Toch, Leno, moet je oook een beetje van dat "fanboy" geneuzel af

Waar anderen van veel enthousiasme en de nodige scepsis (die gezien EA en DICE's manier van doen best terecht zijn), steeds maar meer dingen horen die in hun ogen tegen (kunnen) vallen, blijf jij wel erg verdedigend

Das ook prima, maar je moet 1 ding toegeven:
We horen alleen maar wat er NIET in zit, wat voor beperkingen er zullen zijn, etc. Ik vind het niet gek dat er zoveel negatieve reacties komen: Met heel veel bombarie en 'mystiek' kondigen ze een game aan. Men ontwikkeld daarbij een boel verwachtingen. Battlefield is tot dusver DICE's paradepaardje. Wat men (en ikzelf) had verwacht was meer een Battlefieldgame, maar dan in het Star Wars universum. Gezien de mogelijkheden van de Frostbite engine zag ik de gameplay al helemaal voor me: Epische spacebattles en gevechten op de bekende planeten, mat de wapens en sfeer van Star Wars (originele trilogie!), maar met de pracht en praal, de soundsdesign, de gameplay, animaties en het systeem van Battlefield.
Dus BattleNonsense heeft wel een beetje gelijk in zijn video: EA pakt het totaal verkeerd aan door de hype te willen bouwen, en alleen maar te benadrukken wat er NIET in de game zit. Geen 64, maar 40 spelers, geen vrij bestuurbare AT-AT, geen battlelog, geen space battles, geen ADS bij ironsight.
Het voelt voor mij ook steeds meer dat ze een veel bredere doelgroep willen aanspreken dan Battlefield. Het lijkt erop dat ze meer voor een arcade-shooter gaan. Battlefront 1 en 2 vond ik om die reden minder leuk om te spelen...3rd person hoeft van mij niet. Geef mij de immersie van Battlefield maar.
Ik heb zeker wel de instelling:
eerst zien, dan pas oordelen. Maar mijn scepsis groeit, mede door de manier waarop EA de game toont, vaaag blijft, niet gewoon die gameplay beelden toont.
Ik ben wel overtuigd dat het met de sfeer goed zal zitten: de beelden en het sounddesign zullen heel goed zijn. Zal zeker een vette game worden! Maar ik hoop dat de consessies die ze maken mij zullen aanspreken, dat de gameplay immersief genoeg is!
That said, I can't wait! In een X-Wing stappen, Tie fighters neerhalen! :D:D Ooooh man!
https://youtu.be/kla7NaC9kkw?t=1m32s
(iemand die Rogue Squadron heeft gespeeld?
[
Voor 7% gewijzigd door
Geronimous op 10-05-2015 15:55
]