou je dan in godsnaam nu al je centen aan ze geven? Zeker als de inhoud van de game nog amper bekend is. De levertijd is een non argument, tenzij je door middel van een pre-order weken eerder kan spelen. Ik pre-order niets en kan de games die ik wil spelen altijd zonder moeite op release day verkrijgen. Mij bekruipt altijd een beetje het idee dat pre-orders ontwikkelaars lui maakt, ze hebben de centen al binnen, dus waarom nog moeite doen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik kan de game pas een paar week voor release preloaden op de xbox one. Voor de rente die ik in deze weken misloop hoef ik het niet te laten.
Verder staan mijn argumenten hierboven wel beschreven waarom ik de game koop.
Ik denk dat ea met hardline en dragon age een hoop heeft goed gemaakt als het gaat om games draaien op de frostbite Engine bij releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Super hyped. Mensen die gameplay beelden hebben gezien op de beurs geven aan dat de gameplay niet zo mooi is als in de trailer, maar zeker in de buurt komt. Sowieso, ik ben al lang blij dat er weer eens een Star Wars game voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf, de ATAT's lopen op rails.. zoals de bombers in BF4.. :(

Ik mag toch echt hopen dat we die toch wel ergens inde toekomst een keer kunnen gaan besturen??!?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/mmv7dd.png

En verder nog wat info..

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/xauv74.png

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 20-04-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-04 15:58
poor Leno schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:53:
Wtf, de ATAT's lopen op rails.. zoals de bombers in BF4.. :(

Ik mag toch echt hopen dat we die toch wel ergens inde toekomst een keer kunnen gaan besturen??!?

[afbeelding]
Dat word de vaste route boobytrappen of spammen vanuit de lucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar serieus wtf.. Ik had me juist zooo verheugd op een ATAT besturen :( -O-

Ik mag echt hopen dat de AT-ST's wel te besturen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik snap het wel een beetje op Endor, maar op Hoth leek het me toch wel tof om zelf te rijden. Met de speeders op Endor zal het ook wel zoiets zijn ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

poor Leno schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:59:
Maar serieus wtf.. Ik had me juist zooo verheugd op een ATAT besturen :( -O-

Ik mag echt hopen dat de AT-ST's wel te besturen zijn :/
Multi crew AT-AT zou wel episch geweest zijn. Ik denk dat de maps te klein zijn voor volledige AT-AT vrijheid en zijn het nu slechts pure pressure units (walker assault klinkt ook als aanvallers vs verdedigers)?

Straks is de Millennium Falcon ook slechts een bomb/strafe run gimmick. :'(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Russian Badger over Battlefront :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

mobygo76 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:23:
Ik snap het wel een beetje op Endor, maar op Hoth leek het me toch wel tof om zelf te rijden. Met de speeders op Endor zal het ook wel zoiets zijn ben ik bang.
Toen ze die AT-AT lieten zien had ik al een beetje de gedachte dat dit de AC-130 Gunship variant van Battlefront zou worden. Dat ding is ook zo lomp groot dat het me moeilijk lijkt zoiets te balansen in een map.

Die speeders verwacht ik overigens wel gewoon bestuurbaar. Ze hebben daar in Battlefield wel de nodige ervaring mee intussen (jetski's, sneeuwscooters, zwevende tanks).

Sowieso ben ik wel benieuwd in hoeverre dingen zullen lijken op Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Waarom zou je een zwarte geen paarse light saber mogen geven? Mis ik hier een racistische grap?

(gaat om een uitspraak in de video hierboven)

[ Voor 20% gewijzigd door SN4K3 op 21-04-2015 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitscreen!!

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/ng3mdj.png

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 21-04-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Bron?

zie er goed uit! kan niet wachten op de actual bewegende beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28912

Tja, Die AT-AT's op een rails is inderdaad een enorme domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Splitscreen ziet het er echt goed uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik geplukt uit de eerste dev's diary :)
(maar er bleken al screens van gemaakt te zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 16:14
is het ook al bevestigd dat er splitscreen in zit? screenshotje van ontwikkelvideo zegt natuurlijk niet zo veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
HaX0r schreef op zondag 19 april 2015 @ 05:42:
Omdat helaas de split-screen feature voor PC altijd gewoon genegeerd wordt heb ik helemaal geen hoop dat dit daadwerkelijk in het spel komt. http://www.pcgamer.com/st...yer-count-tops-out-at-40/ hier wordt door DICE producer Craig Mcleod gezegd dat het er ook niet in komt voor de PC.
Zo kansloos, in een tijd waar bijna alle hardcore gamers die ik ken wel een dual monitor setup hebben, of even hun tv erbij er aan hangen, en extra controllers aan hun pc hebben..

Het zou zo perfect zijn. Ik achter mijn PC player 1, een maat op de bank voor de tv met controller in de pc, player 2.. Maar helaas.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Daar heb je op de console en op je TV DUAL play voor. Ik iig wel :) Erg coole feature!

https://www.youtube.com/watch?v=bbRG-KfWyVc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
hexta schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:39:
[...]

Zo kansloos, in een tijd waar bijna alle hardcore gamers die ik ken wel een dual monitor setup hebben, of even hun tv erbij er aan hangen, en extra controllers aan hun pc hebben..

Het zou zo perfect zijn. Ik achter mijn PC player 1, een maat op de bank voor de tv met controller in de pc, player 2.. Maar helaas.
Ben heel erg benieuwd wat je systeem eisen dan worden als het spel in principe 2 maal op hetzelfde systeem moet draaien =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ik had een "hardcore" 64 of 128 spelers modus toegevoegd waarmee de enthousiastelingen helemaal los konden gaan. Met squads en een commander, multi-crew AT-AT's, een aantal spelers als dedicated piloten (ook voor bombing runs), destructability zoals in BF4, de optie om heroes uit te zetten, enz.
Zou geweldig materiaal voor clanwars zijn. Desnoods alleen in dedicated servers...

Met daarnaast uiteraard de reguliere 20vs20 modus die je via reguliere matchmaking bereikt en waar het gros van het publiek genoeg aan heeft voor een paar rondjes fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
TimoVeld schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:12:
[...]

Ben heel erg benieuwd wat je systeem eisen dan worden als het spel in principe 2 maal op hetzelfde systeem moet draaien =)
Goede vraag, en moet toegeven dat ik daar niet over na heb gedacht :X
Maar op een beest van een pC wat de meesten hier ongetwijfeld thuis hebben staan zal het op lage settings geen probleem mogen zijn toch? ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 11-05 11:17
Ik was eerst best gehypt, maar als ik nu lees wat er allemaal niet komt (geen 64 players, geen spacebattles, maar 4+1 planeten) baal ik toch wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Basekid schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:29:
Ik was eerst best gehypt, maar als ik nu lees wat er allemaal niet komt (geen 64 players, geen spacebattles, maar 4+1 planeten) baal ik toch wel redelijk
Tsja het blijft EA he.
Spacebattles zullen ongetwijfeld als DLC beschikbaar komen $$ =(.

4+1 planeten hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er maar 5 maps zijn, meerdere maps per planeet is prima mogelijk.

Geen 64 players hoor ik nu pas voor het eerst. Is dat voor alle platformen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Ik hoor in dat filmpje hier boven 40 players.. en zoals altijd word "authenticity" weer rondgestrooid in de Dice filmpjes..
Waar hebben we dat vaker gehoord? ;)

Ook leuk:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t34.0-12/11169033_1568639486720008_1714261952_n.jpg?oh=cf7c85841bd7bbe945194d2b39c1c331&oe=55396AE5&__gda__=1429823886_9ca32311240735875bfdb5fb894423cb

[ Voor 42% gewijzigd door unfor op 22-04-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ik las net op de officiele website over een klein detail heen. Maak je borst maar al nat:

In de EU kunnen we pas 2 dagen later spelen, vanaf 19 november... :(
Star Wars™ Battlefront™ releases on November 17 in North America and starting November 19 in Europe for the PlayStation 4, Xbox One and on Origin for PC.

[ Voor 35% gewijzigd door Geronimous op 22-04-2015 15:51 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zeker een spel waar ik naar uit kijk. Altijd zo jammer dat je zo moet wachten. Ik vind de graphics wel top. Benieuwd of het eindresultaat ook zo blijft.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, dat azijngezeik weer, vooral met de vergelijking met BF2 :/

Het wordt geeen opvolger!

Ze vergeten gemakshalve hele andere dingen..

Er zijn/komen veel meer dan 8 maps.. Endor alleen al heeft iets van 6 verschillende landtypes.

20/20 boeit niet als de maps hierop zijn aangepast.. Je ziet toch nooit iedereen tegelijkertijd.

Spacebattles kunnen nog komen. Voor het snelheidsgevoel is het sowieso beter als je de grond ziet.
Kan zijn dat ze hiermee gaan wachten op Morpheus/Oculus (Zie Eve:Valkyrie)

Moddable? Staat kruisje, maar hier is nog niets over bekend, dus slaat nergens op. Wat niet is kan altijd komen.

Campaign = kruisje? Ook dit slaat als een lul op een drumstel, Campaigns as we know it nee. Maar hoe ze het gaat doen is nog niet bekend. Maar het wordt zeker net zo goed (van de tweets uitgaan)

Galactic Conquest = kruisje.. So what? Welke gamemodes er wel in zitten weten we nog niet. Dus kans dat er iets beters inzit kan ook.

Instant Action = kruisje. Ook hier nog niet veel over bekend.

Infantry types 2 Heroes? Wie zegt dat? Niets over bekend.

AI in only 1 gamemode? Ook wederom niets over bkend.

Playable Era's? Om te beginnen Classic ja. De nieuwe komen er echter ook aan en wie weet komt er dlc met de prequels. Niets over bekend.
(En persoonlijk geven de echte SW fans geen hol om de prequels, die worden genegeerd, dus ik vind t helemaal top.
Dit is ook de reden waarom ik BF2 geen donder aan vond.

Graphics? Dice BF = fantastisch, BF2 = ruk
First person? Check. BF2 kruisje
Enz enz enz enz enz

Dit plaatje is duidelijk door een BF2 fan gemaakt en slaat kant nog wal. Iedereen focust en schreeuwt moord en brand over wat er niet in zit, terwijl we nog niet eens weten wat er wel in zit. |:(

Dus na de release kom dan nog maar eens terug met het plaatje.

En ja ik ben een fanboy en ja ik maak me 0,0 % druk over of het wel een supergaaf spel wordt, want dat wordt het.
Daar geloof ik heilig in. O-)
Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet