Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je moet origin pas opstarten als de VPN verbinding er is hea?
Ik heb het alleen met Vypr gedaan, het werkt
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Hier werkt het ook.jezzer schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:00:
Bij mij werkt het wel, kan gewoon Battlefront spelen.
Je moet origin pas opstarten als de VPN verbinding er is hea?
Ik heb het alleen met Vypr gedaan, het werkt
Met deze werkt het wel: http://www.vpngate.net/en/download.aspxspartacusNLD schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:54:
[...]
Werkt niet.. met 2 verschillende VPN's (1 gratis 1 betaald) geprobeerd (melbourne australie) en niets werkt.. origin geeft gewoon nog aan dat het om 16:00 begint..
Je kunt ook een japanse VPN server kiezen, die werken ook.
i5 3570
R9 290 Tri-x
16gb DDR3 ram
perfoverlay.drawfps 1 in console om je FPS te zien(zelfde als Battlefield)
[ Voor 22% gewijzigd door falcon123 op 08-10-2015 13:59 ]
Kan mooi vergelijken met m'n Xbox One en PS4.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nope, die en cyberghostvpn geprobeerd.. geen van beide werkt.. achjah nog 1:45 uurfalcon123 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:43:
[...]
Met deze werkt het wel: http://www.vpngate.net/en/download.aspx
Je kunt ook een japanse VPN server kiezen, die werken ook.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zal wel prima lopen denk ik, gezien mijn specs enigszins vergelijkbaar zijn op ram na en iets oudere CPU:Rivanov schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:10:
Benieuwd hoe het straks loopt op m'n PC met i5 4590 - GTX 970 en 8GB RAM.
i5 3570
R9 290 Tri-x
16gb DDR3 ram
Ik krijg 80-100 fps @ ultra 1080p
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
PS4 wordt vergeleken met de High PC settingsRivanov schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:10:
Benieuwd hoe het straks loopt op m'n PC met i5 4590 - GTX 970 en 8GB RAM.
Je kiest de bovenste link en dan installeren en dan klik je in dat programma op VPN Gate Public Relay servers en kies je een japanse servers bijvoorbeeld en dan de recommended connection type nemen en via die zelfde website kan je zien of je op de japanse VPN zit of niet. Wanneer de verbinding werkt dan start je Origin op > inloggen> spel starten> VPN uitzetten> veel plezierspartacusNLD schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
Nope, die en cyberghostvpn geprobeerd.. geen van beide werkt.. achjah nog 1:45 uur
De download op m'n Xbox One loopt al via Australie. Dus die staat klaar als ik straks thuiskom van het werk. Kan dan mooi m'n PS4 aan. PC versie staat sinds gisteren klaar.Bacotje schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:13:
Denk dat de download om 16:00 echt zooooo traag zal zijn
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jij gaat in die vier dagen echt op alle drie de apparaten de beta spelen? Dan ben je wel hardcore fanRivanov schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:20:
[...]
De download op m'n Xbox One loopt al via Australie. Dus die staat klaar als ik straks thuiskom van het werk. Kan dan mooi m'n PS4 aan. PC versie staat sinds gisteren klaar.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ben nogeens geen Star Wars fan, maar wel Battlefield fan dus ben benieuwd hoe die 'combinatie' gaat bevallen.
Op de One zijn de graphics dik in orde. AA maakt vooral de walkers een beetje minder mooi, maar dat is vooral bij de eerste shots het geval.
Sollust is een leuke map voor de kleine potjes, maar het is af en toe wel een beetje erg hectisch en het spawnen gebeurt ook nogal willekeurig heb ik het idee. Voor mij persoonlijk draait deze game om de grote mappen, dus om Hoth.
Het commentaar dat de map een beetje kaal is klopt, maar zo is het in de film nu eenmaal ook. Ook is het spel echt makkelijker om te spelen als Empire dan als Rebel. Alleen al omdat de voertuigen bijna alleen voor de Empire zijn. Het powerup systeem vind ik persoonlijk wel een goed idee. Kill streaks geven toch altijd de al betere speler een voordeel boven de rest, en nu is het voor ieder wat wils.
Wel vind ik dat de granaten en snipergun wel erg snel rechargen. Je kunt eigenlijk iedere 15 seconden een granaat gooien, wat een beetje teveel is. Het chargen mogen ze voor mij wel weg laten.
Deze 15 seconden gelden ook ongeveer voor de snipergun. Deze is ideaal om campers op de hoge bergen mee neer te schieten, dan is dat probleem ook direct opgelost.
Overal is deze modus een beetje de Rush variant van Battlefront, alleen denk ik dat het voor een hoop spelers vooral in het begin even zoeken is wat ze nu eigenlijk moeten doen.
cool thnx voor je mini reviewtje!mobygo76 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:11:
Net even anderhalf uur gespeeld, en als Star Wars fan van het eerste uur ben ik blij met mijn pre-order.
Op de One zijn de graphics dik in orde. AA maakt vooral de walkers een beetje minder mooi, maar dat is vooral bij de eerste shots het geval.
Sollust is een leuke map voor de kleine potjes, maar het is af en toe wel een beetje erg hectisch en het spawnen gebeurt ook nogal willekeurig heb ik het idee. Voor mij persoonlijk draait deze game om de grote mappen, dus om Hoth.
Het commentaar dat de map een beetje kaal is klopt, maar zo is het in de film nu eenmaal ook. Ook is het spel echt makkelijker om te spelen als Empire dan als Rebel. Alleen al omdat de voertuigen bijna alleen voor de Empire zijn. Het powerup systeem vind ik persoonlijk wel een goed idee. Kill streaks geven toch altijd de al betere speler een voordeel boven de rest, en nu is het voor ieder wat wils.
Wel vind ik dat de granaten en snipergun wel erg snel rechargen. Je kunt eigenlijk iedere 15 seconden een granaat gooien, wat een beetje teveel is. Het chargen mogen ze voor mij wel weg laten.
Deze 15 seconden gelden ook ongeveer voor de snipergun. Deze is ideaal om campers op de hoge bergen mee neer te schieten, dan is dat probleem ook direct opgelost.
Overal is deze modus een beetje de Rush variant van Battlefront, alleen denk ik dat het voor een hoop spelers vooral in het begin even zoeken is wat ze nu eigenlijk moeten doen.
En als ik deze knakker hier zie op 3hr555 :
Twitcher gaat uit zn dak
Dan komt t vast wel goed
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Driver: 358.50, net handmatig geïnstalleerd via de nVidia website. Heb een 256GB SSD, en 32 GB RAM. Enige probleem is dat ik de game niet in het lijstje van mijn geforce experience zie staan. Heb al een paar keer op verversen gedrukt. En de map handmatig geselecteerd, geen effect.Stewie! schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:51:
Drivers up to date? Trekt je HDD het? Sommige laptops hebben een traag model HDD bijvoorbeeld.
Verwijderd
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
De minimum spec is een GTX660 en die staat met 3x zoveel score hoger dan de jouwe
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 15:58 ]
Volgens mij klopt dat lijstje niet helemaal? De GeForce GTX 950M staat zelfs lager dan de mijne (GTX 850M). GeForce GTX 660M zou volgens dat lijstje ook sneller dan mijn GTX 850m moeten zijn.Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:57:
Je GFX card is niet echt de max
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
De minimum spec is een GTX660 en die staat met 3x zoveel score hoger dan de jouwe

[ Voor 9% gewijzigd door masterrobo op 08-10-2015 16:05 ]
Was het 16:00 dan? Ik las namelijk dat de beta om 19:00 online kwampoor Leno schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:03:
Hee t is 16:00 geweest en er staat niets in de PS store![]()
![]()
http://www.pu.nl/artikele...ar-wars-battlefront-beta/
PSN: Von_Smallhausn
Heb ik ook net en net ervoor die laatste geforce experience game ready driver geinstalleerd en toen ging me pc opnieuw opstarten normaal doet die dat nooit vanzelf.Plugin schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:03:
Hm zwart scherm met het starten van de pc versie
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
(PC)
edit: dang, nu al direct bij openen van survival..
dan maar even PC herstarten en spelbestanden controleren..
[ Voor 51% gewijzigd door SmokingCrop op 08-10-2015 16:21 ]
Heb een amd kaart, laatste driver maar zo te zien schijnt het een bekend probleem te zijn, wel balen:Pentiummania schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:14:
[...]
Heb ik ook net en net ervoor die laatste geforce experience game ready driver geinstalleerd en toen ging me pc opnieuw opstarten normaal doet die dat nooit vanzelf.
http://answers.ea.com/t5/...rmation-hunt/td-p/4852770
Enige wat ik kan spelen tot nu toe is Survival. Het spel vindt geen servers...spartacusNLD schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:10:
in origin stond 16:00.. iemand al online kunnen komen?
denk dat belgie, duitsland en de rest in deze regio/tijdzone er ook bij horen =PStewie! schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:19:
Sodeju, heeft heel Nederland vrij? Zoveel spelers online!
Verwijderd
Het de laatste drivers geïnstalleerd en ik voldoe makkelijk aan de specs.
I
Verwijderd
dit heb ik ook. andere mensen die wel online kunnen ?speeder1988 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:23:
[...]
Enige wat ik kan spelen tot nu toe is Survival. Het spel vindt geen servers...
Ik heb ook dit probleem, erg irritant.Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:36:
Bij mij is het geluid niet helemaal goed, zowel de in-game geluiden als de muziek. Het klinkt stotterend en sommige geluiden kappen af. Iemand anders met dit probleem?
Het de laatste drivers geïnstalleerd en ik voldoe makkelijk aan de specs.
I
Zelfde hier, ziet er wel mooi uit het spel (even survival gedaanVerwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:38:
[...]
dit heb ik ook. andere mensen die wel online kunnen ?
Nog even geduld op de servers denk ik.
Edit; joining match
[ Voor 4% gewijzigd door Diversity op 08-10-2015 16:45 ]
Gravity is a habit that is hard to shake off.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Allereerst is de framerate prima, zit rond de 100fps met alles op Ultra. Graphics en sounds vind ik erg goed gedaan. Best verfrissend weer om eens een shooter te spelen met een ander thema. Sfeertje zit er lekker in. Hoop echt dat dit een succes gaat worden na BF4 en Hardline (toegegeven, BF4 draait nu prima).
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Je moet een game profiel maken, dat doe je zo:
Nvidia control panel > Manage 3D settings > Program Settings aan de rechterkant van Global Settings. Add Game > Browse to your game location. Daarna had ik bij optie 2 voor "krachtige nvidia processor" gekozen.
Loopt nu op high met een GTX 850m.
[ Voor 4% gewijzigd door masterrobo op 08-10-2015 17:03 ]
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Edit: lijkt soms wel hoe Battlefield 4 eerst was
[ Voor 14% gewijzigd door speeder1988 op 08-10-2015 17:10 ]
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Hoe zit het met rubberbanding? Hier had BF4 ook erg veel last van.speeder1988 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:10:
Speelt wel redelijk. Nog steeds (noemen ze zo?) netcoding issues. Veel vijanden al achter een rots gelopen en nog raken ze me met een laatste schot.
Edit: lijkt soms wel hoe Battlefield 4 eerst was
www.gezinshuisdekauwgomballenboom.nl
Heb ik maar 2x heel kort op een stukje gehad. In laatste 30 minuten niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:13:
[...]
Hoe zit het met rubberbanding? Hier had BF4 ook erg veel last van.
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Graphics zijn best mooi maar "wauw!" ...niet echt.
Misschien dat de recommended pc vereisten pas nodig zijn in de andere maps, maar verder dan 1,5 Gb kwam ie volgens mij niet. CPU staat zich te vervelen. Setting op auto (selecteert dan zelf ultra) en nehh dit is niet de eyecandy die ik na het lezen van de recommended componenten verwacht had.
Als ze nou juist in de beta ook een bench ala Batman hadden gepropt dan hadden we in iedergeval kunnen zien wat er maximal gevraagd wordt van je systeem en of je problemen kan verwachten en waar die dan zitten.
en Lol at 8-16GB RAM recommended, process gebruikt nog niet eens 3GB..
[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 08-10-2015 17:25 ]
Misschien als je resolution scale naar 200% zet?knightvision schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:25:
ook al spelende via VPN, ik zie maar 2 gig aan pc geheugen gebruik volgens mij! hoe komen ze in godsnaam aan een 16 aanbevolen!
Je kunt beter zelf de instellingen wijzigen denk ik.SB[NL] schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:19:
Nou, dit is het dan....potje survival en dat is het....verder geen server te vinden.
Graphics zijn best mooi maar "wauw!" ...niet echt.
Misschien dat de recommended pc vereisten pas nodig zijn in de andere maps, maar verder dan 1,5 Gb kwam ie volgens mij niet. CPU staat zich te vervelen. Setting op auto (selecteert dan zelf ultra) en nehh dit is niet de eyecandy die ik na het lezen van de recommended componenten verwacht had.
Als ze nou juist in de beta ook een bench ala Batman hadden gepropt dan hadden we in iedergeval kunnen zien wat er maximal gevraagd wordt van je systeem en of je problemen kan verwachten en waar die dan zitten.
Ik zelf heb 8 gig aan pc geheugen.
Waarom zou je ? is nergens voor nodig, ik gebruik al downscale en ook nog eens supersampling.tumtum100 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:26:
[...]
Misschien als je resolution scale naar 200% zet?
If only they used battlelog.. dan kan je tenminste zien hoeveel er zijn etc..
Orgin limited199
Gister gepreload, vanmiddag geprobeert om hem te spelen, maar toen kreeg ik de melding dat hij nog niet uit was. Dus beta was nog niet live.
Nu probeer ik het te doen maar hij start niet op. Er komt een laad icoontje naast mijn muis en het proces "ActivationUI" komt kort in beeld. Maar meer dan dat gebeurt er niet.
Gebeurt bij zowel laatste officiele als laatste beta drivers.
4670k
amd 290
8gb ram
Net weer geprobeerd (zelfde survival ding voor de 8ste keer ^^) VGA gebruikt nu rond de 2,5 Gb geheugen. Die cam software van nzxt is een beetje gaar of zoWickedWizard schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:26:
[...]
Je kunt beter zelf de instellingen wijzigen denk ik.Je kunt de resolution scale veranderen.
Vraagje wat is het voordeel van de resolution scale aanpassen?
Je bedoeld datzelfde truukje dat NVidia Game experience bij sommige games ook doet?
Ahh op 200% ziet het er een stuk mooier uit!
VRam zit nu op 3,75 Gb
[ Voor 10% gewijzigd door SB[NL] op 08-10-2015 18:08 ]
Alle servers zijn denk ik vol. Met drop zone vindt ie nog wel eens wat, maar die map + gamemode combo is niet leuk. Rush Walker Assault is wat beter, maar ook die map is te vlak, te open en te loopgraverig.falcon123 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:41:
Bij mij vind die nu ook opeens geen servers meer.............
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Vram gebruik ligt rond de 2,6gb
Ram rond de 5,1gb
[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 08-10-2015 17:50 ]
Dit had ik laatst met fifa, heb je toevallig een controller ingeplugd?Steven316 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:45:
Bij mij gebeurt er nagenoeg niks wanneer ik hem op wil starten.
Gister gepreload, vanmiddag geprobeert om hem te spelen, maar toen kreeg ik de melding dat hij nog niet uit was. Dus beta was nog niet live.
Nu probeer ik het te doen maar hij start niet op. Er komt een laad icoontje naast mijn muis en het proces "ActivationUI" komt kort in beeld. Maar meer dan dat gebeurt er niet.
Gebeurt bij zowel laatste officiele als laatste beta drivers.
4670k
amd 290
8gb ram
Origin en de game opnieuw geinstalleerd en nu werkt ie zonder problemen!Pentiummania schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:14:
[...]
Heb ik ook net en net ervoor die laatste geforce experience game ready driver geinstalleerd en toen ging me pc opnieuw opstarten normaal doet die dat nooit vanzelf.
Nope, alleen muis en toetsenbordHammerNL schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:50:
[...]
Dit had ik laatst met fifa, heb je toevallig een controller ingeplugd?

Soundeffects zijn wel stoer.. en mooie muziek uiteraard!
Piew piew piew!
Probeer die tip van WickedWizard ffVerwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:49:
Net even geprobeerd en haal dik over de 120 fps. max detail 1080p.
Vram gebruik ligt rond de 2,6gb
Ram rond de 5,1gb
De FPS zakt wat in maar het ziet er een stuk mooier uit
5.1 Gb?
Bij mij gebruikt ie maar 1,86 Gb....
[ Voor 17% gewijzigd door SB[NL] op 08-10-2015 18:12 ]
[ Voor 11% gewijzigd door wow7 op 08-10-2015 19:18 ]
Bij het opstarten ook een melding dat ik niet de laatste Intel HD Graphics drivers zou hebben geïnstalleerd, terwijl dat wél het geval is. Bovendien heb ik in de nVidia 3D instellingen aangegeven dat SWB met de nVidia-kaart moet worden gedraaid ipv Intel HD Graphics. Wat een baggerzooi.
Vanavond de PS4-versie maar eens downloaden.
[ Voor 44% gewijzigd door BamSlam_ op 08-10-2015 18:21 ]
Maar misschien ben ik te snel met mijn oordeel maar tot dusver is dat mijn gedachte momenteel. Heb alleen nog die pods online gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Plugin op 08-10-2015 18:37 ]
Voorlopig ben ik niet enthousiast, buiten de graphics is er niets die geweldig kan genoemd worden naar mijn mening.
-Geen dedicated servers
-Gameplay is saai
-Vaak spawn ik met een horde vijanden rondom me
-Je wordt belaagd van elke kant, er is geen daardoor geen overzicht
-De fighter gameplay is veel te arcade
-De at at is te onnauwkeurig
-Walker gameplay is niet uitdagend
-Enkel vehicles te bekomen door van die schrale munten te pakken
-Vaag geluid en beeld als je dood gaat
-Heroe gameplay is ook niet uitdagend
-Headshots registreren niet altijd
Map's op zich zijn ook niet super te noemen. Ea geeft bij de beta meestal de beste map vrij dus dit is ook niet bepaald positief.
Begonnen bij bf2 waar ik 600+uur op heb gespeeld
Daarna bf3 400+uur
Bf4 laat gekocht door de bugs, 76uur mee gespeeld
Hardline niet gekocht en enkel de demo gespeeld.. Reden is obvious
battlefront zal ik zeker ook niet kopen.
Ea mag wel eens wat meer moeite steken in hun games, hun sale's cijfers liegen er dan ook niet om.
Ik heb exact hetzelfde! Hopelijk gaan ze dit oplossen nog in de BETA ,anders in de officeel game. Ik hoor dat er veel mensen problemen hebben met drivers etc.BamSlam_ schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:18:
Ik kom op mijn PC niet verder dan het beginscherm. "Press Enter to start" en er vliegen een zooitje tie-fighters voorbij. Ik kan op enter drukken wat ik wil, maar er gebeurt helemaal niets verder.
Bij het opstarten ook een melding dat ik niet de laatste Intel HD Graphics drivers zou hebben geïnstalleerd, terwijl dat wél het geval is. Bovendien heb ik in de nVidia 3D instellingen aangegeven dat SWB met de nVidia-kaart moet worden gedraaid ipv Intel HD Graphics. Wat een baggerzooi.
Vanavond de PS4-versie maar eens downloaden.
Verwijderd
iemand al aan potje als rebel gewonnen ?
Op de PC kan ik 'm volledig in Ultra spelen en haal ik 80 - 100 FPS. Nice.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2015 18:59 ]
Dit is DE oplossing geweest voor mij probleemmasterrobo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:02:
Oke mijn probleem is verholpen. Hier de oplossing voor mensen die op de laptop spelen en last hebben van lage fps.
Je moet een game profiel maken, dat doe je zo:
Nvidia control panel > Manage 3D settings > Program Settings aan de rechterkant van Global Settings. Add Game > Browse to your game location. Daarna had ik bij optie 2 voor "krachtige nvidia processor" gekozen.
Loopt nu op high met een GTX 850m.
Hartelijk DANK voor deze geweldig tip!
Grafisch schitterend, recommended specs voor pc slaat nergens op, ook niet voor ultra, speelt best lekker maar mis nog wat diepgang zo op het eerste gezicht. Grafisch en qua geluid echter absoluut top. Heel erg gaaf. Stel je een star wars campagne of rpg voor mer deze engine... Wauw.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Tja, sci-fi als Star Wars is realistisch wou je zeggen?Rubberen schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:29:
-De fighter gameplay is veel te arcade
Net zelf ook even gespeeld, maar ben ook niet erg positief. De hitreg lijkt ook niet helemaal 100% te zijn of er zijn wat issues op het netwerk. Nu wilde ik de game toch al niet kopen en heb nu dus wederom des te meer onderbouwing gekregen van EA/DICE waarom niet. Dat ze zo blijven afzakken, tenen krommend eigenlijk.
Ook 2 potjes op hoth beland. Als rebel kansloos ingemaakt, als empire makkelijk gewonnen. Balans is idd ver te zoeken.Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:44:
die balans voor de Hoth map is echt krom, rebels hebben well veel turrets maar de helft van de tijd wordt je neergekanld voor je die kan bereiken. IMP heeft teveel voertuigen, zou graag willen zien dat de rebels meer A-Wings krijgt. In de film hadden de Imperial troops niet eens luchtvoertuigen op Hoth.
iemand al aan potje als rebel gewonnen ?
Spel draait goed, en je komt ook lekker snel ingame, allemaal goed afgewerkt, maar ben geen fan van de multiplayer gameplay. Met die lage time to kill + brakke netcode. Misschien werkt het goed op de consoles, waar mikken wat moeilijker is, maar op de pc is het weer een grote gehaktmolen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ja die drop zone is goed te spelen vind ik. Walker assault is echt kansloos als Rebel. Die turrets worden binnen 3 seconden kapot geschoten, daarnaast kan de empire ze eenvoudig overnemen. Die y-wings komen veel te weinig, dit walkers komen vaak met 90% aan bij het einde. Erg vermakelijk maar dit moeten ze wel even nakijken.haarbal schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:25:
[...]
Ook 2 potjes op hoth beland. Als rebel kansloos ingemaakt, als empire makkelijk gewonnen. Balans is idd ver te zoeken.
Spel draait goed, en je komt ook lekker snel ingame, allemaal goed afgewerkt, maar ben geen fan van de multiplayer gameplay. Met die lage time to kill + brakke netcode. Misschien werkt het goed op de consoles, waar mikken wat moeilijker is, maar op de pc is het weer een grote gehaktmolen.
Met arcade bedoel ik, als in simpele controle's dat zelfs een kind van 10jaar er mee overweg kan.CptChaos schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:21:
[...]
Tja, sci-fi als Star Wars is realistisch wou je zeggen?Vind dit wel wat algemeen, bedoel, Star Wars zelf is al niet realistisch, hoe kan het dan arcade aanvoelen?
Net zelf ook even gespeeld, maar ben ook niet erg positief. De hitreg lijkt ook niet helemaal 100% te zijn of er zijn wat issues op het netwerk. Nu wilde ik de game toch al niet kopen en heb nu dus wederom des te meer onderbouwing gekregen van EA/DICE waarom niet. Dat ze zo blijven afzakken, tenen krommend eigenlijk.
Dat is trouwens de stempel op de volledige game - voor iedereen speelbaar want dan halen we het meest binnen.
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet