Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Bf42 squad speelstyle bf2 unlocks en speler progressie bf42/2 maps + starwars battlefront 3 graphics dan had dit spel de titel game of the year gekregen. Easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:19:
[...]
Dus dan moeten we ze maar niet meer doen? Je hebt je geen idee wat daar achter de schermen gespeelt heeft dus het heeft geen zin om hier een discussie over te voeren.
En de andere battlefield games ?
Heb je onder een steen geleefd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verder nog wat tips en trucs :)

AT-ST is more than just a pew pew walker. Using it's concussion grenade barrage can easily wipe out groups of enemies and has a low cool down. Aim up higher to lob them further. Takes some practice but you can nail people up high or behind cover. Also, that rocket isn't for dumb firing. It works like active radar missiles from BF4. Aim in the general direction of an enemy fighter and fire it. It'll seek after them. Fairly low cool down and will definitely help out your TIE bros so they can focus on strafing capture points.

Ion grenade. I feel like this is a must for Rebels. It is an impact grenade when it hits a vehicle, or manned/unmanned turrets. It does 40 damage to AT-ST, +15 to AT-ATs, 1 shots manned and unmanned turrets. Also, when you have reckless strafing TIEs? You can lob them up and 1 shot them. I've done this 3 times today already. They also destroy squad shields and I'm pretty sure insta-kill personal shield users. When it doesn't impact it's like a 5-8 second timer grenade. Use it, seriously.

Don't rely on lock ons for blasters in air combat. Lock on for your missile of course, but for blasters it will always fire behind your target unless they're flying straight. Even then, they tend to over shoot. Your missile can be dumb fired. Great for clearing bunched up enemies. 1st person view gives you the most accuracy using it. Go first person when attacking ground targets.

If you're Rebels and you get an orbital strike for the love of god be the hero your team needs. Use it on AT-ATs when their shields are down. Seriously, it's such a game changer.

If you're Imperial and on the last stretch keep an eye on your walkers when they're vulnerable. Focus fire on Snow Speeders attempting to tow cable. It'll make their mini game harder to accomplish.

Infantry and vehicle turrets have a surprisingly long range to them. Don't be afraid to set them back with a good vantage point to cover. Enemies will focus on the closest threat before trying to engage them. They're very good.

The Empire enjoys better TIE token locations and so they tend to have air dominance. It is not uncommon to be outnumbered. Remember the greatest strength of Rebel fighters

is their shields. They have a fairly low cool down and are absolutely vital to staying in the fight. My buddy had 4 health and managed to down 6 TIE fighters because of his timing with his shields. Unfortunately, I don't see much use for the TIE's speed boost. At least on this map.

Smart rocket launchers can lock onto AT-STs but they can also seek star fighters. It doesn't give you feedback like BF4's lock on UI but from what I've gathered from experience is the rocket won't seek if the enemy ship is facing you. When it's rear is facing you, then put it in your sights and fire and it should seek. Does the same damage as a ship missile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Wie kan mij vertellen waar ik de jedi en vader powers kan vinden op hoth :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die spawnen random op de plekken (ipv) van de gewone powerups :) (niet die van de spacecrafts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
poor Leno schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:34:
Die spawnen random op de plekken (ipv) van de gewone powerups :) (niet die van de spacecrafts)
Mmm nooit gezien nog helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Dropzone is echt te kudt.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooralsnog te klein en te random en te chaos helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool! Als je voor de laatste uplink een AT-AT kapot hebt gemaakt, schiet het ION kanon (titty cannon) een Star Destroyer uit de lucht en crashed spectaculair in de grond :D

Moet je maar net naar de lucht kijken, en een keer winnen, maar goed.. het zit erin!

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 10-10-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
In tegenstelling tot wat de meeste mensen vinden, is mijn mening dat het voordeel juist heel erg bij de rebels ligt. Als je alle drie de keren dat de Y-wings worden geactiveerd, met het hele team, op een rustig plekje de AT-AT beschiet, dan krijg je ze zonder problemen omver. Het probleem is alleen dat mensen het spel niet echt begrijpen of de objective niet interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Op het moment dat alle rebels de AT-AT's beschieten zijn ze canonfodder voor de Imperials. Als zo'n AT-AT vulnerable is ga ik over het algemeen 4 tot 5 keer dood (iets met focus). Aangezien 99,9% van het schietvolk nog steeds alleen maar k/d geobserdeerd is (CoD en BF4 op zekere hoogte) zal de doorsnee rebel voor de makkelijke kill gaan.
Laten we hopen dat ze het ooit nog een keer gaan begrijpen en dat het destroyers gaat regenen :).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Ik krijg het idee dat het spel tactischer is dan het op eerste opzicht lijkt. Eerst was het ook leuk als "lol pew pew" maar nu ik wat beter weet hoe het werkt zijn de matches een stuk meer immersive.

De voortuigen voelen trouwens echt goed, a-wing vliegen is erg leuk (vooral at-st's gaan neer als boter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Ik heb een 'blast' met deze game. Zojuist even erg geamuseerd met de Tatooine map en de Walker die je achterna zit. Alhoewel ik echt heel weinig bak van Hoth en Sullust vind ik het in één woord gewoon VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Heel erg casual met de 10 min rondes en auto-server assignment. Maar op zich vind ik dat nog geen probleem.

Het is wel jammer dat er niet iets van balance wordt gedaan. Zeker op de 8v8 map kun je zo elke ronde 5-0 verliezen als er een paar erg goede spelers in het andere team zitten.
Maar misschien dat ze dat verbeteren in de final game (als er wat meer verschil zit in ranks)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
RocketKoen schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:05:
Heel erg casual met de 10 min rondes en auto-server assignment. Maar op zich vind ik dat nog geen probleem.

Het is wel jammer dat er niet iets van balance wordt gedaan. Zeker op de 8v8 map kun je zo elke ronde 5-0 verliezen als er een paar erg goede spelers in het andere team zitten.
Maar misschien dat ze dat verbeteren in de final game (als er wat meer verschil zit in ranks)
Balans is idd een probleem, zoals altijd. En als je aan het verliezen bent heb je altijd mensen die quitten, waardoor het voor de rest nog erger wordt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Arunia schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:19:
Vandaag nog een keer geprobeerd, maar het kan me niet bekoren.
Het spel ziet er leuk uit. Speelt best aardig. Maar om één of andere reden ben ik de tegenstander helemaal aan gort aan het schieten en schiet er totaal geen gaten in zeg maar.
Het tegenovergesteld gebeurd wel te vaak. Dat ze me 2 keer raken en ik dood ben.

Richten met de kanonnen is echt een drama. Lijkt alsof ze constant voorbij het target schieten. Dus stormtroopers e.d. zijn niet te raken op die manier.

Ik heb mijn preorder iig geannuleerd.

Een titanfall e.d. speelt iig een stuk lekkerder.

Dacht gisteren dat het nog aan het streamen lag wat ik middels Steam deed, maar speel niet veel beter.
Ik weet totaal niet wat het is want ik wil het spel wel gewoon leuk vinden. Maar ben bang dat ze er echt nog heel veel aan aan moeten passen.

De rest zal heus beter zijn in spelen, maar die witte storm troopers zijn ook nauwelijks te zien op het witte veld. :+

Nog maar even de single player proberen voor zover daar iets mee te doen is. Vind het jammer. Beetje hetzelfde gevoel als Evolve.
Puhh Evolve is nog steeds 10x beter dan dit. Misschien vind je het niet leuk omdat je steeds als Hunter speelt.

Je kunt in dit spel alleen kills maken als je in zo'n turret zit. Gisteren nog 40-5 gedaan in een match.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Koning Willy schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:02:
[...]

Puhh Evolve is nog steeds 10x beter dan dit. Misschien vind je het niet leuk omdat je steeds als Hunter speelt.

Je kunt in dit spel alleen kills maken als je in zo'n turret zit. Gisteren nog 40-5 gedaan in een match.
:? Zo'n score is ook gewoon te halen zonder turrets of powerups, of kan je gewoon niet zo goed richten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 16:28

Kek

3flix

ik heb met de 2 maps vooral de irritatie dat de spawnpoints soms nogal slecht zijn. je spawn, en gelijk al wordt je neer gemaait.. en dan soms wel 3x achter elkaar.. er is niet een uidelijk front en iedereen schiet alle kanten op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27
SCIxX schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:11:
Ik krijg het idee dat het spel tactischer is dan het op eerste opzicht lijkt. Eerst was het ook leuk als "lol pew pew" maar nu ik wat beter weet hoe het werkt zijn de matches een stuk meer immersive.
100 % mee eens.

Verder heb ik een idee waarom voor de battlepickups is gekozen. Bij battlefield zag je keer op keer spelers wachten op een voertuig. Door simpelweg eerst te moeten spawnen en te zoeken naar een pickup lijkt het me dat spelers meer gemotiveerd zijn om door te spelen als ze geen pickup vinden. Ook het te makkelijk kunnen aimen met een AT-AT en AT-ST zal ze sterk overpowerd maken.
Kek schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:43:
ik heb met de 2 maps vooral de irritatie dat de spawnpoints soms nogal slecht zijn. je spawn, en gelijk al wordt je neer gemaait.. en dan soms wel 3x achter elkaar.. er is niet een uidelijk front en iedereen schiet alle kanten op..
Vind het zelf ook erg vervelend en er moet iets aan gedaan worden. Maar kan best begrijpen waarom ze er voor gekozen hebben om de teams direct in de map te laten spawnen en niet in een beschermd gebied zoals bij battlefield. Naar mijn mening zorgt het ervoor dat spelers meer het gevecht opzoeken en niet in een beschermd gebied blijven plakken.

Al met al het is zeker nog geen perfecte game en dat zal het hoogstwaarschijnlijk ook niet worden. Maar denk dat ik me er heel erg mee kan vermaken :9.

[ Voor 37% gewijzigd door Sinus_rhythm op 10-10-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Broud schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

:? Zo'n score is ook gewoon te halen zonder turrets of powerups, of kan je gewoon niet zo goed richten? :+
Ja daarom heb ik een K/D van bijna 2.0 in BF4 :+

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Koning Willy schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:57:
[...]

Ja daarom heb ik een K/D van bijna 2.0 in BF4 :+
/applaus

Wow.. je weet dat snipers dit makkelijk halen, vooral in de grotere maps van BF4. Kies je maps/role slim. Tadaa, zo een hoge K/D.

K/D zegt niks. Ben je ook nuttig tijdens de match? Hou je je aan de objectives etc? Dat is 10x belangrijker dan de k/d ego meter.

(overigens, veel van de "Mijn K/D is X in Y dus ik ben in Z ook awesome!" zijn meestal de mensen die objectives etc negeren)

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 10-10-2015 21:22 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:20
Heb het nog een keer geprobeerd en was er een stuk beter in. En dan is het ook leuker.
Hoth zou dan alsnog mijn favo zijn. Maar wacht het wel even af totdat hij goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 10:20
Ben ik de enige die vind dat de rifles te weinig damage doen? HS's geven weinig tot geen extra damage heb ik de indruk. Je zou veel sneller iemand moeten kunnen neerschieten, ze slikken teveel damage.

Lijkt me eerder een damage model dat geport is van console... Spijtig want speelt wel heel soepel verder :)

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
De beta vereist minimaal Geforce drivers versie 355.60 of later. Belangrijk om in het begin van het topic aan te kondigen. Er zijn voor mijn 4000M videokaart geen nieuwe drivers beschikbaar. Ik heb Geforce driver versie 354.13 geinstalleerd....

[ Voor 50% gewijzigd door donderdraak op 10-10-2015 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
corset schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:14:
[...]

/applaus

Wow.. je weet dat snipers dit makkelijk halen, vooral in de grotere maps van BF4. Kies je maps/role slim. Tadaa, zo een hoge K/D.

K/D zegt niks. Ben je ook nuttig tijdens de match? Hou je je aan de objectives etc? Dat is 10x belangrijker dan de k/d ego meter.

(overigens, veel van de "Mijn K/D is X in Y dus ik ben in Z ook awesome!" zijn meestal de mensen die objectives etc negeren)
Ik ben gewoon Division 1 SPM ;)

Mijn K/D voor reset was 0.4 trouwens hoor dus zegt niet veel idd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Ik kan me er echt niet in vinden dat mensen zo moeilijk kills maken. Ik heb juist het omgekeerde. Je kan iemand van 500 meter afstand neerhalen met je blaster als je een beetje in bursts schiet. In die dropzone map heb je helemaal nergens last van. Ben wel weer toe aan een nieuwe map merk ik :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
MrMistral schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:28:
Ik kan me er echt niet in vinden dat mensen zo moeilijk kills maken. Ik heb juist het omgekeerde. Je kan iemand van 500 meter afstand neerhalen met je blaster als je een beetje in bursts schiet. In die dropzone map heb je helemaal nergens last van. Ben wel weer toe aan een nieuwe map merk ik :)
Ik ben van first person naar third person geswitched, dat maakt kills maken echt veel makkelijker + dat je veel meer overzicht hebt en dus beter de vijand ziet aankomen waardoor ik ook minder vaak dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Ik word een beetje para van de achtergrondmuziek. Kan die uitgezet worden? Kan niets vinden in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik vond het net ook erg makkelijk om kills te maken. Dichtbij moet je niet eens ADS'n, hipfire is even accurate en een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Kills maken moeilijk? Ik zat net even met mijn broertje naast me te spelen en die geloofde maar niet dat ik tegen echte mensen zat te spelen in plaats van bots. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind de game echt megatof. Nog geen idee hoe alles werkt,en de laatse shooter die ik speelde was nog zonder upgrades en zo, daar ook geen idee hoe het werkt.

Of je betere wapens kan krijgen. Want het lijkt wel of ik met een waterpistool schiet. Krijg maar moeilijk kills.

Ik schiet namelijk als een oud wijf! Kan er echt helemaal niks van met die controller. Mikken dan, want rennen en rond kijken dat ging al best snel wat beter.

Maar een bewegend target raken? Of net even een stukje naar links of rechts? Dat lukt me nog niet. Met de muis heb je zoveel controle daarover.

Maar goed, heb nu ps4, zal het maar eens moeten aan leren.

Maar.... Een hele vette game.

Wel heel veel cheap ass spelers helaas. Hoop toch echt dat er dedicated servers komen, zodat je op een vertrouwde clan site met fair play kunt spelen.

En dat darth vader of een jedi iets overpowered is... Denk het wel he?

Soms zie je die door een level springen, met tien mensen die op hem schieten, en nog sloopt ie iedereen.

The force is erg strong daar hahaha ;-).

[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 11-10-2015 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

SN4K3 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:26:
Kills maken moeilijk? Ik zat net even met mijn broertje naast me te spelen en die geloofde maar niet dat ik tegen echte mensen zat te spelen in plaats van bots. :P
Dan heb je zeker Tatooine gespeeld :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

wimdezoveelste schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:36:
[...]

Ik ben van first person naar third person geswitched, dat maakt kills maken echt veel makkelijker + dat je veel meer overzicht hebt en dus beter de vijand ziet aankomen waardoor ik ook minder vaak dood ga.
Dat dat uberhaupt kan geeft al aan dat dit geen serieuze shooter is..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Meelobee schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:35:
[...]

Dat dat uberhaupt kan geeft al aan dat dit geen serieuze shooter is..
Nee, het is Star Wars Battlefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee wat dit is?? Wel inloggen denk ik..

Cover images ???

Laat maar, al gevonden.. is alleen om de banner aan te passen in je 'battlelog'.. Dat je daarvoor moet betalen met je credits pffft :/

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 11-10-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja wel raar dat je 1p en 3p kan kiezen. 3p is idd handig voor beter overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
poor Leno schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:53:
Iemand enig idee wat dit is?? Wel inloggen denk ik..

Cover images ???

Laat maar, al gevonden.. is alleen om de banner aan te passen in je 'battlelog'.. Dat je daarvoor moet betalen met je credits pffft :/
Zo lijkt het alsof er alsnog iets van een 'battlelog' profiel beschikbaar komt...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:30:
[...]

Zo lijkt het alsof er alsnog iets van een 'battlelog' profiel beschikbaar komt...
Dat komt er ook :)

Als je verder klikt en bij detailed stats, dan zie je van alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Begin er wel beter in te worden moet ik zeggen.
Net Hoth nogmaals gespeeld en 2 keer een atst en 1 keer de atat mogen gebruiken. Daarnaast best wel wat gekilled. Ging goed en heb spijt een beetje van mijn annulering. Toch maar een mail gestuurd om hem alsnog voor die prijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha je profielfotootje past wel bij je moodswings :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
poor Leno schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:13:
Hahaha je profielfotootje past wel bij je moodswings :>
Jewel heeft moodswings?
:p

Idd, echt heel erg. Ooit komt het goed. Na de menopauze dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon het andere geslacht in het algemeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik vraag me toch af, hoeveel unlocks komen er? Hoe lang kun je progressie blijven maken in de game? Ik vind het style'tje wel leuk, de game speelt best lekker weg (schieten werkt geweldig, en soms inderdaad het gevoel dat ik tegen bots speel, zo makkelijk).

Toch vind ik het een gemiste kans dat ze alles met pick-ups hebben opgelost. Gewoon een vliegtuig of een AT-STinstappen had logischer geweest. Daarnaast vind ik het wat flauwtjes dat je met kaarten je extra gear kiest. De hoofd-wapens hebben geen upgrades (andere scopes etc).

Het hoeft geen Battlefield met Star Wars jasje te zijn, maar ik heb werkelijk geen idee hoeveel uur ik straks online aan de slag mag als ik ga spelen. Telkens hetzelfde potje met dezelfde wapens wordt ook wat saai. Jullie al enig idee wat de planning is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Mijn verwachtingen waren erg laag voor deze game na al het nieuws wat van te voren uitgekomen was. Die verwachtingen heeft het overtroffen maar nog steeds brengt deze game veel en veel te weinig.

Spawns zoals al vaker aangehaald kunnen echt super random zijn, in 6 uur gametime al meerdere malen midden in een groep tegenstanders gespawned, of dat er tegenstanders recht voor mijn neus spawnen.

De methode om turrets iets minder overpowerd te maken is ronduit frustrerend. Muis een milimeter bewegen en de crosshair schiet het halve beeld over zonder ook maar iets van feedback hier over te geven. Had dan langere recharge voor de schoten gekozen of zo.

Heroes vind ik opzich wel prima zo. Ja, je kunt er een flink aantal kills me maken, maar je moet wel weten wat je doet. Je kunt niet als kip zonder kop over het veld heen renden omdat echt iedereen zijn vizier op jou zal richten.

Wat nog wel het meest frustrerend is aan deze beta is de onbalans. Rebels verliezen ongeveer 9 uit de 10 potjes. Dit zal in de toekomst wel wat minder worden zodra iedereen weet wat ie moet doen en wanneer de jet pilots wat beter worden in hun werk. Maar ze blijven gewoon een stuk zwakker. Toch is het niet alleen het feit dat ze zwakker zijn, ze zijn ook gewoon ronduit saaier. Ik merk dat ik tijdens een potje rebels eigenlijk gewoon maar aan het wachten ben tot ik weer Empire mag zijn.

Deze game zal zeker bij launch niet het kopen waard zijn voor mij. Mochten ze via DLC's nog wat interessante battles toe voegen uit de clone wars, mochten mensen tegen die tijd deze game nog spelen en mocht hij tegen een interessante prijs verkocht worden, wellicht dat ik hem dan ooit nog aanschaf. Maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind juist spelen als Rebel erg spannend! Die moeten tenminste echt wat doen :)

Het had alleen wel geholpen als je grotere squads had gehad en team overleg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Spannender is het zeker, maar ik mis gewoon de fun factor die je bij Empire wel hebt als je in een AT-AT of AT-ST stapt. Daarnaast heeft Darth vader natuurlijk een veel hogere cool factor dan Luke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
TimoVeld schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:19:
Spannender is het zeker, maar ik mis gewoon de fun factor die je bij Empire wel hebt als je in een AT-AT of AT-ST stapt. Daarnaast heeft Darth vader natuurlijk een veel hogere cool factor dan Luke.
Ik denk ook dat je dit nu baseert op de maps die beschikbaar zijn. Wellicht hebben de Rebels in een andere map de overhand. Hoe precies zou ik niet weten, want naar mijn weten was er geen AT-ST/AT-AT tegenhanger van de Rebels, in de franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
FricoRico schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Ik denk ook dat je dit nu baseert op de maps die beschikbaar zijn. Wellicht hebben de Rebels in een andere map de overhand. Hoe precies zou ik niet weten, want naar mijn weten was er geen AT-ST/AT-AT tegenhanger van de Rebels, in de franchise.
Mijn reactie is gebaseerd op wat we tot nu toe voorhanden. Als ik kijk naar de menu opties die nog inactief staan denk ik dat Hoth wel het parade paardje moet zijn. Maar dit is voor een groot deel speculatief.

Wel denk ik dat het toevoegen van battles uit de clone wars een stuk interessantere gameplay kunnen brengen, maar zoals ik eerder al zei, zal dit waarschijnlijk via DLC's toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Is er een manier om standaard in 3rth person te spelen? Iedere keer moeten switchen vind ik nogal irritant. (Of ik ga tevaak dood?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
JST94 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:39:
Is er een manier om standaard in 3rth person te spelen? Iedere keer moeten switchen vind ik nogal irritant. (Of ik ga tevaak dood?)
In de settings staat als het goed is de keuze tussen 1P/3P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Vind het immidels leuker dan de eerste paar uurtjes. Als je de hele map van Hoth snapt, wordt je ook niet meer zo vaak verrast op de spawn. Ik had eerst ook echt niet door dat je die uplinks letterlijk aan moet zetten met E. Snapte al niet dat dat defenden zo weinig nut had :P. En 3rd person is inderdaad veel fijner dan 1st person.

En een kleine uitleg dat de cilinder turrets tegen infantry zijn en die schoteldingen tegen vehicles was ook wel handig geweest. Met een infantry turret op een AT-ST schieten is gewoon je eigen doodvonnis tekenen want je krijgt meteen een rocket terug en je doet nauwelijks schade. In sommige vliegtuigen weet ik ook nog steeds niet wat de 1-2-3 cards doen. Leuk die 'material design' icoontjes, doe mij maar tekst :)

Blijf het wel raar vinden dat je gewoon achter de spawn van de tegenstander kan lopen en daar een turret gebruiken. Waardoor je dus mensen die net spawnen in hun rug kan neermaaien. Aan de ene kant heeft het wel iets dat er weinig invisible walls zijn per scene, je hebt flink vrijheid. Aan de andere kant levert het soms oneerlijk voordeel op.

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 11-10-2015 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Ik weet het allemaal nog steeds niet... ik ben zelfs aan het twijfelen deze game uberhaupt te halen. IK rage hier nog harder bij dan bij Battlefield. Ik mis de replay value die Battlefield me wel iedere keer laat terugkeren; met name het stukje spelen met vrienden in een team/squad. Gameplay ligt nog veel hoger dan in Battlefield, en DE reden dat ik geen high-paced games als CoD speel is dat het me te snel gaat. Ik hou niet van arcade shooters, maar wil wat trager en tactischer kunnen spelen. Dit spelletje is lekk voor kinderen en tieners, met hun snelle reflexjes.

Ik had gehoopt dat met name de grotere gamemodi als Walker Assault juist dat zouden vergen: Wat tactischer, trager samenspel waarbij de traag lopende AT-AT Walkers als dreiging dichterbij komen zoals bij Battlefield Rush soms het geval is. Maar zelfs deze potjes zijn chaotisch snel, arcade en ongebalanceerd. Het is em allemaal veel te snel voorbij, zonder dat ik echt het gevoel krijg daadwerkelijk wat tegenstand heb kunnen bieden of zinvolle acties bega om verder te komen. Alles gebeurt maar wat automatisch, iedereen rent als een kip zonder kop rond. Als ik alleen al kijk naar hoe snel je je voortbeweegt.

Ik heb het met de beta nog niet langer dan 4 of 5 potjes achtereen uitgehouden... De survey's krijgen van mij tot nu toe dus ook lage punten: de replay value is er gewoon (nog) niet.

Als je het Star Wars sfeertje eraf haalt hou je in mijn ogen een zeer matige game over. Het is allemaal wat generiek.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Laatst online: 23-08 10:36
Jeroenimoes schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:01:
IK rage hier nog harder bij dan bij Battlefield.
Ik hield dit niet eens voor mogelijk.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Dit spelletje is luek voor kinderen en tieners, met hun reflexjes.
Uit deze post zou je niet opmaken dat je zelf geen tiener bent. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Shabbaman schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Dan heb je zeker Tatooine gespeeld :+
Ha, nee het was toch echt Hoth. De spawns voor de rebels zijn daar echt om te janken. :P

[ Voor 6% gewijzigd door SN4K3 op 11-10-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Laatst online: 12-09 12:17
Spawns zijn idd vrij shit. Maar ik kan mij geen shooter herinneren die ik in de jaren heb gespeeld waar het niet voorkomt dat je bijna tegenover de vijand spawned. Over het algemeen heb ik weinig te klagen. Beta op PS4 redelijk wat gespeeld. Op het begin ook het idee gehad dat de rebels gewoon niet tegen de imperials op konde. Maar nu win ik de helft van de potjes met rebels ook gewoon. Zolang je team niet voor 80% uit mensen bestaat die met hun rifles op de AT AT's gaan schieten. Een orbital strike erop droppen, de X/Y wings erop laten schieten en je komt een heel eind.

Moet zeggen dat ik nog wel wat moeite heb met het aiming. Speel veel Dirty Bomb op de PC en daar heb je zoveel meer controle. Vaak genoeg gebeurt dat ik een vijand zie, erop wil richten maar gewoon er voorbij schiet. Vooral met de Turrets, AT AT's/ST's is het haast niet te doen. Wat hierboven al eerder aangegeven werd lijkt het mij ook beter om ze minder sterk o.i.d te maken en de aim normaal te houden.

Was vooral onder de indruk van de grafische kracht. Heb pas kort een PS4, altijd op een luxe PC gespeeld. Maar dit ziet er toch echt prima uit. Nooit echt SW gespeeld, dus ik weet niet wat ik van andere maps kan verwachten. Deze waren allebij een beetje saai. Wel mooi. Maar kaal.

Weet nog niet of ik hem direct ga halen. Heb ook nog MGSV liggen en de nieuwe NFS komt rond dezelfde tijd, en die moet er echt komen. Dilemma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Ik weet het allemaal nog steeds niet... ik ben zelfs aan het twijfelen deze game uberhaupt te halen. IK rage hier nog harder bij dan bij Battlefield. Ik mis de replay value die Battlefield me wel iedere keer laat terugkeren; met name het stukje spelen met vrienden in een team/squad. Gameplay ligt nog veel hoger dan in Battlefield, en DE reden dat ik geen high-paced games als CoD speel is dat het me te snel gaat. Ik hou niet van arcade shooters, maar wil wat trager en tactischer kunnen spelen. Dit spelletje is luek voor kinderen en tieners, met hun reflexjes.

Ik had gehoopt dat met name de grotere gamemodi als Walker Assault juist dat zouden vergen: Wat tactischer, trager samenspel waarbij de traag lopende AT-AT Walkers als dreiging dichterbij komen zoals bij Battlefield Rush soms het geval is. Maar zelfs deze potjes zijn chaotisch snel, arcade en ongebalanceerd. Het is em allemaal veel te snel voorbij, zonder dat ik echt het gevoel krijg daadwerkelijk wat tegenstand te kunnen bieden of zonvolle acties bega om verer te komen. Alles gebeurd maar wat automatisch, iedereen rent als een kip zonder kop rennend rond. Als ik alleen al kijk naar hoe snel de poppetjes lopen...

Ik heb het met de beta nog niet langer dan 4 of 5 potjes achtereen uitgehouden... De survey's krijgen van mij tot nu toe dus ook lage punten: de replay value is er gewoon niet.

Als je het Star Wars sfeertje eraf haalt hou je in mijn ogen een zeer matige game over. Het is allemaal wat generiek.
Dit gevoel heb ik ook een beetje. Helaas heb ik dit weekend ook weinig kunnen spelen, om het echt een waardig oordeel te kunnen geven. Ik hink op twee gedachten, ik heb een pre-order staan voor de PS4, die heeft me € 42,50 gekost. Nog tot 17 november 2015 om er over na te denken.

Misschien had ik bij de aankondiging ook wel meer gehoopt gewoon op Battlefield 4, maar dan in het Star Wars universum. Natuurlijk is dit al snel ontkracht door EA en Dice, maar toch knaagt het daar ergens.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
SCIxX schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:27:
[...]

Uit deze post zou je niet opmaken dat je zelf geen tiener bent. :F
Klopt, ik ben 12.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
De eerste 2 dagen ging prima maar het lijkt alsof ik nu steeds meer lag.
Hebben meer hier last van?
Fps is prima (steeds rond 100) maar ik krijg ineens (server) lag spikes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Laatst online: 05-08 15:52
TimoVeld schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:19:
Daar kan Luke niet veel tegen doen he ;) Ja gelukkig realiseren ze bij DICE wel dat Assault Empire 'favored' (ze mochten 'a lot' nog erbij zetten). AT-ST EN AT-AT bemannen 8)7 Ik vind Tie fighters ook beter dan Y-wings. Crashde namelijk met een Y-wing op een Tie-fighter...hij overleefde maar ik niet |:( (had full health) Ook lijken hun raketten cooldown lager te zijn (misschien gevoelsmatig?), het was alvast makeklijker Y-wings te killen dan Tie fighters (met Tie fighters gaan Y-wings in no time stuk, andersom lijkt het eeuwen te duren).

Nou behalve the enorme inbalance bij Assault, heb ik mij wel zeer vermaakt met het spel. Hij is helemaal niet zo casual en simpel zoals sommige verklaren. Ik heb namelijk een learning curve ervaren en na een dagje spelen (en rank 5 te hebben behaald), werd het speel veel leuker, ik werd iedere keer toch weer beter (en dan gewoon als gunner/objectives achterna gaan, niet gayen met AT-ST constant). Je gaat wat sneakier spelen, om lopen om zo in de rug van de vijand te komen of snel weg jumpen om te overleven (en je sniper pakken en van een afstand je enemy te killen). Het gekke ook nog is, door de inbalance wou ik juist als Rebel spelen, omdat het wat uitdagender is om te winnen (mij nog niet gelukt, zelfs niet met ion shot als perk tegen de AT-AT/AT-ST etc.).

Maargoed, ik ben aardig verrast, want ik kwam met lage verwachtingen. Het spel krijgt vooralsnog geen pre-order alleen, eerst afwachten wat de resterende modus leveren :)

edit: voor diegene die in het begin constant gekilld werden en daarover 'klaagden': 1. je moet het spel weldegelijk leren kennen en het dus een kans geven en 2. je moet je gear nog unlocken. Tja ik had er geen moeite mee en vond het juist een meerwaarde hebben omdat er zo doelen gesteld kon worden en keuzes gemaakt moesten worden (gezien je niet oneindig credit hebt).

[ Voor 12% gewijzigd door Sankara op 11-10-2015 22:53 . Reden: gramatica ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Krijg je straks ook een ouderwetse conquest mode? Of is dat nog niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Jawel supremacy gaat het heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Sankara schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:46:
[...]

Daar kan Luke niet veel tegen doen he ;) Ja gelukkig realiseren ze bij DICE wel dat Assault Empire 'favored' (ze mochten 'a lot' nog erbij zetten). AT-ST EN AT-AT bemannen 8)7 Ik vind Tie fighters ook beter dan Y-wings. Crashde namelijk met een Y-wing op een Tie-fighter...hij overleefde maar ik niet |:( (had full health) Ook lijken hun raketten cooldown lager te zijn (misschien gevoelsmatig?), het was alvast makeklijker Y-wings te killen dan Tie fighters (met Tie fighters gaan Y-wings in no time stuk, andersom lijkt het eeuwen te duren).

Nou behalve the enorme inbalance bij Assault, heb ik mij wel zeer vermaakt met het spel. Hij is helemaal niet zo casual en simpel zoals sommige verklaren. Ik heb namelijk een learning curve ervaren en na een dagje spelen (en rank 5 te hebben behaald), werd het speel veel leuker, ik werd iedere keer toch weer beter (en dan gewoon als gunner/objectives achterna gaan, niet gayen met AT-ST constant). Je gaat wat sneakier spelen, om lopen om zo in de rug van de vijand te komen of snel weg jumpen om te overleven (en je sniper pakken en van een afstand je enemy te killen). Het gekke ook nog is, door de inbalance wou ik juist als Rebel spelen, omdat het wat uitdagender is om te winnen (mij nog niet gelukt, zelfs niet met ion shot als perk tegen de AT-AT/AT-ST etc.).

Maargoed, ik ben aardig verrast, want ik kwam met lage verwachtingen. Het spel krijgt vooralsnog geen pre-order alleen, eerst afwachten wat de resterende modus leveren :)

edit: voor diegene die in het begin constant gekilld werden en daarover 'klaagden': 1. je moet het spel weldegelijk leren kennen en het dus een kans geven en 2. je moet je gear nog unlocken. Tja ik had er geen moeite mee en vond het juist een meerwaarde hebben omdat er zo doelen gesteld kon worden en keuzes gemaakt moesten worden (gezien je niet oneindig credit hebt).
Dat valt eigenlijk best mee. Hij is alleen empire favored als er noobs spelen (wat er nogal veel zijn in een open beta).
Die walkers zijn enorm lastig te verdedigen als de rebels hun powerups (orbital strike enzo) opsparen en ze een beetje een fatsoenlijke window voor zichzelf weten te creëren om die te gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:30
Gisteren de beta op de Xbox One geprobeerd. Eerste indruk... mooie graphics en fijne controls. Geluid is ook echt super. Je waant je echt in een Star Wars wereld.

Dan de gameplay. Mikken was even wennen, maar na enige gewenning vind ik het erg fijn spelen. Schiet over hele grote afstand nog steeds goed raak. De jumppack (of weet ik hoe dat ding heet) is verdomde handig. Zeker wanneer je per ongeluk spawned tussen wat vijanden. Dat is meteen een minpuntje. Je spawned zo random, dat je soms alweer dood bent voordat je het door hebt.

Bij het spel met die airdrops die je moet verdedigen ook een hoop spawnrapers tegengekomen. Die jumppack zorgt er dan gelukkig voor dat ik nog wel eens weg kan komen.

Insta-buy bij release? Nee dat niet. Ik kijk de kat nog even uit de boom. Ben geen Star Wars fan tot op het bot, maar de films en het sfeertje waardeer ik wel. Dus even afwachten wat het over een paar maandjes doet en of de playerbase dan een beetje fatsoenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Heh. Ik heb het gisteren op ultra gedraaid, maar na 3 minuten crashte de boel :') Op high draait het prima... nou ja, in game. Menu en loading screens zijn dramatisch: traag, unresponsive en vaak server loss. Nu zit ik dus net onder de minimale specs (I5-760, HD7850) maar omdat ik het wel op high kan draaien vind ik het wel vreemd dat menu en loading screens zo ruk is. CPU load gaat dan naar 100%, in-game nooit boven de 80%. Op low draaien maakt wat dat betreft geen enkel verschil.

Ik draai de bètadriver van AMD, dus laten we die maar de schuld geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Shabbaman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:41:
Heh. Ik heb het gisteren op ultra gedraaid, maar na 3 minuten crashte de boel :') Op high draait het prima... nou ja, in game. Menu en loading screens zijn dramatisch: traag, unresponsive en vaak server loss. Nu zit ik dus net onder de minimale specs (I5-760, HD7850) maar omdat ik het wel op high kan draaien vind ik het wel vreemd dat menu en loading screens zo ruk is. CPU load gaat dan naar 100%, in-game nooit boven de 80%. Op low draaien maakt wat dat betreft geen enkel verschil.

Ik draai de bètadriver van AMD, dus laten we die maar de schuld geven ;)
^ Heb ik ook met een HD7950 en met vele anderen:
https://www.reddit.com/r/...all_beta_bugsissues_here/

Ben tot nog toe één keer naar desktop gecrasht wat me op 12 uur gamen heel goed meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Zoals eerder opgemerkt is het best wel een erg matige game als je door het star wars sausje heen kijkt.
De frostbite engine is gewoon niet geschikt voor de PC, het is een console engine op p2p basis ook al zit er een "dedicated" (relay) server tussen.

Het ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegt.

Games van meer als 15 jaar oud hebben beter controls, movement en hitdetectie...
Frostbite games missen dit gewoon, het is net of deze spellen geen ziel hebben (lastig uit te leggen)

Ik heb laatst de pre-alpha van UT4 geinstalleerd en ik was meteen "hooked" omdat ik echt in de game getrokken werd (de basis klopt)

Misschien moeten ze bij dice ook maar eens UT4 spelen aangezien ze duidelijk hulp nodig hebben.

Zowel de Quake en Unreal engine zijn nog steeds de enige echte fps engines, het is niet voor niets dat Call of Duty en Valve (source) games zo populair zijn aangezien ze gebruik maken van een goede basis.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
fast-server schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:00:

Zowel de Quake en Unreal engine zijn nog steeds de enige echte fps engines, het is niet voor niets dat Call of Duty en Valve (source) games zo populair zijn aangezien ze gebruik maken van een goede basis.
Lol, Valve engine bestaat nauwelijks meer uit Quake code. En juist dat gene waar jij het over hebt (Netcode) is in de Valve engine voor 99% vervangen door eigen code... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sankara schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:46:
[...]

Ik vind Tie fighters ook beter dan Y-wings. Crashde namelijk met een Y-wing op een Tie-fighter...hij overleefde maar ik niet |:( (had full health) Ook lijken hun raketten cooldown lager te zijn (misschien gevoelsmatig?), het was alvast makeklijker Y-wings te killen dan Tie fighters (met Tie fighters gaan Y-wings in no time stuk, andersom lijkt het eeuwen te duren).
Psst X-Wing :>
Jumpman schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:06:
[...]
Ik hink op twee gedachten, ik heb een pre-order staan voor de PS4, die heeft me € 42,50 gekost. Nog tot 17 november 2016 om er over na te denken.
2016? Oohdan, dan heb je nog wel even de tijd om erover na te denken :X
Ik weet het allemaal nog steeds niet... ik ben zelfs aan het twijfelen deze game uberhaupt te halen. IK rage hier nog harder bij dan bij Battlefield. Ik mis de replay value die Battlefield me wel iedere keer laat terugkeren; met name het stukje spelen met vrienden in een team/squad. Gameplay ligt nog veel hoger dan in Battlefield, en DE reden dat ik geen high-paced games als CoD speel is dat het me te snel gaat. Ik hou niet van arcade shooters, maar wil wat trager en tactischer kunnen spelen. Dit spelletje is lekk voor kinderen en tieners, met hun snelle reflexjes.

Ik had gehoopt dat met name de grotere gamemodi als Walker Assault juist dat zouden vergen: Wat tactischer, trager samenspel waarbij de traag lopende AT-AT Walkers als dreiging dichterbij komen zoals bij Battlefield Rush soms het geval is. Maar zelfs deze potjes zijn chaotisch snel, arcade en ongebalanceerd. Het is em allemaal veel te snel voorbij, zonder dat ik echt het gevoel krijg daadwerkelijk wat tegenstand heb kunnen bieden of zinvolle acties bega om verder te komen. Alles gebeurt maar wat automatisch, iedereen rent als een kip zonder kop rond. Als ik alleen al kijk naar hoe snel je je voortbeweegt.

Ik heb het met de beta nog niet langer dan 4 of 5 potjes achtereen uitgehouden... De survey's krijgen van mij tot nu toe dus ook lage punten: de replay value is er gewoon (nog) niet.

Jammer, maar ik denk dat veel van je ergenissen nog wel aangepast/gebalanceerd gaan worden.. Daarbij zou t ook kunnen dat Walker op Hoth niet jouw map is.. Ik wacht iig graag nog even op andere maps, speelstijlen en modi :)

[ Voor 75% gewijzigd door poor Leno op 12-10-2015 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik heb de Beta op ps4 gespeeld en kwam er redelijk goed uit. Ik was snel maximum level en haalde makkelijk een KD van 2.0. Ik stond vaak bovenaan en met 1 a 2 andere mensen die er wat van kenden konden we snel alles winnen. Ik was over het algemeen tevreden. Er waren geen bugs of grote fouten in het spel maar alles was gewoon oké. Natuurlijk wil je geen €60 aan een spel geven dat oké is. Mensen die twijfelen raad ik het af en denk ik dat ze met een andere shooter COD of BF beter af zouden zijn. De die-hard fans daarentegen zullen dit altijd willen. Het spel is makkelijk te doorgronden.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Beta is verlengd en tm dinsdag 13 oktober te spelen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Kunnen we nu ook een andere modus spelen vandaag en morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Super spel wat een heerlijke gameplay, totaal geen Batttlefield gevoel , 3rd person mode speelt heerlijk (vooral met 21:9 scherm hehe), blasters schieten super lekker, geen recoil, heerlijke frisse wind dit spel!

Heerlijk de boel beetje ownen zonder last te hebben van campers!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
ChojinZ schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

Lol, Valve engine bestaat nauwelijks meer uit Quake code. En juist dat gene waar jij het over hebt (Netcode) is in de Valve engine voor 99% vervangen door eigen code... :+
Ik heb het niet alleen over de netcode dat is maar een gedeelte van het verhaal, het gaat ook over hoe de spelers bewegen. (playability, flow en pace)

Spellen op basis van een engine van 18 jaar oud! zijn hierin gewoon beter, zijn deze door de jaren heen aangepast? natuurlijk en dit is maar goed ook.

Naast de zwaar beroerde netcode in frostbite voelt het ook nog een keer als of je speelt met een obisitas character van 300KG.

BF3 was een drama dit is in BF4 nog veel erger geworden en in SW-BF zie ik ook geen verbetering, spellen zien er mooi uit maar daar heb je niet veel aan.
Het is een beetje als of je rijdt in een ferrari met een lada motor...

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we t hopen! :)

Ben er trouwens nu pas achter dat ADSsen juist een nadeel biedt.. Ik dacht gewoon, oh dan ben ik misschient iets langzamer on the draw, maarja het zit nogal diep in mn systeem door Battlefield..

Maar nu blijkt dus dat je ook nog eens langzamer loopt! Dus als je wil strafen, dat je langzamer bent dan als je hipfired!

Persoonlijk vind ik dit nogal een gemis.. Hoewel ik heel lang tegen het ADS ben geweest in spellen ('vroegah' had je dit niet) zit het nu in mn motoriek en vind ik t erg lastig om niet te doen..

Er zou echt wel een verschil moeten zijn tussen 3rd person en 1st person en ADS qua aiming/damage vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen 1st en 3rd, is dat heel groot? En geldt dat ook voor de ps4? (niet eens wetend of je met de ps4 ook 3rd kan spelen?)

Zelf vindt ik het spel echt top, een beste veldslag met de AT-AT's maar zonder fatsoenlijke samenwerking tussen de rebels win je nooit. Speel hem op een 55inch scherm met dolby geluid en dat werkt best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee er is totaal geen verschil qua accuracy.. met 3rd heb je nu vooral het voordeel dat je meer ziet.. Dit vind ik best jammer, want ik speel altijd 1st.. Daarom hoop ik dat er bijv 1st only servers komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Je kan ook je FOV op 110 zetten, dan is het verschil met 3rd minder groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
fast-server schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:31:
[...]

Ik heb het niet alleen over de netcode dat is maar een gedeelte van het verhaal, het gaat ook over hoe de spelers bewegen. (playability, flow en pace)

Spellen op basis van een engine van 18 jaar oud! zijn hierin gewoon beter, zijn deze door de jaren heen aangepast? natuurlijk en dit is maar goed ook.

Naast de zwaar beroerde netcode in frostbite voelt het ook nog een keer als of je speelt met een obisitas character van 300KG.

BF3 was een drama dit is in BF4 nog veel erger geworden en in SW-BF zie ik ook geen verbetering, spellen zien er mooi uit maar daar heb je niet veel aan.
Het is een beetje als of je rijdt in een ferrari met een lada motor...
Of de playability, flow en pace je liggen of niet, is puur een kwestie van smaak. Dat frostbite slechte netcode bevat is een feit, maar je kan niet zomaar stellen dat de playability puur voor de console is gebouwd. De playability, flow en pace vind ik van frostbite namelijk best goed en doet realistischer overkomen dan bv de COD reeks.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistere geinstalleerd, nu nog even 1 dag full time testen op PC en Ps4 ben erg benieuwd :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:53:
Ik speel op de PS4, waar dat dus niet kan -O-.. Dan zouden ze voor de consoles iets anders moeten verzinnen..
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:55:
Gistere geinstalleerd, nu nog even 1 dag full time testen op PC en Ps4 ben erg benieuwd :3
Je hebt vandaag EN morgen :)

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 12-10-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

poor Leno schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:55:
[...]

Ik speel op de PS4, waar dat dus niet kan -O-.. Dan zouden ze voor de consoles iets anders moeten verzinnen..
Da's wel een gemiste kans. FOV staat standaard op iets van 55, en dat is wel erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Da's wel een gemiste kans. FOV staat standaard op iets van 55, en dat is wel erg laag.
Tsja.. dat is wel een van de fijne dingen van consoles.. voor iedereen hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:27
Shabbaman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Bijkomend voordeel is natuurlijk (geld uiteraard voor elke console game) dat de settings gelijk zijn, niemand heeft het makkelijker dankzij betere hardware / instellingen. Enige verschil bij de console gamers is het scherm, buiten het scherm is iedereen gelijk. Dit is ook iets waardoor in de afgelopen tijd / jaren mijn voorkeur steeds meer naar de console gaat. Ik weet nog vroeger in de SoF2 tijd, voordat we een clanbase hadden gingen de overclocks aan op de GPU/CPU om een zo hoog mogelijke FPS te krijgen tijdens de clanbase ''war''. Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar deze stijl zie je ''gelukkig'' niet op de console.

Nu draait het natuurlijk grotendeels om skills, maar stel je bent mega goed met shooters maar hebt het nadeel dat je met 20 fps speelt dan is de kans nog groot dat je mega slecht speelt tegen mensen met 100fps ( bijvoorbeeld ). Dusja elk platform heeft zijn voor en nadelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
:F

Ik heb dus het hele weekend met die default FOV zitten spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Asskicker schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:18:
[...]

:F

Ik heb dus het hele weekend met die default FOV zitten spelen...
Ik heb het hele weekend met auto graphics zitten spelen, wat is erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Omdat je in spel vooral zonder ADS schiet is een lagere FOV eigenlijk beter om accuraat over een grote afstand te schieten. Met 110 schiet je echt op pixels van een afstand (afhankelijk van res en scherm natuurlijk).

Ik speel zelf op FOV 69 in 3rd person, maar dan wel mer een 21:9 waarmee je standaard al meer FOV hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met pc heb je inderdaad zoveel voordeel/nadeel verschillen.. bijv het 21:9 voordeel alleen al..

Als ik zo al die problemen lees over pc's die niet werken en vooral de cheaters/aimbots etc, dan knijp ik weer in mn handjes dat ik op de PS4 speel :>

(En na enkele seconden, zit je zo in de actie dat de extra mooie graphics totaal niet meer opvallen/boeien, want de console graphics zijn meer dan mooi genoeg :) )

[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 12-10-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
poor Leno schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:25:
Met pc heb je inderdaad zoveel voordeel/nadeel verschillen.. bijv het 21:9 voordeel alleen al..

Als ik zo al die problemen lees over pc's die niet werken en vooral de cheaters/aimbots etc, dan knijp ik weer in mn handjes dat ik op de PS4 speel :>

(En na enkele seconden, zit je zo in de actie dat de extra mooie graphics totaal niet meer opvallen/boeien, want de console graphics zijn meer dan mooi genoeg :) )
Nadeel op de PC? je bedoelt geen auto aim? :)

Grappig hoe console spelers altijd nadelen van op de pc spelen bedenken. Enige nadeel van online spelen op de pc, is dat als je met je controller op de bank wilt spelen dat hem niet gaat worden omdat je geen auto aim hebt, wat je wel op de console hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Nadeel op de PC? je bedoelt geen auto aim? :)

Grappig hoe console spelers altijd nadelen van op de pc spelen bedenken. Enige nadeel van online spelen op de pc, is dat als je met je controller op de bank wilt spelen dat hem niet gaat worden omdat je geen auto aim hebt, wat je wel op de console hebt.
Beetje raar antwoord.. Je ziet toch dat ik ook 'voordeel' schrijf?

Voordeel van PC is dat het soepeler loopt/hogere FPS, goedkopere spellen, veel video instellingen zoals 21:9, veel nauwkeuriger en sneller met muis en tobo, en mooiere graphics.

Dit weegt voor mij echter niet op tegen het feit dat ik geen gekloot met hardware en drivers heb, het niet constant afleg tegen spelers met een betere/snellere pc (en daardoor jou net een fractie eerder zien) en het belangrijkste: Dat ik vooral niet tegen cheaters speel :X

Voor iedereen hetzelfde geeft mij persoonlijk meer gemoedsrust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Ik heb echt nog geen enkele cheater gezien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

fast-server schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:00:
Zoals eerder opgemerkt is het best wel een erg matige game als je door het star wars sausje heen kijkt.
De frostbite engine is gewoon niet geschikt voor de PC, het is een console engine op p2p basis ook al zit er een "dedicated" (relay) server tussen.

Het ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegt.

Games van meer als 15 jaar oud hebben beter controls, movement en hitdetectie...
Frostbite games missen dit gewoon, het is net of deze spellen geen ziel hebben (lastig uit te leggen)

Ik heb laatst de pre-alpha van UT4 geinstalleerd en ik was meteen "hooked" omdat ik echt in de game getrokken werd (de basis klopt)

Misschien moeten ze bij dice ook maar eens UT4 spelen aangezien ze duidelijk hulp nodig hebben.

Vergeet ook niet dat bijna alle frostbite meer open levels hebben en veel meer detail in de objecten. Daarmee blijf je ook achter alles hangen, heb je bijna altijd wel vaulting mechanics nodig en heb je ook vaak dat je onzichtbare muren raakt bij het schieten omdat de terrein hitboxes niet helemaal overeenkomen met het echte terrein (is ook vaak onmogelijk om dat goed te krijgen omdat het teveel resources kost denk ik). Zelfs met een meer arcade game als Battlefront houd je dat.

Met source, unreal en quake/cod engines is alles meestal lekker simpel en zorgt dat vaak voor veel soepelere gameplay omdat dus minder vaak een object in de weg zit en het terrein veel simpeler en duidelijker is.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even een andere random vraag, er komt toch nog een mode voor X Versus Tie fighters right?
Denk dat dat echt super vet word imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:33

MetalPool

Boe!

Broud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:52:
Ik heb echt nog geen enkele cheater gezien hoor.
Zijn toch al een aantal spelers gebanned voor cheats.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op internet staan al sinds de Alpha aimbots e.d. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
evilpin0 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Omdat je in spel vooral zonder ADS schiet is een lagere FOV eigenlijk beter om accuraat over een grote afstand te schieten. Met 110 schiet je echt op pixels van een afstand (afhankelijk van res en scherm natuurlijk).
Toen ik nog Wolfenstein speelde had ik een scriptje waarmee ik met een druk op een toets mijn FOV kon veranderen van 110 naar 80 :P >:) Was makkelijk switchen tussen 'normale' speelstijl een lange afstand. Moet eigenlijk eens kijken of dat hierbij ook kan!

[ Voor 6% gewijzigd door martyaintflying op 12-10-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:55:
nog even een andere random vraag, er komt toch nog een mode voor X Versus Tie fighters right?
Denk dat dat echt super vet word imo.
Nee

"May our framerates be high and our temperatures low."

Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet