Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Rubberen schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 19:32:
[...]

Met arcade bedoel ik, als in simpele controle's dat zelfs een kind van 10jaar er mee overweg kan.
Dat is trouwens de stempel op de volledige game - voor iedereen speelbaar want dan halen we het meest binnen.
Duh, had jij wat anders verwacht dan? ;)

En je kan het ze ook niet kwalijk nemen. Spellen voor de massa, daar ligt het grote geld.
Ik vind (en dit is niet op jou gericht) dat mensen die de verwachting hadden dat dit anders zou zijn dan de voorgaande delen (BF3,4 BFH), nogal naief.

Het kippetje van EA wat de gouden eieren legt, zal voorlopig nog niet geslacht gaan worden. :+

Overigens heb ik het spel nog niet gespeeld (staat hier te downloaden). Maar persoonlijk ben ik wel benieuwd naar de graphics. Straks dus maar even kijken...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 20:08
Beta werkt bij niet eens, instant crash bij het opstarten. Beetje jammer dit.

Drivers nog niet geupdate. Dat eerst maar eens doen.

Update: Zelfs dat heeft niet geholpen. EA is weer goed bezig.

[ Voor 47% gewijzigd door TheRicolaa10 op 08-10-2015 19:59 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Mooi altijd weer die mensen die denken dat een BETA gelijk hét spel is.

Heb ff 10 minuten gespeeld. Moet zeggen dat ik het juist bijzonder soepel vond spelen.. Voor een beta
Alle hitpoint ect zal allemaal wel. Dat moet sowieso getweakt worden.

Als je BF kent.. Dan moet Starwars geen verrassing zijn betreft de nog komende en nodige updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:44

xdc

Ik snap na 2 uurtjes hoe je het moet spelen. (rank 4)

zojuist 34-3 gehaald , beetje campen in turrets/spots waarvan je weet dat er later in de game weer wordt gerespawnend. (ja low :) >:)

Attackers zijn idd zoals eerder gezegd zwaar Overpowered

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2zsqykm.jpg

wilde deze game eerst kopen , maar de multiplayer is me te oppervlakkig tov bf4,
ik ga weer terug naar bf4

[ Voor 20% gewijzigd door xdc op 08-10-2015 20:24 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Heeft wel heel erg veel potentie, maar moet ook nog een heleboel aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

2 uurtjes geprobeerd... ik ben helaas wat teleurgesteld.

Qua graphics ziet het er fantastisch uit, loopt ook soepel (R290x, i5, 8Gb), en het geluid is subliem. De gameplay vind ik echter erg saai; de levels zijn platter dan plat; geen gebouwen om in te gaan, geen tunnels om in te kruipen, weinig cover, enkele rotsen en dat was het.

De gamemodes imponeren me tot nu toe ook niet echt; dat jagen op die drones is wel aardig, maar door het leveldesign komt het neer op het met z'n alleen in een rijtje naar de objective toelopen, en walker assault is op het moment imbalanced, maar leidt ook weer aan saai leveldesign zonder spannende dingen. Ik wacht dit nog maar eens wat langer af maar ik denk niet dat deze voor mij wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

JDeraGear schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:30:
2 uurtjes geprobeerd... ik ben helaas wat teleurgesteld.

loopt ook soepel (R290x, i5, 8Gb), en het geluid is subliem. De gameplay vind ik echter erg saai; de levels zijn platter dan plat; geen gebouwen om in te gaan, geen tunnels om in te kruipen, weinig cover, enkele rotsen en dat was het.
Dit.

Wat een Teletubbie game is dit zeg. -O-

Mag hopen dat de complete game meer biedt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 14:24
iemand een idee:
Ik start Battlefront op, krijg de title screen te zien, daarna willekeurige toets om verder te gaan en dan komt er een splash welcome screen, rechts zie je een TIE fighter in beeld komen, echter bij mij schokt dat enorm 5-10 sec voordat er iets gebeurd als ik op een knop druk. Die TIE verplaats heel traag.
Heb alle drivers up to date:
Windows 10
i5-6600k op een Asus Maximus Ranger bord
AMD R9 290 OC
16 GB geheugen
Game op SSD geinstalleerd

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Hebben jullie ook veel last van spawnkillers? Er lopen constant vijanden rond in het spawngebied :?

De balans in wapens en teams is ook bizar slecht. Ik heb de beta maar van mijn PC gegooit, hopelijk zijn de gamemodes in de full game beter.

Het is mij allemaal wat te casual en het heeft weinig te maken met de oude Battlefront games.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Avioto schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:19:
Hebben jullie ook veel last van spawnkillers? Er lopen constant vijanden rond in het spawngebied :?

De balans in wapens en teams is ook bizar slecht. Ik heb de beta maar van mijn PC gegooit, hopelijk zijn de gamemodes in de full game beter.

Het is mij allemaal wat te casual en het heeft weinig te maken met de oude Battlefront games.
EA heeft aangegeven gaandeweg de bèta vordert meer gamemodi te zullen activeren. Ik hoop zelf nog om Rogue Squadron en Supremacy te kunnen spelen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 08:02
Walker Assault:
- Empire is vet overpwoered, je staat als rebel zijnde geen enkele kans. Die objectives zijn makkelijk te halen, moeilijk te verdedigen. De attackers hebben de AT-ATs, AT-STs, de turrets etc.
- Het is mij veel te onoverzichtelijk en random waar je in een voertuig kunt. Het is daardoor totaal niet tactisch aan te pakken en moet je het letterlijk doen met wat je tegenkomt
- Joinen van vrienden werkt niet. Ik zou graag zien dat je gewoon met een party in een keer dezelfde server kunt joinen, en dat het buddy systeem veel beter wordt uitgewerkt.

Graphics: superieur! Audio is ook top! sfeertje is gewoon subliem gedaan.
Ik merkte wel dat ik op enkele momenten weer flink aan het rubberbanden was. Maar dat vergeef ik een beta wel. De engine is er klaar voor, nu mag DICE eens even goed kijken naar de balans in het spel.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Lasteraar schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:18:
Mooi altijd weer die mensen die denken dat een BETA gelijk hét spel is.

Heb ff 10 minuten gespeeld. Moet zeggen dat ik het juist bijzonder soepel vond spelen.. Voor een beta
Alle hitpoint ect zal allemaal wel. Dat moet sowieso getweakt worden.

Als je BF kent.. Dan moet Starwars geen verrassing zijn betreft de nog komende en nodige updates.
Behalve dan dat DICE deze engine al sinds Battlefield 3 gebruikt, dus tijd genoeg gehad om hit registration te tweaken. Een player model is een player model, of dat nou een normale soldaat is of een Stormtrooper.

Ik heb het een uurtje gespeeld maar ben ook niet echt onder de indruk. Het loopt soepel, klinkt goed en het ziet er prachtig uit. Maar ik heb niet echt een Star Wars gevoel, en geen idee waarom. Alles zit erin, maar het voelt gewoon saai en generiek aan.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
VOlgens mij ben ik de enige die van te voren niet heel enthousiast was maar na de beta wel!!
Ik heb totaal niet gehad fdat ik spawn met vijanden om me heen, ik vind het niet saai maar juist energiek./

Ik vind het gaaf dat je via een punt een upgrade kan halen zoals A-Wing, X-Wing of andere dingen.

Ben het wel eens met het feit dat IMP zwaar OP is op walker assault. Daar moet nog wel het 1 en ander aan veranderen.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat het beter is dan ik had verwacht.

EN qua graphics... holy shizzle.. ik dacht even dat ze foto's hadden gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

beebie121 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:38:
VOlgens mij ben ik de enige die van te voren niet heel enthousiast was maar na de beta wel!!
Ik heb totaal niet gehad fdat ik spawn met vijanden om me heen, ik vind het niet saai maar juist energiek./

Ik vind het gaaf dat je via een punt een upgrade kan halen zoals A-Wing, X-Wing of andere dingen.

Ben het wel eens met het feit dat IMP zwaar OP is op walker assault. Daar moet nog wel het 1 en ander aan veranderen.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat het beter is dan ik had verwacht.

EN qua graphics... holy shizzle.. ik dacht even dat ze foto's hadden gebruikt :)
Hier nog 1. Heb um nu gepreorderd terwijl ik de game eigenlijk niet wilde kopen.

Ben dan wel ook een mega Star Wars fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ik vraag me trouwens ook af welke developer het een goed idee vond om:
• de toetsen 1, 2 en 3 te gebruiken voor je speciale wapens... als je met een sniper in je handen staat en je wil terug switchen druk je uit automatisme op 1 en sta je een granaat te gooien.
• de toetsen F1, F2 en F3 te gebruiken voor vliegmanoeuvres uit te voeren. Seriously? Welk spel gebruikt F-toetsen als onderdeel van fast-paced gameplay?

ik snap dat de default controls veranderd kunnen worden, maar ik vind dit persoonlijk toch wel erg onlogische keuzes. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit niet uit een playtest naar voren is gekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door JDeraGear op 08-10-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
JDeraGear schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:48:
Ik vraag me trouwens ook af welke developer het een goed idee vond om:
• de toetsen 1, 2 en 3 te gebruiken voor je speciale wapens... als je met een sniper in je handen staat en je wil terug switchen druk je uit automatisme op 1 en sta je een granaat te gooien.
Dat ligt aan jouw zelf. Dan moet je de kaarten omwisselen, zodat je sniper op 1 zit, en niet je granaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

ThomasG schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:50:
[...]
Dat ligt aan jouw zelf. Dan moet je de kaarten omwisselen, zodat je sniper op 1 zit, en niet je granaat.
ok, ik begrijp dat je de kaarten kan wisselen, of dat ik ze in het opties-scherm zelf op andere toetsen kan zetten maar ik vind de default toetskeuzes erg onlogisch, wanneer ik ze vergelijk met voorgaande games van dezelfde uitgever.
Het granaat-voorbeeldje was maar één dingetje daarvan, maar ook een granaat onder 3 vind ik niet praktisch als ik vanuit BF4 iets heel anders gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

JDeraGear schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:30:Qua graphics ziet het er fantastisch uit, loopt ook soepel (R290x, i5, 8Gb), en het geluid is subliem. De gameplay vind ik echter erg saai; de levels zijn platter dan plat; geen gebouwen om in te gaan, geen tunnels om in te kruipen, weinig cover, enkele rotsen en dat was het.
Kruipen misschien niet maar als je nog geen tunnels gezien heb dan heb je Walker Assault nog maar nauwelijks gespeeld en er zijn ook aardig wat trenches

Persoonlijk hou ik het bij wat ik zeg als die survey opkomt "Too much like other FPS"

Sfeer is brilliant, sound effects zijn echt geweldig, is allemaal heel erg Star Wars. Maar zodra die flair er af is blijft er momenteel maar weinig over. Misschien verwacht ik te veel dat ik wapen en vehicle variatie a la Battlefield verwacht, maar wat momenteel er in zit is te weinig en zelfs met twee of die keer wat er nu is zal dat nog zo voelen, dus hoop dat er nog veel en veel meer aan komt. Anders word het wachten op een 50-75% sale voor mij.

[ Voor 33% gewijzigd door Pheace op 08-10-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Grafisch en audio zijn fantastisch. Gameplay lekker soepel en daar heb je t ook wel mee gezegd.

Ik was al niet enthousiast, maar hoopte verrast te worden.

Is kijken wat de full game gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Vind de graphics zwaar tegen vallen. Ziet er uit als een 1080p console game op een 1440p scherm.

Of werkt de ingame 1440p resolutie niet?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:22
jezzer schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:05:
Vind de graphics zwaar tegen vallen. Ziet er uit als een 1080p console game op een 1440p scherm.

Of werkt de ingame 1440p resolutie niet?
De Field of View staat standaard belachelijk laag, op ~55. Als je die (via Graphics settings) op 80-90 zet is het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Hoe zet ik die achtergrond muziek toch uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:40
Fairfight is al flink aan het bannen geslagen trouwens, om de haverklap zie je rechtsbovenin een ban langskomen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Jeroenimoes schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:31:
Walker Assault:
- Empire is vet overpwoered, je staat als rebel zijnde geen enkele kans. Die objectives zijn makkelijk te halen, moeilijk te verdedigen. De attackers hebben de AT-ATs, AT-STs, de turrets etc.
Empire = defender. Zij moeten de rebels van de uplinks afhouden ala battlefield rush. Als beide partijen helemaal niks doen, dan wint de empire automatisch. Dat maakt het nog vager dat ze alle land voertuigen krijgen. Ik heb wel met de rebels gewonnen, maar dat was omdat het andere team een stuk slechter was en de rebels ook wisten wat ze moesten doen (vol dps op de at-at's tussen de uplink fases door bijvoorbeeld).

Ik ben ook niet zo'n fan van het uiterlijk van de pickups. Nu zijn het onduidelijke en lelijke icoontjes terwijl het makkelijk iets van ammoboxen, beacons of signal flares hadden kunnen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 08-10-2015 22:18 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ThomasG schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:10:
[...]
De Field of View staat standaard belachelijk laag, op ~55. Als je die (via Graphics settings) op 80-90 zet is het beter.
Het is die andere vorm van FOV benaming, waarbij 55 = 70~.
Doen ze bij Battlefield 4 ook (en hardline? idk), maar daar geven ze wel het equivalent weer. Dat is een keer door een update via CTE erin gekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 08-10-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
Grafisch zeker mooi sound is oke, maar man o man wat hectisch zeg.
Ik speel voornamelijk BF4 en twijfel of dit een leuke verandering voor tussendoor zou kunnen zijn.
(Hitman kijk ik wel erg naar uit)

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Tot nu toe erg vet. Speel enkel third person. Vooral walker assault. Heerlijke star wars sfeer, goed teamgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Pheace schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:02:
[...]

Kruipen misschien niet maar als je nog geen tunnels gezien heb dan heb je Walker Assault nog maar nauwelijks gespeeld en er zijn ook aardig wat trenches
Ja ik snap wat je bedoelt, en misschien verwoord ik ook niet al te handig wat ik bedoel- ik mis gewoon de gebouwen uit BF4. Ik snap dat Hoth en die andere planeet relatief onbewoond zijn enzo, maar daar waar ik in battlefield bijna altijd wel een andere route kan nemen (op een spawntrap na), is het hier de keus tussen het geultje links of het geultje rechts.... het is gewoon saai... ongeïnspireerd leveldesign. Ik weet niet of dat niet ook deels komt doordat ze trouw willen blijven aan de StarWars IP, maar zoals ik het nu zie wordt deze game helemaal niks voor mij, terwijl ik StarWars wel vet vind, en grafisch of geluidstechnisch helemaal niks aan de game mankeert. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

JDeraGear schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:25:
[...]

Ja ik snap wat je bedoelt, en misschien verwoord ik ook niet al te handig wat ik bedoel- ik mis gewoon de gebouwen uit BF4.
Dat gevoel snap ik wel, ik heb hetzelfde gevoel als ik BF3/BF4 speel, dan mis ik BC2. Misschien dat het enkel nostalgie is maar die levels waren zo heerlijk destructable, dat mis ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
JDeraGear schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:25:
[...]

Ja ik snap wat je bedoelt, en misschien verwoord ik ook niet al te handig wat ik bedoel- ik mis gewoon de gebouwen uit BF4. Ik snap dat Hoth en die andere planeet relatief onbewoond zijn enzo, maar daar waar ik in battlefield bijna altijd wel een andere route kan nemen (op een spawntrap na), is het hier de keus tussen het geultje links of het geultje rechts.... het is gewoon saai... ongeïnspireerd leveldesign. Ik weet niet of dat niet ook deels komt doordat ze trouw willen blijven aan de StarWars IP, maar zoals ik het nu zie wordt deze game helemaal niks voor mij, terwijl ik StarWars wel vet vind, en grafisch of geluidstechnisch helemaal niks aan de game mankeert. :/
Ik snap alle vergelijkingen met Battlefield niet zo? Puur door de Frostbite engine / EA combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
ThomasG schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:10:
[...]
Ja die heb ik al op 90 gezet, ik denk dat het meer LOD icm Draw Distance is. Je ziet zeg maar 2m scherp, de rest wordt al onscherp. Zal wel weer .ini tweak worden want als er iets is waar ik niet tegen kan is het wel zo iets. Vind het afschuwelijk maarja

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ik vind het echt een heerlijke game persoonlijk. Jammer alleen dat ze Hoth hebben gekozen als beta level.
Maar de gunplay en de hele sfeer die erin zit vind ik fantastisch.

Nu hopen dat ik de game voor de pc een beetje voordelig kan krijgen rond de release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Vind het ook een top game ! graphics prachtig al heeft me 280x het wel zwaar op high :)

ze zouden eventueel de rebels op hoth snow speeders met hook kunnen geven om de ATAT down te brengen :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik zie anders steeds vaker de Rebels winnen nu mensen beginnen te begrijpen dat ze op die ATAT moeten schieten als hun defenses down zijn. Denk dat als straks meer mensen door hebben hoe het moet de balans op die map wel mee zal vallen.

Als beide kanten niet weten hoe het werkt winnen de Imperials uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:29
Ik vind de feel van de game vooralsnog echt geweldig, de geluiden en op zich ook wel de gameplay. Het leveldesign van Hoth is vrij saai en de gevechten lijken wat unbalanced. Empire heeft het aanzienlijk makkelijk met de walkers dan de rebels met haar bombardementen maar dat komt ook omdat niemand zowat zware wapens heeft vanwege het maximale level 5.
Ik ga het spel nu zeker nog niet kopen. Pas bij een goede hoeveelheid dlc en patches en lagere prijs. Maar toch vind ik dat de game zeker potentie heeft. Alleen in zijn huidige vorm vind ik het te weinig om het lijf hebben om in november 60 euro te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Laatst online: 27-08 08:16
Ben blij dat ze niet gekozen hebben om een star wars battlefield er van te maken en wat meer arcade qua schieten. Speelt een beetje als battlefield meets cod + star wars.

Wanneer eindigt de beta eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Njay schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:56:
Vind het ook een top game ! graphics prachtig al heeft me 280x het wel zwaar op high :)
Echt? Heb zelf ook een 280X en ik run op ultra zonder enige problemen. Weet je zeker dat je GPU de bottleneck is? En zou je niet de bèta drivers van AMD (15.9.1) installeren, die zijn 'geoptimaliseerd' voor deze bèta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
WickedWizard schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:11:
[...]

Echt? Heb zelf ook een 280X en ik run op ultra zonder enige problemen. Weet je zeker dat je GPU de bottleneck is? En zou je niet de bèta drivers van AMD (15.9.1) installeren, die zijn 'geoptimaliseerd' voor deze bèta. :)
Geen beta drivers nog ... hmm zal die eens downloaden thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Valt enorm tegen. Vind het nog slechter dan Hardline in de zin dat ze nog meer hebben zitten strippen in wapens en mogelijkheden met de gameplay.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Nou, mijn PC met een i7 920, 6Gb en een HD7950 heeft er weinig moeite mee(1920x1200 medium). 8Gb minimum my ass.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BioHazard op 08-10-2015 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Deem schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:16:
Valt enorm tegen. Vind het nog slechter dan Hardline in de zin dat ze nog meer hebben zitten strippen in wapens en mogelijkheden met de gameplay.
Dat komt waarschijnlijk omdat het een incomplete BETA is. :F

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Strunkie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:20:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat het een incomplete BETA is. :F
Nee, want er is al aangekondigt dat je wapens NIET kunt customizen en je moet doen met wat je krijgt.
Daarnaast verwacht ik gewoon wat ertra maps en wat modes, wat wapens en thats it. Flinke downgrade van dat wat je van BF4 gewend bent.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet zeggen dat ik RB6 Siege leuker vond, dit is echt maar doelloos respawnen en een kill of 2-3 scoren...

Ja het ziet er leuk uit @ ultra/200res scale maar de balans in het spel is ver te zoeken.
Ik heb ook het gevoel dat de BF4 netcode zijn hoofd opsteekt als ik mensen dood zie gaan om hoekjes e.d.

Voor mij is het maar 'meh' ik weet dat het beta is en ja die ?Hoth? map is leuk maar niet als defender, ik heb niet 1 keer de defenders zien winnen... Attackers winnen altijd... Ook heb ik het idee dat de wapens van de attackers sterker zijn ofzo? Als ik defender speel mag ik blij zijn met 4-5 kills en als attacker zit ik zo op de 15?...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
WickedWizard schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:11:
[...]

thx ultra draait prima maar wel op 99 % gpu load :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

SCIxX schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:33:
[...]

Ik snap alle vergelijkingen met Battlefield niet zo? Puur door de Frostbite engine / EA combo?
Ja grotendeels wel. Ook omdat de namen uiteraard wel heel erg op elkaar lijken.

Maar de belangrijkste reden voor mij is simpel; omdat ik het als directe concurrentie zie voor BF4; voor mij zou het echt de keuze zijn tussen BF4 blijven spelen of SWBF kopen en spelen.
Op dit moment (ook al is het een bèta) zie ik voorlopig nog geen reden om dalijk €60 neer te leggen, en blijf ik vrolijk BF4 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Njay schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

Dan ben ik heel benieuwd naar de rest van je specs: ik heb helaas geen frames per second meter, maar de game draait hier als een trein. Zit verder op een i7 4770K en 16GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
BioHazard schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:18:
Nou, mijn PC met een i7 920, 6Gb en een HD7950 heeft er weinig moeite mee(1920x1200 medium). 8Gb minimum my ass.. ;)
^ Kijk aan. Ook bij mij gelukkig en blijft een upgrade van hardware nog even buiten beeld.

Na een uurtje spelen ben ik al lang tevreden dat het gewoon behoorlijk goed loopt op mijn bak. i5 3470 HD7950 8GB op 1080P high settings. Met die laatste Catalyst driver en gametime.maxvariablefps 59.

GPU-Z geeft trouwens max 2GB geheugenverbruik aan.

[ Voor 4% gewijzigd door croiky op 08-10-2015 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 01-09 20:22
Njay schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

99% GPU load lijkt me juist de bedoeling. ;)

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Net het eindelijk een keer gewonnen met de rebels in walker assault, scheelde niet veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jeetje, net eerste wave klaar, crasht de boel :/

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:40
WickedWizard schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:41:
[...]

Dan ben ik heel benieuwd naar de rest van je specs: ik heb helaas geen frames per second meter, maar de game draait hier als een trein. Zit verder op een i7 4770K en 16GB RAM.
Je op ~drukken als je ingame bent, dan de ingebouwde fps meter aanzetten.

perfoverlay.drawfps 1 was het volgens mij.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

haarbal schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:14:
Fairfight is al flink aan het bannen geslagen trouwens, om de haverklap zie je rechtsbovenin een ban langskomen.
BAM d:)b
De eerste ban werd dan ook gevierd met champagne en hebben we toch zeker een minuut op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
haarbal schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:49:
[...]

Je op ~drukken als je ingame bent, dan de ingebouwde fps meter aanzetten.

perfoverlay.drawfps 1 was het volgens mij.
Thanks! Is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik heb een systeem met een Sapphire HD6950, i5-2500k en 8gb RAM. Bij het opstarten vd game crashed de game telkens. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
JST94 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:10:
Ik heb een systeem met een Sapphire HD6950, i5-2500k en 8gb RAM. Bij het opstarten vd game crashed de game telkens. Iemand enig idee?
Je kunt proberen op Alt + Enter te drukken (zodat de game windowed wordt) nog voordat je op enter drukt om het menu in te gaan. Anders helpt misschien dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QOi8zNt.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 09-10-2015 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
ik heb me game gerepareerd en alles werkt goed nauw geen crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 17:06
Stewie! schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:00:
[...]

BAM d:)b
De eerste ban werd dan ook gevierd met champagne en hebben we toch zeker een minuut op moeten wachten.
Had je kunnen verwachten , de taart van 60 Euro krijgt EA zekers niet van mij , man wat een waardeloze cheat zooi nu al :O gasten die 69/2 gaan of zag in 1 potje 128/5 sorry hoor ...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Draait wel goed hier. Alles op ultra en alsnog 135fps met drops naar 124fps :) Meer dan happy

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
Huhm, Battlefield 4 met een soort KKK sausje? Ik zie de meer waarde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
wow7 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:27:
[...]

Had je kunnen verwachten , de taart van 60 Euro krijgt EA zekers niet van mij , man wat een waardeloze cheat zooi nu al :O gasten die 69/2 gaan of zag in 1 potje 128/5 sorry hoor ...............
69/2 bij imperial side moet nog te doen zijn. Heb woensdag een tijdje naar een streamer in early access zitten kijken die wel vaker rond de 60/5 had. Kwestie van in turrets gaan zitten en een paar keer in de walker. Zeker in de walker is het gewoon een minuut prijs schieten achter elkaar door en je k/d rijst de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Net even een potje op Hoth gespeeld, maar ik vind de game gewoon echt niet lekker spelen. En waarom moet je werkelijk álles vrijspelen? En what's up met die gekke munten die je kunt oppakken? Waarom kun je niet in voertuigen stappen a la Battlefield? Waarom doen de maps me denken aan een corridor shooter waarbij je ook een beetje buiten de paden kan stappen?

Nee, deze game is niks voor mij, ondanks dat ik toch een flinke Star Wars-fan ben.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
zo, de game (ook) uninstalled.. Ookal ga je 40-5 of iets dergelijks, ik heb er niet echt fun mee.
Hopelijk volgend jaar een WWII Battlefield.. anders slaan ze weer helemaal de bal mis bij EA als het weer modern/future is.

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2015 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
WickedWizard schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:16:
[...]

Je kunt proberen op Alt + Enter te drukken (zodat de game windowed wordt) nog voordat je op enter drukt om het menu in te gaan. Anders helpt misschien dit:

[afbeelding]
Dit werkt! Als admin uitvoeren hielp trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Speelt het ook echt op 21:9? Dus dat je breder zicht hebt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
poor Leno schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 01:48:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Speelt het ook echt op 21:9? Dus dat je breder zicht hebt? :?
Ja ik heb een 21:9 monitor maar doe hem weg wegens het powerpoint presentatie dat 60hz is ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/00cb0yt.jpg

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een slecht spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

Ik kreeg het aan het werk door de bèta drivers te installeren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
WickedWizard schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:41:
[...]

I5 4670k met 8 GB ram met W10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:55

CerandoX.nl

Vides

Ik ben niet kapot van deze game. De map (AT-AT gamemode gespeeld) vind ik niet goed in elkaar steken. Hij is veel te open en je kunt nauwelijks flanken. Daarnaast spawn je vaak in het midden van de map, voor de neus van een AT-AT. Nu ik het daar toch over heb, de AT-AT is veel te sterk. Ik had daar binnen een minuut of twee, twintig kills mee gemaakt. Vooral op dat laatste stuk is het prijschieten door de spawns.

De wapens zijn cool, maar de aim van die wapens is niet van deze tijd. Is het nou te veel moeite om het design van de scopes een beetje aan te kleden? Je richt en je ziet dezelfde crosshair als vanaf de heup. Ik vind het heel goedkoop aanvoelen. De reden waarom DICE geen Iron sights in de game heeft geplaatst is, als je naar de weapon models kijkt, echt onzin. Want op sommige modellen zitten gewoon Iron Sights, hoezo past dit niet in het Star Wars Universum? Het is daarnaast ook nog eens een grenade spam fest, had gewoon twee granaten gegeven per life en dan heb je dit niet.

De explosies zien er fantastisch uit, de models zien er fantastich uit, nou ja de graphics zien er fantastisch uit. Ik heb er alleen echt geen Star Wars-gevoel bij, misschien komt het omdat ik meer over de gemiste kansen aan het nadenken ben.

Ik weet het, ze kunnen het niet iedereen naar hun zin maken, maar ik had er meer van verwacht. Ik vind het voornamelijk snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mjah bij de eerste battlefront had ik een heel ander gevoel, misschien omdat die mappen toch iets kleiner waren/gefocused? Dat random ergens spawnen is gewoon zwaar irritant, echt al zoveel keer gehad dat je gewoon in een groepje vijanden spawned... De wapens zijn ook veel te precies op grote afstanden.

En ik vraag me af wat iemand moet laten spelen voor langere tijd? 4 wapens? een paar unlocks? En die unlocks zijn veel te OP. Schild+jump pack is gewoon bizar OP. En leuk dat die 'hero's' er in zitten maar het is totaal niet leuk als je ze tegen komt want je kunt er als normale speler niets tegen beginnen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
prutser001 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:17:
En ik vraag me af wat iemand moet laten spelen voor langere tijd? 4 wapens? een paar unlocks?
Dat snap ik ook niet zo goed, er zullen volgens mij wel meer wapens zijn in de full release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik ben bang dat ik na een weekend spelen het spel al zat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Hier ga ik ook dit weekend Star Wars Battlefront testen. De berichten hier zijn voor het grote deel niet goed, wellicht de pre-order cancellen. Ik wilde hem eigenlijk sowieso niet pre-orderen, maar ja de PS4 versie voor € 42,50 laten liggen, als je de game toch van plan bent te kopen, is het ook niet slim.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Ik heb gister even gespeeld en vind het erg vet, de sfeer zit er goed in.

Waar ik wel erg gefrustreerd van raakte is dat ik in the heat of the moment steeds op ` (console) drukte in plaats van op 1 om een granaat te gooien. Sta je daar locked op het slagveld met een console open |:( Kon ook nergens de optie vinden om de console uit te zetten of de keybinding ervan te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pulse rifle + jet pack, toch wel vermakelijk spelletje :D Vraag me alleen af voor hoelang.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren ongeveer een uurtje gespeeld maar ik vind het wel echt een leuke game, hij is wel wat casual en makkelijk.
Maar dat is ook wel eens leuk toch?

Edit: Moet wel zeggen dat hij misschien wat minder wordt als je de sfeer gewend bent. De sfeer maakt de game gewoon.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Played it, uninstalled it.

Oppervlakkig en saai...
Hype game. Het is Star Wars, maar daar is ook alles mee gezegd.

Had het al verwacht, maar je weet het nooit. Maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik vind hem persoonlijk vrij eentonig na een aantal keren beide maps gespeeld te hebben. Ook mis ik persoonlijk het gevoel dat je als team aan het strijden bent voor een bepaald doel.

Ik betrapte mezelf erop dat ik toch steeds met Battlefield ga vergelijken en daar kan deze game gewoon niet aan tippen. Ik ben wel blij dat er een global beta geweest is, dan heb ik ook kunnen ervaren dat deze game gewoon totaal niet mijn ding is.

Ik moest wel af en toe lachen dat ineens @random tijdens het spelen de Star Wars tune werd afgespeeld. Leuke WTF momenten wat mij betreft.

[ Voor 14% gewijzigd door Remmetje op 09-10-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:55

CerandoX.nl

Vides

Remmetje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:38:
Ik moest wel af en toe lachen dat ineens @random tijdens het spelen de Star Wars tune werd afgespeeld. Leuke WTF momenten wat mij betreft.
Dat had ik ook ja! Als dat voor de Star Wars sfeer moet zorgen... Voor de rest ontgaat mij het. Ik ga het vanmiddag nog wel een keer proberen. Ik geef het nog wel een klein kansje.

[ Voor 4% gewijzigd door CerandoX.nl op 09-10-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 19:56

Dazzler2120

FP ProMod
Ik vind het wel een vet spel, ik merk wel dat het een vehicle/turret heavy game is om goed te presteren. (Goeie scores).
Bij Walker mode is defensive echt een hell, De kans om te winnen is gewoon enorm laag.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
zat gister ook in een speeder/floater als defender.. en toen kon ik dus een haak om de poten van een at at gooien. Alleen vloog ik er tegen aan voordat ik het goed kon doen.
Ik denk dat dat de beste manier is om te winnen als defender zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het een game is die je niet al te serieus moet nemen, ik heb Battlefield niet veel gespeeld dus ik ga ze ook niet met elkaar vergelijken.
In die map met de AT-AT's heb ik toch wel echt het gevoel dat je midden in een war zit.

En die Star Wars tune tussen door is gewoon lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Upgrades als Hero, AT-AT en walkers zijn wel echt OP,
je maakt met ze minstens 10 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Remmetje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:38:
Speelt dat deuntje niet als Luke spawned?

Wel storend trouwens dat je crosshair zich niet aanpast aan het terrein in 3rd person mode. Soms lastig in te schatten of je wel of niet over obstaksel heen kan schieten en games als recentelijk Metal Gear Solid 5 geven veel betere feedback op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

LOL mijn laptop pricewatch: Lenovo Z50-70-59442527 kan op allerlaagste settings, resolutie en resolution scale @ 35 krijg ik 35 fps.
Best wel ok voor iGPU laptop XD

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Dazzler2120 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:00:
Upgrades als Hero, AT-AT en walkers zijn wel echt OP,
je maakt met ze minstens 10 kills
Dat is dan ook de bedoeling. Een atst neerhalen met je blaster pistool sou ze nogal... Beroerd maken om in te zetten... De heroes zijn zeker ook op? ;) Of tanks in battlefield? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 09-10-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Gisteren heel even gespeeld. Eerst potje 30-3. Game voelt bij mij erg aan als console port en nadat de server was gecrashed game ook niet meer opgestart. Misschien vanavond nog proberen maar ik vond het allemaal wat tegenvallen.

Grafisch is de game wel zeer dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Wel jammer dat je je wapens niet kan aanpassen. Andere scoopjes ofzo zou toch wel leuk zijn.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
Gundogan schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Speelt dat deuntje niet als Luke spawned?
Ja volgens mij heb je dat deuntje als Luke spawned. Als Vader spawned heb je een ander deuntje.

Leuk om te gratis te proberen. Maar dit spel is flawed als ik weet niet wat. Waar ik het het meeste aan merkte is de spawn points. Als je iets te ver pushed (of achterblijft!) sta je opeens in een spawn point van de tegenstander. Na een stuk of 5 kills, die niet leuk zijn om te maken, ga je vervolgens dood en heb je geen mogelijkheid om je spawn point te kiezen. Terwijl je team wel op verschillende plekken spawned. Wat erin resulteert dat je een tering eind moet lopen om in de actie terecht te komen.

Voor mij ook onduidelijk: waar je in een x-wing kan stappen. Waar je een hero rol kan oppakken. Waar al die andere powerups goed voor zijn. Waarom de rebels nooit die AT AT's neer kunnen schieten. Het voelt allemaal te random aan.

En dan heb ik het niet eens gehad over dat de partner rollen elkaar totaal niet aanvullen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Brutal1ty schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Dat is dan ook de bedoeling. Een atst neerhalen met je blaster pistool sou ze nogal... Beroerd maken om in te zetten... De heroes zijn zeker ook op? ;) Of tanks in battlefield? :D
Tuurlijk, maar tanks in battlefield zijn niet 'godlike' zoals ze hier aanvoelen.
Een tank voelt naar mijn mening niet zo sterk als dat de heroes en vehicles aanvoelen...
Als je minstens 10 kills kan maken met een voertuig/upgrade voelt dat voor mij OP aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Gisteren ook de beta gespeeld van Battlefront III.

Het menu wat je te zien krijgt wanneer je het spel opstart is heel erg goed gemaakt. Het werkt lekker vlot en je hebt niet het gevoel van waar moet ik nu klikken. Daarbij heb ik gelijk de beta gedaan met een paar vrienden. Het joinen van een party gaat zonder problemen. Als de host van de party een game heeft gejoined dan krijg jij ook een pop-up van of je wilt joinen. Je komt dan in een game lobby waarbij je in hetzelfde team wordt geplaatst.

Eenmaal in de game gekomen kan je je layout wijzigen van de character. Wat mij gelijk opviel is dat als je teammate al enkele unlocks heeft, en als hij deze ook actief heeft, dan kan jij hier ook gebruik van maken. In het begin heb je bijvoorbeeld geen grenade unlocked, maar je kan de layout van je teammate selecteren zodat je wel een grenade hebt. Als je dan op start game klikt krijg je een soort van cinematic die je kan skippen.

De gameplay loopt ook vloeiend en ik heb geen enkele keer gehad dat ik problemen had met de performance. Voor een beta had ik ook geen lagg. Het eerste potje dat ik speelde, speelde ik als imperial. Wat gelijk opviel dat het spelen als imperial behoorlijk makkelijk ging. Je hebt twee grote AT-AT's die behoorlijk sterk is en makkelijk mensen kan doden. Het schieten van mensen is ook behoorlijk makkelijk, je zoomt in met rechtermuisknop, je schiet enkele keren, en de tegenstander valt dood neer. Zoals ik in vorige posts ook al opmerkte is dat deze game vooral gehypt is. Het is Star Wars, maar ik mis toch de feeling die ik had in Battlefront II. Het komt misschien omdat je makkelijk mensen neer schiet. Daarnaast is de AT-AT scripted, dus hij loopt uit zichzelf. Het is lastig uit te leggen maar met de gamemode die je kan spelen op Hoth heeft gewoon weinig te maken met Star Wars. Je hebt altijd standaard mensen die het hele potje in de AT-AT zitten. Dus als "gewone" speler hoef je daar geen drukte om te maken. Jij moet dus gewoon zorgen dat je af en toe van die punten inneemt, en dat je mensen neer schiet. Als je nu een soort van "Rush" gamemode had (misschien zit die er wel in), dan heb je nog een soort van doel waar je naar toe werkt. Als rebel zal je dan proberen zo goed mogelijk te verdedigen, en als imperial probeer je de rebels te killen.

In de game heb je geen "vliegveld" of "basis" waar je een vliegtuig kan pakken. Deze liggen namelijk op de grond in de map. Wanneer je deze token oppakt dan krijg je bij je inventory een extra slot waar je op kan klikken. Dan duurt het enkele seconden en dan zit je in een vliegtuig. Dit geldt ook voor de hero's zoals Luke Skywalker en Darth Vader. Deze kan je ook in de map oppakken. Zelf nog geen één keer als een hero kunnen spelen. Wel heb ik een keer zo'n token opgepakt, maar toen werd ik gelijk van veel kanten beschoten, en wanneer je dood gaat ben je dus je token kwijt.

Daarna een pot gespeeld als Rebel. Wat mij gelijk opviel is dat je gelijk in een nadeel bent. Ten eerste is het al de spawn. Wij werden gewoon ergens bij onze spawn continue neergeschoten. Als je maar enkele snipers hebt bij het vijandelijk team, en mensen hebt die continue granaten gooien (die regeneraten btw), dan wordt het erg lastig om van positie te veranderen. Een ander groot nadeel van de Rebels is dat je het tegen 2 AT-AT's moet opnemen. Ten eerste loopt 1 AT-AT ergens half buiten de map, dus niemand let op deze AT-AT. Daarnaast probeer je met man en macht de AT-AT die wel midden in het veld loopt neer te halen. Daarbij moet ik dus gelijk zeggen dat ik nog geen enkele game heb gewonnen als Rebel. Wanneer je uiteindelijk 1 AT-AT neer hebt gehaald, dan heeft de andere AT-AT nog full health. Maar dan is het al te laat en de game is verloren.

Mijn conclusie is misschien abrupt maar ik heb geen enkele reden om de game te halen. De game loopt misschien perfect, is goed gepolished, maar het echte Star Wars gedeelte mis ik gewoon. De sfeer die je in de oudere Battlefronts had mis je hier gewoon. De gamemode die ik heb gespeeld is gewoon een Team-Deathmatch waarbij je een gescripte AT-AT hebt die vanzelf loopt. Ik weet niet of ik dit goed heb gezien in 1 van de trailers maar ik dacht dat je ook zo'n AT-AT kon neerhalen met zo'n vliegtuig met zo'n touw die je om de AT-AT wikkelt. Dit is helaas dus niet het geval. Ook heb ik enkele keren gevlogen. Het vliegen werkt behoorlijk goed. Je hebt of een dodge ability of een schild die je kan aanzetten wanneer een raket op je af komt. Een ander groot nadeel is de spawn rape. Ik heb vooral als Rebel zo vaak gehad dat als je spawned, dat je gelijk door je kop wordt geschoten. Ook als je dicht bij de enemy bent, dan zie je ze gewoon recht voor je neus spawnen. Vooral als een paar vijanden beginnen met het gooien van raketten, dan ben je helemaal de sjaak.

Pluspunten:

- Goed gepolished;
- Layout van teammates gebruiken indien je zelf nog geen unlocks hebt;
- Weinig laadtijd. Kan voornamelijk komen omdat dezelfde map opnieuw wordt gespeeld, maar vanaf het menu naar de game toe gaat erg vlot;
- Je kan bijv. een sniper kiezen in je layout. Deze is behoorlijk sterk en heeft een cooldown. Zodra je 1 keer hebt geschoten moet je 5-10 seconden wachten voordat je weer kan schieten.

Minpunten:

- Spawnrape;
- Slechte balance (Imperial/Rebel);
- Het mag er uit zien als Star Wars, maar ik heb niet echt het gevoel dat je bijvoorbeeld Hoth aan het verdedigen bent;
- Cooldowns zijn behoorlijk laag waardoor de game makkelijk wordt. Je hebt oneindig aantal granaten. Deze hebben wel een korte cooldown maar als je als Rebel in het nauw wordt gedreven en mensen blijven granaten gooien, dan ben je soort van screwed.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Vraagje: ben ik de enige die totaal niet vlot kan vliegen met een A-wing of een TIE Fighter? Die dingen lijken random manoeuvres te maken op de vreemdste momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:47
Ik heb het gisteren ook heel even gespeeld. Ik ga het vandaag weer spelen. Totaal 1 potje Sulust en 1 potje Hoth (gestopt vanwege tijd).

Maar op het eerste gezicht is het allemaal aardig. Ik heb er op dit moment nog geen moeite mee dat het allemaal zo simpel is. Hoth moet ik even wat meer tijd geven, voordat ik daar een goede mening over heb. Maar drop-zone op Sulust was wel geinig.

Ik weet wel dat ik deze game niet bij launch ga kopen. Ik pik deze wel een keer op zodra hij rond de 20-30 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Diigii schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:05:
Als je nu een soort van "Rush" gamemode had (misschien zit die er wel in), dan heb je nog een soort van doel waar je naar toe werkt. Als rebel zal je dan proberen zo goed mogelijk te verdedigen, en als imperial probeer je de rebels te killen.
Walker Assault speelt bijna exact als Rush: rebels (attackers) moeten de uplinks 'armen' als mcoms voor Y-wings die ervoor zorgen dat je schade kan doen aan de at-at's (en volgens mij krijg je bij de laatste uplinks ook speeders om ze in één keer neer te halen) en als empire (defenders) moet je dat voorkomen. Echter win je als empire niet door alle tickets van de rebels de depleten, maar door je at-at's niet te verliezen voor het einde. Hierdoor ga je door de hele map* in tegenstelling tot Rush waar je als defender al wint als je bij de eerste set mcoms als al de aanvaller tickets zijn depleted.

*Zelfs al doe je het als rebel erg goed, dan lijkt het alsnog alsof de game wilt dat je tot de laatste uplinks doorspeelt. Je doet bijna nooit genoeg schade om alle twee de walkers voor de laatste uplinks neer te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 09-10-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zit een beetje met het laden van het spel, dat duurt vrij lang en gaat schokkerig. De game zelf loopt soepel.
Ik heb een Core i5 2500K, 16GB Geheugen, een Samsung 840EVO 250GB SSD en twee MSI 280X in crossfire. OS is Windows 7 64bit.
Gisteravond ging het laden uiteindelijk nog wel, maar vanmorgen lijkt hij er geen zin in te hebben, de sessie was de eerste keer ineens weg en de tweede keer bleef hij maar bij dat laadscherm, met schokkerig geluid. Even Ctrl-shift-Esc gedaan en de CPU zat op alle vier de cores op 100%. Het systeem reageerde ook amper. Pas nadat ik Battlefront geforceerd afgesloten had, werkte alles weer vlot.
Zou mijn CPU de bottleneck zijn? Met spellen zoals Battlefield 4 gaat het stukken sneller en trekt het hele systeem het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dit is echt zo'n spel dat geweldig lijkt dankzij de looks en het gevoel dat SW bij velen oproept, maar na een paar keer spelen ken je het trucje wel en blijft er een vrij basale shooter over die nergens echt in uitblinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Het verbaasd me hoe mensen allemaal zeggen dat deze geen geen star wars feel heeft. Volgens mij is the battle of Hoth een van de meeste legendarische battles in de serie. In de film is het ook een oneerlijke verhouding, en gaan er veel meer rebels dood dan soldaten van de empire.
Voor mij ademt deze map echt die sfeer uit. En natuurlijk zijn die AT&T's overpowered, nogmaals heb je de film wel eens gezien. Voor mij is het exact zo als de film, wat niet zo is als in The Empire Srikes back zijn de heroes, maar ik begrijp heel goed dat deze erin zitten, ze geeft ook net even dat extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 20:18
BounceMeister schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:46:
Ik zit een beetje met het laden van het spel, dat duurt vrij lang en gaat schokkerig. De game zelf loopt soepel.
Ik heb een Core i5 2500K, 16GB Geheugen, een Samsung 840EVO 250GB SSD en twee MSI 280X in crossfire. OS is Windows 7 64bit.
Gisteravond ging het laden uiteindelijk nog wel, maar vanmorgen lijkt hij er geen zin in te hebben, de sessie was de eerste keer ineens weg en de tweede keer bleef hij maar bij dat laadscherm, met schokkerig geluid. Even Ctrl-shift-Esc gedaan en de CPU zat op alle vier de cores op 100%. Het systeem reageerde ook amper. Pas nadat ik Battlefront geforceerd afgesloten had, werkte alles weer vlot.
Zou mijn CPU de bottleneck zijn? Met spellen zoals Battlefield 4 gaat het stukken sneller en trekt het hele systeem het prima.
Dat is waarschijnlijk je SSD!, upgrade je ssd firmware met samsung ssd magician :X.
De samsung 840 EVO's hebben allemaal die buggy firmware. Google het maar eens, was zelfs op tweakers een tijd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
mobygo76 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:51:
red, nogmaals heb je de film wel eens gezien. Voor mij is het exact zo als de film, wat niet zo is als in The Empire Srikes back zijn de heroes, maar ik begrijp heel goed dat deze erin zitten, ze geeft ook net even dat extra's.
Over de feeling ben ik het met je eens, die zit er wat mij betreft echt in. De eerste keer als Vader de basis binnenlopen en een stuk of tien Rebels doden voelde echt epic.
Het stukje over de verhoudingen klopt vanuit de film maar is verschrikkelijk frustrerend als game. In Battlefield 1942 wonnen de Duitsers ook wel eens een ronde, als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb nu ongeveer 15 potjes walker assault gedaan, geen enkele keer hebben de Rebels gewonnen. Het max haalbare was 1 walker neerhalen en de ander op 50% krijgen. Dit kan gewoon niet in een spel, het moet wel mogelijk zijn om te winnen als andere partij.
Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet