Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Word je jedi net zoals dat je een voertuig kan oppakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
To easy schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:10:
Word je jedi net zoals dat je een voertuig kan oppakken?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Man, wat zuig ik in deze game. In Battlefield kon ik behoorlijk wat, maar bij Battlefront ga ik om de haverklap dood. Mijn k/d-ratio is om te janken. Het enige dat me soms lukt is een puntje pakken met het veilig stellen van een pod.

Iemand wat tips voor een n00b? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Bij mij duurde het ook even om te wennen, maar eens ik het jetpack had was ik vertrokken. In Dropzone kun je zo snel bij/achter vijanden opduiken en wordt de gameplay heerlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Misha schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:25:
Man, wat zuig ik in deze game. In Battlefield kon ik behoorlijk wat, maar bij Battlefront ga ik om de haverklap dood. Mijn k/d-ratio is om te janken. Het enige dat me soms lukt is een puntje pakken met het veilig stellen van een pod.

Niet tegen laserstralen aanlopen d:)b

Zelf heb ik het nog niet gespeeld, dat ga ik vanmiddag doen :D

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
mobygo76 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:51:
In de film is het ook een oneerlijke verhouding, en gaan er veel meer rebels dood dan soldaten van de empire...

...En natuurlijk zijn die AT&T's overpowered, nogmaals heb je de film wel eens gezien...
Leuk voor de film/serie maar in een game is een slechte balance een dooddoener. Gaat gewoon niet werken.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Ik heb gisteren zonder verwachtingen en zonder hype de beta opgestart. De eerste potjes moest ik nog inkomen, maar toen ik het spel eenmaal doorkreeg vond ik het werkelijk fantastisch. Wat een sfeer en wat speelt het lekker!
Ik probeer elk jaar Battlefield wel even, maar Battlefield kan mij op e.o.a. manier nooit bekoren. De fun factor van CoD is voor mij persoonlijk gewoon veel hoger. Maar dit jaar ga ik n.a.v. deze beta voor SW: Battlefront en ga ik CoD links laten liggen.
Ik vind het overigens wel echt extreem jammer dat er geen SP campaign inzit, maar deze beta heeft mij zeer positief verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Steven030 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:42:
Ik heb gisteren zonder verwachtingen en zonder hype de beta opgestart. De eerste potjes moest ik nog inkomen, maar toen ik het spel eenmaal doorkreeg vond ik het werkelijk fantastisch. Wat een sfeer en wat speelt het lekker!
Ik probeer elk jaar Battlefield wel even, maar Battlefield kan mij op e.o.a. manier nooit bekoren. De fun factor van CoD is voor mij persoonlijk gewoon veel hoger. Maar dit jaar ga ik n.a.v. deze beta voor SW: Battlefront en ga ik CoD links laten liggen.
Ik vind het overigens wel echt extreem jammer dat er geen SP campaign inzit, maar deze beta heeft mij zeer positief verrast!
Dit heb ik dus ook. Ik ben blij dat ze niet het schieten van battlefield hebben overgenomen. Voelt een beetje aan als een mix van battlefield + cod in een star wars jasje. Perfecte formule in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 22:24

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Steven030 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:42:
Dat je Battlefront geweldig vindt kan wel kloppen, veel gehoorde klacht is dat mensen vinden dat de game zo versimpeld is (richting het niveau van CoD).

Audio Visueel fantastisch, maar qua gameplay is het meer een twitchy corridor shooter. Weinig incentive om met je team samen te werken (bv: volgens zitten er niet eens voertuigen in de game, waar je met meerdere personen in kan), squads van 2 personen..

De gunplay vind ik persoonlijk echt vreselijk. Alle guns spelen wel ongeveer hetzelfde. Gunplay is ook zo simpel. Lees ook:
In Battlefront, you don’t gain much of an advantage when you aim down the sights. Instead, you lose a second that you could have used to shoot, and your character slows down to boot. It’s actually more beneficial to shoot enemies right away, even if you’re running around/jetpacking, since your aim will more or less be the same as when you stand still and aim down the sights. Jackfrags says he spoke to a weapon designer in the game, who confirmed this information.

I tested it out myself, and found that I could kill enemies way more efficiently if I followed his advice. Hell, I straight up doubled my K/D thanks to this tip. It almost seemed to me that the game grants you extra aim assist when you don’t zoom in, but it may just be that hip fire automatically shoots from the center of the screen instead of being off-center, as most games would do it.
Als kers op de taart komt er nog eens bij dat je bijna verplicht bent om in 3rd person te spelen aangezien er zoveel voordelen aan zitten en geen nadelen.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 22:31

Blijf bewegen, mijn k/d is als Imperial vaak 3/1 maar als Rebel eigenlijk andersom dus dat speelt ook mee.
Naarmate je wat unlocked koop dan gelijk die jump pack en een granaat. Daarnaast kun je kiezen voor ion shot of personal shield, die eerste is handig tegen voertuigen (at-st) en die tweede als je ergens weg moet komen. Verder worden de wapens ook wel wat beter. Zie het als call of duty waar je moet denken als battlefield 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chaosstorm schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:57:
[...]

Dat is waarschijnlijk je SSD!, upgrade je ssd firmware met samsung ssd magician :X.
De samsung 840 EVO's hebben allemaal die buggy firmware. Google het maar eens, was zelfs op tweakers een tijd terug.
Ik dacht dat de ssd up to date was, maar Samsung magician was nog v4.5. Nadat ik die handmatig naar 4.7 had geupdate was er ineens wel nieuwe firmware.
Ik kan het vanavond pas testen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:09

CerandoX.nl

Vides

mobygo76 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:51:
Het verbaasd me hoe mensen allemaal zeggen dat deze geen geen star wars feel heeft. Volgens mij is the battle of Hoth een van de meeste legendarische battles in de serie. In de film is het ook een oneerlijke verhouding, en gaan er veel meer rebels dood dan soldaten van de empire.
Voor mij ademt deze map echt die sfeer uit. En natuurlijk zijn die AT&T's overpowered, nogmaals heb je de film wel eens gezien. Voor mij is het exact zo als de film, wat niet zo is als in The Empire Srikes back zijn de heroes, maar ik begrijp heel goed dat deze erin zitten, ze geeft ook net even dat extra's.
Ik mis nou juist die sfeer, misschien omdat het idee dat ik daarbij heb niet over te brengen is in een game. Daarnaast is dit een game en geen film, balans tussen de teams is dus gewoon erg belangrijk. Ik vind dat geen excuus voor de te sterke AT-AT's. Het grootste probleem van deze game is voor mij de goedkope aim. Niet vanaf de heup, maar down the sights. Het ziet er werkelijk waar niet uit.

Nogmaals, ze kunnen niet aan ieders behoefte voldoen. Verschillende mensen, verschillende meningen.
Cinerama schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:51:Als kers op de taart komt er nog eens bij dat je bijna verplicht bent om in 3rd person te spelen aangezien er zoveel voordelen aan zitten en geen nadelen.
Dat ook nog ja.

[ Voor 10% gewijzigd door CerandoX.nl op 09-10-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Electromonkey schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

Over de feeling ben ik het met je eens, die zit er wat mij betreft echt in. De eerste keer als Vader de basis binnenlopen en een stuk of tien Rebels doden voelde echt epic.
Het stukje over de verhoudingen klopt vanuit de film maar is verschrikkelijk frustrerend als game. In Battlefield 1942 wonnen de Duitsers ook wel eens een ronde, als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb nu ongeveer 15 potjes walker assault gedaan, geen enkele keer hebben de Rebels gewonnen. Het max haalbare was 1 walker neerhalen en de ander op 50% krijgen. Dit kan gewoon niet in een spel, het moet wel mogelijk zijn om te winnen als andere partij.
De balans moet wel iets aangepast worden, dat ben ik met je eens hoor. Net weer verloren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

De beta is voldoende groot dat Dice nu balancing in doen in de multiplayer. Met een paar veranderingen komt er meer evenwicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
CerandoX.nl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Ik mis nou juist die sfeer, misschien omdat het idee dat ik daarbij heb niet over te brengen is in een game. Daarnaast is dit een game en geen film, balans tussen de teams is dus gewoon erg belangrijk. Ik vind dat geen excuus voor de te sterke AT-AT's. Het grootste probleem van deze game is voor mij de goedkope aim. Niet vanaf de heup, maar down the sights. Het ziet er werkelijk waar niet uit.

Nogmaals, ze kunnen niet aan ieders behoefte voldoen. Verschillende mensen, verschillende meningen.

[...]

Dat ook nog ja.
de AT-AT's mogen best wel OP zijn, want komop dat zijn ze ook gewoon tegen infantery. Daarentegen mag de tijd dat iemand erin kan zitten wel een heel stuk omlaag, dan balanced het zich vanzelf.

ik vindt de aiming van vehicles en turrets gewoon bagger. Bij de vehicles is het totaal niet accuraat en aiming bij de turrets is net alsof je door een laag stroop moet schuiven met je muis...

Vliegen is al helemaal dramatisch met een muis. Dat is gewoon niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Ik heb de game gisteren gespeeld maar het is me erg tegen gevallen. Ben er nog niet helemaal uit waarom het tegenvalt.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

lordprimoz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:11:
[...]

de AT-AT's mogen best wel OP zijn, want komop dat zijn ze ook gewoon tegen infantery. Daarentegen mag de tijd dat iemand erin kan zitten wel een heel stuk omlaag, dan balanced het zich vanzelf.
Dat is al een vorm van balans. Prima toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
lordprimoz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:11:
[...]

de AT-AT's mogen best wel OP zijn, want komop dat zijn ze ook gewoon tegen infantery.
Nee |:(

All Terrain - Armored Transport

De MS-1 heavy laser cannons waren bedoeld om tanks, fighters etc neer te halen

De repeating blasters waren bedoeld, puur als covering fire/defensive om de troepen uit te laden.

Het zijn glorified APC's, niets meer, niets minder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Electromonkey schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

Over de feeling ben ik het met je eens, die zit er wat mij betreft echt in. De eerste keer als Vader de basis binnenlopen en een stuk of tien Rebels doden voelde echt epic.
Het stukje over de verhoudingen klopt vanuit de film maar is verschrikkelijk frustrerend als game. In Battlefield 1942 wonnen de Duitsers ook wel eens een ronde, als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb nu ongeveer 15 potjes walker assault gedaan, geen enkele keer hebben de Rebels gewonnen. Het max haalbare was 1 walker neerhalen en de ander op 50% krijgen. Dit kan gewoon niet in een spel, het moet wel mogelijk zijn om te winnen als andere partij.
Ik heb wel een aantal potjes als Rebel gewonnen.. Niemand weet precies nog hoe of wat en je hebt met veel 1st timers te maken.. Het lijkt nu misschien wat ongebalanceerd, maar hoe langer je het speelt hoe meer strategieen zich ontwikkelen :)
De Rebels moeten meer gebruik maken van de turrets (erg sterk) en samen een linie vormen :) (dit wordt door het missen van squads wel moeilijker though..)

De spacecrafts moeten beter benut worden, en als meer mensen bedreven worden in vliegen, zal het beter gaan.
Eerlijk gezegd vind ik t ook leuker om zelf de strategie uit te vogelen, dan dat het van tevoren al uitgekauwd is..

Verder vind ik t een erg vet en entertaining spel! Beter dan dat ik had verwacht na alle horror geruchten :)

Echter zijn er een paar dingen die ze moeten aanpassen..

* Time to death / damage model mag wel ietsje beter, je bent we heel snel dood.
* Squads van minimaal 4 zou echt schelen. (dit is juist een spel om met meer te spelen, niet maar met 2)
* Granaten mogen langer cool-downen
* ADSsen zou verschil moeten maken
* Je moet prone kunnen liggen
* Iets van een tool om kapotte turrets te fixen
* Iets voor evt reviving
* Ik mis de animatie van je mannetje als je op een rand klimt
* Spotten zou fijn zijn
* De power/hero/vehicle picups moeten random spawnen, nu zitten mensen te campen
* Het buddy/spawn systeem werkt gewoon niet lekker

en nog wat dingetjes waar ik nu even niet op kom.. just my 2cents :)

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 09-10-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Niemand die de andere level speelt ? Het capturen van de pods...Geen idee hoe die level heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Gister even de beta gespeeld en vind het erg vet! Helaas nog geen jetpack kunnen unlocken :( Heb nu wel een sniper als tweede wapen en die schiet toch wel lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
BounceMeister schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:46:
Ik zit een beetje met het laden van het spel, dat duurt vrij lang en gaat schokkerig. De game zelf loopt soepel.
Ik heb een Core i5 2500K, 16GB Geheugen, een Samsung 840EVO 250GB SSD en twee MSI 280X in crossfire. OS is Windows 7 64bit.
Gisteravond ging het laden uiteindelijk nog wel, maar vanmorgen lijkt hij er geen zin in te hebben, de sessie was de eerste keer ineens weg en de tweede keer bleef hij maar bij dat laadscherm, met schokkerig geluid. Even Ctrl-shift-Esc gedaan en de CPU zat op alle vier de cores op 100%. Het systeem reageerde ook amper. Pas nadat ik Battlefront geforceerd afgesloten had, werkte alles weer vlot.
Zou mijn CPU de bottleneck zijn? Met spellen zoals Battlefield 4 gaat het stukken sneller en trekt het hele systeem het prima.
Ik heb dat schokkerige en vrij lange laden ook met een Crucial BX100 120GB SSD en i5 3470 CPU. Ik wijt het aan de beta.

Hoe loopt dit voor andere PC gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Supervlot eigenlijk zowel om mijn Alienware X51 (i5 4430, GTX970, 8GB RAM) als op mijn MSI GS60 (i74720HQ, GTX970M, 16GB RAM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
hier ook nergens last van op 1440p, draait mooi 60+ fps( i5 4670k, CF 280x, 16GB RAM)

[ Voor 21% gewijzigd door lordprimoz op 09-10-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Hier loopt hij ook soepeltjes op mijn CUH-1000 PS4 :+

ff serieus PC gamerts, het berichten dat het spel goed loopt op je setup is in mijn ogen topic vervuiling. En de mensen met problemen mogen ook wel wat meer tijd steken in eerst zelf Googlen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Lul toch niet joh. Het gaat hier over ervaringen delen. Niet over op Google iets opzoeken zzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Jeroenimoes schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:47:

ff serieus PC gamerts, het berichten dat het spel goed loopt op je setup is in mijn ogen topic vervuiling. En de mensen met problemen mogen ook wel wat meer tijd steken in eerst zelf Googlen...
Dit dus! _/-\o_

EA heeft trouwens meer servers opengesteld voor de PC gamers. Dus veel van de connectieproblemen in voorgaande reacties zijn nu hopelijk opgelost!

[ Voor 15% gewijzigd door Steven030 op 09-10-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
Jeroenimoes schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:47:

ff serieus PC gamerts, het berichten dat het spel goed loopt op je setup is in mijn ogen topic vervuiling.
In mijn ogen niet. Ik ben juist blij als ik ervaringen zie mbt tot setups icm frames/graphics instellingen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:43
Niemand last van het feit dat je op de PC behoorlijk vaak onder de map verdwijnt?
Betreft alleen de map Hoth. Ook loopt daar altijd een AT-AT half onder de map. Bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 17:29
1st of 3rd person? Vind zelf 3rd person fijner qua gameplay. 1st raak ik wat makkelijker op afstand. Maar op een console kan je niet van 'schouderview' wisselen zonder de stick los te laten waar je mee beweegt.. Dat is in MGS V beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
croiky schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:55:
Lul toch niet joh. Het gaat hier over ervaringen delen. Niet over op Google iets opzoeken zzzz
Kom zeg, niet zo doen man.. Dat iets prima loopt is idd geen nieuws, als t kut loopt, zoek idd even zelf uit of post het in hardware problemen, niet in het spelletjes ervaring topic.

Komt meer over als een ver pis wedstrijd.. kan ik ook hoor

Hier op mn dual Xeon 2699v3, titan blacks in SLI, 2x 1TB in raid pci-e kaarten als gameschijven, 128GB Ram loopt ie ook wel lekker.. En mn Macbook Pro Retina 15" , fully maxed is ook wel ok ermee |:(

(En speel zelf op de PS4 btw O-) )

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 09-10-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 22:31
poor Leno schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

e van je mannetje als je op een rand klimt
* Spotten zou fijn zijn
* De power/hero/vehicle picups moeten random spawnen, nu zitten mensen te campen
* Het buddy/spawn systeem werkt gewoon niet lekker

en nog wat dingetjes waar ik nu even niet op kom.. just my 2cents :)
Dat ben ik ook wel met je eens! De servers worden nu overspoelt met nieuwe spelers natuurlijk, ik merk al verschil tussen gistermiddag en vandaag. Maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik het positief vind dat de Empire geen enkele vorm van strategie nodig heeft en de Rebels alleen maar. Overigens geniet ik erg van de sfeer, ik heb zelf de z-5500 staan en de geluidskwaliteit is 5.1 echt fenomenaal!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Vandaag even de 'sneeuwmap' gespeeld. Die is dan weer wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
Sorry Leno (en ook Jeroen voor mijn kwade toon), maar écht niet eens hiermee. Heeft geen fluit te maken met ver pissen. Het gaat mij naast inhoudelijke ervaringen van spelers er ook om te zien wie met welke hardware een goed lopende of niet zo goed lopende game heeft. Als er nou iets specifieks aan de hand is waarmee iemand een probleem heeft en niet verder kan dan kan misschien beter een aparte draad worden gemaakt.

Nogmaals, ik zie het topic om ervaringen te delen over de hele linie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Net de beta even op pc geprobeerd, heb een i7 920 op 4.2ghz(geen HT) en een 680gtx 2gb, en 12gb ram(win10).
Draaide best goed, had alles op ultra gezet met fxaa op high. En met die singleplayer missie dat er van die waves komen draaide die rond de 55/60fps op 1920x1200.
Erna alles op high gezet met fxaa ook high en die grote map gespeeld in sneeuw, en bleef perfect 60fps.

Heb ook op ps4 en x1 gespeeld, en op ps4 is niet zo mooi als pc maar heel goed te doen.
Maar x1 is wel erg matig, 720p veel aliasing, onscherp beeld etc.
Haal de game op de ps4 samen met broertje(jeej voor account sharing 30 euro de game).
Maar zou ik een goeie gameplek hebben voor pc had ik hem daar gehaald. Speelde echt heerlijk op zelfs mijn niet al te nieuwe pc meer ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 17:06
Heb het nog 1 keer geprobeerd heb er gelijk genoeg van uninstall en ben er nu al klaar mee , wat een bagger game en hit reg zeg , als je alles van BF2/3/4 bij elkaar neemt is dit wel de ergste game ooit met zo'n slechte hit reg , ik zie zeker alle hits maar er blijkt niks te registeren , wat wel altijd goed werkt is de uninstaller dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisschr17
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-08 17:50
wolkeh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:38:
1st of 3rd person? Vind zelf 3rd person fijner qua gameplay. 1st raak ik wat makkelijker op afstand. Maar op een console kan je niet van 'schouderview' wisselen zonder de stick los te laten waar je mee beweegt.. Dat is in MGS V beter geregeld.
Ik speel liever 1st, omdat ik dan het idee heb dat ik meer in het gevecht zit en omdat ik in 3rd person al een paar keer gehad heb dat het lijkt alsof ik de enemy kan raken, terwijl ik in werkelijkheid tegen een muur aan zit te schieten. In 1st person heb je hier geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

wow7 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:05:
Heb het nog 1 keer geprobeerd heb er gelijk genoeg van uninstall en ben er nu al klaar mee , wat een bagger game en hit reg zeg , als je alles van BF2/3/4 bij elkaar neemt is dit wel de ergste game ooit met zo'n slechte hit reg , ik zie zeker alle hits maar er blijkt niks te registeren , wat wel altijd goed werkt is de uninstaller dat dan weer wel.
Tip; doe nooit weer mee met open beta's.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hitregs is juist een van de dingen die ik goed vind werken.. nergens last van op de PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demo's zijn er voor om te proberen, Betas om te testen (en pre-proberen) :)

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 09-10-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij valt mij tegen heb er naar uit gekeken maar helaas
misschien als die 20 euro is ofzo maar niet voor de hoofdprijs
vind ik hem gewoon niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
Beta lijkt tegenwoordig wel de nieuwe demo. Van de potjes die ik op PS4 heb gespeeld had ik ook prima hitreg en stabiele frames.
dennisschr17 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:10:
[...]

Ik speel liever 1st, omdat ik dan het idee heb dat ik meer in het gevecht zit en omdat ik in 3rd person al een paar keer gehad heb dat het lijkt alsof ik de enemy kan raken, terwijl ik in werkelijkheid tegen een muur aan zit te schieten. In 1st person heb je hier geen last van.
Daar had ik ook wel last van, maar stoorde me niet. Is ook wel iets wat je met tijd beter gaat inschatten. Meerwaarde blijft voor mij toch wel het stukje ontspanning met 3rd person. Zit gewoon lekker onderuit op de bank wat 'makkelijker' te spelen. In 1st person moet ik er echt voor gaan zitten wil ik overal een beetje op tijd zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door wolkeh op 09-10-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:08

Dat probleem ken ik. Eerste potje compleet ingemaakt. Mijn team had zelfs 3 spelers meer, maar toch. Het is af en toe wel een heerlijke chaos, maar vaak ben ik compleet het overzicht kwijt.

Na een paar potjes valt 't volgende me op:
+ Geluid, dat is echt subliem. In Bad Company 2 was dit al geweldig, maar deze game, zo, wat een plezier voor je oren
+ Sfeer. Ik weet niet of ik dit mag zeggen zonder te worden verbannen van GoT, maar ik heb de films nooit allemaal gekeken :o Heb er zoveel over gehoord dat ik 't verhaal wel ken. Maar de sfeer is naar mijn idee echt goed. Als je op zoek bent naar die pods en je ziet boven je de X-wings luchtgevechten uitvoeren, ik heb echt even een wow-momentje dan hoor.
+ Goed geoptimaliseerd. Ik speel 'm op de PC, ga niet mijn specs posten, nergens voor nodig, maar hij speelt ontzettend soepel op high en ziet er dan werkelijk subliem uit.

- Wapens, ze voelen zo generiek aan. Nu heb ik nog niet alles unlocked, maar de eerste paar wapens voelen allemaal redelijk hetzelfde. Kan nog niet echt zeggen dat ik één gun fijner vind dan de ander.
- Geen classes. Het is geen battlefield, dat weet ik, maar toch zou een verdeling in classes het wel wat dynamischer maken. Nu is iedereen een generiek figuur.
- Spotten mis ik echt, maar dat komt omdat ik wellicht battlefield gewend ben. Daarin werkt dat echt fijn, nu zit ik op Q te rammen en krijg ik geen respons. Zeker in sommige levels is dat fijn, want als Empire ben je in je witte outfit wel een stuk beter zichtbaar dan iemand van die anderen.
- Health genereerd te snel. Na drie seconden is ie ongeveer alweer aan het herladen. Dat is eigenlijk veel te snel naar mijn idee.

Ik ga nog wat verder spelen, maar ik verwacht niet dat ik hier de volle mep voor ga betalen. In de toekomst voor 20 euro is ie 't wel waard, net als Titanfall eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

wow7 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

Oh en dat ga jij bepalen dan wat ik hier post ? je arrogante houding verklap al wel een hoop :X , wat denk je je waar de survey voor is in game ? , Reddit en zo ? en ook hier het Forum is er voor om een mening te geven dus als ik het bagger vind uit ik dat ook zo niks meer en niks minder.

Ik lees hier genoeg dat het niet is wat er verwacht werd ook hier word kritiek op het spel geuit en dan ga jij mij verbieden wat ik hier post , laat me niet lachen man , ga wat beters doen met je leven.
Ik ga niet bepalen of verbieden wat jij hier post, ik zeg alleen dat je je kritiek beter voor je kan houden of kan melden aan de ontwikkelaars. Als dat al niet meer mag, vraag ik me af of je tere zieltje überhaupt tegen de vele meningen op een forum kan.

Dus: post wat je wil, maar ga niet lopen janken als er reacties op komen die je niet aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Scrummie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Ik ga niet bepalen of verbieden wat jij hier post, ik zeg alleen dat je je kritiek beter voor je kan houden of kan melden aan de ontwikkelaars. Als dat al niet meer mag, vraag ik me af of je tere zieltje überhaupt tegen de vele meningen op een forum kan.

Dus: post wat je wil, maar ga niet lopen janken als er reacties op komen die je niet aan staan.
Vrij vertaald:

"Vind je de game niks? Zeg niks of ga naar de devs!"

"Vind je de game goed? Blijf vooral posten"

Wordt het hier langzaam gamespot zo? oO

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:21
Alsof de devs nu vlak voor release nog al die dingen gaan veranderen..

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

corset schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Vrij vertaald:

"Vind je de game niks? Zeg niks of ga naar de devs!"

"Vind je de game goed? Blijf vooral posten"

Wordt het hier langzaam gamespot zo? oO
Dan begrijp je me verkeerd. Inhoudelijke kritiek is niets mis mee, maar hier gaan lopen zeuren over bugs en vervolgens vermelden dat de uninstaller wel goed werkt, duidt erop dat je niet begrijpt wat een beta test inhoud.

Maar goed, laten we het erbij laten, dit is niet ontopic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Scrummie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:47:
[...]

Dan begrijp je me verkeerd. Inhoudelijke kritiek is niets mis mee, maar hier gaan lopen zeuren over bugs en vervolgens vermelden dat de uninstaller wel goed werkt, duidt erop dat je niet begrijpt wat een beta test inhoud.

Maar goed, laten we het erbij laten, dit is niet ontopic.
Jij denkt dan ook echt dat EA deze beta test gebruikt om te testen? 8)7 Het is een leuke marketing stunt, maar ga nou niet doen alsof ze nu opeens alles gaan oplossen, en er heel veel wordt gedaan met eventuele input. Dit is gedaan om mensen lekker te maken voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha dikke faal! Bedacht me net dat die pick up shields, 'Squadshields' heten *proest* welke squads?? _O- 7(8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 17:06
corset schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Jij denkt dan ook echt dat EA deze beta test gebruikt om te testen? 8)7 Het is een leuke marketing stunt, maar ga nou niet doen alsof ze nu opeens alles gaan oplossen, en er heel veel wordt gedaan met eventuele input. Dit is gedaan om mensen lekker te maken voor de game.
Precies , de rest van dit topic staat vol met klagende mensen met kritiek op de game moet Tweakers dan maar het forum sluiten omdat wat hun vinden janken is 8)7 , zucht ik ga deze lui gewoon negeren dat is gewoon het beste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Ik moet zeggen dat de Drop Zone map mij een stuk beter bevalt. Ik heb daar veel meer lol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow7 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

Oh en dat ga jij bepalen dan wat ik hier post ? je arrogante houding verklap al wel een hoop :X , wat denk je je waar de survey voor is in game ? , Reddit en zo ? en ook hier het Forum is er voor om een mening te geven dus als ik het bagger vind uit ik dat ook zo niks meer en niks minder.

Ik lees hier genoeg dat het niet is wat er verwacht werd ook hier word kritiek op het spel geuit en dan ga jij mij verbieden wat ik hier post , laat me niet lachen man , ga wat beters doen met je leven.
offtopic: Je zou je woorden wat zorgvuldiger kunnen kiezen. Ook zoals je nu post, je schiet direct in de verdediging, je bent erg fel en het draagt niet bij aan het topic. Er is niets mis met kritiek maar de manier waarop maakt het verschil. Ik denk dat Scrummie bedoeld dat je je gewoon normaal kan verwoorden zo niet dan is het misschien beter om dan maar niets te zeggen in plaats van hier te gaan "zeiken".

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Een beta is er wel degelijk om te testen, niet alleen de game inhoudelijk maar ook de software aan de kant van de servers en de server capaciteit worden getest. Dit test je alleen met een beta, dat lukt je niet met een handjevol developers.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Een beta is er wel degelijk om te testen, niet alleen de game inhoudelijk maar ook de software aan de kant van de servers en de server capaciteit worden getest. Dit test je alleen met een beta, dat lukt je niet met een handjevol developers.
Ja.. want de beta tests van EA/Dice hebben zoveel gedaan voor de stabiliteit etc van de server stoch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
JanW schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:43:
[...]
+ Goed geoptimaliseerd. Ik speel 'm op de PC, ga niet mijn specs posten, nergens voor nodig, maar hij speelt ontzettend soepel op high en ziet er dan werkelijk subliem uit.
Dit viel mij ook op (heb de demo te kort gespeeld om de rest te kunnen beoordelen) , als je BF4 soepel draait, dan draait dit spel ook zeer soepel!

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 09-10-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
CerandoX.nl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:10:
Ik moet zeggen dat de Drop Zone map mij een stuk beter bevalt. Ik heb daar veel meer lol in.
Idem hier, zeker met een jet pack :D Als wordt het soms wel een grenade spam fest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Uffeltje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:46:
Alsof de devs nu vlak voor release nog al die dingen gaan veranderen..
Nope. Ze gaan hooguit inventariseren wat men van de game vind, maar de beta is voornamelijk voor de achtergrondprocessen: performance van de servers en infrastructuur, etc.

De balans in het spel wordt naderhand aangepast. Ze lezen wel altijd goed mee op Reddit enzo, dus de meest voorkomende klachten komen daar altijd wel bovendrijven.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
Ik heb de beta op de PC en de PS4 gespeeld, maar vind het verschil gigantisch. Op de PC speelt ie veel lekkerder en is alles veel mooier, denk dat ik voor de PC versie ga. Terwijl ik met andere games wel steeds de PS4 versie koos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Heeft iemand het stukje dolby atmos al werkend?

Ik heb een hdmi tussen een gtx970 en een onkyo av receiver, maar de receiver pikt enkel pcm op, geen atmos.
Als ik vanaf de pc films afspeel gaat dit wel goed via true-hd.

Moet ik hiervoor een aparte codec of iets anders installeren om het dolby atmos door te sturen vanuit batlefront?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Poulske schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:26:
Ik heb de beta op de PC en de PS4 gespeeld, maar vind het verschil gigantisch. Op de PC speelt ie veel lekkerder en is alles veel mooier, denk dat ik voor de PC versie ga. Terwijl ik met andere games wel steeds de PS4 versie koos.
Een FPS beter met muis/keyboard op een monitor met 50ms minder inputlag?

You don't say... :*)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ondanks dat de streams me niet echt aanspraken, toch maar de beta gedownload en vanmiddag ff gespeeld en eerlijk is eerlijk het speelt echt lekker weg. Ben niet echt een StarWars fan, maar alsnog is het erg vermakelijk en het draait prima.
Wat ik me wel afvraag, komt er uiteindelijk in de full versie wel iets van een serverbrowser zoals in BF4? Ik speel graag op dezelfde servers met dezelfde spelers, en dat lijkt nu nog niet te kunnen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:49:
Hi,

Heeft iemand het stukje dolby atmos al werkend?

Ik heb een hdmi tussen een gtx970 en een onkyo av receiver, maar de receiver pikt enkel pcm op, geen atmos.
Als ik vanaf de pc films afspeel gaat dit wel goed via true-hd.

Moet ik hiervoor een aparte codec of iets anders installeren om het dolby atmos door te sturen vanuit batlefront?
Volgens mij instellen op bitstream, dan zou je receiver het goed moeten oppakken. Maar of het al in de beta zit weet ik niet zeker :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Haha net 65-8 als Imperial met een score van 11.5k, maar nog steeds verloren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Meelobee schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:40:
Ondanks dat de streams me niet echt aanspraken, toch maar de beta gedownload en vanmiddag ff gespeeld en eerlijk is eerlijk het speelt echt lekker weg. Ben niet echt een StarWars fan, maar alsnog is het erg vermakelijk en het draait prima.
Wat ik me wel afvraag, komt er uiteindelijk in de full versie wel iets van een serverbrowser zoals in BF4? Ik speel graag op dezelfde servers met dezelfde spelers, en dat lijkt nu nog niet te kunnen.
Ja misschien speelt het lekker weg, maar de vraag is of je dit wil spelen terwijl je iets beters zou kunnen spelen (Battlefield 4, Fallout 4, Just Cause 3 etc.)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Michielodc schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:16:
Haha net 65-8 als Imperial met een score van 11.5k, maar nog steeds verloren 8)7
Kills zeggen helemaal niets meer. Objectives is alles, maar dat wordt door de meesten volledig gemist... KILL, KILL, KILL en meer niet.
poor Leno schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:58:
Haha dikke faal! Bedacht me net dat die pick up shields, 'Squadshields' heten *proest* welke squads?? _O- 7(8)7 _O-
Dat was me nog niet eens opgevallen. Dat squad gemis is mijn grootste frustratie. Je kan geen aanval/verdediging coordineren. Faal if you ask me.

[ Voor 36% gewijzigd door BlaTieBla op 09-10-2015 21:08 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:46
Het hele spel voelt meer aan als een mod dan een standalone game voor mij. Misschien vooral door de zeer beperkte content van de Beta. Ze hadden er beter aan gedaan om iets meer content beschikbaar te stellen. Op het moment kunnen we vrijwel enkel de AT-AT modes doen, welke elke keer door imperial wordt gewonnen 8)7

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Koning Willy schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:05:
[...]

Ja misschien speelt het lekker weg, maar de vraag is of je dit wil spelen terwijl je iets beters zou kunnen spelen (Battlefield 4, Fallout 4, Just Cause 3 etc.)
Tja, BF4 blijf ik er wel naast spelen, vergelijken met Fallout en JC3 is een beetje als appels en peren vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:43:
[...]

Volgens mij instellen op bitstream, dan zou je receiver het goed moeten oppakken. Maar of het al in de beta zit weet ik niet zeker :)
Waar kan ik veranderingen aanmaken om dit op bitstream te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Thomderanged schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:08:
Het hele spel voelt meer aan als een mod dan een standalone game voor mij. Misschien vooral door de zeer beperkte content van de Beta. Ze hadden er beter aan gedaan om iets meer content beschikbaar te stellen. Op het moment kunnen we vrijwel enkel de AT-AT modes doen, welke elke keer door imperial wordt gewonnen 8)7
EA had beloofd om meer gamemodi beschikbaar te stellen dit weekend, ik hoop zelf op Fighter Squadron en/of Supremacy.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
BlaTieBla schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:07:
[...]

Kills zeggen helemaal niets meer. Objectives is alles, maar dat wordt door de meesten volledig gemist... KILL, KILL, KILL en meer niet.
Wat ook leuk is even wachten en dan wanneer er een lekker groepje staat bij de objectives even een granaat er tussen en klaar 4 man nokko.
Maar ik kan maar slecht wennen aan de chaos , iedereen loopt als een kip zonder kop rond.

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:46
WickedWizard schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:10:
[...]

EA had beloofd om meer gamemodi beschikbaar te stellen dit weekend, ik hoop zelf op Fighter Squadron en/of Supremacy.
Oh, ik hoop zeker op Supremacy. Mijn preorder hangt iig van die modus af

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 22:40
Heb ook wat filmpjes geupload op mijn channel.
Hier eentje met darth vader, at / at en wat lucht aanvallen.

YouTube: STAR WARS Battlefront Open Beta on Lenovo y50 with Gtx960m (2gb) laptop.

Game op een lenovo y50 laptop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 22:12
Ik moest lachen om deze:
YouTube: Star Wars Battlefront - RIP Luke Skywalker
:+ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Axelfoley007 op 09-10-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:41:
[...]

Ja.. want de beta tests van EA/Dice hebben zoveel gedaan voor de stabiliteit etc van de server stoch?
Dus dan moeten we ze maar niet meer doen? Je hebt je geen idee wat daar achter de schermen gespeelt heeft dus het heeft geen zin om hier een discussie over te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

CerandoX.nl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:10:
Drop Zone is leuk.

Spel draait bij mij aardig (I5-760@3.2Ghz, HD7850 2GB, 12GB DDR3), maar in het menu stottert het geluid. Wel een beetje vreemd, in-game doet het geluid het namelijk prima.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Zojuist ook even gespeeld op de PS4. Zeer mooie game, ook het geluid is er mooi en goed gedaan met Dolby Atmos ondersteuning. Ik vond het een beetje chaotisch en inhoudelijk saai. Morgen nog maar eens proberen. De game ziet er verder wel verzorgd uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Eerst was Imperial onverslaanbaar op hoth, maar heb nu al een keer of 6 met de rebels gewonnen. het kan dus wel maar dan moet je team wel echt voor de objectives gaan. (en die satelietschotels gebruiken om die AT-AT neer te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Het is dat ik vanmiddag druk was met andere dingen. Probeer nu nog even de BETA voor PC binnen te halen. Is al twee uur bezig met "Preparing Download......." :( zal morgen weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Leuk dat er een open beta is! Spel ziet er prachtig uit, draait vrij soepel en blasters klinken heerlijk.

Maar vind de gameplay maar erg matig. Wat een wazig spawn systeem zeg, je wordt continu in je rug geschoten na de spawn. Als je op hoth eenmaal van binnen naar buiten moet als Rebels slaat het al helemaal nergens op. Je kan niks zien door het licht en er staat een AT-AT + AT-ST op de ingang gericht. En dan kan The Empire ook nog eens van achteren je turrets jatten voor extra camp mogelijkheden.

Heb ook al een keer gehad dat hun AT-ST op de een of andere manier achter onze spawn was gekomen, hup 25-0 was die gast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik probeerde samen met een andere speler een game te joinen, maar dat kan blijkbaar niet. Als ik dan een game gejoined heb, kan de tweede er niet bij want dan zit de server al vol. Of je zit in het andere team.
Een mogelijkheid om samen als "Party" een game te joinen, heb ik nog niet gevonden.
Het ontbreken van de serverbrowser is echt een groot gemis.

Het laden duurt na updaten firmware Samsung Evo SSD nog steeds heel erg lang. Het hele systeem hapert dan. Zodra de game geladen is, draait het als een zonnetje. Zodra de game afgelopen is, wederom haperen en knipperen. Vaak is de sessie dan al verlopen voordat het spel weer geladen is.

Dit doet me aan erg aan Battlefield 2142, Battlefield 3 en Battlefield 4 denken, dat heeft maanden geduurd voordat dat redelijk goed speelbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
DigitalError schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:48:
Eerst was Imperial onverslaanbaar op hoth, maar heb nu al een keer of 6 met de rebels gewonnen. het kan dus wel maar dan moet je team wel echt voor de objectives gaan. (en die satelietschotels gebruiken om die AT-AT neer te halen)
Ja maar dat is toch altijd zo ? Potjes die ik tot nu toe gewonnen heb waren op een paar uitzonderingen na om die reden. De uitzonderingen zijn dat beide kanten als een kip zonder kop rondrennen :+

Het probleem is dat ik erg weinig potjes tegen kom waar beide teams goed voor de objectives gaan dus het is of hard winnen of nog harder verliezen. Misschien ben ik wat ongelukkig in de matchmaking, maar spanning heb ik nog niet gevoeld bij deze beta.

Maarja er is weer gewoon te weinig focus op teamplay dus dan krijg je dit soort "COD gameplay". Mooi spel ,maar te chaotisch om er geld voor neer te leggen op hte moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Laatst online: 11-09 11:01
Kan niet zeggen dat ik mij vermaak met de beta, ik word zo vaak gekilled dat het niet leuk meer is... en sta dus ook altijd onderaan op het score scherm... de enige manier waarop ik kills krijg is met de power-ups, met een blaster krijg ik bijna niks dood, als ik pech heb en geen power-up krijg lukt het mij met moeite om 2 kills te krijgen... dat tegenover 20 deaths aan mijn kant maakt de game een stuk minder leuk.
En de objectives? Het lukt mij met moeite om 30 seconde in leven te blijven, laat staan dat het me lukt om ook nog maar enigszins in de buurt te komen van een objective...
Dat unlock systeem mag van mij trouwens wel aan een snelle dood sterven, echt irritant die gasten met een jetpack terwijl ik de credits er niet voor heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Poulske schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:26:
Ik begrijp dat je de game op de console blijkbaar anders vindt spelen dan andere shooters? Ik merk weing verschil namelijk. De controls zijn uitstekend en de game loopt soepel op 60fps. Persoonlijk vind ik het er zeer fraai uitzien op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Waarom moeten ze het nou weer zo ontzettend dom veranderen, die kaarten op 1,2,3 & 4 zijn echt mega onhandig als je dat niet gewend bent. Waarom is het niet mogelijk om gewoon wapens te wisselen met je muiswiel?

Na een paar uur spelen valt me op dat de gameplay erg saai is. De map is ronduit crap, er zit totaal geen balans in tussen de teams, je spawnt 9 van de 10 keer op een slechte plek en de wapens voelen bijna allemaal hetzelfde. Het is allemaal nog simpeler gemaakt en dat is niet echt positief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 04:47
Hmmz,

tot nog toe eigenlijk amper iets gelezen/bekeken over battlefront maar wilde nu wel eens de beta testen.
Vlug wat filmpjes bekeken, zie ik overal 3rd person, zijn er plannen om dit een server-setting te maken?
Shooters in 3rd person zijn voor mij een no-go, ik speel het gewoon niet graag maar als iedereen zo rondloopt en jij in 1st person ... situational awareness enzo ben je zwaar in het nadeel.

Indien dit een spelerkeuze blijft doe ik niet eens de moeite om de beta te spelen.

ps: hiermee breek ik de game niet af hé, ik zeg gewoon dat IK dit niet prettig vind :)

edit: als voorbeeld, je staat bij een obstakel, kan je gewoon je camera wat ronddraaien om dingen te zien die achter het obstakel staan ... lijkt mij gewoon helemaal absurd in een shooter.

edit2: in online shooter dan, offline kan ik deze mode wel spelen

[ Voor 18% gewijzigd door Pure_evil op 10-10-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
Je loopt rond in dat sneeuw level, je ziet de cape van een Stormtrooper wapperen, je popt een heady over 100 meter met je Cycler Rifle. Dan krijg je toch ontzettend veel zin in een WW2 game. De manier waarop de game is opgebouwd lijkt allemaal vrij simpel mbt perks en (geen) attachments. Zo zou je het ook voor een WW2-game in kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Meelobee schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 08:13:
Waarom moeten ze het nou weer zo ontzettend dom veranderen, die kaarten op 1,2,3 & 4 zijn echt mega onhandig als je dat niet gewend bent. Waarom is het niet mogelijk om gewoon wapens te wisselen met je muiswiel?

Na een paar uur spelen valt me op dat de gameplay erg saai is. De map is ronduit crap, er zit totaal geen balans in tussen de teams, je spawnt 9 van de 10 keer op een slechte plek en de wapens voelen bijna allemaal hetzelfde. Het is allemaal nog simpeler gemaakt en dat is niet echt positief..
Je kan op andere spelers spawnen door de chase cam te gebruiken als je door bent (PS4 -> L1 en R1 om tussen spelers te switchen). Voor je partner is er een quickjoin knop. Op dat vlak heb je meer vrijheid dan in BF4, waar je tot je squad beperkt ben.
Het spel kan wel in balans zijn, maar dan moeten de rebels wel PROBEREN de AT-AT's verslaan en niet alleen voor de kills gaan. De Imperials winnen nml by default (net als bij rush in BF4 voor de verdedigers) als er niets gedaan wordt (zoals bijv. samenwerken).

Ik heb gisteren nml 1 potje gewonnen als rebel. Ik wist niet wat me overkwam (almost tears of joy).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wolkeh schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 08:22:
Je loopt rond in dat sneeuw level, je ziet de cape van een Stormtrooper wapperen, je popt een heady over 100 meter met je Cycler Rifle. Dan krijg je toch ontzettend veel zin in een WW2 game. De manier waarop de game is opgebouwd lijkt allemaal vrij simpel mbt perks en (geen) attachments. Zo zou je het ook voor een WW2-game in kunnen zetten.
Inderdaad Wolkeh! Dat zou heel goed kunnen *O* Alleen de powerups vervangen door iets WW2achtig, de vehicles normaal spawnable maken, en t zou gewoon werken.

Hetzelfde als met Battlefront, als t ze lukt om het interessant te houden, veel variatie/strategieen/aanvalsroutes/veel keuze in wapens etc, zodat geen enkel spel hetzelfde wordt, dan heb je al die weaponupgrades niet nodig :)

Benieuwd wanneer de ander modi in de Beta vrijggegeven worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:16
Let op dit zijn mijn bevindingen van de beta ( enja ik weet het, het is een beta dus geen volwaardig spel)
Wel een aardige beta tot zover, heb hem op de xbox one en PC ( vind het prettiger spelen op de bank oftewel via de x one ), maar het geeft me tot zover helemaal geen star wars gevoel helaas.
Het is een ea game (BF) maar dan met star wars outfits. Ofja kijkend naar de snelheid meer een mix van cod + bf, totzover loopt het wel goed (kijkend naar het beta principe ) maar ben ik niet enthousiast. Zelf was dit gisteren mijn mening, zojuist heeft een vriend van me hem opgestart en geeft precies hetzelfde aan.
Het verschil met Battlefield is, is dat battlefield veel beter oogt op gebied van grafische toestanden net als het schieten.
Bij star wars = schiet knop ingedrukt houden en klaar, ik speel ook gemiddeld 15-1 a 20-5 in de multiplayer, zo ontiegelijk simpel. Dit lukt je niet in battlefield of cod.
Het is leuk, maar momenteel zou een outfit mod voor BF voldoen denk ik waarbij ze alle bewegende onderdelen ( landschap etc ) van battlefield eruit slopen. Ofja dan komen we meer uit op COD in een star wars look a like maar dan van EA.
Uiteraard is mijn mening gebaseerd op de beta en heb ik nog altijd hoge verwachtingen van de uiteindelijke game ( campaign en meer multiplayer mods )

Las zojuist hier ook in dit topic dat er meer mp mods beschikbaar zouden komen, daar ben ik dan ook wel weer benieuwd naar.

Al met al, een goede beta maar geeft mij (nog) geen star wars gevoel (wellicht waren mijn verwachtingen onterecht te hoog, want het gaat nog altijd helaas om EA). En dit laatste snap ik niet, star wars heeft naar mijn mening altijd TOP games neergezet, en nu geven ze zo'n ontiegelijk goede game in handen van EA, daar waar EA echt een zeer slechte reputatie gekregen heeft de afgelopen tijd ( lees: bugs, beperkte game oftewel: dlc's, geen meerwaarde vergeleken vorige delen ). En dan nog EA deze game in elkaar laten zetten, nja fraai.

[ Voor 35% gewijzigd door LopendeVogel op 10-10-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

wolkeh schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 08:22:
Sommige wapens zijn ook een gemodificeerd WW2 wapen. Rebel rifle = mp44 en de heavy blaster = mg42 bijvoorbeeld. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
bram1984 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 07:06:
[...]

Ik begrijp dat je de game op de console blijkbaar anders vindt spelen dan andere shooters? Ik merk weing verschil namelijk. De controls zijn uitstekend en de game loopt soepel op 60fps. Persoonlijk vind ik het er zeer fraai uitzien op de PS4.
Op de PS4 heb ik verschrikkelijk veel kartelrandjes en ziet het er onscherp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Poulske schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:56:
[...]

Op de PS4 heb ik verschrikkelijk veel kartelrandjes en ziet het er onscherp uit.
Hm daar heb ik geen last van op de xone (lijkt mij dat het vrijwel 100% hetzelfde zou moeten zijn), op mijn pc ziet het iets strakker uit qua kleuren ( wel een ips paneel ). Ik begrijp wat je bedoeld op gebied van dat AA etc, maar zoals bij BF4 op de xbox one / ps4 waar ik wel die kartelrandjes zie, zie ik die niet bij Star wars op de x one ( wellicht omdat ik niet zit te zoeken, maar bij BF4 hoef je niet te zoeken die zie je vanzelf wel overal :D )
Nee qua graphics vind ik hem op de xbox one niet onderdoen van mijn pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Vandaag nog een keer geprobeerd, maar het kan me niet bekoren.
Het spel ziet er leuk uit. Speelt best aardig. Maar om één of andere reden ben ik de tegenstander helemaal aan gort aan het schieten en schiet er totaal geen gaten in zeg maar.
Het tegenovergesteld gebeurd wel te vaak. Dat ze me 2 keer raken en ik dood ben.

Richten met de kanonnen is echt een drama. Lijkt alsof ze constant voorbij het target schieten. Dus stormtroopers e.d. zijn niet te raken op die manier.

Ik heb mijn preorder iig geannuleerd.

Een titanfall e.d. speelt iig een stuk lekkerder.

Dacht gisteren dat het nog aan het streamen lag wat ik middels Steam deed, maar speel niet veel beter.
Ik weet totaal niet wat het is want ik wil het spel wel gewoon leuk vinden. Maar ben bang dat ze er echt nog heel veel aan aan moeten passen.

De rest zal heus beter zijn in spelen, maar die witte storm troopers zijn ook nauwelijks te zien op het witte veld. :+

Nog maar even de single player proberen voor zover daar iets mee te doen is. Vind het jammer. Beetje hetzelfde gevoel als Evolve.

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 10-10-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Laatst online: 11-09 11:01
JeroenC schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Hm daar heb ik geen last van op de xone (lijkt mij dat het vrijwel 100% hetzelfde zou moeten zijn), op mijn pc ziet het iets strakker uit qua kleuren ( wel een ips paneel ). Ik begrijp wat je bedoeld op gebied van dat AA etc, maar zoals bij BF4 op de xbox one / ps4 waar ik wel die kartelrandjes zie, zie ik die niet bij Star wars op de x one ( wellicht omdat ik niet zit te zoeken, maar bij BF4 hoef je niet te zoeken die zie je vanzelf wel overal :D )
Nee qua graphics vind ik hem op de xbox one niet onderdoen van mijn pc.
Als je geen verschil ziet tussen 720p en 1080p, dan moet je toch eens je ogen laten nakijken, want ik denk dat je dan toch een bril nodig hebt.
Van wat ik gezien heb ziet de Xbox One er echt heel blurry uit, verschil met PC is echt heel groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Arunia schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:19:
Vandaag nog een keer geprobeerd, maar het kan me niet bekoren.
Het spel ziet er leuk uit. Speelt best aardig. Maar om één of andere reden ben ik de tegenstander helemaal aan gort aan het schieten en schiet er totaal geen gaten in zeg maar.
Het tegenovergesteld gebeurd wel te vaak. Dat ze me 2 keer raken en ik dood ben.

Richten met de kanonnen is echt een drama. Lijkt alsof ze constant voorbij het target schieten. Dus stormtroopers e.d. zijn niet te raken op die manier.

Ik heb mijn preorder iig geannuleerd.

Een titanfall e.d. speelt iig een stuk lekkerder.

Dacht gisteren dat het nog aan het streamen lag wat ik middels Steam deed, maar speel niet veel beter.
Ik weet totaal niet wat het is want ik wil het spel wel gewoon leuk vinden. Maar ben bang dat ze er echt nog heel veel aan aan moeten passen.

De rest zal heus beter zijn in spelen, maar die witte storm troopers zijn ook nauwelijks te zien op het witte veld. :+

Nog maar even de single player proberen voor zover daar iets mee te doen is. Vind het jammer. Beetje hetzelfde gevoel als Evolve.
Ik heb exact het zelfde gevoel ik hit mensen en voertuigen een hoop maar het lijkt alsof ik er nog geen schrammetje op krijgt hitten ze mij een a twee keer insta kill

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Game over.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Meelobee op 10-10-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is ook de manier :) Gister geprobeerd en als je team het ook snapt lukt het!

Gelukkig hou je de strike als je doodgaat.

Ik wou alleen dat ik wist waar al die powerups lagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
lordgandalf schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Ik heb exact het zelfde gevoel ik hit mensen en voertuigen een hoop maar het lijkt alsof ik er nog geen schrammetje op krijgt hitten ze mij een a twee keer insta kill
Hm hou je rekening met andere wapens? het aimen? Hij schiet altijd rechtdoor binnen die driehoek, maar op afstand is dat onnauwkeurig.

Als andere het wel lukt en jou niet betekent het gewoon dat de ander beter is dan jou of beter equip heeft.

Zelf speel ik zwaar positief ( xbox one ) maar heb hem inmiddels weer uitgegooid, vind de beta zeer slecht (lees: saai, bf / cod achtig, geen star wars gevoel, volgende EA flop) En let op, ik weet dat het hier om een BETA gaat, en dat de volledig versie vast en zeker goed/beter zal worden en ook in mijn bezit zal raken. Maar de ervaringen tot nu toe zijn echt zeer slecht, had liever gehad dat ze gewoon een star wars DLC voor BF4 zouden uitbrengen voor 15 euro oid. (nogmaals, gebaseerd op de beperkte beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In deze gelekte pastebin kun je heel veel info halen over het spel :D

Als je t geduld hebt en er door leest kun je er heel veel tips, trucs en spoilers uithalen!

Battlefront Pastebin!!!!!

Dingen zoals nog te komen challenges, nieuwe Heroes, hoe je bepaalde vehicles kunt destroyen enzo :)
Pagina: 1 ... 9 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet