Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 22:42
unfor schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:05:
Ik hoor in dat filmpje hier boven 40 players.. en zoals altijd word "authenticity" weer rondgestrooid in de Dice filmpjes..
Waar hebben we dat vaker gehoord? ;)

Ook leuk:
[afbeelding]
Pijnlijk en akelig herkenbaar na BF3 en BF4. Ik kreeg zelf echt weer zin in een nieuwe Battlefront, maar hoe harder ze de hypetrain aanzwengelen, hoe angstiger ik wordt. Veel meer dan mooie graphics hebben we eigenlijk nog niet gezien en rond gameplay/functionaliteit is het akelig stil. Dat laatste is niet bepaald een goed teken gebleken de afgelopen jaren.

Het lijkt toch al weer de one-map-fits-all gamemodes te gaan worden, wat echt niet heeft gewerkt in BF3, BF4 of BFH, maarja misschien is vier keer scheepsrecht......?

Ik hou ook m'n hart vast voor de features die ze nog aan gaan kondigen zoals Battlelution, supression, on-rails set pieces, 50 explosive weapons, 30 granatens, de commander en natuurlijk de pareltjes van de Frosbite engine zoals de netcode, phantom reloads etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42
Arrahant schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:21:
[...]

Ik las net op NeoGAF dat aan het einde van de trailer gesteld wordt dat de trailer 'Frostbite game engine footage representative of Playstation 4. Not actual gameplay' was, terwijl de trailer begint met 'in engine footage'. Dit kan echt van alles betekenen.
Het betekend niks anders date de game is gerenderd met Frostbite engine met de hoogst mogelijke instellingen, waarschijnlijk niet eens real time.
Wellicht zijn er nog een paar after effects opgezet, vooral met geluid.
poor Leno schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:53:
Wtf, de ATAT's lopen op rails.. zoals de bombers in BF4.. :(
Ow dat is echt jammer.
Hoopte op een mooie multi/samenwerking mode te zien met de AT-AT en dergelijke.
Lekker met z'n 3en in z'n AT-AT. Gunner, Spotter/Commander, driver

Vooral jammer dat er geen spacebattles zijn.
Moet toch niet zo moeilijk zijn om een stuk zwarte ruimte te creëren met Titan-mode(BF2142)?
unfor schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:05:
Ik hoor in dat filmpje hier boven 40 players.. en zoals altijd word "authenticity" weer rondgestrooid in de Dice filmpjes..
Waar hebben we dat vaker gehoord? ;)

Ook leuk:
[afbeelding]
Mooie opsomming
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:18:
[...]

Pijnlijk en akelig herkenbaar na BF3 en BF4. Ik kreeg zelf echt weer zin in een nieuwe Battlefront, maar hoe harder ze de hypetrain aanzwengelen, hoe angstiger ik wordt. Veel meer dan mooie graphics hebben we eigenlijk nog niet gezien en rond gameplay/functionaliteit is het akelig stil. Dat laatste is niet bepaald een goed teken gebleken de afgelopen jaren.

Het lijkt toch al weer de one-map-fits-all gamemodes te gaan worden, wat echt niet heeft gewerkt in BF3, BF4 of BFH, maarja misschien is vier keer scheepsrecht......?

Ik hou ook m'n hart vast voor de features die ze nog aan gaan kondigen zoals Battlelution, supression, on-rails set pieces, 50 explosive weapons, 30 granatens, de commander en natuurlijk de pareltjes van de Frosbite engine zoals de netcode, phantom reloads etc.
Wat je schrijft kan ik me heel goed in vinden.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16
Laten we eerst even wachten op het eindresultaat voor we alles gaan afschieten.
Persoonlijk vind ik dat Dice de beste fps ervaring brengt met hun games. Daarom heb ik er alle vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-07 17:38

HaX0r

n00b

hexta schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:27:
[...]

Goede vraag, en moet toegeven dat ik daar niet over na heb gedacht :X
Maar op een beest van een pC wat de meesten hier ongetwijfeld thuis hebben staan zal het op lage settings geen probleem mogen zijn toch? ;)
Het moet uberhaupt geen probleem zijn, de CPU tasks blijven grotendeels gelijk, en er wordt 2x de helft van je resolutie gerendered. Als je dit goed ontwikkeld moet het niet heel veel meer belastend zijn voor je systeem dan het beeld voor 1 speler renderen.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

poor Leno schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:50:
Jammer, dat azijngezeik weer, vooral met de vergelijking met BF2 :/

Het wordt geeen opvolger!

Ze vergeten gemakshalve hele andere dingen..

Er zijn/komen veel meer dan 8 maps.. Endor alleen al heeft iets van 6 verschillende landtypes.

20/20 boeit niet als de maps hierop zijn aangepast.. Je ziet toch nooit iedereen tegelijkertijd.

Spacebattles kunnen nog komen. Voor het snelheidsgevoel is het sowieso beter als je de grond ziet.
Kan zijn dat ze hiermee gaan wachten op Morpheus/Oculus (Zie Eve:Valkyrie)

Moddable? Staat kruisje, maar hier is nog niets over bekend, dus slaat nergens op. Wat niet is kan altijd komen.

Campaign = kruisje? Ook dit slaat als een lul op een drumstel, Campaigns as we know it nee. Maar hoe ze het gaat doen is nog niet bekend. Maar het wordt zeker net zo goed (van de tweets uitgaan)

Galactic Conquest = kruisje.. So what? Welke gamemodes er wel in zitten weten we nog niet. Dus kans dat er iets beters inzit kan ook.

Instant Action = kruisje. Ook hier nog niet veel over bekend.

Infantry types 2 Heroes? Wie zegt dat? Niets over bekend.

AI in only 1 gamemode? Ook wederom niets over bkend.

Playable Era's? Om te beginnen Classic ja. De nieuwe komen er echter ook aan en wie weet komt er dlc met de prequels. Niets over bekend.
(En persoonlijk geven de echte SW fans geen hol om de prequels, die worden genegeerd, dus ik vind t helemaal top.
Dit is ook de reden waarom ik BF2 geen donder aan vond.

Graphics? Dice BF = fantastisch, BF2 = ruk
First person? Check. BF2 kruisje
Enz enz enz enz enz

Dit plaatje is duidelijk door een BF2 fan gemaakt en slaat kant nog wal. Iedereen focust en schreeuwt moord en brand over wat er niet in zit, terwijl we nog niet eens weten wat er wel in zit. |:(

Dus na de release kom dan nog maar eens terug met het plaatje.

En ja ik ben een fanboy en ja ik maak me 0,0 % druk over of het wel een supergaaf spel wordt, want dat wordt het.
Daar geloof ik heilig in. O-)
toon volledige bericht
De spacebattles komen ongetwijfeld halfbakken uitgewerkt in een DLC. Maar mods kan je denk ik wel vergeten, geen enkele recente EA game is moddable.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
mobygo76 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:16:
Laten we eerst even wachten op het eindresultaat voor we alles gaan afschieten.
Dit is zo ongeveer het belangrijkste wat tot nog toe is gezegd en waarschijnlijk zal worden gezegd in deze draad.

Afbeeldingslocatie: http://charts.stocktwits.com/production/original_24086599.jpg?1403639573
Afbeeldingslocatie: http://charts.stocktwits.com/production/original_24086599.jpg?1403639573

[ Voor 23% gewijzigd door croiky op 23-04-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
croiky schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:04:
[...]

Dit is zo ongeveer het belangrijkste wat tot nog toe is gezegd is en wat waarschijnlijk zal worden gezegd in deze draad.

[afbeelding]
[afbeelding]
Het tegenovergestelde is echter ook waar. Laten we even wachten voordat we het de hemel in prijzen en alvast een pre-order plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Ben ik met je eens. Even zinloos wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-07 01:00
Ach een beetje nuchterheid en de roze bril half op je neus kom je al een heel eind.

Premium pakket om de gamers uit elkaar te rukken.
Vage hit detectie.
En alle potentiële problemen worden na een half jaar wel een keer opgelost.
Dice samen met EA is a match made in hell.
Mod support ? Hahahaha grapjas.

Maar wtf joh tis starwars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
croiky schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:04:
[...]

Dit is zo ongeveer het belangrijkste wat tot nog toe is gezegd en waarschijnlijk zal worden gezegd in deze draad.
Ik zeg dit vooral omdat het hier soms zo negatief is, lijkt soms wel de muppets show.
Afbeeldingslocatie: https://coedmagazine.files.wordpress.com/2011/05/muppets-buffalo-sabres-statler-and-waldorf.jpg?w=400&h=308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294799

Star wars zonder star wars, wtf? Veel features weggelaten zodat ze het later kunnen verkopen als DLC zoveel is duidelijk. Begin maar al een nier te verkopen zodat je, buiten het spel (al dan niet deluxe editie), je ook nog eens 120 € aan DLC kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
Anoniem: 294799 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:45:
Star wars zonder star wars, wtf? Veel features weggelaten zodat ze het later kunnen verkopen als DLC zoveel is duidelijk. Begin maar al een nier te verkopen zodat je, buiten het spel (al dan niet deluxe editie), je ook nog eens 120 € aan DLC kan kopen.
Waar baseer je dit op? Star wars zonder star wars? Waar heb je het over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

SCIxX schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:35:
[...]

Waar baseer je dit op? Star wars zonder star wars? Waar heb je het over...
Star Wars vertaald: gevecht tussen de sterren. Niet in Battlefront dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294799

Anoniem: 177141 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:27:
[...]

Star Wars vertaald: gevecht tussen de sterren. Niet in Battlefront dus
Klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nja technisch gezien zouden de sterren dan zelf in gevecht met elkaar moeten zijn ;)

Maar ik verwacht dat space battles gewoon komen, zoals air superiority ook later kwam voor BF4 :)

(En stiekum verwacht ik die bij de release van Morpheus/Oculus, zoals Eve: Valkyrie *O*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52
Ik ben wel erg benieuwd naar deze game (want Star Wars), maar ik verwacht dat er bij release sowieso te veel gaat ontbreken wat serieus een doodzonde zou zijn. Het is nog even afwachten en zien, maar ik ben niet echt optimistisch. Ik deel de mening van Angry Joe bij de reveal impressions eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weer spot on video van Chris:

YouTube: Star Wars Battlefront: The Fans Strike Back

Heel benieuwd hoe deze game gaat uitpakken...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Help!!!! schreef op maandag 27 april 2015 @ 11:54:
Weer spot on video van Chris:

YouTube: Star Wars Battlefront: The Fans Strike Back

Heel benieuwd hoe deze game gaat uitpakken...
Ik moet hem toch wel vaak gelijk geven, hij onderbouwt zijn uitspraken altijd uitgebreid.

Ik maak me toch wel een klein beetje zorgen, om de redenen die Chris aangeeft. Het gaat EA niet om de core gamers, maar om een zo breed mogelijk publiek. Ze zetten franchises in die een grote schare fans hebben aangetrokken, en proberen dat dan weer te her-vormen zodat nog meer casual gamers het aanspreekt en ze zo meer winst kunnen maken.

Het vreemde is dat ze dat met Star Wars zowieso al hebben. Waarom dan toch vreemde beslissingen maken, zoals geen ruitmegevechten en weer zo'n AC130 AT-AT... Ook Battlefield lijkt meer en meer op CoD, ik heb het zelf ook al eerder opgemerkt.

Laten we zeggen dat ik heeeeel erg benieuwd ben anar de ingame beelden, de daadwerkelijke gameplay en features... Ik wacht in spanning af.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

De interesse is gewekt voor de game. Ik ben wel benieuwd naar de eerste echte gameplaybeelden, die waarschijnlijk dan wel op de E3 getoond zullen worden. Wat we tot nu toe gezien hebben, gaf me nog geen echte indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 08:52
poor Leno schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:24:
Nja technisch gezien zouden de sterren dan zelf in gevecht met elkaar moeten zijn ;)

Maar ik verwacht dat space battles gewoon komen, zoals air superiority ook later kwam voor BF4 :)

(En stiekum verwacht ik die bij de release van Morpheus/Oculus, zoals Eve: Valkyrie *O*)
Maar speelt Air Superiority zich niet af op dezelfde maps in BF? Voor space battles zouden een aantal separate maps gebouwd moeten worden. Ze horen immers in space thuis, en niet simpelweg in de lucht boven de normale maps. Ik zie dat niet zo gauw gebeuren als dlc op deze game. Een Battlefront variant van air superiority is heel wat waarschijnlijker, daar ze dezelfde maps kunnen gebruiken. Dan heb je in ieder geval dogfights boven land, maar dat is uiteraard niet zoals het hoort te zijn.

Ik blijf het vreemd vinden dat 20 vs 20 wordt opgelegd en 32 vs 32 (of meer) niet als optie wordt ingebouwd. Desnoods alleen in de pc-versie. Ik kon 64 vs 64 in BF 2142 persoonlijk wel waarderen eerlijk gezegd. Wat kan het voor kwaad om het als optie - niet te vinden via reguliere matchmaking - in te bouwen? Met multicrew vehicles zoals de AT-AT, een commander, squads, designated heroes... Ik zou erg graag een clan joinen voor 64 vs 64 clanwars in dit universum!!

Maar goed, wellicht dat Battlefront II wel in alle opzichten een vooruitgang zal zijn! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Arrahant op 28-04-2015 12:55 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Laatst online: 03-07 16:31
Sta er steeds meer van te kijken hoeveel gamers liever het spel niet spelen, maar wel kopen en vervolgens keihard gaan zeuren dat ze het niet leuk vinden.

Blijf dan lekker weg :)

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Thomderanged schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:48:
Sta er steeds meer van te kijken hoeveel gamers liever het spel niet spelen, maar wel kopen en vervolgens keihard gaan zeuren dat ze het niet leuk vinden.

Blijf dan lekker weg :)
Dat gebeurd na een maand of 2 na release vanzelf wel als het weer een EA/Dice melk koe blijkt te zijn zonder inhoud en zelfs de hardnekkige fans zwaar zijn teleurgesteld. Potje bf3/4/hardline iemand ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Laatst online: 03-07 16:31
MaXeRs schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:15:
[...]

Dat gebeurd na een maand of 2 na release vanzelf wel als het weer een EA/Dice melk koe blijkt te zijn zonder inhoud en zelfs de hardnekkige fans zwaar zijn teleurgesteld. Potje bf3/4/hardline iemand ? :O
Persoonlijk heb ik battlefield 3 en 4 helemaal niet als "melkkoe" gezien.
Beide games speel ik nu al jaren met veel plezier. Tuurlijk zijn er een paar issues geweest, maar claims die het spel "onspeelbaar" maken heb ik net iets te vaak langs zien komen. Ik denk dat voornamelijk mensen graag het spel de schuld geven als ze slechte scores halen :+

Maar ach, blijkbaar gaat het tegenwoordig meer om het zeiken wat er niet goed is, in plaats van te kijken naar wat er wél leuk is in games.

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
◀Star Wars Battlefront II - Happy Star Wars Day!: https://youtu.be/dBRxM1aVGsg

Weer een realistische kijk op wat er komen gaat van een Starwars/Battlefront 2 fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ben dat soort voorbeschouwingen nu wel zat :) Ik wil verdoemme ingame gameplay beelden zien. Basta!

Details toegevoegd aan de startpost:

• De campagne / single-player heet Missions, en zal solo (SP) of in co-op te spelen zijn. Co-op via internet of lokaal via split-screen.
• Console framerate komt op 60 fps te liggen.
• De vanilla game komt met 12 multiplayer maps.

http://starwars.ea.com/st...for-star-wars-battlefront

Afbeeldingslocatie: http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/news-images/content/starwars-ea-com/en_US/starwars/battlefront/news-articles/creating-the-planet-sullust-for-star-wars-battlefront/jcr:content/featuredImage.img.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 06-05-2015 01:25 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 15:41

KipCurreh

Nightcrawler

Lees hier net dat er geen ironsights zullen zijn, dus geen ADS...

Hoe meer ik erover lees, hoe minder enthousiast ik word... :s

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Geen ADS?!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-07 15:28
KipCurreh schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:37:
Lees hier net dat er geen ironsights zullen zijn, dus geen ADS...

Hoe meer ik erover lees, hoe minder enthousiast ik word... :s
een bron is misschien wel handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:28

Gundogan

Rip and tear, until it is done

http://www.gamesradar.com...attlefront-no-ironsights/

Wel mooi eigenlijk. Oldskool en een beetje meer snelheid erin. Tenzij ze natuurlijk weer tientallen sights erin doen die je moet gebruiken voor een beetje accurate schoten.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh nee! Paniek paniek!! Kutspel kutspel!!! Ik ga m niet kopen hoor! Echt niet, wat een kutspel!!!
Dit wordt helemaal niets!!! EA gaat t verkloten!! !Melkkoe!! Ze kunnen helemaal niets!!! Prutsers Kutspel!! Ik wil Battlefront 2!!! Geen ADS en spacebattles, oh nee helemaal verkloot, het is geen StarWars meer!!! Kutspel ik ga m niet kopen hoor!!!111one

|:( |:( |:(

*zucht*

Leno heeft er nog steeds 200% vertrouwen in, dat dit de allerbeste en allermooiste (SW) game ever wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Volgens mij vindt een aantal mensen het gewoon jammer dat er geen ADS in zit, verder niets.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
poor Leno schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:59:
Oh nee! Paniek paniek!! Kutspel kutspel!!! Ik ga m niet kopen hoor! Echt niet, wat een kutspel!!!
Dit wordt helemaal niets!!! EA gaat t verkloten!! !Melkkoe!! Ze kunnen helemaal niets!!! Prutsers Kutspel!! Ik wil Battlefront 2!!! Geen ADS en spacebattles, oh nee helemaal verkloot, het is geen StarWars meer!!! Kutspel ik ga m niet kopen hoor!!!111one

*zucht*

Leno heeft er nog steeds 200% vertrouwen in, dat dit de allerbeste en allermooiste (SW) game ever wordt.
lol, DICE en EA langer kennende als vandaag zullen ze wel ergens in de game een fantastische blunder maken. Want Starwars is Starwars, doe daar iets verkeerd en je hebt de hele community achter je aan zitten.... Maar dat achterwege gelaten, ik ben ook zeker van plan de game aan te schaffen, zal wel goede game worden, dat weet ik wel zeker =P

Dat van geen ADS is inderdaad jammer, maar gezien niemand het zal hebben maakt het uiteindelijk geen zak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07 12:26
lordprimoz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:22:
[...]

lol, DICE en EA langer kennende als vandaag zullen ze wel ergens in de game een fantastische blunder maken. Want Starwars is Starwars, doe daar iets verkeerd en je hebt de hele community achter je aan zitten.... Maar dat achterwege gelaten, ik ben ook zeker van plan de game aan te schaffen, zal wel goede game worden, dat weet ik wel zeker =P

Dat van geen ADS is inderdaad jammer, maar gezien niemand het zal hebben maakt het uiteindelijk geen zak uit.
Er zit gewoon ADS in het spel; als je een scope op je blaster hebt dan heb je ADS, het werkt alleen niet bij ironsights (oftewel, wapens zonder scopes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SavageBrother schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:18:
Volgens mij vindt een aantal mensen het gewoon jammer dat er geen ADS in zit, verder niets.
Tuurlijk, daar heb ik niet over.. Het gaat gewoon om het hele schtijterige gezeik van te voren van de 'community' :F

Laten we nou gewoon wachten en we zullen het vanzelf wel zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
poor Leno schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:28:
[...]

Tuurlijk, daar heb ik niet over.. Het gaat gewoon om het hele schtijterige gezeik van te voren van de 'community' :F

Laten we nou gewoon wachten en we zullen het vanzelf wel zien..
Dat "schijterige" gezeik wordt veroorzaakt door EA zelf; mensen geven nu een mening op basis van het beetje informatie dat uitlekt van EA. Daar is niets schijterigs aan, dat is gewoon menselijk. Als EA gewoon duidelijk en transparant is dan hoeven mensen zelf niet het "onbekende" in te vullen met speculaties en roddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat is niet meer menselijk, dat is gewoon verwende gejenk..

Ok ze hebben het mss niet handig gedaan, so what.. Maar ja dat is natuurlijk de internet generatie die vindt dat ze alles maar meteen mag roepen onder het mom van laffe anonimiteit..

Er komen zelfs doodsbedreigingen naar EA/Dice vanwege dit geneuzel.. echt serieus WTF??

Laten we het gewoon ff aankijken, dan kunnen we daarna nog genoeg zeiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
poor Leno schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:41:
Nee dat is niet meer menselijk, dat is gewoon verwende gejenk..
Dan had EA minder moeten teasen en met meer feiten/features moeten komen.
Ok ze hebben het mss niet handig gedaan, so what.. Maar ja dat is natuurlijk de internet generatie die vindt dat ze alles maar meteen mag roepen onder het mom van laffe anonimiteit..
"de internet generatie", hahaha, je weet dat je heel oud klinkt Mike? :P

Die internet generatie kan iets breken of maken, dus misschien is het handig als ze zorgen dat die zo min mogelijk kunnen zeiken. Dezelfde generatie heeft ervoor gezorgd dat EA veel beter met BF4 omgaat nu; zonder al die zeikerds zaten we allemaal nog steeds met een brakke BF4 game te spelen.
Er komen zelfs dodsbedreigingen naarEA/Dice vanwege dit geneuzel.. echt serieus WTF??
Dat is wel oprecht kansloos. Wat denken die mensen dan wel niet, dat DICE iets gaat aanpassen omdat ze bedreigt worden?
Laten we het gewoon ff aankijken, dan kunnen we daarna nog genoeg zeiken ;)
Nee, laten wel allemaal NIET pre-orderen totdat het helemaal duidelijk is hoe de game eruit ziet en hoe het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de E3 weten we meer.. Dat van het Celebration Event was een extraatje.. dat is geen gamebeurs :)

(En ja ik ben oud ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 15:41

KipCurreh

Nightcrawler

Alvast mijn excuses om een beetje paniek te zaaien zonder een bron te vermelden, maar ik zie dat dit ondertussen al reeds gebeurd is :)

Ik zeg ook niet dat het hiermee direct een mindere game gaat worden, persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat ze dit beslist hebben, afgaande op de evolutie van shooters in het algemeen...

Enemy territory of de originele battlefronts hadden dit ook niet, maar waren wel geweldige games btw... maar dan spreken we van begin jaren 2000...
Mij komt het persoonlijk over als een stap terugwaarts, maar wie ben ik :)
"There are no ironsights in Star Wars, on the ordinary blasters," Bach said. "You have scopes on some rifles, but there are no ironsights."
Is ook nog wel best vaag omschreven, dus of dit enkel gaat om sidearms zonder ADS, of dat enkel bv sniper rifles een scope hebben, enz....

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
[b]KipCurreh schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:37:
Is ook nog wel best vaag omschreven, dus of dit enkel gaat om sidearms zonder ADS, of dat enkel bv sniper rifles een scope hebben, enz....
Nogmaals, zoals ik hierboven zei: als d'r een scope op je wapen zit dan heb je ADS, niets aan de hand mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Toch, Leno, moet je oook een beetje van dat "fanboy" geneuzel af :) Waar anderen van veel enthousiasme en de nodige scepsis (die gezien EA en DICE's manier van doen best terecht zijn), steeds maar meer dingen horen die in hun ogen tegen (kunnen) vallen, blijf jij wel erg verdedigend :) Das ook prima, maar je moet 1 ding toegeven:

We horen alleen maar wat er NIET in zit, wat voor beperkingen er zullen zijn, etc. Ik vind het niet gek dat er zoveel negatieve reacties komen: Met heel veel bombarie en 'mystiek' kondigen ze een game aan. Men ontwikkeld daarbij een boel verwachtingen. Battlefield is tot dusver DICE's paradepaardje. Wat men (en ikzelf) had verwacht was meer een Battlefieldgame, maar dan in het Star Wars universum. Gezien de mogelijkheden van de Frostbite engine zag ik de gameplay al helemaal voor me: Epische spacebattles en gevechten op de bekende planeten, mat de wapens en sfeer van Star Wars (originele trilogie!), maar met de pracht en praal, de soundsdesign, de gameplay, animaties en het systeem van Battlefield.

Dus BattleNonsense heeft wel een beetje gelijk in zijn video: EA pakt het totaal verkeerd aan door de hype te willen bouwen, en alleen maar te benadrukken wat er NIET in de game zit. Geen 64, maar 40 spelers, geen vrij bestuurbare AT-AT, geen battlelog, geen space battles, geen ADS bij ironsight.

Het voelt voor mij ook steeds meer dat ze een veel bredere doelgroep willen aanspreken dan Battlefield. Het lijkt erop dat ze meer voor een arcade-shooter gaan. Battlefront 1 en 2 vond ik om die reden minder leuk om te spelen...3rd person hoeft van mij niet. Geef mij de immersie van Battlefield maar.

Ik heb zeker wel de instelling: eerst zien, dan pas oordelen. Maar mijn scepsis groeit, mede door de manier waarop EA de game toont, vaaag blijft, niet gewoon die gameplay beelden toont.
Ik ben wel overtuigd dat het met de sfeer goed zal zitten: de beelden en het sounddesign zullen heel goed zijn. Zal zeker een vette game worden! Maar ik hoop dat de consessies die ze maken mij zullen aanspreken, dat de gameplay immersief genoeg is!

That said, I can't wait! In een X-Wing stappen, Tie fighters neerhalen! :D:D Ooooh man!
https://youtu.be/kla7NaC9kkw?t=1m32s
(iemand die Rogue Squadron heeft gespeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 10-05-2015 15:55 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-07 13:29
DICE heeft het met één game verknald (Battlefield 4) en plots is het 'evil DICE'. D'r zijn ontwikkelaars die ieder jaar met zulke fratsen komen en die komen er steeds mee weg. En natuurlijk wordt er een hype opgebouwd, het moet verkopen. Zijn jullie vergeten dat EA nog steeds een bedrijf is en dat het voornaamste doel van een bedrijf winst maken is? En in tegenstelling tot andere bedrijven gaat dit meestal niet ten koste van de spelers. Natuurlijk zijn er een paar games uitgebracht geweest waar dit wel ten koste was van de kopers, maar in tegenstelling tot andere bedrijven is dit miniem. Misschien wordt het eens tijd voor een merendeel van de posters in dit topic om dingen eens te relativeren.

Dat men sceptisch is kan ik geloven, dat ben ik zelf ook, maar sommige halen hun redenen uit kleine dingen die helemaal niks betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

poor Leno schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:59:

*zucht*

Er zit verschil tussen mooie melk koe of super melk koe "grafisch & gameplay"
En we weten allemaal dat EA best leuk kan liegen en draaien, ea uk forum was goed voorbeeld van talloze voorbeelden over leugens.

Maar dat hebben ze gesloten want ze konden de kritiek niet meer aan MordorHQ

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-05-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Le Enfant! schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:18:
DICE heeft het met één game verknald (Battlefield 4) en plots is het 'evil DICE'. D'r zijn ontwikkelaars die ieder jaar met zulke fratsen komen en die komen er steeds mee weg. En natuurlijk wordt er een hype opgebouwd, het moet verkopen. Zijn jullie vergeten dat EA nog steeds een bedrijf is en dat het voornaamste doel van een bedrijf winst maken is? En in tegenstelling tot andere bedrijven gaat dit meestal niet ten koste van de spelers. Natuurlijk zijn er een paar games uitgebracht geweest waar dit wel ten koste was van de kopers, maar in tegenstelling tot andere bedrijven is dit miniem. Misschien wordt het eens tijd voor een merendeel van de posters in dit topic om dingen eens te relativeren.

Dat men sceptisch is kan ik geloven, dat ben ik zelf ook, maar sommige halen hun redenen uit kleine dingen die helemaal niks betekenen.
Klopt, ieder klein puntje aanhalen om DICE meteen verrot te schelden, of doodsbedreigingen te maken, is natuurlijk belachelijk vergaand, en dat moet ook niet. Maar elk bedrijf wordt ook afgerekend op prestaties en of men echt tevreden is. Elk bedrijf kent klagers trouwens. Verder is de game-industrie ook een vreemde: want waar elders schaf je iets (blind) aan, zonder echt de moggelijkheid te hebben om je geld terug te kunnen krijgen?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 18:26

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jeroenimoes schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:22:
[...]

Klopt, ieder klein puntje aanhalen om DICE meteen verrot te schelden, of doodsbedreigingen te maken, is natuurlijk belachelijk vergaand, en dat moet ook niet. Maar elk bedrijf wordt ook afgerekend op prestaties en of men echt tevreden is. Elk bedrijf kent klagers trouwens. Verder is de game-industrie ook een vreemde: want waar elders schaf je iets (blind) aan, zonder echt de moggelijkheid te hebben om je geld terug te kunnen krijgen?
Bij EA is dat itt. bijv. Steam helemaal niet het geval en kun je tot 24u naar je eerste ''speel sessie'' direct je geld terug krijgen en ook nog eens heel snel.
Verder snap ik het ''gedoe'' rond Space battles niet zo want ik ben van mening dat het nooit word wat men er van verwacht en kan ik ook met geen mogelijkheid zien wat met er van verwacht.
Maar als ik het goed begrijp ! willen de space battle fans dus eigenlijk een Air Superiority mode in de ruimte ipv. op een planeet.
Dat lijkt op papier heel leuk maar het is bijna onmogelijk om dat goed en gebalanceerd uit te voeren met 20 vs 20 spelers want het lijkt mij een complete chaos.
Het enige wat ik kan bedenken is een soort assault zoals in de eerste film op de Death Star maar dat is echt heel moeilijk om daar een gebalanceerde game om heen te maken want gamers kunnen namelijk wel raak schieten.
Verder lijkt mij dat zo'n gamemode dus zonder respawn dodelijk saai wanneer je misschien wel 5 tot 10 minuten moet wachten tot de volgende pot als je als eerste neer word geschoten.
Maar ik ben wel benieuwd hoe jullie gedachten en verwachtingen zijn over eventuele space battles.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach gewoon de game niet pre-orderen en gedegen reviews afwachten, dat is het allerbeste wat je kunt doen bij vrijwel elke game en zeker bij EA.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
beuker19 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 00:41:
[...]

Bij EA is dat itt. bijv. Steam helemaal niet het geval en kun je tot 24u naar je eerste ''speel sessie'' direct je geld terug krijgen en ook nog eens heel snel.
Verder snap ik het ''gedoe'' rond Space battles niet zo want ik ben van mening dat het nooit word wat men er van verwacht en kan ik ook met geen mogelijkheid zien wat met er van verwacht.
Maar als ik het goed begrijp ! willen de space battle fans dus eigenlijk een Air Superiority mode in de ruimte ipv. op een planeet.
Dat lijkt op papier heel leuk maar het is bijna onmogelijk om dat goed en gebalanceerd uit te voeren met 20 vs 20 spelers want het lijkt mij een complete chaos.
Het enige wat ik kan bedenken is een soort assault zoals in de eerste film op de Death Star maar dat is echt heel moeilijk om daar een gebalanceerde game om heen te maken want gamers kunnen namelijk wel raak schieten.
Verder lijkt mij dat zo'n gamemode dus zonder respawn dodelijk saai wanneer je misschien wel 5 tot 10 minuten moet wachten tot de volgende pot als je als eerste neer word geschoten.
Maar ik ben wel benieuwd hoe jullie gedachten en verwachtingen zijn over eventuele space battles.
X-wing vs Tie fighter nooit gezien en nooit gespeeld ? Dat is een spelletje uit 1997 rond de 50 mb Jawel !!!

Ik ben dat met ontwikkelaar meepraten onzin wel een beetje zat, gamers laten zich van alles wijsmaken en zich niet realiseren dat het niet meer gaat om wat wel en niet technisch mogelijk is maar of het wel binnen de kortst mogelijke tijd zo veel mogelijk centen opleverd. En laat nu EA dit hoog in het vaandel hebben en Dice is hun loonslaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Inderdaad, dat meepraten heb ik ook nooit begrepen. Alsmede meepratende argumenten als, "ja maar het is een bedrijf die moeten winst maken wat had je dan gedacht".

Ik ben een consument / gamer en ik wil een goede game voor een faire prijs. Dat is mijn eerste belang.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Help!!!! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:13:
^
Inderdaad, dat meepraten heb ik ook nooit begrepen. Alsmede meepratende argumenten als, "ja maar het is een bedrijf die moeten winst maken wat had je dan gedacht".

Ik ben een consument / gamer en ik wil een goede game voor een faire prijs. Dat is mijn eerste belang.
Eens.

Plus het feit dat we van deze game eigenlijk nog steeds nauwelijks iets gezien hebben, terwijl hij aan het einde van het jaar al moet gaan verschijnen. EA moet de aankomende E3 dus flink uitpakken, want anders zie ik de game nog wel een keer uitgesteld worden of een enorme teleurstelling worden, die vooral op de naam van de franchise en uiteraard de nieuwe film probeert mee te liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik vind tot dusver de uitgifte van de info heel normaal. Eerst op de SW convension, en nu straks bij de E3. EA belegt niet voor niks daar een eigen persconferentie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Help!!!! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:13:
^

Ik praat helemaal niet mee, ik relativeer het. Liever dat dan alles te moeten dramatiseren op basis van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Je vind je zelf blijkbaar een hele goede relativeerder maar heb je post bekeken en vind helemaal niks waar ik iets mee kan.

Volgensmij moet je nog even wakker worden. EA heeft alleen een gladde trailer gepost op basis waarvan mensen hier helemaal hyper worden en de game gaan preorderen. Er is totaal nog geen goed beeld wat de game eigenlijk echt kan.

EA heeft wat mij betreft, en volgensmij sta ik daar helemaal niet alleen in, sinds BF2 meer verpest dan goed gedaan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Voor sommige heeft ea het verpest, maar er zijn er ook genoeg die wel plezier hebben gehad met bf3 en bf4. Dit concept in combinatie met de fantasiewereld van Star Wars is voor mij en meerdere genoeg om het spel te pre ordenen.

Dat men hier hyper van wordt, respecteer dit, ieder zijn geluk.

[ Voor 12% gewijzigd door mobygo76 op 13-05-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Zeker, ieder zijn ding :) En ondanks dat ik kritische kanttekeningen plaats, kijk ik enorm uit naar deze titel! Ik ben ook erg kritisch over BF4, ik was kritisch ten tijde van BF3. Maar kritisch kijken, kijken anar 'het grote plaatje' vind ik iets gezonds. Cynisme is iets anders, en ik vermoed dat sommige mensen dat nog wel eens door elkaar halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 14-05-2015 17:05 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Help!!!! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:57:
Je vind je zelf blijkbaar een hele goede relativeerder maar heb je post bekeken en vind helemaal niks waar ik iets mee kan.

Volgensmij moet je nog even wakker worden. EA heeft alleen een gladde trailer gepost op basis waarvan mensen hier helemaal hyper worden en de game gaan preorderen Er is totaal nog geen goed beeld wat de game eigenlijk echt kan.

EA heeft wat mij betreft, en volgensmij sta ik daar helemaal niet alleen in, sinds BF2 meer verpest dan goed gedaan.
Je zegt het zelf, er is nog geen goed beeld. Maar blijkbaar is dat genoeg om direct de dramaqueen uit te hangen en bij ieder klein detail dramatisch te doen. Een pre-order plaatsen is sowieso dom, maar dat is zowel bij een game van DICE als bij eender welke ontwikkelaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
https://gamer.nl/articles...t-fighter-squadron-modus/

Ik heb hier wel zin in vooral op de planeet Hoth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/news/dear-galaxy

Gameplay beelden en meer info bevestifd op de E3, 15 juni :) YEEEHAH!
I really look forward to showing you all more from the game as we get closer to release, and for you guys who are asking me when you can see gameplay, I can tell you that we have great plans for E3.

So tune in starting June 15, because at E3 this year, Star Wars Battlefront gameplay will make its debut and we’re all super excited to show it to you.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag om 17.30 NL tijd, live stream Battlefront gameplay van de E3!! *O* *O* *O*

Volg het hier!

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2j1v1wj.png

Gameplay wss vanaf 21.30 bij EA show :)

[ Voor 55% gewijzigd door poor Leno op 15-06-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:44
Hype nou niet te veel, straks ben je zeker weten teleurgesteld omdat ne er te veel van verwacht. ;)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Uffeltje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:30:
Hype nou niet te veel, straks ben je zeker weten teleurgesteld omdat ne er te veel van verwacht. ;)
Precies wat ik dacht. Rustig aan Leno, dit is niet goed voor je hart ;)

Ik verwacht d'r eerlijk gezegd niet meer zoveel van. Ik had BF4 in Star Wars Style verwacht en dat is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou nou jezus

Laaaat me toch lekker! ;)

Deze game wordt gewoon awesome!! *O* *O* *O*

you guys must be so much fun at parties.. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 15-06-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:34:
[...]
Ik had BF4 in Star Wars Style verwacht en dat is het dus niet.
Ten eerste weet je dat niet, je weet niet hoe het wordt. Ten tweede, wie zegt dat het dan automagisch slecht wordt omdat het niet 100% op BF4 lijkt??

Laten we gewoon ff afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
poor Leno schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:37:
[...]

Ten eerste weet je dat niet, je weet niet hoe het wordt.
Dat zeg je tegen mij, maar 30 seconde daarvoor zeg jij :
Deze game wordt gewoon awesome!!
Beetje tegenstrijdig Leno? ;)
Ten tweede, wie zegt dat het dan automagisch slecht wordt omdat het niet 100% op BF4 lijkt??
Ik zeg niet dat het slecht wordt, maar zoals vele anderen had ik dingen verwacht die dus NIET in de game zitten. We weten niet hoe de game eruit ziet, maar we weten wel wat er NIET inkomt, en een paar van die dingen wilde mensen juist zo graag (Conquest in space o.a.).
Laten we gewoon ff afwachten :)
Precies en dat is dus precies wat Uffel en ik ook tegen jou zeggen :)

Tis een beetje als een first date met een lekker wijf; helemaal blij dat die date eraan komt, helemaal zin in, blijkt ze niet te pijpen. Dat is dan toch een beetje jammer :+

[ Voor 9% gewijzigd door GerardHenninger op 15-06-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik bedoel: laten we even afwachten totdat je t afzeikt. Tot die tijd is t gewoon awesome *O*

Unconditional voordeel van de twijfel ;)
GerardHenninger schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:48:

Tis een beetje als een first date met een lekker wijf; helemaal blij dat die date eraan komt, helemaal zin in, blijkt ze niet te pijpen. Dat is dan toch een beetje jammer :+
Nee maar misschien doet ze weer hele andere dingen die jij nog niet kent of durft, en leer je er wat van ;)
Dat betekent dus zeker niet dat de relatie gedoemd is om te mislukken O-)

En.. wat niet is, kan nog komen!

Fijne vergelijking weer Geer ;)

[ Voor 92% gewijzigd door poor Leno op 15-06-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Leno hou op.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik t weer gedaan? ;)

Nou dan ben ik maar een blij ei wat betreft Star Wars *O*

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9c/8e/21/9c8e21b7cd5b779d5778299a8471ba9c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Ehm, hoe dan ook. Ik ga morgen in-tunen. Ben benieuwd! Niet meer, niet minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is vanavond om 21.30 al he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Lekker dan croiky :D

Bedoel je de openingstijd van de E3 of de gameplay?

[ Voor 3% gewijzigd door croiky op 15-06-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
17.30 begint Battlefront stream, en om 21.30 de gameplay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Vet benieuwd!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Thanks Leno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om precies te zijn, begint de pre EA show om 21.30.. En om 22.00 begint t echt!

Maar t wil nog wel eens gebeuren dat ze vroeger zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nog niet gepost?

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Star Wars™ Battlefront™: Gameplay Multijugador | E3 2015 “Walker Assault” en Hoth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
NET live gezien, dus nee, nog niet gepost... :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
...tot de twitch stream er mee ophield. Thx voor de YT link. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-07 11:04
Battlefield star wars mod ? Gameplay laat me een hele kale game zien zoals hardline.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Geluid en graphics zijn wel in orde, het zijn gameplay en diepgang waar ik een tegenvaller verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-06 16:37
Ziet er gaaf uit hoor, ben benieuwd naar verdere gameplay filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben iig helemaal dik tevreden *O* Dit ziet er gewoon f*cking super vet sweet gaaf uit !!! *O*

Hier de Coop/Single player missions!!!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Star Wars Battlefront: Co-Op Missions Gameplay Reveal | E3 2015 “Survival Mode” on Tatooine

Die graphics :D

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
poor Leno schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:48:
Ik ben iig helemaal dik tevreden *O* Dit ziet er gewoon f*cking super vet sweet gaaf uit !!! *O*

Hier de Coop/Single player missions!!!

[video]

Die graphics :D
ziet er echt goed uit! ik ga de game zeker kopen, ik wacht alleen nog wel met pre-orderen.
Misschien komt er nog een leuke aanbieding voorbij =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige wat mij tot nu een beetje 'stoort' zijn die getalletjes/scores die zo raar in beeld staan.. (hoop dat je dat uit kunt zetten) En dat degene die speelt, de sensitivity van zn controller wel heel lafjes laag heeft staan, waardoor t bewegen er een beetje traag uitziet..

Maar voor de rest: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Zou het op 30 fps lopen en dan iedereen wijs maken dat het zo hóórt want het ziet er uit als de films 😁

Ik ben vooral benieuwd naar de echte multiplayer.

[ Voor 19% gewijzigd door MaXeRs op 16-06-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha :D Neeee gelukkig loopt dit op 60, dat zie je meteen *O*

(voor games is dit fijn, voor films niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
poor Leno schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:17:
hahaha :D Neeee gelukkig loopt dit op 60, dat zie je meteen *O*

(voor games is dit fijn, voor films niet!)
Wwhhooohhh fanboy wie wat waar heb jij die info vandaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:11
De YouTube filmpjes zijn in 60FPS en dat verschil zie je meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die info was al bekend, en je ziet btw meteen of iets op 60 loopt :)

Fanboy? Ik??

*O*

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 14:46
zoals verwacht.. De eerste "announcement screens" van de speeder in het bos waren dus niet ingame :)

Hoth battle zag er geinig uit, alleen was dat tegen bots? Oo if so, count me in! FPS games met bots <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat van t bos weet je niet, want dat is nog niet getoond :D

Ja je kunt tegen bots en tegen spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
corset schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:27:
zoals verwacht.. De eerste "announcement screens" van de speeder in het bos waren dus niet ingame :)

Hoth battle zag er geinig uit, alleen was dat tegen bots? Oo if so, count me in! FPS games met bots <3
ik denk dat ze voor de preview een AI hebben gebruikt die ze aanstuurt. Natuurlijk zou het echt super tof zijn als dit ook in de game blijft. Beetje mix van AI en andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
poor Leno schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:29:
Dat van t bos weet je niet, want dat is nog niet getoond :D

Ja je kunt tegen bots en tegen spelers :)
Want de graphics worden opeens stukken beter afhangend per map? Sorry, maar dit waren iets upscaled BF4 graphics, niet de high end in die screenshot.

Optimisme is leuk, maar wel realistisch blijven.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan snap ik niet welke je bedoelt.. Maar als je t filpmje kijkt dat ik net postte van de coop, dan zie je de graphics in die canyons er super goed uit ziet!!

Bedoel je dat eerste stukje waar die crashed? ja dat is niet ingame nee.. die achtervolging wel, lijkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik doel op Walker Assault/Hoth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik volg je niet.. wat is daar nou mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
*zucht*

Eerste plaatje, speeder chase in jungle

EA: "Ja mensen! Dit is ECHT ingame! niet fake"

Hoth trailer

Slightly upscaled BF4
gigantische downgrade van de ingame screenshot van de jungle

zo moeilijk is het toch niet?

EA/DICE beloofd super mooie game, push comes to shove, uprezzed BF4.. yay..

Of ga jij me zeggen dat:

http://www.twinfinite.net...ds/2015/04/Star-Wars1.jpg

100% dezelfde kwaliteit is als de nu uitgekomen trailers? :+

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 16-06-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*zucht*

Kennelijk is t wel moeilijk want je hebt meerdere stukken speeders in de eerste filmpjes. Dus ik vroeg me af welk stuk je bedoelt.

Over dat eerste stuk van waar de speeder tegen de boom knalt is een filmpje gerendered met de game engine ja. Dat hebben ze gezegd. Niets anders.

En verder vraag ik me in godsnaam af hoe je de graphics nog kan zitten 'afkraken' met een 'yay'
Wat verwacht je dan nog?

Edit: Nee die screenshots zijn allemaal renders natuurlijk. Die zie je ook niet terug in de trailers.

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Meh, de graphics boeien me niet zo zeer. Laat alleen zien dat de beloftes van EA/Dice gewoon niks waard zijn als het gaat om "dit gaat het worden".

Ik ga de game zeker wel halen, als de GOTY versie er is, net zoals met Battlefield 4. Ga niet naast 60 euro nog 80 euro oid voor DLC betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 22:43
Hm BF4.5 met een Star Wars schill. Maarja dat was battlefront eigenlijk ook al..

We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Holy.. laat maar, nog weinig zo'n blind fanboy gedrag gezien.. Geen enkele vorm van kritiek is mogelijk.

Maar ja, had ook weinig anders verwacht van een Star Wars game.

Ik wacht graag af hoe het gaat worden, maar tot nu toe zit er precies 0 vernieuwing in.

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet