Jeroenimoes schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:56:
Ik vraag me daardoor af hoe ze daarmee spelen : hebben alle wapens dezelfde fire-rate? Doet elk wapen dezelfde damage per laserstraal? Damage drop-off (hoe verder weg, hoe minder damage)? De cooloff-tijd? Als je er zo over nadenkt is er toch nog genoeg te spelen met het balancen van de wapens.
Inderdaad, daar valt genoeg aan te sleutelen, om elk wapen uniek te maken. Ik hoop alleen dat ze het goed doen.. (meanwhile, 5 patches later..

)
Het gaat zo raar worden, niet te ADSsen.. Vroeger was ik juist heel erg tegenstander daarvan omdat het je halve beeld blokte.. (jumpen op ADS knop

)
Nu met red dots valt het heel erg mee en ben ik eraan gewend (nu heb ik er zelfs last van om niet te ADSsen als ik op 1 meter ofzo plots een tegenstander om een hoekje tegenkom

)
Maar dat brengt wel meteen een probleem met zich mee als we weer terug zouden gaan naar een WW2 spel..
Ik zou niets liever willen dan een BF1944 spel (op Battlefront na

) maar dat betekent dus wel iron sights

(Of ze moeten weer met secret weapons oid komen, of dat je als soldaat aan je eigen geweer hebt gevijld en gezaagd om cutoms sights te maken

)
Dat mogen ze van mij in dat geval wel aanpassen, want een enorme ironsight en loop van een M1 Garand in beeld is niet echt prettig..
Ik weet niet meer welk spel het was, maar als je 'ADSte' dan ging ie niet helemaal over de loop en door de sights zoals nu, maar zoomde het beeld alleen wat in, waardoor je ook een soort ADS gevoel had, maar het geweer bleef op dezelfde plek onderin beeld (werd wel iets groter, maar een gedeelte viel ook weer weg onderin beeld)
Dus misschien is dit een soort test van Dice om er voor te zorgen dat we weer naar spellen gaan zonder ADS?
*Sprak hij twijfelend hoopvol*
Dit mogen ze van mij ook toepassen op 1st - 3rd person.. Ik hoop echt dat er ook nadelen zitten op 3rd tegenover 1st..
(Anders zie je mij wss vooral op 1st person only servers

)
Verder ben ik ook benieuwd hoe het uitpakt met die pickups, dat het inderdaad geen sniper campings worden, of dat je hele team elkaar staat te verdrukken om iets op te pikken..
Ik vind het trouwens wel apart dat je gewoon met je hand pistooltje de Walkers en Xwings/Tiefighters enzo damage kunt doen..:/
Dat zou eigenlijk alleen voor de zwaardere lasers moeten zijn..
Verder nog niets gezien van deflector shields op voertuigen geloof ik..
[
Voor 19% gewijzigd door
poor Leno op 06-07-2015 13:29
]