Ik heb genoeg pc fps ervaring. Van BF1942 tot BF4. Vind het soms alleen een beetje geneuzel in de marge.
[ Voor 10% gewijzigd door mobygo76 op 06-09-2015 10:28 ]
[ Voor 10% gewijzigd door mobygo76 op 06-09-2015 10:28 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Vince22 op 21-09-2015 11:45 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
[ Voor 18% gewijzigd door croiky op 22-09-2015 18:53 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
En maar 4dagenDo I need to register for the Beta?
The Star Wars Battlefront Beta is open to PlayStation 4, Xbox One and Origin for PC players. There is no need to register. The Star Wars Battlefront Companion is available during the beta to all players with an EA Account at
Beta paginaWhen will the Beta and Companion end?
The Beta will end on October 12. Exact times vary by platform and region.
[ Voor 22% gewijzigd door mobygo76 op 01-10-2015 14:29 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Relaks op 04-10-2015 16:54 ]
Das prima prijsje. Wacht zelf wel de beta af en zal gaan voor een digitale versie. Maar voor de disc versie is dit een mooie dealRelaks schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:52:
UPDATE: Opnieuw besteld met twee coupons: welkom & verrassing
Nu heb ik betaald: 34,44 inclusief verzendkosten.
Welkom werkt alleen als je al wat eerder besteld hebt, maar het is mijn beste deal ooit voor een release game. Wel een post waard toch?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Bij (game)winkels zelf?Die moeten onderhand toch weten wat er binnen gaat komen...poor Leno schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:57:
Iemand al een idee waar de Deluxe versie voor de PS4 op Disc te pre-orderen is?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
nope.. nog steeds niets..Jeroenimoes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:24:
[...]
Bij (game)winkels zelf?Die moeten onderhand toch weten wat er binnen gaat komen...
Even terug gekeken, maar ziet er super mooi uit op de ps4! Ik kan niet wachten op de betaProzaq schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:18:
leuke stream op twitch nu met gameplay
http://www.twitch.tv/playstation
Viel mij ook helemaal niet tegen, het ziet er solide uit voor wat het is (lees: geen battlefield game). Erg run & gun gebasseerd dus ik laat deze denk ik toch aan me voorbij gaan.mobygo76 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:41:
[...]
Even terug gekeken, maar ziet er super mooi uit op de ps4! Ik kan niet wachten op de beta.
[ Voor 62% gewijzigd door Thomas op 06-10-2015 15:28 ]
Coming in early October to PlayStation 4, Xbox One, and on Origin for PC, the Star Wars Battlefront Beta will feature
Steam/XBL: Avioto
die 16gb is ook geen verplichting. Enkel de 8gb stellen ze als minimum.Avioto schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:46:
16gb geheugen lijkt me onzin, 8 gb is al overdreven.
Ik vind de beta footage erg teleurstellend, het heeft allemaal weinig met Battlefront te maken en veel dingen die de Battlefront games tot klassiekers maakten zie ik niet terug. De manier waarop Skywalker/Darth Vader simpelweg verdwijnen nadat ze verslagen zijn en dat je op een knopje moet drukken om in een voertuig te spawnen mid-air word ik niet echt vrolijk van. Hopelijk kan de open beta mijn gedachten veranderen, maar mijn verwachtingen zijn erg laag.
Steam/XBL: Avioto
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Relaks schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:52:
UPDATE: Opnieuw besteld met twee coupons: welkom & verrassing
Nu heb ik betaald: 34,44 inclusief verzendkosten.
Welkom werkt alleen als je al wat eerder besteld hebt, maar het is mijn beste deal ooit voor een release game. Wel een post waard toch?
Waarom uberhaubt preorderen terwijl je geen 1 bonus krijgt. En Beta is niet eens geweest gaan jullie al lopen preorderenXtr3me4me schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:37:
Had een leuke bol.com bon nog liggen. Heb het spel ge-preorded voor maar het geweldige bedrag van 5€.
Kijk dat is leuk AAA games kopen voor de PC.
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Wat bedoel je met bonus? DLC? En sommige spellen wil je gewoon spelen, en ja soms vallen ze dan tegenWaarom uberhaubt preorderen terwijl je geen 1 bonus krijgt. En Beta is niet eens geweest gaan jullie al lopen preorderen
Hij bedoeld de preorder bonus, alle content is ook voor de rest vrij te spelen...Relaks schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:02:
[...]
Wat bedoel je met bonus? DLC? En sommige spellen wil je gewoon spelen, en ja soms vallen ze dan tegen![]()
Bv Halo en Gears preorder ik ook altijd. En vind ik het niks, ben ik hem zo kwijt voor 30/35 euro, dus kost het me niks...
[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 07-10-2015 10:06 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Thanks!spartacusNLD schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:05:
pre load van beta staat live: https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/demos-betas
vanaf 00:00 vanavond is de beta dus live?
Als ik op de origin website kijk, staat er bovenin een banner die zegt dat het nog 1 dag en 5 uur duurt voor de launch van de beta.En verder, van deze pagina: Hoe laat zijn de bèta en Companion op 8 oktober beschikbaar?
De tijd verschilt per platform en regio. Kom terug en bezoek de Star Wars Battlefront-bètahub of volg ons op Twitter voor de nieuwste informatie.
Nvidia heeft ook zojuist een nieuwe driver uitgebracht 358.50 als game ready driver specifiek voor de open beta van battlefrontcroiky schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:26:
Voor AMD GPU eigenaren, Catalyst 15.9 is geoptimaliseerd voor de beta: http://nl.hardware.info/n...oor-star-wars-battlefront
Bedankt voor de tip! Heb hem inmiddels ge-preload en mijn drivers geüpdatet. Hopelijk kan ik hem ook snel voorinstalleren op mijn PS4 om graphics en stabiliteit een beetje te vergelijken. Als iemand een beta code voor de PS4 over heeft zou ik deze graag overnemen uiteraard!croiky schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:26:
Voor AMD GPU eigenaren, Catalyst 15.9 is geoptimaliseerd voor de beta: http://nl.hardware.info/n...oor-star-wars-battlefront
Weet je ook hoe laat we vandaag kunnen preloaden?BamSlam_ schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:16:
Voor de PS4 heb je geen betacode nodig. Je kunt hem vandaag al preloaden uit de Playstation Store. Iederen kan mee doen met de beta.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
OPEN betaiantje31 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:34:
Iemand die een pc code over heeft?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Warhammer en PC games en lego
Is de release van de beta niet worldwide in een keer?Arnevld schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:24:
Weet niet of het mag , maar VPN via australie en over 2 uurtjes (9 uur) Proberen ?
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Je start het spel met de VPN op en zodra je het spel hebt opgestart sluit je de VPN af en spelen maarBlaTieBla schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:39:
Waarom wereldwijd in 1 keer? Alsof je in NL op een server in Australie wil spelen of Japan.
Je moet maar zo denken; bij hen sluit de beta eerder (sluit tie uberhaupt wel?)
nope tijdzone stond op reddittumtum100 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:35:
[...]
Is de release van de beta niet worldwide in een keer?
Warhammer en PC games en lego
Duidelijk! Ik heb alleen een preorder geplaatst vanwege de prijs 32,49 is een schijntje toch?DigitalError schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:10:
[...]
Hij bedoeld de preorder bonus, alle content is ook voor de rest vrij te spelen...
Verwijderd
^ Post is hierboven!
Verwijderd
EA kennende zal dit inderdaad wel gebeuren. Leuk stukje over Battlefront trouwens:Strunkie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:38:
Het bekende verhaal, heb hem gepreload maar waarschijnlijk is het morgen dit:
[afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door Brutal1ty op 07-10-2015 23:11 ]
Can I pre-load the Beta?Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:24:
Tot op heden staat de game nog niet in de Xbox One store om te downloaden. De beta dan bedoel ik.
Platform?Xtr3me4me schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 00:26:
Ben al met de pre-load bezig
Pc
[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2015 11:10 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bedankt ben aan het downloaden op de oneRivanov schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:58:
M'n Xbox One en PS4 kunnen mooi downloaden na het werk. Heb de PC versie gisteren al gedownload dus die kan ik dan mooi in de tussentijd spelen.
/edit: Beta is online in de Australische store.
https://store.xbox.com/en...2e-4597-9ea7-0082afb8cf68
Even regio veranderen naar Australie en dan kun je 'm toevoegen aan je account en downloaden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Misschien dé Star Wars game-die-alvast-alle-Star-Wars-assets-in-de-Frostbite-engine-zet.corset schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:46:
Streams zitten kijken, en helaas.. pre order gaat eruit...
Spel ziet er grafisch erg goed uit, maar gameplay? Meh. De animaties van een Luke Skywalker, de guns, het werkt voor mij niet.
I know, beta is beta. Maar het voelt voor mij niet als "dé star wars game"
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 10% gewijzigd door SC4RF4C3 op 08-10-2015 12:01 ]
Dat wel, maar het werkt gewoon niet, zeer slechte animaties, bijna jedi outcast niveauGundogan schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:53:
[...]
Misschien dé Star Wars game-die-alvast-alle-Star-Wars-assets-in-de-Frostbite-engine-zet.
Hoth is misschien ook niet het beste level voor goede gameplay denk ik. Te open en vlak.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Allemaal al gebruiktSC4RF4C3 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:00:
hanks for joining the EA employee early access period for the Star Wars™ Battlefront™ Beta; we hope you had fun in a galaxy far, far away. As a token of our appreciation, we'd like to provide you some additional early access codes to share with friends and family who play on PS4 in the SCEE region.
HELT-AANL-NLJM
7DT3-LGN9-6GK2
27DC-L8N3-DNR2
TA4R-TRNH-E2C9
J3E2-PDNJ-L6C3
Wees er snel bij, ik heb de eerste al geactiveerd! En ja ik weet dat de beta over paar uurtjes voor iedereen beschikbaar is maar ik kon niet meer wachten
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Neem aan dat dit met de PS4 niet werkt?Rivanov schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:58:
M'n Xbox One en PS4 kunnen mooi downloaden na het werk. Heb de PC versie gisteren al gedownload dus die kan ik dan mooi in de tussentijd spelen.
/edit: Beta is online in de Australische store.
https://store.xbox.com/en...2e-4597-9ea7-0082afb8cf68
Even regio veranderen naar Australie en dan kun je 'm toevoegen aan je account en downloaden.
Japanse VPN lijkt ook te werkenvinom schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:06:
PC spelers kunnen al een aantal uurtjes spelen, mits je een Australische VPN even opzet
Dan moet je een Australisch account aanmaken, daar is ie ook al online. Met je AUS account downloaden (activeren als primary) en spelen met je eigen account. Na de beta periode simpelweg het account verwijderen (of gewoon laten staan voor toekomstige situatiespoor Leno schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:21:
[...]
Neem aan dat dit met de PS4 niet werkt?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Ja precies, dit probeer ik te vermijden haha, ik hoopte alleen dat je ook even de region kon veranderenASNNetworks schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:30:
[...]
Dan moet je een Australisch account aanmaken, daar is ie ook al online. Met je AUS account downloaden (activeren als primary) en spelen met je eigen account. Na de beta periode simpelweg het account verwijderen (of gewoon laten staan voor toekomstige situaties)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq