PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Gameplay diepte blijft imo ook lastig te definiëren. Counterstrike had relatief vlakke gameplay, slechts enkele guns die bruikbaar waren, een voorspelbare bullet spread, sniper zonder enige swap of afwijking, etc, toch is het een game waar je echt skill voor nodig hebt, meer imo dan CoD of BF. Blijft op voorhand moeilijk te voorspellen, doordat zoveel factoren meespelen. Nou betekent diepe gameplay niet per se dat iets een skill game is, maar een echt competetieve game zorgt wel voor eem flink deel van de levensduur.kazuka schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:38:
Ik verwacht dat het qua gameplay diepte veel meer in de buurt zit van Plants vs. Zombies dan Battlefield. Logisch ook, Disney en EA willen goede verkoop cijfers zien en het moet door iedereen makkelijk op te pakken zijn. bullet-drop, optic sway, bullet spread etc. horen daar in elk geval niet bij.
Hoeft niet eens een probleem te zijn, ik hoop alleen maar dat het niet te snel gaat vervelen maar lang genoeg afwisselend blijft.
[ Voor 9% gewijzigd door SCIxX op 06-07-2015 22:08 ]
Dat counter-strike skill nodig heeft heeft ook met meer factoren te maken. Maar inderdaad: de gameplay is heel basic, geen poespas als suppression of bulletdrop. Netcode zeer stabiel en servers met zeer hoge tickrates. De bulletspread is te leren, net als movement. Dit zal bij battlefront niet zo zijn, al ben ik erg benieuwd hoe deze 'versimpelde' gameplay uitpaktSCIxX schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:06:
[...]
Gameplay diepte blijft imo ook lastig te definiëren. Counterstrike had relatief vlakke gameplay, slechts enkele guns die bruikbaar waren, een voorspelbare bullet spread, sniper zonder enige swap of afwijking, etc, toch is het een game waar je echt skill voor nodig hebt, meer imo dan CoD of BF. Blijft op voorhand moeilijk te voorspellen, doordat zoveel factoren meespelen. Nou betekent diepe gameplay niet per se dat iets een skill game is, maar een echt competetieve game zorgt wel voor eem flink deel van de levensduur.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zat net helemaal in de modus om de Deluxe versie te pre-orderen
Alleen is die nog niet op disc te bestellen (alleen de gewone), ff door EA teruggebeld, en die zeiden dat dat nog komt
Ben er echter nog niet 100% over uit of ik de digitale wil of de disc.. Bij de disc heb je meer gevoelswaarde en ruilwaarde of als jeje ps4 tzt verkoopt.. Bij de digitale krijg je een zooi thema's en de pre-load erbij (zodat je niet op de dag zelf nog hoeft te downen..)
hmm keuzes keuzes..
Dat ik de Deluxe wil en een Pre-order dat staat iig wel vast

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WlAJUG74-wE]
benieuwd hoe lang ie online staat..

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wow, zat echt met kippenvel te kijken. Wat ziet dat er allemaal vet uit zeg. VooralJeroenimoes schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:14:
Heel klein beetje off-topic, maar dat zal niemand me kwalijk nemen
[video]
die neergestorte tie-fighter
PSN ID = OTL002
Ja, dat wordt de knaller van dit jaar! Die film gaat sowieso alle records verbrekenBoldarak schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:33:
[...]
Wow, zat echt met kippenvel te kijken. Wat ziet dat er allemaal vet uit zeg. Vooral
die neergestorte tie-fighter
Haha, nu nog meer hyped om battlefront te spelen.
Tuurlijk, het verhaal van de film en de gameplay van de game zijn ook belangrijk. Maar een beetje vertrouwen moet je ook wel kunnen hebben in JJ Ambrams, en DICE
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Was het dat maar.
Van wat ik tot nu toe gezien heb is het een uitgeklede, inspiratieloze moneygrab.
- 20v20
- 2 slots op je char.
- Kleine maps.
Er wordt veel rekening gehouden met de "power" van de consoles.
'Welcome to next-gen gaming"
Pfff...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 23:23 ]
Verwijderd
Dit is mijn persoonlijke mening tevens. Ik kijk wel onwijs uit naar de nieuwe film

Game komt er waarschijnlijk uiteindelijk wel bij mij vanwege het SW theme, maar pas na (consumer)reviews. Desnoods pas in de uitverkoop
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
(denk btw nog steeds dat ze eigenlijk 'nerve hurter' zei)
Rated P for Peasant. Online experience may involve raging kids, noob calling and insults to your mum.
Blub
LOLbstard schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:20:
Niet getreurd, de hype zal wel aangezwengeld worden, leuk onzin hebbedingetje bij de CE, en dat maar voor 120euro. Natuurlijk nu met baanbrekende AI en graphics, omg die graphics
Rated P for Peasant. Online experience may involve raging kids, noob calling and insults to your mum.
PC Specs
In de modus, genaamd Blast, wint een team door het eerst 100 kills te bereiken of als de tijdslimiet van 10 minuten eindigt. “Een gevecht speelt zich af binnen op Endor of Sullust. In het volgende gevecht bevind je jezelf in de stoffige ravijnen van Tatooine of binnenin de ijsgrotten van Hoth” laat hoofd leveldesigner Dennis Brännvall weten.
Zoals eerder gespeculeerd werd draait de modus inderdaad om gevechten van dichtbij op kleinere gebieden dan andere modi. Iedere map is speciaal voor Blast ontworpen. “Op de map vind je wapens en aangezien er geen voertuigen of helden en schurken zich bij het gevecht voegen kunnen deze wapens het verschil maken tijdens een Blast-potje” zegt Brännvall.
Bron: Inside Gamer
[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2015 08:00 ]

video: Dice demonstreert Fighter Squadron Mode in Battlefront
I just came a little..
Edit:
Fighter Squadron is 20 players + 20 AI = 40 fighters + transport ships in the sky
[ Voor 45% gewijzigd door Snoz Lombardo op 05-08-2015 12:40 ]
poor Leno schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:31:
Oeh!!! De nieuwe fighter squadron video!!!
video: Dice demonstreert Fighter Squadron Mode in Battlefront
I just came a little..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Niet ongewoon dat ze in Amerika eerst de maand noteren en dan pas de dag..BlaTieBla schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:04:
Stond er nu echt 'Available in 11.17' aan het einde? November 2017 is nog wel ff weg
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zelfs niet eens ongewoon, dat is voor hen gewoon de (enige) juiste manier.Sinus_rhythm schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:04:
[...]
Niet ongewoon dat ze in Amerika eerst de maand noteren en dan pas de dag..
Als er echter staat 11.17 hint dat meer richting November 2017 hoor
11.17.15 was dus beter geweest.
@ Jeroenimous
Zei ik toch

Sterker nog, dit is juist interessanter. We weten allemaal wel al hoe de ruimte er uit ziet.En mij boeit t ook echt niet dat het niet in een zwarte space setting is.
Zoekend naar of ik al langzaam computeronderdelen moet gaan upgraden kwam ik deze screens tegen
http://www.allgamesbeta.c...lefront-closed-alpha.html
http://www.allgamesbeta.c...nt-closed-alpha-hoth.html

maar zie ik t nou goed dat die lelijke platte health-bar van de HUD weg is?

(Hopelijk kun je de HUD zelf aanpassen!)
(dan kan het alleen maar meevallen
AAAARRGGH! kan niet wachten op de film.. en lekker rond vliegen in de game in een Tie Fighter ofzo.. dat gaat zo baas worden!
Verder ziet het er allemaal wel super uit en hoop ik stiekem toch op een beta om de game nog zelf te kunnen spelen voor de release.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Ben benieuwd hoevaak je op elkaar botst met zoveel man in de lucht
[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 08-08-2015 18:20 ]
croiky schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:24:
[...]
Sterker nog, dit is juist interessanter. We weten allemaal wel al hoe de ruimte er uit ziet.
Zoekend naar of ik al langzaam computeronderdelen moet gaan upgraden kwam ik deze screens tegen
http://www.allgamesbeta.c...lefront-closed-alpha.html
http://www.allgamesbeta.c...nt-closed-alpha-hoth.html
[afbeelding]
Dit soort plaatjes doen het toch altijd weer kriebelen om de xbox de deur uit te miepen en eens te sparen voor een PC waarmee ik op 4k kan gamen... Die plaatjes waar je ook zo'n star destroyer (toch
Supremacy centers on five control points scattered across the map. The objective is gaining control of all five, or the majority of them, before the 10 minute round is over. Each team starts the match controlling two of these control points, initially fighting for control of the fifth one in the center. After this is determined, the control points need to be claimed in a set order. This means the action will be taking place on two control points at a time – one for each team.
...
Almost all vehicles in Star Wars Battlefront will take part in the fight, so keep an eye on the sky for TIE fighters and X-wings soaring through the sky to assist the quest for supremacy at each location. Heroes and Villains will also join the fight, and their unique abilities will help both sides in different ways.
...
As for map size, Supremacy will offer the largest fighting grounds that Star Wars Battlefront has to offer; the vast maps, alongside the ability to capture key areas, may seem similar to DICE game fans. Brännvall, as member of the Battlefield team, can confirm the similarities between Supremacy and the signature mode from the game, Conquest.
“Supremacy is a game mode that will excite fans of the Conquest mode from Battlefield. That said, we’ve made several tweaks to improve the formula. You will always spawn close to the action when you enter Supremacy, so you’ll never feel isolated from the fight. By focusing on one key point at a time, players not playing the objective and camping on a hill somewhere will be a rare sight.”

Soort combo tussen Conquest en Chainlink lijkt het wel.. Benieuwd of er hier wel AI bots bij zijn, aangezien ze het over de grootste maps van Battlefront hebben
Geen singleplayer!
Iets wat ik eigenlijk helemaal niet ga missen. Heb bij zowel Battlefield 3 & 4 nog nooit de single player opgestart
SP wordt Missions, hier zonder doorlopende verhaal lijn. De SP versie wordt 1313 geloof ik
Lijkt een vermakelijke modus maar Jack noemt ook enkele mogelijke minpunten: Het is meer lineair dan Conquest en dus weet je altijd beter op welke objectives je je moet focussen: tactisch en strategisch is er dus minder eigen inbreng. Maar uit eigen ervaring weet ik dat veel Tweakers voornamelijk Rush spelen omdat daar de actie wat meer gefocussed is, en Conquest als te 'ruim' wordt ervaren. Dit is dus wellicht een mooie middenweg. Het sluit ook volledig aan bij het punt dat DICE / EA deze titel ook toegankelijk willen houden voor minder die-hard gamers.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Zonde, want je kunt leuke en goede wapens voor de MP vrijspelen in de SP van BattlefieldcreapYYY schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:20:
http://gamer.nl/articles/...vanwege-gebrek-interesse/
Geen singleplayer!
Iets wat ik eigenlijk helemaal niet ga missen. Heb bij zowel Battlefield 3 & 4 nog nooit de single player opgestart
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Op dat interwebs waar iedereen t over heeft he, daar kun je bijna alles vinden naar het schijntXtr3me4me schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:45:
Misschien is het al langs gekomen maar zijn de systeemeisen al bekend voor de pc?
CPU: Quad Core CPU (Intel Core i5-2300 2.8 GHz or AMD Phenom II x4 955 3.2 GHz or AMD FX-8350 4.0 GHz)
GPU: Nvidia GeForce GTX 680 oder AMD Radeon HD 7970 (2 GB video)
RAM: 6 GB
[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 15-08-2015 13:48 ]
“I wanted to make this fairly clear for anyone who is wondering about the min spec for Star Wars Battlefront.
The Alpha min spec requirements are for the Alpha only. These are not final and should not be taken as final.
[ Voor 13% gewijzigd door croiky op 17-08-2015 09:44 ]
Haha, echt megavet!
Grappig dat overal word gezegd, de conquest mode van battlefield. Terwijl battlefront 1 de grondlegger van deze mode is volgens mij. Persoonlijk lijkt mij deze nieuwe mode leuker omdat het slachtveld zich nu op een plek graat richten en bijvoorbeeld niet 1 iemand een gebied captured. Vind het ook bij bf4 zo jammer bij operation lock down als mensen de achterste gebieden gaam capturen omdat dan die heerlijke ontstopping op houd.Jeroenimoes schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:35:
Jack legt weer eens wat uit, ditmaal over de modus Supremacy. Lijkt op een mix van Conquest en Chainlink uit Battlefield; het veroveren van punten/vlaggen, maar met enkele wezelijke verschillen: Je kunt niet zomaar alle punten pakken maar dit moet gebeuren in een bepaalde volgorde. Het lijkt erop dat DICE zo de actie wat wil centraliseren.
Lijkt een vermakelijke modus maar Jack noemt ook enkele mogelijke minpunten: Het is meer lineair dan Conquest en dus weet je altijd beter op welke objectives je je moet focussen: tactisch en strategisch is er dus minder eigen inbreng. Maar uit eigen ervaring weet ik dat veel Tweakers voornamelijk Rush spelen omdat daar de actie wat meer gefocussed is, en Conquest als te 'ruim' wordt ervaren. Dit is dus wellicht een mooie middenweg. Het sluit ook volledig aan bij het punt dat DICE / EA deze titel ook toegankelijk willen houden voor minder die-hard gamers.
[video]
En de nieuwe limited editiom ps4 is echt gruwelijk!
Bf1942 is ietsje ouder dan battlefront 1 dus ik denk dat battlefield toch wel met conquest is begonnenNieuwevolger schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:09:
[...]
Grappig dat overal word gezegd, de conquest mode van battlefield. Terwijl battlefront 1 de grondlegger van deze mode is volgens mij.

Sorry, ik had even sarcasm mode erbij moeten zetten
Ik vind t namelijk iig helemaal niets helaas..
Ik had het wel in t PS4 topic gezet, maar hier vergeten:
poor Leno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:02:
[...]
mkaaaay... Ik weet dat al tijden loop te gillen dat als er een limited Battlefront Star Wars edition PS4 uit zou komen dat ik de mijne op Marktplaats zou zetten..
En eindelijk is het zover..
MAAR IK VIND DEZE $@#@&#&#%@$@#!%#%@$##^%#^#!!!!!!!!!! NIET ZO MOOI !!!!!!...![]()
![]()
Maar waarom Leno? Vragen jullie je nu natuurlijk gelijk af..
Nou dat zal ik je vertellen..Hopelijk komen er meer, of ziet er in t echt beter uit..
- Ik had weer gehoopt op een witte.. (Stormtrooper of R2D2..)
- Darth Vader vind ik redelijk gewoontjes getekend
- Ik heb mn PS altijd liggend, dus het plaatje zal heel raar staan.
- Tot slot is het ding gecoverd met StarWars logo's aan een stuk door, wat ik totaal niet mooi vind..
- De controller is gewoonweg hideous.
Ik een blobby Jabba the Hutt PS4 met fluffy Taun-Taun controllers!BlaTieBla schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:12:
Ik wil overigens een gouden C-3PO PS4 met R2-D2-like controlers

Edit: f*ck dat, ik ga een Han Solo in carbonite 3D printen, zo helemaal in reliëf, voor de gehele bovenkant van de PS4! Frikkin' awesome!!
[ Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 18-08-2015 19:31 ]
Nadeel is wel dat de PS4 wat bulkier wordt (je moet er wat voor over hebben)

En daar een mobo tray overdwars in te bouwen voor de PS4 onderdelen
Dat is relatief het makkelijkste en goedkoopste model (en goed lijkend) van R2 die groot genoeg is daarvoor
(Maar in tegenstelling tot sommige helden hier op tweakers en het internet, blijft het bij mij alleen bij het idee)
[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 19-08-2015 22:16 ]
Pas op voor randjes waar vliegjes achter kunnen gaan zitten hèpoor Leno schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:15:
Ja ik zat eigenlijk te denken om deze te kopen
[afbeelding]
En daar een mobo tray overdwars in te bouwen voor de PS4 onderdelen
Dat is relatief het makkelijkste en goedkoopste model (en goed lijkend) van R2 die groot genoeg is daarvoor
(Maar in tegenstelling tot sommige helden hier op tweakers en het internet, blijft het bij mij alleen bij het idee)

Dat het een leidraad is geloof ik jepoor Leno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:31:
Ga er maar van uit dat het 99% hetzelfde zal blijven, het is iig een goede leidraad
Is een ruwe schatting te maken van benodigde schijfruimte? Game-debate schat 30GB. Is 25-40GB realistisch?
[ Voor 0% gewijzigd door croiky op 21-08-2015 19:06 . Reden: spel-len ]
Ik zou 50GB reserveren, afhangende van welke versie je wil.. Ik verwacht namelijk wel een zooi DLC enzo, dus dat bouwt zich best wel snel opcroiky schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:50:
[...]
Dat het een leidraad is geloof ik jeHeb geen ervaring met hoe dat gewoonlijk er aan toe gaat.
Is een ruwe schatting te maken van benodigde schijfruimte? Game-debate schat 30GB. Is 25-40GB realistisch?
Is gewoon een must om in je game collectie te hebben.
Daar heb ik dus niets aan want dan kan ik een week later pas gamen
Als iemand iets weet?
En ik denk, ja waarom niet? Heb de SSD toch al klaar liggenXtr3me4me schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:13:
Zo SW BF in de pre-order gezet voor de pc! Moet het spel gewoon hebben!!![]()
Is gewoon een must om in je game collectie te hebben.
Waar heb jij 'm gereserveerd als ik mag vragen?
[ Voor 3% gewijzigd door croiky op 01-09-2015 11:04 ]
Waarom niet? Omdat DICE en EA veel hypen maar keer op keer teleur stellen wellicht? Laten we eerst even de reviews en ervaringen afwachten of ze de release deze keer niet verneuken voordat we EA weer geen bestrooien met onze zuur verdiende centjescroiky schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:04:
[...]
En ik denk, ja waarom niet? Heb de SSD toch al klaar liggen
bol.comcroiky schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:04:
[...]
En ik denk, ja waarom niet? Heb de SSD toch al klaar liggen
Reserveer Star Wars™ Battlefront™ en beleef op 1 december 2015 als een van de eerste spelers de Battle of Jakku, het sleutelmoment waarop de Nieuwe Republiek belangrijke keizerlijke stellingen aanviel op een afgelegen woestijnplaneet in de Outer Rim. In dit spel, dat zich afspeelt na de overwinning van de rebellen in de Slag om Endor, beleven spelers de gebeurtenissen die hebben geleid tot het enorme, verwoeste landschap van Jakku in Star Wars™: The Force Awakens™. Spelers die Star Wars Battlefront reserveren, kunnen de strijd één week eerder aangaan. Alle andere spelers krijgen toegang tot deze content op 8 december 2015.
[ Voor 55% gewijzigd door Xtr3me4me op 01-09-2015 11:45 ]
Moet je vooral doen hoor, maar mij interesseert dat geen biet..TimoVeld schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:10:
[...]
Waarom niet? Omdat DICE en EA veel hypen maar keer op keer teleur stellen wellicht? Laten we eerst even de reviews en ervaringen afwachten of ze de release deze keer niet verneuken voordat we EA weer geen bestrooien met onze zuur verdiende centjes
Ik wil m gewoon dag 1, minuut 1 hebben, en als t allemaal zo is, dan kom ik daar zelf graag achter, ipv. op zure zeik recensies afgaan
Dan kun je net zo goed 1 a 2 dagen voor release bestellen.poor Leno schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:46:
[...]
Moet je vooral doen hoor, maar mij interesseert dat geen biet..
Ik wil m gewoon dag 1, minuut 1 hebben, en als t allemaal zo is, dan kom ik daar zelf graag achter, ipv. op zure zeik recensies afgaan
PC Specs
Wat is dan t verschil? Dan pre-order je m toch ook? Dan het liefst zo snel mogelijk!Help!!!! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:49:
[...]
Dan kun je net zo goed 1 a 2 dagen voor release bestellen.
En ik denk dat je iets over t hoofd ziet: Dat pre-orderen in dit geval (want Star Wars Battlefront) voor mij al de halve voor-pret is

Pre-order wordt het sowieso, ivm een week eerder de Jakku maps spelen
(En ik wil de themes asap hebben, nu wel uitgekeken op die ik al heb)
bij george lucas zelf gok ikcroiky schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:08:
Waar pre-order jij Leno?
Voor de non-pre-orderaars:
De community manager van Star Wars: Battlefront heeft op Reddit gesteld dat er geen pre-order nodig is voor inschrijving voor de (open) bèta, en dat er geen maximum zit aan de hoeveelheid inschrijvingen.
PC Specs
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hoe ze dit uiteindelijk gaan doen en of het echt gaat werken is natuurlijk een ander verhaal. Werkt het wel, dan hebben we het nergens over. Werkt het niet dan zullen ze dit vast wel aan gaan passen in de toekomst.
Dat is precies de crux, in theorie is matchmaking een heel toffe toevoeging om altijd spannende en gebalanceerde potjes te krijgen, helaas werkt het in geen enkele game omdat skill niet in een paar statistieken weer te geven is en battlefront zal geen uitzondering zijn.Bzrk80 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:23:
Mij lijkt het nog niet eens zo'n slecht idee. Ben (voor een gamer in ieder geval) al wat ouder en lang niet meer zo vlug als die 15 jarige jochies. Vooral bij BF was het altijd maar hopen dat ik niet op een map terecht zou komen waar ik cannonfodder zou zijn.
Hoe ze dit uiteindelijk gaan doen en of het echt gaat werken is natuurlijk een ander verhaal. Werkt het wel, dan hebben we het nergens over. Werkt het niet dan zullen ze dit vast wel aan gaan passen in de toekomst.
Het wordt met elke press release een grotere 'kleuter, we houden je aan het handje'-game, zonde...
Bottom line: DICE give me back that in-game server browser (Battlelog is toch een flop imo)
Het lijkt me ook dat voor 40+ speler games matchmaking nogal sloom gaat worden. Voor 10-12 spelers kan het lekker snel werken en daarna balanceert de lobby zich meestal vanzelf na een paar games*, maar voor 20v20 heb ik toch liever een serverbrowser om snel bijna volle games te zoeken. Dan neem ik de 'nadelen' van powerhungry admins, gare settings en de vele servers die alleen de kleine infantry map draaien voor lief. En met zoveel spelers in een game valt de impact van een enkele speler ook wel weer mee (mits voertuigen gebalanceerd zijn) zodat skillbased matchmaking nou ook niet veel gaat uitmaken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:45:
[...]
Dat is precies de crux, in theorie is matchmaking een heel toffe toevoeging om altijd spannende en gebalanceerde potjes te krijgen, helaas werkt het in geen enkele game omdat skill niet in een paar statistieken weer te geven is en battlefront zal geen uitzondering zijn.
Het wordt met elke press release een grotere 'kleuter, we houden je aan het handje'-game, zonde...
* Dit hangt ook af van de totale player base. Als die groot genoeg is, dan werkt het wel. Anders krijg je alsnog dat er misschien 1 goede speler alle niet zo goede spelers krijgt en het andere team een mooi gebalanceerd iets is.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
PC Specs
Matchmaking in Titanfall werkt inmiddels prima. In het begin niet omdat er geen teamshuffling was. En iedereen heeft nu toegang tot alle DLC wat geen fragmentatie meer oplevert.Help!!!! schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:50:
Volgensmij was matchmaking bij Titanfall ook geen onverdeeld succes. Vraag me af waarom EA denkt dat dit een goed idee is
Ik denk dat ze wel hebben uitgezocht wat mensen prefereren en het best een verhaal kan zijn van vocal minority vs silent majority. Hoewel ik om praktische redenen dus wel mijn bedenkingen erbij heb.
[ Voor 0% gewijzigd door Gundogan op 03-09-2015 13:12 . Reden: geen dus ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Er is wel gemeld dat je met vrienden een private match kunt maken.. Nou jeej..

Het hele leuke is nu juist dat we met GoT in een server met randoms spelen.. Als we alleen met zn allen kunnen spelen in een private server, dan gaat de lol er snel van af.
En ik ga echt geen spellen in mn eentje spelen (dit soort spellen)
Ik vind t trouwens helemaal knap hoe ze uitpakken met een epic Multiplayer-only spel, en dan het multiplayer gedeelte helemaal vern**ken, applaus..

And then feed it to you, with a side of friesVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:26:
How to crush one of the balls of a fanboy

Ik mag echt hopen dat ze met nieuwe info duidelijkheid brengen en laten zien dat het storm in een glas water is.. Alleen dan krijg ik mijn hoop weer terug.
(Trouwens belachelijk dat ze dit soort info mondjes maat uitbrengen.. Het gaat hier gvd niet om spoilers
[ Voor 37% gewijzigd door poor Leno op 03-09-2015 13:52 ]
Die van Leno lijken al blauw aan te lopenVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:26:
How to crush one of the balls of a fanboy muhahah
DICE zal ook nog wel een positieve verrassing hebben. Tijdje geleden kregen we bijvoorbeeld toch ook geen space battles?
Ik hou hoop!
PSN ID = OTL002
Hoe willen ze communities bouwen op deze manier? Ik vind het meteen alweer teveel richting console play gaan.
Verwijderd
BF4 heeft ook gewoon een server browser sinds het begin, genaamd battlelog.Boldarak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:02:
Volgens mij had BF4 het bij de launch ook niet en is het later gepatched. Waarom zou dat niet bij Battlefront kunnen gebeuren?
Ik hou hoop!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 22:52 ]
Niet perse, maar je ziet bij sommige games wel dat goede spelers alleen maar op bepaalde servers spelen. Dus als jij ook op die servers speelt, dan is de kans groter dat je goede tegenstand hebt. Geen garantie natuurlijk, want ook mindere spelers kunnen die servers blijven joinen.mobygo76 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:07:
Wat een kolder alsof je in een browser kunt zien hoe skilled een server is 😂
precies dat.Gundogan schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:16:
[...]
Niet perse, maar je ziet bij sommige games wel dat goede spelers alleen maar op bepaalde servers spelen. Dus als jij ook op die servers speelt, dan is de kans groter dat je goede tegenstand hebt. Geen garantie natuurlijk, want ook mindere spelers kunnen die servers blijven joinen.
ps, jammer dat er zo'n doel loze reactie op m'n post wordt geplaatst, moet ik nu aannemen dat diegene totaal geen PC FPS ervaring heeft? zucht

Zijn ze er zo van overtuigd dat er een hele grote casual doelgroep is die het spel koopt en het voor die groep heel benaderbaar willen houden? Zo erg dat ze willen voorkomen dat servers door clans worden bevolkt? Ik snap de redenatie gewoon niet, zelfs in Battlefield 4 zitten servers gewoon vol met randoms... clans huren doorgaans vaak zelf servers of bevolken servers uit hun favorieten. Bovendien kende alle voorgaande Battlefront games ook gewoon serverbrowsers naast quick start opties...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik wil op een clanserver spelen. Met goede admins en hoog nivo.
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet