Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Ik heb genoeg pc fps ervaring. Van BF1942 tot BF4. Vind het soms alleen een beetje geneuzel in de marge.

[ Voor 10% gewijzigd door mobygo76 op 06-09-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
^ Dat is inherent aan discussieforums. De een dit, de ander dat en al wat er tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:42
Heb een paar gameplay clips van de alpha van Battlefront gevonden, die wou ik dit topic niet onthouden :)
De eerste van de Survival mode:
YouTube: Star Wars Battlefront: 10 Minutes Of Gameplay #1

De tweede van de Walker assault op Hoth
YouTube: Star Wars Battlefront 3 - 30 Minutes Of Gameplay #5

Ben superbenieuwd naar de beta begin oktober. Pre-order staat al en deze alpha ziet er alvast goed uit. Ook de menu's zijn lekker duidelijk en sfeervol.

[ Voor 6% gewijzigd door Vince22 op 21-09-2015 11:45 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Yeeeeeep, kom maar op met die Beta. Als het hoe wat waar bekend wordt even posten mensen :P

[ Voor 18% gewijzigd door croiky op 22-09-2015 18:53 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Heb pas een ps4, en nog nooit aan een beta meegedaan. Maar als het kan, dan ga ik ook proberen mee te doen.

Deze game gaat een groot deel van mijn tijd op slurpen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:11

beuker19

Killerbeuker is so OP

De Beta heeft een datum *O* *O* *O*
8 oktober

http://nl.ign.com/star-wa...tlefront-beta-heeft-datum

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
Gelukkig wel open beta :)
Do I need to register for the Beta?

The Star Wars Battlefront Beta is open to PlayStation 4, Xbox One and Origin for PC players. There is no need to register. The Star Wars Battlefront Companion is available during the beta to all players with an EA Account at
En maar 4dagen :-(
When will the Beta and Companion end?

The Beta will end on October 12. Exact times vary by platform and region.
Beta pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
7 oktober komt de uncharted collection binnen, die moet maar even 4 dagen wachten dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Ik wacht nog even met het spel aan te schaffen indien je niet zelf je servers kan kiezen. Nu speel ik met Battlefield 4 op twee server waarvan ik zeker weet dat er regelmatig goede spelers joinen.

Klinkt misschien stom, maar ik heb op deze manier door continu in dezelfde server te spelen heel wat online vrienden gemaakt uit Finland, Griekeland etc die ik nu wanneer ik Battlefield 4 speel altijd op teamspeak spreek. Dit zou dus betekenen dat je straks random in een willekeurige server gegooid gaat worden (ja, dan wel op skill niveau).

Ik vind het bagger en jammer.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Worden de system requirements gewoonlijk bekend gemaakt na de (beta)test fase of hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degenen die t nog niet hadden gezien :)

Voor $130 te bestellen bij (vooralsnog) Wallmart..

Afbeeldingslocatie: http://images.techtimes.com/data/images/full/137641/star-wars-battlefront.jpg?w=600

Minifridge bij de Deluxe versie :D

(Hoewel ik m vet vind, vind ik m niet super speciaal.. Het lijkt een sticker ipv dat er echt een carbonite relief op de deur zit.. ;w )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Vanaf in elk geval vandaag is de digitale pre-order mogelijk van Battlefront op de Xbox One.

[ Voor 22% gewijzigd door mobygo76 op 01-10-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm..... The force is getting stronger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een idee waar de Deluxe versie voor de PS4 op Disc te pre-orderen is? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

Ondertussen bij DICE op kantoor:

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/12118807_10153326057101676_6017864091856579752_n.jpg?oh=6708fce46db1448d1de3cfbcee949c5d&oe=56949AFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-03 09:02
Xbox One versie 41,94 bij de Wehkamp.

Couponcode: verrassing

Tot en met 4 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nice! Voor die prijs bestel ik 'm denk ik ook maar. Benieuwd naar de beta :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaks
UPDATE: Opnieuw besteld met twee coupons: welkom & verrassing
Nu heb ik betaald: 34,44 inclusief verzendkosten.

Welkom werkt alleen als je al wat eerder besteld hebt, maar het is mijn beste deal ooit voor een release game. Wel een post waard toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Relaks op 04-10-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
Relaks schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:52:

Welkom werkt alleen als je al wat eerder besteld hebt, maar het is mijn beste deal ooit voor een release game. Wel een post waard toch?
Das prima prijsje. Wacht zelf wel de beta af en zal gaan voor een digitale versie. Maar voor de disc versie is dit een mooie deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Had een leuke bol.com bon nog liggen. Heb het spel ge-preorded voor maar het geweldige bedrag van 5€ :D.

Kijk dat is leuk AAA games kopen voor de PC.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
leuke stream op twitch nu met gameplay

http://www.twitch.tv/playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 08:02
poor Leno schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:57:
Iemand al een idee waar de Deluxe versie voor de PS4 op Disc te pre-orderen is? :?
Bij (game)winkels zelf?Die moeten onderhand toch weten wat er binnen gaat komen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:24:
[...]

Bij (game)winkels zelf?Die moeten onderhand toch weten wat er binnen gaat komen...
nope.. nog steeds niets..

Maar na t zien van nog meer filmpjes, hou ik mn hart vast.. Hoe kunnen ze dit nou zo verneuken?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Even terug gekeken, maar ziet er super mooi uit op de ps4! Ik kan niet wachten op de beta :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
mobygo76 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:41:
[...]

Even terug gekeken, maar ziet er super mooi uit op de ps4! Ik kan niet wachten op de beta :).
Viel mij ook helemaal niet tegen, het ziet er solide uit voor wat het is (lees: geen battlefield game). Erg run & gun gebasseerd dus ik laat deze denk ik toch aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Om mijn vraag zelf te beantwoorden. Van de frontpagina: nieuws: Pc-versie Star Wars: Battlefront heeft minimaal 8GB-werkgeheugen nodig

Minimale systeemeisen voor pc's

BESTURINGSSYSTEEM: 64-bits Windows 7 of later
Processor (Intel): Intel i3 6300T of equivalent
Geheugen: 8 GB RAM
Vaste schijf: Minstens 40 GB vrije ruimte
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce GTX 660 2 GB
Grafische kaart (ATI): ATI Radeon HD 7850 2 GB
DirectX: 11.0-compatible videokaart of equivalent
Eisen online verbinding: 512 KBPS of snellere internetverbinding

Aanbevolen systeemeisen voor pc's

BESTURINGSSYSTEEM: 64-bits Windows 10 of later
Processor (Intel): Intel i5 6600 of equivalent
Geheugen: 16 GB RAM
Vaste schijf: Minstens 40 GB vrije ruimte
Grafische kaart (NVIDIA): NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB
Grafische kaart (AMD): AMD Radeon R9 290 4 GB
DirectX: 11.1-compatible videokaart of equivalent
Eisen online verbinding: 512 KBPS of snellere internetverbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Is die beta nou enkel voor PS4 of ook voor de Xbone?

E: NVM, ook voor Xbone en PC dus... In de stream zeiden ze zo expliciet PS4 (zal wel zo zijn omdat het een playstation stream is), dacht even dat het enkel PS4 zou zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door Thomas op 06-10-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

OMG in google staat het onder de site results...
Coming in early October to PlayStation 4, Xbox One, and on Origin for PC, the Star Wars Battlefront Beta will feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Hmmm, Ik ga dus dringend een upgrade van mijn systeem moeten doorvoeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
16gb geheugen lijkt me onzin, 8 gb is al overdreven.

Ik vind de beta footage erg teleurstellend, het heeft allemaal weinig met Battlefront te maken en veel dingen die de Battlefront games tot klassiekers maakten zie ik niet terug. De manier waarop Skywalker/Darth Vader simpelweg verdwijnen nadat ze verslagen zijn en dat je op een knopje moet drukken om in een voertuig te spawnen mid-air word ik niet echt vrolijk van. Hopelijk kan de open beta mijn gedachten veranderen, maar mijn verwachtingen zijn erg laag.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kun je overdreven vinden, ze stellen het als vereiste, dus het werkt misschien wel maar je krijgt geen support als je geen 8GB hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Avioto schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:46:
16gb geheugen lijkt me onzin, 8 gb is al overdreven.

Ik vind de beta footage erg teleurstellend, het heeft allemaal weinig met Battlefront te maken en veel dingen die de Battlefront games tot klassiekers maakten zie ik niet terug. De manier waarop Skywalker/Darth Vader simpelweg verdwijnen nadat ze verslagen zijn en dat je op een knopje moet drukken om in een voertuig te spawnen mid-air word ik niet echt vrolijk van. Hopelijk kan de open beta mijn gedachten veranderen, maar mijn verwachtingen zijn erg laag.
die 16gb is ook geen verplichting. Enkel de 8gb stellen ze als minimum.
Gezien dit spel gedeeltelijk als niet helemaal een port is van de console versie kan ik me dat ook wel voorstellen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik kan me niet voorstellen dat Dice een crappy console port gaat afleveren, tenzij het weer een launch drama word zoals bij BF4.

Als dat niet zo is, heb je aan 4GB meer dan genoeg.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
En het streamen is begonnen! Ik ga zeker een gokje wagen als die public is. Ben benieuwd of het echte niet battlefield gevoel aanwezig zal zijn.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:09
#1 Sniper in BF4 is nu ook aan het streamen :)

http://twitch.tv/stodeh

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het er eigenlijk ook best saai uitzien. Tja, een shooter, maar meer ook niet, beetje wat Avioto zegt. Had stiekem liever een opvolger van Star Wars Republic Commando gezien. Briljante game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Net een PS4 stream gekeken. Moet zeggen dat het er zeer mooi uit ziet. Was een level waarbij je tussen donkere rotsen moest lopen. Gesteente zag er echt realistisch mooi uit.
Verder oogde het idd een beetje saai. Beetje schieten en thats it. Maar dit is natuurlijk een klein stukje van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hmmm, mooie game, maar inderdaad het oogt een beetje saai. Een tijdje gekeken en wat rondjes rennen om zwarte rotsen en wat schieten in 3th person. Dan kan ik beter Uncharted gaan spelen, dat is spectaculairder.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:50
+/- 15 min gekeken.

Beeld ziet er best goed uit, voor zover je dat kan uitmaken op een stream.

Gameplay ziet er eentonig en dus saai uit. Ook is de fighter gameplay is veel te arcade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Snap niet wat mensen op eens zo goed vinden aan de oude battlefronts. Het was leuk om splitscreen domme bots af te knallen in een star wars sfeer, meer was het echt niet. Mensen doen net of de game legendarisch goed waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Hoe komen deze Twitch streamers allemaal aan het spel/beta of extra bonus content level wat ze allemaal aan het spelen zijn: http://www.twitch.tv/dire...Star%20Wars%20Battlefront ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Net wat van de streams bekeken en daardoor blij dat ik geen preorder gedaan heb. Want damn wat ziet dat er saai uit zeg.. Nou trekt het hele star wars universum me sowieso al niet zo, maar ze hadden er toch echt wat toffers van kunnen maken als dit..gemiste kans.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Relaks schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:52:

Xtr3me4me schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:37:
Had een leuke bol.com bon nog liggen. Heb het spel ge-preorded voor maar het geweldige bedrag van 5€ :D.

Kijk dat is leuk AAA games kopen voor de PC.
Waarom uberhaubt preorderen terwijl je geen 1 bonus krijgt. En Beta is niet eens geweest gaan jullie al lopen preorderen :N

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaks
Waarom uberhaubt preorderen terwijl je geen 1 bonus krijgt. En Beta is niet eens geweest gaan jullie al lopen preorderen :N
Wat bedoel je met bonus? DLC? En sommige spellen wil je gewoon spelen, en ja soms vallen ze dan tegen ;)
Bv Halo en Gears preorder ik ook altijd. En vind ik het niks, ben ik hem zo kwijt voor 30/35 euro, dus kost het me niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Relaks schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:02:
[...]

Wat bedoel je met bonus? DLC? En sommige spellen wil je gewoon spelen, en ja soms vallen ze dan tegen ;)
Bv Halo en Gears preorder ik ook altijd. En vind ik het niks, ben ik hem zo kwijt voor 30/35 euro, dus kost het me niks...
Hij bedoeld de preorder bonus, alle content is ook voor de rest vrij te spelen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

pre load van beta staat live: https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/demos-betas

vanaf 00:00 vanavond is de beta dus live?

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 07-10-2015 10:06 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
In de PS store helaas nog niet.. Hoop wel dat de preload vandaag komt, scheelt morgen weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Net wat Twitch gekeken, maar ben niet heel erg onder de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croiky
Thanks!

Ben net aan de pre-load begonnen en in het scherm in Origin staat: Verkrijgbaar 8 Oktober 2015 16:00

En verder, van deze pagina: Hoe laat zijn de bèta en Companion op 8 oktober beschikbaar?
De tijd verschilt per platform en regio. Kom terug en bezoek de Star Wars Battlefront-bètahub of volg ons op Twitter voor de nieuwste informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:21
En verder, van deze pagina: Hoe laat zijn de bèta en Companion op 8 oktober beschikbaar?
De tijd verschilt per platform en regio. Kom terug en bezoek de Star Wars Battlefront-bètahub of volg ons op Twitter voor de nieuwste informatie.
Als ik op de origin website kijk, staat er bovenin een banner die zegt dat het nog 1 dag en 5 uur duurt voor de launch van de beta.

Morgenmiddag om 4 uur dus kunnen we voor pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croiky
Voor AMD GPU eigenaren, Catalyst 15.9 is geoptimaliseerd voor de beta: http://nl.hardware.info/n...oor-star-wars-battlefront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Iemand ps4 beta code over ? :D Please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Laatst online: 17:21
croiky schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:26:
Voor AMD GPU eigenaren, Catalyst 15.9 is geoptimaliseerd voor de beta: http://nl.hardware.info/n...oor-star-wars-battlefront
Nvidia heeft ook zojuist een nieuwe driver uitgebracht 358.50 als game ready driver specifiek voor de open beta van battlefront :) Zo eens kijken of de driver ook algemeen fatsoenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Laatst online: 21:11
croiky schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:26:
Bedankt voor de tip! Heb hem inmiddels ge-preload en mijn drivers geüpdatet. Hopelijk kan ik hem ook snel voorinstalleren op mijn PS4 om graphics en stabiliteit een beetje te vergelijken. Als iemand een beta code voor de PS4 over heeft zou ik deze graag overnemen uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Voor de PS4 heb je geen betacode nodig. Je kunt hem vandaag al preloaden uit de Playstation Store. Iederen kan mee doen met de beta.

Edit: bron

[ Voor 32% gewijzigd door BamSlam_ op 07-10-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
BamSlam_ schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:16:
Voor de PS4 heb je geen betacode nodig. Je kunt hem vandaag al preloaden uit de Playstation Store. Iederen kan mee doen met de beta.
Weet je ook hoe laat we vandaag kunnen preloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Nee, geen idee hoe laat dat op PS4 het geval zal zijn. Via Origin ben ik hem nu wel al aan het preloaden voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Iemand die een pc code over heeft?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Je hebt voor PC geen code nodig.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
iantje31 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:34:
Iemand die een pc code over heeft?
OPEN beta |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

In zijn verdediging, er is al wel een closed beta van start vandaag.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
_O- Ik had er in het nieuwsbericht overheen gelezen, keihard afgemaakt... :'(
Ik weet hoe die zich voelt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Gewoon ff geduld tot morgen, dan kunnen we er allemaal zonder problemen aan mee doen. ;) :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Weet niet of het mag , maar VPN via australie en over 2 uurtjes (9 uur) Proberen ?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:48
Arnevld schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:24:
Weet niet of het mag , maar VPN via australie en over 2 uurtjes (9 uur) Proberen ?
Is de release van de beta niet worldwide in een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Waarom wereldwijd in 1 keer? Alsof je in NL op een server in Australie wil spelen of Japan.
Je moet maar zo denken; bij hen sluit de beta eerder (sluit tie uberhaupt wel?)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:48
BlaTieBla schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:39:
Waarom wereldwijd in 1 keer? Alsof je in NL op een server in Australie wil spelen of Japan.
Je moet maar zo denken; bij hen sluit de beta eerder (sluit tie uberhaupt wel?)
Je start het spel met de VPN op en zodra je het spel hebt opgestart sluit je de VPN af en spelen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

tumtum100 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

Is de release van de beta niet worldwide in een keer?
nope tijdzone stond op reddit

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaks
DigitalError schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:10:
[...]

Hij bedoeld de preorder bonus, alle content is ook voor de rest vrij te spelen...
Duidelijk! Ik heb alleen een preorder geplaatst vanwege de prijs 32,49 is een schijntje toch?
En als de game tegenvalt kan ik hem weer verkopen voor het aankoopbedrag of misschen iets minder, dus loop ik minder risico dan het spel downloaden. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot op heden staat de game nog niet in de Xbox One store om te downloaden. De beta dan bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Het bekende verhaal, heb hem gepreload maar waarschijnlijk is het morgen dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xEWeGkz.png

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strunkie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:38:
Het bekende verhaal, heb hem gepreload maar waarschijnlijk is het morgen dit:
[afbeelding]
EA kennende zal dit inderdaad wel gebeuren. Leuk stukje over Battlefront trouwens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Die system eisen echter! Holy shitballs!

Recommended I5-6600 12gb ram en een gtx970

Dus het systeem dat ik net heb aangeschaft, i5 6600k, gtx980 en 8 gb ram komt nu al te kort en red het nog maar net bij de aanbevolen eisen?

Die zijn niet helemaal lekker geloof ik :') en duidelijk vergeten op welke hardware het nog meer draait...

[ Voor 29% gewijzigd door Brutal1ty op 07-10-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:24:
Tot op heden staat de game nog niet in de Xbox One store om te downloaden. De beta dan bedoel ik.
Can I pre-load the Beta?

You can pre-load the Beta on Origin for PC beginning at 1am PT/10am CET on Wednesday, October 7th. Check https://www.origin.com/store/free-games/demos-betas on October 7th at 1am PT to start your pre-load.

http://starwars.ea.com/st...eta-is-coming-october-8th

Waarschijnlijk kan je um alleen op de pc preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben al met de pre-load bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Heb 'm gisteren al binnen gehaald...
Iedereen om 16.00 keihard inloggen ? :*-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 09:48
Ja hier ook, ben benieuwd hoe het gaat als ze de servers los gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de consoles zal er geen pre-load zijn nee -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:09
M'n Xbox One en PS4 kunnen mooi downloaden na het werk. Heb de PC versie gisteren al gedownload dus die kan ik dan mooi in de tussentijd spelen. :)

/edit: Beta is online in de Australische store.

https://store.xbox.com/en...2e-4597-9ea7-0082afb8cf68

Even regio veranderen naar Australie en dan kun je 'm toevoegen aan je account en downloaden. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2015 11:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Rivanov schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:58:
M'n Xbox One en PS4 kunnen mooi downloaden na het werk. Heb de PC versie gisteren al gedownload dus die kan ik dan mooi in de tussentijd spelen. :)

Even regio veranderen naar Australie en dan kun je 'm toevoegen aan je account en downloaden. :)
Bedankt ben aan het downloaden op de one :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Streams zitten kijken, en helaas.. pre order gaat eruit...

Spel ziet er grafisch erg goed uit, maar gameplay? Meh. De animaties van een Luke Skywalker, de guns, het werkt voor mij niet.

I know, beta is beta. Maar het voelt voor mij niet als "dé star wars game"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik heb de PC versie gisteravond ook gepreload. Is er een TS server of iets dergelijks waar alle Tweakers vanavond op zullen zitten?

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

corset schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:46:
Streams zitten kijken, en helaas.. pre order gaat eruit...

Spel ziet er grafisch erg goed uit, maar gameplay? Meh. De animaties van een Luke Skywalker, de guns, het werkt voor mij niet.

I know, beta is beta. Maar het voelt voor mij niet als "dé star wars game"
Misschien dé Star Wars game-die-alvast-alle-Star-Wars-assets-in-de-Frostbite-engine-zet. :)

Hoth is misschien ook niet het beste level voor goede gameplay denk ik. Te open en vlak.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
hanks for joining the EA employee early access period for the Star Wars™ Battlefront™ Beta; we hope you had fun in a galaxy far, far away. As a token of our appreciation, we'd like to provide you some additional early access codes to share with friends and family who play on PS4 in the SCEE region.

HELT-AANL-NLJM
7DT3-LGN9-6GK2
27DC-L8N3-DNR2
TA4R-TRNH-E2C9
J3E2-PDNJ-L6C3

Wees er snel bij, ik heb de eerste al geactiveerd! En ja ik weet dat de beta over paar uurtjes voor iedereen beschikbaar is maar ik kon niet meer wachten :)

[ Voor 10% gewijzigd door SC4RF4C3 op 08-10-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Volgens mij zijn ze allemaal gebruikt, had graag de download al aan gezet, dan maar even wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
PC spelers kunnen al een aantal uurtjes spelen, mits je een Australische VPN even opzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Trouwens voor de ps4 mensen, download gaat zonder problemen, spel is ong. 7 gb groot, met een 50mb lijn heb je hem binnen een half uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Laatst online: 16-07 17:52
Als ik Battlefront pre-order via de PSN Store kan je dan gelijk de beta downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gundogan schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Misschien dé Star Wars game-die-alvast-alle-Star-Wars-assets-in-de-Frostbite-engine-zet. :)

Hoth is misschien ook niet het beste level voor goede gameplay denk ik. Te open en vlak.
Dat wel, maar het werkt gewoon niet, zeer slechte animaties, bijna jedi outcast niveau |:(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

SC4RF4C3 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:00:
hanks for joining the EA employee early access period for the Star Wars™ Battlefront™ Beta; we hope you had fun in a galaxy far, far away. As a token of our appreciation, we'd like to provide you some additional early access codes to share with friends and family who play on PS4 in the SCEE region.

HELT-AANL-NLJM
7DT3-LGN9-6GK2
27DC-L8N3-DNR2
TA4R-TRNH-E2C9
J3E2-PDNJ-L6C3

Wees er snel bij, ik heb de eerste al geactiveerd! En ja ik weet dat de beta over paar uurtjes voor iedereen beschikbaar is maar ik kon niet meer wachten :)
Allemaal al gebruikt ;)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:58:

Neem aan dat dit met de PS4 niet werkt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:06:
PC spelers kunnen al een aantal uurtjes spelen, mits je een Australische VPN even opzet :)
Japanse VPN lijkt ook te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
In Origin staat dat de beta vanaf 16:00 te spelen is en gisteren was er op de Origin website al een countdown die aftelde naar 16:00 vandaag (deze countdown is inmiddels niet meer te vinden?). Ik neem dus aan dat je op de PC over zo'n 3½ uur al aan de slag kunt. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
poor Leno schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:21:
[...]

Neem aan dat dit met de PS4 niet werkt? :/
Dan moet je een Australisch account aanmaken, daar is ie ook al online. Met je AUS account downloaden (activeren als primary) en spelen met je eigen account. Na de beta periode simpelweg het account verwijderen (of gewoon laten staan voor toekomstige situaties :))

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Gratis 3 day Trial VPN
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn

Nieuw Zeeland of Australie kiezen en gamen.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Dan moet je een Australisch account aanmaken, daar is ie ook al online. Met je AUS account downloaden (activeren als primary) en spelen met je eigen account. Na de beta periode simpelweg het account verwijderen (of gewoon laten staan voor toekomstige situaties :))
Ja precies, dit probeer ik te vermijden haha, ik hoopte alleen dat je ook even de region kon veranderen :P
Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet