Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:32:
Holy.. laat maar, nog weinig zo'n blind fanboy gedrag gezien.. Geen enkele vorm van kritiek is mogelijk.

Maar ja, had ook weinig anders verwacht van een Star Wars game.

Ik wacht graag af hoe het gaat worden, maar tot nu toe zit er precies 0 vernieuwing in.
Dude ik had t tegen Basekid, lees zn comment ff.

En ja ik ben een fanboy maar dat had je wel door.

[ Voor 64% gewijzigd door poor Leno op 16-06-2015 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:28
Ach geef mij maar battlefield 2 game play ,64vs64 mappen zonder 3000 unlocks en als het dan echt moet een paar dlc's en voor de ADHD's "you put your finger up your nose achievements"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
MaXeRs schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:43:
Ach geef mij maar battlefield 2 game play ,64vs64 mappen zonder 3000 unlocks en als het dan echt moet een paar dlc's en voor de ADHD's "you put your finger up your nose achievements"
Precies :) maar goed, dit zal weer worden:

800 uur spelen om alles te unlocken
Tablet nodig om Commander te kunnen zijn

etc
etc

Maakt het uitmelken een stuk makkelijker.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:02
Ik vind dat men wel erg negatief is. Laten we het volgende afspreken

- in ENGINE trailer was inderdaad betere kwaliteit dan we op de PS4 gaan zien. Met name omdat de PS4 (en dit zie je in Battlefield ook) geen AA toepast. Dus het zal minder scherp zijn. Verder geloof ik wel dat het de ingame models en maps zijn.

- de GAMEPLAY trailer is ook compleet gescript, dat is duidelijk. De beweging van de controller zijn lekker cinematisch gedaan, en alle medespelers zorgen voor een compacte, actievolle scene. Ik geloof wel weer dat we de ingame models, animaties, geluiden, HUD, en map daadwerkelijk ingame is.

Kijk deze BF4 Multiplayer gameplay video van de E3 eens terug: hetzelfde recept werd gebruikt, maar afgezien van dat het scripted is (en noooit met randoms ook echt op deze manier wordt gespeeld), klopt het wel allemaal. Maar ook hier zie je dat er is gerenderd met duidelijk AA, iets dat de PS4 toch echt ontbeert.

Dus ja, ze proberen het wel op zijn best uit de verf te laten komen, maar daar kan ik doorheen kijken. Ik zat juist te wachten op een Star Wars game a la Battlefield. En je kunt niet ontkennen dat ze de sfeer gewoon nailen hier... dit is echt het Star Wars universum, niet zoals de cartoony-achtige dingen uit de vorige Battlefront games (al was het voor die tijd ook wel vet).

[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 16-06-2015 12:10 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
corset schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:32:
Holy.. laat maar, nog weinig zo'n blind fanboy gedrag gezien.. Geen enkele vorm van kritiek is mogelijk.

Maar ja, had ook weinig anders verwacht van een Star Wars game.

Ik wacht graag af hoe het gaat worden, maar tot nu toe zit er precies 0 vernieuwing in.
EA en Dice met vernieuwing? De laatste vernieuwing die ik van Dice heb gezien was BF3.
Nou wil EA nog wel eens met iets unieks komen, maar toch zeker niet vaak.

Ik laat me graag verrassen maar ik verwacht ook weinig vernieuwing. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk toch leuk is om te spelen.

Als we trouwens vernieuwing willen zien moeten we kijken naar Horizon van Guerilla Games, Recore en For Honor, rest is allemaal een nummertje.

Nieuwe Mass Effect
Nieuwe Gears of Wars
Remakes van FF7
Nieuwe Anno
Nieuwe Rainbow
Nieuwe Ghost Recon
Nieuwe Call of Duty
Nieuwe Star Wars
Nieuwe Tomb Raider
Nieuwe Dark Souls
Nieuwe Doom
Nieuwe Dishonered
Nieuwe Xcom

Sowieso niet zo heel veel vernieuwing of unieke producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Xanthian schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:03:
[...]

EA en Dice met vernieuwing? De laatste vernieuwing die ik van Dice heb gezien was BF3.
Nou wil EA nog wel eens met iets unieks komen, maar toch zeker niet vaak.

Ik laat me graag verrassen maar ik verwacht ook weinig vernieuwing. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk toch leuk is om te spelen.

Als we trouwens vernieuwing willen zien moeten we kijken naar Horizon van Guerilla Games, Recore en For Honor, rest is allemaal een nummertje.

Nieuwe Mass Effect
Nieuwe Gears of Wars
Remakes van FF7
Nieuwe Anno
Nieuwe Rainbow
Nieuwe Ghost Recon
Nieuwe Call of Duty
Nieuwe Star Wars
Nieuwe Tomb Raider
Nieuwe Dark Souls
Nieuwe Doom
Nieuwe Dishonered
Nieuwe Xcom

Sowieso niet zo heel veel vernieuwing of unieke producten.
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen; Je noemt BF3 een verniewing maar je vind Battlefront 'maar een nummertje'. Ik begrijp die onderbouwing niet helemaal, maar goed. En een beetje off-topic. Als je namelijk zoekt en wilt, kun je net zo'n lang rijtje nieuwe games opsommen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waarnaar jullie kijken maar puur afgaand op de "multiplayer" beelden (scripted of niet), het ziet er vet uit, massaal en ademt Star Wars.

Over features kunnen we nog weinig zeggen, dat zal van het zomer meer naar buiten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Jeroenimoes schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen; Je noemt BF3 een verniewing maar je vind Battlefront 'maar een nummertje'. Ik begrijp die onderbouwing niet helemaal, maar goed. En een beetje off-topic. Als je namelijk zoekt en wilt, kun je net zo'n lang rijtje nieuwe games opsommen...
Ik vergelijk in dit geval Battlefront met BF4 en Hardline en daarmee lijkt het niet echt vernieuwend.
Als we Battlefront gaan vergelijken met de game uit 2004 dan is het wel degelijk een vernieuwing, het is maar hoe je er tegen aan kijkt.

De lineup die ik net gepost hebt is van de E3, en wat dat betreft is er niet heel veel unieks te zien. Dat betekent voor mij niet dat de aankondigingen niet interessant want ik kijk wel degelijk uit naar een nieuwe Fallout, Doom, Xcom en Mass Effect.

Maar ik klink al negatief genoeg.

De nieuwe Battlefront slaagt er inderdaad in om de sfeer goed neer te zetten en dat is toch wel het belangrijkste, naast de gameplay misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jeroenimoes schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:02:

Dus ja, ze proberen het wel op zijn best uit de verf te laten komen, maar daar kan ik doorheen kijken. Ik zat juist te wachten op een Star Wars game a la Battlefield. En je kunt niet ontkennen dat ze de sfeer gewoon nailen hier... dit is echt het Star Wars universum, niet zoals de cartoony-achtige dingen uit de vorige Battlefront games (al was het voor die tijd ook wel vet).
Ben ik met je eens, alleen wordt het spel hier nogal overhyped. Het is inderdaad Battlefield in een SW jasje, niets meer, niets minder.

Mijn hoop is dat ze de "hero classes" wat balancen, want in dat filmpje was het gewoon onzin :+ (bullets reflect zodat de shooter dood gaat, totaal geen damage krijgen etc)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Een beetje inlezen kan geen kwaad: de Hero class is een unieke 'pick-up' of powerup die beperkt is tot 1 leven, dus er loopt niet continue een hero rond.

Verder vind ik het zelf wel 'meer' dan Battlefield in een SW jasje. Het klopt gewoon, het is Star Wars. DAt kan ik van de andere SW games (The Old Republic bijvoorbeeld) niet zeggen... dus dat Star Wars sausje is lastiger dan we denken :) Dat heeft het verleden ook vaak laten zien: de ene SW game was de andere niet, en bij de ene game was het gevoel er wel, bij de andere niet...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Vond het er goed uitzien!

Ben blij dat het er echt uitziet en voelt als Starwars, anders was ik misschien toch gaan twijfelen hem te halen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Ik vind het er vet uitzien! Wat ik me afvraag is of het nou voornamelijk fps of third person wordt. Ik haat switchen ingame, ik hoop dat third personen het best spelen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jeroenimoes schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:42:
Een beetje inlezen kan geen kwaad: de Hero class is een unieke 'pick-up' of powerup die beperkt is tot 1 leven, dus er loopt niet continue een hero rond.

Verder vind ik het zelf wel 'meer' dan Battlefield in een SW jasje. Het klopt gewoon, het is Star Wars. DAt kan ik van de andere SW games (The Old Republic bijvoorbeeld) niet zeggen... dus dat Star Wars sausje is lastiger dan we denken :) Dat heeft het verleden ook vaak laten zien: de ene SW game was de andere niet, en bij de ene game was het gevoel er wel, bij de andere niet...
Dat snap ik ook, echt, zo helder ben ik dan ook. Dat er niet altijd maar 1 rondloopt betekend niet dat hij niet geraakt kan worden ;) dat zou het erg lame maken.

Old Republic, mwoah, het heeft wat SW achtigs, maar er zijn weinig games die echt het SW gevoel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SCIxX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:05:
Ik vind het er vet uitzien! Wat ik me afvraag is of het nou voornamelijk fps of third person wordt. Ik haat switchen ingame, ik hoop dat third personen het best spelen wordt.
Vrije keuze meen ik gelezen te hebben. Je hebt ook geen aim down sight, behalve op wapens met scopes. Duidelijk ook wat meer arcade dan BF4 maar dat vind ik niet erg en past wel bij deze game.

Vind het er echt fantastisch uitzien. Alles ademt Star Wars, ook de special effects zoals ontploffingen en de stop-motion achtige bewegingen van de landvoertuigen. Ben ook ergens wel blij dat het max. 40 spelers is. Geeft ze net wat meer ruimte om er grafisch iets extras van te maken en hopelijk geen lag-fest zoals de eerste maanden van BF4. Ik mag toch hopen dat DICE zijn lesje daarvan geleerd heeft en we gewoon een soepele launch krijgen.

Ik herken wel wat dingen uit BF4, logisch met dezelfde engine, toch vind ik het echt zijn eigen ding en genoeg onderscheidend van de Battlefield serie. Veel meer als een BF Hardline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
Natuurlijk is Battlefront Bf met Star Wars saus, maar dat willen de kopers ook. De modes en het vergaren van de guns zijn wel heel anders. En grafisch vind ik het wel heel mooi. Ik verwacht ook wel dat het er iets minder uit gaan zien, maar dan nog ben ik dit tevreden.
Hardline en BF4 zien er veel minder uit, en dan is er toch een flinke verbetering zichtbaar.

Ik kan nog steeds niet wachten. Grappig overigens dat de game geen exclussive deal met Sony heeft. Dit had ik wel verwacht. Ik denk dat EA gewoon zoveel mogelijk wil verkopen en iemand een deal bieden, zal de andere partij benadelen. Ik ben er blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCIxX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:05:
Dat mag je zelf helemaal kiezen waar en wannneer.. als je geen 1st wil, hoeft t ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
poor Leno schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:33:
[...]

Dat mag je zelf helemaal kiezen waar en wannneer.. als je geen 1st wil, hoeft t ook niet :)
Ja, maar er zal waarschijnlijk 1 dominante/betere playstyle uitrollen. En gezien je geen aim down sight hebt, en 3rd person je een veel grotere field of view geeft lijkt me dit beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen zien, daar zullen ze wel over nagedacht hebben (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Heb de Tatooine en Hoth vids beide wel 10x bekeken en mijn enthousiasme blijft stabiel. Dit wordt een koper.

Hoogtepunten: de manier waarop de neergeschoten rebel beweegt in zijn val rond 1:04. Het moment waarop ie de grond raakt is jaw-droppend realistisch. Het geluid en ''impact'' van de explosie die daarop volgt en vanaf 3:49 de tie-fighter in. Volgens mij ga ik daar een uurtje of wat in doorbrengen. Dopamine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat dat voor mij ook geldt, hoef ik niet meer te melden ;)

Waar ik verbaasd over ben van mezelf, waar ik me aan "erger", is de HUD.. facking lelijk totaal niet SW of SciFi.. Hopelijk kun je die zelf aanpassen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
kazuka schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:47:
[...]
Vrije keuze meen ik gelezen te hebben. Je hebt ook geen aim down sight, behalve op wapens met scopes. Duidelijk ook wat meer arcade dan BF4 maar dat vind ik niet erg en past wel bij deze game.

Vind het er echt fantastisch uitzien. Alles ademt Star Wars, ook de special effects zoals ontploffingen en de stop-motion achtige bewegingen van de landvoertuigen. Ben ook ergens wel blij dat het max. 40 spelers is. Geeft ze net wat meer ruimte om er grafisch iets extras van te maken en hopelijk geen lag-fest zoals de eerste maanden van BF4. Ik mag toch hopen dat DICE zijn lesje daarvan geleerd heeft en we gewoon een soepele launch krijgen.
Dat de trailers er fantastisch uitzien zijn we wel gewend van DICE en grafisch zal er ook in-game weinig tot niets mis mee zijn, maar dat van de arcade look, dat is wel een puntje van zorg vind ik.

Want wat gaat het skill element worden en de gameplay verzorgen als we eenmaal gewend zijn aan de mooie beelden en het geluid? Daar ben ik echt extreem benieuwd naar.

Laser rifles hebben per definitie geen recoil, geen spread, muzzle velocity van de snelheid van 't licht en zoals het lijkt geen full-auto of 'constante' firemodes. Perfect voor de film, maar in games wordt het dan toch wel een beetje point-and-click werk vrees ik.

Ook de trend in DICE games wat betreft skill-vereisten en noobcrutches 'want iedereen moet het kunnen spelen' stemt niet hoopvol. Hardline is alweer een dumbed-down versie van BF4, wat op zijn beurt alweer een behoorlijke dumbed down versie van BF3 is, etc. ect. Dit gaat ook direct ten koste van de houdbaarheid en speelbaarheid van de games op de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, misschien houden ze het moeilijkere werk voor de Battlefield versies?

Maar ik ben benieuwd hoe ze t gaan maken ja..

Wat ik trouwens wel supervet vind, is dat de laser versie van de MG34/MG42 erin zit! *O*

Afbeeldingslocatie: http://i650.photobucket.com/albums/uu225/turbinator_870/DSC_1068b.jpg~original

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Dat de trailers er fantastisch uitzien zijn we wel gewend van DICE en grafisch zal er ook in-game weinig tot niets mis mee zijn, maar dat van de arcade look, dat is wel een puntje van zorg vind ik.

Want wat gaat het skill element worden en de gameplay verzorgen als we eenmaal gewend zijn aan de mooie beelden en het geluid? Daar ben ik echt extreem benieuwd naar.

Laser rifles hebben per definitie geen recoil, geen spread, muzzle velocity van de snelheid van 't licht en zoals het lijkt geen full-auto of 'constante' firemodes. Perfect voor de film, maar in games wordt het dan toch wel een beetje point-and-click werk vrees ik.

Ook de trend in DICE games wat betreft skill-vereisten en noobcrutches 'want iedereen moet het kunnen spelen' stemt niet hoopvol. Hardline is alweer een dumbed-down versie van BF4, wat op zijn beurt alweer een behoorlijke dumbed down versie van BF3 is, etc. ect. Dit gaat ook direct ten koste van de haalbaarheid en speelbaarheid van de games op de langere termijn.
Dit lijkt me een bewuste keuze van EA en DICE. Het moet niet alleen Battlefield fans aanspreken maar ook Star Wars fans of liefhebbers van sci-fi in het algemeen. Een beetje in dezelfde geest als Plants vs. Zombies denk ik zo. Voor meer diepgang, langere speelbaarheid en het skill element zullen we denk ik toch moeten wachten tot eind 2016 met BF5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd boeit het me (nog) niet heel veel of t nou supermoeilijk of laagdrempelig wordt..

Ik wil gewoon Blasteren, laseren, thermal detonaten, Xwingen, TieFighteren, ATSTen enzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*delete*

[ Voor 93% gewijzigd door poor Leno op 17-06-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
kazuka schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:57:
[...]

Dit lijkt me een bewuste keuze van EA en DICE. Het moet niet alleen Battlefield fans aanspreken maar ook Star Wars fans of liefhebbers van sci-fi in het algemeen. Een beetje in dezelfde geest als Plants vs. Zombies denk ik zo. Voor meer diepgang, langere speelbaarheid en het skill element zullen we denk ik toch moeten wachten tot eind 2016 met BF5.
Is er al iets bekend over die laatste? (Gekke hijack, ik weet 't).

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ADS ga ik echt missen :( wordt raar om dat niet meer te kunnen gebruiken. Aan de ene kant ook wel weer wat meer in de film stijl.

Hopelijk worden de "tanks/voertuigen" wel wat afwisselender dan BF4, daar is het aanbod net iets te minimaal imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:17
Ps4 gameplay? Ik geloof er he-le-maal niks van. Dit is gewoon gerendered op een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serieus.. Denk je nou echt dat ze dan niet keihard door de mand zouden vallen? |:(

Dit is gewoon PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga echt blij worden als hier de single player wél werkt. In Battlefield 4 weigeren ze gewoon de verdwenen saves te fixen. Probleem is er nog steeds. Ik heb weinig hoop op bug fixes na zulke acties.

En ja ja, het draait om multiplayer. Dat praat het niet goed dat SP bugs gewoon niet gefixed worden.

(Bug 1,5 week geleden nog gehad na 75% van de storyline. Dus nee, nog niet opgelost)

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 17-06-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 10:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:09:
Eerlijk gezegd boeit het me (nog) niet heel veel of t nou supermoeilijk of laagdrempelig wordt..

Ik wil gewoon Blasteren, laseren, thermal detonaten, Xwingen, TieFighteren, ATSTen enzo >:)
Je wil dus gewoon LMG/Shotgun-hoeren, maar dan StarWars-style?! :D
Zal je ook plasmabommen op Tiefighter kunnen plakken en die naar cruisers toe-faxen (Jihadi-jeep equivalent)?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 00:01:
[...]

Je wil dus gewoon LMG/Shotgun-hoeren, maar dan StarWars-style?! :D
Zal je ook plasmabommen op Tiefighter kunnen plakken en die naar cruisers toe-faxen (Jihadi-jeep equivalent)?
Zat zelf meer te hopen op Jihad Taun-Tauns >:)

Afbeeldingslocatie: http://img03.deviantart.net/03aa/i/2012/025/a/f/starwars_secret_story_by_heartman98-d4nlp3a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Ook de trend in DICE games wat betreft skill-vereisten en noobcrutches 'want iedereen moet het kunnen spelen' stemt niet hoopvol. Hardline is alweer een dumbed-down versie van BF4, wat op zijn beurt alweer een behoorlijke dumbed down versie van BF3 is, etc. ect. Dit gaat ook direct ten koste van de houdbaarheid en speelbaarheid van de games op de langere termijn.
Als deze game gaat aanslaan, dan verwacht ik dat ze Battlefield 5 op het zelfde niveau als Battlefront gaan maken, met andere worden, nog laagdrempeliger en weer te weinig content en vernieuwingen.

De kracht van Battlefield 3, is dat ze battlefield weer een nieuw leven in konden blazen met nieuwe technieken. dit is ze dan ook goed gelukt.

Battlefront gaat er bij mij niet inkomen na Battlefield 4 en Hardline, wacht ik even op een DiCE game die vernieuwing met zich meebrengt.
Battlefront is leuk voor de casual gamer, laagdrempeligheid , leuk voor de star wars fans, ziet er weer goed uit en ik weet zeker dat ereen hoop mensen blij van worden.

Voor plasma granaten en dat soort sfeertje, kies ik toch voor HALO 5 (Hopelijk komt er ook een PC versie met de komt van Windows 10)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moeilijkheid, skill en dat soort dingen is nog niet echt iets over bekend, dus ik ga gewoon wel wachten met klagen en bang worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach er zijn gelukkig ook mensen die wel wakker zijn. Iets met Trackrecord EA/Dice en ezel steen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me soms echt af of mensen serieus denken dat EA en DICE met opzet de boel lopen te saboteren en ons met opzet fukken.. Om vervolgens handenwrijvend en evil laughing hun zakken volproppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
poor Leno schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:25:
Vraag me soms echt af of mensen serieus denken dat EA en DICE met opzet de boel lopen te saboteren en ons met opzet fukken.. Om vervolgens handenwrijvend en evil laughing hun zakken volproppen :+
Ik denk dat mensen zich vooral zorgen maken vanwege de harde deadline in verband met de film. Als de game nog niet af is (lees:bugvrij) voor deze datum, zal hij toch echt gewoon in de winkel liggen want dat is marketing technisch het meest rendabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
poor Leno schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:25:
Aangezien ze jaren oude bugs in BF4 niet fixen zou je het soms wel denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TimoVeld schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:31:
[...]

Ik denk dat mensen zich vooral zorgen maken vanwege de harde deadline in verband met de film. Als de game nog niet af is (lees:bugvrij) voor deze datum, zal hij toch echt gewoon in de winkel liggen want dat is marketing technisch het meest rendabel.
Nja hij is al een half jaar uitgesteld, juist vanwege de film.. In eerste instantie zou ie in de zomer al uitkomen :)

Dus ze hebben een half jaar extra om alles op orde te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:56
poor Leno schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:16:
[...]

Nja hij is al een half jaar uitgesteld, juist vanwege de film.. In eerste instantie zou ie in de zomer al uitkomen :)

Dus ze hebben een half jaar extra om alles op orde te krijgen :)
Dan is het raar dat ze PRE-Alpha footage laten zien. Waarom niet Alpha of Beta footage dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, ik werk niet voor DICE _O-

Was dit pre-alpha dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mwoah.. staat er toch groot in de Hoth trailer. Had je moeten zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahahah lol :D

heb de trailer vaak gekeken maar nooit opgevallen en ik skip meestal naar de actie _O-

Maar dan weten we dat ook weer!

Maar zelfs als het spel in november uitkomt dan zijn ze heel laat met een pre-alpha idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
Ik had opzich wel zin in deze game (geen pre order tho), maar dat veranderde wel nadat ik dit zag:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5yOWIxLm.jpg

Heb sterk het idee dat SW:BF de nieuwe melkkoe van EA gaat worden, dus eerst maar de reviews, gameplay en een pricedrop afwachten. Het eerste puntje al: Inflict more damage on enemy vehicles with the Ion Grenade. Dit is eigenlijk gewoon een P2W systeem. Pleur nou eens op EA. :/

Bron: http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Heb sowieso mijzelf voorgenomen om geen EA/DICE game meer te pre-orderen (soms wel lastig ;-)) na alle ervaringen van BF3/BF4/Sim City/Hardline en ga zo maar door.

Ben wel erg benieuwd naar deze game, Star Wars gevoel was wel gelijk aanwezig ik hoop dat ze er echt iets moois van weten te maken. Op de Gamescom maar eens van dichtbij bekijken en dan na de release maar eens bepalen of deze aangeschaft gaat worden, maar dan ook zeker niet via Origin, wat zijn die prijzen daar altijd belachelijk hoog zeg vergeleken met andere aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het internet staat vol met goede argumenten waarom preorderen uiteindelijk vrijwel nooit in het voordeel vd gamer is.

Maar zolang er nog hordes kopers zijn die zelfs bij Publishers met een bewezen trackrecord van botched releases na het zien vd eerste cinematische trailer hun preorder plaatsen zal het wel zo blijven.

SW BF lijkt mij in potentie een leuke game maar ik ga hem dus zeker niet preorderen. Ik wacht de launch, gebruikerservaringen en reviews af.

Donkey <->2x steen

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
SleepyPanda schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 00:53:
Ik had opzich wel zin in deze game (geen pre order tho), maar dat veranderde wel nadat ik dit zag:

[afbeelding]

Heb sterk het idee dat SW:BF de nieuwe melkkoe van EA gaat worden, dus eerst maar de reviews, gameplay en een pricedrop afwachten. Het eerste puntje al: Inflict more damage on enemy vehicles with the Ion Grenade. Dit is eigenlijk gewoon een P2W systeem. Pleur nou eens op EA. :/

Bron: http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/buy
Wat ik begrepen heb is dat je met een pre-order deze items direct unlocked. Je hoeft ze dus niet vrij te spelen. Leuk, maar daar ga ik toch echt geen pre-order voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wie gaat dit op de pc spelen en of op de ps4? Ik twijfel voor wat ik het ga haalen.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
cybergi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:10:
Wie gaat dit op de pc spelen en of op de ps4? Ik twijfel voor wat ik het ga haalen.
Ik ga hem sowieso halen voor PC, maar schaf hem niet meteen aan.
Wacht wel tot er wat reviews zijn, de eerste bugs er uit zijn, en de prijs wat gedropt is.

Dus verwacht hem pas in februari of zo op zijn vroegst te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

nee zo lang kan ik echt niet wachten lol ..duurt me te lang maar ja ik denk dat ik hem op de pc ga kopen ik die alleen fight games op de console ..en race games shooters vind ik achterlijk met een controller

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Zijn deze PC gameplay beelden al langsgekomen? Ziet er best slick uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Jup.

Jackfrags praat ook wat na overzijn hands-on met de game.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Aanmelden voor Alpha testing. Ik ben niet bij de gelukkigen helaas. Geldt mogelijk alleen voor Noord Amerika?

[ Voor 22% gewijzigd door croiky op 28-06-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
croiky schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:48:
Aanmelden voor Alpha testing. Ik ben niet bij de gelukkigen helaas. Geldt mogelijk alleen voor Noord Amerika?
Ik kreeg inderdaad ook een instant afwijzing, evil bastards! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Iemand al geprobeerd met een US proxy? Als ik de URL intyp op een webproxy staat er 'LOG IN' in plaats van 'APPLY'; er wordt dus idd al meteen gekeken of je IP uit de US komt. Probeer nu uit te vogelen hoe ik een gratis proxy opzet met chrome :P

PS:
*shots have been fired* :P
shotsfired

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 30-06-2015 13:58 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Er is nieuwe off screen gameplay geleaked:
http://www.playground.ru/...eympleya_s_e3_2015-47593/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 'more damage' en de andere dingen kun je later zelf ook unlocken :)

Ik voor de PS4 iig :)

Die stiekum opgenomen video ziet er wel heel vet uit :D

Ik hoop alleen wel dat er een goede balans wordt gemaakt tussen first en third person.. Ik wil een FPS, geen GTA StarWars..

Misschien kun je dat uitzetten en zullen er servers zijn voor alleen first of alleen third..

[ Voor 59% gewijzigd door poor Leno op 01-07-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Leuk filmpje! Was wel ff aan het juichen met de aankondiging!

Tot dat ik hoorde dat er dus geen space battles zijn, de grote AT-AT ook niet speelbaar is. Oh en de beperkte spelers/wapens/maps was ook niet echt iets waar ik warm van werd :+

Ga deze game alleen halen als mensen om me heen er van overtuigd zijn, anders gewoon flink boycotten en jezelf afvragen waarom het bij deel 2 wel kon maar nu niet

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ga ik niet eens meer op in..

Just wave and smile.. wave and smile.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
weszz schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:27:
[...]

Leuk filmpje! Was wel ff aan het juichen met de aankondiging!

Tot dat ik hoorde dat er dus geen space battles zijn, de grote AT-AT ook niet speelbaar is. Oh en de beperkte spelers/wapens/maps was ook niet echt iets waar ik warm van werd :+

Ga deze game alleen halen als mensen om me heen er van overtuigd zijn, anders gewoon flink boycotten en jezelf afvragen waarom het bij deel 2 wel kon maar nu niet
Is een veel gedeelde mening =). Maar we gaan het zien, niet pre-orderen en reviews afwachten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
TimoVeld schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:45:
[...]

Is een veel gedeelde mening =). Maar we gaan het zien, niet pre-orderen en reviews afwachten zou ik zeggen.
Beetje ellende zijn de reviews helemaal hyped omdat het star wars is en coo/gaaf/nieuw/bruut en dat snap ik. Zou ook zo zijn! Maar de oude Battlefront kon je nog best lang spelen en nieuwe dingen doen. Ben bang dat je hier na een maand of wat al naar uitgekeken kunt zijn....

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
You must be so much fun at parties..

Wacht nou maar gewoon voordat je begint te klagen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Mm, gezien de beelden die nu op youtube verschijnen verdwijnt mijn enthousiasme wel een beetje.. Die map die ik gezien heb ziet er zo inspiratieloos uit. Ben benieuwd naar de resterende maps die in het spel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
weszz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:48:
[...]

Beetje ellende zijn de reviews helemaal hyped omdat het star wars is en coo/gaaf/nieuw/bruut en dat snap ik. Zou ook zo zijn! Maar de oude Battlefront kon je nog best lang spelen en nieuwe dingen doen. Ben bang dat je hier na een maand of wat al naar uitgekeken kunt zijn....
Reviews willen inderdaad nogwel eens overdreven hyped zijn. Wat met dit onderwerp natuurlijk nog een stuk sneller gebeurt.
Ik vind goede Twitch streams kijken altijd wel een goed beeld geven van hoe een game daadwerkelijk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
TimoVeld schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:20:
[...]

Reviews willen inderdaad nogwel eens overdreven hyped zijn. Wat met dit onderwerp natuurlijk nog een stuk sneller gebeurt.
Ik vind goede Twitch streams kijken altijd wel een goed beeld geven van hoe een game daadwerkelijk speelt.
Agreed. Ben een fan van Star Wars en dat is niet raar natuurlijk gezien mijn leeftijd en opvoeding :+ maar deze game komt in mijn ogen gewoon te hyped over en zal uiteindelijk alleen maar tegen kunnen vallen ben ik bang.

Dus
poor Leno schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:58:
You must be so much fun at parties..

Wacht nou maar gewoon voordat je begint te klagen |:(
Nee, ben gewoon een realist. Je moet gewoon de feiten bekijken en daarin hoor je alleen maar dingen die EA er NIET in zet en dingen beperkt. Ik mis de 'LOOK WHAT WE ALSO HAVE INCLUDED IN OUR GAME' berichten.

Maar goed, ik ben zo blij dat Darth Vader erin zit en Luke. Wel benieuwd of het dan een hero is die je kunt unlocken en tijdelijk kunt spelen. Of dat het een class opzichzelf is, want dan moet je toch echt de boel gaan balanceren :P Of gewoon een Jedi only match geven :+

[ Voor 11% gewijzigd door weszz op 02-07-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weszz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:32:
[...]

Nee, ben gewoon een realist. Je moet gewoon de feiten bekijken en daarin hoor je alleen maar dingen die EA er NIET in zet en dingen beperkt. Ik mis de 'LOOK WHAT WE ALSO HAVE INCLUDED IN OUR GAME' berichten.

Maar goed, ik ben zo blij dat Darth Vader erin zit en Luke. Wel benieuwd of het dan een hero is die je kunt unlocken en tijdelijk kunt spelen. Of dat het een class opzichzelf is, want dan moet je toch echt de boel gaan balanceren :P Of gewoon een Jedi only match geven :+
Pessimisten denken vaak dat ze zgn 'realisten' zijn..

Daarnaast zijn dingetjes over spacebattles en geen ATAT besturen al lang tot in den treure besproken. Get over it.
Spacebattles worden hoogstwaarsch DLC en er zijn geruchten over dat die komen bij release VR brillen.
ATAT niet te besturen? (Wel gunner)
Heb je enig idee wat er gebeurt als een retard op je team met dat ding er vandoor gaat/verkeerde kant op gaat?? Supertraag -> saai-> oh ik laat m hier staan... en hop weg overwinning..
Het is precies hetzelfde als de Gunship in BF4.

Dat Darth en Luke een tijdelijke unlock zijn en geen class is ook allang bekend.
Er zijn uberhaupt geen classes, je stelt je eigen loadout samen.

Ga eerst je iets verder inlezen voordat je dingen gaat roepen over boycotten enzo |:(
(En het is geen Battlefront 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Precies want boycotten is iets wat hier ontzettend serieus wordt genomen :+

Komop niet meteen zo op je teentjes getrapt, niet iedereen is zo gefocused met 1 game bezig alsof zijn leven er vanaf hangt ;)

Wel tof dat ze een eigen loadout mogelijk maken. En dat van de AT-AT, misschien bij stil gestaan dat je daar regels aan vast kunt binden? Bepaalde positie waar je in de game zit of rank/punten? Eventueel 3 man-team met rondlopen? Niet zo makkelijk afschuiven. Je klinkt bijna als EA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

poor Leno schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:41:
[...]

Pessimisten denken vaak dat ze zgn 'realisten' zijn..

Daarnaast zijn dingetjes over spacebattles en geen ATAT besturen al lang tot in den treure besproken. Get over it.
Spacebattles worden hoogstwaarsch DLC en er zijn geruchten over dat die komen bij release VR brillen.
ATAT niet te besturen? (Wel gunner)
Heb je enig idee wat er gebeurt als een retard op je team met dat ding er vandoor gaat/verkeerde kant op gaat?? Supertraag -> saai-> oh ik laat m hier staan... en hop weg overwinning..
Het is precies hetzelfde als de Gunship in BF4.

Dat Darth en Luke een tijdelijke unlock zijn en geen class is ook allang bekend.
Er zijn uberhaupt geen classes, je stelt je eigen loadout samen.

Ga eerst je iets verder inlezen voordat je dingen gaat roepen over boycotten enzo |:(
(En het is geen Battlefront 3)
Dat maakt een spel toch uiteindelijk ook juist weer heel erg gaaf. Dat je de juiste man op de juiste plek moet hebben staan? Het feit dat een idioot een belangrijke functie kan verpesten is geen reden om de functie maar in zijn geheel te schrappen. Desnoods maak je het optioneel waardoor je de AT-AT in publics eventueel op rails kan laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 10:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

weszz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:57:
[...]
niet iedereen is zo gefocused met 1 game bezig alsof zijn leven er vanaf hangt ;)
[...]
Tegen de tijd dat Battlefront uit komt (februari 2018 ;) ) heb ik BF4 wel al grijs gespeeld. En dan moet ik wat met mijn leven. Dus in sommige gevallen hangen er wel levens van af :+

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
nieuws: Testers zetten gameplaybeelden van pc-versie Star Wars: Battlefront online

Video is helaas alweer offline. Als iemand hem vind, graag delen ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Dank! Niet heel bijzonder dus, die video...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Jeroenimoes schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:20:
Dank! Niet heel bijzonder dus, die video...
battlefield 4 in space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
Hahaha het is een shooter, zou raar zijn als het een race sim zou zijn. Zal wel de hitte zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
mobygo76 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:48:
[...]

Hahaha het is een shooter, zou raar zijn als het een race sim zou zijn. Zal wel de hitte zijn. 8)7
CS GO is ook een shooter, betekent niet dat elke shooter hetzelfde is. Dus die vlieger gaat niet op. Zal de hitte wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
De eerste battlefronts werden vaak ook bestempeld als battlefield games met een star wars sausje (Dat was iig de boventoon in de reviews destijds, en werd ook absoluut niet gezien als een negatief iets).
In dat opzicht is het niet raar dat de nieuwe battlefront ook veel overeenkomsten toont, al helemaal niet aangezien DICE nu eraan werkt.
Daar heb ik ook echt geen moeite mee.
Enige jammere is dat er zoveel features missen tegenover battlefront 2.
Maar ik heb zeker zin in deze game, day 1 purchase.

[ Voor 11% gewijzigd door Crotchy op 03-07-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:49:
[...]

CS GO is ook een shooter, betekent niet dat elke shooter hetzelfde is. Dus die vlieger gaat niet op. Zal de hitte wel zijn
Nee maar je "suggereert" nu dat het Battlefield is met een jasje.. Terwijl dit niet het geval is.. Ze hebben het een 'eigen stijl' gegeven.. Dan ken je Battlefield misschien niet goed genoeg?

Basics van shooters zijn gewoon t zelfde,

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 03-07-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Tja, je kunt er Battlefield elementen in zien, maar die elementen komen ook in veel andere shooters voor. Bovendien ben ik nog altijd aan het zoeken wat hieraan negatief zou moeten zijn...

Boven alles kun je pas je conclusies trekken of deze elementen goed zijn uitgewerkt en passend zijn voro Battlefront als je het spel hebt gespeeld. Al dat gemekker is dus om het mekkeren. Als je kritisch wilt zijn typ je iets als:
Ik ben benieuwd of spelelement X, dat we kennen uit de Battlefield serie, goed past in Battlefront.
of
Ik ben kritisch t.o.v. het feit dat ze spelelement Y gebruiken in Battlefront, want ik vond dit in Battlefield minder goed uitgewerkt.
Dus, FrankoO, wat wilde je nu zeggen met je post? Ik kan niet eens opmaken of je er positief of negatief over bent... (al ga ik uit van het laatste ;)) Misschien kunnen we hierover inhoudelijk discussieren

ONTOPIC:
Ik maakte op uit verschillende hands-on video's dat de gamemode Walker Assault een beetje elementen leent uit Rush uit Battlefield: De AT-AT Walkers rukken op, waarbij de stormtroopers enkele objectives moeten pakken. Als dat lukt, verplaats het spawngebied naar voren, naar de Rebel basis toe. Toch is het anders, want de verdedigende partij kan die Walkers neerhalen, of ervoor zorgen dat die objectives niet worden gehaald. Je krijgt op die manier dus in een vrij grote map toch die gefocuste actie die Rush zo populair maakt, maar het is niet puur aanvallen of verdedigen...

Waar ik verder wel kritisch over ben is dat alle voertuigen een pick-up zijn in de map zelf. Je kunt dus niet direct in een voertuig spawnen, en samen met alle andere pick-up wapens lijkt me dat wat veel van het goede... rocket launchers zijn pick-up, Heroes zijn pick-up... ben benieuwd hoe dat in de praktijk speelt. Zeker omdat je ook hoort dat ze niet altijd op hetzelfde punt spawnen maar dat daar wan willekeur in zit...

Hoop niet dat dat er toe leid dat sommige pick-up als voertuigen (toch erg handig lijkt me) over het hoofd worden gezien... en wellicht dat de ervaren spelers sneller doorhebben waar de voertuigen spawnen en de minder fanatiekelingen daar dan toch vaker naast grijpen. Dat is een flinke verandering van het voertuigen-systeem van Battlefield...

[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2015 12:05 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Die willekeur is fijn voor public servers. Anders heb je de hele avond dezelfde persoon in het vliegtuig. Nu heeft ieder een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Jeroenimoes schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:11:
Waar ik verder wel kritisch over ben is dat alle voertuigen een pick-up zijn in de map zelf. Je kunt dus niet direct in een voertuig spawnen, en samen met alle andere pick-up wapens lijkt me dat wat veel van het goede... rocket launchers zijn pick-up, Heroes zijn pick-up... ben benieuwd hoe dat in de praktijk speelt.
Ja k*t, mijn reply weg.

Hoe dan ook. Precies wat je daar zegt staat voor mij toch nog ff een sureshot game in de weg. De ''power ups'' aanpak is me echt te speels en doet zwaar af aan de geloofwaardigheid van een Star Wars game. Zeker, ik overdrijf.. maar het is naar een plekje rennen waar een muntje staat te draaien en hop opeens zit ik in de AT-AT. Ja wat? Is toch raar?

Kijk een jetpack associeer ik ook niet direct met Star Wars met uitzondering van een aantal seconden Boba Fett maar dat kan door de beugel niet in de minste plaats omdat het enig realisme met zich meebrengt. Zo krijg je ook een extra mogelijk leuke dimensie in 1st/3rd behalve lopen, rennen, springen.

Ik zie al wedstrijdjes voor me wie het eerste bij de pick up is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28
croiky schreef op zondag 05 juli 2015 @ 01:26:
[...]

Ik zie al wedstrijdjes voor me wie het eerste bij de pick up is :/
Ik hoop persoonlijk dat ze het linken aan je level en KD, zodat je het eerst moet 'unlocken' (door te oefenen) en de betere spelers de belangrijkere rollen krijgen in plaats van een newbie of noob hebt die het verpest. ;(

Oftewel: de drempel mag van mij wel een stuk omhoog :D.

[ Voor 6% gewijzigd door SleepyPanda op 05-07-2015 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21

Shabbaman

Got love?

Stewie! schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 15:55:
Die willekeur is fijn voor public servers. Anders heb je de hele avond dezelfde persoon in het vliegtuig. Nu heeft ieder een kans.
*BF2 flashback*
Jeroenimoes schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:11:
Waar ik verder wel kritisch over ben is dat alle voertuigen een pick-up zijn in de map zelf. Je kunt dus niet direct in een voertuig spawnen, en samen met alle andere pick-up wapens lijkt me dat wat veel van het goede... rocket launchers zijn pick-up, Heroes zijn pick-up... ben benieuwd hoe dat in de praktijk speelt. Zeker omdat je ook hoort dat ze niet altijd op hetzelfde punt spawnen maar dat daar wan willekeur in zit...

Hoop niet dat dat er toe leid dat sommige pick-up als voertuigen (toch erg handig lijkt me) over het hoofd worden gezien... en wellicht dat de ervaren spelers sneller doorhebben waar de voertuigen spawnen en de minder fanatiekelingen daar dan toch vaker naast grijpen. Dat is een flinke verandering van het voertuigen-systeem van Battlefield...
Dit lijkt me wel een leuke game mechanic, maar het kan inderdaad ook verkeerd uitpakken. Ik zie al voor me hoe snipers gaan zitten campen bij de plekken waar de pickups spawnen...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Nu verwacht ik geen snipers in de traidionele FPS zin - de meeste wapens zijn zonder ADS (Aim down sight) en doordat het lasers zijn is er geen 'bulletdrop'. Maar aangezien dat dus voor alle wapens geld, is op long range mikken veel minder moeilijk - de laser gaat toch wel altijd rechtdoor...

Ik vraag me daardoor af hoe ze daarmee spelen : hebben alle wapens dezelfde fire-rate? Doet elk wapen dezelfde damage per laserstraal? Damage drop-off (hoe verder weg, hoe minder damage)? De cooloff-tijd? Als je er zo over nadenkt is er toch nog genoeg te spelen met het balancen van de wapens. Je zou er zelfs een soort recoil aan toevoegen: rennen of bewegen zorgt voor minder accuracy.

In een hands-on video werd al uitgelegd dat dat bij bijvoorbeeld de voertuigen zo is: X-wings en Tie-fighters doen minder damage als ze voluit vliegen: trager vliegen vergroot de damage. zulke elementen zitten er dus wel in.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:56:
Ik vraag me daardoor af hoe ze daarmee spelen : hebben alle wapens dezelfde fire-rate? Doet elk wapen dezelfde damage per laserstraal? Damage drop-off (hoe verder weg, hoe minder damage)? De cooloff-tijd? Als je er zo over nadenkt is er toch nog genoeg te spelen met het balancen van de wapens.
Inderdaad, daar valt genoeg aan te sleutelen, om elk wapen uniek te maken. Ik hoop alleen dat ze het goed doen.. (meanwhile, 5 patches later.. ;) )

Het gaat zo raar worden, niet te ADSsen.. Vroeger was ik juist heel erg tegenstander daarvan omdat het je halve beeld blokte.. (jumpen op ADS knop >:) )
Nu met red dots valt het heel erg mee en ben ik eraan gewend (nu heb ik er zelfs last van om niet te ADSsen als ik op 1 meter ofzo plots een tegenstander om een hoekje tegenkom 8)7 )

Maar dat brengt wel meteen een probleem met zich mee als we weer terug zouden gaan naar een WW2 spel..
Ik zou niets liever willen dan een BF1944 spel (op Battlefront na ;) ) maar dat betekent dus wel iron sights :/
(Of ze moeten weer met secret weapons oid komen, of dat je als soldaat aan je eigen geweer hebt gevijld en gezaagd om cutoms sights te maken :P )

Dat mogen ze van mij in dat geval wel aanpassen, want een enorme ironsight en loop van een M1 Garand in beeld is niet echt prettig..

Ik weet niet meer welk spel het was, maar als je 'ADSte' dan ging ie niet helemaal over de loop en door de sights zoals nu, maar zoomde het beeld alleen wat in, waardoor je ook een soort ADS gevoel had, maar het geweer bleef op dezelfde plek onderin beeld (werd wel iets groter, maar een gedeelte viel ook weer weg onderin beeld)

Dus misschien is dit een soort test van Dice om er voor te zorgen dat we weer naar spellen gaan zonder ADS?
*Sprak hij twijfelend hoopvol*
Je zou er zelfs een soort recoil aan toevoegen: rennen of bewegen zorgt voor minder accuracy.
Dit mogen ze van mij ook toepassen op 1st - 3rd person.. Ik hoop echt dat er ook nadelen zitten op 3rd tegenover 1st..
(Anders zie je mij wss vooral op 1st person only servers O-) )

Verder ben ik ook benieuwd hoe het uitpakt met die pickups, dat het inderdaad geen sniper campings worden, of dat je hele team elkaar staat te verdrukken om iets op te pikken.. :/

Ik vind het trouwens wel apart dat je gewoon met je hand pistooltje de Walkers en Xwings/Tiefighters enzo damage kunt doen..:/
Dat zou eigenlijk alleen voor de zwaardere lasers moeten zijn..
Verder nog niets gezien van deflector shields op voertuigen geloof ik..

[ Voor 19% gewijzigd door poor Leno op 06-07-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedacht me net ook wat..

Ik snap dat mensen spontaan aan de dunne gaan van het idee dat het allemaal verkloot gaat worden.. Maar kom op.. Het is het enige StarWars FPS spel, nieuwste technologieen en engine en ook nog eens met de originele trilogie en helden *O*

Dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/nualn.jpg

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
poor Leno schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:51:
Ik bedacht me net ook wat..

Ik snap dat mensen spontaan aan de dunne gaan van het idee dat het allemaal verkloot gaat worden.. Maar kom op.. Het is het enige StarWars FPS spel, nieuwste technologieen en engine en ook nog eens met de originele trilogie en helden *O*

>:)
Nee, die mensen kennen de track record van Dice en EA om half afgemaakte buggy spellen af te leveren die vol zitten met DLC.

Maar goed, ik ben voorzichtig optimistisch. Concept is awesome, maar ben bang dat ze weer gaan voor:

Normal
Premium
GOTY (tijdje later)

etc
etc

Dan wacht ik wel op de Goty, met dezelfde launch bugs maar wel alle DLC.

Niks slechts aan om wat voorzichtig te zijn ipv het spel heilig te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De launch zal uitwijzen of EA iets heeft geleerd / willen leren.

Tot die tijd hebben we alleen de geschiedenis met botched launches/games/uitmelken etc.

EA heeft het voordeel vd twijfel m.i. dus niet verdiend. Lijkt me verstandige beslissing om met aanschaf te wachten tot na de launch....

Maar er zullen waarschijnlijk heel veel mensen zijn die er anders over denken.... :X

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:01:
[...]

Nee, die mensen kennen de track record van Dice en EA om half afgemaakte buggy spellen af te leveren die vol zitten met DLC.

Niks slechts aan om wat voorzichtig te zijn ipv het spel heilig te verklaren.
Tuurlijk, speel zelf ook de Battlefield franchise al langer dan vandaag ;)

Maar voor mij geldt het wel, ondanks de (aangenomen) bugs of wat dan ook, dat interesseert me niets bij dit spel.. Hoe je het ook wendt of keert, het blijft het (enige) Star Wars spel waar ik al jaren op zit te wachten :)

Dus ik fanboy er graag over ;)
Help!!!! schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:04:

EA heeft het voordeel vd twijfel m.i. dus niet verdiend. Lijkt me verstandige beslissing om met aanschaf te wachten tot na de launch....

Maar er zullen waarschijnlijk heel veel mensen zijn die er anders over denken.... :X
Daar ben ik er 1 van idd, dit wordt een insta-day1-buy :D

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 06-07-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
poor Leno schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:06:
[...]

Tuurlijk, speel zelf ook de Battlefield franchise al langer dan vandaag ;)

Maar voor mij geldt het wel, ondanks de (aangenomen) bugs of wat dan ook, dat interesseert me niets bij dit spel.. Hoe je het ook wendt of keert, het blijft het (enige) Star Wars spel waar ik al jaren op zit te wachten :)

Dus ik fanboy er graag over ;)

[...]

Ik ook zeker, maar het probleem blijft. Ik speel graag Single Player games, en als Dice niet eens het basis concept van save games! werkend kan krijgen.. dan heb ik gewoon weinig vertrouwen.

Daar ben ik er 1 van idd, dit wordt een insta-day1-buy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja ik weet niet in hoeverre het save game verhaal bij Dice ligt en niet bij de verwerking van PSN naar je 'cloud' of bijvoorbeeld installatie/herinstallatie issues :?

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 06-07-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep.. een game die lokaal wordt opgeslagen, en dat die data die corrupt raakt heeft te maken met PSN Cloud....

Dat geen enkele andere game er last van heeft negeren we maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Ben zelf ook groot (star wars & bf ) fan maar hoop dat het niet tegenvalt tegenwoordig heeft dice steeds meer de neiging om bugs niet op te lossen en de netcode te fixen/

verder kijk ik er stiekem het meeste naar uit in dit jaar :P

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Erik1994 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:24:
Ben zelf ook groot (star wars & bf ) fan maar hoop dat het niet tegenvalt tegenwoordig heeft dice steeds meer de neiging om bugs niet op te lossen en de netcode te fixen/

verder kijk ik er stiekem het meeste naar uit in dit jaar :P
Ze zijn er anders wel goed mee aan de slag gegan met BF4 vind ik. Als je ziet wat ze allemaal doen voor de community nu: CTE omgeving is gewoon een top idee. Netcode is al meerdere malen gepatched, en ze testen ook nu servers met hogere tickrates. Ze luisteren dus wel. En doen inmiddels ook meer: gratis maps vanuit ideeen uit de community: night maps, classic maps, een community map project...

BF4 is gewoon ontzettend moeilijk te balancen, want naar mijn mening zit er teveel onzin in. Teveel gadgets en perks, hoe wil je dat allemaal op elkaar afstellen? Er zal altijd wel een bepaalde combo zijn van wapen/gadgets/perk die ten opzichte van de door jou gekozen wapen/gadgets/perks OP lijkt of zal zijn. Er moet gewoon een boel uit zodat je ook je uitrusting daadwerkelijk kan aanpassen op je tegenstander.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jeroenimoes schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:50:
[...]

Ze zijn er anders wel goed mee aan de slag gegan met BF4 vind ik. Als je ziet wat ze allemaal doen voor de community nu: CTE omgeving is gewoon een top idee. Netcode is al meerdere malen gepatched, en ze testen ook nu servers met hogere tickrates. Ze luisteren dus wel. En doen inmiddels ook meer: gratis maps vanuit ideeen uit de community: night maps, classic maps, een community map project...
Ja en nee. Ze zijn pas na een ongelovelijke shitstorm gaan doen wat ze allang voor de release hadden moeten doen. Daarentegen zijn bijv. nog lang niet alle verbeteringen die al live voor BF4 zijn, doorgevoerd naar Hardline.
En er is nog heel veel te verbeteren op het gebied van serveraanbod en high ping control. Zie laatste video van Battlenonsense maar weer.
BF4 is gewoon ontzettend moeilijk te balancen, want naar mijn mening zit er teveel onzin in. Teveel gadgets en perks, hoe wil je dat allemaal op elkaar afstellen? Er zal altijd wel een bepaalde combo zijn van wapen/gadgets/perk die ten opzichte van de door jou gekozen wapen/gadgets/perks OP lijkt of zal zijn. Er moet gewoon een boel uit zodat je ook je uitrusting daadwerkelijk kan aanpassen op je tegenstander.
Helemaal eens. Veel te bloated. Maar ja dat zal wel niet gebeuren want EA denkt blijkbaar dat dit beter verkoopt.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Nu verwacht ik geen snipers in de traidionele FPS zin - de meeste wapens zijn zonder ADS (Aim down sight) en doordat het lasers zijn is er geen 'bulletdrop'. Maar aangezien dat dus voor alle wapens geld, is op long range mikken veel minder moeilijk - de laser gaat toch wel altijd rechtdoor...

Ik vraag me daardoor af hoe ze daarmee spelen : hebben alle wapens dezelfde fire-rate? Doet elk wapen dezelfde damage per laserstraal? Damage drop-off (hoe verder weg, hoe minder damage)? De cooloff-tijd? Als je er zo over nadenkt is er toch nog genoeg te spelen met het balancen van de wapens. Je zou er zelfs een soort recoil aan toevoegen: rennen of bewegen zorgt voor minder accuracy.

In een hands-on video werd al uitgelegd dat dat bij bijvoorbeeld de voertuigen zo is: X-wings en Tie-fighters doen minder damage als ze voluit vliegen: trager vliegen vergroot de damage. zulke elementen zitten er dus wel in.
Stond toevallig vandaag een vraag over snipen met blaster bolts op scifi stackexchange. Daar zeggen ze overigens dat snipers WEL bullet drop gaan krijgen ( blaster drop? =) ).
Ook halen ze daar aan dat in de oude battlefront games, er geen bullet drop was. Kan iemand zich nog herinneren hoe ze er toen voor zorgde dat niet gewoon iedereen ergens aan het campen/snipen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik verwacht dat het qua gameplay diepte veel meer in de buurt zit van Plants vs. Zombies dan Battlefield. Logisch ook, Disney en EA willen goede verkoop cijfers zien en het moet door iedereen makkelijk op te pakken zijn. bullet-drop, optic sway, bullet spread etc. horen daar in elk geval niet bij.

Hoeft niet eens een probleem te zijn, ik hoop alleen maar dat het niet te snel gaat vervelen maar lang genoeg afwisselend blijft.

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 06-07-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:38:

..ik hoop alleen maar dat het niet te snel gaat vervelen maar lang genoeg afwisselend blijft.
Nou dit vind ik dus eigenlijk het allerbelangrijkste.. En dat je daadwerkelijk ook skills moet hebben/kunt kweken.. Zolang dat maar goed zit, kan t me verder niet boeien of ik wel of niet een ATAT kan besturen :)

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 06-07-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Help!!!! schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:19:
[...]

Ja en nee. Ze zijn pas na een ongelovelijke shitstorm gaan doen wat ze allang voor de release hadden moeten doen. Daarentegen zijn bijv. nog lang niet alle verbeteringen die al live voor BF4 zijn, doorgevoerd naar Hardline.
En er is nog heel veel te verbeteren op het gebied van serveraanbod en high ping control. Zie laatste video van Battlenonsense maar weer.
Dat het nog niet in Hardline is doorgevoerd vind ik ook dom. Maar ik vermoed dat Visceral zelf veel heeft aangepast, ook aan de engine / netcode, waardoor het wellicht niet 1:1 over te nemen is. Hardline heeft zowieso de klappen gevangen van de reputatieschade die ze op hebben gelopen, zeker nu blijkt dat Hardline ook z'n problemen kent. Op de PC is het spel op sterven na dood, op de consoles merk ik ook dat het niet meer gespeeld wordt, en mensen zelfs de overstap naar BF4 (terug) maken...

Dat ze te laat zijn begonnen na de crappy BF4 launch zal ik niet ontkennen, maar ik ben al blij dat ze de problemen onderkennen en vanalles hebben gedaan om het te corrigeren. Het feit dat het 'hoofd'team van DICE werkt aan Battlefront, en dat ze de kennis van BF4 kunnen meenemen, stemt me een beetje geruster, maar ik blijf met een kritisch oog kijken. Ik laat me graag posotief verrassen bij de launch...

Ik hoop dat ook EA heeft geleerd en voldoende geld uittrekt om de launch goed te laten verlopen. Voldoende servers, bandbreedte, etc.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet