Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Yes, daar wacht ik op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
Broud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:52:
Ik heb echt nog geen enkele cheater gezien hoor.
Als ik de chat moet geloven worden er in elk potje Hoth die ik gespeeld heb toch minstens 5 mensen gebanned door Fairfight. Wel mooi dat ze fairfight meteen aan hebben gezet, want het is blijkbaar al hard nodig.

Zelf verder ingame naast de chatmeldingen van fairfight nog niet veel gemerkt van hackers, dus dat is iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
flippiej schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Als ik de chat moet geloven worden er in elk potje Hoth die ik gespeeld heb toch minstens 5 mensen gebanned door Fairfight. Wel mooi dat ze fairfight meteen aan hebben gezet, want het is blijkbaar al hard nodig.

Zelf verder ingame naast de chatmeldingen van fairfight nog niet veel gemerkt van hackers, dus dat is iets.
ja wat verwacht je met dezelfde engine... Dan hoef je niet veel aan te passen aan je hacking software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Ik heb inmiddels behoorlijk wat uren in het spel zitten... Ik vind een aantal dingen erg verfrissend zoals de squad shields, jetpacks etc. Qua graphics en sounds vind ik het helemaal geweldig. Gelukkig geen voicechattende pubers over de lijn wat bijdraagt aan de sfeer. (anderen ervaren dit weer als een minpunt ervaren).

Wat ik mis: Ik kan me uit de film herinneren dat Hoth een command room had waar men orders gaf. Battlefield had een command mode. Als Rebels moet je goed samenwerken om te kunnen winnen, ik had graag wat meer diepgang gehad op dit vlak. Waar ik me aan stoor is de beperkte map. Hoth heeft in weze twee loopgangen richting de objective. Het hele spel is eigenlijk een grote chokepoint, op de laatste fase na. Maar ook in de loopgraven aan het eind is er maar beperkt ruimte. Ik kan me nog goed de megamaps herinneren van BF1942. Dat mis ik zo enorm in dit spel. Het is hier al vaker gezegd, het is een fast paced shooter waar je weinig kans krijgt om je te onderscheiden van de rest. Ik vraag me ook af hoeveel replay value er is. Ik ga het spel in ieder geval niet kopen bij release. De AMD freeze bug de eerste minuut in het spel (en de mate waarin mensen er last van hebben) heeft me ook erg verbaasd.

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
[...]

Als ze gebanned worden is er toch geen probleem? Ik bedoelde niet zo zeer dat ze niet bestaan, ik bedoelde dat ik geen last heb gehad van cheaters, dat ik ze zelf in-game nog niet ben tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Beta is met een dag verlengd.

bron: http://gamer.nl/articles/...t-en-met-morgen-verlengd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Welke tijdstip eindigt de beta morgen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
geen idee eigenlijk. wist ook niet hoelaat het vandaag zou eindigen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Broud schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:52:
Ik heb echt nog geen enkele cheater gezien hoor.
Bacotje schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:05:
[...]

Zijn toch al een aantal spelers gebanned voor cheats.
[...]

Dank voor de goede review d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ik moet echt is een controller voor pc aanschaffen. Vliegen met muis gaat echt voor geen meter. Wat een frustratie is dat zeg.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
poor Leno schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:46:
[...]

Jammer, maar ik denk dat veel van je ergenissen nog wel aangepast/gebalanceerd gaan worden.. Daarbij zou t ook kunnen dat Walker op Hoth niet jouw map is.. Ik wacht iig graag nog even op andere maps, speelstijlen en modi :)
Ik weet t Mike. Ik zie het mezelf ookalsnog kopen hoor, maar ook bij Battlefield en bijvoorbeeld Destiny PvP merk ik dat ik datstukje steeds minder leuk begin te vinden... al blijft Battlefield me toch altijd weer trekken, want het is gewoon gezellig met z'n allen en soms kan ik er ook dik plezier aan hebben.

Maar ik weet het nog niet met Battlefront; er komen enkele erg gave SP / Coop games aan (Fallout bijv)... en ik moet op de centjes letten en ik hoop dat ik vanaf eind deze maand een stuk minder tijd heb om te gamen (op meerdere vlakken dus ;) 8) ) Dus als ik dan toch keuzes moet maken over welke games ik aanschaf...

Maar het hele Star Wars sausje blijft me toch wel trekken; er knaagt een stemmetje dat zegt 'dit is must-buy als Star Wars geek'...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelijk hard genoten van deze Beta (Pc) ! is echt een leuke game die je eventjes kan spelen voor half uurtje, soms hard winnen maar soms ook hard verliezen.

pro's:

leuke graphics en subliem geluid en ook snelle laadtijd tov andere BF games.
er is altijd wel wat te beleven.

con's:

partner spawnen, soms tot 4 spelers die inneens voor je neus staan.
vehicle sensitivty, heeft ook invloed op die andere wapens (torentjes) op de grond (weet echt de naam niet)

- iemand enig idee als je nu de deluxe versie op de pc koopt, of er dan nog later extra DLC bijkomt ?
met andere woorden gaat dit weer een melkoe worden van jewelste zoals andere BF games ? ...

deze middag eventjes youtube gemaakt over star wars battlefront (pc)

YouTube: Star wars battlefront beta gameplay - my opinion

ps: ben al langer actief dan vandaag op tweakers.net, maar wist men ander login niet meer en sinds men tweaker account gelinkt is op werk email en ik vandaag vrijaf had, eventjes nieuwe aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tr!gger schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:33:
Ik moet echt is een controller voor pc aanschaffen. Vliegen met muis gaat echt voor geen meter. Wat een frustratie is dat zeg.
Met de ps4 controller gaat het niet veel beter hoor, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik vind overigens het mikken met de AT-AT als die ingezoomed is enorm vervelend. Sensitivity lijkt te lag te staan, ik kan amper goed op ventjes mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-08 15:05
Stewie! schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

[...]

[...]

Dank voor de goede review d:)b
Mensen die gebanned worden door fairfight zitten meestal minder dan een seconden in de server, dus cheaters zie je niet want ze worden per direct gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
Als het je puur om het vliegen in dit soort games gaat kan je beter een joystick kopen denk ik..

Een controller kan wel en is ook wel handig voor vliegen en racegames etc, maar een joystick is echt gemaakt voor vliegen.. Ik gebruik ook een oude Xbox 360 controller op mijn PC voor bepaalde games.. In GTA-5 b.v. switch ik zo tussen toetsenbord+muis en controller, erg handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Laatst online: 03-01 16:50
(Nog) niet doen! Ik heb een hele mooie joystick liggen maar Battlefront ondersteunde alleen maar mn Logitech gamepad... Ik verwacht wel controller support (aangezien de Battlefield games).

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
Dat vliegen moet je constant schuiven met je muis om de bocht om te gaan. Dat is idd wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Arunia schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:46:
Dat vliegen moet je constant schuiven met je muis om de bocht om te gaan. Dat is idd wel irritant.
Je moet in je keyboard bindings Turn Left en Turn Right instellen op A en op D in plaats van Left Arrow/Right Arrow. Je kunt dan veel soepeler draaien met je standaard movement keys en als je mikt op een vijand gewoon met de muis richten.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:36:
con's:

partner spawnen, soms tot 4 spelers die inneens voor je neus staan.
Dat is inderdaad een nadeel, maar het weegt volgens mij niet op tegen het voordeel dat je bij je vrienden kan spawnen.. Juist in dit soort online games is het gevoel dat je leuk met je vrienden kan samenspelen belangrijk.. Voor mij in ieder geval wel.. Er gaan geruchten dat DICE partner spawn wil verwijderen.. Dat zou ik dus wel jammer vinden, wordt het weer meer een ieder voor zich DM game (wat het voor veel mensen toch al is die alleen aan hun eigen K/D ratio denken).. Volgens mij kan er maar 1 iemand je partner zijn, dus kan er sowieso nooit meer dan 1 speler bij iemand in de buurt spawnen, niet tot wel 4 spelers zoals jij zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Dat is inderdaad een nadeel, maar het weegt volgens mij niet op tegen het voordeel dat je bij je vrienden kan spawnen.. Juist in dit soort online games is het gevoel dat je leuk met je vrienden kan samenspelen belangrijk.. Voor mij in ieder geval wel.. Er gaan geruchten dat DICE partner spawn wil verwijderen.. Dat zou ik dus wel jammer vinden, wordt het weer meer een ieder voor zich DM game (wat het voor veel mensen toch al is die alleen aan hun eigen K/D ratio denken).. Volgens mij kan er maar 1 iemand je partner zijn, dus kan er nooit meer dan 1 extra iemand bij iemand in de buurt spawnen, niet tot wel 4 spelers zoals jij zegt..
kan uiteraard ook zijn dat er 2 vijanden voor me stonden, en inneens 4, 1 spawnde op 1 en dit tweemaal, was alleziens verschieten >:)

nog snel potje gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
poor Leno schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:11:
Op internet staan al sinds de Alpha aimbots e.d. :(
Blijf het ironisch vinden als consolegamers klagen over aimbot/assist cheats op de PC..

Op de consoles heb je die niet nodig want het zit standaard ingebouwd in de game.. Leuke logica, als iedereen het gebruikt is het geen cheat meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
Inflatable schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:00:
[...]

Blijf het ironisch vinden als consolegamers klagen over aimbot/assist cheats op de PC..

Op de consoles heb je die niet nodig want het zit standaard ingebouwd in de game.. Leuke logica, als iedereen het gebruikt is het geen cheat meer..
8)7 |:(

Er is toch wel een groot verschil tussen console aim assist en een pc aimbot die altijd perfect mikt zonder dat je uberhaupt maar in de buurt hoeft te zitten.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
speedyjules07 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:53:
[...]

Je moet in je keyboard bindings Turn Left en Turn Right instellen op A en op D in plaats van Left Arrow/Right Arrow. Je kunt dan veel soepeler draaien met je standaard movement keys en als je mikt op een vijand gewoon met de muis richten.
Kijk, thanks. Dat schiet een boel op zo.
Zocht al zoiets, maar als je iedere keer maar kort speelt en af en toe vehicles krijgt, dan kijk je even niet daar. Had ook niet echt gezocht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:24:
[...]

Kijk, thanks. Dat schiet een boel op zo.
Zocht al zoiets, maar als je iedere keer maar kort speelt en af en toe vehicles krijgt, dan kijk je even niet daar. Had ook niet echt gezocht overigens.
Handige tip, ook thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ultimate editie net in de store :D

http://imgur.com/uzXgZA4

das wel veel geld voor een game joh :D

The season pass provides access to four expansion packs "coming at a later date." EA didn't provide any specifics regarding what these packs will consist of or how often they'll be released. It did, however, say they'll be "filled with new content that will take you to new locations across a galaxy far, far away," suggesting new maps will be a key component.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
haarbal schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:03:
[...]

8)7 |:(

Er is toch wel een groot verschil tussen console aim assist en een pc aimbot die altijd perfect mikt zonder dat je uberhaupt maar in de buurt hoeft te zitten.
Tja, maar het blijft triest dat aim-assist kennelijk nodig is.. En dan nog blijven veel mensen beweren dat mikken met een controller net zo goed werkt als een muis.. Achja, zolang iedereen met dezelfde "handicap" speelt is het geen issue denk ik dan maar..

Trouwens niks gemerkt van cheaters in de beta.. Lijkt mij ook erg sterk dat er voor een game die nog niet eens uit is al cheats beschikbaar zijn.. Is volgens mij in andere BF games ook nooit echt een issue geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:01
Inflatable schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:00:
[...]

De aim assist werkt op console werkt soms zelfs tegen je, in ieder geval bij Battlefield. Het helpt wel, maar het als cheaten zien? ;w Een controller is lang niet zo precies als een muis, zelfs met aim assist niet. Een shooter zou minder leuk zijn zonder aim assist, dan zit je meer te kloten met de controls dan dat je daadwerkelijk plezier hebt.

Volgens mij zijn de Fairfight meldingen over alle servers. Als er op een server iemand geband wordt ziet iedereen in elke server dat. Het zal wel meevallen met de cheaters.

[ Voor 10% gewijzigd door Uffeltje op 12-10-2015 20:03 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Inflatable schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:28:
[...]
Trouwens niks gemerkt van cheaters in de beta.. Lijkt mij ook erg sterk dat er voor een game die nog niet eens uit is al cheats beschikbaar zijn.. Is volgens mij in andere BF games ook nooit echt een issue geweest..
Er staan er al op youtube hoor..
Hoe zielig moet je wel niet zijn om zelf in een beta te gaan aimbotten :X

oh en die Fairfight Bans zijn idd van alle servers.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 12-10-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow 120,-... -O- die Ultimate sla ik nog ff over.. Voor mij voorlopig de Deluxe editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
poor Leno schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:22:
Wow 120,-... -O- die Ultimate sla ik nog ff over.. Voor mij voorlopig de Deluxe editie :)
Ultimate is gewoon de Deluxe versie met de Season Pass erbij. DIe Season Pass zal ook tussen de 40 en 50 euro liggen, dus als je die koopt betaal je er uiteindelijk hetzelfde voor :)

Of je wacht even een jaar tot de Ultimate editie voor 50/60 euro in de schappen ligt :+

PS: StartPost is bijgewerkt; systeemeisen, de verschillende modi en missions toegevoegd, en placeholders voor de aangekondigde DLC.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

120 euro... en het vervolgens hier in het topic goed gaan praten... hou toch op man... EA flikt elke keer hetzelfde geintje en veel mensen trappen er elke keer weer in.. |:(

DLC aankondigen nog voordat de game af is.. Dat is dus eigenlijk een halve game uitbrengen, om vervolgens met de rest van de game nog een keer te cashen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:54
Ik hoop dat Nvidia opnieuw een aanbieding houdt waarbij je dit spel gratis krijgt bij aankoop van een nieuwe videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
€ 120,00, dus 4 uitbreidingen van minimaal € 14,99 in het verschiet. Ik heb de standaard PS4 versie gepre-ordered (tegen mijn zin in), omdat die toen maar € 42,50 was. Ik ga voorlopig echt niet betalen voor extra maps, dan maar alleen de vanilla maps en modi. BF4 China Rise Edition voor de PS4 heb ik meteen bij introductie ook voor € 44,50 gekocht, was een prima prijs. Nog wel een keer geprobeerd de Ultimate Edition voor € 19,99 te kopen (maar de voucher was helaas uit de la bij de Intertoys verdwenen).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
http://frontpage.fok.nl/n...tar-wars-battlefront.html

De gaming community wordt weer uit elkaar gerukt door het megalomane karakter van EA
Weer een game om zeep geholpen ,goed werk jongens!

YouTube: EA Sucks - Game Rants

[ Voor 16% gewijzigd door MaXeRs op 12-10-2015 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Ik weiger DLC te kopen, al vanaf dat ze hiermee begonnen. Er zijn sinds de PS3 maar twee games waar ik erover twijfel, en dat zijn PS4 Driveclub (echt heel veel content, voor weinig), en PS4 BF4 omdat de replay value heel hoog is, en toch heb ik ze beide uit principe nog niet gekocht.

EA heeft de strategie om met elke game te verdienen met micro transactions of met heel veel DLC. /3 Ook zal je straks waarschijnlijk in SW:BF een wapen of outfit kunnen unlocken door geld over te maken. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
Voor de PC versie wachten tot je goedkoper keys kan kopen via sites als Gamesync etc.. Daar bespaar ik al een paar jaar heel wat euro's mee.. Pre-orderen doe ik niet aan en DLC koop ik pas als het echt waar voor het geld biedt (gebeurt zelden).. Goedkoopste op dit moment volgens de PW is apart genoeg Wehkamp met de retail versie, 42,50 euro..

Het blijft natuurlijk compleet ruk dat online MP games zoals BF en nu ook deze weer telkens hun communities opsplitsen in mensen die wel of geen DLC met nieuwe maps kopen.. Maarja, je mag daar niet teveel meer over zeuren, dan ben je negatief en word gezegd dan koop je het toch niet.. Ondertussen blijft er weinig leuks over om te spelen.. Ik haat wat dat betreft echt de grote uitgevers, want vooral die maken zich er schuldig aan.. Het standaard excuses dat games geld kosten om te maken en dat al die DLC daarom zoveel extra moet kosten is gewoon een keiharde leugen, want hoe populairder een game (dus kosten met verkoop van standaard game er allang uit) hoe meer je als gamer financieel gemolken wordt met DLC.. Het is gewoon ordinair pakken wat je pakken kan om de aandeelhouders tevreden te houden.. Over de ruggen van de developers en gamers..

Maar deze game ga ik sowieso wel kopen en waarschijnlijk ook wel wat DLC, gewoon omdat ik een zwak heb voor Star Wars en ik vind dat ze wat dat betreft echt de goede sfeer te pakken hebben in deze game..

[ Voor 7% gewijzigd door Inflatable op 12-10-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
[...]

Goede tip dit werkt echt stukken beter zeg. Ik sta nog steeds in tweestrijd of ik hem moet halen. Van de ene kant valt hij toch tegen maar aan de andere kant vermaak ik me er toch mee. Wel weer 4 DLC pakketten die klaarstaan van EA |:( as usual.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Net weer even een paar heerlijke potjes Walker assault gespeeld met leno (geen idee of hij door had dat ik in dezelfde sessie zat :P). Ook gewoon weer gewonnen met de rebels en een paar dikke scores op het bord gezet! Heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best tof spel tot nu toe, maar ik werd wel een beetje bored na 30 minuten :3
anyway, ik zit ongeduldig te wachte op de fighters mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
Le Enfant! schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:12:
Ik hoop dat Nvidia opnieuw een aanbieding houdt waarbij je dit spel gratis krijgt bij aankoop van een nieuwe videokaart.
Als dit gebeurt zal het met een amd kaart zijn.

EA heeft een aantal jaar geleden een deal met amd gemaakt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Eindelijk jedi geweest, maar valt vies tegen Hoe op je bent als je zelf jedi bent Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ik snap de toegevoegde waarde van de 'bonus content' ook niet van de Deluxe versie en het preorderen.... iets eerder toegang, that's it. Eerder Han Solo's blaster, een granaatje, wat emotes. Eerder toegang tot de DLC. Meh. Totaal het extra geld niet waard.

Ik hoop dat gamers steeds vaker en in grotere getale een vuist maken tegen het verdienmodel... minder pre-orderen, steeds vaker de reviews afwachten. Weigeren om DLC / season passes aan te schaffen.

EA heeft een tik gekregen met Hardline... dat is een mooie flop geworden. Star Wars heeft echter een wat groter bereik... dus ben benieuwd wat het gaat doen....

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:47

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben heel benieuwd hoe conquest (supremecy in deze game) speelt in deze setting.

Want dat vind ik veruit het leukst in dit soort games. Maar man..... Wat een spel zeg.

MEGAVET !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Kan ik vanavond als ik thuis kom nog de bèta spelen? Of was gisteren de laatste dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
yinx84 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:40:
Kan ik vanavond als ik thuis kom nog de bèta spelen? Of was gisteren de laatste dag?
Vandaag is de laatste dag, zou dus moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Wat een gezeur op DLC. EA is echt niet de enige die dit doet. COD is degene die dit echt heeft uitgebuit niet EA. Als het EA is, is het altijd hun schuld. Zelfs games als Batman en Tomb Raider hebben het. Dan vind ik bij MP games de value toch altijd het hoogst. En helaas kiest niet iedereen dezelfde manier van DLC als Halo 5(Gratis!)
Ik ga ze wel kopen, vind de beta echt te gek. Vraag me alleen af welke mappen er wel niet komen, zoveel veldslagen zitten er niet in de films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:12:
€ 120,00, dus 4 uitbreidingen van minimaal € 14,99 in het verschiet. Ik heb de standaard PS4 versie gepre-ordered (tegen mijn zin in), omdat die toen maar € 42,50 was. Ik ga voorlopig echt niet betalen voor extra maps, dan maar alleen de vanilla maps en modi. BF4 China Rise Edition voor de PS4 heb ik meteen bij introductie ook voor € 44,50 gekocht, was een prima prijs. Nog wel een keer geprobeerd de Ultimate Edition voor € 19,99 te kopen (maar de voucher was helaas uit de la bij de Intertoys verdwenen).
Hoe kom je aan de gewone versie voor 42,50? Disc of digitaal?
DigitalError schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:53:
Net weer even een paar heerlijke potjes Walker assault gespeeld met leno (geen idee of hij door had dat ik in dezelfde sessie zat :P). Ook gewoon weer gewonnen met de rebels en een paar dikke scores op het bord gezet! Heerlijk spel!
Haha ja toen ik t eenmaal realiseerde dat jij dat was, was je er uit.. Idd paar goeie potjes, het is weldegelijk goed mogelijk om te winnen als Rebels: de eerste Walker op de eerste set uplinks en de tweede op de tweede.. ging hard :D

[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 13-10-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
[...]

Voor vliegen werkt dit goed, maar als je grondtroepen wil neerhalen vanuit de lucht dan is dit vreselijk met pijltjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

[...]

Haha ja toen ik t eenmaal realiseerde dat jij dat was, was je er uit.. Idd paar goeie potjes, het is weldegelijk goed mogelijk om te winnen als Rebels: de eerste Walker op de eerste set uplinks en de tweede op de tweede.. ging hard :D
Hahaha ja ik keek op de klok en toen was het zomaar weer kwart voor twaalf, en aangezien de wekker om 5 uur gaat vond ik het wel mooi geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Ik mis wel de manier hoe Jedi's waren in de oude Battlefront II. Net als nu verzwak je hoe langer je leeft en met kills word je weer sterker. En dat bijvoorbeeld de top player de kans heeft om een Jedi/Sith te worden.

De power ups die je van de grond kan pakken vind ik ook echt vreselijk. Waarom hebben ze dit niet gewoon gemaakt zoals in Battlefield bijvoorbeeld. Dat je gewoon in een voertuig kan spawnen, en dat voertuig ligt buiten de zone waar de tegenstander zich kan bevinden.
Soms spawn je bijvoorbeeld in een Tie Fighter/X Wing en word je direct kapot geschoten voordat je je voertuig kan besturen. Of je pakt een power-up op en je krijgt 0,1 seconde later een headshot van een sniper, en je verliest je power-up.

Voor de rest een paar potjes gisteren gedaan met 4 vrienden, In Drop Zone maakte op die manier de tegenstander echt 0 kans. Als je samen op Skype zit heb je zo'n enorm voordeel. De tegenstanders stonden op een gegeven moment echt 1/15 en 0/18 etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
Gisteren toch ook voor het eerst een potje waar totaal geen fun aan was door vele respawns temidden van de vijand. Een van hen had zich trouwens met zijn AT-ST vlakbij een respawn punt gestationeerd en stond daar maar wat te huppelen en iedereen af te schieten die daar respawnde. Op het eind had hij 84 kills... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
leuke game, maar 120 euro voor de Ultimate Edition is toch wel veel, hoeveel mappen zijn er al bekend ? hoeveel planeten ? welke game modus ? kan je bijvoorbeeld bij aankoop van ultimate direct elke game modus spelen op elke map ?

joost mag het weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:45:
Gisteren toch ook voor het eerst een potje waar totaal geen fun aan was door vele respawns temidden van de vijand. Een van hen had zich trouwens met zijn AT-ST vlakbij een respawn punt gestationeerd en stond daar maar wat te huppelen en iedereen af te schieten die daar respawnde. Op het eind had hij 84 kills... 8)7
Dan heb in een game gezeten waar niemand er wat van bakte.. Meestal lopen de ATST's niet langer dan 1 minuut.. 1x of 2x ion granaat er op en het is ;w

Net zoals in BF4 met een parachute en jeepstuff tanks uitroeien, vind ik t heerlijk om te jetpacken en vanuit de lucht een ion granaat er op te lobben, switchen naar ion shot en het af te maken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
Wel, er zat alleszins 1 noob bij, en dat was ikzelf :). In al mijn potjes nog maar 1 keer een K:D gehad van meer dan 1. Meestal is het 1:5 of erger :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
idd soms komt het lekker goed :9

http://imgur.com/0ercd6S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mobygo76 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:05:
Wat een gezeur op DLC. EA is echt niet de enige die dit doet. COD is degene die dit echt heeft uitgebuit niet EA. Als het EA is, is het altijd hun schuld. Zelfs games als Batman en Tomb Raider hebben het. Dan vind ik bij MP games de value toch altijd het hoogst. En helaas kiest niet iedereen dezelfde manier van DLC als Halo 5(Gratis!)
Ik ga ze wel kopen, vind de beta echt te gek. Vraag me alleen af welke mappen er wel niet komen, zoveel veldslagen zitten er niet in de films.
Dus omdat EA niet de enige is, mag je er geen kritiek op hebben 8)7

Je moet wel heel naief zijn om te denken dat de huidge vorm van DLC /pre-order in het belang vd gamer zelf is. :o

Ik mijd het zoveel als ik kan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, voor mij is juist pre-orderen part of the fun..

DLC systeem vind ik ook leuk, omdat je dan wat hebt om naar uit te kijken om de zoveel tijd :)

Maar goed, dat ben ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Ook maar wat potjes gisteren op de PC gespeeld. Walker Assault geprobeerd, was toch heel wat leuker dan die andere gametype. Het spel draait trouwens netjes op een AMD 280X met een I5 4590 :)

35-10 als laatste game (3 potjes maar gedaan). Toch is de jetpack OP tezamen met de heuvels waar je gewoon bovenop kan campen met een sniper..en echt super ver achter enemy lines kan gaan. Ook met een AT-ST kon ik super ver achter de enemies langslopen en dan van achteren hun beschieten met de lasers en mortieren. Het was nog niet geweldig uitgebalanceerd.

Al met al wel een leuke game, kost ff tijd en wennen maar dan wordt het al wat leuker. Ik ben benieuwd hoe de eindgame zal spelen

[ Voor 7% gewijzigd door Salmon op 13-10-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Gistereng espeeld, maar denk niet dat dit een enorm BF4 beater gaat worden.. Gameplay lijkt wel wat te simpel, maar dat is wellicht lastig oordelen na een beta.

Game ziet er wel grandioos uit (PS4). Maar denk niet dat ik hier wederom 100 euro voor ga lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
poor Leno schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:32:
[...]

[...]

Disc bij Wehkamp, was een paar weken geleden in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Help!!!! schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Dus omdat EA niet de enige is, mag je er geen kritiek op hebben 8)7

Je moet wel heel naief zijn om te denken dat de huidge vorm van DLC /pre-order in het belang vd gamer zelf is. :o

Ik mijd het zoveel als ik kan.
Dat zeg ik niet. Er wordt nu alleen gesuggereerd dat ea de enige is die dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
mobygo76 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:05:
Basisgame komt met 12 maps, op 4 planeten. Battle of Jakku (gratis DLC in december) voegt daar een planeet aan toe en ik meen 2 nieuwe maps.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Maar dan nog 4 dlc packs met elk 4 mappen denk ik, is nog 16 erbij. EA mag zelf iets gaan verzinnen lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mobygo76 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Dat zeg ik niet. Er wordt nu alleen gesuggereerd dat ea de enige is die dit doet.
Lijkt me inderdaad heel belangrijk om er even op te wijzen dat ‘de anderen’ het ook doen. :O

Punt blijft dat je er als gamer vooral veel nadeel van hebt en amper voordeel (if any at all).

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Prima als je wil provoceren hoor, maar volgens mij is dit een discussie. Je smileys en jouw mening hebben tot dusver ook een toegevoegde waarde......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
mobygo76 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:13:
Maar dan nog 4 dlc packs met elk 4 mappen denk ik, is nog 16 erbij. EA mag zelf iets gaan verzinnen lijkt het wel.
heb je daar ergens een bron voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Nee, kan het niet meer vinden, mogelijk toch verkeerd gelezen. Vond het ook nogal veel. 4 dlc's met veel content staat er alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
mobygo76 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:30:
Nee, kan het niet meer vinden, mogelijk toch verkeerd gelezen. Vond het ook nogal veel. 4 dlc's met veel content staat er alleen.
oki bedankt om eventjes te checken, je weet dus niet wat je kan verwachten :D voor die prijs 120 euro verwacht ik dus wel wat te verwachten, nog eventjes wachten met aanschaf dus voor mezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Rigs schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:17:
[...]

heb je daar ergens een bron voor ?
Dat is denk ik gebaseerd op de traditie bij DICE en EA: Battlefield DLC kwamen altijd met 4 extra maps per DLC. Er zijn 4 DLC aangekondigd voor Battlefront. Zo kom je dan aan 16 maps erbij.

Ter vergelijking:

Battlefield 3:
9 maps vanilla, +4 uit 1 semi-gratis DLC (limited edition), +16 uit 4 betaalde DLC = 29 maps

Battlefield 4:
10 vanilla, +4 uit 1 semi-gratis (preorder bonus) DLC, +16 uit 4 betaalde dlc, +4 gratis DLC/maps = 34 maps

Battlefront:
12 vanilla, +2 gratis DLC, +16 (aanname!) uit aangekondigde 4 DLC = 30 maps.

Dat is dus wel 'on par' als je het vergelijkt met de recente Battlefield games. Toch zie je het verdienmodel veranderen, want Battlefield 2 had vanilla al 16 maps en 1 betaalde uitbreiding met 8 maps. daarnaast kwamen gethematiseerde Booster Packs bij met nog eens 6 maps die later gratis werden vanaf patch 1.5.

Ik ben wel benieuwd hoeveel EA gaat stoppen in gratis extra content. Met BF4 hadden ze wat goed te maken, dat is te merken aan het groot aantal gratis extra's dat nog steeds uitkomt.

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 13-10-2015 12:59 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt eraan hoe populair dit spel wordt.. As het een enorme aanhang krijgt zoals BF, dan verwacht ik wel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:54
haarbal schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:22:
[...]

Als dit gebeurt zal het met een amd kaart zijn.

EA heeft een aantal jaar geleden een deal met amd gemaakt.
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Is er ook destructie eigenlijk zoals bij battlefield? op de kanonnen na heb ik dit nog niet gezien.

vind het wel een leuk spel. Beter dan ik had verwacht tbh,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Is er eigenlijk al iets bekend over de andere maps die standaard in de game zitten? Ik zie alleen beelden van de 2 maps uit de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, dat houden ze nog voor zichzelf, alleen dat er Endor, Tatooine en Jakku inzitten.. Maar hoe of wat dat weten we nog niet.

Op Endor, Supremacy, draait het zich vooral om een Ewok Village :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

beebie121 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:57:
Is er ook destructie eigenlijk zoals bij battlefield? op de kanonnen na heb ik dit nog niet gezien.
In het Tatooine-level wordt zo ongeveer alles aan puin geschoten wat er aan puin te schieten is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:13
Net in de laatste rond 2 Full health Walkers neer gehaald met de Airspeeder :)

Leuk dat je altijd nog kan winnen.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Jumpman schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:42:
[...]

Disc bij Wehkamp, was een paar weken geleden in de aanbieding.
Nu nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta duurt tot 17.00 onze tijd!! Blast 'em while you can! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Zo nog even snel een potje spelen dan. Afstuderen vergt teveel tijd :v

[ Voor 67% gewijzigd door LunaTempesta op 13-10-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 14:40
Kan aan mij liggen, maar het spel komt op mij saai over. Ik heb niks bijzonders met Star Wars, maar wel met shooters...ben een echte Battlefield fan...had gehoopt dat ook terug te vinden in Battlefront. Hoor graag wat jullie van de game zelf vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

Het is saai totdat je je jetpack hebt...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:17
Game komt ook bij mij saai over. Maar op de één of andere manier maakt het landschap (oftewel graphics) dat goed. De sfeer is wel aanwezig, en dat is een belangrijk aspect. Als de end game het saaie gehalte om kan toveren naar minder saai dan kan het wel een toppertje worden. Al zou ik, net als voor andere games, nooit 60 of 70 euro ervoor over hebben. Dan wacht ik wel op een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm weird.. de beta duurt tot 17.00 en de servers zijn down voor onderhoud tot 16.00 :?

Misschien nog even een uurtje Supremacy op Endor als toetje?? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik had net een patch van 130 mb toen ik de game opstartte. Zal in elk geval iets zijn veranderd. Denk alleen niet dat wij dat gaan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:13:
Hm weird.. de beta duurt tot 17.00 en de servers zijn down voor onderhoud tot 16.00 :?

Misschien nog even een uurtje Supremacy op Endor als toetje?? :>
hahaha ik zou er maar niet vanuit gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Nog ff 4 potjes gedaan. Zowel met de rebels als de imperials alle potjes gewonnen. Mensen beginnen door te krijgen dat de walkers neerhalen helemaal niet zo moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Gister een potje van 45 om 12 als afsluiter. Puur omdat iedereen als een wilde naar voren rent, ik kom van achter stap in zn defence toren, hatseflats pak bijna 20 kils. In de st-st ging ik ook hard, pakte weer z'n 15 kills. Die chaos van star wars bf licht mij wel. Ook is die jetpack en die laatste gun nogal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
LunaTempesta schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:20:
Nog ff 4 potjes gedaan. Zowel met de rebels als de imperials alle potjes gewonnen. Mensen beginnen door te krijgen dat de walkers neerhalen helemaal niet zo moeilijk is.
Heeft voor sommigen helaas enkele dagen geduurd. De eerste paar potjes dat ik de objective door had maar de andere helft van mijn team niet waren redelijk frustrerend haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste dagen redelijk wat potjes gespeeld en ws in eerste instantie teleurgesteld over deze game.
Iedereen rent als een wilde naar voren, er is maar weinig keus in upgrades en wapens, de map is redelijk kaal etc etc.
Ik had na 1 uur spelen besloten deze game maar niet te kopen omdat hij helemaal niet lijkt op een battlefield game. (wat de developers zelf ook zeggen overigens). Daarna toch nog wel flink wat potjes gedaan en begon me steeds meer te vermaken. tis gewoon een leuke shooter om zo af en toe eens tussendoor te spelen, niet te serieus maar wel met een heerlijke star wars ambiance. Ik mis alleen nog de sneeuw en mist op Hoth maarja.

Ik heb nu besloten deze game toch maar te gaan halen nu ik over de eerste teleurstelling heen ben en mijn uitgangspunt heb bijgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:30:

Ik heb nu besloten deze game toch maar te gaan halen nu ik over de eerste teleurstelling heen ben en mijn uitgangspunt heb bijgesteld.
Same here! :) Toch maar een pre-order gedaan na het spelen van de beta. Erg goed bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Baal dat ik niet eerder met de beta ben begonnen, wist niet dat het een public beta op pc was.
Ik heb nog nooit een starwars game gespeeld maar dit is best leuk, snelle game play met fov
op 80, het bewegen voelt als in bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Electromonkey schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:31:
[...]

Same here! :) Toch maar een pre-order gedaan na het spelen van de beta. Erg goed bevallen
Het enige voordeel van de beta is toch dat je een weekje eerder de Battle of Jakku DLC kan spelen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Jongens als je meer dan 100 uur in een game stopt is 120,- toch helemaal niks, laat staan als je naar de 1000 uur gaat.
Je hoeft de game niet bij release te kopen, het zal net als andere Frostbite games een hoop problemen geven die je spelplezier alleen verzieken. Koop de game een maandje later, game draait 10x keer beter en is waarschijnlijk nog maar 30,-. Wanneer premium uit is hoef je ook maar een week te wachten en die is ook te koop voor 30 dus voor 60,- ben je klaar om vele uren game plezier te hebben.
Daarnaast kunnen developers wat beter focusses op de release van een map pack.

Voor de rest goed spel, neem alleen aan dat dit een rush game mode is dit zorgt wat voor bottleneckies in de map zoals bedoelt.
Het lijkt me erg kort door de bocht te zeggen dat de maps er slecht of niet uniek uitzien aangezien je er maar 2 hebt gezien. Daarnaast heb ik nog geen betere designs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EAStarWars ‏

The #StarWarsBattlefront Beta has come to an end. Thank you, and may the Force be with you:

http://starwars.ea.com/st...444750247832&sf41625222=1

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRNO7ShWsAAnw9r.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
poor Leno schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:23:
Tsja, voor mij is juist pre-orderen part of the fun..

DLC systeem vind ik ook leuk, omdat je dan wat hebt om naar uit te kijken om de zoveel tijd :)

Maar goed, dat ben ik..
Omdat je niet weet of je een goede game krijgt of een bagger-game? Pre-orderen is iets van het vorige decennium, totaal niet nodig in deze tijd, maar het is lekker makkelijk cashen voor de ontwikkelaars/uitgevers en er zijn genoeg consumenten die er helaas intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:47

Turfschipper

Hup NAC

Vanavond kunnen we niet meer spelen he? Kan je die beta dan weer verwijderen of is die nog ergens goed voor als je straks de game gaat halen?

Want deze moet ik zeker hebben. Denk dat ik hem ga halen als de nieuwe film in de bioscoop komt.

Denk dat ik dan nog meer zin krijg haha ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Ik begrijp dat tijdelijke beta-toegang gedoe niet hoor.. Laat die demo (want dat is het gewoon) gewoon lekker doordraaien totdat de game uitkomt.. Zo flauw dit..

Achja, nu maar weer een maandje wachten en andere games spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
JanW schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:47:
[...]

Omdat je niet weet of je een goede game krijgt of een bagger-game? Pre-orderen is iets van het vorige decennium, totaal niet nodig in deze tijd, maar het is lekker makkelijk cashen voor de ontwikkelaars/uitgevers en er zijn genoeg consumenten die er helaas intrappen.
Ik snap dat toch maar niet. Hoezo is dat totaal niet 'nodig' in deze tijd? We hebben de beta gezien dus weten we wat het ongeveer gaat worden. Waar trappen consumenten dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Omdat een beta test met 2 maps niet het hele beeld van de game kan geven? Toch niet zo'n gekke gedachte?

EA heeft nou niet bepaald een goede reputatie wat betreft consumenten vertrouwen. Om nou daaraan je hard verdiende centen enigzins blindelings en zorgeloos aan af te geven doet sommige wenkbrauwen fronsen. >:) :)

[ Voor 51% gewijzigd door MaXeRs op 14-10-2015 09:52 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet